Commentaar op moderatie graag via mail of DM.
[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 15-08-2010 16:10 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 15-08-2010 16:10 ]
Misschien is het dan toch handiger om een apart accessoires topic te starten dan om als een olifant door de porseleinkast te gaan?
[ Voor 68% gewijzigd door RoD op 15-08-2010 16:10 ]
Gebruik je wel de gmail app en niet de e-mail app ? Bij mij werkt het perfect (heb 1x privé g-mail account en 2x zakelijke via google apps for your domain, werken allemaal perfect!).mrbert schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 14:26:
Even een vraagje over de email client op de galaxy
IK heb hier een test account ingesteld en als ik een nieuwe mail stuur naar dat account zie ik die mail wel even staan als ik de client open. Maar dan na een korte tijd is deze weer verdwenen:S
(het gaat hier om een gmail account)
Ook als ik een mail gelezen heb is deze gelijk weg:S
Zie ik iets over het hoofd in de instellingen?
mrbert
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dan had je die aan kunnen makenkwiebus schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 14:47:
[...]
Misschien is het dan toch handiger om een apart accessoires topic te starten dan om als een olifant door de porseleinkast te gaan?
Verwijderd
ja maar de galaxy mp3 heeft weer twee speakers aan de achterkantTim Schuhmacher schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 13:53:
Klote ik ook dus...
Too good to be true.
Die Galaxy Mp3 speler komt er ook in het wit, dat is wel erg mooi. Dan zouden de achterkantjes toch ook uitwisselbaar zijn.
haha twee keer zo slecht geluidVerwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 16:18:
[...]
ja maar de galaxy mp3 heeft weer twee speakers aan de achterkant
en onze galaxy s heeft er maar 1, jammer genoeg
Gisteren een bestelling geplaats en vandaag een mail van Ebay ontvangen:silitek schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:22:
Humor?..zou gaan janken, zeker voor de prijs en prestatie. Dan heb ik liever mijn 32Gb Class4 kaartje uit China. voor 25 euro.
Voor de liefhebber de SD card test laten runnen en zoals mijn vermoeden al was:
Zou eigenlijk Class5 moeten zijn..![]()
Doe hier je voordeel mee...
Edit: Op verzoek nogmaals de link:
Deze: Goedkoop 32Gb
Ik heb heus wel eerst zelf gekeken, maar mijn YouTube app heeft geen "meer" optie. Als ik de menuknop druk ik de volgende keuzen: Search, Upload, My Account, Categories en Settings. Onder Settings zit het ook niet...KneoK schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:44:
[...]
Een beetje zelf prutsen voordat je hier een vraag post is niet erg hoor
Youtube > menu button > meer > bekijken in hoge kwaliteit... Wat ik alleen niet weet is of deze instelling bewaard blijft.
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Ziet er stevig uit! Wordt de camera bedekt door de houder? Want ik van plan om de AR navigatie van Wikitude te gebruiken en wat filmpjes te maken terwijl ik rijd.sanderdw schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:25:
Ik heb afgelopen vrijdag de op Ebay gekochte auto houder binnen gekregen.
Link Ebay
Ik had beloofd wat foto's te maken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Echt een mooi houdertje. De telefoon zit goed vast en wordt beschermd door wat schuim.
De houder is op 3 plekken te verstellen, en moet dus wel bij iedereen goed zijn.
Ik hoop alleen dat het middenstuk, waarmee je de telefoon vast zet, niet de chromen rand beschadigd.
Dit is wel te voorkomen met een stukje rubber.
Hoesjes zijn denk ik simpel te maken. Battery cover gaat denk ik wat lastiger omdat je dan te maken hebt met toleranties en exacte afmetingen dus heel erg nodig zijn.sjuk425 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 16:53:
wat ik nou niet snap is waarom er geen replacement covers te vinden zijn voor de galaxy s.
Er zijn alweer genoeg harde en zachte skins, maar die gaan allemaal over de bestaande achterkant heen.
Dit principe is den ik ontstaan door de iPhone die niet open kon/kan.
De simpele afneembare achterkant van de galaxy s is toch zo ff in een mal na te maken lijkt mij?
Ik heb het toestel juist aangeschaft omdat het zo dun is en dat wil ik graag zo houden.
Verwijderd
Dat bericht kreeg ik ook. Mijn transactie is al voltooid met een echte kaart. Maar het is niet de eerste keer dat Ebay de stekker eruit trekt als het goedkoop blijkt te zijn of ander onraad ruiken. Het is niet altijd terecht.Resinman schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 16:24:
[...]
Gisteren een bestelling geplaats en vandaag een mail van Ebay ontvangen:
Belangrijk bericht van de afdeling Gebruikersbescherming van eBay: We schrijven u om u te informeren dat de volgende aanbieding, waarop u heeft geboden, werd verwijderd:
290461500209 - New 32GB TF Memory Card 32G Micro SD SDHC MicroSDHC TF
We raden u af de transactie verder af te ronden....
Meteen maar contact opnemen met PayPal
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Klopt, maar op het moment dat je een filmpje start dan veranderen de opties onder je menu button zie ik. Dan heb je wel een Meer (of More) optie waar je high quality kan inschakelen.ari3 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 16:38:
[...]
Ik heb heus wel eerst zelf gekeken, maar mijn YouTube app heeft geen "meer" optie. Als ik de menuknop druk ik de volgende keuzen: Search, Upload, My Account, Categories en Settings. Onder Settings zit het ook niet...
Ik deed het zo:Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 17:55:
Hoi,
ik geraak maar niet in het " Android recovery menu "
Ik houd volume up + menu + power knop ingedrukt maar mijn Galaxy S start steeds normaal op.
Weet iemand van jullie wat ik mis doe?
Groeten
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verwijderd
Volgens mij is dat halve seconde loslaten om zeker te weten dat je hem ingedrukt heb, maar het zou kunnen werken. Bij mij werkt het beide iig.HaTe schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 17:57:
[...]
Ik deed het zo:
Volume en menu
Dan power knop indrukken tot samsung logo verschijnt, dan een halve seconde de powerknop loslaten en indrukken tot je in dat menu zit.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2010 18:13 ]
Verwijderd
mrbert
Ja wat is hier aan de hand?Resinman schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 16:24:
[...]
Gisteren een bestelling geplaats en vandaag een mail van Ebay ontvangen:
Belangrijk bericht van de afdeling Gebruikersbescherming van eBay: We schrijven u om u te informeren dat de volgende aanbieding, waarop u heeft geboden, werd verwijderd:
290461500209 - New 32GB TF Memory Card 32G Micro SD SDHC MicroSDHC TF
We raden u af de transactie verder af te ronden....
Meteen maar contact opnemen met PayPal
[ Voor 14% gewijzigd door DJkim op 15-08-2010 18:44 ]
Lucky Goldstar
[ Voor 24% gewijzigd door Reverb_ op 15-08-2010 18:59 ]
[ Voor 99% gewijzigd door RoD op 15-08-2010 21:51 ]
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2010 20:21 ]
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Dan hier het bijzondere debut van een speciaal accessoire-topic van de Samsung Galaxy SRoD schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 17:39:
[modbreak]Een aantal mensen mogen RoD in "Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 4]" nog eens goed doorlezen. Reacties zijn, wederom, verwijderd. Post ontopic of post niet.[/]
[ Voor 10% gewijzigd door Maarten21 op 15-08-2010 20:21 ]
Die is er alMaarten21 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 20:20:
[...]
Dan hier het bijzondere debut van een speciaal accessoire-topic van de Samsung Galaxy S
Dan wordt niemand meer lastig gevallen door vervelende vragen over carkits, kabeltjes, hoesjes en screenprotectors.
Net te laat!! met hetzelfde posten
Aaahhh! die zag ik niet
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Je kan het programma jetVD van de markt afhalen. Kan je de filmpjes kijken in de kwaliteit die jij wenst, van 240p tm 720p (1080p staat er ook bij maar dat trekt de Galaxy S niet) en ze ook meteen downloaden! De youtube app die er standaard bij zit is inderdaad niet veel soeps.Reverb_ schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 18:41:
Ben ik de enige die de YouTube kwaliteit filmpje niet zo goed vind. Heb de instellingen op hoog staan in YouTube bij een filmpje, maar als ik een filmpje vergelijk op mijn oude iPhone 3G dan presteert de galaxy 's beduidend minder. Dacht de galaxy ' moet vast wel mooie kwaliteit laten zien, maar word er niet vrolijk van.
Zelf opgenomen HD filmpjes doe ik afspeel in de videoplayer zien er veel beter uit.
Heb gekozen voor het volgende HD filmpje:
YouTube: Meet Kevin- Exclusive scene from UP!
EDIT:
Ligt aan YouTube. Net het filmpje op mijn pc gedownload en los op de galaxy s gezet en ziet er nu super uit. Jammer dat YouTube dus restricties heeft op Android. Wat ' de hoge weergave' is dus niet het hoogste helaas.
Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066
Zoek posts van mij in een oud deel. Dat probleem had ik ook. Waarschijnlijk heb je een agenda item wat herhaalt en ver in het verleden als start datum heeft, bv een geboortedatum.Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 19:41:
Een foutmelding die ik vaak krijg (ik draai JM2 rooted & lagged):
Helaas!
De toepassing Agenda-opslag (process com.android.calendar) is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw.
[Geforceerd sluiten]
Ik ga weer andere firmware proberen., maar zijn er mensen die ervaring hebben met dit probleem.
Ohja, applicatie is via reguliere wijze al verwijderd nadat deze foutmelding kwam.
Ben jij wel ingelogd als admin? Probeer eens rechtermuisklik op de installatiebestand en selecteer uitvoeren als admin.Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 18:28:
Ok bedankt, het is me gelukt.
Een ander aardig probleempje waarmee ik zit: ik krijg Kies maar niet geinstalleerd...
Het installatieprogramma krijgt nooit toegang tot de bestandsserver![]()
Met AV en firewall uitgeschakeld blijft het probleem zich voor doen.
Help?
Die groepen zijn bedoeld voor de contactpersonen die opgeslagen zijn op de gsm zelf. De groepen die in je Google account staan worden momenteel niet gesyncd. Ik heb heel effe JP3 geprobeerd en die ondersteunt dat wel. Dus je kan een paar weken wachten totdat Froyo uitkomt of je kan flashen naar JP3. De keuze ligt bij jou.Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 17:27:
Weet iemand hoe je contactpersonen toevoegt aan een groep, of hoe je je gmail contactpersonen op je telefoon krijgt.
Ik kan m'n gmailcontactpersonen nu wel zien en gebruiken, maar als ik naar groepen ga en 'lid toevoegen', krijg ik een leeg scherm met 'geen contactpersonen'.
Iemand een idee?
Het ligt volgens mij niet aan de firmware, had het probleem toen ik hem kocht, en ook nu ik heb draai op I9000XWJM2.
NewsRoomWTM schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 22:32:
Iemand trouwens enig idee wat een goede RSS lezer is voor de galaxy s ? HEt liefst zou ik 'm combineren met het dailybriefing appje maar dat krijg ik niet spits.
Ja dat heb ik helaas ook vaak, gebeurd bij het synchroniseren van je agenda (Calendar) met de google agenda. Ik heb het kunnen herleiden naar sommige agenda items die meerdere keren voorkomen (recurring events), synchen niet goed met de android calendar. Hopelijk wordt dit in Android 2.2 patch opgelost..Verwijderd schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 19:41:
Een foutmelding die ik vaak krijg (ik draai JM2 rooted & lagged):
Helaas!
De toepassing Agenda-opslag (process com.android.calendar) is onverwacht gestopt. Probeer het opnieuw.
[Geforceerd sluiten]
Ik ga weer andere firmware proberen., maar zijn er mensen die ervaring hebben met dit probleem.
Ohja, applicatie is via reguliere wijze al verwijderd nadat deze foutmelding kwam.
[ Voor 4% gewijzigd door Tweakenier op 16-08-2010 01:23 ]
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2010 01:30 ]
Ik zag dat je met xUltimate de Youtube app kan patchen zodat ie standaard in HQ video's toont. Kost wel wat werk, je moet je Galaxy rooten en deodexen..Reverb_ schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 18:41:
Ben ik de enige die de YouTube kwaliteit filmpje niet zo goed vind. Heb de instellingen op hoog staan in YouTube bij een filmpje, maar als ik een filmpje vergelijk op mijn oude iPhone 3G dan presteert de galaxy 's beduidend minder. Dacht de galaxy ' moet vast wel mooie kwaliteit laten zien, maar word er niet vrolijk van.
Zelf opgenomen HD filmpjes doe ik afspeel in de videoplayer zien er veel beter uit.
Heb gekozen voor het volgende HD filmpje:
YouTube: Meet Kevin- Exclusive scene from UP!
EDIT:
Ligt aan YouTube. Net het filmpje op mijn pc gedownload en los op de galaxy s gezet en ziet er nu super uit. Jammer dat YouTube dus restricties heeft op Android. Wat ' de hoge weergave' is dus niet het hoogste helaas.
You sir are my hero!Denizz schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 21:51:
[...]
Je kan het programma jetVD van de markt afhalen. Kan je de filmpjes kijken in de kwaliteit die jij wenst, van 240p tm 720p (1080p staat er ook bij maar dat trekt de Galaxy S niet) en ze ook meteen downloaden! De youtube app die er standaard bij zit is inderdaad niet veel soeps.
[ Voor 39% gewijzigd door Relief2009 op 16-08-2010 07:38 ]
Ik gebruik streamfurious, het is niet een supper programma maar het werkt wel voor streamen van pls.ALPACINO schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 22:00:
Weet iemand hoe je .pls bestanden kunt afspelen? Wil naar streaming radio luisteren maar wil niet lukken.
Zelf gebruik ik Retro Radio. Ik weet niet of je ook .pls kan openen, maar je kan zoeken in de Shoutcast database.zenica schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:00:
[...]
Ik gebruik streamfurious, het is niet een supper programma maar het werkt wel voor streamen van pls.
-
Verwijderd
Ik denk dat het een foutje is. De mijne gaat met vrijwel niet internetten, anderhalf uur spelletje spelen en (wat voor mij) normaal gebruik smsen (is), ~10-30 per dag, zo'n 2 dagen meewoutertjuh88 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:41:
Gaat hij nu echt ineens zo lang mee of zou het een foutje zijn? Vanmiddag moet ik met de trein dus zal ik een filmpje aanzetten en ben benieuwd wat er daarna gebeurt!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dat denk ik ookpsychoclown schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:13:
[...]
Ik denk dat het een foutje is. De mijne gaat met vrijwel niet internetten, anderhalf uur spelletje spelen en (wat voor mij) normaal gebruik smsen (is), ~10-30 per dag, zo'n 2 dagen mee
Zal nog wel iets anders worden wanneer mijn abbo met internet in gaat.
Verwijderd
Je kan kiezen om alleen contacten met een nummer weer te geven. Ik heb zelf via excelhet uit gmail te exporteren bestand bewerkt. kost een uurtje, maar ben er nu zeeeeer content mee!Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:13:
Heb sinds 4 dagen mn galaxy en ben er tot nu toe tevreden mee
Ik synchroniseer mijn contacten met gmail, echter synchroniseerd de galaxy alle contacten in gmail (dus ook alle emailadressen waar je ooit iets naartoe geschreven hebt). Hoe stel ik de galaxy in dat die alleen de lijst mijn contactpersonen synchroniseerd?
Verwijderd
Verwijderd
Bedankt die optie had ik nog helemaal niet gezienVerwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:28:
[...]
Je kan kiezen om alleen contacten met een nummer weer te geven. Ik heb zelf via excelhet uit gmail te exporteren bestand bewerkt. kost een uurtje, maar ben er nu zeeeeer content mee!
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Beauty is in the eye of the beerholder
Dat probleem had ik op de iphone ook. Kon geen oplossing vinden.Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 11:13:
Heb sinds 4 dagen mn galaxy en ben er tot nu toe tevreden mee
Ik synchroniseer mijn contacten met gmail, echter synchroniseerd de galaxy alle contacten in gmail (dus ook alle emailadressen waar je ooit iets naartoe geschreven hebt). Hoe stel ik de galaxy in dat die alleen de lijst mijn contactpersonen synchroniseerd?
Leuk, maar waarom is de Galaxy S een smartphone, en de Sony X10 of Samsung Wave niet? Ze negeren een beetje de traditionele, non-touchscreen gsm's als je het mij vraagt (en die zijn er nog volop en ook daar zijn prachtige toestellen in te krijgen, maar alleen veel beperkter in mogelijkheden, maar dat is een keuze).therealwheely schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:23:
Samsung Galaxy S verkozen tot Smartphone van het jaar 2010/2011!![]()
Zie link: http://www.eisa.eu/awards/5/mobile-devices.html
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Die EISA awards is 1 grote marketing zooi.deepbass909 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:33:
[...]
Leuk, maar waarom is de Galaxy S een smartphone, en de Sony X10 of Samsung Wave niet? Ze negeren een beetje de traditionele, non-touchscreen gsm's als je het mij vraagt (en die zijn er nog volop en ook daar zijn prachtige toestellen in te krijgen, maar alleen veel beperkter in mogelijkheden, maar dat is een keuze).
Dit lijstje komt een beetje over als "we hebben 3 smart phones die we een prijs willen geven, maar we kunnen niet kiezen... dus dan maar 3 categoriën".
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Dat die andere 2 telefoons niet hebben gewonnen wil toch niet zeggen dat ze geen smartphones zijn. De prijs gaat over de BESTE smartphone en niet over de ENIGE smartphone van 2010/2011.deepbass909 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:33:
[...]
Leuk, maar waarom is de Galaxy S een smartphone, en de Sony X10 of Samsung Wave niet? Ze negeren een beetje de traditionele, non-touchscreen gsm's als je het mij vraagt (en die zijn er nog volop en ook daar zijn prachtige toestellen in te krijgen, maar alleen veel beperkter in mogelijkheden, maar dat is een keuze).
Dit lijstje komt een beetje over als "we hebben 3 smart phones die we een prijs willen geven, maar we kunnen niet kiezen... dus dan maar 3 categoriën".
[ Voor 7% gewijzigd door Relief2009 op 16-08-2010 12:42 ]
Hahahha dat is echt mooi, die kunnen ze niet afnemen.therealwheely schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:23:
Samsung Galaxy S verkozen tot Smartphone van het jaar 2010/2011!![]()
Zie link: http://www.eisa.eu/awards/5/mobile-devices.html
[ Voor 11% gewijzigd door ALPACINO op 16-08-2010 12:45 ]
Verwijderd
Bedoel je hiermee trojans onder android of op je windows systeem?...ALPACINO schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 23:02:
Mensen pas op!!! De site van ppcwarez staat momenteel vol met Trojaans heb zelf net ervaren meer dan 50 stuks binnen paar klikken
[ABO] Samsung Galaxy S levertijden- en abonnemententopiccgpirre schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:50:
*hoopt dat dit hier thuishoort*
Heb ik het goed als ik zeg dat de galaxy S in België alleen via Belgacom te krijgen is voor de volledige prijs?
Of zou het voor mij ook mogelijk zijn 1tje te kopen bij een Nederlandse provider tegen zo een voordelig-uitziend tarief (gratis foon, + abonnement)? Ik woon kort bij de grens als dat iets uitmaakt (Neerpelt)?
Ik ken absoluut niets van smartphones en abonnementen btw, ik gebruik nog altijd men eerste pre-paid gsm.
Verwijderd
Lijkt me dit een betere plek voor:Lukosje schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 13:21:
Heb net mijn toestel terug gekregen van garantie, ze hebben scherm vervangen (gaf geen beeld meer, echter touch werkte nog wel).
Nou wil ik eigenlijk wel eens kijken hoe het zit met die root en lagfix praktijken. Echter zie ik na een paar zoek opdrachten in dit topic door de bomen het bos niet meer... Kan er niet iets van een FAQ komen in TS of een guide over het sneller maken van deze foon?
Dingen als:
1. Wat is nou eigenlijk de meest stabiele/snelle (custom) firmware, hoe installeer je het?
2. Om de lag te fixen, wat is je aanbevolen om te doen?
Deze vragen blijven voor mij (en het lijkt me stug dat ik de enige ben) onbeantwoord. Zou het op prijs stellen als iemand het kan verduidelijken
Nee voor je Windows.Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:59:
[...]
Bedoel je hiermee trojans onder android of op je windows systeem?...
Verwijderd
Welke firmware heb je draaien?addictive_rhymz schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 13:52:
Zo gister een dagje naar duinrell geweest met mijn GS als navigator en dat ging perfect i.c.m. Sygic Mobile.
De navigatie was spot-on, en nooit zijn signaal verloren behalve in de schipholtunnel maar hij had hem weer terug de seconde dat ik er weer uit kwam. Daarnaast heeft de GPS chip de hele middag en avond aan gestaan en heb ik er ruim 2 uur daadwerkelijk mee genavigeerd zonder auto oplader en toen ik thuis kwam had ik nog zo'n 30% batterij over dus dat vond ik toch best wel netjes.
Als je in het mapje DCIM (bv met de app "Mijn bestanden") een nieuwe map aanmaakt, wordt dat ook zichtbaar in de gallery. Hetzelfde geldt volgens mij ook voor het mapje 'Media'.Raymond schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:06:
Basic vraagje van mij, maar ik kan het niet vinden: Hoe maak ik in de foto-galerij zelf een album aan en verplaats ik daar foto's naartoe?
[ Voor 16% gewijzigd door Maarten21 op 16-08-2010 14:17 ]
Verwijderd
Nou... Ik heb totaal geen problemen op dit vlak. Ik heb mijn telefoon echt al-tijd bij me en gebruik hem heel veel maar heb nog geen enkel spoor van genoemde slijtage. Het toestel is in mijn ogen best krasvast, incl het klepje.breinstein schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 13:44:
Aangezien dit het topic is voor gebruikers ervaringen met de Galaxy S, denk ik dat dit de goede plek is voor mijn vraag. Ik sta op het punt een galaxy te nemen ( over mijn desire voorkeur heengestapt) maar lees nu toch wel iets verontrustend over de "bouwkwaliteit " van het toestel . Paul 'o Brien ( van Modaco) heeft toch een aantal forse klachten ( hier te vinden : http://android.modaco.com...n-the-galaxy-s-epic-fail/ ) ervaren jullie dit ook ?
Verwijderd
Hetzelfde geldt ook voor het mapje "Flutterblaat" en "Woohaa"... Oftewel, de media scanner scant vroeg of laat, alle mappen waarin niet het bestandje ".nomedia" staat. Maakt niet uit of dit op je interne of externe media staat.Maarten21 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:15:
[...]
Als je in het mapje DCIM (bv met de app "Mijn bestanden") een nieuwe map aanmaakt, wordt dat ook zichtbaar in de gallery. Hetzelfde geldt volgens mij ook voor het mapje 'Media'.
Verplaatsen van foto's kan met dezelfde app.
Ik heb de Galaxy S sinds juni en heb 'm vaak zat laten vallen. Ik heb een klein krasje op een hoekje van de verchroomde rand, verder nergens last van. Ik heb verder geen hoesje of iets dergelijks. Ik bewaar 'm altijd in m'n broekzak (zonder sleutels).breinstein schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 13:44:
Aangezien dit het topic is voor gebruikers ervaringen met de Galaxy S, denk ik dat dit de goede plek is voor mijn vraag. Ik sta op het punt een galaxy te nemen ( over mijn desire voorkeur heengestapt) maar lees nu toch wel iets verontrustend over de "bouwkwaliteit " van het toestel . Paul 'o Brien ( van Modaco) heeft toch een aantal forse klachten ( hier te vinden : http://android.modaco.com...n-the-galaxy-s-epic-fail/ ) ervaren jullie dit ook ?
dus dat kan niet vanuit de gallery zelf? Worden de foto's dan wel zichtbaar als verschillende albums? Aangezien het lijkt alsof die gallery kijkt naar info in de foto's ipv de mappenstructuur.Maarten21 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:15:
[...]
Als je in het mapje DCIM (bv met de app "Mijn bestanden") een nieuwe map aanmaakt, wordt dat ook zichtbaar in de gallery. Hetzelfde geldt volgens mij ook voor het mapje 'Media'.
Verplaatsen van foto's kan met dezelfde app.
edit: eigenlijk vind ik de standaard Media app maar klote. Het is ongelooflijk traag. Als ik snel een foto wil laten zien aan iemand is het veel sneller met bv een file manager
Ik denk dat je je vraag beter hier kunt stellen.cgpirre schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:50:
*hoopt dat dit hier thuishoort*
Heb ik het goed als ik zeg dat de galaxy S in België alleen via Belgacom te krijgen is voor de volledige prijs?
Of zou het voor mij ook mogelijk zijn 1tje te kopen bij een Nederlandse provider tegen zo een voordelig-uitziend tarief (gratis foon, + abonnement)? Ik woon kort bij de grens als dat iets uitmaakt (Neerpelt)?
Ik ken absoluut niets van smartphones en abonnementen btw, ik gebruik nog altijd men eerste pre-paid gsm.
Dit kan ik alleen bevestigen. Ik denk dat het per persoon verschilt, heb je een kantoorbaan en je gaat netjes met tel om dan is er niets te zien. Bij een bouwvakker of een skater is dat een ander verhaal.Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:15:
[...]
Nou... Ik heb totaal geen problemen op dit vlak. Ik heb mijn telefoon echt al-tijd bij me en gebruik hem heel veel maar heb nog geen enkel spoor van genoemde slijtage. Het toestel is in mijn ogen best krasvast, incl het klepje.
Wel gebruik in bij bijvoorbeeld reizen een siliconen hoesje. Je doet het toestel dan toch wat vaker in een vak in je tas en je legt het toestel dan soms op minder handige plekken (ruw beton ofzo..). Maar bij normaal kantoor gebruik, niets aan de hand.
Ik weet niet wat die Paul met z'n telefoon doet of heeft gedaanbreinstein schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 13:44:
uhm, schot voor open doel: een bouwvakker of een skater kunnen niet netjes met een phone omgaan?ALPACINO schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:39:
[...]
Dit kan ik alleen bevestigen. Ik denk dat het per persoon verschilt, heb je een kantoorbaan en je gaat netjes met tel om dan is er niets te zien. Bij een bouwvakker of een skater is dat een ander verhaal.
the older I get, the better I was...
Nee heb ik niet gezegdKees-Jan schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:01:
[...]
uhm, schot voor open doel: een bouwvakker of een skater kunnen niet netjes met een phone omgaan?
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb hem van de week het asphalt laten kussen vanaf de fiets, met een aardig gangetje.Maarten21 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:19:
[...]
Ik heb de Galaxy S sinds juni en heb 'm vaak zat laten vallen. Ik heb een klein krasje op een hoekje van de verchroomde rand, verder nergens last van. Ik heb verder geen hoesje of iets dergelijks. Ik bewaar 'm altijd in m'n broekzak (zonder sleutels).
Niks aan de hand!
Misschien moet je je eens inlezen in hoe Android werkt....Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:09:
weet iemand hoe ik progamma's kan aflsuiten ?
als ik de middelste knop indruk.
dan zie ik progs aan.
maar als ik die Advanced task cleaner pro gebruik dan zie ik niet alle progamma's aan staan.
Bij de middelste knop zie ik alles. weet je hoe ik die uit krijg ?
Verwijderd
Maar dan wel misgeschoten...Kees-Jan schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:01:
[...]
uhm, schot voor open doel: een bouwvakker of een skater kunnen niet netjes met een phone omgaan?
Sorry, maar kan je ook normaal reageren op iemands post als die persoon een beetje kritisch is? Ik zie je eigenlijk alleen maar trollen op dergelijke topics hier... En nadenken is voor jou blijkbaar ook moeilijk, want je beweerd dat ik iets heb gezegd wat ik helemaal niet heb gezegd of geconcludeerd!Relief2009 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 12:40:
[...]
Dat die andere 2 telefoons niet hebben gewonnen wil toch niet zeggen dat ze geen smartphones zijn. De prijs gaat over de BESTE smartphone en niet over de ENIGE smartphone van 2010/2011.
Nadenken is blijkbaar erg moeilijk. Verklaart ook het type vragen dat hier constant wordt gevraagd.
Waar heb je al naar gezocht?Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:31:
Weet iemand btw hoe je starticonen kan wijzigen ?
Nickname does not reflect reality
Wijzigen in wat? Icon image of snelkoppeling beheer... En idd wat is je eigen inbreng tot heden!.Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 15:31:
Weet iemand btw hoe je starticonen kan wijzigen ?
Standaard firmware en geen andere hacks of root o.i.d.
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2010 16:24 ]
Mocht het zo zijn is het gebaseerd op JM1..en deze rom is niet zo interresant om door KIES te duwen.Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:14:
Er is een update beschikbaar via kies, dus de officciale van samsung zelf (maar ik krijg zelf kies niet aan het praat, dus ik weet ook niet of deze update ook voor NL beschikbaar is)
Iemand die kies wel aan het praat krijgt en kan controleren of er echt een update uit is ?
wat het verbeterd,
GPS word sterk verbeterd
LAG is weg/minder (veel mensen zeggen nu dat ze geen last meer hebben van lag, na deze update)
Verder is hij sneller geworden enz enz
Link waar ik het heb gelezen
http://forum.vodafone.co....1b52311aa76bdaa39eef38547
http://samsunggalaxysforu.../1035-offical-jm1-upgrade
http://android.modaco.com...hing-out-jm1-via-kies-uk/
En er zijn er nog wel paar te vinden, maar wie kan kijken of wij hem ook kunnen updaten met kies ?
want bij werkt het maar niet
Ik heb er geen ervaring mee maar bestaan er geen elastische hoesjes hiervoor? ik zie ze bv wel veel op ebay en DX staan voor heel weinig dus relatief goedkoop te proberen (en te testen voor ons mede i9000 gebruikersMarc Rademaker schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:23:
Ik heb al heel wat afgegoogled, maar ik kan het maar niet vinden. Ik ben op zoek naar een 'hoesje', zoals die ook voor iPhones verkrijgbaar zijn, die ik vervolgens om mijn arm kan doen. Op die manier kan ik de telefoon tijdens het hardlopen meenemen en gebruik maken van bijvoorbeeld budy runner, en muziek luisteren natuurlijk.
Iemand tips/suggesties? Ik heb al een hoesje geprobeerd waar een iphone 3gs wel in past, maar daar krijg ik de galaxy s met geen mogelijkheid in.
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Modelnaam: GT-i9000Verwijderd schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:14:
Er is een update beschikbaar via kies, dus de officciale van samsung zelf (maar ik krijg zelf kies niet aan het praat, dus ik weet ook niet of deze update ook voor NL beschikbaar is)
Iemand die kies wel aan het praat krijgt en kan controleren of er echt een update uit is ?
PSN ID: Sc0rpi0n-4707
[ Voor 20% gewijzigd door pven op 17-08-2010 08:21 ]
Verwijderd
uhm jammer, ik denk dat wij dan tot eind september moeten wachten voor 2.2, dan hoop ik dat de gps/lag fix er ook bij zittenGSlayer schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 16:54:
[...]
Modelnaam: GT-i9000
Huidige Versie: PDA:JF3 / PHONE:JF3
De apparaatversie kan niet worden bijgewerkt.
Dus neem aan, dat de update nog niet beschikbaar is in NL
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2010 17:38 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq