Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Gh0stw4lk3r schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 13:10:
[...]

op de galaxy, naar je contacts/dialer gaan en dan bovenstaande uitvoeren ;) niet binnen gmail zelf.
Ik blijf mijn standaard contacten houden wat ongeveer de helft is van mijn Gmail contacten, die wel volledig afgebeeld worden in m'n Gmail groep.

Maar goed, ik las ook al dat dit mogelijk met v2.2 van Android opgelost wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:02:
Heb sinds afgelopen maandag m'n galaxy S. Gelikt ding, maar loop nogal tegen problemen aan.
Het gebeurt regelmatig dat ie m'n contactpersonen niet 'leest'. Ze staan duidelijk nog wel op de SIM kaart, want wanneer ik die in m'n oude telefoon stop, zijn ze er allemaal nog. In de lijst met contactpersonen zijn alleen m'n gmail contactpersonen te zien. Soms helpt opnieuw opstarten, soms ook niet. Het kan zijn dat ze opeens na een tijdje weer tevoorschijn komen. Ook een keer een hard reset gedaan, dat werkte toen wel, maar of dat nou de oplossing is...
Verder staat vliegtuigstand UIT en heb ik alleen APNdroid geinstalleerd (niet dat het zou moeten uitmaken, maar goed).

Vraag is dus: heeft iemand dit eerder meegemaakt en wat kan ik er tegen doen?

bedankt

edit: nog vergeten te vertellen. Bij geschiedenis staan wel alle correcte namen en als ik een sms wil versturen, staan alle contacten er ook :?
Bij contacten, weergave opties kun je aanvinken welke contacten je weergegeven wil zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
Ik heb wat problemen met Samsung kies, wat ik ook probeer te openen dan krijg ik een error te zien en dan sluit ie het programma.

Heeft iemand daar eerder last van gekregen ?

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/3128y81.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:57
Heb mijn 16 euro kostende 32gb microsd kaart vanuit china net binnen gekregen, zat een microsd -> sd adapter bij. Daarnaast zat het in een kingston verpakking,
Nu ben ik de 32gb aan het volschrijven met fullhd films, totaal 29,5gb. schrijven/overplaatsen gaat zo te zien met 5,38 MB/s. ben benieuwd :)

edit:

Hij is geformat op fat32, hierdoor kan ik geen grotere bestanden dan 4gb erop gooien. kan galaxy S NTSF aan?

[ Voor 16% gewijzigd door Oggy op 04-09-2010 15:05 ]

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-08-2024
Kingston maakt/verkoopt geen MicroSD van 32GB?

[ Voor 51% gewijzigd door Nivk op 04-09-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:26:
Links een redelijk goede, rechts een wat beschadigde die constant een pieptoon voortbrengt (explosieven :X ).
Ondanks 17 jaar machinekamergeluiden en nu af en toe een gasturbine mag ik hier niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Laatst online: 10-03-2022
Gallant schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 15:38:
[...]

Volgende kwestie waar ik mee loop is dat ik me scherm dikwijls te fel vind. Ook in de laagste stand. Ik heb verschillende brightness dimmers geïnstalleerd via de market maar die komen niet verder dan wat er standaard al kan.

Ik zit regelmatig in half verduisderde ruimtes of in de auto en dan krijg ik koppijn van het felle scherm of ik zie de straat gewoon niet meer. Ik neem het ding ook wel eens mee naar bed en dan wil ik geen scherm dat ligt te stralen als een zonnetje. Scheelt me ook batterijtijd hoop ik.

Wie weet een manier om het scherm te dimmen tot een acceptabel niveau. Ik vind het belachelijk hoe ver samsung het dimmen toestaat. Maar zo zijn er wel meer samsung eigenaardigheden. Ik hou me adem ook niet in voor de grote Froyo update.
Anyone :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Als je het forum had doorgelezen had je kunnen lezen dat er geen applicatie is dit kan oplossen en dat je maar op froyo moet wachten waarin de laagste waarde weer een stukje lager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
partyondude schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:33:
[...]

Hoe moet dit precies? Ik zit te zoeken in gmail op m'n computer en op de Galaxy, maar zie zo niet wat jij bedoelt. Ben ook pas gmail gebruiker sinds 2 dagen, zolang heb ik de Galaxy ook namelijk :P
Ik bedoelde op de Galaxy S. Mijn fout :>
partyondude schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 13:52:
[...]

Ik blijf mijn standaard contacten houden wat ongeveer de helft is van mijn Gmail contacten, die wel volledig afgebeeld worden in m'n Gmail groep.

Maar dat is toch de oplossing? Wat werkt er niet goed dan? Het is voor ons niet echt duidelijk wat er nu nou niet werkt.

[ Voor 39% gewijzigd door Relief2009 op 04-09-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een VET toestel zeg zeker de beste tot heden..!! Echt een aanrader voor iedereen.

Alleen jammer dat ik ben overgestapt naar vodafone deze heeft langzamer internet dan telfort tewijl ze ik dacht dat het sneller was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik ben vandaag eens wat aan het navigeren geweest. Het valt me op dat mijn GPS-nauwkeurigheid bijzonder wisselvallig is. Het wisselde sterk tussen extreem nauwkeurig (tot 1 a 2 meter of zo) tot zo onnauwkeurig dat hij een of twee straten ernaast zat en eigen improvisatie naast de GPS vereist was. Ik denk dat het dan idd een firmware probleem is, want mijn i9000 heeft misschien wel GPS-problemen zoals zoveel anderen, hij kan wel nauwkeurig zijn van tijd tot tijd. Ik denk dat hij ongeveer de helft van de tijd heel nauwkeurig was.

Natuurlijk moet je kunnen eisen dat hij nooit zo erg afwijkt als hij vandaag af en toe wel heeft gedaan, dus Samsung mag wel iets toevoegen aan de Froyo update.

[ Voor 13% gewijzigd door Amanoo op 04-09-2010 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 17:50:
Wat een VET toestel zeg zeker de beste tot heden..!! Echt een aanrader voor iedereen.

Alleen jammer dat ik ben overgestapt naar vodafone deze heeft langzamer internet dan telfort tewijl ze ik dacht dat het sneller was
Vodafone heeft het snelste internet, ik heb altijd 3G en vaak HDSPA, scheelt met browsen enzo weinig tot niets met WIFI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 18:36:
[...]

Vodafone heeft het snelste internet, ik heb altijd 3G en vaak HDSPA, scheelt met browsen enzo weinig tot niets met WIFI.
Met telfort had ik rond 250 kb per seconde en met vodafone hebt ik rond de 180 a 200 dus ongeveer het zelfde terwijl vodafone sneller hoort te zijn. Ik heb op 3 verschillende plekken getest met de zelfde resultaat. Allemaal getest op speedtest.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

de maker van de voodoo lag fix heeft ook wat leuke dingetjes gevonden met betrekking tot de helderheid en andere scherminstellingen. hij hiervan een fix belooft die in de kernel komt van zijn lag fix. hij geeft daarbij ook zijn source vrij dus ik neem aan dat je van daaruit ook naar hartelust de kleurinstellingen kunt aanpassen.
http://twitter.com/supercurio hier kun je lezen dat hij met de kleur instellingen kan spelen nu ;).
met dit als iets wat interessant kan zijn voor jou:
Wow, minimum brightness on #GalaxyS can be tweaked to extremely low levels !
about 15 hours ago via web

[ Voor 13% gewijzigd door WasMachinator op 04-09-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 15:33

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

marco.meijer schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 18:14:
Ik ben vandaag eens wat aan het navigeren geweest. Het valt me op dat mijn GPS-nauwkeurigheid bijzonder wisselvallig is. Het wisselde sterk tussen extreem nauwkeurig (tot 1 a 2 meter of zo) tot zo onnauwkeurig dat hij een of twee straten ernaast zat en eigen improvisatie naast de GPS vereist was. Ik denk dat het dan idd een firmware probleem is, want mijn i9000 heeft misschien wel GPS-problemen zoals zoveel anderen, hij kan wel nauwkeurig zijn van tijd tot tijd. Ik denk dat hij ongeveer de helft van de tijd heel nauwkeurig was.

Natuurlijk moet je kunnen eisen dat hij nooit zo erg afwijkt als hij vandaag af en toe wel heeft gedaan, dus Samsung mag wel iets toevoegen aan de Froyo update.
1 à 2 meter nauwkeurigheid is onmogelijk, op het moment is 5 meter het nauwkeurigst wat de galaxy kan, maar dit is vrijwel altijd genoeg. Wel verliest de galaxy op het moment snel een fix, waardoor het niet heel betrouwbaar is. Het schijnt dat de ontvanger tot 3 meter kan gaan, en dit zou met een nieuwe driver in froyo aangepast worden.

Ik heb gisteren voor het eerst Kies werkend gekregen. De kunst zit in een melding van Kies zelf. Er mag namelijk niks op het toestel draaien. Ik heb verbinding kunnen maken door alle geheugens te ontkoppelen en LauncherPro af te sluiten. Nu is alle geheugens afkoppelen niet echt handig, want zo kan ik nog steeds niks installeren, maar 't is een eerste stap.

Ik heb via eBay m'n hoesje ontvangen. Echt nep-leer en 't maakt 't toestel een stuk dikker (bijna 't dubbele), maar hij zit er goed in, is vrij makkelijk eruit te halen en ziet er wel sjiek uit. Ik zal straks even wat links en foto's posten.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat de foon leeg loopt daar heb ik alleen last van op mijn werk. Daar zitten we in een soort van bunker.

Nu zet ik de foon gewoon uit. En als ik wil checken op nieuwe berichten dan zet ik hem wel weer even aan.
Als ie geen verbinding heeft dan loopt de accu zeer zeer snel leeg, waarschijnlijk omdat ie blijft zoeken/scannen.

En wat ik een probleem vind is als ik e-mails wil verwijderen dat duurt zeer zeer lang. Dus ik doe ze nu omstebuurt verwijderen om een beetje controle te hebben over wat ie aan het doen is.

En ik weet niet of het al iemand is gelukt, maar het lukt mij niet om mijn foon te verbinden met tomtom.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2010 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-03-2024

Kyo

Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 18:44:
[...]

Met telfort had ik rond 250 kb per seconde en met vodafone hebt ik rond de 180 a 200 dus ongeveer het zelfde terwijl vodafone sneller hoort te zijn. Ik heb op 3 verschillende plekken getest met de zelfde resultaat. Allemaal getest op speedtest.nl
Dan heb je geluk, ik meet nu 100 k/s met mijn vodafone abonnement. :(

Trouwens, ben niet zo technisch, waar kan ik dat bestand dat je bij speedtest.nl download terugvinden om te deleten? Heb alleen de cache van de browser proberen te legen, maar als je op 'buffer leegmaken' klikt, dan wordt en blijft dat ding grijs om aan te geven dat ie hem leegmaakt... geen enkele indicatie of ie ermee klaar is of niet.

[ Voor 16% gewijzigd door Kyo op 04-09-2010 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit op 390kb met vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

deepbass909 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 19:03:
[...]

1 à 2 meter nauwkeurigheid is onmogelijk, op het moment is 5 meter het nauwkeurigst wat de galaxy kan, maar dit is vrijwel altijd genoeg. Wel verliest de galaxy op het moment snel een fix, waardoor het niet heel betrouwbaar is. Het schijnt dat de ontvanger tot 3 meter kan gaan, en dit zou met een nieuwe driver in froyo aangepast worden.
Wat jij zei was idd wat ik merkte. Het was erg nauwkeurig (nou 5 meter dan, iig wilde het nog al eens weinig zijn), maar het bleef niet zo. Het was niet betrouwbaar en had de neiging vreemde dingen te doen (in de zin van mijn pijltje teleporteren naar twee straten verderop). Die nieuwe driver klinkt dus mooi. Ik wacht met msart. Gelukkig zou ie deze maand uitkomen.
deepbass909 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 19:03:
[...]

Ik heb via eBay m'n hoesje ontvangen. Echt nep-leer en 't maakt 't toestel een stuk dikker (bijna 't dubbele), maar hij zit er goed in, is vrij makkelijk eruit te halen en ziet er wel sjiek uit. Ik zal straks even wat links en foto's posten.
Ik ben wel nieuwsgierig. Kan je me een link geven (verkopers hebben er meestal meerdere van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eonflux
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 09:41
Hoi,

Iemand ervaring met Simpel en weet wrom de onderstaande gegevens niet werken.

• Naam instellingen: SIMPEL WAP
• GPRS toeganspunt / APN-adres: internet.access.nl
• Automatisch IP-adres: Ja
• Username: Leeg laten
• Password: Leeg laten
• Proxy gebruiken: Ja
• Adres: 193.113.200.195
• Port: 8080

Rare is als ik de gegevens van de sim ophaal staan daar alleen mms gegevens bij en maar met de instellingen van Telfort. Nu gebruikt Simpel het netwerk van KPN. Maar ik kan dat niet instellen omdat hij een wijziging in de mmc/mnc niet pikt...

Help! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Relief2009 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 14:59:
[...]

Ik bedoelde op de Galaxy S. Mijn fout :>

[...]

Maar dat is toch de oplossing? Wat werkt er niet goed dan? Het is voor ons niet echt duidelijk wat er nu nou niet werkt.
Ik zou graag willen dat mijn Gmail contacten, die nu een groep zijn, mijn standaard contacten worden. Mijn standaard contacten is ongeveer de helft van mijn Gmail groeps bestand, heel wazig.

Dus, mijn standaard contacten zijn er een stuk of 30, als ik dan de Gmail groep selecteer, heb ik er ineens 70. Die 70 moeten gewoon mijn standaard contacten zijn.

Zo wat meer helder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kyo schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 20:00:
[...]

Dan heb je geluk, ik meet nu 100 k/s met mijn vodafone abonnement. :(

Trouwens, ben niet zo technisch, waar kan ik dat bestand dat je bij speedtest.nl download terugvinden om te deleten? Heb alleen de cache van de browser proberen te legen, maar als je op 'buffer leegmaken' klikt, dan wordt en blijft dat ding grijs om aan te geven dat ie hem leegmaakt... geen enkele indicatie of ie ermee klaar is of niet.
Dat zou ik niet weten, maar waarom wil jij dat bestand terug vinden ? Ik denk niet dat hij een bestand download.
Vandaag zat ik opeens op de 400 en soms 650 kb per seconde heel raar. En nu zit ik rond de 250 a 300 kb per seconde

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2010 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
Speedtest.nl is niet erg betrouwbaar, beter dan om speedtest.net of speedtest.net's app te gebruiken (ook in market te vinden).

[ Voor 27% gewijzigd door Nivk op 05-09-2010 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-08 15:00
@eonflux, telfort is van KPN ;)
veder lijkt deze regel niet te kloppen: • GPRS toeganspunt / APN-adres: internet.access.nl

Dus probeer het eens op die telfort MSS instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ik hiermee in dit forum mijn vraag kan stellen?
Ik wilde via filmpje van youtube een root doen, moest power volume en hometoets te gelijk induwen.
Het resultaat zwart scerm met geel driehoekje waarin mannetje met schop. Daaronder staat Downloading en Do not turn off target!!!.
Wat is het beste om nu te doen? Mag de batterij eruit of??
Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 02:06:
Ik weet niet of ik hiermee in dit forum mijn vraag kan stellen?
Ik wilde via filmpje van youtube een root doen, moest power volume en hometoets te gelijk induwen.
Het resultaat zwart scerm met geel driehoekje waarin mannetje met schop. Daaronder staat Downloading en Do not turn off target!!!.
Wat is het beste om nu te doen? Mag de batterij eruit of??
Wie weet raad?
Heb het al gevonden batterij eruit opnieuw opstarten en hij doet het weer.
Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyo

Kyo

Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 00:05:
[...]

Dat zou ik niet weten, maar waarom wil jij dat bestand terug vinden ? Ik denk niet dat hij een bestand download.
Vandaag zat ik opeens op de 400 en soms 650 kb per seconde heel raar. En nu zit ik rond de 250 a 300 kb per seconde
Bij de test staat letterlijk dat je een klein bestandje tussen de 128 kb-1mb download voor de test... ik wil het eventuele bestandje vinden om em te verwijderen.

Zit nu op de 140 k/s. Vodafone heeft toch maar 1 soort vaste internetabonnement p/m (en dus niet zoals t-mobile, webnwalk en webnwalk plus praktijken)? Dan snap ik het grote verschil tussen onze snelheden niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eonflux
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 09:41
Toettoetdaan schreef op zondag 05 september 2010 @ 02:03:
@eonflux, telfort is van KPN ;)
veder lijkt deze regel niet te kloppen: • GPRS toeganspunt / APN-adres: internet.access.nl

Dus probeer het eens op die telfort MSS instellingen.
Werkt ook niet maar toch bedankt voor je reactie ik bel ze maandag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-08 19:27
Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:26:
[...]

:D
Links een redelijk goede, rechts een wat beschadigde die constant een pieptoon voortbrengt (explosieven :X ). Die ander twee Samsungs hebben eigenlijk al een ander baasje gekregen, maar zijn nog wel heel dicht in de buurt :)
Hey, ik heb dat ook! Heb jij een oplossing voor? Ik ben naar verscheidene doctors geweest en ze kunnen mij niet helpen... Misschien een Chinese arts proberen wanneer ik de volgende keer naar Hong Kong ga.

Ontopic: Ik heb juist de car holder binnengekregen, maar ik wacht nog even met testen, want ik heb al zeker 10 firmwares geflashed, maar bij geen enkel versie werkt de gps behoorlijk. Mijn enige hoop is Froyo en als dan nog niet werkt, wordt dit waarschijnlijk mijn laatste Samsung, en heel misschien ook Android. Jammer...
Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 19:23:
Dat de foon leeg loopt daar heb ik alleen last van op mijn werk. Daar zitten we in een soort van bunker.

Nu zet ik de foon gewoon uit. En als ik wil checken op nieuwe berichten dan zet ik hem wel weer even aan.
Als ie geen verbinding heeft dan loopt de accu zeer zeer snel leeg, waarschijnlijk omdat ie blijft zoeken/scannen.

En wat ik een probleem vind is als ik e-mails wil verwijderen dat duurt zeer zeer lang. Dus ik doe ze nu omstebuurt verwijderen om een beetje controle te hebben over wat ie aan het doen is.

En ik weet niet of het al iemand is gelukt, maar het lukt mij niet om mijn foon te verbinden met tomtom.
Ik werk ook in een bunker en heb 0 ontvangst. Mijn oplossing is, ik zet de foon op flightmode zodra ik begin met werken en ik schakel hem weer in wanneer ik pauze ga pakken. Zo scheelt je batterij toch een tig-tal procentjes per dag. Dat verwijderen van email lagt, is geen uitzondering. Die probleem kun je voorlopig oplossen met al die lagfixes, maar je hebt root nodig. Als je geduld hebt, kunt je wachten op de Froyo update. Die schijnt binnen een paar weken uitgebracht te worden.

Over die Froyo update gesproken, ik vind het onacceptabel dat Samsung zo veel tijd nodig heeft om die update te bakken. De Droid Incredible van HTC, oh nee, wacht zelfs de originele Droid van Motorola hebben al Froyo gekregen. Samsung is op EEN na de grootste mobiele telefoon producent van de wereld en geld hebben ze zat, maar ze willen liever meer resources steken op r&d (nieuwe toestellen) dan op maintenance (oude toestellen). Echt teleurgesteld van Samsung... Als de problemen niet opgelost zullen bij Froyo, wordt het "abandon ship" voor mij. Dan stap ik over naar de Darkside van Apple. De ikTelefoon heeft tenminste geen gps probleem en zeker geen lagfix nodig om een beetje fatsoenlijk te werken. De death grip issue schijnt in Europa geen last te hebben, en zeker niet als de nieuwe versie binnen een paar weken uitkomt.

PS hoe bedoel je met Tomtom? Een bluetooth gps ontvanger? Die kan je verbinden maken met bluetooth gps mouse uit de Market.
Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 18:36:
[...]

Of Vodafone de snelste internet heeft, weet ik niet, maar die heeft wel een heel goed bereik. Ik zat vorige week in Rotterdam, en overal had ik volle streepjes zowel 3g als 2g. Ik durfde internet niet aan te zetten, want voor roaming betaal ik aan 10 euro/mb in west europa en 20 euro/mb in de rest van de wereld?! O.o
partyondude schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 13:52:
[...]

Ja, is bij 2.2 opgelost, zelfs bij de beta Froyo al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datkanveelbeter
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-12-2022
Kan GPS op 1 of andere reden niet gebruiken ( deed het eerst gewoon goed),
als ik bv google maps open, kreeg ik eerst altijd een symbooltje boven in beeld dat hij mijn gps aan het gebruiken was, dit is nu niet meer het geval, dus na 1 uur heb ik nog steeds geen lokatie, ook niet als ik mijn "mijn locatie" selecteer, Bij het progje " Layers" doet ie het ook totaal nie,

bij "instellingen" > "Locatie en beveiliging", staat "GPS-satellieten gebruiken" gewoon aangevinkt,

Als ik mij gps test met *#*#1472365#*#* werkt het wel gewoon en krijg ik ook een symbooltje boven in het scherm.

Weet echt niet waaraan het ligt, dat bv google maps en layers mijn GPS niet meer gebruikt.

(terug zetten naar fabrieks instellingen/standaardgegevens herstellen doe ik alleen als laatste redmiddel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
partyondude schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 23:15:
[...]

Ik zou graag willen dat mijn Gmail contacten, die nu een groep zijn, mijn standaard contacten worden. Mijn standaard contacten is ongeveer de helft van mijn Gmail groeps bestand, heel wazig.

Dus, mijn standaard contacten zijn er een stuk of 30, als ik dan de Gmail groep selecteer, heb ik er ineens 70. Die 70 moeten gewoon mijn standaard contacten zijn.

Zo wat meer helder?
Hmmm het is nog steeds niet duidelijk, maar mijn situatie is dat alle contactinfo alleen gesynct is met gmail. Hierdoor heb ik alleen me contacts van me gmail zichtbaar. Dit lijkt mee stuk duidelijker dan met groepen te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
kevinman schreef op zondag 05 september 2010 @ 03:21:
[...]

Hey, ik heb dat ook! Heb jij een oplossing voor? Ik ben naar verscheidene doctors geweest en ze kunnen mij niet helpen... Misschien een Chinese arts proberen wanneer ik de volgende keer naar Hong Kong ga.

Ontopic: Ik heb juist de car holder binnengekregen, maar ik wacht nog even met testen, want ik heb al zeker 10 firmwares geflashed, maar bij geen enkel versie werkt de gps behoorlijk. Mijn enige hoop is Froyo en als dan nog niet werkt, wordt dit waarschijnlijk mijn laatste Samsung, en heel misschien ook Android. Jammer...

[...]

Ik werk ook in een bunker en heb 0 ontvangst. Mijn oplossing is, ik zet de foon op flightmode zodra ik begin met werken en ik schakel hem weer in wanneer ik pauze ga pakken. Zo scheelt je batterij toch een tig-tal procentjes per dag. Dat verwijderen van email lagt, is geen uitzondering. Die probleem kun je voorlopig oplossen met al die lagfixes, maar je hebt root nodig. Als je geduld hebt, kunt je wachten op de Froyo update. Die schijnt binnen een paar weken uitgebracht te worden.

Over die Froyo update gesproken, ik vind het onacceptabel dat Samsung zo veel tijd nodig heeft om die update te bakken. De Droid Incredible van HTC, oh nee, wacht zelfs de originele Droid van Motorola hebben al Froyo gekregen. Samsung is op EEN na de grootste mobiele telefoon producent van de wereld en geld hebben ze zat, maar ze willen liever meer resources steken op r&d (nieuwe toestellen) dan op maintenance (oude toestellen). Echt teleurgesteld van Samsung... Als de problemen niet opgelost zullen bij Froyo, wordt het "abandon ship" voor mij. Dan stap ik over naar de Darkside van Apple. De ikTelefoon heeft tenminste geen gps probleem en zeker geen lagfix nodig om een beetje fatsoenlijk te werken. De death grip issue schijnt in Europa geen last te hebben, en zeker niet als de nieuwe versie binnen een paar weken uitkomt.

PS hoe bedoel je met Tomtom? Een bluetooth gps ontvanger? Die kan je verbinden maken met bluetooth gps mouse uit de Market.

[...]

Of Vodafone de snelste internet heeft, weet ik niet, maar die heeft wel een heel goed bereik. Ik zat vorige week in Rotterdam, en overal had ik volle streepjes zowel 3g als 2g. Ik durfde internet niet aan te zetten, want voor roaming betaal ik aan 10 euro/mb in west europa en 20 euro/mb in de rest van de wereld?! O.o

[...]

Ja, is bij 2.2 opgelost, zelfs bij de beta Froyo al.
http://www.digitaltrends....-complain-about-the-most/

iPhone's zonder problemen? Voor mij iig geen iphone meer. Vrijheid van Android smaakt veel beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
datkanveelbeter schreef op zondag 05 september 2010 @ 03:34:
als ik bv google maps open, kreeg ik eerst altijd een symbooltje boven in beeld dat hij mijn gps aan het gebruiken was, dit is nu niet meer het geval, dus na 1 uur heb ik nog steeds geen lokatie, ook niet als ik mijn "mijn locatie" selecteer, Bij het progje " Layers" doet ie het ook totaal nie,

(terug zetten naar fabrieks instellingen/standaardgegevens herstellen doe ik alleen als laatste redmiddel)
Ik heb momenteel op problemen om de gps gestart te krijgen, ik krijg geen symbool bovenin te zien dat de gps aangaat. Google maps / Google navigatie werkt niet, Sygic idem, GPS test laat geen enkele satelliet zien..

Ik heb dat wel eens eerder gehad en toen kwam het na wat prutsen met GPS wel/niet gebruiken weer 'tot leven'. Ik zal eens kijken of ik er vandaag aan toe kom en dan precies bijhouden wat ik heb gedaan om het weer aan het werk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 17:58

The Wizard

Moderator Mobile
Retir schreef op zondag 05 september 2010 @ 08:06:
[...]

Ik heb momenteel op problemen om de gps gestart te krijgen, ik krijg geen symbool bovenin te zien dat de gps aangaat. Google maps / Google navigatie werkt niet, Sygic idem, GPS test laat geen enkele satelliet zien..

Ik heb dat wel eens eerder gehad en toen kwam het na wat prutsen met GPS wel/niet gebruiken weer 'tot leven'. Ik zal eens kijken of ik er vandaag aan toe kom en dan precies bijhouden wat ik heb gedaan om het weer aan het werk te krijgen.
Bekend probleem, kwestie van GPS aan en uit zetten via de Widget Energieregeling. Zal wel een bugje zijn :).

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:43
Kan iemand mij vertellen hoe ik een apk bestand vanaf mijn pc naar mijn interne sd kan kopiëren? Na een paar uur gelezen te hebben ben ik er nog niet uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datkanveelbeter
The Wizard schreef op zondag 05 september 2010 @ 09:17:
[...]
Bekend probleem, kwestie van GPS aan en uit zetten via de Widget Energieregeling. Zal wel een bugje zijn :).
Heb het idd ook met "GPS widget energieregeling "geprobeerd.
Dat werkte dus niet, GPS widget energieregeling, is de zelfde setting als het vinkje bij
( "instellingen" > "Locatie en beveiliging", staat "GPS-satellieten gebruiken" )

Heb hem ook al een aantal keer opnieuw opgestart.

[ Voor 5% gewijzigd door datkanveelbeter op 05-09-2010 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 23:44
Resinman schreef op zondag 05 september 2010 @ 09:22:
Kan iemand mij vertellen hoe ik een apk bestand vanaf mijn pc naar mijn interne sd kan kopiëren? Na een paar uur gelezen te hebben ben ik er nog niet uit :/
je kan via bluetooth bestanden overzetten, of via een kabel, telefoon moet dan wel in massaopslag modus staan. lijkt me vrij simpel ;)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 06:25
Oggy schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 14:21:
Heb mijn 16 euro kostende 32gb microsd kaart vanuit china net binnen gekregen, zat een microsd -> sd adapter bij. Daarnaast zat het in een kingston verpakking,
Nu ben ik de 32gb aan het volschrijven met fullhd films, totaal 29,5gb. schrijven/overplaatsen gaat zo te zien met 5,38 MB/s. ben benieuwd :)

edit:

Hij is geformat op fat32, hierdoor kan ik geen grotere bestanden dan 4gb erop gooien. kan galaxy S NTSF aan?
Ik heb ondertussen een email gekregen van ebay, dat het hier om een gehackt account gaat. Paypal dan maar aanspreken dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Relief2009 schreef op zondag 05 september 2010 @ 03:34:
[...]

Hmmm het is nog steeds niet duidelijk, maar mijn situatie is dat alle contactinfo alleen gesynct is met gmail. Hierdoor heb ik alleen me contacts van me gmail zichtbaar. Dit lijkt mee stuk duidelijker dan met groepen te werken?
In Gmail op mn pc heb ik meerdere contact labels. Als standaard contacten in me telefoon wordt de groep 'Contacten' uit Gmail afgebeeld en als Gmail groep dus alle contacten uit Gmail.

Zou dat het kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatjemet
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 23:06
Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:55:
[...]

Ik gebruik Y5. Een heel basic programma dat automatisch verbinding maakt bij bekende / herkende WIFI netwerken. Gratis op de Market en spaart ook nog je accu!
Ik gebruikte dit programma naar aanleiding van je tip ook, maar heb het verwijderd nadat ik het vermoeden had dat het (ondanks dat het vinkje in de instelling bij auto wifi on uit stond) de wifi constant weer aan deed na ongeveer een 5 dagen tevreden gebruik. Als ik net op uit had gedrukt begon hij 2 seconden daarna alweer met verbinding maken. Dit heb ik zo 5 minuten aangekeken met ondertussen prutsen met wat instellingen. Na het verwijderen van y5 is dit niet meer voorgekomen.

Overigens heb ik nu met jm2 (geen root, standaard firmware) wel wat last van lag af en toe. Niet super storend maar toch wel aanwezig. Ook erger ik me aan maildroid, het werkt prima met yahoo, hotmail en gmail, maar is erg traag. Het downloaden van een mailtje van een paar kb over wifi duurt soms wel een minuut en het bekijken van een mailbox resulteert standaard in een 10-15 seconden zwart scherm voordat hij zichtbaar word.

- raid does not fix stupid -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
als je niet steeds kabel wil uithalen om dit te doen kan ik jou de dropbox app aanraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het niet,heb deze telefoon paar dagen geleden gekocht kwam met:
i9000xxjm2
kernel: 2.6.29 root@se-s603 #2
En hij is super snel nooit lag ofzo.
Heb hem vergelek op youtube met die froyo en mijne is tien x sneller.
Wat heeft samsung met de nieuwe batches gedaan?:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik heb dezelfde versie als jij en moet zeggen dat ik dat toestel in dat froyo filmpje ook vet traag vind. Maar goed, die had er ook gruwelijk veel apps op staan volgens mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivk
Oggy schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 14:21:

edit:

Test je MicroSD eens met h2testw eerst. Hoogstwaarschijnlijk fake aangezien Kingston niet eens 32GB MicroSD kaartjes etaleert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

partyondude schreef op zondag 05 september 2010 @ 11:48:
Ik heb dezelfde versie als jij en moet zeggen dat ik dat toestel in dat froyo filmpje ook vet traag vind. Maar goed, die had er ook gruwelijk veel apps op staan volgens mij 8)7
Dat wel maarjah,gebruik je een lagfix ofzo?
En hoe vind jij de snelheid vn het toestel?:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik heb er nog niks aan gedaan, geen FW upgrade en ook niet geroot. Ik wacht froyo wel af. Ding is een stuk sneller dan de N97 die ik had, wat een knakending was dat zeg |:(

Zou wel mooi zijn als de wekker gewoon af gaat als het toestel uit is, zit dat toevallig in froyo, of moet Samsung dat zelf regelen? Ik vind dat echt maf namelijk 8)7 Ik zet hem nu 's nachts op stil en in de vliegtuigstand, dan verbruikt die zo goed als geen accu :)

[ Voor 44% gewijzigd door partyondude op 05-09-2010 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:43
Megapaul schreef op zondag 05 september 2010 @ 10:29:
[...]

je kan via bluetooth bestanden overzetten, of via een kabel, telefoon moet dan wel in massaopslag modus staan. lijkt me vrij simpel ;)
Mijn pc (win7 64) ziet de galaxy s nog steeds niet. Ik heb de usb_drivers_GalaxyS_x64 geïnstalleerd, usb-foutopsporing ingeschakeld, usb massopslag staat aangevinkt. Tips zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datkanveelbeter
datkanveelbeter schreef op zondag 05 september 2010 @ 03:34:

bij "instellingen" > "Locatie en beveiliging", staat "GPS-satellieten gebruiken" gewoon aangevinkt,

Als ik mij gps test met *#*#1472365#*#* werkt het wel gewoon en krijg ik ook een symbooltje boven in het scherm.

Weet echt niet waaraan het ligt, dat bv google maps en layers mijn GPS niet meer gebruikt.

Ik heb nog iets raars ondekt, als ik mijn firmware versie opvraag met *#1234#*,
Da krijg ik

PDA: I9000XXJF3

PHONE: Unknown

CSC : I9000XENJF1

Hoe kan PHONE nu Unknown zijn? heb niks geprobeerd kwa flashen of iets :? (hoort gewoon I9000XXJF3 te staan)
Dat zal wel de rede zijn dat mijn GPS niet door een programma wordt geactiveerd.

En nu? Gewoon op nieuw I9000XXJF3 erin flashen of maakt dat niks voor het telefoon gedeelte uit?
Ik Kan natuurlijk ook meteen I9000XXJP3 erop zetten dan ofnie?

http://www.samsungfirmwar...-i9000-galaxy-s-t449.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tHe_BiNk schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:51:
Ik heb nu een probleem dat de computer de telefoon niet meer ziet :( , als ik deze als mediaplayer of storage laat aanmelden op de PC (op meerdere PCs getest dus ligt echt aan de telefoon). Enig idee hoe dit is op te lossen (gebruik geen Kies troep), zonder de telefoon te resetten naar factory default, omdat ik dan waarschijnlijk een hoop settings kwijt zal zijn, bvd.
Ik heb de volgende oplossing gevonden:
Ik gebruik windows 7
DE TELEFOON UIT AANSLUITEN OP DE PC –geeft aan geen besturingsprogramma te hebben gevonden. DRUK OP DE AAN- (UIT)TOETS VAN DE TELEFOON (telefoon gaat aan) EN DE VERBINDING TUSSEN TELEFOON EN PC KOMT TOT STAND. RECHTSBOVEN IN HET KIES-SCHERM (onder gids voor apparaatverbinding) KOMT GT-I9000 + AFBEELDING TOESTEL TE STAAN (ook in de verkenner).
Of je deze procedure steeds opnieuw moet herhalen weet ik niet heb de telefoon 1 dag .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kyo schreef op zondag 05 september 2010 @ 02:37:
[...]

Bij de test staat letterlijk dat je een klein bestandje tussen de 128 kb-1mb download voor de test... ik wil het eventuele bestandje vinden om em te verwijderen.

Zit nu op de 140 k/s. Vodafone heeft toch maar 1 soort vaste internetabonnement p/m (en dus niet zoals t-mobile, webnwalk en webnwalk plus praktijken)? Dan snap ik het grote verschil tussen onze snelheden niet...
Ik zit nu op 320 kb/s. Het verschilt echt per tijdstip van de dag. Ik denk dat op drukke periodes van de dag het snelheid lager is. Probeer het anders effen met Speedtest.net deze kan je via de market krijgen. Heb je trouwens goed bereik van het plek waar je het test doet. Ik ben pas 3 dagen met Vodafone en de eerste dag zat ik op 160 kb/s en gisteren zat ik zelfs effen op de 850 kb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb alle firmwares er bijna op gehad.

toch blijf ik bij de i9000DDJG4 geroot en met lagfix

je leest er weinig over, maar draait hier probleemloos.

erg stabiel. zelfs de batterij duur gps en alles wat ik hier voorbij zie komen.

grtz decodertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinman
Relief2009 schreef op zondag 05 september 2010 @ 03:40:
[...]

http://www.digitaltrends....-complain-about-the-most/

iPhone's zonder problemen? Voor mij iig geen iphone meer. Vrijheid van Android smaakt veel beter :)
De problemen die op die link staan, zijn al opgelost. Weet niet of er nieuwe problemen zijn opgedoken sinds iOS4.1 though... Na jailbreaken is nog niet zo vrij als Android, maar je kunt tenminstens "eigen" apps installen. Maja, laten we hopen dat Samsung snel met een WERKENDE update komt. De Froyo build die op de Galaxy Tab draait, ziet er al veelbelovend uit. Het is onvergevelijk dat Samsung prioriteit geeft aan nieuwe toestellen ipv problemen van oude toestellen op te lossen. Maja het heeft allemaal met geld te maken. 't is de bedoeling dat een bedrijf winst gaat maken natuurlijk...
partyondude schreef op zondag 05 september 2010 @ 12:24:
Ik heb er nog niks aan gedaan, geen FW upgrade en ook niet geroot. Ik wacht froyo wel af. Ding is een stuk sneller dan de N97 die ik had, wat een knakending was dat zeg |:(

Zou wel mooi zijn als de wekker gewoon af gaat als het toestel uit is, zit dat toevallig in froyo, of moet Samsung dat zelf regelen? Ik vind dat echt maf namelijk 8)7 Ik zet hem nu 's nachts op stil en in de vliegtuigstand, dan verbruikt die zo goed als geen accu :)
Hoe bedoel je met toestel uit? Als ik mijn foon stil zet, komt er tuurlijk geen geluid uit. Je moet de alarm volume niet stil zetten en de rest wel. Ik raad je aan om met een widget te doen. Audiomanager of zo.
Er zijn 1000 opties om een bestandje op je sdcard te krijgen. Bluetooth, wifi, usb, van extern naar intern sd... Google is nog altijd je beste vriend maat.
Edit: ik heb juist een app gevonden die alle contents op de foon kan zien en bewerken. Die heet DroidExplorer en is gratis. Je toestel moet wel geroot zijn.

[ Voor 42% gewijzigd door kevinman op 05-09-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Ik bedoel dat ik wil dat mijn alarm gewoon afgaat als ik de telefoon volledig uit gezet heb. Dit is de eerste telefoon die ik heb die dat niet kan, heel apart.

Trouwens, als je telefoon op stil staat, gaat het alarm wel af hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patatjemet
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 23:06
Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 11:44:

i9000xxjm2
kernel: 2.6.29 root@se-s603 #2
En hij is super snel nooit lag ofzo.
Ik had dit in het begin ook, na een tijdje zal hij minder soepel gaan lopen...

- raid does not fix stupid -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinman
partyondude schreef op zondag 05 september 2010 @ 13:55:
Ik bedoel dat ik wil dat mijn alarm gewoon afgaat als ik de telefoon volledig uit gezet heb. Dit is de eerste telefoon die ik heb die dat niet kan, heel apart.

Trouwens, als je telefoon op stil staat, gaat het alarm wel af hoor :)
Als de telefoon volledig uitstaat? Welke dan? Ik heb Nokias, Sony Ericssons, Samsungs, HTC gehad, en geen enkel toestel is het mogelijk...

Ik weet ook wel dat de alarm afgaat als die op stil staat. Ik bedoel als je enkel je alarm wilt horen, dus media, alerts, ringer, system en voice niet wilt horen terwijl slaapt, moet je enkel alarm niet op stil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:57
kevinman schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:19:
[...]

Als de telefoon volledig uitstaat? Welke dan? Ik heb Nokias, Sony Ericssons, Samsungs, HTC gehad, en geen enkel toestel is het mogelijk...

Ik weet ook wel dat de alarm afgaat als die op stil staat. Ik bedoel als je enkel je alarm wilt horen, dus media, alerts, ringer, system en voice niet wilt horen terwijl slaapt, moet je enkel alarm niet op stil zetten.
Mijn blackberry, WM en symbian telefoons lieten het alarm ook gewoon afgaan ook al stond de telefoon uit.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Beste mede Tweakers,

In het oerwoud van alle mobiele telefoon raak ik het spoor nu bijster. Ik was van plan een IPHONE 4 te kopen, maar door elke dag te tweaken ben ik erachter gekomen dat het qua prijs misschien niet de beste keus is. Nu heb ik mijn oog laten vallen op de Nokia N8 en de Samsung Galaxy S.

Wat ik met name van mijn telefoon verlang is dat het een alles in één wordt zonder de problemen die ik nu heb met mijn HTC Touch Diamond!

Vraagjes:

- Welke leuke aanbiedingen zijn er nu voor de Galaxy S (abbo max 35 euro incl internet).
- In hoeverre zou ik met de Galaxy S met name mijn series (zoals FInge, NCIS, House) kunnen bekijken?
- Zijn er 2 varianten van de S (8 en 16 GB)
- Heeft de camera ook HD en een flitser?
- Waar kan ik een overzicht van android apps zien?

- Zijn er verbeteringen aan te komen?

Misschien zijn het vragen die al beantwoord zijn maar om 4 delen keer 70 pagina's door te nemen is wel een beetje veel.

Trouwens ik kan wachten voor de aanschaf want voorlopig ben ik over naar BEN regelmatig ivm het niet kunnen beslissen wat en hoe. :F _/-\o_

Iphone 5 -- eerste Iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De camera neemt in HD op.
Het beschikt niet over een flitser.
Ik weet niet waar jij je serie's wilt kijken op youtube of iets dergelijks?
of via de officiele site. Dit zou kunnen als je naar 2.2 kan updaten met flash erin.
Een overzicht van android apps kan je eigenlijk overal vinden.
Freewareandroidapps.net
Appbrain.com
Android.com/market

En bij vodafone heb je een actie 16 gb voor 27.95
-sms
-bel
-onbeperkt internetten.

Maar de actie is al volgens mijn afgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:57
Mouse_NL schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:25:
Beste mede Tweakers,

In het oerwoud van alle mobiele telefoon raak ik het spoor nu bijster. Ik was van plan een IPHONE 4 te kopen, maar door elke dag te tweaken ben ik erachter gekomen dat het qua prijs misschien niet de beste keus is. Nu heb ik mijn oog laten vallen op de Nokia N8 en de Samsung Galaxy S.

knip--
Nou al die vragen zijn te vinden met 0,1% inzet. De dingen die jij vraagt zijn gewoon specs, of prijzen van abbo's en die zijn overal te vinden..

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
[...]

Ik heb via m'n werk een Nokia 3109c en die kan gewoon uitgezet worden net als mijn oude S.E. W910i, ze wekken me dan keurig op tijd. Het Nokia leentoestel van KPN toen m'n N97 kapot was, een 6300 kon ook gewoon uitgezet worden. N97 volgens mij ook.

Dus zo uniek is het niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
SgtElPotato schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:34:
[...]

Nou al die vragen zijn te vinden met 0,1% inzet. De dingen die jij vraagt zijn gewoon specs, of prijzen van abbo's en die zijn overal te vinden..
Effe ontopic .... zou je ook je ervaringen kunnen delen dan? Mijn vraag is in feite van kan de Samsung de strijd aan met de Iphone en de N8, omdat ik twijfel ... !!!!

Aangezien ik steeds meer twijfels krijg heb ik de vraag hier neergezet niet om specs als dus danig te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:32:
De camera neemt in HD op.
Het beschikt niet over een flitser.
Ik weet niet waar jij je serie's wilt kijken op youtube of iets dergelijks?
of via de officiele site. Dit zou kunnen als je naar 2.2 kan updaten met flash erin.
Een overzicht van android apps kan je eigenlijk overal vinden.
Freewareandroidapps.net
Appbrain.com
Android.com/market

En bij vodafone heb je een actie 16 gb voor 27.95
-sms
-bel
-onbeperkt internetten.

Maar de actie is al volgens mijn afgelopen
Thanx;

Series download ik (zeg maar de nieuwste seizoenen, die hier niet uit zijn. In DIvx formaat mijn vraag is kan je die gewoon op de Galaxy S afspelen want met name als ik naar min werk ga zou het leuk voor onderweg zijn. Trouwens het gamen erop gaat ook fijn, want ik ben ook nog een game fanaat.

Mijn twijfels zijn echt gebaseerd op de hoge prijs van de Iphone, de lange contractduur van de Iphone, maar aan de andere kant is de Iphone qua voorloper op de android natuurlijk gevestigd. Ik wordt soms gek van mezelf. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:57
fortfort schreef op zondag 05 september 2010 @ 10:42:
[...]

Ik heb ondertussen een email gekregen van ebay, dat het hier om een gehackt account gaat. Paypal dan maar aanspreken dus
Ik heb inderdaad ook contact op genomen met ebay en claim gelegt bij paypal voor volledige terug gave van het gedrag. Was mijn eerste ebay aankoop, meteen met gebakke peren thuis komen is wel minder..... Had bij diegene namelijk ook zijn customer reviews bekeken waar hij 1200+ positieve feedback had. Maar helaas dat mag blijkbaar niet baten.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 11:14
Mouse_NL schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:09:
[...]

Thanx;

Series download ik (zeg maar de nieuwste seizoenen, die hier niet uit zijn. In DIvx formaat mijn vraag is kan je die gewoon op de Galaxy S afspelen want met name als ik naar min werk ga zou het leuk voor onderweg zijn. Trouwens het gamen erop gaat ook fijn, want ik ben ook nog een game fanaat.

Mijn twijfels zijn echt gebaseerd op de hoge prijs van de Iphone, de lange contractduur van de Iphone, maar aan de andere kant is de Iphone qua voorloper op de android natuurlijk gevestigd. Ik wordt soms gek van mezelf. }:O
De Galaxy S speelt DivX af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 00:05:
[...]

Hier heb ik dus ook last van, ~100kbs met vodafone (of het nu 2 of volle balkjes zijn met 3g/H) terwijl mn maat met zn x10 en kpn netwerk rond de 250-300 zit naast mij. Zal er misschien een fout zijn gemaakt bij vodafone dat ze mij aan een goedkoop abonnement gekoppeld hebben ofzo? Ik heb iig duidelijk laten weten dat ik onbeperkt maximum snelheid wilde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:35:
[...]

Hier heb ik dus ook last van, ~100kbs met vodafone (of het nu 2 of volle balkjes zijn met 3g/H) terwijl mn maat met zn x10 en kpn netwerk rond de 250-300 zit naast mij. Zal er misschien een fout zijn gemaakt bij vodafone dat ze mij aan een goedkoop abonnement gekoppeld hebben ofzo? Ik heb iig duidelijk laten weten dat ik onbeperkt maximum snelheid wilde :P
Nee denk het niet. Volgens mij is het gewoon erg afwisselend. De ene keer zit je rond de 200 andere keer rond de 850. waar het precies aan ligt weet ik niet. Bij mijn eerste test kwam ik uit op 170kb wat ik erg langzaam vond. Gisteren kwam ik uit op 850 en mijn laagste meting is 105 kb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 13:34:

grtz decodertje
Ik zit met de i9000xfjm6 firmware en moet zeggen dat het een hele goeie is. Tot heden geen enkel probleem gehad en gps werkt ook redelijk goed (snelle fix en veel satellieten, maar een beetje onstabiel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:40:
[...]

Nee denk het niet. Volgens mij is het gewoon erg afwisselend. De ene keer zit je rond de 200 andere keer rond de 850. waar het precies aan ligt weet ik niet. Bij mijn eerste test kwam ik uit op 170kb wat ik er langzaam vond. Gisteren kwam ik uit op 850 en mijn laagste meting is 105 kb.
Hmm oke, naja heb verder niks te klagen eigenlijk. Alles wat ik doe (internetten, youtube op hoge kwaliteit, market etc werkt prima) dus zou eigenlijk niet eens weten wat ik met 5x zo snel internet zou moeten maargoed, zou wel mooi meegenomen zijn van vodafone lol.

Ik heb nog een vraag die ik overigens nergens terug kon vinden met betrekking tot LauncherPro. Toen ik de GS net binnenhad (eind juni) heb ik er meteen launcherpro op gegooid en als je dan bij je applicaties zat (of in een applicatie zelf) en je drukte de home hadware button dan vroeg hij welk 'homescreen' je als standaard wilt hebben (orginele samsung of launcherpro).. Nu heb ik toen per ongeluk de orginele aangevinkt en op OK gedrukt om als standaard in te stellen, waarna ik launcherPro helemaal niet meer terug kon vinden. Nu heb ik via de EasyHome app LauncherPro weer aan de praat gekregen, maar elke keer als ik in het menu/game of wat dan ook zit en ik gebruik de hardware home button krijg ik weer die lelijke samsung homescreens en moet ik dus handmatig launcherpro weer aanklikken voordat deze verschijnt.

Voor mijzelf is het niet zo'n probleem om gewoon de home button(in app drawer zelf) te gebruiken (of de back hardware toets te gebruiken) maar andere mensen willen nogal graag op de home knop drukken omdat ze bv iphones gewend zijn en moet ik dus telkens weer de launcherpro launchen :P

Weet iemand hier een oplossing voor? Zodat ik dus LauncherPro weer als default heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:58

Gutteguttegut

CEO of TFD

Mouse_NL schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:03:
[...]Effe ontopic .... zou je ook je ervaringen kunnen delen dan? Mijn vraag is in feite van kan de Samsung de strijd aan met de Iphone en de N8, omdat ik twijfel ... !!!!

Aangezien ik steeds meer twijfels krijg heb ik de vraag hier neergezet niet om specs als dus danig te weten.
Hij is anders goed ontopic....
Als je een klein beetje moeite doet en je een beetje door de Galaxy S topics worsteld kun je alle vragen vinden.
Daarnaast heb je ook nog zoiets als de zoek functie en iets wazigs als Google...

Of hij de strijd aan kan met de iPhone 4 en/of Nokia N8....tja..de N8 is er nog maar net dat moet dus nog blijken zoals je wel had kunnen vinden met b.v. Google en de iPhone 4 is pas leuk als hij gejailbreakt is (vind ik persoonlijk).

Nu kun jij zelf wel bepalen wat voor jou belangrijk is.
Of heb je liever dat wij een keuze voor je maken?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mouse_NL schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:03:
[...]

Effe ontopic .... zou je ook je ervaringen kunnen delen dan? Mijn vraag is in feite van kan de Samsung de strijd aan met de Iphone en de N8, omdat ik twijfel ... !!!!

Ik heb de zelfde toestellen als wat jij denkt bekeken.
uiteindelijk heb ik de SGS besteld.Waarom?
symbian 3 schijnt niet veel beter te zijn dan symbian 2, en eind van het jaar komt waarschijnlijk al symbian 4 uit.
De webbrowser van de n8 schijnt niet geheel goed te werken, en met de SGS heb je een groter beeldscherm waardoor je meer kan zien.
Samsung heeft een prachtig scherm en android ziet er beter uit, en is volgens mij meer voor te verkrijgen.
Als je echt voor de foto's en video gaat, dan is de Nokia een betere optie.
De Samsung draait op 1 Ghz en de Nokia N8 op 680 mHz.
Maar voor de hdmi hoef je niet te gaan de SGS heeft weer DNLA.
kijk eens op youtube je ziet al veel filmpjes.
O ja als je de N8 wilt hebben voor het filmen, dan moet je er waarschijnlijk een externe microfoon bij nemen.
Ik heb een filmpje gezien waar er buiten mee werd gefilmd, dat leverde een hoop windruis op, en dit werd minder met de externe microfoon.(kon het zo 123 niet meer vinden, maar het was een filmpje uit nederland)
Een bijkomend nadeel van de N8 vind ik dat de camera uitsteekt, hij ligt hoger op de telefoon, met daarin gebouwd de microfoon.
Hierdoor krijg je natuurlijk de windruis, de wind gaat langs de telefoon en komt zo bij de microfoon.
Voor Android zijn meer APPS te verkrijgen als voor Nokia in de novi shop.
SGS vind ik er mooier uitzien, maar de behuizing van de Nokia N8 is wel beter.
De Samsung heeft een gratiss navigatiesysteem,maar die werkt online (gps problemen, nog niet kunnen testen
Nokia heeft Ovi maps die gratis is en offline werkt

kortom wat wil je kunnen doen met de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 13:30:
[...]

Ik zit nu op 320 kb/s. Het verschilt echt per tijdstip van de dag. Ik denk dat op drukke periodes van de dag het snelheid lager is. Probeer het anders effen met Speedtest.net deze kan je via de market krijgen. Heb je trouwens goed bereik van het plek waar je het test doet. Ik ben pas 3 dagen met Vodafone en de eerste dag zat ik op 160 kb/s en gisteren zat ik zelfs effen op de 850 kb/s
Das best knap, met een maximale snelheid van 3,6 Mbit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azrael schreef op zondag 05 september 2010 @ 16:27:
[...]

Das best knap, met een maximale snelheid van 3,6 Mbit ;)
Lol,inderdaad.
Weet je cker dat dat niet via wifi was?:p
Zit nu op 448kb.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

[...]

Ik heb jaren Nokia's gehad (verschillende modellen) en die kon je inderdaad uitzetten en 't alarm werkte nog gewoon. Aangezien ik de Galaxy eigenlijk nooit uitzet, heb ik 't alarm nog niet getest.
Als je 's nachts niet gestoord wilt worden, kan je het beste de telefoon op stil of vliegtuig-modus zetten. 't alarm negeert meestal de stille modus.
Sterker nog, hij speelt bijna alles af ! Alleen heb ik bij bepaalde bestanden geen geluid. Ik moet nog even uitvogelen waar dat aan ligt, maar volgens mij komt 't door AC3-surround.

Zoals beloofd wat meer info over de flip-case die ik onlangs heb ontvangen.
Het betreft deze eBay aanbieding, en bevat naast de flip-case ook 2 screen protectors, die goed passen.

Foto's:
Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_h0ma56lGMng/TIOupSe6M-I/AAAAAAAABzY/SjlcFUXKj9o/s400/05092010084.jpg

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_h0ma56lGMng/TIOusfFOGYI/AAAAAAAAB0A/5u72alU61H0/s400/05092010085.jpg
De houder voor de GSG is plastic fantastic, maar houdt de telefoon wel goed vast. Helaas is het niet bepaald subtiel uitgevoerd, waardoor het nogal wat dikte toevoegt aan het geheel.

Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_h0ma56lGMng/TIOuy_D-SxI/AAAAAAAABzk/BItk02yPMX8/s400/05092010087.jpg
Hier is goed te zien hoeveel dikker het geheel is ten opzicht van de gsm alleen.

Afbeeldingslocatie: http://lh3.ggpht.com/_h0ma56lGMng/TIOuwMrzYZI/AAAAAAAABzg/VMhNr-vqxqQ/s400/05092010086.jpg
Aan de achterzijde zitten 2 openingen die netjes overeen komen met de lens en speaker.

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_h0ma56lGMng/TIOu3CWUEDI/AAAAAAAABzo/OVnwa1x8-Zs/s400/05092010088.jpg
De GSG wordt op 4 hoeken stevig vastgehouden en de binnenzijde van de flap is bekleed met velours, om krassen te voorkomen.

Afbeeldingslocatie: http://lh4.ggpht.com/_h0ma56lGMng/TIOvXpgqOFI/AAAAAAAABzs/3ox0VckgDqs/s400/05092010090.jpg
Dichtgeklapt zijn de 3,5mm jack en USB-aansluiting nog steeds bereikbaar.

De sluiting werkt met een magneetje en is sterk genoeg om de flap op z'n plek te houden. Helaas is de flip-case niet van echt leer, terwijl de eBay-add dit wel claimt, maar aan de andere kant, voor dit geld (iets meer dan €7, inc verzending) is dat ook niet mogelijk. In mijn optiek maakt het ook eigenlijk niet heel veel uit. Het ziet er netjes uit (geen opzichtige prints e.d.), de telefoon zit goed beschermd, en, voor mij ook niet geheel onbelangrijk, de telefoon is vrij makkelijk te bevrijden uit de case.
Een ander pluspunt, het scherm van de SGS reageert niet op de flap, dus ook al is het scherm actief, je kan hem rustig dichtklappen.
Omdat het geheel behoorlijk wat dikker is dan de SGS alleen (19mm, tegen 9,5mm van de SGS), heb je wel iets meer body om vast te houden.

[ Voor 49% gewijzigd door deepbass909 op 05-09-2010 18:27 ]

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

deepbass909 schreef op zondag 05 september 2010 @ 16:34:
[...]

Ik heb jaren Nokia's gehad (verschillende modellen) en die kon je inderdaad uitzetten en 't alarm werkte nog gewoon. Aangezien ik de Galaxy eigenlijk nooit uitzet, heb ik 't alarm nog niet getest.
Als je 's nachts niet gestoord wilt worden, kan je het beste de telefoon op stil of vliegtuig-modus zetten. 't alarm negeert meestal de stille modus.

[...]

Sterker nog, hij speelt bijna alles af ! Alleen heb ik bij bepaalde bestanden geen geluid. Ik moet nog even uitvogelen waar dat aan ligt, maar volgens mij komt 't door AC3-surround.
Alleen geen subs helaas :(
Iemand met Froyo die kan kijken of daar wel losse subs afgespeeld worden?
Andere video spelers uit de market vond ik tamelijk waardeloos werken (oa Rockplayer heb ik geprobeerd), de video player van samsung werkt verder top (oja, het lock logotje als je de powerknop een keer indrukt zou na x seconden wel weg mogen totdat je het scherm weer aan raakt oid.

[ Voor 15% gewijzigd door GoldenSample op 05-09-2010 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDhits
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 15:49:
[...]

Weet iemand hier een oplossing voor? Zodat ik dus LauncherPro weer als default heb..
De app Home Switcher doet precies wat je vraagt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die lag begint mij nu ook wel te irriteren
Ik heb de lagfix erop gegeooit en na paar weken weer het zelfde, begint weer traag te worden enz enz

Ik hoop echt dat samsung dit met de froyo update oplost, want dit vind ik tog ook wel de grooste punt waar samsung iets aan moet doen.

Want over de GPS hebben ze al gezegd dat er een fix komt, en ze hebben nog niks gezged over de lag problemen maar tog hoop ik dat het met froyo opgelost zal zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Ben zelf aan het kijken naar de spullen van pdair, daar heb ik 2 jaar geleden ook me screenprotector besteld voor me omnia en later ergens anders nog 1 besteld maar die na dag weer vervangen door die van pdair.
Weet iemand het verschil tussen hun Ultra en normale

Verder wordt het de book of pouch (denk eerder de laatste, haal hem toch uit dat ding zodra ik bij me bureau zit en leg hem er bovenop zoals ik nu met me meegeleverde omnia millionaire leren pouch

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-08 11:55

Zoals beloofd wat meer info over de flip-case ...
Dat is een erg mooie case!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RDhits schreef op zondag 05 september 2010 @ 19:03:
[...]

De app Home Switcher doet precies wat je vraagt....
Top! Werkt perfect danku :)

ben ik trouwens de enige die na 1-2 dagen regelmatig gebruik nog maar 60-80mb ram vrijhoudt na alle apps te hebben gekillt?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2010 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 13:34:

grtz decodertje
Ja klopt deze versie heb ik sinds die uitkwam in india en deze werkte ook zonder lagfix probleemloos. Na veel berichten over lagfix en quadranto besloot ik ook maar eens een lagfix toe te passen. Ook qua gps en natterij weining te klagen 2 dagen normaal gebruik .

Heb toen in het begin ook hier op tweakers aangegeven deze te gebruiken want ik had al die problemen niet
met lag en gps.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2010 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Laatst online: 15-09 23:44
Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 19:25:
[...]

Top! Werkt perfect danku :)

ben ik trouwens de enige die na 1-2 dagen regelmatig gebruik nog maar 60-80mb ram vrijhoudt na alle apps te hebben gekillt?
Ram geheugen loopt idd langzaam terug maar daar heb ik de app memory booster voor,
dat progje haalt zeg maar het "verloren" ram geheugen terug :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyo

Kyo

Voor alle zekerheid: als ik naar het applicatie scherm ga -> dan de knop naast de homeknop druk -> dan een app 'verwijder', uninstall je hem dan ook helemaal of verwijder je zo alleen het snelkoppeling icoontje?

Is er sowieso een uninstaller app te downloaden voor je samsung die ervoor zorgt dat een software zonder 'restjes' achter te laten ook echt ECHT uninstalled is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De SGS is mijn eerste smartphone.
Ik ben nog totaal een leek wat betreft smartphones, en hoop dat ik hier een hoop kan vinden hoe ik iets moet instellen of moet gebruiken.
Nu krijg ik de telefoon waarschijnlijk aanstaande woensdag( dat hoop ik want de voorraad is op dit moment gering, en mijn nummer moet worden overgezet)
Maar ik weet dat er antivirus programma's zijn, en heb daar een vraag over

gebruiken jullie antivirus programma's en welke is er goed?
En is dit echt nodig om te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

GoldenSample schreef op zondag 05 september 2010 @ 18:55:
[...]

Alleen geen subs helaas :(
Iemand met Froyo die kan kijken of daar wel losse subs afgespeeld worden?
Andere video spelers uit de market vond ik tamelijk waardeloos werken (oa Rockplayer heb ik geprobeerd), de video player van samsung werkt verder top (oja, het lock logotje als je de powerknop een keer indrukt zou na x seconden wel weg mogen totdat je het scherm weer aan raakt oid.
mVideoplayer doet precies wat jij wilt. En hij kan veel beter overweg met HD-video en ondersteund ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Megapaul schreef op zondag 05 september 2010 @ 20:15:
[...]

Ram geheugen loopt idd langzaam terug maar daar heb ik de app memory booster voor,
dat progje haalt zeg maar het "verloren" ram geheugen terug :)
Goeie tip, bedankt!

Heb meteen die batterij booster erbij genomen, ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 07-09 08:03

De sluiting werkt met een magneetje en is sterk genoeg om de flap op z'n plek te houden. Helaas is de flip-case niet van echt leer, terwijl de eBay-add dit wel claimt, maar aan de andere kant, voor dit geld (iets meer dan €7, inc verzending) is dat ook niet mogelijk. In mijn optiek maakt het ook eigenlijk niet heel veel uit. Het ziet er netjes uit (geen opzichtige prints e.d.), de telefoon zit goed beschermd, en, voor mij ook niet geheel onbelangrijk, de telefoon is vrij makkelijk te bevrijden uit de case.
Een ander pluspunt, het scherm van de SGS reageert niet op de flap, dus ook al is het scherm actief, je kan hem rustig dichtklappen.
Omdat het geheel behoorlijk wat dikker is dan de SGS alleen (19mm, tegen 9,5mm van de SGS), heb je wel iets meer body om vast te houden.
Ja, daar is tie weer de hardcase. Tig pagina's terug al gepost met foto's :P . Fijn ding alleen die screen protectors is 3X niks. Ach voor die 7euro. ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Voor de mensen die gebruik hebben gemaakt van de garantie, vraagt Samsung om een bon?
Of gaat het net als bij Nokia op IMEI nummer?
Lukosje schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 13:21:
Heb net mijn toestel terug gekregen van garantie
Vroeg Samsung aan jou een bon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertjuh88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:55
"Samsung I9000 Galaxy S Firmware: I9000XXJPD ONLINE. Android 2.2"
Bron: https://twitter.com/SamFirmware

Morgen maar eens even kijken waar ik hem dan kan vinden...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
Moet dat een officiële aankondiging voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

woutertjuh88 schreef op zondag 05 september 2010 @ 21:39:
"Samsung I9000 Galaxy S Firmware: I9000XXJPD ONLINE. Android 2.2"
Bron: https://twitter.com/SamFirmware
Ik lees in de reacties: no froyo en JPD = FAKE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Laatst online: 15-09 23:53
gloeiende ........ klote WeFi heeft mijn macadres vernaggelt. kwam er net achter dat ik niet de enige ben.
op een gegeven moment connect je wifi niet meer, en krijg je de melding "kan niet scannen" als je een wifi access point gaat zoeken.
uninstall van wefi geeft geen oplossing, buiten dat de software er nu af is....
enige oplossing om je wifi weer werkend te krijgen is hard resetten. dus zojuist weer in de weer geweest met Titanium Backup . maar we zijn weer online met werkende wifi :)

advies aan iedereen met een Galaxy:
GEBRUIK GEEN WEFI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertjuh88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:55
Ik zie het nut eerlijk gezegd ook niet van WeFi.... Ik zie bij heel veel mensen die problemen hebben met WeFi....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Laatst online: 15-09 23:53
ik zag het nut ook niet, daarom wilde het gewoon een dagje of wat proberen, om te zien of het dus wel of geen nut had. Heb het er 2 dagen op gehad voordat het dus fout ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyo

Kyo

Welke methode is beter, kies installeren of die losse drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
Kies is een wel heel brak programma. Elke keer als ik m'n telefoon aansluit wordt ie binnen de kortste keren niet meer herkend, bovendien ziet de telefoon de interne SD dan ook niet meer dus moet je rebooten.

Ik ga het maar eens deinstallen en kijken of het met losse drivers beter gaat.

Wordt nog leuk als de firmwareupdate uitkomt, denk dat ik die maar bij een Samsung-servicepunt moet laten installeren..

Ik zet bestanden nu maar noodgedwongen met Wifi File Explorer op m'n telefoon, werkt opzich prima, maar als je bv. een navigatieprog erop wilt zetten duurt het wel even..

[ Voor 34% gewijzigd door Azrael op 05-09-2010 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyo

Kyo

Azrael schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:31:

Wordt nog leuk als de firmwareupdate uitkomt, denk dat ik die maar bij een Samsung-servicepunt moet laten installeren..
Hoezo, moet die via KIES geinstalleerd worden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:16

KneoK

Not in a million lightyears

Kyo schreef op zondag 05 september 2010 @ 22:50:
[...]

Hoezo, moet die via KIES geinstalleerd worden ofzo?
Als je het officieel wilt doen wel ja, maar de kans is natuurlijk heel erg groot dat de firmware ook binnen de kortste keren op samsung-firmwares.com en op andere plekken te krijgen is zodat je gewoon met Odin aan de slag kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyo

Kyo

KneoK schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:00:
[...]

Als je het officieel wilt doen wel ja, maar de kans is natuurlijk heel erg groot dat de firmware ook binnen de kortste keren op samsung-firmwares.com en op andere plekken te krijgen is zodat je gewoon met Odin aan de slag kunt.
ok, hm, ik zie wel, zal vooralsnog als noob maar kies installeren om te kijken of ie echt zo verschrikkelijk is.

Ben jouw en die andere gozer nog een verontschuldiging schuldig: ben naar die shop toe gegaan en stond voor lul toen ie em gewoon effe wat harder erin drukte. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 23:33

svijf

b5beveiliging.nl

Kyo schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:05:
[...]

ok, hm, ik zie wel, zal vooralsnog als noob maar kies installeren om te kijken of ie echt zo verschrikkelijk is.

Ben jouw en die andere gozer nog een verontschuldiging schuldig: ben naar die shop toe gegaan en stond voor lul toen ie em gewoon effe wat harder erin drukte. :o
:')
Maar super dat je het hier wel even meld _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
KneoK schreef op zondag 05 september 2010 @ 23:00:
[...]

Ah wist niet dat het ook met een ander programma kan, goed om te weten :)

Kom er net (:P) achter dat je de telefoon ook als mass storage device kunt instellen, dan kan ik 'm wel gewoon aan de PC hangen :)
Pagina: 1 ... 20 21 Laatste

Dit topic is gesloten.