[AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 3] Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 27 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 32 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Miniem. Gebruikt als test om met voice een activity te starten. En dat doet hij...

[ Voor 7% gewijzigd door Buzz_Fuzz op 29-02-2016 16:42 ]

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:27
De Hub is op dit moment in de aanbieding bij zowel iBood als Amazon.de, waarbij de laatste goedkoper is:
http://www.amazon.de/Logi...rds=Logitech+Ultimate+Hub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:28

rick77

... get to the point!

Het is de oudere versie. Wat zijn de verschillen t.o.v. de nieuwe versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mister_Gaus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 15:35
Pino112 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 07:00:
De Hub is op dit moment in de aanbieding bij zowel iBood als Amazon.de, waarbij de laatste goedkoper is:
De ultimate (hub+afstandbediening) is ook in de aanbieding bij amazon voor 130 euro.
http://www.amazon.de/Logitech-915-000203-Harmony-Ultimate-Fernbedienung/...Logitech+Ultimate
rick77 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:13:
Waar zie je dat? Ik wist niet dat er meerdere versies waren.

[ Voor 3% gewijzigd door Mister_Gaus op 17-03-2016 08:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:27
rick77 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:13:
Als je dit topic zoekt:
Daan87423 in "[AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 3]"

Niks dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:28

rick77

... get to the point!

Dank!

Jammer, maar begrijpelijk hoor, dat er geen IR-ingang (voor een los oogje) op de hub zelf zit zodat ik mijn eenvoudige Harmony 650 zou kunnen gebruiken in combinatie met de hub. Ik zou er een nieuwe RF-geschikte afstandsbediening bij moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:18
Mister_Gaus schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:15:
[...]

De ultimate (hub+afstandbediening) is ook in de aanbieding bij amazon voor 130 euro.
http://www.amazon.de/Logitech-915-000203-Harmony-Ultimate-Fernbedienung/...Logitech+Ultimate

[...]

Waar zie je dat? Ik wist niet dat er meerdere versies waren.
130 is een erg nette prijs, en toch ga ik liever voor de afstandbediening zonder schermpje. Ook al scheelt het qua prijs niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:39
outlandos schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:32:
[...]

130 is een erg nette prijs, en toch ga ik liever voor de afstandbediening zonder schermpje. Ook al scheelt het qua prijs niets.
Ik liever ook, maar ik heb meer dan 8 apparaten... en dat aantal zal groeien, dus dan maar met scherm.

En hier schakelt de tv niet altijd lekker in, dus de oude AB ligt nog in de la om die aan te zetten. Het IR oogje krijg ik niet goed uit het zicht... en deze heeft wel IR ingebouwd in de remote.

Wat ik wel ga missen zijn de cijfertoetsen. Die vind ik veel belangrijker dan vooruit spoelen ed....

[ Voor 8% gewijzigd door Waah op 17-03-2016 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27
outlandos schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:32:
[...]

Is inderdaad een heel nette prijs ( ik heb destijds bijna het dubbele betaald ).
Waarom wil je geen scherm?
Dat scheelt een heleboel fysieke knoppen en werkt best prettig ( na enige gewenning )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
lowo schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:38:
[...]

Is inderdaad een heel nette prijs ( ik heb destijds bijna het dubbele betaald ).
Waarom wil je geen scherm?
Dat scheelt een heleboel fysieke knoppen en werkt best prettig ( na enige gewenning )
Mijn ouders hebben er een en ik raak er niet aan gewend.
Daarnaast vind ik om de paar dagen opladen erg vervelend.
Mis ik de cijfer toetsen enorm.
En mijn aantal apparaten blijft onder de 8, dus daarvoor hoef ik het ook niet te doen.

Dus het zal waarschijnlijk deze worden:

pricewatch: Logitech Harmony Companion

[ Voor 13% gewijzigd door outlandos op 17-03-2016 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
outlandos schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:43:
[...]

Mijn ouders hebben er een en ik raak er niet aan gewend.
Daarnaast vind ik om de paar dagen opladen erg vervelend.
Mis ik de cijfer toetsen enorm.
En mijn aantal apparaten blijft onder de 8, dus daarvoor hoef ik het ook niet te doen.

Dus het zal waarschijnlijk deze worden:

pricewatch: Logitech Harmony Companion
Ik heb de voorloper daarvan, top apparaatje als alles goed werkt!
Enige nadelen IMHO:
Geen IR op de afstandsbediening zelf. Hier een probleem omdat de IR de TV niet ziet. En zo'n extender midden in de woonkamer is ook niet echt een optie (geen tv meubel hier).
Geen help-knop. Dus als er "iets" niet aan of uitgaat, moet je met de originele afstandsbediening die apparatuur uitzetten, of speciaal knoppen programmeren om apparaten aan of uit te zetten.

Helaas werkt dat bij Off niet, want dan werken de knoppen niet meer volgens mij. Dus als de TV niet uit gaat (wat wel eens voorkomt) moet ik met de originele afstandsbediening de TV uitzetten. Of als de mediaplayer uit gaat als die aan moet, moet ik dat met de hand weer omwisselen. De help-knop is dan verdomd handig....

Verder is het echt een top-apparaat. Heb nu de Ultimate-pakket besteld, en kijken of dat beter werkt voor ons (ik red me prima met 8+ remotes, vriendin.... not so much). Zo ja gaan we de ultimate gebruiken beneden. Zo niet ga ik hem voor de zolder gebruiken, OF gaat die terug :+ .

[ Voor 9% gewijzigd door Waah op 17-03-2016 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Waah schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 10:52:
[...]

Ik heb de voorloper daarvan, top apparaatje als alles goed werkt!
Enige nadelen IMHO:
Geen IR op de afstandsbediening zelf. Hier een probleem omdat de IR de TV niet ziet. En zo'n extender midden in de woonkamer is ook niet echt een optie (geen tv meubel hier).
Geen help-knop. Dus als er "iets" niet aan of uitgaat, moet je met de originele afstandsbediening die apparatuur uitzetten, of speciaal knoppen programmeren om apparaten aan of uit te zetten.

Helaas werkt dat bij Off niet, want dan werken de knoppen niet meer volgens mij. Dus als de TV niet uit gaat (wat wel eens voorkomt) moet ik met de originele afstandsbediening de TV uitzetten. Of als de mediaplayer uit gaat als die aan moet, moet ik dat met de hand weer omwisselen. De help-knop is dan verdomd handig....

Verder is het echt een top-apparaat. Heb nu de Ultimate-pakket besteld, en kijken of dat beter werkt voor ons (ik red me prima met 8+ remotes, vriendin.... not so much). Zo ja gaan we de ultimate gebruiken beneden. Zo niet ga ik hem voor de zolder gebruiken, OF gaat die terug :+ .
Dank voor het delen van je ervaringen.

Die meegeleverde hub hoef je trouwens toch enkel in het stopcontact te doen en niet in de TV zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
outlandos schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:10:
[...]

Dank voor het delen van je ervaringen.

Die meegeleverde hub hoef je trouwens toch enkel in het stopcontact te doen en niet in de TV zelf?
Nee die komt in een stopcontact ergens. Werkt via wifi. Heb in de hal alle apparatuur staan + de hub. Daarom werk ik nu met een IR extender naar de woonkamer (meegeleverd). Maar die kan ik dus niet lekker uit het zicht plaatsen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattazing
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:07
Pino112 schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 07:00:
Bedankt voor de tip, ik heb hem zojuist besteld. Een Ultimate One had ik ontvangen van Logitech vanwege een defect scherm van de Logitech Harmony One. Super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 17:29
Ik heb ook een hub besteld om mijn touch uit te breiden. Ik wil graag scènes maken met mijn hue verlichting, kan ik die Los koppelen van het multimedia gebeuren?
Ik heb de ervaring als ik bv TV aan het kijken ben en mijn vrouw wil buiten muziek beluisteren dat de harmony dat niet kan combineren (tenzij ik het manueel doe)
Ik zou graag bv TV kijken en met de lichten spelen zonder dat de TV uit gaat, een soort van 2 activiteiten gelijktijdig laten lopen. Is zoiets mogelijk of kan ik de combinaties niet omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmn79
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:44
Waah schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 11:22:
[...]

Nee die komt in een stopcontact ergens. Werkt via wifi. Heb in de hal alle apparatuur staan + de hub. Daarom werk ik nu met een IR extender naar de woonkamer (meegeleverd). Maar die kan ik dus niet lekker uit het zicht plaatsen....
Kan je de hub niet gewoon achter aan je televisie hangen? Bij mij werkt dat zonder problemen. Of hangt je tv aan de muur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
wmn79 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 10:49:
[...]

Kan je de hub niet gewoon achter aan je televisie hangen? Bij mij werkt dat zonder problemen. Of hangt je tv aan de muur?
TV aan de muur inderdaad, en verder niks er onder/boven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-06 23:27
Waah schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 21:18:
[...]

TV aan de muur inderdaad, en verder niks er onder/boven :+
Je zou het desondanks kunnen proberen. Bij mij staat de hub op een TV-meubel en "kijkt naar mij" als ik op de bank tegenover de TV zit. De afstand die het door de hub uitgestraalde IR-signaal moet overbruggen is ongeveer 8,5 meter ( is afstand hub naar muur en weer terug. ) Het signaal wordt via de tegenoverliggende muur weerkaatst naar de TV en het open TV-meubel en is dan nog meer dan sterk genoeg om zowel de TV alsook de mediaspeler, receiver en BD-speler te kunnen bedienen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
lowo schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 21:30:
[...]

Je zou het desondanks kunnen proberen. Bij mij staat de hub op een TV-meubel en "kijkt naar mij" als ik op de bank tegenover de TV zit. De afstand die het door de hub uitgestraalde IR-signaal moet overbruggen is ongeveer 8,5 meter ( is afstand hub naar muur en weer terug. ) Het signaal wordt via de tegenoverliggende muur weerkaatst naar de TV en het open TV-meubel en is dan nog meer dan sterk genoeg om zowel de TV alsook de mediaspeler, receiver en BD-speler te kunnen bedienen. :)
Had ik al geprobeerd. Heb hem ook al op en onder mijn vloerstaanders geprobeerd. Nu een positie gevonden waar die 90% van de tijd werkt... maar 1/10 is nog altijd niet ideaal :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:41
Misschien vraag ik het te vroeg, maar ja, je weet maar nooit.
Ik heb de Apple TV 4 en een Harmony Smart Control + Smart Keyboard.
Ik heb vandaag de Apple TV 4 geüpdatet naar 9.2
Deze biedt ondersteuning voor Bluetooth toetsenborden. Dus ik dacht "hoppa" ik voeg de Smart Keyboard toe aan de Apple TV 4, dit is ook gelukt en werkt naar super, maar nu mijn vraag.
Is het mogelijk om aan de Smart remote afstandsbediening de fysieke knoppen te koppelen aan de bluetooth commando's zoals de nummers. Dus samengevat de "1" als bluetooth commando ipv IR

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15:13
lowo schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 21:30:
[...]

Ik heb dat oogje gewoon onderaan tegen de TV gekleefd met dubbelzijdige tape.
Werkt perfect, en je ziet alleen een zwart bultje.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Vraagje voor de harmony touch. Kan je met de homescreen de weergave van de activities aanpassen naar alleen icons?

Ik heb nu 4 activities die onder elkaar staan met icon + titel

Kan ik die ook als 4 tegels tonen op de remote?

Beetje dit idee wat wel volgens de app werkt volgens mij:

Afbeeldingslocatie: http://cnet2.cbsistatic.com/hub/i/r/2013/07/18/47490f94-84cb-11e3-beb9-14feb5ca9861/resize/620x/d1162d55c2e45599b74265a0962d4531/harmony_smart_control.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:38
Zit met een tijd probleem op mijn Harmony Ultimate Hub. Remote is een keer helemaal leeg geweest en na weer opgeladen te zijn is de tijd iets minder dan 3 uur verschoven. Nu probeer ik deze weer goed te krijgen maar dat lijkt niet te lukken. Heb al verschillende malen gesynchroniseerd, kleine aanpassingen gedaan op mobiele app en pc app om een update te forceren zonder resultaat.
Iemand de gouden tip dit weer goed te krijgen?
Remote staat op auto wat timezone betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Weet iemand hoe je de remote (Ultimate) uitschakeld zodat je display kunt reinigen zonder allerlei activiteiten te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

schumi2004 schreef op maandag 18 april 2016 @ 21:45:
Weet iemand hoe je de remote (Ultimate) uitschakeld zodat je display kunt reinigen zonder allerlei activiteiten te starten?
De power knop even ingedrukt houden.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
chucky666 schreef op maandag 18 april 2016 @ 21:51:
[...]

De power knop even ingedrukt houden.
Dat is het ja alleen moet ik hem niet te lang vast houden, hij starte elke keer weer op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Even iets anders.
Ik heb nu een poosje de Ultimate in bezit maar vrij snel is van de arrow keys de rechts button "lam", hij werkt nog wel maar er is geen tegendruk meer en ook de "click" is weg.

Nu vind ik dit voor een remote van rond de nabij 200 wel kwalijk maar echt stuk is hij niet.
Is hier iets mee te doen of moet ik er gewoon mee leren leven?

/edit:
Een support ticket ingeschoten (bij Logitech) want ik vind dit enigzins toch best kwalijk.
De remote functioneert gewoon niet lekker met zo'n lamme knop :(

/update:
Nou, lange mail conversatie gehad met Logitech en hele verhaal tot in detail uitgelegd.
En ergens terecht verwezen ze mij door naar de verkopende partij daar deze nog in garantie zit.
De verkopende partij, Amazon.de dus, 1 mail gestuurd met hierin het hele verhaal uitgelegd incl. de communicatie met Logitech en hun conclusie.
Conclusie van Logitech was in het kort dat het niet zou mogen.
En binnen 4 uur krijg ik een mail van Amazon.de terug dat er een nieuwe onderweg is en of ik bij aankomst de oude wil terug sturen en dat terwijl ik daar nog niet eens direct om gevraagd had ;)

Hulde aan Amazon.de voor deze service _/-\o_

[ Voor 57% gewijzigd door schumi2004 op 03-05-2016 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swloo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06-2023

swloo

Jamo R907, ASR Emitter 1

Ik zit nog steeds te wachten op de Logitech hub extender voor mn z-wave apparatuur.. :'(

So what

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wars
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 10:58
swloo schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:30:
Ik zit nog steeds te wachten op de Logitech hub extender voor mn z-wave apparatuur.. :'(
Waar heb je deze gekocht? Ik dacht dat deze nog in Europa te koop was. (zijn toch verschillende frequenties?)
Ik wou deze kopen, als primary z-wave server, om met dit protocol te starten. Ik wil hier geschakelde stopcontacten mee aansturen om m'n AV apparaten ook te kunnen uit/inschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:24
En ik wacht nog steeds tot het Harmony smart keyboard eindelijk in Europa te koop komt met ook een gewone US indeling :{

Maar ik heb niet het idee dat Logitech nog van plan gaat zijn om deze ook hier op de markt te brengen.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swloo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06-2023

swloo

Jamo R907, ASR Emitter 1

Ik wil kopen, is nog steeds niet hier op de markt
wars schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 13:57:
[...]

Waar heb je deze gekocht? Ik dacht dat deze nog in Europa te koop was. (zijn toch verschillende frequenties?)
Ik wou deze kopen, als primary z-wave server, om met dit protocol te starten. Ik wil hier geschakelde stopcontacten mee aansturen om m'n AV apparaten ook te kunnen uit/inschakelen.

So what

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas Post
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:41
eymey schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 14:39:
En ik wacht nog steeds tot het Harmony smart keyboard eindelijk in Europa te koop komt met ook een gewone US indeling :{

Maar ik heb niet het idee dat Logitech nog van plan gaat zijn om deze ook hier op de markt te brengen.
Ik heb deze gekocht via de duiste webshop van Logitech. In de Software kan je US/NL indeling selecteren.
Via marktplaats heb ik heel goedkoop een K400 van Logitech gescored en de knoppen overgezet naar de Smart Keyboard, dit werkt super en gebruik het al een jaar

BP on the move!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

schumi2004 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 14:41:

/update:

Ze doen dus wat ze moeten doen? Wel fijn dat je niet eerst retour hoeft te sturen.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Ik heb de Harmony Ultimate Hub van een tweaker overgenomen, maar zie nu in de pricewatch dat er een "Harmony Hub" en een "Harmony Ultimate Hub" (welke ik heb) is, nu vraag ik me af, wat is het verschil tussen die twee?

Verder ben ik er erg tevreden over, heb nu een aantal activiteiten ingesteld zoals "Film kijken", waarbij hij m'n tv en home theater system aanzet, mijn HDMI switch schakelt naar de juiste input (laptop), de geluidsuitgang van tv instelt op "optisch" en m'n Philips Hue lampen dimt.

Vooral het instellen van de optische ingang was erg lastig. Zonder de bediening van de lampen bestaat het proces uit 41 stappen! Aardig wat stappen. Heb wel aardig wat delay momenten in moeten bouwen, aangezien hij anders te snel door de settings van de tv ging en bijvoorbeeld ineens de schermverhouding aan deed passen haha :P

Oh en ik heb de hub zeker 4 á 5 keer de knoppen van mijn HDMI switch moeten aanleren voordat hij ze allemaal kende, heel vreemd, maar nu werkt het gelukkig wel.

Heb daarnaast nog een activiteit voor de PS4, gewoon tv kijken (zonder home theater system), en film kijken op het home theater system, voorlopig alles wat ik nodig heb.

Vraag me alleen nog één ding af: kan ik de knop-indeling veranderen? Ik las ergens dat dit kon, maar kan het nergens in de Android App terugvinden.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 02:21

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

IN de app -> Menu (drie streepjes bovenin) -> Harmony setup -> Apparaten en activiteiten toevoegen/verwijderen -> Afstandsbediening en hub -> Harmony smart control -> knoppen voor activiteitsbediening

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
miicker schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:58:
Ik heb de Harmony Ultimate Hub van een tweaker overgenomen, maar zie nu in de pricewatch dat er een "Harmony Hub" en een "Harmony Ultimate Hub" (welke ik heb) is, nu vraag ik me af, wat is het verschil tussen die twee?

Vraag me alleen nog één ding af: kan ik de knop-indeling veranderen? Ik las ergens dat dit kon, maar kan het nergens in de Android App terugvinden.
Tussen de Hub en Ultimate Hub zit geen verschil. Met een FW update zijn die gelijk getrokken. Als je een Ultimate-remote koppelt kan je wel meer apparaten bedienen (van 8 naar 15 dacht ik).

Kwa knoppen aanpassen op de app weet ik niet of dat ook kan. Je kan in de app de knoppen op je remote aanpassen. Maar die heb je denk ik dus niet.

Zelf gebruik ik de app eigenlijk nooit. De simpele Logitech smart remote werkt ideaal voor alle basisfuncties.

Heb nu beneden de Logitech Smart remote+hub en op zolder de Logitech Ultimate+Hub. Boven heb ik heel wat apparaten en functies aangesloten.
  • Receiver
  • Mediaspeler
  • Chromecast
  • PC
  • Playstation 1-3
  • alle Nintendo-consoles
  • CRT tv
  • Beamer
15 apparaten dus totaal. Een Super Nintendo toevoegen heeft weinig zin natuurlijk, maar een activiteit voor de Super Nintendo wel natuurlijk.

En ik moet zeggen, het werkt eigenlijk vlekkeloos als je het eenmaal hebt ingesteld. Ik moet enkel nog de HDMI Switch instellen (die schakelt automatisch bij een signaal, maar dat gaat niet altijd lekker) en de Hub meer laten aansturen ipv de remote.

Ik heb een wat extreem gebruiksscenario denk ik, maar het laat wel zien dat het allemaal top werkt. Zelfs de Bang & Olufsen beovision mx2000 CRT televisie is bekend, en werkt ook vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Janoz schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 01:31:
IN de app -> Menu (drie streepjes bovenin) -> Harmony setup -> Apparaten en activiteiten toevoegen/verwijderen -> Afstandsbediening en hub -> Harmony smart control -> knoppen voor activiteitsbediening
Dit had ik dus ook al op de website van Logitech gevonden, alleen als ik klik op 'Apparaten en activiteiten toevoegen/verwijderen' dan staat de optie 'Afstandsbediening en hub' er niet op.

Ik heb dan de opties:
Apparaten
Activiteiten
Favorieten
Groepen
HUB
Accountgegevens
Tekstinvoer inschakelen

Heb Logitech ook al even een mail gestuurd om het te vragen.

@waah
Kun je met zo'n remote dan ook wisselen tussen de activiteiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
miicker schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:26:
[...]
@waah
Kun je met zo'n remote dan ook wisselen tussen de activiteiten?
Jep dat kan. Er zitten 3 knoppen bovenaan (Film/Radio/TV) waarmee je kan schakelen tussen activiteiten. Je kan elke knop een short press en een long-press toewijzen. Dus totaal 6 activiteiten kan je er mee starten.

Zelf heb ik voor short: TV via vodafone-box, radio luisteren via receiver, Mediaspeler
voor long-press: Chromecast, Chromecast, Chromecast :+

Mijn vriendin gaat namelijk echt niet een app openen, zoeken naar de juiste activiteit, daarna het volume harder zetten via de telefoon en zappen etc. Die wil gewoon een domme afstandsbediening (kwa uiterlijk) zonder fancy touchscreens of vage opties. Gewoon zappen, harder, zachter en nummers. Klaar.

Het verschil onthouden tussen films/series kijken (mediaspeler) en Chromecast is al genoeg uitdaging :+

[ Voor 5% gewijzigd door Waah op 25-05-2016 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Waah schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 10:39:
[...]

Jep dat kan. Er zitten 3 knoppen bovenaan (Film/Radio/TV) waarmee je kan schakelen tussen activiteiten. Je kan elke knop een short press en een long-press toewijzen. Dus totaal 6 activiteiten kan je er mee starten.

Zelf heb ik voor short: TV via vodafone-box, radio luisteren via receiver, Mediaspeler
voor long-press: Chromecast, Chromecast, Chromecast :+

Mijn vriendin gaat namelijk echt niet een app openen, zoeken naar de juiste activiteit, daarna het volume harder zetten via de telefoon en zappen etc. Die wil gewoon een domme afstandsbediening (kwa uiterlijk) zonder fancy touchscreens of vage opties. Gewoon zappen, harder, zachter en nummers. Klaar.

Het verschil onthouden tussen films/series kijken (mediaspeler) en Chromecast is al genoeg uitdaging :+
Welke remotes zijn eigenlijk compatible met de hub? Ik wil er denk ik ook een remote bij halen, puur voor het gemak, zodat ik niet telkens m'n telefoon uit m'n broekzak hoef te halen, maar een remote waarop alle activities staan zou wel mooi zijn.

Ik zag de Harmony Touch, is deze ook compatible met de hub? En kan ik dan op het touchscreen activities weergegeven of wat wordt er precies weergegeven op het touchscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
miicker schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 18:29:
[...]

Welke remotes zijn eigenlijk compatible met de hub? Ik wil er denk ik ook een remote bij halen, puur voor het gemak, zodat ik niet telkens m'n telefoon uit m'n broekzak hoef te halen, maar een remote waarop alle activities staan zou wel mooi zijn.

Ik zag de Harmony Touch, is deze ook compatible met de hub? En kan ik dan op het touchscreen activities weergegeven of wat wordt er precies weergegeven op het touchscreen?
In ieder geval compatible:: Logitech Harmony Smart Keyboard (Duitse versie op amazon.de bv) en de 2 afstandsbedieningen die bij de Harmony Elite en de Harmony Smart Control zitten, maar geen idee of die los te verkrijgen zijn.

Over de Touch staat bij de Harmony Ultimate Hub de volgende tekst:
Uw Harmony Touch upgraden
De Harmony Ultimate Hub voegt RF-functionaliteit aan de Harmony Touch toe voor een optimale Harmony-ervaring. Bereik apparaten door gesloten kastdeurtjes heen, bedien Bluetooth-gameconsoles en tover uw smartphone om tot een krachtige universele afstandsbediening.
Dus wellicht wel, maar zelf geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-09 16:53

TRaSH

koffie ?

schumi2004 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 14:41:
Even iets anders.
.....

/update:
Nou, lange mail conversatie gehad met Logitech en hele verhaal tot in detail uitgelegd.
En ergens terecht verwezen ze mij door naar de verkopende partij daar deze nog in garantie zit.
De verkopende partij, Amazon.de dus, 1 mail gestuurd met hierin het hele verhaal uitgelegd incl. de communicatie met Logitech en hun conclusie.
Conclusie van Logitech was in het kort dat het niet zou mogen.
En binnen 4 uur krijg ik een mail van Amazon.de terug dat er een nieuwe onderweg is en of ik bij aankomst de oude wil terug sturen en dat terwijl ik daar nog niet eens direct om gevraagd had ;)

Logitech schijnt bepaalde voorwaarden gesteld met bedrijven die hun producten verkoopt,
zolang er garantie op zit en er is defect wat niet is gebeurd door bv cola er over heen te gooien of mee te gaan zwemmen etc.
dat er zonder pardon omgeruild word in de garantie periode.
(van iemand vernomen die bij de MM werkt)

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 22:35
Sinds gisteren een Harmony Ultimate inclusief HUB in gebruik. TV+DVR+PS3 ingesteld en straks mijn nieuwe Raumfeld soundbar toevoegen. Ik krijg echter voor geen mogelijkheid mijn PS3 zo ingesteld dat hij automatisch naar Netflix gaat. Op het wereldwijde web zie ik veel voorbeelden waarbij een activiteit aangemaakt wordt bijv. Netflix via PS3. De TV start wel op, de PS3 ook alleen moet daarna automatisch de AB navigeren naar Netflix. Is het iemand gelukt dit in te regelen?

De stappen die moeten worden genomen zijn volgens mij:
- TV opstarten
- PS3 opstarten
- TV naar HDMI2
Deze stappen pakt hij niet:
- Vertraging 25seconden
- Kruisje op PS3
- Navigeren naar Links
- Navigeren naar Links
- Navigeren naar Links
- Navigeren naar Links
- Navigeren naar Links
- 1 seconde vertraging
- Navigeren naar beneden
- Kruisje

Los navigeren met de AB lukt verder wel gewoon dus hij is goed gekoppeld.

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Bo0bz schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:24:
Sinds gisteren een Harmony Ultimate inclusief HUB in gebruik. TV+DVR+PS3 ingesteld en straks mijn nieuwe Raumfeld soundbar toevoegen. Ik krijg echter voor geen mogelijkheid mijn PS3 zo ingesteld dat hij automatisch naar Netflix gaat. Op het wereldwijde web zie ik veel voorbeelden waarbij een activiteit aangemaakt wordt bijv. Netflix via PS3. De TV start wel op, de PS3 ook alleen moet daarna automatisch de AB navigeren naar Netflix. Is het iemand gelukt dit in te regelen?

De stappen die moeten worden genomen zijn volgens mij:
- TV opstarten
- PS3 opstarten
- TV naar HDMI2
Deze stappen pakt hij niet:
- Vertraging 25seconden
- Kruisje op PS3
- Navigeren naar Links
- Navigeren naar Links
- Navigeren naar Links
- Navigeren naar Links
- Navigeren naar Links
- 1 seconde vertraging
- Navigeren naar beneden
- Kruisje

Los navigeren met de AB lukt verder wel gewoon dus hij is goed gekoppeld.
Werkt al het schuine niet? of doet die toch "iets".
Kan me voorstellen dat "navigeren naar links" per ongeluk op de TV gebeurt ipv de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 22:35
Waah schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:55:
[...]

Werkt al het schuine niet? of doet die toch "iets".
Kan me voorstellen dat "navigeren naar links" per ongeluk op de TV gebeurt ipv de PS3.
Er gebeurd niets. Heb bij de activiteiten ingesteld dat 'DirectionLeft' via de ps3 moet. Na het opstarten blijft de ps3 gewoon op het eerste scherm staan.

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Bo0bz schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 12:00:
[...]

Er gebeurd niets. Heb bij de activiteiten ingesteld dat 'DirectionLeft' via de ps3 moet. Na het opstarten blijft de ps3 gewoon op het eerste scherm staan.
Andere functies lukken dus wel? zoals het uitzetten en dergelijke? anders lijkt er toch iets in je recept niet goed te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:12

Ethirty

Who...me?

Ik heb al heel wat jaartjes ondertussen een Harmony 700 in gebruik, maar enkele toetsen beginnen gaar te worden, waardoor ik niet alles meer kan bedienen.

Nu zie ik als directe vervanger alleen nog maar een 650, de volgende stap is gelijk een Touch of Ultimate One die gelijk een stuk duurder zijn en bijv niet eens een numeriek gedeelte hebben.

Zijn die nou echt het meergeld waard, of haal ik beter gewoon weer een 650 voor de komende jaren? Ik hoef alleen maar IR en die hub zie ik bij mij ook de toegevoegde waarde niet van.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:11
Harmony 950 misschien? Geen directe numerieke toetsen, maar wat ik gelezen heb krijg je die op het touchscreen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:12

Ethirty

Who...me?

Die is me veels te duur voor een afstandsbediening om eerlijk te zijn. Ondertussen ben ik wat verder en begrijp ik dat de Ultimate One de betere opvolger van de Touch is en ik heb de One op Amazon gevonden voor een scherpe prijs.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ethirty schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 17:32:
Ik hoef alleen maar IR en die hub zie ik bij mij ook de toegevoegde waarde niet van.
Ik had ook de 650. Maar heb nu de Harmony Hub ( met de kleine AB zonder scherm).
Dat werkt echt 100x prettiger dan de 650.
Bij de 650 moet je constant richten tot je programma is afgelopen , bij de Harmony Hub start ik gewoon met een knop op de AB een scene , en kan ik de AB gewoon ergens weg leggen.
Werkt echt zoveel lekkerder , nooit meer een scene wat uit sync is gelopen ( omdat 1 van de apparaten niet opgestart is ) , omdat de kleine weer eens met de AB aan de wandel is gegaan.

Misschien minder relevant voor je , mara de Hub heb ik ook gekoppeld aan Domoticz. Daar hangen adhv wat ik gestart heb ( muziek , film tv ) en de tijd dat het aanstaat weer diverse acties

[ Voor 12% gewijzigd door degroot op 12-07-2016 23:12 ]

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Ik heb nu ook de hub met remote en moet zeggen dat dat erg fijn werkt! Jammer dat de app zo slecht is. Waarom een oriëntatie lock op de tablet? En de navigatie in de app is niet logisch (vergeleken met ander Android app iig).

Wel heel fijn om oudere apparatuur via de telefoon ergens in de tuin te kunnen bedienen.

Edit: hmm, nu krijg ik een E1400 error in de app. Kan geen verbinding maken met de Harmony server. En zo te zien gebeurt dat al jaren:
https://forums.logitech.c...t-respond-to/td-p/1423478

Iemand hier ervaring hiermee? Is Logitech bellen de enige optie om het te verhelpen? (Tijdelijk met de laptop klooien kan, maar is niet fijn en gaan we weer terug naar de oude manier van syncen)

Edit 2: servers waarschijnlijk helemaal uit de lucht geweest. Ze doen niet weer.

[ Voor 47% gewijzigd door Jelte op 13-07-2016 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:41

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb al een jaartje of wat een Harmony one. Bevalt me op zich goed, maar het lijkt wel alsof deze mettertijd slechter gaat werken. Het signaal wordt minder goed verzonden lijkt wel. Herkennen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Nou de hub lijkt dood te zijn. Hij krijgt geen verbinding meer met internet. Wel gewoon met wifi, maar internet ho maar. Terwijl de andere devices op hetzelfde wifi geen enkel probleem hebben.

Daarnaast kan een ticket inschieten bij logitech ook niet, de aanmeldpagina zit in een loop |:( Gaat lekker vandaag hier.

edit: Hmm blijkbaar zorgt de nieuwe experiabox V8 router hier ervoor dat de hub geen connectie met internet mag maken. Vaag.
Even via hotspot verbonden en de hub heeft nieuwe firmware gekregen. Maar weer achter de Experiabox werkt het weer niet :(
Edit2: Reminder to myself: xperiabox herstarten als er iets raars doet wat met internet te maken heeft.

[ Voor 36% gewijzigd door Jelte op 21-08-2016 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

Ik heb een vraagje over de Ultimate Hub voordat ik hem eventueel ga aanschaffen. Ik heb een Logitech Harmony Touch.
Ik wil graag het Xs4all kastje uit het zicht hebben. Kan ik dan gemakkelijk de hub samen met de xs4all ontvanger in een kastje zetten zonder dat er een ontvanger/irblaster in het zicht moet staan. Dus via RF naar de hub die dan IR uitstuurd naar hetxs4all kastje.
De Tv en AV receiver staat gewoon in het zicht dus die krijgen dan de commando's gewoon via de touch. Of moet er dan toch een blaster in het zicht staan voor de AV receiver en de tv?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Als de touch beschikt over IR hoef je geen hub of blaster in het zicht te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

cky schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:08:
Ik heb een vraagje over de Ultimate Hub voordat ik hem eventueel ga aanschaffen. Ik heb een Logitech Harmony Touch.
Ik wil graag het Xs4all kastje uit het zicht hebben. Kan ik dan gemakkelijk de hub samen met de xs4all ontvanger in een kastje zetten zonder dat er een ontvanger/irblaster in het zicht moet staan. Dus via RF naar de hub die dan IR uitstuurd naar hetxs4all kastje.
De Tv en AV receiver staat gewoon in het zicht dus die krijgen dan de commando's gewoon via de touch. Of moet er dan toch een blaster in het zicht staan voor de AV receiver en de tv?
https://nl.hardware.info/...rseel-rf-in-plaats-van-ir

Even een review van "de buren" geleend: Je kunt inderdaad met de Ultimate Hub en eventueel de bijbehorende IR blasters in een gesloten kast de apparaten bedienen. De harmonies communiceren onderling en je kunt via de app/site aangeven welk apparaat welke commandos moet versturen. Zo kun je er voor zorgen dat je Touch de TV bedient, en je Hub de apparatuur in de kast.

(de review is van de Harmony Ultimate, wat in 2013 nog een prepackaged bundel was van de Touch en de Hub. De producten zijn sindsdien van naam veranderd maar nog steeds identiek qua software en features)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
cky schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:08:
Ik heb zelf een ultimate hub en een harmony touch AB, werkt perfect samen. Ik moest wel het e.e.a. uitvogelen voordat ik de twee gekoppeld kreeg, maar dan werkt het ook perfect. Ik laat bij mij alles bedienen door de HUB, en die stuur ik dan weer aan met de harmony touch, je kunt per apparaat aangeven welke afstandsbediening (hub of touch) het apparaat aan moet sturen.

Je kunt er voor kiezen om de hub samen met wat apparatuur in een kastje te zetten en de rest van je apparatuur met de touch te bedienen, of je kiest ervoor om de meegeleverde IR blaster aan te sluiten op de hub en deze in de buurt van je andere apparaten te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

Ok, bedankt voor de duidelijke antwoorden.
Nog 1 aanvullende vraag: Wanneer ik een activiteit via de app aanstuur of bijvoorbeeld schedule dan is het denk ik wel noodzakelijk dan de hub voor de tv en receiver staat. Of wordt er dan op een andere manier gecommuniceerd dan IR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Laatst online: 13:49
cky schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:06:
Nog 1 aanvullende vraag: Wanneer ik een activiteit via de app aanstuur of bijvoorbeeld schedule dan is het denk ik wel noodzakelijk dan de hub voor de tv en receiver staat. Of wordt er dan op een andere manier gecommuniceerd dan IR?
Beste is deze opstelling:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gASlK5liGpGPQ0Zv7v4SY3K2/full.png

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoardCrusher
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:50
cky schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 15:06:
Als je TV en/of Receiver via IP aan te sturen is, en Logitech ondersteunt het, dan kun je dat gebruiken i.p.v. IR. Dan is er helemaal geen line of sight meer nodig. Bij het zoeken naar devices kun je dan voor de ip-variant kiezen. Ik weet dat mijn TV (sony) en receiver (denon) dat doen, maar ik zie online nog geen mogelijkheid om te checken of het per apparaat mogelijk is. Voor KODI is aansturing via IP helaas (nog?) niet beschikbaar.

[ Voor 2% gewijzigd door BoardCrusher op 22-08-2016 15:28 . Reden: onduidelijk geformuleerde zin ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CUPCAKESENSE
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 06-08 09:52
Ik heb even een vraagje over mijn Logitech Harmony Touch en controls doorsturen naar een Raspberry Pi3.
De raspberry is verbonden met een receiver en de receiver met de TV. Wanneer ik met mijn TV afstandsbedening (LG) activiteiten uitvoer (naar links en rechts browser) wordt dit doorgestuurd naar de Raspberry. Met een logitech afstandsbediening niet. Weet iemand of dit uberhaupt mogelijk is?
Thnx!

iRacing Profiel

• BaZnGaNL
  • Laatst online: 13:49
Ik heb ook een vraag met betrekking tot de Logitech Harmony Elite icm de Sony PlayStation 4 1TB + Far Cry: Primal.

Ik heb dus een activiteit aangemaakt die PS4 heet. Maar zodra ik hem activeer, dan moet ik altijd de PS4 zelf aanzetten dmv aan / uit knop of de PS toets op de controller. Dit is zowel in Ruststand als volledig uit stand. Weet iemand hoe je hem zelf aan kan doen met de Harmony?

En is het ook mogelijk om hem helemaal uit te schakelen? (sluimerverbruik te verminderen) En daarna ook hem weer aan te zetten?

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• Gonadan
  • Laatst online: 15:59

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
CUPCAKESENSE schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:53:
Ik heb even een vraagje over mijn Logitech Harmony Touch en controls doorsturen naar een Raspberry Pi3.
De raspberry is verbonden met een receiver en de receiver met de TV. Wanneer ik met mijn TV afstandsbedening (LG) activiteiten uitvoer (naar links en rechts browser) wordt dit doorgestuurd naar de Raspberry. Met een logitech afstandsbediening niet. Weet iemand of dit uberhaupt mogelijk is?
Thnx!
Als je TV afstandbediening op dat moment gewoon een IR signaal naar de TV stuurt wel, dan moet de Harmony die ook kunnen versturen. Het kan zijn dat hij niet (correct) in de database zit, dan moet je hem wellicht nog even leren van de TV ab.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:30

Goner

What can I do you for ?

CUPCAKESENSE schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:53:
Wanneer ik met mijn TV afstandsbedening (LG) activiteiten uitvoer (naar links en rechts browser) wordt dit doorgestuurd naar de Raspberry. Met een logitech afstandsbediening niet.
Werkt flitsend met Harmony 600 op onze Philips TV + Raspberry.
Hoefde alleen Easylink (zo noemt Philips HDMI-CEC) te activeren,

• CUPCAKESENSE
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 06-08 09:52
Thnx allebei! zal hier van het weekend even beter voor zitten.
@goner, hij doet het nu al met de standaard afstandsbediening van LG, en van de LG naar de receiver (het geluid). Maar zal het nog even beter bekijken! het is goed om te weten dat het mogelijk is!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:30

Goner

What can I do you for ?

Meer info hier : http://kodi.wiki/view/CEC#Settings_in_XBMC.2FKodi_for_CEC

Als ik het goed begrijp zit er nog een receiver tussen de TV en de Raspberry ?? Maar als de LG ab het doet zou het met Harmony ook moeten als die goed 'emuleert'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
denk je ik hang de remote weer keer aan de pc om wat zenders goed te zetten etc. Werkt het syncen voor geen meter :S

blijft hangen op retrieving device & activities. Loskoppelen werkt ook niet want dan blijft er maar myharmony.com in het schermpje staan -_-

• miicker
  • Niet online
Ik heb even een vraagje, geen idee of er mensen zijn die weten of dit op te lossen valt, ik heb 2 activiteiten om tv te kijken, één activiteit is gewoon tv kijken, de ander is tv kijken met koptelefoon.
Echter heb ik bij een van de twee activiteiten een overzicht met favoriete tv-zenders, ik wil dit bij alle twee de activiteiten, mijn vraag is kan dit, en zo ja hoe?

Het lukt me wel om de favoriete tv-zenders van activiteit te laten wisselen, maar niet om bij alle twee de activiteiten het overzicht aan te bieden met favoriete tv-zenders.

Alvast bedankt!

• Tijntje
  • Nu online

Tijntje

Hello?!

miicker schreef op woensdag 21 september 2016 @ 15:18:
Ik heb even een vraagje, geen idee of er mensen zijn die weten of dit op te lossen valt, ik heb 2 activiteiten om tv te kijken, één activiteit is gewoon tv kijken, de ander is tv kijken met koptelefoon.
Echter heb ik bij een van de twee activiteiten een overzicht met favoriete tv-zenders, ik wil dit bij alle twee de activiteiten, mijn vraag is kan dit, en zo ja hoe?

Het lukt me wel om de favoriete tv-zenders van activiteit te laten wisselen, maar niet om bij alle twee de activiteiten het overzicht aan te bieden met favoriete tv-zenders.

Alvast bedankt!
Dat gaat je ook niet lukken denk ik.
Kan je niet beter een extra knop maken bij je normale TV kijken die de aanpassingen doet om met koptelefoon te kijken?

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• miicker
  • Niet online
Tijntje schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:07:
[...]

Dat gaat je ook niet lukken denk ik.
Kan je niet beter een extra knop maken bij je normale TV kijken die de aanpassingen doet om met koptelefoon te kijken?
Om de koptelefoon te gebruiken zijn +- 30 handelingen vereist helaas :P volgens mij kun je niet een knop maken die meerdere handelingen uitvoert, of wel?

• Tijntje
  • Nu online

Tijntje

Hello?!

miicker schreef op woensdag 21 september 2016 @ 23:21:
[...]

Om de koptelefoon te gebruiken zijn +- 30 handelingen vereist helaas :P volgens mij kun je niet een knop maken die meerdere handelingen uitvoert, of wel?
Ik weet niet welke je hebt maar ik kan bij mij een sequence hangen aan een knop, bijvoorbeeld de guide in dit geval.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mJfk8Ew.png

[ Voor 4% gewijzigd door Tijntje op 22-09-2016 07:57 ]

• miicker
  • Niet online
Tijntje schreef op donderdag 22 september 2016 @ 07:56:
[...]

Ik weet niet welke je hebt maar ik kan bij mij een sequence hangen aan een knop, bijvoorbeeld de guide in dit geval.
[afbeelding]
Ik heb een Harmony Hub i.c.m. de Harmony Touch, volgens mij kan dat bij die niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijntje
  • Nu online

Tijntje

Hello?!

miicker schreef op donderdag 22 september 2016 @ 08:48:
[...]

Ik heb een Harmony Hub i.c.m. de Harmony Touch, volgens mij kan dat bij die niet.
Pagina 28 van de userguide :)
http://www.logitech.com/a...mony-touch-user-guide.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Wat is het grote verschil tussen logitech harmony hub en de harmony ultimate hub?
google laat mij geen vergelijkingen vinden :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
redbullet schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:29:
Wat is het grote verschil tussen logitech harmony hub en de harmony ultimate hub?
google laat mij geen vergelijkingen vinden :-(
https://gathering.tweaker...hub++harmony+ultimate+hub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-09 10:02
Mijn harmony ultimate vertoont sinds een paar dagen plots een bizar fenomeen. Mijn backlight blijft steeds aan, bijgevolg is de batterij na enkele uren leeg. Heeft iemand dit reeds meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Ik heb iets geks met mijn Harmony 650. Na het starten van de activiteit 'TV kijken', schakelt alles keurig in. TV, receiver en Vodafone Amino gaan keurig aan.

Echter, daarna duurt het nog minstens 10 seconde voor de afstandsbediening weer te bedienen is. Rete-irritant omdat je niet kunt zappen in die tijd. Iemand bekend met dit probleem en een mogelijke oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:13
Heb de harmony 650 nu een maand of 5 maar sommige knoppen beginnen nu al kuren te vertonen als in soms wel en soms niet werken..

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattazing
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:07
Hoppa! schreef op maandag 14 november 2016 @ 18:48:
Ik heb iets geks met mijn Harmony 650. Na het starten van de activiteit 'TV kijken', schakelt alles keurig in. TV, receiver en Vodafone Amino gaan keurig aan.

Echter, daarna duurt het nog minstens 10 seconde voor de afstandsbediening weer te bedienen is. Rete-irritant omdat je niet kunt zappen in die tijd. Iemand bekend met dit probleem en een mogelijke oplossing?
Ik heb dit ook, maar dat ligt bij mij aan mijn (Sony) TV. Die moet blijkbaar eerst de CI+ module registreren, vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
mattazing schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:43:
[...]

Ik heb dit ook, maar dat ligt bij mij aan mijn (Sony) TV. Die moet blijkbaar eerst de CI+ module registreren, vermoed ik.
Vreemd, ik heb dit ook gehad bij mijn eigen gemaakte activiteit, waarbij de HDMI switch op het juiste kanaal gezet moest worden, na wat spelen met de wachttijden is het nu goed te doen, als de tv aan staat moet ik nog 1 á 2 sec wachten tot ik hem kan bedienen, het is soms alleen vervelend als je de tv aanzet en het volume te hard staat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
mattazing schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:43:
[...]

Ik heb een Philips. Maar heb jij dan ook dat de afstandsbediening niet beschikbaar komt? Dat hij in het display blijft zeggen dat de activiteit wordt gestart? Dat kan toch niet komen door een proces in de TV? Het is niet zo dat de TV op enig moment terug meldt dat hij klaar is, toch?

Ik zou het kunnen begrijpen als de TV even nodig heeft om te kunnen reageren na het opstarten. Maar de afstandsbediening moet toch, direct nadat alles opgestart is, gewoon aangeven dat hij beschikbaar is? Dat doet hij dus bij mij niet, hij blijft 'bezig' met het opstarten van de activiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:53

KhaZ

Alfa Romeo

Heb je timers/wachttijden toegevoegd in de acties die uitgevoerd moeten worden?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
KhaZ schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:25:
Heb je timers/wachttijden toegevoegd in de acties die uitgevoerd moeten worden?
Korte wachttijden tussen het inschakelen van de verschillende apparaten. Maar dat is tussen de verschillende apparaten, niet na het inschakelen van het laatste apparaat.

TV springt aan, Amino springt aan, receiver springt aan --> 10 seconde later geeft de Harmony pas aan dat hij klaar is. Ik snap er geen drol van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Hoppa! schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 15:52:
[...]

Korte wachttijden tussen het inschakelen van de verschillende apparaten. Maar dat is tussen de verschillende apparaten, niet na het inschakelen van het laatste apparaat.

TV springt aan, Amino springt aan, receiver springt aan --> 10 seconde later geeft de Harmony pas aan dat hij klaar is. Ik snap er geen drol van.
Misschien timers in de receiveroptie zelf? Misschien zitten er binnen de receiver wachtmomenten om altijd te kunnen werken. Die zie je dus niet zelf, maar harmony houd rekening met een opstarttijd.

Misschien kan je de receiver eerst aanzetten? dus in de volgorde beginnen met de receiver, dan de amino en dan de TV. Kwa tijd maakt het niet uit, maar het kan wel schelen kwa bediening.

Had zelf ook zoiets namelijk. Kon de eerste 2 seconden het geluid niet zachter zetten. Vrij vervelend als die hard heeft gestaan. Dus wat omgewisseld en nu kan ik de TV direct bedienen. Plus dat ik kan horen of de scene gestart is. Want de receiver "klikt" meteen bij het starten van de scene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

Wanneer ik van de ene activiteit naar de andere switch gaat dit niet altijd goed met de receiver. De receiver switcht niet naar de juiste input. Dit is alleen bij de digitale radio en spotify welke ik geregeld gebruik. Andere inputs werken wel prima.

Ik weet ook waar het aan ligt.... de receiver gaat in een soort modus waardoor er eerst een knop op de afstandsbediening ingedrukt moet worden om de receiver weer actief te maken. Vergelijkbaar met het actief maken van een venster met een muisklik. Daarna kan de receiver commando's ontvangen.

Bij het switchen van activiteit kun je geen commando's voor of na de start/eindreeks toevoegen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
cky schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:48:
Wanneer ik van de ene activiteit naar de andere switch gaat dit niet altijd goed met de receiver. De receiver switcht niet naar de juiste input. Dit is alleen bij de digitale radio en spotify welke ik geregeld gebruik. Andere inputs werken wel prima.

Ik weet ook waar het aan ligt.... de receiver gaat in een soort modus waardoor er eerst een knop op de afstandsbediening ingedrukt moet worden om de receiver weer actief te maken. Vergelijkbaar met het actief maken van een venster met een muisklik. Daarna kan de receiver commando's ontvangen.

Bij het switchen van activiteit kun je geen commando's voor of na de start/eindreeks toevoegen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Nogmaals de goede input selecteren, dus 2x meesturen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoppa!
Mijn probleem is opgelost. Of ja, ik snap nog steeds niet wat er fout gaat, maar het is opgelost.

Ik heb de volgorde van opstarten gewijzigd en de vertragingstijden korter gemaakt. Dat scheelde al iets, maar ik moest nog steeds seconden wachten voordat de Harmony weer bediend kon worden.

Toen heb ik een opdracht verwijderd. Er zat namelijk een standaard instelling in waarbij hij mijn TV op HDMI 1 ging zetten na het opstarten van alle apparaten. Die stap heb ik er tussenuit gegooid, omdat ik nooit een andere ingang op mijn TV gebruik, hij staat al altijd op HDMI 1, omdat ik mijn apparatuur aan mijn receiver heb hangen.

En jawel, dat was de gouden truc. Nu schakelt hij alles in en kan ik meteen zappen! Misschien niet de gouden tip dankzij jullie, maar het heeft me wel weer het zetje gegeven om eens te gaan kloten, waar ik het eigenlijk al opgegeven had. Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

dragon2 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 17:09:
[...]

Nogmaals de goede input selecteren, dus 2x meesturen?
Dit kan dus niet. Je kan niet een inputsignaal sturen in een startreeks of eindreeks. Je kan ook niet een opdracht toevoegen voor dat de input is geselecteerd. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky

cky

cky schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 19:55:
[...]

Dit kan dus niet. Je kan niet een inputsignaal sturen in een startreeks of eindreeks. Je kan ook niet een opdracht toevoegen voor dat de input is geselecteerd. ;(
Voor degene die tegen hetzelfde probleem aanlopen, bij de eindreeks kun je wel activiteiten toevoegen. Geen input maar een simpele volume up was genoeg in deze. Bedankt Dragon voor je hint in de goede richting!

Andere vraag;
kun je er voor zorgen dat knoppen van apparaten die je niet gebruikt in een activiteit, toch beschikbaar zijn om toe te voegen als knop op je afstandbediening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moris
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-09 14:14
Ik ben op zoek naar een Mi-Light Wifi led-controller die ik kan bedienen via een Logitech Harmony hub.

Iemand die een Mi-light Wifi-controller kent, die de mogelijkheid biedt om met een Logitech Harmony Smart Hub te communiceren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 11:43
Voor degene die het Black-friday topic niet volgen: de Harmony Elite is vandaag bij Amazon.de te koop voor €182,-. https://www.amazon.de/Log...ds=logitech+harmony+elite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:29
Daan87423 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 16:30:
Voor degene die het Black-friday topic niet volgen: de Harmony Elite is vandaag bij Amazon.de te koop voor €182,-. https://www.amazon.de/Log...ds=logitech+harmony+elite
niet meer, en ook uk niet, alleen fr nog.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Ik heb recent een tweedehands Harmony One gekocht, en via replacedirect een nieuwe batterij.

Hoort het dat de accu maar 5 dagen meegaat, zelfs als je er letterlijk niks mee doet? Ik kijk op zondagavond voetbal, als ik vervolgens vrijdag iets wil kijken is de accu alweer leeg. Er zit wel een oplaaddock bij dus misschien moet ik die maar midden op tafel zetten ofzo, maar ik heb inmiddels al mijn oude afstandsbedieningen maar weer gepakt omdat de Harmony altijd leeg is...

Tevens is hij nogal traag. Als ik een knop indruk wordt dat snel opgepikt door bijvoorbeeld de tv, maar een knop herhaaldelijk indrukken (zoals volume omlaag) gaat met 1 klik per seconde. Op de afstandsbediening van mijn tv tuner kan ik bijvoorbeeld de knop omlaag ingedrukt houden om door het zenderoverzicht te gaan, met de Harmony duurt dit een factor 5 meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Mijn Harmony Touch gaat ook zoiets mee, denk dat dat wel redelijk normaal is. De touch heeft een lader waar je 'm rechtop in zet, die kon ik mooi op een tafeltje vlakbij de bank kwijt :)

Hier stond een dode link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
thefal schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:33:
Ik heb recent een tweedehands Harmony One gekocht, en via replacedirect een nieuwe batterij.

Hoort het dat de accu maar 5 dagen meegaat, zelfs als je er letterlijk niks mee doet?
Ja klopt wel, inderdaad de dock op de bankleuning/koffietafel... en steeds daarin terugleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
dragon2 schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:21:
[...]

Ja klopt wel, inderdaad de dock op de bankleuning/koffietafel... en steeds daarin terugleggen.
Dat herken ik helemaal niet. De oorspronkelijke accu ging makkelijk 2 weken mee. Na een jaar of 4 vervangen door een AliExpress accu omdat die helemaal bol was gaan staan, en die is net zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:40

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Idd. Hier gaat hij ook wel een week of twee mee.

Dat van de trage toetsen is mijn grootste irritatie van de ab. Je kan het redelijk wegkrijgen door met de delay instellingen te spelen. Maar zo soepel als de originele ab's krijg ik het niet.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 20:45

Hoort het dat de accu maar 5 dagen meegaat, zelfs als je er letterlijk niks mee doet? Ik kijk op zondagavond voetbal, als ik vervolgens vrijdag iets wil kijken is de accu alweer leeg. Er zit wel een oplaaddock bij dus misschien moet ik die maar midden op tafel zetten ofzo, maar ik heb inmiddels al mijn oude afstandsbedieningen maar weer gepakt omdat de Harmony altijd leeg is...

Tevens is hij nogal traag. Als ik een knop indruk wordt dat snel opgepikt door bijvoorbeeld de tv, maar een knop herhaaldelijk indrukken (zoals volume omlaag) gaat met 1 klik per seconde. Op de afstandsbediening van mijn tv tuner kan ik bijvoorbeeld de knop omlaag ingedrukt houden om door het zenderoverzicht te gaan, met de Harmony duurt dit een factor 5 meer...
Die van mij is meer dan 6 jaar oud en gaat nog steeds weken mee per lading. Een aantal knoppen werken niet meer helaas, maar hij heeft erg goed zijn werk gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pillie666
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:17
Ik heb de harmonie 950 gehaald en ik kan nu de smart compagnon voor weinig erbij krijgen. Weet iemand of die hub met de 950 werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:29

heb hem ook, maar zooo traag ervaar ik niet. Tis id. geen snelheidsmonster. Dat van die accu klopt, wat vooral bij mij geholpen heeft is de verlichtingstijds kort zetten en het display niet al te vel, had ik er zo 2 dgn bij :)

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Nu online

Tijntje

Hello?!

Mijn Harmony 950 heeft het begeven binnen een jaar :'( het touchscreen is op hol geslagen.

Gelukkig had ik hem bij Amazon besteld en krijg nu mijn aankoop bedrag terug en kan voor €15 minder als ik destijds de 950 heb gekocht nu de Elite kopen :)
Geluk bij een ongeluk.

EDIT
Ik zie nu ook dat de prijs weer verhoogd is, ik heb de Elite voor €174,00 :o :9 :)

[ Voor 14% gewijzigd door Tijntje op 30-11-2016 22:12 ]

Pagina: 1 ... 27 ... 44 Laatste

Let op:
Dit topic is voor de afstandsbedieningen van Logitech Harmony.

Voor Cantata Haptique is er Cantata Haptique RS90 en RS90x smart afstandsbediening
Voor Unfolded Circle is er Universele opensource afstandsbediening Unfolded Circle
Voor andere alternatieven voor de Logitech Harmony, zoals Philips, One For All en Sofabaton is er [AB] Alternatieven voor Logitech Harmony