Zo he, ik ben mijn SR7500 volledig aan het herontdekken dankzij de ASW300 aanschaf.
Mijn dank is groot aan Pjiotr22
Kwam er gister achter dat THX apart aangezet moet worden, heb ik dus nooit gebruikt in die jaren dat ik hem al heb. THX enabled: Re-Equalization, Timbre Matching and Adaptive Decorrelation processing.. een mond vol.
mijn portie 'actie' films is ineens veel hoger geworden
Gisteren nog ff genoten van Bourne Legacy
Ook wist ik niet dat ik de fronts kan bi-wire-en met de 2e back channels op C stand (2 versterker kanalen per front speaker) Mijn DM309's hebben inderdaad dubbele aansluiting, maar vraag me af het werkelijke effect.
EDIT:
op marktplaats exact zelfde lengte en exaxt zelfde kabel gekocht voor 30E incl verzenden.
Dus bi-wire op de DM309 komt eraan, ik verwacht geen echt verbetering, maar kan geen kwaad en dat standaard verbind blikje naar de andere speaker aansluitingen bevalt me toch al niet.
Ik zet wel weer 2x extra eintraps aan in SR7500, dus versterker zal wel weer wat warmer worden en NUON zal het vast een verbetering vinden.
EDIT2:
De ASW is echt super, hij staat naast de rechterfront op 4.5cm spikes dus nu moeten mijn fronts ook op spikes.
Maar dan denk ik weer.. ach waarom niet een keer goede fronts kopen (B&W 683 ofzo maar uiteraard luistertest) maar zo blijf je beetje bezig
EDIT3:
Wat ik nog niet snap is muziek spelen op de online versterkers.
Ik zou graag mijn PC uit laten met muziek afspelen.
Maar ben niet zo van de apple (heb wel Ipad2) dus airply gaat het niet worden denk ik.
Ik moet dus een spotify premium account maken 5E/pm voor 320kbs streaming.
Maar liefst zou ik een HDtje of memcardje aansluiten op de Marantz en dan daar albums opzetten in FLAC.
maar dan zit dat weer zo lelijk aan de voorkant

Hoe spelen jullie albums af?
[
Voor 54% gewijzigd door
Tonton op 09-01-2013 12:51
. Reden: updates ]
PC: LianLi O11D evo, Corsair HX1500i, Asus ROG Z790-A, i7-14700KF, 48GB DDR5 Corsair PC7400, MSI RTX5090 Suprim Liquid, Samsung 990pro 1+2TB, LG 42OLEDC4 *** HCS: LG 83OLEDG2, Marantz Cinema 40, B&W (702S2 HTM71S2 705S2 DB4S), Project X2B-at33ptg2, DS3B