msn in de zin van messenger? ik heb het vermoeden van wel, maar in JM2 bij mij heb ik een taskmanager die dat ook aangeeft in de widget...jacky00 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 01:19:
Als ik via een browser op msn gaat en ik sluit 'm de hele tijd niet.. blijf ik dan nog verbinding hebben/online totdat ik het gaat sluiten ?
Kost dat mij niet veel batterij.. voor het eerst dat ik het gebruik dus heb echt totaal verstand van
Heeft iemand die 32GB nog ontvangen? Volgens Tracking is het aangekomen in Amsterdam. Als ik hem uitvoerig test en het is goed dan zal ik mijn klacht toch maar laten vallen denk ik. Ben benieuwd
Lucky Goldstar
Ja bedoelde messengerlometje schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 01:24:
[...]
msn in de zin van messenger? ik heb het vermoeden van wel, maar in JM2 bij mij heb ik een taskmanager die dat ook aangeeft in de widget...
JM2.. je bedoeld vast Rooten, Custom ROMs & Firmfare geval.. daar heb ik nog niet naar gekeken
Kan je overigens ook kijken hoeveel (procent) batterij je nog ong. hebt..
[ Voor 9% gewijzigd door jacky00 op 24-08-2010 01:31 ]
dat kan nu ook al bij instellingen / over het toestel / statusjacky00 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 01:29:
[...]
Ja bedoelde messenger
JM2.. je bedoeld vast Rooten, Custom ROMs & Firmfare geval.. daar heb ik nog niet naar gekeken
Kan je overigens ook kijken hoeveel (procent) batterij je nog ong. hebt..
Dan download je toch JM2 en flash je 'm zelf?breinstein schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:14:
[...]
Lekker is dat. Heb mijn galaxy vrijdag gekregen en heb JF3 , kan via kies ook niet updaten ...
Heb ik ook gedaan, stelt niks voor
Je mag me ook een DM sturen dan leg ik het je wel uit, voor flashen is namelijk een ander topic
I love watercooling
Dat heb ik ook een klein beetje, naast volgens mij is het niet de chromen rand die los zit, maar de chromen rand die tegen de plastic achterkant aantikt. Je moet het maar eens proberen zonder de achterkant erop, en ik heb hem er gewoon opnieuw op gedaan en heb nu nergens last van.Amboe schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 23:31:
Laatst viel me op dat de zilveren/chromen rand van mijn SGS aan de bovenkant iets los zit en als ik bel kraakt het een beetje wanneer mijn oor er tegenaan komt.
Hebben sommige van jullie hier ook last van?
Verwijderd
Nice, die sim kaart wil ik ook! Mja, me punt is dat op een usim maar250 contacten kunnen, mijne tenminste.. Je plan lukt dus niet. Ik zou wachten op froyo, ik ga er van uit dat er dan heel veel contact dingen worden verbeterd, wel nodig namelijk!iedjie schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 00:03:
Ik heb al gezocht op het forum maar vind niets. Ik wil op mijn sim dezelfde contacten als in mijn SGS. In mijn SGS staan er 310, op m'n USIMkaart maar 200 van die 310. Maar als ik alles wil kopiëren van mijn telefoon naar de sim doet ie 't niet. Waarschijnlijk omdat er 200 dubbele contacten bij zitten waardoor ie stopt met kopiëren.
Ik denk nu, simkaart wissen en dan in 1 keer de hele bups kopiëren. Maar hoe wis ik alle contacten in 1 keer van mijn simkaart? Het gaat wel 1 voor 1 maar om dat 200x te doen is niet handig!
De simkaart heb ik nieuw van Telfort gekregen. Ik ga er vanuit dat het een "moderne" usim is. Daar gaan geloof ik 1000 contacten op.
Je kan trouwens ook je sim kaart op een andere telefoon leegmaken. heb zelf alles gesynchroniseerd met gmail, duurt ff, naar nu super veel profijt vaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2010 09:56 ]
Wie vindt de volumeregeling op de Samsung -net als ik- heel knudde?
Ik wil simpelweg alle systeemgeluidjes uit, het belvolume geregeld hebben via het profiel en mediavolume via de volumeknop.
Maar voor zover ik kan zien is het totale willekeur: Als je aan de volumeknop zit, regel je òf de systeemgeluiden òf het belvolume en wanneer je in een mediaprogje zit, regel je het mediavolume.
Enig idee wat ik kan doen om de volumeknop altijd het mediavolume te laten regelen en de overige instellingen met rust te laten?
Ik wil simpelweg alle systeemgeluidjes uit, het belvolume geregeld hebben via het profiel en mediavolume via de volumeknop.
Maar voor zover ik kan zien is het totale willekeur: Als je aan de volumeknop zit, regel je òf de systeemgeluiden òf het belvolume en wanneer je in een mediaprogje zit, regel je het mediavolume.
Enig idee wat ik kan doen om de volumeknop altijd het mediavolume te laten regelen en de overige instellingen met rust te laten?
Zoiets als deze widget werkt ook niet, gewoon om te testen? Zelf niet getest dus geen idee verder.Raymond schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:30:
Nickname does not reflect reality
Dat zou op zich wel een oplossing zijn, als ik er ook instellingen mee kon blokkeren, maar zo te zien is dat geen functionaliteit van die widget.
Verwijderd
Best (heel erg!) jammer dat die KIES software zo ontzettend traag is en dat je er verdomd weinig mee kan; het toestel wordt niet ondersteund als je een spel download, zoals NFS Shift of Asphalt.
Ik heb KIES vier keer moeten installeren-verwijderen, bij de vijfde keer deed ie het eindelijk.
De wifi-ontvangst vind ik ook van mindere kwaliteit. Op mijn SGS vind ie bij mij thuis maar drie netwerken, terwijl als mijn buurman bij mij zit met zijn Desire er acht! vind.
Kan iemand trouwens in KIES wel iets downloaden en op zijn SGS krijgen?
Ben wel benieuwd!
Ik heb KIES vier keer moeten installeren-verwijderen, bij de vijfde keer deed ie het eindelijk.
De wifi-ontvangst vind ik ook van mindere kwaliteit. Op mijn SGS vind ie bij mij thuis maar drie netwerken, terwijl als mijn buurman bij mij zit met zijn Desire er acht! vind.
Ben wel benieuwd!
Verwijderd
Ik denk dat weinig mensen van deze optie gebruik maken, aangezien je aan deze telefoon eigenlijk geen donder hebt zonder internet erop...Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:51:
Best (heel erg!) jammer dat die KIES software zo ontzettend traag is en dat je er verdomd weinig mee kan; het toestel wordt niet ondersteund als je een spel download, zoals NFS Shift of Asphalt.
Ben wel benieuwd!
Er maken uberhaubt weinig mensen gebruik van Kies omdat het gewoon een intens kutprogramma is. Men gebruikt het alleen maar om de drivers te installeren.
Ik ben erg aant twijfelen om deze telefoon te nemen, maar omdat ik een kleine overlap moet maken met mijn huidige abo weet ik niet of deze telefoon het wel waard is. Of kan ik beter wachten op een nieuwe betere samsung(sowieso samsung
). Iemand een idee, mening, advies?
Verwijderd
Deze telefoon kan je gerust nemen! Met de telefoon is niets mis, alleen het programma KIES is een flop.HamburgerHenk schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:17:
Ik ben erg aant twijfelen om deze telefoon te nemen, maar omdat ik een kleine overlap moet maken met mijn huidige abo weet ik niet of deze telefoon het wel waard is. Of kan ik beter wachten op een nieuwe betere samsung(sowieso samsung). Iemand een idee, mening, advies?
Verwijderd
Een overlap is toch geen probleem? Ik heb nu de SGS die ik alleen nog met WIFI kan gebruiken omdat het abonnement in december pas in gaat. Als je een abo neemt bij dezelfde aanbieder die je nu hebt kun je hem volgens mij gewoon direct gebruiken (zie het als klant blijven maar alvast een aansluitend abonnement aangaan).HamburgerHenk schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:17:
Ik ben erg aant twijfelen om deze telefoon te nemen, maar omdat ik een kleine overlap moet maken met mijn huidige abo weet ik niet of deze telefoon het wel waard is. Of kan ik beter wachten op een nieuwe betere samsung(sowieso samsung). Iemand een idee, mening, advies?
Verder vraag ik me wat af, kunnen apps voor de Iphone ook gebruikt worden voor de SGS?
Hoe zit het dan met je telefoonnummer? Je krijgt waarschijnlijk weer een nieuw nummer?Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:34:
[...]
Een overlap is toch geen probleem? Ik heb nu de SGS die ik alleen nog met WIFI kan gebruiken omdat het abonnement in december pas in gaat. Als je een abo neemt bij dezelfde aanbieder die je nu hebt kun je hem volgens mij gewoon direct gebruiken (zie het als klant blijven maar alvast een aansluitend abonnement aangaan).
Verder vraag ik me wat af, kunnen apps voor de Iphone ook gebruikt worden voor de SGS?Waarschijnlijk niet vanwege het besturingssysteem maar het zou wel erg makkelijk zijn.
...en waarom?
Enerzijds jammer anderzijds gelukkig niet, ik heb een hekel aan Android apps die geport zijn en er dus uit zien als een iPhone AppVerwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:34:
Verder vraag ik me wat af, kunnen apps voor de Iphone ook gebruikt worden voor de SGS?Waarschijnlijk niet vanwege het besturingssysteem maar het zou wel erg makkelijk zijn.
En het werkt inderdaad niet, maar er zijn wel vee ports te vinden, zowel van Android naar iPhone als andersom!
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Verwijderd
Dat hoeft denk ik niet, zeg gewoon dat je huidige toestel kuren krijgt/heeft en dat je graag klant wil blijven en of je kunt verlengen. Jouw provider heeft dan al de zekerheid dat je na je huidige abo klant blijft en jij hebt dan een nieuw toestel. Als ze het niet doen stap je gewoon over naar een ander want vaak kun je dan nog profiteren van leuke aanbiedingenYounes schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:36:
[...]
Hoe zit het dan met je telefoonnummer? Je krijgt waarschijnlijk weer een nieuw nummer?
Nee overlap is geen probleem, heb ik wel vaker gedaan. Maar het ging er eigenlijk om of deze telefoon het waard was om niet te wachten op een mogelijk beter model over 3 maanden.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:34:
[...]
Een overlap is toch geen probleem? Ik heb nu de SGS die ik alleen nog met WIFI kan gebruiken omdat het abonnement in december pas in gaat. Als je een abo neemt bij dezelfde aanbieder die je nu hebt kun je hem volgens mij gewoon direct gebruiken (zie het als klant blijven maar alvast een aansluitend abonnement aangaan).
Verwijderd
Ik denk niet dat je er van uit hoeft te gaan dat er binnen 3 maanden een betere telefoon komt dan deze.HamburgerHenk schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:58:
[...]
Nee overlap is geen probleem, heb ik wel vaker gedaan. Maar het ging er eigenlijk om of deze telefoon het waard was om niet te wachten op een mogelijk beter model over 3 maanden.
De verschillen zullen minimaal zijn.
Ik heb hetzelfde getwijfeld (mijn abonnement loopt eignelijk in november pas af, maar heb hem nu al verlengd met m'n SGS), omdat ik bijv de samsung beam aan zag komen. Maar uiteindelijk toch maar voor deze gegaan, omdat dat een echt bakbeest is volgens mij.
Wat overigens ook wel belangrijk is in deze overweging, qua hardware is deze telefoon echt top of the bill, het enige probleem is de software die erop staat. Die komt wel goed, hardware zal niet snel veel beter worden.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2010 13:22 ]
Als de plug er niet ver genoeg in zit, zou je dat echt wel horen (het geluid klinkt dan namelijk helemaal nergens naar) of de telefoon zal zelfs helemaal geen geluid over de koptelefoon geven.edtims schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 12:46:
[...]
ik denk dat je plug er niet vergenoeg in zit je moet echt even goed drukken tot je een klik hoort, dit vergt meer kracht dan je denkt
@Morfang
Ik weet niet welk merk koptelefoon je gebruikt, maar ik heb zelf een Sennheiser CX-300 (sowieso een aanrader) en die klemt opzich wel goed. Ik merk alleen inmiddels wel dat hij iets losser zit dan toen de telefoon net nieuw was.
Dat zoek ik eigenlijk ook nog... Ik gebruik nu audiomanager, omdat ik dan tenminste een beetje snel bij de mixer kan komen (ik word ook gestoord van de "willekeur" (wat overigens geen willekeur is, de volumeknoppen worden namelijk toegewezen aan het op dat moment actieve geluid)).Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:56:
Heeft er iemand een goede geluidsprofielenmanager? Ik heb AudioBuddy en AudioManager geprobeerd, maar ik vind ze beiden ruk.
Ik zoek er een waar je 3 of 4 profielkeuzes als snelkoppeling in het programma (of nog beter: als widget) kunt installeren. Iemand ervaringen?
Ik kan wel profiel-managers vinden, maar die werken allemaal op basis van locatie of tijd, maar ik wil eigenlijk wat Nokia heeft, met 1 druk op de knop een lijst krijgen van presets.
De afgelopen dagen ben ik nog weer aan het prutsen geweest met de bluetooth en mijn autoradio (een Pioneer DEH-P75bt, van november 2006), met tips van rongalaxys, die zelf (achteraf
Gisteren heb ik als laatste hoop de radio 15 minuten lang volledig losgekoppeld van de stroom, in de hoop dat dit alles zou resetten. Helaas, mijn eerdere problemen blijven bestaan (niet automatisch willen koppelen bijv.), maar...
En nu wordt het interessant:
- Staat het toestel op zichtbaar en speelt muziek af terwijl de radio inschakelt (echt vanaf volledig uit, dus door het frontje in te klikken of het contact om te draaien), dan wordt er automatisch een BT-audio verbinding opgezet en hoor ik de muziek over de speakers. Deze verbinding blijft in stand zolang de radio aan blijft.
Maar... De handsfree-verbinding wordt niet opgezet, maar deze is via de bluetooth-instellingen nog wel achteraf te activeren. - Staat het toestel op zichtbaar, maar speelt géén muziek af terwijl de radio inschakelt, dan wordt de handsfree-verbinding automatisch opgezet, maar heb ik geen BT-audio verbinding. En de BT-audio verbinding is ook niet achteraf op te zetten...
Wellicht dat hier de eigenaren van andere Bluetooth-apparaten wat mee kunnen.
offtopic:
Wat is er trouwens de afgelopen dagen met het Nederlands gebeurd van de gemiddelde bezoeker? Veel berichten moet ik 2 of 3 keer lezen voor ik überhaupt snap wat er staat...
Wat is er trouwens de afgelopen dagen met het Nederlands gebeurd van de gemiddelde bezoeker? Veel berichten moet ik 2 of 3 keer lezen voor ik überhaupt snap wat er staat...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Google eens naar voice search.apkr--ndy schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:45:
wie weet hoe je deze app krijgt vanuit dit filmpje kan hem niet via de market vinden:
YouTube: iPhone 4 Vs Samsung Galaxy S Video Review Part 2
en dan bij 4.52min.. het is niet de spraakcommando die er standaard op zit namelijk maar google search staat er onder dus iemand?
- Settings/Location and Security/Use wireless networks uitvinkenVerwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 23:24:
De editknop zie ik hier niet met het toestel...
Verder best vervelend dat bij google continue naar je locatie wordt gevraagd. Kan dat uitgezet worden? Kan het toetsenbord ook simpel weg geklikt worden als je klaar bent met typen?
- Back knop gebruiken
je kunt je agenda op je toestel ook legen via KIES. dit onmogelijke programma werkt met tabbladen apparaat en pc bij de agenda met de mogelijkheid te syncen met outlook.Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:31:
Hoe kun je je de agenda in de Galaxy S helemaal leeg maken?
Heb 't al geprobeerd via Settings, Applications, Manage Applications, All Applications (Filter), Calendar, Clear Data. Maar dat hielp niet. alles blijft gewoon staan.
Heb mijn outlook agenda namelijk weer helemaal op orde (2 uur werk, nu wel gelijk een backup gemaakt), wil niet weer alles dubbel
je kunt ook syncen met je apparaat.
als je één gebeurtenis verwijdert geeft de interface aan: gebeurtenissen ( meervoud ); maar er is ook een optie: alle gebeurtenissen verwijderen=> levert lege agenda op.
overigens heeft iemand al enig idee wat voor info gegeven wordt in de dialoogbox binnen KIES waarbij gemeld wordt: gegevens synchronisatie veld weergeven? als je hier de weergave van kiest staat er info die ik niet kan interpreteren...
Verwijderd
Ik heb ook een Pioneer autoradio. En de enige manier dat mijn Pioneer radio automatisch gaat verbinden met mijn Samsung Galaxy S, is als ik de Samsung Galaxy S op zichtbaar instel. Na ongeveer 30 sec. komt de verbinding dan automatisch tot stand.
Wel vreemd. Wellicht handig om een optie te hebben in Android om zichtbaarheid aan te hebben voor Bluetooth Devices waar je mee gepaired bent ? Dan is mijn probleem opgelost. De 2 apparaten zijn nl. wel met elkaar gepaired...
Wel vreemd. Wellicht handig om een optie te hebben in Android om zichtbaarheid aan te hebben voor Bluetooth Devices waar je mee gepaired bent ? Dan is mijn probleem opgelost. De 2 apparaten zijn nl. wel met elkaar gepaired...
ik gebruik het toestel nu bijna twee weken. de berichten over lag vond ik maar overdreven; tot dezer dagen... ik schijn er nu ook last van te hebben...voor ik over ga tot een lag-fix wacht ik nog even af...zou er toch een (door mij onlangs geinstalleerd progje) dwars liggen? froyo is coming soon? over met de lag?
zojuist een galaxy s besteld, kom van een hero af, dus ben al wat gewend qua android. voordeel is dat ik alle contacts via gmail heb en met titanium backup al mijn apps en hun instellingen zo over kan zetten.
zodra ik hem heb ga ik meteen weer klooien om wat mods die ik voor de hero aangepast heb ( oa Super circle battery) op de galaxy aan de praat te krijgen.
Rooten is dus het eerste wat ik zal doen als ik de foon heb
zodra ik hem heb ga ik meteen weer klooien om wat mods die ik voor de hero aangepast heb ( oa Super circle battery) op de galaxy aan de praat te krijgen.
Rooten is dus het eerste wat ik zal doen als ik de foon heb
Ik heb zelf ook geflashed naar JM2 omdat ik op diverse plaatsen (ook ergens in dit forum) heb gelezen dat de GPS-problemen in de oudere firmwares weliswaar in JM2 zijn opgelost, maar in JM5 weer vrolijk terug zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:13:
Waarom JM2 en niet JM5?
(Kan nergens een changelog vinden).
In JM2 werkt de GPS fantastisch. 100X beter dan op mijn N96 het geval was.
JM2 is idd de beste firmware tot nu toe naar mijn idee, ik heb JM5 ook even geprobeerd en ben snel terug gegaan, JM2 heeft een uitstekende gps en de lag is zeer acceptabel, ik ga ook niet meer flashen tot de officiele froyo release in ieder geval.
Iemand trouwens een idee wanneer deze zou moeten komen? ik hoor eind augustus en ergens in september.
Iemand trouwens een idee wanneer deze zou moeten komen? ik hoor eind augustus en ergens in september.
Uiteindelijk heb ik mijn simkaart in mijn stokoude Nokia 6510 gestopt en 1 voor 1 alles gewist. Had ook in de SGS gekund maar op de Nolia hoefde ik alleen maar de hele tijd het zelfde knopje in te drukken. Op de Nokia had ik wel een "alles wissen" optie maar die was beveiligd met een beveiligingscode welke ik niet kon achterhalen.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:53:
[...]
Nice, die sim kaart wil ik ook! Mja, me punt is dat op een usim maar250 contacten kunnen, mijne tenminste.. Je plan lukt dus niet. Ik zou wachten op froyo, ik ga er van uit dat er dan heel veel contact dingen worden verbeterd, wel nodig namelijk!
Je kan trouwens ook je sim kaart op een andere telefoon leegmaken. heb zelf alles gesynchroniseerd met gmail, duurt ff, naar nu super veel profijt vaan.
De Nokia zei dat er 200 entries op de sim zitten. Ook nog 2 android progjes geprobeerd, contacts2sim en copy2sim, maar die deden niets. Het leek of ze aan het copieren of wissen waren maar als ik dan de weergave wisselde naar sim stond aller er nog in!
Terug in de SGS heb ik met de hand zo'n 160 belangrijke contacten geselecteerd en in 1 keer naar de sim gekopieerd. Wel vreemd dat je op de SGS nergens kan zien hoeveel entries er in totaal op de sim kunnen. Zal vast wel 1 of andere code voor zijn.
http://www.stealthguards....full-body-protection.html
Gratis screen protectie, alleen maar verzendkosten van $ 2,85
Ik heb er een besteld. Ondanks velen schrijven dat het zonder kan.
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
In mijn tijdelijke (eigen auto is bij garage) Toyoya Auris (2010, fabrieksnavigatie met bluetooth) moest ik hem 1 keer op zichtbaar zetten om hem te koppelen. Vervolgens verbind hij automatisch, ook als hij niet op zichtbaar staat. Tot nu toe (heb de auto pas 2 dagen) krijg ik alleen OF de audio-verbinding gekoppeld, zodat ik mp3 kan luisteren over de speakers van de auto, OF de telefoonverbinding.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:07:
Ik heb ook een Pioneer autoradio. En de enige manier dat mijn Pioneer radio automatisch gaat verbinden met mijn Samsung Galaxy S, is als ik de Samsung Galaxy S op zichtbaar instel. Na ongeveer 30 sec. komt de verbinding dan automatisch tot stand.
Ik ga me er verder niet in verdiepen, omdat ik binnen een week mijn eigen auto weer terugkrijg.
Welke radio heb je precies?Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:07:
Alleen zichtbaar zijn voor bekende apparaten kan met Bluetooth niet. In principe is de telefoon dat als het gekoppeld is met een ander apparaat (er wordt een direct verzoek gestuurd, in plaats van een algemeen verzoek), maar de Pioneer van mij doet dit om de één of andere reden niet. Die scant blijkbaar op bluetooth-apparaten in de omgeving en kijkt dan of er een bekende tussen zit, maar met het toestel op onzichtbaar, ziet hij het toestel dus niet... Staat de Samsung op zichtbaar, is de verbinding er met enkele seconden.
rongalaxys heeft het met zijn Pioneer als het goed wel voor elkaar gekregen dat ze automatisch pairen, ondanks dat het toestel op onzichtbaar staat, maar ik heb daar nog geen bevestiging over gekregen.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Die is voor de vibrant en niet voor de galaxy sEmbryo1 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:44:
http://www.stealthguards....full-body-protection.html
alternativ
Bij mij duurde het ook even voordat ik er last van kreeg. Maar de laatste weken werd het steeds erger (heb hem nu sinds de dag dat hij uitkwam in NL). Zojuist de root en lagfix eroverheen gegooid en ik ben echt onder de indruk. Wat een snelheid, je hebt een paar one-click solutions waarbij het enige dat je moet hebben geduld is en je ook makkelijk weer terug kan zetten in zijn oude staat op het moment dat er een update zou komen. Ik raad het je in elk geval aan om te doensmeijers schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:09:
ik gebruik het toestel nu bijna twee weken. de berichten over lag vond ik maar overdreven; tot dezer dagen... ik schijn er nu ook last van te hebben...voor ik over ga tot een lag-fix wacht ik nog even af...zou er toch een (door mij onlangs geinstalleerd progje) dwars liggen? froyo is coming soon? over met de lag?
Gorilla glass in Galaxy S:
http://www.engadget.com/2...to-protect-that-precious/
Pfff, ik vraag me dan toch echt af hoe die 2 kleine krasjes in mn scherm zijn gekomen zeg
(terwijl ik hem altijd al in zenus case had)
Vandaag mijn 32GB kaartje van ebay ontvangen, en hij werkt niet goed. Met HDtune enzovoorts kan ik het niet aantonen. Maar als ik bijv aflevering topgear er op zet, speelt hij de eerste 3 minuten perfect af, en daarna stopt het gewoon. Als ik mn muziek collectie er naar toe verhuis, komt er een deel wel op te staan, andere deel niet.
Dit gebeurt trouwens pas als ik hem heb los gekoppelt. Heb ik alles gekopieerd (nog niet losgekoppeld van pc) , en bijv topgear vanaf SD kaart afspeel, dan is er niets aan de hand. De kaart heb ik aantal keren geformatteerd, en dit alles op meerdere PC's getest en overal is het resultaat het zelfde. Maarja nu maar eens gaan onderhandelen met de Ebay verkoper over nieuw exemplaar..
Vandaag mijn 32GB kaartje van ebay ontvangen, en hij werkt niet goed. Met HDtune enzovoorts kan ik het niet aantonen. Maar als ik bijv aflevering topgear er op zet, speelt hij de eerste 3 minuten perfect af, en daarna stopt het gewoon. Als ik mn muziek collectie er naar toe verhuis, komt er een deel wel op te staan, andere deel niet.
Dit gebeurt trouwens pas als ik hem heb los gekoppelt. Heb ik alles gekopieerd (nog niet losgekoppeld van pc) , en bijv topgear vanaf SD kaart afspeel, dan is er niets aan de hand. De kaart heb ik aantal keren geformatteerd, en dit alles op meerdere PC's getest en overal is het resultaat het zelfde. Maarja nu maar eens gaan onderhandelen met de Ebay verkoper over nieuw exemplaar..
www.frees-it.com
Asprine schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:31:
Ten overvloede het officiele persbericht direct gelinkt: http://www.corning.com/ne...ases/2010/2010082301.aspx
En de lijst waar de Galaxy S ook in voorkomt.
Ten overvloede het officiele persbericht direct gelinkt: http://www.corning.com/ne...ases/2010/2010082301.aspx
[ Voor 19% gewijzigd door begintmeta op 24-08-2010 17:57 ]
Verwijderd
Ik heb ook de oneclick fix uitgevoerd en binnen het half uur liep hij een eerste keer vast
Hopelijk was dit maar eenmalig, want ervoor was hij nog nooit vast gelopen.
Hopelijk was dit maar eenmalig, want ervoor was hij nog nooit vast gelopen.
Scheelt niet zo veelAlternativ schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:43:
[...]
Die is voor de vibrant en niet voor de galaxy s
http://www.androidcentral...-will-be-t-mobile-vibrant
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Ik heb een leuke manier om de helderheid te veranderen ontdekt; schuif met je vinger heen en weer op het balkje waar de tijd, batterij etc. op staat (en die je naar beneden schuift om in dat menu te komen).
Ik heb overigens de handleiding niet gelezen dus sorry als het al bekend is.
Hee, dat is handig!Thomasthomas schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:14:
Ik heb een leuke manier om de helderheid te veranderen ontdekt; schuif met je vinger heen en weer op het balkje waar de tijd, batterij etc. op staat (en die je naar beneden schuift om in dat menu te komen).
is er niet ergens een lijst met met van dit soort trucjes?
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Ik neem aan dat je komt te zitten met de home button gezien die op de vibrant niet aanwezig is?Embryo1 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:08:
[...]
Scheelt niet zo veel
http://www.androidcentral...-will-be-t-mobile-vibrant
alternativ
Hoe heb je alle contacten laten synchroniseren met Gmail? Dat zou wel helemaal top zijn als dat zo kon, altijd overal de telefoonnummers bij de hand en eventueel later weer terug te zetten of te delen. Ik heb nu veel meer contacten op mijn mobiel staan dan er bij Gmail staan.Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:53:
[...]
Ik heb net de galaxy s binnen en ik loop hier gelijk tegenaan. Hij pakt wel automatisch fattigduizend emailcontacten uit gmail, maar hij synced m'n telefooncontacten niet terug.Retir schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:05:
[...]
Hoe heb je alle contacten laten synchroniseren met Gmail? Dat zou wel helemaal top zijn als dat zo kon, altijd overal de telefoonnummers bij de hand en eventueel later weer terug te zetten of te delen. Ik heb nu veel meer contacten op mijn mobiel staan dan er bij Gmail staan.
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
ik pas alles aan bij gmail zelf waarbij deze dan automatisch aangepast worden op m'n samsung Galaxy SMrAngry schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:23:
[...]
Ik heb net de galaxy s binnen en ik loop hier gelijk tegenaan. Hij pakt wel automatisch fattigduizend emailcontacten uit gmail, maar hij synced m'n telefooncontacten niet terug.
(owja je hebt ook een optie "enkel contactpersonen laten zien met telefoonnr" <== super handig
maar geen idee of hij de wijzigen terug synct
Als ik een contactpersoon Toevoeg en dan Gmail kies komt deze automatisch bij mijn contactpersonen bij Gmail te staan (dus webmail).
Als ik dan naderhand telefoonnummer aanpas of email adres aanpast synct hij dat gewoon hier.
[ Voor 16% gewijzigd door Icekiller2k6 op 24-08-2010 19:36 ]
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Okay. Nu zit ik met een vreemd probleem. Mijn vriendin en ik hebben alle twee een SGS. Als ik die van mij aansluit via USB dan vraagt hij hoe hij dat moet afhandelen, netjes zoals ik het heb ingesteld. Die van mijn vriendin heeft de zelfde instellingen. Maar als ik die via de zelfde usb kabel aan de zelfde computer aansluit dan geeft hij wel aan dat hij aan het opladen is, maar voor de rest heb ik geen notificatie icoontje of iets dergelijks. Ook niet als ik hem in USB debug modus heb gezet.
De grote goeroe heb ik uiteraard deze vraag al gesteld. Alleen dan krijg ik letterlijk honderden pagina's over verbindingsproblemen met KIES. En dat is niet wat ik zoek.
Kent iemand dit probleem? Heeft iemand een oplossing? Bvd.
De grote goeroe heb ik uiteraard deze vraag al gesteld. Alleen dan krijg ik letterlijk honderden pagina's over verbindingsproblemen met KIES. En dat is niet wat ik zoek.
damn dat swype is verdomd handig! Net voor het eerst geprobeerd en dat werkt gewoon ook! hahaha
Hmm ik krijg exchange niet aan het werken.
Voor in outlook te laten werken moet ik proxy instellen en dan een "rare" servernaam in voeren (wat dus door proxy resolved wordt).
Outlook anywhere is hoe de meeste het kenenn vermoed ik iemand een idee hoe ik dat kan laten werken?
Voor in outlook te laten werken moet ik proxy instellen en dan een "rare" servernaam in voeren (wat dus door proxy resolved wordt).
Outlook anywhere is hoe de meeste het kenenn vermoed ik iemand een idee hoe ik dat kan laten werken?
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Hier ook 2 SGS met 1 USB kabel werkt wel gewoon. Beide toestelen op "vragen op verbinding" staan.Naj_Geetsrev schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:38:
Okay. Nu zit ik met een vreemd probleem. Mijn vriendin en ik hebben alle twee een SGS. Als ik die van mij aansluit via USB dan vraagt hij hoe hij dat moet afhandelen, netjes zoals ik het heb ingesteld. Die van mijn vriendin heeft de zelfde instellingen. Maar als ik die via de zelfde usb kabel aan de zelfde computer aansluit dan geeft hij wel aan dat hij aan het opladen is, maar voor de rest heb ik geen notificatie icoontje of iets dergelijks. Ook niet als ik hem in USB debug modus heb gezet.
KIES pas gebruiken als Froyo komt..voor de rest is het waardeloos.
Tubes....It's what make music music!
Maak ik wel een net gaatjeAlternativ schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:56:
[...]
Ik neem aan dat je komt te zitten met de home button gezien die op de vibrant niet aanwezig is?
Verwijderd
Tsja, sony ericsson werkt blijkbaar wat handiger dan samsung. Ik had hiervoor een SE C905, en ik kwam erachter dat die alle contacten automatisch synchroniseerde met m'n pc. Hierdoor had ik dus alle visitekaartjes uit m'n telefoon, in de map contactpersonen van windows staan. Ik ga er echter van uit dat dit ook mogelijk moet zijn met deze telefoon.Retir schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:05:
[...]
Hoe heb je alle contacten laten synchroniseren met Gmail? Dat zou wel helemaal top zijn als dat zo kon, altijd overal de telefoonnummers bij de hand en eventueel later weer terug te zetten of te delen. Ik heb nu veel meer contacten op mijn mobiel staan dan er bij Gmail staan.
Die even geïmporteerd naar gmail, daarna alle contacten weer geëxporteerd naar een csv bestand, en dat weer bewerkt met excel. Dit is best rottig werk, aangezien telefoonnummers zonder kloten met instellingen, hun 0 voor het nummer verliezen. Ben uiteindelijk 2 uur bezig geweest om van 650 contacten, 419 contacten te maken die bruikbaar zijn voor telefoon en mail.
EDIT. Ik heb dit even bekeken, via KIES is het ook mogelijk contactpersonen op te slaan op de computer als pbs bestand ofzo, als je dan op openen klikt, kun je hem weer opslaan als csv bestand, wat weer te bewerken is met excel (of te importeren door gmail).
Hierbij raadt ik trouwens wel aan om bij het importeren de contacten allemaal tot een willekeurige groep samen te voegen, zodat als ze niet eruit komen zoals jij wilt, je ze verdomd makkelijk allemaal tegelijk weer uit je gmail kan kicken.
Hoop dat ik hier mensen mee kan helpen:)
Goede tip die het proberen waard is, alleen wil bij mij Kies dus ook op geen enkele manier op 2 verschillende Windows 7 machines samenwerken met mijn mobiel. Dus op die manier kan ik voorlopig het niet uitproberen. Jammer eigenlijk dat het niet standaard erin gebakken zit om het direct via de SGS te doen.. misschien is er een app voor? Iemand een idee?Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:35:
[...]
EDIT. Ik heb dit even bekeken, via KIES is het ook mogelijk contactpersonen op te slaan op de computer als pbs bestand ofzo, als je dan op openen klikt, kun je hem weer opslaan als csv bestand, wat weer te bewerken is met excel (of te importeren door gmail).
Hierbij raadt ik trouwens wel aan om bij het importeren de contacten allemaal tot een willekeurige groep samen te voegen, zodat als ze niet eruit komen zoals jij wilt, je ze verdomd makkelijk allemaal tegelijk weer uit je gmail kan kicken.
Hoop dat ik hier mensen mee kan helpen:)
Is dat die ene gedeleted is?Bladeslayer schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:43:
Pfff, ik vraag me dan toch echt af hoe die 2 kleine krasjes in mn scherm zijn gekomen zeg![]()
(terwijl ik hem altijd al in zenus case had)
Lucky Goldstar
Mijn vriendin heeft nou ook zo een telefoon, maar ik krijg de nederlandse versie van Swype niet werkend. Wanneer ik de taal selecteer krijg ik de volgende foutmelding. Ik kan er vrij weinig over vinden op internet, en het is vrij frustrerend dat alle talen werken behalve de nederlandse taal!
Weet iemand hoe ik dit kan fixenThere was a problem opening the Swype database. It may be corrupt or in the wrong format.
hallo
Heb je iets ingesteld in de telefoon van je vriendin bij settings -> about this phone -> usb settings?Naj_Geetsrev schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:38:
alternativ
Verwijderd
Aparte shit, ik heb ook windows 7 (corrupt weliswaar, maar dat maakt niet uit:P), en bij mij deed installatie het ook niet zoals het moest, maar na opnieuw opstarten ofzo werkte hij opeens wel.Retir schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:58:
[...]
Goede tip die het proberen waard is, alleen wil bij mij Kies dus ook op geen enkele manier op 2 verschillende Windows 7 machines samenwerken met mijn mobiel. Dus op die manier kan ik voorlopig het niet uitproberen. Jammer eigenlijk dat het niet standaard erin gebakken zit om het direct via de SGS te doen.. misschien is er een app voor? Iemand een idee?
Volgens mij is er niet zo'n app, niet te vinden via google iig.
Heel iets anders, ik heb nu paar keer gehad dat nadat de telefoon standby stond, en ik hem weer unlock, de achtergrond geminimaliseerd (beslaat nog slechts 1/6e van het scherm) is, wat niet meer te herstellen is, anders dan opnieuw opstarten. Meer mensen hier last van?
Njah wel de 20 euro variant inderdaad.
www.frees-it.com
Normaal gesproken moet je hetzelfde adres invullen wat ook wordt gebruikt voor je webaccess, bv. webmail.bedrijfje.nl oid. Dan zou het moeten werken, althans als de beheerder het toelaat.Icekiller2k6 schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:05:
Hmm ik krijg exchange niet aan het werken.
Vaag, bij "About this phone" staat je telefoonnummer. Dit komt echter niet overeen met het nummer van de simkaart. Even naar gebeld dus en dan neemt er een Waal op. Heb maar gezegd dat ik verkeerd verbonden was.
Iemand enig idee hoe dat kan? Hebben ze mij een tweedehandsmodel verkocht?
Nog een keer bellen en vragen of die persoon een Galaxy S heeft gebruikt?Alfredo schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 00:28:
Vaag, bij "About this phone" staat je telefoonnummer. Dit komt echter niet overeen met het nummer van de simkaart. Even naar gebeld dus en dan neemt er een Waal op. Heb maar gezegd dat ik verkeerd verbonden was.
vraag over de batterij: steeds bijladen of in het begin (heb de SGS pas 2 dagen) helemaal leeg laten gaan en dan pas weer opladen?
Heb je toevallig Bluetooth aanstaan?Naj_Geetsrev schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:38:
Ik wil overstappen op de Galaxy. Op dit moment heb ik een BB Storm 2. Ik krijg de BB niet werkend op email en agenda van mn werk. Dit schijnt met Outlook Web Access 2007 en een zogenaamde ISA server te maken te hebben (heb er totaal geen verstand van). Volgens de ICT-afdeling gaat het niet werken. Het enige wat kan is een forwarding rule instellen. Maar dan zie ik constant mezelf als afzender, wat ik dus onhandig vind.
Voor mij is dus een absolute voorwaarde dat de synchronisatie met mail en agenda goed en snel werkt.
Ik zie door de bomen het bos even niet meer. Ik lees constant tegenstrijdige berichten. Is de Galaxy hier geschikt voor?
Voor mij is dus een absolute voorwaarde dat de synchronisatie met mail en agenda goed en snel werkt.
Ik zie door de bomen het bos even niet meer. Ik lees constant tegenstrijdige berichten. Is de Galaxy hier geschikt voor?
Met de hulp van hierboven heb ik Exchange (want dat bedoel je...) aan het werken gekregen.R Tomasi schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 07:39:
Ik wil overstappen op de Galaxy. Op dit moment heb ik een BB Storm 2. Ik krijg de BB niet werkend op email en agenda van mn werk. Dit schijnt met Outlook Web Access 2007 en een zogenaamde ISA server te maken te hebben (heb er totaal geen verstand van). Volgens de ICT-afdeling gaat het niet werken. Het enige wat kan is een forwarding rule instellen. Maar dan zie ik constant mezelf als afzender, wat ik dus onhandig vind.
Vraag eens na of je "exchange" moet aankunnen ...
zoja dan pusht etc het allemaal correct voor de agenda moet ik het nog even bekijken
edit:
net gecontroleert bij agenda =>agenda synchroniseren staat m'n exchange account(wat je dus wilt) tussen en kan hiermee synchroniseren
[ Voor 6% gewijzigd door Icekiller2k6 op 25-08-2010 08:05 ]
Gisteren was toen ik in de auto stapte, door een rukwind mijn Galaxy S gevallen. Ik kan jullie melden dat die maffe Koreaan van het Youtube filmpje niet overdrijft. Het display is nog helemaal perfect. alleen op het metaalkleurige randje wat krasjes.
Wel ben ik bang dat zoiets juist niet te vervangen is door een ander frontje of wat dan ook.
Wel ben ik bang dat zoiets juist niet te vervangen is door een ander frontje of wat dan ook.
Beauty is in the eye of the beerholder
Mijn verkoper zei dat ik de eerste keer m'n batterij helemaal mooiste laten leeglopen, daarna maakt het niet meer uit.Magic666 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 06:03:
vraag over de batterij: steeds bijladen of in het begin (heb de SGS pas 2 dagen) helemaal leeg laten gaan en dan pas weer opladen?
Overigens wordt na ongeveer een week de batterij iets beter; hij ging bij mij op het begin denk ik 20% korter mee (dit hebben meerdere mensen).
Het nummer wat daar staat klopt bij mij wel. Dus misschien dat die telefoon al ooit eerder door iemand gebruikt is maar binnen een paar dagen omgeruild ofzo?Alfredo schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 00:28:
Als je hem helemaal leeg laat lopen kan de batterij stuk gaan, gelukkig valt de telefoon uit als ie bijna leeg is.Thomasthomas schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 08:22:
[...]
Mijn verkoper zei dat ik de eerste keer m'n batterij helemaal mooiste laten leeglopen, daarna maakt het niet meer uit.
Overigens wordt na ongeveer een week de batterij iets beter; hij ging bij mij op het begin denk ik 20% korter mee (dit hebben meerdere mensen).
Beste is gewoon opladen als het kan.
[ Voor 33% gewijzigd door SgtElPotato op 25-08-2010 08:25 ]
Zucht...
Alles stond het zelfde ingesteld. Maar het blijkt dat de USB poort een beetje kuren heeft. Als ik een beetje friemel heeft hij wel verbinding.Alternativ schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:12:
[...]
Heb je iets ingesteld in de telefoon van je vriendin bij settings -> about this phone -> usb settings?
hmmm 2 verschillende meningen over de batterij 
De eerste keer heb ik hem compleet opgeladen, nu laat ik hem "leeg" lopen en laad hem weer vol op, daarna gewoon wanneer nodig. Dat hoorde ik als "beste" methode.
Tot nu toe bevalt de SGS prima, al had het kantelen wat sneller gekund... nu duurt het een paar sec voor dat ie doorheeft dat SGS gekanteld is.
De eerste keer heb ik hem compleet opgeladen, nu laat ik hem "leeg" lopen en laad hem weer vol op, daarna gewoon wanneer nodig. Dat hoorde ik als "beste" methode.
Tot nu toe bevalt de SGS prima, al had het kantelen wat sneller gekund... nu duurt het een paar sec voor dat ie doorheeft dat SGS gekanteld is.
Het hoort hier niet thuis, maar toch even een antwoord.. Om email op een BB te kunnen ontvangen heb je of BIS nodig of een BES account. Of je moet een BES server met exchange thuis gaan draaien en dan is het intvangen van email geen probleem. Anders gaat het niet lukken.R Tomasi schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 07:39:
PS5 User ;-) ...
Welke firmware is dat? Bij mij gaat het way sneller als me nexus one... Op ze hoogste een halve sec maar eerder nog de helft daar vanMagic666 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 08:34:
hmmm 2 verschillende meningen over de batterij
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Zo juist toch maar de lag fix geinstalleerd. Ik dacht dat het niet zo heel erg veel verschil zou maken. Maar jeetje... hij vliegt er over! Hoe snel zal het dan wel niet gaan met froyo.
.
Bij mij staat daar "Onbekend" , zou ook even niet weten hoe je daar je nummer kan krijgen of wijzigen.Alfredo schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 00:28:
Ik heb dezelfde configuratie met Exchange 2007: Een ISA server met daarachter de Exchange 2007 server. Deze kan je zonder poespas koppelen (ActiveSync moet wel enabled zijn op de Exchange server en de ISA server, dat zal je aan je ICT afdeling moeten navragen) met je Galaxy.supernova schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 08:56:
[...]
Het hoort hier niet thuis, maar toch even een antwoord.. Om email op een BB te kunnen ontvangen heb je of BIS nodig of een BES account. Of je moet een BES server met exchange thuis gaan draaien en dan is het intvangen van email geen probleem. Anders gaat het niet lukken.
Dat is het voordeel van de Galaxy ten opzichte van een Blackberry, aangezien je bij een Blackberry of een eigen Blackberry BES server moet gaan inrichten, of dat je Blackberry de synchronisatie voor je laat doen.
Ik heb iets stoms gedaan en krijg het niet terug gezet. Ik heb bij launcher pro op een gegeven moment per ongeluk gekozen dat de smansung homescreen als standaard gebruikt moet worden en niet launcher pro. Nu krijg ik elke keer de samsung homescreen als ik op de homeknop druk.
Ik kan nergens vinden hoe ik die voorkeur weer verwijder. Ik wil launcher pro als standaard homescreen hebben. Launcher pro opnieuw installeren werkt niet. Hij onthoudt dat ik ooit de samsunghomescreen als standaard heb ingesteld.
Weet iemand raad?
Ik kan nergens vinden hoe ik die voorkeur weer verwijder. Ik wil launcher pro als standaard homescreen hebben. Launcher pro opnieuw installeren werkt niet. Hij onthoudt dat ik ooit de samsunghomescreen als standaard heb ingesteld.

Je moet even Home Switcher uit de Market halen, daarmee kan je switchen van launcher en aangeven welke default zou moeten worden.
Verwijderd
Instellingen --> Toepassingen --> Toepassingen beheren --> LauncherProKaasje123 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:48:
Ik heb iets stoms gedaan en krijg het niet terug gezet. Ik heb bij launcher pro op een gegeven moment per ongeluk gekozen dat de smansung homescreen als standaard gebruikt moet worden en niet launcher pro. Nu krijg ik elke keer de samsung homescreen als ik op de homeknop druk.
Ik kan nergens vinden hoe ik die voorkeur weer verwijder. Ik wil launcher pro als standaard homescreen hebben. Launcher pro opnieuw installeren werkt niet. Hij onthoudt dat ik ooit de samsunghomescreen als standaard heb ingesteld.Weet iemand raad?
Kan je daar niet aangeven dat je die als standaard wilt gebruiken? Of anders moet je de Samsung Launcher even zoeken in die lijst (eventueel met opties --> filter --> Alles) en dan 'standaardwaarden wissen' o.i.d. Hoop dat dit helpt voor je!
Ik heb trouwens in het begin heel veel problemen gehad met Kies, maar sinds ik firmware JM2 heb geïnstalleerd werkt dit veel beter. Het blijft een #$@^#^-programma, maar het werkt nu wel. Ik raad echt iedereen aan om firmware JM2 te installeren. De lag is minder, Kies werkt en de GPS gaat er fantastisch op vooruit. Daarnaast is hij gewoon 100% stabiel (in tegenstelling tot latere firmwareversies)
tot de officiële froyo komt, laat ik JM 2 er op staan. Galaxy S zoals Galaxy S bedoeld is!!
tot de officiële froyo komt, laat ik JM 2 er op staan. Galaxy S zoals Galaxy S bedoeld is!!
hmm die er standaard op zit lijkt me, dat is de JF3?watercoolertje schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:01:
[...]
Welke firmware is dat? Bij mij gaat het way sneller als me nexus one... Op ze hoogste een halve sec maar eerder nog de helft daar vanMaar dat kan ik alleen in apps/browser doen aangezien ik een pleuris hekel aan draaiende homescreens heb
Ik zou wel een andere erop willen zetten maar ik lees dat je SGS simlock vrij dient te zijn en ik weet niet of de mijne dat is (gehaald in Hi winkel). Een andere sim erin om te testen kan niet omdat mijn naaste vriendenkring allemaal Hi hebben.. haha
Ga je langs de vodafone winkel vraag je of ze kunnen kijken of die simlockvrij is omdat je misschien een sim-only abbo wilt (notMagic666 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:21:
[...]
hmm die er standaard op zit lijkt me, dat is de JF3?
Ik zou wel een andere erop willen zetten maar ik lees dat je SGS simlock vrij dient te zijn en ik weet niet of de mijne dat is (gehaald in Hi winkel). Een andere sim erin om te testen kan niet omdat mijn naaste vriendenkring allemaal Hi hebben.. haha
Naja JM2 voor stock users zou goed moeten zijn, elke versie met lag fix voor de rooters onder ons
Unlocken kan hier (gratis):
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=761045
[ Voor 6% gewijzigd door watercoolertje op 25-08-2010 10:25 ]
Kijk eens in je adressenboek. Je kan via de menu-toets (links onder) in dat menu voor "Mijn profiel" kiezen. Deze is bij mij verder leeg, maar ik heb wel m'n eigen telefoonnummer in het status scherm.Zenlung schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:15:
[...]
Bij mij staat daar "Onbekend" , zou ook even niet weten hoe je daar je nummer kan krijgen of wijzigen.
Een andere plek is wederom het menu van het adressenboek, dan maar dan "Meer" -> "Instellingen". Daar kan je eigen nummers en service nummers opgeven. Staat er iets bij "Eigen nummers" als je deze opent?
Bluetooth geneuzel...
Vanochtend zakte mijn broek af... Ik had voor het inschakelen van de radio de telefoon op zichtbaar gezet om muziek af te kunnen te spelen. De telefoon maakt netjes verbinding, maar wel met de handsfree kit, en niet BT-audio (terwijl er een muziekspeler actief af, en hij afgelopen maandag dan juist BT-audio koos, ipv hands-free). Goed, geen punt, het is ochtend en dan heb ik toch altijd Evers staat op op staan. Wandel ik op een gegeven moment langs de verschillende ingangen van m'n radio, hoor ik jazz-muziek bij BT-audio... Blijkt dat ding toch verbinding te hebben gemaakt

Er is werkelijk geen pijl op te trekken... De eerste keer ben ik een goed half uur bezig geweest met allerlei manieren van verbinden, maar niks wou het doen, afgelopen maandag heb ik de radio compleet gereset (voor de zoveelste keer overigens), en wou het een beetje werken en vandaag werkt het ineens bijna probleemloos.. Schiet mij maar lek
Ach had van de week ineens me ouders TV als headset geconnect op magische wijzen, filmpje op me telefoon gekeken maar me geluid deed het niet
Is een optie idd, en anders moet ik wat verder in mijn kennisenkring kijken of iemand anders bij Voda (of een ander) zit.watercoolertje schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:24:
[...]
Ga je langs de vodafone winkel vraag je of ze kunnen kijken of die simlockvrij is omdat je misschien een sim-only abbo wilt (not)....
Naja JM2 voor stock users zou goed moeten zijn, elke versie met lag fix voor de rooters onder ons
Unlocken kan hier (gratis):
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=761045
Ik zie net die website ja, misschien eens een poging wagen om hem te unlocken dan
En anders wachten tot Froyo toch?
Ik lijk hetzelfde probleem te hebben. Ik heb het exchange account van mijn werk toegevoegd, waarmee ik mails en mijn agenda laat synchroniseren. E-mail werkt perfect (inclusief alle map indelingen), echter mijn agenda is slechts eenmalig binnen gehaald. Alle afspraken zijn gesynchroniseerd, maar als ik een nieuwe afspraak maak of een bestaande aanpas (zowel op mijn GS als op de computer) dan wordt deze wijziging niet gesynchroniseerd. Zelfs na handmatig aangeven dat ik wil synchroniseren, zie ik de datum en tijd van laatste synchronisatie vernieuwen, maar de afspraken zelf worden niet gesynchroniseerd.leergierig schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 11:00:
goedemorgen,
wellicht stel ik een vraag die al eerder aan de orde is gekomen, maar ik kon hem niet terugvinden in de topics.
ik ben heel tevreden met mijn GS, maar heb een probleem met het synchroniseren van mijn agenda via de exchange server. emails gaan moeiteloos, maar op het syncen van mijn agenda loopt de telefoon voortdurend vast.
heeft iemand enig idee, hoe dit komt en wat ik er aan kan doen.
bij voorbaat veel dank.
Gelukkig loopt niks vast en ik krijg ook geen foutmeldingen.
Het stomme is dat e-mails perfect gaan en de agenda de eerste keer (tijdens het instellen van de account) wel is gesynchroniseerd, dus de instellingen zijn goed. Oplossingen ben ik nog niet tegengekomen.
Contacten sync ik alleen via Gmail en dit gaat perfect, inclusief foto’s. Dit gaat in beide richtingen zonder problemen. Ik heb zelfs geen contacten meer op mijn SIM kaart of telefoon, maar alles in m’n Gmail adresboek.
Edit: Nu kom ik hier opeens de volgende quote tegen:
Het zal dus beter gaan met de 2.2 versie van Android?New enterprise capabilities: We’ve added Exchange capabilities such as account auto-discovery and calendar sync.
[ Voor 9% gewijzigd door antonboonstra op 25-08-2010 12:38 ]
📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst
Eureka! Een collega heeft Voda dus ik kon gaan kijken of mijn SGS simlock vrij is, kaart erin en SGS deed het gewoon
!
Dus hop naar het andere topic om daar 5 blz's door te spitten....
Dus hop naar het andere topic om daar 5 blz's door te spitten....

Ik heb nu vaak dat ik een documenten open via Thinkfreeoffice maar tot nu toe is het mij niet gelukt om op een internetlink (die in het document bevindt) te klikken. Het programma ziet het adres als gewone tekst.
Heeft iemand een oplossing voor?
Heeft iemand een oplossing voor?
Is het echt glas? Of een heel duurzaam en sterk type kunstof?begintmeta schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:53:
Asprine schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 17:31:
@R Tomasi & @Antonboonstra
Exchange integratie in 2.0 / 2.0.1 / 2.1 is wel aardig, maar niet zo heel erg goed. Voor het synchen van de agenda en mail gebruikt Android 2 synch profielen; Je kunt dus geen afspraak aannemen als je die per mail krijgt. Je kunt die wel zoeken in je agenda en van daaruit bevestigen.
In 2.2 (Samsung & Vanilla) is dat helemaal geintegreerd en werkt het echt super. De vormgeving is ook veel mooier en duidelijker. Beter dan in Touchdown etc;
PS: Sorry, die posts op dit forum gaan net zo snel als de SGS is en zo snel ben ik (nog) niet
Exchange integratie in 2.0 / 2.0.1 / 2.1 is wel aardig, maar niet zo heel erg goed. Voor het synchen van de agenda en mail gebruikt Android 2 synch profielen; Je kunt dus geen afspraak aannemen als je die per mail krijgt. Je kunt die wel zoeken in je agenda en van daaruit bevestigen.
In 2.2 (Samsung & Vanilla) is dat helemaal geintegreerd en werkt het echt super. De vormgeving is ook veel mooier en duidelijker. Beter dan in Touchdown etc;
PS: Sorry, die posts op dit forum gaan net zo snel als de SGS is en zo snel ben ik (nog) niet
DeputyNL
Ik had dit probleem verwijderen vervolgens opnieuw installeren verhelpt dit probleem wel.Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:10:
[...]
Instellingen --> Toepassingen --> Toepassingen beheren --> LauncherPro
Kan je daar niet aangeven dat je die als standaard wilt gebruiken? Of anders moet je de Samsung Launcher even zoeken in die lijst (eventueel met opties --> filter --> Alles) en dan 'standaardwaarden wissen' o.i.d. Hoop dat dit helpt voor je!
Glas...RutgerFR schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:45:
[...]
Is het echt glas? Of een heel duurzaam en sterk type kunstof?
Kunststofversterkt glas, ook wel bekend onder Gorilla glas
Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz
Net voor het eerst deze telefoon laten 'vallen'. Viel pakweg 30cm op tafel. Geen schade te zien
. Wel is me bij uiterst nauwkeurige inspectie opgevallen dat op de achterafdekking vn plastic diverse krassen te zien zijn in de lengterichting. Het zijn rechte zeer fijne krassen, eigenlijk alleen onder beperkte hoeken zichtbaar.. Verder is net in het midden ter hoogte van de camera een heel klein deukje te zien. Ik zou echt niet weten wanneer dat allemaal is ontstaan. Productieartefacten?
Het is glas. 'Kunststof' (in de zin van koolstofverbindingen) komt er volgens mij niet echt aan te pas.Zie ook een product-pdfje voor meer info. Corning werkt volgens mij sowieso ook nauw samen met Samsung op het gebied van displayproductie, dus dat ze dan dit glas gebruiken zou eigenlijk geen verassing hoeven te zijn.RutgerFR schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:45:
Is het echt glas? Of een heel duurzaam en sterk type kunstof?
Zijn todo's ook geïntegreerd in 2.2? dan kan ik overstappen/kopen van software nog even uit/afstellen.deputy schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:47:
... In 2.2 (Samsung & Vanilla) is dat helemaal geintegreerd en werkt het echt super. De vormgeving is ook veel mooier en duidelijker. ...
[ Voor 20% gewijzigd door begintmeta op 25-08-2010 15:00 ]
Heb ik idd nagevraagd. De ICT'er durfde geen uitspraak te doen over android telefoons, maar gaf zelf aan dat als androids ook werken icm activesync het in principe geen problemen zou moeten opleveren.Makaveli09 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:34:
[...]
Ik heb dezelfde configuratie met Exchange 2007: Een ISA server met daarachter de Exchange 2007 server. Deze kan je zonder poespas koppelen (ActiveSync moet wel enabled zijn op de Exchange server en de ISA server, dat zal je aan je ICT afdeling moeten navragen) met je Galaxy.
Dat is het voordeel van de Galaxy ten opzichte van een Blackberry, aangezien je bij een Blackberry of een eigen Blackberry BES server moet gaan inrichten, of dat je Blackberry de synchronisatie voor je laat doen.
Wat ik niet helemaal snap is het knopje "trillen" in de statusbalk. Ik heb me suf gegoogled maar iedereen schijnt t te begrijpen, ook hier dus.
In de instellingen heb ik trillen aanstaan en dat doet ie ook netjes als ik gebeld wordt of als er een bericht binnenkomt. Zet ik "trillen" aan in de statusbalk, dan zie ik het icoontje bovenin en verder valt me op dat ik geen geluidje meer hoor als ik op een icoontje of functietoets druk. Verder merk ik geen verschil.
Ook raar is dat als ik in de statusbalk "trillen" selecteer, het na enige tijd uit zich zelf weer uit gaat. Wat is in godsnaam de functie van dit knopje???
In de instellingen heb ik trillen aanstaan en dat doet ie ook netjes als ik gebeld wordt of als er een bericht binnenkomt. Zet ik "trillen" aan in de statusbalk, dan zie ik het icoontje bovenin en verder valt me op dat ik geen geluidje meer hoor als ik op een icoontje of functietoets druk. Verder merk ik geen verschil.
Ook raar is dat als ik in de statusbalk "trillen" selecteer, het na enige tijd uit zich zelf weer uit gaat. Wat is in godsnaam de functie van dit knopje???
Dimt het scherm na een x aantal seconden als je met je met bluetooth en je headset muziek aan het luisteren bent? Of kan ie ook helemaal uit?
Hoeveel dagen denk je dat een SGS met een vol opgeladen batterij mee kan als je:
10 min. per 5 dagen belt en voor de rest helemaal niks doet (apps, 3g, wifi etc.) behalve elke dag 2 uur met de BT muziek luisteren naar je headset?
Heeft er iemand met de 8 Gb versie wel eens iets van "hmm misschien had ik toch beter de 16 Gb versie kunnen nemen"? Welke nadelen ondervind je dan?
Hoeveel dagen denk je dat een SGS met een vol opgeladen batterij mee kan als je:
10 min. per 5 dagen belt en voor de rest helemaal niks doet (apps, 3g, wifi etc.) behalve elke dag 2 uur met de BT muziek luisteren naar je headset?
Heeft er iemand met de 8 Gb versie wel eens iets van "hmm misschien had ik toch beter de 16 Gb versie kunnen nemen"? Welke nadelen ondervind je dan?
Ik heb sinds 5 minuten dat ie niet meer van de vergrendeling afgaat..? Ik heb verder nog niks geprobeerd want ik dacht laat ik het eerst hier vragen of dit al ooit bij iemand is voorgekomen..?
edit
Zul je net zien dat als je je probleem post het daarna meteen opgelost is.
Maar de vraag blijft hetzelfde..
edit
Zul je net zien dat als je je probleem post het daarna meteen opgelost is.
Maar de vraag blijft hetzelfde..
[ Voor 24% gewijzigd door Zanzarismo op 25-08-2010 15:47 ]
Denk je, dat als je hem zo gaat gebruiken en zo weinig gaat bellen, je niet beter een leuke MP3 speler kunt kopen en een goedkope telefoon met sim-only of zelfs prepaid ernaast?xmaxx schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:44:
Dimt het scherm na een x aantal seconden als je met je met bluetooth en je headset muziek aan het luisteren bent? Of kan ie ook helemaal uit?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
Inderdaad, de batterij houd het namelijk met 2 uur muziek niet meer dan een dag hoor, 1.5 als je geluk hebt...BeQuietAndDrive schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:18:
[...]
Denk je, dat als je hem zo gaat gebruiken en zo weinig gaat bellen, je niet beter een leuke MP3 speler kunt kopen en een goedkope telefoon met sim-only of zelfs prepaid ernaast?
Er is uiteraard geen verschil tussen 16 en 8.
Dit topic is gesloten.