• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:58
Gutteguttegut schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:45:
[...]
Ik heb er geen ervaring mee maar bestaan er geen elastische hoesjes hiervoor? ik zie ze bv wel veel op ebay en DX staan voor heel weinig dus relatief goedkoop te proberen (en te testen voor ons mede i9000 gebruikers ;))
Thx, ik heb inderdaad nog wat in het Engels gezocht en heb uiteindelijke deze gevonden: http://www.amazon.com/Fas...ess&qid=1281972180&sr=1-2

Overigens ben ik er op geattendeerd dat er ook een acessoires-topic is, maar mocht er iemand nog iets weten, dan houd ik me aanbevolen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er is inderdaad een accessoires-topic, graag dus daar ook posten ipv hier.

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Amboe schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:55
Zit er op de SGS een optie om na te gaan hoeveel smsjes je hebt verzonden en hebt gekregen? Of moet je hiervoor een aparta app downloaden?

Edit: Ik heb de "SMS Counter" van Android Market geïnstalleerd . De houdt netjes bij hoeveel sms berichten je hebt verstuurd en hebt ontvangen :*)

Ik heb geen standaard optie/toepassing op de SGS kunnen vinden die dit kan.

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:10

Pinjataaa

Hit me!

deepbass909 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:57:
@henrydg
Heb je de handleiding al gelezen? (hint hint)

Nu de minder nette: *knip* doe eens niet
Misschien heeft hij nog helemaal geen Galaxy, dan lijkt het me ook sterk dat ie een handleiding heeft. ;)

@ Hieronder:
Excuses, er staat inderdaad een pdf online en de info die ie wil staat er inderdaad in! :)

[ Voor 17% gewijzigd door pven op 17-08-2010 08:25 ]

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
't pdfje van de handleiding is nochtans voor eenieder te downloaden.

Verwijderd