kevinman schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:19:
[...]
Als de telefoon volledig uitstaat? Welke dan? Ik heb Nokias, Sony Ericssons, Samsungs, HTC gehad, en geen enkel toestel is het mogelijk...
Ik weet ook wel dat de alarm afgaat als die op stil staat. Ik bedoel als je enkel je alarm wilt horen, dus media, alerts, ringer, system en voice niet wilt horen terwijl slaapt, moet je enkel alarm niet op stil zetten.
Ik heb jaren Nokia's gehad (verschillende modellen) en die kon je inderdaad uitzetten en 't alarm werkte nog gewoon. Aangezien ik de Galaxy eigenlijk nooit uitzet, heb ik 't alarm nog niet getest.
Als je 's nachts niet gestoord wilt worden, kan je het beste de telefoon op stil of vliegtuig-modus zetten. 't alarm negeert meestal de stille modus.
Sterker nog, hij speelt bijna alles af ! Alleen heb ik bij bepaalde bestanden geen geluid. Ik moet nog even uitvogelen waar dat aan ligt, maar volgens mij komt 't door AC3-surround.
Zoals beloofd wat meer info over de flip-case die ik onlangs heb ontvangen.
Het betreft
deze eBay aanbieding, en bevat naast de flip-case ook 2 screen protectors, die goed passen.
Foto's:

De houder voor de GSG is plastic fantastic, maar houdt de telefoon wel goed vast. Helaas is het niet bepaald subtiel uitgevoerd, waardoor het nogal wat dikte toevoegt aan het geheel.

Hier is goed te zien hoeveel dikker het geheel is ten opzicht van de gsm alleen.

Aan de achterzijde zitten 2 openingen die netjes overeen komen met de lens en speaker.

De GSG wordt op 4 hoeken stevig vastgehouden en de binnenzijde van de flap is bekleed met velours, om krassen te voorkomen.

Dichtgeklapt zijn de 3,5mm jack en USB-aansluiting nog steeds bereikbaar.
De sluiting werkt met een magneetje en is sterk genoeg om de flap op z'n plek te houden. Helaas is de flip-case niet van echt leer, terwijl de eBay-add dit wel claimt, maar aan de andere kant, voor dit geld (iets meer dan €7, inc verzending) is dat ook niet mogelijk. In mijn optiek maakt het ook eigenlijk niet heel veel uit. Het ziet er netjes uit (geen opzichtige prints e.d.), de telefoon zit goed beschermd, en, voor mij ook niet geheel onbelangrijk, de telefoon is vrij makkelijk te bevrijden uit de case.
Een ander pluspunt, het scherm van de SGS reageert niet op de flap, dus ook al is het scherm actief, je kan hem rustig dichtklappen.
Omdat het geheel behoorlijk wat dikker is dan de SGS alleen (19mm, tegen 9,5mm van de SGS), heb je wel iets meer body om vast te houden.
[
Voor 49% gewijzigd door
deepbass909 op 05-09-2010 18:27
]
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier