Niks cheesy aan, gewoon een rush. Het probleem is wel dat vooral bij random er flink wat idioten rond lopen die weigeren samen te werken, dat voorkomt gewoon dat je 1 speler kan aanvallen.

Maar dan nog steeds zit je gewoon te laag ingedeeld als je blijkbaar 20:1 haalt.

[ Voor 10% gewijzigd door Sissors op 26-08-2010 23:32 ]

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-06 21:08
furby-killer schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 23:31:
Niks cheesy aan, gewoon een rush. Het probleem is wel dat vooral bij random er flink wat idioten rond lopen die weigeren samen te werken, dat voorkomt gewoon dat je 1 speler kan aanvallen.

Maar dan nog steeds zit je gewoon te laag ingedeeld als je blijkbaar 20:1 haalt.
Op 't moment in Silver in 4v4 random, waar ik in Platinum voor 1v1 zit. :D

Als totaal zit ik nu op 35:18 though, dus verwacht een promo naar Gold binnenkort.

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:31
Ik begreep bijvoorbeeld nooit termen als: 4 warpgates vol kunnen gebruiken met 1 base. Met zerg kots je 1 x per zoveel seconden over je hatchery en na verloop van tijd spuug je er x aantal units uit. Met P heb je die units gelijk, je moet ze alleen nog even plaatsen, terwijl je met T een continue stroom hebt van units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abalone
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
In de 3v3 categorie ben ik zojuist gepromoveerd van Goud naar Diamond. Ik heb platinum gewoon overgeslagen (!). Het ging wel redelijk lekker, maar om me nu meteen in Diamond te zetten, waar ik ook nog op positie 12 sta in de divisie is wat teveel van het goede... Ik heb het vermoeden dat ik de komende games keihard geowned ga worden, omdat ik nu boven mijn league zit, maar we zullen het zien. In elk geval een leuke verrassing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
abalone schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:03:
In de 3v3 categorie ben ik zojuist gepromoveerd van Goud naar Diamond. Ik heb platinum gewoon overgeslagen (!). Het ging wel redelijk lekker, maar om me nu meteen in Diamond te zetten, waar ik ook nog op positie 12 sta in de divisie is wat teveel van het goede... Ik heb het vermoeden dat ik de komende games keihard geowned ga worden, omdat ik nu boven mijn league zit, maar we zullen het zien. In elk geval een leuke verrassing :)
Maakt niet uit, met mijn 4vs4 zitten we in sucky silver en hakken we leuk tegen diamond lvl players :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:06
Zucht.. hopelijk past blizzard repairing svc's snel aan want tis echt irritant als er 20 rond 1 thor staan 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-06 11:43

VP.

PietjeP89 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:47:
Zucht.. hopelijk past blizzard repairing svc's snel aan want tis echt irritant als er 20 rond 1 thor staan 8-)
Kom op zeg.. zelfs SCV's zijn nu OP!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-06 15:26

DefLite

Why so serious?

Vandaag toch maar SC2 gehaald (:
Ben in gold league geplaatst maar dat is toch wel stukken lastiger dan die placement matches :p
Ik merk dat ik early game wel goed ga, build order enzo zitten wel goed. Maar midgame kak ik in en raak het overzicht dan beetje kwijt.
Ben Terran btw maar ja veel spelen is de enige oplossing O-)

Iemand hier ervaring met SC2 op 13'inch MBP(2.4GHz Core 2 Duo, 4GB DDR III, NVIDIA GeForce 320M).
Ik verwacht geen high oid maar zou medium mogelijk zijn?

[ Voor 19% gewijzigd door DefLite op 27-08-2010 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04-2023
Little_captain schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 01:05:
Vandaag toch maar SC2 gehaald (:
Ben in gold league geplaatst maar dat is toch wel stukken lastiger dan die placement matches :p
Ik merk dat ik early game wel goed ga, build order enzo zitten wel goed. Maar midgame kak ik in en raak het overzicht dan beetje kwijt.
Ben Terran btw maar ja veel spelen is de enige oplossing O-)
Welcome onboard! ;) Mocht je zin hebben, we zijn net een GoT tournamentje begonnen, check hier de registratie site, en hier het topic over het tournament :)
VP. schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:57:
hehe, elke dag wordt het een stukje erger lijkt wel ;D

[ Voor 74% gewijzigd door Douw3rd op 27-08-2010 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231122

Oww, terran.. pff easy peasy

Scv's rond een thor zjin echt wel super sterk.. je units vallen de thor aan (wat dus totaal geen nut heeft), en omdat zerglings prioriteit aan de thor geven qua aanvallen, lopen ze een beetje stom rondjes te rennen om de svc's omdat ze de thor zelf helemaal niet kunnen raken.. je moet zelf het commando geven om die scv;s 1 voor 1 af te maken.. en dat duurt vrij lang als maar 2 of 3 zerglings een scv kunnen raken per keer.

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 231122 op 27-08-2010 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
VP. schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 00:57:
[...]

Nee ze zijn niet OP , maar ze mogen wel wat meer attack priority hebben..

De helft van de scv's zie je niet eens omdat die Thor ervoor staat waardoor het vrij vervelend is om 1 thor te killen als er 20 scv's rond staan.

En zeggen dat je dan maar manueel moet targetten is ook zo stom, terran moet 2 keer klikken (1 keer om iets aan te vallen en 1 keer om repair op auto te zetten) terwijl je als tegenstander je camera moet draaien naar alle hoeken om een paar svc's te kunnen targetten xD

Edit : Pro's zeggen het , zowat elke zerg speler zegt het , blizzard zelf zegt het.. Maar terrans houden nog altijd vol dat er niks met terran scheelt :P

[ Voor 10% gewijzigd door PietjeP89 op 27-08-2010 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Laatst online: 14-06 15:26

DefLite

Why so serious?

Douw3rd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 01:05:
[...]

Welcome onboard! ;) Mocht je zin hebben, we zijn net een GoT tournamentje begonnen, check hier de registratie site, en hier het topic over het tournament :)
Haha dankje, denk dat ik dit toernooi nog ff oversla. Of zijn er veel mensen die er net als ik afgelopen week zijn begonnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

ik snap al dat terran gewhine wel hoor, terran is gewoon easier om te spelen.

ik speel protoss, maar ik heb eigenlijk geen idee wat nu een goede opening is.
meestal maak ik wat zealots en stalkers, en vervolgens blijf ik steken op T1 units. Vervolgens word er veel van je micro gevraagd omdat je in principe verplicht bent om warpgates te gebruiken

als terran is het heel simpel:
maak een wall-off.
tech naar siege tanks

et voila, een onneembare vestiging.

bovendien heb je scan, waardoor een oberser/orverseen in principe overbodig is.

en als dat nog niet genoeg was: terran heeft altijd wel *iets* anti-air, waardooreen paar void rais nooit zoveel schade kunnen doen als tegen een niet-oplettende protoss of zerg.

----

ik was vandaag de custom game "marine areana" aan het doen (aanrader!) en kwam zomaar 3x huskey tegenin verschillende potjes :+
PietjeP89 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 01:11:
En zeggen dat je dan maar manueel moet targetten is ook zo stom, terran moet 2 keer klikken (1 keer om iets aan te vallen en 1 keer om repair op auto te zetten) terwijl je als tegenstander je camera moet draaien naar alle hoeken om een paar svc's te kunnen targetten xD
kijk, dat is nu een goede oplossing.

priority:

idle scv < repair scv < building < de rest < scv die een ofensive structure repairt < medivacs ( :+ )

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 303530 op 27-08-2010 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Anoniem: 303530 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 01:17:
ik snap al dat terran gewhine wel hoor, terran is gewoon easier om te spelen.

ik speel protoss, maar ik heb eigenlijk geen idee wat nu een goede opening is.
meestal maak ik wat zealots en stalkers, en vervolgens blijf ik steken op T1 units. Vervolgens word er veel van je micro gevraagd omdat je in principe verplicht bent om warpgates te gebruiken

als terran is het heel simpel:
maak een wall-off.
tech naar siege tanks

et voila, een onneembare vestiging.

bovendien heb je scan, waardoor een oberser/orverseen in principe overbodig is.

en als dat nog niet genoeg was: terran heeft altijd wel *iets* anti-air, waardooreen paar void rais nooit zoveel schade kunnen doen als tegen een niet-oplettende protoss of zerg.

----

ik was vandaag de custom game "marine areana" aan het doen (aanrader!) en kwam zomaar 3x huskey tegenin verschillende potjes :+
Ik ga meestal voor : 3 gate en 1 robo bay , meestal robo voor mijn 2de warpgate zodat ik een snelle observer eruit heb.. Daarna een push doen met 3 gates en dan kijken hoe hij erop reageerd om daarna collosus te gaan of phoenix :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douw3rd
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-04-2023
DefLite schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 01:11:
[...]

Haha dankje, denk dat ik dit toernooi nog ff oversla. Of zijn er veel mensen die er net als ik afgelopen week zijn begonnen?
Bij registratie geef je je league en punten op, zo worden mensen zo goed mogelijk bij elkaar ingedeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139386

Heb me ook maar ingeschreven voor het toernooi, leuk initiatief :)

Probleem is alleen wel dat alhoewel ik in de Platinum league zit, ik dat niveau niet echt haal...

Btw, die vast van Blizzboys .. sorry hoor maar die zijn echt van een absurd laag niveau, zowel het geluid als het commentaar. "Die stalker komt de overlord even batsen ehmm zeg maar" .. Jongens toernooi organiseren prima, maar laat die casts achterwege

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Anoniem: 139386 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 03:24:

Probleem is alleen wel dat alhoewel ik in de Platinum league zit, ik dat niveau niet echt haal...

Btw, die vast van Blizzboys .. sorry hoor maar die zijn echt van een absurd laag niveau, zowel het geluid als het commentaar. "Die stalker komt de overlord even batsen ehmm zeg maar" .. Jongens toernooi organiseren prima, maar laat die casts achterwege
HWH :>

Eh jongens waar is die hatchery gebleven?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 27-08-2010 03:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liasis
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-11-2024
Anoniem: 139386 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 03:24:

Dit is een soort van vrij internet. We wonen niet in China, dus je kan er gewoon voor kiezen om niet te kijken! Problem solved. Een andere manier is natuurlijk dat je een donatie doet zodat wij betere microfoons en pc's kunnen kopen zodat de kwaliteit nog verder omhoog kan!

Ophis, head honcho of The Casual Reserves, SWTOR guild: http://www.swtor.com/guilds/191045/casual-reserves

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-12-2023
PietjeP89 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 01:11:
[...]
Edit : blizzard zelf zegt het..
Hebbie een linkje waar blizz dit zegt? :+

Gisteren weer een 2 tal leuke 4vs4 gespeeld. We zitten nog in de placement fase en hebben nu 3 van de 4 gewonnen. Ik ben benieuwd als we die laatste winnen in welke league we komen. Al met al scheelt het wel als je met vrienden speelt want je ziet soms slechte teamwork bij de tegenstander. Eigenlijk zodra wij met 3 of 4 aanzetten dan winnen we wel :) Niet dat wij zo goed zijn maar denk dat het gewoon teamwork is :)

Ik had nog een 2-tal vraagjes. Ik heb altijd problemen met het duidelijk uitleggen dus ik ga mijn best doen :+

Als ik een groep heb van marines en ik wil bijvoorbeeld mijn barraks units naar die groep laten produceren dan kan ik alleen 1 unit uit de groep marines selecteren. Met als gevolg dat als deze unit dood gaat mijn marines bij de basis blijven zitten. Kan ik ook de gehele groep selecteren of markeren?

Dit zelfde is ongeveer het probleem bij mijn tweede vraag. Medivacs :) Ik vind ze fijn maar als ik de medivacs de groep wil laten volgen dan zit er vervolgens een marine in de cargobay van deze medivac :)

Vast een hotkey....hoop ik :)

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 10:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Damien2004 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:03:
Als ik een groep heb van marines en ik wil bijvoorbeeld mijn barraks units naar die groep laten produceren dan kan ik alleen 1 unit uit de groep marines selecteren. Met als gevolg dat als deze unit dood gaat mijn marines bij de basis blijven zitten. Kan ik ook de gehele groep selecteren of markeren?
Nope..
Kies een unit met de hoogste levensverwachting. :P
Je kunt wel al je barracks op een hotkey zetten, zodat je sneller een nieuwe waypoint kunt definieren als de unit in kwestie dood is.
Dit zelfde is ongeveer het probleem bij mijn tweede vraag. Medivacs :) Ik vind ze fijn maar als ik de medivacs de groep wil laten volgen dan zit er vervolgens een marine in de cargobay van deze medivac :)

Bekend probleem. :P
Er zit weinig anders op dan je medivacs naar je Raven (of ander air unit) rally'en of naar een locatie.
Bij het volgen als ze al gemaakt zijn moet je move-commando's geven met rechtermuisknop zonder een unit te raken ja. Dat is sowieso beter, want je meds moeten achteraan blijven als ze willen blijven leven.

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ok tnx! Had eigenlijk de hoop dat mijn medivacs langer zouden leven als ze al gewoon de groep zouden volgen :P

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 231122 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 01:08:
Oww, terran.. pff easy peasy

Scv's rond een thor zjin echt wel super sterk.. je units vallen de thor aan (wat dus totaal geen nut heeft), en omdat zerglings prioriteit aan de thor geven qua aanvallen, lopen ze een beetje stom rondjes te rennen om de svc's omdat ze de thor zelf helemaal niet kunnen raken.. je moet zelf het commando geven om die scv;s 1 voor 1 af te maken.. en dat duurt vrij lang als maar 2 of 3 zerglings een scv kunnen raken per keer.
Gooi dan gewoon banelings erop. Of gebruikt mutas, hun semi area damage zal ook nog eens de SCVs te grazen nemen. Of wees eens lollig en pak een infestor erbij, kijken wat al die SCVs gaan doen als die thor ineens switches van kant.

Het zou goed zijn als units dan wat sneller opgeven om hun favo target aan te vallen als pathfinding erachter komt dat dat niet gaat lukken. Maar dat is een flinke verandering onderwater. Maar als jij SCVs een hogere prioriteit gaat geven dan thors om aan te vallen krijg je nog veel meer problemen.
En ja als terran speler blijf ik mijn twijfels houden over hoe OP we wel niet zouden zijn zolang in de statistieken we niks meer gespeeld worden dan protos (op een klein verschil na in top diamond, terwijl protos verder meer wordt gespeeld).
Zelf zou ik het niet onredelijk vinden als reapers bijvoorbeeld in early game beetje generfed worden. Bijvoorbeeld maak ze iets trager dan dat ze nu zijn, en maak hun speed upgrade dan beter + duurder.

Maar over die SCVs, die kosten alleen al aan directe resources evenveel als 20 marines. Voeg daar nog aan toe alle resources die ze hadden gunner gatheren, en we hebben het zo over 30-40 marines aan SCVs. Als hij 30-40 marines, of 15-20 hellions, rond zijn thor had staan, stimpacken die handel in geval van marines, wat denk je dat er dan precies met je zerglings was gebeurd?

En siege tank turtelen is niks anders dan protos cannon turtelen, enkel dat is meer early game terwijl siege tank turtels meer mid game is. Zelfde oplossing voor beide, ga niet proberen met frontale aanval te winnen. Ga raiden met air units terwijl je lekker map control pakt.

Editje:
Zelf niet geprobeerd, maar ik bedacht ineens dat je toch waypoints in je rally points kan opnemen? Wat gebeurd er als je met shift je nieuwe marines naar een paar marines laat gaan? Werkt dat niet meer zodra de eerste dood is, of slaan ze die dan gewoon over?

[ Voor 5% gewijzigd door Sissors op 27-08-2010 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-06 11:10

Maduth

Probeersel

Supernova eindelijk gedaan :) :) :) :+

Ben zo trots op mezelf ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Gisteren een tower rush afgeslagen Zerg(ik) vs Protos, Probleem is dat je als zerg er heel weinig tegen kan doen tegen de tijd dat je zerglings kan bouwen ( tenzij je 6 pool gaat ) heeft hij al 1 tower af.
Dus hij vrolijk in een hoekje towers maken, en ik had zoiets van rustig bljiven hij moet zwak zijn in econ, probeer ik zijn basis aan te vallen maar helaas walled in. Nou ja dan maar air he.
Hij nog meer towers boven naast mijn basis, ik mijn natural maar gepakt en zerglings op zijn natural gezet snel techen naar mutas en uiteindelijk eerst zijn voidrays gemolt en doen zijn pylons in zijn basis.
Hij had alleen nog 10 towers 3 pylons en 1 gateway met 1 probe over en ik 2 expansions ( was mijn main kwijt ) en een legertje. Toen zag hij toch wel in dat doorgaan geen zin meer had.
Vond ik toch wel goed van mezelf dat ik het hoofd koel hield en niet mijn resources op zijn towers verspilde maar gewoon netjes deed wat goed was, de vorige keer flipte ik helemaal en maakte ik allemaal fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
furby-killer schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:17:
[...]
Editje:
Zelf niet geprobeerd, maar ik bedacht ineens dat je toch waypoints in je rally points kan opnemen? Wat gebeurd er als je met shift je nieuwe marines naar een paar marines laat gaan? Werkt dat niet meer zodra de eerste dood is, of slaan ze die dan gewoon over?
Interessant genoeg om eens te testen, wel moet ik dan opletten dat ik ze bij de groep toevoegt voordat ze dus die waypoints allemaal zijn af geweest want ik denk dat ze dan gewoon stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Damien2004 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:30:
[...]

Interessant genoeg om eens te testen, wel moet ik dan opletten dat ik ze bij de groep toevoegt voordat ze dus die waypoints allemaal zijn af geweest want ik denk dat ze dan gewoon stoppen.
Ach je kan tenminste units queuen en dat maakt macro een stuk makkelijker.
Protos met warp gates en zerg kunnen dat niet. Voordeel daarvan is natuurlijk dat je altijd units kan sturen naar de plaats waar je ze dan wilt hebben ( alleen opletten dat je je drones niet meeneemt naar je leger toe :P

Iemand ideen tegen een snelle 6pool + spine crawler rush als zerg zijnde ? Tenzij je zelf 6of 8pool gaat verlies je dit dik, en omdat je niet eens jezelf kan inbouwen heb ik nog niets gevonden wat je hiertegen kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 16:30
PromWarMachine schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:09:
[...]

Bekend probleem. :P
Er zit weinig anders op dan je medivacs naar je Raven (of ander air unit) rally'en of naar een locatie.
Bij het volgen als ze al gemaakt zijn moet je move-commando's geven met rechtermuisknop zonder een unit te raken ja. Dat is sowieso beter, want je meds moeten achteraan blijven als ze willen blijven leven.
Group-follow zou wel een hele fijne toevoeging zijn ja.

Maar je kunt natuurlijk ook gewoon het move-commando gebruiken ipv de rechtsklik-shortcut. Dan heb je het probleem niet dat ie er eentje inlaadt als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-04 15:38
Towers van protoss??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:26
Gisteren een idioot potje gehad. Duurde ruim 50 minuten voordat we klaar waren. Ik moest tegen een Terran die vooral heel druk was met z'n basis bouwen en niet zo zeer met aanvallen. Ik kun dus lekker m'n gang gaan. Op een gegeven moment had ik 3 expansions en kon ik dus ongegeneerd Void Rays blijven pompen die erg goed werkte tegen z'n Battlecruisers. Hij had ook redelijk veel Thors plus het standaard arsenaal van Marines, Marauders. Op een gegeven moment kon ik eindelijk een beetje doorbreken in z'n basis en heb ik met 23 Void Rays alles van hem gesloopt. Helaas moest ook echt alles weg, want toen al zijn SCV's gesloopt waren wilde hij nog niet opgeven. Toen heb ik gewoon alles van hem van de kaart geveegd, maar een GG kon er niet van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Ik had het in een potje 4vs4 waar 2 gasten bleven steken en dus iedere keer hun units of buildings(terran) gingen verplaatsen. Sterker nog we hadden dus de hele map gecleaned en alleen een protoss zat op een klein eilandje en de terran command center vloog naar een hoekje. Dat was het enige wat ze nog hadden en maar niet opgeven :P

Toen dachten ze nou we gaan ze proberen te truuken door GG en te doen lijken of ze leaven. Tja daar trappen wij natuurlijk niet in he :) Dus heel suf allemaal en al met al koste het nog zeker 10 minuten om die gasten helemaal van de kaart af te vegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

dev10 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:10:
maar een GG kon er niet van af.
Das wel jammer,inderdaad ik gg alleen niet bij cheese play ;) zo had ik gister een cannon rush in my base en ik wist gewoon niet wat er tegen moest doen dus hij won maar dan weiger ik te gg-en.

Gisteravond wel zo'n vreemd potje gehad ( geluk zat niet echt mee dus gister 5 verloren 4 gewonnen ) maar tegen een andere terran, ik had me wall in gemaakt en was rustig in me mineral line marines/marauders aan het pompen met alleen een handje vol marines bij mijn walled entrance.

Komt hij eerste met 4 maruders 4 marines, maar schiet niet op mijn marines maar op de bunker erachter, is prima natuurlijk maar de 3xSCV was al aan het repairen dus die kreeg ie niet neer, tweede wave komt hij met iets van 10 marines en 5 maruders en weer afgeslagen nou toen had ik al een aardig balletje ( + 3 Siege tanks ) natuurlijk, dus ik richting zijn base heeft hij 5x barracks staan als wall maar eerst 3 rijen dik supply depots.

Dus hij kon onmogelijk vanaf zijn barracks op de tanks/MMBal schieten aangezien de range te ver was en all zijn forces achter de baracks wall stond. Siege tanks net voor zijn ramp alle 3 laten siegen terwijl mijn marines de supply depot aan het wegraggen waren, okay ik stimmen en er dwars doorheen terwijl mijn siege tanks de meeste van zijn ground forces al hadden weggevaagt.

Dus hij doet gg .... arrogant prick waarop ik ook gg zeg maar hij leaved de game niet, dus ik door zijn basis in was hij mass viking/banshee aan het producen dus voordat zijn eerste vikings/banshee's eruit waren had ik de boel al kapot, maar nog niet leaven dus ik gewoon door met het afraggen van zijn basis , zegt ie opeens just leave i already said gg !!!

En ik had echt zoiets van uhm pardon ? Uiteindelijk is hij dus net zolang gebleven tot ik zijn laatste building sloopte en toen kreeg ik pas victory.

Die dacht zeker dat als hij gg zegt de ander auto leaved zucht zo jammer.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:56

Eijkb

Zo.

Ik heb mijn buildorder inmiddels zover dat de meeste rushes (zerglings) en proxys (canons / warpgates / barracks) geen probleem meer zijn in de bronze league. En wat blijkt nu? Die spelers geven per direct op als hun truukje niet lukt. Dan is winnen, waar het toch om draait, nog geen zak aan. Je bent feitelijk een figurant in hun spelletje.

* Knap he, eerst zeuren over rushes omdat ik verlies en nu zeuren over rushes omdat ik win.

Daarnaast 4 keer een potje gespeeld tegen non rushers. Een verademing! 4 x 45min fun! 2 wins / 2 losses maar wel met herrassments, midgame gevechten en een eindbattle met de grotere units.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
ShadowBumble schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:23:
[...]Dus hij doet gg .... arrogant prick waarop ik ook gg zeg maar hij leaved de game niet, dus ik door zijn basis in was hij mass viking/banshee aan het producen dus voordat zijn eerste vikings/banshee's eruit waren had ik de boel al kapot, maar nog niet leaven dus ik gewoon door met het afraggen van zijn basis , zegt ie opeens just leave i already said gg !!!

En ik had echt zoiets van uhm pardon ? Uiteindelijk is hij dus net zolang gebleven tot ik zijn laatste building sloopte en toen kreeg ik pas victory.

Die dacht zeker dat als hij gg zegt de ander auto leaved zucht zo jammer.
:D Wrs doet ie dat omdat het al eerder heeft gewerkt. Zijn vast mensen die dan echt gewoon weggaan. Niet doen dus! :)

En gg vind ik eigenlijk overrated. Als ik win, krijg ik het nooit. Meestal zeg ik het wel als ik verlies, maar dan alleen als ze niet op een flauwe manier(--> cheese) hebben gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Laatst online: 11-06 11:10

Maduth

Probeersel

Ik zeg tegen niemand GG, mijn verslaan is namelijk een eitje :+

Pas als ik win, roep ik... sucker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
He he dan moet je wel tegen een heel grote noob gespeelt hebben als die nadat je GG zegt al weggaat. Gewoon wachten tot je de score screen optie krijgt werkt het veiligste.

Protos cannons bedoelde ik natuurlijk ipv towers kom op dat hadden mensen zelf wel kunnen bedenken toch.

Wat ik eigenlijk jammer vind is dat je niet gewoon je units kan instrueren om 1 bepaald type units aan te vallen en pas daarmee te stoppen als ze die niet meer vinden. Zo irritant heb je 10 zerglings in zijn mineral line gaan die beestjes een beetje missle turrets mollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Zeg, de nieuwe site van HUSKY starcraft II is http://www.starcraftarena.net/ en niet meer het youtube kanaal.

Misschien kan dat in de TS aangepast worden?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Maduth schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:49:
Ik zeg tegen niemand GG, mijn verslaan is namelijk een eitje :+

Pas als ik win, roep ik... sucker :P
LoL

Zo won ik een keer van een Zerg speler die mij noob noemde omdat ik MM tegen hem in kwam zonder een derde M ;)
Dus ik denk nou jij verliest dan toch tegen mijn noob move :) Wie is er nou de noob :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06 09:54

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

FragNeck schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:58:
Zeg, de nieuwe site van HUSKY starcraft II is http://www.starcraftarena.net/ en niet meer het youtube kanaal.

Is dat wel zo? Husky heeft net nog een cast op z'n Youtube kanaal geplaatst (best een leuke ook ;)) Ik denk niet dat hij 45k views aan bandwidth op zijn eigen site wil gaan hosten.

Die site kan ook wel in de TS toegevoegd worden, maar volgens mij blijft het Youtube kanaal gewoon bestaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Cloud op 27-08-2010 10:01 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351621

DefLite schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 01:11:
[...]

Ik speel krap een week, net een paar dagen online, en heb me ook gewoon ingeschreven hoor. Gaat toch om de fun :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 335382

Ik vind HD en Husky echt niks aan. Ze missen echt heel veel. Voorbeeld, Idra vs Drewbie: Idra is making corrupters, why would he make corrupters? Oh well Idra is Idra and he can do whatever he want. Was al 40 min in de game, natuurlijk zijn dat broodlords -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Anoniem: 335382 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:09:
Ik vind HD en Husky echt niks aan. Ze missen echt heel veel. Voorbeeld, Idra vs Drewbie: Idra is making corrupters, why would he make corrupters? Oh well Idra is Idra and he can do whatever he want. Was al 40 min in de game, natuurlijk zijn dat broodlords -.-
Ach ja er valt altijd wel wat te missen. Beetje makkelijk scoren natuurlijk ;) Maar day9, HD en Husky leveren wel de meeste entertainment bij hun casts. Als jij veel informatiever casters weet die niet doodsaai zijn, please share :)

edit:
day9 is veruit de beste ja. Dat komt ongetwijfeld door zijn achtergrond. Zijn er eigenlijk nog meer Pro's of ex-Pro's die casten?

[ Voor 10% gewijzigd door Cloud op 27-08-2010 10:19 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Day9 dus. Die heb ik nooit iets zien missen. Komt natuurlijk omdat hij zelf ook een verdomd goede speler is en gewend is om naar de minimap te kijken. Bovendien weet hij wat de logische tech paths van spelers zijn. Husky en HD laten mij echt regelmatig facepalmen. Maarja altijd nog beter dan zonder commentaar ^^

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 335382 op 27-08-2010 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Laatst online: 15:41

TheNephilim

Wtfuzzle

FragNeck schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:58:

Ze hebben op die website gewoon een soort frame van hun eigen youtube channel, er staan namelijk dezelfde vid's en ik zie een youtube logo staan. Dus ik denk dat je ook gewoon via de channel hun casts kan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Anoniem: 335382 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:13:
Day9 dus. Die heb ik nooit iets zien missen. Komt natuurlijk omdat hij zelf ook een verdomd goede speler is en gewend is om naar de minimap te kijken. Bovendien weet hij wat de logische tech paths van spelers zijn. Husky en HD laten mij echt regelmatig facepalmen. Maarja altijd nog beter dan zonder commentaar ^^
Ik stoor mij soms aan de manier van praten van Day9 mij af en toe te veel sensatiegericht, terwijl ik bij hd en husky veel meer een fun ondertoon heb, vind eerlijk gezegd husky veruit de beste stem hebben eigenlijk maar hij is wel het meest los in zijn houding.

had hem ook al in het vorige deel gepost YouTube: Kanaal van burgback ook een caster, niet heel bekend, maar kwam hem voornamelijk tegen omdat hij dus meerdere koreaanse games heeft gecast.

edit:@hieronder, het zijn ook casts, geen tutorials :P zie het meer als een voetbalcommentator, daar ga je ook niet naar luisteren als je beter wil leren voetballen :+

[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 27-08-2010 10:33 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-05 17:08
Anoniem: 335382 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:13:
Husky hoef je idd niet naar te luisteren als je beter wilt worden, maar voor entertainment vind ik hem goed. Hij cast goeie matches, zoals laatst die cast van DuckloadRa tegen Brat_OK, super flauw maar wel leuk :)

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik stoor mij soms aan de manier van praten van Day9 mij af en toe te veel sensatiegericht,
Dat is lekker vaag :P Kan je dit toelichten? Voorbeeldje waarom ik Day9 zo goed vind. Idra vs Morrow IEM finals steppes of war. Morrow gaat voor een Baracks, factory, baracks build. De enige rede voor die factory was om Idra te laten denken dat Morrow voor een andere opening gaat. Morrow maakt 1 hellion met die factory en gaat dan een beetje rondrijden in de natural van Idra. Natuurlijk ook om te scouten, maar vooral om te laten zien aan Idra. Hey, dude ik ben lekker aan het techen vandaar deze Hellion.

Day9 zegt dan: Brilliant move by Morrow showing Idra his one hellion to trick him into thinking he's going a different Tech path.

Apollo: WHAT IS MORROW DOING! SHOWING IDRA HIS HELLION NOW IDRA NOWS WHAT MORROW'S UP TO. Daarna was het ook even stil, day9 zat volgens mij dik hard te lachen xD
Day9 kreeg gelijk, Morrow ging een all in marauder push en geen hellion marine thor ofzo. Waardoor Idra een paar rondjes teveel ging dronen en te weinig zerglings had. Dit soort dingen zie ik Husky/HD niet doen. Ze praten vooral wat er nu bezig is op het scherm en voorspellen niet wat er kan gaan gebeuren. Dat is best een belangrijke factoor in casting. Daarom zou ik geen enkel probleem hebben met een Husky/Day9 combo. Aangezien Husky je echt meesleept in het gevecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Anoniem: 335382 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:36:
[...]

Dat is lekker vaag :P Kan je dit toelichten? Voorbeeldje
[..]
Beste voorbeeld wat ik kan geven is zijn opening bij de King of Beta finale, zijn intonatie de hele manier waarop hij praat bij de intro gaan mijn haren van overeind staan :P is puur iets persoonlijks. Inhoudelijk vind ik Day9 inderdaad super, veel inzicht en uitleg

Een day9/husky combo zou ik inderdaad geweldig vinden. :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Laatst online: 26-08-2024
Husky en HD`s casts zie ik meer als pure entertainment, en ik verwacht ook niet dat hun mij dingen vertellen die ik nog niet weet. Day9 gaat veel dieper op de speelstijlen in, en zal bijvoorbeeld nooit willekeurig ertussen door een lied over een proxy hatchery gaan zingen.

Vind persoonlijk Husky het leukst om te kijken, omdat hij er met zijn uberblije commentaar een extra dimensie aan het spel geeft. Day9 vind ik dan weer de meest informatieve caster, die veel meer informatie geeft en tegelijkertijd ook prima commentaar geeft. Husky zou een prima duo zijn met Day9, waarbij Husky meer de rol van color commentator vervult, en Day9 de rode draad voor zich neemt.
Van HDstarcraft heb ik een beetje het idee dat hij niet weet of hij super serieus wil casten of het toch zijn casts meer entertainment moeten zijn. Waar ik me het meest aan stoor bij HD, is dat hij dingen vaak zo overdrijft. Dat hij bijvoorbeeld zegt dat een hellion harass waar 4 drones doodgaan, het potje al bepaald is, en dat dit een "huge blow" was.

Dat Husky vaak dingen mist stoor ik mij ook wel eens aan, dan zit ik meer naar de minimap te kijken dan naar Husky`s view. Maar als hij iets mist, betekent dat ook vaak dat hij op een ander stuk dieper in gaat.

[ Voor 15% gewijzigd door Spooof op 27-08-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Bokkie schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:42:
Een day9/husky combo zou ik inderdaad geweldig vinden. :)
Day9/Trump en tegenwoordig kijk ik ook naar ForceSC2strategy video's op youtube.

Day9/Trump is echt voor high eng matches en dergelijke waarin uitleg word gegeven en Force brengt het meer van de uitvoering als lagere speler.

Alle 3 vind ik ze tot nu toe erg goed.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Kan iemand mijn Zerg hotkey gedrag eens beoordelen?

Als ik begin zet ik mn hatchery onder 1 en mn queen onder 2.
Ik zet mn rally point op de mineral line en voor mn units ergens in mn base.

Daarna zet ik mn begin army op 3

Als ik ga expanden, en noem ik mn tweede hatchery 2 en daar de queens hotkey ik niet meer. Die klik ik wel aan als ik dubbel op 1 of 2 klik.

Ik zet mn rally point weer op de mineral line en voor mn units ergens in mn base.

Als ik nou aan een derde base toekom noem ik hem 3. En mn army wordt dan 4 & 5 etc..

Ik heb dit zelf bedacht, dus nooit een of andere guide gelezen. Dus ik weet totaal niet of het efficienter kan. Ik heb het gevoel van wel :P . En ik ben benieuwd hoe andere zerg spelers het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooof
  • Laatst online: 26-08-2024
Anoniem: 36835 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:57:
Kan iemand mijn Zerg hotkey gedrag eens beoordelen?

Als ik begin zet ik mn hatchery onder 1 en mn queen onder 2.
Ik zet mn rally point op de mineral line en voor mn units ergens in mn base.

Daarna zet ik mn begin army op 3

Als ik ga expanden, en noem ik mn tweede hatchery 2 en daar de queens hotkey ik niet meer. Die klik ik wel aan als ik dubbel op 1 of 2 klik.

Ik zet mn rally point weer op de mineral line en voor mn units ergens in mn base.

Als ik nou aan een derde base toekom noem ik hem 3. En mn army wordt dan 4 & 5 etc..

Ik heb dit zelf bedacht, dus nooit een of andere guide gelezen. Dus ik weet totaal niet of het efficienter kan. Ik heb het gevoel van wel :P . En ik ben benieuwd hoe andere zerg spelers het doen.
1 en 2 zijn bijna de 2 best bereikbare hotkeys tijdens het spelen, dus daar zou ik niet je hatchery op zetten. Als ik jou was, zou ik op 4 je main zetten, plus je queen. Op die manier kun je het snelste Spawn Larve doen, en ook snel switchen naar je hatchery om units te maken.
Ik geloof dat ik deze hotkeys van Psystarcraft heb overgenomen, die gaat in zijn youtube casts heel diep in op hoe je zerg speelt, en aangezien hij ergens mid-diamond speelt zelf denk ik dat je een hoop van zijn tips goed kan gebruiken in je eigen speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-06 12:24
ik pak nagenoeg altijd hatcherys op 4 en queens op 5
en mn legers op 1, 2 en 3
mn creepqueen zet ik vaak op 9 of 0 zodat ik die in ieder geval snel kan terugroepen

heb laatst ook een andere manier gezien, die gast pakte op 4 main hatchery en queen , en op 5 van zn expansion en zo doornummeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 351621

Mij lijkt het irritant dat je telkens wisselt met je leger.

Ik als beginnend terran speler zet daarom mijn gebouwen op 4-5-6-7 en land units op 1-2 en air op 3.

Maargoed ik moet daar ook nog heel erg aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Leger heb ik meestal op 1, 2 of 3, hatcheries heb ik altijd op 4 en dat is het eigenlijk wel...

1 is vaak ground army
2 is air
3 zijn dan meestal de subgroup infestors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Er zijn overigens al weer wat nuttige video's van TotalBiscuit verschenen. Misschien leuk voor in de TS? Ik vond ze in elk geval weer leerzaam. :)

12 13 14 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Oke dus jullie zetten meerdere dingen onder 1 knop?

Stel je hebt je twee hatchery's onder knop 4. Hoe kun je dan weer snel tussen die twee switchen? Is daar ook een key voor, of klik je gewoon onderin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-06 13:00
Damien2004 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:03:
[...]

Heh, heb ik ook altijd. Ik probeer altijd de medivac te ondescheppen voordat hij bij mijn leger is. Vervolgens klik ik op <a>(Scan move commando voor een medivac dacht ik) en op een marine. Zolang die marine blijft leven zal de medivac de marine, en dus mun leger blijven volgen.
Anoniem: 36835 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:26:
Oke dus jullie zetten meerdere dingen onder 1 knop?

Stel je hebt je twee hatchery's onder knop 4. Hoe kun je dan weer snel tussen die twee switchen? Is daar ook een key voor, of klik je gewoon onderin?
Tab

[ Voor 20% gewijzigd door Roxors op 27-08-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
<dubbel>

[ Voor 97% gewijzigd door Roxors op 27-08-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Ik zet meestal al mijn hatcheries op 8 eerste ovi op 5 en mijn legers op 1-4.
eerste ovi die aan het scouten is wil ik snel naartoe kunnen springen.

Alle hatcheries zorgt ervoor dat als je een leger nodig hebt je op 8(in mijn geval ) moet drukken dan op S(select larva ) en dan op de unit van je keuze. Leuk hoor ineens je leger reinforcen met 30hydras 20 zerglings en 10 mutas (voorbeeld )zonder dat je ooit je scherm naar je basis hebt gezet.
Hoef je ook niet te kijken welke hatchery veel larva heeft je selecteerd ze gewoon allemaal of als je wilt weten hoe het ervoor staat selecteer al je hatcheries en je krijgt een mooi larva overzicht.
Als elke hatchery gewoon zijn drone waypoint op de mineral line zet kan je ook nog drones maken tijdens je gevecht. Bij een expansion waar je alle drones naartoe wilt zetten zet je het drone waypoint van je hatcheries daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Laatst online: 10-06 09:32
Ik ben het spel nu ook een tijdje aan het spelen en flink op weg met de missies, en ik moet zeggen ik word er echt ingezogen! Het acteerwerk (stemmen) en gerenderde filmpjes zijn echt ijzersterk, en de missies lekker afwisselend ... wat een topgame toch weer _/-\o_

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 19:58
Shadowhawk00 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:30:
Ik zet meestal al mijn hatcheries op 8 eerste ovi op 5 en mijn legers op 1-4.
eerste ovi die aan het scouten is wil ik snel naartoe kunnen springen.

Alle hatcheries zorgt ervoor dat als je een leger nodig hebt je op 8(in mijn geval ) moet drukken dan op S(select larva ) en dan op de unit van je keuze. Leuk hoor ineens je leger reinforcen met 30hydras 20 zerglings en 10 mutas (voorbeeld )zonder dat je ooit je scherm naar je basis hebt gezet.
Hoef je ook niet te kijken welke hatchery veel larva heeft je selecteerd ze gewoon allemaal of als je wilt weten hoe het ervoor staat selecteer al je hatcheries en je krijgt een mooi larva overzicht.
Als elke hatchery gewoon zijn drone waypoint op de mineral line zet kan je ook nog drones maken tijdens je gevecht. Bij een expansion waar je alle drones naartoe wilt zetten zet je het drone waypoint van je hatcheries daarop.
Ik gebruik altijd 4 als standaard 1ste hatcherie, 5 gebruikte ik voor 2de hatcherie etc. Maar nu ik die tab methode weet ga ik het even zo omgooien dat ik op 5 men queens heb en op 4 alle hatcheries. Verder op 1 main melee distance ground army, 2 is overig (vaak benut met hydralisks of iets dergelijks) en 3 is mijn air force.

Ik heb mijn hotkey's op grid gezet, dus ik selecteer de hatcherie en dan qq voor drone, qw voor overlord etc. Gaat lekker rap omdat ik geen hotkeys hoef te onthouden, maar gewoon alles naast/onder elkaar staat.

In het begin kon ik niks met hotkeys en nu kan ik al alles wat rechtsonder met dat vak moet gebeuren op hotkeys. Nu de volgende stap is tijdens battle via de controlgroup van hatcherie units weten te reinforcen, zonder daarvoor mijn ogen af te wenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
volgens mij kun je ook al je queens in een groep gooien en inject larva doen via de minimap, de dichtsbijzijnde queen zou dat dan doen. weet niet precies hoe het werkt hoor, meende ik gelezen te hebben ergens op TL, zal nog es ff zoeken.

edit: hierzo, werkt nog iets anders dus http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=143228

[ Voor 18% gewijzigd door daanteb op 27-08-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357023

Je zou ook 1 groep voor alle hatcheries kunnen maken en 1 groep per hatchery en daarbij de queen bij die hatchery. Dan kan inject larve hotkey gebruiken en de hatchery selecteren in die groep balk. Ik speel zelf geen zerg, maar dat lijkt me de makkelijkste manier. Voor bouwen van units kan je dus de grote groep gebruiken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-06 12:24
Anoniem: 357023 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:07:
Je zou ook 1 groep voor alle hatcheries kunnen maken en 1 groep per hatchery en daarbij de queen bij die hatchery. Dan kan inject larve hotkey gebruiken en de hatchery selecteren in die groep balk. Ik speel zelf geen zerg, maar dat lijkt me de makkelijkste manier. Voor bouwen van units kan je dus de grote groep gebruiken,
volgens mij werkte dat niet meer sinds een update ergens in een beta, kan me vergissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

ShadowBumble schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:23:
[...]

Das wel jammer,inderdaad ik gg alleen niet bij cheese play ;) zo had ik gister een cannon rush in my base en ik wist gewoon niet wat er tegen moest doen dus hij won maar dan weiger ik te gg-en.
Heel simpel 4/5 workers, en dat ding is down. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:55
Toch jammer dat er tegen die tijd 1 extra pylon en 2 cannons bij staan. Als protoss is er maar weinig tegen te doen, zelfs als je het op tijd scout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Morphix schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:23:
Toch jammer dat er tegen die tijd 1 extra pylon en 2 cannons bij staan. Als protoss is er maar weinig tegen te doen, zelfs als je het op tijd scout.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morphix schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:23:
met 1 worker scouten is toch niet zo moeilijk? als hij maar niet voorbij je ramp komt. en
als hij buiten je basis zit en daar CR gaat maken. dan is dat toch mooi ^^

Allemaal waardeloos CR voor je deur die je zo omzeilt met een transport ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietjeP89
Een tijdje terug had ik ook zo een cannon rusher , hij begon alleen wat ver van men nexus te bouwen :P Toen ik het doorhad ben ik beginnen sparen en heb ik zijn natural maar genomen :D , tegen de tijd dat hij al men gebouwen had gekilled met zen cannons had ik een legertje op zijn ramp staan , hij kon er niet mee lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-06 08:07

Elp

Anoniem: 351621 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:07:
Mij lijkt het irritant dat je telkens wisselt met je leger.

Ik als beginnend terran speler zet daarom mijn gebouwen op 4-5-6-7 en land units op 1-2 en air op 3.

Maargoed ik moet daar ook nog heel erg aan wennen.
Ik gebruik sinds kort de extra duimknoppen op m'n muis om twee groepen aan te sturen. Werkt best goed, ik heb dan de best bereikbare knoppen (1-4) voor m'n command centers / production gebouwen, en bij de muis twee aanval groepen. Het werkt ook wel intuïtief, unit productie is vooral hotkeys via toetsenbord (links) en bij aanvallen wordt de muis wat meer gebruikt oa om te micro'en, het micro'en en verschillende aanvalsgroepen selecteren kan dan allemaal met je muis-hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:17:
[...]

Heel simpel 4/5 workers, en dat ding is down. ;)
Dat duurt anders nog redelijk lang. En als hij nog gemaakt wordt kan hij gewoon cancellen en een nieuwe neerzetten.

Wat nuttig is van die replay is altijd zorgen dat je mogelijkheid hebt om de ander aan te vallen als je ziet dat hij dit gaat doen en je hem niet kan stoppen. Ga nooit proberen die pylons omver te kegelen die de photon cannons bewaken todat je flink wat meer dan tier 1 units hebt.

Maar in zijn spel had de cheeser nog best kunnen winnen als hij wat slimmer had gespeeld (granted, gebeurd niet vaak bij cheesers dat ze creatief zijn). Sowieso had hij die probes veel te laat dood. Maar zodra er zealots in de basis van de cheeser waren had hij moeten beseffen dat die basis verloren was, en gewoon zodra de zealots zijn probes gingen aanvallen al zijn probes verhuizen naar de basis van zijn initiele doelwit. Daar kunnen de zealots hem niet volgen, moet hij even met probes helpen om de nexus van zijn doelwit neer te halen, dan kan hij daar opnieuw beginnen.
Verschil met het doelwit van de cheese is, die had een totaal van één probe die het kon overleven. Mobiliteit is leuk zoals hij het zegt, maar probes komen zo langs zealots, langs een zooi cannons kom je niet zomaar met probes.

Verder nog nuttig for andere:
Terran, wachten tot hij wel redelijk wat minerals in cannons heeft gestoken, maar er nog wel mogelijkheid is om je SCVs eruit te krijgen. Je kan iig altijd een paar in je command center stoppen. Dan gewoon de handel wegvliegen naar een gold/island.

Zerg wil creep verspreiden om te voorkomen dat hij verder kan uitbreiden naar de basis.

En iig als terran als ze buiten mijn basis zitten ga ik gewoon snel wat marines om te voorkomen dat hij met zealots naarbinnen kan en vervolgens rechtstreeks naar siege tanks. En met bunkers kan je je marines tegen wel wat cannon vuur beschermen, je moet zorgen dat het hem zo lang mogelijk kost om je ramp op te komen.

Qua hotkeys doe ik altijd CC/nexus onder 1, barracks/gateway onder 2, etc. Kan wel overwegen om alle military buildings onder 2 te stoppen en dan met tab erdoorheen. Maar als je bij 4 ofzo begint zit de rest dan al snel zover weg, en ik moet bekennen dat ik toch geen hotkeys voor mijn leger gebruik :P
Nou ja, ghosts bijvoorbeeld zijn moeilijk tussen je marines te zien dus die geef ik wel een groep, en sentries ook wel als ik protos speel. Maar verder niet. Goed scouten helpt daar een hele hoop, en sensor towers ook. Zorg dat je niet verrast wordt, als ik dan al een keer micro intensief iets als ghost heb en je ziet dat protos leger aanvallen dan heb ik alle tijd ze te selecteren, cloaken, naarvoren, handel EMPs afvuren en weer terugtrekken met ghosts. Dan hebben ze redelijk hun nut wel gehad dus dan laat ik ze zelf gewoon vuren en ga ik andere dingen micro'en.

Mijn air units in een groep doen zie ik niet echt nut van in, normaal zal ik enkel banshees en vikings hebben, met uitzondering van collosus hebben die nooit hetzelfde doelwit. En als ik mijn vikings iets wil laten aanvallen dubbelklik ik op ze, ze zijn niet heel moeilijk te herkennen.

[ Voor 29% gewijzigd door Sissors op 27-08-2010 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-06 01:58

Kingpinda

Citizenship is earned.

over die schortcuts met zerg etc. ik zet ook altijd hatches op 4 bv en alle queens ook onder 1 nummertje. Ben van plan om backspace (switch hatcherie) op mijn muis te binden. Want dat inject foefje zou je alle queens moeten klicken bv nr 3 dan "v" van larva in houden. klicken op je hatch dan backspace (volgende hatch) en dan weer klicken op je hatch etc. maar probeer maar eens v in te houden te klicken op je muis en dan backspace te drukken... om die backspace te gebruiken zul je 1 hand moeten verplaatsen.... backspace binden op je muis lijkt dan een mooie oplossing. hmm of op een g-toets... zie ik nu net pas, kan ik nog wel bij met mijn linkerhand. "v" met wijsvinger en G6 met pink bijvoorbeeld.

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
je kan ook gewoon ipv de v ingedrukt te houden eenmaal op de v clicken, en daarna de rechter shift key ingedrukt blijven houden, en dan met backspace door je hatches gaan en met de muis er op klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-06 01:58

Kingpinda

Citizenship is earned.

Roxors schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:32:
je kan ook gewoon ipv de v ingedrukt te houden eenmaal op de v clicken, en daarna de rechter shift key ingedrukt blijven houden, en dan met backspace door je hatches gaan en met de muis er op klikken.
Hmm lol dank je... Dat is misschien wel iets handiger ja :p Thanks.

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:40:
[...]

met 1 worker scouten is toch niet zo moeilijk? als hij maar niet voorbij je ramp komt. en
als hij buiten je basis zit en daar CR gaat maken. dan is dat toch mooi ^^

Allemaal waardeloos CR voor je deur die je zo omzeilt met een transport ^^
Eh transport werkt niet voor alle rassen even goed en zorgen dat hij niet voorbij de ramp kan komen is niet altijd mogelijk.

Ah nee niet voor mijn ramp, gewoon naast mijn basis daar staat het tenminste niet in de weg. Wel zodat mijn main tussen de torens en de mineral line zit natuurlijk. Hij kan toch mijn main niet beschieten met zijn Cannons en daar staat hij niet in de weg als ik zijn basis ga aanvallen of wil expanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Laatst online: 15:41

TheNephilim

Wtfuzzle

Thnx! Ik ben nog niet gecannon rushed, maar deze is zeker handig! Wel mooi om die rode Protoss "Fail" te zien zeggen, om daarna keihard ingemaakt te worden. Jammer dat we de "gg" niet zien :P

Net weer 3 potjes gewonnen (eindelijk) ... 2x PvP & 1x PvT. Wat meer concentreert op units maken en minder op techen. De tegenstanders was ik dus net elke keer te snel af :D

[ Voor 18% gewijzigd door TheNephilim op 27-08-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Cloud schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 11:19:
Er zijn overigens al weer wat nuttige video's van TotalBiscuit verschenen. Misschien leuk voor in de TS? Ik vond ze in elk geval weer leerzaam. :)

12 13 14 15
ik heb al 1000 en 1 mailtjes over de TS gestuurd maar er wordt niet op gereageerd, volgens mij boeit het hem geen zak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:17

Snappie88

Mr. Hollywood

Anoniem: 315662 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:22:
[...]

ik heb al 1000 en 1 mailtjes over de TS gestuurd maar er wordt niet op gereageerd, volgens mij boeit het hem geen zak
Of hij is druk :? Hij heeft m'n account gegevens er vrij snel in verwerkt...

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139386

Liasis schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:01:
[...]

Dit is een soort van vrij internet. We wonen niet in China, dus je kan er gewoon voor kiezen om niet te kijken! Problem solved. Een andere manier is natuurlijk dat je een donatie doet zodat wij betere microfoons en pc's kunnen kopen zodat de kwaliteit nog verder omhoog kan!
Precies, vrij internet, vrijheid van meningsuiting ... lijkt me duidelijk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:12

Valkyre

Kitesurf FTW!

Ik heb het nog niet kunnen vinden maar kun je tijdens het spelen ook de healtbars of hitpoint bars, aanzetten. in de replays kan dat wel, maar ik dacht tijdnes de actual game niet mogelijk was?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

In de instellingen, bij gameplay, kun je het volgens mij instellen. Standaard zie je de bars alleen voor geselecteerde units, maar je kunt ze ook voor álle units aanzetten. Er is ook een toetscombinatie voor, maar die weet ik zo niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is standaard alleen als je alt indrukt. Andere mogelijkheden zijn inderdaad geselecteerd of altijd. Altijd zien heeft wel voordelen, maar wordt volgens mij je scherm ook wel weer erg druk van als je zooi marines hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

furby-killer schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:02:
[...]

Dat duurt anders nog redelijk lang. En als hij nog gemaakt wordt kan hij gewoon cancellen en een nieuwe neerzetten.

Wat nuttig is van die replay is altijd zorgen dat je mogelijkheid hebt om de ander aan te vallen als je ziet dat hij dit gaat doen en je hem niet kan stoppen. Ga nooit proberen die pylons omver te kegelen die de photon cannons bewaken todat je flink wat meer dan tier 1 units hebt.

Maar in zijn spel had de cheeser nog best kunnen winnen als hij wat slimmer had gespeeld (granted, gebeurd niet vaak bij cheesers dat ze creatief zijn). Sowieso had hij die probes veel te laat dood. Maar zodra er zealots in de basis van de cheeser waren had hij moeten beseffen dat die basis verloren was, en gewoon zodra de zealots zijn probes gingen aanvallen al zijn probes verhuizen naar de basis van zijn initiele doelwit. Daar kunnen de zealots hem niet volgen, moet hij even met probes helpen om de nexus van zijn doelwit neer te halen, dan kan hij daar opnieuw beginnen.
Verschil met het doelwit van de cheese is, die had een totaal van één probe die het kon overleven. Mobiliteit is leuk zoals hij het zegt, maar probes komen zo langs zealots, langs een zooi cannons kom je niet zomaar met probes.

Verder nog nuttig for andere:
Terran, wachten tot hij wel redelijk wat minerals in cannons heeft gestoken, maar er nog wel mogelijkheid is om je SCVs eruit te krijgen. Je kan iig altijd een paar in je command center stoppen. Dan gewoon de handel wegvliegen naar een gold/island.

Zerg wil creep verspreiden om te voorkomen dat hij verder kan uitbreiden naar de basis.

En iig als terran als ze buiten mijn basis zitten ga ik gewoon snel wat marines om te voorkomen dat hij met zealots naarbinnen kan en vervolgens rechtstreeks naar siege tanks. En met bunkers kan je je marines tegen wel wat cannon vuur beschermen, je moet zorgen dat het hem zo lang mogelijk kost om je ramp op te komen.
Natuurlijk kunnen ze cancelen.... maar meestal hebben ze toch geen gateway. terwijl met je workers hem bezig houd. Kan jij gewoon rustig je eco opbouwen en 2 barracks uit de grond knallen.
1ste barrack gaat M pompen. In die tussen tijd maak je een wal van bunkers.

Tweede barrack gaat voor reapers ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:25
Anoniem: 315662 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:22:
[...]

Die mening deel ik niet. Toen ik vorige week een suggestie had voor de TS (de uitleg over de leagues / divisies) stond dat er snel in nadat ik hem geDM'ed had (let wel, geen mail dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216518

Hoi,

Helaas kan ik het spel niet spelen, krijg foutmelding d-sub can't display.
Iemand die dit ook heeft gehad, maar belangrijker, hoe op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abalone
  • Niet online
Als je de campaign uitgespeeld hebt, kan je nog wel de missies overdoen. Maar de achievements mbt de armory kan je dan toch niet meer halen? Of moet je de campaign dan opnieuw doen? En de secret missie kan je ook niet doen als je die de eerste keer niet hebt unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:14
Anoniem: 216518 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:16:
Hoi,

Iets meer informatie kan geen kwaad.. (wat van PC/monitor evt. andere afwijkende dingen als KVM oid)
abalone schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:28:
Als je de campaign uitgespeeld hebt, kan je nog wel de missies overdoen. Maar de achievements mbt de armory kan je dan toch niet meer halen? Of moet je de campaign dan opnieuw doen? En de secret missie kan je ook niet doen als je die de eerste keer niet hebt unlocked.
Armory/Merch achievements moet je idd de campaign voor overnieuw doen, om de secret missie te unlocken moet je hem ook over doen.

[ Voor 41% gewijzigd door Puc van S. op 27-08-2010 15:29 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216518

Gebruik geen KVM alleen verloop van mijn DVI uitgang naar VGA. DVI ingang van mijn screen (Dell 21' TFT screen type nr weet ik niet) is defect.
Video kaart 9600GT
Heb het dus alleen bij SC2 verder nog nooit deze melding gekregen. foutmelding krijg ik zodra spel opstart, of er moet een patch te downloaden zijn, dan krijg ik dat eerst wel te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
abalone schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:28:
Ik heb gewoon een oude save geladen waarbij ik een hele hoop research nog niet had ingeleverd. Het was nog een save aan boord van de Hyperion, en vervolgens via missie selectie scherm de missie "???" (diegene waarbij je met zeratul teruggaat naar de oude protoss homeworld om de gedachte van de dode Overmind te lezen) op casual gedaan. Die missie kan je binnen 5 minuten doen, gewoon met zeratul van punt naar punt raggen, goed gebruik maken van blink en void prison. Vervolgens de research ingeleverd en 170k erbij. Vervolgens weer die missie gedaan en toen kon ik weer dezelfde research inleveren, dus weer 170k erbij. Rinse en repeat tot ik genoeg geld had. Zo heb ik alsnog de achievs gehaald zonder de campaign opnieuw te spelen.

Ditzelfde kan je doen voor de secret missie. Kies een oude save waarbij je weer op het schip bent. Doe vervolgens "Media Blitz" opnieuw en unlock de secret. Je kunt hem nu kiezen in het missie scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mausnr9
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-05 11:20
Roxors schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:40:
[...]

Ik heb gewoon een oude save geladen waarbij ik een hele hoop research nog niet had ingeleverd. Het was nog een save aan boord van de Hyperion, en vervolgens via missie selectie scherm de missie "???" (diegene waarbij je met zeratul teruggaat naar de oude protoss homeworld om de gedachte van de dode Overmind te lezen) op casual gedaan. Die missie kan je binnen 5 minuten doen, gewoon met zeratul van punt naar punt raggen, goed gebruik maken van blink en void prison. Vervolgens de research ingeleverd en 170k erbij. Vervolgens weer die missie gedaan en toen kon ik weer dezelfde research inleveren, dus weer 170k erbij. Rinse en repeat tot ik genoeg geld had. Zo heb ik alsnog de achievs gehaald zonder de campaign opnieuw te spelen.

Ditzelfde kan je doen voor de secret missie. Kies een oude save waarbij je weer op het schip bent. Doe vervolgens "Media Blitz" opnieuw en unlock de secret. Je kunt hem nu kiezen in het missie scherm.
Hoe zit het eigenlijk met die achievement onder de 8 uur de normal te doen?
Telt hij gewoon de minuten die je er over gedaan heb? "on Normal"
Of en je echt verplicht hem opnieuw te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55
Nog even een korte post :), [HWH] StarCraft II Toernooi we hebben al een aardig aantal inschrijven (tegen de 60 aan), en hoe meer hoe beter natuurlijk. Het is op het moment een GoT only toernooi en spelers worden opgedeeld qua niveau zodat je niet helemaal overclassed wordt (of andersom). Heb je zin om mee te doen registreer je dan even op de site. Vanavond gaan de inschrijvingen open voor het daadwerkelijk toernooi en die blijven open tot zondag 20;00. Dan gaan we de brackets op maken en maandag is de eerste speelronde :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Anoniem: 216518 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:16:
Hoi,

Edit; nvm

[ Voor 5% gewijzigd door rodie83 op 27-08-2010 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Laatst online: 04-06-2024
MrVegeta schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:53:
Nog even een korte post :), [HWH] StarCraft II Toernooi we hebben al een aardig aantal inschrijven (tegen de 60 aan), en hoe meer hoe beter natuurlijk. Het is op het moment een GoT only toernooi en spelers worden opgedeeld qua niveau zodat je niet helemaal overclassed wordt (of andersom). Heb je zin om mee te doen registreer je dan even op de site. Vanavond gaan de inschrijvingen open voor het daadwerkelijk toernooi en die blijven open tot zondag 20;00. Dan gaan we de brackets op maken en maandag is de eerste speelronde :).
Even hopen dat ik nog op tijd mijn character code kan achterhalen dan...kan je die eigenlijk nog ergens online zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 357023

Cronax schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:45:
[...]

Even hopen dat ik nog op tijd mijn character code kan achterhalen dan...kan je die eigenlijk nog ergens online zien?
op bnet site staat hij waarschijnlijk ook,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
Cronax schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:45:
[...]

ff inloggen op battlenet of jezelf zoeken op sc2ranks.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ja hoor, als je inlogt kan je met je muis over je avatar heen. Dan komt je code tevoorschijn. Ik heb blizzard een mailtje gestuurd dat ze een optie moeten maken waarbij je een code op een site kan plaatsen waarmee je dus kan worden toegevoegd aan de friendslist.

Stel, ik post hier mijn link. Jij klikt er op en jij hebt mij toegevoegd :). Categorieën in de friendslist zou ook wel leuk zijn. Zo heb je spelers die je wel goed kent en spelers die je minder goed kent, maar met zo'n toernooi. Je voegt iemand toe en daarna verwijder je die weer omdat het anders zo'n onoverzichtelijke boel wordt. Maak gewoon categorieën met klapmenutjes :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 20:50
MrVegeta schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:48:
Ja hoor, als je inlogt kan je met je muis over je avatar heen. Dan komt je code tevoorschijn. Ik heb blizzard een mailtje gestuurd dat ze een optie moeten maken waarbij je een code op een site kan plaatsen waarmee je dus kan worden toegevoegd aan de friendslist.

Stel, ik post hier mijn link. Jij klikt er op en jij hebt mij toegevoegd :). Categorieën in de friendslist zou ook wel leuk zijn. Zo heb je spelers die je wel goed kent en spelers die je minder goed kent, maar met zo'n toernooi. Je voegt iemand toe en daarna verwijder je die weer omdat het anders zo'n onoverzichtelijke boel wordt. Maak gewoon categorieën met klapmenutjes :).
Had het niets te maken met de beveiliging van B.net games? Dat er juist zoveeeeel accounts gehacked worden dat ze het juist moeilijker willen maken mensen aan characternames+codes te komen? Dat dacht ik ergens gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
LOLLL, ik speel random en kwam net met protoss tegen een terran.

Hij verliest eerste battle en zegt ie dat protoss kan facerollen om te winnen... WTF, terran >>> protoss altijd volgens mij hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abalone
  • Niet online
Roxors schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:40:
[...]

Bedankt voor de tip! Dat ga ik ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Blue_Fear schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:12:
LOLLL, ik speel random en kwam net met protoss tegen een terran.

Hij verliest eerste battle en zegt ie dat protoss kan facerollen om te winnen... WTF, terran >>> protoss altijd volgens mij hoor :P
WTF, nee hoor :) Facerollen, ghe. WoW kiddie :D.

[ Voor 5% gewijzigd door MrVegeta op 27-08-2010 17:17 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.