Niemand dus succes gehad met deze telefoon en een parrot CK3000? Want dan zal ik toch een htc desire moeten nemen
Verwijderd
OepsGarrett schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:41:
Ik ben ook wel benieuwd wanneer Samsung met 44.1 of 48KHz geluid komt voor het opnemen van video.
Als je op het scherm kijkt terwijl je video opneemt dan vliegen de MB's werkelijk, het vreet echt ruimte, en voor de audio is er slechts 16KHz gebruikt, blikkerig geluid vaak. (op de HTC Desire zelfs 8KHz)
En dat kan veel beter, er zit ook cpu power zat in de telefoon, dus misschien kan iemand het fixen, Samsung zelf ziet het denk ik niet als prioriteit

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2010 22:48 . Reden: verkeerde item ]
Ook hier problemen met Samsung KIES. Vanmorgen liep hij nog als een zonnetje, maar inmiddels herkent hij mijn telefoon gewoon niet meer. Geen errors, geen waarschuwingen, hij herkent hem gewoon niet meer. Telefoon in de pc geplugd en kies aangezet maar in kies verschijnt m'n galaxy s gewoon niet. Heb al op google gezocht, verschillende oplossingen geprobeerd maar het werkt tot nu toe allemaal niet. Kies opnieuw geinstalleerd etc.
Connecten via de mass storage mode met de pc werkt overigens ook niet.
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
Je gaf toch zelf al aan dat er een firmware update voor was?Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:42:
Niemand dus succes gehad met deze telefoon en een parrot CK3000? Want dan zal ik toch een htc desire moeten nemen
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik heb zel een parrot ck3200, daar werkt de galaxy probleemloos mee.BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 00:14:
[...]
Je gaf toch zelf al aan dat er een firmware update voor was?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Vandaag heb ik een stuk gefietst met mijn GS. Ik heb de navigator aan gedaan en een bestemming ingevoerd.
Ik moet zeggen dat hij best slecht deed. HIj heeft mij 2 keer naar de verkeerde straat gestuurd. Hij was best vertraagd.
Vanavond heb ik hem voor de lol in de trein aangezet. Ik moet zeggen da de batterij bijna op was (hij stond op 20%), ik heb maps aan gedaan en da de navigatie systeem hiervan en het liep gewoon niet. Wat ik ook steeds meer merk zijn freeze waardoor ik vaak de mobiel uit en aan moet zetten.
Ik heb veel apps verwijderd maar toch blijft die vaak hangen. Bv wanneer ik mijn mail aan het controlleren ben en de back knop klik.
Verder is er nog een laatste ding. Ik heb 3 mailbox ingesteld waar eentje als primair. Die doet t wel maar ook traag en vaak om de laatste berichten te kunnen lezen moet ik steeds vernieuwen. De tweede email adres doet t gewoon niet meer. Hij blijft bij de oude bericht en hij doet alsof hij aan het laden is maar het gebeurt nix.
Ik vind de telefoon heel erg goed maar hij wordt nu steeds trager. Heb hem sinds 3 weken.
Ik moet zeggen dat hij best slecht deed. HIj heeft mij 2 keer naar de verkeerde straat gestuurd. Hij was best vertraagd.
Vanavond heb ik hem voor de lol in de trein aangezet. Ik moet zeggen da de batterij bijna op was (hij stond op 20%), ik heb maps aan gedaan en da de navigatie systeem hiervan en het liep gewoon niet. Wat ik ook steeds meer merk zijn freeze waardoor ik vaak de mobiel uit en aan moet zetten.
Ik heb veel apps verwijderd maar toch blijft die vaak hangen. Bv wanneer ik mijn mail aan het controlleren ben en de back knop klik.
Verder is er nog een laatste ding. Ik heb 3 mailbox ingesteld waar eentje als primair. Die doet t wel maar ook traag en vaak om de laatste berichten te kunnen lezen moet ik steeds vernieuwen. De tweede email adres doet t gewoon niet meer. Hij blijft bij de oude bericht en hij doet alsof hij aan het laden is maar het gebeurt nix.
Ik vind de telefoon heel erg goed maar hij wordt nu steeds trager. Heb hem sinds 3 weken.
Mensen voor accesoires hebben we een andere topic, namelijk deze Accessoires voor de Samsung Galaxy S
Vanaf nu ontopic blijven.
Vanaf nu ontopic blijven.
Toevallig een Launcher gebruikt?Mania-92 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:58:
Ook hier problemen met Samsung KIES. Vanmorgen liep hij nog als een zonnetje, maar inmiddels herkent hij mijn telefoon gewoon niet meer. Geen errors, geen waarschuwingen, hij herkent hem gewoon niet meer. Telefoon in de pc geplugd en kies aangezet maar in kies verschijnt m'n galaxy s gewoon niet. Heb al op google gezocht, verschillende oplossingen geprobeerd maar het werkt tot nu toe allemaal niet. Kies opnieuw geinstalleerd etc.
Iemand enig idee?
Hoi Ebay verkoper van 32GB mini SD had shipping info toegevoegd nadat ik klacht bij paypal ingediend had. maar verder geeft ie geen reactie of wat dan ook. Wie heeft zijn reply gehad?
Lucky Goldstar
Inmiddels weten we dat Kies een draak van een pakket is, maar tijdens de installatie van Kies (Kies_1.5.1.10074_2_6) komt Kaspersky met een tweetal mogelijke verdachte handelingen.
Dat vind ik sowieso vreemd. Ik laat die handelingen gebeuren, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die de virusscanner zo ingesteld hebben, dat alles wat verdacht is automatisch eraf wordt gegooid en Kies niet volledig geinstalleerd krijgen.
Bij mij werkt ie op Win7 32 bit, installatie duurt erg lang, komt veel troep in mee en aan het eind vroeg ie om Kies te starten, sloeg Kies vast. Reboot was nodig, daarna doet Kies het.
Kies en de camera anders dan bij daglicht, zijn lijkt mij de 2 nadelen.
Voor de rest is toptoestel.
Dat vind ik sowieso vreemd. Ik laat die handelingen gebeuren, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die de virusscanner zo ingesteld hebben, dat alles wat verdacht is automatisch eraf wordt gegooid en Kies niet volledig geinstalleerd krijgen.
Bij mij werkt ie op Win7 32 bit, installatie duurt erg lang, komt veel troep in mee en aan het eind vroeg ie om Kies te starten, sloeg Kies vast. Reboot was nodig, daarna doet Kies het.
Hier idem dito, maar ik ga door met m'n claim.DJkim schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:30:
Hoi Ebay verkoper van 32GB mini SD had shipping info toegevoegd nadat ik klacht bij paypal ingediend had. maar verder geeft ie geen reactie of wat dan ook. Wie heeft zijn reply gehad?
//Ik krijg overigens m'n Hotmail account niet ingesteld op m'n SGS. Heeft iemand dit wél al werkend kunnen krijgen via het stock mailprogramma?
[ Voor 21% gewijzigd door Blite op 21-08-2010 09:39 ]
Het is mogelijkBlite schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:33:
[...]
Hier idem dito, maar ik ga door met m'n claim.
//Ik krijg overigens m'n Hotmail account niet ingesteld op m'n SGS. Heeft iemand dit wél al werkend kunnen krijgen via het stock mailprogramma?Of is dit überhaupt niet mogelijk?
Wat kan helpen is in KIES linkboven op KIES te klikken en dan te kiezen voor stuurprogramma herstellen. Moet ik elke keer doen als ik op een andere manier mijn telefoon heb aangesloten. Als ik connect met kies en daarna een keer als mass storage om daarna weer met KIES herkent kies mijn telefoon niet meer. Mijn win 7 wil ook elke keer de drivers opnieuw installeren. stuurprogramma herstellen werkt dan.Mania-92 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 22:58:
Iemand enig idee?
overigens, mijn eerst galaxy S werd door geen enkele pc herkent (geen melding nieuwe hardware) en dat lag aan het toestel. Nieuwe voor gehad. Als jij je telefoon in een andere pc drukt, komt dan wel de melding hardware gevonden?
Hoe vreemd, nadat ik het 3 keer had geprobeerd (en het mislukte met een foutmelding) het na je bericht nogmaals geprobeerd, nu geen problemen. Maar ok, bedankt
De installatie gaf bij ook problemen, maar voor de rest werkt Kies hier top. Vind het zelfs een mooi programmamaffe schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:32:
Inmiddels weten we dat Kies een draak van een pakket is, maar tijdens de installatie van Kies (Kies_1.5.1.10074_2_6) komt Kaspersky met een tweetal mogelijke verdachte handelingen.
Verwijderd
Geen idee of het hier of bij het rom topic moet. Ik heb na het flashen van de JG5 firmware het volgende probleem met mijn exchange mail account. Eerst kwam alles gewoon push binnen, Inbox + andere mappen waar mail van bepaalde adressen op binnenkomt. Nu na de flash krijg ik enkel nog de Inbox mail binnen, voor die mappen moet ik zelf nu handmatig gaan kijken en vernieuwen. Gezien een van die mappen een vriendengroep is waar dus voornamelijk m'n mail op binnenkomt is dit best irritant. Iemand enig idee waar dit door kan komen?
20-08-2010 00:14 CEST - Verkoper: RR906796556CN Check website: http://intmail.183.com.cn...atchQuery.do?action=Enter Project has been sent, usually takes 7-21 days to reach! Please cancel the dispute!Blite schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:33:
[...]
Hier idem dito, maar ik ga door met m'n claim.
//Ik krijg overigens m'n Hotmail account niet ingesteld op m'n SGS. Heeft iemand dit wél al werkend kunnen krijgen via het stock mailprogramma?Of is dit überhaupt niet mogelijk?
Verwijderd
yup, maar het is a) niet zeker of die dan opeens wel werkt en b) voor die update moet ik een kabel bestellen, um eruit halen en dan via mijn laptop updaten. Vandaar dat ik toch graag zeker wil zijn dat ie gaat werken.BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 00:14:
[...]
Je gaf toch zelf al aan dat er een firmware update voor was?
Parrot zelf zegt dat ie nog in de test-fase zit
Nou ik krijg na een dag standby nog steeds niet de mogelijkheid om mijn mail op te halen, lijkt wel of 3G eruit ligt dan automatisch of zo... opnieuw Vodafone selecteren in de telefoon werkt dus wel om internet weer actief te krijgen maar om weer te kunnen mailen moet echt de telefoon uit en weer aan... bah wat een gekut zeg 
als hier geen oplossing voor komt haal ik wel een ander toestel, krijg een beetje i8910HD gevoel bij en dat betekent weinig goeds
als hier geen oplossing voor komt haal ik wel een ander toestel, krijg een beetje i8910HD gevoel bij en dat betekent weinig goeds
I love watercooling
Verwijderd
is het mogelijk om in de standaard email apps tekst te selecteren? Ik heb nog niet gevonden.
Zijn er dan apps waar dit wel mogelijk is?
Zijn er dan apps waar dit wel mogelijk is?
Verwijderd
Wat een k*t applicatie is KIES.
Al mijn agenda afspraken in Outlook door de war, verjaardagen die in ene 3 maanden zijn verschoven, "all day events" die nu 2 dagen lang duren (zoals bijv. koninginnendag, etc).
Kan alles er dus nu opnieuw in gaan zetten... (en hopen dat het e.a. uberhaupt nog klopt...)
Wat is een alternatief voor Kies? Dit wil ik echt niet meer gebruiken!
Al mijn agenda afspraken in Outlook door de war, verjaardagen die in ene 3 maanden zijn verschoven, "all day events" die nu 2 dagen lang duren (zoals bijv. koninginnendag, etc).
Kan alles er dus nu opnieuw in gaan zetten... (en hopen dat het e.a. uberhaupt nog klopt...)
Ik heb dit hoesje 7 euro incl verzenden, bevalt prima. Maar gebruik het eigenlijk weinig. Gewoon niet vaak een hoesje nodig. Het is een soort (nep)leer, ziet er netjes uit. Ze hebben het hoesje ook in het wit.
http://www.erhantelecom.n...cherming-hoesje-etui-case
Zal het ook even in het accessoires topic plaatsen, want hoort hier niet meer thuis.
http://www.erhantelecom.n...cherming-hoesje-etui-case
Zal het ook even in het accessoires topic plaatsen, want hoort hier niet meer thuis.
[ Voor 27% gewijzigd door tHe_BiNk op 21-08-2010 11:53 ]
APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
@Derice, goed dat je het even meldt, dan gebruik ik dat sowieso niet meer...
Als trouwens de Samsung support weer zo bagger is als de i8910HD die ik eerder meldde, dan is dit dus echt mijn laatste Samsung toestel... en ik ben normaal geen zwartkijker maar kijk niet vreemd op als er in Froyo geen lagfix zit... zal wel geen prioriteit hebben bij de bobo's van Samsung...
Als trouwens de Samsung support weer zo bagger is als de i8910HD die ik eerder meldde, dan is dit dus echt mijn laatste Samsung toestel... en ik ben normaal geen zwartkijker maar kijk niet vreemd op als er in Froyo geen lagfix zit... zal wel geen prioriteit hebben bij de bobo's van Samsung...
I love watercooling
Ik had hem ook besteld, dezelfde mail van Ebay dat het Item verwijderd is. En ook een claim gestart via Paypal. Verder nog niets gehoord.arnoutzw schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:19:
[...]
20-08-2010 00:14 CEST - Verkoper: RR906796556CN Check website: http://intmail.183.com.cn...atchQuery.do?action=Enter Project has been sent, usually takes 7-21 days to reach! Please cancel the dispute!
Ik kan de koop op Ebay ook niet meer terugvinden. Zien jullie dit nog, en zo ja waar, en waar staat dan de toegevoegde verzendinfo?
Begrijp ik hieruit dat je ondanks alle waarschuwingen over KIES, niet even een export naar een pst bestand hebt gedaan voor je KIES aan je Outlook hebt laten zitten? Niet slim.Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:39:
Wat een k*t applicatie is KIES.
Heb jij geluk dat Windows tegenwoordig de optie vorige versies heeft. Zou een versie kopieren naar een andere plek, naam wijzigen en deze laden en je map contactpersonen terug plaatsen naar je gebruikte pst.
Een goed gratis alternatief heb ik nog niet gevonden, alleen pakketten die via Gmail synchroniseren. Ik wil ook rechtstreeks.
[ Voor 6% gewijzigd door [Roland] op 21-08-2010 12:01 ]
Goedemiddag allen,
Ik heb thuis 2 SGS's. Beide hebben een lagfix gehad en zijn daarmee dus ook geroot.
Die van mijn vrouw heeft de 1-klik lagfix gekregen en die van mij de lagfix waar lometje mee op de proppen kwam.
Beide telefoons draaien op de stocksoftware I9000XXJF3.
Die van mijn vrouw had de lagfix eigenlijk het meest nodig want die had wat lag maar ik ben met mijn telefoon overstag gegaan omdat ik de resultaten van Quadrant wel super vond. Beide telefoons zijn hiermee van een score rond de 850 nu naar de 2200 gegaan en mijn vrouw heeft ook daadwerkelijk minder zwarte schermen. In zoverre top zou je zeggen.
Wat ons echter nu opvalt is dat we allebei veel (ik gok zo'n 30%) aan batterijduur inleveren.
Ik ben erg benieuwd of meer mensen daar last van hebben en/of dit herkennen. Misschien is er een oplossing, een alternatief of een manier om dit te tackelen die ik nog niet gezien heb.
Wat ik ook vreemd vind is dat ikzelf juist nu wat lag gekregen schijn te hebben. Al met al zaken waardoor ik misschien wel terug wil naar de oude situatie
Ben benieuwd,
JP
Ik heb thuis 2 SGS's. Beide hebben een lagfix gehad en zijn daarmee dus ook geroot.
Die van mijn vrouw heeft de 1-klik lagfix gekregen en die van mij de lagfix waar lometje mee op de proppen kwam.
Beide telefoons draaien op de stocksoftware I9000XXJF3.
Die van mijn vrouw had de lagfix eigenlijk het meest nodig want die had wat lag maar ik ben met mijn telefoon overstag gegaan omdat ik de resultaten van Quadrant wel super vond. Beide telefoons zijn hiermee van een score rond de 850 nu naar de 2200 gegaan en mijn vrouw heeft ook daadwerkelijk minder zwarte schermen. In zoverre top zou je zeggen.
Wat ons echter nu opvalt is dat we allebei veel (ik gok zo'n 30%) aan batterijduur inleveren.
Ik ben erg benieuwd of meer mensen daar last van hebben en/of dit herkennen. Misschien is er een oplossing, een alternatief of een manier om dit te tackelen die ik nog niet gezien heb.
Wat ik ook vreemd vind is dat ikzelf juist nu wat lag gekregen schijn te hebben. Al met al zaken waardoor ik misschien wel terug wil naar de oude situatie

Ben benieuwd,
JP
´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)
Verwijderd
Mee eens, kom ook van de i8910 HD.., en de support was gewoon dik 0Garrett schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:54:
@Derice, goed dat je het even meldt, dan gebruik ik dat sowieso niet meer...
ik denk dat ze de lag problemen al hebben verbeterd met hun bete fireware, en ik denk zelf dat het met froyo helemaal opgelost zal zijn
In UK is er al een update beschikbaar namelijk JM1, en veel gebruikers zeggen dat ze geen last meer hebben van lag
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=751639
Verwijderd
Die waarschuwingen zaten niet in de doos.Altijd_Lastig schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:58:
[...]
Begrijp ik hieruit dat je ondanks alle waarschuwingen over KIES, niet even een export naar een pst bestand hebt gedaan voor je KIES aan je Outlook hebt laten zitten? Niet slim.
Heb jij geluk dat Windows tegenwoordig de optie vorige versies heeft. Zou een versie kopieren naar een andere plek, naam wijzigen en deze laden en je map contactpersonen terug plaatsen naar je gebruikte pst.
Een goed gratis alternatief heb ik nog niet gevonden, alleen pakketten die via Gmail synchroniseren. Ik wil ook rechtstreeks.
Vorige versie is niet beschikbaar voor mijn PST van 1.5GB, helaas.
Wat betreft contactpersonen: vervelend dat ie de foto's van je contacts in Outlook niet overneemt op de telefoon.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2010 12:13 ]
Je paypal accountGHB363 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:56:
[...]
Ik had hem ook besteld, dezelfde mail van Ebay dat het Item verwijderd is. En ook een claim gestart via Paypal. Verder nog niets gehoord.
Ik kan de koop op Ebay ook niet meer terugvinden. Zien jullie dit nog, en zo ja waar, en waar staat dan de toegevoegde verzendinfo?
Lucky Goldstar
http://www.companionlink.com/ kun je dan gebruiken, niet gratis, maar wel twee weken volledig bruikbaar. Zat met hetzelfde (kom van windows mobile en altijd even een fototje gemaakt van een persoon in mijn lijst).Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:13:
[...]
Die waarschuwingen zaten niet in de doos.
Vorige versie is niet beschikbaar voor mijn PST van 1.5GB, helaas.
Wat betreft contactpersonen: vervelend dat ie de foto's van je contacts in Outlook niet overneemt op de telefoon.
Synchroniseert calendar en contactpersonen (inclusief foto) met gmail. Die kun je dan weer syncen met je mobiel. Eigenlijk niet wat ik wil, maar de enige goed werkende mogelijkheid die contact foto's naar mijn Galaxy heeft gekregen.
Verwijderd
Zoek liever een tooltje waarbij de Gmail tussenstap wordt over geslagen.
Maakt niet uit of dat gratis is of niet.
Als je wat gevonden hebt hoor ik het graag.Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:25:
Zoek liever een tooltje waarbij de Gmail tussenstap wordt over geslagen.
De SyncML cient van Synthesis in verbinding met een SyncML server (die je gewoon op je outlook-pc kan laten draaien) een een Outlook SyncML client (evt gratis funambol oid) zou het moeten kunnen oplossen zou ik verwachten.
[ Voor 12% gewijzigd door begintmeta op 21-08-2010 12:42 ]
Verwijderd
Wat zijn de killer games voor deze phone? Spellen die de volledige kracht uit dit apparaatje kunnen halen..
--edit: Dit lijkt me wel een nuttig topic:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=747406
--edit: Dit lijkt me wel een nuttig topic:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=747406
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2010 12:45 ]
Verwijderd
http://www.markspace.com/...tml?source=picker_androidAltijd_Lastig schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 12:32:
[...]
Als je wat gevonden hebt hoor ik het graag.
Alleen geen probeer versie, vind de prijs wel redelijk hoog namelijk
ik heb het idee om binnenkort ( omgeving deventer ) een SGS uitwisselings-koffie op te zetten
met een groepje van 5-8 SGS gebruikers; leuk om heel concreet elkaars nieuwste trucjes en apps te melden..
bv. ergens in de mooie binnenstad van deventer.. probeer zaterdag 4 september 2010 : 10.30 uur; mogelijk is er ook expert info, wie weet.
ik zal ( mogelijk) ook via twitter werven..zien of het uit de hand loopt...
met een groepje van 5-8 SGS gebruikers; leuk om heel concreet elkaars nieuwste trucjes en apps te melden..
bv. ergens in de mooie binnenstad van deventer.. probeer zaterdag 4 september 2010 : 10.30 uur; mogelijk is er ook expert info, wie weet.
ik zal ( mogelijk) ook via twitter werven..zien of het uit de hand loopt...
Heeft iemand al een goeie/leuk hoesje gevonden
Vind deze wel wat hebben http://www.b2ctelecom.nl/...9000-zwart-met-strap.html
Vind deze wel wat hebben http://www.b2ctelecom.nl/...9000-zwart-met-strap.html
Verwijderd
Irritant dat de browser z'n eigen brightness hanteert, echt onhandig! Is er een manier om de systeemwaarde te gebruiken? Of is er misschien zelfs een betere browser te vinden dan de standaardapp?
Net zoals filmpjes afspelen, het lijkt wel alsof de mediaplayer de brightness altijd op z'n hoogst knalt.. lekker dan als je in het pikkedonker zit te kloten met je phone.
Apps moeten niet kloten met brightness, punt.
Net zoals filmpjes afspelen, het lijkt wel alsof de mediaplayer de brightness altijd op z'n hoogst knalt.. lekker dan als je in het pikkedonker zit te kloten met je phone.
Apps moeten niet kloten met brightness, punt.
Kan ik mijn simkaart (van vodafone) gewoon plaatsen in de Samsung Galaxy S (simlock vrij) zonder problemen?
NEE!!! Straks ontploft ie!smashmaster schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:29:
Kan ik mijn simkaart (van vodafone) gewoon plaatsen in de Samsung Galaxy S (simlock vrij) zonder problemen?
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verwijderd
Hallo Allemaal.
Ik heb een vraag over mijn mailaccount upc op de Galaxy.
Ik heb alles juist ingestelt instellingen overgomen van mij iphone,werkte daar als een raket.
Nu het probleem,mails die binnen komen veels te laat ook al staat de controle op 5 minuten,ik zie de mail dan wel al in webmail maar op de telefoon komt niks binnen,ook niet als ik op vernieuwen druk.
Tevens Mail die ik met de telefoon verstuur komen helemaal niet binnen bij derden terwijl hij wel in de verzonden box staat.
Alvast bedankt voor jullie reactie..
Gr Rob
Ik heb alles juist ingestelt instellingen overgomen van mij iphone,werkte daar als een raket.
Nu het probleem,mails die binnen komen veels te laat ook al staat de controle op 5 minuten,ik zie de mail dan wel al in webmail maar op de telefoon komt niks binnen,ook niet als ik op vernieuwen druk.
Tevens Mail die ik met de telefoon verstuur komen helemaal niet binnen bij derden terwijl hij wel in de verzonden box staat.
Gr Rob
Je kan hem wel degelijk proberen, de mijne is net gisteren afgelopen. 2 weken gebruikt voor alleen agenda, contacten en folders. Alleen via wifi geprobeerd, dit werkte goed.Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:07:
[...]
http://www.markspace.com/...tml?source=picker_android
The gewone download doet het twee weken zonder registratie.
http://www.markspace.com/downloads.html
Ik zat laatst op hun site te browsen en er kwam een " kan ik u helpen, chat met ons" popup.
Daar vertelden ze het, maar ze adverteren er niet duidelijk mee.
Weet nog niet of ik deze aanschaf. Ik heb voor windows-mobile de expert editie van syncmate al eens gekocht. En Eltima geeft aan dat ze vrij binnenkort ook met direct-sync voor Android komen. Ik wil offline kunnen syncen, niet afhankelijk zijn van Google of internetverbinding.
Wel een probeer versie, al eens geprobeerd. http://download.cnet.com/...640-18511_4-11130793.htmlVerwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 13:07:
[...]
http://www.markspace.com/...tml?source=picker_android
Reviews gelezen, schijnt bagger software te zijn.
Ik kan het niet eens installeren, vage foutmeldingen. Zelf geen idee of het goed werkt.
edit:
spuit elf
Helemaal offline syncen? Dat wordt lastigGHB363 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:46:
... Ik wil offline kunnen syncen, niet afhankelijk zijn van Google of internetverbinding.
Ja alleen HTC heeft een tool hiervoor ontwikkeld. Voor de rest is er nauwelijks een alternatief op de markt.
Verwijderd
En die tool werkt niet op deze phone?
Hmm... lastig iets weer:
Standaard staat mijn nummerweergave op uit, men ziet mijn nummer dus niet.
Wil ik graag zo houden.
Echter heb ik voor een aantal personen ingesteld dat ze dit wel kunnen zien door, *31#<nummer> mee te geven.
SMSjes sturen lukt nooit naar die nummers, echter was dat in Windows Mobile simpel op te lossen door bij het verzenden van een SMS *31# te verwijderen.
Dit accepteerd deze telefoon niet meer. Weet iemand daar nog een truc voor?
Hmm... lastig iets weer:
Wil ik graag zo houden.
Echter heb ik voor een aantal personen ingesteld dat ze dit wel kunnen zien door, *31#<nummer> mee te geven.
SMSjes sturen lukt nooit naar die nummers, echter was dat in Windows Mobile simpel op te lossen door bij het verzenden van een SMS *31# te verwijderen.
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2010 16:35 ]
Verwijderd
Ik heb een specifieke vraag en hoop dat een lezer die kan beantwoorden. Ik sync mijn contacten van mijn google-account met mijn SGS. Als ik bijvoorbeeld een nieuw contactpersoon toevoeg op mn tel selecteer ik opslaan op google, en zo is ie gelijk gebackupped op mn googleaccount. Wat echter niet gesynct wordt, is als ik een bestaand contact wijzig. Als ik bijvoorbeeld bij 'Hans' op mijn SGS een tweede nummer toevoeg, wordt dit niet gesynct met google. Hans blijft op de google account gewoon met 1 nummer. Ik heb alles op automatisch syncen, maar ook handmatig syncen helpt niet. Ook als ik de afbeelding ofzo verander van een contact op mn sgs, dan wordt dit op de google-server niet verandert. Dit deed windows my phone wel. Iemand een oplossing?
Vreemd, met vernieuwen zou je vermoeden dat de email toch binnen zou moeten komen. Zelf gebruik ik K9 Mail uit de market en vind deze prima werken. Ook met automatisch ophalen e.d.Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:41:
Hallo Allemaal.
Gr Rob
Heb zelf ook de DEH-P75BT. Eveneens problemen met SGS op streaming te krijgen. De BT functie voor telefonie werkt wel.deepbass909 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 17:14:
[...]
Kleine nuancering, de autoradio moet wel over de ondersteuning van de juiste bluetooth-protocollen beschikken. Mijn autoradio kon altijd audio-streams ontvangen van mijn oudere Nokia's (een N78 en 5800XM), maar met de SGS gaat het niet meer.
Het lastige is dat de bluetooth compatibiliteitstabelen van de audioradio fabrikanten altijd pijnlijk achterlopen op de huidige markt van mobiele telefoons en dus de enige manier om het te testen is of bij iemand in de auto die de radio heeft je wilt kopen, of in de winkel of door gebruikerservaringen te zoeken op het internet.
Bij deze kan ik melden dat een Pioneer DEH-P75BT ongeschikt is(helaas voor mij, maar deze radio is ook niet meer nieuw te koop en inmiddels in mijn geval al 3,5 jaar oud).
Mijn oude telefoons Sony K800i en Nokia N96 werkten wel goed. Dus audio streaming en carkit tegelijk.
Alhoewel de N96 een ramp was met aansluiten. Ik geloof dat ik alles op de Pioneer autoradio gereset heb wat maar kon.
Al 1,5 uur geprutst met de SGS telefoon, maar nog zonder succes...Erg jammer.
Je gaf al eerder gaat wat het allemaal al niet gekost heeft. Triest dat Pioneer zo beroerde instellingen heeft omtrent BT. Maar de SGS is ook niet uitgebreid met zijn mogelijkheden.
Is het nou mogelijk dat als die chinees van dat 32gb micro sd kaartje hem al heeft verstuurd en dat paypal je claim gegrond verklaard dat je dan een gratis sd kaartje hebt
Heb ik ook dus ja waarom nietsmashmaster schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:29:
@jacky00 die hoes heb ik ontvangen terwijl ik een goedkopere siliconen hoes besteld bij hen had... ach ja die heb ik dus maar aan mijn neef gegeven en ik heb nu zijn hoes
I love watercooling
Dit soort boevenstreken is niet de bedoeling!!....arnoutzw schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:14:
Is het nou mogelijk dat als die chinees van dat 32gb micro sd kaartje hem al heeft verstuurd en dat paypal je claim gegrond verklaard dat je dan een gratis sd kaartje hebt

Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Bedankt die K9 ga ik eens uittesten.
Maar je uitgaande mail komt die wel bij de geadreseerde terecht.
Gr Rob
Maar je uitgaande mail komt die wel bij de geadreseerde terecht.
Gr Rob
lometje schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:57:
[...]
Vreemd, met vernieuwen zou je vermoeden dat de email toch binnen zou moeten komen. Zelf gebruik ik K9 Mail uit de market en vind deze prima werken. Ook met automatisch ophalen e.d.
Verwijderd
Ik heb ondertussen een aantal testen gedaan met de gps van dit toestel (originele firmware JM2, geen fixes):
- eerst en vooral heb ik een aantal keer een traject afgelegd via mytracks (op de fiets). Dit logt gewoon je afgelegde weg. De resultaten hier waren gemengd. Een eerste test, waarbij ik ervoor zorgde dat de GS de hele tijd aan bleef, was het nog acceptabel, waarbij ik toch meestal binnen de 10 meter van de werkelijke route bleef. Bij een tweede test liet ik het programma lopen en stak de GS in mijn zak. Hier is de verbinding na een aantal minuten weggevallen en kwam maar terug bij aankomst, toen ik mijn phone terug aanzette. Bij een derde test kreeg ik telefoon en ook dit zorgde ervoor dat de GPS heel erg onnauwkeurig werd.
- Ik heb ook de gps getest via navigon (trial versie) met de wagen. Dit gaf voor de hele rit een accurate positie. Laat ons zeggen dat het niet 'inch-perfect' werkt, maar het resultaat was meer dan acceptabel voor dit type gebruik. 1 Keer liet hij me voorbij een kruispunt wachten in plaats van ervoor, maar dit was dan ook het meest rampzalige van de rit.
Wel nog een kleine opmerking met Navigon: hij geeft geen contacten weer in de lijst. Na wat research zou dit te maken hebben omdat mijn contacten op mij GS staan en die zijn niet gesynct met google. Is er een mogelijkheid om die toch terug te vinden in navigon of zal ik moeten proberen uit te zoeken hoe ik al die contacten in google krijg (een aantal pogingen zijn reeds mislukt: vanuit GS krijgt ik enkel een .vcf en daar kan google geen weg mee, via kies kan ik naar .csv, maar het importeren gebeurt niet correct (nochtans met , gewerkt als delimiter).
- eerst en vooral heb ik een aantal keer een traject afgelegd via mytracks (op de fiets). Dit logt gewoon je afgelegde weg. De resultaten hier waren gemengd. Een eerste test, waarbij ik ervoor zorgde dat de GS de hele tijd aan bleef, was het nog acceptabel, waarbij ik toch meestal binnen de 10 meter van de werkelijke route bleef. Bij een tweede test liet ik het programma lopen en stak de GS in mijn zak. Hier is de verbinding na een aantal minuten weggevallen en kwam maar terug bij aankomst, toen ik mijn phone terug aanzette. Bij een derde test kreeg ik telefoon en ook dit zorgde ervoor dat de GPS heel erg onnauwkeurig werd.
- Ik heb ook de gps getest via navigon (trial versie) met de wagen. Dit gaf voor de hele rit een accurate positie. Laat ons zeggen dat het niet 'inch-perfect' werkt, maar het resultaat was meer dan acceptabel voor dit type gebruik. 1 Keer liet hij me voorbij een kruispunt wachten in plaats van ervoor, maar dit was dan ook het meest rampzalige van de rit.
Wel nog een kleine opmerking met Navigon: hij geeft geen contacten weer in de lijst. Na wat research zou dit te maken hebben omdat mijn contacten op mij GS staan en die zijn niet gesynct met google. Is er een mogelijkheid om die toch terug te vinden in navigon of zal ik moeten proberen uit te zoeken hoe ik al die contacten in google krijg (een aantal pogingen zijn reeds mislukt: vanuit GS krijgt ik enkel een .vcf en daar kan google geen weg mee, via kies kan ik naar .csv, maar het importeren gebeurt niet correct (nochtans met , gewerkt als delimiter).
Inmiddels ben ik al aardig bekend met m'n Samsung Galaxy,
er is echter 1 ding waar ik niet uit kom ik geef in mijn contactenlijst aan dat ik alleen de telefooncontacten
wil weergeven en niet de simcontacten. Dat gaat goed ik zie alle namen maar 1x.
Echter als ik een nieuw sms bericht start en ik wil een contact toevoegen dan staan de simcontacten er ook in die lijst bij kan dat veranderd worden zonder dat ik mijn sim contacten van de simkaard verwijder?
er is echter 1 ding waar ik niet uit kom ik geef in mijn contactenlijst aan dat ik alleen de telefooncontacten
wil weergeven en niet de simcontacten. Dat gaat goed ik zie alle namen maar 1x.
Echter als ik een nieuw sms bericht start en ik wil een contact toevoegen dan staan de simcontacten er ook in die lijst bij kan dat veranderd worden zonder dat ik mijn sim contacten van de simkaard verwijder?
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Dan zou je nog een 'niet ontvangen' of 'verkeerd ontvangen product' claim kunnen in dienen.silitek schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:58:
[...]
Dit soort boevenstreken is niet de bedoeling!!....
Maar heeft iemand ook contact met de zijn creditmaatschappij opgenomen? Ik heb geen reactie van die gast gehad via paypal.
En voor een mod - waar moet deze discussie eigenlijk gevoerd worden? En voor alle SD kaartjes bestellers, zet jullie DM, misschien handig elkaar op de hoogte te houden?
@ Megapaul:
Volgens mij kan het wel, ik heb geen enkele contact aan een groep toegewezen.
Kies Groep (je kan Recent, Contact en Groep kiezen) en dan kies je Niet toegewezen.
Dan staan bij mij alle telefooncontacten er
Ik hoop dat je hier wat aan hebt
Kies Groep (je kan Recent, Contact en Groep kiezen) en dan kies je Niet toegewezen.
I love watercooling
Verwijderd
Zo kun je het inderdaad ook doen, maar bij bellen zie je bij contacten enkel de lijst die je aangegeven hebt, terwijl dat niet zo is bij sms. Misschien nog een foutje in de software?Garrett schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 19:17:
@ Megapaul:
Verwijderd
Zijn er meer mensen die problemen hebhen met het versturen van mails,en dan niet de hotmail of gmail accounts maar de normale die je thuis gebruikt zoals upc en tele 2.
Ik krijg de mails gewoon niet ontvangen en verstuurd,wel als ik de wifi aanzet maar niet met de internetverbinding icm met 3G,dit is wel 1 van de reden dat ik een internet abbo heb,ik baal nu al van het toestel...
Elke oplossing is welkom...
Thank Rob
Ik krijg de mails gewoon niet ontvangen en verstuurd,wel als ik de wifi aanzet maar niet met de internetverbinding icm met 3G,dit is wel 1 van de reden dat ik een internet abbo heb,ik baal nu al van het toestel...
Thank Rob
Voor versturen vam mail zou je eventueel de smtp server kunnen moeten aanpassen (ivm filters van de provider). Ontvangen zou over het algemeen een kleiner probleem moeten zijn, maar met de informatiehoeveelheid die je geeft is daar denk ik verder weinig over te zeggen.
[ Voor 3% gewijzigd door begintmeta op 21-08-2010 20:35 ]
Verwijderd
Als ik iets naar mijn phone kopieer, wil ik dat natuurlijk installeren.
Dus ik klik op de home button omdat te doen.
Hoe kan ik zonder de USB kabel eruit te halen en er weer in te stoppen mijn telefoon terug krijgen in "My Computer" op m'n pc?
Hoe kan ik zonder de USB kabel eruit te halen en er weer in te stoppen mijn telefoon terug krijgen in "My Computer" op m'n pc?
Gisteren ben ik naar een vodafone winkel in Gouda gegaan om mijn zakelijke abbo te verlengen begint de verkoper moeilijk te doen dat ik een SGS wil. Zegt hij dat het een telefoon is waar alleen kinderen van 16 tot 18 deze hebben om spelletjes te spelen en dat ik maar een Nokia E72 moet kopen. Toen ik zei dat ik deze telefoon al ruimschoots getest had en ik weet waarover ik praat begon hij smoesjes te krijgen dat de SGS ook maar een jaar uit gaat houden
. Toen had ik het helemaal met hem gehad en zei dat ik het wel ergens anders ga regelen die er wel verstand van heeft... Dus als iemand een nieuwe SGS wilt ga dan niet naar de Vodaphone in Gouda

SMTP van UPC is alleen via eigen netwerk (dus thuis) te gebruiken. Je kunt ook geen mail versturen vanaf je UPC-adres via b.v. je werk-verbinding. 3G-verbinding idem.Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:23:
Zijn er meer mensen die problemen hebhen met het versturen van mails,en dan niet de hotmail of gmail accounts maar de normale die je thuis gebruikt zoals upc en tele 2.
Thank Rob
Pff wat een emotionele reactieVerwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:23:
Thank Rob
Ik krijg mijn planetaccount niet geinstalleerd, krijg bij het invoeren van de accountgegevens al een foutmelding en kom dus niet verder. Heb hier al eens een vraag over gepost maar zonder bruikbare reacties.
Twee andere mailboxen kan ik wel gewoon gebruiken.
Heb je ook goed gekeken naar de poort die het mailaccount moet gebruiken?
Verwijderd
Bedankt voor je reactie,maar via wifi gaat het wel..ik heb alle instellingen al geprobeert smtp en pop 3 en de normale mail.upcmail.nl.begintmeta schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:33:
Voor versturen vam mail zou je eventueel de smtp server kunnen moeten aanpassen (ivm filters van de provider). Ontvangen zou over het algemeen een kleiner probleem moeten zijn, maar met de informatiehoeveelheid die je geeft is daar denk ik verder weinig over te zeggen.
De 3G icoon is ook iedere keer weg,..komt en gaat wanneer het hem uitkomt..
Ik snap er niks meer van..
Verwijderd
Als je via 3G/HDSPA mail wil versturen, moet je daar de SMTP server van je mobiele provider invullen (of als je die hebt je eigen mailserver, dus geen mailserver van UPC/Ziggo/Zonnet/etc, dat werkt niet!).
Misschien door je contact 2 mobiele nummers te geven?Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 16:12:
En die tool werkt niet op deze phone?
Hmm... lastig iets weer:
Wil ik graag zo houden.
Tik die foutmelding eens over?nokiaan958GB schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:41:
al een foutmelding
Instellingen die je moet nemen verschillen voor in en uitgaand.Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:41:
[...]
Bedankt voor je reactie,maar via wifi gaat het wel..ik heb alle instellingen al geprobeert smtp en pop 3 en de normale mail.upcmail.nl.
De 3G icoon is ook iedere keer weg,..komt en gaat wanneer het hem uitkomt..
Ik snap er niks meer van..
Voor de inkomende instellingen (pop3 server e.d.) gebruik je de instellingen van upc. Voor uitgaand (smtp) moet je de instellingen hebben van je isp (internet service provider). Oftewel op je mobiel is dit de mobiele provider...
Verwijderd
Ook ik heb dit probleem, heb zelfs nog chello, heb wel mijn uitgaande instellingen op die van HI staan, maar helaas werkt het ook niet.Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 14:41:
Hallo Allemaal.
Gr Rob
Meeste providers bieden tegenwoordig ook wel secure smtp aan, deze kun je wel gebruiken om mail te versturen. Via poort 21 zal normaal gesproken niet werken. Xs4all gebruikt bijvoorbeeld ook TLS op poort 465 om mail te versturen.Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:46:
Als je via 3G/HDSPA mail wil versturen, moet je daar de SMTP server van je mobiele provider invullen (of als je die hebt je eigen mailserver, dus geen mailserver van UPC/Ziggo/Zonnet/etc, dat werkt niet!).
Kabel laten zitten en koppelen of ontkoppel (bij mass storage) van uit het "naar beneden sleep menu" (geen idee wat de juiste naam is). dan wordt de mass storage gekoppeld en ontkoppeld. Als deze ontkoppelt is kun je bij je interne SD kaart.Verwijderd schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:38:
Als ik iets naar mijn phone kopieer, wil ik dat natuurlijk installeren.
Maar als je Astro installeert en delen op je pc aanzet dan kun je gewoon via het netwerk kopieren. Nog handiger.
Als ik in het buitenland kom zet mijn Galaxy 3G/internetverkeer uit (dit staat zo ingesteld) maar als ik dan weer in nederland kom zet hij internet niet meer aan, ik moet dan mijn telefoon opnieuw opstarten voor ik weer op internet kan. Is dit normaal of heb ik ergens een verkeerde optie aanstaan/uitstaan?
Verwijderd
Ik begrijp wat jullie zeggen maar waarom werkte het met deze instellingen dan wel op mijn iphone,als dat nou ook niet werkte dan begreep ik het .lometje schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 21:19:
[...]
Instellingen die je moet nemen verschillen voor in en uitgaand.
Voor de inkomende instellingen (pop3 server e.d.) gebruik je de instellingen van upc. Voor uitgaand (smtp) moet je de instellingen hebben van je isp (internet service provider). Oftewel op je mobiel is dit de mobiele provider...
Verwijderd
Ik heb het nagekeken bij T Mobile maar daar staat op de site dat ik de smtp van mijn emailprovidor moet invullen voor uitgaande mail,dus smpt.upcmail.nl poort 110
Nou zie ik dat hij de mails uiteindelijk toch verstuurd heeft,ma een paar pogingenmaar ze komen alleen niet aan bij de ontvanger....ze zweven dus ergens maar waar...
Ik ga slapen..foon kopen voor weinig.
Nou zie ik dat hij de mails uiteindelijk toch verstuurd heeft,ma een paar pogingenmaar ze komen alleen niet aan bij de ontvanger....ze zweven dus ergens maar waar...
Ik ga slapen..foon kopen voor weinig.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2010 01:08 ]
Uit en weer aanzetten van de telefoon helpt ook niet?
(bij mij kapt de mail er na een dag mee en reboot/uit en aan is het enige wat bij mij helpt...)
Misschien is het bij jou anders...
(bij mij kapt de mail er na een dag mee en reboot/uit en aan is het enige wat bij mij helpt...)
I love watercooling
Hoe krijgen jullie jullie video's die jullie uploaden naar Youtube in HD-resolutie? Max is 480p bij mij... Gewoon uploaden nr Youtube toch of moet ik iets speciaal doen?
En is er een app voor Android waarmee ik opgenomen video's naar mijn FB-profiel kan posten?
En is er een app voor Android waarmee ik opgenomen video's naar mijn FB-profiel kan posten?
Even hier reageren ipv alleen in de DMrongalaxys schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 17:14:
[...]
Heb zelf ook de DEH-P75BT. Eveneens problemen met SGS op streaming te krijgen. De BT functie voor telefonie werkt wel.
Mijn oude telefoons Sony K800i en Nokia N96 werkten wel goed. Dus audio streaming en carkit tegelijk.
Alhoewel de N96 een ramp was met aansluiten. Ik geloof dat ik alles op de Pioneer autoradio gereset heb wat maar kon.
Al 1,5 uur geprutst met de SGS telefoon, maar nog zonder succes...Erg jammer.
Je gaf al eerder gaat wat het allemaal al niet gekost heeft. Triest dat Pioneer zo beroerde instellingen heeft omtrent BT. Maar de SGS is ook niet uitgebreid met zijn mogelijkheden.
Pioneer heeft niet zo'n beroerde instelling. Vergeet niet dat 3,5, bijna 4 jaar geleden, auto-radio's met volledige bluetooth carkits nog volop in ontwikkeling waren. Toen ik hem kocht had ik een Nokia 6280, die nog geeneens audio-streaming ondersteunde. De N78 die ik daarna had, ondersteunde het wel, maar was qua processor nog te licht om goed te kunnen streamen en pas met de Nokia 5800xm had ik een gsm die beide redelijk goed aankon (nog steeds niet helemaal, want een internet audio-stream over bluetooth en navigatie samen gingen nog steeds fout door een gebrek aan processor kracht).
Ik heb inmiddels redelijk wat ervaring met bluetooth telefoons en deze radio (het volle lijstje is allemaal Nokia, namelijk een 3109, 3650, 5800xm, 6230i, N78 en nu dus de Samsung), en hoe nieuwer ze werden, hoe beter ze met de bluetooth van de radio overweg konden. Helaas wel alleen als ze op zichtbaar staan. De Samsung is uit dat lijstje de eerste die dingen juist niet kan, omdat hij te nieuw is en protocollen gebruikt die in de tijd dat de P75bt is ontwikkeld, helemaal nog niet bestonden.
Gezien de doelstelling van bluetooth (net als bij alle andere "universele" communicatie protocollen), zou het altijd werken, aangezien ze ernaar streefde altijd backwards compatible te blijven. Dat is dus helaas niet zo...
Daarnaast is door het ontwerp van de bluetoothchip in de P75bt, deze niet met een nieuwe firmware uit te rusten. Iets wat toen ook vrij normaal was. Dus om Pioneer nog helemaal de schuld te geven, is wel wat makkelijk.
Als ik in de verschillende topic kijk, zie ik bij elk toestel om eerlijk te zijn meer problemen met de moeder der carkits, namelijk Parrot, zelfs met de nieuwe, upgradable modellen. Dus ik vind het eerder respectabel dat de Pioneer het nog steeds redelijk goed doet met nieuwe toestellen. En zolang de carkit functie werkt (ook al moet handmatig koppelen), voldoet de radio nog volop. Ik heb hem ooit juist vanwege de carkit functie gekocht (in combinatie met iPod-ondersteuning, iets wat toen ook pas net in opkomst was en met deze radio + adapter redelijk betaalbaar was). Audio-streaming was een prettig bonus toen ik het eindelijk kon gebruiken (ik had de radio toen al 2,5 jaar in m'n auto zitten
Dat ik nu de line-out moet gebruiken, vind ik eigenlijk helemaal niet zo erg. Het geluid is bizar goed, en het werkt tenminste zonder hikken (waar ik met bluetooth toch regelmatig last van had).
Les 1 van de gevorderden cursus "Hoe jaag ik klantenweg"! Wat een laml*l zeg... Alsof je als koper niet meer zelf mag bepalen welk toestel je wilt... Bij T-Mobile in Gouda (de overburen dusCount_B schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 20:39:
Gisteren ben ik naar een vodafone winkel in Gouda gegaan om mijn zakelijke abbo te verlengen begint de verkoper moeilijk te doen dat ik een SGS wil. Zegt hij dat het een telefoon is waar alleen kinderen van 16 tot 18 deze hebben om spelletjes te spelen en dat ik maar een Nokia E72 moet kopen. Toen ik zei dat ik deze telefoon al ruimschoots getest had en ik weet waarover ik praat begon hij smoesjes te krijgen dat de SGS ook maar een jaar uit gaat houden. Toen had ik het helemaal met hem gehad en zei dat ik het wel ergens anders ga regelen die er wel verstand van heeft... Dus als iemand een nieuwe SGS wilt ga dan niet naar de Vodaphone in Gouda
En daarnaast, so what dat hij het misschien maar een jaar volhoudt... Je hebt 2 jaar garantie
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
In mijn oude HTC (winmo) kon ik aangeven dat mijn nummer alleen zichtbaar moest zijn bij mensen die in mijn contactenlijst stonden. De rest kreeg onbekend nummer.
Deze keuze zit in de samsung? Of heb ik ergens iets gemist?
Deze keuze zit in de samsung? Of heb ik ergens iets gemist?
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Verwijderd
Wat bedoel je met eruit klappen?Garrett schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 00:48:
Uit en weer aanzetten van de telefoon helpt ook niet?
Ik kom er nu net achter dat mijn telefoon blijkbaar ook geen mail synched.
Heb ingesteld staan elke 5 minuten (voor mijn eigen mail adres, IMAP, geen gmail).
Vannacht heeft ie de hele nacht aan de oplader gelegen, maar geen mails opgehaald.
Balen, want ben nu wel wat misgelopen.
precies wat ik zeg... nadat hij iets meer dan een dag aangestaan heeft wordt de mail simpelweg niet meer opgehaald totdat ik hem uitzet en weer aan.
ik ben nu aan het kijken of het te maken heeft met advanced task killer, maar het kan dus ook mijn firmware zijn, ik heb nog JF3 terwijl mijn neef JM2 heeft op zijn SGS...
hij zegt geen last te hebben dus wacht ik even af tot hij hem wat langer heeft (sinds donderdag)
ik ben nu aan het kijken of het te maken heeft met advanced task killer, maar het kan dus ook mijn firmware zijn, ik heb nog JF3 terwijl mijn neef JM2 heeft op zijn SGS...
hij zegt geen last te hebben dus wacht ik even af tot hij hem wat langer heeft (sinds donderdag)
I love watercooling
Veel email problemen..terwijl ik met JM5+SamSet 1.9e geen problemen ondervind.
Gmail,hotmail en online komen keurig binnen zelfs in slaapstand.
MailDroid als applicatie..werkt erg prettig
MailDroid als applicatie..werkt erg prettig
[ Voor 18% gewijzigd door silitek op 22-08-2010 11:37 ]
confirmed! bij mij ook, JM5+Samset 1.9dsilitek schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 11:23:
Veel email problemen..terwijl ik met JM5 geen problemen ondervind.
Lucky Goldstar
lometje schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:38:
[...]
Dan ben ik wel benieuwt welke firmware je gebruikt
Late reactie: maar ik gebruik JP3 pre rooted met oneclick lagfixkevinman schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:54:
[...]
Ja ik ook, want dat eerste probleem bestaat degelijk wel hier... Ik heb hier JM2 draaien. Ik wou naar de nieuwste Aziatische versie flashen, maar aangezien Froyo niet meer zo ver weg is, laat ik die maar voorlopig staan.
Verwijderd
Wat betreft e-mail en firmware, ik heb m'n phone net een paar dagen. Is nog helemaal default (op paar geinstalleerde programma's en spelletjes na).
Als ik in KIES kijk, geeft deze aan dat er geen FW update beschikbaar is, draai JF3.
Iemand een idee waarom ik JM5 niet aangeboden krijg?
Als ik in KIES kijk, geeft deze aan dat er geen FW update beschikbaar is, draai JF3.
JM5 haal je ook niet bij KIES.Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 11:40:
Wat betreft e-mail en firmware, ik heb m'n phone net een paar dagen. Is nog helemaal default (op paar geinstalleerde programma's en spelletjes na).
Meer info:
[Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & Firmware
[ Voor 9% gewijzigd door silitek op 22-08-2010 12:14 ]
Verwijderd
Ben ik met die procedure alles kwijt wat ik tot nu toe heb geinstalleerd en geconfigureerd?
En hoe zit het met garantie?
Applicatie's ben je kwijt (een clean install)..mappen op interne en externe hou je!Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 12:18:
Ben ik met die procedure alles kwijt wat ik tot nu toe heb geinstalleerd en geconfigureerd?
Garantie ook..je kunt altijd weer terug naar JF3 eventueel.
Verwijderd
Thanks. ff lijstje maken met wat ik ook al weer heb geinstalleerd. 
Wel zonde van m'n highscore in "Air Control".
Wel zonde van m'n highscore in "Air Control".
Heb je daarvoor niet Titanium Backup?
http://matrixrewriter.com/android/
http://matrixrewriter.com/android/
I love watercooling
Verwijderd
Moet je voor een FW update je telefoon nu wel / niet rooten?
Dat is bij mij nu nog niet het geval.
Gelukt.
Gelukt.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2010 13:38 ]
Verwijderd
Waarom vraag je dat hier?Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 12:58:
Moet je voor een FW update je telefoon nu wel / niet rooten?
BTW iemand via GSMWEB.nl telfort abo verlengd? Ik zou houder voor Galaxy S erbij krijgen maar nog steeds niets vernomen. Iemand hier wel gehad en heb je misschien fotos?
[ Voor 21% gewijzigd door DJkim op 22-08-2010 13:54 ]
Lucky Goldstar
Goedemiddag,
Ik heb een vraag over de ondersteuning van exchange active sync - en dan met name de agenda functie.
Als ik mijn exchange agenda wil 'installeren' op de GS, loopt mijn telefoon steeds vast.
Ik heb nu firmware i9000xxjm2.
Kan iemand mij vertellen of hij/zij dit probleem ook had met deze firmware en of dit probleem verholpen is na het installeren van andere firmware?
Alvast veel dank voor de hulp.
(PS: plaats deze vraag ook op firmware topic)
Ik heb een vraag over de ondersteuning van exchange active sync - en dan met name de agenda functie.
Als ik mijn exchange agenda wil 'installeren' op de GS, loopt mijn telefoon steeds vast.
Ik heb nu firmware i9000xxjm2.
Kan iemand mij vertellen of hij/zij dit probleem ook had met deze firmware en of dit probleem verholpen is na het installeren van andere firmware?
Alvast veel dank voor de hulp.
(PS: plaats deze vraag ook op firmware topic)
Er wordt hier gesproken over "Es file explorer". Wordt hiermee bedoeld "EStrongs File Explorer" Uit de market?Retir schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 18:47:
Wie kan me met het volgende verder helpen:
Ik heb thuis een NAS draaien en de bestanden die daarop staan zijn goed te benaderen via Allshare en ook via Es file explorer. Maar als ik hetzelfde probeer via bijvoorbeeld de app Galerij dan kan ik niet bij de NAS komen.
.....
Ik heb gemerkt dat als ik de telefoon standby zet (gelocked) dat schakelt Wifi uit en gaat ie via data stream provider. Enige idee hoe ik dit kan omzeilen? Ik wil dat ie altijd via wifi verbind als ik thuis ben ook als die gelocked staat.
heb sinds kort problemen met talk.
berichten die komen niet meer onder elkaar. maar ze worden gescheiden, mijn berichten komen onder elkaar en de berichten van die genen komen onder elkaar. maar dan moet ik dus elke keer omhoog scrollen om te kijken wat hij heeft gezegd. erg irritant andere hier ook last van ?
berichten die komen niet meer onder elkaar. maar ze worden gescheiden, mijn berichten komen onder elkaar en de berichten van die genen komen onder elkaar. maar dan moet ik dus elke keer omhoog scrollen om te kijken wat hij heeft gezegd. erg irritant andere hier ook last van ?
Geen idee maar het scheelt wel in batterij verbruik zoals het nu werkt...hinerakatauri79 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 16:13:
Ik heb gemerkt dat als ik de telefoon standby zet (gelocked) dat schakelt Wifi uit en gaat ie via data stream provider. Enige idee hoe ik dit kan omzeilen? Ik wil dat ie altijd via wifi verbind als ik thuis ben ook als die gelocked staat.
Verwijderd
Klopt, je kunt wifi ook continue aan laten staan: Instellingen - Draadloos en netwerk - Wi-Fi instellingen-menuknop - geavanceerd - Wi-Fi slaapstandbeleid, Daar kies je voor: 'nooit'.hinerakatauri79 schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 16:13:
Dit topic is gesloten.