Zelf doe ik skirmishes tegen ai op hard. begin wat onwennig, maar snel aanpassen went. op hard rushed de ai redelijk, maar eigenlijk altijd op dezelfde manier dus 1x defense goed zetten en je kan lekker je gang gaan met opbouwen / expanden.SinergyX schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:22:
Op welk niveau gaat de AI ook rushes doen? Op easy gaat het me redelijk af (nu ik auto repair aan heb staan), maar wil toch ook eens kijken hoe ik rushes zou kunnen afwenden. Mijn wall is vaak 2 bunkers met een supply ertussen (afhankelijk van de map), dat kan ik soms aardig tegen houden (totdat beide AI's de aanval inzetten en ik geen support krijg van de andere speler/AI).
Ja, ik speel enkel coop's tegen AI, ik ben nooit echt goed geweest in RTS - ok Tib.sun mischien - dus het is gewoon casual aankloten 'voor de lol'
Mwoah vind online 1v1 zelf ook geen reet aan, ik speel voor de fun en mijn ervaring is dat op mijn skillset/niveau in rts de tegenstanders 9 van de 10 keer erg kinderachtig zijn/doen, dus kan me er wel wat bij voorstellen. zelf speel ik daarom ook eigenlijk alleen 1v#AI of samen met een maat 2v#AIGohan-san schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:26:
[...]
Online lijkt mij eerlijk gezegd leuker en leer je meer van, als je maar genoeg verliest kom je vast wel tussen de grotere noobs dan jij
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |