Wil namelijk voorkomen dat ik straks zoals bij MAG een DLC koop die niemand speelt. Nou is het niet veel geld. Maar alsnog koop ik die alleen liever als die ook echt gespeeld wordt.Jackal131 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 10:04:
[...]
Gisteren met Dynamix en Himlims nog een paar potjes gespeeld op Stahl Arms.
Moest er wel weer inkomen, aangezien ik KZ3 al een poosje niet meer aangeraakt had.
Het is niet zo dat je in lege servers komt als je maps uit de DLC wilt spelen (als dat is wat je bedoeld).dangerpaki schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 10:19:
[...]
Wil namelijk voorkomen dat ik straks zoals bij MAG een DLC koop die niemand speelt. Nou is het niet veel geld. Maar alsnog koop ik die alleen liever als die ook echt gespeeld wordt.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Heb nu een aantal keer toch echt in een lege map gestaan als ik op tijden mn PS3 aanzette dat er bijna niemand online was. Maar met MAG kwam je uberhaupt niet een game binnen omdat er gewoon niet genoeg man was om het spel op de desbetreffende map te starten. Maar goed denk dat ik de maps gewoon koop en zie wat het wordt.Jackal131 schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 10:22:
[...]
Het is niet zo dat je in lege servers komt als je maps uit de DLC wilt spelen (als dat is wat je bedoeld).
Ja, er komt een nieuwe DLC, hij heet From the Ashes..dangerpaki schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:45:
Goed nieuws voor de KZ2 lovers. Ik zat gisteren na de update in m'n trophy lijst te kijken en zag opeens een aantal trophies staan voor Radec Accademy en een aantal andere maps. Lijkt dus erop dat er binnenkort weer een nieuwe DLC aankomt waar de populaire Radec Accademy map in ieder geval erbij zit. Dat was altijd een goede map om te knallen.
Gisteren in ieder geval weer lekker gespeeld. En ik moet zeggen KZ3 speelt echt zo lekker en is zo verslaven. mooie killstreak van 15+ op Bloodgracht gehaald. En een aantal trophies naar binnen gesleept die bij de map horen.
Hopen dat binnenkort een mooie aanbieding komt voor de andere twee DLCs. Word de steel arms DLC veel gespeeld eigenlijk nog?
De andere DLC's worden genoeg gespeeld..
ik vond 'm ook echt lekker spelen de nieuwe release. erg positief ontvangen hier. als we weer eens met meer zijn kunnen we servertje ownen ;-)dangerpaki schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 09:45:
Gisteren in ieder geval weer lekker gespeeld. En ik moet zeggen KZ3 speelt echt zo lekker en is zo verslaven. mooie killstreak van 15+ op Bloodgracht gehaald. En een aantal trophies naar binnen gesleept die bij de map horen.
Moeten we wel op het zelfde moment online zijn.LuPo schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:18:
[...]
Mij heb je al. Ik heb BC2 en Killzone 3 dus we kunnen behoorlijk wat afknallen.
Killzone 3 mp nooit echt aan begónnen, weet niet waarom eigenlijk. Morgen maar eens aanslingeren.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Het is nu officieel aangekondigd: http://www.killzone.com/k...s/2011-06-17_dlc3-01.html
plus gameplay andere oldies:
Radec: YouTube: Kanaal van HelghastCinema
Tharsis: YouTube: Kanaal van HelghastCinema
Het nieuwe mappack.. Woensdag te downloaden...
Can't wait!
Can't wait!
[ Voor 55% gewijzigd door martijn_me op 19-06-2011 20:07 ]
Dit is niet zomaar een heruitgave, net de filmpjes bekeken: http://www.killzone.com/k...s/2011-06-20_dlc3-02.htmlmartijn_me schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 22:22:
Het is nu officieel aangekondigd: http://www.killzone.com/k...s/2011-06-17_dlc3-01.html
Can't wait!
Tharsis Depot en Radec Academy zien er helemaal anders uit.... Tharsis inclusief jetpacks
Radec Academy is veel kleurrijker en mooier geworden. En Tharsis Depot, ziet er weer heerlijk chaotisch uit zoals het hoort. Morgen dus in de PSN store, ik ga voor de DLC map bundle pack, 6 maps voor 9,99 euro.
En nog een mooi bericht
Earlier this week we released the third DLC pack for Killzone 3, ‘From The Ashes’, as well as a DLC Bundle containing all three DLC packs. Of course there’s only one way to celebrate this momentous occasion: organize a Triple XP Weekend!
You read that right – from Friday, June 24 at 17:00 PM UK time, until Monday, June 27 at 9:00 AM UK time, all XP earned in Killzone 3’s multiplayer matches will be tripled. So whether you’re exploring new DLC maps or just re-acquainting yourself with the stock maps, you’ll rank up faster than ever!
Bron: website Killzone.com
Earlier this week we released the third DLC pack for Killzone 3, ‘From The Ashes’, as well as a DLC Bundle containing all three DLC packs. Of course there’s only one way to celebrate this momentous occasion: organize a Triple XP Weekend!
You read that right – from Friday, June 24 at 17:00 PM UK time, until Monday, June 27 at 9:00 AM UK time, all XP earned in Killzone 3’s multiplayer matches will be tripled. So whether you’re exploring new DLC maps or just re-acquainting yourself with the stock maps, you’ll rank up faster than ever!
Anoniem: 376966
DAAAAAAAASSSSSSSSSS ZEKER CHILL!!!!!! het hele weekend non stop killzone spelen!martijn_me schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:51:
En nog een mooi bericht![]()
ik ben nu 39 nog 6 level te gaan
Nice, dit weekend dan maar eens die DLC binnenhalen en knallen maar!
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
HOOOOOOOOOOLLLLLYYYYYY........martijn_me schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 14:51:
En nog een mooi bericht![]()
TRIPLE xp, en gisteren had ik nog de mappack bundle gekocht...
Zo kom ik nooit van mn killzone verslaving af.... Gelukkig is het geen mooi weer buiten....
Ow ja, die nwe maps zijn wel geniaal zeg, vooral tharsis depot, briljant met die petrusite effecten. Blood Gracht is ook niet verkeerd, a la kaznan jungle met de wildgroei. Junkyard is wel lachen met die mechs killen, gewoon als tactician een welgemikte schot met je VC9 en je hebt een mooie kill gemaakt (200pts). Ga het zeker nog een tijdje spelen.
Hoe kan ik de dlc maps spelen? Ik speel alleen deathmatch (guerilla warfare) maar ik kan steeds alleen maar de standaard maps en Bloodgracht voten..
niet alle maps zijn geschikt voor alle type game-modeSander H schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:27:
Hoe kan ik de dlc maps spelen? Ik speel alleen deathmatch (guerilla warfare) maar ik kan steeds alleen maar de standaard maps en Bloodgracht voten..
Ik ga dit weekend ook maar even een beetje Killzone 3 doen denk ik. Als je voor 17:00 aan het gamen bent krijg je dan automatisch vanaf 17:00 triple points?
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Weet ik, 4 dlc maps zijn warfare maps, maar ik kan ze niet kiezen.
Als je van te voren instelt welke maps je wilt spelen staan ze er wel allemaal tussen, maar als je vervolgens 'any map' kiest kun je alleen maar voten naar 1 van de standaard maps of Bloodgracht.
Als je van te voren instelt welke maps je wilt spelen staan ze er wel allemaal tussen, maar als je vervolgens 'any map' kiest kun je alleen maar voten naar 1 van de standaard maps of Bloodgracht.
[ Voor 60% gewijzigd door Sander H op 24-06-2011 15:46 ]
vanaf 18.00 uur NL tijdLuPo schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:40:
Ik ga dit weekend ook maar even een beetje Killzone 3 doen denk ik. Als je voor 17:00 aan het gamen bent krijg je dan automatisch vanaf 17:00 triple points?
Ik krijg niet elke match triple XP, jullie wel?
edit:
nu werkt het wel
edit:
nu werkt het wel
[ Voor 44% gewijzigd door Ike. op 25-06-2011 13:25 ]
Ik weet niet of het bij mij al werkte gisterenavond en vanochtend. Ben in 1h 20m level 9. Is dat triple XP?Ike. schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 11:58:
Ik krijg niet elke match triple XP, jullie wel?
edit:
nu werkt het wel
Ja het werktLuPo schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 13:26:
[...]
Ik weet niet of het bij mij al werkte gisterenavond en vanochtend. Ben in 1h 20m level 9. Is dat triple XP?
Hopelijk nog een niveautje erbij dit weekend, op naar level 40
Hier voor de nieuwkomers de rangen nog een keer op een rij:
Private 750 1 -
Private II 2000 1 -
Private III 3750 1 -
Lance Corporal I 6000 1 -
Lance Corporal II 8750 1 Armor
Lance Corporal III 12000 1 -
Corporal I 15750 1 -
Corporal II 20000 1 -
Corporal III 24750 1 -
Sergeant I 30250 1 Promity Mines & Silent Footsteps
Sergeant II 36500 2 -
Sergeant III 43500 2 -
Sergeant Major I 51500 2 -
Sergeant Major II 60500 2 -
Sergeant Major III 70500 2 Extra Ammo
Lieutenant I 81000 2 -
Lieutenant II 92750 2 -
Lieutenant III 107000 2 -
Captain I 123750 2 -
Captain II 143000 2 Extra Primary weapon
Captain III 164750 3 -
Major I 189000 3 -
Major II 215750 3 -
Major III 247500 3 -
Lieutenant Colonel I 284250 3 -
Lieutenant Colonel II 326000 3 -
Lieutenant Colonel III 372750 3 -
Colonel I 424500 3 -
Colonel II 481250 3 -
Colonel III 548000 3 -
Brigade General I 624750 4 -
Brigade General II 711500 4 -
Brigade General III 808250 4 -
Lieutenant General I 915000 4 -
Lieutenant General II 1031750 4 -
Lieutenant General III 1168500 4 -
Major General I 1325250 4 -
Major General II 1502000 4 -
Major General III 1698750 4 -
General I 1925850 4 -
General II 2192950 5 -
General III 2500050 5 -
Commander I 2957150 - -
Commander II 3714250 - -
Commander in Chief 5000000 - -
[ Voor 70% gewijzigd door martijn_me op 25-06-2011 16:45 ]
Die Operations mode vind ik het leukste om te spelen, vooral die tussen filmpjes maken het mooi!
Alleen jammer dat er maar 3 mappen voor zijn...
Dat is inderdaad iets wat ik niet snap. GG introduceert een nieuw speltype, welke goed ontvangen wordt door de community en vervolgens maken ze er geen nieuwe maps voor...Dirk149 schreef op zaterdag 25 juni 2011 @ 20:06:
Die Operations mode vind ik het leukste om te spelen, vooral die tussen filmpjes maken het mooi!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
En iedereen een hoop punten gescored dit weekend? Ik had een paar potjes van 30.000+
dat tikt lekker aan.. Nu de online stats nog terug...

[ Voor 29% gewijzigd door martijn_me op 26-06-2011 21:33 ]
Jammer dat ik vorige week pas het spel bij Zavvi hebt besteld
Was een goed begin van m'n ranking geweest zulke bonus acties!
Mocht er ooit nog iemand in dit topic komen
, weet iemand hoeveel turrets je tegelijk kan neer zetten ?
1.matz schreef op dinsdag 19 juli 2011 @ 23:00:
Mocht er ooit nog iemand in dit topic komen, weet iemand hoeveel turrets je tegelijk kan neer zetten ?
Als je een nieuwe maakt gaat de vorige kapot.
En hoe zit dat dan als je dood gaat? Blijven je turrets of de bewakings bots dan wel intakt?
Of gaan ze dan gewoon kaduuk:P
Of gaan ze dan gewoon kaduuk:P
De turrets in KZ3 zijn overigens zo slecht als maar kan. Vergeleken met die vliegende sentry bots zijn ze compleet nutteloos. Die turrets zijn veel te makkelijk om te leggen en zijn veel te langzaam met het tracken en killen van vijanden. En 9 van de 10 keer vraag je je af waarop zo'n volledig geupgrade turret nou niet gewoon een raket afvuurt en blijft vuren met z'n trieste kogeltjes. Echt daar zouden de ontwikkelaars nog wel wat kunnen verbeteren vind ik.
Ik vind juist van niet, in word regelmatig gekild door turrets en sentry's.
Ik vind dit wel de juiste balans, zelf krijg ook een aantal kils ermee in een potje, je moet weten waar je ze neer moet zetten, en het geluk hebben dat ze niet meteen word vernietigt.
Ik vind dit wel de juiste balans, zelf krijg ook een aantal kils ermee in een potje, je moet weten waar je ze neer moet zetten, en het geluk hebben dat ze niet meteen word vernietigt.
Ik zet ze vaak op sneeky plekken neer en krijg er ook kills mee. Maar het punt is dat zo'n drone gewoon gezellig weg kan vliegen als erop geschoten wordt. Dat kan zo'n sentry niet. Maar dat wordt verder niet echt gecompenseerd. Bijvoorbeeld 7/10 keer dat een sentry bot een raket richting een drone vuurt vliegt zo'n drone gezellig weg. En ik word zelf toch significant vaker door een drone gekilled dan een sentry turret. Je loopt gezellig naar zo'n turret toe terwijl je al beschoten bent en loopt er een rondje omheen om je weg te vervolgen of dat ding te hacken.Anoniem: 376966 schreef op donderdag 21 juli 2011 @ 00:29:
Ik vind juist van niet, in word regelmatig gekild door turrets en sentry's.
Zijn er hier ook mensen die alle DLC packs hebben gekocht? Ben zelf niet echt van de DLC, dus ben een beetje huiverig. Is het de 10 euro waard?
Ben nu 8 uren online geweest, en ben al wat op de maps uitgekeken die standaard bij het spel zitten. Ben eigenlijk wel aan wat nieuws toe, maar voegen de nieuwe maps ook echt wat toe?
Ben nu 8 uren online geweest, en ben al wat op de maps uitgekeken die standaard bij het spel zitten. Ben eigenlijk wel aan wat nieuws toe, maar voegen de nieuwe maps ook echt wat toe?
Ik heb alles maar vooral de GW dlc's zijn zo dood als een pier...matz schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 13:48:
Zijn er hier ook mensen die alle DLC packs hebben gekocht? Ben zelf niet echt van de DLC, dus ben een beetje huiverig. Is het de 10 euro waard?
Meestal 2 vs 2 ofzo..
Maar de Operations en Warzone maps zijn wel goede toevoegingen?martijn_me schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 16:45:
[...]
Ik heb alles maar vooral de GW dlc's zijn zo dood als een pier...
Meestal 2 vs 2 ofzo..
Ja,die worden nog wel gespeeld, maar zelf dat valt tegen als je op een bepaalde map wilt spelen en deze kiest in kaart keuze.matz schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 18:05:
[...]
Maar de Operations en Warzone maps zijn wel goede toevoegingen?
Nu ik toch even bezig ben met killzone... Ik merk wel dat ik me de laatste tijd ga irriteren aan de mensen die puur voor de melee kill gaan en de mensen die alleen als infiltrator spelen. Ik zat net in een server waar volgens mij 3/4 van de mensen infiltrator waren. Dan weet je gewoon bijna niet meer waar je het moet zoeken.
Ze kunnen beter een max. van elke klasse invoeren. Dat maakt het allemaal wel wat meer in balans.
Ze kunnen beter een max. van elke klasse invoeren. Dat maakt het allemaal wel wat meer in balans.
Ja, maar houdt er rekening mee dat sommige mensen met medailles bezig zijnmatz schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 21:26:
Nu ik toch even bezig ben met killzone... Ik merk wel dat ik me de laatste tijd ga irriteren aan de mensen die puur voor de melee kill gaan en de mensen die alleen als infiltrator spelen. Ik zat net in een server waar volgens mij 3/4 van de mensen infiltrator waren. Dan weet je gewoon bijna niet meer waar je het moet zoeken.
8uur onlinematz schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 13:48:

himlims_ schreef op zondag 24 juli 2011 @ 13:02:
[...]
8uur onlineen nu al bored; koop de DLC dan niet, zijn maar paar maps die zullen je dan voor slechts paar uurtjes zoet houden.

Ik heb alle DLCs en moet zeggen dat er wel een aantal leuke maps zitten bij elke DLC. Ik zou ze wel weer gekocht hebben. Dus zou ze je ook aanraden.matz schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 13:48:
Volgens mij zijn er geen nieuwe operations maps maar enkel warfare en warzone maps die je erbij krijgt.matz schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 18:05:
[...]
Maar de Operations en Warzone maps zijn wel goede toevoegingen?
Inderdaad de laatste tijd ook erg vaak irritant veel infiltrators tegengekomen.matz schreef op zaterdag 23 juli 2011 @ 21:26:
Daar is een heel goed kuur tegen: tactician+m82dangerpaki schreef op zondag 24 juli 2011 @ 17:33:
[...]
Ik heb alle DLCs en moet zeggen dat er wel een aantal leuke maps zitten bij elke DLC. Ik zou ze wel weer gekocht hebben. Dus zou ze je ook aanraden.
[...]
Volgens mij zijn er geen nieuwe operations maps maar enkel warfare en warzone maps die je erbij krijgt.
[...]
Inderdaad de laatste tijd ook erg vaak irritant veel infiltrators tegengekomen.
Speel zelf erg vaak als Engineer of Marksmen. Schiet gewoon op alles wat langs loopt om zeker te zijn dat het niet zo'n Infiltrator is. Heb de wapens bij de Tactician nog niet allemaal geunlockt. De tier1 primary weapon is zo ruk bij Tactician, je schiet het magazijn leeg en je tegenstander loopt gezellig naar je toe om een vette melee te doen. Maar hoop straks na al dat online gespeel wel alles te kunnen unlocken voor alle klassen.
Het spel wordt steeds leuker, de meeste leuke upgrades bewaren ze voor het laatst, behalve bij de marksmen, dat scramble mag van mij de vuilnisbak in, het verraad je positie vaak alleen maar..dangerpaki schreef op zondag 24 juli 2011 @ 23:30:
![]()
Speel zelf erg vaak als Engineer of Marksmen. Schiet gewoon op alles wat langs loopt om zeker te zijn dat het niet zo'n Infiltrator is. Heb de wapens bij de Tactician nog niet allemaal geunlockt. De tier1 primary weapon is zo ruk bij Tactician, je schiet het magazijn leeg en je tegenstander loopt gezellig naar je toe om een vette melee te doen. Maar hoop straks na al dat online gespeel wel alles te kunnen unlocken voor alle klassen.
Denk inderdaad dat het spel steeds leuker word. Ik herinner me ergens vaag dat de Marksmen voorheen juist de optie had om enemies te taggen. Zeg maar de optie die nu geloof ik aan de Tactician is gekoppeld. Klopt dit of is het alleen maar in m'n hoofd dat ik als Marksmen in KZ2 m'n tag functie kon aanzetten en dan iedereen kon knallen.
EDIT: inderdaad de recon ability hoort nu bij de tactician.
[ Voor 14% gewijzigd door dangerpaki op 25-07-2011 15:01 ]
Mede daarom zijn de infiltrators kansloos tegen een tacticiandangerpaki schreef op maandag 25 juli 2011 @ 15:00:
Denk inderdaad dat het spel steeds leuker word. Ik herinner me ergens vaag dat de Marksmen voorheen juist de optie had om enemies te taggen. Zeg maar de optie die nu geloof ik aan de Tactician is gekoppeld. Klopt dit of is het alleen maar in m'n hoofd dat ik als Marksmen in KZ2 m'n tag functie kon aanzetten en dan iedereen kon knallen.
Gisteren een paar potjes slecht gespeeld zeg. Kreeg tussendoor steeds meer last van lag en dat de session master niet available was. Toen was ik opeens gebanned. Weer ingelogd en ik kon weer door. Laatste potje was wel weer goed. Had een mooi plekje op de boulevard map waar ik behoorlijk wat afgeknald heb.
Hier was ik al bang voor, KZ3 sterft een stille dood
Zijn er nog GoT'ers die veel spelen? Ikzelf heb KZ3 al maanden niet meer aangeraakt...

Zijn er nog GoT'ers die veel spelen? Ikzelf heb KZ3 al maanden niet meer aangeraakt...
Ik ben bezig met de singleplayer op Elite. Dan heb ik nl. de platinum binnen en verkoop ik hem weer.
Speel het heeeeeeeeeel soms nog wel eens met een vriend online, maar dan zijn we meestal snel weer klaar vanwege de, naar mijn mening, slechte map-design. Graphics zijn top, maar je moet altijd wel als tactician spelen om die middelste spawn-points te capturen, want als je die niet hebt word je zo ge-base-spawn-raped...Dynamix schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:23:
Wat dat betreft vond ik KZ2 mp veel leuker en beter. Tactical spawn flares FTW!
[ Voor 16% gewijzigd door Sssquirrel op 24-08-2011 11:11 ]
This is a Rapture reminder..
Slechte map design vind ik nog wel meevallen. Waar ik me echt aan irriteer is de slechte spawns. Je word regelmatig met je kop richting een muur gespawnd. Waarom in hemelsnaam zou een speler dat willen?!?!? Spawm me gewoon lekker met m'n kop richting de deur die de enige uitweg biedt uit de ruimte.Sssquirrel schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:09:
[...]
Speel het heeeeeeeeeel soms nog wel eens met een vriend online, maar dan zijn we meestal snel weer klaar vanwege de, naar mijn mening, slechte map-design. Graphics zijn top, maar je moet altijd wel als tactician spelen om die middelste spawn-points te capturen, want als je die niet hebt word je zo ge-base-spawn-raped...
Wat dat betreft vond ik KZ2 mp veel leuker en beter. Tactical spawn flares FTW!
Problemen met connectiviteit zijn overigens verholpen. Lag aan m'n router.
Tja, KZ3 online hebben ze zelf (GG) een beetje omzeep geholpen. Als ze het vanaf begin af aan hadden opgezet als KZ2 of in ieder geval de beste dingen daarvan, dan had het een succes kunnen worden.Dynamix schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:23:
Hier was ik al bang voor, KZ3 sterft een stille dood![]()
Ik heb aan KZ3 minder plezier beleefd dan aan KZ2 als ik eerlijk moet zijn.
Ik denk ook niet dat ik KZ3 in de nabije toekomst nog veel ga spelen (BF3 release nadert

Wij spelen (of eigenlijk speelden) meestal Warzone, en als je dan de map MAWLR Graveyard krijgt, heb je 9 v/d 10 keer dat beide teams aan 1 kant van die crusher staan te snipen, en aan de 2 zijkanten in de overdekkingen tegenover elkaar staan. En dat het hele potje lang, totdat 1 team doorbreekt en de ander vastzet op de base-spawn-point. Dan kom je niet eens naar buiten, en dan is de lol er snel af 
Nu had je dat bij KZ2 ook wel eens op Radec Academy en Tharsis Depot, maar lang niet zo vaak als bij KZ3. (waarschijnlijk doordat je in KZ2 op je squad-leader kon spawnen en op de tactical-spawn-flares). Als je bij KZ3 de vaste, middelste spawnpoints verliest, is je team de sjaak, aangezien je alleen nog in je base kan spawnen...
Anyways, zoals Jackal131 al zegt: "Ik heb aan KZ3 minder plezier beleefd dan aan KZ2 als ik eerlijk moet zijn." Ik ben het daar helaas mee eens. Zonde, want KZ3 had wel de potentie
Nu had je dat bij KZ2 ook wel eens op Radec Academy en Tharsis Depot, maar lang niet zo vaak als bij KZ3. (waarschijnlijk doordat je in KZ2 op je squad-leader kon spawnen en op de tactical-spawn-flares). Als je bij KZ3 de vaste, middelste spawnpoints verliest, is je team de sjaak, aangezien je alleen nog in je base kan spawnen...
Anyways, zoals Jackal131 al zegt: "Ik heb aan KZ3 minder plezier beleefd dan aan KZ2 als ik eerlijk moet zijn." Ik ben het daar helaas mee eens. Zonde, want KZ3 had wel de potentie
[ Voor 13% gewijzigd door Sssquirrel op 24-08-2011 14:27 ]
This is a Rapture reminder..
Same here. De SP zat goed in elkaar, maar de MP hebben ze aardig om zeep geholpen. Daarnaast leent de MP zich enorm om "lame" te gaan spelen. Niet heel erg als je een fatsoenlijke custom game kan opzetten... Nee, de replay value is heel laagJackal131 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 14:12:
[...]
Tja, KZ3 online hebben ze zelf (GG) een beetje omzeep geholpen. Als ze het vanaf begin af aan hadden opgezet als KZ2 of in ieder geval de beste dingen daarvan, dan had het een succes kunnen worden.
Ik heb aan KZ3 minder plezier beleefd dan aan KZ2 als ik eerlijk moet zijn.
Ik denk ook niet dat ik KZ3 in de nabije toekomst nog veel ga spelen (BF3 release nadert)
Wel jammer, want de graphics heb ik niet eerder zo mooi gezien op de PS3. Laten we hopen dat KZ4 de looks van KZ3 krijgt met een basis van KZ2!
Op naar BF3 die de komende lange periode mijn PS3 gaat ownen
[ Voor 4% gewijzigd door Dynamix op 25-08-2011 08:40 ]
Ik heb KZ3 een paar keer online gedaan maar ik vond er geen hout aan eerlijk gezegd. Nee, doe dan maar BF:BC2 of liever nog BF3. 
De SP is inderdaad wel erg vet en de graphics zijn ook prima in orde. Als je dan inFAMOUS of Bioshock gaat spelen (zoals ik ondertussen doe) vallen die spellen wel iets tegen.
De SP is inderdaad wel erg vet en de graphics zijn ook prima in orde. Als je dan inFAMOUS of Bioshock gaat spelen (zoals ik ondertussen doe) vallen die spellen wel iets tegen.
Sinds vorige week in het bezit van de Sony Sharpshooter. Nu een 2e run in Killzone 3 met mijn aankoop. Jeetje wat is dat geweldig zeg. En ook voor de 2e keer geniet ik van deze game. Mogen we trots op zijn!
Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....
Zit ook sterk te twijfelen om die te halen. Dat zal vast wel in meer shooters serieus ondersteund worden (hoop ik). Enige waar ik over twijfel is de niet zo ergonomische houding. Ik game makkelijk een aantal uur achter elkaar als ik eenmaal begin. Ik denk dat dat dat met de sharpthooter toch tot wat klachten gaat leiden.Baatje schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 20:22:
Sinds vorige week in het bezit van de Sony Sharpshooter. Nu een 2e run in Killzone 3 met mijn aankoop. Jeetje wat is dat geweldig zeg. En ook voor de 2e keer geniet ik van deze game. Mogen we trots op zijn!
Tis met de houding inderdaad wel even wennen maar ik vind het echt erg leuk. Tis voor mij niet als vervanging van de dual shock maar wel iets waardoor ik deze shooter en ook vast Resistance 3 nogmaals beleef maar dan op een andere manier.
Neem de gok en probeer het :-)
Neem de gok en probeer het :-)
Fear leads to anger, anger leeds to hate, hate leeds to suffering....
Komende week nieuwe patch voor KZ3. Ik denk over het algemeen positieve veranderingen. Met name die turrets zoals ik dat al had gezegd hiervoor in dit topic zijn heel slap. Dus dit is een mooie update. Maar ook weer niet een hele grote update eigenlijk.
Today Von Victor Zuylen at Guerrilla Games has shared details on the upcoming Killzone 3 PS3 patch 1.12 which arrives next week on September 6, 2011.
Below are the details, to quote: On Tuesday, September 6, Guerrilla will release patch 1.12 for Killzone 3.
This patch introduces several community-requested changes to Killzone 3, including an adjustment to the Marksman's scramble ability, better turrets for the Engineer, and an option to switch off Sixaxis-only actions for players with disabilities.
Here is the full list of changes included with patch 1.12:
CAREERS:
• Changed Marksman's scramble ability into an active ability - The marksman scramble ability now needs to be activated and deactivated via the d-pad, and has a cooldown period.
• Increased tracking response for engineer turrets - The turn speed of turrets has been increased, allowing them to track players more easily.
• Increased armor for engineer turrets (30%) - Turrets can still be destroyed by a single explosion from a grenade or missile launcher.
WEAPONS:
• Improved StA-2 Battle Pistol - Detonation time for the StA-2 Battle Pistol's grenade is shorter, and the damage it deals is more severe.
MAPS:
• Added realtime projector to MP15 Radec Academy - A realtime projector has been added to the theater room, projecting onto the large wall with two doors.
SOUND:
• Toned down overly enthusiastic death screams - Aieeeeaaargh!
MATCHES:
• Increased mission points in Warzone - There is more of an incentive to go after mission objectives now.
• Doubled cooldown time on mortars - Cooldown time was increased from 30 to 60 seconds to avoid spamming the Search & Destroy mission area.
• Fixed tournaments not ending as soon as one clan leaves.
• Fixed clans being able to rejoin games that were already finished - Clans used these exploits to boost their game wins and climb the leaderboards.
• Reduced wait time at end of the round - The wait time was brought down from 60 to 45 seconds.
• Reduced pre-game wait time at end of the round - The wait time was brought down from 30 to 20 seconds.
INTERFACE:
• Added menu option to disable Sixaxis-only actions - Sixaxis-only actions can now be switched off in the menu, so players only have to press 'O' to start an action. This will make Killzone 3 more accessible to disabled players.
• Added map name to spawn screen - The map name can be seen in the top left, under the titles.
Enjoy!
Ik heb de beta met veel plezier gespeeld en heb sinds een aantal dagen de full version er maar eens in geduwd. Ik begon call of duty (bo) echt zat te worden.
Paar potjes botzone gedaan om weer in de look and deel te komen. Nu een paar levels hoger en weer helemaal verslaafd. Wat een goede mp en wat speelt het heerlijk. Eerst nog even flink wat potjes om unlockpunten te behalen en dan over naar warzone/operations. De single player zal ik binnenkort ook doen, want daar verlang ik tevens behoorlijk naar.
En ja de graphics zijn gewoon kwijlen!
Zodra ik KZ3 mp wat zat begin te worden, wissel ik de game gewoon af met cod.
Ik weet wel, Guerilla rocks (hulde ook aan alle fixes en het luisteren naar de community) & KZ4 wordt een instant buy!
Paar potjes botzone gedaan om weer in de look and deel te komen. Nu een paar levels hoger en weer helemaal verslaafd. Wat een goede mp en wat speelt het heerlijk. Eerst nog even flink wat potjes om unlockpunten te behalen en dan over naar warzone/operations. De single player zal ik binnenkort ook doen, want daar verlang ik tevens behoorlijk naar.
Ik weet wel, Guerilla rocks (hulde ook aan alle fixes en het luisteren naar de community) & KZ4 wordt een instant buy!
Ik heb de game pas sinds kort. Ben met MP bezig maar die valt me echt heel erg mee. Sterker nog: vind het echt vet. Speel nu liever KZ3 dan CoD:BO. Het ziet er rete strak uit. Controls zijn fijn. Even wennen tegenover het snelle van BO maar het gaat nu redelijk goed. Voorla warzone of operations is echt vet om te doen..ToFast schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 03:37:
Ik heb de beta met veel plezier gespeeld en heb sinds een aantal dagen de full version er maar eens in geduwd. Ik begon call of duty (bo) echt zat te worden.
PSN id: PENo1
gewoon omdat 't kan;
http://www.xgn.nl/ps3/nie...ak-voor-de-playstation-4/
Volgens geruchten zou Killzone 4 in de maak zijn voor de PlayStation 4. Eerder waren er al geruchten dat er binnen Sony enkele interne studio's al aan de slag zijn gegaan om games te ontwikkelen voor de nieuwe PlayStation die ten vroegst in 2013 op de markt zal komen.
In de laatste oplage van EDGE valt te lezen dat het grootste deel van Guerilla Games' personeel al sinds de release van Killzone 3 eerder dit jaar, aan de slag zijn gegaan met de ontwikkeling van het vervolg. Een ander deel van het personeel zou bezig zijn met een volledig nieuwe game die niet binnen een bestaande franchise past. Dit werd al eerder door Guerilla Games zelf bevestigt.
Uitgever en eigenaar Sony heeft op dit moment enkel een Killzone voor de Vita aangekondigd. Deze wordt ontwikkeld door Sony Cambridge en zou volgend jaar in de winkels moeten liggen. Meer informatie over de Vita versie ontbreekt op dit moment echter.
GG gaat de nieuwe KZ op de PS4 presenteren, vermoed ik. Als je kijkt hoe belangrijk ze al waren in technologisch opzicht met KZ3 (Move en 3D), dan lijkt me dat heel aannemelijk.himlims_ schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 16:23:
gewoon omdat 't kan;
[...]
Hoop wel dat de gebruikte technologie (als je het zo mag noemen) van de MP teruggaat naar een systeem zoals KZ2. Op de MP van KZ3 was ik iets te snel uitgekeken.Dynamix schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:40:
[...]
GG gaat de nieuwe KZ op de PS4 presenteren, vermoed ik. Als je kijkt hoe belangrijk ze al waren in technologisch opzicht met KZ3 (Move en 3D), dan lijkt me dat heel aannemelijk.
Helemaal mee eens, Jackal. Ze moeten absoluut functies uit KZ2 weer terugbrengen, zoals het clansysteem. Ik kan nog steeds niet begrijpen dat een ontwikkelaar zo'n fantastisch, succesvol en onderscheidend systeem overboord kiept
De commercie heeft weer eens een game vernield... *zucht*
De commercie heeft weer eens een game vernield... *zucht*
+1Jackal131 schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:09:
[...]
Hoop wel dat de gebruikte technologie (als je het zo mag noemen) van de MP teruggaat naar een systeem zoals KZ2. Op de MP van KZ3 was ik iets te snel uitgekeken.
KZ4
Sev kennen we natuurlijk van de Killzone franchise en deze onderstaande afbeelding staat tussen andere charactermodellen, maar wat opvalt is de hoge kwaliteit. Het meest logische is dat deze afbeelding voor Killzone 3 was, de rest op de site is immers ook voor Killzone 3. Echter was Sev in Killzone 3 niet zo 'mooi' als op de onderstaande afbeelding.

bron; http://www.psfocus.nl/2_2...r_zo_uit_kunnen_zien.aspx
Zag ook zo'n post ja, ben benieuwd of de PS3 nog een Killzone game mag verwachten
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Killzone 3 is 1 jaar oud, daarom de volgende acties:
http://www.killzone.com/k...2-24_kz3-multiplayer.html
Killzone 3 MP wordt free to play, althans, tot een bepaalde rank (sergeant I). Alle maps zijn speelbaar in de mp standalone, dus ook alle dlc maps. Voor $15 (euro prijzen tba) kun je de mp standalone aanschaffen en verder spelen en krijg je 3 bonus points, double xp 24 uur, enz.
Toch leuk om mensen gratis kennis te laten maken met killzone 3 mp. Ik werd heel blij van dit bericht omdat dit betekend dat guerilla de mp nog niet afschrijft. We kunnen dus nog wel een tijdje doorknallen online! Zit nooit op lege servers bij guerilla warfare. Tenzij ik de dlc maps aanvink.
En o ja... Double XP weekend van 2 tot 5 maart!!! Alleen voor bestaande KZ3 spelers uiteraard.
http://www.killzone.com/k...2-24_kz3-multiplayer.html
Killzone 3 MP wordt free to play, althans, tot een bepaalde rank (sergeant I). Alle maps zijn speelbaar in de mp standalone, dus ook alle dlc maps. Voor $15 (euro prijzen tba) kun je de mp standalone aanschaffen en verder spelen en krijg je 3 bonus points, double xp 24 uur, enz.
Toch leuk om mensen gratis kennis te laten maken met killzone 3 mp. Ik werd heel blij van dit bericht omdat dit betekend dat guerilla de mp nog niet afschrijft. We kunnen dus nog wel een tijdje doorknallen online! Zit nooit op lege servers bij guerilla warfare. Tenzij ik de dlc maps aanvink.
En o ja... Double XP weekend van 2 tot 5 maart!!! Alleen voor bestaande KZ3 spelers uiteraard.
[ Voor 10% gewijzigd door Trishul op 01-03-2012 10:55 ]
Donderdagavond weer potje Killzone 3 gespeeld met een vriend. Was zeer vermakelijk. Na veel MP van Killzone 2 te hebben gespeeld, raakte ik Killzone 3 multiplayer niet aan door BF:BC2 en BF3 geweld. Nu dat de MP gratis is voor iedereen heeft een vriend van mij hem geinstalleerd en heb ik mijn game maar onder het stof vandaan gehaald.
Heeft echt leuke gameplay online. Dus vanavond weer even proberen.
En o ja (zoals hier boven)... Double XP weekend is verplaatst voor Europeanen, doordat psn er zondag gedeeltelijk uit lag. Double XP weekend is nu 17 en 18 maart.
Heeft echt leuke gameplay online. Dus vanavond weer even proberen.
En o ja (zoals hier boven)... Double XP weekend is verplaatst voor Europeanen, doordat psn er zondag gedeeltelijk uit lag. Double XP weekend is nu 17 en 18 maart.
BFV: SuperflipNL [PS4]
@ ^^^
Ah, dat zou verklaren waarom ik op zondag van het ene op de andere moment geen killzone 3 mp meer kon spelen. Was wel ingelogd in psn maar kwam niet verder. Leuk dat ze het alsnog goedmaken.
Het is online idd weer leuker geworden, vooral drukker ook. Gisteren met veel Nederlanders op Akmir Snowdrift gespeeld. Hilarisch gewoon; een gast zei bij map selection al: nee jongens, niet akmir kiezen, niet die kut map! Later bleek er ook een Nederlandse chick te zijn tussen ons.. Die schreeuwde bij Akmir op het hoogste level/verdieping: wat een teringzooi is het hier zeg! Zo heerlijk chaotisch als vroeger was het...
Ah, dat zou verklaren waarom ik op zondag van het ene op de andere moment geen killzone 3 mp meer kon spelen. Was wel ingelogd in psn maar kwam niet verder. Leuk dat ze het alsnog goedmaken.
Het is online idd weer leuker geworden, vooral drukker ook. Gisteren met veel Nederlanders op Akmir Snowdrift gespeeld. Hilarisch gewoon; een gast zei bij map selection al: nee jongens, niet akmir kiezen, niet die kut map! Later bleek er ook een Nederlandse chick te zijn tussen ons.. Die schreeuwde bij Akmir op het hoogste level/verdieping: wat een teringzooi is het hier zeg! Zo heerlijk chaotisch als vroeger was het...
Mjah, ik dacht dus dat die free multiplayer US-only was. Maargoed, ondanks dat ik echt 0 tijd heb om te spelen, ga ik sowieso Killzone 3 nog kopen, al is het alleen maar omdat het een goed Nederlands product is (in mijn ogen).
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
De gratis multiplayer loopt maar tot lvl 10 en daarna kan je niet verder gamen. Maat van mij kon na lvl 10 niet meer spelen. Maar hij had hem hierna gelijk gekocht, kreeg zelfs alle uitbreidingen er ook bij.
Toch vind ik het raar. Zet dan gewoon een lvl cap op 10, dat je niet verder kan ranken en unlocken maar wel verder spelen.
Gisteren leuke potjes warzone gespeeld en de teams waren goed bezet/vol.
Toch vind ik het raar. Zet dan gewoon een lvl cap op 10, dat je niet verder kan ranken en unlocken maar wel verder spelen.
Gisteren leuke potjes warzone gespeeld en de teams waren goed bezet/vol.
there i fixed it.scorpie schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:22:
Maargoed, ondanks dat ik echt 0 tijd heb om te spelen, ga ik sowieso Killzone 3 nog kopen, al is het alleen maar omdat het een goed Nederlands product is (in mijn ogen).
in mijn beleving was kz3 de teleurstelling en frustratie game van het jaar. Zo jammer dat een ontwikkelaar besluit om een goed product weg te gooien en te vervangen voor iets minders.
Denk dat ook hele rede is van deze free-2-play; game was teleurstelling en heeft niet gebracht wat er beloofd was. Errg jammer
Ik zond KZ2 ook beter, maar heb veel plezier met het spelen van KZ3. Misschien was de hype voor KZ2 wel groter en het gevoel van vreugde toen de game uitkwam. Ik denk dat ze langer hebben gewerkt aan KZ2 dan aan deel 3. Uit een presentatie zag ik dat ze over KZ3 2 jaar hebben gedaan. Tja dan zal je dat merken aan de kwaliteit.himlims_ schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:01:
[...]
there i fixed it.
in mijn beleving was kz3 de teleurstelling en frustratie game van het jaar. Zo jammer dat een ontwikkelaar besluit om een goed product weg te gooien en te vervangen voor iets minders.
Denk dat ook hele rede is van deze free-2-play; game was teleurstelling en heeft niet gebracht wat er beloofd was. Errg jammer
Voor de geinteresseerden/verzamelaars:
Helgast edition nu tijdelijk van 149,99 voor maar 44,95
http://www.smartgamer.nl/smartdeal-playstation-c-72_206.html
Ik heb 'm besteld, vond Killzone 2 helemaal te gek dus deze moet ook leuk worden
*op youregamezone slechts 27,99, keus niet moeilijk dan
*
Helgast edition nu tijdelijk van 149,99 voor maar 44,95
http://www.smartgamer.nl/smartdeal-playstation-c-72_206.html
Ik heb 'm besteld, vond Killzone 2 helemaal te gek dus deze moet ook leuk worden
*op youregamezone slechts 27,99, keus niet moeilijk dan
[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 05-04-2012 18:45 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Heb die in september voor 40 euro besteld op bartsmit.nl, ook een erg mooie deal!
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Als er nog mensen eens willen spelen, ik speel KZ zeer regelmatig. Mijn PSN is: MoodChange.
PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89
hallo, ik heb de gratis multiplayer gedownload, maar nu ziet het spel mijn tv niet als een 3d tv 
wou dit spel juist graag in 3d spelen
mijn tv is de LG 55LW570S
iemand die mij hiermee kan helpen? (of heb ik er overheen gelezen)
EDIT: films doen het wel allemaal via de ps3 in 3d
[ Voor 10% gewijzigd door roeltjow op 11-04-2012 14:03 ]
Is de multiplayer wel in 3d te spelen vraag ik me dan af?
staat wel een optie voor bij options maar die is grijs, zou dat zo zijn omdat ik de gratis versie speel en niet de upgrade naar full version heb?scorpie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:02:
Heb de singleplayer afgelopen dagen eens gespeeld in 3D. Moet zeggen dat het voor mijn gevoel een stuk makkelijker speelde. Wil binnenkort idd ff proberen om de multiplayer in 3D te spelen. Hopenlijk speelt dat ook lekker.
Wordt dit nog een beetje online gespeeld?
Ik ben bezig om de game platinum te halen.
Als ik de trophies zo zie zijn de online trophies wel erg simpel
Ik weet nog wel in KZ2 dat je voor een trophy bij de top 4 % van een week moest horen...
Die had ik dan wel alle 4, maar miste wat ribbons/medals voor de plat.
Als ik de trophies zo zie zijn de online trophies wel erg simpel
Ik weet nog wel in KZ2 dat je voor een trophy bij de top 4 % van een week moest horen...
Ik was helemaal weg van Killzone 2, maar heb Killzone 3 eigenlijk nooit gekocht omdat ik er in die tijd 0,0 tijd voor had. Misschien toch maar eens kopen, want het zal me zeker niet teleurstellen. Multiplayer wordt et em niet trouwens, ik vermaak me nog prima met BF3
Heel af en toe speel ik de MP van KZ3 nog wel eens.dvdkiwi schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 01:42:
Wordt dit nog een beetje online gespeeld?
Als ik de trophies zo zie zijn de online trophies wel erg simpel![]()
Kunnen wel een keer iets af spreken. Ben alleen nu bezig met Borderlands 2
De SP van Killzone 2 vond ik ook leuker (en wat langer dacht ik) 
Heb deel 3 in 4 en een half uur uitgespeeld... ben benieuwd hoe lang me het op Elite gaat kosten.
Dat is toch wel de hardest trophy die ik ooit heb gehaald, KZ2 op elite uitspelen.
Deel 3 schijnt een heel stuk makkelijker te zijn.
Las wel dat je nu geen infinite spwan van vijanden meer hebt, wat wel gunstig is en dus rustig de boel kan schoonvegen.
@Jackal: coowl
Je ziet het wel als ik online ben, je mag altijd joinen
Heb deel 3 in 4 en een half uur uitgespeeld... ben benieuwd hoe lang me het op Elite gaat kosten.
Dat is toch wel de hardest trophy die ik ooit heb gehaald, KZ2 op elite uitspelen.
Deel 3 schijnt een heel stuk makkelijker te zijn.
Las wel dat je nu geen infinite spwan van vijanden meer hebt, wat wel gunstig is en dus rustig de boel kan schoonvegen.
@Jackal: coowl
Je ziet het wel als ik online ben, je mag altijd joinen
[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 17-10-2012 11:22 ]
Is misschien al een aantal maanden geleden dat je dit hebt gepost maar als je dit wilt oplossen moet je opnieuw je beeldscherm instellingen automatisch laten instellen op je ps3. Dan krijg je buiten de normale 720p 1080p opties etc ook de extra beeldopties 720p 3d en 1080p 3d erbij. Het spel zal dan uit 1 van de 2 resoluties kiezen afhankelijk hoe de software is geprogrammeerd. 99.9999% kiest deze voor 720p 3d.roeltjow schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:50:
hallo, ik heb de gratis multiplayer gedownload, maar nu ziet het spel mijn tv niet als een 3d tv
Ook weer een aantal maandjes geleden maar Yup ook die is in 3D te spelen.scorpie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:02:
Ik blijf het zeggen, Killzone 3 is het beste spel ooit gemaakt in 3D voor een console. Zowel diepte als pop out is erg goed uitgevoerd in dit spel. Momenten als het luchtgevecht of met die hele grote robot waar je onder de poten doorloopt is echt fenominaal in 3d.
Of de laserpointers van de snipers in het spel die zo je huiskamer in schijnen. Heb mij laten vertellen dat het spel 2 keer is ontwikkeld. 1 keer gewoon en 1 keer in 3D. Meeste games tegenwoordig hebben alleen een lullig diepte perspectief zoals resistance 3.
Nee killzone 3 in 3D is voor mij echt de base line geworden hoe 3D zou moeten worden gebruikt in spellen.
Alle offline trophies binnen behalve de elite playthrough.
Daar ben ik nu mee bezig; ik denk dat cxat nog wel pittig gaat worden
De co-op trophies heb ik trouwens gewoon alleen gedaan
1 controller naast me gelegd en alle missies met 1 poppetje gedaan.
Daar ben ik nu mee bezig; ik denk dat cxat nog wel pittig gaat worden
De co-op trophies heb ik trouwens gewoon alleen gedaan
1 controller naast me gelegd en alle missies met 1 poppetje gedaan.
Leuk om te horen hoe positief je er over bentinnerchild schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:55:
[...]
Ook weer een aantal maandjes geleden maar Yup ook die is in 3D te spelen.
Ik blijf het zeggen, Killzone 3 is het beste spel ooit gemaakt in 3D voor een console. Zowel diepte als pop out is erg goed uitgevoerd in dit spel. Momenten als het luchtgevecht of met die hele grote robot waar je onder de poten doorloopt is echt fenominaal in 3d.
Of de laserpointers van de snipers in het spel die zo je huiskamer in schijnen. Heb mij laten vertellen dat het spel 2 keer is ontwikkeld. 1 keer gewoon en 1 keer in 3D. Meeste games tegenwoordig hebben alleen een lullig diepte perspectief zoals resistance 3.
Nee killzone 3 in 3D is voor mij echt de base line geworden hoe 3D zou moeten worden gebruikt in spellen.
Ik heb nu een PS3 met AC 3 in pre-order staan, en was dus van plan om Uncharted 3 er bij te halen voor de 3D ervaring.
Als ik het zo lees ga ik Killzone 3 waarschijnlijk ook aanschaffen.
Heb Killzone 2 ook helemaal grijsgespeeld maar later mijn PS3 verkocht, nu ik weer een degelijke tv heb kreeg ik toch weer de neiging de console aan te schaffen.
[ Voor 7% gewijzigd door S.J_84 op 17-10-2012 20:05 ]
Ik moet zeggen dat ik het spel veel beter vind dan killzone 2 en dan vooral om 2 zaken. 1 is wegens de academy only servers die je continue zag staan in de browser. 2 omdat de controls veel beter aanvoelen. Heb nooit kunnen wennen aan de vertical sync in killzone2 waar ze van een probleem een feature hebben gemaakt...weight..my ass... Dat hebben ze bij deeltje 3 toch aardig weten te fixen.S.J_84 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:04:
[...]
Leuk om te horen hoe positief je er over bent
Ik heb nu een PS3 met AC 3 in pre-order staan, en was dus van plan om Uncharted 3 er bij te halen voor de 3D ervaring.
Als ik het zo lees ga ik Killzone 3 waarschijnlijk ook aanschaffen.
Heb Killzone 2 ook helemaal grijsgespeeld maar later mijn PS3 verkocht, nu ik weer een degelijke tv heb kreeg ik toch weer de neiging de console aan te schaffen.
Enigste waar je aan moet wennen als je bv cod of bf3 hebt gespeeld is de field of view van killzone3. Als ik het moet omschrijven speelt het net alsof je 1 meter van een 50 inch tv zit te spelen. Je zit te dichtbij op het scherm. Je moet ff weer spelen en dan corrigeren je hersenen dat wel weer. Echter als je verschillende games speelt dan blijf je dat gevoel houden.
De singleplayer vond ik trouwens ook erg vet uitgevoerd. Begrijp niet wat mensen hier zo aan stoort maar ik vind het heel afwisselend. Zeker vanaf het midden van het spel. Misschien heeft 3D daar ook wel iets mee te maken.
Iedereen die ik ken in mijn vrienden kring die iets op te merken had op 3d was na de belevenis van kz 3 overstag qua mening. Ik durf te beweren dat wat avatar voor de 3d film is geweest dat kz3 dat voor de game wereld is geweest. Volgens mij heb ik iedere demo en spel liggen met 3d voor de ps3 en geen 1 komt in de buurt van kz 3. Wat ik jammer vind van kz3 is dat van de 3 verschillende gametypes er eigenlijk nog maar 1 word gespeeld en dat is gewoon team deathmatch oftewel Guerrilla warfare. Warzone is ook aanwezig en operations.
Operations is eigenlijk mijn favoriete game mode. Een soort van rush game modus als bf3 waarbij er wel diverse objectives behaald moeten worden binnen een bepaalde tijd. Helaas maar heel weinig maps en er zijn ook nooit meer maps bij gekomen. Ook niet met de latere mappacks.
De introducering van de map packs heeft kz3 imo het spel min of meer genekt. De spelerbase werd 3 keer opgesplitst en dat heeft gevolgen gehad. De maps zijn wel erguh de moeite waard. Ik speel het heel vaak met bots en ik moet zeggen dat deze ook erg goed spelen.
Al om al vind ik het spel ondergewaardeerd en speel de single player elke 6 maanden weer opnieuw in 3d. Alleen om de ervaring van 3d
Helemaal mee eens.innerchild schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:55:
[...]
...
Ik blijf het zeggen, Killzone 3 is het beste spel ooit gemaakt in 3D voor een console...
Door de diepte die je nu ziet wordt het voor mijn gevoel ook makkelijker spelen. Daarom speel ik de MP alleen nog maar in 3D.
Ook helemaal mee eens 
Ik heb GT5 ook in 3d gespeeld en hoewel dat mooi is haalt het het gewoon niet bij de 3d ervaring van killzone.
Crysis2 en Arkham City wil ik ook eens 3d gaan proberen
Ik heb GT5 ook in 3d gespeeld en hoewel dat mooi is haalt het het gewoon niet bij de 3d ervaring van killzone.
Crysis2 en Arkham City wil ik ook eens 3d gaan proberen
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 19-10-2012 10:30 ]
Baal ik even dat ik 'm na de SP weer verkocht heb en sinds kort een 50 inch 3D TV heb.
Volgens deze website, dat 3D games test, is GT5 het beste qua 3D: http://www.3dtested.com/3d-ps3-games-list/
Kijk over smaak valt niet te twisten wel over mijn smaakLuPo schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:58:
Volgens deze website, dat 3D games test, is GT5 het beste qua 3D: http://www.3dtested.com/3d-ps3-games-list/
Zie op de website dat killzone 3 een 7 krijgt en een uncharted 3 een 7.5 ?? Sorry maar uncharted 3 is fake 3d. Alleen diepte en geen popout. Zelfde techniek als resistance 3 of bij batman 2.
Gt5 is leuk maar ook hier is 3d als een laag erover heen gezet. Wel hoge frames voor een 3d game op de ps3. Gebeurd niet veel qua actie waar jij als speler controle over hebt zoals in killzone 3. Uiteindelijk is killzone 3 qua 3d als toegevoegde waarde super uitgevoerd.
En nee ik werk niet voor GG..
Jeuj, uitgespeeld op Elite 
Nu nog de multiplayer trophies, maar die zijn denk wel in een middagje te halen...
Nu nog de multiplayer trophies, maar die zijn denk wel in een middagje te halen...
Pfff zonet eens de multiplayer gespeeld voor de online trophies...
Ik kom er maar niet in:
-Vrijwel niemand, maar dan ook bijna niemand speelt voor de objectives;
-rpg's zijn eerder regel dan uitzondering;
-geen autobalance, en dat merk je. Man wat een onbalans in de teams.
Nu moet ik nog een spel Warzone winnen, een kill met de Exo en een airkill met een jetpack.
Als dat gebeurd is speel ik deze niet meer online, dat weet ik wel
*stats bekijken op killzone.com werkt niet?
Platinum
Ik kom er maar niet in:
-Vrijwel niemand, maar dan ook bijna niemand speelt voor de objectives;
-rpg's zijn eerder regel dan uitzondering;
-geen autobalance, en dat merk je. Man wat een onbalans in de teams.
Nu moet ik nog een spel Warzone winnen, een kill met de Exo en een airkill met een jetpack.
Als dat gebeurd is speel ik deze niet meer online, dat weet ik wel
*stats bekijken op killzone.com werkt niet?
Platinum
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 01-11-2012 22:26 ]
Anoniem: 487421
Zijn er nog mensen die spelen. ik wil wel eens samenspelen. met headset is mogelijk.
Als je samen wilt spelen pm me maar op psn. psnid is badgun999
Als je samen wilt spelen pm me maar op psn. psnid is badgun999