[AB] Logitech Harmony Advanced Universal Remotes [deel 3] Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 25 ... 44 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 32 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:03

Daan_

Alles op zijn tijd !!

rimave schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:59:
Update: de 950 werkt nu na wat tweaken perfect!
Ik heb uit de link die ik poste een oplossing overgenomen waarin ik bij de Onkyo instellingen aan heb gegeven dat ik twee buttons gebruik voor aan- en uitzetten. Daarna de knop een extra vertraging gegevens en it works! Dus de 950 mag blijven.

Nu nog een hub vinden, want ik wil m'n ps3 en de hue lampen ook kunnen bedienen. Volgens mij kan dat ook met de ultimate hub en hoef ik niet de duurdere home hub te kopen. Volgens mij kun je met die home hub alleen je Nest als extra bedienen en die heb ik niet. Klopt dat?
Heb je hiervoor al eens gebeld met Logitech of dit mogelijk is. Hub is toch zelfde gebleven?

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:13
Superdaantje schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:53:
[...]

Heb je hiervoor al eens gebeld met Logitech of dit mogelijk is. Hub is toch zelfde gebleven?
Ja, en Logitech zegt dat de 950 niet met de hub werkt. Vind ik vreemd. De 950 heeft namelijk ook dedicated Hue knoppen onderaan.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniX
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-08 07:19
Iemand een idee hoe, of er een optie is om een actie aan te maken waarbij het volume op een standaard niveau wordt ingesteld?

Heb mijn receiver door verschillende inputs soms op hoger volume staan. Dit volume wordt onthouden en kan ik niet resetten bij opnieuw aanzetten/schakelen naar andere input. Dit laat mij/mij buren nog weleens schrikken😂...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_

Daan_

Alles op zijn tijd !!

rimave schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 16:28:
[...]

Ja, en Logitech zegt dat de 950 niet met de hub werkt. Vind ik vreemd. De 950 heeft namelijk ook dedicated Hue knoppen onderaan.
Vreemd dat ze dit zeggen. Ik kreeg het idee van hun dat het met een hub wel zou moeten werken. Inplaats van losse hub bestellen heb ik er voor gekozen om de Elite te bestellen en de 950 retour te doen. En klopt er zitten extra buttons op voor bijvoorbeeld de Hue.

Lees verschillende dingen mbt wel of niet compatible. Lijkt erop dat Logitech deze functionaliteit nog niet geïmplementeerd heeft. Hier zou nog software update voor moeten komen. Staat wel gepland.

http://forums.logitech.co...otes-and-hubs/m-p/1443009

[ Voor 9% gewijzigd door Daan_ op 29-09-2015 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

hoi

vraag ik heb logitech harmony ultimate en elke keer als ik activiteit bluray aan klik dan starts alles goed op maar die grijs scherm komt ook ter voorschijn zo dat je met vingen geluid harder of zachte kan zetten met kleurentouchscreen

hoe zet ik dit uit wand bij rest TV kijken of PS4 activiteit komt niet dit uit zich zelf om hoog maar bij blu ray activiteit wel elke keer

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:49

KhaZ

Alfa Romeo

Ha jongens, ik heb het volgende probleem: ik heb 2x een Logitech Harmony 885 afstandsbediening. Ik begrijp dat als ik deze wil instellen, ik dit via de 7.7.0 desktop software en niet via de MyHarmony desktop software (nieuwer) moet doen.

Inloggen lukt echter niet, ik weet mijn wachtwoord niet meer. Als ik wachtwoord vergeten doe, moet ik de afstandsbediening aansluiten. Dat proces blijft op 0% staan: afstandsbediening wordt niet herkend. Ook in apparaatbeheer of Apparaten & Printers zie ik niets gebeuren, ookal zegt de afstandsbediening zelf: USB CONNECTED, vreemd. Ik draai gewoon op Windows 7 x64 en heb ooit ook nog veranderingen doorgevoerd aan de afstandsbediening met deze pc.

Raar, of normaal? Gebruikt iemand van jullie de 7.7.0 legacy software en werkt dat?

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 13:58
Heb ik ook ooit eens gehad, na veel zoekwerk uiteindelijk een andere laptop gepakt

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
is het normaal dat de batterij en de Elite maar 3 dagen mee gaat ?

me oude one ging maanden mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Welke is je oude. Mijn One is redelijk vergelijkbaar met de Elite. Heb naast de Elite nog een Touch liggen voor de slaapkamer, maar deze is echt een ramp hoe snel die leeg is.

De Elite hier een dag of 6 mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Grolsch schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:08:
Heb ik ook ooit eens gehad, na veel zoekwerk uiteindelijk een andere laptop gepakt
Of software verwijderen en opnieuw installeren wil nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrien
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Mr. Noodle schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 08:18:
is het normaal dat de batterij en de Elite maar 3 dagen mee gaat ?

me oude one ging maanden mee
Mijn One gaat 1 tot 2 dagen mee, dus ik leg hem elke avond in de lader.

http://www.avfoto.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Arrien schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 10:39:
[...]

Mijn One gaat 1 tot 2 dagen mee, dus ik leg hem elke avond in de lader.
1 tot 2 dagen ? wow das wel heel kort voor de one, als ik vergelijk met mijn oude
denk dat de batterij stuk is ?

maar 3 dagen kan toch niet normaal zijn voor een nieuwe remote ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Grolsch schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:08:
Zal het eens proberen, thanks.
Superdaantje schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 09:08:
[...]

Of software verwijderen en opnieuw installeren wil nog wel eens helpen.
Diverse keren gedaan, helpt niet helaas.

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Check... ook registerkey etc verwijderd ? Dit tijd geleden gehad bij kennissen. En anders andere laptop eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Nope dat niet.. zal er nog eens induiken deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

Motaro schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 16:37:
hoi

vraag ik heb logitech harmony ultimate en elke keer als ik activiteit bluray aan klik dan starts alles goed op maar die grijs scherm komt ook ter voorschijn zo dat je met vingen geluid harder of zachte kan zetten met kleurentouchscreen

hoe zet ik dit uit wand bij rest TV kijken of PS4 activiteit komt niet dit uit zich zelf om hoog maar bij blu ray activiteit wel elke keer
dit bedoel ik dit komt elke keer om hoog als ik bluray knop druk als ik films wil kijken en vind dit zo irritant dat zig van zelf om hoog komt elke keer en als ik knop maar als ik op TV druk of PS4 komt hij niet omhoog

Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/plv4vvzlv/20151015_171822.jpg

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mockba
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 08:04
Op mijn elite stel je dit als volgt in: Tandwieltje links boven - instellingen - activiteiten - opstartscherm
Ik heb alles op "opdrachten" ingesteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 15:37
Al enige tijd gelukkige gebruiker van de Logitech Harmony Ultimate..

TV, iTV KPN, PS3, Xbox 360 & de Wii hierop aansloten. Alleen bij de Wii krijg ik het niet voor elkaar om de Harmony te laten zien als controller 4 bijvoorbeeld ipv 1.

Iemand hier een oplossing voor?

Groet,
Harm

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro

Motaro

mockba schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 17:37:
Op mijn elite stel je dit als volgt in: Tandwieltje links boven - instellingen - activiteiten - opstartscherm
Ik heb alles op "opdrachten" ingesteld...
bedankt het heeft bij mijn gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubschen
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:43
Ik heb zojuist een nieuwe Harmony 350 in ontvangst mogen nemen. Ik heb deze gekocht omdat ik de originele remote van mijn voorversterker mis. Nu kan ik echter het apparaat niet terugvinden in de database.
De fabrikant heeft de codes echter wel beschikbaar gemaakt online.

Via deze link probeer ik ze handmatig toe te voegen: http://members.harmonyrem...Infrared/ShowInfrared.asp

Helaas wil dit niet echt lukken. Ik gebruik de PDF van de volgende link: http://bwgroupsupport.com/download/ir (Classe, HEX codes, Legacy & Omega Series Hex Codes en dan Omega Preamp (meest rechtse kolom, derde van onderen).

Als ik de code kopieer in het vakje gegevenswaarde onder pronto dan wordt de code omgezet. Conversie van indeling Pronto voltooid! komt er te staan. Als ik dan op "volgende" klik krijg ik dit te zien:

Geanalyseerde sleutelcode G:Philips RECS80 11 Bit:()(0x5C0)():3 Converteren
Een of meer talen Atag HomeAppliance 1 v1 (PowerToggle)

Als ik dan vervolgens op volgende klik krijg ik een foutmelding (500internal server error).

Hoe krijg ik deze codes op mijn remote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:30

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Begin steeds meer te irriteren aan logitech. Waarom zappen ze zo fucking traag. Als ik elke andere ab snel toetsjes indruk reageren ze ermeteen op. Met de logitech is er altijd een lag en kan je gewoon niet snel zappen. Pffff :(

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Niet online
Tylen schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 22:02:
Begin steeds meer te irriteren aan logitech. Waarom zappen ze zo fucking traag. Als ik elke andere ab snel toetsjes indruk reageren ze ermeteen op. Met de logitech is er altijd een lag en kan je gewoon niet snel zappen. Pffff :(
je kan de snelheid toch instellen?, ik heb op de HUE na geen last van traag zappen met de elite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Heb het gevonden. Ik had alle delays al op 0 gezet. Maar als je naar devices gaat kan je per device ook nog een "Device Command Repeats" die staat default op 3 en heb nu alles op 0 staan. Man man man wat heb ik hier naar lopen zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 12:18
Ik heb deze thread eens doorgespit m.b.t. mijn issue met logitech Harmony ultimate.

Ik gebruiker met de AB de volgende apparaten

1) Philips 65puk7120/12 Smart TV

HDMI 1 - Ziggo Receiver
HDMI 2 - HTPC Windows 10
HDMI ARC - Philips HTL7140/12 Soundbar

2) Philips HTL7140/12 Soundbar
HDMI ARC - Philips 65puk7120/12 Smart TV
Optical - HTPC

3) Ziggo Receiver
HDMI OUT - Philips 65puk7120/12 Smart TV op HDMI 1

4) HTPC - HDMI Out naar Philips 65puk7120/12 Smart TV op HDMI 2

Activiteiten:

1) Ziggo (tv kijken)
2) Netflix
3) Smart TV
4) Mediacenter (HTPC)

Nu heb ik de volgende issues die "random" spelen, maar vaak mis gaan vanuit een complete standby-situatie:

1) activiteit Ziggo (tv kijken) --> TV geeft geen beeld en moet dit oplossen door handmatig schakelen naar HDMI of TV uit en aan zetten (soms met stroom eraf halen)
2) Activiteit Mediacenter --> Soundbar staat op ARC i.p.v. Optical
3) Netflix - Starten vanuit Standby --> geen beeld. Weer handmatig oplossen via de afstandsbediening

In de activiteiten wordt netjes aangegeven naar welke INPUT e.d. geschakeld moet worden.

Netto gaan er veel "kleine" dingen mis waar juist deze AB voor aangeschaft is.

Iemand die deze tijdrovende ellende herkend en hiermee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

Ik zou delays van bijvoorbeeld 2-3 seconden inbouwen tussen de commando's, waarschijnlijk kunnen je apparaten niet heel snel 3 verschillende commando's op hetzelfde moment accepteren?

Zo heb ik het bijv. zo geprogrammeerd dat eerst de TV aangaat, en dat wanneer deze opgestart is na 10 seconden, ik pas naar HDMI1 of 2 laat switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
KhaZ schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:21:
Ik zou delays van bijvoorbeeld 2-3 seconden inbouwen tussen de commando's, waarschijnlijk kunnen je apparaten niet heel snel 3 verschillende commando's op hetzelfde moment accepteren?

Zo heb ik het bijv. zo geprogrammeerd dat eerst de TV aangaat, en dat wanneer deze opgestart is na 10 seconden, ik pas naar HDMI1 of 2 laat switchen.
Thx ga ik proberen.
Nou gaan er in diverse fora`s geruchten dat HDMI-ARC ook 1 van de boosdoeners in kan zijn.
Hoe zie jij dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ

KhaZ

Alfa Romeo

pitchdown schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:26:
[...]

Thx ga ik proberen.
Nou gaan er in diverse fora`s geruchten dat HDMI-ARC ook 1 van de boosdoeners in kan zijn.
Hoe zie jij dit?
Daar ben ik niet bekend mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kdbruin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-08 14:47
Ik denk dat je HDMI-CEC bedoelt. Hiermee kun je apparaten elkaar laten bedienen. Als ik bijvoorbeeld m'n PS3 aanzet, dan gaat automatisch ook m'n versterker en TV aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:12
HDMI-CEC wil wel eens roet in het eten gooien ja. Ik heb het zelf uit gezet, en bedien alle apparaten met de Harmony. Let op dat je het op al je apparaten uit zet... Bij LG heet het volgens mij Simplink, en zo heeft elke fabrikant zo zijn naampje. (philips heeft EasyLink dacht ik)

HMDI-ARC is om het geluid van de tv, via hdmi, naar je versterker te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Thx ga ik proberen.
Hoe zie jij dit?
HDMI ARC en HDMI CEC zijn twee totaal verschillende dingen, maar vaak kun je ze niet afzonderlijk aan- of uitzetten. En van HDMI CEC is het bekend dat dit een grote bron van problemen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
Waah schreef op woensdag 11 november 2015 @ 14:21:
HDMI-CEC wil wel eens roet in het eten gooien ja. Ik heb het zelf uit gezet, en bedien alle apparaten met de Harmony. Let op dat je het op al je apparaten uit zet... Bij LG heet het volgens mij Simplink, en zo heeft elke fabrikant zo zijn naampje. (philips heeft EasyLink dacht ik)

HMDI-ARC is om het geluid van de tv, via hdmi, naar je versterker te krijgen.
Ik heb op mijn soundbar ook een normale HDMI ingang.
Kan ik deze ook voor geluid gebruiken vanaf mijn tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
pitchdown schreef op woensdag 11 november 2015 @ 15:06:
[...]

Ik heb op mijn soundbar ook een normale HDMI ingang.
Kan ik deze ook voor geluid gebruiken vanaf mijn tv?
Dat kan je vast vinden in de handleiding.... Maar als beide HDMI ARC ondersteunen moet dat kunnen ja. Dat is het idee van HDMI ARC. Bij mijn soundbar (vroeger) had de TV het wel, maar de soundbar niet. Moest een losse kabel (optische kabel) van de tv naar de soundbar trekken.

• pitchdown
Ik heb op dit moment met de harmony ultimate de volgende 2 praktische problemen:

1) zwart beeld ziggo na opstarten vanuit standby (wel geluid) - ook na switchen tussen de activiteiten blijft het scherm zwart -

2) uitschakelen - soundbar blijft op opt staan en gaat niet uit. vervolgens via de poweroptie vanuit de afstandsbediening wel

Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
pitchdown schreef op donderdag 12 november 2015 @ 09:54:
Ik heb op dit moment met de harmony ultimate de volgende 2 praktische problemen:

1) zwart beeld ziggo na opstarten vanuit standby (wel geluid) - ook na switchen tussen de activiteiten blijft het scherm zwart -

2) uitschakelen - soundbar blijft op opt staan en gaat niet uit. vervolgens via de poweroptie vanuit de afstandsbediening wel

Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen?
Dat eerste probleempje heb ik ook vaak na standby op mijn Harmony One, hier helpt het altijd om op Help te drukken als er een commando niet is uitgevoerd (of niet uitvoerbaar was meteen), daarna werkt het vrijwel altijd. Nu zit er op mijn one nog een fysieke help knop, die volgens mij bij jouw in het touchscreen menu zit.
https://support.myharmony...your-activity#hub-remotes

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:01
Sinds ik mijn TV (Philips 49 PUS7909) de laatste update kreeg werkt de harmony niet meer naar behoren.

Na wat zoeken kom ik er bij uit dat de TV het commando HDMI1 interpreteert als HDMI4.

Met de Harmony daarna manueel op HDMI1 zetten lukt zelfs niet...
Ik vermoed dat het aan de TV ligt, maar toch even de vraag hier.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:40
Mijn Harmony gaat terug voor garantie, battarij valt er vanzelf uit en blijft niet meer vast zitten, hebben meer mensen dit probleem.

Ik heb de Smart Control overigens. Volgens mij is het verschil met de huidige companion alleen de extra knoppen voor bijv de HUE

[ Voor 85% gewijzigd door BasvanS op 01-12-2015 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 10:13
Heb het topic even door gezocht, kan niet direct een antwoord vinden op mijn vraag maar het probleem met accu's wordt wel een paar keer genoemd:

Ik heb al enige tijd een Harmony One (toen iedereen voorraad aan het dumpen was eentje gekocht, net iets meer als 2 jaar geleden).
Nu is de accuduur al een tijdje niet zo heel goed meer, maar ik laad hem iedere nacht op dus dat is niet een groot probleem.
Wat wel een probleem is is dat de batterij bol is gaan staan en het batterij klepje niet goed meer sluit.
Ik krijg de batterij er niet meer uit dus vervangen gaat niet. Opladen iedere nacht is niet echt een probleem, maar soms word de AB best warm.

Ik heb ergens gelezen dat Li-Ion accu's ook kunnen ontploffen.

De afstandsbediening werkt verder nog prima, met uitzondering van de accuduur dan.
Is het veilig om de afstandsbediening gewoon te blijven gebruiken? Of kan ik beter contact opnemen met Logitech voor een oplossing, hoewel ik geen garantie meer heb?

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:28
Is niet veilig. Simpel.
Ontploffen hoeft niet altijd, maar leeglopen e.d. wel. Blijft tuig wat er in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

kid1988 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:07:
Heb het topic even door gezocht, kan niet direct een antwoord vinden op mijn vraag maar het probleem met accu's wordt wel een paar keer genoemd:

Ik heb al enige tijd een Harmony One (toen iedereen voorraad aan het dumpen was eentje gekocht, net iets meer als 2 jaar geleden).
Nu is de accuduur al een tijdje niet zo heel goed meer, maar ik laad hem iedere nacht op dus dat is niet een groot probleem.
Wat wel een probleem is is dat de batterij bol is gaan staan en het batterij klepje niet goed meer sluit.
Ik krijg de batterij er niet meer uit dus vervangen gaat niet. Opladen iedere nacht is niet echt een probleem, maar soms word de AB best warm.

Ik heb ergens gelezen dat Li-Ion accu's ook kunnen ontploffen.

De afstandsbediening werkt verder nog prima, met uitzondering van de accuduur dan.
Is het veilig om de afstandsbediening gewoon te blijven gebruiken? Of kan ik beter contact opnemen met Logitech voor een oplossing, hoewel ik geen garantie meer heb?
Gewoon contact opnemen met logitech.
Paar foto's van maken en erbij doen.
Had ik ook. Bleek aan bepaalde accu's te liggen.
Grote kans dat ze gewoon een nieuwe ab sturen , deden ze bij mij en andere ook.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-09 10:46
Heb zelf interesse in een Smart Control of Companion. Er moeten namelijk fysieke cijfer toetsen op zitten.

Wat ik zelf begrijp is dat het bedienen van je apparatuur altijd via de hub gaat omdat de AB zelf geen ir uitzend.
Dat is mijn situatie niet handig omdat de HomeCinema set (in een kastje achter een glazen deur) 3m van mijn TV-set af staat. Met 1 ir-blaster lukt dat dus niet.
Hoe zit dit?

Bij de Companion wordt geadverteerd dat je aan iedere knop 2 functies kan toewijzen. Kan de Smart Control dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Niet online
Ja, long press en short press.

Bij de smart hub wordt btw een losse ir-blaster meegeleverd, zodat je (met de hub zelf) dus twee blasters hebt. Ze sturen overigens best een breed signaal uit, dus mogelijk werkt het best wel met die drie meter ertussen. Je kan de hub wellicht ergens aan de overkant van de tv neerzetten zodat hij beide bereikt. Het ding heeft alleen 230V en WiFi nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascoa341
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:51
Ik zit te denken over de aanschaf van een Harmony Smart Control en wil deze ook gebruiken voor Sonos. Eigenlijk wil hem voor Sonos alleen maar om via de afstandsbediening een aantal internet radio zenders te kunnen luisteren. Dit kan via mijn telefoon, maar dat duurt gewoon even en is net niet makkelijk genoeg. is het mogelijk dit met de smart Control te doen (dus bijvoorbeeld een toets lang ingedrukt houden en dat hij dan via Sonos een bepaalde radiozender zoekt)? Zo niet, hoe gebruik je de 'domme' remote dan met sonos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swloo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06-2023

swloo

Jamo R907, ASR Emitter 1

wanneer komt die hub extender nou uit in Nederland? ik zie dat ie al een paar maanden in de USA te koop is.

So what

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 17:42
Weet iemand of het ook mogelijk is met de harmony hub om domoticz controls toe te voegen? Andersom kan het wel (ik kan de activiteiten van de hub sturen vanuit domoticz), maar ik zou zo graag de lampen die ik bedien via domoticz aansturen via de harmony (433 mhz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:30
Sinds vorige week heb ik een Logitech Harmony 350 om de drie afstandsbedieningen van de TV, Blu-Ray speler en Ziggo decoder te vervangen; dit allemaal om het leven van mijn vriendin wat makkelijker te maken. ;)

De apparaten die de Harmony 350 moet aansturen zijn:
• Samsung UE46ES6100 (TV);
• Samsung SMT-C7140 (Decoder);
• Samsung HT-F5200 (Blu-Ray speler).

Ik heb de Harmony 350 zo geprogrammeerd dat wanneer ik op de 'WatchTV'-knop druk alle drie de apparaten aangaan. Waarom? Ik kijk TV via de decoder en wil dan graag geluid over de boxen van mijn Blu-Ray speler. Dit werkt allemaal prima.

Echter, nu heb ik last van het volgende probleem: zodra ik de apparaten uit wil zetten met de 'WatchTV'-knop wil het voorkomen dat de decoder plots toch weer aangaat - en dan gaat de TV ook weer aan. Druk ik dan nog een keer op de 'WatchTV'-knop, dan gaan de TV en decoder uit, maar de Blu-Ray speler weer aan. Kortom: dat is niet handig.

Nu ben ik achter een eventuele oorzaak gekomen van het probleem: HDMI-CEC. Zodra de TV - of een ander apparaat - een signaal ontvangt gaat de TV aan of naar het betreffende kanaal. Met HDMI-CEC uitgeschakeld werkt het prima, maar de reden dat ik HDMI-CEC aan heb staan is dat het wel handig is als de TV naar het juiste kanaal schakelt op het moment dat ik de Chromecast inschakel.

Het is een luxe probleem, maar is er een oplossing voor dit probleem? Zo maak ik het leven van mijn vriendin alleen maar ingewikkelder. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:28
Yonix schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:15:
Sinds vorige week heb ik een Logitech Harmony 350 om de drie afstandsbedieningen van de TV, Blu-Ray speler en Ziggo decoder te vervangen; dit allemaal om het leven van mijn vriendin wat makkelijker te maken. ;)

De apparaten die de Harmony 350 moet aansturen zijn:
• Samsung UE46ES6100 (TV);
• Samsung SMT-C7140 (Decoder);
• Samsung HT-F5200 (Blu-Ray speler).

Ik heb de Harmony 350 zo geprogrammeerd dat wanneer ik op de 'WatchTV'-knop druk alle drie de apparaten aangaan. Waarom? Ik kijk TV via de decoder en wil dan graag geluid over de boxen van mijn Blu-Ray speler. Dit werkt allemaal prima.

Echter, nu heb ik last van het volgende probleem: zodra ik de apparaten uit wil zetten met de 'WatchTV'-knop wil het voorkomen dat de decoder plots toch weer aangaat - en dan gaat de TV ook weer aan. Druk ik dan nog een keer op de 'WatchTV'-knop, dan gaan de TV en decoder uit, maar de Blu-Ray speler weer aan. Kortom: dat is niet handig.

Nu ben ik achter een eventuele oorzaak gekomen van het probleem: HDMI-CEC. Zodra de TV - of een ander apparaat - een signaal ontvangt gaat de TV aan of naar het betreffende kanaal. Met HDMI-CEC werkt het prima, maar de reden dat ik HDMI-CEC aan heb staan is dat het wel handig is als de TV naar het juiste kanaal schakelt op het moment dat ik de Chromecast inschakel.

Het is een luxe probleem, maar is er een oplossing voor dit probleem? Zo maak ik het leven van mijn vriendin alleen maar ingewikkelder. :P
Zet HDMI-CEC uit en voeg de Chromecast ook toe.
Of, maak een extra opdracht aan waarbij je naar dat kanaal toe schakelt.
Weet niet of de 350 hetzelfde werkt als de touch e.d.
Want daar kies ik gewoon voor TV KIJKEN en dan schakelt hij alles om wat omgeschakeld moet worden.

Als dat bij jou ook zo is, dan doe je dat gewoon voor de Chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Of kijk eens in de instellingen van je tv. Op m'n Panasonic kan ik CEC (viera link) aan hebben staan, maar kan ik apart instellen dat er geen apparaten aan of uit moeten worden gezet. Bij Samsung staat dat ergens onder Anynet.

_██_
(ಠ_ృ)

• kid1988
chucky666 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:16:
[...]

Gewoon contact opnemen met logitech.
Paar foto's van maken en erbij doen.
Had ik ook. Bleek aan bepaalde accu's te liggen.
Grote kans dat ze gewoon een nieuwe ab sturen , deden ze bij mij en andere ook.
Contact gehad met Logitech. Duurde erg lang wegens kerstdrukte ofzo.
Logitech meld mij dat ondanks ik een aankoopbon heb, ze geen garantie willen verlenen. Ze geven aan dat mijn factuurdatum niet overeen komt met de "eerste activatie" van de afstandbediening. (?)

Ben ook al bij de winkel geweest en die zeggen simpelweg: Ouder als twee jaar == geen garantie. Dit probleem is bekend bij logitech en ik kan me bij hun beroepen.

Mooi zuur (zometeen letterlijk wanneer de accu gaat lekken). Meer als 100 euro voor een afstandbediening welke niet langer als 2 jaar mee gaat... Geen Harmony meer voor mij.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:27
kid1988 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 10:26:
[...]

Contact gehad met Logitech. Duurde erg lang wegens kerstdrukte ofzo.
Logitech meld mij dat ondanks ik een aankoopbon heb, ze geen garantie willen verlenen. Ze geven aan dat mijn factuurdatum niet overeen komt met de "eerste activatie" van de afstandbediening. (?)
Klinkt als: afstandbediening is door de winkel verkocht, daarna weer teruggekomen en 'tweedehands' aan jou verkocht met een nieuwe bon. Logitech ziet dus een bon met verkoopdatum die recenter is dan het eerste gebruik van de AB, vertrouwt het zaakje niet en helpt vervolgens niet.
Begrijpelijk, denk ik.
Ben ook al bij de winkel geweest en die zeggen simpelweg: Ouder als twee jaar == geen garantie. Dit probleem is bekend bij logitech en ik kan me bij hun beroepen.
... en daar zit denk ik het echte probleem: van de winkel mag je meer verwachten dan dit. Je garantie is niet beperkt tot twee jaar, je mag verwachten dat het produkt een 'redelijke tijd' mee gaat. En zeker als het een bekend euvel is, dan kan je wel hard maken dat het niet jouw schuld is.
Mooi zuur (zometeen letterlijk wanneer de accu gaat lekken). Meer als 100 euro voor een afstandbediening welke niet langer als 2 jaar mee gaat... Geen Harmony meer voor mij.
Ik zou niet Logitech/Harmony afschrijven, maar de winkel die z'n handen er vanaf trekt.

• kid1988
vanaalten schreef op donderdag 17 december 2015 @ 11:19:
[...]

Klinkt als: afstandbediening is door de winkel verkocht, daarna weer teruggekomen en 'tweedehands' aan jou verkocht met een nieuwe bon. Logitech ziet dus een bon met verkoopdatum die recenter is dan het eerste gebruik van de AB, vertrouwt het zaakje niet en helpt vervolgens niet.
Begrijpelijk, denk ik.

[...]

... en daar zit denk ik het echte probleem: van de winkel mag je meer verwachten dan dit. Je garantie is niet beperkt tot twee jaar, je mag verwachten dat het produkt een 'redelijke tijd' mee gaat. En zeker als het een bekend euvel is, dan kan je wel hard maken dat het niet jouw schuld is.

[...]

Ik zou niet Logitech/Harmony afschrijven, maar de winkel die z'n handen er vanaf trekt.
Je hebt gelijk. Echter ben ik bang dat ik bij de winkel niet heel veel kan doen. Vooral niet aangezien ze geen degelijke producten meet verkopen (geen afstandsbedieningen).

[ Voor 52% gewijzigd door kid1988 op 17-12-2015 19:11 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Iemand die iets zinnigs over de aanschaf van een Touch of Ultimate One kan zeggen?

Voor een leek (ik dus) zien ze er identiek uit maar inmiddels heb ik begrepen dat de Touch het oudere model is. Nu vraag ik mij dus af wat ik beter kan doen, nog een Touch kopen voor 99,- of een Ultimate One voor 169,-?

Ik ben niet echt opzoek naar trilling of tilt (wat de Ultimate One heeft tov de Touch) maar vraag me vooral af of de Touch niet eerder zijn ondersteuning zal verliezen?

Ik wil een Xbox One, Apple tv4, 3 jaar oude Marantz versterker en een 2 jaar oude Panasonic tv bedienen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:10
Mastadont schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:05:
Weet iemand of het ook mogelijk is met de harmony hub om domoticz controls toe te voegen? Andersom kan het wel (ik kan de activiteiten van de hub sturen vanuit domoticz), maar ik zou zo graag de lampen die ik bedien via domoticz aansturen via de harmony (433 mhz)
Kijk, hier zoek ik ook het antwoord op.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Donstil schreef op donderdag 17 december 2015 @ 21:23:
Iemand die iets zinnigs over de aanschaf van een Touch of Ultimate One kan zeggen? .
De one heeft ook verlichting als je hem oppakt.
En volgens mij kon je met de one ook een hub gebruiken.

• Donstil
  • Niet online
chucky666 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:23:
[...]

Ooh ja verlichting is wel een pluspunt ja alleen voor mij geen vereiste.

De afstandsbedieningen van mijn tv en receiver hebben het ook (via knopje) maar druk er nooit op eigenlijk.

Ben eigenlijk voornamelijk benieuwd naar de software support voor de oudere Touch, of dat eerder stopt dan de Ultimate One. Alleen dat zal niemand nog weten, althans behalve Logitech dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:37:
[...]

Ooh ja verlichting is wel een pluspunt ja alleen voor mij geen vereiste.

De afstandsbedieningen van mijn tv en receiver hebben het ook (via knopje) maar druk er nooit op eigenlijk.

Ben eigenlijk voornamelijk benieuwd naar de software support voor de oudere Touch, of dat eerder stopt dan de Ultimate One. Alleen dat zal niemand nog weten, althans behalve Logitech dan ;)
bijkomend voordeel van de Ultimate One vind ik dat al mijn apparaten achter gesloten deurtjes/kleppen in het TV meubel zijn opgeborgen. Middels de Hub en de IR blasters bedien ik al mijn devices in dit TV meubel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Donstil schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:37:
[...]

Ze gebruiken toch gewoon dezelfde software om hem in te stellen ?
Me oude harmony one kan ik ook gewoon nog instellen met nieuwe apparaten.
Dus daar zou ik me niet zo druk om maken.
Als de touch genoeg is voor jouw zou ik die gewoon nemen ik wilde hem eerst ook alleen was hij hier overal uitverkocht.
De ultimate one hadden ze nog wel en daar ben ik ook blij mee.
Voor de ondersteuning zou ik me niet druk maken en het scheelt toch weer 60 euro als je de extra's niet nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Mastadont schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:05:
Je kan proberen om fake activiteiten aan te maken in je MyHarmony.
Bijvoorbeeld: TV-Kijken-2 , en die aan een button koppelen.

Doormiddel van Blocky in domoticz heb ik zo ingesteld , dat wanneer de status van de Harmony Hub op Watch TV of Watch Apple TV staat , domoticz dat ziet , en aan de hand daarvan het ligt in de woonkamer dimt.

Je kan dus in domoticz een blocky maken dat wanneer TV-Kijken-2 aanstaat , er een bepaalde lamp schakelt.

Nu ik dit zo type denk ik gelijk , dat is niet handig. Want als je schakelt van activiteit , gaat de lamp ook weer uit. Niet iets wat je zoekt denk ik als je alleen een lamp aan/uit wilt zetten met de AB.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
degroot schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 08:45:
[...]

Je kan proberen om fake activiteiten aan te maken in je MyHarmony.
Bijvoorbeeld: TV-Kijken-2 , en die aan een button koppelen.

Doormiddel van Blocky in domoticz heb ik zo ingesteld , dat wanneer de status van de Harmony Hub op Watch TV of Watch Apple TV staat , domoticz dat ziet , en aan de hand daarvan het ligt in de woonkamer dimt.

Je kan dus in domoticz een blocky maken dat wanneer TV-Kijken-2 aanstaat , er een bepaalde lamp schakelt.

Nu ik dit zo type denk ik gelijk , dat is niet handig. Want als je schakelt van activiteit , gaat de lamp ook weer uit. Niet iets wat je zoekt denk ik als je alleen een lamp aan/uit wilt zetten met de AB.
Dat is ook direct het probleem :) ghiihhihihi want dan gaat alle tv / MCE meuk ook gelijk weer meeschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 17 december 2015 @ 21:23:
Iemand die iets zinnigs over de aanschaf van een Touch of Ultimate One kan zeggen?

Voor een leek (ik dus) zien ze er identiek uit maar inmiddels heb ik begrepen dat de Touch het oudere model is. Nu vraag ik mij dus af wat ik beter kan doen, nog een Touch kopen voor 99,- of een Ultimate One voor 169,-?

Ik ben niet echt opzoek naar trilling of tilt (wat de Ultimate One heeft tov de Touch) maar vraag me vooral af of de Touch niet eerder zijn ondersteuning zal verliezen?

Ik wil een Xbox One, Apple tv4, 3 jaar oude Marantz versterker en een 2 jaar oude Panasonic tv bedienen.
Ik heb een inmiddels antieke Harmony One, en daarmee kan ik probleemloos al m'n apparatuur bedienen, waaronder een 5 jaar oude Samnsung tv, een nog oudere DVD speler, een iets jongere HDD recorder, een Apple TV2 en een Apple TV4. Want die laatste is nog steeds met een IR AB te bedienen.

Vraag jezelf af of je veel fysieke knoppen wilt hebben, en of je de behoefte hebt aan een hub (waardoor je bv ook met je iPhone IR commando's kunt geven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemd
  • Niet online
NiGeLaToR schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:15:
Kijk, hier zoek ik ook het antwoord op.
https://www.domoticz.com/wiki/Harmony_Hub
Is het niet gewoon dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
dat is net andersom ;) dat is de hub in domoticz... ik wil domoticz in de hub (het schakelen van lampen puur met m'n harmony)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Geert1976 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 05:38:
[...]

bijkomend voordeel van de Ultimate One vind ik dat al mijn apparaten achter gesloten deurtjes/kleppen in het TV meubel zijn opgeborgen. Middels de Hub en de IR blasters bedien ik al mijn devices in dit TV meubel
chucky666 schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 07:35:
[...]

Ze gebruiken toch gewoon dezelfde software om hem in te stellen ?
Me oude harmony one kan ik ook gewoon nog instellen met nieuwe apparaten.
Dus daar zou ik me niet zo druk om maken.
Als de touch genoeg is voor jouw zou ik die gewoon nemen ik wilde hem eerst ook alleen was hij hier overal uitverkocht.
De ultimate one hadden ze nog wel en daar ben ik ook blij mee.
Voor de ondersteuning zou ik me niet druk maken en het scheelt toch weer 60 euro als je de extra's niet nodig hebt.
ikweethetbeter schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:46:
[...]

Ik heb een inmiddels antieke Harmony One, en daarmee kan ik probleemloos al m'n apparatuur bedienen, waaronder een 5 jaar oude Samnsung tv, een nog oudere DVD speler, een iets jongere HDD recorder, een Apple TV2 en een Apple TV4. Want die laatste is nog steeds met een IR AB te bedienen.

Vraag jezelf af of je veel fysieke knoppen wilt hebben, en of je de behoefte hebt aan een hub (waardoor je bv ook met je iPhone IR commando's kunt geven).
Bedankt allen.

Ik heb net voor 23:59 bij CoolBlue de Touch nog even besteld. Die is nu aantrekkelijk geprijsd en kan ik het mooi even uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ikweethetbeter schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 09:46:
[...]

We hebben het wel over de ultimate one.
Die heeft hetzelfde ontwerp en evenveel knoppen als de touch.
Alleen sommige knoppen bij de one hebben een dubbele functie en bin de touch niet.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 00:10
Mastadont schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 10:43:
[...]

dat is net andersom ;) dat is de hub in domoticz... ik wil domoticz in de hub (het schakelen van lampen puur met m'n harmony)
Precies, ik ook. Heb nu een oude oneforall die gewoon x10/kaku spreekt, een logitech kan dat niet eens :(

Idealiter bedien ik domoticz met logitech ab, dan ben ik er ook.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Lekker begin weer :(

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/2elgkll.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nadat ik me door de vreselijk slechte Mac app heb geworsteld (lijkt eerder de Windows app in een wrapper) lijkt alles prima te werken.

TV kijken, Xbox one, Marantz versterker, Apple TV, MacMini alles werkt.

Ik heb alleen nog een probleempje tijdens het tv kijken.
Mijn Panasonic afstandsbediening heeft een 4 punts toets (omhoog, beneden, links, rechts) welke je gebruikt om door de DVR en de Guide te navigeren. Deze werkt op de Harmony erg matig, 1x omhoog drukken is 3x omhoog of er ontstaat een loop "omhoog" tot ik op een andere knop druk. Zelfde geld voor de drie andere richtingen.

Mijn Panasonic tv )TX-65ST50e) wordt wel gewoon keurig herkend, alle knoppen doen het ook alleen dit is nog een rimpeltje wat er even uitgestreken moet worden.

Iemand een tip toevallig?

Edit: zie nu pas dat hetzelfde ook geld voor Volume-up op de tv. 1x drukken is 3 "waardes" omhoog.

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 20-12-2015 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 09:41
Donstil schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:51:
Nadat ik me door de vreselijk slechte Mac app heb geworsteld (lijkt eerder de Windows app in een wrapper) lijkt alles prima te werken.

TV kijken, Xbox one, Marantz versterker, Apple TV, MacMini alles werkt.

Ik heb alleen nog een probleempje tijdens het tv kijken.
Mijn Panasonic afstandsbediening heeft een 4 punts toets (omhoog, beneden, links, recht) welke je gebruikt om door de DVR en de Guide te navigeren. Deze werkt op de Harmony erg matig, 1x omhoog drukken is 3x omhoog op tv of er ontstaat een loop "omhoog" tot ik op een andere knop druk. Zelfs geld voor de drie andere richtingen.

De Panasonic tv die ik heb (TX-65ST50e) werd keurig herkend verder, alle knoppen doen het ook alleen dit is nog een rimpeltje wat er even uitgestreken moet worden.

Iemand een tip toevallig?

Edit: zie nu pas dat hetzelfde ook geld voor Volume-up op de tv. 1x drukken is 3 "waardes" omhoog.
Dat klinkt als een probleempje met de gevoeligheid. Deze kan je bij de Logitech instellen. Ik kan je uit mijn hoofd niet precies vertellen waar het zit, maar met even zoeken moet het te vinden zijn. Welke afstandsbediening gebruik je?

Dus even zoeken naar gevoeligheids instellingen en bij stellen. Denk dat dat het moet oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
daanNL schreef op zondag 20 december 2015 @ 18:08:
[...]
Dat klinkt als een probleempje met de gevoeligheid. Deze kan je bij de Logitech instellen. Ik kan je uit mijn hoofd niet precies vertellen waar het zit, maar met even zoeken moet het te vinden zijn. Welke afstandsbediening gebruik je?

Dus even zoeken naar gevoeligheids instellingen en bij stellen. Denk dat dat het moet oplossen.
Bedankt voor je reacties, zoiets dacht ik ook idd maar kan het binnen de app nergens vinden.

Ik heb een Harmony Touch (Afgelopen vrijdag gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 13:58
Moet je zoeken ergens onder stroominstellingen uit mijn hoofd

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-09 09:41
Mocht je het niet vinden wil ik thuis nog wel even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Volgens mij heb ik het gevonden.
Ik zocht onder het menu van de afstandsbediening maar ik moet het zoeken bij het menu van de tv (binnen de harmony app)

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/242ztkg.png

Thnx voor het steuntje in de goeie richting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
  • Nu online
Donstil schreef op zondag 20 december 2015 @ 17:51:
Het is SilverLight, zeg maar de MS variant van Flash. Maar dat hoeft nog geen reden zijn voor zo'n beroerde applicatie!

Gelukkig word je beloond met een AB die al je andere AB's vervangt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ikweethetbeter schreef op zondag 20 december 2015 @ 19:16:
[...]

Het is SilverLight, zeg maar de MS variant van Flash. Maar dat hoeft nog geen reden zijn voor zo'n beroerde applicatie!

Gelukkig word je beloond met een AB die al je andere AB's vervangt!
Ooh echt is het Sliverlight? Dan zat ik toch wel in de goeie richting met mijn wrapper, er staat namelijk geen Silverlight geïnstalleerd op mijn Mac.

je wordt beloond idd maar het haalt je wel een beetje uit de ervaring. Logitech is een groot bedrijf, daar hadden ze toch wel even een UX designer kunnen aannemen die naar de apps kijkt zou je denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
  • Nu online
De oudste software gebruikte Java, daarna was het SilverLight. Hopelijk zijn ze daarvan afgestapt (m'n nieuwste AB is al weer ruim een jaar oud), want het is niks en MS heeft de ondersteuning stopgezet, maar als ik jouw commentaar lees, dan hebben ze waarschijnlijk gewoon de SilverLight code met een SilverLight bibliotheek in een executable gestopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:35
Hoe is de philips hue ondersteuning bij de nieuwe harmonys?

Ik zie op de nieuwe ABs wat knopjes voor licht ed. Maar is dat enkel voor dimmen van licht?

Er is voor kodi al een plugin die licht dimt zodra je een film start. Kan harmony daar nog iets aan toevoegen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweegroenethee
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-09 11:43
chucky666 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 23:23:
[...]

Ik heb letterlijk nog nooit een fabrikant mee gemaakt die zo veel verwarring brengt in zijn productenlijn. Volgens Logitech kan de Touch ook overweg met de Harmony Hubs. Hoe zit het precies..

Wat kan ik met een losse afstandsbediening?
Laten we eerst beginnen bij de mogelijkheden van losse afstandsbedieningen. Alle Harmony afstandsbedieningen kunnen 270.000 verschillende apparaten aansturen via Infrarood (IR). Denk hierbij aan je TV, Receiver en Decoder. Al je afstandsbedieningen worden vervangen door één Harmony afstandsbediening. Met de bijgeleverde software is het mogelijk om een activiteit te configureren waarbij je meerdere apparaten tegelijk kunt laten opstarten.

Ze kunnen zoals hierboven beschreven, allemaal 270.000 infrarood apparaten aansturen. De goedkopere modellen hebben geen scherm en kunnen bijvoorbeeld maar 8 verschillende apparaten aansturen kunnen. De duurdere modellen hebben een touchscreen, lichten op bij het oppakken, geven trilfeedback, kunnen 15 verschillende apparaten aansturen en de Harmony 950 kan zelfs met gebaren bestuurd worden.

Wat is een Harmony (Ultimate) Hub?
Bij het zoeken naar een Harmony opstelling ben je vast de naam Harmony Hub tegen gekomen. Met de Harmony Hub is het mogelijk om meer dan alleen infrarood apparatuur aan te sturen. De Hub kan namelijk ook al je 'Smart' apparaten aansturen. Dit is mogelijk omdat de Hub naast infrarood ook ondersteuning biedt voor Bluetooth en Wi-Fi. Bijvoorbeeld Philips Hue en Nest kunnen via de Hub aangestuurd worden, omdat deze met Wi-Fi communiceren. Je kunt de Harmony Hub los kopen en met je Android of iOS apparaat bedienen of toevoegen aan een losse afstandsbediening van Harmony (zie hierboven).

De Harmony Hub kan echter alleen met de Harmony afstandsbedieningen communiceren via radiofrequentie (RF). Hier is voor gekozen omdat het RF signaal in tegenstelling tot infrarood wél door meubels heen kan. Je kunt al je apparatuur en Harmony Hub dus mooi achter je meubels wegwerken. De Harmony Hub zet vervolgens het inkomende RF signaal van de afstandsbediening om naar infrarood, Bluetooth of Wi-Fi (afhankelijk van het aan te spreken apparaat). De afstandsbediening moet uiteraard wel RF kunnen uitzenden naar de Harmony Hub.

Welke los verkrijgbare afstandsbedieningen van Harmony hebben ondersteuning voor RF? De Harmony Touch, Harmony Ultimate One en de [URL="hhttp://tweakers.net/pricewatch/475214/logitech-harmony-950.html"]Harmony 950[/URL]. Deze afstandsbedieningen kun je dus zonder problemen op een (al bezittende) Harmony Hub aansluiten. De RF ondersteuning in bovenstaande afstandsbedieningen wordt enkel en alleen 'ontgrendeld' als de afstandsbediening wordt aangesloten op een Harmony Hub. Ze hebben dus niet de mogelijkheid om andere RF apparaten aan te sturen.

In webshops zie je dat er twee losse Harmony Hubs verkocht worden. De Harmony Ultimate Hub en de Harmony Hub. Wat is het verschil? Niks. Sinds de laatste firmware (4.x) zijn alle Harmony Hubs gelijk getrokken. Twee verschillende prijzen voor hetzelfde apparaat? Dat klopt.

Je kunt de Harmony Hub ook samen met een afstandsbediening kopen. Er zijn momenteel vier verschillende pakketten te koop. De Harmony Hub is dus overal hetzelfde, enkel de afstandsbedieningen verschillen. De afstandsbedieningen die hierbij geleverd worden zijn precies hetzelfde als de losse. In een Harmony Elite pakket zitten dus de Harmony 950 en de Harmony Hub. Deze combinatie zou je dus ook los kunnen kopen, als dat voordeliger zou zijn voor je.

Hoe zit het met SmartPhones?
Logitech heeft voor iOS* en Android* speciale Apps gemaakt die de afstandsbediening overnemen. Dit kan echter alleen als je een Harmony Hub in huis hebt, deze communiceert namelijk via Wi-Fi. Heb je dus geen behoefte aan een afstandsbediening? Dan zou je genoeg hebben aan alleen een Harmony Hub.

*Ondersteuning vanaf iOS 8.0 en Android 4.2

[ Voor 255% gewijzigd door tweegroenethee op 14-01-2016 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [BoSS]
  • Laatst online: 19-09 22:14

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Sinds afgelopen kerst ook de bezitter van een Harmony Touch....mooi kado'tje!

Tot nu toe al flink aan mijn wensen aangepast, maar ik zit toch met 1 ding, is het mogelijk om de toetsen conditioneel toe te wijzen?

Wat ik graag zou willen is het volgende: TV kijken doe ik normaal gesproken zonder receiver/speakers aan. Soms wil ik de speakers wel aanzetten bij bijv. bepaalde programma's of films op TV.

Ik kan bij de activiteit TV kijken zorgen dat de receiver standaard uit staat en als extra toets op het scherm een snelkoppeling naar 'Receiver aan' maken. So far so good...maar:
• Als de receiver uit staat, wil ik met de volumetoetsen op de afstandsbediening het volume van de TV bedienen
• Als de receiver aan staat, wil ik met de volumetoetsen het volume van de receiver bedienen.

Is dit mogelijk?

Een alternatief is 2 activiteiten aanmaken (1 zonder receiver en 1 met receiver) maar het nadeel is dat je maar bij 1 activiteit TV kijken gebruik kunt maken van de favorieten. Bij een tweede TV activiteit heb je niet de mogelijkheid om dit scherm te gebruiken.

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Tylen

Tylen

Tylen schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 20:23:
Heb het gevonden. Ik had alle delays al op 0 gezet. Maar als je naar devices gaat kan je per device ook nog een "Device Command Repeats" die staat default op 3 en heb nu alles op 0 staan. Man man man wat heb ik hier naar lopen zoeken.
Ik dacht dat dit het was maar nog steeds is hij traag. Waarom werken de afstandsbedieningen die origineel bij elk apparaat kont gewoon veel sneller? Als ik veel knopjes achter elkaar in druk is het gewoon traag. Pfff. Iemand een Harmony kopen? Begin hem behoorlijk zat te worden. Eerst maar eens zoeken naar een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Laatst online: 22:08
Met mijn logitech smart control helemaal geen lag. Werkt gewoon minstens zo snel als de originele afstandsbedieningen.

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikweethetbeter
  • Nu online
Tylen schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:42:
Pfff. Iemand een Harmony kopen? Begin hem behoorlijk zat te worden. Eerst maar eens zoeken naar een alternatief.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
De smart remote zonder hub kan helemaal niets bedienen trouwens.... Zit geen IR op namelijk. Dus niet elke harmony werkt zonder hub. Al wordt de smart remote altijd met hub geleverd... Maar denk meld het toch even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Inderdaad. Bij de (simpele) smart remote heb je de Hub nodig.

En dat werkt dus uitstekend. Het verbaast me zelf nog steeds dat de Smart Control, waarbij de simpele remote dus eerst RF moet communiceren met de Hub en die vervolgens de IR signalen moet zenden, zo vlot reageert. M'n vorige Harmony remote die alle IR zelf zond was een stuk trager.

Maar succes @Tylen. Een alternatief ga je niet snel vinden denk ik ;)

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:40
Hallo.

Ik zoek dus een universele afstandsbediening. Ik wordt helemaal knettergek van alle afstandbedieningen die ik heb rond slingeren, en de helf van de tijd kwijt ben. Wat ik ermee wil bedienen:

TV: Samsung LE40C750
Apple TV 3
AC Ryan Playon HD 2
Vodafone tv-kastje: Entone 510-b
LG-Soundplate (Lap340).

Ik heb gekeken naar de Logitech harmony Touch, en de Logitech Harmony Ultimate one. Deze 2 voldoen aan mijn eisen toch?

Heeft iemand ervaring met 1 van deze 2? En hoe werkt het? Kan ik bv kiezen wat er gebeurd als ik het geluid verander met de Universele AB. Want geluid moet via mijn Soundplate lopen en daar ook aangepast worden. En apple TV, gaat dat er goed mee?

Mochten jullie andere suggesties hebben dan hoor ik het ook heel graag natuurlijk.

Bedankt vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniX
Hey Mister9,

Ik zie dat je een universele afstandsbediening zoekt voor je verschillende devices.

De beste variant die je tegenwoordig kan kiezen is er eentje met een HUB. Dit is een centraal kastje, dat je in je TV kast zet. Deze stuurt Infrarood, bluetooth en RF signalen (dus bv ook HUE lampjes). Kan bijna elk apparaat aan, en zo niet, dan kan je het aanvragen bij logitech, of inleren met de originele remote, supereenvoudig!

Mijn ervaring is dat de Hub bij elke set hetzelfde is en wellicht via software iets verschillen, maar prijstechnisch kom je dan het beste uit bij de Logitech Smart Control. Deze heeft een eenvoudige en -belangrijk- een schermloos dus robuuste afstandsbediening. Werkt op RF, dus nooit meer richten of zelfs vanuit andere kamer bedienen!

Wil je een schermpje, dan kan je altijd via een smartphone de app installeren en daar de volledige functies benutten, die de andere versies, touch/ultimate/elite ook hebben! Verschil is dus alleen de afstandsbediening zelf, waar je dus tot 250euro meer voor betaald 8)7

Ik heb de Logitech Smart Control zelf ook in gebruik en heb er nog eentje te koop staan. PM me maar als je deze wilt hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:40
DenniX schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:33:
Hey Mister9,

Ik zie dat je een universele afstandsbediening zoekt voor je verschillende devices.

De beste variant die je tegenwoordig kan kiezen is er eentje met een HUB. Dit is een centraal kastje, dat je in je TV kast zet. Deze stuurt Infrarood, bluetooth en RF signalen (dus bv ook HUE lampjes). Kan bijna elk apparaat aan, en zo niet, dan kan je het aanvragen bij logitech, of inleren met de originele remote, supereenvoudig!

Mijn ervaring is dat de Hub bij elke set hetzelfde is en wellicht via software iets verschillen, maar prijstechnisch kom je dan het beste uit bij de Logitech Smart Control. Deze heeft een eenvoudige en -belangrijk- een schermloos dus robuuste afstandsbediening. Werkt op RF, dus nooit meer richten of zelfs vanuit andere kamer bedienen!

Wil je een schermpje, dan kan je altijd via een smartphone de app installeren en daar de volledige functies benutten, die de andere versies, touch/ultimate/elite ook hebben! Verschil is dus alleen de afstandsbediening zelf, waar je dus tot 250euro meer voor betaald 8)7

Ik heb de Logitech Smart Control zelf ook in gebruik en heb er nog eentje te koop staan. PM me maar als je deze wilt hebben ;)
Hoi,

Is de Logitech Smart Control hetzelfde als de Harmony Hub KLIK ?

En welke ab hoort daarbij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
mister9 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:21:
[...]

Hoi,

Heb je het bericht waar je op reageerde niet begrepen? En heb je al gegoogled op 'Logitech Smart Control'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniX
mister9 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:21:
[...]

Hoi,

Idd google is ook wel handig, mocht je die site nog niet kennen... :X

Maar als je je afvraagt of de verschillende HUB's hetzelfde zijn, is daar niet echt een duidelijk antwoord op, zie:
http://forums.logitech.co...179/highlight/true#M27241

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
De Harmony 950 (uit het Elite pakket) is nu in de aanbieding voor €192,- bij Amazon. http://www.amazon.de/dp/B...QILQ&childASIN=B014GXQILQ\

Een Home Hub erbij voor €68,- en je hebt het Elite pakket voor €260
http://www.amazon.de/dp/B...D87G&childASIN=B00JBBD87G
DenniX schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 16:51:
Maar als je je afvraagt of de verschillende HUB's hetzelfde zijn, is daar niet echt een duidelijk antwoord op, zie:
http://forums.logitech.co...179/highlight/true#M27241
Lezen is ook lastig hé..
Daan87423 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 14:11:
In webshops zie je dat er twee losse Harmony Hubs verkocht worden. De Harmony Ultimate Hub en de Harmony Hub. Wat is het verschil? Niks. Sinds de laatste firmware (4.x) zijn alle Harmony Hubs gelijk getrokken. Twee verschillende prijzen voor hetzelfde apparaat? Dat klopt.

[ Voor 52% gewijzigd door tweegroenethee op 14-01-2016 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniX
Daan87423 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:42:
[...]
Lezen is ook lastig hé..
[...]
Ik zie dat jij inderdaad concludeert dat ze hetzelfde zijn na software update, echter als je mijn linkje had bekeken, zie je een andere conclusie:

"The Harmony Hub is for SmartPhone-App usage only and he only supports 8 devices.
The Harmony Ultimate Hub is for Remote-usage (i.e. expansion for the Harmony Ultimate One) and supports 15 devices."

Dat betekent dus, als je je software update van de HUB van de Harmony Smart Control of Harmony Hub, opeens een Elite/Ultimate versie zou hebben met ondersteuning voor 15 devices.

Is die software update dan zonder enige verificatie van het apparaat?
Lijkt me sterk dat er geen verschillende software configuraties zijn in de updates, voor de verschillende HUBs. Helemaal als bij levering deze wel verschillend zijn.

Heb jij dit uit kunnen testen, en hoe kan je de software update dan precies doen? Wil ook wel 15 decives kunnen aansturen met mijn Harmony Smart Control :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
DenniX schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:22:
[...]
Is die software update dan zonder enige verificatie van het apparaat?
Lijkt me sterk dat er geen verschillende software configuraties zijn in de updates, voor de verschillende HUBs. Helemaal als bij levering deze wel verschillend zijn.
Zover ik weet is de hardware precies hetzelfde. De firmware die bij levering op de Hubs staat verschilt, echter na een software update worden deze allemaal gelijk getrokken. Of ze nu 8 of 15 apparaten ondersteunen durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-09 15:32
Ik ben naar de hub aan het kijken. Wat ik me echter afvraag is het volgende, ik heb niet alles achter 1 deur zitten maar verdeelt over 2 deuren en op een plank. De situatie is als volgt:

Deur 1: Onder versterker, op plank erboven CD speler
Deur 2: Onder playstation, op plank erboven TLBB
Open vak: Set op box

Hoe kan ik dit inkleden met een harmony hub? En werkt de hub ook op de PS3, TLBB en later eventueel een NUC.

[ Voor 3% gewijzigd door jeroen.ijmuiden op 14-01-2016 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
jeroen.ijmuiden schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:59:
Ik ben naar de hub aan het kijken. Wat ik me echter afvraag is het volgende, ik heb niet alles achter 1 deur zitten maar verdeelt over 2 deuren en op een plank. De situatie is als volgt:

Deur 1: Onder versterker, op plank erboven CD speler
Deur 2: Onder playstation, op plank erboven TLBB
Open vak: Set op box

Hoe kan ik dit inkleden met een harmony hub? En werkt de hub ook op de PS3, TLBB en later eventueel een NUC.
Je krijgt vaker 1 of 2 IR blasters bij de Hub. De Harmony Hub zet je dan in Deur 1 en de IR Blaster trek je door naar Deur 2. Bluetooth en Wi-Fi werken gewoon door de meubels heen.

Apparaat compatibiliteit is hier te vinden https://support.myharmony...gn=compatibility%20lookup

[ Voor 11% gewijzigd door tweegroenethee op 14-01-2016 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
Daan87423 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:05:
[...]

Je krijgt vaker 1 of 2 IR blasters bij de Hub. De Harmony Hub zet je dan in Deur 1 en de IR Blaster trek je door naar Deur 2. Bluetooth en Wi-Fi werken gewoon door de meubels heen.

Apparaat compatibiliteit is hier te vinden https://support.myharmony...gn=compatibility%20lookup
Maar zo'n ir blaster hoeft dus niet recht voor het ir oog te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweegroenethee
jeroen.ijmuiden schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:19:
[...]

Nee, zo'n ding is best krachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
jeroen.ijmuiden schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:19:
[...]

Ik heb er zelf 1 per plank, werkt prima :Y
Ik heb zelf een extra ir blaster gekocht, per 2 dus 1 over want je kunt er maar 2 aansluiten. In mijn geval is 2 plus de hub zelf dus wel genoeg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Hier doen we het zelfs met alleen maar de Hub.

Open Ikea "Besta" meubel met twee vakken, met per vak zowel onder als boven een apparaat. Óp het meubel ligt een centerspeaker met daar bovenop Set Top Box van de glasvezelprovider en daarboven hangt de TV.

De hub ligt in 1 van de vakken van het meubel.

Waarschijnlijk wordt er dus ook best veel gebruik gemaakt van reflecties, maar krachtig is het ding zeker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen.ijmuiden
eymey schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 13:49:
Hier doen we het zelfs met alleen maar de Hub.

Open Ikea "Besta" meubel met twee vakken, met per vak zowel onder als boven een apparaat. Óp het meubel ligt een centerspeaker met daar bovenop Set Top Box van de glasvezelprovider en daarboven hangt de TV.

De hub ligt in 1 van de vakken van het meubel.

Waarschijnlijk wordt er dus ook best veel gebruik gemaakt van reflecties, maar krachtig is het ding zeker :D
Dus er zit ook een IR blaster in de hub zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 09:44
jeroen.ijmuiden schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:19:
[...]

Dus er zit ook een IR blaster in de hub zelf?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniX
Daan87423 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:53:
[...]

Zover ik weet is de hardware precies hetzelfde. De firmware die bij levering op de Hubs staat verschilt, echter na een software update worden deze allemaal gelijk getrokken. Of ze nu 8 of 15 apparaten ondersteunen durf ik niet te zeggen.
Dat zou dus ook gelijk moeten zijn, met gelijke hardware en gelijke software/firmware. Vandaar dus mijn twijfel of jouw stelling waar is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Ik heb een issue met de logitech harmony hub.
Een tijdje terug had ik mijn hub een commando ingeleerd van de orginele AB van mijn home cinema set (om te schakelen tussen de optische ingangen).
Nu wilde ik hem het commando leren om tussen alle ingangen te schakelen. Dat inleren lukt ook.\
Echter wil ik dit commando gebruiken om bij de MyHarmony software , onder activiteit , en dan "customize activity " dit uit te voeren.
Ik zie hier wel het commando wat ik destijds aangemaakt heb om tussen de optische ingangen te schakelen , maar niet het commando wat ik vandaag aangemaakt heb,
Dit commando zie ik echt wel als ik deze gewoon aan een knop van mijn AB wil toewijzen. Dus hij heeft hem opgeslagen. Echter dus niet wanneer ik deze wil instellen bij "customize activity "

Gevonden , het commando mag geen Input o.i.d. heten , dat accepteert hij niet.

[ Voor 5% gewijzigd door degroot op 15-01-2016 23:31 ]

www.degroot-it.nl

Pagina: 1 ... 25 ... 44 Laatste

Let op:
Dit topic is voor de afstandsbedieningen van Logitech Harmony.

Voor Cantata Haptique is er Cantata Haptique RS90 en RS90x smart afstandsbediening
Voor Unfolded Circle is er Universele opensource afstandsbediening Unfolded Circle
Voor andere alternatieven voor de Logitech Harmony, zoals Philips, One For All en Sofabaton is er [AB] Alternatieven voor Logitech Harmony