Ik zie het ook. Ik heb er een sterke lamp op gericht en nouja, ik erger me er niet aan, in de zon zie ik het niet, en meestal kijk ik uberhaupt niet naar m'n scherm als ik dat ding niet gebruik (dus op stand-by heb staan).Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 18:15:
Hey, ik heb een vraag voor jullie Galaxy S gebruikers, nu is het zo wanneer ik goed in me scherm kijk, maar dan ook erg goed, ik een paar lijnen zie lopen, alsof ik de interne hardware van me apparaat een beetje zie, dit zie ik op standby, maar als ik bijvoorbeeld naar instellingen ga, zie ik ze ook, want dan is de achtergrond zwart. Nu is mijn vraag aan jullie: hebben jullie dit ook? Ik hou simpelweg niet van deze dingen, ook al moet je erg goed kijken of het er is, nu ik het eenmaal gezien heb irriteer ik me er ook aan namelijk, dus kunnen jullie kijken? het zit ongeveer tussen het midden en de bovenkant in
BVD
Voor de mensen die nog een mooie live wallpaper zoeken..
DROID 2 Live wallpaper. Ziet er erg mooi uit vind ik zelf:
Eindelijk is het me gelukt om de SGS met Samsung Kies te verbinden!!! (firmware I9000XXJF3)
Dit is wat ik heb gedaan:
1. Ga naar de map C:\Program Files\Common Files\Samsung\Device Service
2. Verander de files "_ceutil.dll" en "_rapi.dll" in "ceutil.dll" en "rapi.dll" (dus wis _ )
3. Kopieer de "ceutil.dll" en "rapi.dll" in de mappen C:\Program Files\Samsung\Kies en C:\Program Files\Samsung\USB Drivers
4. Vink in de usb-instelling de optie "Samsung Kies" aan
5. Unmount de interne SD kaart en formatteer deze (ik heb geen externe kaart, maar misschien moet je deze handeling ook bij de externe sd kaart doen). Wel eerst een backup maken!!! (Dit kan je doen bij Instellingen onder "SD-kaart en telefoonopslag")
6. Zet de telefoon uit en verbind de telefoon met de pc
7. Start Kies op
8. Zet de telefoon aan
De telefoon wordt door Samsung Kies herkend. Halleluja!!!
2. Verander de files "_ceutil.dll" en "_rapi.dll" in "ceutil.dll" en "rapi.dll" (dus wis _ )
3. Kopieer de "ceutil.dll" en "rapi.dll" in de mappen C:\Program Files\Samsung\Kies en C:\Program Files\Samsung\USB Drivers
5. Unmount de interne SD kaart en formatteer deze (ik heb geen externe kaart, maar misschien moet je deze handeling ook bij de externe sd kaart doen). Wel eerst een backup maken!!! (Dit kan je doen bij Instellingen onder "SD-kaart en telefoonopslag")
7. Start Kies op
8. Zet de telefoon aan
Syncen kan makkelijk zijn, mits je het goed in kan stellen. Als je overal 2-way sync aan gaat zetten wordt het een zootje, terwijl 1 way sync erg goede resultaten geeft. Ik sync momenteel mijn werk outlook en 3 klanten account outlook agenda's naar Google agenda, die alles mooi op mijn tel weergeeft. Conflicten behandel ik dan weer in de losse agenda's zelf.Altijd_Lastig schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:50:
[...]
Nee, KIES synchroniseert wel, maar neemt geen foto's mee. Er is een gratis stukje software dat het wel moet kunnen maar dat heb ik niet aan de praat gekregen. Companionlink (http://www.companionlink.com/) kan het wel, maar is niet gratis en gaat via gmail. Sowieso valt mij het hele synchroniseren tegen. Komt ook omdat android je laat kiezen tussen verschillende contacten lijsten (in mijn geval eigen android, gemail en exchange). Zelfde geld voor synchroniseren van de calendar, als je er meerdere gebruikt is het een crime (windows mobile doet dat toch handiger, gewoon één agenda en synchronieert dat met verschillende diensten).
[...]
ja, maar wel klein. Owa zal lastig zijn maar de mail van provider gaat gewoon goed.
[...]
Rest is al beantwoord. Android heeft een paar kleine minpuntje, maar buiten dat is het echt een geweldig toestel.
Ga je Kies gebruiken maak je het jezelf ontzettend moeilijk, aangezien 1-way syncen van Outlook naar de Telefoon contacten niet mogelijk is. En aangezien de SGS dingen anders opslaat, loop je de kans je outlook contacts te verkloten. Daarnaast zoek ik ook nog steeds naar de mogelijkheid om Kies te vertellen waar een email adres in Outlook staat, want de synchronisatie stuurt bij mij een compleet verkeerd veld mee. Uit armoede maar gaan werken met csv bestanden...
Ik draai nu een dag JPJG8 en ben er echt heel tevreden over. Het toestel lijkt een stuk sneller te reageren (ook voor het toepassen van een lagfix) en de GPS is zelfs bruikbaar! Voorheen had ik veel moeite met een lock krijgen, en vaak versprong mijn positie soms met grote afstand. Met JPJG8 heb ik binnen 10 seconden een fix, en GPS Test geeft een accuracy aan van 16.4ft., zo'n 5m. Ik heb het nog niet in een auto getest, dus ymmv.
Een medewerker van Broadcom die ook op xda post heeft al aangegeven dat de gebruikte GPS-chip tot 2m kan gaan, maar een probleem in de drivers zou dit tot nu toe beletten. Broadcom en Samsung zouden aan een nieuwe versie werken voor een aankomende firmware release. Ik ben benieuwd
Een medewerker van Broadcom die ook op xda post heeft al aangegeven dat de gebruikte GPS-chip tot 2m kan gaan, maar een probleem in de drivers zou dit tot nu toe beletten. Broadcom en Samsung zouden aan een nieuwe versie werken voor een aankomende firmware release. Ik ben benieuwd
rockplayer speelt bij mij 720p af met 5fps ofzo, niet te kijken. Ik heb nu meridian van de market gehaald, die speelt tot nog toe alles vloeiend af.watercoolertje schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:40:
[...]
Je moet ook (gratis versie heeft wel een rode 'R' in een hoekje weer) RockPlayer hebben op me nexus was die al vloeiend voordat de SGS uit wasDaarbij ben ik er van overtuigt dat de ingebouwde player op de SGS zelfs (betaalde versie van) RockPlayer is, of op ze minst daar van afgeleid
root is the money off all evil
is JPJG8 niet een arabische firmware??WoutF schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:45:
Ik draai nu een dag JPJG8 en ben er echt heel tevreden over. Het toestel lijkt een stuk sneller te reageren (ook voor het toepassen van een lagfix) en de GPS is zelfs bruikbaar! Voorheen had ik veel moeite met een lock krijgen, en vaak versprong mijn positie soms met grote afstand. Met JPJG8 heb ik binnen 10 seconden een fix, en GPS Test geeft een accuracy aan van 16.4ft., zo'n 5m. Ik heb het nog niet in een auto getest, dus ymmv.
Klopt, er zit bijvoorbeeld standaard een Al-Jazeera app in de firmwarebart_wbd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:04:
[...]
is JPJG8 niet een arabische firmware??
Persoonlijk stel ik mijn telefoon altijd zo in; Engelse interface, en Nederlands toetsenbord.
Hier staan ook wat accessoires: http://www.samsunghub.com...s-to-complement-galaxy-s/deepbass909 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:09:
[...]
Dat is volgens mij niet dé cradle die iedereen zoekt, maar een simpelere variant. Er zwerven namelijk ook foto's rond van de i9000 op een cradle met speakers.
Ik vind trouwens $39,95 behoorlijk wat geld voor iets wat eigenlijk alleen maar een houder is met een USB-plugje...
Ik heb een paar dagen terug 1 website gevonden die de home cradle kende, maar daar stond bij vermeld dat deze "out of production" was. Op zich wat raar voor een blijkbaar gewilde accesoire voor een gloed nieuwe telefoon...
Verwijderd
Hee hallo,
Ik zit te twijfelen over een Galaxy X. Mede omdat ik zo zwaar teleurgesteld was over de Omnia. Maar elke winkel verzekert mij dat ik er een moet nemen als ik een goeie Androis telefoon wil.
Maar enniehoe. Ik vroeg mij af of ik hem aan mijn Mac kan hangen, om er muziek op te gooien. Voor de rest synch ik hem gewoon met mijn Google account.
Ook vroeg ik mij af of hij een gewone mini jack koptelefoon erop aan kan sluiten, of dat je weer moet stuntelen met een verlengstukje die je nooit bij je hebt.
THNX
Ik zit te twijfelen over een Galaxy X. Mede omdat ik zo zwaar teleurgesteld was over de Omnia. Maar elke winkel verzekert mij dat ik er een moet nemen als ik een goeie Androis telefoon wil.
Maar enniehoe. Ik vroeg mij af of ik hem aan mijn Mac kan hangen, om er muziek op te gooien. Voor de rest synch ik hem gewoon met mijn Google account.
Ook vroeg ik mij af of hij een gewone mini jack koptelefoon erop aan kan sluiten, of dat je weer moet stuntelen met een verlengstukje die je nooit bij je hebt.
THNX
Met een beetje moeite had je zelf kunnen vinden maar je kunt je Android Galaxy S gewoon als storage gebruiken dus ja en als koptelefoon heb je 3,5mm dus standaard format.Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:34:
Hee hallo,
THNX
Dit kreeg ik net van support:
Dank u voor uw e-mail met betrekking tot uw GT-I9000.
Bij deze informeren wij u, dat wij een oplossing hebben voor dit probleem, maar klanten moeten wachten voor de nieuwe firmware.
Ik ben blij met het toestel en een goede android telefoon is het zeker. Koptelefoonaansluiting werkt ook prima!Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:34:
Hee hallo,
THNX
Is het eigenlijk wel waard om een galaxy s te nemen ? lijkt mij op een telefoon met behoorlijk wat fouten.
Ik zit namelijk te denken voor een nieuwe telefoon en vraag me af of de nieuwe galaxy s al dat probleem met het geheugen hebben gefixed.
Ik zit namelijk te denken voor een nieuwe telefoon en vraag me af of de nieuwe galaxy s al dat probleem met het geheugen hebben gefixed.
Klopt dat 5 meter ongeveer de limiet is op dit moment. Gisteravond had ik een perfecte fix in de auto, en lager dan 5 meter kwam hij niet.WoutF schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:45:
Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe driver, gps is het enige wat mij tot nu toe tegenvalt ten opzichte van m'n oude Nokia 5800. Het is wel bruikbaar, maar de 5800 was gewoon echt een klasse beter.
Weet iemand trouwens of er een app is waarmee je de bewegingssensoren kan laten loggen (zoals bijv. My Track dat doet voor de gps)? Ik had gisteren GPS Status aanstaan in de auto, en die geeft de G-krachten weer die het toestel meet. Onder het rijden zou het leuk zijn als je bijv. een schermpje kan krijgen waarin je kan zien welke kant de krachten opgaan en hoe sterk ze zijn (zoals je tegenwoordig ook bij de Formule 1 races ziet). De sensoren kunnen dit meten.
Een leuke toepassing is bijv. over een bochtige weg rijden en dan samen met My Track kunnen zien hoeveel G je nou trok bij optrekken, remmen en bochtennemen (of als je in een rollercoaster zit, nog leuker).
Als ik het vergelijk met de problemen die de iPhone 4 heeft of die er na 2 jaar nog steeds zijn met mijn oude Nokia 5800, dan werkt de Galaxy S gewoon goed. Ook zonder lagfix is het toestel uitstekend bruikbaar, om maar iets te noemen. Daarnaast is de gps nou ook weer niet zo slecht. Hij is beter dan de gps ontvanger van mijn oude Nokia N78, maar slechter dan van de Nokia 5800.Daisai schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:43:
Is het eigenlijk wel waard om een galaxy s te nemen ? lijkt mij op een telefoon met behoorlijk wat fouten.
Via wifi en ES File Explorer kan je direct over kopiëren vanuit een netwerk-share (moet wel een windows of samba share zijn), en anders kan je een ftp-server opzetten in je mac en die benaderen via ES File Explorer. Een andere mogelijkheid is de telefoon aansluiten via USB en deze op massa-opslag instellen. Dan is het in feite gewoon een domme USB-stick.Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:34:
Hee hallo,
THNX
De koptelefoonaansluiting is een 4-polige 3,5mm jack. Hierin kan een ordinaire koptelefoon, maar ook een jack-3x tulp kabel, voor video weergave. Dat laatste werkt ook erg goed, en als je een tv met HDMI hebt, dan heeft Samsung nu ook een mini-USB->hdmi-kabel voor de Galaxy S. Die zou het mogelijk moeten maken om op 720p video weer te kunnen geven.
[ Voor 36% gewijzigd door deepbass909 op 12-08-2010 14:50 ]
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Gisteren heen en terug gereden van Amsterdam naar Brussel. Enkel vertrouwd op de wegenkennis van mijn Galaxy S i.c.m. copilot.
Geen problemen gehad. Keuren aangekomen op bestemming en weer thuis gekomen.
Geen problemen gehad. Keuren aangekomen op bestemming en weer thuis gekomen.
Ja het is het waard (al werd er niks gefixed)Daisai schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:43:
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
offtopic:
vipinholland, ik neem aan dat dat bij Amsterdam-Brussel ook zonder gps&navigatiesysteem wel was gelukt
vipinholland, ik neem aan dat dat bij Amsterdam-Brussel ook zonder gps&navigatiesysteem wel was gelukt
[ Voor 7% gewijzigd door begintmeta op 12-08-2010 15:23 ]
Verwijderd
scherm zelf is al heel erg krasbestendig en idd, met het hoesje niet echt nodig. de protectors die ik er bij kreeg waren al gekrast!DJkim schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:17:
[...]
Yep die heb ik ook binnen. Ik had rubber case uit China besteld voor 5 euro maar vond ik geen goed kwaliteit en maakt telefoon ook wat lelijker daardoor. Maar met deze flip case ziet het veel beter uit.
Alleen heb ik een vraag: wat doen jullie met screen protector? Ik heb hem nog niet opgezet maar lijkt mij niet nodig aangezien scherm al krasbestendig is?
Mare, wil je er toch eentje hebben vindt ik zelf ZAGG invisible shield de beste. Moet je alleen de front protector nemen en niet de full-body want dat is zeker niet nodig met deze case.
Ik ben niet zo van de hoesjes (meestal telefoons gewoon de zak), maar in dit geval heb ik zelf maar een hoesje gemaakt van een microvezeldoekje en wat garen. Kon ik mijn naaikunsten nog eens oefenen en nu heb ik een simpel maar uniek zakje.. Kost ook niets. En nu is het de telefoon altijd vingerafdrukvrij als ik het uit het zakje haal. Alleen vocht en vallen zullen eventueel wel een probleem zijn. Misschien nog eens ergens zo'n silionenenvelopje zien te vinden.
Een minuut geleden is (zijn?) ze kennelijk bij mijn mail aangekomen, heb hetzelfde bericht gehad. Hoop dat het niet te lang wachten is...ALPACINO schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:40:
... Dit kreeg ik net van support: ...
[ Voor 24% gewijzigd door begintmeta op 12-08-2010 15:39 ]
Heeft iemand al gespeeld met Google Navigation en Streetview modus?
Het is handig, maar vooral erg leuk.
Je start je navigatie normaal, gaat dan naar de eerst volgende opdracht (via het vierkantje met lijntjes erin rechtsonder) en laat deze weergeven op de kaart. Daar staat dan rechts een poppetje (het streetview icoon), en als je die aanklikt, krijg je een streetview foto te zien van de situatie. Als je die vervolgens laat staan, schakelt de navigatie automatisch terug naar de kaartweergave als je dat punt bent gepasseerd en zal vervolgens bij iedere volgende opdracht een streetview afbeelding laten zien (indien beschikbaar).
Je start je navigatie normaal, gaat dan naar de eerst volgende opdracht (via het vierkantje met lijntjes erin rechtsonder) en laat deze weergeven op de kaart. Daar staat dan rechts een poppetje (het streetview icoon), en als je die aanklikt, krijg je een streetview foto te zien van de situatie. Als je die vervolgens laat staan, schakelt de navigatie automatisch terug naar de kaartweergave als je dat punt bent gepasseerd en zal vervolgens bij iedere volgende opdracht een streetview afbeelding laten zien (indien beschikbaar).
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Ja dat is een leuke mogelijkheid, ik heb er ook al eens mee gereden op die manier.deepbass909 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 16:12:
Heeft iemand al gespeeld met Google Navigation en Streetview modus?
Even een andere vraag, wat is eigenlijk de laatste officiële firmware voor de Samsung, ik heb geen Kies (draait niet) en ben eigenlijk er gewoon benieuwd naar.
Hoe kan je de Samsung theme eraf halen/uitschakelen en dan deze grijze android erop zetten?bart_wbd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:24:
Voor de mensen die nog een mooie live wallpaper zoeken..
[afbeelding]
Dat lijkt me een mooi pakketje, zeker voor die prijs. Ik heb nog een paar vraagjes @TuigTuig schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:02:
Trouwens, vandaag, na 10 dagen dat pakketje uit Hongkong binnen, met 2 siliconen dingetjes, 2 accus, lader, tasje, Auto lader, en 3 screen protectors, voor 16 euro.
Een absolute aanrader ( en ik verdien er niks aan, voor het geval dat ) , kost geen drol, en je bent meteen klaar.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ageName=ADME:L:OU:NL:1123
- Heb je het idee dat zo'n siliconenhoesje het toestel beschermt als tie bv van ong 1 meter op de grond valt?
- Zijn de hoeken verstevigd in zo'n hoesje?
- Hoe reageert de touchscreen met zo'n protector-sheet?
Verwijderd
Ik heb hetzelfde pakketje al een tijdje binnen nu.iedjie schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:21:
[...]
Dat lijkt me een mooi pakketje, zeker voor die prijs. Ik heb nog een paar vraagjes @Tuig
- Heb je het idee dat zo'n siliconenhoesje het toestel beschermt als tie bv van ong 1 meter op de grond valt?
- Zijn de hoeken verstevigd in zo'n hoesje?
- Hoe reageert de touchscreen met zo'n protector-sheet?
- Siliconen hoesje beschermd echt goed, ik kan me voorstellen dat deze hoes zeker tegen 1m vallen beschermt, de hoes sluit goed aan en is zacht genoeg.
- Hoeken zijn dik en ook zacht, dat zal geen probleem worden.
- Protector + touchscreen is geen enkel probleem qua gevoeligheid. Wel zie je wat sneller vingerafdrukken en is het scherm iets stroever
- Batterijen gaan goed lang mee, merk zo 123 geen verschil met de originele (heb nu een week of 2 de nieuwe batterij gebruikt)
Nadeel vind ik de autolader (werkt niet bij de GS). Verder krijg je er een verkeerde outlet adapter bij die bij ons niet werkt. De verkoper is echt erg dom, want bij klagen stuurt hij me exact dezelfde (die nog steeds niet werkt) nogmaals toe
Even een vraag, ik heb net de lag-fix gedaan (was echt simpel) maar weet iemand het volgende, moet ik de mobiel nu weer unrooten? Zo nee waarom niet en zo ja waarom is dat beter?
Is niet nodig om te unrooten. Als de nieuwe verse komt van froyo ben je root toch weer kwijt dus laat maar lekker staan zo tenzij je er nadelen van ervaart.Retir schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 18:22:
Even een vraag, ik heb net de lag-fix gedaan (was echt simpel) maar weet iemand het volgende, moet ik de mobiel nu weer unrooten? Zo nee waarom niet en zo ja waarom is dat beter?
Bij de meesten die succesvol de lagfix hebben toegepast zal de snelheid alleen maar beter geworden zijn dus dat is alleen maar positief.
Hoop dat het straks met de nieuwe rom van froyo niet meer nodig is om fixe's toe te passen.
Verwijderd
Beste tweakers, ik heb het apparaat net binnen gekregen en hij ziet er goed uit. Ik ben alleen bang dat hij automatisch verbindt met het internet, dat terwijl mijn internetbundel pas over 2 maanden in gaat. Ik heb hem nu op vliegtuigmodus staan. Kan iemand mij dus vertellen hoe ik het internetverbinding uitschakel zodat ik geen onkosten maak.
Ook weet ik niet hoe ik op het Swype toetsenbord kom,
. Iemand iets ?
Ook weet ik niet hoe ik op het Swype toetsenbord kom,
Fijn dat het werkt, maarre... ik heb Kies gedownload, telefoon eraan en klaar... ik heb niks hoeven veranderenAmboe schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:28:
Eindelijk is het me gelukt om de SGS met Samsung Kies te verbinden!!! (firmware I9000XXJF3)
7. Start Kies op
8. Zet de telefoon aan
Gewoon installeren, telefoon eraan en gaan... Windows 7 x64
I love watercooling
LauncherPROfanste schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:12:
[...]
Hoe kan je de Samsung theme eraf halen/uitschakelen en dan deze grijze android erop zetten?
Toets APN in bij de market en je krijgt 100en apps waarmee je het uit kunt zetten. Swype activeer je door het invoerveld ingedrukt te houden, dan staat er invoermethode en daar kies je dan Swype..Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 18:46:
Beste tweakers, ik heb het apparaat net binnen gekregen en hij ziet er goed uit. Ik ben alleen bang dat hij automatisch verbindt met het internet, dat terwijl mijn internetbundel pas over 2 maanden in gaat. Ik heb hem nu op vliegtuigmodus staan. Kan iemand mij dus vertellen hoe ik het internetverbinding uitschakel zodat ik geen onkosten maak.
Ook weet ik niet hoe ik op het Swype toetsenbord kom,. Iemand iets ?
Dat je nog serieus op zulke simpele vragen die iedere keer terug komen in gaat. Het wordt wat dat betreft echt tijd voor een FAQ.bart_wbd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 19:05:
[...]
Toets APN in bij de market en je krijgt 100en apps waarmee je het uit kunt zetten. Swype activeer je door het invoerveld ingedrukt te houden, dan staat er invoermethode en daar kies je dan Swype..
Verwijderd
Maar dan moet ik dus via internet. Moet ik dan dus de telefoon niet gebruiken tot de databundel ingaat ?bart_wbd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 19:05:
[...]
Toets APN in bij de market en je krijgt 100en apps waarmee je het uit kunt zetten. Swype activeer je door het invoerveld ingedrukt te houden, dan staat er invoermethode en daar kies je dan Swype..
Nog nooit van Wi-Fi gehoord en anders gooi je toch gewoon je APN instellingen weg?Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 19:14:
[...]
Maar dan moet ik dus via internet. Moet ik dan dus de telefoon niet gebruiken tot de databundel ingaat ?
Verwijderd
edit: Ik zie dat ik de apn instellingen op mms moet instellen, dan is er geen 3g verbinding. Dank.
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2010 19:24 ]
ja verder kun je de tel ook gewoon op 2g zetten zodat hij niet kan internettenVerwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 19:21:
edit: Ik zie dat ik de apn instellingen op mms moet instellen, dan is er geen 3g verbinding. Dank.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Verwijderd
O bedankticecreamfarmer schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 19:25:
[...]
ja verder kun je de tel ook gewoon op 2g zetten zodat hij niet kan internetten
Bij 2G kun je nog gewoon internetten door middel van GPRS als ik me niet vergis...icecreamfarmer schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 19:25:
[...]
Gast neem eens eerst de moeite om het forum door te lezen voor je hier vragen dupmt die al heel vaak zijn gesteld en beantwoordt.Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 18:46:
Ook weet ik niet hoe ik op het Swype toetsenbord kom,. Iemand iets ?
Dat je net je telefoon hebt is leuk voor je, maar ga het forum niet vervuilen en doe wat moeite voor antwoord op vragen waarvan je het antwoord zelf kunt vinden op het forum of via Google
Als ik terug ben van vakantie ga ik misschien wel even een FAQ opzetten.kwiebus schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 19:13:
[...]
Dat je nog serieus op zulke simpele vragen die iedere keer terug komen in gaat. Het wordt wat dat betreft echt tijd voor een FAQ.
OT:
Ik zit nu in buitenland en doe al 4 dagen, 9 uur, 25 min en 34 sec op de accu
Batterij stats:
- Mobiel standby: 39%
- Telefoon standby: 29%
- Weergave: 27%
- Robo Defense: 2%
- Android systeem: 2%
Ja, je hebt gelijk maar ik erger me er aan.
Dat mensen gewoon te lui zijn het hele forum door te lezen als ze iets niet snappen van hun nieuwe speeltje!
En dan die vragen hier maar dumpen om snel een antwoord te krijgen.
Dat mensen gewoon te lui zijn het hele forum door te lezen als ze iets niet snappen van hun nieuwe speeltje!
Oplossing: Eerst in Google-checkout je creditcardgegevens invoeren, dan gaat het allemaal praktisch vanzelf (Volledig invullen van de creditcard-gegevens in de market bleef een serverfout opleveren)AugmentoR schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:48:
Iemand al eens problemen gehad met aanschaffen apps? Wil advanced taskmanager kopen voor 1 dollar, maar de creditcard-transactie mislukt: 'er is een serverfout opgetreden'
Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8
Bedankt! Is dat siliconenehoesje stroef of juist glad zodat ie makkelijk uit je zak komt?Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:39:
[...]
Ik heb hetzelfde pakketje al een tijdje binnen nu.
- Siliconen hoesje beschermd echt goed, ik kan me voorstellen dat deze hoes zeker tegen 1m vallen beschermt, de hoes sluit goed aan en is zacht genoeg.
- Hoeken zijn dik en ook zacht, dat zal geen probleem worden.
- Protector + touchscreen is geen enkel probleem qua gevoeligheid. Wel zie je wat sneller vingerafdrukken en is het scherm iets stroever
- Batterijen gaan goed lang mee, merk zo 123 geen verschil met de originele (heb nu een week of 2 de nieuwe batterij gebruikt)
Nadeel vind ik de autolader (werkt niet bij de GS). Verder krijg je er een verkeerde outlet adapter bij die bij ons niet werkt. De verkoper is echt erg dom, want bij klagen stuurt hij me exact dezelfde (die nog steeds niet werkt) nogmaals toeHeb een goede bijbesteld op dealextreme voor 50 cent (incl. bezorging
)
Weet er iemand hier of er al gedeodexte SGS apps beschikbaar zijn?
Lenovo Yoga Book Windows | Samsung Galaxy S8 Arctic Silver
Kan iemand het bestand van lagfix ergens anders uploaden want ik mag niets download van xdaMaarten21 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:12:
[...]
Nu met de one-click-root en one-click-lagfix is het ook bijna onmogelijk om de lagfix fout te doen...
One click root:
http://www.addictivetips....9000-with-a-single-click/
One click lagfix:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=749495
Ik ben juist meer huiverig voor flashen
edit: link gefixt
Rooten is gelukt maar het lijkt alsof mijn phone nu als sneller is geworden iets met psychologie blabla bla
Ik merk dat bij mij de weergave op het moment nog steeds veruit het meeste vermogen vreet... Maar goed, ik heb de gsm nu koud een week en speel er nog wel erg veel mee.DMP.cc schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 20:24:
[...]
Als ik terug ben van vakantie ga ik misschien wel even een FAQ opzetten.
OT:
Ik zit nu in buitenland en doe al 4 dagen, 9 uur, 25 min en 34 sec op de accu(internet staat uit).
Batterij stats:
- Mobiel standby: 39%
- Telefoon standby: 29%
- Weergave: 27%
- Robo Defense: 2%
- Android systeem: 2%
Maare, je moet niet zoveel Robo Defense spelen
Ook met 2G heb je gewoon internet, maar langzamer. 2G is GPRS, 3G is UMTS en 3GS (of H in het scherm van de SGS) is HSDPA, en dan heb je in België ook nog EDGE, wat over het GSM-net gaat (is het traagst).icecreamfarmer schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 19:25:
[...]
Ach, volgens mij gebeurd dit in elk topic dat over 1 specifiek apparaat gaat. Uit de Non-windows GSM topics ben ik niet anders gewend... Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik echt niet alle 4 de topics heb gelezen die er inmiddels zijn.catt4u schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 20:42:
Ja, je hebt gelijk maar ik erger me er aan.
Afgelopen middag had ik setcpu geïnstalleerd, om wat meer grip op het energie verbruik te krijgen (door de cpu terug te laten clocken bij een legere batterij), maar hij veroorzaakte dat de gsm vastliep in de stand-by modus. Zijn er hier meer die dat hebben? (of die überhaupt met setcpu hebben gespeeld?)
Ik heb net trouwens een app gevonden die de g-waarden kan loggen van de telefoon (Circuitlogger). Het is bedoeld als app voor op het circuit, maar je kan het natuurlijk ook gebruiken in een rollercoaster
Je kan de opmerking negeren dat het alleen op een HTC Desire werkt, bij mij installeerde hij gewoon en lijken alle sensoren het te doen.
[ Voor 9% gewijzigd door deepbass909 op 12-08-2010 22:07 ]
Verwijderd
Gisteren een hoesje besteld bij b2ctelecom.
Link
Vandaag is het hoesje aangekomen.
Maar deze past niet.
En ik ben erachter gekomen waarom:

Die moet dus maar weer terug
Link
Vandaag is het hoesje aangekomen.
Maar deze past niet.
En ik ben erachter gekomen waarom:

Die moet dus maar weer terug
Dan voel je je ook wel behoorlijk genept zeg! 
Mijn microSD kaartje is vandaag binnen gekomen, heb ik mooi wat extra geheugen en snel is die ook wel zeg!
Mijn microSD kaartje is vandaag binnen gekomen, heb ik mooi wat extra geheugen en snel is die ook wel zeg!
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
Ik lees nog steeds dat mensen lags hebben of een fix willen. Ik zou gewoon eens je toestel gaan flashen mits deze niet gesimlocked is etc.
Ik heb nu al een week I9000DDJG4 lopen en het loopt stabiel en vlot. Ook tijdens het downloaden geen
enkel probleem en kan gewoon verder kijken. Ook meerdere apps open etc geen probleem.
De firmware is officiele via kies beschikbaar gesteld en dus een volledige firmware van Samsung zelf.
.Je hebt de talen NL, US,UK, SP, IT, FR, DDR en dus echt gericht op Noord west europa Heb al 8 tabs vol met software en geen enkel probleem of lag. GPS werk binnen 40 seconden alleen data info qua route duurt dan ook weer bijna een minuut. Al met al net zo snel als mijn TomTom. Het is zelf iets sneller dan JM2 en JM5.
via ODIN installeren met PIT512
http://www.multiupload.com/GZUW7H8CTA (zet bij PIT )
Firmware DDJG4 (RAR file moet staan bij PDA,(MODEM en SCG blijft LEEG))
http://www.multiupload.com/1V9CVJATNM (vink wel PDA aan)
KIES installeren en kijken of je toestel herkend wordt. Zo niet dan uitzoeken.
Als KIES je toestel ziet dan instaleer je ODIN.
ODIN Starten - bij PIT zet je PIT512
PDA aanvingen en hier komt de firmware DDJG4 = RAR File
MODEM en SCG Blijft leeg
Re-Partion aanvinken
NU toestel uitzetten - geheugenkaart en sim kaart verwijderen ,batterij er weer in.
download mode starten = volume down + home + power (die volgorde drukken en vasthouden)
Er komt download te staan in je scherm
ODIN kirijt een poort en deze staat dan in ID-COM (was eerst leeg maar er moet iets staan anders
is je usb niet goed aangesloten.
Nu kun je starten ( 5minuten , toestel reset en start alles op (2 minuten).
Ik heb nu al een week I9000DDJG4 lopen en het loopt stabiel en vlot. Ook tijdens het downloaden geen
enkel probleem en kan gewoon verder kijken. Ook meerdere apps open etc geen probleem.
De firmware is officiele via kies beschikbaar gesteld en dus een volledige firmware van Samsung zelf.
.Je hebt de talen NL, US,UK, SP, IT, FR, DDR en dus echt gericht op Noord west europa Heb al 8 tabs vol met software en geen enkel probleem of lag. GPS werk binnen 40 seconden alleen data info qua route duurt dan ook weer bijna een minuut. Al met al net zo snel als mijn TomTom. Het is zelf iets sneller dan JM2 en JM5.
via ODIN installeren met PIT512
http://www.multiupload.com/GZUW7H8CTA (zet bij PIT )
Firmware DDJG4 (RAR file moet staan bij PDA,(MODEM en SCG blijft LEEG))
http://www.multiupload.com/1V9CVJATNM (vink wel PDA aan)
KIES installeren en kijken of je toestel herkend wordt. Zo niet dan uitzoeken.
ODIN Starten - bij PIT zet je PIT512
PDA aanvingen en hier komt de firmware DDJG4 = RAR File
MODEM en SCG Blijft leeg
Re-Partion aanvinken
NU toestel uitzetten - geheugenkaart en sim kaart verwijderen ,batterij er weer in.
download mode starten = volume down + home + power (die volgorde drukken en vasthouden)
Er komt download te staan in je scherm
ODIN kirijt een poort en deze staat dan in ID-COM (was eerst leeg maar er moet iets staan anders
is je usb niet goed aangesloten.
Nu kun je starten ( 5minuten , toestel reset en start alles op (2 minuten).
Verwijderd
Trouwens ik gebruik een class 4 kaartje (minimaal 4 Mb) is er iemand die ook class 2 gebruikt heeft en nu
bijvoorlbeeld 4/6 heeft ook duidelijk een verschil merkt? Ergens had ik hier gelezen dat iemand zelf class 10
had en dus minimaal 10 Mb doorvoer en nog lag had.
Veel mensen verwijten het geheugen maar het is gewoon de software van de Galaxy - zie ook eerder post
van mijn firmware update. Ik heb hiermee geen lag en andere mensen cia xda ook niet.
bijvoorlbeeld 4/6 heeft ook duidelijk een verschil merkt? Ergens had ik hier gelezen dat iemand zelf class 10
Veel mensen verwijten het geheugen maar het is gewoon de software van de Galaxy - zie ook eerder post
van mijn firmware update. Ik heb hiermee geen lag en andere mensen cia xda ook niet.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2010 23:38 ]
Verwijderd
Dus je telefoon werkt via Kies: het programma herkent het toestel.KIES installeren en kijken of je toestel herkend wordt. Zo niet dan uitzoeken.
En dan installeer je ODIN.
Maar heb je verder Kies nog nodig, daarmee bedoel ik: moet 'ie je telefoon overnieuw herkennen.
Want dat herkennen is altijd roulette.
Ik heb overigens gelezen dat het connecten met Kies na de update geen probleem meer is?!
Mijn GS gebruik ik veel liggend (met "samsung" links). Ook heb in hem in de auto liggend in een houder zitten.
Wat mij opvalt is dat de GS in een aantal gevallen het scherm niet aanpast aan de liggende stand:
- standby scherm
- toepassingen
- telefoon (bellen)
Iemand al eens iets gevonden om ook in bovenstaande gevallen een scherm te krijgen die liggend goed leesbaar is?
Wat mij opvalt is dat de GS in een aantal gevallen het scherm niet aanpast aan de liggende stand:
- standby scherm
- toepassingen
- telefoon (bellen)
Iemand al eens iets gevonden om ook in bovenstaande gevallen een scherm te krijgen die liggend goed leesbaar is?
Verwijderd
KIES instaleer je alleen om de software (drivers) te installeren onder windows . Als je dat je toestel aansluit herkend hij meteen de i9000. Kies heb je verder niet nodig.
Odin gebruik je om vervolgens je toestel te flashen. let wel op dat je toestel sim-lock vrij is.
Odin gebruik je om vervolgens je toestel te flashen. let wel op dat je toestel sim-lock vrij is.
Verwijderd
- standby scherm
- toepassingen
- telefoon (bellen)
klopt bij mij ook niet ,maar vind het ook niet storend, maar kan me voorstellen als je het toestel
in een kit heb in je auto dat het wel verrot is om iemand te zoeken die je wil bellen.
- standby scherm
- toepassingen
- telefoon (bellen)
klopt bij mij ook niet ,maar vind het ook niet storend, maar kan me voorstellen als je het toestel
in een kit heb in je auto dat het wel verrot is om iemand te zoeken die je wil bellen.
Linkje voor die outlet adapter in dealextreme? Ik kon 'm niet vinden (of ik kijk eroverheen)Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:39:
Nadeel vind ik de autolader (werkt niet bij de GS). Verder krijg je er een verkeerde outlet adapter bij die bij ons niet werkt. De verkoper is echt erg dom, want bij klagen stuurt hij me exact dezelfde (die nog steeds niet werkt) nogmaals toeHeb een goede bijbesteld op dealextreme voor 50 cent (incl. bezorging
)
en die autolader doet 't niet? dan in de auto maar batterijen wisselen, ownee, mag nie van de pliesie
die silicon hoesjes, zijn die goed passend en niet scheef? op de foto lijken ze niet al te recht te zijn...
the older I get, the better I was...
Verwijderd
Hoesjes zijn ok, heb ze via amazone besteld en passen perfekt. Heb overigens voor de speaker wat weggesneden omdat ik dacht dat het geluid beter /harder zou zijn maar maakte nik uit
Het is meer een windows probleem, maar ik kom er even niet meer uit. Ik connect als massaopslag. Mijn pc ziet mijn i9000 niet, Ik krijg melding dat er nieuwe hardware is gevonden, nergens staat i9000 ofzo. Daarna wil ie op zoek gaan naar een stuurprogramma . Op de laptop gaat alles wel goed. (allebei windows xp). Iemand een idee hoe ik dit op zou kunnen lossen?
Verwijderd
Vandaag was ik an het bellen tijdens het gesprek kreeg ik een sms binnen, het toontje gaat dwars door het gesprek heen. Zou dit opgelost worden in de nieuwe software of zou dit normaal zijn bij dit toestel? Heb het hier al eens voorbij zien komen maar kon het zo snel niet meer vinden.
Ik kan me niet voorstellen dat de snelheid van je externe µSD-kaartje invloed heeft op de lags... Ik heb een class 2 16GB kaartje erin zitten (ik heb gewoon de goedkoopste gekocht die ik kon vinden), en heb geen noemenswaardige lags sinds de lagfix. De SGS doet ook eigenlijk niks met de externe kaart, apps worden in de interne 8 of 16GB geïnstalleerd.Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 23:32:
Trouwens ik gebruik een class 4 kaartje (minimaal 4 Mb) is er iemand die ook class 2 gebruikt heeft en nu
Als ik kijk wat er op het kaartje komt te staan, dan is het naast mijn eigen media een paar kleine status bestandjes, maar geen cache of andere data intensieve zaken.
Het enige moment dat ik wel last van lags heb, is als ik download naar het externe kaartje via ES File Explorer. Deze download namelijk eerst in het interne geheugen en verplaatst het dan naar het externe kaartje (als dat mijn doel is). Bij dat verplaatsen bevriest de telefoon even heel kort.
Daarbij had ik ook al last van lags voor ik het externe kaartje had (deze is los aangeschaft).
Dat er trouwens een software optimalisatie nodig was voor de lags, was volgens mij ook al behoorlijk bekend door de ervaringen met de custom roms en lagfix. Het was alleen wachten tot Samsung een nieuwe firmware vrij zou geven die dit officieel op zou oplossen.
Dan kom ik gelijk even weer op een oude vraag van mij zelf, zit je echt vast aan Kies om een firmware te kunnen updaten? Ik draai zelf linux en wil eigenlijk zo min mogelijk met Windows te maken hebben... En onder Linux wil Kies absoluut niet werken....
Gebruik LauncherPro. Ik had dat probleem ook met TouchWiz. Onder de instellingen van LaucherPro de 5 rows widget optie afzetten, anders heb jij dat probleem weer.Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:46:
Hey, daar ben ik weer, deze keer met een nieuwe vraag! Ik heb beautiful widgets op me apparaat gezet, maar de tekst van de widget is offset, het komt iets onder de skin uit, (plaatsnaam etc staat er nog in, en dan 'zonnig' komt deels onder de skin van de clock uit) weten jullie hier meer van? Heb nu tijdelijk de background invisible gemaakt, anders ziet het er niet strak uit, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling
Als je LauncherPro gebruikt, zijn de Homescreens en toepassingen te roteren, maar standby scherm en telefoon moet je wellicht naar apps zoeken die dat ondersteunen. Voor mij is geen enkel probleem, want ik kan zowel landscape als portrait mode goed lezen zonder mijn hoofd te draaiennokiaan958GB schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 23:49:
Mijn GS gebruik ik veel liggend (met "samsung" links). Ook heb in hem in de auto liggend in een houder zitten.
- standby scherm
- toepassingen
- telefoon (bellen)
[ Voor 36% gewijzigd door kevinman op 13-08-2010 02:53 ]
Als je toestel geroot hebt, probeer eens de one-click-lag-fix. Heel makkelijk te installeren en deinstalleren en je krijgt een score rond de 2300. Maar na intensief gebruik zie ik wel lag terug bij sommige apps. Misschien dat de cache vol geraakt is en dat android eerst wat geheugen moet vrijmaken voor nieuwe apps?AugmentoR schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 00:27:
Vreemd iets met Quadrant: de I/O test 1/4 (filesystem writes) duurt soms echt dik twee minuten, maar soms gaat het wel snel (20 sec), test 3/4 DB-writes gaan dan ook langzamer. Meteen na formatteren interne SD en reset is het niet verholpen, raar toch?. Score iets van 880 overigens, stock firmware..
Uitzending-gemist app heb ik geprobeerd (via post in android-software forum geloof ik) maar werkte niet...
Ga gewoon voor de Galaxy S. Imo de enige aspect die de Desire boven de SGS uitsteekt is de gebruikersinterface. Maar dat is subjectief. Later zullen rombakkers toch met een Sense rom voor de SGS komen dus...Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:14:
Ik ben al enkele weken zwaar aan het twijfelen tussen een HTC desire en de galaxy S.
Zouden jullie mij kunnen vertellen wat voor jullie de doorslag was om voor de galaxy S te gaan?
Verwijderd
Vraag: Het ontgrendelen van het scherm kan dmv een simpele beweging of via een eigen patroon. Is er ook een app waarmee je je telefoon kan ontgrendelen dmv een een code?
Verwijderd
De andere kant hoort die toon als het goed is niet. Had het 1x tijdens een gesprek en vroeg toen of die iets gehoord had. Hij had niks gehoord terwijl ik keihard die sms toon hoorde. Gen probleem dus imo.Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 01:40:
Vandaag was ik an het bellen tijdens het gesprek kreeg ik een sms binnen, het toontje gaat dwars door het gesprek heen. Zou dit opgelost worden in de nieuwe software of zou dit normaal zijn bij dit toestel? Heb het hier al eens voorbij zien komen maar kon het zo snel niet meer vinden.
Verwijderd
Ik heb hem sinds gister en het is een super fijne toestel joh!
werkt lekker
alleen
@whatever ik heb xxjf3
je zei dat er een update was voor de toestel.
alleen moest je telefoon daarvoor simlockvrij zijn?
en als ik de nieuwe installeer zijn me apps dan weg ?
werkt lekker
alleen
@whatever ik heb xxjf3
Zijn er mensen hier die de Invisible shield hebben besteld via Zagg voor hun Galaxy S?
Ik heb hem namelijk binnen gekregen, maar die vorm komt helemaal niet overeen
[mbr]*knip* (daar hebben we het TR-knopje voor uitgevondenVerwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:29:
Ik heb hem sinds gister en het is een super fijne toestel joh!
werkt lekker
alleen
@whatever ik heb xxjf3
Edit: 32Gb kaartje binnen via Ebay (China) voor 25 euro.. kan vooruit.
Edit2: I now..was het gezeur beu.
[ Voor 39% gewijzigd door silitek op 13-08-2010 19:14 ]
Tubes....It's what make music music!
OT: Welke class is dit kaartje en kan je ebay link delen?silitek schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:14:
[...]
*knip*
[ Voor 26% gewijzigd door BastiaanN op 13-08-2010 12:03 ]
Of je registreert gewoon even... Het is geen verkeerd forum om geregistreerd te zijnALPACINO schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 21:43:
[...]
Kan iemand het bestand van lagfix ergens anders uploaden want ik mag niets download van xda![]()
Rooten is gelukt maar het lijkt alsof mijn phone nu als sneller is geworden iets met psychologie blabla bla
Zo dat is goedkoop! De goedkoopste in NL is 59 euro.silitek schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:14:
[...]
Zaten er nog verzendkosten bij? Hoe lang duurt het verzenden? Ik denk dat ik 'm ook ga halen
Was ook al opzoek naa zo'n 32GB kaartje.
Tijd voor een mini inkoopactie dan
Tijd voor een mini inkoopactie dan
Linkje naar het 32 Gb kaartje op E-Bay? 
Te trage reactie
Te trage reactie
[ Voor 21% gewijzigd door The Wizard op 13-08-2010 11:57 ]
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Deze: Goedkoop 32GbOrcie schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:38:
[...]
OT: Welke class is dit kaartje en kan je ebay link delen?
Welke Class weet ik niet. Interreseerd me ook niet voor die centen.
13 dagen verzendtijd totaal !
Edit: Video 720p en foto's doen het probleemloos zal wel Class 4 zijn dan.
[ Voor 7% gewijzigd door silitek op 13-08-2010 12:01 ]
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Memory kaartjes
class 2 - minimaal 2 Mb/s (MP3 ,DIVX , games en data)
class 4 - minimaal 4 Mb/s (Video 720p, Foto's < 12 Megapixels)
class 6 - minimaal 6 Mb/s (Video 1080p foto's > 12 Megapixel
Wil je alleen boeken en MP3 en foto's erop zetten heb je aan een class 2 genoeg.
Wil je gewoon MP4 ,720P filmen of bekijken raad ik class 4 aan of 6.
Dit ook soms de reden dat bij het filmen met class 2 filmpjes soms een hikje hebben.
Mijn advies na veel gezoek en forums en via xda site is een class 4 een must als je
alles wil gebruiken voor je galaxy.
class 6 is leuk maar niet nodig en duurder.
class 8 en 10 zijn een overkill en is niet nodig.
Wil je alleen boeken en MP3 en foto's erop zetten heb je aan een class 2 genoeg.
Dit ook soms de reden dat bij het filmen met class 2 filmpjes soms een hikje hebben.
Mijn advies na veel gezoek en forums en via xda site is een class 4 een must als je
Net voor het eerst in een week een freeze(achtig-iets) gehad. Vanochtend wifi uitgezet, op een gegeven moment merkte ik dat het nog aan het uitgaan was (aldus de WiFi-settings), kon WiFi verder niet meer aan of uit zetten. Dus maar het toestel uit. Shutdown-geluidje klonk, toen ik net de telefoon uit mijn zak haalde zag ik dat het scherm nog aanstond (op het home-scherm), de telefoon reageerde verder nergens meer op (behalve dus uitzetten via langdurig drukken op de powerknop). Net weer opgestart, WiFi stond aan, telefoon doet het verder wel weer normaal.
Ben benieuwd of ik het nog eens kan reproduceren.
Ben benieuwd of ik het nog eens kan reproduceren.
Verwijderd
Even een vraagje. Als ik mijn fotoalbum open, een foto selecteer en op "delen "druk , vind ik geen Facebook tussen de opties. Weet iemand hoe ik dat kan activeren?
Ik had ook geregistreerd maar kreeg heel laat een bevestigingsmail maar ik heb kunnen downloaden maar nog niet toegepast, vond rooten veel makkelijkerMaarten21 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:45:
[...]
Of je registreert gewoon even... Het is geen verkeerd forum om geregistreerd te zijn
Misschien moet je eerst facebook programma installeren en verschijnt het daarna in je lijst van te delen programmas?Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 12:21:
Even een vraagje. Als ik mijn fotoalbum open, een foto selecteer en op "delen "druk , vind ik geen Facebook tussen de opties. Weet iemand hoe ik dat kan activeren?
[ Voor 54% gewijzigd door Relief2009 op 13-08-2010 12:57 ]
32GB heb ik nog niet gezien met een klasse hoger dan 2.Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:59:
Memory kaartjes
Klasse 4 of 6 gaat tot 16GB.
Als ik filmpjes maak dan neem ik die wel op op het interne geheugen
Weet je misschien ook hoe snel het interne geheugen is? Standaard divx-en en andere mp4-achtige video's spelen zonder problemen van mijn class 2 kaartje, maar ik heb een mkv van Pixar's Presto in 720p en die hakkelt bij afspelen, zowel vanaf het interne geheugen als vanaf de SD-kaart. Ik vermoed overigens dat RockPlayer de schuldige is (de video heeft bij het afspelen ook erg veel artifacten, die ik op de pc of mijn popcornhour niet heb).Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:59:
Memory kaartjes
mVideoplayer speelt alle avis perfect af met ondertiteling bij mij. Ik heb ook al gehoord van problemen met Rockplayer dus wss ligt het daar dan aan.
Verwijderd
Bij mij spelen zelfs mp3's soms wat schokkerig vanaf de interne sd...deepbass909 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:04:
[...]
Weet je misschien ook hoe snel het interne geheugen is? Standaard divx-en en andere mp4-achtige video's spelen zonder problemen van mijn class 2 kaartje, maar ik heb een mkv van Pixar's Presto in 720p en die hakkelt bij afspelen, zowel vanaf het interne geheugen als vanaf de SD-kaart. Ik vermoed overigens dat RockPlayer de schuldige is (de video heeft bij het afspelen ook erg veel artifacten, die ik op de pc of mijn popcornhour niet heb).
Dat had ik soms als ik tegelijkertijd iets opende of bv een nieuwe app installeerde.Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:13:
[...]
Bij mij spelen zelfs mp3's soms wat schokkerig vanaf de interne sd...
Met de (one click) lagfix is dat compleet verholpen
Verwijderd
Ik heb de lagfix ook gedaan (quadrant ~2100), maar het blijft nog steeds wel eens voorkomen.Maarten21 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:32:
[...]
Dat had ik soms als ik tegelijkertijd iets opende of bv een nieuwe app installeerde.
Met de (one click) lagfix is dat compleet verholpen
Ja ik heb hem(wel de full body versie) en hij past perfect bij mij.. alle uitsnijdingen komen op de juiste plaats dus weet niet wat jou probleem is, waar komt het niet overeen?Capa schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:12:
Zijn er mensen hier die de Invisible shield hebben besteld via Zagg voor hun Galaxy S?
Kan je niet even testen hoe snel het is?silitek schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:58:
[...]
Deze: Goedkoop 32Gb
SD Card Speed Tester for Android
[ Voor 3% gewijzigd door HaTe op 13-08-2010 13:48 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Mijn gel case is binnen. Ziet er best goed uit en past perfect, de achterkant voelt nu ook iets stroever aan zodat je met vettige handen niet meteen het gevoel krijgt dat de SGS uit je handen glibbert. Enig echt nadeel is dat het power knopje niet heel goed in te drukken is, de volume knop is prima maar een iets gevoeligere power knop vind ik wel handig om hem snel op standby te kunnen zetten.
De komende tijd maar even testen dan kan ik altijd nog zien of ik het echt fijn vind of niet
De komende tijd maar even testen dan kan ik altijd nog zien of ik het echt fijn vind of niet
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Het is een class 4 volgens mijHaTe schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:48:
[...]
Kan je niet even testen hoe snel het is?
(Compliant with the SD Specification Version 2.00 = class 4)
Lucky Goldstar
See for yourselfwebcrtor schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:44:
[...]
Ja ik heb hem(wel de full body versie) en hij past perfect bij mij.. alle uitsnijdingen komen op de juiste plaats dus weet niet wat jou probleem is, waar komt het niet overeen?
Fototje!
Boven en onderkant zijn afgerond.
Geen opening voor de Home knop.
Lijk mij meer voor de AT&T versieCapa schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:09:
[...]
See for yourself
Fototje!
Zo te zien heb je een versie voor één van de Amerikaanse Galaxy S releases te pakken. Zelfde hardware, ander uiterlijk. Weet je zeker dat je wel de goed hebt besteld en niet toevallig die uit de link?Capa schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:09:
[...]
See for yourself
Fototje!
Voor dit bedrag zou ik toch maar voorzichtig zijn, lijkt mij (nog) niet te kunnen voor 32G kaartje.silitek schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:58:
[...]
Deze: Goedkoop 32Gb
zie ook: http://androidforums.com/...flash-tf-memory-card.html
Propane schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 14:25:
[...]
Zo te zien heb je een versie voor één van de Amerikaanse Galaxy S releases te pakken. Zelfde hardware, ander uiterlijk. Weet je zeker dat je wel de goed hebt besteld en niet toevallig die uit de link?
Verwijderd
Ik hoop niet dat de vraag al voorbij is gekomen.
Maar ik heb sinds een maand of wat een Galaxy S. Erg tevreden mee.
Alleen gister ging er even wat fout. Ik stuurde 3 smsjes naar dezelfde persoon (persoon A).
2 smsjes kwamen bij een andere persoon. (persoon B )
en 1 smsje is (voor zover mij bekend) nergens aangekomen.
Ligt dit nou aan mijn telefoon, of eerder aan de provider? (Vodafone)
Mvg,
Rick
Maar ik heb sinds een maand of wat een Galaxy S. Erg tevreden mee.
Alleen gister ging er even wat fout. Ik stuurde 3 smsjes naar dezelfde persoon (persoon A).
2 smsjes kwamen bij een andere persoon. (persoon B )
en 1 smsje is (voor zover mij bekend) nergens aangekomen.
Ligt dit nou aan mijn telefoon, of eerder aan de provider? (Vodafone)
Mvg,
Rick
Heb hem sinds gisteren binnen. Gelijk maar even Quadrant gerunt, 912 score, dus wel ietsje beter dan de referentie aan de SGS, maar slecht genoeg om de lagfix wel uit te gaan voeren.
Ben er tot op heden erg blij mee.
Ben er tot op heden erg blij mee.
Rockplayer heb ik hetzelfde mee. Naar de native speler speelt geen geluid, maar het beeld is wel vloeiend zonder artifacten. Alleen wil het geluid niet in de native player. Iemand al een idee waar door dit komt?deepbass909 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:04:
[...]
Weet je misschien ook hoe snel het interne geheugen is? Standaard divx-en en andere mp4-achtige video's spelen zonder problemen van mijn class 2 kaartje, maar ik heb een mkv van Pixar's Presto in 720p en die hakkelt bij afspelen, zowel vanaf het interne geheugen als vanaf de SD-kaart. Ik vermoed overigens dat RockPlayer de schuldige is (de video heeft bij het afspelen ook erg veel artifacten, die ik op de pc of mijn popcornhour niet heb).
Dit is humor, ik heb de allergoedkoopste 16GB µSD kaart uit de pricewatch gepakt, depricewatch: Sandisk microSDHC 16GB Class 2, test ik hem, haalt hij minimaal 6MB/s, of te wel class 6 snelheidHaTe schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 13:48:
[...]
Kan je niet even testen hoe snel het is?
Dat ligt zo goed als zeker aan je bronbestanden. Ik heb 3 films op m'n telefoon staan, die het alle 3 probleemloos doen in de standaard speler (maar zonder ondertiteling helaas... misschien mVideoplayer eens installeren), maar ik heb ook 1 bestand al gehad, waarbij ik geen geluid had. Helaas zijn gedownloade (foei, DeepBass909 dat mag toch helemaal niet...Orcie schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:21:
[...]
Rockplayer heb ik hetzelfde mee. Naar de native speler speelt geen geluid, maar het beeld is wel vloeiend zonder artifacten. Alleen wil het geluid niet in de native player. Iemand al een idee waar door dit komt?
Ik heb net mVideoplayer geïnstalleerd, en die werkt echt super! 720p mkv bestand wordt zonder problemen met beeld en geluid afgespeeld (damn wat is dat scherp, dit is op de telefoon zelfs een betere resolutie dan m'n eigen grote tv heeft
[ Voor 49% gewijzigd door deepbass909 op 13-08-2010 16:17 ]
Downloaden van films en muziek is legaal in Nederland. Laat je niet gek maken door Breindeepbass909 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:57:
[...]
Dit is humor, ik heb de allergoedkoopste 16GB µSD kaart uit de pricewatch gepakt, depricewatch: Sandisk microSDHC 16GB Class 2, test ik hem, haalt hij minimaal 6MB/s, of te wel class 6 snelheidDat is nog eens big bugs for your money
(en dus een aanrader).
[...]
Dat ligt zo goed als zeker aan je bronbestanden. Ik heb 3 films op m'n telefoon staan, die het alle 3 probleemloos doen in de standaard speler (maar zonder ondertiteling helaas... misschien mVideoplayer eens installeren), maar ik heb ook 1 bestand al gehad, waarbij ik geen geluid had. Helaas zijn gedownloade (foei, DeepBass909 dat mag toch helemaal niet...) films lang niet altijd evengoed gecodeerd, waardoor een beetje kritische speler er al snel moeite mee heeft...
I know, ik heb het beste voor met artiesten en filmmakers en dingen die ik echt goed vind koop ik ook gewoon. Vandaar ook m'n
Brein geeft mij juist reden om te downloaden, dan heb ik tenminste geen last van die irritante filmpjes over illegaal kopiëren die je niet kan skippen
Ik heb trouwens wel een nadeel van de openheid van Android market gemerkt... Je ziet bij bepaalde apps letterlijk de bomen door het bos niet meer
offtopic:
(waarom moet dat er zo ingepepert worden bij legaal gekochte media? In Engeland hadden ze een betere campagne, waar de acteurs en filmmakers je juist bedankte voor het kopen van de dvd's).
(waarom moet dat er zo ingepepert worden bij legaal gekochte media? In Engeland hadden ze een betere campagne, waar de acteurs en filmmakers je juist bedankte voor het kopen van de dvd's).
Ik heb trouwens wel een nadeel van de openheid van Android market gemerkt... Je ziet bij bepaalde apps letterlijk de bomen door het bos niet meer
Dit topic is gesloten.
![]()