Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Punkbuster schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 08:21:
Goede morgen Tweakers, Zou killzone vandaag al verkocht worden? misschien een bart smit ;)
Modbreak:Dit is meteen een mooi moment om even aan te geven, dat de vele "ik heb hem :*) " en "ik hem hem nog niet :( " posts die in het verschiet liggen, achterwege mogen blijven.

Dit topic gaat over alles wat Killzone als game aangaat, niet de bijbehorende winkelervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Multiplayer
For those who participated in the Killzone 3 multiplayer open beta, you’ve already had the opportunity to play with several of the Gameplay changes as they were present in the package you downloaded. More updates and enhancements are on the way, based on the great feedback we received during open beta.
Gameplay
• Increased the number of melee kills needed to unlock Increased Accuracy
• StA-3 LMG has had its spread increased and overall accuracy lowered
• Lowered the range and recoil of the LS-57 SMG
• Silent Footsteps has been removed as a ribbon and is now an unlockable skill
• Capturing a Capture and Hold area in Operations will award the same amount of points as it does in Warzone – it was previously worth less
• A specific screen has been added to inform players when a Skill has been unlocked
• Medic: The LS-57 SMG replaces their previously equipped StA-11 SMG
• Medic: The M224-1A LMG replaces their previously equipped LS-13 Shotgun
• Engineer: The StA-11 SMG replaces their previously equipped LS-57 SMG
• Tactician: The LS-13 Shotgun replaces their previously equipped M224-1A LMG
• Tactician: Neutralizing and capturing Tactical Spawn Areas now have two different timers, allowing you to neutralize the ownership away from the enemy faction quicker
• Tactician: Spot & Mark has been rebalanced – it will now ‘pulse’ like a sonar for 30 seconds, rather than stay constantly active during its duration
• Infiltrator: Disguise ranges for each rank has been adjusted. At rank 1, any player can see through Disguise when targeting the Infiltrator. At rank 2, a player must be within 30m range. At rank 3, a player must be within 15m range. Additionally, Disguise at rank 2 has had its timer set to ‘indefinite’ and is no longer based on a timer.
• Infiltrator: The sprint speed modifier earned from Survivalist has been decreased
• New online trophies can be unlocked from the Retro Pack DLC
• Kick-voting has been added to online matches
• Experience points earned for completing mission objectives has been increased
Clans and Squads
• You can no longer rejoin a clan match that has already finished
• Current clan ratings are more accurately reflected at the beginning of the match
• Players will no longer start the game in a squad by themselves
• Clan matches will no longer end in a draw if one clan quits out (therefore forfeiting) before the remaining clan is able to score points in Guerrilla Warfare
• You will no longer hang after pressing the Start button right after accepting a clan invite on the region select screen
Network Issues
• Network errors experienced during the open beta, such as 20002 and 8001, should no longer occur
• A 30 second time-out has been added to Multiplayer “joining” screen, should you experience an interruption in your connection
• Players that don’t have the Retro Pack, who tried joining a friend who was currently playing on a Retro Pack map, will no longer receive a network error code
General Bugs
• You will no longer have the “Your Faction Has Won/Lost” image roll over into subsequent matches
• You will no longer receive multiple unlock points when the server is out of sync
• You will no longer accumulate additional unlock points after everything has been unlocked
• Fixed an issue that caused the menu to stop responding after switching rapidly between the career unlocks screen and the multiplayer main menu
• The Bullet Damage ribbon reward is now applied to all primary and secondary weapons that fire bullets
• Tactician: Fixed an issue that prevented players from re-activating Spot & Mark for 60 seconds after they were killed with it active
Campaign
Cutscenes:
• Stutter issues stemming from cutscenes that were loaded from the menu have been resolved
Icy Incursion: Audio is now in sync during the cutscene played while streaming into Providence Station
• Gameplay:
Improved streaming performance for a smoother gameplay experience
• General:
Sharp shooter:
Square button is mapped to Jump when using the Sharpshooter
Adjusted the deadzone modifier when using the Sharpshooter
• PlayStation Move
Fixed a possible crash that could occur after playing the campaign while using the motion controller
Technical
• Killzone 3 is now integrated into the PSN store
• Enhanced security features included to deter cheating

aantal kleine wijzigingen, helaas hebben ze de infiltrator nog beter gemaakt :( en is de sniper classes niet generft. Gelukkig hebben we custom servers *O*

► Killzone 3
-Retro Pack: Reclaimed Territory ($ 4.99)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 396097 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 22:17:
launch trailer:
YouTube: Killzone 3 launch trailer HD

Elke keer dat ik hem bekijk sterft er een stukje van mezelf omdat het nog geen vrijdag is. :(
Monsterlijke trailer zeg. :9

Als ik dat zo zie kan ik me niet voorstellen dat de SP tegen kan vallen, wat sommige reviews aangeven. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-06 13:11
Zal vast te maken hebben met de tijd die je nodig hebt om de SP uit te spelen. Had volgens mij ergens gelezen dat je in (iets) minder dan 5 uur de SP uitgespeeld kan hebben. Da's natuurlijk wel erg kort...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de speeltijd van de SP is idd vrij minimaal, zeker op easy zou je deze in een avond moeten kunnen volbrengen. Wil je er langer mee doen? zet de moeilijkheidsgraad maar eens op elite :+ of speel alleen SP als de MP-servers neit bereikbaar zijn. zo heb ik KZ2 gespeeld.

De aanschafprijs van de retro-pack vind ik meevallen; 5euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:55:
de speeltijd van de SP is idd vrij minimaal, zeker op easy zou je deze in een avond moeten kunnen volbrengen. Wil je er langer mee doen? zet de moeilijkheidsgraad maar eens op elite :+ of speel alleen SP als de MP-servers neit bereikbaar zijn. zo heb ik KZ2 gespeeld.

De aanschafprijs van de retro-pack vind ik meevallen; 5euro
Tja, de moeilijkheidsgraad verhogen verlengt de game alleen maar omdat je stukken vaker opnieuw moet doen. Dikwijls verhoogt dit echter ook mijn frustratie, dus ik zet 'm altijd gewoon in het midden.

Helaas is dit de nieuwe standaard in shooterland, aangezien de meeste zich ook nadrukkelijk op de MP focussen.

Duke is geloof ik wel weer fatsoenlijk qua lengte, als in een uur of 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 396097

Jackal131 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 15:51:
Zal vast te maken hebben met de tijd die je nodig hebt om de SP uit te spelen. Had volgens mij ergens gelezen dat je in (iets) minder dan 5 uur de SP uitgespeeld kan hebben. Da's natuurlijk wel erg kort...
Ach ja, met de multiplayer zal ik me ook wel gaan vermaken. Het is niet zo dat ik het spel alleen koop voor de multiplayer maar het speelt wel een erg grote rol in de beslissing om zo veel geld uit te geven aan een spel...

zit trouwens ernstig te twijfelen om een playstation move set met zo'n rifle erbij te kopen, lijkt me toch wel erg vet.
aantal kleine wijzigingen, helaas hebben ze de infiltrator nog beter gemaakt en is de sniper classes niet generft. Gelukkig hebben we custom servers
In de open beta vond ik de snipers juist wel goed, imo moeten snipers 1-hit kills hebben. en na een keer doodgeschoten te zijn door een sniper waren de meeste niet slim genoeg om te verplaatsen dus kon ik ze zo vinden....
ik vind het wel mooi hoe call of duty er alles aan doet om quickscopen te stoppen maar in de open-beta van dit spel heb ik er nieteens aan gedacht om het te proberen, snipers zijn in dit spel precies hoe ze moeten zijn. een mooi plekje opzoeken, kamp opslaan, iedereen neerschieten die je maar in je vizier krijgt en na elke 1/2 kills een beetje verplaatsen.
ook vond ik het erg vermakelijk om met dat machinepistool met silencer+het laatste onzichtbaarheidspak lekker te kunnen killen zonder weer zichtbaar te worden :9~

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 396097 op 23-02-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 396097 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:03:
[...]

Ach ja, met de multiplayer zal ik me ook wel gaan vermaken. Het is niet zo dat ik het spel alleen koop voor de multiplayer maar het speelt wel een erg grote rol in de beslissing om zo veel geld uit te geven aan een spel...

zit trouwens ernstig te twijfelen om een playstation move set met zo'n rifle erbij te kopen, lijkt me toch wel erg vet.
Haha ik vind het ook wel cool. Alleen mijn vriendin is het er niet zo mee eens als ik met een geweer op de bank ga zitten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 396097 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:03:
[...]

In de open beta vond ik de snipers juist wel goed, imo moeten snipers 1-hit kills hebben. en na een keer doodgeschoten te zijn door een sniper waren de meeste niet slim genoeg om te verplaatsen dus kon ik ze zo vinden....
ik vind het wel mooi hoe call of duty er alles aan doet om quickscopen te stoppen maar in de open-beta van dit spel heb ik er nieteens aan gedacht om het te proberen, snipers zijn in dit spel precies hoe ze moeten zijn. een mooi plekje opzoeken, kamp opslaan, iedereen neerschieten die je maar in je vizier krijgt en na elke 1/2 kills een beetje verplaatsen.
ook vond ik het erg vermakelijk om met dat machinepistool met silencer+het laatste onzichtbaarheidspak lekker te kunnen killen zonder weer zichtbaar te worden :9~
sniper is zwaaaar OP; je bent een kampeerder, die 1-shot-1-kill heeft EN 100% onzichtbaar. In mijn woorden boek heet dat OP. Net zoals bij KZ2 waarbij de BA ook OP was, werd die op praktisch alle servers uitgezet. Verwacht van de sniperklasse niet veel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318238

himlims_ schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 13:30:
Multiplayer
aantal kleine wijzigingen, helaas hebben ze de infiltrator nog beter gemaakt :( en is de sniper classes niet generft. Gelukkig hebben we custom servers *O*
Mia dit is imo weer gewoon kut, nog meer snipers nu de tacticians qua wapen en ability is generft. Ik snap die enorme fetisj van developers niet met de sniper class, meest onbetrokken klasse die je kan hebben voor gameplay. Het zal wel komen omdat developers zelf weinig tijd hebben om te gamen en daardoor zo'n weak ass klasse inbouwen (dit gaf j. Carmack zelf ooit als reden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
himlims_ schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 16:40:
[...]

sniper is zwaaaar OP; je bent een kampeerder, die 1-shot-1-kill heeft EN 100% onzichtbaar. In mijn woorden boek heet dat OP. Net zoals bij KZ2 waarbij de BA ook OP was, werd die op praktisch alle servers uitgezet. Verwacht van de sniperklasse niet veel anders
Ik heb de multiplayer beta ook redelijk wat gespeeld, en omdat ik niet zo'n beste mikker ben (call of duty probéér ik niet eens...) ben ik voor de infiltrant gegaan. Dat ging me redelijk af (een paar keer in de top 3 bij een game) en heb ook niet zo veel last van snipers gehad, die zoeken toch vooral de open ruimte op en die heb je niet nodig in dat level. Alleen de ISA basis uit lopen aan de linkerkant was bijna een garantie voor een mooie headshot... :D

Ik was ook meestal de gene met de meeste melee kills, die blijven érg cool! Vooral als ISA bij een Helghast: strot afsnijden, oog uitsteken met een mes (én even kort draaien...), ogen uitsteken met je duimen.... Beste plekje om die te doen: loop als infiltrant van de ISA het rondje om de map en loop de kant van de helghast in. Loop de loopplank op in het eerste halletje, bovenop het dak zitten altijd wel één of twee snipers te campen die je kunt melee killen, een headshot kunt geven, wat je wil. Campers omleggen is altijd lekker... :P

Al met al vond ik de gelijkwaardigheid best ok, vond alleen de snipers met de onbeperkte onzichtbaarheid en een dikke gun knap irritant die aan de wandel gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:27

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Anoniem: 396097 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 22:17:
launch trailer:
YouTube: Killzone 3 launch trailer HD

Elke keer dat ik hem bekijk sterft er een stukje van mezelf omdat het nog geen vrijdag is. :(
hoe heten die robotjes die je ziet rennen op 39 secs? mooi design :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
apNia schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 17:23:
[...]

hoe heten die robotjes die je ziet rennen op 39 secs? mooi design :)
LS209 EXOSKELETON

Faction: ISA
Class: vehicles

Slow and clunky but extremely well-armored, the ISA Exoskeleton is equipped with a heavy machine gun and a rocket launcher. It does have a weak spot that can affect the operator, however.

Afbeeldingslocatie: http://www.killzone.com/kz3/nl_NL/dms/killzone/blog/news/kz3_fe_2011-01-24_mp-weapons_23.jpg

LS209 EXOSKELETON is ook te gebruiken in MP :o

[ Voor 29% gewijzigd door Ike. op 23-02-2011 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Juicy schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:30:
[...]

De move button op de controller is crouch, als je rent en deze indrukt glij je door naar cover.
Kijk, weer wat wijzer geworden. _/-\o_ Heb inmiddels het spel met extra navigation controller gepreorderd. Hopelijk zijn ze bij Amazon.co.uk een beetje vlot met verzenden. Ze gaan vanaf morgen verzenden.

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 04:59
ybastiaans schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 17:21:
Al met al vond ik de gelijkwaardigheid best ok, vond alleen de snipers met de onbeperkte onzichtbaarheid en een dikke gun knap irritant die aan de wandel gingen.
Exactly, ze hadden het in de sniper class bij sniper wapens moeten houden. Nu kun je bijvoorbeeld ook gewoon met een silenced assault rifle rondlopen... Maar goed, lang leve custom games ;)

One day left GoT'ers!

[ Voor 3% gewijzigd door Dynamix op 24-02-2011 09:15 ]

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:52

Gundogan

Rip and tear, until it is done

willem100 schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 23:48:
[...]

Kijk, weer wat wijzer geworden. _/-\o_ Heb inmiddels het spel met extra navigation controller gepreorderd. Hopelijk zijn ze bij Amazon.co.uk een beetje vlot met verzenden. Ze gaan vanaf morgen verzenden.
offtopic:
Volgens mij heeft amazon tegenwoordig een opslagplaats in Nederland. Al mijn recente bestellingen werden de volgende dag of de dag er na bij mij bezorgd, dus verzenden gaat lekker snel ja :)

Maar wel jammer dat de infiltrator en sniper weer wat sterker zijn. Het waren al de meest gebruikte classes :(
(hoewel dit ook aan de map kon liggen, vanuit de Helghan base was snipen erg aantrekkelijk natuurlijk)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

himlims_ schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 13:30:

Gelukkig hebben we custom servers *O*
Nog niet. custom games zit niet standaard in KZ3. Dit zal later via 2 patches worden toegevoegd.
in de 1.2 update (die nu op de servers staat) moet de functie reeds zitten.
kan er langs zitten, maar dacht dit vorige week gelezen te hebben in dev draadje

[ Voor 35% gewijzigd door himlims_ op 24-02-2011 10:50 ]

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Gundogan schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 09:53:
[...]

offtopic:
Volgens mij heeft amazon tegenwoordig een opslagplaats in Nederland. Al mijn recente bestellingen werden de volgende dag of de dag er na bij mij bezorgd, dus verzenden gaat lekker snel ja :)

Maar wel jammer dat de infiltrator en sniper weer wat sterker zijn. Het waren al de meest gebruikte classes :(
(hoewel dit ook aan de map kon liggen, vanuit de Helghan base was snipen erg aantrekkelijk natuurlijk)
Ik vond het vooral jammer dat er geen "normale" soldatenklasse zoals in 2 in zit. De pech met zo'n medic is dat het meestal net te lang duurt om naar je heal ding te grijpen en daarna weer terug, ik healde altijd mensen en daarna was ik alweer zélf dood... Ben in 2 wel veel medic geweest, vooral in de wat meer open levels.
de soldaat klas had had geen toegevoegde waarde, afgezien van 't feit dat je met lmg kon sprayen (wat in kz2 later veeel werdt gedaan)

De medic skill is iets wat gewijzigd in 1.2 - wat dat precies betekend zullen we morgen zien

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:09
Gisteren ook maar even killzone 3 collector's edition ge-preordered. Deel 1 vond ik erg ondergewaardeerd, deel 2 vond ik geweldig met de gruwelijke graphics en multiplayer, ik heb killzone 2 echt maandenlang online gespeeld op mn favoriete maps corinth crossing (?), blood gracht en natuurlijk tharsis depot. Vooral tharsis depot was geweldig omdat je in een sprint al in de basis van de vijand was. Was altijd heerlijk chaotisch. Dat filmpje van de kaznan jungle ziet er echt te gruwelijk uit, dat is exact een map die ik miste in deel 2, een jungle map (predator!), altijd leuk. Ook het design vind ik erg geslaagd altijd, vooral die helghast snipers. Ook al zal het me 66 euro kosten, ik leg dat met plezier neer. Net zoals ik gt5 op release gekocht had voor 65 euro en maandelang gespeeld heb.

himlims_ schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 10:49:
in de 1.2 update (die nu op de servers staat) moet de functie reeds zitten.
kan er langs zitten, maar dacht dit vorige week gelezen te hebben in dev draadje
Net bij de eerste keer opstarten moest ik gelijk patch 1.03 downloaden, ik weet niet wat er allemaal is veranderd maar de custom servers zijn er volgens mij nog niet. (ik kan in ieder geval niet vinden waar het zou moeten staan)

Ik zit tot maandag opgesloten in m'n kamer, veel speel plezier allemaal!
Samen spelen, dat kan. Gewoon even omejerry toevoegen en erbij zetten dat je van tweakers bent in het berichtje, ik krijg namelijk nogal vaak uitnodigingen van mensen die ik tegenkom online.

EDIT: na een tijdje te hebben gespeeld ben ik het toch wel eens met jullie... de sniper is nogal over powered. er had een keuze gemaakt moeten worden tussen visuele onzichtbaarheid en onzichtbaarheid op de radar. en niet zoals nu allebei.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 396097 op 24-02-2011 15:36 ]

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik zat daarnet nog eens het intro filmpje van deeltje 2 te bekijken, aangezien die nu nog steeds volop gruwelijk gaaf is naar mijn mening, maar is er iets bekend over deeltje 3 met zo'n intro ? Zou wel gruwelijk zijn.
Ik heb de intro van deel 3 nog nergens zien opduiken, maar als je nog 1 nachtje geduld hebt.. ;)

Er is wel al een hele vette launchtrailer in omloop.
gezien d'r nog niet genoeg over gepiept wordt; cloaken van sniper heb ook ik maar het 1001ste topic aangemaakt op kz.com met dit onderwerp; http://community.killzone...ack-is-riight/td-p/734759 - feel free to support >:)

wrong post

[ Voor 91% gewijzigd door himlims_ op 24-02-2011 16:51 ]

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:02
Amazon.co.uk is KillZone 3 aan het versturen... kreeg net een mailtje.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Anoniem: 311177

himlims_ schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 16:32:
gezien d'r nog niet genoeg over gepiept wordt; cloaken van sniper heb ook ik maar het 1001ste topic aangemaakt op kz.com met dit onderwerp; http://community.killzone...ack-is-riight/td-p/734759 - feel free to support >:)
Wat een bullshit zeg..

M'n hart zegt nee maar me verstand zegt ja, toch maar even een pauze nadat ik sinds 3 uur heb zitten gamen...
ik kan maar niet beslissen of ik de snipers zo goed vind of niet, ik word er bijna nooit door gekillt en het spel is zo opgezet dat teamwork wint van ieder voor zich, wat snipers dus meestal doen. en daarom heb ik dus weinig last van ze. met een tactician en het laatste wapen win ik soms zelfs van een sniper op de lange afstand....

verder word ik in sommige maps wel ziek van het spawn-campen, dat is misschien een puntje waar guerilla even naar mag kijken van mij.

het is wel echt een top game, ik snap niet dat ik ooit aan call of duty begonnen ben. die serie komt er bij mij in ieder geval niet meer in nou ik zie dat het ook anders kan!

• Fatal Mind
  • Niet online
loekf2 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 19:17:
Amazon.co.uk is KillZone 3 aan het versturen... kreeg net een mailtje.
Kan van FRS helaas niet hetzelfde zeggen... :(

mannen, modbreak vorige pagina...

Anoniem: 334125

Vanmiddag al even de Singleplayer kunnen spelen (lees even), de introductie van Kilzone 3 + de gameplay kunnen aanvoelen, vond het toch nog wel erg log maar het kan het begin wezen of de besturing ?

Verder kan ik niet al te veel details geven omdat ik er maar 15minuten mee heb kunnen spelen, maar het ziet er grafisch er goed uit en ben erg benieuwd wat de multiplayer zal brengen.
(voor de mensen die denken dat dit een illegale versie is, kan ik bij voorbaat zeggen NEE! )

Anoniem: 334125 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 22:40:
vond het toch nog wel erg log maar het kan het begin wezen of de besturing ?
Dat vond ik in het begin ook, ik speelde hiervoor veel cod en dat is toch heel iets anders. maar nou ik dit gewend ben vind ik het wel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://www.psfocus.nl/_images/overige/Killzone3Cartoon.jpg.

wat ga je eerst spelen? MP of SP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Anoniem: 334125 schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 22:40:
Vanmiddag al even de Singleplayer kunnen spelen (lees even), de introductie van Kilzone 3 + de gameplay kunnen aanvoelen, vond het toch nog wel erg log maar het kan het begin wezen of de besturing ?
Ik heb dat ook altijd als ik een nieuwe FPS gaan spelen. Als je overstap van CoD naar Halo of vice versa is het ook een ramp. Een FPS heeft bij mij altijd even een half uurtje nodig om aan de controles en snelheid te wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de 2e DLC is al weer aangekondigd; kort na release van een game voel ik me dan wle beetje genaaid. bedoel capcom heeft er een handje van; game ligt nog niet in de winkel of je kunt al DLC kopen ... waarom zit die freaking content dan niet gewoon op mijn schijfje? Gamen wordt zo ook steeds duurder

Hot on the heels of our Retro Map Pack comes Steel Rain, a DLC map pack for Killzone 3 featuring two brand-new multiplayer maps inspired by locations from the single player campaign. Today we’re giving you a glimpse of both levels, including video footage of MP-09 Junkyard, which pitches exoskeletons against jetpacks.
Next week we’ll have a video for the other map included with the Steel Rain pack, MP-10 Stahl Arms. It’s a uniquely styled Warzone map featuring intense minigun-versus-sniper-rifle action in the sprawling Stahl Arms facility. Both maps are packed with strategic routes and locations, offering lots of different tactical approaches for players to discover.

The details for each map are as follows:
Afbeeldingslocatie: http://www.killzone.com/kz3/nl_NL/dms/killzone/mediaspace/screenshots/kz3_ss_2011-02-24_steel-rain_03_ms.jpg
MP-09 JUNKYARD
Game Type: Guerrilla Warfare (16 players)
Description:
The junkyards of Helghan are a wasteland to some, but a valuable resource to others. In the main junk processing facility of Helghan, ISA and Helghast Forces are clashing in an attempt to salvage vehicles and supplies for their war effort. Jetpacks are the key to taking the high ground, but the huge Exoskeletons can quickly turn the tide of the battle on the ground.

Afbeeldingslocatie: http://www.killzone.com/kz3/nl_NL/dms/killzone/mediaspace/screenshots/kz3_ss_2011-02-24_steel-rain_08_ms.jpg

MP-10 STAHL ARMS
Game Type: Warzone (24 Players)
Description:
As the Helghast write a new and appalling chapter on humanoid experimentation, beleaguered ISA Forces mount a desperate attack on the notorious Stahl Arms research facility, where they hope to free ISA soldiers who have been taken captive. Stahl’s Helghast forces will stop at nothing to ensure that the ISA attack fails, even if it means exterminating the very prisoners they need for their weapons

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 25-02-2011 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:37

Sandyman538

SandstorM [148839]

Bij de Saturn kreeg ik een voucher voor de 'fast starter pack', daar schijnen ook 2 maps in te zitten. Ik weet niet of dit dezelfde DLC is. Maar misschien een tip voor mensen die hem nog moeten halen. Misschien krijg je het ook wel bij andere winkels, dat weet ik niet.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
er zijn 2 dls; retro pack, en deze steel-rain. Het retro-pack krijg je als voucher bij CE en de HGeditie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Heeft Killzone ook een hardcore MP modus? M.a.w. 1-2 schoten en je tegenstander ligt om? Ik speel FPS games eigenlijk alleen om de Multiplayer, en dan is HC een must voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:20:
de 2e DLC is al weer aangekondigd; kort na release van een game voel ik me dan wle beetje genaaid. bedoel capcom heeft er een handje van; game ligt nog niet in de winkel of je kunt al DLC kopen ... waarom zit die freaking content dan niet gewoon op mijn schijfje? Gamen wordt zo ook steeds duurder
Het blijft natuurlijk een commerciëel bedrijf. Daar moet ik overigens aan toevoegen dat GG sommige DLC nog niet af had toen de game klaar was.

Toevallig heb ik gisteravond via de Gamekings app op mijn iPhone een hele leuke rondleiding door het pand in Amsterdam bekeken, en daar was iedereen druk met DLC bezig, terwijl de game al gold was.

edit: Zitten er al mensen te spelen eigenlijk, van hier?

[ Voor 56% gewijzigd door bram1984 op 25-02-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Vergis je ook niet in de cashflow die Guerrilla nodig heeft. Ja, ze krijgen nu een enorme bak geld binnen. Echter, daarvan moeten ze het nu weer 3 jaar uitzingen totdat Killzone 4 (of ander project) op de markt komt. Zeker voor een ontwikkelaar die 1 franchise heeft is het moeilijk. Als het volgende deel niet aanslaat kunnen ze de deuren sluiten.

Beetje vet kan geen kwaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:46:
Vergis je ook niet in de cashflow die Guerrilla nodig heeft. Ja, ze krijgen nu een enorme bak geld binnen. Echter, daarvan moeten ze het nu weer 3 jaar uitzingen totdat Killzone 4 (of ander project) op de markt komt. Zeker voor een ontwikkelaar die 1 franchise heeft is het moeilijk. Als het volgende deel niet aanslaat kunnen ze de deuren sluiten.

Beetje vet kan geen kwaad ;)
Dat andere project ben ik redelijk beniewd naar. Ze zijn in ieder geval ergens mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoNnEke
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-02-2018
Ze doen het echt super de laatste jaren. De games die ze maken slaag goed aan en zijn leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

bram1984 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 11:43:
edit: Zitten er al mensen te spelen eigenlijk, van hier?
Ik heb net even een uurtje gespeeld. Totale chaos, erg mooi. Op een gegeven moment werd het mij zelfs wat te druk (omdat je het ook zelf opzoekt natuurlijk, je kunt ook rustiger spelen). Vooral de cutscenes tussendoor tijdens de multiplayer zijn erg leuk gemaakt. Dan zie je jezelf ineens in een filmpje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb geen haast met pre-orderen gehad, maar ik zit er nu toch stiekem aan te denken om morgen even de FRS binnen te lopen. Helaas betaal je dan de hoofdprijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand anders ook last van freezes tussendoor?
gister had ik geen problemen maar vandaag al 3 keer vastgelopen... het geluid speelt dan gewoon door maar m'n beeld staat stil

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo te zien wel: http://www.google.nl/sear...NL331&q=killzone+3+freeze

Zal hopelijk snel gefixed worden door GG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-06 16:16
Ik lees toch wat gemixte berichten. In de review van tweakers wordt wel gemeld dat de campaign in online co-op is te doorlopen, maar op internet lees ik ook weer dat dit alleen splitscreen co-op is (en dus alleen lokaal). Wie kan mij het verlossende woord bieden? :+

edit: In de review van tweakers staat niet letterlijk dat het om de campaign gaat, zie ik nu. Bij het laatste pluspunt staat 'Co-op, zowel online als in splitscreen'. Een beetje verwarrend..

[ Voor 26% gewijzigd door WickedWizard op 25-02-2011 15:10 ]

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik zoek die online co-op maar ik vind hem nergens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 18:42
Kan iemand me vertellen of de nederlandse killzone 3 een Bles of Bces code heeft? En wat die is?
Want zit nu in engeland en heb hier de helghast editie gekocht maar wil graag weten of ik de voucher codes voor me nederlandse account kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

zoenvisje schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:15:
Ik zoek die online co-op maar ik vind hem nergens...
Die is er ook niet. Er is alleen een offline co-op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Pompi schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 15:40:
Kan iemand me vertellen of de nederlandse killzone 3 een Bles of Bces code heeft? En wat die is?
Want zit nu in engeland en heb hier de helghast editie gekocht maar wil graag weten of ik de voucher codes voor me nederlandse account kan gebruiken.
BCES-01007 heeft die van mij

heb hem vandaag gekregen en ik moet zeggen dat hij er echt fantastisch uitziet (wat ik al wist van de beta), de singleplayer is ook geweldig tot nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Anoniem: 315662 schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 17:05:
[...]

BCES-01007 heeft die van mij

heb hem vandaag gekregen en ik moet zeggen dat hij er echt fantastisch uitziet (wat ik al wist van de beta), de singleplayer is ook geweldig tot nu.
Heel erg bedankt voor het antwoorden, die van mij is namelijk: BCES-01007/c en ik neem dus aan dat ik de codes op de vouchers gewoon met mijn nederlandse account kan gebruiken. Dus weekend is nu al helemaal goed:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
spoiler:
Ontiegelijk leuke game, maar ik zit nu in een of andere jungle lijkt het, en ik zit nu om precies te zijn bij een stuk dat je door gras moet kruipen terwijl er 3 mannetjes op de loer staan, ook zijn er 2 a 3 van die robotspinnen die op wacht staan, en zodra je teveel herrie maakt, of te snel beweegt lijken die wel gelijk een oorlog te starten met 1 mannetje, ik kom er serieus gewoon niet aan voorbij.. beetje jammer

Iemand een idee hoe dit wel moet...

nvm, level even opnieuw ingeladen, en dan reageren de mannetjes opeens anders, misschien een bugje dus, victory! :P

[ Voor 15% gewijzigd door Fatal Mind op 25-02-2011 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:22

FeaR

In GoT we trust

Mmmm... zit echt te twijfelen om nu nog even naar de stad te gaan om Killzone 3 op te halen. Heb de demo gespeeld en het deed me niet echt veel. Maar goed, dat heb ik altijd met demo's. Heb me met deel één en twee best goed vermaakt. Plus dat ik best wel weer toe ben aan een nieuwe game nu Gears of War 3 naar september is gezet. Alleen zien welke versie ik dan neem...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skullsplitter
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 10:24

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Ike. schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 17:57:
Ik vind die 'Helghast Helmet replica' er erg plastic/nep uitzien! erg jammer.
Vanmiddag eentje live gezien, ik vind het wel meevallen. Gezien je voor twee tientjes minder bij Crysis 2 geen trendy rugzak maar een knock-off-lunchrugzak voor vijfjarigen krijgt, slaat dit de plank WEL raak.

Je moet geen wonderen verwachten, ik vond hem wat klein uitgevallen, maar wel geweldig gedaan. Tuurlijk is dat plastic, maar wat let je om hem wat te pimpen met modelbouwmateriaal?

www.avpnews.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Zooo, ;k heb het spel ondertussen bijna uit, als ik de guides mag geloven dan moet ik nu nog 1 level, en dan issie klaar, die bewaar ik mooi voor morgen, moet zeggen dat ik zeer content ben met de game, ook de trophies zijn goed te doen ( al zeker vergeleken met deeltje 2 ), hulde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nism0
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-11-2024
Hebben jullie een socom 4 beta voucher bij killzone 3 gekregen?

Ik namelijk niet... ik heb ook meerdere winkels afgezocht maar op geen 1 doosje kon ik een socom 4 sticker vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360729

Heb het spel ook, meerdere mensen last van audio problemen?

Bijvoorbeeld dat mensen meerdere keren hetzelfde blijven zeggen?

Ook vind ik de audio heel apart je hoort de muziek heel hard en vanalles heel hard maar als je zelf schiet hoor je nauwlijks iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
opties > audio >

zelf geen last van behalve dat mic. output op 30% stond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
Gisteravond om 20.00 met een vriend de co-op singleplayer begonnen en tijdens het spelen hadden we helemaal geen idee hoe lang we al bezig waren, voor ons gevoel kort, maar toen jammer genoeg de stroom uit viel was het alweer 00.40. Ik vind het dus een goed vervolg op deel 2, zeker ook omdat de levels goed afwisselend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:31

WTM

Het is echt een gave game.

Heb 'm bij MediaMarkt gekocht voor 49 euro. Standaard editie. Single player is meesterlijk. Goede afwisseling tussen verschillende stukken actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullgsxr
  • Laatst online: 16-07-2021
tot nu toe alleen de single player gedaan. werd er helemaal in gezogen, tot nu toe heeft een single player me nog niet zo kunnen pakken. grafisch ook erg mooi, in het begin werd ik een beetje misselijk van al dit grafische geweld, maar wende al snel! speel namelijk op beamer met schermpie van 3meter. Is zeker een aanrader om op een goede beamer te spelen. heb hem gisteren ook even bij maatje van me op 3d gespeeld, maar thuis op mijn beamer speelde het toch een stuk lekkerder. Vandaag maar eens beginnen aan de multi player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rGz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 22:19

rGz

Ik heb hem al uitgespeeld. Ik moet zeggen dat de singleplayer op het einde een klein beetje tegenviel.. toch wel wat gemakkelijk uit te spelen.

Zometeen maar eens aan de slag met de multiplayer.

Heb echter wel een bug ontdekt; op het einde van het scrapyard level zou je eigenlijk over moeten gaan naar de mobile factory na het doen van "iets" (om niets te verklappen) maar de actie die de gebeurtenis zou moeten triggeren deed zijn werk niet, dus hing het spel als het ware vast. Toen ik het level opnieuw wilde starten hing de PS3 vast.. na een reboot gewoon kunnen doorspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-06 22:31

MetalPool

Boe!

Nog meer mensen met problemen met inloggen (MP) ?

En uhm hebben jullie ook sterk het gevoel dat de turrets veel minder damage doen dan in Killzone 2?
Ik heb mijn turret nu fully upgraded maar heb er nog geen 1 kill mee gedaan! Terwijl ik m toch best vaak zie schieten....heb toch een beetje het gevoel dat ze minder zijn dan in Killzone 2...delen jullie die mening?

Maar buiten dat om is het echt weer een briljantje game! Ben meteen begonnen met multyplayer en ik vermaak me hier de aankomende maanden echt wel mee :D

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Wat een heerlijke game. hij schiet gewoon lekker weg.
Mensen die willen multi playeren voeg mij maar toe.. Just_jan

En als hier mensen zijn die ik mag toevoegen om te gamen geef ffies een gil haha..

Maar 1 potje gespeeld en meteen stijf bovenaan. met veel geluk dat wel. maar heerlijk spel.
Word nu weer leuk om te spelen na die maanden van de Black ops zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Pompi schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 10:56:
Gisteravond om 20.00 met een vriend de co-op multiplayer begonnen en tijdens het spelen hadden we helemaal geen idee hoe lang we al bezig waren, voor ons gevoel kort, maar toen jammer genoeg de stroom uit viel was het alweer 00.40. Ik vind het dus een goed vervolg op deel 2, zeker ook omdat de levels goed afwisselend zijn.
Co-op multiplayer?

Ziet die er nou wel of niet in, ik snap er echt helemaal niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik denk dat hij offline co-op singleplayer bedoelde.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 14:05:
Ik denk dat hij offline co-op singleplayer bedoelde.
Ja bedoelde die en heb het nu aangepast. Ik had per ongeluk multiplayer neergezet omdat ik net wakker was en omdat co-op soort van multiplayer is :P dus sorry voor enige verwarring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360729

himlims_ schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 10:26:
opties > audio >

zelf geen last van behalve dat mic. output op 30% stond
Nee dat snap ik maar het is net alsof er maar 4 kanalen zijn voor het geluid en dat er gewoon teveel geluid is om afgespeeld te worden en dat er daarom geluiden wegvallen van andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 360729 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 10:05:
Heb het spel ook, meerdere mensen last van audio problemen?

Bijvoorbeeld dat mensen meerdere keren hetzelfde blijven zeggen?

Ook vind ik de audio heel apart je hoort de muziek heel hard en vanalles heel hard maar als je zelf schiet hoor je nauwlijks iets.
ik hoor het gewoon hard als ik zelf schiet hoor.
en heb ook soms dat iets niet/2x wordt gezegd.
net heb ik het spel maar opnieuw opgestart omdat in de filmpjes en door het spel geen gepraat meer zat, alleen schiet/omgevingsgeluiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Anoniem: 315662 schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 17:44:
[...]

ik hoor het gewoon hard als ik zelf schiet hoor.
en heb ook soms dat iets niet/2x wordt gezegd.
net heb ik het spel maar opnieuw opgestart omdat in de filmpjes en door het spel geen gepraat meer zat, alleen schiet/omgevingsgeluiden
Ik heb alleen het gevoel dat de timing van tussenfilmpjes een beetje raar is. Kan er moeilijk me vinger opleggen, maar het voelt niet natuurlijk aan. Verder is de singleplayer tot nu toe weer erg leuk en de oorlogssfeer zit er ook weer goed in :)

En voor degene die zich het nog afvragen: de codes (24uur voordelen in MP en de CE code in de box zelf) van mijn CE van game.co.uk werken gewoon op mijn NL account, dus KZ3 uit de UK moet geen problemen opleveren (KZ2 DLC werkte ook goed).

[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 26-02-2011 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Zo singleplayer uitgespeeld, in een uur of 7 denk ik. Absoluut een toffe game.
Nu op naar de multiplayer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
zoenvisje schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 19:01:
Zo singleplayer uitgespeeld, in een uur of 7 denk ik. Absoluut een toffe game.
Nu op naar de multiplayer!
Hier ook, zo'n 6 a 7 uur op normal uitgespeeld, en vandaag dan even alle resterende trophies gehaald, ga nu beginnen op elite, en dan tegelijkertijd de 2 trophies voor het killen van 1000 / 1500 helgast, dan heb ik alle singleplayer trophies, tegelijkertijd maar multiplayer spelen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Laatst online: 10-07-2024
Net sp uitgespeeld op normal met de move, werkte op zich prima. Heb nog niet met de gewone controller gespeeld dus geen idee of dat nu makkelijk is of niet (wel killzone 2 met gewone controller gespeeld maar is alweer tijdje geleden). Straks maar gaan proberen op elite, ik weet nu al wel waar de lastige stukjes zitten.

Trouwens vonden jullie het ook zo opvallen dat het omgevingsgeluid heel erg zacht was? Stemmen en schoten etc. prima, maar geluiden van motoren of neerstortende dingen was erg zacht geen bas, kwam gewoon totaal niet binnen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Vrijdagavond begonnen met de coop sp op een HD beamer... wat een actie en wat een beleving! Vanmiddag de laatste levels gespeeld. Deel 3 is echt epic imo. Continu op je puntje van je stoel! Grafische pracht is echt geweldig, check het detail in de gezichten maar eens. Wel wat kleine schoonheidsfoutjes ontdekt, maar ach. Eentje was trouwens wel "geinig"... Nadat ik dood was gegaan, spawnde ik al vliegend met de jetpack boven de zee... kortom als ik niet snel genoeg was met opstijgen, stortte ik gelijk weer in het water :s
Geen vreemde geluidsproblemen gehad. Wel noemenswaardig is dat het geluid in cutscenes een stuk zachter is. Wat betreft het overlopen van actie naar cutscenes... het oogt niet altijd helemaal soepel inderdaad. Maar overal mogen we enorm trots zijn op deze Nederlandse productie. Een geweldige shooter!

Nu verder genieten van de vette multiplayer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-06 23:14
Gisteren ook uitgespeeld. Geluidsproblemen heb ik soms wel gehad, dan zie je subtitles maar worden er zinnen overgeslagen met het geluid. Iemand nu die squad trophy halen bij de multiplayer? :)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

gebruiken nog meer mensen het strategy book hierzo?
Ik heb hem voordat ik het spel in de multiplayer ging spelen even doorgelezen en dat boek helpt ook echt joh.
Ik sta 4 van de 5 potjes bovenaan. terwijl het toch ruim een jaar geleden is dat ik voor het laatst killzone heb gespeeld.
K/d hangt rond de 2.10
O Ja dat onzichtbaar is echt gaaf.. Leuke ambushes neerzetten met sensormijnen en jezelf in een hoekje neerzetten om de "lucky" one af te maken die het heeft overleeft haha..

heerlijk spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Ah vandaar Just_jan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
De short-movie van pwnisher is gereleased, ik vind de film er goed uit zien en vind ook wel dat hij het gevoel heeft van killzone.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=V04FDWj2TNE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_Megens
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-04-2024
Een regenachtige zondag, vanmorgen steeds errorcode 1006, vanmiddag steeds errorcode 1006 met MP, erg irri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Zijn er meer mensen die een error krijgen als ze proberen een clan te joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SP uitgespeeld, en hij was episch. Dit smaakt echt naar nog een play through.

Grafisch werd ik soms echt weg geblazen.

Nu ff de MP checken met een botmatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:58
Ik zit met veel te veel vragen na het uispelen van de SP om het episch te noemen.

spoiler:
Ik vind het verhaal uiteindelijk toch wel onduidelijk en gehaast overkomen, zoveel open en lege stukken wat dat betreft. Even een rijtje met dingen die totaal onduidelijk zijn tijdens de game:

-Wat is dat groene spul precies, waar het toch om gaat draaien in het tweede deel van de campaign?
-Al vrij snel kom je ene 'Jammer' tegen, geen introductie en hoe of wat maar ze komt vervolgens wel in de hele game terug.
-Wat is er in die 6 maanden waar je tussen switched gebeurd? Hoe hebben de ISA dat zolang kunnen overleven terwijl ze 'trapped' zaten? Wat was er in de tussentijd met Rico gebeurd?
-Daarnaast gaan de overgangen van bepaalde levels heel abrupt, van het ene op het andere moment zit je in een compleet ander gebied.
-Hoe kan Stahl (ten minste ik neem aan dat hij dat is, hij was de enige die ze hebben laten zien aan boord van de warp) en die 2 Helghast die nuke hebben overleefd? Volgens mij heb ik iets gemist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Begin na een volledig avondje Snipezone 3 MP toch lichtelijk teleurgesteld te raken.

De singleplayer was leuk, maar de kleine foutjes en de rare overgangen in tussenfilmpjes halen je er toch wel uit af en toe.

De multiplayer is op 1 potje na eigenlijk alleen maar frustratie geweest (alleen maar warzone gespeeld):

- Matchmaking doet niet echt z'n werk. Kom vaak in potjes van 1v2, 3v4 enz die niet bijgevuld worden. Ook als een deel van een team begint te leaven om de reden die ik hierna geef, worden deze niet vervangen door nieuwe joiners zodat het gezellig 6v12 wordt ofzo en ook blijft voor de rest van de game.

- Ik kom steeds in het team van alleen maar snipers die bij de beginspawn gaan zitten en speel dan tegen een team wat dan makkelijk kan spawntrappen, waardoor je dus standaard 7-0 verliest. Je probeert dan nog heroïsch je best te doen, maar door de vele deaths en nutteloosheid ebt de wil om je best te doen wel snel weg. Vooral Corinth Highway (?) is leuk omdat als je uit je beginspawn komt je meteen op een open vlakte staat zonder veilige flankroutes. Het ene potje wat wel 'leuk' was, zat ik toevallig in een team dat wel doorhad hoe je KZ moet spelen, maar dan hang je eigenlijk ook weer wat buiten de spawn van de tegenstander wat ook weer saai is.

- ~75% van alle spelers zijn snipers. Niet overdreven. Niet echt de schuld van game (nouja, misschien die class wat tweaken kan helpen), maar het maakt de spelervaring er niet leuker op, zeker op de grote open mappen.

- Die 24 uur voorsprong was 24uur echte tijd in plaats van gametijd. Niet erg boeiend, maar heb er maar 30 minuten van kunnen genieten :p

Misschien is het in TDM wat beter (ga er niet vanuit als je kijkt hoe men tegenwoordig TDM speelt in andere moderne mainstream shooters zoals CoD), maar KZ is juist leuk om Warzone. En hersenloos TDM heb ik na talloze andere shooters wel gezien.

Morgen weer een dag die hopelijk beter is in de wereld van SnipeKillzone3 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Helaas heb ik afgelopen weekend te weinig tijd gehad om te spelen. Gisteravond toch nog even de SP uitgespeeld. Lekker verstand op nul en gaan. Heerlijk!!!

@tweakersclan: vanavond ben ik weer van de partij!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heerlijke shooter, hoop wel dat ze de sniper nog iets nerfen want die is gewoon te goed. Maar gelukkig is het aantal 'skilled' snipers nog wat minimaal, maar als je een of twee goeie tegen je hebt kan 't wel erg frustrerend zijn. Meestal zitten deze op vaste plaatsen en vinden mortier vuur niet erg leuk >:) Maar deel je mening dat die marksman classes te krachtig is, bedoel; onzichtbaarheid, 1-shot-1kill en niet getoond worden op de minimap is gewoon too much. Net alsof ze een kindje van 7 hebben gevraagd; welke superkrachten wil je dat pappa de programmeur maakt zodat jij beter kunt sniper.

Die ribbons helpen je wel enorm. Standaard begin ik iedere pot als infiltrator om zo snel 5 melee kills te krijgen; increased accuracy, daarna switch ik engeneer (lmg spray tijd) met de turretjes behaal je al snel een assist-ribbon; meer dmg. Op die manier heb je een redelijke voorsprong tozv de meeste tegenstanders.

@clan; wel jammer dat ze het meest geweldige in-game clan systeem van kz2 gedropt hebben. Errrug jammer want nu ontbreekt de rivaliteit en de challenges; je kunt niet meer andere clans uitdagen, geen toernooitjes meer, geen valor punten etc. Bedoel je hebt iets goed geintroduceerd met kz2, vervolgens ga je 't weer slopen - wtf?!

[ Voor 15% gewijzigd door himlims_ op 28-02-2011 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-06 05:31
Gezien de reacties na een weekendje spelen ga ik hem toch maar halen vanavond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318238

Heerlijke game zo met de move, eindelijk weer eens wat afwisseling. Helaas zal de sniper superioriteit alleen maar overhand nemen nadat ze maps een beetje kennen. Dus dat wordt veel binnenblijven maar dan is het ook wel gaaf. Ik heb echter geen idee waar ik de skillpoints aan moet uitgeven :P heb er nog 11 liggen met een medic en tactician class beetje gepimped.

Die secundaire wapens boeien me niet zo en zo zijn er ook veel skills waar ik niet zo op zit te wachten als behoorlijk offensieve speler. En veel van die skills zijn toch erg op defense gericht, er hadden van mij wel wat meer offensieve skills in mogen zitten of mis ik misschien iets? (beetje krom getyped, maar het is dan ook nog vroeg!).

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 318238 op 28-02-2011 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
himlims_ schreef op maandag 28 februari 2011 @ 09:19:
@clan; wel jammer dat ze het meest geweldige in-game clan systeem van kz2 gedropt hebben. Errrug jammer want nu ontbreekt de rivaliteit en de challenges; je kunt niet meer andere clans uitdagen, geen toernooitjes meer, geen valor punten etc. Bedoel je hebt iets goed geintroduceerd met kz2, vervolgens ga je 't weer slopen - wtf?!
.
Ze hebben wel meer goede punten van KZ2 uit deeltje 3 gesloopt.

Dat je niet meer kunt zoeken op speltypes en verschillende maps, waarbij bepaalde classes waren uitgesloten, vind ik erg jammer. Dit vond ik een sterk punt van KZ2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Jackal131 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 09:59:
[...]
.
Ze hebben wel meer goede punten van KZ2 uit deeltje 3 gesloopt.

Dat je niet meer kunt zoeken op speltypes en verschillende maps, waarbij bepaalde classes waren uitgesloten, vind ik erg jammer. Dit vond ik een sterk punt van KZ2.
Ja, ik hoop dat custom games en serverlijsten een comeback maken :) Custom games komt er in met een patch, maar als ik het goed lees wordt het zoals een private match in CoD: niet openbaar en je moet spelers inviten om ze in je game te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Unomomentodado schreef op maandag 28 februari 2011 @ 09:43:
Gezien de reacties na een weekendje spelen ga ik hem toch maar halen vanavond. :)
Je claninvite staat al een tijdje open, hoor :p

Ik denk dat een maximum per class de balans ten goede komt. Zo voorkom je simpelweg dat je tegen een heel team van cloakers of infiltrators speelt. Een ander pluspunt is dat je er zeker van bent dat alle classes gespeeld worden in je team. Zo loop je bijvoorbeeld niet minuten lang rond zonder ammo, omdat er geen supply punten gerepareerd zijn.

Dat het clansysteem zo ingeperkt is, is een slechte zaak! Niemand wil toch achteruit gaan op functionaliteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sander H schreef op zondag 27 februari 2011 @ 16:27:
Ik zit met veel te veel vragen na het uispelen van de SP om het episch te noemen.

spoiler:
Ik vind het verhaal uiteindelijk toch wel onduidelijk en gehaast overkomen, zoveel open en lege stukken wat dat betreft. Even een rijtje met dingen die totaal onduidelijk zijn tijdens de game:

-Wat is dat groene spul precies, waar het toch om gaat draaien in het tweede deel van de campaign? Gewoon een nieuw wapen wat die Stahl ontwikkeld heeft, toch?-Al vrij snel kom je ene 'Jammer' tegen, geen introductie en hoe of wat maar ze komt vervolgens wel in de hele game terug. Ben ik het mee eens ja.
-Wat is er in die 6 maanden waar je tussen switched gebeurd? Hoe hebben de ISA dat zolang kunnen overleven terwijl ze 'trapped' zaten? Wat was er in de tussentijd met Rico gebeurd?
-Daarnaast gaan de overgangen van bepaalde levels heel abrupt, van het ene op het andere moment zit je in een compleet ander gebied. Niet echt op gelet, maar nu je het zegt. :)
-Hoe kan Stahl (ten minste ik neem aan dat hij dat is, hij was de enige die ze hebben laten zien aan boord van de warp) en die 2 Helghast die nuke hebben overleefd? Volgens mij heb ik iets gemist.. Ik weet niet of dat Stahl is. Ze laten niet voor niets niet zien wie er uit die deur komt.
Hoewel ik het verhaal niet geheel onbelangrijk vind, moet ik zeggen dat het me niet zo erg als bij jou bezighoudt.

Ik doelde meer op epic in de zin van omgevingen en vuurgevechten. Dit is echt de eerste game die ik zelf speel waarbij je echt het gevoel hebt in een enorme oorlog te zijn beland.

Wat ik wel een echte misser (detail) vind, is dat je in cutscenes altijd het standaard ISA wapen in je handen hebt, ook al heb je deze net 1 minuut geleden omgewisseld voor een ander wapen. Had gehoopt dat ze dit na deel 2 toch wel zelf opgemerkt zouden hebben.

Ik heb gisteren met wat bots de MP gespeeld, en ik weet het nog niet helemaal. Het is allemaal zo onduidelijk (tijdens de game en de interface zelf). Wat zijn al die groene dingen bijvoorbeeld? En dan bedoel ik niet de objectives. Ik heb gisteren met Assassination 2x de target neergeknald, en toch zegt de announcer daarna dat je verloren hebt. :? In de manual staat ook nagenoeg niks uitgelegd over de MP. Daarnaast speel ik nagenoeg nooit met vrienden, en ben ik bang dat je dan inderdaad het risico loopt dat je in een team vol met dezelfde classes komt. Dit is in z'n algemeenheid overiges geen negatief punt, alleen wel voor mensen die zoals ik snel een potje willen doen.

edit: Ik heb wat antwoorden achter jou vragen in de spoilertags gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik geloof niet dat de sniper in de huidige classe blijft bestaan; op kz.com kun je geen 1 topic open slaan zonder dat er de sniper discussie naboven komt. zo veel kritiek heb ik nog niet eerder gezien in een gamersforum (volkomen terecht in mijn optiek) - dus ik verwacht dat gg nog wel met aanpassingen komt om die marksman-classe te nerfen. bedoel; onzichtbaarheid, en jammer op radar ... what's next? unreal-tournament redeemer voor medics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sander H schreef op zondag 27 februari 2011 @ 16:27:

spoiler:

-Wat is dat groene spul precies, waar het toch om gaat draaien in het tweede deel van de campaign?
-Al vrij snel kom je ene 'Jammer' tegen, geen introductie en hoe of wat maar ze komt vervolgens wel in de hele game terug.
-Daarnaast gaan de overgangen van bepaalde levels heel abrupt, van het ene op het andere moment zit je in een compleet ander gebied.
-Hoe kan Stahl (ten minste ik neem aan dat hij dat is, hij was de enige die ze hebben laten zien aan boord van de warp) en die 2 Helghast die nuke hebben overleefd? Volgens mij heb ik iets gemist..
spoiler:
- dat groene spul is petrusite, zou je moeten kunnen volgens met wat ze zeggen en met het wapen wat je krijgt.
- het is een overlever maar ik ben het met je eens, geen introductie oid.
- ISA heeft zich verborgen, Rico heeft rondgezwerft en zich met Jammer aangesloten (gokje)
- mee eens
- er wordt op een gegeven moment gezegd dat zijn capsule klaar is, ik neem aan dat hij deze gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spoiler:
Dus ook jij denkt dat Stahl erin zit? Waarom zouden ze 'm niet gewoon laten zien dan? Ik denk dus dat het iemand anders is, maar wie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
bram1984 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:16:
spoiler:
Dus ook jij denkt dat Stahl erin zit? Waarom zouden ze 'm niet gewoon laten zien dan? Ik denk dus dat het iemand anders is, maar wie..
Daar zullen we in deeltje 4 achter komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
is er bij jullie iets bekend over de patches?
Zal me wel vergissen, maar mijn game is versie 1.3. bij de release notes van 1.2 etc. zijn dingen 'gefixed' .... maar niet bij mijn installatie.

Hoe zit 't nu met de patches; zijn die wel of neit uitgerold? Want diverse problemen van de beta zijn in de full nog steeds aan de orde. De beta werd 1 dag na sluiting geupgrade naar 1.2, bij release-day moest ik upgraden naar 1.3 :? snap d'r nix meer van

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 28-02-2011 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 11:16:
spoiler:
dat denk ik ja, en zoiets heet een cliffhanger :)
himlims_ schreef op maandag 28 februari 2011 @ 12:08:
is er bij jullie iets bekend over de patches?
Zal me wel vergissen, maar mijn game is versie 1.3. bij de release notes van 1.2 etc. zijn dingen 'gefixed' .... maar niet bij mijn installatie.

Hoe zit 't nu met de patches; zijn die wel of neit uitgerold? Want diverse problemen van de beta zijn in de full nog steeds aan de orde. De beta werd 1 dag na sluiting geupgrade naar 1.2, bij release-day moest ik upgraden naar 1.3 :? snap d'r nix meer van
je zit nu op 1.03, dat is de nieuwste waarin alles is gefixt. meer valt er niet over te zeggen

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 28-02-2011 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@izealia; als ik de patchnotes van 1.02 en 1.03 na kijk worden daar tich dingen in 'verholpen'
maar dat lijkt niet doorgevoerd te zijn, enkele voorbeelden;
A fix to the "Your Faction Has Won/Lost" issue, along with all oddities that resulted from this occurring || komt incidenteel nog wel eens voor
Increased Accuracy, Bullet Damage and Faster Reload Ribbons will update correctly on personal statistics screens || nog niet gefixed
The radius of the Marksman's Scramble++ has been lowered || niet
No collision on mortally wounded player bodies || niet gefixed
Enhanced custom games functionality that will allow players to: || niet beschikbaar
etc. etc. etc.

daarom vraag ik me af; kijk ik bij de verkeerde patch notes, of is er iets verkeerd gegaan met updaten?

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste