Allereerst bedankt voor de reactie. Een onderwerp kiezen is inderdaad lastig. Ik heb nu een viertal thema’s geprobeerd: verkeer, brutaal, druk(te) en deze “terug kijken”. Nu heb ik geprobeerd deze laatste wat meer fotografisch uitdagend te maken door een twee luik te vragen van onderwerp en terugkijkend vanuit het onderwerp.MRIdev schreef op zondag 30 juni 2024 @ 14:45:
[...]
Alleerste complimenten voor het opzetten van de topics met een uitdaging. Een goed onderwerp kiezen lijkt me erg lastig. Ik denk dat je onderwerpen moet kiezen waarbij mensen snel een idee hebben en welke zowel thuis als op pas uitgevoerd kunnen worden. Soweiso is het zo dat zoiets ook moet gaan leven voordat er veel reacties komen, dus hopelijk zet je door en kan ik na mijn vakantie ook bijdragen gaan leveren.
Ik vraag mij vooral af welk type uitdaging gezocht wordt? Vrije thema’s, kleurstellingen, techniek, etc.
Het is voor mijzelf vooral bedoeld als inspiratie en stok achter de deur om naar buiten te gaan.
:strip_exif()/f/image/AdTjftQqelbsLy52ECPooPIF.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/dFCj0awdT5qHKq7oKQvJgFO9.jpg?f=fotoalbum_large)

/f/image/7deYeilyCiWibRPt1xD2vsto.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/tIiQzu2NJBe1VCnkkNOO9Inl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/w1b8XHX3NjNKEngL3f4nTZPI.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/SoiHBfi8QUDRj1cxyTF26kgI.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/CsKSp7yjCcgCJaszxbrjpusB.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/HLc5SCbyRbuutcgWobH1MRgf.avif?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/n9XKIlQyYCRCjkWCbyl27LgC.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/ARUbx2CiwjxInNWb5hdLaaTS.jpg?f=fotoalbum_large)