Ga ik ook vanuit, alleen zal dat nog wel even duren. Anders is je pre-order voordeel wel heel snel weg...himlims_ schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 08:56:
ik denk dat je die retropack straks uit de store kunt plukken voro 8euro ofzo.
edit; wtf? http://playstationlifesty...-valentines-day-surprise/
Lol @ Visari
[ Voor 4% gewijzigd door Dynamix op 15-02-2011 09:04 ]
ik denk 't wel; anders krijg je een verdeling in je community, of ze maken de prijs wat hoger waardoor je als CE-koper iets voordeliger uit bent. Time will tellDynamix schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 09:04:
[...]Ga ik ook vanuit, alleen zal dat nog wel even duren. Anders is je pre-order voordeel wel heel snel weg...
Lol @ Visari
wat een stelletje jankers op kz.com forums pfff
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Check deze gelijk ook even:
Retro pack vergelijkings video op Killzone.com
Retro Pack komt overigens uit op de dag van release. Ben benieuwd wat het gaat kosten. Ik zit toch nog te twijfelen of ik niet voor de standard editie ga...
[ Voor 26% gewijzigd door Dynamix op 16-02-2011 08:58 ]
Killzone 3 Single Player Demo
Download this free demo and come face-to-face with the ruthless Helghast war machine. Join the battered ISA forces on the front line and fight your way through a merciless enemy. This demo can be played with a wireless controller or a PlayStation Move motion controller and PlayStation Eye camera.
ESRB Rated M
File size: 1.49 GB
Killzone 3 Single Player 3D Demo
ESRB Rated M
File size: 1.48 GB
Ik denk dat ik van het weekend maar eens een Move setje ga lenen. Ben toch wel heel nieuwsgierig!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik denk ook de donderdag...himlims_ schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 09:14:
Meestal is US store update op di/wo, voor ons in de EU op donderdag. Als je het 'move filmpje' van jackal ziet blijkt dat men er wel serieus aandacht aan heeft besteed. Verschillende mogelijkheden tot aimen en locken op targetsvoor SP lijkt me erg leuke ervaring met zo'n gun (mits goed werkt).
Heb je die 26 min. durende video review in de TS gezien over KZ3 met Move? De Move implementatie in KZ3 is echt heel goed uitgewerkt. Kortom de game om Move in een fps te ervaren!
PSN: jannvsdvinvs
EU Store update is altijd op woensdag.himlims_ schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 09:14:
Meestal is US store update op di/wo, voor ons in de EU op donderdag. Als je het 'move filmpje' van jackal ziet blijkt dat men er wel serieus aandacht aan heeft besteed. Verschillende mogelijkheden tot aimen en locken op targetsvoor SP lijkt me erg leuke ervaring met zo'n gun (mits goed werkt).
Open Beta is helaas afgelopen.
[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 16-02-2011 11:02 ]
Wat doe jij dan met je Move setje?Jackal131 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 09:13:
Ik heb een setje liggen, maar nog steeds niet geprobeerd
Een van de vele impulsieve aankopen
Maar dat betekent wel dat ik nu ook de sharpshooter er bij wil hebben.
Verwijderd
Mja, dat locken met de move is wel sterk. Als je de camera lock doet heb je best wel een voordeel (ik ging het eerste uurtje als een trein ermee), maar na een dag met die camera lock gespeeld te hebben heb ik hem toch weer uitgezet. Je verliest uiteindelijk toch veel controle (moeilijker headshots of hij pakt net een enemy terwijl je eigenlijk een andere wilden neerknallen). De crosshair lock merk ik niet bijster veel van, volgens mij is die gelijk aan de autoaim met de DS.himlims_ schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 09:14:
Het grootste voordeel vond ik nog dat je cloaked, disguised en slecht zichtbare enemies eerder kon ontdekken. Zonder die camera lock zwiep ik me cursor steeds over het scherm kijken of die rood wordt om enemies te ontdekken.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2011 13:27 ]
Echt heel vet gemaakt zeg!
Haha, respect voor deze campagne! Jammer dat ze die Helghast niet even in het water laten splashenhimlims_ schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:08:
SP heb ik alleen gespeeld als de MP servers niet bereikbaar waren (met kz2 iig)
[video]
^-- ook weer lekker droog
[ Voor 5% gewijzigd door Dynamix op 16-02-2011 16:49 ]
Kan ik hieruit concluderen dat de demo inmiddels in de PSN shop staat?
Hij bedoelt waarschijnlijk gewoon de beta.Jackal131 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 17:04:
[...]
NL PSN weet ik niet, dat denk ik vanavond, maar de USA PSN sowieso,Jackal131 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 17:04:
[...]
Voor de duidelijkheid, heb het over de singleplayer demo ( voor de niet plus leden )
[ Voor 14% gewijzigd door Fatal Mind op 16-02-2011 17:21 ]
This is the Way.
[ Voor 14% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 16-02-2011 18:10 ]
Haha Neerlandsche Humorhimlims_ schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:08:
SP heb ik alleen gespeeld als de MP servers niet bereikbaar waren (met kz2 iig)
[video]
^-- ook weer lekker droog
PSN: Bellerophon-
Heeft iemand het voor mekaar gekregen om een Hig te doden door aan te komen rennen, een sprong te maken over zijn cover en vervolgens een melee actie in te zetten?
Het viel me wel op dat de multiplayer qua gameplay echt getweakt is ten op zichte van de singleplayer:
- Ga je sprinten in de SP, dan krijg je een blur effect.
- De melee animatie an sich gaat in de SP sneller. Je moet een tweede keer op R3 drukken om daadwerkelijk je mes erin te steken.
- Het healthniveau in de SP is veel hoger. Had regelmatig dat ik dacht dat de Hig dood was, terwijl deze uiteindelijk weer terug begon te schieten.
[ Voor 15% gewijzigd door Dynamix op 17-02-2011 09:03 ]
Hig is gewoon een afkorting voor Helghast. Vergelijk het met Jap voor Japanner. Rico roept dat meestalbram1984 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:11:
Wat is een Hig? Nieuw soort vijand? Ik heb de SP nog niet gespeeld namelijk.
Ik heb het wel geprobeerd, maar bleef steeds 'haken' achter de coverDynamix schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 08:58:
Heeft iemand het voor mekaar gekregen om een Hig te doden door aan te komen rennen, een sprong te maken over zijn cover en vervolgens een melee actie in te zetten?
De Helgast zijn inderdaad lastig te killen, tenzij je headshots maakt. Dus...vooral headshots maken, anders kon je nog wel eens voor een verrassing komen te staan
Ik kreeg het dus ook niet voor elkaar. Er zal wel één of andere truck voor zijn, maar watJackal131 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:38:
[...]
Ik heb het wel geprobeerd, maar bleef steeds 'haken' achter de cover
Heb je je Move set nou al getest?
Moet eerst m'n ouders helpen verhuizen, dus niet veel tijd dit weekend.
Tijdje geleden dat ik deeltje 2 gespeeld heb, dus kan het me niet meer herinneren.Dynamix schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 09:24:
[...]
Hig is gewoon een afkorting voor Helghast. Vergelijk het met Jap voor Japanner. Rico roept dat meestal
A fix to the "Your Faction Has Won/Lost" issue, along with all oddities that resulted from this occurring
An issue that allowed more than two clans to join a clan match will be fixed
Increased Accuracy, Bullet Damage and Faster Reload Ribbons will update correctly on personal statistics screens
We've simplified the process to invite players into your game (just one button press)
The radius of the Marksman's Scramble++ has been lowered
Medic's Revive distance increased and cooldown to re-use is decreased
No collision on mortally wounded player bodies
Increased player stamina
An icon will be shown in the menu when you have a Killzone 3 message in your inbox
Shortly after the game's release, you'll also see these changes patched in:
Support for color-blind players <<---- hoe???
Implement unranked custom games for players to create private or clan matches
Enhanced custom games functionality that will allow players to:
Control over games modes and settings
Secure games, allowing you to invite the players you want to play with
The ability to prevent abilities and weapons from being used
Toggling on and off functionality, such as ribbons, skills, explosives, etc.
Selecting which careers you want available to players
Allow friendly fire to be turned on or off
Faction switching enabled or disabled
The Clan Officer role will be added to clans
Separate turn speeds for hip-fire and ADS
Overly enthusiastic death screams will be toned down
Increased the amount of kills required to win a Guerrilla Warfare match
Increased Accuracy ribbon will have its effectiveness lowered
Likewise, the Bullet Damage ribbon will have its effectiveness lowered as well
Matches will end if the other team forfeits (i.e. too few, or no players on the enemy team)
Matchmaking enhancements that will close and merge games based on player count, which will keep games more full
Balance factions out by moving players to the other team at the end of the match if one team is lopsided
The ability to turn off HUD markers for point pop-ups and objectives
A menu option to allow squad-only chat
The addition of a Mute All button
Scoreboard flickering will be fixed
Clans will no longer get matched against other clans that have many more players than they do (i.e. 4 vs. 7, 5 vs.
En een custom server is straks ook echt een custom server... check die opties!
[ Voor 41% gewijzigd door Dynamix op 17-02-2011 14:24 ]
- her aansluiten controller resulteerd in freeze van input (kunt druken etc. maar no-go)
- drowning effect als je valt van hoogtes >30cm
- onleesbaarheid van ranks in score menu
- compare player niet altijd beschikbaar
- ... en was nog eentje, maar weet niet meer
maar wel goeie stap die beta, stel je voor dat we al die ellende en mankementjes bij de final voorgeschoteld kregen.
ps; die ' you've lost' bug was wel grappig; kon je teammates knife
[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 17-02-2011 14:43 ]
Ze zullen een aantal dingen wellicht nog niet getraced hebben... maar ik ga er vanuit dat ze op hun to-do lijst staan.himlims_ schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 14:42:
wat ik mis (en heb doorgegeven);
- her aansluiten controller resulteerd in freeze van input (kunt druken etc. maar no-go)
- drowning effect als je valt van hoogtes >30cm
- onleesbaarheid van ranks in score menu
- compare player niet altijd beschikbaar
- ... en was nog eentje, maar weet niet meer
maar wel goeie stap die beta, stel je voor dat we al die ellende en mankementjes bij de final voorgeschoteld kregen.
ps; die ' you've lost' bug was wel grappig; kon je teammates knife
Die "you have lost" bug heb ik één keer meegemaakt... enorm wtf momentje
Nog nooit meegemaakt. Geen idee waar dit over gaatDynamix schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 14:58:
[...]
Die "you have lost" bug heb ik één keer meegemaakt... enorm wtf momentje
Misschien handig om ff de filmpjes in dit topic te bekijken. Hierin wordt uitgelegd wat allemaal mogelijk is en hoe de move kunt aanpassen naar jou wensen.Tweak15KW schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 15:29:
Is(komt) er een mogelijkheid om niet alleen je crosshair te verplaatsen met de move maar dat zoals met de normale controller je beeld gewoon mee beweegt? Het is namelijk heel iritant met draaien en hoeken omgaan.
Datgene wat jij wilt is volgens mij niet mogelijk, maar je kunt redelijk in de buurt komen.
jeckal postte tijdje terug dit filmpje;Tweak15KW schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 15:29:
Is(komt) er een mogelijkheid om niet alleen je crosshair te verplaatsen met de move maar dat zoals met de normale controller je beeld gewoon mee beweegt? Het is namelijk heel iritant met draaien en hoeken omgaan.
Zie TS onder "Movies".Jackal131 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 15:34:
[...]
Misschien handig om ff de filmpjes in dit topic te bekijken. Hierin wordt uitgelegd wat allemaal mogelijk is en hoe de move kunt aanpassen naar jou wensen.
Datgene wat jij wilt is volgens mij niet mogelijk, maar je kunt redelijk in de buurt komen.
Zo had ik het inderdaad ook kunnen verwoorden
Straks kijken of ze het verhaal echt te ver hebben doorgevoerd (filmpjes etc.)
edit: Zojuist de SP demo gespeeld, en het ziet er erg mooi uit allemaal. Is het iemand trouwens al opgevallen dat je je eigen benen kan zien terwijl je loopt in first person? Ik heb dit nog nooit eerder gezien in een shooter, en voelde me altijd 2 zwevende armen met een wapen.
[ Voor 59% gewijzigd door bram1984 op 17-02-2011 21:32 ]
Jazeker, in F.E.A.R.bram1984 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 17:17:
Is het iemand trouwens al opgevallen dat je je eigen benen kan zien terwijl je loopt in first person? Ik heb dit nog nooit eerder gezien in een shooter, en voelde me altijd 2 zwevende armen met een wapen.
Will where there be anyway for me to get the retro maps If I buy the normal edition?
quote: David BullYes, those will be available for purchase on the PlayStation Store the day of launch.
[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 19-02-2011 09:26 ]
huh? Heb jij Killzone 3 al?himlims_ schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 11:25:
patch 1.2 staat inmiddels op de servers, verneukt wel je playstation installatie bij (geforceerde) installatiehelaas nog niet game nie
[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 19-02-2011 11:41 ]
Ik heb bv nog steeds niet gevonden hoe naar cover te glijden. Ik ben er nog niet uit of ik het spel met move of gewoon DS ga spelen.
Verder heb ik de 3D optie geprobeerd en dat is toch wel erg goed geimplementeerd. Bijvoorbeeld de vliegscene in het begin van de demo is erg indrukwekkend in 3D.
Al met al toch wel weer een topspel.
nee beta, ergens installer gevonden voor 1.2 update, maar werkte niet helemaal lekker. 'k heb 'm niet gejailbreaked dus dat zal 't probleem wel zijn geweestIke. schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 11:41:
[...]huh? Heb jij Killzone 3 al?
Open MP beta had 2 updates. De beta is sinds woensdag niet meer speelbaarhimlims_ schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 15:06:
[...]
nee beta, ergens installer gevonden voor 1.2 update, maar werkte niet helemaal lekker. 'k heb 'm niet gejailbreaked dus dat zal 't probleem wel zijn geweest
Ziet er heel sick uit, maar ik ga wel een probleem krijgen om die grote doos op me fiets mee te nemen
[ Voor 5% gewijzigd door Pompi op 19-02-2011 16:49 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Ike. op 19-02-2011 17:58 ]
Verwijderd
en natuurlijk de trailer die op discovery te zien is:
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2011 11:24 ]
+ 1, erg jammer, ziet er best slecht uit eigenlijk.Ike. schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 17:57:
Ik vind die 'Helghast Helmet replica' er erg plastic/nep uitzien! erg jammer.
Hij zou handbewerkt zijn, maar dat zie ik er niet aan af! Nog iets anders: zit er een standaard bluray case bij?! Dat hoort volgens mij de steelcase versie te zijn...Fatal Mind schreef op zondag 20 februari 2011 @ 11:27:
[...]
+ 1, erg jammer, ziet er best slecht uit eigenlijk.
als je dat masker kon dragen had ik 'm nog wel in overweging willen nemen; leuk als carnevals outfit, maar dit is wel erg ... cheap?Ike. schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 17:57:
Ik vind die 'Helghast Helmet replica' er erg plastic/nep uitzien! erg jammer.
Kan niet langer wachten...
co-op is offline only, toch?
[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 21-02-2011 09:47 ]
Iets anders: Killzone 3 Facebook app
Je kunt via deze app een gratis KZ3 theme verkrijgen. Hoef je verder niks voor te doen.
[ Voor 68% gewijzigd door Dynamix op 21-02-2011 11:00 ]
Vind ik toch het tofst, met z'n 2 tegen de AI. Helemaal als je de SP kan doorlopen.Jackal131 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 09:50:
Zou wel jammer zijn als het off-line only zou zijn.
Precies, daarom hoop ik dat dit ook online tot de mogelijkheden gaat behoren!bram1984 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:04:
[...]
Vind ik toch het tofst, met z'n 2 tegen de AI. Helemaal als je de SP kan doorlopen.
Reclame KZ3 icm Sharpshooter (Kevin Butler)
Mag er bij jou niemand over de vloer komen?Jackal131 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:27:
[...]
Precies, daarom hoop ik dat dit ook online tot de mogelijkheden gaat behoren!
Ik weet wel dat ik komend weekend de FullHD beamer van de zaak ga meenemen...
[ Voor 7% gewijzigd door Dynamix op 21-02-2011 14:47 ]
met z'n alle; ps3 onder de arm naar dynamix, game weekend, zie je vrijdag 18uDynamix schreef op maandag 21 februari 2011 @ 14:46:
[...]
Mag er bij jou niemand over de vloer komen?Maar, inderdaad allebei op je eigen scherm is vet.
Ik weet wel dat ik komend weekend de FullHD beamer van de zaak ga meenemen...
Lijkt me een uitstekend planhimlims_ schreef op maandag 21 februari 2011 @ 14:53:
[...]
met z'n alle; ps3 onder de arm naar dynamix, game weekend, zie je vrijdag 18u![]()
![]()
Verwijderd
Haha, altijd tof die reclames met Kevin ButlerJackal131 schreef op maandag 21 februari 2011 @ 14:31:
[video]
Reclame KZ3 icm Sharpshooter (Kevin Butler)
himlims_ schreef op maandag 21 februari 2011 @ 14:53:
[...]
met z'n alle; ps3 onder de arm naar dynamix, game weekend, zie je vrijdag 18u![]()
![]()
Zolang je een flesje whiskey meeneemt, ben je welkom
http://ps3clan.nl/2011/02...alle-multiplayer-klassen/
Killzone Trailer (van de film die de 27ste komt)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=7sML99nQVCs]
10min jungle chaos
Die Jungle gameplay wil ik niet zien... Misschien even in spoiler tags zetten, himlims?
Brutal Footsteps – Silent Killing
With Silent Footsteps skill active, Brutal Melee an enemy player
Silver
Demolotionist – Destroy Objectives
Demolish both buildings by winning Search & Destroy as ISA and Helghast in Salamun Market.
Tactical Master – Help capture Tactical Spawn Areas
Be playing at the moment your faction secures all four Tactical Spawn areas simultaneously in Salamun Market.
Death by Proxies – Proximity Mine Kills
Using Proximity Mines, kill two enemies within one minute in Blood Gracth
Blood Streak – Kill Streak
Get 5 Kill Streak in Blood Gracth
Little Big Weapons – Kill with secondary weapons
Get 15 kills using secondary weapons in a single match
Automata for the People – Automata destruction
Destroy an enemy Sentry Turret, Sentry Drone, and Medi-Droid in the same round
[ Voor 86% gewijzigd door Ike. op 22-02-2011 10:44 ]
Een filmpje in spoiler tags zetten? Mis ik hier wat? Volgens mij moet je zelf toch echt nog op play drukken voordat je een of andere spoiler ziet.Dynamix schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:40:
Volgens mij zit die film echt cool in mekaar, beelden zien er goed uit in ieder geval!
Die Jungle gameplay wil ik niet zien... Misschien even in spoiler tags zetten, himlims?
Leuk filmpje trouwens. Leuk dat er zo wat meer variatie in de gameplay wordt gebracht.
Een filmpje tussen spoiler tags zetten?Dynamix schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:40:
Volgens mij zit die film echt cool in mekaar, beelden zien er goed uit in ieder geval!
Je bent niet verplicht om te kijken hoor. Het enige wat je hoeft te doen is niet op play drukken.
edit: Zoals hierboven inderdaad.
Dit is tevens totaal niet nodig om binnen spoiler tags te zetten. Het is een trophielijst, niet bepaald dingen die het plot of het verloop van het verhaal verraden.Ike. schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:43:
Killzone 3 heeft al gelijk 7 DLC trophies voor de 'Retro Map Pack'
Bronze
Brutal Footsteps – Silent Killing
With Silent Footsteps skill active, Brutal Melee an enemy player
Silver
Demolotionist – Destroy Objectives
Demolish both buildings by winning Search & Destroy as ISA and Helghast in Salamun Market.
Tactical Master – Help capture Tactical Spawn Areas
Be playing at the moment your faction secures all four Tactical Spawn areas simultaneously in Salamun Market.
Death by Proxies – Proximity Mine Kills
Using Proximity Mines, kill two enemies within one minute in Blood Gracth
Blood Streak – Kill Streak
Get 5 Kill Streak in Blood Gracth
Little Big Weapons – Kill with secondary weapons
Get 15 kills using secondary weapons in a single match
Automata for the People – Automata destruction
Destroy an enemy Sentry Turret, Sentry Drone, and Medi-Droid in the same round
[ Voor 59% gewijzigd door bram1984 op 22-02-2011 16:15 ]
Verwijderd
het kunnen toch verborgen tropheen zijn?bram1984 schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:12:
[...]
Een filmpje tussen spoiler tags zetten?![]()
Je bent niet verplicht om te kijken hoor. Het enige wat je hoeft te doen is niet op play drukken.
edit: Zoals hierboven inderdaad.
[...]
Dit is tevens totaal niet nodig om binnen spoiler tags te zetten. Het is een trophielijst, niet bepaald dingen die het plot of het verloop van het verhaal verraden.
filmpjes kun je niet voorzien van spoiler; flash-blocker installeren is enige oplossingDynamix schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 10:40:
de tropies stellen dus ook werkelijk neits voor, way too easy
Dan nog:Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:55:
[...]
het kunnen toch verborgen tropheen zijn?
Het is een trophielijst, niet bepaald dingen die het plot of het verloop van het verhaal verraden.
edit: Dan kun je alles overigens tussen spoiler tags gaan zetten, want stel dat er mensen zijn die zoiets niet willen weten.
[ Voor 40% gewijzigd door bram1984 op 22-02-2011 17:21 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 17:11:
[...]
ooit gedacht aan mensen die niet willen weten welke trophy's er zijn?
Seriously..
De move button op de controller is crouch, als je rent en deze indrukt glij je door naar cover.willem100 schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 11:59:
Ik heb bv nog steeds niet gevonden hoe naar cover te glijden. Ik ben er nog niet uit of ik het spel met move of gewoon DS ga spelen.
-
Verwijderd
YouTube: Killzone 3 launch trailer HD
Elke keer dat ik hem bekijk sterft er een stukje van mezelf omdat het nog geen vrijdag is.
automation fanboy
Er is een manier om daar achter te komenPunkbuster schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 08:21:
Goede morgen Tweakers, Zou killzone vandaag al verkocht worden? misschien een bart smit
omtrent pre-sales; bij de kleinere zelfstandige onafhankelijke gameboer heb je meeste kans. De grotere ketens houden zich veelal aan de gestelde regels. die kleine-gameboer moet toch zelf overleven, en als die wat extra omzet kan genereren ....
automation fanboy
Ok, nooit geweten... Bedankt voor de info. Met de eerder geposte (onnozele en nutteloze) reacties kon ik niet zoveel eigenlijkhimlims_ schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 16:57:
[...]
filmpjes kun je niet voorzien van spoiler; flash-blocker installeren is enige oplossing
[ Voor 10% gewijzigd door Dynamix op 23-02-2011 10:36 ]