ja 1800 euro is een ander verhaal.R-O-Y schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 18:20:
[...]
Tja ik vind 1800 euro voor een lens veelIk moet van nog meer lenzen testfoto's en video schieten dus deze kan er ook nog wel bij. Heb nu alleen even minder tijd dan normaal ik wat extra werk.
Ik kan die Loreo lens wel eens vergelijken met een 35mm die ik heb. Dan weet ik snel genoeg of het echt in de buurt zit. De kwaliteit is niet denderend hoor, maar een 550D + deze lens is echt net een compactcamera. Stiekem lijkt me dat voor af en toe best leukEigenlijk is dat ding gewoon een bodydop waar je ook gewoon nog foto's mee kunt maken.
![]()
Als ik foto's heb stuur ik je wel een PBEn mijn excuses als ik de pinhole-mensen op hun tenen getrapt hebt. Die loreo is geen echte pinhole maar het is altijd leuk om te weten wat er te koop is toch
Leuke van pinhole vind ik juist dat je een minimum aan middelen en kosten iets kunt maken wat gewoon beeld produceert. dan is zo'n Loreo voor mij eigenlijk geen echte pinhole als je met een instelbaar diafragma en een 'lens' zit. En 25 euro is ook de wereld niet, dat was meer om te plagen. Ging mij erom dat je met een lensdop van een paar cent en wat troep in je bureaula (bij wijze van) wat kunt maken.