Iets dat ik wel met jullie wil delen.
Ik ben als Belg vooral op tweakers te vinden omdat het enige grote belgische alternatief momenteel Belgiumdigital is.
Ik heb bij Belgium digital nogal de indruk dat het daar vooral om oudere mannen gaat, die geen constructieve commentaar kunnen geven. De jeugdigere mensen die op dat forum zitten zijn dan zo plat, dat ze niet eens dergelijke zinsconstructies kunnen maken.
Ik heb op BD 2x een foto geplaats, waar ik commentaren kreeg in de trend van: Amai, schoon model, spijtig dat haar lekkere benen er niet helemaal opstaan.
( en dan heb ik het nog goed geschreven)
Vandaar dus mijn keuze voor tweakers.
Onlangs maakte ik hier een tweakblog aan, en na vandaag mijn 2e post geschreven te hebben, kreeg ik hier ook dergelijke reactie:
sypie schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 18:30:
Ik ben blij dat ik nooit voor dit soort fotozaken heb gekozen (heb het wel ooit overwogen maar fotograferen kost mij te veel tijd, ernergie en trial 'n' error). Ik zou zeker met een strakke plasser achter de camera staan. (misschien ben ik het daarom ook wel niet gaan doen...)
Nu lijkt het me dat tweakers ook last heeft van dit probleem, maar dat deze mensen zich niet binnen forum/list_category/10 bevinden, waar ik dankbaar voor ben.
Ik wou dit maar even met jullie delen, aangezien enkele van jullie me een groot stuk op weg hebben geholpen.