als je niet steeds kabel wil uithalen om dit te doen kan ik jou de dropbox app aanradenResinman schreef op zondag 05 september 2010 @ 09:22:
Kan iemand mij vertellen hoe ik een apk bestand vanaf mijn pc naar mijn interne sd kan kopiëren? Na een paar uur gelezen te hebben ben ik er nog niet uit
Anoniem: 368433
Ik snap het niet,heb deze telefoon paar dagen geleden gekocht kwam met:
i9000xxjm2
kernel: 2.6.29 root@se-s603 #2
En hij is super snel nooit lag ofzo.
Heb hem vergelek op youtube met die froyo en mijne is tien x sneller.
Wat heeft samsung met de nieuwe batches gedaan?
i9000xxjm2
Heb hem vergelek op youtube met die froyo en mijne is tien x sneller.
Wat heeft samsung met de nieuwe batches gedaan?
Ik heb dezelfde versie als jij en moet zeggen dat ik dat toestel in dat froyo filmpje ook vet traag vind. Maar goed, die had er ook gruwelijk veel apps op staan volgens mij

Test je MicroSD eens met h2testw eerst. Hoogstwaarschijnlijk fake aangezien Kingston niet eens 32GB MicroSD kaartjes etaleert.Oggy schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 14:21:
Heb mijn 16 euro kostende 32gb microsd kaart vanuit china net binnen gekregen, zat een microsd -> sd adapter bij. Daarnaast zat het in een kingston verpakking,
Nu ben ik de 32gb aan het volschrijven met fullhd films, totaal 29,5gb. schrijven/overplaatsen gaat zo te zien met 5,38 MB/s. ben benieuwd
edit:
Hij is geformat op fat32, hierdoor kan ik geen grotere bestanden dan 4gb erop gooien. kan galaxy S NTSF aan?
Dat wel maarjah,gebruik je een lagfix ofzo?partyondude schreef op zondag 05 september 2010 @ 11:48:
Ik heb dezelfde versie als jij en moet zeggen dat ik dat toestel in dat froyo filmpje ook vet traag vind. Maar goed, die had er ook gruwelijk veel apps op staan volgens mij
En hoe vind jij de snelheid vn het toestel?
Ik heb er nog niks aan gedaan, geen FW upgrade en ook niet geroot. Ik wacht froyo wel af. Ding is een stuk sneller dan de N97 die ik had, wat een knakending was dat zeg 
Zou wel mooi zijn als de wekker gewoon af gaat als het toestel uit is, zit dat toevallig in froyo, of moet Samsung dat zelf regelen? Ik vind dat echt maf namelijk
Ik zet hem nu 's nachts op stil en in de vliegtuigstand, dan verbruikt die zo goed als geen accu

Zou wel mooi zijn als de wekker gewoon af gaat als het toestel uit is, zit dat toevallig in froyo, of moet Samsung dat zelf regelen? Ik vind dat echt maf namelijk

[ Voor 44% gewijzigd door partyondude op 05-09-2010 12:25 ]
Mijn pc (win7 64) ziet de galaxy s nog steeds niet. Ik heb de usb_drivers_GalaxyS_x64 geïnstalleerd, usb-foutopsporing ingeschakeld, usb massopslag staat aangevinkt. Tips zijn welkom!Megapaul schreef op zondag 05 september 2010 @ 10:29:
[...]
je kan via bluetooth bestanden overzetten, of via een kabel, telefoon moet dan wel in massaopslag modus staan. lijkt me vrij simpel
Ik heb nog iets raars ondekt, als ik mijn firmware versie opvraag met *#1234#*,datkanveelbeter schreef op zondag 05 september 2010 @ 03:34:
Kan GPS op 1 of andere reden niet gebruiken ( deed het eerst gewoon goed),
als ik bv google maps open, kreeg ik eerst altijd een symbooltje boven in beeld dat hij mijn gps aan het gebruiken was, dit is nu niet meer het geval, dus na 1 uur heb ik nog steeds geen lokatie, ook niet als ik mijn "mijn locatie" selecteer, Bij het progje " Layers" doet ie het ook totaal nie,
bij "instellingen" > "Locatie en beveiliging", staat "GPS-satellieten gebruiken" gewoon aangevinkt,
Als ik mij gps test met *#*#1472365#*#* werkt het wel gewoon en krijg ik ook een symbooltje boven in het scherm.
Weet echt niet waaraan het ligt, dat bv google maps en layers mijn GPS niet meer gebruikt.
(terug zetten naar fabrieks instellingen/standaardgegevens herstellen doe ik alleen als laatste redmiddel)
Da krijg ik
PDA: I9000XXJF3
PHONE: Unknown
CSC : I9000XENJF1
Hoe kan PHONE nu Unknown zijn? heb niks geprobeerd kwa flashen of iets
Dat zal wel de rede zijn dat mijn GPS niet door een programma wordt geactiveerd.
En nu? Gewoon op nieuw I9000XXJF3 erin flashen of maakt dat niks voor het telefoon gedeelte uit?
Ik Kan natuurlijk ook meteen I9000XXJP3 erop zetten dan ofnie?
http://www.samsungfirmwar...-i9000-galaxy-s-t449.html
Anoniem: 373893
Ik heb de volgende oplossing gevonden:tHe_BiNk schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:51:
Ik heb nu een probleem dat de computer de telefoon niet meer ziet, als ik deze als mediaplayer of storage laat aanmelden op de PC (op meerdere PCs getest dus ligt echt aan de telefoon). Enig idee hoe dit is op te lossen (gebruik geen Kies troep), zonder de telefoon te resetten naar factory default, omdat ik dan waarschijnlijk een hoop settings kwijt zal zijn, bvd.
Ik gebruik windows 7
DE TELEFOON UIT AANSLUITEN OP DE PC –geeft aan geen besturingsprogramma te hebben gevonden. DRUK OP DE AAN- (UIT)TOETS VAN DE TELEFOON (telefoon gaat aan) EN DE VERBINDING TUSSEN TELEFOON EN PC KOMT TOT STAND. RECHTSBOVEN IN HET KIES-SCHERM (onder gids voor apparaatverbinding) KOMT GT-I9000 + AFBEELDING TOESTEL TE STAAN (ook in de verkenner).
Of je deze procedure steeds opnieuw moet herhalen weet ik niet heb de telefoon 1 dag .
Anoniem: 197847
Ik zit nu op 320 kb/s. Het verschilt echt per tijdstip van de dag. Ik denk dat op drukke periodes van de dag het snelheid lager is. Probeer het anders effen met Speedtest.net deze kan je via de market krijgen. Heb je trouwens goed bereik van het plek waar je het test doet. Ik ben pas 3 dagen met Vodafone en de eerste dag zat ik op 160 kb/s en gisteren zat ik zelfs effen op de 850 kb/sKyo schreef op zondag 05 september 2010 @ 02:37:
[...]
Bij de test staat letterlijk dat je een klein bestandje tussen de 128 kb-1mb download voor de test... ik wil het eventuele bestandje vinden om em te verwijderen.
Zit nu op de 140 k/s. Vodafone heeft toch maar 1 soort vaste internetabonnement p/m (en dus niet zoals t-mobile, webnwalk en webnwalk plus praktijken)? Dan snap ik het grote verschil tussen onze snelheden niet...
Anoniem: 282322
ik heb alle firmwares er bijna op gehad.
toch blijf ik bij de i9000DDJG4 geroot en met lagfix
je leest er weinig over, maar draait hier probleemloos.
erg stabiel. zelfs de batterij duur gps en alles wat ik hier voorbij zie komen.
grtz decodertje
grtz decodertje
De problemen die op die link staan, zijn al opgelost. Weet niet of er nieuwe problemen zijn opgedoken sinds iOS4.1 though... Na jailbreaken is nog niet zo vrij als Android, maar je kunt tenminstens "eigen" apps installen. Maja, laten we hopen dat Samsung snel met een WERKENDE update komt. De Froyo build die op de Galaxy Tab draait, ziet er al veelbelovend uit. Het is onvergevelijk dat Samsung prioriteit geeft aan nieuwe toestellen ipv problemen van oude toestellen op te lossen. Maja het heeft allemaal met geld te maken. 't is de bedoeling dat een bedrijf winst gaat maken natuurlijk...Relief2009 schreef op zondag 05 september 2010 @ 03:40:
[...]
http://www.digitaltrends....-complain-about-the-most/
iPhone's zonder problemen? Voor mij iig geen iphone meer. Vrijheid van Android smaakt veel beter
Hoe bedoel je met toestel uit? Als ik mijn foon stil zet, komt er tuurlijk geen geluid uit. Je moet de alarm volume niet stil zetten en de rest wel. Ik raad je aan om met een widget te doen. Audiomanager of zo.partyondude schreef op zondag 05 september 2010 @ 12:24:
Ik heb er nog niks aan gedaan, geen FW upgrade en ook niet geroot. Ik wacht froyo wel af. Ding is een stuk sneller dan de N97 die ik had, wat een knakending was dat zeg
Zou wel mooi zijn als de wekker gewoon af gaat als het toestel uit is, zit dat toevallig in froyo, of moet Samsung dat zelf regelen? Ik vind dat echt maf namelijkIk zet hem nu 's nachts op stil en in de vliegtuigstand, dan verbruikt die zo goed als geen accu
Er zijn 1000 opties om een bestandje op je sdcard te krijgen. Bluetooth, wifi, usb, van extern naar intern sd... Google is nog altijd je beste vriend maat.Resinman schreef op zondag 05 september 2010 @ 09:22:
Kan iemand mij vertellen hoe ik een apk bestand vanaf mijn pc naar mijn interne sd kan kopiëren? Na een paar uur gelezen te hebben ben ik er nog niet uit
Edit: ik heb juist een app gevonden die alle contents op de foon kan zien en bewerken. Die heet DroidExplorer en is gratis. Je toestel moet wel geroot zijn.
[ Voor 42% gewijzigd door kevinman op 05-09-2010 14:23 ]
Ik bedoel dat ik wil dat mijn alarm gewoon afgaat als ik de telefoon volledig uit gezet heb. Dit is de eerste telefoon die ik heb die dat niet kan, heel apart.
Trouwens, als je telefoon op stil staat, gaat het alarm wel af hoor
Ik had dit in het begin ook, na een tijdje zal hij minder soepel gaan lopen...Anoniem: 368433 schreef op zondag 05 september 2010 @ 11:44:
i9000xxjm2
- raid does not fix stupid -
Als de telefoon volledig uitstaat? Welke dan? Ik heb Nokias, Sony Ericssons, Samsungs, HTC gehad, en geen enkel toestel is het mogelijk...partyondude schreef op zondag 05 september 2010 @ 13:55:
Ik bedoel dat ik wil dat mijn alarm gewoon afgaat als ik de telefoon volledig uit gezet heb. Dit is de eerste telefoon die ik heb die dat niet kan, heel apart.
Ik weet ook wel dat de alarm afgaat als die op stil staat. Ik bedoel als je enkel je alarm wilt horen, dus media, alerts, ringer, system en voice niet wilt horen terwijl slaapt, moet je enkel alarm niet op stil zetten.
Mijn blackberry, WM en symbian telefoons lieten het alarm ook gewoon afgaan ook al stond de telefoon uit.kevinman schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:19:
[...]
Als de telefoon volledig uitstaat? Welke dan? Ik heb Nokias, Sony Ericssons, Samsungs, HTC gehad, en geen enkel toestel is het mogelijk...
Ik weet ook wel dat de alarm afgaat als die op stil staat. Ik bedoel als je enkel je alarm wilt horen, dus media, alerts, ringer, system en voice niet wilt horen terwijl slaapt, moet je enkel alarm niet op stil zetten.
Zucht...
Beste mede Tweakers,
In het oerwoud van alle mobiele telefoon raak ik het spoor nu bijster. Ik was van plan een IPHONE 4 te kopen, maar door elke dag te tweaken ben ik erachter gekomen dat het qua prijs misschien niet de beste keus is. Nu heb ik mijn oog laten vallen op de Nokia N8 en de Samsung Galaxy S.
Wat ik met name van mijn telefoon verlang is dat het een alles in één wordt zonder de problemen die ik nu heb met mijn HTC Touch Diamond!
Vraagjes:
- Welke leuke aanbiedingen zijn er nu voor de Galaxy S (abbo max 35 euro incl internet).
- In hoeverre zou ik met de Galaxy S met name mijn series (zoals FInge, NCIS, House) kunnen bekijken?
- Zijn er 2 varianten van de S (8 en 16 GB)
- Heeft de camera ook HD en een flitser?
- Waar kan ik een overzicht van android apps zien?
- Zijn er verbeteringen aan te komen?
Misschien zijn het vragen die al beantwoord zijn maar om 4 delen keer 70 pagina's door te nemen is wel een beetje veel.
Trouwens ik kan wachten voor de aanschaf want voorlopig ben ik over naar BEN regelmatig ivm het niet kunnen beslissen wat en hoe.
In het oerwoud van alle mobiele telefoon raak ik het spoor nu bijster. Ik was van plan een IPHONE 4 te kopen, maar door elke dag te tweaken ben ik erachter gekomen dat het qua prijs misschien niet de beste keus is. Nu heb ik mijn oog laten vallen op de Nokia N8 en de Samsung Galaxy S.
Wat ik met name van mijn telefoon verlang is dat het een alles in één wordt zonder de problemen die ik nu heb met mijn HTC Touch Diamond!
Vraagjes:
- Welke leuke aanbiedingen zijn er nu voor de Galaxy S (abbo max 35 euro incl internet).
- In hoeverre zou ik met de Galaxy S met name mijn series (zoals FInge, NCIS, House) kunnen bekijken?
- Zijn er 2 varianten van de S (8 en 16 GB)
- Heeft de camera ook HD en een flitser?
- Waar kan ik een overzicht van android apps zien?
- Zijn er verbeteringen aan te komen?
Misschien zijn het vragen die al beantwoord zijn maar om 4 delen keer 70 pagina's door te nemen is wel een beetje veel.
Trouwens ik kan wachten voor de aanschaf want voorlopig ben ik over naar BEN regelmatig ivm het niet kunnen beslissen wat en hoe.

Iphone 5 -- eerste Iphone
Anoniem: 359147
De camera neemt in HD op.
Het beschikt niet over een flitser.
Ik weet niet waar jij je serie's wilt kijken op youtube of iets dergelijks?
of via de officiele site. Dit zou kunnen als je naar 2.2 kan updaten met flash erin.
Een overzicht van android apps kan je eigenlijk overal vinden.
Freewareandroidapps.net
Appbrain.com
Android.com/market
En bij vodafone heb je een actie 16 gb voor 27.95
-sms
-bel
-onbeperkt internetten.
Maar de actie is al volgens mijn afgelopen
of via de officiele site. Dit zou kunnen als je naar 2.2 kan updaten met flash erin.
Freewareandroidapps.net
Appbrain.com
Android.com/market
-sms
-bel
-onbeperkt internetten.
Nou al die vragen zijn te vinden met 0,1% inzet. De dingen die jij vraagt zijn gewoon specs, of prijzen van abbo's en die zijn overal te vinden..Mouse_NL schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:25:
Beste mede Tweakers,
knip--
Zucht...
Ik heb via m'n werk een Nokia 3109c en die kan gewoon uitgezet worden net als mijn oude S.E. W910i, ze wekken me dan keurig op tijd. Het Nokia leentoestel van KPN toen m'n N97 kapot was, een 6300 kon ook gewoon uitgezet worden. N97 volgens mij ook.kevinman schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:19:
[...]
Als de telefoon volledig uitstaat? Welke dan? Ik heb Nokias, Sony Ericssons, Samsungs, HTC gehad, en geen enkel toestel is het mogelijk...
Dus zo uniek is het niet
Effe ontopic .... zou je ook je ervaringen kunnen delen dan? Mijn vraag is in feite van kan de Samsung de strijd aan met de Iphone en de N8, omdat ik twijfel ... !!!!SgtElPotato schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:34:
[...]
Nou al die vragen zijn te vinden met 0,1% inzet. De dingen die jij vraagt zijn gewoon specs, of prijzen van abbo's en die zijn overal te vinden..
Aangezien ik steeds meer twijfels krijg heb ik de vraag hier neergezet niet om specs als dus danig te weten.
Thanx;Anoniem: 359147 schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:32:
De camera neemt in HD op.
Freewareandroidapps.net
Appbrain.com
Android.com/market
-sms
-bel
-onbeperkt internetten.
Series download ik (zeg maar de nieuwste seizoenen, die hier niet uit zijn. In DIvx formaat mijn vraag is kan je die gewoon op de Galaxy S afspelen want met name als ik naar min werk ga zou het leuk voor onderweg zijn. Trouwens het gamen erop gaat ook fijn, want ik ben ook nog een game fanaat.
Mijn twijfels zijn echt gebaseerd op de hoge prijs van de Iphone, de lange contractduur van de Iphone, maar aan de andere kant is de Iphone qua voorloper op de android natuurlijk gevestigd. Ik wordt soms gek van mezelf.
Ik heb inderdaad ook contact op genomen met ebay en claim gelegt bij paypal voor volledige terug gave van het gedrag. Was mijn eerste ebay aankoop, meteen met gebakke peren thuis komen is wel minder..... Had bij diegene namelijk ook zijn customer reviews bekeken waar hij 1200+ positieve feedback had. Maar helaas dat mag blijkbaar niet baten.fortfort schreef op zondag 05 september 2010 @ 10:42:
[...]
Ik heb ondertussen een email gekregen van ebay, dat het hier om een gehackt account gaat. Paypal dan maar aanspreken dus
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
De Galaxy S speelt DivX afMouse_NL schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:09:
[...]
Thanx;
Series download ik (zeg maar de nieuwste seizoenen, die hier niet uit zijn. In DIvx formaat mijn vraag is kan je die gewoon op de Galaxy S afspelen want met name als ik naar min werk ga zou het leuk voor onderweg zijn. Trouwens het gamen erop gaat ook fijn, want ik ben ook nog een game fanaat.
Mijn twijfels zijn echt gebaseerd op de hoge prijs van de Iphone, de lange contractduur van de Iphone, maar aan de andere kant is de Iphone qua voorloper op de android natuurlijk gevestigd. Ik wordt soms gek van mezelf.
Anoniem: 345234
Hier heb ik dus ook last van, ~100kbs met vodafone (of het nu 2 of volle balkjes zijn met 3g/H) terwijl mn maat met zn x10 en kpn netwerk rond de 250-300 zit naast mij. Zal er misschien een fout zijn gemaakt bij vodafone dat ze mij aan een goedkoop abonnement gekoppeld hebben ofzo? Ik heb iig duidelijk laten weten dat ik onbeperkt maximum snelheid wildeAnoniem: 197847 schreef op zondag 05 september 2010 @ 00:05:
[...]
Dat zou ik niet weten, maar waarom wil jij dat bestand terug vinden ? Ik denk niet dat hij een bestand download.
Vandaag zat ik opeens op de 400 en soms 650 kb per seconde heel raar. En nu zit ik rond de 250 a 300 kb per seconde
Nee denk het niet. Volgens mij is het gewoon erg afwisselend. De ene keer zit je rond de 200 andere keer rond de 850. waar het precies aan ligt weet ik niet. Bij mijn eerste test kwam ik uit op 170kb wat ik erg langzaam vond. Gisteren kwam ik uit op 850 en mijn laagste meting is 105 kb.Anoniem: 345234 schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:35:
[...]
Hier heb ik dus ook last van, ~100kbs met vodafone (of het nu 2 of volle balkjes zijn met 3g/H) terwijl mn maat met zn x10 en kpn netwerk rond de 250-300 zit naast mij. Zal er misschien een fout zijn gemaakt bij vodafone dat ze mij aan een goedkoop abonnement gekoppeld hebben ofzo? Ik heb iig duidelijk laten weten dat ik onbeperkt maximum snelheid wilde
Ik zit met de i9000xfjm6 firmware en moet zeggen dat het een hele goeie is. Tot heden geen enkel probleem gehad en gps werkt ook redelijk goed (snelle fix en veel satellieten, maar een beetje onstabiel).Anoniem: 282322 schreef op zondag 05 september 2010 @ 13:34:
grtz decodertje
Hmm oke, naja heb verder niks te klagen eigenlijk. Alles wat ik doe (internetten, youtube op hoge kwaliteit, market etc werkt prima) dus zou eigenlijk niet eens weten wat ik met 5x zo snel internet zou moeten maargoed, zou wel mooi meegenomen zijn van vodafone lol.Anoniem: 197847 schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:40:
[...]
Nee denk het niet. Volgens mij is het gewoon erg afwisselend. De ene keer zit je rond de 200 andere keer rond de 850. waar het precies aan ligt weet ik niet. Bij mijn eerste test kwam ik uit op 170kb wat ik er langzaam vond. Gisteren kwam ik uit op 850 en mijn laagste meting is 105 kb.
Ik heb nog een vraag die ik overigens nergens terug kon vinden met betrekking tot LauncherPro. Toen ik de GS net binnenhad (eind juni) heb ik er meteen launcherpro op gegooid en als je dan bij je applicaties zat (of in een applicatie zelf) en je drukte de home hadware button dan vroeg hij welk 'homescreen' je als standaard wilt hebben (orginele samsung of launcherpro).. Nu heb ik toen per ongeluk de orginele aangevinkt en op OK gedrukt om als standaard in te stellen, waarna ik launcherPro helemaal niet meer terug kon vinden. Nu heb ik via de EasyHome app LauncherPro weer aan de praat gekregen, maar elke keer als ik in het menu/game of wat dan ook zit en ik gebruik de hardware home button krijg ik weer die lelijke samsung homescreens en moet ik dus handmatig launcherpro weer aanklikken voordat deze verschijnt.
Voor mijzelf is het niet zo'n probleem om gewoon de home button(in app drawer zelf) te gebruiken (of de back hardware toets te gebruiken) maar andere mensen willen nogal graag op de home knop drukken omdat ze bv iphones gewend zijn en moet ik dus telkens weer de launcherpro launchen
Weet iemand hier een oplossing voor? Zodat ik dus LauncherPro weer als default heb..
Hij is anders goed ontopic....Mouse_NL schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:03:
[...]Effe ontopic .... zou je ook je ervaringen kunnen delen dan? Mijn vraag is in feite van kan de Samsung de strijd aan met de Iphone en de N8, omdat ik twijfel ... !!!!
Aangezien ik steeds meer twijfels krijg heb ik de vraag hier neergezet niet om specs als dus danig te weten.
Als je een klein beetje moeite doet en je een beetje door de Galaxy S topics worsteld kun je alle vragen vinden.
Daarnaast heb je ook nog zoiets als de zoek functie en iets wazigs als Google...
Of hij de strijd aan kan met de iPhone 4 en/of Nokia N8....tja..de N8 is er nog maar net dat moet dus nog blijken zoals je wel had kunnen vinden met b.v. Google en de iPhone 4 is pas leuk als hij gejailbreakt is (vind ik persoonlijk).
Nu kun jij zelf wel bepalen wat voor jou belangrijk is.
Of heb je liever dat wij een keuze voor je maken?
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Anoniem: 238992
Ik heb de zelfde toestellen als wat jij denkt bekeken.Mouse_NL schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:03:
[...]
Effe ontopic .... zou je ook je ervaringen kunnen delen dan? Mijn vraag is in feite van kan de Samsung de strijd aan met de Iphone en de N8, omdat ik twijfel ... !!!!
uiteindelijk heb ik de SGS besteld.Waarom?
symbian 3 schijnt niet veel beter te zijn dan symbian 2, en eind van het jaar komt waarschijnlijk al symbian 4 uit.
De webbrowser van de n8 schijnt niet geheel goed te werken, en met de SGS heb je een groter beeldscherm waardoor je meer kan zien.
Samsung heeft een prachtig scherm en android ziet er beter uit, en is volgens mij meer voor te verkrijgen.
Als je echt voor de foto's en video gaat, dan is de Nokia een betere optie.
De Samsung draait op 1 Ghz en de Nokia N8 op 680 mHz.
Maar voor de hdmi hoef je niet te gaan de SGS heeft weer DNLA.
kijk eens op youtube je ziet al veel filmpjes.
O ja als je de N8 wilt hebben voor het filmen, dan moet je er waarschijnlijk een externe microfoon bij nemen.
Ik heb een filmpje gezien waar er buiten mee werd gefilmd, dat leverde een hoop windruis op, en dit werd minder met de externe microfoon.(kon het zo 123 niet meer vinden, maar het was een filmpje uit nederland)
Een bijkomend nadeel van de N8 vind ik dat de camera uitsteekt, hij ligt hoger op de telefoon, met daarin gebouwd de microfoon.
Hierdoor krijg je natuurlijk de windruis, de wind gaat langs de telefoon en komt zo bij de microfoon.
Voor Android zijn meer APPS te verkrijgen als voor Nokia in de novi shop.
SGS vind ik er mooier uitzien, maar de behuizing van de Nokia N8 is wel beter.
De Samsung heeft een gratiss navigatiesysteem,maar die werkt online (gps problemen, nog niet kunnen testen
Nokia heeft Ovi maps die gratis is en offline werkt
kortom wat wil je kunnen doen met de telefoon
Das best knap, met een maximale snelheid van 3,6 MbitAnoniem: 197847 schreef op zondag 05 september 2010 @ 13:30:
[...]
Ik zit nu op 320 kb/s. Het verschilt echt per tijdstip van de dag. Ik denk dat op drukke periodes van de dag het snelheid lager is. Probeer het anders effen met Speedtest.net deze kan je via de market krijgen. Heb je trouwens goed bereik van het plek waar je het test doet. Ik ben pas 3 dagen met Vodafone en de eerste dag zat ik op 160 kb/s en gisteren zat ik zelfs effen op de 850 kb/s
Lol,inderdaad.Azrael schreef op zondag 05 september 2010 @ 16:27:
[...]
Das best knap, met een maximale snelheid van 3,6 Mbit
Weet je cker dat dat niet via wifi was?
Zit nu op 448kb.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 368433 op 05-09-2010 16:36 ]
Ik heb jaren Nokia's gehad (verschillende modellen) en die kon je inderdaad uitzetten en 't alarm werkte nog gewoon. Aangezien ik de Galaxy eigenlijk nooit uitzet, heb ik 't alarm nog niet getest.kevinman schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:19:
[...]
Als je 's nachts niet gestoord wilt worden, kan je het beste de telefoon op stil of vliegtuig-modus zetten. 't alarm negeert meestal de stille modus.
Sterker nog, hij speelt bijna alles af ! Alleen heb ik bij bepaalde bestanden geen geluid. Ik moet nog even uitvogelen waar dat aan ligt, maar volgens mij komt 't door AC3-surround.
Zoals beloofd wat meer info over de flip-case die ik onlangs heb ontvangen.
Het betreft deze eBay aanbieding, en bevat naast de flip-case ook 2 screen protectors, die goed passen.
Foto's:

De houder voor de GSG is plastic fantastic, maar houdt de telefoon wel goed vast. Helaas is het niet bepaald subtiel uitgevoerd, waardoor het nogal wat dikte toevoegt aan het geheel.

Hier is goed te zien hoeveel dikker het geheel is ten opzicht van de gsm alleen.

Aan de achterzijde zitten 2 openingen die netjes overeen komen met de lens en speaker.

De GSG wordt op 4 hoeken stevig vastgehouden en de binnenzijde van de flap is bekleed met velours, om krassen te voorkomen.

Dichtgeklapt zijn de 3,5mm jack en USB-aansluiting nog steeds bereikbaar.
De sluiting werkt met een magneetje en is sterk genoeg om de flap op z'n plek te houden. Helaas is de flip-case niet van echt leer, terwijl de eBay-add dit wel claimt, maar aan de andere kant, voor dit geld (iets meer dan €7, inc verzending) is dat ook niet mogelijk. In mijn optiek maakt het ook eigenlijk niet heel veel uit. Het ziet er netjes uit (geen opzichtige prints e.d.), de telefoon zit goed beschermd, en, voor mij ook niet geheel onbelangrijk, de telefoon is vrij makkelijk te bevrijden uit de case.
Een ander pluspunt, het scherm van de SGS reageert niet op de flap, dus ook al is het scherm actief, je kan hem rustig dichtklappen.
Omdat het geheel behoorlijk wat dikker is dan de SGS alleen (19mm, tegen 9,5mm van de SGS), heb je wel iets meer body om vast te houden.
[ Voor 49% gewijzigd door deepbass909 op 05-09-2010 18:27 ]
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Alleen geen subs helaasdeepbass909 schreef op zondag 05 september 2010 @ 16:34:
[...]
Ik heb jaren Nokia's gehad (verschillende modellen) en die kon je inderdaad uitzetten en 't alarm werkte nog gewoon. Aangezien ik de Galaxy eigenlijk nooit uitzet, heb ik 't alarm nog niet getest.
Als je 's nachts niet gestoord wilt worden, kan je het beste de telefoon op stil of vliegtuig-modus zetten. 't alarm negeert meestal de stille modus.
[...]
Sterker nog, hij speelt bijna alles af ! Alleen heb ik bij bepaalde bestanden geen geluid. Ik moet nog even uitvogelen waar dat aan ligt, maar volgens mij komt 't door AC3-surround.
Iemand met Froyo die kan kijken of daar wel losse subs afgespeeld worden?
Andere video spelers uit de market vond ik tamelijk waardeloos werken (oa Rockplayer heb ik geprobeerd), de video player van samsung werkt verder top (oja, het lock logotje als je de powerknop een keer indrukt zou na x seconden wel weg mogen totdat je het scherm weer aan raakt oid.
[ Voor 15% gewijzigd door GoldenSample op 05-09-2010 19:00 ]
De app Home Switcher doet precies wat je vraagt....Anoniem: 345234 schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:49:
[...]
Weet iemand hier een oplossing voor? Zodat ik dus LauncherPro weer als default heb..
Anoniem: 299404
Die lag begint mij nu ook wel te irriteren
Ik heb de lagfix erop gegeooit en na paar weken weer het zelfde, begint weer traag te worden enz enz
Ik hoop echt dat samsung dit met de froyo update oplost, want dit vind ik tog ook wel de grooste punt waar samsung iets aan moet doen.
Want over de GPS hebben ze al gezegd dat er een fix komt, en ze hebben nog niks gezged over de lag problemen maar tog hoop ik dat het met froyo opgelost zal zijn
Ik heb de lagfix erop gegeooit en na paar weken weer het zelfde, begint weer traag te worden enz enz
Ik hoop echt dat samsung dit met de froyo update oplost, want dit vind ik tog ook wel de grooste punt waar samsung iets aan moet doen.
Want over de GPS hebben ze al gezegd dat er een fix komt, en ze hebben nog niks gezged over de lag problemen maar tog hoop ik dat het met froyo opgelost zal zijn
Ben zelf aan het kijken naar de spullen van pdair, daar heb ik 2 jaar geleden ook me screenprotector besteld voor me omnia en later ergens anders nog 1 besteld maar die na dag weer vervangen door die van pdair.
Weet iemand het verschil tussen hun Ultra en normale
Verder wordt het de book of pouch (denk eerder de laatste, haal hem toch uit dat ding zodra ik bij me bureau zit en leg hem er bovenop zoals ik nu met me meegeleverde omnia millionaire leren pouch
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Dat is een erg mooie case!deepbass909 schreef op zondag 05 september 2010 @ 16:34:
Zoals beloofd wat meer info over de flip-case ...
Top! Werkt perfect dankuRDhits schreef op zondag 05 september 2010 @ 19:03:
[...]
De app Home Switcher doet precies wat je vraagt....
ben ik trouwens de enige die na 1-2 dagen regelmatig gebruik nog maar 60-80mb ram vrijhoudt na alle apps te hebben gekillt?
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 345234 op 05-09-2010 19:31 ]
Anoniem: 103465
Ja klopt deze versie heb ik sinds die uitkwam in india en deze werkte ook zonder lagfix probleemloos. Na veel berichten over lagfix en quadranto besloot ik ook maar eens een lagfix toe te passen. Ook qua gps en natterij weining te klagen 2 dagen normaal gebruik .Anoniem: 282322 schreef op zondag 05 september 2010 @ 13:34:
grtz decodertje
Heb toen in het begin ook hier op tweakers aangegeven deze te gebruiken want ik had al die problemen niet
met lag en gps.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 05-09-2010 19:39 ]
Ram geheugen loopt idd langzaam terug maar daar heb ik de app memory booster voor,Anoniem: 345234 schreef op zondag 05 september 2010 @ 19:25:
[...]
Top! Werkt perfect danku
ben ik trouwens de enige die na 1-2 dagen regelmatig gebruik nog maar 60-80mb ram vrijhoudt na alle apps te hebben gekillt?
dat progje haalt zeg maar het "verloren" ram geheugen terug
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Voor alle zekerheid: als ik naar het applicatie scherm ga -> dan de knop naast de homeknop druk -> dan een app 'verwijder', uninstall je hem dan ook helemaal of verwijder je zo alleen het snelkoppeling icoontje?
Is er sowieso een uninstaller app te downloaden voor je samsung die ervoor zorgt dat een software zonder 'restjes' achter te laten ook echt ECHT uninstalled is?
Is er sowieso een uninstaller app te downloaden voor je samsung die ervoor zorgt dat een software zonder 'restjes' achter te laten ook echt ECHT uninstalled is?
Anoniem: 238992
De SGS is mijn eerste smartphone.
Ik ben nog totaal een leek wat betreft smartphones, en hoop dat ik hier een hoop kan vinden hoe ik iets moet instellen of moet gebruiken.
Nu krijg ik de telefoon waarschijnlijk aanstaande woensdag( dat hoop ik want de voorraad is op dit moment gering, en mijn nummer moet worden overgezet)
Maar ik weet dat er antivirus programma's zijn, en heb daar een vraag over
gebruiken jullie antivirus programma's en welke is er goed?
En is dit echt nodig om te gebruiken?
Ik ben nog totaal een leek wat betreft smartphones, en hoop dat ik hier een hoop kan vinden hoe ik iets moet instellen of moet gebruiken.
Nu krijg ik de telefoon waarschijnlijk aanstaande woensdag( dat hoop ik want de voorraad is op dit moment gering, en mijn nummer moet worden overgezet)
Maar ik weet dat er antivirus programma's zijn, en heb daar een vraag over
gebruiken jullie antivirus programma's en welke is er goed?
En is dit echt nodig om te gebruiken?
mVideoplayer doet precies wat jij wilt. En hij kan veel beter overweg met HD-video en ondersteund ondertiteling.GoldenSample schreef op zondag 05 september 2010 @ 18:55:
[...]
Alleen geen subs helaas
Iemand met Froyo die kan kijken of daar wel losse subs afgespeeld worden?
Andere video spelers uit de market vond ik tamelijk waardeloos werken (oa Rockplayer heb ik geprobeerd), de video player van samsung werkt verder top (oja, het lock logotje als je de powerknop een keer indrukt zou na x seconden wel weg mogen totdat je het scherm weer aan raakt oid.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Goeie tip, bedankt!Megapaul schreef op zondag 05 september 2010 @ 20:15:
[...]
Ram geheugen loopt idd langzaam terug maar daar heb ik de app memory booster voor,
dat progje haalt zeg maar het "verloren" ram geheugen terug
Heb meteen die batterij booster erbij genomen, ervaring mee?
Ja, daar is tie weer de hardcase. Tig pagina's terug al gepost met foto'sdeepbass909 schreef op zondag 05 september 2010 @ 16:34:
De sluiting werkt met een magneetje en is sterk genoeg om de flap op z'n plek te houden. Helaas is de flip-case niet van echt leer, terwijl de eBay-add dit wel claimt, maar aan de andere kant, voor dit geld (iets meer dan €7, inc verzending) is dat ook niet mogelijk. In mijn optiek maakt het ook eigenlijk niet heel veel uit. Het ziet er netjes uit (geen opzichtige prints e.d.), de telefoon zit goed beschermd, en, voor mij ook niet geheel onbelangrijk, de telefoon is vrij makkelijk te bevrijden uit de case.
Een ander pluspunt, het scherm van de SGS reageert niet op de flap, dus ook al is het scherm actief, je kan hem rustig dichtklappen.
Omdat het geheel behoorlijk wat dikker is dan de SGS alleen (19mm, tegen 9,5mm van de SGS), heb je wel iets meer body om vast te houden.
Tubes....It's what make music music!
Voor de mensen die gebruik hebben gemaakt van de garantie, vraagt Samsung om een bon?
Of gaat het net als bij Nokia op IMEI nummer?
Of gaat het net als bij Nokia op IMEI nummer?
Vroeg Samsung aan jou een bon?Lukosje schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 13:21:
Heb net mijn toestel terug gekregen van garantie
"Samsung I9000 Galaxy S Firmware: I9000XXJPD ONLINE. Android 2.2"
Bron: https://twitter.com/SamFirmware
Morgen maar eens even kijken waar ik hem dan kan vinden...
Morgen maar eens even kijken waar ik hem dan kan vinden...
-
Moet dat een officiële aankondiging voorstellen?
Ik lees in de reacties: no froyo en JPD = FAKEwoutertjuh88 schreef op zondag 05 september 2010 @ 21:39:
"Samsung I9000 Galaxy S Firmware: I9000XXJPD ONLINE. Android 2.2"
gloeiende ........ klote WeFi heeft mijn macadres vernaggelt. kwam er net achter dat ik niet de enige ben.
op een gegeven moment connect je wifi niet meer, en krijg je de melding "kan niet scannen" als je een wifi access point gaat zoeken.
uninstall van wefi geeft geen oplossing, buiten dat de software er nu af is....
enige oplossing om je wifi weer werkend te krijgen is hard resetten. dus zojuist weer in de weer geweest met Titanium Backup . maar we zijn weer online met werkende wifi
advies aan iedereen met een Galaxy:
GEBRUIK GEEN WEFI!
op een gegeven moment connect je wifi niet meer, en krijg je de melding "kan niet scannen" als je een wifi access point gaat zoeken.
uninstall van wefi geeft geen oplossing, buiten dat de software er nu af is....
enige oplossing om je wifi weer werkend te krijgen is hard resetten. dus zojuist weer in de weer geweest met Titanium Backup . maar we zijn weer online met werkende wifi
advies aan iedereen met een Galaxy:
GEBRUIK GEEN WEFI!
Ik zie het nut eerlijk gezegd ook niet van WeFi.... Ik zie bij heel veel mensen die problemen hebben met WeFi....
-
ik zag het nut ook niet, daarom wilde het gewoon een dagje of wat proberen, om te zien of het dus wel of geen nut had. Heb het er 2 dagen op gehad voordat het dus fout ging.
Welke methode is beter, kies installeren of die losse driversGh0stw4lk3r schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:10:
Je tel wordt pas herkend na installatie van KIES of onderstaande drivers
losse USB drivers voor de Galaxy, zo kan je connecten zonder KIES te installeren
Kies is een wel heel brak programma. Elke keer als ik m'n telefoon aansluit wordt ie binnen de kortste keren niet meer herkend, bovendien ziet de telefoon de interne SD dan ook niet meer dus moet je rebooten.
Ik ga het maar eens deinstallen en kijken of het met losse drivers beter gaat.
Wordt nog leuk als de firmwareupdate uitkomt, denk dat ik die maar bij een Samsung-servicepunt moet laten installeren..
Ik zet bestanden nu maar noodgedwongen met Wifi File Explorer op m'n telefoon, werkt opzich prima, maar als je bv. een navigatieprog erop wilt zetten duurt het wel even..
Ik ga het maar eens deinstallen en kijken of het met losse drivers beter gaat.
Wordt nog leuk als de firmwareupdate uitkomt, denk dat ik die maar bij een Samsung-servicepunt moet laten installeren..
Ik zet bestanden nu maar noodgedwongen met Wifi File Explorer op m'n telefoon, werkt opzich prima, maar als je bv. een navigatieprog erop wilt zetten duurt het wel even..
[ Voor 34% gewijzigd door Azrael op 05-09-2010 22:35 ]
Hoezo, moet die via KIES geinstalleerd worden ofzo?Azrael schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:31:
Als je het officieel wilt doen wel ja, maar de kans is natuurlijk heel erg groot dat de firmware ook binnen de kortste keren op samsung-firmwares.com en op andere plekken te krijgen is zodat je gewoon met Odin aan de slag kunt.Kyo schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:50:
[...]
Hoezo, moet die via KIES geinstalleerd worden ofzo?
ok, hm, ik zie wel, zal vooralsnog als noob maar kies installeren om te kijken of ie echt zo verschrikkelijk is.KneoK schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:00:
[...]
Als je het officieel wilt doen wel ja, maar de kans is natuurlijk heel erg groot dat de firmware ook binnen de kortste keren op samsung-firmwares.com en op andere plekken te krijgen is zodat je gewoon met Odin aan de slag kunt.
Ben jouw en die andere gozer nog een verontschuldiging schuldig: ben naar die shop toe gegaan en stond voor lul toen ie em gewoon effe wat harder erin drukte.
Kyo schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:05:
[...]
ok, hm, ik zie wel, zal vooralsnog als noob maar kies installeren om te kijken of ie echt zo verschrikkelijk is.
Ben jouw en die andere gozer nog een verontschuldiging schuldig: ben naar die shop toe gegaan en stond voor lul toen ie em gewoon effe wat harder erin drukte.
Maar super dat je het hier wel even meld
Ah wist niet dat het ook met een ander programma kan, goed om te wetenKneoK schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:00:
[...]
Als je het officieel wilt doen wel ja, maar de kans is natuurlijk heel erg groot dat de firmware ook binnen de kortste keren op samsung-firmwares.com en op andere plekken te krijgen is zodat je gewoon met Odin aan de slag kunt.
Kom er net (
Ik had bij de flip-case niet direct de link gelegd met de benaming "Hard-case". Dat zijn toch over het algemeen meer de hard-plastic cases die alleen de achterkant omvatten (net als de soft-cases).silitek schreef op zondag 05 september 2010 @ 21:21:
[...]
Ja, daar is tie weer de hardcase. Tig pagina's terug al gepost met foto's. Fijn ding alleen die screen protectors is 3X niks. Ach voor die 7euro.
En ik hou dit topic toch behoorlijk in de gaten, maar ik had deze zelf nog niet voorbij zien komen. Maar goed, voor €7 kan je inderdaad makkelijk de gok wagen, en de screen protectors, ach je krijgt ze er gratis bij. Er zit er nu één op, en voor mij heeft het wel 1 héél groot voordeel, namelijk het touchscreen is minder gevoelig geworden. Ik had regelmatig last van de extreme gevoeligheid (ongewenst apps openen, telkens widgets verschuiven, softkeys die te snel reageren).
De discussie viel mij ook al op.Kyo schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:05:
[...]Ben jouw en die andere gozer nog een verontschuldiging schuldig: ben naar die shop toe gegaan en stond voor lul toen ie em gewoon effe wat harder erin drukte.
Respect dat je dit hier wel even meld.
Happy Blessings <3
Ik had Kies zo aan de praat maar vind het verder weinig toegevoegde waarde hebben als programma maar het is zeker de moeite waard om het even te proberen als je zonder zorgen wilt updaten naar Froyo als die uitkomt.Kyo schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:05:
[...]
ok, hm, ik zie wel, zal vooralsnog als noob maar kies installeren om te kijken of ie echt zo verschrikkelijk is.
Het grootste probleem voor mij was niet Kies zelf (gewoon de x64 installer gebruikt en de x64 drivers geinstalleerd) maar de MTP applicatie die op je toestel draait. Als je op je sd kaartje bestanden hebt met een naam groter dan 18 tekens (zonder extensie) dan schiet die applicatie in een loopje tussen starten en afsluiten en dan krijg je geen verbinding met Kies. Dit wordt over het algemeen door Soundhound veroorzaakt. Wat je dan doet is even naar je sd kaartje gaan en de map Soundhound leegmaken. Je verwijdert de app hier niet mee maar alleen de cache bestanden.
Ook als je LauncherPro draait dan start de MTP app niet, dus je moet dan even wisselen naar je standaard home als je verbinding wilt maken, Instellingen > Toepassingen > Toepassingen beheren > LauncherPro > Standaardinstellingen wissen. Als je nu op je home knop drukt wordt je gevraagd met welke applicatie je dat wilt openen, dan kies je je standaard home.
Top dat je toestel verder in orde is, liever even voor lul staan dan je toestel moeten ruilen met alle eventuele ellende van dien
Weet iemand hoe je de verkeersinfo werkend krijgt bij google navigation? Hij start iedere keer op met de melding "geen verkeersinfo"
Be fast .... Be furious....
Zijn er hier mensen die gebruik maken van de rabobank app?
Ik heb hem gisteravond geïnstalleerd, maar krijg steeds de melding dat er technische problemen zijn.
Ik heb hem gisteravond geïnstalleerd, maar krijg steeds de melding dat er technische problemen zijn.
hoe verwijder ik in één keer al mijn contactpersonen van de sim-kaart?
niet.eastwalk schreef op maandag 06 september 2010 @ 08:36:
hoe verwijder ik in één keer al mijn contactpersonen van de sim-kaart?
Ik zie btw op twitter al verschillende 2.2 roms voor de I9000 voorbij komen, maar vraag me zo langzamerhand wel een beetje af of er uberhaupt al een officiele versie is gereleased...
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Vanmorgen kreeg ik ook de melding over technische problemen. Ik weet dat die zaterdag wel normaal werkte.Raymond schreef op maandag 06 september 2010 @ 08:35:
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ik heb hem ook. En ik ben er zeer tevreden over. Ook al gebruik ik de screenprotectors niet.
ah, ok. Ik was al bang dat het aan mij lagMegaTronics schreef op maandag 06 september 2010 @ 08:42:
[...]
Vanmorgen kreeg ik ook de melding over technische problemen. Ik weet dat die zaterdag wel normaal werkte.
wap.rabomobiel.nl werkte ook al niet op mijn telefoon, maar op de pc doet'ie het wel, vandaar.
Net even getest, en hier werkt hij gewoon. Wellicht dat er echt wat technische problemen waren bij de RabobankRaymond schreef op maandag 06 september 2010 @ 08:35:
Ik ben erachter: Ik moest mijn 5 cijferige code wijzigen via de rabofoon. Dat snap ik niet helemaal, want volgens mij had ik alles al geregeld via internetbankieren. Ik kwam erachter, omdat ik express een verkeerde code had ingevoerd en toen kreeg ik keurig de melding dat ik een verkeerde code ingevuld had. En bij de juiste code kreeg ik de melding "er zijn technische problemen".
Wel jammer dat die app dan niet even een duidelijker melding geeft
Wel jammer dat die app dan niet even een duidelijker melding geeft
Even een rabofoon pincode (5 cijferig) aanvragen dan werkt hetMegaTronics schreef op maandag 06 september 2010 @ 08:42:
[...]
Vanmorgen kreeg ik ook de melding over technische problemen. Ik weet dat die zaterdag wel normaal werkte.
Je had het al gevonden! had hetzelfde probleem gehad

[ Voor 10% gewijzigd door GandalfTheGrey op 06-09-2010 13:18 ]
Anoniem: 130777
Hallo,
Een vraag. Weet iemand waar je kunt zien hoeveel RAM geheugen je in totaal op je telefoon hebt en hoeveel je ervan gebruikt?
Als ik namelijk kijk bij instellingen/toepassingen/actieve services, en ik tel het beschikbare aantal mb (op moment 136 + 102) en het overige mb (49 mb in 4 services) bij elkaar op kom ik niet aan het totale aantal RAM dat de Galaxy volgens de specs moet hebben: 512 MB.
Tel ik dit verkeerd bij elkaar op? Vergeet ik een deel? Moet ik ergens anders kijken of is dit niet te controleren?
Ik hoor het graag, Alvast bedankt!
Een vraag. Weet iemand waar je kunt zien hoeveel RAM geheugen je in totaal op je telefoon hebt en hoeveel je ervan gebruikt?
Als ik namelijk kijk bij instellingen/toepassingen/actieve services, en ik tel het beschikbare aantal mb (op moment 136 + 102) en het overige mb (49 mb in 4 services) bij elkaar op kom ik niet aan het totale aantal RAM dat de Galaxy volgens de specs moet hebben: 512 MB.
Tel ik dit verkeerd bij elkaar op? Vergeet ik een deel? Moet ik ergens anders kijken of is dit niet te controleren?
Ik krijg die optie niet eens, er verschijnt zelfs geen USB icoon in die balk. Vroeger kon ik inderdaad de telefoon inpluggen en de sd kaart koppelen zodat ik er bij kan op de PC. Nu hoor ik wel een geluidje wat je ook hoort als je hem oplaadt, maar verder gebeurt er weinig. Windows geeft vervolgens aan dat er een onbekend USB apparaat is aangesloten. Telefoon uitzetten, verbinden en aanzetten zoals in dit topic wordt aangegeven is mij ook niet gelukt.nokiaan958GB schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 23:07:
[...]
heb je de handeling "koppelen" wel gedaan?
Als je SGS is aangesloten moet je de bovenbalk naar beneden trekken, op usb-verbinding klikken en koppelen kiezen zoals beschreven
Editje: Op mijn werk @ XP 32 bit lukt het nu wel
[ Voor 8% gewijzigd door NoepZor op 06-09-2010 13:39 ]
De wijzen komen uit het Oosten!
Anoniem: 282311
Hola!
M'n SGS werkt super, GPS ook zeer nauwkeurig (ben een fervent gebruiker van RunKeeper), maarrrr...
Ik heb problemen met de widget van Nu.nl. Die refresht niet automatisch. En als ik het handmatig probeer (linksonder op het icoontje binnen de widget), gebeurt er ook niets...
[staat overigens uitgeschakeld binnen m'n task killer, die killt 'm dus niet
- heb de app al volledig verwijderd, foon opnieuw opgestart, opnieuw geinstalleerd e.d.]
Iemand ook dit probleem en eventueel de oplossing?
M'n SGS werkt super, GPS ook zeer nauwkeurig (ben een fervent gebruiker van RunKeeper), maarrrr...
Ik heb problemen met de widget van Nu.nl. Die refresht niet automatisch. En als ik het handmatig probeer (linksonder op het icoontje binnen de widget), gebeurt er ook niets...
[staat overigens uitgeschakeld binnen m'n task killer, die killt 'm dus niet
Is er een mogelijkheid dat je kan zien dat je een sms hebt ontvangen of een oproep hebt gemist als je je telefoon een tijdje niet hebt gebruikt..
Bij een HTC knippert een 'lichtje' zodat je weet dat je iets hebt gemist.
Moet namelijk af en toe op m'n telefoon kijken of ik iets heb gemist
Wat is er zo erg om even te unlocken?jacky00 schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:08:
Is er een mogelijkheid dat je kan zien dat je een sms hebt ontvangen of een oproep hebt gemist als je je telefoon een tijdje niet hebt gebruikt..
Zoek anders even op NoLed
Ik heb trouwens een idee voor NoLed
[ Voor 13% gewijzigd door HaTe op 06-09-2010 15:20 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Dat vind ik echt een super idee! Zo simpel dat ik me voor m'n hoofd sla dat ik er zelf niet op ben gekomen!HaTe schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:19:
[...]
Wat is er zo erg om even te unlocken?
Zoek anders even op NoLed
Ik heb trouwens een idee voor NoLedIpv pixels op het scherm te gebruiken, kunnen de oplichtende toetsen misschien ook wel worden gebruikt!

DeputyNL
Ik had daar ook ruzie mee. Ik heb uiteindelijk de Nu.nl widget er maar af gegooit.Anoniem: 282311 schreef op maandag 06 september 2010 @ 14:07:
Hola!
[staat overigens uitgeschakeld binnen m'n task killer, die killt 'm dus niet- heb de app al volledig verwijderd, foon opnieuw opgestart, opnieuw geinstalleerd e.d.]
Nog 'n vraagje: er is hier eerder gesproken over de Task Manager van Samsung zelf. Deze zou ofwel op de telefoon zelf staan bij levering, ofwel bij de Samsung apps vermeld staan. Maar bij mij geen van beide! Hoe/waar kan ik 'm vinden?
Hij staat bij de widgets, op je homescreen drukken totdat een menutje naar boven komt en daar kan je hem toevoegen aan je homescreen.Anoniem: 282311 schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:36:
Nog 'n vraagje: er is hier eerder gesproken over de Task Manager van Samsung zelf. Deze zou ofwel op de telefoon zelf staan bij levering, ofwel bij de Samsung apps vermeld staan. Maar bij mij geen van beide! Hoe/waar kan ik 'm vinden?
En het is er al: [MOD] BackLightNotification v0.9.5 RC1 - Use the backlight for incoming notificationsdeputy schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:22:
[...]
Dat vind ik echt een super idee! Zo simpel dat ik me voor m'n hoofd sla dat ik er zelf niet op ben gekomen!
Alleen nog niet compatible met Voodoo.. Dan maar wachten
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Da's niet helemaal waar: Het is een nieuwe Samsung App. Dus je moet eerst naar samsung apps gaan, dat updaten en dan staat'ie daar tussen om te downloaden.ReFresh F5 schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:49:
[...]
Hij staat bij de widgets, op je homescreen drukken totdat een menutje naar boven komt en daar kan je hem toevoegen aan je homescreen.
En volgens mij is het helemaal geen widget?
edit: Ik zit nu ff tussen die apps te snuffelen. Het leek me wel eens leuk om die Asphalt game te proberen, maar dan krijg ik een seintje van de foon dat'ie 70MB is
[ Voor 18% gewijzigd door Raymond op 06-09-2010 16:17 ]
http://www.stealthguards....full-body-protection.html
Heb 2 screenprotectors binnen gekregen van de Vibrant. Gratis. Slechts $ 2,85 shipping.
Passen prima op de I9000, waarbij de home toets ook wordt bedekt. Dit levert geen problemen op.
Ik heb de link erbij gedaan, omdat de aanbieding nog steeds op hun site staat.
Heb 2 screenprotectors binnen gekregen van de Vibrant. Gratis. Slechts $ 2,85 shipping.
Passen prima op de I9000, waarbij de home toets ook wordt bedekt. Dit levert geen problemen op.
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Anoniem: 130777
Iemand??Anoniem: 130777 schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:26:
Hallo,
Zoek het topic nog eens door. De 512MB ziet Android 2.1 niet. 2.2 Wel
2 voor 2,85? Ik heb net besteld en heb er 2 voor 4,85 (2,85 + 2 voor extra)Embryo1 schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:29:
http://www.stealthguards....full-body-protection.html
Hola,
- hij staat niet standaard tussen m'n widgets
- maar staat ook niet tussen de (geupdate) Samsung Apps! Heb wel diverse nieuwe updates binnen van Samsung Apps, maar geen Task Killer...
Jullie 'n idee?
- hij staat niet standaard tussen m'n widgets
- maar staat ook niet tussen de (geupdate) Samsung Apps! Heb wel diverse nieuwe updates binnen van Samsung Apps, maar geen Task Killer...
Jullie 'n idee?
Raymond schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:11:
[...]
Da's niet helemaal waar: Het is een nieuwe Samsung App. Dus je moet eerst naar samsung apps gaan, dat updaten en dan staat'ie daar tussen om te downloaden.
En volgens mij is het helemaal geen widget?
edit: Ik zit nu ff tussen die apps te snuffelen. Het leek me wel eens leuk om die Asphalt game te proberen, maar dan krijg ik een seintje van de foon dat'ie 70MB isDa's wel een flink spelletje dan
Eh thanx aan een ieder met info aan jou ervaring heb ik tenminste een heleboel; Ik ga nog kijken voor een leuke actie qua abonnement, want daar moet ik mij nu in gaan verdiepen. Ik ben ook een link tegengekomen waar het 1 en ander ook staat inmiddels heb ik de filmpjes bekeken en verder deze topic door gelezen.
Het wordt voor mij steeds spannender...... !!!
Als de Galaxy S zowel films als mp3 als games (naast het bellen en internetten) op orde heeft wordt het een heel lastige keuze. Wat betreft de GPS ik zal toch internet nemen dus dat zit er denk ik dan bij. EN je hebt idd gelijk de N8 heeft een kleiner scherm.
Wat zeker voor mij belangrijk is is dat de smartphone echt de functies nakomt. Waarom ik er zo op hamer ik 2 jaar geleden de HTC Touch Diamond gekocht, nou wat een ellende heb ik met dat toestel gehad en nog steeds. Hij doet niks wat eigenlijk bedoeld is. Ik had hem sowieso aangeschaft voor mijn muziek / radio en eventueel ook films, navigatie en internet maar nu kan hij niet eens goed opslaan of de zaken als een adressenboek goed weergeven. Ze hebben later de TD 2 uitgebracht met alle aanpassingen die erbij mij mis waren.
Vandaar ook mijn twijfel tussen deze 3 phones:
- Iphone 4
- Galaxy S
- Nokia N8
Ook in die volgorde; Maar nogmaals ik vind het qua prijs en abbo soort voor de iphone eigenlijk not done.
***** Met jullie steun en opmerkingen en ervaringen kunnen jullie idd voor mij kiezen ********
----------
@ Gutteguttegut --- je had ook niks kunnen zeggen --- maar je ervaringen kunnen delen, ik mag aannemen dat je een Galaxy hebt !
.
---------
Het wordt voor mij steeds spannender...... !!!
Als de Galaxy S zowel films als mp3 als games (naast het bellen en internetten) op orde heeft wordt het een heel lastige keuze. Wat betreft de GPS ik zal toch internet nemen dus dat zit er denk ik dan bij. EN je hebt idd gelijk de N8 heeft een kleiner scherm.
Wat zeker voor mij belangrijk is is dat de smartphone echt de functies nakomt. Waarom ik er zo op hamer ik 2 jaar geleden de HTC Touch Diamond gekocht, nou wat een ellende heb ik met dat toestel gehad en nog steeds. Hij doet niks wat eigenlijk bedoeld is. Ik had hem sowieso aangeschaft voor mijn muziek / radio en eventueel ook films, navigatie en internet maar nu kan hij niet eens goed opslaan of de zaken als een adressenboek goed weergeven. Ze hebben later de TD 2 uitgebracht met alle aanpassingen die erbij mij mis waren.
Vandaar ook mijn twijfel tussen deze 3 phones:
- Iphone 4
- Galaxy S
- Nokia N8
Ook in die volgorde; Maar nogmaals ik vind het qua prijs en abbo soort voor de iphone eigenlijk not done.
***** Met jullie steun en opmerkingen en ervaringen kunnen jullie idd voor mij kiezen ********
----------
@ Gutteguttegut --- je had ook niks kunnen zeggen --- maar je ervaringen kunnen delen, ik mag aannemen dat je een Galaxy hebt !

---------
[ Voor 18% gewijzigd door Mouse_NL op 06-09-2010 17:54 . Reden: meerdee bedankjes ]
Nee,HaTe schreef op maandag 06 september 2010 @ 17:11:
2 voor 2,85? Ik heb net besteld en heb er 2 voor 4,85 (2,85 + 2 voor extra)
je hebt gelijk. Het andere ingesloten protectie scherm, was voor de achterzijde.
Overigens heb ik er maar 1 besteld, want er zit levenslange garantie op.
[ Voor 12% gewijzigd door Embryo1 op 06-09-2010 17:49 ]
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Vaag probleempje... Vandaag is m'n nummer overgezet van T-Mobile naar Vodafone, zo te zien zonder problemen. Heb prima bereik en ik ben bereikbaar via m'n eigen nummer. Maar de telefoon wil geen dataverbinding maken. Ik heb de APN instellingen zoals het op de Vodafone site staat geprobeerd, een aantal die in het vorig topic staan en een aantal van internet geplukt, maar totaal niks. Reboot, nog niets. APN standaard instellingen reset, nog niets. Iemand hier wel eens hetzelfde gehad? Heb weinig zin om nu weer een reset uit te voeren, maar zonder dataverbinding heb ik buitenshuis natuurlijk een manke telefoon.
Ik heb uitgevinkt dat hij data mag gebruiken tijdens roaming en er staat ook geen R symbool boven de ontvangst indicatie.eonflux schreef op maandag 06 september 2010 @ 18:21:
@Propane, staat roaming uit?
Jongens, deze kan dicht hoor. Er is een nieuw topic, zie hierboven.Ganymedus schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:16:
tijd voor een nieuwe topic lijkt mij: deel 5
Ik heb dit ook gehad. geen G,3G of H boven mijn signaalsterkte symbool. Het bleek toch aan mijn settings te liggen. Via instellingen heb ik niet handmatig het vodafone netwerk gekozen, maar automatisch laten kiezen. Hij kwam op Vodafone (mijn provider). Als ik nu naar het buitenland ga, komt de R boven de signaalsterkte te staan.Propane schreef op maandag 06 september 2010 @ 18:48:
[...]
Ik heb uitgevinkt dat hij data mag gebruiken tijdens roaming en er staat ook geen R symbool boven de ontvangst indicatie.
Kom ik terug staat er weer G, 3G of H, afhankelijk waar ik ben.
Ik heb de Internet instellingen van Vodafone via hun site ingesteld, voor Internet en niet die van MMS.
Die werken voor mij goed. Andere instellingen bleken soms niet te werken. Ook blijken de gegevens met de mmsproxy en gewone proxy met elkaar te worden verward, evenals met de poort instellingen.
Omdat het topic wordt gesloten:
De verbindingsinstellingen voor internet en mms
Ga naar 'Menu' -> 'Instellingen' -> 'Draadlooos en netwerken' -> 'Mobiele netwerken' -> 'Namen toegangspunten'
Druk op de Menu-toets en kies 'Nieuwe APN'
Naam: Vodafone live!
APN: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
Proxy: leeg laten
Port: leeg laten
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Server: leeg laten
MMSC: http://mmsc.mms.vodafone.nl
MMS proxy: 192.168.251.150
MMS poort: 8799
MCC: 204
MNC: 04
APN type: Internet + MMS
Druk op de Menu-toets en kies 'Opslaan'
Keer terug naar het beginscherm
Kies 'Menu' -> 'Internet' om verbinding te maken internet
Daar hebben we topicsreports voor.Maarten21 schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:16:
[...]
Jongens, deze kan dicht hoor. Er is een nieuw topic, zie hierboven.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
* pven sluit de deur
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dit topic is gesloten.