Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relief2009 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:13:
[...]

Komt ie weer met zijn negatieve verhaal. Samsung neemt Android veel serieuzer dan het meer dan een half jaar geleden deed. Samsung heeft zelfs aangegeven dat Android hun belangrijkste mobiele OS wordt voor smartphones (en zien zelfs weinig in WP7).

Ik heb er vertrouwen in omdat dit ook gewoon beloofd is. Alle nieuwe modellen draaien 2.2 en allemaal op dezelfde hardware als GS. K zie voor hun geen reden om het niet up te daten, omdat het zo gepiept is en het geeft hun alleen betere naam.

Bedrijven kunnen veranderen en hoeven niet blijven hangen in oudere denkbeelden. En oh ja Samsung is de hele tijd bezig met 2.2 builds voor de GS, dus het geeft aan dat ze eraan werken ;)
Wat bedoelt u te zeggen met "komt ie weer met zijn negatieve verhaal"? Vind u me zo negatief dan? Ik geef mijn update ervaringen met Samsung telefoons weer, mayIthankyouverymuchifyoudon'tmind. Wilt u ontkennen dat het updaten gewoon bagger is? Ga eens kijken bij de Spica forums. U doet me nu een beetje denken aan een iPhone fan boy die leid aan een Apple Stockholm Syndrome..foei! Nee toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 19:50
Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 00:06:
[...]

Wat bedoelt u te zeggen met "komt ie weer met zijn negatieve verhaal"? Vind u me zo negatief dan? Ik geef mijn update ervaringen met Samsung telefoons weer, mayIthankyouverymuchifyoudon'tmind. Wilt u ontkennen dat het updaten gewoon bagger is? Ga eens kijken bij de Spica forums. U doet me nu een beetje denken aan een iPhone fan boy die leid aan een Apple Stockholm Syndrome..foei! Nee toch? ;)
neen.. maar dit is niet de eerste keer dat dit voorbij komt... daarom "weer"

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-08 19:27
joop.hinke schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:29:
Leuke gimmick:

Houdt bij het afspelen van een MP3 de volume-up toets wat langer ingedrukt en laat je verrassen.

Was het niet tegengekomen in handleiding of recensie.

Joop
Gebeurt niks. Draai op I9000ZSJP2. Weet niet of dat te maken heeft...
joop.hinke schreef op donderdag 02 september 2010 @ 21:42:
Dat viel tegen!!

Was in de veronderstelling dat de galaxy zo'n beetje alle videoformaten kon afspelen en zeker de oudere.

Helaas, hij herkent niet:

VCD(videocd),
SVCD(supervideocd)
VOB's (los)
DVD
MPG's (Capture met TV kaart, denk Mpeg2 files)

Bestaat er een speler die dit wel kan? Een soort van Mediaplayer Classic.

Joop
- Rockplayer
Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 09:58:
Sinds een week in het bezit van m'n Galaxy, vind t geweldig ding maar zit met een aantal vragen waarvan ik de oplossing niet vind (hier hopelijk wel). Mss wil ik wel iets wat niet kan maar er is zoveel te krijgen voor Android dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
Is er een app waarmee ik een homescherm krijg waarin ik m'n favo contacten kan zetten zodat ik ze snel kan bereiken? Het gaat via sneltoetsen en dan contactpersoon maar dan krijg je van die kleine mapjes te zien. Ik had liever iets met plaatjes ofzo.
Nog wat kun je de standaard widgets in het toepassingsscherm verwijderen, er zitten er een heel aantal bij die ik niet gebruik.
- LauncherPro Plus/Contact widget of snelkoppeling van een contactpersoon maken op de homescreen
Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 18:58:
Ik ga binnenkort weekje naar Spanje. Heb op de website van Hi wel de kosten gevonden voor bellen en internetten vanuit het buitenland maar heb geen idee hoeveel MB ik er per dag doorheen jas. Weet iemand een goed programma dat per dag weergeeft hoeveel data er over het netwerk gaat via mijn telefoon?

Mijn tweede vraag is of ik alle netwerken (dus aleen het internet, behalve bellen) uit kan zetten. Heb in de instellingen zitten zoeken maar zie alleen de vliegtuigstand (dan ook geen bellen) of alleen 2G. Die laatste spaart ook accu staat erbij. Is me soms toch een raadsel wat over welk netwerk gaat.

Hier "mijn" kosten voor het gebruik van de SGS in het buitenland. Mijn Gmail en Twitter syncen de hele dag, die zullen wel wat data verbruiken dacht ik zo.

http://www.hi.nl/Productinfo/Buitenland/Tarieven.htm

Ik heb eindeloos online via een abonnement.
- NetCounter
- SwitchPro gebruiken
Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 00:06:
[...]

Samsung is bezig met de update. Face it gewoon. Als je ziet dat er om de paar dagen nieuwe firmwares gelekt zijn, dan kun je toch niet zeggen dat de mannen van Samsung luierikken zijn.
PS I570EXXJH6 voor de I5700 en I7500XEJC6 voor de I7500 zijn de nieuste firmwares, weet niet of ze 2.1 zijn though...
Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:46:
Dus mag ik aannemen dat mijn argwaan voor niks is. Reden te meer om te denken dat ik gewoon overdrijf dat het niet zou werken. Misschien heb ik vannacht gedroomd dat het wel omgekeerd was? Ik neem aan dat dus meerdere mensen dit kunnen bevestigen dat ze niet omkeren als deze hun telefoon omkeren.
Bij LauncherPro kun je aangeven of je de homescreen en de appdrawer wilt laten roteren of niet. Bij de overige apps is dat dev-afhankelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icekiller2k6 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 00:26:
[...]

neen.. maar dit is niet de eerste keer dat dit voorbij komt... daarom "weer"
Goed, dat begrijp ik. Maar dat is héél wat anders dan "komt ie weer met zijn negatieve verhaal". Hiermee word het persoonlijk, en verwijst het naar mij alsof ik hier het complete forum vul met louter negatieve reacties. Maar goed, back to business...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinman schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 00:31:

Samsung is bezig met de update. Face it gewoon. Als je ziet dat er om de paar dagen nieuwe firmwares gelekt zijn, dan kun je toch niet zeggen dat de mannen van Samsung luierikken zijn.
PS I570EXXJH6 voor de I5700 en I7500XEJC6 voor de I7500 zijn de nieuste firmwares, weet niet of ze 2.1 zijn though...
Ik heb het over officiële updates in Nederland, niet over de uitgelekte Oekraïnse. Galaxy Spica i5700 vanaf November 2009: Nog steeds geen beloofde update naar 2.1, Galaxy i7500 vanaf juni 2009: nog steeds geen update naar 1.6 of 2.1. De media stond echt vol van de update verhalen. Vind je het vreemd dat mensen dan sceptisch worden? Hoe kun je dit nou ontkennen? Dit zijn toch feiten?

De mannen van Samsung zijn luierikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 17:22

jasjenl

Liab A Tymo

Toch hoop ik wel dat Samsung snel met een update komt, want ik kom toch steeds meer dingen tegen die gewoon niet lekker werken. Mail bijvoorbeeld blijf ik problemen bij houden, het werkt gewoon niet goed met een imap server. Ook m'n internet verbinding blijft wisselvallig, zowel via wifi als gewoon via de telefoon verbinding, na een tijdje wat op internet gedaan te hebben is daarna de verbinding vaak gewoon weg en moet ik bijv. wifi uitzetten en weer aanzetten om weer verbinding te hebben. Daarnaast ook toch regelmatig last van de welbekende lag, zelfs bij het naar beneden trekken van het status menu.

Van de week ook 2 keer gehad dat de telefoon ineens uit was geschakeld terwijl ik dat niet gedaan had. De ene keer zou de accu helemaal leeg zijn gelopen, wat onmogelijk is want een uur of 2 daarvoor stond ie nog op minstens 30% (en sindsdien had ie alleen standby gelegen). De tweede keer stond de accu op 100% en daar bleef ie een paar uur op staan (wat me ook onmogelijk leek), even later was de telefoon weer een soort van uitgeschakeld want de enige manier waarop ik weer leven in de brouwerij kreeg was door de power knop lang ingedrukt te houden. Helemaal uit stond ie echter denk ik niet, want ik kreeg niet het opstart logo en hoefde ook de sim pincode niet in te toetsen, maar ik zag wel dat ie zich opnieuw bij het telefoon netwerk ging aanmelden.. :?

Al met al gewoon teveel dingen die je van een goed werkende telefoon niet zou moeten hoeven accepteren. Hopelijk lost de officiële 2.2 update al de problemen op, dat gedoe met al die custom firmwares heb ik geen trek in: de fabrikant moet zorgen dat de boel goed werkt vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasjenl schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 01:32:
Toch hoop ik wel dat Samsung snel met een update komt, want ik kom toch steeds meer dingen tegen die gewoon niet lekker werken.
<knip>
Al met al gewoon teveel dingen die je van een goed werkende telefoon niet zou moeten hoeven accepteren. Hopelijk lost de officiële 2.2 update al de problemen op, dat gedoe met al die custom firmwares heb ik geen trek in: de fabrikant moet zorgen dat de boel goed werkt vind ik.
Kijk eens naar je geïnstalleerde apps. Misschien zit er een tussen die de hele boel ophangt/vertraagt of je batterij leegzuigt binnen no-time. Kom je daar niet uit, geef hem dan een reset naar fabrieks instellingen en draai een paar dagen zonder apps. Kijk of je verschil merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 17:22

jasjenl

Liab A Tymo

Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 01:46:
[...]

Kijk eens naar je geïnstalleerde apps. Misschien zit er een tussen die de hele boel ophangt/vertraagt of je batterij leegzuigt binnen no-time. Kom je daar niet uit, geef hem dan een reset naar fabrieks instellingen en draai een paar dagen zonder apps. Kijk of je verschil merkt.
Ik heb amper wat geïnstalleerd, dus ik betwijfel of het daar aan ligt. Er draait ook niks op de achtergrond of zo, voor zover ik kan zien. Maar ik zal er nog eens naar kijken, ik heb echter mijn twijfels of het iets is dat ik zelf erop gezet zou hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door jasjenl op 03-09-2010 01:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-03-2024

Kyo

Hebben jullie ook last van slecht bereik? Het is bij mij niet zo erg als in deze video:

http://www.gsmdome.com/sa...iphone-4-ones-video_17226

Maar als ik bel heb ik vaak wel last van sterk varierend bereik en af en toe wegvallen van zinnen tijdens gesprek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 01:11:
[...]

Ik heb het over officiële updates in Nederland, niet over de uitgelekte Oekraïnse. Galaxy Spica i5700 vanaf November 2009: Nog steeds geen beloofde update naar 2.1, Galaxy i7500 vanaf juni 2009: nog steeds geen update naar 1.6 of 2.1. De media stond echt vol van de update verhalen. Vind je het vreemd dat mensen dan sceptisch worden? Hoe kun je dit nou ontkennen? Dit zijn toch feiten?

De mannen van Samsung zijn luierikken.
Alsjeblieft ga ergens anders negatief doen man. Ga terug naar je Spica forum en daar klagen. Samsung komt met een 2.2 update. Dat is een feit! Wat voor bedrijf brengt een 2.2 versie uit voor RUSLAND om de rest van de wereld te vergeten? Heb je totaal geen idee van logica?

Je verzint echt alles om als maar negatief te blijven. We bespreken hier problemen en hoe we die kunnen oplossen. We zijn hier niet voor een potje negativiteit (met totaal geen basis) van iemand die niet eens een Galaxy S bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Kyo schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 03:49:
Hebben jullie ook last van slecht bereik? Het is bij mij niet zo erg als in deze video:

http://www.gsmdome.com/sa...iphone-4-ones-video_17226

Maar als ik bel heb ik vaak wel last van sterk varierend bereik en af en toe wegvallen van zinnen tijdens gesprek.
Weet je zeker dat het aan je telefoon ligt? Mijn bereik is ook op bepaalde plekken dramatisch, maar dat was het ook met mijn vorige telefoon. T-Mobile :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Relief2009 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 06:53:
[...]

Alsjeblieft ga ergens anders negatief doen man. Ga terug naar je Spica forum en daar klagen. Samsung komt met een 2.2 update. Dat is een feit! Wat voor bedrijf brengt een 2.2 versie uit voor RUSLAND om de rest van de wereld te vergeten? Heb je totaal geen idee van logica?
Samsung werkt niet echt logisch. De i8910 kreeg ook een stuk of 5-6 updates in andere landen zoals Italië en Rusland maar slechts 2 in Nederland. Dus dat wat je nu noemt is niet echt een solide argument :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
Gelukkig kun je met Android vrijwel altijd de taal wijzigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Propane schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 07:13:
[...]
Samsung werkt niet echt logisch. De i8910 kreeg ook een stuk of 5-6 updates in andere landen zoals Italië en Rusland maar slechts 2 in Nederland. Dus dat wat je nu noemt is niet echt een solide argument :P.
De updates die voor Symbian worden uitgebracht kun je moeilijk met Android vergelijken. We hebben het hier over overgang naar een nieuwe versie van het OS en geen updates om bugs te verhelpen of locale problemen aan te pakken of features die op het ene model wel aanwezig zijn en op het andere model niet te enabelen. Updates op Android zijn uniform vergeleken met het zooitje dat Symbian heet.

HTC had in het verleden ook geen goeie imago qua updates, maar bij de Desire zie je dat ze de update wel serieus nemen. Slechte prestaties in het verleden, betekent niet dat bedrijven niet veranderen.

Nu ontopic graag :)

[ Voor 7% gewijzigd door Relief2009 op 03-09-2010 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Ik heb al op Samsung.nl gekeken en deze threads door zocht maar nog niet kunnen vinden:
-Is de garantie van Samsung ook geldig in het buitenland (worldwide)?
-Hoe lang is de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevinman schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 00:31:
[...]
- NetCounter
- SwitchPro gebruiken
[...]
Kan je op de galaxy niet in de opties dataroaming uitzetten? Bij mn HTC Hero kon dat toen wel, al weet ik natuurlijk niet of dat een android-iets was of een sense-iets. Zou wel jammer zijn als dat er niet standaard in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 22:36
Ja dat kan, gewoon uitvinken (staat standaard al uitgevinkt trouwens) => Settings => Draadloos en Netwerk => Mobiele Netwerken => Roaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Is hier iemand die zijn telefoon nog helemaal stock heeft draaien. Dus zonder de firmware the geupgrade.

Ik ben namelijk benieuwd naar de productcode van de standaard wat in NL geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 14:07

TheFruitNerd

iets met fruit

Is hier iemand die zijn telefoon nog helemaal stock heeft draaien. Dus zonder de firmware the geupgrade.

Ik ben namelijk benieuwd naar de productcode van de standaard wat in NL geleverd wordt.
Heb er net gisteren eentje opgehaald:
I9000XWJM2
I9000XXJM2
I9000XENJM1

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:54
ik heb hem nog stock (heb hem pas 2 dagen) en ik kreeg hem met JM2 Firmware. mijn toestel is ondertussen wel al geroot en draai de voodoo lagfix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makaveli09
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-05 13:24
TheFruitNerd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:01:
[...]

Heb er net gisteren eentje opgehaald:
I9000XWJM2
I9000XXJM2
I9000XENJM1
Kan je ook aangeven wat je productcode is?
Dit kan je vinden in je register als je je telefoon aan,sluit op KIES op de volgende locatie:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Samsung\Kies\DeviceDB\1 (of 2 of 3, de meest uitgebreide versie)
Daar staat een entry genaamd productcode

Zou je die eens willen opzoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFruitNerd
  • Laatst online: 16-09 14:07

TheFruitNerd

iets met fruit

Makaveli09 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:20:
[...]

Kan je ook aangeven wat je productcode is?
Dit kan je vinden in je register als je je telefoon aan,sluit op KIES op de volgende locatie:

HKEY_CURRENT_USER\Software\Samsung\Kies\DeviceDB\1 (of 2 of 3, de meest uitgebreide versie)
Daar staat een entry genaamd productcode

Zou je die eens willen opzoeken?
Als ik vanavond thuis kom, zal ik het eens opsnorren.
Als niemand me voor is tenminste :p

- B.L.A.A.T. -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remoss
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 08:47
Bij mij was de productcode nieuw uit doos: GT-I9000HKAXEN

Online...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

TNX
remoss schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:28:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dzzls
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
The Wizard schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:30:
[...]

Ik had hier hetzelfde probleem, de oplossing is om de zakelijke agenda te delen met je prive agenda (via Google agenda, niet via je tel in te stellen). Het is niet de mooiste oplossing (agenda's door elkaar), maar voor mij goed genoeg.

[...]

Het eerste getal is het aantal smsjes wat je nog niet gelezen hebt volgens mij... :)
bedankt voor de tip. Het is gelukt op deze manier. Ik heb 2 agenda programma's aangemaakt op mn telefoon en in elk een andere agenda gezet. Nu zijn de agenda's gewoon gescheiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Ik hoop zelf ook op de update naar 2.2. Ik ben niet van plan om te veel te tweaken (ja ben wel een echte maar ook van nature lui). Mijn telefoon moet het gewoon (na wat rommelen een dag of wat) doen.

Hopelijk komt dit nu binnen een paar weken want op de Galaxy tablet zit al wel 2.2. ik zeg bel appje erop en overzetten naar de GalaxyS :?

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MorgothG schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:41:
Ik hoop zelf ook op de update naar 2.2. Ik ben niet van plan om te veel te tweaken (ja ben wel een echte maar ook van nature lui). Mijn telefoon moet het gewoon (na wat rommelen een dag of wat) doen.

Hopelijk komt dit nu binnen een paar weken want op de Galaxy tablet zit al wel 2.2. ik zeg bel appje erop en overzetten naar de GalaxyS :?
Met de galaxy tab kan je ook bellen, dus het enige verschil is de resolutie denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyo

Kyo

Ik heb de telefoon nu voor het eerst verbonden via de usb kabel... mij. computer kan echter bij verbinding niet de driver software ervoor vinden/installeren?

[ Voor 80% gewijzigd door Kyo op 03-09-2010 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
Je tel wordt pas herkend na installatie van KIES of onderstaande drivers
losse USB drivers voor de Galaxy, zo kan je connecten zonder KIES te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyo

Kyo

Thanks, probeer ik zodra ik thuis ben/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
Maarten21 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 13:58:
[...]

Ik heb het idee dat heel weinig mensen weten dat tethering altijd al mogelijk is met de Galaxy S. Dit heet inderdaad Mobile AP en staat gewoon bij je instellingen.

De video van iemand op youtube die Froyo op de Galaxy S presenteert, zegt ook trots dat er nu mobile hotspot op zit (tethering), terwijl dit er dus allang op zat.
Gewoon een bonus van Samsung.
Hey Gast(en) heel erg bedankt!
Ik ben happy dat het werkt :P Link deed het eerst niet nu wel snap ik ook niet. Was nog wel een gedoe om het één en andere over te zetten met KIES-pijn. 'Maar zit dit nu achter me pc te typen en ben verbonden via me SGS. Gaat lekker rap ook.

Volgende kwestie waar ik mee loop is dat ik me scherm dikwijls te fel vind. Ook in de laagste stand. Ik heb verschillende brightness dimmers geïnstalleerd via de market maar die komen niet verder dan wat er standaard al kan.

Ik zit regelmatig in half verduisderde ruimtes of in de auto en dan krijg ik koppijn van het felle scherm of ik zie de straat gewoon niet meer. Ik neem het ding ook wel eens mee naar bed en dan wil ik geen scherm dat ligt te stralen als een zonnetje. Scheelt me ook batterijtijd hoop ik.

Wie weet een manier om het scherm te dimmen tot een acceptabel niveau. Ik vind het belachelijk hoe ver samsung het dimmen toestaat. Maar zo zijn er wel meer samsung eigenaardigheden. Ik hou me adem ook niet in voor de grote Froyo update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makaveli09
  • Laatst online: 22-05 13:24
remoss schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:28:
okay, dan ben ik ook blij aangezien ik dezelfde productcode heb (16GB versie).

hartstikke bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is weer een KIES update. Eens kijken of deze goed wil werken zonder gedoe. I'll keep you guys posted.

Nou, het is nog steeds ruk... MTP applicatie blijft crashen, en ik vertik het om steeds weer mijn interne SD te formateren, dat heb ik nu al een paar keer gedaan en toen deed ie het weer, ik ben er klaar mee. Nu is het weer wachten tot de volgende versie...

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2010 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:14:
Er is weer een KIES update. Eens kijken of deze goed wil werken zonder gedoe. I'll keep you guys posted.

Nou, het is nog steeds ruk... MTP applicatie blijft crashen, en ik vertik het om steeds weer mijn interne SD te formateren, dat heb ik nu al een paar keer gedaan en toen deed ie het weer, ik ben er klaar mee. Nu is het weer wachten tot de volgende versie...
Hoi XTO,
waar heb je die gevonden en welke versie van Kies was dat ? Ik gebruik de versie 1.5.1.10083.
Of heb je een nieuwe firmware aangeboden gekregen via Kies, zo ja welke ???

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

maffe schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 19:32:
Heeft al iemand eens met de Galaxy S naar een webmail van Groupwise 8sp1 geconnecteerd en mail gelezen? Ik kan wel inloggen, maar ziet geen mail verschijnen.
Kreeg met Dolphin browser wel de inbox te zien...
Wie weet hier iets meer van, is het een java issue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 13:27

icecreamfarmer

en het is

hoeft hem niet te formateren ontkoppel hem dan werkt het ook
Ik heb het zelfde probleem, teveel mp3 tjes of files en dat kan hij niet aan

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eonflux
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 09:41
Hi,

Heeft iemand ervaring met Simpel simonly & de Galaxy S. De gegevens van de website overgenomen maar krijg het niet aan de praat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 00:09

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Mijn galaxy komt morgen binnen..

Echter 1 vraagje weet iemand of HR Richter een simpele car holder heeft?

Of weet iemand of deze lader van brodit: http://www.pdashop.nl/pro...der-samsung-galaxy-s.html past op deze: http://www.pdashop.nl/pro...unt-gooseneck-190-mm.html mount?

Be fast .... Be furious....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:37

de mtp crash had ik ook gehad, bleek dat er bestanden groter als 18 tekens op de interne sd stonden.
bij mij was het priogramma soundhound de boosdoener. mapje soundhound gewist en hop kies deed het.
:)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KIES ZUIGT voor de rest is het toestel SUPER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden we in de toekomst ook een update naar 3.0 krijgen als het zover is ?
anders neem ik aan als die niet officieel wordt aangekondigd door android dat er wel wat wordt verzonnen om het werkend te krijgen ?-.-

weet iemand ook waar ik een ander kleur frontje voor de achterkant kan kopen ?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2010 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:13:
Zouden we in de toekomst ook een update naar 3.0 krijgen als het zover is ?
Ik zou me daar nog even niet druk over maken. Laten we eerst eens kijken of er een goed werkende 2.2 gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relief2009 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 06:53:
[...]

Je verzint echt alles om als maar negatief te blijven. We bespreken hier problemen en hoe we die kunnen oplossen. We zijn hier niet voor een potje negativiteit (met totaal geen basis) van iemand die niet eens een Galaxy S bezit.
Dat je de door mij opgesomde feiten wil ontkennen en mij daarom negatief noemt vind ik prima. Dat je ze niet kan weerleggen of onderbouwen vind ik jammer. Maar je zou je je in het vervolg wel een beetje in kunnen houden en je wat volwassener kunnen gedragen richting mede forumleden? Je belerende toontje en het 'op de man spelen' is nogal een zwaktebod. Ik heb liever dat je feiten op noemt. Trouwens,hoe kom je erbij dat ik geen Galaxy S heb? Slecht gelezen of verkeerde conclusies getrokken na slecht speurwerk? Vervelend voor je maar FYI: Ik heb meerdere (3) Samsungs, één daarvan is de S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:41
Angry Birds is gaaf, nu maar hopen dat ze snel met een final komen :D

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 21:11
nokiaan958GB schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:56:
[...]

Even zoeken in dit topic, deze vraag is zo'n 20 maal voorbij gekomen :o

Vermoed dat je een handeling vergeten bent ;-)
Theoretisch kan het ook aan je kabel liggen.
Ik heb met 4 pc's en 3 verschillende kabels geprobeerd, op alle 4 pc's wordt de telefoon niet herkend. Ook verschijnt er geen USB icoon bovenin. Die zoekresults in dit topic geven aan dat ik mijn telefoon moet uitzetten, inpluggen en daarna aan moet zetten, maar dit biedt zelfs geen soelaas... ik kan dus jammer genoeg geen files overzetten via USB :(

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
NoepZor schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:08:
[...]

Ik heb met 4 pc's en 3 verschillende kabels geprobeerd, op alle 4 pc's wordt de telefoon niet herkend. Ook verschijnt er geen USB icoon bovenin. Die zoekresults in dit topic geven aan dat ik mijn telefoon moet uitzetten, inpluggen en daarna aan moet zetten, maar dit biedt zelfs geen soelaas... ik kan dus jammer genoeg geen files overzetten via USB :(
En als je bij Instellingen - Over Toestel - USB instellingen 'Vragen bij verbinden' instelt? En dan usb kabel derin en dan massaopslag selecteren doet die het dan ook niet, of al geprobeerd?

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:58:
FYI: Ik heb meerdere (3) Samsungs, één daarvan is de S.
Hoeveel oren heb jij dan wel niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:16:
[...]

Hoeveel oren heb jij dan wel niet?
:D
Links een redelijk goede, rechts een wat beschadigde die constant een pieptoon voortbrengt (explosieven :X ). Die ander twee Samsungs hebben eigenlijk al een ander baasje gekregen, maar zijn nog wel heel dicht in de buurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Ik heb een probleem waar ik niet uit kom.

Ik lees hele positive verhalen over launcher pro.
dit heb ik er nu opgezet maar als ik op de contacten knop druk dan krijg
ik de volgende melding:
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/09/03/1283533403-910.png

Is het een instelling wat ik moet veranden of is het wat anders.
Of iets heel simpels? 8)7
mijn telefoon is geroot en heeft ook de Ryanze lagfix.

[ Voor 12% gewijzigd door Megapaul op 03-09-2010 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 16:09
Het iets simpels waar je overheen kijkt. Je moet hierbij je vinger op het icoon gedrukt houden zodat je het instellingen menu voor die icon krijgt. Hier selecteer je dan dat deze een shortcut moet zijn voor jouw contacten app. Zo kan je ze allemaal aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Megapaul schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 22:13:
Ik heb een probleem waar ik niet uit kom.

Ik lees hele positive verhalen over launcher pro.
dit heb ik er nu opgezet maar als ik op de contacten knop druk dan krijg
ik de volgende melding:
[afbeelding]

Is het een instelling wat ik moet veranden of is het wat anders.
Of iets heel simpels? 8)7
mijn telefoon is geroot en heeft ook de Ryanze lagfix.
Welke widget/app is dat die clock met datum en weerbericht erin? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Philflow schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 09:12:
Ik heb al op Samsung.nl gekeken en deze threads door zocht maar nog niet kunnen vinden:
-Is de garantie van Samsung ook geldig in het buitenland (worldwide)?
-Hoe lang is de garantie?
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Robin64 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 22:17:
Het iets simpels waar je overheen kijkt. Je moet hierbij je vinger op het icoon gedrukt houden zodat je het instellingen menu voor die icon krijgt. Hier selecteer je dan dat deze een shortcut moet zijn voor jouw contacten app. Zo kan je ze allemaal aanpassen
ok, als ik mijn vinger op de contact knop druk dan kan ik de optie selecteren change shorcut, dan kan ik een snelkoppeling selecteren maar geen contactenlijst wel 1 persoon of moet de dan weer een apart app je voor hebben, heb nl geen andere app oid voor de contactpersonen dan de standaard samsung koppeling van hun touchwif interface

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
peakaboo schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 22:26:
[...]

Welke widget/app is dat die clock met datum en weerbericht erin? :)
fancy widget heet dat, ff googlelen is niet via de market te krijgen zoek op :
fancy widget 1.30

[ Voor 14% gewijzigd door Megapaul op 03-09-2010 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Robin64 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 22:17:
Juist, en om nog even de reden erbij te vermelden waarom dit nodig is... Samsung gebruikt een eigen Contacten app en niet de standaard Android versie waarnaar LauncherPro waarschijnlijk linkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Propane schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 22:43:
[...]
Juist, en om nog even de reden erbij te vermelden waarom dit nodig is... Samsung gebruikt een eigen Contacten app en niet de standaard Android versie waarnaar LauncherPro waarschijnlijk linkt.
Ok dat is duidelijk ik moet dan een contacten app hebben, weet iemand een goede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 07:12
Megapaul schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 22:50:
[...]

Ok dat is duidelijk ik moet dan een contacten app hebben, weet iemand een goede?
De contact knop van Launcher Pro ingedrukt houden en dan:

-Change Shortcut
-Toepassingen

En dan in toepassingen staat een shortcut Contactpersonen. Dat is degene die Samsung gebruikt en waarbij hij bij mij werkt. Hij werkte bij mij eerst ook niet ;)

Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Nilos schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 22:57:
[...]

De contact knop van Launcher Pro ingedrukt houden en dan:

-Change Shortcut
-Toepassingen

En dan in toepassingen staat een shortcut Contactpersonen. Dat is degene die Samsung gebruikt en waarbij hij bij mij werkt. Hij werkte bij mij eerst ook niet ;)

Succes
Thx Nilos liep me rot te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Niet online
NoepZor schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:08:
[...]

heb je de handeling "koppelen" wel gedaan?
Als je SGS is aangesloten moet je de bovenbalk naar beneden trekken, op usb-verbinding klikken en koppelen kiezen zoals beschreven _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout1976
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-08-2024
Ligt de Android Market er weer uit?
Alle downloads mislukken.
De email werkt wel dus het ligt niet aan de verbinding.
Een poosje terug lag de store eruit .............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Embryo1 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:23:
[...]

Hoi XTO,
waar heb je die gevonden en welke versie van Kies was dat ? Ik gebruik de versie 1.5.1.10083.
Of heb je een nieuwe firmware aangeboden gekregen via Kies, zo ja welke ???
Update was via Kies, maar omdat het downloaden waardeloos was, heb ik hem gegoocheld. Via de Duitse Samsung site gedownload.

10083? :? De versie die ik vandaag heb gekregen is 1.5.1.10074_45. Hoe kom jij aan 10083?

Ik heb dus al die tijd een oude/verkeerde versie gehad.... 8)7 |:( DUH!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2010 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 02-09 20:00
Cyberpope schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 22:57:
[...]

Dat is niet mogelijk in andriod....
Late reactie en wellicht was er al een oplossing gepost of had je m zelf gevonden, maar met de app Bluetooth GPS Mouse kan je supereenvoudig een externe GPS gebruiken, een navigatieprogramma gebruikt dan die GPS i.p.v. de interne GPS.

Heb het toestel deze week ontvangen, ben er erg blij mee. Alleen, hij wil de contacten niet synchroniseren, en de agenda synchroniseert maar 1 kant op (niet van telefoon naar calendar). Beetje irritant, want dit lijkt me juist erg handig. Ligt dit nou aan Android of aan de Galaxy S, en is er een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Kut...

Zojuist mn Galaxy eens opnieuw opgestart, maar nu geeft ie opeens aan dat de SD-kaart beschadigt is ( de externe ). Ook op een ander toestel werkt ie niet...
Is er een mogelijkheid dat ik nog alles er af kan halen? Staat een berg muziek en een hoop foto's op ( 16GB ) en die heb ik niet meer op mijn pc staan!!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyo

Kyo

Heb deze telefoon eergister gekocht, stop er voor het eerst die headphonejacket in, en krijg amper geluid en alleen aan de linkerkant. Daarna andere headphones geprobeerd en precies zelfde probleem, dus het ligt aan de ingang v/d phone.

Ben hem van plan morgen terug te brengen bij de vodafone shop, maar weet iemand hoe ik ervoor sta wat betreft mijn rechten? Kan ik een nieuwe krijgen of moet ik accepteren dat ie een maand weg is voor reparaties aan een telefoon die net nieuw is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:52
Azrael schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:01:
[...]

Late reactie en wellicht was er al een oplossing gepost of had je m zelf gevonden, maar met de app Bluetooth GPS Mouse kan je supereenvoudig een externe GPS gebruiken, een navigatieprogramma gebruikt dan die GPS i.p.v. de interne GPS.

Heb het toestel deze week ontvangen, ben er erg blij mee. Alleen, hij wil de contacten niet synchroniseren, en de agenda synchroniseert maar 1 kant op (niet van telefoon naar calendar). Beetje irritant, want dit lijkt me juist erg handig. Ligt dit nou aan Android of aan de Galaxy S, en is er een oplossing voor?
Je moet bij beiden specifiek aangeven dat ze in de google cloud moeten staan. Dus nieuw contact --> google. De eerste keer is het het makkelijkste om al je oude contacten in google te importeren op de pc. In de kalender moet je je goeie google kalender selecteren, dan moet het werken.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Kyo schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:33:
Heb deze telefoon eergister gekocht, stop er voor het eerst die headphonejacket in, en krijg amper geluid en alleen aan de linkerkant. Daarna andere headphones geprobeerd en precies zelfde probleem, dus het ligt aan de ingang v/d phone.

Ben hem van plan morgen terug te brengen bij de vodafone shop, maar weet iemand hoe ik ervoor sta wat betreft mijn rechten? Kan ik een nieuwe krijgen of moet ik accepteren dat ie een maand weg is voor reparaties aan een telefoon die net nieuw is?
anders zoek je even en vind je dat je waarschijnlijk de jackplug er niet ver genoeg in drukt.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyo

Kyo

GoldenSample schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:39:
[...]

anders zoek je even en vind je dat je waarschijnlijk de jackplug er niet ver genoeg in drukt.. |:(
Waar heb jij het nou over? Verder drukken kan niet, is niet voor het eerst dat ik een headphone ergens inplug.

Waardeloos, zulke reacties, zeg dan niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kyo schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:41:
Ik vond het anders een prima opmerking. Bijzonder vaak helpt zijn oplossing bij het aan 1 kant geluid hebben.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyo

Kyo

Brad Pitt schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:45:
[...]

Ik vond het anders een prima opmerking. Bijzonder vaak helpt zijn oplossing bij het aan 1 kant geluid hebben.
Opmerking op zich niks mis mee. De manier waarop ie het poste met die 'bang head against the wall' smiley duidt er anders op dat ie het niet 'welgemeend' bedoelde, maar meer in de trend van: "weer zo'n idioot".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 02-09 20:00
MrAngry schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:35:
[...]

Je moet bij beiden specifiek aangeven dat ze in de google cloud moeten staan. Dus nieuw contact --> google. De eerste keer is het het makkelijkste om al je oude contacten in google te importeren op de pc. In de kalender moet je je goeie google kalender selecteren, dan moet het werken.
Dat zou kunnen, maar wat betreft de contacten geeft ie gewoon een foutmelding ('er zijn momenteel problemen met synchronisatie'. etc). Ik had m'n contacten inderdaad via gmail geïmporteerd en op de Galaxy gezet. Ik ontdek trouwens net ie nieuwe contacten wel netjes synct als ze je als onder de google groep toevoegt. Maar nog steeds die foutmelding. En als je in gmail een nieuwe groep maakt doet ie daar ook niks mee. Kan ik daaruit concluderen dat als je ze met gmail wilt syncen je maar 1 grote groep (google) kunt hebben? In de telefoon kan je een contact maar in 1 groep stoppen helaas, dus je kunt niet nog een eigen indeling maken op je telefoon.
Dan is het dus eigenlijk kiezen tussen een indeling en groepen en alles netjes gesynct houden.
Edit: de foutmelding is verdwenen nadat ik alle contacten verwijderd heb en opnieuw gesynct, blijkbaar krijg je dus zo'n foutmelding als je non-google contacten bij je contacten hebt staan.

Als ik in de agenda alleen m'n gmail als agenda selecteer kan ik geen nieuwe afspraken meer invoeren. Ik kan ze wel opslaan, maar ik zie ze dan nergens terug. Ik zie alleen nieuwe afspraken als ik Mijn agenda aanvink. Maar dat wordt dan dus niet gesynct.
Edit: ooooh wacht, ik denk dat dit komt doordat je bij een nieuwe afspraak nog moet kiezen in welke agenda je de afspraak opslaat, als ik voor gmail kies zie ik m wel en wordt ie ook gesynct. Dat is wel irritant, kan je de gmail agenda niet als standaard instellen? Beetje suf om steeds de gmail agenda bij elke afspraak weer te moeten selecteren.

[ Voor 32% gewijzigd door Azrael op 04-09-2010 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Force
  • Laatst online: 10-09 15:21
Count_B schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 01:54:
Als ik nu ik mijn exchange account instellingen op push zet krijg ik netjes me mail binnen. Dit werkt dus niet als ik dit op b.v. 15 min. zet. Maar nu het volgende. Als ik een agenda item in me telefoon zet en zeg dat deze de exchange agenda moet gebruiken wordt dit dus niet gesynchroniseerd naar de exchange server. Als ik dit andersom doe werkt het wel. Ging er toch wel vanuit dat een je met een exchange account normaal je e-mail en agenda kon synchroniseren. Een groot nadeel van de SGS want dit werkt gewoon ruk. Iemand nog tips?
Voor mijn Nokia N95 en N97 (symbian) gebruikte ik RoadSync van DataViz. Niet gratis ($9.99 nu voor android).
Ze hebben dus ook android versie.
Gebruik het nog steeds op me N97 en ben er happy mee.
Je kunt per item (mail, agenda, contact, taken) aangeven of je ze wel of niet wil syncen met Exchange. Ook welke submap wel en niet.
Als me SGS binnen komt dan denk ik dat ik Roadsync weer een kans geef op me phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kyo schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:41:
[...]

Waar heb jij het nou over? Verder drukken kan niet, is niet voor het eerst dat ik een headphone ergens inplug.

Ehm...ik heb precies hetzelfde gehad. De allereerste keer gaat het inderdaad verschrikkelijk stroef (omg...a dirty mind is a joy forever...sorry). Maar hij heeft wel gelijk. Zo stroef dat je denkt uh...gaat dat wel goed? Probeer het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 16-09 16:30

KneoK

Not in a million lightyears

Kyo schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:48:
[...]

Opmerking op zich niks mis mee. De manier waarop ie het poste met die 'bang head against the wall' smiley duidt er anders op dat ie het niet 'welgemeend' bedoelde, maar meer in de trend van: "weer zo'n idioot".
Nou, "weer zo'n idioot" is misschien een beetje sterk uitgedrukt maar als 'ie een klein beetje zoekt dan zal hij er achter komen dat hij zeker niet de eerste is met hetzelfde probleem en ook zeker niet de eerste is die er van uit gaat dat de plug niet verder kan. Hopelijk zit hij er zoals velen ook naast en moet 'ie gewoon nog even wat harder drukken.

Het zal zoals hij zegt niet de eerste keer zijn dat hij ergens een koptelefoon inplugt, maar het is wel de eerste keer dat hij dat in een SGS doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtElPotato schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:24:
Kut...

Zojuist mn Galaxy eens opnieuw opgestart, maar nu geeft ie opeens aan dat de SD-kaart beschadigt is ( de externe ). Ook op een ander toestel werkt ie niet...
Is er een mogelijkheid dat ik nog alles er af kan halen? Staat een berg muziek en een hoop foto's op ( 16GB ) en die heb ik niet meer op mijn pc staan!!
Heb je toevallig een adapter (microSD-->SD) zodat je hem in je pc kan stoppen? Zo ja, even voorzichtig kijken en vooral NIET! door windows laten repareren (kan altijd nog). Probeer via je verkenner bij je bestanden te komen of wanneer dat niet lukt via zo'n freeware pakketje http://www.piriform.com/recuva
Good Luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyo

Kyo

KneoK schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 02:30:
[...]

Nou, "weer zo'n idioot" is misschien een beetje sterk uitgedrukt maar als 'ie een klein beetje zoekt dan zal hij er achter komen dat hij zeker niet de eerste is met hetzelfde probleem en ook zeker niet de eerste is die er van uit gaat dat de plug niet verder kan. Hopelijk zit hij er zoals velen ook naast en moet 'ie gewoon nog even wat harder drukken.

Het zal zoals hij zegt niet de eerste keer zijn dat hij ergens een koptelefoon inplugt, maar het is wel de eerste keer dat hij dat in een SGS doet ;)
Da's toch het eerste waar je naar kijkt en op hoopt, dat het enkel een kwestie is van nog dieper doordrukken: en nee, als ik nog harder druk, dan mol ik hem.

En jouw beschrijving gaat wel een beetje ver zeg... Kijk naar zijn bericht, druipt toch van de sarcasme: je kan er al uit opmaken dat hij de beslissing gemaakt en dat ik er zo een ben.

je hebt wel erg veel vertrouwen in de mensheid. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 20:58:
[...]

Dat je de door mij opgesomde feiten wil ontkennen en mij daarom negatief noemt vind ik prima. Dat je ze niet kan weerleggen of onderbouwen vind ik jammer. Maar je zou je je in het vervolg wel een beetje in kunnen houden en je wat volwassener kunnen gedragen richting mede forumleden? Je belerende toontje en het 'op de man spelen' is nogal een zwaktebod. Ik heb liever dat je feiten op noemt. Trouwens,hoe kom je erbij dat ik geen Galaxy S heb? Slecht gelezen of verkeerde conclusies getrokken na slecht speurwerk? Vervelend voor je maar FYI: Ik heb meerdere (3) Samsungs, één daarvan is de S.
Ik onderbouw mijn verhaal prima door te stellen dat er gewerkt wordt aan 2.2 updates en dat deze regelmatig worden gelekt. Jouw argumentatie is gebasseerd op ervaringen op een ander toestel. Je begrijpt dat dat totaal geen argumentatie is.

Misschien moet je de volgende keer eens de feiten lezen ipv eroverheen lezen. Je ziet werkelijk overal het negatieve erin, dat je alles wat positief is gewoon negeert.

De toon die ik sla is vooral het gevolg van forumleden die 1. te lui zijn om zelf iets te zoeken. 2. zeiken over gebrek aan features die ze voor aankoop al hadden kunnen weten 3. mensen die constant negatieve onzin lopen verspreiden door anderen constant na te praten. Die laatste categorie daar hoor jij bij en daar moet ik eerlijk gezegd niets van hebben. We zijn hier om te discussieren over ECHTE problemen en hoe dit op te lossen en niet om constant in zeikmodus over te gaan.

[ Voor 17% gewijzigd door Relief2009 op 04-09-2010 05:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allemaal,

Ik ben al een tijdje op dit forum aan het lezen en ik heb zelf natuurlijk ook de sgs.

m.b.t. mkb (usb verbinden met kies) als dan je scherm blijft knipperen tussen "bureaublad" en mkb, moet je gewoon alle cache files verwijderen. Dus je hoeft niet je sd te formatteren.

zie deze link: YouTube: MTP Application Crash Fix for Samsung Galaxy S

Bij mij werkte het perfect!!!!

Mij bevalt deze foon zeer goed, alleen op mijn werk heb ik het al twee keer meegemaakt dat de telefoon zeer warm is en dan kom ik erachter dat de gehele accu ook leeg is. Terwijl ie 100% vol geladen was.
Ikzelf denk dat het komt omdat ie dan geen bereik heeft en continu blijft zoeken.
Iemand anders een verklaring hiervoor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Kyo schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 03:42:
[...]

Da's toch het eerste waar je naar kijkt en op hoopt, dat het enkel een kwestie is van nog dieper doordrukken: en nee, als ik nog harder druk, dan mol ik hem.

En jouw beschrijving gaat wel een beetje ver zeg... Kijk naar zijn bericht, druipt toch van de sarcasme: je kan er al uit opmaken dat hij de beslissing gemaakt en dat ik er zo een ben.

je hebt wel erg veel vertrouwen in de mensheid. O-)
Hoe bedoel je, gaat wel een beetje ver ? GoldenSample zegt gewoon dat je niet gezocht hebt, dat ben ik met hem eens want er wordt zelfs in dit topic een aantal keer melding gemaakt van hetzelfde probleem als jij hebt, zoals ik in mijn vorige post zei zijn er zat die ook van mening waren dat dat het eerste is waar je naar kijkt maar het is al een aantal keer gebleken dat het probleem toch het doordrukken is. Iemand anders maakt daarvan "heb je weer zo'n idioot" en ik geef gewoon aan dat ik dat wat sterk uitgedrukt vind. Het is misschien een beetje kort door de bocht hoe hij het brengt, maar waardeloos is zijn opmerking zeker niet, druipend van sarcasme vind ik ook wel meevallen, niets meer dan jouw opmerking over mijn vertrouwen in de mensheid. Dat je van slag raakt van een smiley daar kan ik niets aan doen ;)

randomerror Geeft het ook al aan, het gaat ontzettend stroef de eerste keer. Als je denkt je toestel daadwerkelijk te slopen dan moet je stoppen en inderdaad gewoon naar een Vodafone winkel gaan. Als ze daar wel nog wat harder durven te drukken en het werkt dan is je probleem opgelost, als het een probleem met de hardware is dan lijkt mij dat je het toestel, mits op voorraad, gewoon moet kunnen ruilen als je het toestel pas een paar dagen in bezit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 05:17:
Hallo Allemaal,

Ik ben al een tijdje op dit forum aan het lezen en ik heb zelf natuurlijk ook de sgs.

m.b.t. mkb (usb verbinden met kies) als dan je scherm blijft knipperen tussen "bureaublad" en mkb, moet je gewoon alle cache files verwijderen. Dus je hoeft niet je sd te formatteren.

zie deze link: YouTube: MTP Application Crash Fix for Samsung Galaxy S

Bij mij werkte het perfect!!!!

Mij bevalt deze foon zeer goed, alleen op mijn werk heb ik het al twee keer meegemaakt dat de telefoon zeer warm is en dan kom ik erachter dat de gehele accu ook leeg is. Terwijl ie 100% vol geladen was.
Ikzelf denk dat het komt omdat ie dan geen bereik heeft en continu blijft zoeken.
Iemand anders een verklaring hiervoor???
Is dit alleen op je werk of ook thuis? Heb je op je werk verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Relief2009 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 05:19:
[...]

Is dit alleen op je werk of ook thuis? Heb je op je werk verbinding?
Werkt bij mij perfect, ik heb net alleen de cache directory van Soundhound hoeven legen en daarna had ik direct weer verbinding met Kies zonder crashende MTP application.

Ik gebruik Kies helemaal niet en was van plan m'n sd kaart wel te formatteren als ik het echt nodig had maar met Froyo om de hoek is het wel prettig om een oplossing te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de agenda is al veel geschreven.
Ik heb echter 2 probleempjes waar ik nog niet over heb gelezen.

1. Je kunt slechts een afspraak maken (van-tot), maar geen reminder instellen.
2. Je kunt een alarm instellen. Het toestel geeft 1x een geluid (niet hoorbaar als het in je broekzak zit) en that's it! Geen herhaling van alarm. Zo miste ik laatst bijna een afspraak bij de tandarts.

Heeft iemand hier tips over?
Voor de mensen die hun phone naar een beta versie hebben geupgrade: is de agenda op deze 2 punten verbeterd?

Als ik een non-Google agenda applicatie gebruik, kan ik dat blijven combineren met de "verjaardagen van contacten" en "nederlandse feestdagen" kalender van Google? Ik verwacht van niet, want die kalenders koppel je namelijk aan de Google kalender (die je dan niet gebruikt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Thomasthomas schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:00:
ik heb zonet een zeer aanname verassing gevonden in Samsung Apps in de vorm van Crazy Kart Racing. Ik had dit spel ook voor mijn iPod, war het bagger op draaide, en op m'n Galaxy S doet het het fantastisch. Zeer vermakelijk spel, heeft sowieso een FPS van 60 of hoger.
Klopt, dat is helemaal geweldig, en weet je welk logo er door beeld komt: KONAMI !!
Helemaal top, was vroeger enorm MSX freak, met spellen als Sky Jaguar, Knightmare, King's Valley en noem ze maar op. Als Konami die MSX games nu omzet naar Android platform, zou top zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Tip: download Angry Birds beta gratis vanaf Market. Had hem ook op iphone, maar wat is ie op de Android zoveel scherper en hij draait ook veel soepeler dan iphone versie.

[ Voor 9% gewijzigd door Relief2009 op 04-09-2010 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05:28
Ik heb een aantal afleveringen van Top Gear 720p op SGS gezet en dan met 5.1 surround gekeken en wat een geweldig geluid zit volop te genieten in de trein :9. Met mp3 speler is het minder misschien omdat het liedje niet 5.1 is?

Ik heb paar dagen geleden weer eens my tracks aangezet en het resultaat is best goed te noemen, link
Ik heb JM5 en in flightmodus gezet, bij station Lunette heb ik 3g weer aangezet maar toen ging het niet helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Heeft iemand een goede app gevonden om o.a. de browser history te legen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Aaaaahhh, "04-09-2010: Chauffeur is onderweg"

Vanmiddag komt mijn galaxy S binnen :D

Heb de 76 pagina's al doorgespit en we gooien er meteen een lagfix/root er tegenaan :P

Ben mijn N95 8GB helemaal moe :P

[ Voor 9% gewijzigd door Laidback Luc op 04-09-2010 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Relief2009 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 10:27:
Tip: download Angry Birds beta gratis vanaf Market. Had hem ook op iphone, maar wat is ie op de Android zoveel scherper en hij draait ook veel soepeler dan iphone versie.
hele goede tip
werkt perfect op de galaxy s

kon hem zo gauw niet op de market vinden
maar ff googlen en dan http://www.mediafire.com/?j797r19xtm78g1z

erg leuk en verslavend spel :*)

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds afgelopen maandag m'n galaxy S. Gelikt ding, maar loop nogal tegen problemen aan.
Het gebeurt regelmatig dat ie m'n contactpersonen niet 'leest'. Ze staan duidelijk nog wel op de SIM kaart, want wanneer ik die in m'n oude telefoon stop, zijn ze er allemaal nog. In de lijst met contactpersonen zijn alleen m'n gmail contactpersonen te zien. Soms helpt opnieuw opstarten, soms ook niet. Het kan zijn dat ze opeens na een tijdje weer tevoorschijn komen. Ook een keer een hard reset gedaan, dat werkte toen wel, maar of dat nou de oplossing is...
Verder staat vliegtuigstand UIT en heb ik alleen APNdroid geinstalleerd (niet dat het zou moeten uitmaken, maar goed).

Vraag is dus: heeft iemand dit eerder meegemaakt en wat kan ik er tegen doen?

bedankt

edit: nog vergeten te vertellen. Bij geschiedenis staan wel alle correcte namen en als ik een sms wil versturen, staan alle contacten er ook :?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2010 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn phone 'geroot' en Titanium Backup geinstalleerd.
Is het nu zo, dat als ik een backup maak (naar bijv. een SD kaart) en ik mijn phone voorzie van een nieuwe firmware, ik geen instellingen, highscores, logs, etc kwijt ben als ik een backup maak?
En in hoeverre kan zo'n backup conflicteren met een nieuwe firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-09 22:34
Theo27 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 11:32:
[...]

hele goede tip
werkt perfect op de galaxy s

kon hem zo gauw niet op de market vinden
maar ff googlen en dan http://www.mediafire.com/?j797r19xtm78g1z

erg leuk en verslavend spel :*)
Bedankt voor de link!
Bij mij is ie ook niet vindbaar in de market, zelfs niet met de directe market link (die op androidworld.nl staat)
edit: hier een link die sneller werkt: http://robbiekhan.co.uk/root/android/Angry%20Birds.apk

[ Voor 10% gewijzigd door Maarten21 op 04-09-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
ReFresh F5 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 11:20:
Aaaaahhh, "04-09-2010: Chauffeur is onderweg"

Vanmiddag komt mijn galaxy S binnen :D

Heb de 76 pagina's al doorgespit en we gooien er meteen een lagfix/root er tegenaan :P

Ben mijn N95 8GB helemaal moe :P
Alvast veel plezier :) Overigens zou je ook kunnen wachten met de lagfix totdat froyo er is, kun je het meteen in 1 keer allemaal goed doen.

Trouwens opvallend hoeveel mensen van een n95 komen (including me).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joop.hinke
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-07 13:44
joop.hinke schreef op donderdag 02 september 2010 @ 22:29:
Leuke gimmick:

Houdt bij het afspelen van een MP3 de volume-up toets wat langer ingedrukt en laat je verrassen.

Was het niet tegengekomen in handleiding of recensie.

Joop
Er schijnt bij sommigen niks te gebeuren.
Je moet het wel doen met de mp3 speler volledig in beeld.

Ik heb Android 2.1 en firmware JM2

Succes,

Joop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joop.hinke
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-07 13:44
joop.hinke schreef op donderdag 02 september 2010 @ 21:42:

Dat viel tegen!!
Was in de veronderstelling dat de galaxy zo'n beetje alle videoformaten kon afspelen en zeker de oudere.
Helaas, hij herkent niet:

VCD(videocd),
SVCD(supervideocd)
VOB's (los)
DVD
MPG's (Capture met TV kaart, denk Mpeg2 files)

Bestaat er een speler die dit wel kan? Een soort van Mediaplayer Classic.
Joop

"Kevinman" attendeerde mij op Rockplayer (nog bedankt voor de tip)

Getest en het werkt goed, kan nu in ieder geval oude VideoCD's afspelen en zelf opgenomen TV prorgamma''s.

Met Vob´s en SVCD, loopt ie vast.

Joop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 23:09
Relief2009 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:25:
[...]

Dat probleem had ik op de iphone ook. Kon geen oplossing vinden.

In gmail kun je dat heel simpel oplossen. Contacts --> Menu --> Display options --> Vinkje zetten bij Only contacts with phones
Hoe moet dit precies? Ik zit te zoeken in gmail op m'n computer en op de Galaxy, maar zie zo niet wat jij bedoelt. Ben ook pas gmail gebruiker sinds 2 dagen, zolang heb ik de Galaxy ook namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
Ik heb een achtergrond voor m'n telefoon gevonden, alleen hij is veels te groot en past zichzelf niet aan.
Kan het moeilijk gaan bijsnijden, want dan mis je sowieso een stuk van die foto.

Wil eigenlijk dat ie gewoon wat kleiner is zodat ie gewoon past als achtergrond :)

Neem aan dat daar een simpele oplossing voor is..

[ Voor 8% gewijzigd door jacky00 op 04-09-2010 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
partyondude schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:33:
[...]

Hoe moet dit precies? Ik zit te zoeken in gmail op m'n computer en op de Galaxy, maar zie zo niet wat jij bedoelt. Ben ook pas gmail gebruiker sinds 2 dagen, zolang heb ik de Galaxy ook namelijk :P
op de galaxy, naar je contacts/dialer gaan en dan bovenstaande uitvoeren ;) niet binnen gmail zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:44

jjwa

CZ3 tentmuis

jacky00 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 12:47:
Ik heb een achtergrond voor m'n telefoon gevonden, alleen hij is veels te groot en past zichzelf niet aan.
Kan het moeilijk gaan bijsnijden, want dan mis je sowieso een stuk van die foto.

Wil eigenlijk dat ie gewoon wat kleiner is zodat ie gewoon past als achtergrond :)

Neem aan dat daar een simpele oplossing voor is..
Alvast resizen op je computer?
De resolutie voor je wallpapers is 960x800 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Relief2009 schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 05:15:
[...]
De toon die ik sla is vooral het gevolg van forumleden die 1. te lui zijn om zelf iets te zoeken. 2. zeiken over gebrek aan features die ze voor aankoop al hadden kunnen weten 3. mensen die constant negatieve onzin lopen verspreiden door anderen constant na te praten. Die laatste categorie daar hoor jij bij en daar moet ik eerlijk gezegd niets van hebben. We zijn hier om te discussieren over ECHTE problemen en hoe dit op te lossen en niet om constant in zeikmodus over te gaan.
Als forumleden je humeur en je algehele welbevinden dusdanig beïnvloeden dat je toon verandert in iets belerend en onaangenaams wil ik je aanraden om maar liever geen forums meer te bezoeken. Je kunt wel normaal blijven doen in je taalgebruik anders word het voor iedereen onaangenaam. Ik was er eigenlijk al lang klaar mee want dit gaat al veel te lang door en dat wil ik forumleden liever niet aan doen. Einde, Uit. Tenzij je iemand bent die graag het laatste woord wilt, be my guest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyo

Kyo

KneoK schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 05:19:
[...]

Hoe bedoel je, gaat wel een beetje ver ? GoldenSample zegt gewoon dat je niet gezocht hebt, dat ben ik met hem eens
Maakt me niet uit wat anderen doen, ik heb gezocht en vindt het raar dat er standaard vanuit gegaan wordt dat dat niet is gebeurd.

Dank voor je antwoord op mijn vraag, ik ga even kijken of ze idd niet moeilijk doen en hem voor reparatie willen boeken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
Verwijderd schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 02:37:
[...]

Heb je toevallig een adapter (microSD-->SD) zodat je hem in je pc kan stoppen? Zo ja, even voorzichtig kijken en vooral NIET! door windows laten repareren (kan altijd nog). Probeer via je verkenner bij je bestanden te komen of wanneer dat niet lukt via zo'n freeware pakketje http://www.piriform.com/recuva
Good Luck.
Dat werkte allemaal niet, maar opeens herkende windows de sd-kaart toen ik hem in mijn Blackberry stopte.
Heb hem toen naar slechte sectoren en fouten laten zoeken en automatisch laten repareren en toen deed ie het weer :D.

Recuva kon mij helaas ook niet helpen..

Zucht...

Pagina: 1 ... 19 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.