Ze moeten nu eerst eens godverdomme die regio lock eraf halen, weet je hoe zout het is om niet tegen mijn maten in America te kunnen spelen.
Dubbel gezouten ?Shinzok schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 03:56:
Ze moeten nu eerst eens godverdomme die regio lock eraf halen, weet je hoe zout het is om niet tegen mijn maten in America te kunnen spelen.
Doe ff normaal aub, de game is pas 3 weken uit.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
WOOT... nou jah... beetje.
Zit in de bronze league en gisteren stond ik tweede maar kreeg toen genadeloos twee op me donder van Protoss. Kwamen beide met een air vloot waar ik niet goed op anticipeerde (ikzelf Terran). Moet dus ook nog uitdokteren wat nu een goede tech ontwikkeling is voor de tactiek die ik speel (zover je over een tactiek kan spreken ;-). ).
Zit in de bronze league en gisteren stond ik tweede maar kreeg toen genadeloos twee op me donder van Protoss. Kwamen beide met een air vloot waar ik niet goed op anticipeerde (ikzelf Terran). Moet dus ook nog uitdokteren wat nu een goede tech ontwikkeling is voor de tactiek die ik speel (zover je over een tactiek kan spreken ;-). ).
Ik vind het juist heerlijk dat je maar 1 account hebt. Bij warcraft3 was dat altijd zo irritant mensen die de matchmaker voor de gek willen houden zodat ze easy wins hebben, ga dan gewoon tegen de AI spelen ofzo.
Namechange ach je kreeg de waarschuwing dat je maar 1 kans had om een naam te maken had je maar beter moeten opletten toch dan kost het maar geld.
Ik zal vanavond mijn gegevens wel posten voor als er mensen zijn voor 2v2 teams of 3v3 teams met een silver zerg player.
Overigens wat redelijk werkt tegen turtels is een nydus channel maken en dan achter bij zijn minieral line 40 zerglings met upgrades laten uitkomen. Ok kost je wel 100/100 maar als je zijn productie molt kost dat veel meer.
O en als je tegen mijn zerglings mauraders wilt maken zou ik dat heel fijn vinden deze huisdieren hebben namelijk altijd honger en marines zijn wat lastig voor ze
Namechange ach je kreeg de waarschuwing dat je maar 1 kans had om een naam te maken had je maar beter moeten opletten toch dan kost het maar geld.
Ik zal vanavond mijn gegevens wel posten voor als er mensen zijn voor 2v2 teams of 3v3 teams met een silver zerg player.
Overigens wat redelijk werkt tegen turtels is een nydus channel maken en dan achter bij zijn minieral line 40 zerglings met upgrades laten uitkomen. Ok kost je wel 100/100 maar als je zijn productie molt kost dat veel meer.
O en als je tegen mijn zerglings mauraders wilt maken zou ik dat heel fijn vinden deze huisdieren hebben namelijk altijd honger en marines zijn wat lastig voor ze
[ Voor 10% gewijzigd door Shadowhawk00 op 17-08-2010 09:08 ]
Geen chat channels, geen named custom games, regio lock, ook dat je in score screen niet met elkaar kan praten helpt niet.Cloud schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 23:09:
[...]
Wat voor eisen dan precies?En hoe/waarmee hadden ze meer 'community gevoel' kunnen maken?
edit:@ hieronder; dat kan nu nog niet, dat komt binnenkort.
Het zijn kleine dingen (minus regio lock), maar bij elkaar zorgt het gewoon voor gebrek aan community gevoel.
Goede morgen allemaal!
Gister had ik een erg leuk potje… tot de laatste seconde dan. We speelden TvT op een kleine map. Ik wilde herassen met 3 reapers, maar had ook een beetje defending marines gemaakt, met een wall en een goede economie.
Toen ik in zijn base stond was hij met MM via de achteringang mijn basis in gerold. Ik ben meteen met wat SCVs gevlucht. Na een minuutje of 3 had hij een groot deel van mijn base weggevaagd, en toch nog ¼ van zijn leger over. Ik had mijn CC en mijn Rax nog, en was op 2 plekken nieuwe bases aan het bouwen. Hij had alleen nog een leger van een marine of 6-8 en 2 Marauders, zijn CC vloog nog ergens rond.
De beste man vindt één van mijn bases en sloopt hem. Toen hij mijn 2de base vond had ik al 2 bunkers 2 rax en een stuk of 8 marines. Toen stond zijn army force op 0. Helaas gaf hij niet op. Op het moment dat ik zijn vliegende CC op 25% heb krijg ik een blue screen. Ik start mijn computer opnieuw op, en zie een loss staan… :’( . In de graphs zie je dat hij de laatste 2 minuten inderdaad 0 inkomen heeft en 0 army force. BAH!
Later kreeg ik in een 2vs2 ook een BSOD, alleen dat was sowieso al een pot die gedoemd was te verliezen...
En daarom ben ik nu dus hard op zoek naar een nieuwe pc voor rond de 700 euro inclusief OS, exclusief monitor.
Gister had ik een erg leuk potje… tot de laatste seconde dan. We speelden TvT op een kleine map. Ik wilde herassen met 3 reapers, maar had ook een beetje defending marines gemaakt, met een wall en een goede economie.
Toen ik in zijn base stond was hij met MM via de achteringang mijn basis in gerold. Ik ben meteen met wat SCVs gevlucht. Na een minuutje of 3 had hij een groot deel van mijn base weggevaagd, en toch nog ¼ van zijn leger over. Ik had mijn CC en mijn Rax nog, en was op 2 plekken nieuwe bases aan het bouwen. Hij had alleen nog een leger van een marine of 6-8 en 2 Marauders, zijn CC vloog nog ergens rond.
De beste man vindt één van mijn bases en sloopt hem. Toen hij mijn 2de base vond had ik al 2 bunkers 2 rax en een stuk of 8 marines. Toen stond zijn army force op 0. Helaas gaf hij niet op. Op het moment dat ik zijn vliegende CC op 25% heb krijg ik een blue screen. Ik start mijn computer opnieuw op, en zie een loss staan… :’( . In de graphs zie je dat hij de laatste 2 minuten inderdaad 0 inkomen heeft en 0 army force. BAH!
Later kreeg ik in een 2vs2 ook een BSOD, alleen dat was sowieso al een pot die gedoemd was te verliezen...
En daarom ben ik nu dus hard op zoek naar een nieuwe pc voor rond de 700 euro inclusief OS, exclusief monitor.
Gisteren 8 matches in de gold league (1v1) achter elkaar gewonnen, yay
Ik heb alleen het idee dat de meeste mensen die in die league zitten vooral proberen te winnen met cheese. 7 van die 8 games was het bunker rush / cannon rush / dt rush / vr rush / reaper rush. Als die eenmaal waren afgeslagen gewoon 4gate push met 2 destroyers en een paar zeals / stalkers / sentries.
Bijna platinum dus!
Bijna platinum dus!
Moet eigenlijk zeggen, al die dingen die jij nu zegt, mis ik persoonlijk niet.furby-killer schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:31:
[...]
Geen chat channels, geen named custom games, regio lock, ook dat je in score screen niet met elkaar kan praten helpt niet.
Het zijn kleine dingen (minus regio lock), maar bij elkaar zorgt het gewoon voor gebrek aan community gevoel.
Regio-lock gingen ze fixen, netzoals chatchannels(dacht ik).
In scorescreen kan je inderdaad niet met elkaar praten, maar als de chat channels komen is dat niet meer nodig? Private chat channel ff maken en klaar.
Geen named custom games -> waarom zou je dat willen? Met het nieuwe systeem vind je toch een stuk sneller volle games? En als je alleen met vrienden wilt spelen, dan maak jij er eentje, maak het niet publiek, nodig al je vrienden uit en mocht het niet vol geraken, dan kan je het nog altijd publiek maken.
Bunkerrush is zo cheap. En dat gebeurt niet alleen in de gold leagues, veel diamond terrans doen dat ook. Gisteren 3 na elkaar die precies hetzelfde deden.cls schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:35:
Gisteren 8 matches in de gold league (1v1) achter elkaar gewonnen, yayIk heb alleen het idee dat de meeste mensen die in die league zitten vooral proberen te winnen met cheese. 7 van die 8 games was het bunker rush / cannon rush / dt rush / vr rush / reaper rush. Als die eenmaal waren afgeslagen gewoon 4gate push met 2 destroyers en een paar zeals / stalkers / sentries.
Bijna platinum dus!
[ Voor 25% gewijzigd door Maldred op 17-08-2010 09:41 ]
Helemaal mee eens. Regio-lock gaan ze op den duur fixen als ze kunnen garanderen dat het geen overmatige lag oplevert, chat channels (en clan-support) komen in een toekomstige patch. Chatten in het scorescreen werkt naar mijn mening alleen maar de irritante kindertjes in de hand die niet tegen hun verlies kunnen, als je er in geinteresseerd ben om met je tegenstander te praten, volgens mij kan je via het scorescreen gewoon naar het profiel van de speler en via daar een chat starten.Maldred schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:38:
[...]
Moet eigenlijk zeggen, al die dingen die jij nu zegt, mis ik persoonlijk niet.
Regio-lock gingen ze fixen, netzoals chatchannels(dacht ik).
In scorescreen kan je inderdaad niet met elkaar praten, maar als de chat channels komen is dat niet meer nodig? Private chat channel ff maken en klaar.
Geen named custom games -> waarom zou je dat willen? Met het nieuwe systeem vind je toch een stuk sneller volle games? En als je alleen met vrienden wilt spelen, dan maak jij er eentje, maak het niet publiek, nodig al je vrienden uit en mocht het niet vol geraken, dan kan je het nog altijd publiek maken.
[...]
Bunkerrush is zo cheap. En dat gebeurt niet alleen in de gold leagues, veel diamond terrans doen dat ook. Gisteren 3 na elkaar die precies hetzelfde deden.
Met het nieuwe systeem is het trouwens alleen maar makkelijker om met je vrienden te spelen, gewoon met zijn allen een party paken, dan de custom game opstarten en vervolgens komen er vanzelf mensen bij. Daar in de lobby heb je nu wel baat bij een chat om over de game regels etc te kunnen praten, ik weet niet of dat er al is aangezien ik nog maar een paar custom games gedaan heb en steeds met mijn vrienden op Skype zat...
Chat channels komen er aan hé?furby-killer schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:31:
[...]
Geen chat channels, geen named custom games, regio lock, ook dat je in score screen niet met elkaar kan praten helpt niet.
Regiolock, mwa. Tegenwoordig is het standaard om regiolocks te gebruiken omdat je de kwaliteit van de dienst een stuk beter kunt houden (of laten lijken in elk geval). Ik mis het persoonlijk niet, maar als je nu veel vriendjes in de andere regio hebt is het wel rot lijkt me.
Gebrek zou ik het niet willen noemen, eerder een kleine vermindering van community gevoel.Het zijn kleine dingen (minus regio lock), maar bij elkaar zorgt het gewoon voor gebrek aan community gevoel.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ze kunnen het ook gewoon net als bij WC3 (en SC1?) doen; standaard krijg je gewoon de EU server maar je hebt een mogelijkheid om dit handmatig op een andere server te zetten. Waarschijnlijk zelfs nog erg eenvoudig te maken voor ze. Maargoed...Cloud schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:02:
[...]
Regiolock, mwa. Tegenwoordig is het standaard om regiolocks te gebruiken omdat je de kwaliteit van de dienst een stuk beter kunt houden (of laten lijken in elk geval).
Verwijderd
3 keer op mijn bek gegaan gisteren in de serie van 5 plaatsing games.
De laatste was het ergste een zerg speler die beestjes had die zich in de grond kunnen verstoppen, geen idee hoe deze noemen maar ik vond er geen counter tegen. En hij zat in mijn basis mij te vervelen door effe tevoorshijn te komen en dan terug weg, mij beetje bij beetje doden.
De laatste was het ergste een zerg speler die beestjes had die zich in de grond kunnen verstoppen, geen idee hoe deze noemen maar ik vond er geen counter tegen. En hij zat in mijn basis mij te vervelen door effe tevoorshijn te komen en dan terug weg, mij beetje bij beetje doden.
@cls
Dat zie je wel vaker ja, maar dat is meestal pas nadat een game een tijd succesvol draait en ze de aantallen goed kennen. Was bij Guild Wars ook zo, eerst had je géén switches, toen 5, later werd het onbeperkt.
Dat het eenvoudig om te maken is voor ze zou ik absoluut niet durven zeggen. Games die zoveel tienduizenden spelers moeten ondersteunen worden behoorlijk geoptimaliseerd van binnen lijkt me. Ik zou in elk geval denken, dat mijn account werkelijk alleen op de EU Battle.net servers bestaat en niet op de US Battle.net servers. Switchen is zeker niet een kwestie van een andere waarde kiezen in een dropdown.
En zeg nu zelf, laat ze eerst zich 100% concentreren op balancing en server stabiliteit voordat ze regio switches mogelijk maken. De zaken worden daardoor een stuk onvoorspelbaarder.
Dat zie je wel vaker ja, maar dat is meestal pas nadat een game een tijd succesvol draait en ze de aantallen goed kennen. Was bij Guild Wars ook zo, eerst had je géén switches, toen 5, later werd het onbeperkt.
Dat het eenvoudig om te maken is voor ze zou ik absoluut niet durven zeggen. Games die zoveel tienduizenden spelers moeten ondersteunen worden behoorlijk geoptimaliseerd van binnen lijkt me. Ik zou in elk geval denken, dat mijn account werkelijk alleen op de EU Battle.net servers bestaat en niet op de US Battle.net servers. Switchen is zeker niet een kwestie van een andere waarde kiezen in een dropdown.
En zeg nu zelf, laat ze eerst zich 100% concentreren op balancing en server stabiliteit voordat ze regio switches mogelijk maken. De zaken worden daardoor een stuk onvoorspelbaarder.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
ik weet niet waar je zelf mee speelde, maar terran heeft missile towers, scan sweep en raven om onzichtbare units (of ondergrondse ) mee te kunnen zienVerwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:09:
3 keer op mijn bek gegaan gisteren in de serie van 5 plaatsing games.
protoss heeft cannons en observers om dat mee te doen
zerg gebruikt overseers (morphen vanuit overlord als je lair hebt) en spore colonies
als je roaches tegen je hebt kun je volgens mij het beste marauders maken.
Daar heb je inderdaad een punt. Bij WC3 kon je zoveel (anonieme) Battle.net accounts aanmaken met dezelfde key (en dus ook op US). Tegenwoordig is het spel gekoppeld aan je Battle.net account en zal het technisch vast een moeilijker verhaal zijn.Cloud schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:11:
Ik zou in elk geval denken, dat mijn account werkelijk alleen op de EU Battle.net servers bestaat en niet op de US Battle.net servers. Switchen is zeker niet een kwestie van een andere waarde kiezen in een dropdown.
edit:
Overigens boeit het me echt geen drol... Ik speel toch alleen maar op EU.
[ Voor 6% gewijzigd door danslo op 17-08-2010 10:15 ]
Lol, ik heb dus in de kleine 40 games die ik nu gespeeld heb geen reaper of cannon rush gezien, nouja je hoort mij niet klagen
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Dingen die eraan komen, zoals chat channels en weghalen van regio lock, heb ik bijzonder weinig mee. Of ze zijn er, of ze zijn er niet. AOE3 zou scenarios worden ingepatched, heeft ze zon 3 jaar gekost voordat dat gebeurde.
Als mensen niet tegen hun verlies kunnen laten ze je dat wel merken voordat ze surrenderen, verandert chatten in score screen niks aan. Dat je met vrienden kan spelen heeft niks met community gevoel te maken, als je die vrienden al hebt. Community gevoel zorgt juist dat je vrienden maakt.
En het is standaard om regio lock te gebruiken? Geloof ik geen drol van, welke RTS gebruikt verder dan nog regio lock? En van de spellen die ik ken met regios hebben ze het ook niet gelocked.
Tuurlijk voor quick search gebruik gewoon mensen binnen regio bij voorkeur, betere pings. Maar waarom precies mag ik niet tegen een amerikaan nexus wars spelen? Die iets hogere ping maakt daar geen drol uit.
En een spel als BF:BC2 waarbij ping veel belangrijker is als bij een RTS heeft ook geen regios, laat staan regio locks.
Als mensen niet tegen hun verlies kunnen laten ze je dat wel merken voordat ze surrenderen, verandert chatten in score screen niks aan. Dat je met vrienden kan spelen heeft niks met community gevoel te maken, als je die vrienden al hebt. Community gevoel zorgt juist dat je vrienden maakt.
En het is standaard om regio lock te gebruiken? Geloof ik geen drol van, welke RTS gebruikt verder dan nog regio lock? En van de spellen die ik ken met regios hebben ze het ook niet gelocked.
Tuurlijk voor quick search gebruik gewoon mensen binnen regio bij voorkeur, betere pings. Maar waarom precies mag ik niet tegen een amerikaan nexus wars spelen? Die iets hogere ping maakt daar geen drol uit.
En een spel als BF:BC2 waarbij ping veel belangrijker is als bij een RTS heeft ook geen regios, laat staan regio locks.
Verwijderd
Idd. ik speelde teran, en het waren roaches die ten aanval kwamen. Ik had nogtans mijn base entrance beveiligd met twee deps en een barrack. Maar blijkbaar stond er een deps in ondegrond mode en zo is ie binnengeraakt. Ik had in feite deze roaches nooit gezien buiten de placement matches.De Gesnaakte schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:12:
[...]
ik weet niet waar je zelf mee speelde, maar terran heeft missile towers, scan sweep en raven om onzichtbare units (of ondergrondse ) mee te kunnen zien
protoss heeft cannons en observers om dat mee te doen
zerg gebruikt overseers (morphen vanuit overlord als je lair hebt) en spore colonies
als je roaches tegen je hebt kun je volgens mij het beste marauders maken.
Alleen omdat het niet duidelijk zichtbaar is wil niet zeggen dat er geen regio-lock op zit...het wordt meer gebruikt als je denkt!furby-killer schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:19:
Dingen die eraan komen, zoals chat channels en weghalen van regio lock, heb ik bijzonder weinig mee. Of ze zijn er, of ze zijn er niet. AOE3 zou scenarios worden ingepatched, heeft ze zon 3 jaar gekost voordat dat gebeurde.
Van mijn laatste 20 games in bronze heb ik er nu 16 gewonnen. Had eerlijk gezegd gehoopt dat er bij promotie naar een andere league gekeken zou worden naar je laatste reeks, maar dit blijkt dus niet het geval te zijn.
Ben benieuwd hoe veel partijen ik nog moet gaan winnen voordat ik eindelijk naar silver kan want dit word wel erg simpel.
Ben benieuwd hoe veel partijen ik nog moet gaan winnen voordat ik eindelijk naar silver kan want dit word wel erg simpel.
Geen flauwekulletjes
Ik speel zelf ook Protoss, hij is m'n leermeester, maar dit is echt te geniaal!
is dat statistisch gezien wel mogelijk?MrFl0ppY schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:18:
Lol, ik heb dus in de kleine 40 games die ik nu gespeeld heb geen reaper of cannon rush gezien, nouja je hoort mij niet klagen
goeie God ik heb aprox 60 matches er op zitten, en ik heb echt te vaak vooral reaper rushes gehad..
hoezo hack?Blue_Fear schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:54:
Check deze gast, hack much?
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/791268/1/Ownage/
[ Voor 21% gewijzigd door apNia op 17-08-2010 10:56 ]
Gister een potje Coop gedaan, en daar deed iemand het tegen de AIMaldred schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:38:
Bunkerrush is zo cheap. En dat gebeurt niet alleen in de gold leagues, veel diamond terrans doen dat ook. Gisteren 3 na elkaar die precies hetzelfde deden.

https://niels.nu
Ik heb 270 games gespeeld en kom het regelmatig tegen. Reaperrush vaker dan cannon rush. Reapers slopen en counteren is het advies. Thuis hebben ze vaak een zeer slechte economie en weinig units.MrFl0ppY schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:18:
Wat ik vooral merk is dat een zealotrush (12 zealots in notime pompen) in platinum wat minder succesvol is. Zeker tegen Zerg. Die Roaches kiten je gewoon de dood in. Zonder charge zijn de zealots kansloos. Meestal werkt 4 gate met stalkers dan een stuk beter. Dat helpt ook beter tegen de eerder genoemde Reaperrush, dus ik doe nu eigenlijk alleen nog maar zealotrushes met m'n 2v2 partner. Dan kan hij ranged gaan.
Overigens speel ik random. Zerg early game vind ik het lastigste om te spelen. Wat jullie?
Hij heeft tie-hack. Als je kijkt naar zijn match history wint hij games in 17 secs...apNia schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:55:
[...]
is dat statistisch gezien wel mogelijk?
goeie God ik heb aprox 60 matches er op zitten, en ik heb echt te vaak vooral reaper rushes gehad..
[...]
hoezo hack?
[ Voor 9% gewijzigd door Blue_Fear op 17-08-2010 11:01 ]
Het was inderdaad een meesterlijke zet, maar ik vond de tegenstander wel hééél erg defensief spelen. Op een gegeven moment had hij 3 volle bunkers terwijl hij makkelijk de Protoss kon oprollen (immers die was alleen bezig om door te stomen naar Mothership en Warpgates)....tja hij riep het wel een beetje op zichzelf afBernardo schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:49:
[...]
Ik speel zelf ook Protoss, hij is m'n leermeester, maar dit is echt te geniaal!
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Verwijderd
Woow respect!Blue_Fear schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:54:
Check deze gast, hack much?
http://eu.battle.net/sc2/en/profile/791268/1/Ownage/
Tja dat ken ik ook ergens van medespelers die veel static defence maken en dan niets hebben om je te helpen. Zo van ja maar mijn basis is veilig, eh dacht het niet hoor 2 tegen 1 houd jou defence ook niet.Hydra schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:57:
[...]
Gister een potje Coop gedaan, en daar deed iemand het tegen de AI. Zelf bouw ik een MMM ball want de AI zet nooit air def in z'n mineral line, maar dat potje was voorbij voordat ik een starport had. En natuurlijk geen hulp toen beide AI besloten mij aan te vallen.
Ach tegen de AI is het leuk zergling rushen binnen 5min 20 zerglings naar binnen rammen lost de meeste AI gerelateerde problemen voor een redelijke termijn op.
Ik snap ook nooit waarom mensen zichzelf helemaal inbouwen, je geeft map control aan de tegenstander en uiteindelijk heb je geen minerals meer en ga je alsnog dood omdat je defence niet kan lopen terwijl de tegenstander een leger heeft dat 10x zo groot is.
hoe kun je de tijden zien eigenlijk?Blue_Fear schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:59:
[...]
Hij heeft tie-hack. Als je kijkt naar zijn match history wint hij games in 17 secs...
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Sowieso hoe zien jullie snel of je tegen een bronze of silver of whatever speler speelt? Zoeken jullie dat na de wedstrijd via de profiles op, of kun je dat bijvoorbeeld ook makkelijk checken via de match history?
na de match komt er zo'n dropdown box naast zn nick te staan waar je zn profile kunt checken. je kan ook z'n nick onthouden en hem opzoeken op sc2ranks.com ofzo. maar als hij een veelgekozen nick heeft is het lastig zoekenCloud schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:12:
Sowieso hoe zien jullie snel of je tegen een bronze of silver of whatever speler speelt? Zoeken jullie dat na de wedstrijd via de profiles op, of kun je dat bijvoorbeeld ook makkelijk checken via de match history?
Dat kun je alleen zien bij in-game match history, als je hem toevoegt.
OK dat zien wij niet. Wel debiel, hoe werkt die hack dan?Blue_Fear schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:21:
[...]
Dat kun je alleen zien bij in-game match history, als je hem toevoegt.
Als je denkt te verliezen, dan zorgt software er voor dat niemand wint, oftewel een tie. Deze match heeft dan ook geen savegame (record) en wordt niet geregistreerd. Waarschijnlijk heeft hij de hack zelf gemaakt...
Google zijn naam maar eens, hij is al 100 keer gereport maar Blizzard doet er geen fc*k aan
Hier:
http://www.giantbomb.com/...e-starcraft-ii/35-435523/
http://eu.battle.net/sc2/en/forum/topic/283442574?page=1#17
Google zijn naam maar eens, hij is al 100 keer gereport maar Blizzard doet er geen fc*k aan
Hier:
[ Voor 31% gewijzigd door Blue_Fear op 17-08-2010 11:41 ]
Hij hoeft niet eens te spelen; hij kan na enkele seconden na het spel gestart is gewoon iemand laten disconnecten/crashen en dat betekent automatisch dat hij een win krijgtBlue_Fear schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:38:
Als je denkt te verliezen, dan zorgt software er voor dat niemand wint, oftewel een tie. Deze match heeft dan ook geen savegame (record) en wordt niet geregistreerd. Waarschijnlijk heeft hij de hack zelf gemaakt...
naam,adres,ip alles bekend maken van die gast en dan hopen dat er iemand heen wil met een honkbal knuppel!
die spelers hebben al weken niet meer gespeeld, en het gaat om slechts 2 spelers. ik had hier ook geen top prioriteit van gemaakt, iedereen kan zien dat ze een exploit of wat dan ook gebruikt hebben dus ze worden toch niet serieus genomen. als ze erachter zijn gekomen hoe ze het gedaan hebben hebben ze vast wel een fix in de volgende patch.Blue_Fear schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:38:
Hier:
Verwijderd
Bah daar gaat zijn respect. Ik verwacht wel dat blizzard met een fix komt.cls schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:41:
[...]
Hij hoeft niet eens te spelen; hij kan na enkele seconden na het spel gestart is gewoon iemand laten disconnecten/crashen en dat betekent automatisch dat hij een win krijgt
het schijnt wel meer gebruikt te worden blijkbaar, bij mij in de league ook op #1: http://eu.battle.net/sc2/en/profile/896838/1/StabGuy/
Maar ook dat account heeft na 4 augustus geen enkele game meer gespeeld. Het lijkt erop dat Blizzard de accounts al geband heeft o.i.d. Dus we weten eigenlijk niet of de hack überhaupt nog wel werkt.
Dat is de enige manier om in practice nog iets te bereiken tegen de reaper-rush waar 90% van de spelers gebruik van maakt. Snel mass marines (tegen de reapers) en dan met wat medivacs al je marines in zn basis droppenPromWarMachine schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:58:
[...]
Ik heb 270 games gespeeld en kom het regelmatig tegen. Reaperrush vaker dan cannon rush. Reapers slopen en counteren is het advies. Thuis hebben ze vaak een zeer slechte economie en weinig units.
Werkt over het algemeen tegen de kiddy's die de reaper-buildorder van internet geplukt hebben, maar verder geen flauw idee hebben van economy of verdediging. En werkt ook prima tegen de turtles/noobs. (al ben ik zelf ook een noob natuurlijk
[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 17-08-2010 12:14 ]
Hoe bedoel je precies "als je denkt te verliezen, dan zorgt software er voor dat niemand wint"?Blue_Fear schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:38:
Hier:
Interesseer me voor de technische achtergrond hiervan
Als ik het zou weten, dan zou ik het ook niet vertellenapNia schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:14:
[...]
Hoe bedoel je precies "als je denkt te verliezen, dan zorgt software er voor dat niemand wint"?
Interesseer me voor de technische achtergrond hiervan
Beetje voorbarig te claimen dat ze er niks aan doen. Hoe weet jij dat nu?Blue_Fear schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:38:
Goed voorbeeld waarom dat real names gebeuren op de fora een slecht idee wasMrHarry schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:48:
naam,adres,ip alles bekend maken van die gast en dan hopen dat er iemand heen wil met een honkbal knuppel!
[ Voor 23% gewijzigd door Hydra op 17-08-2010 12:56 ]
Of juist een goed idee...Hydra schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:55:
[...]
Beetje voorbarig te claimen dat ze er niks aan doen. Hoe weet jij dat nu?
[...]
Goed voorbeeld waarom dat real names gebeuren op de fora een slecht idee was
(Nou ja knuppels gaat uiteraard nogal ver, maar denk toch zeker dat het afschrikwekkende werking heeft als je echte naam als cheater bekend zou zijn).
Met zoveel dingen geldt dat het openbaar maken van je identiteit problemen oplost. Of dat de juiste oplossing is is nog maar de vraag natuurlijk, aangezien er ook nog zoiets bestaat als privacy
Zo, ik ben gisteren ook met de Starcraft 2 campaign begonnen na het spel via G2Play gekocht te hebben (beviel prima). Ik ben behoorlijk nieuw in het RTS genre, dus ik kijk bij deze game echt m'n ogen uit. De missions zijn leuk om te doen en hebben door de bijbehorende achievements voor mij een hoge replay-waarde. Voor de achievement [Be Quick or Be Dead] (de misssion "The Outlaws" binnen 10 minuten completen op difficulty Hard) heb ik meerdere keren geprobeerd, maar helaas nog niet gehaald (beste poging was 10:33 ofzo), dus die ga ik ongetwijfeld op een later moment nog eens opnieuw proberen. De cutscenes zijn een genot om naar te kijken en de humor is erg leuk vind ik.
Ook heb ik een challenge gedaan, wat ook leuk was om te doen. Multiplayer moet ik nog mee beginnen, maar dat gaat snel genoeg komen denk ik. Zerg spreekt me het meeste aan, dus dat zal hoogstwaarschijnlijk mijn main race gaan worden, waarbij ik denk ik in de eerste instantie voornamlijk 1v1 ga spelen.
Maargoed, eerst maar eens lekker genieten van de campaign. Alleen al daarom is het spel z'n geld dubbel en dwars waard vind ik.
Ook heb ik een challenge gedaan, wat ook leuk was om te doen. Multiplayer moet ik nog mee beginnen, maar dat gaat snel genoeg komen denk ik. Zerg spreekt me het meeste aan, dus dat zal hoogstwaarschijnlijk mijn main race gaan worden, waarbij ik denk ik in de eerste instantie voornamlijk 1v1 ga spelen.
Maargoed, eerst maar eens lekker genieten van de campaign. Alleen al daarom is het spel z'n geld dubbel en dwars waard vind ik.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Het probleem is dat er op teh intarwebz genoeg mafkezen zitten die dat verhaal met die knuppel niet te ver vinden gaan.furby-killer schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:06:
(Nou ja knuppels gaat uiteraard nogal ver, maar denk toch zeker dat het afschrikwekkende werking heeft als je echte naam als cheater bekend zou zijn).
heb thuis een laptop en een desktop, ivm. alle beveiligingen rondom spellen, kan/mag ik het spel op beide machines installeren? Tegelijk spelen hoeft natuurlijk niet.
Burp
Ja, je mag het op zoveel machines installeren als je wilt. Het gaat er om dat je een battle.net account hebt waar je SC2 aan hebt toegevoegd/geactiveerd.Wii4all schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:36:
heb thuis een laptop en een desktop, ivm. alle beveiligingen rondom spellen, kan/mag ik het spel op beide machines installeren? Tegelijk spelen hoeft natuurlijk niet.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Yep, geen probleem. De client is gratis, je betaald feitelijk voor je Battle.net account. Het is zelfs zo ingericht dat je je single player campaign op een andere PC kunt vervolgen.Wii4all schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:36:
Is dat zo? De savegames staan op je lokale PC, wordt je progress online opgeslagen?JJerome schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:38:
Yep, geen probleem. De client is gratis, je betaald feitelijk voor je Battle.net account. Het is zelfs zo ingericht dat je je single player campaign op een andere PC kunt vervolgen.
Waarom zie ik de specs voor Mac OS X niet in de TS?
HuK is een KONING!
damn dat was vet
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Dat wist ik niet dat je dat x maal kunt installeren. Ik zou al een nieuwe pc samenstellen om het spel in minimaal medium settings te kunnen spelen. En kan ik mijn macbook behouden voor op verplaatsing.
Zo jammer, bepaalde mensen die een BO hebben en als dat mislukt gg quiten.
Kulas ravine, ik rechtsboven, hij rechtsonder. ZvP. Ik positioneer m'n overlords wat gunstig en ik zie snel voids op me afkomen, gauw 2 x een queen erbij en alvast een hydraden maken (m'n macro sucked, heb toch altijd minerals over) en weet krap de 1e 2 voids af te slaan met 3 queens als op tijd m'n hydra's poppen. Daarna genoeg hydra's eruit gepompt om de volgende "mass" voidray push redelijk makkelijk af te slaan.
Ik scout vervolgens DT's, maak 4 spore colonies en hak 5 DT's weg en krijg een GG te zien en ik win...
Zo krijgt die gast toch nooit een clue? Hij zat al op 70+ 1vs1
Kulas ravine, ik rechtsboven, hij rechtsonder. ZvP. Ik positioneer m'n overlords wat gunstig en ik zie snel voids op me afkomen, gauw 2 x een queen erbij en alvast een hydraden maken (m'n macro sucked, heb toch altijd minerals over) en weet krap de 1e 2 voids af te slaan met 3 queens als op tijd m'n hydra's poppen. Daarna genoeg hydra's eruit gepompt om de volgende "mass" voidray push redelijk makkelijk af te slaan.
Ik scout vervolgens DT's, maak 4 spore colonies en hak 5 DT's weg en krijg een GG te zien en ik win...
Weet iemand wanneer Heart of the Swarm ongeveer verschijnt? Zal daar weer zo'n achterlijk lange tijd tussen zitten?
Ik vermoed dat er ieder jaar eentje wordt uitgegeven. Ongeveer hetzelfde als WoW expansions.
Zomer 2011 en zomer 2012. Maar het is maar een gok dus, maar lijkt me redelijk realistisch.
Zomer 2011 en zomer 2012. Maar het is maar een gok dus, maar lijkt me redelijk realistisch.
[ Voor 44% gewijzigd door Bosmonster op 17-08-2010 14:17 ]
Wat je zegt, progress wordt online opgeslagen. Savegames lokaal. Je kunt dus op een andere pc verder met je campaign...Hydra schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:50:
[...]
Is dat zo? De savegames staan op je lokale PC, wordt je progress online opgeslagen?
Wat gebeurt er trouwens als je een nieuwe campaign start? Is je oude campaign-progress dan helemaal weg?
De complete campaign meerdere keren spelen is de enige manier om alle armory en hireling achievements te halen. (of een of andere credit hack toepassen)
De complete campaign meerdere keren spelen is de enige manier om alle armory en hireling achievements te halen. (of een of andere credit hack toepassen)
Mja het hangt er van af hoe zwaar je gecounterd word. Ik heb ook wel eens gequit met een GG omdat ik wist dat ik te lang nodig zou hebben om te recoveren terwijl mijn tegenstander met een zwaar leger ging komen, andere keren bleef ik wel zitten en had ik het geluk dat hij niet terug pushed, waardoor ik dus de tijd had om om te schakelen. Het is altijd een afweging maar als je tactiek is mislukt terwijl je denkt dat je tegenstander beter is dan jij dan kan je net zo goed GGen en aan het volgende potje beginnenImdaMned schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:58:
Zo jammer, bepaalde mensen die een BO hebben en als dat mislukt gg quiten.
Eens behaald houd je je achievements. Zo zijn er mensen die een save maken net voordat ze een bepaalde riskante achievement gaan halen (doden van zo'n speciaal monster bijvoorbeeld) dan de achievement halen en vervolgens de save laden zodat ze de units niet kwijt zijn.Bosmonster schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:25:
Wat gebeurt er trouwens als je een nieuwe campaign start? Is je oude campaign-progress dan helemaal weg?
Dus ongeacht wat er met je progress gebeurt zal je de achievements die je hebt altijd houden/
[ Voor 22% gewijzigd door Cronax op 17-08-2010 14:33 ]
Meerdere campaigns beheer je zelf mbv save games. Als je vervolgens achter een andere PC gaat zitten, kun je verder gaan met de campaign die je als laatste gespeeld hebt.Bosmonster schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:25:
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
De hireling en armory achievements kan je vrij simpel doen door niets te kopen tot je genoeg units van elk type hebt om de achievements te halen. Dan save je je spel haal je 1 of 2 achievements, reload, volgende etc tot je ze allemaal hebt. Het bespaard alleen de campagne nog een keer of 3 spelen en als je dat op hard kan dan is het op normal ook niet zo boeiend meer.
Je kan geld farmen door max research te halen, en vervolgens een missie te replayen (die secret missie op casual is hier uitsteken voor, kan je in 8 min 30 doen voor 150k), geld op te pikken bij research lab, repeat. Heb nu zelf een savegame waar ik alle upgrades & mercenaries hebBosmonster schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:25:
Reaper rush zuigt...
als je reapers maakt... zorg dan dat iemand bij de voordeur gaat kloppen...
ondertussen gebruik je reapers bij de achterdeur, en rape alle werkers of main of foodsupply
gisteren paar keer met 3/3 marines games gespeeld...
werd geharrased door mutas... dus alleen minerals over... dan maar een counter attack met
4 meds vol met marines... compleet leger van ultra/hydra/lings/mutas gesloopt
me maat was niet blij, schold mij helemaal verrot via skype XD
alleen heeft iemand een idee om die hydras te slopen zonder tanks?
ondertussen gebruik je reapers bij de achterdeur, en rape alle werkers of main of foodsupply
werd geharrased door mutas... dus alleen minerals over... dan maar een counter attack met
zonglew00 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:13:

[ Voor 3% gewijzigd door Hydra op 17-08-2010 15:23 ]
Colossi ^^zonglew00 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:13:
Reaper rush zuigt...
Verder eventueel Hellions, die kunnen volgens mij best pijn doen tegen hydras.
Ik sla tegenwoordig ook Reaper rushes vaker af dan niet. Tegen Terran gewoon snel voor Cybernetics Core gaan en ondertussen ook scouten. Gister was er eentje die dacht me zelfs nog na 7 of 8 minuten spelen nog te verrassen met een Reaper rush terwijl ik allang gezien had dat hij dat van plan was. Dan is het gewoon een kwestie van 2 Stalkers bij je minerals houden en ja hoor daar kwam hij, mission failed. Vervolgens heeft hij veel te weinig defense en dan is het kwestie van wat Zealot/Stalkers sturen en gg. Toch blijft Reaper verradelijk,ze kunnen je economie in 10 seconden pijn doen als je niet bij de les bent.
Als hij echt mass hydra heeft dan heb je toch echt wel tanks nodig.
Hellions krijgen de kans niet om te schieten zodra hij een critical mass heeft van hydras. Je kan nog creatief doen met mass stimmed marines maar die zijn weer zo vreselijk kwetsbaar tegen baneling/fungal dat het risico groot is. Als hij van creep af is dan zijn hydras erg langzaam en kan je nog een beetje spelen met hunter seeker missile maar dat is niet bepaald een populaire upgrade nu die missile zo langzaam is voor 125 energy. Cloaked ghosts met snipe is nog wel lollig maar ook zeer kwetsbaar en micro intensief.
Hellions krijgen de kans niet om te schieten zodra hij een critical mass heeft van hydras. Je kan nog creatief doen met mass stimmed marines maar die zijn weer zo vreselijk kwetsbaar tegen baneling/fungal dat het risico groot is. Als hij van creep af is dan zijn hydras erg langzaam en kan je nog een beetje spelen met hunter seeker missile maar dat is niet bepaald een populaire upgrade nu die missile zo langzaam is voor 125 energy. Cloaked ghosts met snipe is nog wel lollig maar ook zeer kwetsbaar en micro intensief.
@hydra ROFL...
Cronax.. hellies euh... ik zie niet zo snel hellies tussen MMM. of Marine/Thors
Hellis zijn leuk tegen zerglings... ik heb nog geprobeerd met reapers maar euh... die hydras hebben meer damage en meer hp dan marines. Ik win alleen van hydras als ik 3/3 heb en die hydras 1/1 bijv. Banshees & marine werkt ook wel maar euh... banshees kan je niet echt massen...
Euh terran met colli? Okok je kan hydras winnen op speed (hydras zijn echt TRAAAG)
Hellis zijn leuk tegen zerglings... ik heb nog geprobeerd met reapers maar euh... die hydras hebben meer damage en meer hp dan marines. Ik win alleen van hydras als ik 3/3 heb en die hydras 1/1 bijv. Banshees & marine werkt ook wel maar euh... banshees kan je niet echt massen...
Euh terran met colli? Okok je kan hydras winnen op speed (hydras zijn echt TRAAAG)
als je alle campaign archievements optelt kom je op 1590, dus je kan nooit 100% halenpica schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:04:
[...]
Je kan geld farmen door max research te halen, en vervolgens een missie te replayen (die secret missie op casual is hier uitsteken voor, kan je in 8 min 30 doen voor 150k), geld op te pikken bij research lab, repeat. Heb nu zelf een savegame waar ik alle upgrades & mercenaries heb. Alleen nog de achievements voor de laatste 2 missies en de speedrun krijgen en dan heb ik de campaign achievements af, kan ik aan multiplayer beginnen
.
Verwijderd
Hmmm... volgens sc2ranks sta ik op plaats 241 van mijn region... niet slecht vind ik. Hoe betrouwbaar is dit?
http://sc2ranks.com/eu/426471/SylKen
Volgens mij wel betrouwbaar, maar dit is 241 van EU van gold he. Boven jou zitten nog 10k+++ van platinum en nog 10k++ van diamond... Lijkt mij dat je met zo'n rank heel snel naar platinum mag...Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:55:
Hmmm... volgens sc2ranks sta ik op plaats 241 van mijn region... niet slecht vind ik. Hoe betrouwbaar is dit?
mja het zegt niet zoveel aangezien het per league is. als je hoog in de gold staat zul je waarschijnlijk wel naar platinum verhuizen binnenkort en dan begin je gewoon weer onderaanVerwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:55:
http://sc2ranks.com/team/473398
Ah ok, dat kan ik ook met een save doen uit mn huidige campaign natuurlijk, hoef ik niet opnieuw te beginnen.pica schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:04:
[...]
Je kan geld farmen door max research te halen, en vervolgens een missie te replayen (die secret missie op casual is hier uitsteken voor, kan je in 8 min 30 doen voor 150k), geld op te pikken bij research lab, repeat. Heb nu zelf een savegame waar ik alle upgrades & mercenaries heb. Alleen nog de achievements voor de laatste 2 missies en de speedrun krijgen en dan heb ik de campaign achievements af, kan ik aan multiplayer beginnen
.
Die speedrun, kun je dat ook in je normale campaign doen? Alsin als je alle missies over doet en het totaal uiteindelijk < 8 uur? Of moet dat in 1x?
Hydras kosten natuurlijk ook 3 keer zoveel als een marine. Maar met stim/combat shield/goeie upgrades zijn marines wel kosten effectief tegen hydras. Het gevaar is alleen dat marines zo vreselijk kwetsbaar zijn tegen zerg splash. 1 of 2 infestors en jouw leger verdampt. Zelfde verhaal met banshees, 1 overseer en al je banshees zijn foetsie.zonglew00 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:42:
@hydra ROFL...
Verwijderd
'k vermoedde al zoiets... is er geweten hoeveel spelers in diamond, platinum, gold, silver & bronze zitten?Blue_Fear schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:02:
[...]
Volgens mij wel betrouwbaar, maar dit is 241 van EU van gold he. Boven jou zitten nog 10k+++ van platinum en nog 10k++ van diamond... Lijkt mij dat je met zo'n rank heel snel naar platinum mag...
Is het ongeveer een bell curve?
Gesorteerd op punten en alleen gold league?Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:55:
Dan kan het kloppen...
als je bedoelt gesorteerd op punten en alle leagues bij elkaar? Euh... dan valt het vies tegen
Volgens mij moet je weer opnieuw beginnen, ik had ergens een thread gezien dat het niet werkt als je je huidige missies herspeelt. Dus daar trek ik gewoon aanstaande zaterdag voor uitBosmonster schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:03:
[...]
Ah ok, dat kan ik ook met een save doen uit mn huidige campaign natuurlijk, hoef ik niet opnieuw te beginnen.
Die speedrun, kun je dat ook in je normale campaign doen? Alsin als je alle missies over doet en het totaal uiteindelijk < 8 uur? Of moet dat in 1x?
http://sc2ranks.com/stats/league/eu/1/allVerwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:06:
[...]
'k vermoedde al zoiets... is er geweten hoeveel spelers in diamond, platinum, gold, silver & bronze zitten?
Is het ongeveer een bell curve?
Hmm, maar als je dus over je laatste missie 2 minuten te lang doet dan mag je de hele campaign opnieuw doen voor die achievement?pica schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:13:
[...]
Volgens mij moet je weer opnieuw beginnen, ik had ergens een thread gezien dat het niet werkt als je je huidige missies herspeelt. Dus daar trek ik gewoon aanstaande zaterdag voor uit.
De achievement zegt simpelweg dat het totaal opgeteld niet meer dan 8 uur mag zijn volgens mij.
Zou je wel mogen saven tussen de missies door? Want dan zou je natuurlijk elke missie een max tijd kunnen geven en als je dat niet haalt dan opniew doen tot je het haalt. Anders is het wel heel zuur als je tovallig over 1 missie halverwege 5 min te lang doet en dat niet meer inhaalt tegen het einde.
Je hoeft toch niet alle 26 missies hiervoor te doen?
Je hoeft toch niet alle 26 missies hiervoor te doen?
Mezelf ook ff opgezocht
Sta op plek 7167 van de wereld in 1vs1, nog maar 7000 man te verslaan die allemaal beter zijn als mij
Nouja ik heb het van dit topic vandaan:Bosmonster schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:19:
[...]
Hmm, maar als je dus over je laatste missie 2 minuten te lang doet dan mag je de hele campaign opnieuw doen voor die achievement?
De achievement zegt simpelweg dat het totaal opgeteld niet meer dan 8 uur mag zijn volgens mij.
http://www.teamliquid.net...c_id=139825¤tpage=4
Maargoed aangezien mensen het in 4,5 uur lukt moet die 8 uur ook wel lukken
Hoera. Heb bij alle challenges gold behaald!
Ja zat dat topic toevallig ook net te lezen. Beste is idd even opnieuw campaign doen en er in uurtje of 5 doorheen rushen. Schijnt dat je maar 19 missies hoeft te doen.
Damn, hoe heb je dat gedaan met Zerg bij die eerste? Lukt me echt niet om minder dan 10 units kwijt te raken met al die ZerglingsBatsiaan schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:37:
Hoera. Heb bij alle challenges gold behaald!
[ Voor 47% gewijzigd door Bosmonster op 17-08-2010 16:40 ]
Bosmonster schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:39:
Damn, hoe heb je dat gedaan met Zerg bij die eerste? Lukt me echt niet om minder dan 10 units kwijt te raken met al die Zerglings
spoiler:
Zerglings niet gebruiken, je hebt ze niet nodig. 
In alle gevallen, micro goed gebruikenBosmonster schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:39:
Ja zat dat topic toevallig ook net te lezen. Beste is idd even opnieuw campaign doen en er in uurtje of 5 doorheen rushen. Schijnt dat je maar 19 missies hoeft te doen.
[...]
Damn, hoe heb je dat gedaan met Zerg bij die eerste? Lukt me echt niet om minder dan 10 units kwijt te raken met al die Zerglings
Mja, als jij 60 zerglings krijgt om een groep van 15 zealots uit te schakelen (oid) wordt het knap lastig er niet een zooi te verliezen, zelfs met microCronax schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:48:
[...]
In alle gevallen, micro goed gebruikenHeb die challanges zelf nog niet echt serieus geprobeerd, alleen even snel toen ik op mijn 2v2 maatje zat te wachten, maar met gewoonweg je beschadigde units uit de groep halen zodat een andere unit getarget wordt kom je een heel eind.
Maar blijkbaar kan het ook zonder zerglings
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 17-08-2010 16:52 ]
Goede unit choice is ook belangrijk. Zoiezo staan in help wel handige tips die mij wel verder hielpen. Ook kun je dit even bekijken: http://www.youtube.com/us...ft#p/search/4/yf2EldtQ4C0Bosmonster schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:39:
Als je eenmaal weet hoe ze moeten is het easy pie.
Rofl dat ga ik ook eens proberenPromWarMachine schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:47:
[...]
spoiler:Zerglings niet gebruiken, je hebt ze niet nodig.

Gister voor het eerst die tweede serie challenge, met de Terran units X kills halen binnen 3 minuten. Best lastig nog, de eerste keer haalde ik hem bij lange na niet!
Cloud schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:52:
[...]
Rofl dat ga ik ook eens proberenDat was nog niet in mij opgekomen eerlijk gezegd, wel erg slim
Gister voor het eerst die tweede serie challenge, met de Terran units X kills halen binnen 3 minuten. Best lastig nog, de eerste keer haalde ik hem bij lange na niet!
spoiler:
Nuke are your friend! (en autoturret van de ravens, maar die hebt je niet echt hard nodig vooral de nukes)
dit is trouwens ook een leuke topic met easter eggs die gevonden zijn 
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=141879
vooral deze is geniaal, bsod
http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=141879
vooral deze is geniaal, bsod

Pfff ik snap er niets van, ik had ~50 hydralisks tegen 3 battlecruisers, nog steeds gaan bijna al mijn hydralisks hard neer. Wat doe ik verkeerd?
Verwijderd
Leuke site. Zowiezo vind ik zulke rankings beter dan het feel good gold spullie.
Ik dacht ook altijd dat er evenveel mensen in elke leauge zaten. Maar het is dus ongeveer 80k, 40k, 40, 20k, 10k
Focus je wel al je Hydra's op één doel?Zhalix schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:03:
Pfff ik snap er niets van, ik had ~50 hydralisks tegen 3 battlecruisers, nog steeds gaan bijna al mijn hydralisks hard neer. Wat doe ik verkeerd?
Hij gebruikte Yamato's?Zhalix schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:03:
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Houd het nuttig + ontopic
- Bedelen om trialkeys valt onder spam
- Posten van je account + id nummer valt daar eveneens onder
- Wil je in de spelerslijst komen te staan, stuur een DM naar Angeloonie