hier 2 in huis en die doen wel meerdere dagen met een accu, 1 heeft nu helaas, weer, een bolle accu (originele logitech accu) dus daar moet ik nog een alternatieve voor kopen (tips zijn welkom)thefal schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:33:
Ik heb recent een tweedehands Harmony One gekocht, en via replacedirect een nieuwe batterij.
Hoort het dat de accu maar 5 dagen meegaat, zelfs als je er letterlijk niks mee doet? Ik kijk op zondagavond voetbal, als ik vervolgens vrijdag iets wil kijken is de accu alweer leeg. Er zit wel een oplaaddock bij dus misschien moet ik die maar midden op tafel zetten ofzo, maar ik heb inmiddels al mijn oude afstandsbedieningen maar weer gepakt omdat de Harmony altijd leeg is...
Tevens is hij nogal traag. Als ik een knop indruk wordt dat snel opgepikt door bijvoorbeeld de tv, maar een knop herhaaldelijk indrukken (zoals volume omlaag) gaat met 1 klik per seconde. Op de afstandsbediening van mijn tv tuner kan ik bijvoorbeeld de knop omlaag ingedrukt houden om door het zenderoverzicht te gaan, met de Harmony duurt dit een factor 5 meer...
ik dacht dat je in de software (de Harmony Remote Software v7.x.) iets kon aanpassen hoe snel hij het een en ander verstuurde.?