Marines + micro is niet zo kut hoor. Als je ze domweg op de tegenstander afstuurt worden ze idd afgemaakt. Is het daarom een dom spel?MrVegeta schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:38:
Ach het is ook zo irritant dat sommige spelers maar wat lijken te doen zonder dat er enige reden achter zit. En marines zijn ook kut trouwens. Early game zijn het denk ik de slechtste units die er zijn, ze kunnen vrij weinig tegen zealots en zijn hilarisch tegen zerglings. Net had ik iemand die met 3 roaches 12 marines gewoon uitlachte. Ugh.
Dom spel.
En je hebt nog custom games (het 'join game' knoppie in de multiplayer). Daar heb je eigenlijk heel veel onderhoudende games - zowel singleplayer als multiplayer - die op basis van de SC2 engine / map builder gemaakt zijn. Tower Defense en Nexus Wars kunnen je een tijdje onderhouden, en ook DotA (-klonen) vindt ik heel erg leuk (waarbij je één karakter hebt, soort van RPG).Bosmonster schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:35:
Als ik zoveel tijd in een game ga stoppen ga ik liever weer een MMORPG spelen
MP zal voor mij dus wel nooit echt van de grond komen. Gelukkig zijn er nog 800 SP achievements te halen
Jij kan je marines micro'en tegen zealots en roaches? Knappe spelert ben je dan. Trouwens het zijn nu gewoon even wat frustraties die zich uiten hé.Bob schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:42:
[...]
Marines + micro is niet zo kut hoor. Als je ze domweg op de tegenstander afstuurt worden ze idd afgemaakt. Is het daarom een dom spel?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Dit was de tweede keer ooit dat ik succesvol gecheesed werd. De eerste keer was in mijn eerste placement match. Ik was inderdaad laks en had beter moeten opletten. Een beetje dom dus!daanteb schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:10:
[...]
nooit ervan uitgaan dat hij niet goed scout![]()
.....
ps. als ik gecheesed wordt leave ik gewoon zonder gg, dat zal em leren
@ MrVegeta: SC2 is trouwens een prima spel om redelijk casual te spelen. Na een tijdje met slechte macro spelen wordt je toch vanzelf in een minder hoge league geplaatst en tegenover minder goede tegenstanders gezet. Of het goed is voor je ego en je E-peen is een andere vraag
Ik sta ~15e op platinum er moet heel wat gebeuren voor ik gedemote word.hulkie schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:49:
[...]
Dit was de tweede keer ooit dat ik succesvol gecheesed werd. De eerste keer was in mijn eerste placement match. Ik was inderdaad laks en had beter moeten opletten. Een beetje dom dus!
@ MrVegeta: SC2 is trouwens een prima spel om redelijk casual te spelen. Na een tijdje met slechte macro spelen wordt je toch vanzelf in een minder hoge league geplaatst en tegenover minder goede tegenstanders gezet. Of het goed is voor je ego en je E-peen is een andere vraag
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
voordeel is ook dat je een bonus pool hebt, als je dus niet diehard speelt, dan kan je toch een beetje "bijblijven".
En bedenk elk spel speel je voor je fun, natuurlijk wil je winnen, maar of je dat nu op niveau #50000 doet of op #1500, dat maakt toch niet uit.
Als je maar fun hebt tijdens het potje dat je opstart en helemaal vet is het als je dan ook nog wint.
Ik ben trost dat ik een Bronze league speler ben. \
Hoewel ik liever win dan verlies
En bedenk elk spel speel je voor je fun, natuurlijk wil je winnen, maar of je dat nu op niveau #50000 doet of op #1500, dat maakt toch niet uit.
Als je maar fun hebt tijdens het potje dat je opstart en helemaal vet is het als je dan ook nog wint.
Ik ben trost dat ik een Bronze league speler ben. \
Hoewel ik liever win dan verlies
In platinum en je weet nogsteeds niet dat je tegen Zealots en Roaches Marauders moet bouwen?
Tssk...
Tssk...
Rock is fine, nerf scissors! (btw, I play paperMrVegeta schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:48:
[...]
Jij kan je marines micro'en tegen zealots en roaches? Knappe spelert ben je dan. Trouwens het zijn nu gewoon even wat frustraties die zich uiten hé.
Tenzij de zealots charge hebben moet dat geen probleem zijn, gewoon weglopen en steeds 's' drukken zodat ze gaan schieten en ze dan weer laten moven. Roaches idem, je hebt ook meer range dan de roaches dus zelfde grapje. Later in de game, medivac of 3-4 erbij, wat marauders er doorheen en stimpacks voor het leven!
En dan speel ik niet eens Terran
(Geniale usericon btw, Kraaienpartij FTW!)
Ik merk bij mezelf juist dat ik beter word als ik een paar dagen niet gespeeld heb, maar dat komt misschien omdat ik wel wat topics blijf volgen en in de trein/bus en m'n lunchpauze toch wel wat over SCII zit na te denken XD
Een demote kan hard gaan trouwens, een vriend van me was rond de 50 in gold en heeft toen binnen een avondje zichzelf naar ergens onderaan silver weten te werken, te veel expirimenteren gecombineerd met stomme foutjes
[ Voor 15% gewijzigd door Cronax op 16-08-2010 17:08 ]
Verwijderd
Niet zeiken, 8 is erger.MrVegeta schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:38:
Maar ja, gewoon even wat anders doen. Zo even replay kijken en dan vanavond nog even wat spelen. Ik heb nog nooit 3 potjes achter elkaar verloren
Verwijderd
hier bijna 1 uur battle tussen 2 zergs vs 1 terran, 1 toss
Jah we hadden kunnen winnen op sommige punten.! commentaar is toegestaan
http://www.2shared.com/fi...wilight_Fortress__3_.html
Synx zijn allebij bronze op plek 5, maar we moesten tegen 1 silver en 1 skills platinum gast
Paar vragen over deze game:
- Potjes tegen de cpu kun je op elk gewenst moment pauzeren om vervolgens een dag later verder te gaan?
- online, ik heb niet altijd tijd om 3 uur over een potje te doen, hoe lang duren gem. potjes tegen een 'human'?
- Als jij of een tegenstander weggaat speelt die andere dan het potje uit tegen de cpu?
- Potjes tegen de cpu kun je op elk gewenst moment pauzeren om vervolgens een dag later verder te gaan?
- online, ik heb niet altijd tijd om 3 uur over een potje te doen, hoe lang duren gem. potjes tegen een 'human'?
- Als jij of een tegenstander weggaat speelt die andere dan het potje uit tegen de cpu?
Burp
Tegen de CPU kan je gewoon opslaan volgens mij. Een potje online duurt (bij mij igg) gemiddeld 10-20 minuten, veel minder dan 3 uur dus. Als je tegenstander weg gaat win je automatisch.
Ik weet niet zeker of dit het juiste topic ervoor is, maar ik kon zo gauw geen geschiktere vinden.
Starcraft 2 is nu voor 44,- bij de MediaMarkt in Eindhoven te krijgen. Best een goede deal volgens mij. Hoe lang deze actie nog loopt weet ik niet.
(pricewatch: Starcraft 2 - Wings Of Liberty, Mac OS X, PC)
Starcraft 2 is nu voor 44,- bij de MediaMarkt in Eindhoven te krijgen. Best een goede deal volgens mij. Hoe lang deze actie nog loopt weet ik niet.
Alleen de AI Skirmish potjes die je onder 'Singleplayer' vind hebben deze optie. Als je Custom Games bij Multiplayer speelt tegen de AI, is het net als tegen mensen.Wii4all schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:11:
Paar vragen over deze game:
Gemiddeld 20 minuten of zo? Hangt ook af van het niveau waarop je speelt. Maar het is vrij uitzonderlijk om langer dan een uur te spelen. Natuurlijk kan alles, maar het zal niet vaak voorkomen- online, ik heb niet altijd tijd om 3 uur over een potje te doen, hoe lang duren gem. potjes tegen een 'human'?
Bij League games? Nee, dan krijgt diegene die weggaat een Leave/Loss, volgens mij. Bij Custom Games wordt dat volgens mij niet geregistreerd, maar wint diegene die overblijft wel automatisch in een 1v1.- Als jij of een tegenstander weggaat speelt die andere dan het potje uit tegen de cpu?
Ik heb dit alles niet uitgeprobeerd dus ik kan het fout hebben, maar dan is er vast wel iemand die me hier rap komt corrigeren
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Prrrrrrrt. Natuurlijk weet ik wel wat ik tegen Zealots en Roaches moet doen, serieus hé. Al is een zealot rush lastig tegen te houden met alleen marines en geen bunker (proxy gateway) en tegen roaches kan je beter banshees maken, bla bla bla.CyCloneNL schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:02:
In platinum en je weet nogsteeds niet dat je tegen Zealots en Roaches Marauders moet bouwen?
Tssk...
Tjonge, pro tactics idd. Bedankt ga het vanavond proberen!!@~!@Cronax schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:02:
[...]
Rock is fine, nerf scissors! (btw, I play paper)
Tenzij de zealots charge hebben moet dat geen probleem zijn, gewoon weglopen en steeds 's' drukken zodat ze gaan schieten en ze dan weer laten moven. Roaches idem, je hebt ook meer range dan de roaches dus zelfde grapje. Later in de game, medivac of 3-4 erbij, wat marauders er doorheen en stimpacks voor het leven!
En dan speel ik niet eens Terran
(Geniale usericon btw, Kraaienpartij FTW!)
Toen ik dat typte vermoedde dat equal cost zealot vs marine in combinatie met goede micro in het voordeel van marine zou zijn. Net even getest met (ik geef toe: de simpelste situatie) 2 marines vs 1 zealot, en idd, met wat goede micro winnen de marines. Of beter gezegd, de marine, want zijn kameraad legt meestal wel het loodje als de micro niet godlike isMrVegeta schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:48:
[...]
Jij kan je marines micro'en tegen zealots en roaches? Knappe spelert ben je dan. Trouwens het zijn nu gewoon even wat frustraties die zich uiten hé.
Verwijderd
Oh hi voor die prijs heb ik hem op die plek een week na launch gehaald. Dus hij zal niet snel veel duurder worden daar.abalone schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:15:
Ik weet niet zeker of dit het juiste topic ervoor is, maar ik kon zo gauw geen geschiktere vinden.
Zoveel was het ook op de dag van de launch, dus zal idd niet veel duurder worden denk ikVerwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:21:
[...]
Oh hi voor die prijs heb ik hem op die plek een week na launch gehaald. Dus hij zal niet snel veel duurder worden daar.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Yes, ik ben in de 3v3 naar diamond league gepromote. Ging nog redelijk simpel, wel paar potjes verloren door noobs, leavers en een mongool die alleen een bepaalde achievement wilde halen

Facts don't care about your feelings
20 minuten valt wel mee.
Ik dacht echt dat potjes soms uren duren eens kijken of mijn pc de game een beetje trekt.
Ik dacht echt dat potjes soms uren duren eens kijken of mijn pc de game een beetje trekt.
Burp
Okay en nu de volgende situatie, 2 gateways in je basis. 1 zealot gaat voor je min-line en de andere gaat achter je marines aan. Mag je het nu weer proberen.Bob schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:21:
[...]
Toen ik dat typte vermoedde dat equal cost zealot vs marine in combinatie met goede micro in het voordeel van marine zou zijn. Net even getest met (ik geef toe: de simpelste situatie) 2 marines vs 1 zealot, en idd, met wat goede micro winnen de marines. Of beter gezegd, de marine, want zijn kameraad legt meestal wel het loodje als de micro niet godlike is
Verwijderd
in het ergste geval maak je eerst zealot 1 af met je 2 marines (even uitgaan van die 2 marines nogMrVegeta schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:27:
[...]
Okay en nu de volgende situatie, 2 gateways in je basis. 1 zealot gaat voor je min-line en de andere gaat achter je marines aan. Mag je het nu weer proberen.
Wow, werd ik daar lekker gelamed net. TvZ Ik ga bij 8 supply voor depot, 11 voor raxx. Mijn raxx is af en een marine halfway, komen er 8 zerglings ineens naar binnen lopen, killed hele mineral line, inmiddels 1 marine af. Die wordt zo vermoord zonder dmg te doen. Dag potje....
Bah en dan zou terran OP zijn...
Vast zijn hele vroege pool dan niet gescout?!GN!T!ON schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:32:
Wow, werd ik daar lekker gelamed net. TvZ Ik ga bij 8 supply voor depot, 11 voor raxx. Mijn raxx is af en een marine halfway, komen er 8 zerglings ineens naar binnen lopen, killed hele mineral line, inmiddels 1 marine af. Die wordt zo vermoord zonder dmg te doen. Dag potje....
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Nee, jij noob zijn.!GN!T!ON schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:32:
[ Voor 79% gewijzigd door YoshiBignose op 16-08-2010 17:35 ]
Als je geen SCVs wil verliezen heb je voor een split wel stevige micro skills nodig. Heb ik alleszins nog lang niet.MrVegeta schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:27:
[...]
Okay en nu de volgende situatie, 2 gateways in je basis. 1 zealot gaat voor je min-line en de andere gaat achter je marines aan. Mag je het nu weer proberen.
Verwijderd
Ik zoek goede guides voor de protoss missions achievements, ik ben een plat zerg player dus ik heb de nodige micro en knowledge. Alvast bedankt!
Tegen zerg doe ik altijd z.s.m de ramp dichtbouwen met raxx en depot om van die irritante zerglings af te zijn, en dan je marines achter de lijn spawnen
Ja die had ik gezien, Ik zag net de zergs zijn basis uit rennen toen mijn scout zijn basis binnen ging. Toen was mijn Raxx ongeveer 3-kwart. Ik heb nog geprobeerd met mijn SCV de zerglings te killen, echt veel deed dat ook niet helaas.m0nk schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:34:
[...]
Vast zijn hele vroege pool dan niet gescout?
@YoshiBignose Aan dat soort opmerkingen als die van jou heb ik totaal geen boodschap. Als je tenminste nog een uitleg geeft over wat je kan doen omzoiets te counteren of een aanwijzig geeft over wat ik fout heb gedaan, dan heb ik en anderen nog wat aan je reactie. Beetje jammer....
Edit:
Doe ik inderdaad ook en was ik ook meebezig, maar ik Zat op een map met een hele breede ramp waardoor je 1 raxx en 3 depots nodig hebt. Ik had niet de tijd dit dicht te krijgen.Tegen zerg doe ik altijd z.s.m de ramp dichtbouwen met raxx en depot om van die irritante zerglings af te zijn, en dan je marines achter de lijn spawnen
[ Voor 20% gewijzigd door !GN!T!ON op 16-08-2010 17:44 ]
3v3 ranking zegt vrij weinig eerlijk gezegd. Bij 1v1 (en tot op een zekere hoogte 2v2) komt de meeste skill kijken.YoshiBignose schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:26:
Yes, ik ben in de 3v3 naar diamond league gepromote. Ging nog redelijk simpel, wel paar potjes verloren door noobs, leavers en een mongool die alleen een bepaalde achievement wilde halen
Een aantal marines tegen zealot/roach rush is meer dan genoeg hoor. Alleen als je tegen hordes moet bouw je marauders.CyCloneNL schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:02:
Tssk...
E: Overigens, wat soms een goede strategie kan zijn als je in een 3vs3 of 4vs4 zit tegen 2 of meer Zerg, is je basis (als terran) gelijk verplaatsen. Op een paar maps heb je namelijk zo'n soort "eilandje" met een gold expansion, dan vlieg je daar heen en start je snel een economie op om banshees en vikings te maken. Je loopt niet super veel resources mis aangezien je veel sneller minerals mijnt bij een gold expansion, en je bent immuun voor een Zerg rush. Daarnaast is je basis zeer goed verdedigbaar, en dan met name tegen Zergs. Als 2 spelers dit doen (er zijn meestal 2 eilandjes) dan win je bijna gegarandeerd.
[ Voor 47% gewijzigd door Thomas op 16-08-2010 17:53 ]
Verwijderd
Wat probeer je nou de hele tijd met marines zealots aan te pakkenMrVegeta schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:27:
[...]
Je kunt als terran best een leuke basis bouwen gebruik makend van de minerals, gas en CC.
Hm na lange win streak terug 2 potjes verloren - wel telkens high ranked silvers.
Eerste PvZ vind ik niet eenvoudig, bovendien zat ie vlak naast me op Kulas Ravine, beide vrij fast expo en dan over de high ground aangevallen met void rays. Bleek meneer al een gazillion hydralisks te hebben dus ik snel terug getrokken, wist echter niet goed wat daartegen te doen. Hhad al Colossi tech voorbereid om ook over muurtje te gaan, maar vooraleer ik er 3 had kwam ie met een berg zerglings / roaches / hydra's men expo killen - de rocks waren ineens weg
Iemand tips voor een betere taktiek tegen zerg?
Dan laatste game was ZvT, nog zo'n 'simpele' matchup
op scrapstation. Ik fast expo en tech naar air, zonder deftig te scouten <-- biggest mistake. Al is het zoiezo een gedoe om te scouten op zo'n map, zeker terran die onmiddelijk een wall-in hebben. Siege/marine drop in m'n expo en het was over-en-out. Geen idee wat ik best doe tegen Terran late-game, en op zo'n map kan je bijna onmogelijk rushen.
Eerste PvZ vind ik niet eenvoudig, bovendien zat ie vlak naast me op Kulas Ravine, beide vrij fast expo en dan over de high ground aangevallen met void rays. Bleek meneer al een gazillion hydralisks te hebben dus ik snel terug getrokken, wist echter niet goed wat daartegen te doen. Hhad al Colossi tech voorbereid om ook over muurtje te gaan, maar vooraleer ik er 3 had kwam ie met een berg zerglings / roaches / hydra's men expo killen - de rocks waren ineens weg

Dan laatste game was ZvT, nog zo'n 'simpele' matchup
[ Voor 5% gewijzigd door Sfinx- op 16-08-2010 17:59 ]
Ren met je scoutende SCV van je eigen basis af zodat hij als hij erin trapt en erachter aan gaat een paar seconden verliest voordat hij bij jouw basis is.!GN!T!ON schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:43:
[...]
Ja die had ik gezien, Ik zag net de zergs zijn basis uit rennen toen mijn scout zijn basis binnen ging. Toen was mijn Raxx ongeveer 3-kwart. Ik heb nog geprobeerd met mijn SCV de zerglings te killen, echt veel deed dat ook niet helaas.
@YoshiBignose Aan dat soort opmerkingen als die van jou heb ik totaal geen boodschap. Als je tenminste nog een uitleg geeft over wat je kan doen omzoiets te counteren of een aanwijzig geeft over wat ik fout heb gedaan, dan heb ik en anderen nog wat aan je reactie. Beetje jammer....
Edit:
[...]
Doe ik inderdaad ook en was ik ook meebezig, maar ik Zat op een map met een hele breede ramp waardoor je 1 raxx en 3 depots nodig hebt. Ik had niet de tijd dit dicht te krijgen.
Tegen elke vorm van vroege agressie als terran gooi je meteen een bunker neer om te proberen je ramp the blokken. Brede ramp klinkt als scrap station, de meeste maps zijn wel dicht met supply depot / barracks / bunker. Op scrap station is hij wel 3 kwartier onderweg voordat hij bij jou is dus dat moet je kunnen redden. Als er toch een paar lings in je mineral line terechtkomen dan selecteer je ze meteen allemaal en attack move ergens zodat ze terugvechten en bouw verder je ramp dicht. Ook al verlies je een paar SCVs dan nog lig je ver voor want je tegenstander heeft met zo'n snelle spawning pool nul komma nul drones gebouwd. Hij zal waarschijnlijk opgeven of nog een baneling bust proberen maar als je die eerste aanval goed doorkomt dan heb je hem in de zak.
[ Voor 35% gewijzigd door Frietzegger op 16-08-2010 18:06 ]
I know, ben op 1v1 daarom ook maar silverVP. schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:47:
[...]
3v3 ranking zegt vrij weinig eerlijk gezegd. Bij 1v1 (en tot op een zekere hoogte 2v2) komt de meeste skill kijken.
Na de SP uitgespeeld te hebben en ook wat coop gespeeld te hebben (tegen medium tegenstanders; daar is echt geen hol aan als je gewoon met een MMM ball komt), heb ik nu alle guide one achievements gehaald. Volgende stap is natuurlijk gewoon 1v1 MP, maar ik durref nie
Toch grappig dat ik gewoon een beetje op zie tegen MP.
https://niels.nu
Was een dubbele gateway in mijn basis, ik had 2 raxxes gebouwd. Dacht dat ik wel sneller marines kon maken dan hij zealots kon maken. Mijn bunker lukte niet om af te krijgen ;/Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:50:
[...]
Wat probeer je nou de hele tijd met marines zealots aan te pakken. Ga achter een muurtje of in een bunker zitten.
Je kunt als terran best een leuke basis bouwen gebruik makend van de minerals, gas en CC.
Wel, grondtroepen van zerg zijn eigenlijk makkelijk te mollen. Als protoss maak je gewoon de usual + high templars en storm casten of collosi. 3 collosi en je brandt door zijn leger(wel in leven houdenSfinx- schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:57:
Hm na lange win streak terug 2 potjes verloren - wel telkens high ranked silvers.
Eerste PvZ vind ik niet eenvoudig, bovendien zat ie vlak naast me op Kulas Ravine, beide vrij fast expo en dan over de high ground aangevallen met void rays. Bleek meneer al een gazillion hydralisks te hebben dus ik snel terug getrokken, wist echter niet goed wat daartegen te doen. Hhad al Colossi tech voorbereid om ook over muurtje te gaan, maar vooraleer ik er 3 had kwam ie met een berg zerglings / roaches / hydra's men expo killen - de rocks waren ineens wegIemand tips voor een betere taktiek tegen zerg?
Dan laatste game was ZvT, nog zo'n 'simpele' matchupop scrapstation. Ik fast expo en tech naar air, zonder deftig te scouten <-- biggest mistake. Al is het zoiezo een gedoe om te scouten op zo'n map, zeker terran die onmiddelijk een wall-in hebben. Siege/marine drop in m'n expo en het was over-en-out. Geen idee wat ik best doe tegen Terran late-game, en op zo'n map kan je bijna onmogelijk rushen.
Wat je als zerg tegen collosi kan doen is ofwel infester en dan die collossi overnemen of ultra's.
Juist tegen een terran diamond speler. Zoals gewoonlijk wordt je als zerg helemaal geharrased door vikings en helions. Anyway, ik verloor troepen en hij ook. Hij blijft vaak aanvallen. Doet ie 1 keer een 'grote' aanval van mmm en helions, en ik als trotse zerg mol hem met banelings(love those), roaches en hydras. En meteen is die weg,
Keek dus ff die replay na. Wat blijkt? Hij had geen expansion tot de allerlaatste minuut... terwijl zijn minerals zo goed als op waren in zijn base. En dat van een diamond speler

[ Voor 4% gewijzigd door Maldred op 16-08-2010 18:21 ]
Bedankt voor je reply, daar heb je tenminste nog wat aanFrietzegger schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:57:
[...]
Ren met je scoutende SCV van je eigen basis af zodat hij als hij erin trapt en erachter aan gaat een paar seconden verliest voordat hij bij jouw basis is.
Tegen elke vorm van vroege agressie als terran gooi je meteen een bunker neer om te proberen je ramp the blokken. Brede ramp klinkt als scrap station, de meeste maps zijn wel dicht met supply depot / barracks / bunker. Op scrap station is hij wel 3 kwartier onderweg voordat hij bij jou is dus dat moet je kunnen redden. Als er toch een paar lings in je mineral line terechtkomen dan selecteer je ze meteen allemaal en attack move ergens zodat ze terugvechten en bouw verder je ramp dicht. Ook al verlies je een paar SCVs dan nog lig je ver voor want je tegenstander heeft met zo'n snelle spawning pool nul komma nul drones gebouwd. Hij zal waarschijnlijk opgeven of nog een baneling bust proberen maar als je die eerste aanval goed doorkomt dan heb je hem in de zak.
Oh, oops. Ik dacht dat het een aanbieding was, zo zag het er uit. Anyway, toch geen slechte prijs.Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 17:21:
Oh hi voor die prijs heb ik hem op die plek een week na launch gehaald. Dus hij zal niet snel veel duurder worden daar.
Lees de topicwaarschuwing maar eens door..
[ Voor 82% gewijzigd door psychoclown op 16-08-2010 20:36 ]

Net FFA vs 7 Insane AI aan het doen, krijg ik ineens de melding "You were dropped"
WTF ik speel tegen AI
Edit:
ALWEER.. is B.net kut aan het doen?
[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 16-08-2010 20:18 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Net ook gedropped midden in WIN partij. verdomme
Geen flauwekulletjes
ik ook gvd... weer een nutteloze loss.
als ze dan gewoon draw doen.. neem aan dat iedereen dropped?
Ik kan niet inloggen ATM
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.
Same here. Regel dat ff goed Blizzard. Ik heb nou nog vakantie!!
Forever raver!
Specs: Workstation Server
nou ik wacht wel ff dan
stond net rank 3 platinum op een vette win streak.. en ineens you were dropped.. nu rank 4 in de 1e 3 minuten van de game zat ik.. echt BSHIT.
Verwijderd
Het is maar een loss. Chillax
Jullie zouden allemaal wat kunnen hebben aan wat EALA rts ervaring.
Jullie zouden allemaal wat kunnen hebben aan wat EALA rts ervaring.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2010 20:22 ]
Als ik deze partij lose heb word ik helemaal gek.
Alleen zijn basis stond er nog met 10 hp..........
Alleen zijn basis stond er nog met 10 hp..........

Geen flauwekulletjes
als je gedropped ben heb je blijkbaar gewoon een loss.. als je allebei dropped denk ik dat het voor beide als loss geld..
Verwijderd
Read the news.
See this: "additional paid character name changes"
What think?
Hmm misschien dat ze de eerste naamchange gratis maken. Maar goed dat lijkt me wel erg lame. Om voor zoiets simpels te moeten betalen. Vroegah kon je zoveel accounts op een serial maken als je wilde.
What think?
Hmm misschien dat ze de eerste naamchange gratis maken. Maar goed dat lijkt me wel erg lame. Om voor zoiets simpels te moeten betalen. Vroegah kon je zoveel accounts op een serial maken als je wilde.
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2010 20:38 ]
Moet je wel even duidelijk zijn he, je krijgt ook gratis name changes. Maar van wat ik ervan begreep/herinner was dat pas na de paid ofzo. Of misschien is het wel dat iedereen één gratis krijgt en daarna moet betalen (wat mij heel redelijk lijkt).Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:34:
Read the news.
What think?
Verwijderd
ze gaan microtransacties (dubbele woordwaarde
) introduceren, waarmee je o.a. je naam kan veranderen.
persoonlijk vind ik dat een verschrikkelijk slecht plan...
persoonlijk vind ik dat een verschrikkelijk slecht plan...
Ugh Blizzard/Activision.
Ben je de grootste gameontwikkelaar/uitbrenger op de planeet, heb je franchises die miljarden opleveren heb je miljoenen fans die blind je games, uitbreidingen, boeken noem maar op kopen.
En dan ga je het zo hard onderuit proberen te halen. Het begin van het einde jongens.
Ben je de grootste gameontwikkelaar/uitbrenger op de planeet, heb je franchises die miljarden opleveren heb je miljoenen fans die blind je games, uitbreidingen, boeken noem maar op kopen.
En dan ga je het zo hard onderuit proberen te halen. Het begin van het einde jongens.
Verwijderd
Dat is al veel langer in gang gezet. Maar ach geniet er van zolang het kan. En de MP zelf is prima.MrVegeta schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:40:
Ugh Blizzard/Activision.
Blizzard wat minder op een voetstuk plaatsen en verwachtingen bijstellen en je kunt zo weer genieten.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2010 20:45 ]
Is in letterlijk élk spel zo, dus waarom zou dat in SC2 anders moeten zijn?Flghter1982 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:22:
als je gedropped ben heb je blijkbaar gewoon een loss.. als je allebei dropped denk ik dat het voor beide als loss geld..
Mja uitmelking ten top. Wat is er met die geruchten gebeurd dat er maandelijks betaald zou worden voor multiplayer?
Ook het niet hebben van lan vind ik erg lame tbh. Die game word echt wel genoeg verkocht ook met lan. Maarja de gouden warez dagen duren zoiezo niet lang meer denk ik.
Ook het niet hebben van lan vind ik erg lame tbh. Die game word echt wel genoeg verkocht ook met lan. Maarja de gouden warez dagen duren zoiezo niet lang meer denk ik.
Ehm als je het goed leest lees je ook dat je de eerste gratis krijgt.Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:34:
Read the news.
What think?
http://us.battle.net/sc2/en/blog/572264
Verander je naam nooit en je hebt er geen last van. Dus dit zie ik niet als een probleem.Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:34:
Read the news.
What think?
Wanneer zijn dat ooit geruchten geweest?Batsiaan schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:52:
Mja uitmelking ten top. Wat is er met die geruchten gebeurd dat er maandelijks betaald zou worden voor multiplayer?
...
Ik weet niet of het artikel is aangepast,, maar de titel doet toch vermoeden dat het veranderen van naam gratis is:
"Free Character Name Change Coming Soon"
"Free Character Name Change Coming Soon"
Study everything, You'll find something you can use
@ maldred
http://starcraft.incgamer...ayments-for-starcraft-ii/
Maargoed destijds was er een kleine rel over maar dat bleken dus puur geruchten te zijn. Vroeg me af hoe dat nou zat en heb het pas net weer ge google'd
http://starcraft.incgamer...ayments-for-starcraft-ii/
Maargoed destijds was er een kleine rel over maar dat bleken dus puur geruchten te zijn. Vroeg me af hoe dat nou zat en heb het pas net weer ge google'd
Wat? Dat B/A op andere manieren dan alleen games te verkopen en abonnementen geld proberen te verdienen? Dat heb ik ook wel door.Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:44:
[...]
Dat is al veel langer in gang gezet. Maar ach geniet er van zolang het kan. En de MP zelf is prima.
Blizzard wat minder op een voetstuk plaatsen en verwachtingen bijstellen en je kunt zo weer genieten.
Een minder hoog voetstuk, kom op zeg. Zij hebben zoveel voor de pc-gaming betekend.
Is niet zo in elk spel...CptChaos schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:51:
[...]
Is in letterlijk élk spel zo, dus waarom zou dat in SC2 anders moeten zijn?
En die character name lijkt me als het inderdaad eerste gratis is heel redelijk. Dan moet je twee keer je naam verkeerd hebben gedaan voordat het een probleem wordt.
Verwijderd
het gaat erom dat ze nu geld vragen voor features die altijd gratis waren. Dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat.
Andere game services/websites/etc zetten alles vol banners en reclame... daar word ik ook niet blij van. Daarbij, waarom zou je je naam steeds moeten veranderen?!
Op b.net had iemand wel een terechte comment: je kan iemand toevoegen adhv z'n username + character code, die dus als primary key beschouwd worden. Als je om de haverklap je username aanpast heeft dit wel degelijk impact op DB-management. En die dingen draaien daar ook niet for freeVerwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:51:
het gaat erom dat ze nu geld vragen voor features die altijd gratis waren. Dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat.
Is er misschien een non terran speler die een aantal rondjes tegen mij wil spelen? Ik speel nog in de practice league en heb vrijwel geen single player gedaan. Met 12 games in totaal ben ik niet echt ervaren met het spel (8 gewonnen). Van de 12 waren 2 games tegen een niet terran speler (beide protoss) die beide resulteerde in een loss. Na wat tips op internet gelezen te hebben zou ik graag een herkansing willen hebben. Probleem is, in de practice league kom ik vrijwel alleen terran tegen (>80%) wat niet echt opschiet.
Misschien is er hier iemand die met protoss/zerg wil (leren) spelen en een paar oefen 1vs1 wil doen?
Misschien is er hier iemand die met protoss/zerg wil (leren) spelen en een paar oefen 1vs1 wil doen?
het is er gewoon om er voor te zorgen dat er niet 100x per dag van nick gewisseld word. Dat je dus gewoon een naam neemt die ergens op slaat en niet PietjePut3xRukken of iets in die geest.Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:51:
Als je dan zo stom bent om toch zo'n nick te nemen, tjah, mag je lekker betalen om Blizzard alles te laten aanpassen
blup
Uhm dat is mijn nick!eendje schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:25:
[...]
het is er gewoon om er voor te zorgen dat er niet 100x per dag van nick gewisseld word. Dat je dus gewoon een naam neemt die ergens op slaat en niet PietjePut3xRukken of iets in die geest.
Als je dan zo stom bent om toch zo'n nick te nemen, tjah, mag je lekker betalen om Blizzard alles te laten aanpassen
Maar goed betalen voor een nickchange is gewoon vreemd! Laten we eerlijk zijn je betaald 50 euro voor de game en dan moet je best eens de mogelijkheid hebben om je name te changen.
Geen flauwekulletjes
Het probleem met nickchangen is dat het heel irritant kan zijn. Als iedereen dat te pas en te onpas gaat doen is het heel onduidelijk in communities wie nou wie is.
Die ene gratis keer is wel gunstig voor de mensen die in de eerste instantie een typfout hebben gemaakt of zich na meer dan een maand na de release toch hebben bedacht
Die ene gratis keer is wel gunstig voor de mensen die in de eerste instantie een typfout hebben gemaakt of zich na meer dan een maand na de release toch hebben bedacht
9800X3D | 3070
Ik denk niet dat ze het voor de inkomsten doen. Het lijkt me dat ze graag een community gevoel willen bouwen waar spelers herkenbaar zijn en een betaling als barrière gebruiken tegen overmatig geswitch. Het zit in dezelfde lijn als het idee om je real name op hun forum zichtbaar te maken.
Tweakers laat toch ook niet dagelijks een nickchange toe, zelfde idee.
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Je kan zo voor alles wel wat bedenken. 'Betalen voor nickchange, geldklopperij!' of 'Betalen voor nickchange om database netjes te houden'.... zo ken ik er nog wel wat meer. Wat maakt het uit. Het zorgt voor minder ergernis met duizende switches van de account namen.
[ Voor 21% gewijzigd door ItMeAedri op 16-08-2010 22:49 ]
Ik heb de nickname 'root' weten te claimen. Maar toch wil ik 'm veranderen, iemand ruilen?
Het gaat inderdaad om de herkenbaarheid. Ik heb gelezen dat RealID in eerste instantie de enige manier zou zijn om een vriendenlijst te maken, evenals op de fora. Dat betekent dat je overal met je echte voor- en achternaam vermeld zou worden! Daar zijn ze wel snel op teruggekomen, maar toch dat was het idee. 
Nu een gratis eenmalige namechange invoeren is hartstikke goed. Precies voor de mensen die het de eerste keer niet begrepen, maar de herkenbaarheid hou je wel in tact.
Verder wil ik me aansluiten bij iemand in de comments op die Battle.net blog:
Nu een gratis eenmalige namechange invoeren is hartstikke goed. Precies voor de mensen die het de eerste keer niet begrepen, maar de herkenbaarheid hou je wel in tact.
Verder wil ik me aansluiten bij iemand in de comments op die Battle.net blog:
I think this is simply the best option. Why blame Blizzard for implementing a system which has proven VERY effective in another one of their games (WoW) in reducing the amount of impersonation and trolling? Maybe direct your fire at the trolls and the people who grief and cause Blizzard to implement systems like this.
While they are surely taking advantage of people who just want to change their name, not for trolling reasons, for a profit, it is YOU who decides whether or not they are successful. Think it's ridiculous to charge for a name change (after a free name change no less)? Then dont do it. Dont pay for it.
Blizzard doesn't even need to offer a first time free name change, but they are.
Just to remind everyone: Blizzard and Activision are for profit companies. If they try to charge you for something that you think is unreasonable, DONT PAY FOR IT. If your want for changing your name outweighs your want for the X amount of dollars it costs, then by all means take advantage of the service Blizzard has made available.
Blizzard knows their reputation is on the line but they dont OWE you anything. You paid $60, you received 1 copy of Starcraft 2. I dont remember being promised free name changes on the box when I brought it to the register.
Please, give Blizzard your feedback, tell them what you think about their policies and decisions. Just remember there is a fine line between wanting and expecting. While the latter is appropriate in many circumstances, this is not one.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Als ze community gevoel willen hadden ze echter redelijk wat dingen anders moeten aanpakken.Thanatoss schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:41:
Ik denk niet dat ze het voor de inkomsten doen. Het lijkt me dat ze graag een community gevoel willen bouwen waar spelers herkenbaar zijn en een betaling als barrière gebruiken tegen overmatig geswitch. Het zit in dezelfde lijn als het idee om je real name op hun forum zichtbaar te maken.
geen enkel spel kan perfect worden gemaakt, daar zijn we mensen voor, toch is Blizzard een van de beste (in mijn ogen) en doen alles wat in hun macht ligt om dit te bereiken, en soms pakt dat niet goed uit.furby-killer schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:48:
[...]
Als ze community gevoel willen hadden ze echter redelijk wat dingen anders moeten aanpakken.
Nee dat doen ze niet.YouR schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:56:
[...]
geen enkel spel kan perfect worden gemaakt, daar zijn we mensen voor, toch is Blizzard een van de beste (in mijn ogen) en doen alles wat in hun macht ligt om dit te bereiken, en soms pakt dat niet goed uit.
Compleet onafhankelijk of je de huidige implementatie van het online systeem goed vindt of niet, het is gewoon duidelijk niet gericht op het krijgen van een community gevoel, ze hebben andere eisen een veel hogere prioriteit gegeven.
Wat voor eisen dan precies?furby-killer schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 23:06:
[...]
Nee dat doen ze niet.
Compleet onafhankelijk of je de huidige implementatie van het online systeem goed vindt of niet, het is gewoon duidelijk niet gericht op het krijgen van een community gevoel, ze hebben andere eisen een veel hogere prioriteit gegeven.
edit:
@ hieronder; dat kan nu nog niet, dat komt binnenkort.
[ Voor 6% gewijzigd door Cloud op 16-08-2010 23:14 ]
Hoe kun je dan je naam veranderen ?apNia schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:47:
Ik heb de nickname 'root' weten te claimen. Maar toch wil ik 'm veranderen, iemand ruilen?
Verwijderd
Het nick changen is een probleem aangezien je nu geen alt kan maken. Als je dat kon. Dan kon je gewoon je oude naam niet meer gebruiken en verder gaan op andere naam. Heb je ook geen omg my database is ruined, compensation!
En nee ik zeg niet breng het oude smurfen terug, maar ze moeten er nu toch wel iets voor in de plaats gaan verzinnen.
En nee ik zeg niet breng het oude smurfen terug, maar ze moeten er nu toch wel iets voor in de plaats gaan verzinnen.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2010 23:19 ]
Wat ik niet begrijp is waarom je zonodig een alternate name nodig hebt; als je toch niet wilt smurfen?
Ik speel al tijden multiplayer games, waarvan de meeste tegenwoordig geen mogelijkheid hebben om zomaar je naam te veranderen. En ik heb het werkelijk nog nóóit gemist. Kortom, ik snap die ophef niet zo.
Waarom zou je een alt willen? Lijkt me volledig nutteloos, tis maar de naam?Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 23:18:
Het nick changen is een probleem aangezien je nu geen alt kan maken. Als je dat kon. Dan kon je gewoon je oude naam niet meer gebruiken en verder gaan op andere naam. Heb je ook geen omg my database is ruined, compensation!
Hey man ik wil wel beetje oefenen met zerg. toevallig mijn eerste zergpotje in de bronze ladder gespeeld en gewonnen maar ging niet van harte. Was tegen protoss en ik had mapcontrol maar hij counterde mij ontzettend goed en was al mijn expansions aan het killen. Of nou ja. Ik speelde gewoon slecht. al mijn zerglings sturen op 5 collosi is niet zo'n goed idee merk ikxos schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:21:
Is er misschien een non terran speler die een aantal rondjes tegen mij wil spelen? Ik speel nog in de practice league en heb vrijwel geen single player gedaan. Met 12 games in totaal ben ik niet echt ervaren met het spel (8 gewonnen). Van de 12 waren 2 games tegen een niet terran speler (beide protoss) die beide resulteerde in een loss. Na wat tips op internet gelezen te hebben zou ik graag een herkansing willen hebben. Probleem is, in de practice league kom ik vrijwel alleen terran tegen (>80%) wat niet echt opschiet.
xos mijn
nick : Kingpinda
id: 491
Life is like living only without the peaches
Nou heel eenvoudig... clean stats. Practice acc om strats uit te testen of wat rond te dollen, smurf acc dus.SaURoN schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 23:29:
[...]
Waarom zou je een alt willen? Lijkt me volledig nutteloos, tis maar de naam?
En dat kan je toch ook handig met niet ranked games doen?Sfinx- schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 23:42:
[...]
Nou heel eenvoudig... clean stats. Practice acc om strats uit te testen of wat rond te dollen, smurf acc dus.
Nee want daar zijn tegenstanders vaak ook dingen uit aan het proberen waardoor je nog geen realistisch beeld krijgt.M1lamb3r schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 23:49:
[...]
En dat kan je toch ook handig met niet ranked games doen?
Geen flauwekulletjes
Niet ranked games zijn nooit tegen je eigen niveau. Het is altijd beter om tegen mensen die ofwel beter of hetzelfde spelen als jij. Dat wordt een stuk lastiger als je al in Diamond zit (en ik neem aan dat de meeste mensen die smurfen en daar baat bij hebben redelijk goed zijn). De kans wordt dan veel groter om spelers die slechter zijn dan jezelf tegen te komen. Heeft dus wel degelijk nut.
Echte pro's kunnen het natuurlijk ook altijd doen om 'anoniem' te blijven, ik kan me voorstellen dat dat soms wenselijk is.
Echte pro's kunnen het natuurlijk ook altijd doen om 'anoniem' te blijven, ik kan me voorstellen dat dat soms wenselijk is.
Stom dat je je accountgegevens niet meer kunt veranderen. Ik heb me moeten registreren voor de trial die ik heb gekregen, en heb daar wat bogus-info ingevuld. Er staat al genoeg van me op internet. Maar nee hoor, Blizzard moet weer al m'n gegevens hebben, anders kun je nota bene gebanned worden van een spel waarvoor je betaald hebt. Want ik heb na even kijken direct besloten dit spel te kopen. 
Mediamarkt, 47 euro.
Mediamarkt, 47 euro.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ik ben protoss en ben een beginnerxos schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 22:21:
VMLinuz
536
Haha dat het in de finale ronden is, het om geld gaat EN hij er grapjes over zit te maken tijdens het potje :'D Priceless
9800X3D | 3070
Voor mensen die wat willen sparren , je mag me altijd toevoegen
Luvk #991
Protoss/Zerg speler
450 + Plat op het moment..
Luvk #991
Protoss/Zerg speler
450 + Plat op het moment..
Heb deze game sinds vandaag ook in bezit en speel momenteel eerst de single player.
Moest in het begin eigenlijk wel een beetje wennen omdat ik namelijk nooit meer single player speel alleen mulitplayer en dan ook alleen nog maar FPS games.
De game kon me de eerste 2 levels niet echt boeien en voelde toch vooral aan als een hype en niets bijzonders in vergelijking met andere strategy games die ik kapot gespeeld heb zoals de C&C serie.
Nu een aantal levels verder begint het verhaal mij meer te boeien en de game mogenlijkheden mij in te pakken.
Op dit moment vind ik het toch wel een leuk spel worden
.
Dit komt mede doordat je echt je units moet gaan ontwikkelen, upgraden en leren kennen aangezien je die echt kennis nodig hebt. Om viijandelijke units aan te kunnen pakken. Deel 1 van starcraft heb ik nooit gespeeld en ben dus echt een starcraft world newbie.
De optie Hard is vrij pittig voor mij moet ik zeggen terwijl de optie normal voor mijn gevoel gewoon easy is daar loop ik zo doorheen.
Ik ga eerst de hele single player campagne uitvoeren alvorens ik me met het multiplayer gedeelte bezig ga houden aangezien je echt wel kennis moet hebben van de effectiviteit van al de verschillende units.
Moest in het begin eigenlijk wel een beetje wennen omdat ik namelijk nooit meer single player speel alleen mulitplayer en dan ook alleen nog maar FPS games.
De game kon me de eerste 2 levels niet echt boeien en voelde toch vooral aan als een hype en niets bijzonders in vergelijking met andere strategy games die ik kapot gespeeld heb zoals de C&C serie.
Nu een aantal levels verder begint het verhaal mij meer te boeien en de game mogenlijkheden mij in te pakken.
Op dit moment vind ik het toch wel een leuk spel worden
Dit komt mede doordat je echt je units moet gaan ontwikkelen, upgraden en leren kennen aangezien je die echt kennis nodig hebt. Om viijandelijke units aan te kunnen pakken. Deel 1 van starcraft heb ik nooit gespeeld en ben dus echt een starcraft world newbie.
De optie Hard is vrij pittig voor mij moet ik zeggen terwijl de optie normal voor mijn gevoel gewoon easy is daar loop ik zo doorheen.
Ik ga eerst de hele single player campagne uitvoeren alvorens ik me met het multiplayer gedeelte bezig ga houden aangezien je echt wel kennis moet hebben van de effectiviteit van al de verschillende units.
[ Voor 14% gewijzigd door JT888 op 17-08-2010 02:17 ]
Verwijderd
Aww word zo gek van die @#$@ siege tanks.
Serieus niet normaal meer
Ook geen idee wat je er als Toss tegen kan doen.
Colossus, maar zelfs met range upgrade kom je nog in "range" van die tank.
Phoenixes vallen als bosjes naar beneden door een paar marines.
het klinkt alsof je of alleen maar colossi maakt of alleen maar phoenixes. immortals soaken goed de damage van sieged tanks, en ook de timing van je attack is belangrijk, het is moeilijk maar je moet hem 'out of position' pakkenVerwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 03:28:
Aww word zo gek van die @#$@ siege tanks.
colossi in je army mix is altijd sterk. phoenix' kan als je er mee om kan gaan, ze zijn daarnaast ook handig om 'ff snel' wat scv's te rapen
kijk ook is wat replays van white-ra of nony, toch wel de 2 beste tossers
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Houd het nuttig + ontopic
- Bedelen om trialkeys valt onder spam
- Posten van je account + id nummer valt daar eveneens onder
- Wil je in de spelerslijst komen te staan, stuur een DM naar Angeloonie