Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iedjie schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:35:
Wat ik niet helemaal snap is het knopje "trillen" in de statusbalk. Ik heb me suf gegoogled maar iedereen schijnt t te begrijpen, ook hier dus.
In de instellingen heb ik trillen aanstaan en dat doet ie ook netjes als ik gebeld wordt of als er een bericht binnenkomt. Zet ik "trillen" aan in de statusbalk, dan zie ik het icoontje bovenin en verder valt me op dat ik geen geluidje meer hoor als ik op een icoontje of functietoets druk. Verder merk ik geen verschil.
Ook raar is dat als ik in de statusbalk "trillen" selecteer, het na enige tijd uit zich zelf weer uit gaat. Wat is in godsnaam de functie van dit knopje???
Uhmzz, het knopje trillen, zoals jij het noemt, is toch gewoon stille modus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:13

lometje

Multimediant

Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 16:22:
[...]

Uhmzz, het knopje trillen, zoals jij het noemt, is toch gewoon stille modus?
En daar gaat hij vanaf als je tijdens gebruik op de vol-up knop op drukt ;)
Iets anders vreemds dat ik heb is dat als ik mijn toestel instel op GSM/GPRS only, dan wil deze nog weleens terug springen in de normale stand zodat deze gebruik kan maken van 3G/H. Meer mensen die dit is opgevallen?

[ Voor 28% gewijzigd door lometje op 25-08-2010 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfredo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-07 19:40
iedjie schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 15:35:
Wat ik niet helemaal snap is het knopje "trillen" in de statusbalk. Ik heb me suf gegoogled maar iedereen schijnt t te begrijpen, ook hier dus.
Handleiding er eens bijnemen. ;) Dat is de mute knop, als die actief trilt je telefoon enkel nog. Maar ik geef toe dat het icoontje ongelukkig is gekozen.
Icekiller2k6 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:39:
[...]

idem probleem ... tot nu toe geen oplossing gevonden
http://www.mail-archive.c...egroups.com/msg10764.html staat wel uitleg van azerty naar qwertz misschien kunnen we dat aanpassen?
Belgacom heeft ondertussen intern een mail rongestuurd met daarin het antwoord op veelgestelde vragen door klanten. Hun oplossing bestaat eruit om "SlideIT Keyboard" te downloaden, het Dutch[AZERTY] taalpakket te installeren. Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd, dus ik weet niet of die applicatie netjes integreert met Swype.

Straks de telefoon eens volledig resetten. Na het aanpassen van de mailinstellingen zijn alle contactpersonen niet meer bruikbaar, geen idee wat daar fout liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Naj_Geetsrev schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:38:
Okay. Nu zit ik met een vreemd probleem. Mijn vriendin en ik hebben alle twee een SGS. Als ik die van mij aansluit via USB dan vraagt hij hoe hij dat moet afhandelen, netjes zoals ik het heb ingesteld. Die van mijn vriendin heeft de zelfde instellingen. Maar als ik die via de zelfde usb kabel aan de zelfde computer aansluit dan geeft hij wel aan dat hij aan het opladen is, maar voor de rest heb ik geen notificatie icoontje of iets dergelijks. Ook niet als ik hem in USB debug modus heb gezet.

De grote goeroe heb ik uiteraard deze vraag al gesteld. Alleen dan krijg ik letterlijk honderden pagina's over verbindingsproblemen met KIES. En dat is niet wat ik zoek.

Kent iemand dit probleem? Heeft iemand een oplossing? Bvd.
Ja, had ik ook. lag aan het toestel, nieuwe gekregen. Check het toestel van je vriendin ook even in een andere pc. gewoon aansluiten en als windows niet met nieuwe hardware komt is het toestel niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 19:10

Magic666

No one's neighbour!

Hoe krijg ik de SGS in godsnaam zichtbaar in dat (^&!@#!+)(@# kies?

Ik kan de usb erin blijven doen maar kies blijft niks zien.... gisteren is het zowaar 2x gelukt maar vandaag....

Edit: in de SGS staat de kies optie aangevinkt. Kies opstarten als SGS al aan usb hangt mag ook niet baten :(

[ Voor 23% gewijzigd door Magic666 op 25-08-2010 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R Tomasi
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-06 21:33
deputy schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:47:
@R Tomasi & @Antonboonstra

Exchange integratie in 2.0 / 2.0.1 / 2.1 is wel aardig, maar niet zo heel erg goed. Voor het synchen van de agenda en mail gebruikt Android 2 synch profielen; Je kunt dus geen afspraak aannemen als je die per mail krijgt. Je kunt die wel zoeken in je agenda en van daaruit bevestigen.

In 2.2 (Samsung & Vanilla) is dat helemaal geintegreerd en werkt het echt super. De vormgeving is ook veel mooier en duidelijker. Beter dan in Touchdown etc;

PS: Sorry, die posts op dit forum gaan net zo snel als de SGS is en zo snel ben ik (nog) niet :9
De 2.2 komt toch gewoon beschikbaar (of is al beschikbaar)? Zou dan toch als een zonnetje moeten lopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic666 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 17:13:

Ik kan de usb erin blijven doen maar kies blijft niks zien.... gisteren is het zowaar 2x gelukt maar vandaag....

Edit: in de SGS staat de kies optie aangevinkt. Kies opstarten als SGS al aan usb hangt mag ook niet baten :(
Ik denk dat je niet verder komt met deze vraag hier te stellen.
Kies is gewoon een kutprogramma waar hier niemand mee wil/kan werken.
Het is puur willekeurig bij wie hij het wel doet en bij wie niet. Toevallig heb ik wel het twijfelachtige geluk dat hij het doet, maar kan er toch niks fatsoenlijks mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R Tomasi schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 17:24:
[...]

De 2.2 komt toch gewoon beschikbaar (of is al beschikbaar)? Zou dan toch als een zonnetje moeten lopen?
Tsja, ik wordt steeds banger voor al die hoge verwachtigen van froyo.
Bij m'n AC Ryan mediaspeler waren de verwachtingen van de eerste officiele firmware in maanden, ook hooggespannen. Bleek dat er binnen 3 dagen 55 zware bugs waren gevonden, waar normaal 10-20 normaal is. Grootste gedeelte meteen weer teruggeflashed omdat firmware gewoon minder was dan de vorige.

Hoop dat dat hier dan niet het geval is:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Even iets over die Galaxy Tab, leuk filmpje gevonden:

YouTube: Samsung Galaxy Tab in the wild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is al official

YouTube: Samsung Galaxy Tab - Official

Zie deze video, van Samsung zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 17:26:
[...]

Ik denk dat je niet verder komt met deze vraag hier te stellen.
Kies is gewoon een kutprogramma waar hier niemand mee wil/kan werken.
Het is puur willekeurig bij wie hij het wel doet en bij wie niet. Toevallig heb ik wel het twijfelachtige geluk dat hij het doet, maar kan er toch niks fatsoenlijks mee doen.
Duidelijk... maar hoe krijg ik dan MP3s erop? Rooten zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukosje
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-09 16:07
Magic666 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 17:50:
[...]

Duidelijk... maar hoe krijg ik dan MP3s erop? Rooten zeker?
Gewoon als USB optie Massaopslag selecteren en dan via de verkenner van windows :) Apparaat komt dan gewoon bij Deze Computer te staan (even vanuit gaande dat je Windows gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

ja ok, dat lukt inderdaad. Maar moeten de mp3s niet in eoa mapje? Zoveel mapjes zie ik n.l. niet....
Of mis ik weer een optie ergens 8)7

Edit: een wonder is geschied! Opnieuw Kies installeren en na het opstarten de SGS aangesloten! En hij ziet hem zowaar :')

Ik laat het installatiebestand dus nog maar ff binnen handbereik ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Magic666 op 25-08-2010 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Magic666 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 17:55:
ja ok, dat lukt inderdaad. Maar moeten de mp3s niet in eoa mapje? Zoveel mapjes zie ik n.l. niet....

Edit: een wonder is geschied! Opnieuw Kies installeren en na het opstarten de SGS aangesloten! En hij ziet hem zowaar :')

Je kan gewoon een mapje aanmaken en daar je muziek in zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 21:36

TGEN

Hmmmx_

Mja, Kies doet het hier wel, en werkt ook voldoende om MP3's over te zetten. Foto's zet ik vanuit de explorer over; helaas kan je niet direct drag & droppen naar WinSCP. Ik moet overigens nog uitvinden hoe ik de beide SD kaarten onder Free- of NetBSD kan benaderen, want die kunnen ze niet attachen.

Dit is overigens op een Windows XP SP3 i386 machine.

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deputy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-01 15:16
@begintmeta & @R Tomasi
Ja, in 2.2 is het netjes geintegreerd en dat werkt ook goed (alhoewel ik de voorkeur geef aan Google's eigen mail en calendar applicatie omdat die net iets logischer werken)

De notes en todo's missen in 2.2 helaas ook nog :X

DeputyNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:21:
[...]

Je kan gewoon een mapje aanmaken en daar je muziek in zetten.
Er is gewoon een map 'media', waarin in mijn geval een map 'audio', stond. heb daarna zelf een map 'video' aangemaakt. Het maakt echter geen donder uit waar je je bestanden neerdropt, die mp3speler zoekt namelijk alle audiobestanden die maar op je telefoon staan, en dus ook ringtones enzo. Best irritant op zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomWassenberg
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:57
Weet iemand of er een mediaspeler-app te vinden is die wél FLAC tags ondersteunt (i.t.t. tot de ingebouwde mp3-speler die dit niet doet)? Heb er nu 5-10 uitgeprobeerd, maar ook deze laten de tags allemaal als <unknown> zien... Ik las ergens anders dat dit niet door een app opgelost kon worden maar dat dit alleen gefixt kon worden met een firmware update, weet iemand of dat kan kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:22

bloody

0.000 KB!!

Vraagje over het synchroniseren van agenda's.

Op de GS heb ik de agenda ingesteld dat deze synchroniseert met google calendar en met een exchange server. Dit betekent dat zo ongeveer de helft van de afspraken in de GS vanuit google cal komt en de andere helft uit de exchange server.

Hoe kan ik nu met één agenda bron werken? Wat ik dus graag wil is dat alle afspraken die vanuit de exchange server naar de GS komen, worden doorgesynchroniseerd naar google calendar.
Kan dat of is dat een brug te ver of gewoon een denkfout?

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 12:48
Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:38:
[...]

Er is gewoon een map 'media', waarin in mijn geval een map 'audio', stond. heb daarna zelf een map 'video' aangemaakt. Het maakt echter geen donder uit waar je je bestanden neerdropt, die mp3speler zoekt namelijk alle audiobestanden die maar op je telefoon staan, en dus ook ringtones enzo. Best irritant op zich.
Gewoon aparte maps aan maken in de map audio
dan kan je bij albums in de mp3 speler de map selecteren welke je wil afspelen.
ik heb nu alleen bv de map top40 en slam 40 erin staan
met daarin de mp3 bestanden en een 3mu file (weet niet of dat laatste hoeft)
maar zo kan ik bij albums selecteren welke muziek ik wil luisteren

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Weet ik :), vind dat filmpje alleen een beetje vaag.

@ Xmaxx,

Ik heb de 8GB versie (ze hadden de 16 niet meer, en bij de rest van de winkels in Utrecht hadden ze hem uberhaupt niet meer), en het maakt niet veel uit, noot spijt gehad. Ik koop gewoon een keer een 16/32GB kaartje en dan heb ik meer dan genoeg. Ik heb nou ook niet zo veel muziek (op m'n iPod ongeveer 10GB) op m'n SGS, aangezien ik Kies klote vind en tot nu toe heb ik niet veel naar muziek geluisterd. Als ik in ruimte gebrek kom dan koop ik gewoon een kaartje, makkelijk zat ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

bloody schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 19:06:
Vraagje over het synchroniseren van agenda's.

Op de GS heb ik de agenda ingesteld dat deze synchroniseert met google calendar en met een exchange server. Dit betekent dat zo ongeveer de helft van de afspraken in de GS vanuit google cal komt en de andere helft uit de exchange server.

Hoe kan ik nu met één agenda bron werken? Wat ik dus graag wil is dat alle afspraken die vanuit de exchange server naar de GS komen, worden doorgesynchroniseerd naar google calendar.
Kan dat of is dat een brug te ver of gewoon een denkfout?
Ik heb hier ook al over zitten nadenken (nog niet getest deze week pas een SGS besteld) maar volgens mij moet het met "Google calendar sync" en anders is er ook nog een betaalde versie http://www.companionlink....ok.html?pim=OL&hh=ANDROID je moet wel een client hebben draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-03-2024

Dit is voor Win 7 64 bit. Getest op 3 verschillende systemen en werkt voorlopig altijd.

Ik ga ervan uit dat:

a. De correcte drivers geinstalleerd zijn. Indien je verbinding maakt met de pc en gebruikt maakt van de massaopslag-modus en er wordt niks gedetecteerd door Windows, werden de drivers niet correct geïnstalleerd. Alles verwijderen en opnieuw beginnen.
b. Indien je van LauncherPro gebruik maakt, uitzetten om verbinding met Kies te maken.

1. Kies starten.
2. Verbindt de telefoon met de pc en kies voor massaopslag als USB-modus. Windows & Kies zal de telefoon detecteren.
3. De telefoon uitschakelen terwijl hij nog steeds aangesloten is op de PC en Kies hierna afsluiten.
4. De telefoon opnieuw opstarten, terwijl de telefoon aan het booten is zal Kies ook opnieuw starten. Sluit Kies af.
5. Voer pin code in op de gsm.
6. Eens terug volledig opgestart, verwijder de usbkabel en maak dan direct opnieuw verbinding. Neem nu echter Kies als USB-modus ipv van massaopslag. Als alles goed is verlopen zal er een USB fiche verschijnen op het scherm met MTP Application als info bovenaan. Kies zal nu de telefoon normaal gezien correct detecteren.

[ Voor 3% gewijzigd door Seraphic op 25-08-2010 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Seraphic schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:11:
[...]

Dit is voor Win 7 64 bit. Getest op 3 verschillende systemen en werkt voorlopig altijd.

Ik ga ervan uit dat:

a. De correcte drivers geinstalleerd zijn. Indien je verbinding maakt met de pc en gebruikt maakt van de massaopslag-modus en er wordt niks gedetecteerd door Windows, werden de drivers niet correct geïnstalleerd. Alles verwijderen en opnieuw beginnen.
b. Indien je van LauncherPro gebruik maakt, uitzetten om verbinding met Kies te maken.

1. Kies starten.
2. Verbindt de telefoon met de pc en kies voor massaopslag als USB-modus. Windows & Kies zal de telefoon detecteren.
3. De telefoon uitschakelen terwijl hij nog steeds aangesloten is op de PC en Kies hierna afsluiten.
4. De telefoon opnieuw opstarten, terwijl de telefoon aan het booten is zal Kies ook opnieuw starten. Sluit Kies af.
5. Voer pin code in op de gsm.
6. Eens terug volledig opgestart, verwijder de usbkabel en maak dan direct opnieuw verbinding. Neem nu echter Kies als USB-modus ipv van massaopslag. Als alles goed is verlopen zal er een USB fiche verschijnen op het scherm met MTP Application als info bovenaan. Kies zal nu de telefoon normaal gezien correct detecteren.
Ik heb Vista, en heb het volgende gedaan: alles wat met Samsung te maken had ge-uninstalled (stonden van 3 foons software op geloof ik), daarna pc opnieuw opgestart en Kies opnieuw geinstalleerd.

Kies opgestart en toen pas SGS aangesloten (vraag modus), kies aangetikt en hij zag hem.
Ben als een malle allerlei dingen aan het copy/pasten, ik ga zo kijken of ik het kan reproduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Zenlung schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:15:
[...]

Bij mij staat daar "Onbekend" , zou ook even niet weten hoe je daar je nummer kan krijgen of wijzigen.
Bij mij ook "onbekend". Heb Vodafone trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphic
  • Laatst online: 15-03-2024
Magic666 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 20:21:
[...]

Ik heb Vista, en heb het volgende gedaan: alles wat met Samsung te maken had ge-uninstalled (stonden van 3 foons software op geloof ik), daarna pc opnieuw opgestart en Kies opnieuw geinstalleerd.

Kies opgestart en toen pas SGS aangesloten (vraag modus), kies aangetikt en hij zag hem.
Ben als een malle allerlei dingen aan het copy/pasten, ik ga zo kijken of ik het kan reproduceren.
Blij dat het terug werkt! :) In mijn geval moet ik altijd de SGS uitschakelen en opnieuw opstarten of ie wordt simpelweg nooit gedetecteerd... :(. Brakke software... zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:23
Ik heb vandaag JM1 via kies geflashed. (Even gedaan als of ik in UK woon...)

Twee dingen waar ik tegen aan liep zijn de volgende. Soundhound maakt bestanden aan op de sd-kaart die te lang zijn. Dus soundhound dir van de sd verwijderen. De externe SD-kaart moet fysiek uit de telefoon zijn om te kunnen flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Zenlung schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 09:15:
...
Bij mij staat daar "Onbekend" , zou ook even niet weten hoe je daar je nummer kan krijgen of wijzigen.
ContactsSettingsOwn numbers volgens mij. Of de provider heeft het eventueel al op de simkaart gezet.
deputy schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:36:
...
De notes en todo's missen in 2.2 helaas ook nog :X
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

In mijn handleiding staat als stap 1:
Open in de standby-stand de lijst met toepassingen
en selecteer Instellingen → Over het toestel → USBinstellingen→ Samsung Kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een specifieke vraag en hoop dat een lez die kan beantwoorden. Ik sync mijn contacten van mijn google-account met mijn SGS. Als ik bijvoorbeeld een nieuw contactpersoon toevoeg op mn tel selecteer ik opslaan op google, en zo i e gelijk gebackupped op mn googleaccount. Wat echter niet gesynct wordt, is als ik een bestaand contact wijzig. Als ik bijvoorbeeld bij 'Hans' op mijn SGS een tweede nummer toevoeg, wordt d niet gesynct met google. Hans blijft op de googl account gewoon met 1 nummer. Ik heb alles op automatisch syncen, maar ook handmatig synce helpt niet. Ook als ik de afbeelding ofzo verande van een contact op mn sgs, dan wordt dit op de google-server niet verandert. Dit deed windows my phone wel. Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 21:57:
Ik heb een specifieke vraag en hoop dat een lez die kan beantwoorden. Ik sync mijn contacten van mijn google-account met mijn SGS. Als ik bijvoorbeeld een nieuw contactpersoon toevoeg op mn tel selecteer ik opslaan op google, en zo i e gelijk gebackupped op mn googleaccount. Wat echter niet gesynct wordt, is als ik een bestaand contact wijzig. Als ik bijvoorbeeld bij 'Hans' op mijn SGS een tweede nummer toevoeg, wordt d niet gesynct met google. Hans blijft op de googl account gewoon met 1 nummer. Ik heb alles op automatisch syncen, maar ook handmatig synce helpt niet. Ook als ik de afbeelding ofzo verande van een contact op mn sgs, dan wordt dit op de google-server niet verandert. Dit deed windows my phone wel. Iemand een oplossing?
Ik dacht al, dit verhaal heb ik eerder gelezen, 2x zelfs. Misschien is dat een hint dat niemand er een antwoord op weet? Jij denkt, als ik het maar vaak genoeg post, komt er wel een antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:31
rewrite:
als ik contact wijzig die in m'n gmail groep staat, zoals 2de tel toe te voegen, synct hij dit niet naar gmail terug.

Hier doet hij dat echter wel.. geen idee wat ik anders heb trouwens.

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-09 17:18
Hebben er meer mensen last van dat er willekeurig programma;s starten? Als ik advanced task killer open staan er altijd progs open die ik nooit gebruik of per ongeluk open (klok, spraakcommando etc.).

Nogal irrittant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDhits
  • Niet online
In de review van de blackbarry pearl 3g staat in de benchmarks een galaxy met android 2.2 erop... Wat moet ik me hierbij voorstellen? Is dit een geleakte firmware die ze erop hebben gezet? Zo ja dan lijkt het me dat de resultaten nog niet optimaal zijn bij de benchmarks en hadden ze dat er wel even bij mogen zetten....
Betekend dit dan ook dat de snellere browser al in de geleakte froyo firmware zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 21:13
Hey,

Als het goed is word morgen mijn Galaxy S afgeleverd bij de lokale Belcompany winkel :)
Heb z'n abbo van T-mobile erbij en toestel gratis. Voor mij word het 16,95 in de maand!!

Heb ook z'n 32gb microsd gekocht via ebay uit hongkong voor 16 euro?!
Wat een prijzen zeg, hopelijk word ik niet opgelicht!

Ik zie dat veel mensen toch een silicon-case of een screenprotector erop doen.
Maar Galaxy S heeft toch gehard glas, dat moet toch juist kras bestendig zijn?

Oggy

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grindtegel schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 23:33:
Hebben er meer mensen last van dat er willekeurig programma;s starten? Als ik advanced task killer open staan er altijd progs open die ik nooit gebruik of per ongeluk open (klok, spraakcommando etc.).

Nogal irrittant
Keek er net toevallig even naar, ik heb zelfs apps dubbel draaien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 15:16

KneoK

Not in a million lightyears

RDhits schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 23:37:
In de review van de blackbarry pearl 3g staat in de benchmarks een galaxy met android 2.2 erop... Wat moet ik me hierbij voorstellen? Is dit een geleakte firmware die ze erop hebben gezet? Zo ja dan lijkt het me dat de resultaten nog niet optimaal zijn bij de benchmarks en hadden ze dat er wel even bij mogen zetten....
Betekend dit dan ook dat de snellere browser al in de geleakte froyo firmware zit?
Ja, dat zal een van de gelekte firmwares zijn. Ik heb de laatste twee even gedraaid en ze zijn nog allesbehalve geoptimaliseerd. Naar mijn idee zit er nog maar 20% van de Froyo functionaliteit in, JIT is nog uitgeschakeld, geen Flash support en naar mijn idee was de browser nog steeds dezelfde.

Je hebt dus goed kans dat de benchmarkscores nog omhoog schieten als de officiele Froyo firmware uitkomt.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:50
KneoK schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 23:56:
[...]

Ja, dat zal een van de gelekte firmwares zijn. Ik heb de laatste twee even gedraaid en ze zijn nog allesbehalve geoptimaliseerd. Naar mijn idee zit er nog maar 20% van de Froyo functionaliteit in, JIT is nog uitgeschakeld, geen Flash support en naar mijn idee was de browser nog steeds dezelfde.

Je hebt dus goed kans dat de benchmarkscores nog omhoog schieten als de officiele Froyo firmware uitkomt.
Dat zijn ook mijn bevindingen, met de gelekte 2.2 firmwares. Als flash het deed en als de firmware ook stabiel was, dan had ik jp3 er op laten staan. Maar hij liep gewoon een paar keer vast en was gewoon niet zo soepel als JM 2 (2.1). Ben nu super tevreden met JM2 icm lagfix =) Nu hopen dat Samsung een goede 2.2 firmware afleverd, want de stock firmware (jf3) die geleverd is naar mij mening niet volledig af.
Gelukkig hebben ze nu wel JM1 beschikbaar via kies als update.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Verwijderd

Grindtegel schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 23:33:

Nogal irrittant
Ik heb hier ook last van.
En sinds vandaag heb ik ook een probleem dat als ik een programma wil openen,de telefoon weer gewoon naar het standby scherm gaat. na ongeveer 4 tot 5 maal een aplicatie proberen te openen lukt het ineens wel heel raar.

• Alfredo
  • Laatst online: 31-07 19:40
deepbass909 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:25:
[...]
Kijk eens in je adressenboek. Je kan via de menu-toets (links onder) in dat menu voor "Mijn profiel" kiezen. Deze is bij mij verder leeg, maar ik heb wel m'n eigen telefoonnummer in het status scherm.
Deze was dus bij mij al ingevuld bij de aanschaf van de telefoon. Morgen toch maar eens langs de Belgacom shop om te vragen hoe dat kan. Het toestel zat overigens wel netjes in de verpakking (folie e.d. nog aanwezig) en is aangekocht in Vlaanderen (er nam een Waal de telefoon op), dus dan lijkt de kans mij groot dat het bij Belgacom zelf gebeurd is.

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
Zijn er geen standaard games in SGS of moet je ze gaan downloaden
Nog wat leuke advies... :)

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:31
jacky00 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 02:02:
Zijn er geen standaard games in SGS of moet je ze gaan downloaden
Nog wat leuke advies... :)
robo defense is een leuke ... maar hangt er vanaf wat je genre is...

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Het is misschien handig dat iedereen even bij zijn probleem vermeldt welke versie diegene gebruikt. IS wel handig om te weten of iemand een beta firmware draait of gewoon de normale.

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

nokiaan958GB schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 21:03:
[...]

In mijn handleiding staat als stap 1:
Open in de standby-stand de lijst met toepassingen
en selecteer Instellingen → Over het toestel → USBinstellingen→ Samsung Kies.
Gisteren nadat het weer gelukt was nog eens geprobeerd:
USB uit de telefoon gehaald en kies afgesloten. Daarna kies weer opgestart en SGS aan de USB gehangen. Kreeg netjes de vraag wat ik wilde en dus kies aangetikt. Gelijk herkennen! :*)

Nu net.... kies opgestart, SGS aan de USB en Vista met melding... unrecognized USB device..... :(
Kies herkent hem ook niet meer 8)7

Allemachting wat een k*t software, ik heb inmiddels wel een media folder en MP3s kun je instellen als beltoon via de mp3speler, dus ik vind het best.

Aansluiten als mass storage en op die manier gewoon copy/pasten.

Ongekend dat Samsung dat niet weet of kan oplossen...

• Amdk6II
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 17:02
Magic666 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 06:21:
[...]

Gisteren nadat het weer gelukt was nog eens geprobeerd:
USB uit de telefoon gehaald en kies afgesloten. Daarna kies weer opgestart en SGS aan de USB gehangen. Kreeg netjes de vraag wat ik wilde en dus kies aangetikt. Gelijk herkennen! :*)

Nu net.... kies opgestart, SGS aan de USB en Vista met melding... unrecognized USB device..... :(
Kies herkent hem ook niet meer 8)7

Allemachting wat een k*t software, ik heb inmiddels wel een media folder en MP3s kun je instellen als beltoon via de mp3speler, dus ik vind het best.

Aansluiten als mass storage en op die manier gewoon copy/pasten.

Ongekend dat Samsung dat niet weet of kan oplossen...
Itt. jou en veel andere mensen heb ik geen problemen gehad met het verbinden met kies. Met windows 7 64-bit lukte het meteen.
Waar ik wel last van had was het overzetten van flac en ogg vorbis, ook dat was opgelost door op massa opslag verbinden. Inmiddels heb ik kies niet meer op mijn systeem staan.

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Bij mij werkte Kies ook niet, maar het werkte probleemloos nadat ik een guide had gevolgd. :)

Verwijderd

Icekiller2k6 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 02:26:
[...]

robo defense is een leuke ... maar hangt er vanaf wat je genre is...
Die vind ik ook leuk alleen is het een zeer uitgebreide proefversie want de upgrades gaan maar tot level 3.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Oggy schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 23:39:
Hey,

Als het goed is word morgen mijn Galaxy S afgeleverd bij de lokale Belcompany winkel :)
Heb z'n abbo van T-mobile erbij en toestel gratis. Voor mij word het 16,95 in de maand!!

Oggy
32gb voor 16euro is echt onmogelijk.
Goedkoper dan 20euro heb ik nog niet eens gezien voor 16GB laat staan 32GB.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Relief2009 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 07:33:
Bij mij werkte Kies ook niet, maar het werkte probleemloos nadat ik een guide had gevolgd. :)
over welke guide hebben we het dan?

Verwijderd

Oggy schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 23:39:
Hey,

Oggy
Waar baseer jij t op dat veel mensen dat hebben? Bijna niemand namelijk.. Ik toevallig wel een scheen protector, maar denk eigenlijk dat t overbodig is. Glas schijnt keihard te zijn.

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:50
Sinned123 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 08:54:
[...]

Uh, het kan zelfs nog goedkoper hoor. EUR 14,60 voor 32GB: http://cgi.ebay.nl/New-32...s_Adaptors#ht_1973wt_1137

Tja, of het te vertrouwen is, dat weet ik niet. Maar voor dat bedrag kan je de gok wagen. Als het niet goed is, zal je wel een 16GB voor dat bedrag krijgen met de rest van de 32GB onzichtbaar. Is nog steeds niet duur.....

Mazda MX-30

• DapperKonijntje
  • Laatst online: 12-08 16:27

DapperKonijntje

Draw monkey

Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 09:22:
[...]

Waar baseer jij t op dat veel mensen dat hebben? Bijna niemand namelijk.. Ik toevallig wel een scheen protector, maar denk eigenlijk dat t overbodig is. Glas schijnt keihard te zijn.
Ik heb anders toch een klein krasje bovenin, terwijl ik er zo voorzichtig mee ben :(

Portfolio

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 22:14
Sinned123 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 08:54:
[...]

http://cgi.ebay.com/New-3...gital_Camera_Memory_Cards

Blijkbaar is het dus niet onmogelijk, uiteraard heb ik wel grote bedenkingen bij de kwaliteit van deze aanbieding....
Ik ga het dan ook zeker niet bestellen.

*EDIT* mmmm, spuit 11 zie ik inmiddels :D

[ Voor 4% gewijzigd door Merdera op 26-08-2010 10:37 ]

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

• Fox51Mulder
  • Laatst online: 16-02-2022
Weet iemand of het mogenlijk is om in de standaard browser op de galaxy s, mappen aan te maken binnen bookmarks?

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:04
Gister een aantal iphone 4 vs Samsung Galaxy S reviewtjes gezien, komt er dus op neer dat de iPhone wint op basis van die 6 miljoen weer en nieuws apps(1 is ook genoeg hoor). Klinkt leuk dus die Galaxy, ik las alleen dat het gemis van een flash op de camera wel een groot gemis is. Klopt dat een beetje?

Verwijderd

HamburgerHenk schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:53:
Gister een aantal iphone 4 vs Samsung Galaxy S reviewtjes gezien, komt er dus op neer dat de iPhone wint op basis van die 6 miljoen weer en nieuws apps(1 is ook genoeg hoor). Klinkt leuk dus die Galaxy, ik las alleen dat het gemis van een flash op de camera wel een groot gemis is. Klopt dat een beetje?
Normaal gesproken zijn er geen domme vragen, maar hoe kunnen wij nou bepalen of het ontbreken van een flitser voor jou een gemis is?
Als je nooit foto's maakt in het donker, is het geen gemis, doe je dat wel, tsja....

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:00:
Normaal gesproken zijn er geen domme vragen, maar hoe kunnen wij nou bepalen of het ontbreken van een flitser voor jou een gemis is?
Als je nooit foto's maakt in het donker, is het geen gemis, doe je dat wel, tsja....
Dan ook niet, want als je flitst is het niet donker meer :P

• DJkim
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Merdera schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:36:
[...]

Blijkbaar is het dus niet onmogelijk, uiteraard heb ik wel grote bedenkingen bij de kwaliteit van deze aanbieding....

Volgens mij komen die spullen toch van een fabriek in China. Bijna alle onderdelen worden OEM gemaakt en die advertenties zien allemaal hetzelfde uit. Als je geluk hebt, dan heb je goeie en beetje pech een kapotte..
Die van mij ga ik morgen bij postkantoor ophalen dus ik laat jullie nog weten

Lucky Goldstar

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 19:33

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

Weet iemand hoe je een eigen mp3 kan instellen als sms toon? Ik weet dat als je naar berichten gaat, dan kiest voor instellingen, je onderaan een beltoon kan selecteren. Dit zijn echter alleen de standaard tonen. Via de standaard mp3-speler kan ik de mp3 instellen als beltoon voor spraak- en video-oproep en als alarmtoon, maar niet als beltoon voor sms berichten. Zie ik nog een andere optie over het hoofd?

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:04
[...]

Domme antwoorden zijn er dus wel ;)

Ik vroeg toch ook niet of het voor mij een gemis was, maar gewoon of daadwerkelijke gebruikers van de telefoon en niet een eenmalige gebruiker zoals een reviewer, het ook een gemis vinden.

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Merdera schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:36:
[...]

Voor die prijs kan gewoonweg niet, gerenommeerde shops lukt het niet eens 16GB voor onder de 20euro te verkopen.
en dan minder dan 15euro voor 32GB, wat normaal gesproken meer dan 2x zo duur is dan 16GB.
Bovendien zijn de fabrikanten aardige memory shortaged aan het kweken.
Dit zijn veelal fake cards, met 2GB dat wel werkt en de rest is gefaked.
Die seller op ebay lijkt betrouwbaar vanwege 1350 transacties en 99,4% feedback.
Als je dieper kijkt dan zie je echter dat hij geen enkele feedback voor zijn memorycards heeft en dat nagenoeg alle verkochte items onder een 1dollar zijn.

Ik laat me graag verrassen en hoop dat ik ongelijk heb.

[ Voor 4% gewijzigd door Sinned123 op 26-08-2010 11:37 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

antonboonstra schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:26:
Weet iemand hoe je een eigen mp3 kan instellen als sms toon? Ik weet dat als je naar berichten gaat, dan kiest voor instellingen, je onderaan een beltoon kan selecteren. Dit zijn echter alleen de standaard tonen. Via de standaard mp3-speler kan ik de mp3 instellen als beltoon voor spraak- en video-oproep en als alarmtoon, maar niet als beltoon voor sms berichten. Zie ik nog een andere optie over het hoofd?
Ga naar de mp3speler en selecteer het nummer. Druk daarna op het menuknopje links onderin en dan zie je staan instellen als (of iets wat er op lijkt) dan kun je hem als oproeptoon instellen :)

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
HamburgerHenk schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:30:
... maar gewoon of daadwerkelijke gebruikers van de telefoon en niet een eenmalige gebruiker zoals een reviewer, het ook een gemis vinden.
Dat zal voor elke daadwerkelijk gebruiker anders kunnen zijn. Deze daadwerkelijke gebruiker vind het geen gemis.

Maak een poll zou ik zeggen.

• shytah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-01 12:04
Sinned123 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:36:
[...]

Voor die prijs kan gewoonweg niet, gerenommeerde shops lukt het niet eens 16GB voor onder de 20euro te verkopen.
en dan minder dan 15euro voor 32GB, wat normaal gesproken meer dan 2x zo duur is dan 16GB.
Die seller op ebay lijkt betrouwbaar vanwege 1350 transacties en 99,4% feedback.
Als je dieper kijkt dan zie je echter dat hij geen enkele feedback voor zijn memorycards heeft en dat nagenoeg alle verkochte items onder een 1dollar zijn.

Ik heb er inmiddels ook 1 besteld. Ik heb via Paypal betaald. Mocht het uitdraaien op een fiasco, dan kan ik nog altijd mijn geld terugkrijgen. Mocht dat niet het geval zijn, dan is het ook nog geen drama.

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
[...]

;) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

• rongalaxys
  • Laatst online: 15-12-2018
Magic666 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:38:
[...]

Ga naar de mp3speler en selecteer het nummer. Druk daarna op het menuknopje links onderin en dan zie je staan instellen als (of iets wat er op lijkt) dan kun je hem als oproeptoon instellen :)
Dat kan nog sneller. Ga naar MP3 speler. Zoek je nummer. Druk op dat nummer en BLIJF vasthouden.
Instellen Als verschijnt...Erna Beltoon Beller kiezen...je kan nu per persoon je eigen MP3 koppelen, of je kiest Beltoon Spraakoproep...dan geldt die MP3 voor algemeen dus

scheelt weer een handeling extra...

• joop.hinke
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-07 13:44
Inmiddels mijn Galaxy met firmware JM2 een dag in gebruik.

Mijn eerste indrukken zijn erg goed. Werkt allemaal vrij eenvoudig en intuitief.

Maarrrr... kan op geen enkele manier de telefoon verbinden met mijn laptop.
Out of the box geprobeerd met Bluetooth, Wi-fi en USB i.s.m. WinXP-SP3.
Telefoon wordt wel herkend e.d. maar echt een verbinding zit er niet in. Dit lijkt toch wel een serieus probleem te zijn met die Galaxy
Vooralsnog maar met een micro SD kaartje geprutst
Zal ik toch met Kies aan de slag moeten!!

Had gehoopt dat ie nog wat beter tegen de zon kon maar een filmpje of foto's kijken op het strand lijkt me toch teveel gevraagd. Is verder wel goed leesbaar voor gewoon gebruik.

Wat me ook opviel was de overdreven grote letters bij de songlijst van de MP3 speler, volgens mij niet aan te passen? Verder weinig info over de mp3 tracks, zoals codec en bitrate.

Wel een openbaring dit toestel. Kwam dan ook vanaf een Sony-Ericsson W810

Joop

• silitek
  • Laatst online: 07-09 08:03
Sinned123 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:36:
[...]

Hier 32GB voor 25 euro..en ja, een echte met daadwerkelijk 32Gb read/write onboard..
Zo te lezen ben ik nog de enigste enige met een beetje geluk.. :+

Tubes....It's what make music music!

Verwijderd

Ik vind dat de accu toch behoorlijk snel wordt leeggeslurpt. Misschien komt het omdat ik het toestel pas sinds maandag heb en ik lees hier en daar dat de accu beter(?) gaat presteren als deze een tijdje in gebruik is.

Is er een mogelijkheid om eventueel een andere accu aan te schaffen die langer mee gaat?

Verwijderd

silitek schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:37:
[...]
Zo te lezen ben ik nog de enigste met een beetje geluk.. :+
Ben jij de leukste met een beetje geluk? :+

• silitek
Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:40:
[...]

Ben jij de leukste met een beetje geluk? :+
Herstel..macht der oude gewoonte 8)

• Zybertweak
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-09 12:42
Kijk uit op Ebay! Er zijn veel fake sd kaarten in omloop. Kan me niet voorstellen dat ze voor die prijs echt zijn! In eerste instantie lijken ze 32Gb maar kopieer ze maar eens vol. Alleen de laatst gekopieerde 4GB staat er dan op. Ook zijn de fake kaarten ook nog eens heel erg traag. Ik spreek uit ervaring want ben er op ebay al een keertje ingetuind.

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• boaty
  • Laatst online: 19-09 20:59
begintmeta schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:43:
[...]

Dat zal voor elke daadwerkelijk gebruiker anders kunnen zijn. Deze daadwerkelijke gebruiker vind het geen gemis.

Maak een poll zou ik zeggen.
U vraagt wij draaien:

Poll: Mis jij een flitser op de camera van je Galaxy S?
Ja
Nee
Ik heb geen Galaxy S
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=361845&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Verwijderd

rongalaxys schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:11:
[...]

Dat kan nog sneller. Ga naar MP3 speler. Zoek je nummer. Druk op dat nummer en BLIJF vasthouden.
Instellen Als verschijnt...Erna Beltoon Beller kiezen...je kan nu per persoon je eigen MP3 koppelen, of je kiest Beltoon Spraakoproep...dan geldt die MP3 voor algemeen dus

scheelt weer een handeling extra...
Of jullie lezen zijn vraag daadwerkelijk en dan vraagt ie voor een sms toon. Als hij dan de search functie gebruikt had wist ie dat ie een notifications map aan moet maken en daar z'n mp3's in moet zetten voor sms.

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Voor zover ik heb kunnen vinden heeft het een Vickers-hardheid van minimaal 625 kgf/mm2 bij 200g belasting (weinig volgens mij). Ik kan me echter eigenlijk alleen iets voorstellen bij de Mohs-schaal van hardheid... Heel wat anders natuurlijk. Weet iemand wat die waarde van 625 nou niet-abstract voorstelt? Wat kan krassen maken?
boaty schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:00:
... Mis jij een flitser op de camera van je Galaxy S?[/b]
...• Ik heb geen Galaxy S[/url] ...
:?

Ik vroeg niet om de poll overigens ;)

[ Voor 3% gewijzigd door begintmeta op 26-08-2010 13:14 ]

Verwijderd

begintmeta schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:13:
[...]

Voor zover ik heb kunnen vinden heeft het een Vickers-hardheid van minimaal 625 kgf/mm2 bij 200g belasting (weinig volgens mij). Ik kan me echter eigenlijk alleen iets voorstellen bij de Mohs-schaal van hardheid... Heel wat anders natuurlijk. Weet iemand wat die waarde van 625 nou niet-abstract voorstelt? Wat kan krassen maken?

[...]

:?

Ik vroeg niet om de poll overigens ;)
Een beetje googlen doet wonderen, 625 Vickershardheid, staat gelijk aan ongeveer 6.5 op de schaal van Mohs, wat dus neerkomt op 'Met een mes nauwelijks, met een stalen vijl enigszins krasbaar' tot 'Krast glas, staal, koper en de meeste andere stoffen'.
Ik weet alleen niet wat de variabele 'belasting' in deze vergelijking voor invloed heeft.
http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=22312

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 19:33

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:02:
[...]

Of jullie lezen zijn vraag daadwerkelijk en dan vraagt ie voor een sms toon. Als hij dan de search functie gebruikt had wist ie dat ie een notifications map aan moet maken en daar z'n mp3's in moet zetten voor sms.
Dank je wel. Deze oplossing werkt!

offtopic:
al weet ik niet hoe ik deze oplossing met de search kon vinden, want er wordt in het bericht van Garrett niet gesproken over sms tonen.

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:23

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

TGEN schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:27:
Mja, Kies doet het hier wel, en werkt ook voldoende om MP3's over te zetten. Foto's zet ik vanuit de explorer over; helaas kan je niet direct drag & droppen naar WinSCP. Ik moet overigens nog uitvinden hoe ik de beide SD kaarten onder Free- of NetBSD kan benaderen, want die kunnen ze niet attachen.

Dit is overigens op een Windows XP SP3 i386 machine.
Ik gebruik geen BSD, maar Linux, maar dat mag in dit geval niet heel veel uitmaken. Bij mij worden beide geheugens van de SGS gewoon herkent als USB-massa-opslagapparaten. Ik moet wel op de telefoon zelf aangeven dat jij moet koppelen (dus even het status-scherm naar beneden halen, USB aantikken en dan voor aankoppelen kiezen). Doe ik dat niet, dan ziet Linux wel 2 drives verschijnen, maar deze hebben dan geen partities en zijn niet aankoppelbaar.
Als je USB-sticks e.d. kan aankoppelen onder BSD, dan moet deze telefoon ook gewoon willen.
Omdat ik zelf geen Windows meer draai, weet ik niet of dat aankoppelen bij Windows wel automatisch gaat.
Magic666 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 17:55:

Gewoon een eigen mapje maken. Ik heb als mijn media op een 16GB kaartje staat, en daar staan 4 mapjes op, namelijk DCIM (automatisch aangemaakt), Games (voor een experimentje met ScummVM), Muziek en Video.

Mappen uitsluiten van de mediascanner:
Wil je overigens mappen uitsluiten van het mediascannen (bijv. van navigatiesoftware, spellen, of andere zaken), dan moet je in die map een bestandje maken met de naam ".nomedia" (let op de punt vooraan!) Deze map, en alle mappen in die map, worden dan voortaan overgeslagen bij het mediascannen (zet dit dus niet op /sdcard of /sdcard/sd, want dat zal de mediascanner helemaal niks meer vinden). Dit bestandje kan je maken door een leeg note-pad bestandje op te slaan. De scansoftware kijkt namelijk alleen naar de bestandsnaam van dit bestandje.
tomwas54 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:44:
Weet iemand of er een mediaspeler-app te vinden is die wél FLAC tags ondersteunt (i.t.t. tot de ingebouwde mp3-speler die dit niet doet)? Heb er nu 5-10 uitgeprobeerd, maar ook deze laten de tags allemaal als <unknown> zien... Ik las ergens anders dat dit niet door een app opgelost kon worden maar dat dit alleen gefixt kon worden met een firmware update, weet iemand of dat kan kloppen?
Hier ben ik ook nog naar opzoek... Zelfs FLAC's waarin MP3-tags zijn opgenomen, worden niet gepakt... En alle alternatieven die FLAC zouden spelen, doen het niet... Met als meest zure Meridian Media Player... Deze pakt namelijk wel de tags, maar speelt niet af... En dat terwijl de SGS zelf FLAC-support heeft...
[...]

Tja, ik heb in de poll voor "nee" gekozen, maar dat is niet helemaal waar. Mis ik heb voor foto's maken? Nee! Mis ik de flitser als zaklampje? "Ja!" Op mijn 5800Xm gebruikte ik daar de flitser vooral voor.
Voor foto's heb ik nog nooit de ingebouwde flitser gebruikt en daarmee ook acceptabele foto's kunnen maken. Die dingen zijn namelijk te zwak om verder dan een meter voldoende licht te geven en in die meter veroorzaken ze vrijwel altijd overbelichting en een heel onnatuurlijk schijnsel...

Daarnaast is de camera van de SGS best wel gevoelig en maakt bij weinig licht best wel goede foto's:
Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_h0ma56lGMng/THZc2DUYVAI/AAAAAAAABy8/V3BJ9sYUW2s/s800/2010-08-08%2022.24.58.jpg
Kleine opmerking bij deze foto, ik had mijn telefoon net en was aan het experimenteren vlak voor de batterij uitviel. Deze foto is daardoor waarschijnlijk nog niet het maximaal haalbare in kwaliteit.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• [Roland]
  • Niet online
Ik heb nog een kleine irritatie aan mijn telefoon, kan niet vinden aar uit te zetten.
Als ik ga bellen, krijg na het nummer draaien een tring (ringel, hoe je hert ook noemen wilt) door de hoorn. met name in de auto over de carkit er irritant.

Iemand een idee waar uit te zetten?

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Magic666 op 26-08-2010 14:39 ]

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:02:
[...]

pietjeprecies :')

Smstoon staat eronder in het rijtje.

• sjuk425
  • Niet online

sjuk425

blah.

joop.hinke schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:24:

Maarrrr... kan op geen enkele manier de telefoon verbinden met mijn laptop.
Out of the box geprobeerd met Bluetooth, Wi-fi en USB i.s.m. WinXP-SP3.
Telefoon wordt wel herkend e.d. maar echt een verbinding zit er niet in. Dit lijkt toch wel een serieus probleem te zijn met die Galaxy
Vooralsnog maar met een micro SD kaartje geprutst
Zal ik toch met Kies aan de slag moeten!!
Ik gebruik SwiFTP, dan wordt je SGS een ftp servertje waar je zo op in kan loggen met je pc.
Werkt prima

• Merdera
Altijd_Lastig schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:32:
Ik heb nog een kleine irritatie aan mijn telefoon, kan niet vinden aar uit te zetten.
Als ik ga bellen, krijg na het nummer draaien een tring (ringel, hoe je hert ook noemen wilt) door de hoorn. met name in de auto over de carkit er irritant.

Herkenbaar, ook ik heb nog niet gevonden waar dit uit te zetten.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:22
sjuk425 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:41:
[...]

Ik gebruik SwiFTP, dan wordt je SGS een ftp servertje waar je zo op in kan loggen met je pc.
Werkt prima
Das handig! Wat is dan het ip adres? Is dat niet dynamisch?

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55
Ik ben sterk aan het twijfelen of ik de Samsung Galaxy S zal gaan kopen. Moet nog tot april 2011 wachten voor ik een nieuwe telefoon kan uitkiezen en ben mijn Nokia Supernovanogwat best wel zat. Een vriend van mij heeft de Galaxy S afgelopen week binnen gekregen en het is echt een mooi ding. Maar 500 euro is wel weer een hele uitgave... Pff, ik wil een geld poepende ezel!

• kosterj
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-03 09:29
Merdera schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:50:
[...]

Herkenbaar, ook ik heb nog niet gevonden waar dit uit te zetten.
Instellingen/oproepen/alle oproepen/statustonen

• silitek
zoenvisje schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:04:
Ik ben sterk aan het twijfelen of ik de Samsung Galaxy S zal gaan kopen. Moet nog tot april 2011 wachten voor ik een nieuwe telefoon kan uitkiezen en ben mijn Nokia Supernovanogwat best wel zat. Een vriend van mij heeft de Galaxy S afgelopen week binnen gekregen en het is echt een mooi ding. Maar 500 euro is wel weer een hele uitgave... Pff, ik wil een geld poepende ezel!
Nog maar 500??..heb nog 549,- neergelegd :0. Gewoon een beetje doorsparen :)

• Orcie
joop.hinke schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:24:
Inmiddels mijn Galaxy met firmware JM2 een dag in gebruik.

Mijn eerste indrukken zijn erg goed. Werkt allemaal vrij eenvoudig en intuitief.
Is die JM2 stock??

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 11:02
Zojuist mijn nieuwe Samsung Galaxy binnen gekregen :D. Maar als ik Wireless aan wil zetten krijg ik de melding: kan niet scannen naar netwerken. Ook heb ik geen mac address. Enig idee wat er aan de hand kan zijn?

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:12

Garrett

Watercooler

Altijd_Lastig schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:32:

Instellingen
Oproepen
Alle oproepen
Statustonen oproep
Verbindingstoon uitvinken, ik heb Toon bij einde oproep wel aan gelaten, vond ik wel makkelijk.

Bij het verbinden vind ik het echter niet nodig, maar dat is natuurlijk persoonlijk :)

Minutenteller heb ik ook uit anders hoor je precies elke minuut een geluidje tussen het gesprek door, hoogst irritant ;)

Graag gedaan :+

-edit-
@ Orcie, ja bij sommigen is JM2 stock, bijv. bij mijn neef, ik had zelf JF3 maar ik heb JM2 geflashed en die bevalt wel beter, er zit ook een Taakbeheer bij zodat je kan killen wat niet actief hoeft te zijn.

De lag zou minder moeten zijn maar ik heb de one click lagfix dus het loopt allemaal best, mijn volgende firmware wordt de officiële Froyo 2.2 :) (genoeg gekloot tot dusver lol...)

[ Voor 32% gewijzigd door Garrett op 26-08-2010 15:38 ]

I love watercooling

• Merdera
kosterj schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:09:
[...]

Instellingen/oproepen/alle oproepen/statustonen
Bedankt ! , het is nu ik het zo zie uiteraard doodsimpel, met mijn neus gezocht.

• [Roland]
  • Niet online
Merdera schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:40:
[...]

Bedankt ! , het is nu ik het zo zie uiteraard doodsimpel, met mijn neus gezocht.
Idd.. ook dank.

Ik had echter niet de link gelegd met statusoproep.

• Orcie
Garrett schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:36:
[...]

Instellingen
Oproepen
Alle oproepen
Statustonen oproep
Verbindingstoon uitvinken, ik heb Toon bij einde oproep wel aan gelaten, vond ik wel makkelijk.

Bij het verbinden vind ik het echter niet nodig, maar dat is natuurlijk persoonlijk :)

Minutenteller heb ik ook uit anders hoor je precies elke minuut een geluidje tussen het gesprek door, hoogst irritant ;)

Graag gedaan :+

-edit-
@ Orcie, ja bij sommigen is JM2 stock, bijv. bij mijn neef, ik had zelf JF3 maar ik heb JM2 geflashed en die bevalt wel beter, er zit ook een Taakbeheer bij zodat je kan killen wat niet actief hoeft te zijn.

De lag zou minder moeten zijn maar ik heb de one click lagfix dus het loopt allemaal best, mijn volgende firmware wordt de officiële Froyo 2.2 :) (genoeg gekloot tot dusver lol...)
Toch vreemd dat samsung via nieuwe toestellen nieuwere firmwares uitbrengt. Waarom niet gewoon diezelfde firmwares via kies laten updaten. Ze creeeren bijna een incentive voor mensen om nog te wachten met kopen. De enige reden die ik kan bedenken is dat ze de bandbreedte voor het aanbieden van de updates via kies niet op orde hebben. Ik kan mensen overigens aanraden via kies naar jm1 te updaten!

• joop.hinke
Ja, zo binnen gekregen. Tevens simlockvrij en niks geen zooi of opdrukjes van de provider(T-mobile, via Belcompany)
Wat dat betreft is het een stuk beter als vroeger.

Joop

• boaty
  • Laatst online: 19-09 20:59
Count_B schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:30:
Zojuist mijn nieuwe Samsung Galaxy binnen gekregen :D. Maar als ik Wireless aan wil zetten krijg ik de melding: kan niet scannen naar netwerken. Ook heb ik geen mac address. Enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Terugzetten naar fabrieksinstellingen biedt geen soelaas?

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

• joop.hinke
Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 13:41:
[...]

Een beetje googlen doet wonderen, 625 Vickershardheid, staat gelijk aan ongeveer 6.5 op de schaal van Mohs, wat dus neerkomt op 'Met een mes nauwelijks, met een stalen vijl enigszins krasbaar' tot 'Krast glas, staal, koper en de meeste andere stoffen'.
Ik weet alleen niet wat de variabele 'belasting' in deze vergelijking voor invloed heeft.
http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=22312
Allemaal goed en wel.
Scherm kan dan wel hard zijn maar een stukje Silicium, oftwel een zandkorrel is nog altijd veel harder.

Joop

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Kwarts/siliciumdioxide is idd 7 oid. Dus inderdaad nog oppassen voor zand&stof. Maar of je het veel harder moet noemen weet ik niet. Silicium is meen ik wel zachter

• DJkim
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Zybertweak schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:50:
Kijk uit op Ebay! Er zijn veel fake sd kaarten in omloop. Kan me niet voorstellen dat ze voor die prijs echt zijn! In eerste instantie lijken ze 32Gb maar kopieer ze maar eens vol. Alleen de laatst gekopieerde 4GB staat er dan op. Ook zijn de fake kaarten ook nog eens heel erg traag. Ik spreek uit ervaring want ben er op ebay al een keertje ingetuind.
Heb je toen geen klacht ingediend?

Lucky Goldstar

• merijnn
  • Laatst online: 02-09 15:46
Hallo ik heb een kleine vraag.
ik heb sinds gister de samsung galaxy s en ik kan maar niet uitvinden hoe ik het trilsignaal voor sms aan kan zetten? ik wil alleen een trilsignaal, dus geen belsignaal oid.
kan iemand mij vertellen waar ik kan vinden hoe ik alleen een trilsignaal aanzet voor sms?
Pagina: 1 ... 13 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.