Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
ToFast schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 03:37:
Ik heb de beta met veel plezier gespeeld en heb sinds een aantal dagen de full version er maar eens in geduwd. Ik begon call of duty (bo) echt zat te worden.

Paar potjes botzone gedaan om weer in de look and deel te komen. Nu een paar levels hoger en weer helemaal verslaafd. Wat een goede mp en wat speelt het heerlijk. Eerst nog even flink wat potjes om unlockpunten te behalen en dan over naar warzone/operations. De single player zal ik binnenkort ook doen, want daar verlang ik tevens behoorlijk naar.

En ja de graphics zijn gewoon kwijlen!

Zodra ik KZ3 mp wat zat begin te worden, wissel ik de game gewoon af met cod.

Ik weet wel, Guerilla rocks (hulde ook aan alle fixes en het luisteren naar de community) & KZ4 wordt een instant buy!
Ik heb de game pas sinds kort. Ben met MP bezig maar die valt me echt heel erg mee. Sterker nog: vind het echt vet. Speel nu liever KZ3 dan CoD:BO. Het ziet er rete strak uit. Controls zijn fijn. Even wennen tegenover het snelle van BO maar het gaat nu redelijk goed. Voorla warzone of operations is echt vet om te doen..

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gewoon omdat 't kan;

http://www.xgn.nl/ps3/nie...ak-voor-de-playstation-4/
Volgens geruchten zou Killzone 4 in de maak zijn voor de PlayStation 4. Eerder waren er al geruchten dat er binnen Sony enkele interne studio's al aan de slag zijn gegaan om games te ontwikkelen voor de nieuwe PlayStation die ten vroegst in 2013 op de markt zal komen.

In de laatste oplage van EDGE valt te lezen dat het grootste deel van Guerilla Games' personeel al sinds de release van Killzone 3 eerder dit jaar, aan de slag zijn gegaan met de ontwikkeling van het vervolg. Een ander deel van het personeel zou bezig zijn met een volledig nieuwe game die niet binnen een bestaande franchise past. Dit werd al eerder door Guerilla Games zelf bevestigt.

Uitgever en eigenaar Sony heeft op dit moment enkel een Killzone voor de Vita aangekondigd. Deze wordt ontwikkeld door Sony Cambridge en zou volgend jaar in de winkels moeten liggen. Meer informatie over de Vita versie ontbreekt op dit moment echter.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-04 09:26
GG gaat de nieuwe KZ op de PS4 presenteren, vermoed ik. Als je kijkt hoe belangrijk ze al waren in technologisch opzicht met KZ3 (Move en 3D), dan lijkt me dat heel aannemelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-05 21:56
Dynamix schreef op maandag 21 november 2011 @ 11:40:
[...]
GG gaat de nieuwe KZ op de PS4 presenteren, vermoed ik. Als je kijkt hoe belangrijk ze al waren in technologisch opzicht met KZ3 (Move en 3D), dan lijkt me dat heel aannemelijk.
Hoop wel dat de gebruikte technologie (als je het zo mag noemen) van de MP teruggaat naar een systeem zoals KZ2. Op de MP van KZ3 was ik iets te snel uitgekeken.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-04 09:26
Helemaal mee eens, Jackal. Ze moeten absoluut functies uit KZ2 weer terugbrengen, zoals het clansysteem. Ik kan nog steeds niet begrijpen dat een ontwikkelaar zo'n fantastisch, succesvol en onderscheidend systeem overboord kiept :S

De commercie heeft weer eens een game vernield... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://verkopers.marktplaats.nl/17418191

^-- killzone goodies voor goede doel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_me
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-04 15:50
Jackal131 schreef op maandag 21 november 2011 @ 12:09:
[...]

Hoop wel dat de gebruikte technologie (als je het zo mag noemen) van de MP teruggaat naar een systeem zoals KZ2. Op de MP van KZ3 was ik iets te snel uitgekeken.
+1

KZ4 :9~ _/-\o_ ga alvast wat uurtjes reserveren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sev kennen we natuurlijk van de Killzone franchise en deze onderstaande afbeelding staat tussen andere charactermodellen, maar wat opvalt is de hoge kwaliteit. Het meest logische is dat deze afbeelding voor Killzone 3 was, de rest op de site is immers ook voor Killzone 3. Echter was Sev in Killzone 3 niet zo 'mooi' als op de onderstaande afbeelding.
Afbeeldingslocatie: http://www.psfocus.nl/_images/overige/KillzoneNextGen.jpg
bron; http://www.psfocus.nl/2_2...r_zo_uit_kunnen_zien.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-05 09:28

scorpie

Supra Addict

Zag ook zo'n post ja, ben benieuwd of de PS3 nog een Killzone game mag verwachten :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!
denk het niet, volgende zal op de next gen uit komen. mede door het gematigde succes van kz3, verwacht ik niet dat de opvolger ook op de ps3 uitgebracht gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:54
Killzone 3 is 1 jaar oud, daarom de volgende acties:

http://www.killzone.com/k...2-24_kz3-multiplayer.html

Killzone 3 MP wordt free to play, althans, tot een bepaalde rank (sergeant I). Alle maps zijn speelbaar in de mp standalone, dus ook alle dlc maps. Voor $15 (euro prijzen tba) kun je de mp standalone aanschaffen en verder spelen en krijg je 3 bonus points, double xp 24 uur, enz.

Toch leuk om mensen gratis kennis te laten maken met killzone 3 mp. Ik werd heel blij van dit bericht omdat dit betekend dat guerilla de mp nog niet afschrijft. We kunnen dus nog wel een tijdje doorknallen online! Zit nooit op lege servers bij guerilla warfare. Tenzij ik de dlc maps aanvink.

En o ja... Double XP weekend van 2 tot 5 maart!!! Alleen voor bestaande KZ3 spelers uiteraard.

[ Voor 10% gewijzigd door Trishul op 01-03-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-03 12:26
Donderdagavond weer potje Killzone 3 gespeeld met een vriend. Was zeer vermakelijk. Na veel MP van Killzone 2 te hebben gespeeld, raakte ik Killzone 3 multiplayer niet aan door BF:BC2 en BF3 geweld. Nu dat de MP gratis is voor iedereen heeft een vriend van mij hem geinstalleerd en heb ik mijn game maar onder het stof vandaan gehaald.

Heeft echt leuke gameplay online. Dus vanavond weer even proberen.

En o ja (zoals hier boven)... Double XP weekend is verplaatst voor Europeanen, doordat psn er zondag gedeeltelijk uit lag. Double XP weekend is nu 17 en 18 maart.

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:54
@ ^^^

Ah, dat zou verklaren waarom ik op zondag van het ene op de andere moment geen killzone 3 mp meer kon spelen. Was wel ingelogd in psn maar kwam niet verder. Leuk dat ze het alsnog goedmaken.

Het is online idd weer leuker geworden, vooral drukker ook. Gisteren met veel Nederlanders op Akmir Snowdrift gespeeld. Hilarisch gewoon; een gast zei bij map selection al: nee jongens, niet akmir kiezen, niet die kut map! Later bleek er ook een Nederlandse chick te zijn tussen ons.. Die schreeuwde bij Akmir op het hoogste level/verdieping: wat een teringzooi is het hier zeg! Zo heerlijk chaotisch als vroeger was het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Mjah, ik dacht dus dat die free multiplayer US-only was. Maargoed, ondanks dat ik echt 0 tijd heb om te spelen, ga ik sowieso Killzone 3 nog kopen, al is het alleen maar omdat het een goed Nederlands product is (in mijn ogen).

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
De gratis multiplayer loopt maar tot lvl 10 en daarna kan je niet verder gamen. Maat van mij kon na lvl 10 niet meer spelen. Maar hij had hem hierna gelijk gekocht, kreeg zelfs alle uitbreidingen er ook bij.

Toch vind ik het raar. Zet dan gewoon een lvl cap op 10, dat je niet verder kan ranken en unlocken maar wel verder spelen.

Gisteren leuke potjes warzone gespeeld en de teams waren goed bezet/vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorpie schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:22:
Maargoed, ondanks dat ik echt 0 tijd heb om te spelen, ga ik sowieso Killzone 3 nog kopen, al is het alleen maar omdat het een goed Nederlands product is (in mijn ogen).
there i fixed it.

in mijn beleving was kz3 de teleurstelling en frustratie game van het jaar. Zo jammer dat een ontwikkelaar besluit om een goed product weg te gooien en te vervangen voor iets minders.
Denk dat ook hele rede is van deze free-2-play; game was teleurstelling en heeft niet gebracht wat er beloofd was. Errg jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
himlims_ schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:01:
[...]
there i fixed it.

in mijn beleving was kz3 de teleurstelling en frustratie game van het jaar. Zo jammer dat een ontwikkelaar besluit om een goed product weg te gooien en te vervangen voor iets minders.
Denk dat ook hele rede is van deze free-2-play; game was teleurstelling en heeft niet gebracht wat er beloofd was. Errg jammer
Ik zond KZ2 ook beter, maar heb veel plezier met het spelen van KZ3. Misschien was de hype voor KZ2 wel groter en het gevoel van vreugde toen de game uitkwam. Ik denk dat ze langer hebben gewerkt aan KZ2 dan aan deel 3. Uit een presentatie zag ik dat ze over KZ3 2 jaar hebben gedaan. Tja dan zal je dat merken aan de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:27
Voor de geinteresseerden/verzamelaars:
Helgast edition nu tijdelijk van 149,99 voor maar 44,95 :)
http://www.smartgamer.nl/smartdeal-playstation-c-72_206.html

Ik heb 'm besteld, vond Killzone 2 helemaal te gek dus deze moet ook leuk worden ;)

*op youregamezone slechts 27,99, keus niet moeilijk dan ;) *

[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 05-04-2012 18:45 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:00

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Heb die in september voor 40 euro besteld op bartsmit.nl, ook een erg mooie deal!

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-04 20:38

Chaos-Zero

Sega fan!

Als er nog mensen eens willen spelen, ik speel KZ zeer regelmatig. Mijn PSN is: MoodChange.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-02 10:04
hallo, ik heb de gratis multiplayer gedownload, maar nu ziet het spel mijn tv niet als een 3d tv :(
wou dit spel juist graag in 3d spelen

mijn tv is de LG 55LW570S

iemand die mij hiermee kan helpen? (of heb ik er overheen gelezen)

EDIT: films doen het wel allemaal via de ps3 in 3d

[ Voor 10% gewijzigd door roeltjow op 11-04-2012 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Is de multiplayer wel in 3d te spelen vraag ik me dan af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeltjow
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-02 10:04
scorpie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:02:
staat wel een optie voor bij options maar die is grijs, zou dat zo zijn omdat ik de gratis versie speel en niet de upgrade naar full version heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Heb de singleplayer afgelopen dagen eens gespeeld in 3D. Moet zeggen dat het voor mijn gevoel een stuk makkelijker speelde. Wil binnenkort idd ff proberen om de multiplayer in 3D te spelen. Hopenlijk speelt dat ook lekker.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Wordt dit nog een beetje online gespeeld?
Ik ben bezig om de game platinum te halen.
Als ik de trophies zo zie zijn de online trophies wel erg simpel :)
Ik weet nog wel in KZ2 dat je voor een trophy bij de top 4 % van een week moest horen...
Die had ik dan wel alle 4, maar miste wat ribbons/medals voor de plat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik was helemaal weg van Killzone 2, maar heb Killzone 3 eigenlijk nooit gekocht omdat ik er in die tijd 0,0 tijd voor had. Misschien toch maar eens kopen, want het zal me zeker niet teleurstellen. Multiplayer wordt et em niet trouwens, ik vermaak me nog prima met BF3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
dvdkiwi schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 01:42:
Wordt dit nog een beetje online gespeeld?
Ik ben bezig om de game platinum te halen.
Als ik de trophies zo zie zijn de online trophies wel erg simpel :)
Ik weet nog wel in KZ2 dat je voor een trophy bij de top 4 % van een week moest horen...
Die had ik dan wel alle 4, maar miste wat ribbons/medals voor de plat.
Heel af en toe speel ik de MP van KZ3 nog wel eens.

Kunnen wel een keer iets af spreken. Ben alleen nu bezig met Borderlands 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
De SP van Killzone 2 vond ik ook leuker (en wat langer dacht ik) :)
Heb deel 3 in 4 en een half uur uitgespeeld... ben benieuwd hoe lang me het op Elite gaat kosten.
Dat is toch wel de hardest trophy die ik ooit heb gehaald, KZ2 op elite uitspelen.
Deel 3 schijnt een heel stuk makkelijker te zijn.
Las wel dat je nu geen infinite spwan van vijanden meer hebt, wat wel gunstig is en dus rustig de boel kan schoonvegen.

@Jackal: coowl :)
Je ziet het wel als ik online ben, je mag altijd joinen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Superkiwi op 17-10-2012 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
roeltjow schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:50:
hallo, ik heb de gratis multiplayer gedownload, maar nu ziet het spel mijn tv niet als een 3d tv :(
wou dit spel juist graag in 3d spelen

mijn tv is de LG 55LW570S

iemand die mij hiermee kan helpen? (of heb ik er overheen gelezen)

EDIT: films doen het wel allemaal via de ps3 in 3d
Is misschien al een aantal maanden geleden dat je dit hebt gepost maar als je dit wilt oplossen moet je opnieuw je beeldscherm instellingen automatisch laten instellen op je ps3. Dan krijg je buiten de normale 720p 1080p opties etc ook de extra beeldopties 720p 3d en 1080p 3d erbij. Het spel zal dan uit 1 van de 2 resoluties kiezen afhankelijk hoe de software is geprogrammeerd. 99.9999% kiest deze voor 720p 3d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
scorpie schreef op woensdag 11 april 2012 @ 14:02:
Ook weer een aantal maandjes geleden maar Yup ook die is in 3D te spelen.
Ik blijf het zeggen, Killzone 3 is het beste spel ooit gemaakt in 3D voor een console. Zowel diepte als pop out is erg goed uitgevoerd in dit spel. Momenten als het luchtgevecht of met die hele grote robot waar je onder de poten doorloopt is echt fenominaal in 3d.

Of de laserpointers van de snipers in het spel die zo je huiskamer in schijnen. Heb mij laten vertellen dat het spel 2 keer is ontwikkeld. 1 keer gewoon en 1 keer in 3D. Meeste games tegenwoordig hebben alleen een lullig diepte perspectief zoals resistance 3.
Nee killzone 3 in 3D is voor mij echt de base line geworden hoe 3D zou moeten worden gebruikt in spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Alle offline trophies binnen behalve de elite playthrough.
Daar ben ik nu mee bezig; ik denk dat cxat nog wel pittig gaat worden :P
De co-op trophies heb ik trouwens gewoon alleen gedaan ;)
1 controller naast me gelegd en alle missies met 1 poppetje gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
innerchild schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:55:
[...]

Ook weer een aantal maandjes geleden maar Yup ook die is in 3D te spelen.
Ik blijf het zeggen, Killzone 3 is het beste spel ooit gemaakt in 3D voor een console. Zowel diepte als pop out is erg goed uitgevoerd in dit spel. Momenten als het luchtgevecht of met die hele grote robot waar je onder de poten doorloopt is echt fenominaal in 3d.

Of de laserpointers van de snipers in het spel die zo je huiskamer in schijnen. Heb mij laten vertellen dat het spel 2 keer is ontwikkeld. 1 keer gewoon en 1 keer in 3D. Meeste games tegenwoordig hebben alleen een lullig diepte perspectief zoals resistance 3.
Nee killzone 3 in 3D is voor mij echt de base line geworden hoe 3D zou moeten worden gebruikt in spellen.
Leuk om te horen hoe positief je er over bent :)

Ik heb nu een PS3 met AC 3 in pre-order staan, en was dus van plan om Uncharted 3 er bij te halen voor de 3D ervaring.
Als ik het zo lees ga ik Killzone 3 waarschijnlijk ook aanschaffen.

Heb Killzone 2 ook helemaal grijsgespeeld maar later mijn PS3 verkocht, nu ik weer een degelijke tv heb kreeg ik toch weer de neiging de console aan te schaffen.

[ Voor 7% gewijzigd door S.J_84 op 17-10-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
S.J_84 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 20:04:
[...]

Leuk om te horen hoe positief je er over bent :)

Ik heb nu een PS3 met AC 3 in pre-order staan, en was dus van plan om Uncharted 3 er bij te halen voor de 3D ervaring.
Als ik het zo lees ga ik Killzone 3 waarschijnlijk ook aanschaffen.

Heb Killzone 2 ook helemaal grijsgespeeld maar later mijn PS3 verkocht, nu ik weer een degelijke tv heb kreeg ik toch weer de neiging de console aan te schaffen.
Ik moet zeggen dat ik het spel veel beter vind dan killzone 2 en dan vooral om 2 zaken. 1 is wegens de academy only servers die je continue zag staan in de browser. 2 omdat de controls veel beter aanvoelen. Heb nooit kunnen wennen aan de vertical sync in killzone2 waar ze van een probleem een feature hebben gemaakt...weight..my ass... Dat hebben ze bij deeltje 3 toch aardig weten te fixen.

Enigste waar je aan moet wennen als je bv cod of bf3 hebt gespeeld is de field of view van killzone3. Als ik het moet omschrijven speelt het net alsof je 1 meter van een 50 inch tv zit te spelen. Je zit te dichtbij op het scherm. Je moet ff weer spelen en dan corrigeren je hersenen dat wel weer. Echter als je verschillende games speelt dan blijf je dat gevoel houden.

De singleplayer vond ik trouwens ook erg vet uitgevoerd. Begrijp niet wat mensen hier zo aan stoort maar ik vind het heel afwisselend. Zeker vanaf het midden van het spel. Misschien heeft 3D daar ook wel iets mee te maken.

Iedereen die ik ken in mijn vrienden kring die iets op te merken had op 3d was na de belevenis van kz 3 overstag qua mening. Ik durf te beweren dat wat avatar voor de 3d film is geweest dat kz3 dat voor de game wereld is geweest. Volgens mij heb ik iedere demo en spel liggen met 3d voor de ps3 en geen 1 komt in de buurt van kz 3. Wat ik jammer vind van kz3 is dat van de 3 verschillende gametypes er eigenlijk nog maar 1 word gespeeld en dat is gewoon team deathmatch oftewel Guerrilla warfare. Warzone is ook aanwezig en operations.

Operations is eigenlijk mijn favoriete game mode. Een soort van rush game modus als bf3 waarbij er wel diverse objectives behaald moeten worden binnen een bepaalde tijd. Helaas maar heel weinig maps en er zijn ook nooit meer maps bij gekomen. Ook niet met de latere mappacks.

De introducering van de map packs heeft kz3 imo het spel min of meer genekt. De spelerbase werd 3 keer opgesplitst en dat heeft gevolgen gehad. De maps zijn wel erguh de moeite waard. Ik speel het heel vaak met bots en ik moet zeggen dat deze ook erg goed spelen.

Al om al vind ik het spel ondergewaardeerd en speel de single player elke 6 maanden weer opnieuw in 3d. Alleen om de ervaring van 3d ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
innerchild schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:55:
[...]
...
Ik blijf het zeggen, Killzone 3 is het beste spel ooit gemaakt in 3D voor een console...
Helemaal mee eens.
Door de diepte die je nu ziet wordt het voor mijn gevoel ook makkelijker spelen. Daarom speel ik de MP alleen nog maar in 3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Ook helemaal mee eens :)
Ik heb GT5 ook in 3d gespeeld en hoewel dat mooi is haalt het het gewoon niet bij de 3d ervaring van killzone.
Crysis2 en Arkham City wil ik ook eens 3d gaan proberen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 19-10-2012 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baal ik even dat ik 'm na de SP weer verkocht heb en sinds kort een 50 inch 3D TV heb. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Volgens deze website, dat 3D games test, is GT5 het beste qua 3D: http://www.3dtested.com/3d-ps3-games-list/

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innerchild
LuPo schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:58:
Volgens deze website, dat 3D games test, is GT5 het beste qua 3D: http://www.3dtested.com/3d-ps3-games-list/
Kijk over smaak valt niet te twisten wel over mijn smaak :P

Zie op de website dat killzone 3 een 7 krijgt en een uncharted 3 een 7.5 ?? Sorry maar uncharted 3 is fake 3d. Alleen diepte en geen popout. Zelfde techniek als resistance 3 of bij batman 2.

Gt5 is leuk maar ook hier is 3d als een laag erover heen gezet. Wel hoge frames voor een 3d game op de ps3. Gebeurd niet veel qua actie waar jij als speler controle over hebt zoals in killzone 3. Uiteindelijk is killzone 3 qua 3d als toegevoegde waarde super uitgevoerd.

En nee ik werk niet voor GG.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Jeuj, uitgespeeld op Elite ;)
Nu nog de multiplayer trophies, maar die zijn denk wel in een middagje te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Pfff zonet eens de multiplayer gespeeld voor de online trophies...
Ik kom er maar niet in:
-Vrijwel niemand, maar dan ook bijna niemand speelt voor de objectives;
-rpg's zijn eerder regel dan uitzondering;
-geen autobalance, en dat merk je. Man wat een onbalans in de teams.

Nu moet ik nog een spel Warzone winnen, een kill met de Exo en een airkill met een jetpack.
Als dat gebeurd is speel ik deze niet meer online, dat weet ik wel ;)

*stats bekijken op killzone.com werkt niet?

Platinum :*)

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 01-11-2012 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 487421

Zijn er nog mensen die spelen. ik wil wel eens samenspelen. met headset is mogelijk.
Als je samen wilt spelen pm me maar op psn. psnid is badgun999
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste