Resultaat van een dagje learn-the-hard-way: win/loss ratio opgeschroefd naar 16/16 en riante 3e positie in m'n league. Ik kreeg laatst ook 'n gold player voorgeschoteld maar dat was net iets te veel van het goede

Ik vermoed dat er binnenkort wel een promotie inzit van noob naar iets minder noob (bronze naar silver)
Terran potjes win ik quasi altijd, snel naar banshees en gaan met die banaan. Cloaked de enemies productie lamleggen en het is zo gedaan. Werkt als een zonnetje. Uiteraard wat MMM eerst om de schijn op te houden. Als dat onvoldoende is wat tanks erbij en expo gaan siegen.
Protoss vind ik best moeilijk, tegen Terran haal ik het early game als ik snel genoeg ben - laatst nog een proxy gateway gelukt net voor z'n ramp dicht gebouwd was binnen gesneakt

PvP heb ik geen idee wat ik best doe, heb ik nog nooit gewonnen. Tegen zerg nog niet tegen gekomen, void rays lijkt mij in alle cases een goede keuze.
Zerg kon ik eerst totaal niet mee winnen maar nu begint het steeds beter te gaan. Fast expo doe ik quasi altijd indien mogelijk en dan snel naar Mutalisks, dan overschakelen op Corruptors / Broodlords. ZvZ lukt dit perfect, ook tegen Protoss lukt dit aardig (wel op tijd Void Rays uitschakelen). Tegen Terran heb ik wat meer moeite, hydra's waren duidelijk een slecht idee...
Al bij al snap ik waarom de meeste mensen Terran kiezen, je kan met 1 strat (MMM) weinig verkeerd doen, als je het goed doet tenminste. Bovendien ben je zo omgeschakeld naar Banshees / Vikings als het wat te heet wordt onder je voeten.