• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:58
Gutteguttegut schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:45:
[...]
Ik heb er geen ervaring mee maar bestaan er geen elastische hoesjes hiervoor? ik zie ze bv wel veel op ebay en DX staan voor heel weinig dus relatief goedkoop te proberen (en te testen voor ons mede i9000 gebruikers ;))
Thx, ik heb inderdaad nog wat in het Engels gezocht en heb uiteindelijke deze gevonden: http://www.amazon.com/Fas...ess&qid=1281972180&sr=1-2

Overigens ben ik er op geattendeerd dat er ook een acessoires-topic is, maar mocht er iemand nog iets weten, dan houd ik me aanbevolen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er is inderdaad een accessoires-topic, graag dus daar ook posten ipv hier.

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
Amboe schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:55
Zit er op de SGS een optie om na te gaan hoeveel smsjes je hebt verzonden en hebt gekregen? Of moet je hiervoor een aparta app downloaden?

Edit: Ik heb de "SMS Counter" van Android Market geïnstalleerd . De houdt netjes bij hoeveel sms berichten je hebt verstuurd en hebt ontvangen :*)

Ik heb geen standaard optie/toepassing op de SGS kunnen vinden die dit kan.

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 00:10

Pinjataaa

Hit me!

deepbass909 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:57:
@henrydg
Heb je de handleiding al gelezen? (hint hint)

Nu de minder nette: *knip* doe eens niet
Misschien heeft hij nog helemaal geen Galaxy, dan lijkt het me ook sterk dat ie een handleiding heeft. ;)

@ Hieronder:
Excuses, er staat inderdaad een pdf online en de info die ie wil staat er inderdaad in! :)

[ Voor 17% gewijzigd door pven op 17-08-2010 08:25 ]

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
't pdfje van de handleiding is nochtans voor eenieder te downloaden.

Verwijderd

Heeft iemand Kies al draaiend gekregen...beter gezegd: zijn Galaxy S verbonden gekregen met kies?
Kreeg net een handleiding van Samsung, maar het werkt nog steeds niet: apparaat niet herkend.

De handleiding:
KIES HERINSTALLATIE WINDOWS VISTA/7
Systeemeisen:
Besturingssysteem Windows XP (32bit), Windows Vista (32bit), Windows 7
(32/64bit)
CPU Intel® Pentium 1.8 GHz processor of hoger (aanbevolen)
RAM 1.00 GB (aanbevolen)
Vereiste Software .NET Framework 3.5 SP1, Windows Media Player 10 of later,
ActiveSync (Windows XP), Device Center (Windows Vista)
DirectX 9.0C
.NET Framework 3.5 SP1 Installeren
Voor Windows XP/Vista
http://www.microsoft.com/...l&FamilyID=ab99342f-5d1a-
413d-8319-81da479ab0d7
Voor Windows 7
1. Ga naar Start Start → Configuratiescherm → Programma´s → Programma´s en
Onderdelen →
Windows-onderdelen in- of uitschakelen
2. Schakel .NET Framework 3.5.1 in
HANDLEIDING
1. Sluit de telefoon aan op de computer
2. ga naar Start → Configuratiescherm → Systeem en Beveiliging → Systeem →
Apparaatbeheer
3. bij Universal Serial Bus–controllers Samsung USB Composite Device selecteren →
rechter muis knop, Installatie ongedaan maken → OK
4. Telefoon loskoppelen
5. Start → Configuratiescherm → Programma´s → Programma´s en Onderdelen
6. Selecteer KIES en druk op verwijderen (verwijder het programma)
7. Selecteer SAMSUNG USB Driver for Mobile Phones en druk op verwijderen (verwijder
het programma)
8. Sluit programma´s / windows af
9. Schakel Antivirus programma uit
10.Installeer KIES opnieuw
11. Start KIES op
12.Sluit de toestel op de PC aan
BELANGRIJK!!!
1. Toestel moet in USB modus “Vragen bij verbinden” zijn
Voor Galaxy S:
Toepassingen → Intellingen → Over het toestel → USB-instellingen → Vragen bij
verbinden
Voor Wave:
Grote knop drukken → Intellingen → Connectiviteit → USB → Vragen bij verbinden
2. Bij verbinden van de Wave geeft het toestel af en toe aan “PC verbinding alleen
beschikbaar in stand by. Sluit alle applicaties af (grote knop ingedrukt houden en alle
actieve applicaties afsluiten “Alles Afsluiten”)

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 18:52:
Heeft iemand Kies al draaiend gekregen...beter gezegd: zijn Galaxy S verbonden gekregen met kies?
Kreeg net een handleiding van Samsung, maar het werkt nog steeds niet: apparaat niet herkend.

**Lap Tekst**
Juist....
Wat werkt er niet dan?
Waar krijg je wat voor melding?

En misschien ook handig om te vermelden wat voor systeem je hebt ;)

Verwijderd

Ik gebruik Windows 7. Gewoon een uptodate computer met de juiste specs om Kies te draaien.
Heb Kies geïnstalleerd volgens de handleiding van Samsung. Heb op het toestel: "vragen bij verbinden " aangevinkt. Maar als ik hem vervolgen aan de USB hang, komt de Galaxy rechts bovenin niet in beeld. Heb het ook nog geprobeerd via Bluetooth. Je raadt nooit wat Kies dan vraagt: "is het toestel Windows Mobile of Symbian " Je gelooft het toch niet!! Soms verlang ik echt terug naar HTC met zijn OTA updates. Hoe zou ik op een andere manier firmware updates binnen kunnen krijgen??

Verwijderd

Pinjataaa schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 18:29:
[...]

Misschien heeft hij nog helemaal geen Galaxy, dan lijkt het me ook sterk dat ie een handleiding heeft. ;)

@ Hieronder:
Excuses, er staat inderdaad een pdf online en de info die ie wil staat er inderdaad in! :)
Klopt, ik krijg 'm woensdag. Vandaar dat ik het even vroeg.

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Hij heeft het bij mij (XP 64 bit met alle fixes van MS erbij) het één keer gedaan via Kies. Sindsdien is het weer zo dood als een pier. Ook als massa opslag pakt ie het niet. Volgens mij is het meer windows die loopt te klooien, als ik de foon aansluit doet windows helemaal niets :P Foon zegt netjes USB aangesloten.

En ja, de USB kabel zit er netjes in, het opladen werkt prima :)

Knutsel nu telkens als ik wat wil de SD kaart eruit en erin, kan ik tenminste nog wat :(

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• lometje
  • Laatst online: 13-10 21:57

lometje

Multimediant

Bastien schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 19:06:

Knutsel nu telkens als ik wat wil de SD kaart eruit en erin, kan ik tenminste nog wat :(
En je koppelt ook als je massa opslag gebruikt? (notification pull down > usb > koppelen)

Verwijderd

Pinjataaa schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 18:29:
[...]

@ Hieronder:
Ìk heb gewoon de Dutch User Manual gedownload maar ik lees er volgens mij overheen. Ik zie niks over accessoires staan.
Ik las er gewoon dik overheen, excuses.
Polslus heet het dus, en het kan :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2010 19:17 ]

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-08 11:52
Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:14:
Er is een update beschikbaar via kies, dus de officciale van samsung zelf (maar ik krijg zelf kies niet aan het praat, dus ik weet ook niet of deze update ook voor NL beschikbaar is)
Ik heb net effe gecheckt, maar ik krijg nog gewoon de boodschap 'De apparaatversie kan niet worden bijgewerkt'. Helaas... Hopelijk binnenkort :)

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

lometje schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 19:13:
[...]

En je koppelt ook als je massa opslag gebruikt? (notification pull down > usb > koppelen)
* Bastien zegt maar zo ik zeg maar niets :X

Dat werkt inderdaad wel... maar als ik via Kies wil flitst er elke paar seconden een USB stick op het scherm via iets wat zichzelf MFT application noemt en die opmerkt dat ik via de Start button kies moet afsluiten. Daar werkt het dus niet. Heb trouwens zojuist via Kies de drivers laten herstellen en toen vond ie in ieder geval het toestel weer.

Maar goed, scheelt kaartjes klooien zo :P Tnx :)

[ Voor 4% gewijzigd door Bastien op 16-08-2010 19:28 ]

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Is er een manier om de phone de exchange contactepersonen (die heb ik op mijn phone staan) te laten sync'en met mijn handsfree. Want die pakt alleen de contacten op de phone zelf. En die is leeg, want alles gaat via mijn exchange...

Of een manier om de change contacten te laten sync'en met de contacten op mijn phone?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

http://samsung-firmware.webs.com/samsungi9000.htm

I9000DDJG4 downloaden in installeren zit GPS fix in , heb ook geen last van lag en alles werkt goed.
Talen Nederlands, Engels, Frans Portugees, Spaans, Italians, Duits en Pools.

Draai het nu al 1 1/2 week bijna en werkt goed. Heb tig applicaties draaien en blijft goed.

Er is ook een nieuwere update van augustus maar ik weet dat de DDJG4 officieel van samsung is. :+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2010 19:35 ]

Verwijderd

kevinman schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 01:15:
[...]

Ben jij wel ingelogd als admin? Probeer eens rechtermuisklik op de installatiebestand en selecteer uitvoeren als admin.
Jep, ben ingelogd als admin, heb rechtermuisklik gedaan en het probleem blijft :?

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-10 09:29
Dan draai je dus wel een Aziatische firmwareversie.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Verwijderd

downloaden zal gaan lukken, maar hoe te installeren zonder een werkend Kies? Hoop dat je me kunt helpen. Is die DDJG4 geschikt voor de Nederlandse versie van deGalaxy?

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-10 17:49

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 19:52:
[...]

downloaden zal gaan lukken, maar hoe te installeren zonder een werkend Kies? Hoop dat je me kunt helpen. Is die DDJG4 geschikt voor de Nederlandse versie van deGalaxy?
[Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & Firmware

Even de startpost doorlezen en eventueel de filmpjes bekijken, dan moet het allemaal wel lukken. Ook op samsung-firmwares.com vind je een handleiding.

[ Voor 5% gewijzigd door KneoK op 16-08-2010 20:02 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 19:52:
[...]

lees op pagina 14 het bericht van nlb en pagina 15

heb het op die manier gedaan en werkt prima.

kies werkte daarna ook metteen

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 18:52:
......
BELANGRIJK!!!
1. Toestel moet in USB modus “Vragen bij verbinden” zijn
Voor Galaxy S:
Toepassingen → Intellingen → Over het toestel → USB-instellingen → Vragen bij
verbinden
als ik hier kies voor iets ANDERS dan vragen bij verbinden- herkent KIES mijn SGS wel!
- ik hoop dat Samsung een goede update van KIES uitbrengt die via de site kan worden gedownload -
downloaden vanuit KIES is velen , mij ook - slecht bevallen ( duurt eeuwig of langer..)

Verwijderd

smeijers schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 20:44:
[...]
als ik hier kies voor iets ANDERS dan vragen bij verbinden- herkent KIES mijn SGS wel!
werkt bij mij ook niet. Melding: "werkt alleen in de stand-by modus. Sluit alle applicaties. "
Morgen Samsung maar weer eens bellen.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:34
Is er trouwens ook een manier om de foon automatisch te laten verbinden via Bluetooth? Bij mijn nokia kan ik gewoon aangeven bij een apparaat dat er mee verbonden moet worden wanneer het in bereik is (handig in de auto :P ) en die optie heeft de Samsung gewoon niet? Nu moet ik steeds als ik in de auto stap aangeven dat hij verbinding moet maken met de carkit, dat is wel knudde.

• Abomination
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10 13:41

Abomination

Wait for it . . . Wait for it

@henrydg

Een beetje jammer, hou je eerst een heel betoog over normaal reageren, en dan doe je dit . . .

@henrydg
Ja je kan aan de telefoon een koortje hangen. Wel jammer is dat het koortje aan de bovenkant van de telefoon komt te hangen. Hierdoor het je een betrekkelijk lang koortje nodig om met het koortje om de pols vast nog de telefoon als kiekjesapparaat te gebruiken.
Gelukkig had ik een lang koortje (20cm) zodat de telefoon prima als 2e camera te gebruiken was tijdens mijn vakantie.

[ Voor 2% gewijzigd door pven op 17-08-2010 08:25 ]

Panasonic 9J Mono; Vaillant aroSTOR VWL BM 270; IthoDaalderop CVE-S SP; Showersave QB1-21; Aqmos CM-32

Verwijderd

Dit bracht voor mij de oplossing:

1. interne SD kaart ontkoppelen
2. Launcher Pro sluiten en Touch Wiz openen.

Lees hier de details:
The Kies software is used for syncing applications, videos, photos, tethering amongst other things to your device. It’s also the primary way of upgrading the firmware for the phone. There is a possibility that the next operating system update called “Froyo”, which is version 2.2, will only become available via the Kies software, so in my opinion it’s very important to get it working. The main problem people seem to be experiencing is the dreaded “MTP USB Device Failed” error message when it’s loading the drivers. Consequently, Kies sits there endlessly on Connecting the Device as shown below, and doesn’t actually connect to the phone. The problem appears to be the external micro SD card. Kies will work, but it will only work with the internal SD card. If the external card is mounted, the drivers won’t install and you’ll run into this problem.

Here’s how to get around the problem.

On the phone, go to Settings and then SD card and phone storage
In the top section, which is for the External SD card, click on Unmount SD card
Then go to Settings, and then About Phone, and then USB Settings
Ensure your USB Cable is unplugged and click on Samsung Kies Note: At this point, ensure you aren’t using any other Launcher eg. Launcher Pro Beta etc. You must be using the TouchWiz launcher to connect in Kies mode. If you don’t, you’ll get a message on the phone that says PC Connection only available in idle screen.
If you’re in the TouchWiz Launcher (This is the default stock launcher from when you first purchased the phone), you can now connect the USB Cable. Wait about one minute and the drivers should install successfully, and Kies should be able to connect to the phone after about another minute.
Note: To remount the external SD card (when you’re finished with Kies), simply reboot the phone. It will automatically remount the card.

En inderdaad: geen updates op dit moment voor mijn Galaxy. 8)

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-10 14:54
Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:14:
[...]

werkt bij mij ook niet. Melding: "werkt alleen in de stand-by modus. Sluit alle applicaties. "
Morgen Samsung maar weer eens bellen.
Dit is inderdaad al een vaker langsgekomen. Met "alle applicaties" wordt ook Launcher Pro bedoeld.
Je moet even naar de standaard touchwiz switchen.

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-10 06:34

WTM

@henrydg

Ja het is mogelijk, staat inderaad in de handleiding. Ik heb tevergeefs overigens naar 't koordje gezocht; deze zit niet in de doos (iemand anders wel gehad?)

-------------
Ik heb trouwens nu iets irritants: tijdens het bellen hoor ik piepjes. Ik denk dan dat er een wissel ofzo is maar als ik klaar ben met bellen zie ik niet dat ik een oproep gemist heb. Er is in de tussentijd (tijdens het praten aan de tel) ook geen mail ofzo binnen gekomen.... begrijp niet waar die piepjes van komen. Ook de batterij is vol. Lijkt wel of hij het na een minuut steeds doet ofzo (soort timer??)

[ Voor 2% gewijzigd door pven op 17-08-2010 08:26 ]

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-10 06:34

WTM

Raymond schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:18:
Is er trouwens ook een manier om de foon automatisch te laten verbinden via Bluetooth? Bij mijn nokia kan ik gewoon aangeven bij een apparaat dat er mee verbonden moet worden wanneer het in bereik is (handig in de auto :P ) en die optie heeft de Samsung gewoon niet? Nu moet ik steeds als ik in de auto stap aangeven dat hij verbinding moet maken met de carkit, dat is wel knudde.
Bij mijn carkit, Mki 9100 van parrot, koppelt automatisch (nadat er een eerste keer gepaird is). Ik zet standaard bluetooth uit, kom ik bij de auto doe ik bluetooth aan en hij koppelt direct.

• piertje123
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-08-2024
Ik kan met deze app alleen het interne geheugenkaartje scannen, scande eerste keer zonder dat ik een kaartje erin had. Mijn extra kaartje kan ik niet selecteren, kan niet in instellingen komen. Iemand een idee? Of zou de app alleen maar in staat zijn het interne geheugen te scannen.

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Mmm.. dat doet hij bij mij wel automatisch. Dus hij moet het wel kunnen. Gewoon gepaired (alleen nadeel dus dat hij de exchange-contacten niet overneemt).

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-10 00:08
Sander H schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:13:
Iemand hier last van een uitvallende interne sd-kaart?

Ik kreeg een paar dagen terug ineens de melding 'interne sd-kaart is onverwacht verwijderd'. Toen ik in het sd-kaart en telefoonopslag menu ging kijken stond er onder interne sd-kaart 'niet beschikbaar'. Na een reboot was het weer gefixed, heb het daarna niet meer gehad.
Niemand? Kreeg net ineens de melding 'interne massaopslag voorbereiden' en daarna 'externe sd kaart verwijderd'.. terwijl er helemaal een externe sd kaart in zat :?

Verwijderd

Als je de samsung wilt upgraden moet je toestel dan simlock vrij zijn?

En wanneer komt 2.2 eind september toch ?

btw weet iemand hoe ik de zwarte background kan change waar al mn apps staan ?
dat zou wel lachen zijn,

• lometje

lometje

Multimediant

WTM schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:54:
[...]

Ja het is mogelijk, staat inderaad in de handleiding. Ik heb tevergeefs overigens naar 't koordje gezocht; deze zit niet in de doos (iemand anders wel gehad?)

-------------
Ik heb trouwens nu iets irritants: tijdens het bellen hoor ik piepjes. Ik denk dan dat er een wissel ofzo is maar als ik klaar ben met bellen zie ik niet dat ik een oproep gemist heb. Er is in de tussentijd (tijdens het praten aan de tel) ook geen mail ofzo binnen gekomen.... begrijp niet waar die piepjes van komen. Ook de batterij is vol. Lijkt wel of hij het na een minuut steeds doet ofzo (soort timer??)
Inderdaad soort timer. Is aan te passen, > instellingen > oproepen > alle > statustonen oproep > minutenteller

• kevinman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-10 00:41
ALPACINO schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 13:46:
[...]

Nee voor je Windows.

Off: is er een manier om te checken of het voorbij is zonder dat je weer Trojaans binnenhaalt?
Welke trojan? Shit, ik heb AVG als virusscanner en die zegt niks over infecties.... Welke browser gebruik jij? Ik gebruik Chrome en Firefox.

[ Voor 7% gewijzigd door kevinman op 17-08-2010 00:55 ]

• Raymond
Nog een klein vraagje van mij: Staat het geluidje dat je hoort als je de foon op de pc aansluit (*ding* :P ) gewoon ergens op de telefoon? Ik wil dat namelijk als SMS geluidje instellen :)

Verwijderd

kevinman schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 00:49:
[...]

Welke trojan? Shit, ik heb AVG als virusscanner en die zegt niks over infecties.... Welke browser gebruik jij? Ik gebruik Chrome en Firefox.
Lijkt me ook een beetje stug.. Je download een archief met daarin een APK.. Rara waar zou de trojan moeten zitten?

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:56
kevinman schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 00:49:
[...]

Ik gebruik ook Chrome met Nod32 maar die avond ging Nod32 tekeer met meldingen over Trojaans. Na een scan had hij 13 infecties gevonden en verwijderd.
Ik heb net de website weer bezocht en krijg nu geen meldingen dus neem aan dat het voorbij is.

Verwijderd

Hallo,

@ Bhola, volgens mij hoeft je Galaxy S niet simlock vrij te zijn om te kunnen upgraden naar android 2.2. Wanneer deze update komt weet ik niet. Ik las op:

Samsung Galaxy S

dat de update rond oktober komt. Maar wanneer precies...?

Gr.

Bert de Vries

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-10 16:43
Als je in Nederland de SGS besteld via een provider krijg je toch standaard de zwarte? Ik heb namelijk nergens kunnen kiezen welke kleur ik wil.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:51:
Hallo,

@ Bhola, volgens mij hoeft je Galaxy S niet simlock vrij te zijn om te kunnen upgraden naar android 2.2. Wanneer deze update komt weet ik niet. Ik las op:

Samsung Galaxy S

dat de update rond oktober komt. Maar wanneer precies...?

Gr.

Bert de Vries
Oktober?? :( Wat is er met de september release datum gebeurd?

We gaan toch niet weer hetzelfde traject in als met mijn hero :F

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10 21:16

Guldan

Thee-Nerd

Hier iemand die ook zojuist is overgegaan naar de darkside ;). Van een iphone 2g naar een Galexy si9000. Na lang te lopen twijfelen heb ik toch maar besloten dat het 'nadeel van de lichtere behuizing' opgeheven wordt door de betere gpu,scherm etc. t.o.v. de desire. Het is wel een moeilijke keus geweest en mochten mensen voor dezelfde keuze staan:

Het is gewoon het probleem dat beide toestellen nadelen hebben. Je moet alleen uitvinden wat het grootste nadeel is voor jou. Het enige wat ik nu hoop ik dat samsung zijn update belofte nakomt.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

• Raymond
Argh, ik ontdek net iets heel vervelends aan de camcorder van de Galaxy. Als je iets opneemt en je drukt dan op de opname knop, dan wordt de opname gepauzeerd, maar niet opgeslagen 8)7 Dus als je dan de camcorder verlaat, ben je je opname kwijt. Welk rund heeft dat nou weer verzonnen?!? Ik heb eerlijk waar nog nooit meegemaakt dat je eerst een handeling moet verrichten om je filmpje op te moeten slaan. Dat gaat altijd via hetzelfde knopje: Je neemt op en je stopt de opname met dezelfde knop en dan wordt het meteen opgeslagen.

Nu zijn dus blijkbaar 2 filmpjes van afgelopen weekend (zeevissen) niet opgeslagen. Niet schokkend, maar wel jammer als je die aan je collega wilt laten zien en ze zijn onvindbaar :(

Verwijderd

Raymond schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:13:
Argh, ik ontdek net iets heel vervelends aan de camcorder van de Galaxy. Als je iets opneemt en je drukt dan op de opname knop, dan wordt de opname gepauzeerd, maar niet opgeslagen 8)7 Dus als je dan de camcorder verlaat, ben je je opname kwijt. Welk rund heeft dat nou weer verzonnen?!? Ik heb eerlijk waar nog nooit meegemaakt dat je eerst een handeling moet verrichten om je filmpje op te moeten slaan. Dat gaat altijd via hetzelfde knopje: Je neemt op en je stopt de opname met dezelfde knop en dan wordt het meteen opgeslagen.

Nu zijn dus blijkbaar 2 filmpjes van afgelopen weekend (zeevissen) niet opgeslagen. Niet schokkend, maar wel jammer als je die aan je collega wilt laten zien en ze zijn onvindbaar :(
Volgens mij slaat de camera zowieso niet op als je niet eerst stopt met de knop? Wel goed om inderdaad even te weten...

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:25
Sinds gistermiddag de Samsung Galaxy in huis, wat een verademing t.o.v. van m'n Nokia N97 :)
Menu is eenvoudig maar wel ff wennen had jarenlang nokia's hiervoor.
Ook gelijk een aantal leuke programma's geinstalleerd en loopt allemaal als een trein op 1 ding na.

Samung kies wat is dat een @#$ programma.
Ik krijg wel verbinding via massaoplag en dan het pull down menu en aangeven dat je wil koppelen.
Dat werkt maar als ik kies selecteer dan krijg ik heel even een usb afbeelding te zien en m'n telefoon bijft dan schakelen tussen 2 schermen en zie een melding van MTP application.

Heb allerlei tips oa van hier al geprobeerd maar zonder resultaat.
misschien doe ik iets heel simpel fout zou iemand mij er mee kunnen helpen _/-\o_

Iemand de juiste oplossing gevonden?

[ Voor 5% gewijzigd door Megapaul op 17-08-2010 10:36 ]

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-10 16:41

psychoclown

Back in black

Megapaul schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:33:
Heb allerlei tips oa van hier al geprobeerd maar zonder resultaat.
misschien doe ik iets heel simpel fout zou iemand mij er mee kunnen helpen _/-\o_

Iemand de juiste oplossing gevonden?
Als je de topics een beetje hebt doorgebladerd kom je al gauw tot de conclusie dat er geen echt werkende oplossing is.. Sommigen hebben zelfs van Samsung een 'handleiding' gekregen maar zelfs dat werkt in veel gevallen niet.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• Raymond
Bij mij heeft net (3 minuten geleden) de truuk gewerkt om kies te verwijderen (vorige week al gedaan) en opnieuw te installeren (net gedaan dus). Maar de vorige install heeft het ook 2x gedaan en is er mee gekapt, dus dat het nu weer werkt zegt ook nog niet alles :P

• Megapaul
psychoclown schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:48:
[...]

Als je de topics een beetje hebt doorgebladerd kom je al gauw tot de conclusie dat er geen echt werkende oplossing is.. Sommigen hebben zelfs van Samsung een 'handleiding' gekregen maar zelfs dat werkt in veel gevallen niet.
Eigenlijk ongelofelijk dat ze zo'n programma hebben, maar hopen dat samsung snel met een nieuwe goede versie komt (speciaal voor android)

• Megapaul
Raymond schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:51:
Bij mij heeft net (3 minuten geleden) de truuk gewerkt om kies te verwijderen (vorige week al gedaan) en opnieuw te installeren (net gedaan dus). Maar de vorige install heeft het ook 2x gedaan en is er mee gekapt, dus dat het nu weer werkt zegt ook nog niet alles :P
Heb je na de installatie de pc opnieuw gestart of gelijk de telefoon aangesloten?

• Raymond
Gelijk de foon aangesloten en niet opnieuw gestart (uiteraard wel een paar keer na het deïnstalleren, maar dus niet na het installeren)

edit: Na een herstart werkt het ook nog steeds :)

[ Voor 16% gewijzigd door Raymond op 17-08-2010 11:18 ]

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:56
Voor windows mobile heb je SRS wow HD audio enhancer om de audio kwaliteit te verbeteren, werkt echt goed. Ik heb op Market naar soort gelijke programma gezocht maar heb niets kunnen vinden. Weet iemand een goed programma die ongeveer hetzelfde doet als SRS?

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
psychoclown schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:48:
[...]

Ik begrijp echt niet waarom er zo veel gebruikers een probleem hebben met KIES |:(
Hier heb ik KIES draaien op een WinXP met service pack 3 + alle updates.
Vanaf de installatie nog nooit een probleem gehad met koppelen of het zien/benaderen van bestanden!

Nu heb ik behoorlijk wat ervaring met het flashen en dan is het belangrijk om te zorgen voor een zo schoon mogelijk systeem voor je begint met installeren van software en drivers.
(m'n ander telefoons zijn de Samsung Omnia i8910HD en Omina II)

Wat ik altijd doe:

* Begin met een register schoonmaak van je pc (met bv Advanced Windows Care) en start de pc
hierna opnieuw op

* Download de software die je nodig hebt (in jullie geval KIES)
Installeer de software per onderdeel als dat nodig is en start de pc na installatie
van ieder onderdeel opnieuw op!

LET OP:
tijdens de installatie van KIES verschijnt er nog een pop-up venster achter het KIES software venster.
Hier staat in dat er ook nog MS software geÏnstalleerd moet worden.
Hier moet je ok klikken voordat de installatie van KIES verder gaat tot 100%

* Verzeker je er van dat ALLE usb drivers die nodig zijn ook geÏnstalleerd zijn (in software
controleren
)

Als alle software, drivers en usb mobile drivers aanwezig zijn start je de pc opnieuw op.

Hierna moet KIES zonder problemen draaien ;)

Start eerst KIES op voordat je je telefoon aansluit op je pc!

PS: mijn KIES versie is 1.5.1.10071_32 zonder de laatste updates

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Megapaul schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:04:
[...]

Eigenlijk ongelofelijk dat ze zo'n programma hebben, maar hopen dat samsung snel met een nieuwe goede versie komt (speciaal voor android)
Ja dat is echt bizar slecht.. als zelfs al de handleidingen/truukjes die Samsung zelf aanleveren al niet werken 8)7

Verwijderd

GoT is geen helpdesk. Doe aub zelf ns wat moeite.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 17-08-2010 12:32 ]

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:51:
Ben erg blij met me samsung galaxy. Video's kijken is heerlijk.
zoek nog wel een mooie dock voor op me bureau iemand idee?
Daarvoor moet je in Accessoires voor de Samsung Galaxy S wezen.

Verwijderd

http://www.sigridschrijft...ng-galaxy-s/#comment-1657

Kan iemand even kijken of ik het goed heb? Ik vermoed dat de GS via WIFI verbonden is en de Iphone niet (zie de symbooltjes met de boogjes op elkaar). Of heb ik het mis?

• Bladeslayer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:35
Rond 7:25 zegt de man wel dat ze beide op zeflde WIFI network zijn aangesloten. :)

www.frees-it.com

Verwijderd

Bladeslayer schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:53:
Rond 7:25 zegt de man wel dat ze beide op zeflde WIFI network zijn aangesloten. :)
Alleen zie ik bij de Iphone niet het symbooltje aanstaan.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:08:
[...]

Alleen zie ik bij de Iphone niet het symbooltje aanstaan.
Dat staat gewoon naast AT&T (zie je dat wel :P?) als je het niet ziet raad ik je aan naar de opticien te hollen en is te kijken of je ogen nog wel in orde izjn (en dat is niet lullig bedoelt maar ik zie het redelijk duidelijk, wel een stuk kleiner als het icoontje op de SGS)...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
psychoclown schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:35:
[...]

Ja dat is echt bizar slecht.. als zelfs al de handleidingen/truukjes die Samsung zelf aanleveren al niet werken 8)7
En ja hoor, meteen is er een update voor Kies op de Samsung site 1.5.1.10083. Ik hoop dat deze jullie uit de ellende haalt.
Ik zelf heb geen problemen met vorige versies met Windows 7 64 bits Ultimate.
Release datum : 17 augustus 2010
Ik houd wel mijn systeem schoon, met o.a. Ccleaner en Registry Booster.

Succes.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Verwijderd

weet iemand hoe ik de zwarte achtergrond wegkrijg bij me samsung menu ?

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-10 07:40
Grappig dat velen hem te licht vinden. Ik bedoel hoe kan iets te licht juist slecht zijn?

• yur400
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-10 21:01
Kies (1.5.10074_2) werkt hier prima met firmware JF3 op Windows 7 Prof 64-bits

Het is een programma met veel potentie. Interface is duidelijk en er zijn leuke apps in de Samsung app store met unieke aanbiedingen zoals NFS Shift gratis. Jammer dat de Galaxy S (nog) niet wordt ondersteunt.

minpunten:
-Loopt af en toe heel traag
-Wist nieuwe informatie en covers voor mijn mp3 bestanden te vinden. d:)b Alle info raak je weer kwijt als je de bestanden naar je device exporteert. :/

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-10 17:44
Volgens mij is het zelfde gast want adverntie ziet ook zelfde uit.

http://cgi.ebay.com/New-3...gital_Camera_Memory_Cards
En anders kan je deze toch kopen: http://cgi.ebay.nl/New-SA...gital_Camera_Memory_Cards

32GB voor EUR 11,67 :)

[ Voor 3% gewijzigd door nathalia op 17-08-2010 16:55 ]

Mazda MX-30

• TripleQ
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:48:
weet iemand hoe ik de zwarte achtergrond wegkrijg bij me samsung menu ?
Je hoeft je vraag geen 2x te stellen ;)
Je zult een andere launcher moet installeren, want die van Samsung kan dat niet aanpassen

Verwijderd

Weet Iemand een overhanging voor Het programma worldmate?

Verwijderd

Sorry bedoel vervanging ;)

• TripleQ
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:15:
Weet Iemand een overhanging voor Het programma worldmate?
Wat dacht je van zelf eens zoeken op de android market?
Overigens is er ook een ander android topic hier speciaal over android software...

[ Voor 15% gewijzigd door TripleQ op 17-08-2010 14:22 ]

• jwalters
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-09-2024
ALPACINO schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:24:
Voor windows mobile heb je SRS wow HD audio enhancer om de audio kwaliteit te verbeteren, werkt echt goed. Ik heb op Market naar soort gelijke programma gezocht maar heb niets kunnen vinden. Weet iemand een goed programma die ongeveer hetzelfde doet als SRS?
In principe zit dat al ingebakken van de media player van je samsung galaxy s. Het is dat '5.1' knopje, werkt alleen met koptelefoon; volgens mij zit hier ook software van SRS achter.

Verwijderd

Ik begrijp ook niet dat zoveel mensen problemen hebben met Samsung Kies. Ik draai het hier sinds het begin al zonder problemen op Windows 7 Ultimate 64 bit. Ik sluit de GS via USB op de computer aan, selecteer 'Samsung Kies' op de GS en Kies start automatisch in Windows op.

• Hazurr
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

Ik heb vorige week mijn telefoon ter reparatie aangeboden bij een samsung punt omdat twee weken na aankomst het scherm slecht werd, vandaag langsgeweest om te ernaar te vragen, ze hebben hem naar dynafix gestuurd met de prognose dat het minstens 15 dagen kan duren.

Ik heb het idee dat dit nog een laaang verhaal wordt :'(

Pessimism is the foundation of survival

• lometje

lometje

Multimediant

Hazurr schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:14:
...ter reparatie aangeboden bij een samsung punt omdat twee weken na aankomst het scherm slecht werd...

Ik heb het idee dat dit nog een laaang verhaal wordt :'(
Wat was er precies mee aan de hand dan?

Verwijderd

Misschien een leuk weetje voor mensen met een Syno, DSM3.0 beta is uit met apps voor streamen van muziek en video en een app voor photostation.
Verwijderd in "Het grote Synology topic deel 2"

• Hazurr
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

lometje schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:18:
[...]

Wat was er precies mee aan de hand dan?
Kapotte pixels midden in het scherm, het meeste zorgen maak ik me dat dynafix niet echt een goede naam heeft wat betreft reparatie en service.

[ Voor 21% gewijzigd door Hazurr op 17-08-2010 17:49 ]

Pessimism is the foundation of survival

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 29-10 04:35
Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:57:
Ik begrijp ook niet dat zoveel mensen problemen hebben met Samsung Kies. Ik draai het hier sinds het begin al zonder problemen op Windows 7 Ultimate 64 bit. Ik sluit de GS via USB op de computer aan, selecteer 'Samsung Kies' op de GS en Kies start automatisch in Windows op.
jep ik ook }:O

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Gebruiken mensen eigenlijk de SyncML DS-functie? bevalt dat goed? Kan er maar weinig informatie over vinden...

• L_H_X
  • Laatst online: 08-08-2024

L_H_X

Keep smiling!

Heb nu ook bijna een weekje de SGS, en hij bevalt me prima. Ik heb altijd een kleine telefoon gehad, die gemakkelijk in je broekzak past, maar eigenlijk heb ik hier bij de SGS helemaal geen problemen mee. :)

Wat ik trouwens een beetje vervelend vind is dat als ik een agenda item wil toevoegen (in de standaard agenda app) dan komt dat item altijd onder Mijn agenda. Ik wil graag dat hij onder mijn Gmail agenda komt. Nu moet ik telkens, bij elk item dat ik toe wil voegen, eerst de juiste agenda selecteren. Is het niet mogelijk om mijn Gmail agenda als standaard agenda in te stellen ipv Mijn agenda? Heb de optie niet kunnen vinden in ieder geval.

• TripleQ
  • Niet online
L_H_X schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:12:
Heb nu ook bijna een weekje de SGS, en hij bevalt me prima. Ik heb altijd een kleine telefoon gehad, die gemakkelijk in je broekzak past, maar eigenlijk heb ik hier bij de SGS helemaal geen problemen mee. :)

Wat ik trouwens een beetje vervelend vind is dat als ik een agenda item wil toevoegen (in de standaard agenda app) dan komt dat item altijd onder Mijn agenda. Ik wil graag dat hij onder mijn Gmail agenda komt. Nu moet ik telkens, bij elk item dat ik toe wil voegen, eerst de juiste agenda selecteren. Is het niet mogelijk om mijn Gmail agenda als standaard agenda in te stellen ipv Mijn agenda? Heb de optie niet kunnen vinden in ieder geval.
Nee dit is niet mogelijk...Jammer genoeg niet.
Rare keuze van Samsung.

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-10 14:00

Gutteguttegut

CEO of TFD

L_H_X schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:12:

Jorte kan dat wel, daarom gebruik ik die nu dus ook.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• L_H_X
  • Laatst online: 08-08-2024

L_H_X

Keep smiling!

TripleQ schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:18:
[...]

Nee dit is niet mogelijk...Jammer genoeg niet.
Rare keuze van Samsung.
Erg jammer. Nu moet ik vaak alles twee keer in vullen omdat de eerste keer ik er niet aan denk :/
Gutteguttegut schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:31:
[...]
Jorte kan dat wel, daarom gebruik ik die nu dus ook.
Meteen even binnen gehaald. Valt ieder geval genoeg aan aan te passen ;)

Verwijderd

Morgen me siliconen hoesje binnen en me screenprotector!
Gelijk erop plakken en klaar!
Ben erg blij met de samsung galaxy nou wachten op een nieuwere firmware en 2.2

Alleen heb niet echt ervaring met het multitasken weet niet precies welke progamma het beste is om progammas af te sluiten gebruik nou Advanced task pro oid.

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-10 14:54
Verwijderd schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 23:28:
Morgen me siliconen hoesje binnen en me screenprotector!
Gelijk erop plakken en klaar!
Ben erg blij met de samsung galaxy nou wachten op een nieuwere firmware en 2.2

Alleen heb niet echt ervaring met het multitasken weet niet precies welke progamma het beste is om progammas af te sluiten gebruik nou Advanced task pro oid.
Multitasken hoef je geen ervaring mee te hebben. Alles gaat automatisch.
Programma's blijven gewoon aanstaan (slapend, zodat ze geen cpu gebruiken). Door lang op de home knop te drukken kan je switchen. Zodra je een app start die meer ram nodig heeft dan er beschikbaar is, sluit Android automatisch een app op de achtergrond.

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-10 20:44

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Abomination schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 21:25:
[...]

Een beetje jammer, hou je eerst een heel betoog over normaal reageren, en dan doe je dit . . .
[...]
Mijn betoog gaat over het gigantisch afkraken van iemands mening. Vragen over dingen die ook echt overduidelijk in de handleiding staan, zijn een beetje overbodig, vind je ook niet? Zelfs al heb je het toestel nog niet, alle handleidingen zijn tegenwoordig te downloaden. Maar goed, verder ontopic weer ;)
Welke carkit heb je? Ik heb dit probleem ook met mijn autoradio met handsfree functie (een Pioneer DEH-P75bt). Met mijn oude Nokia's (3 verschillende modellen in de tussentijd) ging het goed, maar ook alleen als de telefoons op zichtbaar had staan. Mijn specifieke autoradio scant op de bluetooth-naam, ipv het adres (kwam ik achter toen ik de naam veranderde...), en in verborgen modus reageert Bluetooth alleen op een directe aanroep op z'n adres.
De enige oplossing is het updaten van de firmware van je carkit, mits dit mogelijk is. Bij mijn radio is dat helaas niet mogelijk, en zal ik met de Samsung altijd handmatig moeten verbinden... Een beetje jammer, aangezien ik deze radio ooit hier speciaal op uit had gezocht en hij toen bijna €500 kostte...

Daarnaast kan de radio ook nog eens niet overweg met het Bluetooth audio-profiel van de telefoon (bij de N78 en 5800XM ging dat wel goed), met als gevolg dat ik voor audio-weergave, anders dan telefoongesprekken, nu de line-in van de radio moet gebruiken.

Gelukkig zijn ze bij Samsung/Android wel iets slimmer geweest met het gebruik van een line-out. Als de telefoon namelijk verbinding heeft met een carkit, maar de line-out wordt voor weergave gebruikt, schakelt hij toch netjes om naar de telefoon en heb je gewoon geluid via de carkit. Bij mijn Nokia's betekende de line-out gebruiken, dat deze ook meteen exclusief alle audio weer ging geven (waardoor de handfree functie van de radio nutteloos werd, want voor de mic moet deze op telefoon staan, maar voor het geluid (bij de Nokia's) op line-in...)

De vraag is dus even welke carkit je hebt, en of deze een upgrade-bare firmware heeft en er ook een nieuwere voor beschikbaar is.
Maarten21 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 00:06:
[...]

Programma's blijven gewoon aanstaan (slapend, zodat ze geen cpu gebruiken). Door lang op de home knop te drukken kan je switchen. Zodra je een app start die meer ram nodig heeft dan er beschikbaar is, sluit Android automatisch een app op de achtergrond.
Lang op home drukken, laat niet de slapen apps zien, alleen de 6 laatst gebruikte apps. Deze kunnen best volledig afgesloten zijn.
Via instellingen->toepassingen->Actieve services zie je in principe wat er allemaal draait. Echter laten task-managers vaak veel meer apps zien dan hierin te zien is.
Dat is wel iets wat ik jammer vind, je kan niet even snel een app killen, maar je moet dat via het instellingen menu doen. Aan de andere kant, als je een app killt, is hij ook direct weg (dat was bij Symbian af en toe wel anders...)

[ Voor 15% gewijzigd door deepbass909 op 18-08-2010 00:23 ]

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-10 14:33
ik heb nu bijna een maand mijn sgs erg tevreden over natuurlijk.
maar nu zag ik vandaag een filmpje van de sgs vs iphone4 face off, erg leuk natuurlijk
en toen zag ik dat de sgs voice command had en dat ook werkte bij navigatie en dat wil ik ook !
maar kan het nergens op mijn sgs vinden :( kan er ook vrij weinig over internet vinden om het in te stellen.

iemand een idee?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
syntesia schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 01:23:
ik heb nu bijna een maand mijn sgs erg tevreden over natuurlijk.
maar nu zag ik vandaag een filmpje van de sgs vs iphone4 face off, erg leuk natuurlijk
en toen zag ik dat de sgs voice command had en dat ook werkte bij navigatie en dat wil ik ook !
maar kan het nergens op mijn sgs vinden :( kan er ook vrij weinig over internet vinden om het in te stellen.

iemand een idee?
Dit is erg gemakkelijk te vinden met Google.

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-10 14:33
dan krijg ik alleen nieuwsartikelen te zien over dat google voice command uit gaat brengen en bla bla en nergens hoe ik het moet instellen.
ik heb hiervoor ook al gegoogeld hoor maar ook gewoon niks kunnen vinden.

en er staat wel dat het bij 2.2 kan maar de sgs heeft nog geen 2.2 op die geleakte versie na dan
Maar ik neem aan dat die gozer op het filmpje gewoon 2.1 draait

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-10 16:08
deepbass909 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 00:19:

Lang op home drukken, laat niet de slapen apps zien, alleen de 6 laatst gebruikte apps. Deze kunnen best volledig afgesloten zijn.
Via instellingen->toepassingen->Actieve services zie je in principe wat er allemaal draait. Echter laten task-managers vaak veel meer apps zien dan hierin te zien is.
Dat is wel iets wat ik jammer vind, je kan niet even snel een app killen, maar je moet dat via het instellingen menu doen. Aan de andere kant, als je een app killt, is hij ook direct weg (dat was bij Symbian af en toe wel anders...)
Welke van de proggies in actieve services kun je zonder problemen sluiten?
En welk mailprogramma gebruiken jullie? Ik heb een gmailaccount aangemaakt maar heb geen flauw idee of er betere/fijnere emailprogramma's beschikbaar zijn..

[ Voor 9% gewijzigd door Zanzarismo op 18-08-2010 02:46 ]

• Raymond
deepbass909 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 00:19:
Welke carkit heb je? Ik heb dit probleem ook met mijn autoradio met handsfree functie (een Pioneer DEH-P75bt). Met mijn oude Nokia's (3 verschillende modellen in de tussentijd) ging het goed, maar ook alleen als de telefoons op zichtbaar had staan. Mijn specifieke autoradio scant op de bluetooth-naam, ipv het adres (kwam ik achter toen ik de naam veranderde...), en in verborgen modus reageert Bluetooth alleen op een directe aanroep op z'n adres.
De enige oplossing is het updaten van de firmware van je carkit, mits dit mogelijk is. Bij mijn radio is dat helaas niet mogelijk, en zal ik met de Samsung altijd handmatig moeten verbinden... Een beetje jammer, aangezien ik deze radio ooit hier speciaal op uit had gezocht en hij toen bijna €500 kostte...

Daarnaast kan de radio ook nog eens niet overweg met het Bluetooth audio-profiel van de telefoon (bij de N78 en 5800XM ging dat wel goed), met als gevolg dat ik voor audio-weergave, anders dan telefoongesprekken, nu de line-in van de radio moet gebruiken.

Gelukkig zijn ze bij Samsung/Android wel iets slimmer geweest met het gebruik van een line-out. Als de telefoon namelijk verbinding heeft met een carkit, maar de line-out wordt voor weergave gebruikt, schakelt hij toch netjes om naar de telefoon en heb je gewoon geluid via de carkit. Bij mijn Nokia's betekende de line-out gebruiken, dat deze ook meteen exclusief alle audio weer ging geven (waardoor de handfree functie van de radio nutteloos werd, want voor de mic moet deze op telefoon staan, maar voor het geluid (bij de Nokia's) op line-in...)

De vraag is dus even welke carkit je hebt, en of deze een upgrade-bare firmware heeft en er ook een nieuwere voor beschikbaar is.
Ik heb een Alpine carkit, die valt niet te upgraden, maar het is een los kastje en er is intussen een nieuwe versie van uit.
Mijn telefoon staat idd ook op onzichtbaar, ik zal eens kijken of het uitmaakt als ik hem zichtbaar maak.
Verder vind ik het gewoon knullig van Samsung/Android. Bij Nokia zit er gewoon een menu-optie in: Wel/niet verbinden wanneer binnen bereik. Die hele optie zit er bij deze telefoon niet in, lekker handig als je het graag zelf in de hand wil houden wanneer je foon automatisch verbind.

• r--ndy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10 22:12
syntesia schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 01:59:
dan krijg ik alleen nieuwsartikelen te zien over dat google voice command uit gaat brengen en bla bla en nergens hoe ik het moet instellen.
ik heb hiervoor ook al gegoogeld hoor maar ook gewoon niks kunnen vinden.

en er staat wel dat het bij 2.2 kan maar de sgs heeft nog geen 2.2 op die geleakte versie na dan
Maar ik neem aan dat die gozer op het filmpje gewoon 2.1 draait
Bij je toepassingen staat gewoon spraak commando ?

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-10 23:25
Dat is alleen als je een nieuwe, niet Nederlandse firmware heb geflashd of apart de apk voor google voice command heb geïnstalleerd. Je kan deze APK vast wel ergens op het internet vinden of je kan het zelfde bereiken met Vlingo, wat je in de Samsungmarket kan vinden.

• Peerke007
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-07 16:01
Toch nog ff over KIES. Op oude XP laptop anderhalf uur bezig geweest om t te installen en dan onmogelijk verbinding te krijgen. Kon ook geen opties uitvinken dus moest alles installen, inclusief outlookshit.cab etc terwijl ik helemaal geen outlook heb.
Op mijn Win7pc alleen ff de drivers geïnstalleerd (SAMSUNG_USB_Driver_for_Mobile_Phones_x86.exe) link. Meteen verbinding en meteen maar de firmware geflasht. Soepel.
Ik zou Kies dus gewoon ff links laten liggen.. niet nodig. Draak.

• Peerke007
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-07 16:01
Ff een domme vraag maar hij vergrendelt automatisch na een instelbaar aantal seconden maar kan je hem ook handmatig vergrendelen... 8)7

• Raymond
Kleine knoppie aan de zijkant even indrukken
Peerke007 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 09:54:
Ff een domme vraag maar hij vergrendelt automatisch na een instelbaar aantal seconden maar kan je hem ook handmatig vergrendelen... 8)7
Zoals 99,9% van alle telefoons op aarde, met de uitknop :P

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Verwijderd

Weet iemand of dit toestel net als de Iphone ge-jailbreakt zal worden en dus alle apps gratis worden?

• Raymond
Huh? D'r valt volgens mij niks te jailbreaken, aangezien het een open OS is. Vandaar ook al die custom roms.

Maar ik zie niet hoe je dan gratis aan apps kan komen, aangezien die in de market staan en je die alleen tegen betaling kan downloaden. Of je moet die APK's bedoelen die her en der op schimmige websites staan.

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-10 00:13

WhiteDog

met zwarte hond

Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:21:
Weet iemand of dit toestel net als de Iphone ge-jailbreakt zal worden en dus alle apps gratis worden?
Een Android telefoon hoef je niet te jailbreaken, enkel te rooten. Dat kan bij deze telefoon al lang.
Verder heeft jailbreaken / rooten niets te maken met "het gratis worden" van apps. Daarover ga je hier trouwens geen discusies vinden.

Verwijderd

Maarten21 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 00:06:
[...]

Maarten21 Dank je wel !
Dus op zich zou ik ook geen advanced task pro nodig hebben?
Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 10:35:
Dus op zich zou ik ook geen advanced task pro nodig hebben?
Mag, hoeft niet. Soms is je telefoon na wat killen van tasks weer even wat sneller. Al zal dat bij een GS wat minder nodig zijn dan op de voorgaande telefoons :)

Nickname does not reflect reality

• Raymond
Ik heb die taskkiller ook geïnstalleerd staan, maar als je daar tasks mee sluit, dan staan ze nog wel steeds in het overzichtje dat je krijgt wanneer je de home knop lang ingedrukt houdt.
Ik merk bij mezelf dat ik die taskkiller eigenlijk niet meer gebruik, maar gewoon regelmatig de foon een reboot geef. Ik heb namelijk een aantal apps die op de achtergrond toch de nodige energie slurpen en ervoor zorgen dat m'n batterij binnen 2 dagen leeg is. Als ik de telefoon een beetje "clean" houd, dan gaat'ie veel langer mee op een acculading en da's wel zo fijn :)
Pagina: 1 ... 7 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.