Flickr PSN ID= cheironnl
Anoniem: 249002
Ik vind die classes nogal onoverzichtelijk en weet vaak niet wat zij kunnen. De connectie bij games is ook een stuk minder, kan bijna niks joinen maar goed.
Hoop dat er in de final versie wel wat meer teamwork is want dat is nu echt belachelijk.
Yep (dat noemen ze cloaking in kz3)The Great HooD schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:04:
Ok, dus de Marksman kan onzichtbaar worden?
Als je begint met de Marksman klasse heb je een sniperrifle. Op zich leuk maar de volgende Marksman upgrade is een submachine gun en dan wordt het pas echt leuk
MARSKMAN
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
PRIMARY ABILITIES
Cloak Suit
Stay cloaked for a limited time. Firing any weapon will disable the cloak and moving around will reduce its effect.
Cloak Suit+
Stay cloaked indefinitely. Firing any weapon will disable the cloak and moving around will reduce its effect.
Cloak Suit++
Stay cloaked indefinitely while firing weapon. Damaging an enemy player or moving around will cause the cloak to ripple for a short time. Mortally wounding or killing an enemy will disable the cloak unless using a silenced weapon.
SECONDARY ABILITIES
Scramble
The Marksman and any allies within 15 meters will not show up on the enemy’s radar, even when firing WEAPONS.
Scramble+
Marksman will not be revealed when an enemy Tactician uses their Recon ability. Stacks with previous ability.
Scramble++
Enemies within 15 metres of the Marksman will have their radars disabled. Stacks with previous ability.
PRIMARY WEAPONS
STA14 Rifle
A scoped semi-automatic rifle capable of felling most targets before they can get near you.
STA11 SMG
No other automatic weapon is better suited to close-range, in-your-face encounters than the StA11.
VC32 Sniper Rifle
With a long-range zoom (UP on D-Pad) and high accuracy, this rifle is capable of felling most foes in a single shot.
SECONDARY WEAPONS
STA18 Pistol
Standard issue semi-automatic pistol.
VC8 Shotgun Pistol
The best weapon for a close-quarters fight, nothing says ‘up close and personal’ like the VC8.
M66 Machine Pistol
Equipped with a reflex scope and a silencer, the machine pistol is an ideal weapon for close-range, surprise encounters.
heb d'r 20+ uur op zitten (jah ik weet

teamwork is met name bij operations wel wenselijk. Met defence valt wel mee. Maar bij assault is wel plezierig een tactiek te handteren. Alleen krijg je zo verrektes weinig punten voor een match (uitzonderingen daar gelaten)The Great HooD schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:04:
Ok, dus de Marksman kan onzichtbaar worden?
Ik vind die classes nogal onoverzichtelijk en weet vaak niet wat zij kunnen. De connectie bij games is ook een stuk minder, kan bijna niks joinen maar goed.
Hoop dat er in de final versie wel wat meer teamwork is want dat is nu echt belachelijk.
killerfabrik sounds like a dead Marksman to meAnoniem: 249002 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 10:47:
Ik speel de laatste paar dagen Marksman met een STA-11, Silent Footsteps en Prox. mines. Deze klasse is voor de tegenstander echt een ramp omdat je vrijwel onzichtbaar en onhoorbaar bent![]()

himlims_ schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:57:
[...]
killerfabrik sounds like a dead Marksman to me
Als we online zijn, zal ik je het laten weten.
Ik heb net als Holland en Dynamix er al een paar uurtjes online op zitten.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Anoniem: 101470
Inderdaad, connecting...... verder gebeurt er niet wat.Anoniem: 101470 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 19:35:
iemand enig idee wat die patch inhoud? in ieder geval is online vrijwel onmogelijk geworden
Developer Update Topic
[ Voor 132% gewijzigd door Dynamix op 08-02-2011 13:06 . Reden: Probleem verwijderd, niet meer van toepassing. ]
So it looks like that last patch may have caused some issues, sorry about that. For those experiencing connection difficulties and network errors, we are aware of the problems, and are actively working to resolve them. Sadly I can’t give an exact ETA for a fix right now but we will update you as soon as we have more detailed information.
In the meantime botzone should give you plenty of practice for when everything is back online.
iemand enig idee hoe 't werkt met de pre-orders? standaard koop ik me games bij eplaza, maar daar kreeg ik gister te horen dat zij 3 versies kregen; standaard, standaard + green controller, 150euro pack. ik moet wil graag de collecters halen. Die staat op killzone.com te koop via gamemania (en niet via eplaza etc.) echter heeft gamemania enkel een optie; afhalen in winkel en geen thuisbezorg service. Waar bestel ik de collecters zodat die per post komt?
[ Voor 33% gewijzigd door himlims_ op 08-02-2011 09:29 ]
Hmm, volgens mij hebben ze de inhoud per editie weer over de kop gegooidhimlims_ schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 08:56:
iemand enig idee hoe 't werkt met de pre-orders? standaard koop ik me games bij eplaza, maar daar kreeg ik gister te horen dat zij 3 versies kregen; standaard, standaard + green controller, 150euro pack. ik moet wil graag de collecters halen. Die staat op killzone.com te koop via gamemania (en niet via eplaza etc.) echter heeft gamemania enkel een optie; afhalen in winkel en geen thuisbezorg service. Waar bestel ik de collecters zodat die per post komt?

ps; servers worden vandaag gepatched
[ Voor 9% gewijzigd door himlims_ op 08-02-2011 11:05 ]
PSN: Bellerophon-
kun je 'm ook 'dragen'? zou wel tof zijn met carneval zo'n masker/pakBellerophon schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:32:
Damn, hij is toch wel erg mooi
http://www.wehkamp.nl/ent...A-B18EF1BED3A4S6742014197
@dynamix; heb jij die 1st look pictures nog?
Nee dat niethimlims_ schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:35:
[...]
kun je 'm ook 'dragen'? zou wel tof zijn met carneval zo'n masker/pak
Zit het artbook ook bij de collectors edition dan? En zo'n buste, tjah je moet er van houden natuurlijk. Persoonlijk ben ik erdoor gecharmeerd.himlims_ schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:41:
je betaald 80euro voor; poppetje + masker .... verder heeft dat pakket geen meerwaarde, toch?
Jazeker, ik zal ze vanavond onderaan het topic plakkenhimlims_ schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 11:35:
matz schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 20:46:
Mensen hier ook problemen om te connecten in de multiplayer beta na de installatie van de 1.01 update?
Hi everyone,
So it looks like that last patch may have caused some issues, sorry about that. For those experiencing connection difficulties and network errors, we are aware of the problems, and are actively working to resolve them. Sadly I can’t give an exact ETA for a fix right now but we will update you as soon as we have more detailed information.
In the meantime botzone should give you plenty of practice for when everything is back online.
Thanks again for your continued support and patience.
Team Multiplayer
Anoniem: 318238
Anoniem: 14124
Op de een of andere manier raak je al snel verveeld omdat je gewoon op alles wat beweegt gaat schieten. De tactiek is vervolgens ver te zoeken.
Ik weet het nog niet of dit een klapper gaat worden. De besturing is in ieder geval aanzienlijk verbeterd maar de framedrops zijn goed te merken als je over het witte plein uitkijkt, of als er veel actie in je scherm plaatsvindt.
Ik denk dat nu veel mensen spelen die het gewoon even uitproberen en niet try-hard voor de objectives gaan. Dan lijkt het al snel op ' een beetje in het rond knallen' met de classes die daarvoor het makkelijkste zijn. Als KZ2 een indicatie is, dan zal het wel wat beter zijn in de final game.Anoniem: 14124 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 21:53:
Nu al weer wat uurtjes erop zitten maar gemengde gevoelens. De infiltrators en cloaked marksman zijn overmatig aanwezig en verpesten ook een beetje de gameplay. Daarbij vind ik persoonlijk zowel de upgraded turret en sentries underpowered.
Op de een of andere manier raak je al snel verveeld omdat je gewoon op alles wat beweegt gaat schieten. De tactiek is vervolgens ver te zoeken.
Ik weet het nog niet of dit een klapper gaat worden. De besturing is in ieder geval aanzienlijk verbeterd maar de framedrops zijn goed te merken als je over het witte plein uitkijkt, of als er veel actie in je scherm plaatsvindt.
En ik ben het met je eens dat de turrets een beetje zwak zijn. Hun 'frag vermogen' ligt ongeveer op het niveau van KZ2, maar ze kunnen volgens mij geen headshots meer maken (nog niet gezien in ieder geval). Ook gaan ze een stuk makkelijker kapot helaas.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB
Anoniem: 311177
Ik heb er nou een uur of 15 op zitten en ben echt wel hooked. De controls voelen echt goed en authentiek. Ook de algehele balans vind ik goed in orde.
Het klopt dat de infiltrator en marksman classes heel populair zijn. Die twee gaven mij al een hoop irritatie in deel 2. Maar aan de andere kant, ze horen gewoon bij Killzone. Ik ben me nu al aan het aanleren om de gecloakte knakkers te bestrijden met mijn infiltrator suit. Als je weet waar de sniper zit, dan zijn er genoeg undercover routes om hem te vinden en zijn ogen uit te steken. Ik maak er gewoon een minigame van
Maar je merkt inderdaad dat er een hoop "nieuw" volk rondloopt. Ik heb al een aantal potjes warzone gespeeld, waarin de tegenstander voornamelijk uit marksmen bestaat die op hun lamme reet blijven zitten en lopen te snipen... Maar objectives veroveren, ho maar
Wat de bots betreft: deze moeten juist niet te sterk zijn in mijn optiek. Sowieso kun je er meer dan één plaatsen en dan staat de map binnen de kortste keren helemaal bomvol met bots die je aan flarden schieten. Nee, ook hier hebben ze de balans goed weten te vinden. Bots moeten supporten en niet overheersen imo. Overigens heb ik al wel een paar keer een headshot gehad van een bot/sentry. En die standaard bots zijn nog steeds enorm sterk. Ik ben 'm al een paar keer "vergeten" en dan lig je vrij rap!
Wel blijft de verbinding bagger ook met de 1.1 patch, heb slechts 2 keer kunnen spelen afgelopen 2 dagen. Als je op kz.com kijkt zie je dat er iets van 8miljoen geregistreerde gebruikers zijn geweest. Zo iets brengt natuurlijk een behoorlijke shit-load aan data en requests met zich mee. Dat merk je.
Ben benieuwd of ze wat met de feedback doen die op forum geschreven staat. Meerdere klagen over de high-dmg en nauwkeurigheid van de lmg's (en terecht in mijn optiek). Loop zelf graag met die 'accuricy is overpowered' lmg te maaien. Gang in lopen en schieten op goed geluk
Omtrent die snipers, tjah grrrrr, maar deze zitten veelal op vaste plaatsen. Mortar strike jaagt ze wel eventjes weg. Maar geef de voorkeur om ze te knife

[ Voor 16% gewijzigd door himlims_ op 09-02-2011 09:24 ]
It’s less than a week since the Killzone 3 Multiplayer Beta hit PlayStation Store, but already you’ve racked up some impressive numbers. There’s been a staggering 55 million - million! - kills, of which around ten per cent have been Brutal Melee kills.
Some 350,000 games have been blitzed through, with well over half a million players appearing on the Killzone 3 leaderboards. And two of those players have stormed through the one million XP barrier already. The Helghast don’t know what’s hit them.
Your dedication to the cause hasn’t gone unnoticed over at developer Guerrilla Games. Far from it: the team has been working around the clock to analyse and act upon your feedback. Below you’ll find a round-up of issues discovered thanks to your hard work, and the solutions Guerrilla is working on to refine your experience:
High level issues discovered:
* Connection problems
* High load caused the database to fall over
* Score posting
* Flickering screens
* Ribbon stats not updating
* Vulgarity filter
Solutions underway:
* Guerrilla has already released a patch. At the time of writing this has gone live in the EU. The other territories will follow shortly. We have no ETA on that.
* Guerrilla has made improvements for the server connection issues. The server was brought down and back up for that on Monday, 7 February 2011.
* The problems with the filter should be fixed now.
* Guerrilla will continue to update the servers and patch the Beta if needed and are watching your feedback closely on Killzone.com
From the Guerrilla multiplayer team: “We are happy that we are encountering these issues now, during a Beta, instead of after launch. This will help us get ready for the huge amount of people that are expected to go online at launch.
“This Beta also gives us the opportunity to change Killzone 3 based on feedback that we get. Although we've already gone gold, we can and will make server side adjustment to things like weapon damage, balancing issues etc. So this is not a demo, it is meant to be a Beta, for us to test the game.
“Thanks for your continued patience and help in getting this tested properly.”
So, keep playing – the more you experience the Killzone 3 Muliplayer Beta, the more you’ll contribute to an even more polished final game.
Hoewel het nog wel meevalt, zegt het voor mij genoeg. Developers moeten eens stoppen met die instantkillheatseekingmeleesofd00m. Het blijven shooters, geen knifers.of which around ten per cent have been Brutal Melee kills.
De brutal melee's zien er super uit, maar het is net als CoD: omg er staat iemand voor me! Panick knife time! En de autoaim doet de rest. Ook al best vaak gehad dat iemand me voorbij loopt een met z'n rug naar me toe een melee kill maakt
Hulde voor de developer die een mainstream shooter maakt waar de melee 'gewoon' weer een secondary wapen is.
/rant, KZ3 blijft nog steeds een must buy
dus 10% van de kills is melee - valt idd nog mee. Als je dat vergelijk met een game als MAG, daarbij ligt 't rond de 30-40% had Silvin_nl eens berekend. Zelf melee ik d'r op los, heb melee ook al op goudGundogan schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 11:23:
Hoewel het nog wel meevalt, zegt het voor mij genoeg. Developers moeten eens stoppen met die instantkillheatseekingmeleesofd00m. Het blijven shooters, geen knifers.
30-40% is te erg jahimlims_ schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 11:27:
[...]
dus 10% van de kills is melee - valt idd nog mee. Als je dat vergelijk met een game als MAG, daarbij ligt 't rond de 30-40% had Silvin_nl eens berekend. Zelf melee ik d'r op los, heb melee ook al op goud
Ik vind die brutal melee's zelf ook leuk om te doen, maar ik ben ook niet de kniferunner zeg maar. Gewoon oldskool humilation van achteren op campers meestal
Dat dusGundogan schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 11:30:
[...]
30-40% is te erg ja
Ik vind die brutal melee's zelf ook leuk om te doen, maar ik ben ook niet de kniferunner zeg maar. Gewoon oldskool humilation van achteren op campers meestal
dat is wel verhaal apart; wanneer je aan 't rushen bent kun je iemand op ongeveer 1m al knife, iets met de netcode/interpetatie gaat anders wanneer je aan 't sprinten bent.Gundogan schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 11:30:
[...]
30-40% is te erg ja
//edit
hoe zit 't nu eigenlijk met de launch; die is toch de 25ste? ik lees namelijk dat ze in de states weer voorgetrokken worden; http://blog.us.playstatio...dium=social&utm_campaign=
[ Voor 22% gewijzigd door himlims_ op 09-02-2011 11:44 ]
Nee, ik vind melee in KZ3 echt een secondary wapen. Ik moet mezelf alleen aanleren dat ook zo te gebruiken
En mijn trouwe 'botje' dat als medic meevliegt weet gelukkig vaak nog dat laatste zetje te geven als ik wordt geknifed, dus de kill wordt vaak nog rechtgezet
YouTube: Killzone 3 Open Beta Menu (BEAST MUSIC)
YouTube: Killzone 3 Open Beta Main menu theme (hier zonder die klikgeluiden)
[ Voor 31% gewijzigd door Asgaro op 09-02-2011 13:06 ]
er wordt ook een soundtrack beschikbaar gesteld voor de.... 'hellgast'-edition (die dure) tzt vast wel te dwonloadenAsgaro schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:01:
Damn, die muziek in het menu is zo epic!
Die bot is vaak heel handig. Maar ik ben toch ook regelmatig doodgegaan, doordat mijn bot opgeblazen wordt... niet altijd even handig dus.Anoniem: 318238 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 12:49:
En mijn trouwe 'botje' dat als medic meevliegt weet gelukkig vaak nog dat laatste zetje te geven als ik wordt geknifed, dus de kill wordt vaak nog rechtgezet.
That's a fact!Asgaro schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:01:
De soundtrack zit ook bij de Collector's edition.himlims_ schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:03:
[...]
er wordt ook een soundtrack beschikbaar gesteld voor de.... 'hellgast'-edition (die dure) tzt vast wel te dwonloaden
[ Voor 17% gewijzigd door Dynamix op 09-02-2011 13:05 ]
Asgaro schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:01:

Hopelijk wordt de rest van de soundtrack ook zo mooi
YouTube: Killzone 3 Open Beta Main menu theme wat langere versie
[ Voor 17% gewijzigd door Gundogan op 09-02-2011 13:06 ]
heb de mp3 van 't filmpje in me /dump geflikkerd; download hier en de 'hd' variant;Gundogan schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:06:
[...]
Hopelijk wordt de rest van de soundtrack ook zo mooi
YouTube: Killzone 3 Open Beta Main menu theme wat langere versie
[ Voor 12% gewijzigd door himlims_ op 09-02-2011 13:55 ]
Doe dan even dan deze versie (720p)himlims_ schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:40:
[...]
heb de mp3 van 't filmpje in me /dump geflikkerd; download hier
YouTube: Killzone 3 Soundtrack - Theme Of The Main Menu Open Beta
Dan nog even dit:
Preview van MP02 - Phyrrus Crater op Killzone.com
Laat KZ3 dus maar snel komen, zodat we van de andere maps kunnen genieten!!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
damn die ziet er gooooed uit
//edit 3 bugjes gereport op forum, benieuwd of die gefixed worden
[ Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 10-02-2011 10:04 ]
Klopt dat heb ik ook al een keer gehad, maar ik heb er toch meer voordeel dan nadeel van. Alleen dat gerommel achter je omdat die bot overal tegenop knalt als je door een deur en dergelijke gaat is irritant.Dynamix schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:04:
[...]
Die bot is vaak heel handig. Maar ik ben toch ook regelmatig doodgegaan, doordat mijn bot opgeblazen wordt... niet altijd even handig dus.
Klopt dat het hier 25 feb is, daar is het 27 feb als ik het goed heb...himlims_ schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 11:42:
[...]
dat is wel verhaal apart; wanneer je aan 't rushen bent kun je iemand op ongeveer 1m al knife, iets met de netcode/interpetatie gaat anders wanneer je aan 't sprinten bent.
//edit
hoe zit 't nu eigenlijk met de launch; die is toch de 25ste? ik lees namelijk dat ze in de states weer voorgetrokken worden; http://blog.us.playstatio...dium=social&utm_campaign=
Als je ook goed leest, is het een pre-launch event.
edit: Noes. Het is idd de launch event, wat betekend dat de US of A hem wel 3 dagen eerder hebben. Dat kan echt niet, een nederlandse game die eerder uit is in US of A dan in NL...
[ Voor 11% gewijzigd door Gropah op 10-02-2011 15:28 ]
Wow! Wat spel! Wel erg heftig en voor mij persoonlijk toch een behoorlijke leer-curve helaas (ben geen goed FPS-speler *snik*)
Graphics zijn echt geweldig! Geluid is ook echt booming!
Moet alleen zo wennen aan de controls en de pace is toch ook behoorlijk hoog.
Al met al zal ik er toch echt even tijd in moeten gaan stoppen, maar dat is niet erg.
Hoe hebben jullie de sensitivity staan van de x en y axis? Ik weet niet wat ik het prettigst vind (30 of 40%)..
controls op 'alternate' zetten, die liggen vrij in lijn met de gemiddelde andere shooters.b.o.n.s schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 08:37:
Gisteren voor het eerst online met de beta, eindelijk!
Wow! Wat spel! Wel erg heftig en voor mij persoonlijk toch een behoorlijke leer-curve helaas (ben geen goed FPS-speler *snik*)
Graphics zijn echt geweldig! Geluid is ook echt booming!
Moet alleen zo wennen aan de controls en de pace is toch ook behoorlijk hoog.
Al met al zal ik er toch echt even tijd in moeten gaan stoppen, maar dat is niet erg.
Hoe hebben jullie de sensitivity staan van de x en y axis? Ik weet niet wat ik het prettigst vind (30 of 40%)..
Y; staat op 40, X op 50% bij mij
zie net dat de trophie lijst is vrijgegeven;
Bronzen Trophies
* Ready for Battle
-Voltooi de wapen training in de proloog
* In Your Face
-Maak je eerste Brutal Melee kill
* No Witnesses
-Sloop alle Dropships in het level 'Broken Highway'
* Mopping Up
-Dood 40 of meer Helghast in het level 'Senlin Beach'
* Sawn Off
-Sloop alle APC's die je achtervolgen in 'Senlin Beach'
* Smoking Wrecks
-Sloop alle tanks in het level 'Senlin Beach'
* Turn the Tables
-Dood een Capture Trooper door een melee aanval te gebruiken
* Spiky Personality
-Dood een Helghast door te schieten met een Burster Plant in het level 'Jungle Valley'
* Minigunned
-Sloop alle doelen terwijl je op een Intruder zit in het level 'Frozen Shores'
* Quick Exit
-Ontsnap van het olieplatfom in het level 'Frozen Shores'
* Snattered
-Sloop alle glazen in het laboratorium in het level 'Stahl Arms South'
* Pinpoint
-Dood een Heavy met StA-14 in het level 'Blind Yards'
* Evening the Odds
-Dood 500 Helghast
* Cagefighter
-Dood 10 Helghast middels de Brutal Melee aanval
* Frag Out
-Dood 3 Helghast met één Frag Grenade
* One Each
-Dood 3 Helghast met de Shotgun Pistol (zonder te herladen)
* Eagle Eye
-Elke sniper kogel is een dode (zonder te herladen)
* Power Spike
-Dood een Helghast door hem vast te zetten aan een explosief object
* Up Close & Personal
-Dood een andere speler met de Brutal Melee aanval
* Team Player
-Speel een online potje in een squad
* Medic!
-Heal een andere speler
* Handy Man
-Repareer een object
* Now You See Me
-Dood iemand terwijl je onzichtbaar bent
* Spy Game
-Dood iemand terwijl je in vermomming bent
* Turf War
-Capture een Tactical Spawn punt
Zilveren Trophies
* Now it's Personal
-Dood 1000 Helghast
* Fight to the Last
-Dood 1500 Helghast
* Close Quarters Killer
-Dood 25 Helghast met een Brutal Melee aanval
* Hand to Hand Master
-Dood 50 Helghast met een Brutal Melee aanval
Gouden Trophies
* Victory
-Voltooi de campagne op Elite
* Grand Slam
-Win in drie verschillende multiplayer modi
Platinum Trophy
* Trophy naam onbekend
-Behaal alle andere Trophies
[ Voor 59% gewijzigd door himlims_ op 11-02-2011 08:56 ]
let wel; vereist elite-moeilijkheidsgraad. in kz2 was dat vrij geod te doen; iedereen knife. Maar gezien het knife nu voor een 'stil' momentje zorgt verwacht ik dat je snel wordt neergeschoten, misschien is 't pittiger daardoor. Time will tell ... hoewel; de Sp beta is voor + gebruikers beschikbaar.Fatal Mind schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:07:
De trophies lijken me best te doen, beter als in deeltje 2 tenminste.
Ja, maar het is maar 1 trophie dat je hem op elite moet uitspelen, maar da's dan ook de enige die lastig haalbaar is lijkt me, de rest kan je met 1 of 2 doorspelen wel halen gok ik.himlims_ schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 10:18:
[...]
let wel; vereist elite-moeilijkheidsgraad. in kz2 was dat vrij geod te doen; iedereen knife. Maar gezien het knife nu voor een 'stil' momentje zorgt verwacht ik dat je snel wordt neergeschoten, misschien is 't pittiger daardoor. Time will tell ... hoewel; de Sp beta is voor + gebruikers beschikbaar.
guide is gemaakt door Futurpress en dus niet door brady-games, persoonlijk vind ik dat een groot voordeel.Brady-games guides bieden veelal geen nieuwe / handige informatie. Die van futurepress gaan vaak dieper in op de materie. boekje is hier te bestellen; http://future-press.com/index.php?sect=books&book=107
20min sp geweld;
[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 11-02-2011 11:34 ]
Ziet er goed uit, ik hou wel van sneeuwlevels. Zeker als het er zo slick uitziet.
Maar de Uncharted 2 sneeuw is nog steeds het mooist
Ik ben zo vaak doodgegaan in Killzone 2 (op normal) dat ik hem nieteens heb uitgespeeld (zat al wel in laatste level). Op een of andere manier, als een spel zo (moeilijk)wordt gemaakt, om het spel uit te rekken, gaat er bij mij veel speelplezier vanaf.Anoniem: 311177 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 11:28:
Ik vraag me af hoe Elite mode gaat worden in KZ3.. Killzone 2 was goed te doen op Elite, maar dat ene stuk met Radec was wel echt moeilijk.
En ik speel redelijk vaak op de console, dus het afschuiven op dat ik zo slecht ben gaat mij iets te ver.
Ik hoop dan ook dat ze de AI (lees: de aimbots) een beetje aanpassen. BTW, met de beta sta ik vaak bij de eerste 4, dus aan mijn aiming ligt het niet helemaal.
moet je voor de grap blur eens spelen, die op hard zetten; het is werkelijk -onmogelijk- om lvl1 te halen. De streef tijd die wordt gegeven kan niet gehaald worden, het kan gewoon niet. vraag ik me af wat voor amateuristish test team er achter zit. Bedoel hoe kun je een spel op de markt zetten, wat niet gespeeld kan worden - dikke faal imho. Maar omtrent kz2; veeel hide, en vanuit daar schieten. of je ninja-skills upgraden zodat je meester van het zwaard wordt. Kijk eens op youtube daar staan meerdere instructies hoe de game tot een goed einde te brengen isjmeerman schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:37:
[...]
Ik ben zo vaak doodgegaan in Killzone 2 (op normal) dat ik hem nieteens heb uitgespeeld (zat al wel in laatste level). Op een of andere manier, als een spel zo (moeilijk)wordt gemaakt, om het spel uit te rekken, gaat er bij mij veel speelplezier vanaf.
hoe bedoel je dat?En ik speel redelijk vaak op de console, dus het afschuiven op dat ik zo slecht ben gaat mij iets te ver.
Ik hoop dan ook dat ze de AI (lees: de aimbots) een beetje aanpassen. BTW, met de beta sta ik vaak bij de eerste 4, dus aan mijn aiming ligt het niet helemaal.
klopt die was erg mooi en goed uitgewerk. daarin tegen heeft kz3 wel weer het mooiste / dynamische water wat ik heb gezien in een game.Anoniem: 311177 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:03:
[...]
Ziet er goed uit, ik hou wel van sneeuwlevels. Zeker als het er zo slick uitziet.
Maar de Uncharted 2 sneeuw is nog steeds het mooist
[ Voor 13% gewijzigd door himlims_ op 11-02-2011 12:45 ]
Ik schiet vaak(bijna altijd) vanuit cover. Het feit dat ik, vanuit cover, even uit-cover lean, ik na 1 sec al gelijk zo'n rood scherm heb. Ze schieten te accuraat. Daarnaast had je teveel kogels nodig om iemand neer te schieten. Gelukkig in dat filmpje op deze pagina, laat al zien dat je minder kogels nodig hebt.himlims_ schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:44:
[...]
moet je voor de grap blur eens spelen, die op hard zetten; het is werkelijk -onmogelijk- om lvl1 te halen. De streef tijd die wordt gegeven kan niet gehaald worden, het kan gewoon niet. vraag ik me af wat voor amateuristish test team er achter zit. Bedoel hoe kun je een spel op de markt zetten, wat niet gespeeld kan worden - dikke faal imho. Maar omtrent kz2; veeel hide, en vanuit daar schieten. of je ninja-skills upgraden zodat je meester van het zwaard wordt. Kijk eens op youtube daar staan meerdere instructies hoe de game tot een goed einde te brengen is
[...]
hoe bedoel je dat?
Crouch en/of aim toggle aanzetten?Sander H schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 18:57:
Met Alternate controls is aimen en melee toch omgedraaid? Vind dat heel onhandig, aangezien ik vaak L2 gebruik om te bukken, en L1 en L2 tegelijk gaan niet zo makkelijk samen
ik heb het spel tot nu toe alleen met de move gespeeld maar het werkt echt perfect. heb de aim assist voor de move uitstaan, is nergens voor nodig. wat vinden jullie beter, move of dual shock?
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
volgende week woensdag.Only schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 00:49:
Komt de singleplayer demo ook nog voor niet PSN plus leden? Wil online ps3en gewoon lekker helemaal gratis houden..of is er een psn store waar je geen plus nodig hebt voor de demo? Ik heb alleen een US en EU account.
Anoniem: 226907
Ik heb 'm nu regelmatig gespeeld maar ik vind er echt helemaal niks aan....
Mja, hier ook de move. Ik vind het echt briljant, speelt goed maar bovenal ook erg leuk. Heb niet meer zo'n prettig gevoel gehad in een shooter sinds ik met de muis op de pc ben gestopt.FireFly3k schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 21:01:
weet iemand of je bij een collectors edition game ook de normale case krijgt of alleen de steelcase? ik heb namelijk een steelcase van need for speed maar vind het niet echt mooi.
ik heb het spel tot nu toe alleen met de move gespeeld maar het werkt echt perfect. heb de aim assist voor de move uitstaan, is nergens voor nodig. wat vinden jullie beter, move of dual shock?
Als je wild om je heen aan het schieten bent doe je iets niet goed.Anoniem: 226907 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 15:28:
Persoonlijk vind ik het helemaal geen geweldige shooter, ik vind het veel te chaotisch allemaal. De besturing vind ik ook niet fijn, het is maar wat wild schieten om je heen.. Ik ben echt een shooter gek maar dit is echt niks voor mij..
ZO moeilijk was KZ2 imo niet eens, lastigste stuk op z;n moeilijkste vond ik dat brug gedeelte waar je naar de overkant voor de AA gun moet maar afgezien van dat was het heel goed te doen, nou eenmaal niet rushen.himlims_ schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 12:44:
[...]
moet je voor de grap blur eens spelen, die op hard zetten; het is werkelijk -onmogelijk- om lvl1 te halen. De streef tijd die wordt gegeven kan niet gehaald worden, het kan gewoon niet. vraag ik me af wat voor amateuristish test team er achter zit. Bedoel hoe kun je een spel op de markt zetten, wat niet gespeeld kan worden - dikke faal imho. Maar omtrent kz2; veeel hide, en vanuit daar schieten. of je ninja-skills upgraden zodat je meester van het zwaard wordt. Kijk eens op youtube daar staan meerdere instructies hoe de game tot een goed einde te brengen is
[...]
hoe bedoel je dat?
[...]
klopt die was erg mooi en goed uitgewerk. daarin tegen heeft kz3 wel weer het mooiste / dynamische water wat ik heb gezien in een game.
Ben echt slecht in shooters, maar gaat echt steeds beter! Van mustbuy, naar onbekend, terug naar mustbuy! Heerlijke rauwe shooter!
Heb ook gezien dat er een GoT clan is, zou er graag een invite voor krijgen!
[ Voor 5% gewijzigd door Thrace Grumble op 13-02-2011 16:25 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Killzone 3 Leaked as Torrent
[ Voor 3% gewijzigd door Vipertje op 13-02-2011 17:22 ]
gaat toch iets flink fout in de distributie als ik zo lees laatste dagen crysis 2 nu killzone 3...Viperke schreef op zondag 13 februari 2011 @ 17:21:
Tjonge zeg wat een klap voor Sony moet dit zijn zeg. Nu al uitgelekt naar torrent sites en speelbaar op oude gehackte firmware
How are you doing?
Met gehackte firmware kun je niet online gamen toch? Denk dat daarmee de schade voor een vooral multiplayerspel als Killzone3 wel mee zal vallen..Viperke schreef op zondag 13 februari 2011 @ 17:21:
Tjonge zeg wat een klap voor Sony moet dit zijn zeg. Nu al uitgelekt naar torrent sites en speelbaar op oude gehackte firmware
Vraag me sowieso af hoe wijd verspreid die hacks van de ps3 eigenlijk zijn??
Je kan weer wel online. Toevallig vandaag en gister flink wat ontwikkeling op dat gebied, maar je moet dan zelf flink aan de slag met een dns en proxy server. Niet echt een oplossing jan en alle man.Yeroen76 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 17:50:
[...]
Met gehackte firmware kun je niet online gamen toch? Denk dat daarmee de schade voor een vooral multiplayerspel als Killzone3 wel mee zal vallen..
Vraag me sowieso af hoe wijd verspreid die hacks van de ps3 eigenlijk zijn??
Ondertussen heb ik hem ook enkele malen gespeeld, en ik moet je gelijk geven.Anoniem: 226907 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 15:28:
Persoonlijk vind ik het helemaal geen geweldige shooter, ik vind het veel te chaotisch allemaal. De besturing vind ik ook niet fijn, het is maar wat wild schieten om je heen.. Ik ben echt een shooter gek maar dit is echt niks voor mij..
Het is vaak een chaos waarbij er maar op los geknald wordt.
Ook is er een soort van vermomming waardoor je de tegenstander met een groene naam ziet.
Erg vervelend want op een gegeven moment begin je maar op iedereen te schieten die voor je loopt aangezien je niet weet of het een vijand vermomd als vriend is. En ik merk dat anderen dit ook doen.
Of het moet nog een bug in de game zijn.
Wat de bedoeling is, is vaak wel duidelijk.
Maar hoe je bij een bepaald punt moet komen is vaak flink wat lopen en omlopen.
Je bent op een gegeven moment alleen meer bezig met ergens proberen te komen, waar je nooit aankomen omdat je overhoop geschoten wordt en weer opnieuw kan beginnen.
Op een gegeven moment is het meer team deathmatch dan een missie proberen te halen.
Ik was van plan hem te kopen, maar ben blij dat er een beta is, ik wacht nog wel even op Crysis 2
Ik vindt het juist veel minder run and gun dan bv een standaard Call of Duty, maar je moet er inderdaad van houden.
Frijns.Net schreef op zondag 13 februari 2011 @ 21:23:
[...]
Ondertussen heb ik hem ook enkele malen gespeeld, en ik moet je gelijk geven.
Het is vaak een chaos waarbij er maar op los geknald wordt.
Ook is er een soort van vermomming waardoor je de tegenstander met een groene naam ziet.
Erg vervelend want op een gegeven moment begin je maar op iedereen te schieten die voor je loopt aangezien je niet weet of het een vijand vermomd als vriend is. En ik merk dat anderen dit ook doen.
Of het moet nog een bug in de game zijn.
Wat de bedoeling is, is vaak wel duidelijk.
Maar hoe je bij een bepaald punt moet komen is vaak flink wat lopen en omlopen.
Je bent op een gegeven moment alleen meer bezig met ergens proberen te komen, waar je nooit aankomen omdat je overhoop geschoten wordt en weer opnieuw kan beginnen.
Op een gegeven moment is het meer team deathmatch dan een missie proberen te halen.
Ik was van plan hem te kopen, maar ben blij dat er een beta is, ik wacht nog wel even op Crysis 2
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
damn wat een smakelijke game. hoewel d'r hier en daar nog wat gepolijst moet worden komt die bij mij iig in de collectie.
hoorde van t'weekend dat 'custom game' ook in het 3e deel zit; dus games maken/joinen die bijv. de sniperclasses uitschakelen of games zonder rocketlauncher

Was al bang dat dit niet meer terug zou komen.himlims_ schreef op maandag 14 februari 2011 @ 08:49:
hoorde van t'weekend dat 'custom game' ook in het 3e deel zit; dus games maken/joinen die bijv. de sniperclasses uitschakelen of games zonder rocketlauncherdat is mijn grootste irritatie punt, die 100% doorzichtige snipers grrr daarom laatste paar uurtjes als tactical doorgebracht; dat maakt het spotten van die campeerders een stuk eenvoudiger

Maar hoe wil je dit gaan toepassen in het huidige mp systeem? Of komen de serverlijsten ook weer terug?
Dat kan dan haast niet anders. Zou me ook verbazen als dat niet het geval zou zijn.Gundogan schreef op maandag 14 februari 2011 @ 10:36:
[...]
Of komen de serverlijsten ook weer terug?
Dat was volgens mij ook de grote kracht van de mp van KZ2
Dat klopt wel, probleem is alleen dat je gebalanceerde teams moet hebben die ook nog samenwerken.Thrace Grumble schreef op zondag 13 februari 2011 @ 21:27:
Die "groene namen" bug hoort zo: het zijn players met de infiltrator class. Valt te counteren door met tacticians rond te lopen. Het geeft naar mijn mening juist alleen maar meer diepgang, wat het spel ten goede komt! Beetje steen-papier-schaar principe.
En dan moet je al veel geluk hebben wil je die @random tegen komen.
Dit klinkt wel goed voor de clan spelers, die zullen veel plezier hebben aan dit spel principe.
Het gaat er dan op lijken dat de tactician de class is die de voorkeur krijgt bij de meeste spelers?
Ik heb overigens géén gehackte PS3, en vraag dit puur uit nieuwsgiergheid. Ik dacht namelijk dat op de PS3 juist niet mogelijk was.
Tactician is in ieder geval mijn favo class tot nu toe. No nonsense assault rifle, krachtige scan mogelijkheid, flyer bot en mogelijkheid om spawnpoints te cappen. Vooral dat laatste is behoorlijk belangrijk nu je niet meer overal die spawnbeacons meer kan gooien + je krijgt er ook mortarstrike beacons van.Frijns.Net schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:27:
[...]
Dat klopt wel, probleem is alleen dat je gebalanceerde teams moet hebben die ook nog samenwerken.
En dan moet je al veel geluk hebben wil je die @random tegen komen.
Dit klinkt wel goed voor de clan spelers, die zullen veel plezier hebben aan dit spel principe.
Het gaat er dan op lijken dat de tactician de class is die de voorkeur krijgt bij de meeste spelers?
Overigens kan je infiltrators ook nog steeds via de radar spotten toch? Geen groen stipje en er staat toch een 'teammate' voor je = neermaaien
Ik heb een klein stukje geschreven over de beta, jullie nog aanvullingen en opmerkingen ?
[quote]Map: Frozen Dam
Nice map, although the excessive use of bloom/gloom effects make it quite though sometimes (both for player and console itself). The effect might be added to add realism and temporary blindness to the player but it’s too much. Due to the unnatural glow effects added to snow it’s sometimes impossible to see an opponent within 10meters!! I can’t believe that’s intended by the developers team. The outside parts of the map look stunning, but causes framedrops big time. When mortars stike in the snow you can hear your playstation suffer telling you it’s too much to handle.
• How does this effect game-play? You know the capture-point in middle of the map (passage?) one can’t look straight toward HG base; you suffer from blindness. But the HG snipers are able to stay focused on the respawn point (quite annoying).
• The ammo-crate in the north part of the dame can only be repaired from one side. When in front, the repair-icon does not light up. You’ll have to step to the other side of the ammo-crate to repair it.
• At spawn-point you cannot jump over the railing of some staircases.
• Open windows occasionally block grenades/C4/bullets. Probably something with invalid collision detection.
• Occasionally drown effect when jumping / falling of heights bigger than 20cm
• If a wireless controller stops working (low accu) you reconnect it through cable, it does not respond anymore. One have to switch it to controller #2 to bring functionality back to sixaxis. Not shure this is kz3 or xbm
Warzone:
Assassination: Although the game-mode is quite balanced, ISA seems to have map advantage. One of the best hiding spots would be the containers at the south part of the map (start point of ISA). Too easy to defend, due positioning of 2 capture points. HG have more wide/open area which makes hiding difficult. Good spot would be toilet room far north of spawn but still got two access-roads and is further from spawn compared to ISA’s spots.
Suggestion: add the docks/container to the ‘not allowed area’ of the target
Body Count: Plain TDM, pretty straight forward and pretty balanced in w/l ratio. One who owns most capture-points usually wins the round.
S&D ISA: Target location is pretty easy to reach, got multiple access-roads and 5 entrances to the building. Making an assault quite easy. However, it all depends on the ownership of the nearest capture-point. Due to capture-point in middle of the map (passage?) ISA can drop mortars quite easy in the area.
Suggestion: switch capture-point and bomb-location
S&D HELL: Target locations is pretty hard to breach. The location got two capture-points nearby. The one in the south is ISA’s pretty much all the time, making it easy to defend. Success rate is quite low compared to ISA success rate on S&D.
Suggestion: move the capture-points/turnin-point, add additional accessroute.
S&R: No discussion; ISA wins nearly every time. The capture location is way too close to speaker spawn. Which makes it a 8sec. walk for an ISA infiltrator. The HG have to go way further into ISA base.
Suggestion: One or both turn in-points should be moved.
C&H: Again, ISA has the advantage due the fact capture-points are close to their respawn area.
Operations:
Doesn’t seem to be in balance; i assume a mission based game mode should become more difficult as one advances through the map. But this doesn’t seem to be the case. The 1st objective is nearly the though est one to complete. And results in early lose.
The final objective is to set charges at 3 given location, the time to complete is set to 3min. which is nearly impossible to complete. So the first and the last objective are the most difficult. To bring more balance into the map the time to complete should be tweaked.
Anoniem: 315662
Anoniem: 396097
Als iemand me toevoegd graag even er bij zeggen dat je van tweakers bent, dan weet ik wie het is. Gebeurd wel vaker dat mensen me uit het niets toevoegen.
Daarna Killzone 3, het speelt gewoon weer net beter en scherper.
Je kunt merken dat het echt een goede doorontwikkeling van deeltje 2 is.
Het is echt een dijk van een game (die ik overingens ook ge preorderd heb)
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
SP demo/beta? Of heb je een truukje gevonden dat de MP nog benaderbaar blijftHenkus schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 08:23:
Van morgen tijdens het uitpakken van de rars, kopieren naar extern en daarna naar intern heb ik ongeveer 1 uurtje killzone 2 (op mijn andere PS3) zitten spelen om alvast weer in de vibe te komen.
Daarna Killzone 3, het speelt gewoon weer net beter en scherper.
Je kunt merken dat het echt een goede doorontwikkeling van deeltje 2 is.
Het is echt een dijk van een game (die ik overingens ook ge preorderd heb)

Full game singlepalyer op mijn JB PS3.himlims_ schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 08:31:
[...]
SP demo/beta? Of heb je een truukje gevonden dat de MP nog benaderbaar blijft
De multiplayer ga ik op mijn andere PS3 3.56 spelen als mijn gepreorderde game binnen is.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
De Tactician class heeft ook mijn voorkeur (was in KZ2 trouwens ook mijn favo class). Een bijkomend voordeel is ook dat je dan ook kunt rondlopen met M82 én shottyGundogan schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:42:
Tactician is in ieder geval mijn favo class tot nu toe. No nonsense assault rifle, krachtige scan mogelijkheid, flyer bot en mogelijkheid om spawnpoints te cappen. Vooral dat laatste is behoorlijk belangrijk nu je niet meer overal die spawnbeacons meer kan gooien + je krijgt er ook mortarstrike beacons van.
Overigens kan je infiltrators ook nog steeds via de radar spotten toch? Geen groen stipje en er staat toch een 'teammate' voor je = neermaaien
Die vraag heb ik me ook gesteld... Als je via Killzone.com pre-ordered krijg je bij de standaard versie ook het Retro Pack. Dus waarom zou je dan de Collectors editie kopen? Ik bedoel de steelcase, dynamic theme en soundtrack is leuk, maar geen must... Ik heb uiteindelijk toch de Collectors editie besteld, omdat je bij GameMania deze tegen de prijs van de gewone versie krijgt. Daarbij zit de GameMania hier om de hoek, dus ik ben verzekerd dat ik de 25e de bluray in m'n PS3 kan stoppenAnoniem: 315662 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 17:21:
denken jullie dat het een voordeel heeft om de collectors edition te kopen voor 10 euro meer? ik kan voor 61 de collectors kopen en voor 53 de normale, het gaat me eigenlijk alleen om het retro map pack
[ Voor 31% gewijzigd door Dynamix op 15-02-2011 09:00 ]