Acties:
  • 0 Henk 'm!
vandaag is usa release, morgen in eu van de pub-mp-demo/beta maar kunnen wij vandaag de usa versie downloaden en spelen met amerikaans account?

//update
nee;
The open beta was originally set to begin on Wednesday, February 2nd, but will now be available on Thursday, February 3rd at 10:00

[ Voor 35% gewijzigd door himlims_ op 02-02-2011 11:11 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 04:59
Mooie voor in de TS, thanks! Toegevoegd aan hoofdstuk "single player".
himlims_ schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 08:40:
vandaag is usa release, morgen in eu van de pub-mp-demo/beta maar kunnen wij vandaag de usa versie downloaden en spelen met amerikaans account?

//update
nee;
[...]
In ruil voor een dag langer wachten, maak je kans op een Helghast Limited Edition, check het volledige artikel:

http://blog.us.playstation.com/2011/02/01/kz3sweepstakes/

[ Voor 23% gewijzigd door Dynamix op 02-02-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dynamix schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 11:44:

In ruil voor een dag langer wachten, maak je kans op een Helghast Limited Edition, check het volledige artikel:

http://blog.us.playstation.com/2011/02/01/kz3sweepstakes/
Killzone 3 Multiplayer Open Beta Sweepstakes (the “Promotion”) is open only to legal residents of the fifty (50) United States and the District of Columbia who are 18 years.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er een reden dat een NL'se ontwikkelaar alsnog de VS als eerste aan de beurt laat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:47:
Is er een reden dat een NL'se ontwikkelaar alsnog de VS als eerste aan de beurt laat komen?
ik denk dat GG de NLD-gamer liever als eerste de demo/beta had voorgeschoteld, maar Sony is de gene die bepalend is voor releases in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311177

bram1984 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 12:47:
Denk niet dat zij er veel invloed op hebben, eerder Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:49

v8power67

Psn: Mausosaurus

zo heb wel zin in die beta. ben erg benieuwd naar deze game, hoor net dat ik veel van belasting dienst terug krijg dus geld voor games is er weer :D
morgen ga ik hellemaal los op beta, en als ik goed heb 16 feb een sp demo toch ??

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 22:52:
en als ik goed heb 16 feb een sp demo toch ??
Klopt, 16/2/2011

[ Voor 33% gewijzigd door Ike. op 02-02-2011 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Open beta day! Have fun luitjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Iemand trouwens al die sharp shooter gun in een NL shop gesignaleerd?

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-06 11:06
Only schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 05:06:
Iemand trouwens al die sharp shooter gun in een NL shop gesignaleerd?
Ik heb bij een aantal gameshops nagevraagd, maar dan kijken ze me aan alsof ze water zien branden.
Ze hadden geen idee waar ik het over had.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rond 12 uur zal de multiplayerbeta van Killzone 3 verschijnen.
Vandaag gaat de multiplayerbeta voor Killzone 3, die zal duren tot en met 15 februari, van start. Vanaf ongeveer 12 uur vanmiddag zul je de beta in de PS Store kunnen vinden. De beta is dan voor iedereen (gratis) te downloaden en dus te gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Helaas moet ik vandaag voor het werk naar een congres. Ik hoop vanavond toch nog ff te kunnen spelen.
Ik hoop jullie dan in een game tegen te komen *O*

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
himlims_ schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 09:02:
Rond 12 uur zal de multiplayerbeta van Killzone 3 verschijnen.
Vandaag gaat de multiplayerbeta voor Killzone 3, die zal duren tot en met 15 februari, van start. Vanaf ongeveer 12 uur vanmiddag zul je de beta in de PS Store kunnen vinden. De beta is dan voor iedereen (gratis) te downloaden en dus te gebruiken!
Is dit in de EU store? Ik heb geen US account namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
US release zou gister zijn, maar dat postte dynamix al dat 't neit het geval was; Dynamix in "[PS3] Killzone 3"

de EU release stond voor vandaag, en is vanaf vanmiddag te downloaden (zo staat geschreven). Dus de EU en US release zijn gelijktijdig gezet.
Zo zal de open Killzone 3 bèta vanaf twaalf uur vandaag vanuit de PlayStation Store gedownload kunnen worden. Deze open bèta zal drie spelmodi bevatten. Namelijk Guerrilla Warfare, Warzone en Operations. Guerrilla Warfare kunnen we vergelijken met team death match, het team met de meeste kills wint. Warzone kennen we van Killzone 2, vijf mini-missies zien te voltooien en het team met de meest geslaagde missies wint. Operations kennen we echter nog niet helemaal. Het zijn ook vijf mini-missies maar tussen die missies door kunnen we genieten van spectaculaire cut-scenes.

Vind jij jezelf niet zo goed met multiplayer shooters of wil je gewoon eerst even wennen aan de controls voor je het daadwerkelijke slachtveld op gaat? Dat kan. De open bèta zal ook een offline speel modus bevatten. De modus heet Botzone en je zult daar de modus Warzone kunnen spelen tegen bots.

[ Voor 60% gewijzigd door himlims_ op 03-02-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Thuis lunchen... en die download aanzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Dynamix schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 09:32:
Thuis lunchen... en die download aanzetten :)
Sommige mensen hebben die luxe....
Gaat voor mij helaas niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:52
Damn om 12 uur ben ik net een half uur weeg. Balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
Een nette download van 802 MB staat nu in de PS-Store :) Ik heb gezocht op killzone, weet niet of hij ook al via het menu te vinden is.

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:51
Net ff 1 potje gespeeld, en het speelt een stuk beter dan KZ2, de vertraging is weg. Het lijkt inderdaad meer op COD qua snelheid, daar ben ik erg blij mee. Moet me alleen nog in verdiepen bij welke loadout welke gun hoort. Maar ik ben fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HamSolo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-06 07:34

HamSolo

Ham

Het bevalt ook mij tot nu toe erg goed. Niet zo heel veel gespeeld maar de eerste indruk is geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je ook een game met bots of gewoon een lege map starten? Ik wil eerst even rustig aan de controls wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.J_84
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Ja dat kan, ben dat ook aan het doen op het moment.

Moet heel erg wennen, heb Kz2 wel veel gespeeld toendertijd..
Maar ben overgegaan naar shooters op pc.

Had me toendertijd ook voorgenomen om nooit meer shooters te doen op console, maar voor dit spel wil ik mischien nog wel een uitzondering maken :P

Erg vet dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HamSolo
  • Laatst online: 16-06 07:34

HamSolo

Ham

Ik moet zeggen dat de controls erg snel wennen. Maar inderdaad, eerste paar potjes met bots en dan online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoF
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-09-2024

BoF

Tot nu toe heb ik nog geen mp game kunnen joinen. Ik moet erg lang wachten. Ik weet niet of iemand anders dit ook ervaart.

Er staat joining game en dat je het kan cancellen.

[ Voor 20% gewijzigd door BoF op 03-02-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:33

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ook even 2 potjes Warzone gespeeld (eerste 0.5 K/D en 2k punten, 2de 3 K/D en 10k punten nadat ik de sensitivity wat lager had gezet >:) ). Eerste indrukken zijn geweldig.

Positieven ten opzichte van KZ2:
- Besturing en framerate lijken goed gepolijst. Het voelt in ieder geval niet zo choppy meer aan als in KZ2.
- Graphics zijn beter en ook iets kleurrijker zonder het grauwe randje te verliezen.
- Wapens lijken dodelijker, maar komt denk door de verbeterde hitdedectie (of misschien iets te veel KZ2 tegen Brazilianen en Aziaten gespeeld :X ).

Negatieven:
- Geen serverlijsten meer?
- Wapenkeuzes voor klassen lijken vreemd ten opzichte van KZ2 (1ste medic gun is een proppenschietje en de saboteur heeft een shottie ipv silenced wapen?). Gelukkig speel je alles redelijk snel vrij en je kan nu zelf bepalen wat je unlockt zodat je snel redelijke wapens op je favo class hebt.

Morgen meer potjes spelen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Gundogan op 03-02-2011 14:04 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HamSolo schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 13:59:
Ik moet zeggen dat de controls erg snel wennen. Maar inderdaad, eerste paar potjes met bots en dan online!
Ik speel met een FnS, dus ik moet eerst even tweaken. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 21:49

v8power67

Psn: Mausosaurus

vandaag paar potjes gespeeld, iets van 3 potjes online, waarvan ik alle 3 in top 3 stond :D
gameplay is fantastisch, alles waardoor ik killzone 2 haate is eruit gehaald en het is zo heerlijk soepel en smooth :D graphics kan ik niets over zeggen, zit op een 20" monitor die als een game op 720P draait alles crappy weergeeft :( vanavond even op mn lcd tv testen.
btw ik vond het tegen bots wel veel leuker dan daadwerkelijk online, maar komt omdat ik niet zo hou van competief online gamen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als de bots maar niet zo achterlijk zijn als in BO. Daar hebben ze geen last van recoil, en allemaal een aimbot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bots zullen wel net als in Killzone 2 zijn.

buhh ik wil em ook spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je in KZ2 ook bots? :+

Ik slinger direct mijn PS3 aan als ik thuis kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-06 10:23

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ik zet hem ook zo gelijk aan, kun je eigenlijk gewoon alle klasses kiezen? Of hebben ze daar ook een beperking in gedaan?

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bram1984 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:54:
Heb je in KZ2 ook bots? :+

Ik slinger direct mijn PS3 aan als ik thuis kom.
Ja.. Staat bij 'Gevecht' in het menu. Nooit opgemerkt? :P Kan je ook gewoon een potje tegen bots spelen in de multiplayer maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Net ffies de open beta geinstalleerd, mijn god wat heb ik hier op zitten wachten, controls zijn duidelijk beter, crouch is nu tenminste toggled, leuke maps, nu eens online proberen, bots zijn wel amusant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 311177 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:03:
[...]

Ja.. Staat bij 'Gevecht' in het menu. Nooit opgemerkt? :P Kan je ook gewoon een potje tegen bots spelen in de multiplayer maps.
Haha nee, maar het is ook al tijden geleden dat ik KZ2 erin gehad heb. Ik ga met 3 weer beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
-Mach!- schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 15:58:
Ik zet hem ook zo gelijk aan, kun je eigenlijk gewoon alle klasses kiezen? Of hebben ze daar ook een beperking in gedaan?
Alle classes zijn toegankelijk, alleen moet je binnen de classes wel wapens en skills vrijspelen door xp te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Misschien dat ik er overheen gelezen heb, maar punten behaald tijdens de beta worden zeker niet behouden in de originele game ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:36:
Misschien dat ik er overheen gelezen heb, maar punten behaald tijdens de beta worden zeker niet behouden in de originele game ?
nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
't was ook weer te makkelijk natuurlijk :P

Oh well, ze zijn tot zo ver makkelijk te behalen, 1 potje gespeeld, stond gelijk boven aan als 1e, en aan einde van de pot gelijk 4 ranks omhoog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-06 12:38

ijskonijn

Now MOVE!

Dat heb je wel eens met bots ;-)

Ben zo klaar met werken, straks als ik thuiskom meteen de download aanzetten, ben benieuwd!

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ijskonijn schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:58:
[...]

Dat heb je wel eens met bots ;-)

Ben zo klaar met werken, straks als ik thuiskom meteen de download aanzetten, ben benieuwd!
Ja, maar dat is niet wat ik bedoel. Jij hebt zo te zien nog nooit een killcam tijdens Combat Training gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Laatst online: 18-06 11:52
Net even een paar potjes gedaan, en het voelt weer als van ouds. Helaas ben ik niet erg te spreken over de lay-out van de klassen selectie. Verder is het me ook niet gelukt om een spawn point te selecteren op de map (warfare mode)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Hoe in godsnaam plaats je een sentry gun???
Met de rechter keypad werkt niet...

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tony L schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 17:56:
Hoe in godsnaam plaats je een sentry gun???
Met de rechter keypad werkt niet...
Als je de juiste klasse speelt en je hebt de sentry guns unlocked dan moet je 'links of rechts' ingedrukt houden.

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 03-02-2011 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-06 12:20
Kolere wat duurt het downloaden van de beta lang zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reviews verschijnen al online

http://www.vg247.com/2011/02/03/killzone-3-reviews-round-up/

Ik vind het erg jammer dat de meeste reviews het verhaal erg vinden tegenvallen :'(

[ Voor 35% gewijzigd door Ike. op 03-02-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Ik als KZ fan ga de reviews ( as usual eigelijk ) gewoon lekker laten voor wat het is, en daar mijn eigen mening over vormen zodra de game hier op de mat ligt, als de game deeltje 2 ook maar evenaart dan ben ik al tevreden, en wat ik mag afleiden van de open beta, issie nu al beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Ike. schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 19:02:
Reviews verschijnen al online

http://www.vg247.com/2011/02/03/killzone-3-reviews-round-up/

Ik vind het erg jammer dat de meeste reviews het verhaal erg vinden tegenvallen :'(
En het verhaal van KZ2 was briljant dan? :p Als de actie maar goed is, multiplayer wordt toch de hoofdmoot voor mij.

Wel jammer dat de medic revive zapper niet meer als wapen te selecteren is maar dat je alleen kan reviven als ook die button in het beeld komt (in ieder geval de eerste revive unlock, misschien wordt ie het wel met een latere unlock). Mensen doodzappen was best lollig in KZ2 :9

Ander puntje waar ik aan moet wennen is dat je niet door lichamen kan lopen die nog gerevived kunnen worden. Sta je dan dom in een deuropening en je af te vragen waarom je vast zit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:39
Jammer dat ik niet online kon komen, maar de potjes tegen de bots waren toch redelijk amusant. Erg mooi en de gameplay lijkt ok. Al ben ik geen voorstander van een pookje indrukken om te zoomen.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 23:02:
Al ben ik geen voorstander van een pookje indrukken om te zoomen.
Dit is aan te passen in het menu. Ik gebruik ook liever L1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:39
Ike. schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 23:03:
[...]

Dit is aan te passen in het menu. Ik gebruik ook liever L1
Had ik al gedacht, maar zat zo lekker te schieten en had niet zoveel tijd om de beta uit te proberen :P

[ Voor 9% gewijzigd door cheiron op 03-02-2011 23:05 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:59
Heb hem gister ook ff gedaan en hij is goed. Het loopt inderdaad soepeler dan KZ2.
Anoniem: 311177 schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:03:
[...]
Als taal heb ik trouwens Engels ingesteld, Nederlands is dan zo "raar"...Voelt en lijkt zo stom: "Gevecht" ipv "Combat"
(ieder zijn eigen keuze natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
Ik vind de besturing wel wat minder. Melee met L1?
Moet ik erg aan wennen, maar het is wel cool :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 09:33

scorpie

Supra Addict

Gisteren eventjes gespeeld, en die sneeuw is wel mooi zeg! Echt cool, je voetsporen zijn zelfs te zien in de sneeuw. Verder natuurlijk joy joy joy, a new Killzone! :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Laatst online: 18-06 12:59

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik heb hem gister ook even tegen bots gespeeld.
Ziet er zeker mooi uit :P

Snap alleen niks van die killstreaks enzo :S
Zo kan je met marksman onzichtbaar worden (dat is vet), maar bij de
andere classes heb je bijv. een equipment die afgebeeld word d.m.v. bivakmuts...
Snap niet wat het allemaal doet 8)7

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 20:59
fiore187 schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 08:42:
Ik vind de besturing wel wat minder. Melee met L1?
Moet ik erg aan wennen, maar het is wel cool :D
??? Kun je ook als richten instellen. Controls > "alternate"
Of in het nederlands > alternatief...

(sorry, maar zelf een beetje proberen/ontdekken/lezen misschien?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiore187
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03-05-2021
(Ok bedankt dat wist ik niet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De gameplay is toch wel behoorlijk aangepast tozv KZ2, of dat positief is weet ik nog niet :+ Duurde wel even voordat ik weer in de flow zat, maar naar aantal uur ging weer vrij redelijk. Voor beetje punten kun je beste geregeld switchen tussen de classes (afhankelijk van de gamemode/map) gister 15K aangetikt voor 1 game - dat lvl't lekker door.

Wel is de MP-beta vrij buggy, joinen gaat niet altijd even goed. En vormen van een party werkt ook neit optimaal.
Mon0lith schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 08:51:
Ik heb hem gister ook even tegen bots gespeeld.
Ziet er zeker mooi uit :P

Snap alleen niks van die killstreaks enzo :S
Zo kan je met marksman onzichtbaar worden (dat is vet), maar bij de
andere classes heb je bijv. een equipment die afgebeeld word d.m.v. bivakmuts...
Snap niet wat het allemaal doet 8)7
verschillende classes hebben verschillende eigenschappen. De marksman (heeft overigens een imba rifle) kan 100% transperant worden *O* maar als je met je crosshair op 'm richt zal die rood oplichten terwijl je niemand ziet = schieten!.

infiltrator (mijn classes :P) kan zich vermommen als de tegenstander. Erg leuk voor de melee kills. Die eigenschappen kun je upgraden dmv cariere punten. Zo kun je nieuwe wapens voor je classe bemachtigen, of zoals eerder gezegt je eigenschappen verbeteren; langer rennen, blijf vermomd na melee etc.

Omtrent controls; wijzigen in "Alternate" ipv default - deze liggen meer in lijn met de gemiddelde shooters. Zou wel fijn zijn als ze L2 en O omdraaien, maar dat zal wel nooit gaan gebeuren.

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 04-02-2011 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PSN in startpost???
DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 18:42
baronruud schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 09:03:
[...]

??? Kun je ook als richten instellen. Controls > "alternate"
Of in het nederlands > alternatief...

(sorry, maar zelf een beetje proberen/ontdekken/lezen misschien?)
Of hier even kijken: Multiplayer controls tutorial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Mooie link, Pompi! Die gaat richting de TS één dezer dagen, thanks.

Mijn eerste uren KZ3 zijn goed bevallen. Ben wel kritisch over de controls... ik lijk toch t.o.v. deel 2 een stuk controle te missen, doordat alles zo direct (minder zwaar) is geworden. Maar goed, kwestie van wennen en sensitivity naar beneden zetten. Jammer dat je melee onder de stick zit en niet om te wisselen is met crouchen (speel op alternative). Crouchen met L2 is echt kak. Wat wel een goed punt is, is dat je bij het reviven of repairen niet meer hoeft te switchen. Je kunt simpelweg de pijltjes toetsen ingedrukt houden, waarna er automatisch teruggeswitched wordt naar je wapen.
Graphics zijn echt fantastisch en ook het geluid is vet. Als je iemand finished, hoor je een enorme schreeuw. Ik hoor himlims_ gisteren nog in mijn oor: finishte jij iemand? Hij hoorde blijkbaar een krijs over zijn boxen :p
De beschikbare map is echt heel vet en ook enorm groot. Ik heb volgens mij zelfs maar één kant van de map gezien. De nieuwe spawnpunten werken ook echt goed.
De nieuwe Operations gametype zit goed in mekaar. Gaaf om jezelf in de cutscenes te zien (alhoewel je ook een pak rammel kunt krijgen) De map is opgebouwd in 3 fases, die je moet zien te overmeesteren. Iedere fase dient op een andere manier veroverd te worden. Zit echt goed in mekaar!
En nog één ding: die mortieren }) Je moet eerst zo'n beacon zien te vinden (vaste plaatsen in de map). Wanneer je die beacon neergooit, wordt er een seconde later een enorme mortieraanval gedropt, echt gruwelijk.

[ Voor 68% gewijzigd door Dynamix op 04-02-2011 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een tutorial :+

De alternate layout is hetzelfde als CoD en andere shooters, behalve dat crouchen nu op L2 zit.

Ik heb gisteren zowel met de DS3 even gespeeld, als met de FnS, en ik moet nog erg wennen. Kon geen goede firmware vinden, maar ik verwacht dat Tuact binnenkort wel met een goede KZ3 versie komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Killzone 3 DLC - kz2 retro-pack:
Afbeeldingslocatie: http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1296772388/01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1296772388/02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1296772388/03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1296772388/04.jpg

beoordelingen:
* PlayStation Lifestyle - 10
* Destructoid - 10
* Examiner - 5/5
* Just Push Start - 5/5
* GameFront - 95/100
* GameTrailers - 9.5
* PlayStation Universe - 9.5
* Joystiq - 4.5/5
* Videogameszone - 93/100
* TheSixthAxis - 9
* Gamespot - 8.5
* IGN - 8.5
* CVG - 8.5
* Eurogamer.net - 8
* G4TV - 4/5
* 1UP - B+
* VideoGamer - 7
Patch
23-2 zal de game direct voorzien worden van een nieuwe update alvore je met het schijfje online kunt gamen. Deze patch zal zich richten op glidges-hacks-cheats etc. om misbruik van het gehackte systeem te voorkomen... we zullen zien

[ Voor 48% gewijzigd door himlims_ op 04-02-2011 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Best grappig dat je KZ3 beta stats ook meteen worden bijgehouden op killzone.com :)

En jeej, Salamun Market en Blood Gracht komen terug :)

[ Voor 26% gewijzigd door Gundogan op 04-02-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmeerman
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-05 23:54
Gister avond even een uurtje gespeeld. Wat me wel opvalt is dat er enorm veel gespawnraped wordt. En dat terwijl de map volgens mij vrij groot is.

De feeling t.o.v. deel 2 is alleen maar positief, het speelt lekker vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jmeerman schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 09:58:
Gister avond even een uurtje gespeeld. Wat me wel opvalt is dat er enorm veel gespawnraped wordt. En dat terwijl de map volgens mij vrij groot is.

De feeling t.o.v. deel 2 is alleen maar positief, het speelt lekker vlot.
vind juist 10x minder dan in kz2. Daar had je variabele spawnpunten :F nu is 't redelijk afgeschermd. kan niet zeggen dat ik daar veel hinder van heb gehad. Wel als je aan operations begint (eruuuugh leuk imho) daar staan teams vaker recht tegenover elkaar, waardoor spamkillen eerder optreed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Even een KZ3 weetje:

Lintjes geven je directe beloningen ingame. Voorbeeld: Maak je 3 melee kills, dan heb je die game 25% hogere accuracy met ieder wapen dat je gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DUBBELE XP VOOR EEN KILL
Twee keer zoveel XP te verdienen voor een kill. Het effect van dit lintje duurt 60 seconden.
Voltooi een doel in Operations of Warzone

VERBETERDE NAUWKEURIGHEID
Elk wapen is 25% nauwkeuriger. De spreiding van kogels wordt verminderd.
Maak drie mêlee-kills om dit lintje te verdienen.

DODELIJKERE KOGELS
Kogels richten 25% meer schade aan.
Help tijdens één spel 5 keer bij een kill om dit lintje te verdienen.

SNELLER RICHTEN
Met dit lintje richt je 50% sneller langs de loop van primaire wapens.
Maak X kills terwijl je bent ingezoomd om dit lintje te verdienen.

SNELLER HERLADEN
Met dit lintje herlaad je sneller.
Maak tien kills zonder in te zoomen om dit lintje te verdienen.

Indien iemand andere lintjes heeft bemachtigd hoor ik 't graag dat we dit volledig in kaart kunnen brengen.

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 04-02-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249002

Gisteren begonnen met Medic en daarna Engineer. Op zich beviel mij Engineer beter dan Medic, wel vind ik de default wapen keuze nogal opvallend. Zo heb je als Engineer niet zomaar de beschikking over de shotgun, overigens is de shotgun in Killzone 3 een subliem wapen (lijkt krachtiger dan de shotgun in killzone 2).

Verder zijn de knife kills erg bijzonder en voor mij een nieuwe standaard op het gebied van FPS shooters. Wat mij verder opviel dat alle wapens veel krachtiger zijn dan in Killzone 2, met een beetje pech ben je zo dood.

Conclusie voor mij de absolute FPS topper van 2011 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omtrent knife; zolang 't mes er niet in zit ben je niet dood :+

Zo werd ik gister verrast door een stealth poppetje, pakte mij van achter ik zie 't mes richting mijn keel verplaatst worden..... op dat moment schiet een teammate mijn belager neer.
Resultaat; animatie werd afgebroken, ik leefde, aanvaller dood :+ *O*

foobar79:
Ik heb bij K.Z. een beetje het idee dat ze heel veel zaken overpowered hebben gemaakt met het idee dat als alles overpowered is het dus weer balanced is. :+
Denk dat die uitspraak wel gegrond is

[ Voor 30% gewijzigd door himlims_ op 04-02-2011 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

himlims_ schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:41:

Zo werd ik gister verrast door een stealth poppetje, pakte mij van achter ik zie 't mes richting mijn keel verplaatst worden..... op dat moment schiet een teammate mijn belager neer.
Geniaal :D

Laatste medic wapen was wel een teleurstelling. Las even over het burst gedeelte heen -O-
En de tijd tussen de burst is ook net te lang om mee te kunnen met de volautomatische wapens. Dan maar wat meer headshotten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 249002

himlims_ schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:41:

Ja klopt, zo heb ik gisteren een teammaatje kunnen redden door de tegenstander met het mes vol te pompen met lood. Dus als je heel snel en alert bent kun je teammaatjes op die manier redden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Zet mij ook maar in de OP. Ik heb een aantal kleine uurtjes in KZ2 doorgebracht en KZ3 gaat hem worden!

Wel jammer dat je de controls niet kan aanpassen, leek me veel handiger om op rondje te slaan, rechterpookje bukken en L2 wat nu op rondje zit, geen idee wat :P

Trouwens iemand ook problemen met Geurilla Warfare. Ik join, kom in de Briefing en blijf daar hangen. Ik kan niet spelen, alleen Invites en Quit game.

[ Voor 66% gewijzigd door The Great HooD op 04-02-2011 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Echt een moddervette game. Gister een paar potjes online gespeeld, geen problemen (bugs/lags) gemerkt. Wat een graphics trouwens! Het speelt lekkerder dan KZ2 qua aim.

Hopelijk worden er wat verkoop records gebroken, Guerilla heeft dit naar mening echt verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Net weer even zitten spelen, en d'r zijn me toch een paar dingen waar ik me redelijk kapot aan erger:

- Zet een Sentry turret neer, terwijl er 5 miljard van m'n eigen ventjes omheen staan, mannetjes lopen door de '' zone '' heen, en ik kan weer overnieuw beginnen...
- Zet een Sentry Turret neer, vijandelijke mannetjes komen eraan, schiet dat domme ding weer niet.
- Schiet een magazijn leeg op een vijandelijk mannetje, gaat niet dood, vervolgens word ik door dat zelfde mannetje doodgeschoten, allemaal prima, vervolgens komt er een teammate aan, en die schiet hem met 1 kogel in z'n grote teen dood, ik vind het eigelijk nogal een belediging dat ik dan 25points aan '' assist '' krijg...
- De wapens waar die je kit '' standaard '' heeft, redelijk ruk ingedeeld..
- Soms vervelend dat je geen teamkills kan maken, d'r zitten nog wel eens van die figuren tussen die staan te idlen midden in het gangpad, waardoor de rest er niet langs kan

[ Voor 10% gewijzigd door Fatal Mind op 04-02-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverscope
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05 21:11
:(

Mijn ps3 is net vastgelopen tijdens het spelen van de kz3 beta

Ineens schakelde hij uit en wil nu niet meer opstarten.

Het is een 40gb phat.....snik

Just grow old with grace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
The Great HooD schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 14:02:
Zet mij ook maar in de OP. Ik heb een aantal kleine uurtjes in KZ2 doorgebracht en KZ3 gaat hem worden!
Doe mij je PSN id even dan... wel zo makkelijk :+
Gundogan schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:46:
[...]

Geniaal :D

Laatste medic wapen was wel een teleurstelling. Las even over het burst gedeelte heen -O-
En de tijd tussen de burst is ook net te lang om mee te kunnen met de volautomatische wapens. Dan maar wat meer headshotten O-)
Bedoel je de M82SE? Ik hoop toch niet dat deze burst is...
Silverscope schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:15:
:(

Mijn ps3 is net vastgelopen tijdens het spelen van de kz3 beta

Mijn condoleances ;w Ik heb al een aantal vastlopers gehad, maar kon toen m'n PS wel aankrijgen...

[ Voor 45% gewijzigd door Dynamix op 04-02-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:13:
Net weer even zitten spelen, en d'r zijn me toch een paar dingen waar ik me redelijk kapot aan erger:

- Zet een Sentry turret neer, terwijl er 5 miljard van m'n eigen ventjes omheen staan, mannetjes lopen door de '' zone '' heen, en ik kan weer overnieuw beginnen...
was in kz2 punt van irritatie, ook nu nog -O-
- Zet een Sentry Turret neer, vijandelijke mannetjes komen eraan, schiet dat domme ding weer niet.
je kunt je turret upgraden, daardoor wordt ie 'iets' sneller
- Schiet een magazijn leeg op een vijandelijk mannetje, gaat niet dood, vervolgens word ik door dat zelfde mannetje doodgeschoten, allemaal prima, vervolgens komt er een teammate aan, en die schiet hem met 1 kogel in z'n grote teen dood, ik vind het eigelijk nogal een belediging dat ik dan 25points aan '' assist '' krijg...
helaas idd, maar 5x assist is ook weer ingame bonus, jaar verhouding had anders gekunt
- De wapens waar die je kit '' standaard '' heeft, redelijk ruk ingedeeld..
is anders, wennen, later kun je ook een 2e primary wapen krijgen
Silverscope schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:15:

power switch aan achterkant geprobeerd? opstarten met eject-knopje in is geloof ik safe-mode (of iets in die trant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Kon gisteren niet eens online spelen. Er stond steeds dat er geen verbinding kan worden gemaakt, vanavond weer maar eens proberen.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

Dynamix schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:29:
Bedoel je de M82SE? Ik hoop toch niet dat deze burst is...
Yup alleen in burst mode te gebruiken, zelfde geldt voor de Helghast silenced AR versie bij een andere class. De standaard versies zijn dan weer erg goed zoals in KZ2. De burstversies moeten iets aangepast worden naar mij mening (minder delay tussen bursts).
Fatal Mind schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:13:
- Soms vervelend dat je geen teamkills kan maken, d'r zitten nog wel eens van die figuren tussen die staan te idlen midden in het gangpad, waardoor de rest er niet langs kan
Ook soms vervelend dat je niet door je teammates heen kunt schieten. Altijd 'lache' als je op iemand schiet en opeens komt je teammate ervoor staan. En dan maait de tegenstander je allebei neer :F

Overigens vind ik die ISA LMG wel erg sterk. In KZ2 was ie waardeloos, in KZ3 zie ik hem de n00bcannon worden :p
Sander H schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 16:05:
Vandaag probleemloos online gespeeld, totdat 5 minuten geleden alles ineens plat lag.
Zelfde hier.

[ Voor 60% gewijzigd door Gundogan op 04-02-2011 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:37
Heb nu al een paar keer gehad dat een tegenstander ineens een groene naam kreeg. Dacht ik dat het een teamgenoot was, was het een tegenstander :/

Vandaag probleemloos online gespeeld, totdat 5 minuten geleden alles ineens plat lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sander H schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 16:05:
Heb nu al een paar keer gehad dat een tegenstander ineens een groene naam kreeg. Dacht ik dat het een teamgenoot was, was het een tegenstander :/
dat was een bug uit de vorige beta, die is gefixed als ik devvers mag geloven op kz.com. Was het niet misschien een infiltrator?
OT :w sander

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, dat is toch gewoon een infiltrator? Gewoon schieten op alles wat beweegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Gundogan schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:58:
Yup alleen in burst mode te gebruiken, zelfde geldt voor de Helghast silenced AR versie bij een andere class. De standaard versies zijn dan weer erg goed zoals in KZ2. De burstversies moeten iets aangepast worden naar mij mening (minder delay tussen bursts).
Blegh, ook ik had er overheen gelezen... Dan maar combineren met een shotty als ik die skill van twee primairy weapons heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je hebt ook een shotgun handgun, echter moet je die gun in iemand zijn poepert plaatsen wil je een kill maken :(

[ Voor 3% gewijzigd door himlims_ op 04-02-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mzx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-06 13:42

mzx

Striptease schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 15:56:
Kon gisteren niet eens online spelen. Er stond steeds dat er geen verbinding kan worden gemaakt, vanavond weer maar eens proberen.
Ja stond erbij mij ook gisteren; net weer geprobeerd maar hij doet het nog steeds niet :(.
Ik speel nu maar gewoon met bots, ook wel leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Ik heb het ook nog steeds. Ik heb met en zonder kabel geprobeerd maar het lukt gewoon niet.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizz15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10-2022
himlims_ schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 16:31:
je hebt ook een shotgun handgun, echter moet je die gun in iemand zijn poepert plaatsen wil je een kill maken :(
Is dit ook met animatie of moet je gewoon zelf richten? Gemiste kans als ze hier geen animatie voor hebben gemaakt net als de melee's :+

PSN: RikBruil | BFBC2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hier ook problemen. Error code 20002, kan er echter weinig over vinden op internet

Stond btw wel op fora van KZ3 dat ze bezig waren met servers tot 15.35 GMT, dus misschien dat dat wat is uitgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-06 18:42
Dynamix schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 09:48:
[...]
Mooie link, Pompi! Die gaat richting de TS één dezer dagen, thanks.
Geen probleem, ben blij dat ik kan bijdrage aan dit topic over een super spel

Edit:
Ik zie nu net dat je jezelf kan aanmelden op de killzone site en dan de klassementen kan zien en andere dingen. Maar ik hoop wel dat de klassementen gereset worden na de demo.

[ Voor 26% gewijzigd door Pompi op 04-02-2011 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Nog ff iets om te ranten... wou ff met een maat spelen, headsets en alles, serieus gewoon niet te doen, wat een tering herrie is het, allemaal van die allah akbar figuren die met hun babies zitten te gamen... versta d'r geen kloot van, en om al die mannetjes te muten schiet ook ook niet op, want het veranderd constant...

Je zou toch denken dat je als squad zijnde wel een apart kanaal krijgt zodat je normaal kan communiceren met elkaar...

Dan maar communicatie via de xbox :P

[ Voor 4% gewijzigd door Fatal Mind op 04-02-2011 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pompi schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 17:26:

Edit: Ik zie nu net dat je jezelf kan aanmelden op de killzone site en dan de klassementen kan zien en andere dingen. Maar ik hoop wel dat de klassementen gereset worden na de demo.
alle stats word gereset na de MP demo/beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Laatst online: 06-06 10:23

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ik moet zeggen dat ik de mp-beta erg lekker weg vind spelen, lekkere soepelheid in de controls ook die ik toch wel wat minder vond in het orgineel.

Hymlin kun je mij ook in de de lijst zetten voor psn gebruikers; Machoman44

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Vandaag veel potjes gespeeld. Speelt erg lekker. Alleen het gaat hier ook echt om teamwork wil je overleven. Met de shotgun kan je losgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318238

Zijn er hier nog spelers die met de move spelen of ben ik de enige gek? Ik moet zeggen dat mijn eerste indrukken met de move eigenlijk wel heel erg positief zijn, er zijn nog wel wat dingetjes die niet lekker gaan maar ik hoop dat dat met oefening beter wordt! Ik doe het in ieder geval op dit moment niet slechter dan andere spelers :D Zelfs al potjes gewonnen met de move en mijn kdr is positief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gropah schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 17:04:
Hier ook problemen. Error code 20002, kan er echter weinig over vinden op internet

Stond btw wel op fora van KZ3 dat ze bezig waren met servers tot 15.35 GMT, dus misschien dat dat wat is uitgelopen?
opnieuw probere, opnieuw proberen en ... juist jah :+ servers lijken vrij aan de max te zitten, heb al tien talle verschillende error meldingen gehad. gaat nu wel langzaam dat lvl'en :(ook scheelt het om eens een andere game modus te proberen; operations geeft vaak minder problemen was onze conclusie

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 07-02-2011 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:27
geweldig spel :D ik vermaak me helemaal toppie. alleen wat ik raar vind ben met geen enkel spel medic/healer en hier vindt ik het geweldig :D. alleen wat ik wel erg irritant vindt zijn die infiltrators met die shotgun. als je doorheb pang dood.... gelukkig zie ik ze als medic :D

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
medic is niet echt populairste classes denk ik. speel keertje met GoT mee, vaak wel iemand als medic aanwezig

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste