Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lometje schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 16:34:
[...]

Geen idee maar het scheelt wel in batterij verbruik zoals het nu werkt...
Nou...dat zou andersom moeten zijn. Een 3G verbinding zuipt je batterij meer leeg dan je Wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
nokiaan958GB schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 15:56:
[...]

Er wordt hier gesproken over "Es file explorer". Wordt hiermee bedoeld "EStrongs File Explorer" Uit de market?
Ja die bedoelde ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:37

knakworst

Get more sats!

Ik heb de telefoon nu ook een dag in het gebruik. Toestel is goed over nagedacht. Ik heb alleen nog een probleem met 1 applicatie die al geinstalleerd was, fileindex. Als ik die open word ik doorgelinkt naar buienradar. Niet goed dus. De applicatie kan ik ook niet verwijderen. Iemand ideeën hoe ik die weg moet halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:48

KneoK

Not in a million lightyears

knakworst schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 19:00:
Ik heb de telefoon nu ook een dag in het gebruik. Toestel is goed over nagedacht. Ik heb alleen nog een probleem met 1 applicatie die al geinstalleerd was, fileindex. Als ik die open word ik doorgelinkt naar buienradar. Niet goed dus. De applicatie kan ik ook niet verwijderen. Iemand ideeën hoe ik die weg moet halen?
Ik ken de app helemaal niet dus weet ook niet of de koppeling met buienradar klopt, maar standaard geinstalleerde apps kun je niet verwijderen mits je gaat rooten. Lees je daar even goed over in als je daar aan wilt beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Heeft al iemand eens met de Galaxy S naar een webmail van Groupwise 8sp1 geconnecteerd en mail gelezen? Ik kan wel inloggen, maar ziet geen mail verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
KneoK schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 19:13:
[...]

Ik ken de app helemaal niet dus weet ook niet of de koppeling met buienradar klopt, maar standaard geinstalleerde apps kun je niet verwijderen mits je gaat rooten. Lees je daar even goed over in als je daar aan wilt beginnen.
En als je toestel geroot is kun je heel eenvoudig met Titanium backup firmware applicatie's verwijderen..

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xmaxx
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-08 11:55
Hoe zijn jullie ervaringen met het nieuwe Bluetooth 3.0 met A2DP op de SGS? Als het goed is moet ie nu over een grotere afstand het BT signaal kunnen verzenden en zuiniger zijn. Is het een (duidelijke) verbetering tov Bluetooth 2.x?

Ik ben hierin geinteresseerd omdat ik de SGS wil gaan gebruiken icm met m'n Sony DR-BT22A Stereo Bluetooth headset om naar muziek en luisterboeken te luisteren. Nu schijnt BT 3.0 "backwards compatible" te zijn maar wat wordt daarmee bedoeld? Want m'n Sony headset is BT 2.x (kan niet zien wat precies maar iig niet 3.0) Kan ik in deze combinatie dan niet de voordelen van BT 3.0 genieten? Iemand die dit zou willen testen?

En werken de BT A2DP functie's (zoals stoppen, afspelen, geluid harder en zachter, naar vorig of volgend nummer, snel voor- en achteruit spoelen) van de SGS naar behoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de risico's van het 'rooten'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 19:56:
Zie het topic over Rooten

[Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & Firmware

[ Voor 27% gewijzigd door TripleQ op 22-08-2010 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 19:56:
Zolang je geen gekke dingen doet..geen risico. alleen maar voordelen!!
;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:13

lometje

Multimediant

Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 16:40:
[...]

Nou...dat zou andersom moeten zijn. Een 3G verbinding zuipt je batterij meer leeg dan je Wifi.
Klopt enigzins wel, maar niet helemaal.
Met wifi altijd aan heb je:
Wifi aan én gsm aangemeld via gsm of 3g verbinding.

Met wifi in slaapstand heb je:
wifi aan bij actief gebruik én gsm of 3g verbinding.

Oftewel, die gsm of 3g verbinding is er sowiezo in standby (tenzij je in flightmode zit).
Overigens is een 3g/gprs dataverbinding er niet constant. Daarmee bedoel ik te zeggen, die staat in principe net zo goed enigzins op standby. Maar er blijft wel een verbinding standby om gebeld te kunnen worden net zo goed als dat er een push aangeboden kan worden aan je ip-adres.
Hopelijk is het een beetje een logisch/duidelijk verhaal :z

[ Voor 24% gewijzigd door lometje op 22-08-2010 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanop xda:
Hi *******, I understand your concern regarding battery life on your Nexus One device. The following steps should significantly extend the battery life on your phone. Please connect the phone to the charger with the phone powered on, and allow the phone to charge until the notification LED is green, indicating the device is fully charged. Disconnect the phone from the charger, and power it off. Reconnect the phone to the charger with the phone powered off, and allow the phone to charge until the notification LED is green. Disconnect the phone from the charger and power it on. Once the phone is powered completely on, power it off again and reconnect it to the charger until the notification LED is green. Disconnect the phone, power it on, and use it. You need to use this sequence only once. If the issue of battery life on our phone persists, I recommend you contact our HTC accessory department directly.
Heb nu mijn batterijniveau verhoogd tot 4221 mV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 20:36:
vanop xda:

[...]

Heb nu mijn batterijniveau verhoogd tot 4221 mV.
Waar baseer je dat op?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Ik had net als vele anderen problemen om de Samsung Galaxy met Kies te laten werken.
Mijn probleem was hetzelfde als dit filmpje

Zag een reactie bij het filmpje staan dat het aan de map van het progamma soundhound lag.
Dit bleek bij mij ook het geval
De map soundhound heb ik gewist, oude versie van Kies gedeinstalleerd, daarna de nieuwste versie geinstalleerd.
Op de telefoon bij de usbinstellingen aangegeven dat de telefoon verbinding met kies moet maken en vervolgens de de usb kabel aangesloten op de telefoon en de pc.
Er werd hardware gevonden en de driver werd geinstalleerd.
en Kies doet het :) :) :) :)

Heb jij hetzelfde probleem en heb je soundhound geinstalleerd? voer bovenstaande uit en het is opgelost.

[ Voor 22% gewijzigd door Megapaul op 22-08-2010 23:13 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The White B.A.
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 11:11
Weet iemand hoe je de opstart/aflsuit anitmatie kan veranderen of iig het geluid eraf halen?

Bij voorbaat dank,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:48

KneoK

Not in a million lightyears

Megapaul schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 22:50:
Ik had net als vele anderen problemen om de Samsung Galaxy met Kies te laten werken.
Mijn probleem was hetzelfde als dit filmpje

Zag een reactie bij het filmpje staan dat het aan de map van het progamma soundhound lag.
Dit bleek bij mij ook het geval
De map soundhound heb ik gewist, oude versie van Kies gedeinstalleerd, daarna de nieuwste versie geinstalleerd.
Op de telefoon bij de usbinstellingen aangegeven dat de telefoon verbinding met kies moet maken en vervolgens de de usb kabel aangesloten op de telefoon en de pc.
Er werd hardware gevonden en de driver werd geinstalleerd.
en Kies doet het :) :) :) :)

Heb jij hetzelfde probleem en heb je soundhound geinstalleerd? voer bovenstaande uit en het is opgelost.
Ik heb ergens gelezen dat het kan komen door bestanden die op je sd kaart staan die een naam hebben die uit meer dan een x aantal karakters bestaat. Soundhound bevat als het goed is ook dat soort bestanden met een veel te lange naam, Navigon volgens mij ook, maar het kan dus ook een mp3'tje zijn of wat dan ook.

Het ontkoppelen van je interne sd kaart zou het probleem ook moeten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Nu online
KneoK schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 23:30:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat het kan komen door bestanden die op je sd kaart staan die een naam hebben die uit meer dan een x aantal karakters bestaat. Soundhound bevat als het goed is ook dat soort bestanden met een veel te lange naam, Navigon volgens mij ook, maar het kan dus ook een mp3'tje zijn of wat dan ook.

Het ontkoppelen van je interne sd kaart zou het probleem ook moeten oplossen.
Ja dat was geloof ik als een naam meer als 18 tekens had.
Ik had m'n galaxy al een x weer helemaal terug gezet naar fabrieksinstellingen.
en de interne sd kaart was toen helemaal "clean" maar het werkte toen niet.

Had me er toen maar (tijdelijk) bij neergelegt heb vorige week 2 dagen lopen klooien om het werkend te krijgen. Maar het lukte niet tot nu dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lometje schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 20:18:
[...]
Hopelijk is het een beetje een logisch/duidelijk verhaal :z
Ja, absoluut. ty! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Nu online
xmaxx schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 19:51:
Hoe zijn jullie ervaringen met het nieuwe Bluetooth 3.0 met A2DP op de SGS? Als het goed is moet ie nu over een grotere afstand het BT signaal kunnen verzenden en zuiniger zijn. Is het een (duidelijke) verbetering tov Bluetooth 2.x?

Ik ben hierin geinteresseerd omdat ik de SGS wil gaan gebruiken icm met m'n Sony DR-BT22A Stereo Bluetooth headset om naar muziek en luisterboeken te luisteren. Nu schijnt BT 3.0 "backwards compatible" te zijn maar wat wordt daarmee bedoeld? Want m'n Sony headset is BT 2.x (kan niet zien wat precies maar iig niet 3.0) Kan ik in deze combinatie dan niet de voordelen van BT 3.0 genieten? Iemand die dit zou willen testen?

En werken de BT A2DP functie's (zoals stoppen, afspelen, geluid harder en zachter, naar vorig of volgend nummer, snel voor- en achteruit spoelen) van de SGS naar behoren?
Backwards compatible wil zeggen dat als jij een telefoon heb met bluetooth 3.0 deze ook werkt met een bluetooth 2.0 of 1.2 bluetooth headset.
Verder heb ik een Motorola HT820 headset en ik kan gewoon vrig en volgend nummer doen en het volume regelen via de headset.

De voordelen van buetooth 3.0 heb je alleen als je ook een ander bluetooth apparaat heeft welke ook 3.0 ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar staat de optie om 3g verbinding uit te schakelen?

het springt altijd aan als ik het niet wil, en dan moet ik er voor betalen :)

ergens een on/off button?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:50

Garrett

Watercooler

download APNdroid uit de Market, kan je je 3G/Edge/GPRS uit- en/of aanzetten...

Let op dat je APNdroid NIET uitzet terwijl je 3G/Edge/GPRS uitstaat anders moet je handmatig je APN weer invoeren ;)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-03 11:12
Hebben mensen hier ook last van het feit dat als je ook maar enigszins aan de plug van de oortjes zit dat dan de muziek meteen op pauze gaat in de (stock) mp3player? Hoogst irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Garrett schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 02:16:
download APNdroid uit de Market, kan je je 3G/Edge/GPRS uit- en/of aanzetten...

Let op dat je APNdroid NIET uitzet terwijl je 3G/Edge/GPRS uitstaat anders moet je handmatig je APN weer invoeren ;)
Heb ik persoonlijke geen goede ervaring mee (werkte gewoon niet)

Gebruik zelf APN ON/OFF en die werkt wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu de jm5 geinstalleerd, helaas synched de email nog steeds niet goed. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 15:47
Ik heb mijn galaxy S nu geroot en de Once-click lagfix erop losgelaten. Moet zeggen een wereld van verschil, hij is lekker vlot op elk vlak :) Helaas gaat mijn SGS nu "net" een dag mee! Terwijl ik normaal wel in oranje zat na een dag, maar nu haalt hij het niet eens. Denk zo'n 20 a 30% hoger verbuik nu. Iemand hier ervaring mee? Vind het beetje jammer om nu de 1-click fix eraf te halen, maar als hij het niet een dag red :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jordy5 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 08:34:
Ik heb mijn galaxy S nu geroot en de Once-click lagfix erop losgelaten. Moet zeggen een wereld van verschil, hij is lekker vlot op elk vlak :) Helaas gaat mijn SGS nu "net" een dag mee! Terwijl ik normaal wel in oranje zat na een dag, maar nu haalt hij het niet eens. Denk zo'n 20 a 30% hoger verbuik nu. Iemand hier ervaring mee? Vind het beetje jammer om nu de 1-click fix eraf te halen, maar als hij het niet een dag red :s
Ik zit na 24 uur anders nog gewoon op 79% :D heb hem gister dan ook bijna niet aangeraakt (in totaal 1 uur me scherm aan gehad zegt ie...)

Ik gebruik de lag-fix die gebruik maakt van het interne geheugen (dus waar de apps normaal ook hadden komen te staan)...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 15:47
Maar wat was het voordat je de Lagfix installeerde? Dat is beetje het probleem. Las ook ergens op XDA_developers dat iemand dat merkte, maar zie daar verder ook niet veel reply's op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een specifieke vraag en hoop dat een lezer die kan beantwoorden. Ik sync mijn contacten van mijn google-account met mijn SGS. Als ik bijvoorbeeld een nieuw contactpersoon toevoeg op mn tel selecteer ik opslaan op google, en zo is e gelijk gebackupped op mn googleaccount. Wat echter niet gesynct wordt, is als ik een bestaand contact wijzig. Als ik bijvoorbeeld bij 'Hans' op mijn SGS een tweede nummer toevoeg, wordt dit niet gesynct met google. Hans blijft op de google account gewoon met 1 nummer. Ik heb alles op automatisch syncen, maar ook handmatig syncen helpt niet. Ook als ik de afbeelding ofzo verander van een contact op mn sgs, dan wordt dit op de google-server niet verandert. Dit deed windows my phone wel. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Morfang schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 02:20:
Hebben mensen hier ook last van het feit dat als je ook maar enigszins aan de plug van de oortjes zit dat dan de muziek meteen op pauze gaat in de (stock) mp3player? Hoogst irritant...
Niet alleen de mp3speler stopt, heel veel media-apps stoppen dan automatisch met spelen en ik vind het verrekte makkelijk. Als ik op m'n werk kom, is het gewoon het plugje uit de telefoon trekken en alles is direct stil, idem als ik de radio losmaak van m'n autoradio.
En denk maar zo, een keertje extra de speler van pauze moeten halen is een stuk minder beschamend dan in een stilte coupé van de trein zitten en ineens Frans Bouwer op vol volume uit de speaker van je telefoon horen schallen, omdat je koptelefoonplugje net iets uit de telefoon is gegaan :+

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deputy
  • Laatst online: 04-01 15:16
@Jordy5
Een lagfix die de externe sd kaart gebruikt zal meer stroom gebruiken (maar schijnt wel erg snel te zijn); Als je batterijduur belangrijker vindt dan performance kun je beter een fix gebruiken die het interne geheugen gebruikt.

Hier een aardig artikel over de bekendste fixes:
http://www.androidworld.n...nde-lag-fixes-op-een-rij/

DeputyNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bha
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-08-2013

bha

Vraag voor de FAQ:
Kan je het touchscreen gebruiken met latex handschoenen aan?
En hoe zijn de ervaringen met losse of steriele (strakke) handschoenen bij gebruik van deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deputy schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:11:
@Jordy5
Een lagfix die de externe sd kaart gebruikt zal meer stroom gebruiken (maar schijnt wel erg snel te zijn); Als je batterijduur belangrijker vindt dan performance kun je beter een fix gebruiken die het interne geheugen gebruikt.

Hier een aardig artikel over de bekendste fixes:
http://www.androidworld.n...nde-lag-fixes-op-een-rij/
Die telling klopt natuurlijk niet, aangezien de fix op het interne geheugen zowel sneller als energiezuiniger (gelijk aan standaard lijkt me) is, en op het NAND is dan nog iets sneller maar denk ook minder zuinig...

Dus wil je performance: Intern NAND, daarna komt interne SD
Wil je energiezuinig zijn: Intern SD, daarna komt interne NAND

Dus wat je wilt, het beste kan je voor intern gaan, zowiezo houd je dan op je externe SD ook nog is de ruimte dus dat is nog een extra voordeel!

edit: hier nog een leuk artikel over de SGS hij is daar uit elkaar gehaald en er wordt besproken welke chips er allemaal gebruikt zijn in de telefoon: http://www.eetimes.com/el...emiconductor?pageNumber=0

[ Voor 28% gewijzigd door watercoolertje op 23-08-2010 10:37 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
deepbass909 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 09:47:
[...]

Niet alleen de mp3speler stopt, heel veel media-apps stoppen dan automatisch met spelen en ik vind het verrekte makkelijk. Als ik op m'n werk kom, is het gewoon het plugje uit de telefoon trekken en alles is direct stil, idem als ik de radio losmaak van m'n autoradio.
En denk maar zo, een keertje extra de speler van pauze moeten halen is een stuk minder beschamend dan in een stilte coupé van de trein zitten en ineens Frans Bouwer op vol volume uit de speaker van je telefoon horen schallen, omdat je koptelefoonplugje net iets uit de telefoon is gegaan :+
Haha, ja daar heb je een goed punt. Daar ben ik ook heel blij om, maar hij is zo verrekte gevoelig. Als ik hem in mn broekzak heb zitten en ik loop dan gaat ie soms ook al uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-02 13:37
Jongens kan je de lagfix installeren zonder de toestel te rooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Artuzzo schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:53:
Jongens kan je de lagfix installeren zonder de toestel te rooten?
Probeer het? Of, beter nog, ff zoeken misschien.

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 23-08-2010 11:55 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-02 13:37
ik heb gisteren wat video's op youtube gezien maar ik heb niet gemerkt dat ze gingen rooten...maar misschien is dit niet de goeie topic voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bha schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 10:16:
Vraag voor de FAQ:
Kan je het touchscreen gebruiken met latex handschoenen aan?
Je kunt ook proberen om van die fetisj af te komen ;)

Maar even serieus verder, zou het niet handig zijn om een soort van poll te houden waar gestemd kan worden op de beste/meest nuttige lag-fix? Nu kan ik door de bomen het bos niet meer zien en ik lees allerlei andere meningen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Artuzzo schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:58:
ik heb gisteren wat video's op youtube gezien maar ik heb niet gemerkt dat ze gingen rooten...maar misschien is dit niet de goeie topic voor.
Dat ten eerste, en als je geen root hebt kun je je telefoon ook niet verneuken aangezien je geen rechten hebt om iets te verneuken.. Dus gewoon proberen lijkt me geen verkeerd idee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle Henkie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 10:33
Is het niet mogelijk om in de telefoon zelf 2 nummers aan 1 contact toe te wijzen? Bij mijn oude nokia kon je gewoon een extra veld toe voegen. Krijg dit bij Sam niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Snelle Henkie schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:32:
Is het niet mogelijk om in de telefoon zelf 2 nummers aan 1 contact toe te wijzen? Bij mijn oude nokia kon je gewoon een extra veld toe voegen. Krijg dit bij Sam niet voor elkaar.
als je alleen contacten op simkaart gebruikt, dan is het niet mogelijk maar als je contacten van je gmail of van je telefoongeheugen gebruikt dan kun je meerdere nummers toevoegen.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
  • Laatst online: 24-08 21:46
Morfang schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 02:20:
ik denk dat je plug er niet vergenoeg in zit je moet echt even goed drukken tot je een klik hoort, dit vergt meer kracht dan je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
edtims schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:46:
[...]

ik denk dat je plug er niet vergenoeg in zit je moet echt even goed drukken tot je een klik hoort, dit vergt meer kracht dan je denkt
Dat lijkt me het probleem niet, hij kan er echt niet verder in. Besides, ik kan gewoon muziek luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morfang schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:57:
[...]

Dat lijkt me het probleem niet, hij kan er echt niet verder in. Besides, ik kan gewoon muziek luisteren.
Al een andere koptelefoon geprobeerd, met voorkeur 1 met goldplated contacten wat bij analoog verbindingen natuurlijk het beste is. Zelf gebruik ik zelfden me telefoon als muziekplayer maar me mp3 vergeet ik wel is en dan meot ik wel en tot nu toe nog nooit problemen mee gehad....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
Morfang schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:57:
[...]

Echt niet? je moet verder drukken dan dat je denkt dat goed is maar goed dat zal je wel geprobeerd hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een heel groot probleem.
Ik was dit weekend naar lowlands _/-\o_ ,
alleen mijn broertje heeft vervolgens met mijn mobiel zitten klooien,
Er zat een ontgrendelings patroon op, en hij heeft dus te vaak een
combinatie geprobeerd. Ik kom dus thuis en zie dat.
dus voer mijn email en ww in zodat ik hem kan unlocken,
maar tot mijn verbazing geeft hij gelijk aan dat het niet klopt.
Nou weet ik niet of het aan de email ligt of gewoon aan android.
maar mijn mobiel weigert mij er nu in te laten....
Ik heb er een paar belangrijke dingen op staan dus wil eigenlijk geen reset doen,
weet iemand een manier om dat ontgrendelingspatroon te bypassen,
of hoe ik bestanden er alsnog kan afhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:18:
Ik zit met een heel groot probleem.
Ik was dit weekend naar lowlands _/-\o_ ,
alleen mijn broertje heeft vervolgens met mijn mobiel zitten klooien,
Er zat een ontgrendelings patroon op, en hij heeft dus te vaak een
combinatie geprobeerd. Ik kom dus thuis en zie dat.
dus voer mijn email en ww in zodat ik hem kan unlocken,
maar tot mijn verbazing geeft hij gelijk aan dat het niet klopt.
Nou weet ik niet of het aan de email ligt of gewoon aan android.
maar mijn mobiel weigert mij er nu in te laten....
Ik heb er een paar belangrijke dingen op staan dus wil eigenlijk geen reset doen,
weet iemand een manier om dat ontgrendelingspatroon te bypassen,
of hoe ik bestanden er alsnog kan afhalen?
Als het goed is kun nog wel in de instellingen komen via de zoek knop dan kun je misschien de vergrendeling er afhalen. Dus de linker knop even ingedrukt houden en dan instellingen intypen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 08:09:
Heb nu de jm5 geinstalleerd, helaas synched de email nog steeds niet goed. Iemand een idee?
k9 Mail app uit market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee zoekknop werkt niet,
trouwens ik heb nu ook mijn gewone email (hotmail) geprobeerd,
dat blijkt de goeie te zijn, alleen
hij blijft hem maar checken....
ik kom er alsnog niet in :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

edtims schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:23:
[...]

Als het goed is kun nog wel in de instellingen komen via de zoek knop dan kun je misschien de vergrendeling er afhalen. Dus de linker knop even ingedrukt houden en dan instellingen intypen
prop je simkaart eens in een ander toestel, doet die het dan gewoon (niet dat je de puck-code moet invoeren oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Laatst online: 30-06 20:21
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 14:06:
nee zoekknop werkt niet,
trouwens ik heb nu ook mijn gewone email (hotmail) geprobeerd,
dat blijkt de goeie te zijn, alleen
hij blijft hem maar checken....
ik kom er alsnog niet in :'(
Wat voor bestanden wil je afhalen, staan die niet gewoon op je sd kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee het is zeg maar zo'n vergrendelingspatroon, die zit op je mobiel zelf niet op de sim...
en die dingen staan op het interngeheugen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:15:
Nee het is zeg maar zo'n vergrendelingspatroon, die zit op je mobiel zelf niet op de sim...
herstart al is geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:15:
Als je debbuging mode (voor usb) aan hebt staan in je settings kan je mischien met behulp van ADB connectie maken met je toestel en zo deze bestanden overzetten naar je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er geen manier om dat patroon te omzeilen?,
en adb werkt niet :(
blijkbaar pakt hij hotmail niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:32:
al eens 5 x verkeerd gedaan achter elkaar en op patroon vergeten gedrukt? Of bedoel je dat met dat hij hotmail niet pakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat dus, en dan vraagt hij om een email en ww,
dan vul ik mijn hotmail in,
en vervolgens geeft hij aan dat hij bezig is met checken,
maar hij houd daar niet mee op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:32:
Als het simple was om het patroon te omzeilen dan had je hem ook niet nodig dus, nee ik denk niet dat je hem zomaar kan omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
????

Volgens mij krijg je dan namelijk gewoon de pincode en kom je er dan zonder patroon in...

Je zegt dat je 2 email-adressen hebt 1 hotmail en 1 gmail, dan lijkt het mij dat je je gmail gebruikt hebt maar dat zal wel aan me eigen logica liggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn mobiel wordt automatisch gesyncroniseerd met het hotmail adress,
echt hij gaat volgens mij naar de gmail server toe, dus dan werkt het niet :S
en als je je pin hebt ingevoerd moet ik vervolgens toch echt email enz invullen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:19:
mijn mobiel wordt automatisch gesyncroniseerd met het hotmail adress,
echt hij gaat volgens mij naar de gmail server toe, dus dan werkt het niet :S
en als je je pin hebt ingevoerd moet ik vervolgens toch echt email enz invullen :(
Je kan je android telefoon toch alleen gebruiken met een gmail account?
Dat is dus niet het geen waarmee hij gesynchroniseerd wordt, maar waar je bijv. mee bij de market kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt je email gewoon op hotmail zetten,
maar als de email van gmail invoer dan zegt hij gelijk invalid email or password
als ik mijn hotmail invoer gaat hij het wel eerst checken en probeert hij te verbinden,
maar vervolgens blijft hij dat doen en gaat hij niet meer verder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Laatst online: 18-09 16:41
Heb een vraag.
Ik stap van mijn Iphone3GS over naar deze Samsung.
Ik zie alleen 2 versies te koop 8GB & 16GB ... is dit geheugen onboard of is dit alleen het microSD kaartje wat je erbij krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
struik978 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:30:
Heb een vraag.
Ik stap van mijn Iphone3GS over naar deze Samsung.
Ik zie alleen 2 versies te koop 8GB & 16GB ... is dit geheugen onboard of is dit alleen het microSD kaartje wat je erbij krijgt?
Mem on board, je kan nog een kaartje er in zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Laatst online: 31-07 19:40
Sinds een paar dagen is dit model ook beschikbaar in België. €550 voor de 16GB versie (ik kreeg wel 5% korting).

Het enige wat me stoort, is dat het toetsenbord schijnbaar niet in AZERTY beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:04
Alfredo schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:35:
Sinds een paar dagen is dit model ook beschikbaar in België. €550 voor de 16GB versie (ik kreeg wel 5% korting).

Het enige wat me stoort, is dat het toetsenbord schijnbaar niet in AZERTY beschikbaar is?
idem probleem ... tot nu toe geen oplossing gevonden
http://www.mail-archive.c...egroups.com/msg10764.html staat wel uitleg van azerty naar qwertz misschien kunnen we dat aanpassen?

I have a qwerty keyboard. I installed a french localized roms (with
azerty keyborad)
I replace the french folder /system/usr/keychars/ and /system/usr/
keylayout/ by the same foder on a us rom. it's perfectly working.

Based on : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=504710
I don't know if this is works for you but i hope.

specifiek:
http://forum.xda-develope...php?p=3630965&postcount=3

[ Voor 45% gewijzigd door Icekiller2k6 op 23-08-2010 16:42 ]

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struik978
  • Laatst online: 18-09 16:41
zenica schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:33:
[...]

Mem on board, je kan nog een kaartje er in zetten.
Maar ik neem aan dat het voor de performance enz niet uitmaakt toch? 8 of 16Gb intern?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
struik978 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:40:
[...]

Maar ik neem aan dat het voor de performance enz niet uitmaakt toch? 8 of 16Gb intern?
neen niet echt, ik dacht trouwens dat in Belgie enkel de 16GB versie te koop was?

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
Icekiller2k6 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:40:
[...]

neen niet echt, ik dacht trouwens dat in Belgie enkel de 16GB versie te koop was?
officieel is dat correct, maar hier en daar zijn er uit nederland geïmporteerde toestellen te verkrijgen. de officiele belgische editie komt met XWJM2 firmware & zonder youtube app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
xenne schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:22:
[...]

officieel is dat correct, maar hier en daar zijn er uit nederland geïmporteerde toestellen te verkrijgen. de officiele belgische editie komt met XWJM2 firmware & zonder youtube app
maja ik heb de mijne besteld via een NLer (waarvoor mijn dank _/-\o_ ) en helemaal niets mis mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:58

Magic666

No one's neighbour!

Net terug van de Hi winkel en de 8gb met snel inet aangeschaft. Ben benieuwd, dit is mijn eerste smartphone die ik flink ga gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand een goede geluidsprofielenmanager? Ik heb AudioBuddy en AudioManager geprobeerd, maar ik vind ze beiden ruk.
Ik zoek er een waar je 3 of 4 profielkeuzes als snelkoppeling in het programma (of nog beter: als widget) kunt installeren. Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfredo schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:35:

Mag ik weten welke firmware versie jij erop hebt ?

want in Belgie zou dit toestel komen met een fix voor de lag problemen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2010 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 18:22:
[...]

Mag ik weten welke firmware versie jij erop hebt ?

want in Belgie zou dit toestel komen met een fix voor de lag problemen
Ik heb de Belgische ook: JM2

De lagfix is waarschijnlijk de task manager ;) Soms heb ik last van wat kleine lagjes, maar het is te verdragen.

Wel een paar kleine opmerkingen:
- geen youtube. Ik heb ergens een vervanging gevonden die ik wel kon installeren.
- geen betaalde apps in belgie: dit ervaar ik echt als een nadeel.
- belachelijke belgacom-app (die maar half werkt, zet ik telkens uit als ik mijn gsm opstart)

Waarschijnlijk is dat wel te omzeilen met rooten, maar voorlopig heb ik me daar nog niet ingewerkt. Ik vertrek op reis binnen een paar dagen en tegen dat ik terug ben is de Froyo-update bijna beschikbaar. Lagfix heb ik dus ook nog niet uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 08:13
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:27:
je kunt je email gewoon op hotmail zetten,
maar als de email van gmail invoer dan zegt hij gelijk invalid email or password
als ik mijn hotmail invoer gaat hij het wel eerst checken en probeert hij te verbinden,
maar vervolgens blijft hij dat doen en gaat hij niet meer verder :(
Dit probleem heb ik ook gehad en het is een schaamteloze bug die al twee jaar in Android zit. Bij mij werkte een hard reset ook niet en ik heb opnieuw moeten flashen. Bij sommige toestellen kon je nog heel vaak op de menu knop rammen zodat het toestel het niet meer bijhield zodat je weer in het menu kon komen, maar bij de galaxy helaas niet. Bij mij was het zo dat hij helemaal niet probeerde te verbinden en bij mij gaf hij direct de foutmelding na het invoeren van mijn gegevens. Zwaar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
- geen youtube. Ik heb ergens een vervanging gevonden die ik wel kon installeren.
http://www.androidworld.n...-mogelijke-fix/#more-4222

kies optie 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatjemet
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:08
Sinds vandaag ook bezitter van een galaxy s (8 gb) via typhone. Ik kom van een se w902 en wat een verademing is dit dan zeg! Direct uit de doos is het al een fijn toestel. Heerlijk al die losse apps die zoveel functionaliteit toevoegen aan je telefoon :)

Ook bij mij staat er een task manager voor geïnstalleerd, dit werkt erg prettig naar mijn idee. Ik heb alleen bij de camera een beetje lag gemerkt, de rest gaat super. Trouwens heb ik bij de task manager wel het idee dat als je in dat programma achter een app op beëindigen drukt hij soms de verkeerde app afsluit..

Over de gps, als ik de betonnen flat uit ben heb ik binnen 10 seconden een fix met gps (GPS Status).

Verder herken ik me in het verloop van het gsm signaal, het veranderd constant tussen 0 tot 4 streepjes, zelfs op precies dezelfde locatie. Ik heb er verder nog geen gevolgen van gemerkt, maar een klein beetje irritant is het wel.

Ook het typen op het on screen toetsenbord valt me erg mee, ik had verwacht dat het even wennen zou zijn maar het gaat eigenlijk direct foutloos. Zeker omdat ik vrij grote handen heb, maar dit mag absoluut geen probleem heten.

Momenteel aan het uitzoeken hoe ik gmail contacten (die dus niet op de sim kaart staan) aan groepen kan toevoegen, maar ik vind het prachtig om daarmee zelf aan te slag te gaan en lekker te prutsen! :D

Ik heb trouwens de telefoon direct uit de doos van de batterij voorzien en gebruikt tot hij leeg was (telefoon schakelde zichzelf uit na +/- 5 uur prutsen). Nu ligt hij uitgeschakeld te laden tot hij helemaal vol is. Ik kon het niet opbrengen om de telefoon op te laden voor ik hem ging gebruiken :p

- raid does not fix stupid -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Laatst online: 22:48
Over je enalaatste alinea, dat kan niet en dat vind ik ook super vervelend!

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-06-2011
Ik hoor verschillende mensen praten over een taskmanager die voorgeinstalleerd is , ik kan hem echter niet vinden ? Ligt dat aan de firmwareversie van de galaxy ? Ik heb firmwareversie JF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je je de agenda in de Galaxy S helemaal leeg maken?
Heb 't al geprobeerd via Settings, Applications, Manage Applications, All Applications (Filter), Calendar, Clear Data. Maar dat hielp niet. alles blijft gewoon staan.

Heb mijn outlook agenda namelijk weer helemaal op orde (2 uur werk, nu wel gelijk een backup gemaakt), wil niet weer alles dubbel hebben.

Telefoon is niet geroot, en voel weinig voor een volledige hard reset van het toestel.

Wie of wie weet het antwoord op deze kwestie?

-edit-
Was Calendar Storage, ipv Calendar (lekker logisch ook...)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2010 20:33 . Reden: gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

breinstein schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:30:
Ik hoor verschillende mensen praten over een taskmanager die voorgeinstalleerd is , ik kan hem echter niet vinden ? Ligt dat aan de firmwareversie van de galaxy ? Ik heb firmwareversie JF3.
Klopt mensen krijgen nu standaard firmware JM2 I.P.V JF3

en nog steeds hebben veel mensen last van lag, SAMSUNG DOE ER WAT AAN !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Magic666 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:51:
Net terug van de Hi winkel en de 8gb met snel inet aangeschaft. Ben benieuwd, dit is mijn eerste smartphone die ik flink ga gebruiken :)
Heeft het 16GB toestel gewoon een SD van 8 GB erbij geleverd of zit er echt meer memory in het toestel zelf?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
Bor de Wollef schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:07:
[...]

Heeft het 16GB toestel gewoon een SD van 8 GB erbij geleverd of zit er echt meer memory in het toestel zelf?
heeft echt meer geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinstein
  • Laatst online: 27-06-2011
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:39:
[...]

:( Lekker is dat. Heb mijn galaxy vrijdag gekregen en heb JF3 , kan via kies ook niet updaten ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
  • Laatst online: 17-09 22:51
wie weet hoe je deze app krijgt vanuit dit filmpje kan hem niet via de market vinden:

YouTube: iPhone 4 Vs Samsung Galaxy S Video Review Part 2

en dan bij 4.52min.. het is niet de spraakcommando die er standaard op zit namelijk maar google search staat er onder dus iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 05:55
Ja hoor mensen het is zover ik heb eerste android error voor elkaar >:) . ''com.google.process.gapps'' krijg bij elke reboot als je Gtalk(nutteloos program) verwijdert. Gevolg je kunt niets downloaden vanuit de markt en het blijft irritant.

Ik heb beetje gezocht en bij sommige help het om databestanden van Gmail te verwijderen maar bij mij heeft het geen effect.

@TripleQ WW testen :9

[ Voor 102% gewijzigd door ALPACINO op 23-08-2010 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
ALPACINO schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:59:
Ja hoor mensen het is zover ik heb eerste android error voor elkaar >:) . ''com.google.process.gapps'' krijg bij elke reboot als je Gtalk(nutteloos program) verwijdert. Gevolg je kunt niets downloaden vanuit de markt en het blijft irritant.

Ik heb beetje gezocht en bij sommige help het om databestanden van Gmail te verwijderen maar bij mij heeft het geen effect.

@TripleQ WW testen :9
google talk kan je nooit verwijderen!
Dit heeft onderliggend veel connecties naar andere programma's. Althans dit was in de eerste android versies altijd zo.

Vooral de market maakt gebruik van het communicatie protocol van gtalk onder water.
Zal is zoeken naar een bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 05:55
TripleQ schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 22:11:
[...]

google talk kan je nooit verwijderen!
Dit heeft onderliggend veel connecties naar andere programma's. Althans dit was in de eerste android versies altijd zo.

Vooral de market maakt gebruik van het communicatie protocol van gtalk onder water.
Zal is zoeken naar een bron
Ja klopt, maar ik heb geroot en titanium backup gebruikt. Ik vond de standaard programma's van SGS onnodig en zo ook Gtalk en laat ik nou geen backup hebben gemaakt 8)7

Ik krijg hetzelfde melding oook als ik gmail aan het lezen ben dus heeft iets met gmail/gtalk te maken. Ik heb geprobeerd om gtalk.apk te installeren maar mocht niet baten, denk dat in system moet zetten en niet als gebruiker app.

[ Voor 17% gewijzigd door ALPACINO op 23-08-2010 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:30
Samsung KIES, kies ik liever niet. 100'en wordarounds geprobeert, alle usb-poorten geprobeerd, maar het werkt niet. Vandaag bleef ie 15 uur hangen om het toestel te herkennen...

Ben benieuwd of dat beter word zodra ze 2.2 uit gaan rollen!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik pruts ook lekker maar kom wat kleine vervelende dingetjes tegen:

Ik wil battery widget installeren die met 4,5 ster aan waardering en van geekyuoop ofzo,dit lukt me niet en ik kan alleen standaard widgets vinden als ik op het beginscherm mijn vinger langer vasthoud.

Ik heb regelmatig met tekstinvoer dat ik sneller ben dan het toestel aan lijkt te kunnen en zo snel ben ik echt niet.

Als je in een zin op een bepaalde plek iets wil invoegen is dit pok vaak niet heel makkelijk.

Verder is swype prima maar soms duurt het wat te lang met het uitzoeken welk woord je hebt ingevoerd maar 9 van de 10 keer is het gekozen woord ook het bedoelde woord.

Oja nog een minpuntje: bij het toetsenbord vind ik de cijfers niet handig geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sins vandaag ook weer een probleempje nou ja probleem!!!
Kan niet meer bellen smsen internet doet het nog wel..
Als ik me sim in een andere foon stop doet iehet wel..
Iemand dit eerder gehad?? of een oplossing heb geen nieuwe programma's draaien ofiets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De editknop zie ik hier niet met het toestel...

Verder best vervelend dat bij google continue naar je locatie wordt gevraagd. Kan dat uitgezet worden? Kan het toetsenbord ook simpel weg geklikt worden als je klaar bent met typen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen heb ik ook een Samsung Galaxy S. Heb geprobeerd de navigatie via Google Maps te gebruiken, maar dit werkt dus niet. Als ik hem opstart verschijnt er wel een kaart in beeld, maar als ik 'Mijn locatie' aanklik zegt ie dat die momenteel niet beschikbaar is. Maar goed, al een paar dagen dus niet... Navigeren heb ik ook geprobeerd, maar hij blijft dan route zoeken zonder dat er iets gebeurd. Ook geeft ie dan geen kaart meer op de achtergrond, maar alleen een rasterbeeld. Iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Laatst viel me op dat de zilveren/chromen rand van mijn SGS aan de bovenkant iets los zit en als ik bel kraakt het een beetje wanneer mijn oor er tegenaan komt.

Hebben sommige van jullie hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:35
SgtElPotato schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 23:09:
Samsung KIES, kies ik liever niet. 100'en wordarounds geprobeert, alle usb-poorten geprobeerd, maar het werkt niet. Vandaag bleef ie 15 uur hangen om het toestel te herkennen...

Ben benieuwd of dat beter word zodra ze 2.2 uit gaan rollen!
Heb dit probleem ook gehad, Ik had alleen niet zoveel geduld als jij!
Misschien lost het probleem op als je een eventuele externe harde schijf uitzet?
Dit heeft nl. bij mij geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iedjie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik heb al gezocht op het forum maar vind niets. Ik wil op mijn sim dezelfde contacten als in mijn SGS. In mijn SGS staan er 310, op m'n USIMkaart maar 200 van die 310. Maar als ik alles wil kopiëren van mijn telefoon naar de sim doet ie 't niet. Waarschijnlijk omdat er 200 dubbele contacten bij zitten waardoor ie stopt met kopiëren.
Ik denk nu, simkaart wissen en dan in 1 keer de hele bups kopiëren. Maar hoe wis ik alle contacten in 1 keer van mijn simkaart? Het gaat wel 1 voor 1 maar om dat 200x te doen is niet handig!

De simkaart heb ik nieuw van Telfort gekregen. Ik ga er vanuit dat het een "moderne" usim is. Daar gaan geloof ik 1000 contacten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Download er een appje voor in de market, zat te vinden op 'sim contacts' oid
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:39:
[...]

Ik heb ook JF3 maar kijk gewoon bij instellingen->toepassingen-actieve services
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 23:18:
Ik pruts ook lekker maar kom wat kleine vervelende dingetjes tegen:

Ik wil battery widget installeren die met 4,5 ster aan waardering en van geekyuoop ofzo,dit lukt me niet en ik kan alleen standaard widgets vinden als ik op het beginscherm mijn vinger langer vasthoud.

Ik heb regelmatig met tekstinvoer dat ik sneller ben dan het toestel aan lijkt te kunnen en zo snel ben ik echt niet.
heb ik enkel last van als ik net die app opstart en veel in de achtergrond draai, daarna eigenlijk niet
Als je in een zin op een bepaalde plek iets wil invoegen is dit pok vaak niet heel makkelijk.
klopt maar swype eens van de swype knop naar het alternatieve toetsenboardknopje en voila een speciaal bewerkings tobo.
Verder is swype prima maar soms duurt het wat te lang met het uitzoeken welk woord je hebt ingevoerd maar 9 van de 10 keer is het gekozen woord ook het bedoelde woord.

Oja nog een minpuntje: bij het toetsenbord vind ik de cijfers niet handig geplaatst.

[ Voor 68% gewijzigd door GoldenSample op 24-08-2010 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

Ben benieuwt of iemand een manier is tegen gekomen om gewoon overal tekst te kopieren; zoals bijvoorbeeld in de NU.nl app...

iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
Als ik via een browser op msn gaat en ik sluit 'm de hele tijd niet.. blijf ik dan nog verbinding hebben/online totdat ik het gaat sluiten ?
Kost dat mij niet veel batterij.. voor het eerst dat ik het gebruik dus heb echt totaal verstand van |:(
Pagina: 1 ... 11 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.