Nu alleen ook nog de optie tot zijwaards scrollen in je apps, dan is het helemaal compleetwatercoolertje schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:59:
Nee niet echt kom er ook pas net achter, en zo boeiend vind ik die extra widget's persoonlijk niet, wou gewoon die man een plezier doen en ze app kopen, aangezien ik echt superblij ben met LP
Weet iemand waar ik een micro-hdmi kan kopen? Ik heb echt lopen zoeken en zoeken, en kan het alleen vinden op buitenlandse sites.

Ik heb inmiddels de oplossing/workaround gevonden voor mijn wegvallende internet.
Druk op de linkertoets, dus NIET de Home button... dan op instellingen, dan op Draadloos en netwerk, dan naar de op 1 na onderste optie Mobiele netwerken, dan kies je Netwerkoperators en dan gaat de telefoon even zoeken, in mijn geval registreer ik me opnieuw bij Vodafone omdat ik die provider heb, en zie daar... mijn blauwe icoontje met de G en de 2 pijltjes is terug, evenals WERKEND Internet en e-mail
Ik weet dus niet waarom het na een dag of zo wegvalt, feit is dat het gebeurt, het zal ongetwijfeld een instelling zijn ergens, maar deze workaround is heel wat sneller dan je telefoon uit- en weer aanzetten, hoewel het natuurlijk niet nodig zou moeten zijn
Mocht iemand weten OF het een instelling is en WAAR die zit dan lees ik dat natuurlijk graag
PS lordMocro die microHDMI gaat 'm niet worden, zie hier:
http://www.eclecticelectr...iled-resembles-micro-usb/
Maar volgens mij is dit meer iets voor het accessoires-topic
Druk op de linkertoets, dus NIET de Home button... dan op instellingen, dan op Draadloos en netwerk, dan naar de op 1 na onderste optie Mobiele netwerken, dan kies je Netwerkoperators en dan gaat de telefoon even zoeken, in mijn geval registreer ik me opnieuw bij Vodafone omdat ik die provider heb, en zie daar... mijn blauwe icoontje met de G en de 2 pijltjes is terug, evenals WERKEND Internet en e-mail
Ik weet dus niet waarom het na een dag of zo wegvalt, feit is dat het gebeurt, het zal ongetwijfeld een instelling zijn ergens, maar deze workaround is heel wat sneller dan je telefoon uit- en weer aanzetten, hoewel het natuurlijk niet nodig zou moeten zijn
Mocht iemand weten OF het een instelling is en WAAR die zit dan lees ik dat natuurlijk graag
PS lordMocro die microHDMI gaat 'm niet worden, zie hier:
http://www.eclecticelectr...iled-resembles-micro-usb/
Maar volgens mij is dit meer iets voor het accessoires-topic
[ Voor 11% gewijzigd door Garrett op 19-08-2010 13:42 ]
I love watercooling
http://www.allekabels.nl/category/1795/HDMI-Mini-Kabels.htmllordMocro schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:15:
Weet iemand waar ik een micro-hdmi kan kopen? Ik heb echt lopen zoeken en zoeken, en kan het alleen vinden op buitenlandse sites.
[afbeelding]
Beauty is in the eye of the beerholder
@HellBeast:
Wat een leuke QR-code
Wat een leuke QR-code
Die link twijst naar de verkeerde kabels. Voor de Galaxy S moet je een micro-USB naar HDMI kabel hebben zoals deze.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Wat ik eruit opmaak bestaat er dus zoiets als microHDMI > HDMI, maar voor de GS moet je dus MicroUSB > HDMI hebben en niet microHDMI of miniHDMI.lordMocro schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:15:
adr3 was me voor
[ Voor 3% gewijzigd door lometje op 19-08-2010 13:50 . Reden: adr3 was me voor :*) ]
Jammer dat Samsung er $49.99 voor wil hebben terwijl hij hier voor $3.60 staat...
http://www.myluxphone.com...le-micro-usb-to-hdmi.html
I love watercooling
Hoe stream je nu audio en video over WiFi van een Windows/Samba share? Ik heb het geprobeerd met Astro File Manager en kan daarmee wel de share browsen maar hij kan niets openen? Als je probeert een MP3 of MKV bestand te openen krijg je een melding dat het formaat niet herkend wordt. Hoe zit dit? Ik mag toch hopen dat je niet alles naar je telefoon moet kopieren om het te kunnen gebruiken?
Tevens een vraag over de video codecs. Het lijkt er op dat de Galaxy S geen MPEG1 en MPEG2 afspeelt. Komt hier nog een update voor?
Tevens een vraag over de video codecs. Het lijkt er op dat de Galaxy S geen MPEG1 en MPEG2 afspeelt. Komt hier nog een update voor?
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Zolang die nog nergens in stock is geweest geloof ik geen ZAK van die prijzen, als het werkelijk de OEM kabel is kan dat simpelweg niet voor dat geld... Dat zou betekenden dat Samsung hem aan klanten voor 50 dollar verkoopt en aan bedrijven voor 2.50 ofsoGarrett schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 13:56:
Jammer dat Samsung er $49.99 voor wil hebben terwijl hij hier voor $3.60 staat...
Tot de eerste kabels te koop zijn weten we gewoon de echte prijzen niet van andere aanbieders dan samsung zelf!
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Streamen kan wel maar niet via een windows-share maar met een stream-server (kan ook op je PC) zoals:ari3 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:01:
Hoe stream je nu audio en video over WiFi van een Windows/Samba share? Ik heb het geprobeerd met Astro File Manager en kan daarmee wel de share browsen maar hij kan niets openen? Als je probeert een MP3 of MKV bestand te openen krijg je een melding dat het formaat niet herkend wordt. Hoe zit dit? Ik mag toch hopen dat je niet alles naar je telefoon moet kopieren om het te kunnen gebruiken?
http://mobiputing.com/201...rom-pc-to-android-iphone/
http://www.orb.com/
http://www.didiom.com/
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Verwijderd
Je kan het toestel resetten door de aan-uit knop langer dan 10 seconden ingedrukt te houden.. Werkt altijd en overal.watercoolertje schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:53:
[...]
Wat dacht je van je batterij er uit sjorren, maar een knopje (eigenlijk gaatje om met je stylus in te prikken) zoals bij windows phone's heb ik nog niet echt gezien... Wel al een paar vastlopers gehad, maar dat was vaak als ik android zelf verneukt had en 1 keer met OC (draai nu 24/7 OCed @1.2)..
Moeten we echt tot einde september wachten voor de 2.2? Ik hoop dat ze al die bug eruit zullen halen met de update!
Misschien is het een replica, want zo heet de webshop ookwatercoolertje schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:03:
[...]
Zolang die nog nergens in stock is geweest geloof ik geen ZAK van die prijzen, als het werkelijk de OEM kabel is kan dat simpelweg niet voor dat geld... Dat zou betekenden dat Samsung hem aan klanten voor 50 dollar verkoopt en aan bedrijven voor 2.50 ofsoSlimme truuc van die gast trouwens want iedereen zit o wat is die daar goedkoop en zit nu te wachten tot ie daar in stock komt, gratis reclame als je hem mij vraagt
Tot de eerste kabels te koop zijn weten we gewoon de echte prijzen niet van andere aanbieders dan samsung zelf!
[ Voor 14% gewijzigd door Relief2009 op 19-08-2010 14:53 ]
Bedankt, dus deze werkt zeker weten met de galaxy S?
Ik neem aan dat de update gecombineerd wordt met 2.2? Duurt wat langer, maar kan wel mee leven.Artuzzo schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:51:
Moeten we echt tot einde september wachten voor de 2.2? Ik hoop dat ze al die bug eruit zullen halen met de update!
Nou ik had toch wel een nieuwe gelekte rom verwacht...Relief2009 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:53:
[...]
Ik neem aan dat de update gecombineerd wordt met 2.2? Duurt wat langer, maar kan wel mee leven.
Als jij nou zo aardig bent om de gok te wagen?lordMocro schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:53:
[...]
Bedankt, dus deze werkt zeker weten met de galaxy S?
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verwijderd
Jakkes, dan lijkt het er op dat ik het probleem bij mijzelf moet zoeken en niet bij de mobiel. Darn.Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:04:
Om nog even terug te komen op het Youtube probleem. ik heb zojuist een filmpje vanaf mijn Galaxy S geupload. Werkte perfect, zoals hier te zien is YouTube: Metallica- Hit The Lights (Live Mexico City DVD 20.
Maar je hebt wel een goed nummer van Metallica uitgekozen. Kill 'm all en Ride the Lightning, dat zijn DE platen.
Ja, he? Iedereen snel ff kijken hoor!

Beauty is in the eye of the beerholder
Verwijderd
Puppets en Justice zijn ook goede platen hoor, Maar Hit The Lights heeft wel de epische james hetfield riff.Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:58:
[...]
Jakkes, dan lijkt het er op dat ik het probleem bij mijzelf moet zoeken en niet bij de mobiel. Darn.![]()
Maar je hebt wel een goed nummer van Metallica uitgekozen. Kill 'm all en Ride the Lightning, dat zijn DE platen.
OT: heb je het al eens op een ander wifi netwerk geprobeerd?
Ik heb een beetje moeite terug te vinden op e-bay bij wie deze card nou gekocht is. Het valt me op dat de paar goedkope kaartjes die er op staan inderdaad allemaal bij kleine handelaren zijn.silitek schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:58:
[...]
Deze: Goedkoop 32Gb
Welke Class weet ik niet. Interreseerd me ook niet voor die centen.
13 dagen verzendtijd totaal !
Edit: Video 720p en foto's doen het probleemloos zal wel Class 4 zijn dan.
De grote handelaren zitten allemaal van die ongeveer 100 euro. Behalve deze dan in Frankrijk: http://cgi.ebay.nl/CARTE-...ue_Stockage_CartesMemoire
Maakt mij weinig uit, mijn GS werkt heerlijk met lagfixwatercoolertje schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:26:
[...]
Nou ik had toch wel een nieuwe gelekte rom verwacht...
Verwijderd
Is het echt aan te raden om de lagfix te doen? Heb het toestel pas 2 dagen, en hinder mezelf niet echt ergens aan.Relief2009 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:41:
[...]
Maakt mij weinig uit, mijn GS werkt heerlijk met lagfix2.2 van Android zal deze telefoon alleen maar geweldiger maken
Ja ik doelde ook op een 2.2 ROM, het liefst een volledige zodat we alle 2.2 functies gewoon hebben en dan kan daar weer mee geknutseld worden...Relief2009 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:41:
[...]
Maakt mij weinig uit, mijn GS werkt heerlijk met lagfix2.2 van Android zal deze telefoon alleen maar geweldiger maken
En natuurlijk een CM Rom dat zou het vetste zijn!
Als jij voor je gevoel zo goed zit zou ik het lekker zo laten, niks mis mee natuurlijk, persoonlijk gaat het me gewoon om het idee (ben ook een overclocker op de pcen telefoon) om alles tot het uiterste van zijn kunnen te krijgenVerwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:47:
[...]
Is het echt aan te raden om de lagfix te doen? Heb het toestel pas 2 dagen, en hinder mezelf niet echt ergens aan.
[ Voor 42% gewijzigd door watercoolertje op 19-08-2010 16:57 ]
Kleine nuancering, de autoradio moet wel over de ondersteuning van de juiste bluetooth-protocollen beschikken. Mijn autoradio kon altijd audio-streams ontvangen van mijn oudere Nokia's (een N78 en 5800XM), maar met de SGS gaat het niet meer.nokiaan958GB schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 22:38:
Moderne Bluetooth autoradio's hebben vaak de optie van audiostreaming via bluetooth. En de SGS ondersteunt dat.
Het lastige is dat de bluetooth compatibiliteitstabelen van de audioradio fabrikanten altijd pijnlijk achterlopen op de huidige markt van mobiele telefoons en dus de enige manier om het te testen is of bij iemand in de auto die de radio heeft je wilt kopen, of in de winkel of door gebruikerservaringen te zoeken op het internet.
Bij deze kan ik melden dat een Pioneer DEH-P75BT ongeschikt is
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
ik zie hem niet voor android hoor de Didiom maar kan aan mij liggenwatercoolertje schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:06:
[...]
Streamen kan wel maar niet via een windows-share maar met een stream-server (kan ook op je PC) zoals:
http://mobiputing.com/201...rom-pc-to-android-iphone/
http://www.orb.com/
http://www.didiom.com/

Orb is goed net als subsonic
Zit nog te twijfelen tussen een 8 of 16 Gb versie. Zijn er mensen die al over de 8 GB heen zitten?
Ik heb 40Gb en zit al bijna vol..Count_B schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 17:26:
Zit nog te twijfelen tussen een 8 of 16 Gb versie. Zijn er mensen die al over de 8 GB heen zitten?
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Vandaag ook mijn Zenus hoes binnen gekregen, ben er eigelijk niet echt tevreden over. Ben van plan om het van de hand te doen.
Welke? ik heb een andere besteld (die met kleine gaatjes) gaat me enkel dat ik wat meer grip heb, heb hem al 2 keer uit me hand laten glijden op de houten vloer (van een meter of 1,7 en nog niks te zien)Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 18:20:
Vandaag ook mijn Zenus hoes binnen gekregen, ben er eigelijk niet echt tevreden over. Ben van plan om het van de hand te doen.
[ Voor 13% gewijzigd door watercoolertje op 19-08-2010 18:23 ]
Maandag besteld en woensdag in huis
Mede door alle reactie's hier besloten om voor de SGS te gaan.
Echt een super toestel. Had hiervoor een N95 8Gb.
Na een aafje rommelen alles ingesteld en aan de gang gekregen.
Sommige dingen waren verstopt, maar heb ik in dit en de voorgaande delen kunnen vinden.
Wat ik echter nergens kan vinden, is hoe ik een aparte beltoon per contactpersoon kan instellen
Heb al mijn contacten via mijn gmail account op mijn telefoon gekregen.
Staan dus allemaal in de groep Google.
Wie heeft de gouden tip?
En ja, google en diverse fora al afgezocht
Mede door alle reactie's hier besloten om voor de SGS te gaan.
Echt een super toestel. Had hiervoor een N95 8Gb.
Na een aafje rommelen alles ingesteld en aan de gang gekregen.
Sommige dingen waren verstopt, maar heb ik in dit en de voorgaande delen kunnen vinden.
Wat ik echter nergens kan vinden, is hoe ik een aparte beltoon per contactpersoon kan instellen

Wie heeft de gouden tip?
@ svijf, ik heb een contactpersoon die een aparte beltoon heeft, gewoon voor de fun, dit is hoe ik het gedaan heb:
op mijn MicroSD kaart een map gemaak met Notifications, en daar een aantal MP3's in gedaan.
mp3 bijvoorbeeld afspelen, dan kies je instellen als, dan beltoon beller en kies je vervolgens je contactpersoon uit aan wie je de MP3 wil toewijzen, als het niet duidelijk is stuur je me maar een berichtje of zo
@ lordMocro... als jij nu eens proefkonijn speelt
op mijn MicroSD kaart een map gemaak met Notifications, en daar een aantal MP3's in gedaan.
mp3 bijvoorbeeld afspelen, dan kies je instellen als, dan beltoon beller en kies je vervolgens je contactpersoon uit aan wie je de MP3 wil toewijzen, als het niet duidelijk is stuur je me maar een berichtje of zo
I love watercooling
die 32GB was echt ideaal geweest alleen die gast laat niets meer van horen dus waarschijnlijk is die met geld pleiten. Maar werkt die 32GB kaartje nog steeds goed?
Ik lees over fake mini sd kaartje. Volgens Ebay is het niet echt 32 GB.
[ Voor 17% gewijzigd door DJkim op 19-08-2010 19:48 ]
Lucky Goldstar
Verwijderd
Ik kreeg vandaag een bericht in mijn twitter van @GalaxySsupport.
Samsung is going to have a major presence at IFA. New product launches. Fresh news. Exclusive comment. Follow us here @Samsung_IFA2010
Weet iemand wat ze daar mee bedoelen?
Samsung is going to have a major presence at IFA. New product launches. Fresh news. Exclusive comment. Follow us here @Samsung_IFA2010
Weet iemand wat ze daar mee bedoelen?
Ik heb deze ook en bevalt mij uitstekend. Wat vind je er niet goed aan dan?
Ps4/switch gamer
Ben ik helemaal blij met mijn mooie Android phone, krijg ik een andere (tijdelijke) auto van de baas. Zit daar een Windows mobile aansluiting op. Zit ik nog op Windows start knoppen te drukken om muziek van mij galaxy op de autoradio af te kunnen spelen.
Maakt niet uit, het werkt wel handig om met spraak en vanaf het stuur mp3's te starten.
Wat ik me afvraag, waarvoor dient de media knop op de galaxy als je een usb aansluit? Toen ik de galaxy op de auto aansloot koos ik in eerste instantie de knop media, zo van, ik wil media horen. Maar dat snapte de auto niet. Gekozen voor usb storage en de auto vind keurig muziek en speelt dat mooi af. Probleem is dan alleen dat de sd kaarten gelocked zijn en mij navigatie het niet doet (gelukkig bestaat er Google maps).
Gewoon nieuwsgierig, waarvoor dient de media knop de galaxy.
Maakt niet uit, het werkt wel handig om met spraak en vanaf het stuur mp3's te starten.
Wat ik me afvraag, waarvoor dient de media knop op de galaxy als je een usb aansluit? Toen ik de galaxy op de auto aansloot koos ik in eerste instantie de knop media, zo van, ik wil media horen. Maar dat snapte de auto niet. Gekozen voor usb storage en de auto vind keurig muziek en speelt dat mooi af. Probleem is dan alleen dat de sd kaarten gelocked zijn en mij navigatie het niet doet (gelukkig bestaat er Google maps).
Dat soort vragen... altijd lastigAltijd_Lastig schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 20:33:
Niet alles geloven wat ze op Ebay verkondigd.. denken in eigen belangDJkim schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 19:45:
die 32GB was echt ideaal geweest alleen die gast laat niets meer van horen dus waarschijnlijk is die met geld pleiten. Maar werkt die 32GB kaartje nog steeds goed?Ik lees over fake mini sd kaartje. Volgens Ebay is het niet echt 32 GB.
Als ik mijn galaxy op een usb aansluit kan ik kiezen uit:lometje schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 20:44:
[...]
Dat soort vragen... altijd lastigGeen idee welke knop je bedoelt eigenlijk.. Knop van een windows gebeuren of heb ik in de afgelopen weken een prachtige mediaknop over het hoofd gezien ?
Samsun KIES (Die snap ik)
Media speler (?)
Massa opslag (snap ik ook)
PC Internet (ook die snap ik).
Die knoppen bedoel ik, maar wellicht moet ik gewoon de handleiding even opsnorren.
Ik zie weer advertenties terug alleen ene gast heeft -1 score met opmerking "fake" van een koper en ander verkoper heeft 1008 items al verkocht en positieve scores.silitek schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 20:45:
[...]
Niet alles geloven wat ze op Ebay verkondigd.. denken in eigen belang32Gb kaartje is " real en kicking". Verschillende testjes gedraaid en klopt tot de laatste Mb. 0,78 eurocent per Gb ***Humor***
http://cgi.ebay.com/New-3...ory_Card_Readers_Adaptors
Lucky Goldstar
lol die is nog veel goedkoper!DJkim schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 21:06:
[...]
Ik zie weer advertenties terug alleen ene gast heeft -1 score met opmerking "fake" van een koper en ander verkoper heeft 1008 items al verkocht en positieve scores.
http://cgi.ebay.com/New-3...ory_Card_Readers_Adaptors
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
HelaasGarrett schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 18:58:
@ svijf, ik heb een contactpersoon die een aparte beltoon heeft, gewoon voor de fun, dit is hoe ik het gedaan heb:
Dit werkt niet.
*weg* Als je al weet dat het offtopic is, post dan ook niet.
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 20-08-2010 11:23 ]
wout1976 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 21:29:
[...]
Ringdroid is de oplossing. Kijk maar eens in Market.
Echt. Had in de market en op google ook al gezocht.
Dit is precies wat ik zocht.
Die faq in de OP had in dit geval super geweest
Damn, kan het kloppen dat LauncherPro niet werkt met Kies of massaopslag? Het wilde niet werken, toen ik de Touchwiz weer terugzette deed hij het weer.
Echt vaag... Ik kwam hier achter omdat ik een popupje krijg met het bericht dat eerst alle programmas afgesloten moeten worden voordat er verbinding gemaakt kan worden.
Echt vaag... Ik kwam hier achter omdat ik een popupje krijg met het bericht dat eerst alle programmas afgesloten moeten worden voordat er verbinding gemaakt kan worden.
[ Voor 31% gewijzigd door Relief2009 op 19-08-2010 22:12 ]
Hallelujah!Relief2009 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:10:
Damn, kan het kloppen dat LauncherPro niet werkt met Kies of massaopslag? Het wilde niet werken, toen ik de Touchwiz weer terugzette deed hij het weer.
Voor alle mensen die problemen hebben met Kies: gebruiken jullie een alternatieve launcher?
[ Voor 6% gewijzigd door WoutF op 19-08-2010 22:23 ]
Nou dat gedoe met kies ligt toch aan Samsung.
Het lijkt me sterk dat zoveel mensen het fout doen en geen normale verbinding kunnen krijgen dmv de kies software.
Heb ook met samsung gesproken er komt binnenkort een versie van kies uit waarbij alle benodigde
software (drivers e.d.) er in 1 pakket gedownload kan worden.
Dat is nu namelijk nog niet het geval.
Hoop dat die update er snel komt .
Heb ook met samsung gesproken er komt binnenkort een versie van kies uit waarbij alle benodigde
software (drivers e.d.) er in 1 pakket gedownload kan worden.
Dat is nu namelijk nog niet het geval.
Hoop dat die update er snel komt .
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
@svijf
Je kan alleen een beltoon aan een contact koppelen, als dat contact ook in je telefoongeheugen is opgeslagen en niet alleen in je googleaccount.
Open in de mediaspeler het mp3 tje wat je wilt toevoegen aan de beller. Via menu kies je voor instellen als en daarna voor beltoon beller. Als je je contact in het telefoongeheugen hebt gezet dan zie je dat verschijnen en kun je de beltoon toevoegen.
Succes
Je kan alleen een beltoon aan een contact koppelen, als dat contact ook in je telefoongeheugen is opgeslagen en niet alleen in je googleaccount.
Open in de mediaspeler het mp3 tje wat je wilt toevoegen aan de beller. Via menu kies je voor instellen als en daarna voor beltoon beller. Als je je contact in het telefoongeheugen hebt gezet dan zie je dat verschijnen en kun je de beltoon toevoegen.
Succes
[ Voor 25% gewijzigd door petra1971|IA op 19-08-2010 22:48 ]
Om precies te zijn..petra1971 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:45:
Wie heeft de gouden tip?
Succes
1 pagina terug lezen
Ik had hetzelfde "probleem".
Ja daar reageerde ik ook op. Alleen het quoten lukte niet zo goed. Ik had het al opgelost. Hoop dat dit voor jou ook werkt.svijf schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:47:
[...]
Om precies te zijn..
1 pagina terug lezen
Ik had hetzelfde "probleem".
Verwijderd
Wie weet het volgende?
Hoe kun je instellen dat e-mail alleen tussen bepaalde tijdstippen wordt gesynchroniseerd?
Ik hoef 's nachts dat spam bericht niet binnen te horen komen (tel uitzetten wil ik niet, wil gebeld kunnen worden).
Hoe kun je instellen dat e-mail alleen tussen bepaalde tijdstippen wordt gesynchroniseerd?
Ik hoef 's nachts dat spam bericht niet binnen te horen komen (tel uitzetten wil ik niet, wil gebeld kunnen worden).
Verwijderd
Is het zo dat een hard reset ook de Mobile Tracker functie reset? Het dunkt mij dat dat niet zo handig zou zijn. (Immers een kleine moeite voor een dief/heler om een hard reset uit te voeren).
Misschien dit soort dingen toch in een FAQ zetten... Dit is namelijk zeker 10x voorbij gekomen. Toegegeven, je moet een paar dingen goed doen voordat de connectie met Kies werkt, maar het werkt wel.WoutF schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:15:
[...]
Hallelujah!Ik breek er echt al weken mijn hoofd over, waarom de Media Player-optie niet werkt. Het lijkt idd alleen te werken met de Touchwiz Launcher. En ik krijg nu Kies ook werkend, waar dat met Launcher Pro nooit lukte. Massaopslag werkt bij mij trouwens wel met Launcher Pro.
Voor alle mensen die problemen hebben met Kies: gebruiken jullie een alternatieve launcher?
1. Draai TouchWiz launcher
2. maak verbinding met usb
3. ga naar het notificatie scherm van je telefoon en selecteer de usb-notificatie, en klik op 'vebinding maken' (of iets in die trant)
Inderdaad niet de meest intuitieve manier. Waarschijnlijk ook de reden dat er zo veel mensen klagen over dat het niet werkt (natuurlijk afgezien van ECHTE bugs, want Kies is gewoon een draak van een programma)
Verwijderd
Vooral de stof die er aan blijft hangen, verder vind ik het geheel er opeens best massief uitzien.NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 20:21:
[...]
Ik heb deze ook en bevalt mij uitstekend. Wat vind je er niet goed aan dan?
ik heb er vandaag ook even mee geknoeid.
Ronduit prachtig scherm, goeie response ook.
Al vind ik het jammer voor het snelste toestel op dit moment dat hij soms zo blijft hangen.
Paar keer cameraapp gelanceerd, vaak kon ik tot 5 tellen vooralleer hij open was. Soms starte ik iets, en dacht ik dat de touch niet geregistreerd was, toen ik nog es wilde drukken reageerde hij wel.(en n paar video's die ik erover gezien heb had hij t ook)
Wrs zeg ik nu vijgen na pasen voor velen.
Ik heb gelezen dat met een kleine tweak je veel van de snelheid kan verbeteren. Hebben er hier eigenaars geen last meer van dat 'nakomen'?
Ronduit prachtig scherm, goeie response ook.
Al vind ik het jammer voor het snelste toestel op dit moment dat hij soms zo blijft hangen.
Paar keer cameraapp gelanceerd, vaak kon ik tot 5 tellen vooralleer hij open was. Soms starte ik iets, en dacht ik dat de touch niet geregistreerd was, toen ik nog es wilde drukken reageerde hij wel.(en n paar video's die ik erover gezien heb had hij t ook)
Wrs zeg ik nu vijgen na pasen voor velen.
Ik heb gelezen dat met een kleine tweak je veel van de snelheid kan verbeteren. Hebben er hier eigenaars geen last meer van dat 'nakomen'?
Ik heb geen Android ervaring maar vaak kun je zelf een schema samenstellen in de geavanceerde e-mail opties, in het gedeelte waar je ook instelt dat hij automatisch de mail moet ophalen. Een andere optie is om de geluidsnotificatie van binnenkomende e-mail uit te schakelen.Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:51:
Wie weet het volgende?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
ik heb een 'klein' probleem, ik heb net een nieuwe galaxy's en heb daar, nadat ik de firmware geupdate heb een custom rom opgezet....
nu kan ik niet normaal in de android menu's en homescreen komen; krijg allemaal error's de hele tijd.
Als ik hem dan aan de computer hang, voor adb commando's wordt hij niet herkend en kan ik dus ook geen commando's uitvoeren.
Ik heb ook al met verschillende toetscombinaties geprobeerd om hem in de download/recovery modus te krijgen maar dat lukt ook nie
iemand ideeen???
thx
nu kan ik niet normaal in de android menu's en homescreen komen; krijg allemaal error's de hele tijd.
Als ik hem dan aan de computer hang, voor adb commando's wordt hij niet herkend en kan ik dus ook geen commando's uitvoeren.
Ik heb ook al met verschillende toetscombinaties geprobeerd om hem in de download/recovery modus te krijgen maar dat lukt ook nie
iemand ideeen???
thx
Op het begin hing er bij mij ook stof aan, nu bijna geen last meer van. Is vast door de nieuwigheid. De telefoon wordt inderdaad iets dikker, maar wel goed bescherm. Heb hem ook al van 1.5 meter laten vallen ermee en geen krasje. Ook is hij met hoesje nog een stuk dunner dan mijn oude n95.Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 23:42:
[...]
Vooral de stof die er aan blijft hangen, verder vind ik het geheel er opeens best massief uitzien.
Ps4/switch gamer
+1 want ik wist het helemaal niet. Erg irritant ditMaarten21 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 23:04:
[...]
Misschien dit soort dingen toch in een FAQ zetten... Dit is namelijk zeker 10x voorbij gekomen. Toegegeven, je moet een paar dingen goed doen voordat de connectie met Kies werkt, maar het werkt wel.
1. Draai TouchWiz launcher
2. maak verbinding met usb
3. ga naar het notificatie scherm van je telefoon en selecteer de usb-notificatie, en klik op 'vebinding maken' (of iets in die trant)
Inderdaad niet de meest intuitieve manier. Waarschijnlijk ook de reden dat er zo veel mensen klagen over dat het niet werkt (natuurlijk afgezien van ECHTE bugs, want Kies is gewoon een draak van een programma)

Blijkbaar heeft Kies een bepaald controlemechanisme hmmm....
Voor de mensen muziek, video en photos willen syncen gebruik Doubletwist.
[ Voor 8% gewijzigd door Relief2009 op 20-08-2010 04:56 ]
Verwijderd
Nee, dat heb ik nog niet geprobeerd, ga ik doen zodra ik verbinding krijg met een ander netwerk.Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:23:
[...]
Puppets en Justice zijn ook goede platen hoor, Maar Hit The Lights heeft wel de epische james hetfield riff.![]()
OT: heb je het al eens op een ander wifi netwerk geprobeerd?
Bedankt voor de tip. Ik laat wel weten of het uiteindelijk gelukt is of niet.
(And Justice... ik kan nix met die geluidskwaliteit, zo slecht. Koektrommel drums, bah.
Ik hoop dat Samsung met de nieuwe update ook de agenda onder handen gaat nemen want er zijn een aantal bugs;
1. Afspraken worden standaard in ''mijn agenda'' opgeslagen (eerder gemeld op forum)
2. Afspraken met herhaling; stel je hebt ''sporten' staan op elke zaterdag. Zaterdag 21-08 kun je niet en dus wil je de afspraak alleen voor deze dag verwijderen. Het is onmogelijk om dit voor elkaar te krijgen zonder dat je alle afspraken wist.
3. Agenda mist de functies die Google agenda wel heeft bv; herinnering via mail, herhaling op ma, woe, vrijd.
Voor de mensen die in de avond uren hun telefoon niet willen uitzetten maar wel 3g/wifi of geluid kunnen gebruik maken van Sweet dreams, werkt erg goed.
1. Afspraken worden standaard in ''mijn agenda'' opgeslagen (eerder gemeld op forum)
2. Afspraken met herhaling; stel je hebt ''sporten' staan op elke zaterdag. Zaterdag 21-08 kun je niet en dus wil je de afspraak alleen voor deze dag verwijderen. Het is onmogelijk om dit voor elkaar te krijgen zonder dat je alle afspraken wist.
3. Agenda mist de functies die Google agenda wel heeft bv; herinnering via mail, herhaling op ma, woe, vrijd.
Voor de mensen die in de avond uren hun telefoon niet willen uitzetten maar wel 3g/wifi of geluid kunnen gebruik maken van Sweet dreams, werkt erg goed.
De eerste 2 klachten komen bij mij niet voor.ALPACINO schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 08:53:
Ik hoop dat Samsung met de nieuwe update ook de agenda onder handen gaat nemen want er zijn een aantal bugs;
1. Hij kiest hier standaard de laatst gebruikte agenda, dat is bij mij dus altijd Google
2. Krijg bij verwijderen van een terugkerende afspraak netjes een vraag met: "Only this event" of "All events"
en nummer 3 zou voor mij toch een mailtje op mn telefoon zijn.. kan ik net zo goed te reminder/alarm zien
Verwijderd
Voor mensen met een Synology NAS, run de beta DSM 3.0 en je krijgt android apps voor het streamen van muziek en het bekijken van je photostation: DS Audio en DS Photo.
Verwijderd
Geen idee of het al eerder in dit topic is besproken, maar als ik bij Google afbeeldingen een afbeelding wil downloaden, hoe doe ik dan? Simpel afbeelding opslaan knopje heb ik nog niet gevonden.
Heb je al geprobeerd een paar tellen je vinger op de afbeelding te houden?Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:34:
Geen idee of het al eerder in dit topic is besproken, maar als ik bij Google afbeeldingen een afbeelding wil downloaden, hoe doe ik dan? Simpel afbeelding opslaan knopje heb ik nog niet gevonden.
Verwijderd
Euhm, TouchWiz launcher starten als je Launcher Pro als standaard hebt staan, hoe doen we dat?
Iemand al met een kekke audio-app, anders dan standaardmp3 en beter dan doubletwist?
Iemand al met een kekke audio-app, anders dan standaardmp3 en beter dan doubletwist?
met Home Switcher app.Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:49:
Euhm, TouchWiz launcher starten als je Launcher Pro als standaard hebt staan, hoe doen we dat?
[ Voor 15% gewijzigd door Fridge op 20-08-2010 11:11 ]
Ik gebruik nu de gratis variant van Mixzing, bevalt mij tot op heden wel goed. Beter dan de diverse anderen die in diverse topics genoemd staan. Bevat tevens een equalizer, welkome aanvulling om het standaard geluid een beetje op te krikkenVerwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:49:
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Verwijderd
hehe failMelkie schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:43:
[...]
Heb je al geprobeerd een paar tellen je vinger op de afbeelding te houden?
Verwijderd
Hoe is de interface om muziek te zoeken, playlists te maken ed?Bastien schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:23:
[...]
Ik gebruik nu de gratis variant van Mixzing, bevalt mij tot op heden wel goed. Beter dan de diverse anderen die in diverse topics genoemd staan. Bevat tevens een equalizer, welkome aanvulling om het standaard geluid een beetje op te krikken
Gebruik ik ook, betaald echter mis de gapless playback welke ik naar mijn weten bij cyanogenmod wel had. Daarnaast scrobbled deze geen tracks naar last.fm zonder een externe app en dat vind ik persoonlijk een beetje waste of resources.Bastien schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 11:23:
[...]
Ik gebruik nu de gratis variant van Mixzing, bevalt mij tot op heden wel goed. Beter dan de diverse anderen die in diverse topics genoemd staan. Bevat tevens een equalizer, welkome aanvulling om het standaard geluid een beetje op te krikken
alternativ
Waarschijnlijk kan je dit instellen met de app: localeVerwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 22:51:
Wie weet het volgende?
Hiermee kan je allerlei schema's maken. Let op: De app kost 9.99 maar waarschijnlijk hebben ze vast wel ergens een Gratis versie staan..
Ik gebruik zelf Tasker, echt een briljant programma waar je ontzettend veel mee kan. Laat je niet afschrikken door de simpele site, het programma zelf ziet er prima uit en je kunt er ontzettend veel dingen mee instellen: acties op basis van tijd, locatie, dag, applicatie, stand van de telefoon (op z'n kop = stil bijvoorbeeld), inkomende berichten, etc.bart_wbd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:08:
[...]
Waarschijnlijk kan je dit instellen met de app: locale
Hiermee kan je allerlei schema's maken. Let op: De app kost 9.99 maar waarschijnlijk hebben ze vast wel ergens een Gratis versie staan..
Hij kost slechts 5 dollar na een 7 dagen trial, dus je kunt hem gewoon uittesten. Je kunt op de site ook met Paypal betalen (is goedkoper dan in market), dus daarna wel gewoon netjes betalen als je hem wilt hebben (niks gratis!).
Hebben er meer mensen last van dat de accelerometer niet goed uitgelijnd is? Als ik bijvoorbeeld Gangstar West Coast Hustle of Asphalt 5 speel stuurt mijn auto naar links terwijl ik het toestel horizontaal houd.
Voor zover ik weet is het niet mogelijk om de accelerometer te kalibreren, of weet iemand wel hoe dit kan?
Voor zover ik weet is het niet mogelijk om de accelerometer te kalibreren, of weet iemand wel hoe dit kan?
Nee. bij mij lijkt de accelerometer het prima te doen.
Wel is net voor de tweede keer in 10 dagen de launcher gecrashd. Buiten een programma heb ik dan dus een statusbalk, en de menu's die door knoppen op te roepen zijn (dus menu (dan verschijnen Contacs, Memo en Sim Services en zoeken bij langdurig drukken), terug (switcht om een of andere reden tussen Google Earth(Stond helemaal niet open) en Internet of langdurig home: laastgestarte programmas). Hebben al meer mensen dat gehad? (Ik heb overigens geen 'gekke dingen' geinstalleerd)
Wel is net voor de tweede keer in 10 dagen de launcher gecrashd. Buiten een programma heb ik dan dus een statusbalk, en de menu's die door knoppen op te roepen zijn (dus menu (dan verschijnen Contacs, Memo en Sim Services en zoeken bij langdurig drukken), terug (switcht om een of andere reden tussen Google Earth(Stond helemaal niet open) en Internet of langdurig home: laastgestarte programmas). Hebben al meer mensen dat gehad? (Ik heb overigens geen 'gekke dingen' geinstalleerd)
[ Voor 5% gewijzigd door begintmeta op 20-08-2010 14:16 ]
Dan ben ik wel benieuwt welke firmware je gebruiktmono-oXide schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:15:
[...]
De eerste 2 klachten komen bij mij niet voor.
1. Hij kiest hier standaard de laatst gebruikte agenda, dat is bij mij dus altijd Google
2. Krijg bij verwijderen van een terugkerende afspraak netjes een vraag met: "Only this event" of "All events"
en nummer 3 zou voor mij toch een mailtje op mn telefoon zijn.. kan ik net zo goed te reminder/alarm zien
Ja ik ook, want dat eerste probleem bestaat degelijk wel hier... Ik heb hier JM2 draaien. Ik wou naar de nieuwste Aziatische versie flashen, maar aangezien Froyo niet meer zo ver weg is, laat ik die maar voorlopig staan.lometje schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:38:
[...]
Dan ben ik wel benieuwt welke firmware je gebruikt
[ Voor 24% gewijzigd door kevinman op 20-08-2010 14:56 ]
Ik heb pas 1 keer met Kies gespeeld, maar toen ik de SGS aansloot en voor Kies koos, gaf of de SGS of Kies op de pc (ik weet even niet meer aan welke) aan dat alle apps (dus ook Launcher Pro, want het is gewoon een extra app die boven de standaard TouchWiz draait) gesloten moesten zijn.Relief2009 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 04:32:
[...]
+1 want ik wist het helemaal niet. Erg irritant dit
Blijkbaar heeft Kies een bepaald controlemechanisme hmmm....
Voor de mensen muziek, video en photos willen syncen gebruik Doubletwist.
Overigens kreeg ik Kies toen nog niet aan de gang, maar dat ter zijde (het was even snel installeren op een laptop van m'n pa en kijken of het überhaupt wou werken)
Schakelen tussen verschillende launchers kan je overigens met de software van de gsm zelf. Ga naar Instellingen -> Toepassingen -> Toepassingen beheren -> LauncherPro
Daar kan je kiezen bij "Standaard starten" voor "Standaardinstellingen wissen". Vanaf dat moment zal de SGS weer vragen welke launcher er gebruikt moet worden.
Een andere manier is met een taskkiller LauncherPro gewoon botweg killen. Maar zodra je op de menu-knop drukt, zal LauncherPro automatisch weer gestart worden.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Weet iemand al een hoesje voor de Samsung Galaxy S op dealextreme, ik kan niks vinden. Maar misschien weten jullie of een ander hoesje ook op deze telefoon past?
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Ik heb zelf deze:NeoMe schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:10:
Weet iemand al een hoesje voor de Samsung Galaxy S op dealextreme, ik kan niks vinden. Maar misschien weten jullie of een ander hoesje ook op deze telefoon past?
http://cgi.ebay.nl/Leathe...857078?pt=PDA_Accessories
Fijnste hoesje voor je GS door de hardcase (achterkant)goede bescherming...pas nog mooi in je broekzak
Al die rubberen/siliconen dingen is niks, goed voor je remote. Foei lelijk en je Gs ziet er mega groot uit..
Maar dit is meer voor een andere topic..
[ Voor 7% gewijzigd door silitek op 20-08-2010 17:20 ]
Dankje ! Maar zoek eigenlijk een etui zeg maar...gewoon twee leren plaatjes op elkaar met onderkant dichtsilitek schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:17:
[...]
Ik heb zelf deze:
http://cgi.ebay.nl/Leathe...857078?pt=PDA_Accessories
Fijnste hoesje voor je GS...pas nog mooi in je broekzakDie van Zenit is ook mooi maar veels te duur.
Al die rubberen/siliconen dingen is niks, goed voor je remote. Foei lelijk en je Gs ziet er mega groot uit..
[ Voor 9% gewijzigd door NeoMe op 20-08-2010 17:20 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Die heb ik ook..gewoon bij de Mediamarkt gekocht iets van 15 euro!NeoMe schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:19:
[...]
Dankje ! Maar zoek eigenlijk een etui zeg maar...gewoon twee leren plaatjes op elkaar met onderkant dicht
Maar die uit korea is fijner
Heb nu deze, heb de maten nagekeken en die past dus ook.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.40122 a € 2,50
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.40122 a € 2,50
Hebben jullie ook last van erg fluctuerende signaalsterkte? Soms schiet ie echt van 4 streepjes naar 1 of van 3 naar 0 e.d....
Dit gebeurt dus ook gewoon als ie op tafel ligt, de signaalsterkte balkjes zijn constant in beweging..
Is dit een bekend firmware probleem? Ik draai stock firmware met lagfix en root.
Dit gebeurt dus ook gewoon als ie op tafel ligt, de signaalsterkte balkjes zijn constant in beweging..
Is dit een bekend firmware probleem? Ik draai stock firmware met lagfix en root.
[ Voor 34% gewijzigd door ChromeFR op 20-08-2010 17:33 ]
Gebeurd ook met WiFi signaal. Zolang je verbinding blijft houden tijdens internet c.q. telefoneren zou ik me er niet druk om maken.RutgerFR schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:28:
Hebben jullie ook last van erg fluctuerende signaalsterkte? Soms schiet ie echt van 4 streepjes naar 1 of van 3 naar 0 e.d....
Het originele G1 hoesjeNeoMe schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:10:

althans, deze zat bij m'n amerikaanse G1
past er precies in, de onderkant is precies af met het leerachtige randje.
-edit-
zie dat je een etui achtig iets zoekt..
[ Voor 4% gewijzigd door GoldenSample op 20-08-2010 17:54 ]
kijk even in de accessoires topic of bij http://b2ctelecom.nl/ (daar heb ik een silliconen hoesje vandaan, gister besteld en vandaag binnengekregen. Past prima !NeoMe schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:19:
[...]
Dankje ! Maar zoek eigenlijk een etui zeg maar...gewoon twee leren plaatjes op elkaar met onderkant dicht
www.pdair.comNeoMe schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:10:
Verwijderd
Ik denk dat dit te maken heeft met de start positie waarin je het toestel houd tijdens het opstarten van de app, aangezien de meeste apps volgens mij op dat moment hun evenwichtspunt bepalen.wilco64 schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:04:
Hebben er meer mensen last van dat de accelerometer niet goed uitgelijnd is? Als ik bijvoorbeeld Gangstar West Coast Hustle of Asphalt 5 speel stuurt mijn auto naar links terwijl ik het toestel horizontaal houd.
Maar vindt niemand dit erg / raar dan? Is een fix hiervoor bekend? Ervaren meer bezitters het probleem van sterk fluctuerende ontvangst streepjes?silitek schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:43:
[...]
Gebeurd ook met WiFi signaal. Zolang je verbinding blijft houden tijdens internet c.q. telefoneren zou ik me er niet druk om maken.
edit: trouwens als ik mijn telefoon op alleen 2g netwerken zet, dan is dit probleem er niet.
[ Voor 10% gewijzigd door ChromeFR op 20-08-2010 19:59 . Reden: 2g ]
Volgens mij niet, als je je toestel geroot hebt kun je via commandline de sensor ook kalibreren. Daarna heb je er geen last meer van, onafhankelijk van in wat voor positie het toestel ligt als je een app start. Mijn toestel had er ook last van, ik moest inderdaad ook m'n toestel naar rechts kantelen om de horizon in bijv. Google Sky Map recht te krijgen.Verwijderd schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:08:
[...]
Ik denk dat dit te maken heeft met de start positie waarin je het toestel houd tijdens het opstarten van de app, aangezien de meeste apps volgens mij op dat moment hun evenwichtspunt bepalen.
Ja dat heb ik ook, maar net wat iemand al eerder zei zolang je verbinding houdt maakt het niet uit. Vraag me alleen wel af of je internetsnelheid dan niet ook inkakt... En ook: of die silicone case het signaal verstoord ofzo.RutgerFR schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:28:
Internetsnelheid blijft wel goed geloof ik. Als je 'm op 2G zet is het probleem opgelost, maarja
.
Ik denk dat het te maken heeft met het switchen tussen de GPRS en UMTS palen die het verschil maken, alleen raar want soms dan staat er geen een streepje en dan kan ik nog gewoon bellen / internetten.
Ik denk dat het te maken heeft met het switchen tussen de GPRS en UMTS palen die het verschil maken, alleen raar want soms dan staat er geen een streepje en dan kan ik nog gewoon bellen / internetten.
Geen geld trouwens die van dealextreme maar die is niet van leer. Lukt het om de SGS er binnen 1 seconde uit te krijgen als de telefoon gaat?GoldenSample schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 17:53:
[...]
Het originele G1 hoesje
[afbeelding]
althans, deze zat bij m'n amerikaanse G1
past er precies in, de onderkant is precies af met het leerachtige randje.
-edit-
zie dat je een etui achtig iets zoekt..
Omdat hij bij mij regelmatig in de autohouder zit moet hij niet breder worden want dan past het echt niet meer.
Heb nu zo'n Golla met Klitteband (wel mooi zacht van binnen) maar dat is ook niet altijd handig. Vind hem wat te dik geworden door onnodige vakjes en ritsje. En heb liever een hoesje van de huid van een dood beest.
Dit topic is gesloten.