Wat ik zelf doe is gewoon de units selecteren door er een vak omheen te trekken zeg maar, kost me 2 klikken op die manier. Hierbij komt een aspect kijken wat op hoger niveau belangrijk is, mouse-control. Als je je muis niet heel snel precies zo kan bewegen dat je precies op het punt uitkomt waar je moet wezen wordt het lastiger om in grote veldslagen veel te micromanagen.Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:24:
Hmm jammer dat er geen hotkey voor is. Het lijkt wanneer ik replays v anderen bekijk bij hun sneller te gaan.
Ah well ik moet gewoon sneller zijn dan. Thx.
Je denkt nu misschien "waar heeft die kerel het over, ik ben toch geen spast? Ik heb gewoon controle over mijn muis", het gaat hierbij dus om bewegingen waarbij je precies op de juiste plaats moet stoppen. Daardoor kan je dus bijvoorbeeld in een veldslag snel een bepaalde stalker selecteren die gefocussed word en die wegblinken zodat hij niet sterft, dat soort zaken.
Ik kan de link nu even niet opzoeken(@work) maar Day[9] heeft het hier onder andere over in aflevering 132 van zijn daily videocast, erg nuttig imo.