Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
deepbass909 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:57:
[...]

Dit is humor, ik heb de allergoedkoopste 16GB µSD kaart uit de pricewatch gepakt, depricewatch: Sandisk microSDHC 16GB Class 2, test ik hem, haalt hij minimaal 6MB/s, of te wel class 6 snelheid 8) Dat is nog eens big bugs for your money ;) (en dus een aanrader).
Humor?..zou gaan janken, zeker voor de prijs en prestatie :P . Dan heb ik liever mijn 32Gb Class4 kaartje uit China. voor 25 euro.

Voor de liefhebber de SD card test laten runnen en zoals mijn vermoeden al was:
Zou eigenlijk Class5 moeten zijn.. ;)
Doe hier je voordeel mee...

Edit: Op verzoek nogmaals de link:
Deze: Goedkoop 32Gb

Afbeeldingslocatie: http://i34.tinypic.com/2akh6k7.jpg
Capa schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:56:
[...]

32GB heb ik nog niet gezien met een klasse hoger dan 2.
Klasse 4 of 6 gaat tot 16GB.
Kijk en huiver :)

[ Voor 20% gewijzigd door silitek op 13-08-2010 19:36 ]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 17:21

The Wizard

Moderator Mobile
Wat is die r boven je signaalontvangst?

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:10
Roaming teken. Grote kans dat hij Telfort heeft.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webcrtor
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 17:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Kost meer dan bij Zagg zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ik heb LauncherPro erop gezet, alleen als ik dus zeg maar op de home knop druk, en change naar launcherpro, en ik naar mijn task manager ga, staat startpagina er nogsteeds (ik neem aan dat startpagina de standaardlauncher is) klopt dit? doe ik iets fout? Kan er in het kort worden uitgelegd hoe je properly Launcherpro aanzet en de standaard touchwiz uitzet? BVD

Edit: Ik heb iets gelezen dat je voor allebij de applicaties de default settings moet clearen? alleen die zijn bij mij allebij greyed out? hummz

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2010 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Cyberpope schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:23:
Even via een andere manier, want de andere is me te omslachtig..

[afbeelding]

Even de hond van mijn zus uitlaten, stukje aangehad.

Begonnen bij notermanstraat naar het veldje en daar een minuut of 4 met het balletje gegooit (sta dus zelfs stil, alleen de hond loopt)

Wat ik dus feitelijk loop is de rode lijn...... Blauw is wat de GPS registeert......

Standaard firmware.

[...]

Bij mij registreert mytracks ook zonder dataverbinding.
Nu dezelfde track, maar dan op JM5... Voorlopig nog even een wereld van verschil (maar dat is vaker bij gebruikers net nadat ze geflash hebben... later krijgt hij dan toch weer de keuren.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TPNZ7BiaZOYc4uW7g9G382rR/full.jpg

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 07:40:
[...]

Wat te denken van DoubleTwist? Geschikt voor Apps, Foto's, Muziek en zelfs subscriben op podcasts!
Wat een rot pakket... installeert zonder toestemming of te melden ffdshow en je kunt er niks mee. Het hele verhaal gaat om contacten en kalender synchroniseren. Dat doet dit pakket echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 18:14
Is er iemand anders die problemen heeft met de oortjes van Apple? Ik vind die in-ear oortjes niet lekker, maar die van mijn oude iPhone wel.. Alleen die geeft een heel raar laag, gedempt geluid.. Alle effecten enzo staan uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een classe strijd uitgebroken en er zijn mensen die met Class 2 nu 6 Mb halen of meer en dat kan
kloppen want een Class 2 geheugen haalt minimaal 2 Mb/s. Class 2 geeft gewoon aan wat het geheugen minimaal kan en zo zal een class 4 altijd minimaal 4 Mb/s halen etc. .

Dus dat een Class 2 6 Mb/s haalt is normaal bij bestandjes overzetten maar met full load zal de snelheid niet onder de 2 Mb/s komen (minimaal) en een class 4 dus 4 Mb/s etc etc. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertjuh88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:52
Ik heb op mijn sd kaartje een 2tje staan dus denk dat ik een class 2 kaartje heb maar volgens de test heb ik class 6...

scores:
schrijven: 7.0 Mb/sec
lezen 11.0 Mb/sec

Niet slecht dacht ik...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Laatst online: 24-11-2024
addictive_rhymz schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:32:
.......
Verder ondervind ik tot nu toe geen enkele problemen met de GPS i.c.m. Sygic. Heb binnen enkele seconden een dead-on lock.....
......
P.S. of het GPS probleem hardware of softwarematig is dat is nog steeds niet duidelijk, al hoop ik van harte voor iedereen dat het de software is. Maar ik heb ik elk geval nog nergens last van. Wat me wel opvalt is dat veel mensen met problemen A-GPS gebruiken. Die van mij heeft nooit aan gestaan, dus misschien dat die dingen in de war stuurt? Anyway ik hoop dat Samsung dit snel verhelpt, alsmede de lag waar veel mensen mee zitten. En natuurlijk word er met smart gewacht op Froyo. Het ding is nu al retesnel, wat kunnen we dan wel niet verwachten?
A-GPS : is dit niet standaard actief? kan ik het uberhaupt uitschakelen? en zo ja hoe?
kan er niets van vinden in de handleiding en op dit forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09 16:50
Iemand al een SuperSwyper aangevraagd? :D

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:00
Is het met de Galaxy S mogelijk om met video's die breder zijn dan het scherm in te zoomen zodat de zijkanten buiten het beeld vallen en het beeld wel fullscreen is zonder dat het beeld uitgerekt wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung is testing software to optimize GPS on Galaxy S phones. Look for updates in September. Details & download instructions to follow.

http://twitter.com/GalaxySsupport

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:36
silitek schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:22:
[...]

Humor?..zou gaan janken, zeker voor de prijs en prestatie :P . Dan heb ik liever mijn 32Gb Class4 kaartje uit China. voor 25 euro.

[afbeelding]

[...]

"Officieel" gaat hij niet hoger dan 2 atm, laat ik het zo zeggen dan :P
Ik weet inmiddels welke ik moet hebben :+
Ik blijk dus de verkeerde te hebben besteld. Nu even kijken hoe ik die meuk terug ga sturen (zijn er 2, een voor mij en een voor een collega :/ ).
Heb gelukkig nog een 50% korting code in m'n mail :P

[ Voor 43% gewijzigd door Capa op 13-08-2010 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ten eerste hoort dit hier niet thuis, en ten tweede zien we graag wat verzorgder Nederlands.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 14-08-2010 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 13:57

jasjenl

Liab A Tymo

Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 23:07:
Gisteren een hoesje besteld bij b2ctelecom.
Link
Vandaag is het hoesje aangekomen.
Maar deze past niet.
En ik ben erachter gekomen waarom:

[afbeelding]

Die moet dus maar weer terug :-(
Ik heb deze gekocht en die past wel goed. Was van de week nog op voorraad en ik had 'm dan ook binnen 2 dagen binnen, maar ik zie dat ie nu uitverkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Vandaag me GS binnengehad. Mijn eerste Android telefoon en ben van een iphone gekomen. Je merkt dat beide platformen goeie en slechte dingen hebben. Maar ik denk dat ik snel aan Android kan wennen :) Ben tevreden, maar hij lagte af en toe. Heb lagfix toegepast en heb nu quadrantscore van 2167 op de stock-rom. Ook heb ik hier Kies aan het werk gekregen op W7 64-bit

Wat bij mij hielp was:
- Kies verwijderen
- Telefoon ontkoppelen,
- Op je telefoon internal storage unmounten, formatten en remount (doet ie automatisch, anders handmatig).
- Factory format uitvoeren (weet niet of deze stap echt nodig is, heb het wel gedaan)
- Kies opnieuw installeren
- Nu pas weer je telefoon aansluiten.

Als het goed is moet je computer hem nu wel kunnen pakken :)

Succes!

[ Voor 26% gewijzigd door Relief2009 op 14-08-2010 04:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
Man o man wat is de GS nu zo smooth met de lag-fix. :D En het SA-scherm is echt :9~ .... Geen woorden voor. De kijkhoek is ook geweldig :)

Mijn iphone lijkt nu opeens zo cheap :/ Maar ik kom dan ook van een 3g :P Ga denk maar eens in de verkoop gooien.

Mag ik vragen welke mail-app jullie gebruiken? De iphone heeft namelijk wel een mooie mail-app, maar de standaard van gmail vind ik niet zo lekker werken en die van samsung werkt wel ok maar is altijd mooi om een beter app te hebben.

[ Voor 65% gewijzigd door Relief2009 op 14-08-2010 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

silitek schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:22:
[...]

[afbeelding]

[...]

Thanks meteen besteld, haha jij zou commissie moeten vragen ;)

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webcrtor
  • Laatst online: 12-09 17:03
Propane schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:16:
[...]
Kost meer dan bij Zagg zelf...
Ja maar zagg shipt zelf toch niet buiten US of zit ik verkeerd? en volgens mij met verzendkosten erbij zal het veel duurder uitkomen als de 27 euro dat ik heb betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
DJkim schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:05:
[...]

Thanks meteen besteld, haha jij zou commissie moeten vragen ;)
Altijd bereid om een mede-tweaker te helpen!!.. ;) bedankje als waardering is genoeg voor me!
Relief2009 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 12:50:
Man o man wat is de GS nu zo smooth met de lag-fix. :D En het SA-scherm is echt :9~ .... Geen woorden voor. De kijkhoek is ook geweldig :)

Mijn iphone lijkt nu opeens zo cheap :/ Maar ik kom dan ook van een 3g :P Ga denk maar eens in de verkoop gooien.

Mag ik vragen welke mail-app jullie gebruiken? De iphone heeft namelijk wel een mooie mail-app, maar de standaard van gmail vind ik niet zo lekker werken en die van samsung werkt wel ok maar is altijd mooi om een beter app te hebben.
Weer een iphone ex gebruiker... :)
Als Mail-app kun je b.v. MailDroid gebruiken (market). Ben ik wel over te spreken.

[ Voor 56% gewijzigd door silitek op 14-08-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 18-09 13:57

jasjenl

Liab A Tymo

Ik heb deze telefoon nu ook sinds een paar dagen. Inderdaad een mooi apparaat en ik heb nog veel uit te zoeken, maar één volgens mij relatief simpel ding kan ik niet vinden en ook niet hier op het forum (heb ook in de vorige topics gezocht): is het bij deze telefoon niet mogelijk om 'm zo in te stellen dat ie bij een inkomende oproep eerst gaat trillen en dan pas een ringtone laat horen? Of tegelijk trillen + rinkelen? Bij m'n vorige Samsung kon je instellen dat hij eerst alleen ging trillen, wat ik wel handig vond, maar bij deze gaat de ringtone helemaal uit als je trillen aan zet.

Verder moet ik zeggen dat het amoled scherm echt de beste zwartwaardes heeft die ik ooit van wat voor scherm techniek heb gezien, zelfs oude crt tv's waren niet zo zwart als dit scherm :) Wat ik overigens verder wel merk: ik had verwacht, na de vele dingen die ik gelezen had over (super)amoled, dat de kijkhoek en motion blur op dit scherm in principe net zo goed zouden zijn als bijv. een crt of plasma tv. Echter, als je de telefoon van opzij bekijkt zie je toch wel een klein beetje de kleuren veranderen (met name goed zichtbaar bij een heel licht beeld) en als je bepaalde kleurcombinaties beweegt, bijvoorbeeld de donkerblauwe letters op een lichtblauwe achtergrond zoals die op nu.nl, zie je toch wel degelijk dat het scherm wat na-ijlt. Geen major issues maar toch niet zo perfect als sommige berichten op internet doen geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blite
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09-2022
@Silitek: Ik zit te twijfelen of ik 'm ook bestel, alleen ik heb genoeg uit China besteld om te weten dat ze met geheugenkaartjes kunnen kloten om over te laten komen dat er x GB in een kaartje zit, maar als je 'm dan met behulp van zo'n programma (ik weet eigenlijk even niet meer welke) checkt, dat hij dan maar de helft ervan blijkt te zijn of iets dergelijks. Heb jij zo'n check gedaan en weet je zeker dat het 32GB is? :) Want if so, dan bestel ik 'm denk ik ook. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-09 14:03

HellBeast

Oh My GoT!

Ik gebruik K-9. Best een leuke gratis client.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Laatst online: 22:58
Ik moet zeggen dat ik af en toe wel wat problemen heb met het aannemen van een binnenkomend telefoongesprek. Ik moet dan echt meerdere keren de groene knop te sliden voordat het gesprek wordt aangenomen. Gisteren was het zelfs zo dat bij een binnenkomend gesprek het toestel zelfs even helemaal vast zat. Ik kon gewoon even zo'n anderhalve minuut helemaal niets, het toestel reageerde nergens meer op. Ik kreeg overigens wel de notificatie van een voicemail bericht binnen terwijl het toestel leek te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
webcrtor schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:40:
[...]

Ja maar zagg shipt zelf toch niet buiten US of zit ik verkeerd? en volgens mij met verzendkosten erbij zal het veel duurder uitkomen als de 27 euro dat ik heb betaald
Ze shippen gewoon naar andere landen. Full body protection + verzendkosten van $3,49 = $28,48 ofzo. Als je handig bent heb je nog even een kortingscode in de mail (tot 50%) dus dan ben je nog een stuk goedkoper uit. Had die van mij voor in totaal €12,50 ofzo. Zelfs zonder kortingscode betaal je dus maar iets van €22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf ook even dat test programa gebruik en ik heb een class 4 en komt tot 9 Mb/s en 17 Mb/s.

een 2de test had ik 8 Mb/s en 15 Mb/s. _/-\o_ dus over de class topic kunnen we kort zijn.
hoe hoger de class hoe hoger je kunt pieken :) en natuurlijk hoe hoger hoe hoger je minimaal
kunt halen class 2 =2 Mb/s . 4 Mb/s = 4 Mb/s etc etc (minimaal bij hoge belasting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Blite schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:58:
@Silitek: Ik zit te twijfelen of ik 'm ook bestel, alleen ik heb genoeg uit China besteld om te weten dat ze met geheugenkaartjes kunnen kloten om over te laten komen dat er x GB in een kaartje zit, maar als je 'm dan met behulp van zo'n programma (ik weet eigenlijk even niet meer welke) checkt, dat hij dan maar de helft ervan blijkt te zijn of iets dergelijks. Heb jij zo'n check gedaan en weet je zeker dat het 32GB is? :) Want if so, dan bestel ik 'm denk ik ook. :+
Ja, als de SG 32Gb aangeeft neem ik aan dat het klopt :+
Edit: Eigenlijk 31,42 moet ik weer een foto als bewijs posten.. :)

Edit2: Zojuiste nog een ander windows test gedraaid..just in case:
http://www.heise.de/ct/Re...downloads/h2testw_1.4.zip

Write&Read 32Gb kaart is echt!. Of ik heb geluk gehad of het zijn fabeltjes die rondzwerven op Ebay.

[ Voor 19% gewijzigd door silitek op 14-08-2010 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blite
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09-2022
Njah zojuist maar gewoon dat 32GB kaartje besteld. Als het niets is of ik kom bedrogen uit is er altijd nog Paypal's buyer protection. :9

Ik kom btw van een Hero af en heb sinds gisteren de Galaxy S en ik ben echt ultra tevreden. Dit scherm is zo goddelijk, damn. _/-\o_ En de mogelijkheden qua multimedia zijn ook veel beter. Iedereen zegt dat je voor HTC moet gaan omdat je dan Sense krijgt, nou fuck Sense; Touchwiz is ook prima. Enige wat minder is zijn de widgets maar die gebruikte ik toch al niet op m'n HTC Hero. Dus die gaat nu mooi marktplaats op. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
silitek schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:49:
[...]

Altijd bereid om een mede-tweaker te helpen!!.. ;) bedankje als waardering is genoeg voor me!

[...]

Weer een iphone ex gebruiker... :)
Als Mail-app kun je b.v. MailDroid gebruiken (market). Ben ik wel over te spreken.
Een iPhone is niet alles :P

Ik heb wel moeite met 1 ding en dat is het Notificatie-menu. Dat wil niet altijd smooth naar beneden geslepen worden. Moet ik ergens op letten? Ben ik misschien te gehaast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi wie kan me helpen met een Klein probleem? Als ik bel naar het buitenland gebruik Ik een goedkoop sateliet nummer. Bij mijn Nokia ging dit prima met een p als pauze tussen het nummer. Maar met de Galaxy wil het niet lukken. Ik gebruik wel gewoon , teken. Maar telkens word nummer niet herkend. Iemand misschien een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:13

lometje

Multimediant

Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 15:42:
Hoi wie kan me helpen met een Klein probleem? Als ik bel naar het buitenland gebruik Ik een goedkoop sateliet nummer. Bij mijn Nokia ging dit prima met een p als pauze tussen het nummer. Maar met de Galaxy wil het niet lukken. Ik gebruik wel gewoon , teken. Maar telkens word nummer niet herkend. Iemand misschien een oplossing?
Lees even wat Tim K hier schrijft: linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Hier mijn resultaten van een officiële Sandisk SD.

productreview: Sandisk microSDHC 32GB review door tHe_BiNk

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karoma
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-08 10:21

Karoma

Wheeeh

Ik heb de Galaxy S nu ruim een week in bezit en ik vind het echt een heerlijk apparaat. Ik heb echter een probleem met de TV-out, zou iemand me kunnen helpen?

Het volgende is het geval. Ik heb de Galaxy S en bij de Handyman heb ik een 3,5 mm (4p) klink stekker, stereo <> 3 x tulp stekker kabeltje gekocht.

Ik heb alles aangesloten volgens de handleiding: TV-uit (rare naam overigens...) aanzetten, tv systeem gekozen (PAL, NTSC heb ik ook geprobeerd, zelfde probleem), kabel aangesloten, tv op de juiste stand gezet. Ik heb thuis een Samsung P2470HD, ik heb de tulp aansluitingen in een verloopstekker van de WII gedaan waardoor ze aangesloten zitten op de Scart-ingang.

Als ik nu echter naar het beeld kijk krijg ik gigantische storing, en dus geen helder beeld... Hieronder wat foto's ter verduidelijking:
Blurry beeld
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/sp90ck.jpg

Aansluitingen van de tv
Afbeeldingslocatie: http://i37.tinypic.com/2nrnj36.jpg

Kabeltje en WII verloopdingetje
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/21ccllj.jpg

Op het beeld zie ik soms vaag dingen die ik ook op mijn telefoon zie (menu e.d.). Ik heb de tulpstekkers ook rechtstreeks aangesloten op een andere tv maar daar had ik hetzelfde probleem. Vreemd genoeg doet het geluid het wel, zodra ik een mp3'tje op zet hoor ik die door het gestoor heen.

Wie weet hier een oplossing voor? Is misschien mijn Galaxy of simpelweg het kabeltje kaduuk of die ik iets fout? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:35
We verwachten op GoT dat je hier zelf over na kan denken en tot een conclusie kan komen.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 14-08-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:21

KneoK

Not in a million lightyears

Karoma schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:05:
Ik heb de Galaxy S nu ruim een week in bezit en ik vind het echt een heerlijk apparaat. Ik heb echter een probleem met de TV-out, zou iemand me kunnen helpen?

Het volgende is het geval. Ik heb de Galaxy S en bij de Handyman heb ik een 3,5 mm (4p) klink stekker, stereo <> 3 x tulp stekker kabeltje gekocht.

Ik heb alles aangesloten volgens de handleiding: TV-uit (rare naam overigens...) aanzetten, tv systeem gekozen (PAL, NTSC heb ik ook geprobeerd, zelfde probleem), kabel aangesloten, tv op de juiste stand gezet. Ik heb thuis een Samsung P2470HD, ik heb de tulp aansluitingen in een verloopstekker van de WII gedaan waardoor ze aangesloten zitten op de Scart-ingang.

Als ik nu echter naar het beeld kijk krijg ik gigantische storing, en dus geen helder beeld... Hieronder wat foto's ter verduidelijking:
Blurry beeld
[afbeelding]

Aansluitingen van de tv
[afbeelding]

Kabeltje en WII verloopdingetje
[afbeelding]

Op het beeld zie ik soms vaag dingen die ik ook op mijn telefoon zie (menu e.d.). Ik heb de tulpstekkers ook rechtstreeks aangesloten op een andere tv maar daar had ik hetzelfde probleem. Vreemd genoeg doet het geluid het wel, zodra ik een mp3'tje op zet hoor ik die door het gestoor heen.

Wie weet hier een oplossing voor? Is misschien mijn Galaxy of simpelweg het kabeltje kaduuk of die ik iets fout? Alvast bedankt!
Misschien hetzelfde probleem als met gewone oordopjes en slecht geluid. Heb je de kabel goed in de Galaxy gedrukt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karoma

Karoma

Wheeeh

@Zanzarismo: ging die opmerking over mijn bericht? Of had je zelf wat geplaatst wat gemod is?

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd. Verschillende tv's uitgeprobeerd, het ligt dus niet aan de tv.

Ik heb verschillende tv-uit modussen geprobeerd op mijn Galaxy, had ook geen effect. Ik heb echter geen ander kabeltje om het mee te test, maar deze is net nieuw dus het lijkt me sterk dat het daar aan ligt.

Ik zit dus een beetje vast met wat ik kan doen, ik ben al uren aan het zoeken op het internet maar ik stuit niet echt op veel dingen, ik zie alleen maar filmpjes van mensen bij wie het wel lukt...

@KneoK, Het kabeltje kan er niet verder in... Als ik een gewone kleine jack er in plug met koptelefoon (Sennheiser) heb ik prima kwaliteit!

[ Voor 18% gewijzigd door Karoma op 14-08-2010 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasjenl schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 13:56:
Ik heb deze telefoon nu ook sinds een paar dagen. Inderdaad een mooi apparaat en ik heb nog veel uit te zoeken, maar één volgens mij relatief simpel ding kan ik niet vinden en ook niet hier op het forum (heb ook in de vorige topics gezocht): is het bij deze telefoon niet mogelijk om 'm zo in te stellen dat ie bij een inkomende oproep eerst gaat trillen en dan pas een ringtone laat horen? Of tegelijk trillen + rinkelen? Bij m'n vorige Samsung kon je instellen dat hij eerst alleen ging trillen, wat ik wel handig vond, maar bij deze gaat de ringtone helemaal uit als je trillen aan zet.
Niet de meest elegante oplossing, maar probeer een ringtone te maken die eerst 5 seconden stil of heel zacht is en daarna begint. Dan trilt ie eerst zonder geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Laatst online: 07:12

WoutF

Hoofdredacteur
Karoma schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:33:
@Zanzarismo: ging die opmerking over mijn bericht? Of had je zelf wat geplaatst wat gemod is?

Ik heb al verschillende dingen geprobeerd. Verschillende tv's uitgeprobeerd, het ligt dus niet aan de tv.

Ik heb verschillende tv-uit modussen geprobeerd op mijn Galaxy, had ook geen effect. Ik heb echter geen ander kabeltje om het mee te test, maar deze is net nieuw dus het lijkt me sterk dat het daar aan ligt.

Ik zit dus een beetje vast met wat ik kan doen, ik ben al uren aan het zoeken op het internet maar ik stuit niet echt op veel dingen, ik zie alleen maar filmpjes van mensen bij wie het wel lukt...

@KneoK, Het kabeltje kan er niet verder in... Als ik een gewone kleine jack er in plug met koptelefoon (Sennheiser) heb ik prima kwaliteit!
Ik meen ooit gelezen te hebben dat de contactpunten op de officiele tv-out kabel van Samsung omgedraaid zijn. Volgens mij gebruikt Nokia eenzelfde indeling, je zou dus een kabel voor Nokia-telefoons kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:20
Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:43:
[...]

Niet de meest elegante oplossing, maar probeer een ringtone te maken die eerst 5 seconden stil of heel zacht is en daarna begint. Dan trilt ie eerst zonder geluid.
Gek, bij mij doet ie dat vanzelf al. Firmware JM5
Eerst alleen tril 2x, dan geluid zacht een seconde en dan gaat ie harder.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karoma

Karoma

Wheeeh

WoutF schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 17:45:
[...]

Ik meen ooit gelezen te hebben dat de contactpunten op de officiele tv-out kabel van Samsung omgedraaid zijn. Volgens mij gebruikt Nokia eenzelfde indeling, je zou dus een kabel voor Nokia-telefoons kunnen proberen.
Ah, bedankt voor de tip! Ik ga maandag meteen maar even een ander kabeltje aanschaffen. Kijken of dat werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
  • Laatst online: 10-09 23:40
Ik heb afgelopen vrijdag de op Ebay gekochte auto houder binnen gekregen.

Link Ebay

Ik had beloofd wat foto's te maken:

Afbeeldingslocatie: http://www.sanderdewildt.nl/tweakers/GalaxySHouder/GalaxySHouder1.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.sanderdewildt.nl/tweakers/GalaxySHouder/GalaxySHouder2.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.sanderdewildt.nl/tweakers/GalaxySHouder/GalaxySHouder3.JPG

Echt een mooi houdertje. De telefoon zit goed vast en wordt beschermd door wat schuim.
De houder is op 3 plekken te verstellen, en moet dus wel bij iedereen goed zijn.

Ik hoop alleen dat het middenstuk, waarmee je de telefoon vast zet, niet de chromen rand beschadigd.
Dit is wel te voorkomen met een stukje rubber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oasis
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-03 19:03
woutertjuh88 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 21:29:
Ik heb op mijn sd kaartje een 2tje staan dus denk dat ik een class 2 kaartje heb maar volgens de test heb ik class 6...

scores:
schrijven: 7.0 Mb/sec
lezen 11.0 Mb/sec

Niet slecht dacht ik...
Deze score krijg ik ook met mijn 32GB Sandisk kaart...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Laatst online: 23:57

WTM

@sanderdw

Gave houder voor in de auto. Heb een universele van 10 euro maar die trilt best wel in de auto.

Wat voor'n autolader heb je erbij? Ik gebruik een 'usb sigarettenplug + blackberry kabel) maar ik merk dat deze net te weinig 'stroom' geeft, navigeren trekt blijkbaar veel energie. (Opladen tijdens navigeren kan ik zo vergeten. Hoe is dat bij jou?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oasis
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-03 19:03
sanderdw schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:25:

Link Ebay

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Echt een mooi houdertje. De telefoon zit goed vast en wordt beschermd door wat schuim.
De houder is op 3 plekken te verstellen, en moet dus wel bij iedereen goed zijn.

Ik hoop alleen dat het middenstuk, waarmee je de telefoon vast zet, niet de chromen rand beschadigd.
Overigens, een mooi GPS programma!! Welke is dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 09:09

kijk eens op http://www.digitalsonline...l-3-5-mm-naar-3x-rca.html

die kabel wordt gebruikt in diverse youtube video's over de TV-Out functie van de SGS

the older I get, the better I was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
WTM schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:32:
@sanderdw

Gave houder voor in de auto. Heb een universele van 10 euro maar die trilt best wel in de auto.

Wat voor'n autolader heb je erbij? Ik gebruik een 'usb sigarettenplug + blackberry kabel) maar ik merk dat deze net te weinig 'stroom' geeft, navigeren trekt blijkbaar veel energie. (Opladen tijdens navigeren kan ik zo vergeten. Hoe is dat bij jou?)
Ik heb 2 autoladers gekocht, wederom op Ebay, maar nog niet uitgeprobeerd.
Volgens mij moet je ervoor zorgen dat de autolader op 5V - minimaal 0,7 A geeft.
Oasis schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:51:
[...]

Overigens, een mooi GPS programma!! Welke is dat??
GPS Test, kan je snel zien hoeveel satellieten hij pakt en wat de afwijking is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
sanderdw schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 18:25:

Link Ebay

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooi ding! Ga ik ook bestellen denk ik, misschien dat ik hem met een beetje creativiteit ook op m'n motor kan installeren.

Heb je geen silicon case voor je GS? Ik heb een zwarte en hoef je je geen zorgen te maken dat er iets gaat krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
Ja die heb ik wel, maar dan past hij natuurlijk niet in de houder.

Het gaat vooral om het plaatsen en verwijderen van de telefoon in de houder.

[ Voor 37% gewijzigd door sanderdw op 14-08-2010 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41

[...]

Bij mij werkt het met de kabel van m'n Samsung Omnia i8910 HD (Is hetzelfde als van o.a. N95)
Als ik jouw kabel zo zie heb je op de verkeerde plaats gezocht ;)
Klik ff op de link van 4 juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronnymes
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-08-2021
Ik weet niet of het al is gemeld, maar voor de liefhebber van watsapp is er Pingchat!
Hij is in Adroid Market te vinden.

follow @ twitter.com/ronnymes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

heb net de galaxy aangeschaft.
Maar ik heb een probleem met het instellen van een eigen achtergrond
ik moet een deel van de foto kiezen en deze wordt dan helemaal uitgerekt als wallpaper getoond.

Ben ik de enige die dit heeft?
Of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 17:21

The Wizard

Moderator Mobile
De active cradle van Brodit voor de Galaxy levert 1000 mA, dus die levert meer dan genoeg vermogen. Ik had ook het probleem bij actieve navigatie dat de accu langzaam leeg liep, ondanks een autolader. De houder van Brodit werkt erg prettig, de telefoon zit er goed stevig in.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM

WTM

Ronnymes schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:02:
Ik weet niet of het al is gemeld, maar voor de liefhebber van watsapp is er Pingchat!
Hij is in Adroid Market te vinden.
waarom zou je dat willen als Whatsapp zelf te downloaden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:04:
Hoi

heb net de galaxy aangeschaft.
Maar ik heb een probleem met het instellen van een eigen achtergrond
ik moet een deel van de foto kiezen en deze wordt dan helemaal uitgerekt als wallpaper getoond.

Ben ik de enige die dit heeft?
Of doe ik iets fout?
Vinger op de hoek van het selectiekader en slepen maar. Voor de beste kwaliteit gebruik je afbeeldingen met een resolutie van 960x800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 22:51
WTM schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:08:
[...]

waarom zou je dat willen als Whatsapp zelf te downloaden is?
whats app is nog niet te downloaden voor android hoor? kan het nergens vinden niet op market en op google en ook niet op hun eigen site?

vandaag trouwens vanaf vroeg al op naar theorie cursus en werken!
me batterij is nu nog 43% en staat al 14h 1m 23sec aan :p

verbruik:
58% spraak oproepen
22% weergave
12% mobiele standby
7% telefoon standby
2% android systeem

[ Voor 27% gewijzigd door r--ndy op 14-08-2010 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
in het batterijverbuikoverzicht staat
mobiel standby prominent op de eerst plaaats met 31 %
nader onderzoek ( aantikken) geeft omschrijving: het als batterij gebruik door mobiele radio
? wat wordt hier precies mee bedoeld?
omdat het me niet lukt deze uit te schakelen - noch met wifi uit - noch met de fm radio uit -
zoeken op het hele forum levert ook geen antwoord op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
De radio is de verbinding met de telefoonmast...
Iets wat je niet uit moet zetten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeijers schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:36:
nader onderzoek ( aantikken) geeft omschrijving: het als batterij gebruik door mobiele radio
? wat wordt hier precies mee bedoeld?
Het lijkt mij dat hiermee de radiosignalen (dus het UMTS of GSM-signaal) worden bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KneoK schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:25:
[...]

Vinger op de hoek van het selectiekader en slepen maar. Voor de beste kwaliteit gebruik je afbeeldingen met een resolutie van 960x800.
ja dank je wel. ik zat met de verhouding te klooien. Jammer dat je dan eerst je foto's op je pc moet aanpassen om het totale plaatje als wallpaper te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Verwijderd schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 22:17:
[...]

ja dank je wel. ik zat met de verhouding te klooien. Jammer dat je dan eerst je foto's op je pc moet aanpassen om het totale plaatje als wallpaper te krijgen
Je kunt eens kijken naar de mobiele Photoshop, daarmee kun je als het goed is resizen, uitsnijden en dat soort dingen. Je kunt de app gratis uit de Market downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:57
Gebruiken jullie een antivirus scanner op jullie phone? Ik heb net "antivirus scan" geïnstalleerd en lijkt me wel betrouwbaar en relatief snel.. iemand anders hier nog ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
sanderdw schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:48:
Ja die heb ik wel, maar dan past hij natuurlijk niet in de houder.

Het gaat vooral om het plaatsen en verwijderen van de telefoon in de houder.
Ai das jammer, wil dat hoesje juist daarom liever laten zitten. Dit heb je wel geprobeerd neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Hoi,
sinds 12 dagen ook een gelukkige bezitter. Standaard firmware, maar wel one click fix uitgevoerd. Benchmark 2256. Enkele toepassingen eraf gegooid en enkele zoals quadrant,sycig mobile erop gezet.
De vraag is hoe kan ik op de pagina's waar de toepassingen staan, deze rangschikken ??
Daar waar ik bv. layer en mini dagboek heb verwijderd, ontstaan lege ruimten. Ik heb er ondanks lang zoeken nog niets over gevonden.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Embryo1 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:18:
Hoi,
sinds 12 dagen ook een gelukkige bezitter. Standaard firmware, maar wel one click fix uitgevoerd. Benchmark 2256. Enkele toepassingen eraf gegooid en enkele zoals quadrant,sycig mobile erop gezet.
De vraag is hoe kan ik op de pagina's waar de toepassingen staan, deze rangschikken ??
Daar waar ik bv. layer en mini dagboek heb verwijderd, ontstaan lege ruimten. Ik heb er ondanks lang zoeken nog niets over gevonden.
Apps van andere pagina's ernaartoe slepen in de bewerkingsmodus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
verbruik: ( ze post van even terug van r--ndy)
58% spraak oproepen
22% weergave
12% mobiele standby
7% telefoon standby
2% android systeem

hoe kan mobiel standby zo laag zijn ( 12%) in vergelijk met mijn melding : 31 %
ik weet dat getallen relatief moeten worden geinterpreteerd in de range energie verbruikers, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM

WTM

Op http://beta.whatsapp.com/WhatsApp.apk is bèta te downloaden.

@hierboven, hoe heb je standaard app (bijv. Layar) verwijderd? Ik kan ze alleen verplaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Met de YouTube app heb ik dat de kwaliteit van videos erg laag zijn wanneer ik 3G gebruik. Op WiFi is de kwaliteit veel beter. Kan ik ergens instellen dat ik 480p of HD kwaliteit wil als ik op 3G zit?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

ari3 schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:37:
Met de YouTube app heb ik dat de kwaliteit van videos erg laag zijn wanneer ik 3G gebruik. Op WiFi is de kwaliteit veel beter. Kan ik ergens instellen dat ik 480p of HD kwaliteit wil als ik op 3G zit?
Een beetje zelf prutsen voordat je hier een vraag post is niet erg hoor ;)

Youtube > menu button > meer > bekijken in hoge kwaliteit... Wat ik alleen niet weet is of deze instelling bewaard blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k ben aan het rondkijken voor een nieuwe gsm en deze lijkt mij heel erg aan te spreken.
Ik heb nog een vraagje over de GPS: zowel op dit forum als op het xda-forum wordt er heel veel aandacht besteed aan de GPS en het probleem ermee. Na het lezen van alle topics, blijft het voor mij eerder vaag over de impact van het probleem:

Heel wat tracks die ik te zien krijg, lijken mij aanvaardbaar, andere zijn dan weer van heel wat mindere kwaliteit. Is deze GPS op dit moment bruikbaar voor wat je kan noemen de turn-by-turn navigation die je standaard gebruikt om je veilig van punt A naar B te loodsen? Of is dit echt afhankelijk van toestel tot toestel, zodat je hier geen duidelijk antwoord op kan geven en moet ik dus wat 'geluk' hebben bij het toestel.

Of situeert het probleem zich eerder bij mensen die de GPS willen gebruiken voor heel nauwkeurige tracking van de route (bij bijvoorbeeld fietsen of lopen) en hebben die mensen een strenger oordeel over de GPS?

Volgens de twitter van Samsung wordt er gewerkt aan een optimalisatie die beschikbaar zou zijn in de loop van september (dus scheelt er in elk geval wel iets aan de GPS).

Ik zal mijn keuze (die al min of meer gemaakt is) niet laten afhangen van deze GPS, maar ik had graag wat duidelijkheid hierover gehad en had daarom graag wat ervaring van de gebruikers hierover gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

[ Voor 103% gewijzigd door pven op 15-08-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 18:03

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

KneoK schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:44:
[...]

Een beetje zelf prutsen voordat je hier een vraag post is niet erg hoor ;)

Youtube > menu button > meer > bekijken in hoge kwaliteit... Wat ik alleen niet weet is of deze instelling bewaard blijft.
Dat onthoudt hij helaas niet... Ik zit daar ook altijd mee te klooien...
The Wizard schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 21:07:
De active cradle van Brodit voor de Galaxy levert 1000 mA, dus die levert meer dan genoeg vermogen. Ik had ook het probleem bij actieve navigatie dat de accu langzaam leeg liep, ondanks een autolader. De houder van Brodit werkt erg prettig, de telefoon zit er goed stevig in.
Zelfs met de Brodit krijg ik het nog voor elkaar om na een rit in de auto een legere accu te hebben dan aan het begin 8)7 Het scherm aan, sat-nav aan en internet radio trekken samen zoveel vermogen dat de lader het amper bij kan houden...
De actieve houder van Brodit is inderdaad wel erg prettig (de passieve heeft een andere vorm, dus ik weet niet hoe goed die is), alleen heeft hij wel als groot nadeel dat de volume en power knoppen maar moeilijk bereikbaar zijn... Vooral de volumeknoppen heb ik in de auto nog weleens nodig.

Met deze telefoon horizontaal en de line-out aangesloten op de radio, heb je wel ineens in-car entertainment :+
catt4u schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 19:53:
[...]

Bij mij werkt het met de kabel van m'n Samsung Omnia i8910 HD (Is hetzelfde als van o.a. N95)
Als ik jouw kabel zo zie heb je op de verkeerde plaats gezocht ;)
Klik ff op de link van 4 juli.
Ik heb zelf ooit voor m'n Nokia 5800 de meest standaard jack - 3x tulp kabel gekocht (die in de winkel waar ik jaren heb gewerkt, ook jaren is verkocht), en die werkt direct. De kabel die Karoma heeft, wijkt blijkbaar af van de meest gebruikte indeling (er bestaat geen standaard voor deze kabels).

@Karoma
Aangezien je hem op een flat-screen met HDMI aan gaat sluiten, is misschien deze kabel nog leuker:
Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/us/system/consumer/accessory/2010/02/26/ecc1hu0bbebstd/ECC1HU0BBEBSTD_mediumAA.jpg
Lekker 720p HD beeld op je tv ;)

Helaas is ook deze kabel nog niet echt leverbaar, net als die erg leuke Home Cradle... Wel jammer, we worden lekker gemaakt met leuke accessoires, die vervolgens nergens te koop blijken te zijn...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
WTM schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:25:

@hierboven, hoe heb je standaard app (bijv. Layar) verwijderd? Ik kan ze alleen verplaatsen.
Hey leuk een beta die weigert je te laten registreren.... Geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

deepbass909 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 03:49:
[...]

Hmm, crap, da's jammer. Na een beetje googlen lijkt de enige oplossing de mobiele website van Youtube gebruiken waar je kunt aangeven of je een filmpje in high of low quality wilt zien (m.youtube.com).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
WTM schreef op zaterdag 14 augustus 2010 @ 23:25:

Via bv. Root explorer naar system/app. Je ziet dan de app, s. Ik heb dan de . apk en bijbehorende .odex verwijderd.

http://forum.xda-develope...hlight=remove+samsung+app

[ Voor 11% gewijzigd door Embryo1 op 15-08-2010 08:47 ]

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen iedereen,
misschien een stomme vraag hoewel ze niet blijken te bestaan,
heb nu al heel vaak gehad dat mijn galaxy gewoon op tafel ligt en kijk ik een uur later staat hij spontaan in de STILLE modus 8)7 , ben ik niet blij mee, zet ik de stille modus weer uit en een paar uur later is het weer het geval , iemand enig idee ?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Laatst online: 18-09 14:03

HellBeast

Oh My GoT!

Heb je niet een app draaien die daarvoor zorgt?

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellBeast schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 09:27:
Heb je niet een app draaien die daarvoor zorgt?
voor zo ver ik weet niet heb wel advanced task killer pro draaien maar die doet dat niet neem ik aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM

WTM

Relief2009 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 04:24:
[...]

Hey leuk een beta die weigert je te laten registreren.... Geweldig
Ik kan 'm hier wel installen en hij werkt ook. Gisteren getest door te 'pingen' met iemand die een iphone heeft. Echt onder de indruk ben ik niet. Zolang je er niet mee naar het native systeem van blackberry kan pingen heb je er niet veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuws: Samsung maakt variant Galaxy S zonder telefoonfuncties

Een mp3 van onze Galaxy S

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2010 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
deepbass909 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 03:49:
[...]

[...]

Zelfs met de Brodit krijg ik het nog voor elkaar om na een rit in de auto een legere accu te hebben dan aan het begin 8)7 Het scherm aan, sat-nav aan en internet radio trekken samen zoveel vermogen dat de lader het amper bij kan houden...
De actieve houder van Brodit is inderdaad wel erg prettig (de passieve heeft een andere vorm, dus ik weet niet hoe goed die is), alleen heeft hij wel als groot nadeel dat de volume en power knoppen maar moeilijk bereikbaar zijn... Vooral de volumeknoppen heb ik in de auto nog weleens nodig.

Met deze telefoon horizontaal en de line-out aangesloten op de radio, heb je wel ineens in-car entertainment :+

[...]

Ik heb zelf ooit voor m'n Nokia 5800 de meest standaard jack - 3x tulp kabel gekocht (die in de winkel waar ik jaren heb gewerkt, ook jaren is verkocht), en die werkt direct. De kabel die Karoma heeft, wijkt blijkbaar af van de meest gebruikte indeling (er bestaat geen standaard voor deze kabels).

@Karoma
Aangezien je hem op een flat-screen met HDMI aan gaat sluiten, is misschien deze kabel nog leuker:
[afbeelding]
Lekker 720p HD beeld op je tv ;)

Helaas is ook deze kabel nog niet echt leverbaar, net als die erg leuke Home Cradle... Wel jammer, we worden lekker gemaakt met leuke accessoires, die vervolgens nergens te koop blijken te zijn...
http://cgi.ebay.com/Samsu...ccessories#ht_1023wt_1137
Op ebay staat die wel gewoon, wel beetje duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 18:14
Had het al eerder gevraagd maar toen was er niemand die het kon proberen voor me, misschien nu wel. Is er iemand anders die geprobeerd heeft de bekende Apple oordopjes aan te sluiten op de GS? Als ik dit doe dan heb ik gigantisch slecht geluid (kabel goed doorgedrukt, kan niet meer verder..). Voordat ik terug ga naar de PhoneHouse waar ik het ding gekocht heb wil ik graag weten of het nou aan mij ligt of aan het toestel. Omdat ik geen in-ear oordopjes als die meegeleverde oordopjes kan gebruiken (vindt ze totaal niet comfortabel) is het wel een must dat andere oordopjes werken eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTM schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 10:00:
[...]

Ik kan 'm hier wel installen en hij werkt ook. Gisteren getest door te 'pingen' met iemand die een iphone heeft. Echt onder de indruk ben ik niet. Zolang je er niet mee naar het native systeem van blackberry kan pingen heb je er niet veel aan.
Volgens mij ben je in de war met het programma Ping.
Whatsapp werkt super, ook i.c.m. Blackberry gebruikers.
Vaak kun je jezelf de eerste keer niet registreren, maar als je het na een paar uur nog een keer probeert ben je ineens binnen. Ik vind het een erge mooie vervanger voor SMS!! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:13

lometje

Multimediant

Mmore schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 12:02:
Had het al eerder gevraagd maar toen was er niemand die het kon proberen voor me, misschien nu wel. Is er iemand anders die geprobeerd heeft de bekende Apple oordopjes aan te sluiten op de GS? Als ik dit doe dan heb ik gigantisch slecht geluid (kabel goed doorgedrukt, kan niet meer verder..). Voordat ik terug ga naar de PhoneHouse waar ik het ding gekocht heb wil ik graag weten of het nou aan mij ligt of aan het toestel. Omdat ik geen in-ear oordopjes als die meegeleverde oordopjes kan gebruiken (vindt ze totaal niet comfortabel) is het wel een must dat andere oordopjes werken eigenlijk.
Ik had hetzelfde. Hekel aan in-ear en dus een poging de m'n oude iPhone 3G dopjes te gebruiken op m'n GS. Helaas kwam ik hetzelfde probleem tegen en zag ook waarom. De mini-jack plug van de apple dopjes is korter dan een normale plug.... Oftewel een zwak contact op de punt en dus een halve bak kwaliteit aan geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 15:50

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica