Ik heb de Harmony Ultimate Hub van een tweaker overgenomen, maar zie nu in de pricewatch dat er een "Harmony Hub" en een "Harmony Ultimate Hub" (welke ik heb) is, nu vraag ik me af, wat is het verschil tussen die twee?
Verder ben ik er erg tevreden over, heb nu een aantal activiteiten ingesteld zoals "Film kijken", waarbij hij m'n tv en home theater system aanzet, mijn HDMI switch schakelt naar de juiste input (laptop), de geluidsuitgang van tv instelt op "optisch" en m'n Philips Hue lampen dimt.
Vooral het instellen van de optische ingang was erg lastig. Zonder de bediening van de lampen bestaat het proces uit 41 stappen! Aardig wat stappen. Heb wel aardig wat delay momenten in moeten bouwen, aangezien hij anders te snel door de settings van de tv ging en bijvoorbeeld ineens de schermverhouding aan deed passen haha
Oh en ik heb de hub zeker 4 á 5 keer de knoppen van mijn HDMI switch moeten aanleren voordat hij ze allemaal kende, heel vreemd, maar nu werkt het gelukkig wel.
Heb daarnaast nog een activiteit voor de PS4, gewoon tv kijken (zonder home theater system), en film kijken op het home theater system, voorlopig alles wat ik nodig heb.
Vraag me alleen nog één ding af: kan ik de knop-indeling veranderen? Ik las ergens dat dit kon, maar kan het nergens in de Android App terugvinden.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.