Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2011 @ 12:18:
[...]

dat denk ik ja, en zoiets heet een cliffhanger :)
spoiler:
Dat snap ik, maar ik vind het nu niet echt een cliffhanger als Stahl het gewoon zelf is. Dat verwacht namelijk juist iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gratis retro pack:

1 : Ga naar Playstation Home
2 : Ga naar het Home menu
3 : Ga naar ISA infantry carrier in het midden
4 : Speel daar de mini game
5 : Voltooi alle challenges van de mini game en uw krijgt de map pack

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeuh, die heb k gedaan. Ik zie alleen nog niet hoe dat retro pack te activeren, ik heb wel die 3 unlock punten gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
geen flauw idee, kam dit stukje ook maar ergens tegen. heb zelf 't retro pack 2x geactiveerd (niet slim) - zal vandaag eens kijken of ik nog wat van die codes kan bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik ben gister begonnen met Bulletstorm op de PS3 en het speelt echt te uber vet. Eindelijk heb ik het gevoel dat ik een shooter op een console kan spelen. Nu heb ik goede verhalen gehoord van Killzone 3 en ik twijfel of ik eerst Bulletstorm zal uitspelen, of de 2 door elkaar heen. Als ik eerst bulletstorm uitspeel wacht ik met de aanschaf van Killzone 3. Waarom zeggen jullie van, je moet nu Killzone 3 kopen, of waarom zou ik moeten wachten? Moeite met kiezen :P

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou wachten en eerst Bulletstorm spelen. Ik denk namelijk dat ja Bulletstorm direct vergeten bent zodra je aan de SP van KZ3 begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Is het trouwens opgevallen dat (SP) tenminste 1 Hitler look-a-like aan de tafel van de Helghast zit?
Andere badguys hebben ook wel Hitler overeenkomsten.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 14:29:
Is het trouwens opgevallen dat (SP) tenminste 1 Hitler look-a-like aan de tafel van de Helghast zit?
Jeuh, dat was wel redelijk obvious...Eentje had het haar, eentje de snor, en er zaten nog wat meer bad guys overeenkomsten tussen maar daar kon ik zo snel ff niet opkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 14:29:
De hele game heeft net als deeltje 2 verwijzingen naar de partij van Hitler. Volgens mij zijn de Helghast hier ook deels op gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 12:29:
[...]

spoiler:
Dat snap ik, maar ik vind het nu niet echt een cliffhanger als Stahl het gewoon zelf is. Dat verwacht namelijk juist iedereen.
een cliffhanger hoeft niet onverwacht te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een cliffhanger is een vakterm uit met name de film- en televisiewereld. Het houdt in dat een verhaal van bijvoorbeeld een serie of aflevering, film of boek eindigt op een moment waarop de spanning het grootst is, en waarbij niet duidelijk is hoe het verder afloopt. Op dat moment is de plot nog niet afgerond en blijft de kijker wat op zijn honger zitten, nieuwsgierig naar het verdere verloop. Dat verdere verloop wordt dan meestal gegeven in een volgende aflevering.

Het effect van een cliffhanger kan op verschillende manieren bereikt worden. Een veel gebruikt scenario is dat de protagonisten zich in een schijnbaar hopeloze situatie bevinden, en zich daaruit moeten zien te redden. Een andere methode is dat er plotseling iets onverwachts of schokkends wordt onthuld.
Als dus blijkt dat degene het is waarvan jij denkt dat het 'm is, dan vind ik het nu niet bepaald een moment waarop de spanning 'het grootst' is, en al helemaal niet onverwacht of schokkend. Ik vraag me dan ook af: als "het" 'm is, waarom dan geheimzinnig doen?

edit: Neemt overigens niet weg dat ik het geen cliffhanger vind hoor, want dat is het gewoon. Alleen ik denk dat een hoop mensen teleurgesteld worden, als het echt degene is waarvan iedereen denkt dat hij het is.

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 28-02-2011 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Zo. Vandaag uitgespeeld op Elite. Wat een piece of cake in vergelijking met killzone 2. Meeste levels vloog ik doorheen en je hebt sowieso lekker veel checkpoints. Toch wel een paar bugs tegengekomen, missende textures vanuit bepaalde hoek, Rico vast in een raam aan het rennen, Narville die in de lift bij het laatste level de hele tijd trilde, en toen hij uit moest stappen de hele tijd soort van aan het hurken was en dan weer omhoog, hij kwam pas van zijn plaatst toen ik hem neerschoot. Ook nog een vastloper gehad bij het allerlaatste level waarbij je in zo'n vliegtuig zit, net als de cutscene moet starten blijft het geluid hangen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond vooral het laatste level best makkelijk eigenlijk. Ik kan me die eindbaas in KZ2 nog herinneren.. Poeh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Supergame, ik ergerde me tijdens de singleplayer (coöp) wel heel erg aan die Rico.
Als één van de twee doodging en hij er echt naast staat roept hij nog met regelmaat dat hij er niet bij kan komen ...
Te vaak doodgegaan vanwege die luie vent ... :P

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 28 februari 2011 @ 17:15:
Zo. Vandaag uitgespeeld op Elite. Wat een piece of cake in vergelijking met killzone 2. Meeste levels vloog ik doorheen en je hebt sowieso lekker veel checkpoints. Toch wel een paar bugs tegengekomen, missende textures vanuit bepaalde hoek, Rico vast in een raam aan het rennen, Narville die in de lift bij het laatste level de hele tijd trilde, en toen hij uit moest stappen de hele tijd soort van aan het hurken was en dan weer omhoog, hij kwam pas van zijn plaatst toen ik hem neerschoot. Ook nog een vastloper gehad bij het allerlaatste level waarbij je in zo'n vliegtuig zit, net als de cutscene moet starten blijft het geluid hangen.
Dat 'hoppen' in liften vindt Rico ook zo leuk :D

En ahhhh finally...na weer veel verlies en frustratie in TDM en Warzone eindelijk wat plezier gevonden in Operations. Speelt erg als Enemy Territory en nu ook eens wat potjes kunnen winnen (in TDM en Warzone heb ik nu nog steeds maar 1 potje gewonnen lol), belangrijk zijn voor me team en k/d ratio's van 1.5-2 ipv van 0.5-1. Ik wist dat de game ergens leuk kon zijn :p

Denk dat ik solo Warzone maar even laat liggen, zeker met de retro pack bug waardoor ik alleen maar op Salamun Market terecht kom.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Hebben andere ook het probleem dat als ze warfare mode doen constant in de map saluman market worden geplaatst die meerdere keren herhaald word? (heb map selectie geowon op any maps staan) super irritant en wil gewoon de normale maps doen. Heb hier sinds gister avond last van en kan het gewoon niet doorbreken, elke keer dat ik join kom ik in een game met die map uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Sn0wblind schreef op maandag 28 februari 2011 @ 22:04:
Hebben andere ook het probleem dat als ze warfare mode doen constant in de map saluman market worden geplaatst die meerdere keren herhaald word? (heb map selectie geowon op any maps staan) super irritant en wil gewoon de normale maps doen. Heb hier sinds gister avond last van en kan het gewoon niet doorbreken, elke keer dat ik join kom ik in een game met die map uit.
Zelfde hier, komt door het retro pack. GG zegt er aan te werken. Je moet zelf de map kiezen om het te omzeilen.

En nog even terug te komen op mijn vorige post. Hoewel Operations toch wel het meeste plezier geeft, is het toch de frustratie om steeds kleinere dingen in de game die de overhand krijgt. KZ2 was zo'n fps die ik er juist in kon doen en dan altijd plezier hebben, of het slecht ging of niet. KZ3 heeft dit helaas niet. Denk dat ik hem maar voorlopig op de plank leg in de hoop dat patches verbetering brengen :<

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 22:05
Dat er maar snel wat aan de infiltranten klasse gedaan wordt.. iedereen schiet bij voorbaat al op iedereen om zo niet te laat te zijn mocht je weer eens eentje tegenkomen.

Ik schrik me vaak kapot als er weer eens teammembers op mij schieten om te kijken of ik geen infiltrant ben. Uit reactie schiet ik dan terug, met als gevolg dat de vijand weet waar wij zitten, verspilling aan ammo, en eventjes geen concentratie meer op de vijand.

[ Voor 43% gewijzigd door Sander H op 28-02-2011 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 14:38:
[...]

De hele game heeft net als deeltje 2 verwijzingen naar de partij van Hitler. Volgens mij zijn de Helghast hier ook deels op gebaseerd.
Sowieso, kijk dat Helghast teken alleen al;
Afbeeldingslocatie: http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20100315234551/killzone/images/e/e0/Helghast_logo-1-.png

Swastika;
Afbeeldingslocatie: http://expatbrian.files.wordpress.com/2007/12/swastika1.png

en die speeches van Scolar Visari doen eng veel denken aan Hitler's speeches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yeroen76
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-09 08:25
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2011 @ 23:07:
en die speeches van Scolar Visari doen eng veel denken aan Hitler's speeches
Of die van ieder andere grote dictator.. Stalin? Castro?

Ik heb er inmiddels een paar uur online opzitten en sluit me aan bij de mening van velen hier: het voelt gewoon ongebalanceerd aan. Overmatig gebruik van een paar classes, mechs en jetpacks die voor mij niet bepaald plezierverhogend werken, te weinig rotatie in de maps door het votesysteem, af en toe stevige lag, waardoor kills pas seconden te laat geregistreerd worden, en veel kleine irritaties.. Ik geef het nog een paar dagen de kans, maar als het zo blijft gaat de mijne ook de kast in tot de eerstvolgende patches.. Best jammer eigenlijk, vond de beta goed en vooral ook leuk om te spelen.. Aan de full game heb ik me helaas vooral geïrriteerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na welke ranking in MP heb je genoeg points om alles te unlocken?
Gratis Killzone 3 Thema Winter Assault:

M538-PDNH-2TD4

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Nice...

Het dynamische thema van de C.E. vind ik nou niet bepaald bijzonder.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kun je van dat dynamisch thema ook de sound effects uitzetten? die zijn namlijk ook actief bij je chat/msg scherm wat erg irritant is. maar krijg nergens gevonden dat die audio effecten uitgeschakeld kunnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
himlims_ schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:19:
kun je van dat dynamisch thema ook de sound effects uitzetten? die zijn namlijk ook actief bij je chat/msg scherm wat erg irritant is. maar krijg nergens gevonden dat die audio effecten uitgeschakeld kunnen worden
Dat is voor mij de reden geweest om dat thema niet meer te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:19:
ja, dat kan.

Settings -> Sound Settings -> Key Tone

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 01-03-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
laat maar, heb de platinum nu :)

[ Voor 145% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 02-03-2011 01:35 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuwe beeld gezien op kz.com van steel-rain pack? Daar wordt de stahl-map getoond omfg it's like snipers heaven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Dat valt toch wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:44
himlims_ schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:52:
nieuwe beeld gezien op kz.com van steel-rain pack? Daar wordt de stahl-map getoond omfg it's like snipers heaven :(
Snipers hebben in deze map een soort van objective, daar kan ik me wel in vinden. Veel erger vind ik die dude die je ziet rondrennen met een rocketlauncher... zoiets moet je juist niet promoten imo! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
the webserver is down :+
kz.com wordt geupdate - verschillende pagina's zie je geruchten verschijnen dat ze het systeem aan 't verbeteren zijn met oogpunt op nieuwe patch ..... goed geruchten komen en gaan, maar wie weet ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Ik denk nog steeds dat GG onder druk heeft gestaan van Sony, waardoor ze 3D en Move hoger op de prio lijst hebben moeten zetten. Dit ten koste van de basis in de game zelf. Dit vertaalt zich in het missen van functionaliteiten (bv. custom games) en kleine foutjes (bv. ontbrekende icons in de kill-feed). Kortom GG zal de komende maanden voorlopig wel door blijven ontwikkelen c.q. patchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ik hoop idd dat er een update komt. Gisteren heb ik me ook weer geërgerd...
Het leek wel of ik met watjes schoot met de M82(?). Tussen de 7 en 10 hits en toch wilde de enemy niet strekken, terwijl ik met 1 hit neerging door dezelfde persoon in kwestie 8)7.

Persoonlijk vind ik de MP van KZ2 toch een stuk beter in elkaar zitten dan de MP van KZ3. Heb me daar ook beter mee vermaakt dan de MP van KZ3 tot nu toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sluit me volledig aan bij jouw ervaring; laatste dagen is 't maar crap met de MP; wazige ping-pikes, poppetjes die je om de hoek dood schiet, en sommige jank ik 120 kogels op (sta-3 lmg) en gebeurd niets met de tegenstander. die poeft 2x en ik ben dood wtf?!

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 03-03-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Die lag pikes zijn weer een ander verhaal. In mijn optiek trouwens ook supersimpel te verbeteren: forceer iedereen naar zijn eigen regio! Waarom laat je in hemelsnaam de speler zelf kiezen 8)7

Maar goed, de laatste shooters (MAG, BC2, KZ3) die ik heb gespeeld op PSN hebben eigenlijk allemaal last van lag... Zou PSN tegen z'n limits aanlopen? Of is het op de 360 ook het geval?

Nog even een oproep aan alle spelers die deel 2 ook gespeeld hebben en het clan- en serversysteem in deel 3 wensen:

Teken aub even dit topic op het officiële forum.

[ Voor 59% gewijzigd door Dynamix op 03-03-2011 13:13 . Reden: Oroep gedetailleerd, aangezien daar blijkbaar behoefte aan is... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat hebben ze reeds gedaan; region lock/voorkeur is bij 1.2 ingevoerd; duidelijk merkbaar omdat je eigenlijk alleen tegen nederlanders/belgen en duitsers speelt - incidenteel wat fransen. maar ik ben nog geen amerikaan, japanner of net wat tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
himlims_ schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:42:
dat hebben ze reeds gedaan; region lock/voorkeur is bij 1.2 ingevoerd; duidelijk merkbaar omdat je eigenlijk alleen tegen nederlanders/belgen en duitsers speelt - incidenteel wat fransen. maar ik ben nog geen amerikaan, japanner of net wat tegen gekomen
Waar heb je die info vandaan? Ik moest gewoon een regio kiezen de eerste keer dat ik 'm opstartte... Dus dat is inclusief laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
volgens mij was dat al in de beta doorgevoerd - ff kijken of ik forum post kan vinden (zoek zoek zoek)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Gister uit frustratie maar aan het mêlee-en gegaan, had meer resultaat dan schieten.

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus... ga dan gewoon Killzone 2 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zeer tevreden over de game, vind het ook geweldig en met een beetje training kan je infiltrators herkennen (ze lijken NET iets anders dan echte).

Ik erger me wel ECHT dood aan de mechs. Ik ben overigens nog steeds niet op de map met de jetpacks (die battery ofzo) terecht gekomen maar ik speel dan ook veel operations i.p.v. warzone.

Lag heb ik verder niet echt last van maar ik heb dan ook een redelijke connectie. ik vind het jammer dat er maar 3 operations maps zijn in het standaard spel. Ik zal wsl wel een paar map pack's gaan kopen.

Het meest irritante zijn de mechs en gespawntrapt worden. Ik haat beide ZO erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Bij operations dacht ik in het begin wat is dit voor bagger :p . Maar nou heb ik het door en speel ik alleen nog die gamemode eigenlijk. Er mogen wel wat nieuwe maps voor komen idd, drie is wat karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 12:50:
[...]

Serieus... ga dan gewoon Killzone 2 spelen.
Serieus... want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 12:50:
[...]Serieus... ga dan gewoon Killzone 2 spelen.
je bent een ontwikkelaar, je maakt een game met aantal unieke features (vol lof ontvangen) je trekt daarmee bepaalde fans en gebruikers aan ...... vervolgens maak je een opvolger, bij die nieuwe versie ga je ineens de unieke features schrappen, juist de punten wat kz2 onderscheidend maakt :N :F echt logica van niets
zoenvisje schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 13:01:
Bij operations dacht ik in het begin wat is dit voor bagger :p . Maar nou heb ik het door en speel ik alleen nog die gamemode eigenlijk. Er mogen wel wat nieuwe maps voor komen idd, drie is wat karig.
erg leuke game modus - zeker in team verband :P maar; http://www.psfocus.nl/2_2..._DLC_voor_Killzone_3.aspx

[ Voor 32% gewijzigd door himlims_ op 03-03-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

killzone 3 is niet killzone 2, kijk nou eens naar al die punten. de UI uit KZ2, waarom zouden ze die terug brengen als ze een nieuwe hebben gemaakt?
er zitten wel wat dingen bij maar om alles daarvan terug te brengen is een beetje overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Maar je gaat toch geen nieuw deel uitbrengen en daarbij een goed concept overboord gooien. Dat je het gaat aanpassen om het te verbeteren, dan kan ik me er iets bij voorstellen. De UI van KZ3 is slechter dan dat van KZ2, vandaar de vraag om dat concept van de UI terug te halen naar KZ3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Ik heb ook nooit verkondigd dat ik al die items terug wil hebben... Het belangrijkste is het server- en clansysteem. Als custom games weer mogelijk zijn, los je zoveel "problemen" tegelijk op! En aangezien er in dat topic enorm veel gereageerd wordt, blijft deze dus bovenaan staan in het officiële forum. Belangrijk, omdat het dan onder de aandacht van de devs blijft.

Qua gameplay vind ik deel 3 vermakelijker dan deel 2. Functioneel schiet deel 3 tekort, vind ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Dynamix op 03-03-2011 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ben nou op elite bezig, laatste stuk van het laatste level, en ik blijf erbij, het zit slecht in elkaar,

spoiler:
Je heb 3 raketten die je in 1 keer afvuurt, bedoel wtf, vervolgens komen de raketten zo hard en in zulke getallen op je af, dat je ze onmogelijk allemaal kan hebben, en vervolgens kan je geen één hit hebben, waarom kan ik die 3 raketten niet gewoon 1 voor 1 afvuren.. had veel beter gewerkt, en had mij weer een paar hartverzakkingen bespaart.. verder prima game, maar dit vind ik te ruk..l Ook zo ontiegelijk lomp dat je door de gehele godganse cockpit kan kijken, maar dat je niet vanuit elk standpunt zeg maar kan schieten, dat zou de boel ook al een heel stuk helpen... nu kan je alleen maar rechtvooruit vuren...

/rant..

Goddank, na een uur proberen dan toch gehaald

[ Voor 20% gewijzigd door Fatal Mind op 03-03-2011 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V1ncam
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-12-2021
Ik snap niet wat iedereen klaagt. Ja, er zijn zeker wat puntjes die beter konden. Met name in de singleplayer vindt ik. Het verhaal lijkt daar, zeker tegen het einde, wat gerusht te worden. Maar de multiplayer vindt ik echt beter dan deeltje 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
patch 1.04: (our next patch to go live later next week)
http://ow.ly/47ekR

[ Voor 164% gewijzigd door Ike. op 03-03-2011 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Security - Several security, anti hack and cheat fixes
zou dat betekenen dat er reeds cheats/hacks verschenen zijn voor killzone? zou dat wel echt een domper vinden voor online gameplay op de playstation. bedoel is/was laatste cheater-vrije platform om mee te gamen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
CrazyProf schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 19:14:
Ik snap niet wat iedereen klaagt. Ja, er zijn zeker wat puntjes die beter konden. Met name in de singleplayer vindt ik. Het verhaal lijkt daar, zeker tegen het einde, wat gerusht te worden. Maar de multiplayer vindt ik echt beter dan deeltje 2.
Als je dan even toelicht wat er beter is, kun je wellicht weer mensen overtuigen... ;)
himlims_ schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 22:08:
zou dat betekenen dat er reeds cheats/hacks verschenen zijn voor killzone? zou dat wel echt een domper vinden voor online gameplay op de playstation. bedoel is/was laatste cheater-vrije platform om mee te gamen :(
Ik heb van de week iemand gebanned zien worden. Er flitste linksonder in mijn scherm een notificatie voorbij. Hier stond trouwens geen reden in vermeld, dus het zou ook kunnen zijn dat deze persoon met een gedownloade versie online wilde spelen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Gisteren de singleplayer uitgespeeld..... En wat een naar gevoel gaf dat zeg. Ik zit met griep thuis, en toch heb ik nergens moeite gehad met het spel op normal, zelfs het laatste level ging vrij eenvoudig. En dan ben ik zeker niet de beste speler, ik bedoel, in killzone 2 had ik toch wel moeite met het laatste level, en vooral radec killen was toch niet zo simpel op normal..... Ook heb ik het gevoel dat de singleplayer veel korter is dan eigenlijk gepland was, ik heb het gevoel dat er voor het laatste level nog een level zou moeten zitten.
spoiler:
Sowieso is het eindlevel waar je in dat battleship een beetje raketten zit af te vuren gewoon waardeloos, zeker in vergelijking met het eindlevel in killzone 2. Die MAWLR (?) vernietigen zou een veel betere eindbaas zijn.
Ik blijf het apart vinden dat ik zelfs met griep het spel heb kunnen uitspelen op normal in 6-7 uur zonder enige moeite, waarbij het eindlevel een grote anti-climax is. Ik denk echt dat de singleplayer eigenlijk in eerste instantie groter had moeten zijn. Misschien had ik KZ3 gewoon op hard moeten spelen, maar ja, ik ging uit van KZ2, waar ik op medium toch een goede uitdaging in had.

Maar.... het smaakt wel naar meer. Ik ga zeker als ik me wat beter voel nog een keer de campaign doen, maar dan op elite. Vooral de graphics, de sfeer, het geluid (!) het kaznan jungle level en de MAWLR (?) omleggen konden me bekoren. Dit spel moet je echt spelen met een volwaardige 5.1 surround set, vooral de battle tegen de MAWLR is gewoon gruwelijk kwa sound. M'n huisgenoten dachten dat ik een sciencefiction film ala war of the worlds aan het kijken was....

Gebruik aub in het vervolg spoiler tags, geen idee wat nu de spoilers zijn of niet dus maar omgezet waar ik dacht dat nodig was.

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 04-03-2011 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Spoiler tags?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:07:
Maar je gaat toch geen nieuw deel uitbrengen en daarbij een goed concept overboord gooien. Dat je het gaat aanpassen om het te verbeteren, dan kan ik me er iets bij voorstellen. De UI van KZ3 is slechter dan dat van KZ2, vandaar de vraag om dat concept van de UI terug te halen naar KZ3.
ik vind de UI van KZ3 tenminste wel overzichtelijker, hoeveel games ken jij dan die met meerdere delen een zelfde UI houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Woehoo! Sharpshooter kwam ik tegen bij de mediamarkt, meteen maar eentje meegenomen :P
Ben benieuwd hoe vermoeiend het weer gaat zijn met mijn 0.0 conditie!

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Only schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 16:40:
Woehoo! Sharpshooter kwam ik tegen bij de mediamarkt, meteen maar eentje meegenomen :P
Ben benieuwd hoe vermoeiend het weer gaat zijn met mijn 0.0 conditie!
Hoe duur was die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sander H schreef op zondag 27 februari 2011 @ 16:27:
Ik zit met veel te veel vragen na het uitspelen van de SP om het episch te noemen.

spoiler:
Even een rijtje met dingen die totaal onduidelijk zijn tijdens de game:

-Hoe kan Stahl (ten minste ik neem aan dat hij dat is, hij was de enige die ze hebben laten zien aan boord van de warp) en die 2 Helghast die nuke hebben overleefd? Volgens mij heb ik iets gemist..
spoiler:
Het is Stahl niet, het is Visari. B)
Visari's dubbelganger is gedood, de opstand van de Helghast was ingecalculeerd en nu dat is mislukt komt Visari de boel weer leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
OPSLAGHOND schreef op zondag 06 maart 2011 @ 16:35:
[...]

spoiler:
Visari's dubbelganger is gedood, de opstand van de Helghast was ingecalculeerd en nu dat is mislukt komt Visari de boel weer leiden.
Dat zou een geweldige start van het 4e deel _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Te duur, maar wou hem gewoon graag hebben! 49,95...
Edit: Zag hem bij Redcoon ook, zelfde prijs alleen buitenlandse versie.
En bij bol.com nu ook http://www.bol.com/nl/p/games/playstation-move-sharp-shooter-gun-controller/1004004011180434/index.html#product_images

[ Voor 47% gewijzigd door Only op 07-03-2011 10:16 ]

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op zondag 06 maart 2011 @ 16:35:
[...]

spoiler:
Dat zou redelijk geniaal zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond eindelijk de 1.000.000 XP gehaald. *O*
Als ik dan zie dat ik nu pas op level 34 (75%) zit na ruim 48 uur spelen, dan duurt het nog wel even voordat ik level 45 heb bereikt. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 08:32:
Gisteravond eindelijk de 1.000.000 XP gehaald. *O*
Als ik dan zie dat ik nu pas op level 34 (75%) zit na ruim 48 uur spelen, dan duurt het nog wel even voordat ik level 45 heb bereikt. :9
Goed bezig d:)b
Ik zit volgens mij op een kleine 350.000 punten na 28 uur spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 16:04
Ik heb een probleem met mijn display output. Ik heb bijvoorbeeld op Bilgarsk Boulevard een effect op mijn beeld alsof er in het level stof rond waait, geen waas in de verte maar alleen zandkorrels dichtbij. Ik dacht altijd dat het er gewoon bij hoorde totdat ik gameplay zag op youtube. Ik gebruik het beeldscherm ook voor mijn computer maar daar is absoluut niks mee aan de hand. Kz draait op 720p toch? Ik heb een resolutie van 1680x1050, misschien heeft het daar iets te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij waait er ook gewoon stof rond. YT is nu niet bepaald een goede graadmeter voor hoe graphics er bij jou thuis uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Ben bijna level 27 na ruim 17 uur op de teller. KD ratio van 1.65 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op maandag 07 maart 2011 @ 08:28:
[...]
Dat zou een geweldige start van het 4e deel _O-
spoiler:
Ik heb zojuist wat meer "bewijs" gevonden voor mijn plotversie;
Als je het spel opstart en het beginfilmpje kijkt (die begint met een lopende Orlock).
Visari loopt achter Orlock aan, Orlock zegt "My ... are, full preparations are made".
Visari vraagt waar Radec en Stahl zijn, ze komen in beeld en Stahl zegt "The package is ready".
Vervolgens zie je Radec en Stahl met een soldaat en een I.S.A.-vliegtuig (ja I.S.A.!), de soldaat wordt doodgeschoten en het vliegtuig vliegt weg.
Als laatste hoor je dan ook nog "We have to move the I.S.A. is here".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Visari is toch dood gegaan in deel 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sander H schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 21:21:
Visari is toch dood gegaan in deel 2?
spoiler:
ja, maar sommige denken dat het een dubbelganger was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Peoples die bij de TWKR clan zitten... het is de planning om over te stappen naar DGU. We willen deze twee clans samenvoegen, zodat we clanmatches kunnen gaan spelen. Als iemand de naam TWKR wilt overnemen, laat het mij zsm weten. Dan draag ik 'm over. Verder zal ik ervoor zorgen dat iedereen een invite voor DGU krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander H schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 18:57:
Ben bijna level 27 na ruim 17 uur op de teller. KD ratio van 1.65 :)
ik ben nu level 22 met 8 uur op de teller, gaat het dan daarna zo traag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynamix schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 17:04:
Peoples die bij de TWKR clan zitten... het is de planning om over te stappen naar DGU. We willen deze twee clans samenvoegen, zodat we clanmatches kunnen gaan spelen. Als iemand de naam TWKR wilt overnemen, laat het mij zsm weten. Dan draag ik 'm over. Verder zal ik ervoor zorgen dat iedereen een invite voor DGU krijgt.
Wat houden die clan matches in? Wordt je dan nog steeds op een public server gezet of worden er echt twee clans tegenover elkaar geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:11:
[...]

Wat houden die clan matches in? Wordt je dan nog steeds op een public server gezet of worden er echt twee clans tegenover elkaar geplaatst?
Dat 2e helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 21:11:
[...]

bij kz3 wordt er een willekeurige andere clan gezocht met vergelijkbaar aantal spelers; dus wanneer je een clanmatch start met 4 man online... dikke kans dat je in een 4x4 game beland. Die games/matches zijn voornamelijk (T)DM georienteerd. Zoals in kz2 wordt ook hier flink gekampeerd en gepauseerd door marksman's. jouw clan begint met 1500 punten, afhankelijk van winst of verlies wijzigt dat aantal. In kz2 hard je competities, en kon je rivaliserende clans uitdagen (en punten inzetten). die functionaliteit zit niet meer in kz3 :( - nu stelt 't eigenlijk niets meer voor; je zoekt een clanmatch - vervolgens kom je in een (T)DM game. en 'that's it' :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Patch 1.04 is vrijgegeven... wat er nu uiteindelijk gepatched is, zal straks wel op het officële blog te vinden zijn. (momenteel down namelijk...)

[ Voor 11% gewijzigd door Dynamix op 11-03-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat um nu testen!
Hopelijk kan ik nu gewoon door neer geschoten knakkers heen lopen !

Trouwens eerste post hier.
Singleplayer vind ik geweldig vooral de Jungle vind ik zeer fraai eruit zien en dat gevecht met die mawlr is ook super. Hij is alleen veel te makkelijk ben begonnen op hard was er zo doorheen en nou op elite en het is nog steeds vrij makkelijk. Jammer maarja.

Multiplayer is wel ok zijn nog een hoop punten die verbeterd kunnen worden. Heb denk ook wel het voordeel dat ik de MP van KZ2 maar een paar keer heb gespeeld en ik dus ook geen dingen mis die daar wel in zaten.
Speel eigenlijk alleen maar warzone omdat de potjes TDM en Operations veel te kort zijn. (als het goed is is de score voor TDM met de patch verdubbelt dus dat is wel beter) Maar bij warzone heb ik wel iedere keer dat mijn team of vet wordt in gemaakt of vet wint het is nooit echt gebalanceerd en dat vind ik jammer.

Schoot mij trouwens nog binnen waar MAWLR voor zou kunnen staan:
Massive Annihilation Without Losing Resources ! >:) iemand nog andere ideen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 16:08:
Gaat um nu testen!
Hopelijk kan ik nu gewoon door neer geschoten knakkers heen lopen !

Trouwens eerste post hier.
Singleplayer vind ik geweldig vooral de Jungle vind ik zeer fraai eruit zien en dat gevecht met die mawlr is ook super. Hij is alleen veel te makkelijk ben begonnen op hard was er zo doorheen en nou op elite en het is nog steeds vrij makkelijk. Jammer maarja.

Multiplayer is wel ok zijn nog een hoop punten die verbeterd kunnen worden. Heb denk ook wel het voordeel dat ik de MP van KZ2 maar een paar keer heb gespeeld en ik dus ook geen dingen mis die daar wel in zaten.
Speel eigenlijk alleen maar warzone omdat de potjes TDM en Operations veel te kort zijn. (als het goed is is de score voor TDM met de patch verdubbelt dus dat is wel beter) Maar bij warzone heb ik wel iedere keer dat mijn team of vet wordt in gemaakt of vet wint het is nooit echt gebalanceerd en dat vind ik jammer.

Schoot mij trouwens nog binnen waar MAWLR voor zou kunnen staan:
Massive Annihilation Without Losing Resources ! >:) iemand nog andere ideen? :D
ik vraag me af of ze echt hebben nagedacht of het ergens voor staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sn0wblind schreef op maandag 28 februari 2011 @ 22:04:
Bizar, maar in patch 1.04 hebben ze dit dus nog steeds niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om dit probleem op te lossen moet je de mappack verwijderen zat ook heel de tijd in de zelfde maps. Toen maar de gamedata verwijdert en he werkte weer perfect (patches moeten dan wel weer opnieuw gedownload worden) mappack kan je later, als het gefixed is weer gewoon installen.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 18:40:
[...]

ik vraag me af of ze echt hebben nagedacht of het ergens voor staat ;)
Reken maar dat het ergens voor staat ;)

De patch:
Ik was toevalig voor de patch overgestapt van infiltrator naar medic. En laat de medic nou net flink aan gepakt zijn. Het medic gedeelte heeft eindelijk nut.
De langere sprint tijd vind ik ook een hele verbetering.
Kan nu gewoon door "mortally wounded" heen lopen, ook toppie!
Alleen jammer van de extreme lag gister had er wel hoop voordeel door, maakte een berg kills omdat iedereen mis schoot maar echt leuk was het niet. Maar ga er vanuit dat het gewoon druk was en hij het vandaag beter doet.

Wat ook jammer is, zo als hierboven te lezen is, dat de mappack bug er nog steeds in zit. Die blijft dus voorlopig nog ff geuninstalled.

Wat ze nog kunnen verbeteren aan de medic is dat mensen het zien als er een medic aangerent komt.
Hoe vaak ik wel niet met gevaar voor eigen leven iemand probeer te reviven die dan net uit tapt 8)7

Hier nog even de complete lijst:
Network - Lag fixes and fixes for network errors 10002, 8001 and 8013
Gameplay - Players now have more stamina by default. Sprint length is increased but the recharge timer has been adjusted to compensate
Gameplay - Mortally wounded players no longer have collision. Alive players should now be able to traverse the levels without getting stuck on mortally wounded players
Gameplay - Medic's revive cool-down reduced from 25 to 10 seconds
Gameplay - Increased range from where friendly players can be revived - player can be revived from 20 meters now
Gameplay - Guerrilla Warfare games now last 15 minutes and it takes 100 kills instead of 50 to win
Performance – Improvements to party creation server load
Menu - Show envelope icon to indicate that player has received message
Menu - Rewards panel in post game screen now auto-scrolls
Menu - Botzone is now paused when player goes to start menu
Menu - Single click squad invite
Menu - Enhanced idle detection code in menu, the player isn’t spawned if he’s still pressing buttons
BUG FIXES

Stability – Fix for an occasional crash bug when in the Credits screen and transitioning straight into Multiplayer via a Invite
Stability – Fix for potential hang when players migrate between maps
Gameplay - Player can retain crouched collision after deploying jetpack
Gameplay - The Assassination Executioner medals only count Deadly Assassin kills, not Executioner kills
Gameplay - Cloak kills with weapons that break cloak now count towards medal for Cloak levels 1 and 2.
Gameplay - Global - Medic’s Triage droids now disappear when player quits out of game
Gameplay - Cloak/Disguise cannot be removed manually by accident anymore
Gameplay – Fix for rumble in Exo being over-powered and out of sync
Gameplay – Fix for Silent Footsteps remaining active after choosing other skill and removed from the personal stats menu
Exploit - Akmir Snowdrift - Player can reach the boat by using an ammo box to exit the intended boundaries
Functionality – Disc eject now handled more gracefully
Trophies - DLC 1 ‘Little Big Weapons’ Trophy does now counts rocket launcher and StA2
Clan functionality – Fix for player quitting and re-joining a tournament, they may re-enter a tournament alone.
Menu - Find game – Operations - Mode description - Spelling issue fixed
Menu - Friends: Fix for Clan tags being displayed for a max of nine players despite the number of player that are in the clan
Menu – Fix for incorrect message given when attempting to join a Clan Game that an online friend is taking place in
Menu - Spawn-screen – Fix for when the extra Primary Weapon skill is equipped, the weapon description goes out of sync
Menu - Accolades do now show subsequently
Menu - When receiving a squad invite from a player in another match, there is now a warning that the player will leave his current game.
Menu - Scramble detailed range and in-game range now match properly
Menu - The Spot and Mark description in the unlock menu is now correct
Menu – Fix for when the player presses the SQUARE button when a player that is in their game is highlighted in the squad lobby menu they receive the message ‘You cannot join a play that is not in a game.’
Menu - Turn off animations for the squad list to avoid it becoming unreadable every time a rebuild occurs when voice chat is activated
Menu – Fix for when trying to join a friend without the required DLC pack, the message will tell the player they are part of a squad.
Menu – Fix for the message informing the player they are attempting to join a DLC game without the required DLC content installed reading better
Menu - Increased Accuracy & Faster Reload Ribbons now update in the personal statistics screen.
Additional to this, we are performing regular and significant Server updates to help with connection issues such as the -9 Error (fix deployed Thursday 3rd of March) as well as improving performance and lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
hoe bevalt deze game nou met move?
Ik ben echt slecht met de ps3 controller, maar met move gaat het dan makkelijker of juist niet?

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat je wel wat makkelijker kan richten. Ken je er verder weinig over vertellen geef mij maar lekker een controller met mn hol op de bank. ;)

Weet niet of je al eerder shooters hebt gespeeld of dat dit je eerste is?
Als de tweede het geval is raad ik je aan om te blijven oefenen!
Ik vind in vergelijking tot andere games het richten in kz een stuk lastiger.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2011 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik speel fps met controllers sinds halo, ik krijg het alleen mar niet goed onder de knie.

Speelde bf1943 daar waren veel beginners en toen ging het wel aardig.
Met mw2 bijv. eindig ik altijd op de laatste plekken omdat daar gewoon fps die hards zitten heb ik het idee ;)

ik dacht dat het met move wat makkelijker zou gaan das een mooie reden om killzone aan te schaffen. Het zou mij leuk lijken als bijv. een battlefield 3 move ondersteund, maar dat zal wel niet.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok dat is wel zout dan. Inderdaad kleine kans dat bf3 move gaat ondersteunen.
Neem aan dat je al van alles geprobeert hebt met instellingen? (sensitivity, inverted look, e.d.)

Speel zelf met inverted look (vraag me niet waarom altijd al gedaan :) ) en meestal de sensitivity klein tikje hoger dan de standaard instelling.

Denk dat het met de move wel beter zal gaan maar dit is wel een stuk vermoeiender en zul je geen uren achter elkaar kunnen volhouden. Verder ben ik helemaal geen fan van die zwieper rommel totaal niet mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 10:58:
hoe bevalt deze game nou met move?
Ik ben echt slecht met de ps3 controller, maar met move gaat het dan makkelijker of juist niet?
Ik heb killzone3 alleen maar met de move gespeeld en ik ben er helemaal fan van. Ja, het is wennen, maar je kan in kz3 de instellingen dusdanig goed afstellen dat het helemaal past. Het gaat er vooral om dat je de overgang tussen rotatie en mikken goed instelt. Dat heb ik nu en ik kom over het algemeen in potjes in de top 3 als het al niet nummer 1 is.

Voor mij is het een verademing boven het pookje, dingen die ik op de pc kon doen kan ik nu ook weer doen, zoals goed strafen, twitch akties, headshots etc. Het enige wat ik er niet goed mee onder controle krijg zijn melee akties, maar in een nieuwe patch krijg je melee onder een button (nu moet je een beweging maken).

En het is absoluut niet vermoeiend, ik zit met mijn arm op een leuning en beweeg alleen mijn pols (dat red ik nog net met mijn conditie :D) .
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 07:40:
Om dit probleem op te lossen moet je de mappack verwijderen zat ook heel de tijd in de zelfde maps. Toen maar de gamedata verwijdert en he werkte weer perfect (patches moeten dan wel weer opnieuw gedownload worden) mappack kan je later, als het gefixed is weer gewoon installen.
Maar ehm, dan ben je toch ook je savegames kwijt?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee die zou je kwijt zijn als je je savegame verwijdert ;)
Gamedata en savegames staan apart.

Maar jij zit dus lekker op je kont, dan hou je het inderdaad wel wat langer vol. :D
Maar daar heb je het al, je gebruikt het dus niet zoals het bedoelt is, verder niks mis mee natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:48:
Maar daar heb je het al, je gebruikt het dus niet zoals het bedoelt is, verder niks mis mee natuurlijk.
Waar staat dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk nergens, ik weet niet of er een reclame is geweest van kz3+move maar als die er geweest zou zijn had je waarschijnlijk beelden gezien van iemand met de gun staand voor zn TV. En niet zittend op de bank leun\end op de leuning. Get my drift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 15:43:
Waarschijnlijk nergens, ik weet niet of er een reclame is geweest van kz3+move maar als die er geweest zou zijn had je waarschijnlijk beelden gezien van iemand met de gun staand voor zn TV. En niet zittend op de bank leun\end op de leuning. Get my drift?
Nou dan ga ik voortaan wel staan als dat zo moet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:48:

;) maar als je wilt gaan staan nou, be my guest :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
De servers zijn vandaag overspoeld door infiltranten die als een kip zonder kop door de maps rennen en iedereen melee'en die ze tegenkomen. Als dat de enige manier is waarop ze kunnen winnen is dat wel heel erg triest, zeer irritant om tegen te spelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sander H schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 17:31:
De servers zijn vandaag overspoeld door infiltranten die als een kip zonder kop door de maps rennen en iedereen melee'en die ze tegenkomen. Als dat de enige manier is waarop ze kunnen winnen is dat wel heel erg triest, zeer irritant om tegen te spelen :X
weet niet wat ze veranderd hebben met netcode, maar sprinten + melee heeft nu nog meer voordeel dan voorheen. krijg soms kills +1-2sec. later toegekend :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak15KW
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-01 12:45
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 13:14:
[...]

Ik heb killzone3 alleen maar met de move gespeeld en ik ben er helemaal fan van. Ja, het is wennen, maar je kan in kz3 de instellingen dusdanig goed afstellen dat het helemaal past. Het gaat er vooral om dat je de overgang tussen rotatie en mikken goed instelt. Dat heb ik nu en ik kom over het algemeen in potjes in de top 3 als het al niet nummer 1 is.

Voor mij is het een verademing boven het pookje, dingen die ik op de pc kon doen kan ik nu ook weer doen, zoals goed strafen, twitch akties, headshots etc. Het enige wat ik er niet goed mee onder controle krijg zijn melee akties, maar in een nieuwe patch krijg je melee onder een button (nu moet je een beweging maken).

En het is absoluut niet vermoeiend, ik zit met mijn arm op een leuning en beweeg alleen mijn pols (dat red ik nog net met mijn conditie :D) .

[...]

Maar ehm, dan ben je toch ook je savegames kwijt?
Dit, ik eindig nu vaak als eerste in m'n team. Draaien gaat na een tijdje wennen goed. Lekker de arm op de leuning en ik heb zeker een paar keer ong 2 uur non stop gespeeld. Wel jammer van het lange laden tussen de matches en dat je pas de laatste paar seconden kan klooien met je punten.

Weet zelfs niet zeker of de gun een verbetering is want dat vergt veel meer energie met kijken over de loop. Iemand al ervaring met lange stukken met een gun?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
vandaag uitgespeeld, maar vond hem vrij makkelijk :(

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De singleplayer is inderdaad heel makkelijk best jammer eigenlijk.
Je kan trouwens ieder potje het hele potje lang "klooien" met je "punten". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Ik vind hem op Elite nog best pittig, maar dat komt mede doordat het coversysteem niet echt lekker werkt. Soms zit je achter een muurtje en dan kunnen ze je alsnog makkelijk neerschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2011 @ 20:22:
Je kan trouwens ieder potje het hele potje lang "klooien" met je "punten". :)
Bedoel je dat je tijdens het spelen naar het menu van de skill points kan?

[ Voor 15% gewijzigd door Ike. op 14-03-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat bedoel ik. In het spawn menu op vierkantje drukken :) Kost helaas wel wat tijd van het potje.
Ik had een code voor 24uur alle classes compleet unlocked en kon na die 24uur 2,5 class compleet unlocken dus dat was wel een voordeel.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:40

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Sander H schreef op maandag 14 maart 2011 @ 11:05:
Ik vind hem op Elite nog best pittig, maar dat komt mede doordat het coversysteem niet echt lekker werkt. Soms zit je achter een muurtje en dan kunnen ze je alsnog makkelijk neerschieten.
Ik heb het cover systeem vrijwel niet gebruikt, speel met alternative controller instelling zodat ik toch nog met L1 kan richten en dan breek ik sowieso mn vingers wanneer ik in cover wil blijven, omhoog over het randje wil kijken, en dan ook nog down the sights wil aimen... :D

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
Voxalizer schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:44:
[...]

Ik heb het cover systeem vrijwel niet gebruikt, speel met alternative controller instelling zodat ik toch nog met L1 kan richten en dan breek ik sowieso mn vingers wanneer ik in cover wil blijven, omhoog over het randje wil kijken, en dan ook nog down the sights wil aimen... :D
Cover zo instellen dattie em vasthoudt.. anders is het inderdaad 'vringers breken geblaze'.. ;)!

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!
net bericht van kz devver; volgende week (waarschijnlijk) en anders week erop 1.5 patch

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste