Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:06

WTM

Verwijderd schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 23:30:
Qua GPS ligt het zeker niet aan de hardware.. Mijn GPS werkt perfect (gebruik my tracks). De hele route klopt, waarschijnlijk zo'n 10 meter afwijking soms, maar dat heeft mijn GPS in de auto ook (wordt automatisch gecorigeerd door de software overigens).

Maar even wat anders, ook al eerder gevraagd.. Ik kan de telefoon in de auto niet opladen. Hij doet wel alsof hij laadt (batterij veranderd in laden-tekentje) maar ondertussen loopt de batterij nog steeds leeg. Heb nu 2 verschillende USB cigarettenaanstekers geprobeerd.. Iemand anders hier ook last van?
Bij mij idem.

Heb vandaag 6 uur navigatie in de auto aangehad. Je ziet 'm wel laden en duidelijk krijgt hij wel stroom (anders was hij wel leeg) maar het lijkt wel of hij meer verbruikt dan dat hij binnenkrijgt en heel langzaam zo de batterij leeg haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg; tethering met de SGS:

Het kan draadloos, maar dat wil ik niet. (Ik heb ook nog een muis met een draad, noem het nostalgie, maar draadloos tetheren wil ik nie.)
Is de andere optie gewoon je foon aan het USBdraadje hangen en als verbinding "PC internet" pakken, of werkt dat juist de andere kant op (volgens mij ook niet, want de appstore wordt er echt niet sneller van als ik slecht mobiel bereik heb).
Alle andere googlesearches komen uit op wifi tethering..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:12:
[...]

Ik vroeg trouwens af hoe het kopen van apps in de marketplace er aan toe gaat. Betaal je met creditcard, of zijn er vouchers net als met iTunes ?
Je kan met Google checkout betalen = cc ;) (nog?) geen vouchers helaas.

Je kan ook hier en hier even kijken.
Veel apps vind je ook makkelijk terug in de Market (op je gsm)
En je kan natuurlijk gewoon ff Google gebruiken om naar apps voor Android te zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-08 19:05
Hallo,

Heb reeds op dit onderwerp gezocht maar helaas niets over gevonden...

Ik heb namelijk al tweemaal gehad (gisteren wederom) dat de bovenste helft van de Galaxy om onverklaarbare reden erg warm wordt.. de gsm reageert dan totaal niet, ook niet op aansluiten van de lader etc. Enige manier is om de accu te verwijderen en hem te laten afkoelen; de accu zelf is normaal warm, het is iets in de gsm zelf die deze warmte genereert. Hij werkt wel als je de accu eruit hebt gehaald en direct weer aansluit... het booten gaat vlot maar zodra je je pincode moet invoeren gaat alles zeer slooooooom totdat hij genoeg is afgekoeld.

Eerste keer gebeurde dit in de nacht, ik had de gsm weggelegd met zo'n 75% accu en amper 5 uur later was ie katsleeg. Laatste keer weet ik nog dat ik Bluetooth had aangezet maar verder niets. Het moest wel net gebeurd zijn want ik was pas zo'n 10% power kwijt. Ik kan het probleem dus niet simuleren.

Iemand dit ook al eens meegemaakt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

KneoK

Not in a million lightyears

porto33 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 03:11:
Hallo,

Heb reeds op dit onderwerp gezocht maar helaas niets over gevonden...

Ik heb namelijk al tweemaal gehad (gisteren wederom) dat de bovenste helft van de Galaxy om onverklaarbare reden erg warm wordt.. de gsm reageert dan totaal niet, ook niet op aansluiten van de lader etc. Enige manier is om de accu te verwijderen en hem te laten afkoelen; de accu zelf is normaal warm, het is iets in de gsm zelf die deze warmte genereert. Hij werkt wel als je de accu eruit hebt gehaald en direct weer aansluit... het booten gaat vlot maar zodra je je pincode moet invoeren gaat alles zeer slooooooom totdat hij genoeg is afgekoeld.

Eerste keer gebeurde dit in de nacht, ik had de gsm weggelegd met zo'n 75% accu en amper 5 uur later was ie katsleeg. Laatste keer weet ik nog dat ik Bluetooth had aangezet maar verder niets. Het moest wel net gebeurd zijn want ik was pas zo'n 10% power kwijt. Ik kan het probleem dus niet simuleren.

Iemand dit ook al eens meegemaakt??
Nee, maar dit zou ik nog een dag of twee aanzien en dan terug naar de winkel ermee als het nog vaker gebeurt. Dit is zeker niet normaal. Tijdens het laden mag de telefoon best warm maar zeker niet traag worden. Als dit ook gebeurt als de telefoon niet aan de lader zit dan is er iets niet goed, zeker niet als je zelfs de accu moet verwijderen om het toestel weer normaal te gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door KneoK op 11-08-2010 07:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 02:27:
[...]

Je kan met Google checkout betalen = cc ;) (nog?) geen vouchers helaas.

Je kan ook hier en hier even kijken.
Veel apps vind je ook makkelijk terug in de Market (op je gsm)
En je kan natuurlijk gewoon ff Google gebruiken om naar apps voor Android te zoeken ;)
Je kan ook een voucher kopen zie
https://www.3vcash.nl/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet meer in welke van de 4 forums deze tip is gegeven maar er stond dat oude sim-kaartjes nieuwe netwerk diensten van providers niet altijd ondersteunen. Ik heb een nieuwe sim-kaart aangevraagd bij T-mobile aangezien die van mij bijna 10 jaar oud is. Gisteren ontvangen, geactiveerd en in mijn telefoon gestopt en mijn ontvangst thuis knalde meteen omhoog! Helemaal super, dus voor degeen die de tip gaf... THNX!

Ow, van de week ook LauncherPro uitgeprobeerd nav de posts hier. Ben niet heel erg onder de indruk, de standaard snelheid van de GS is dermate hoog dat de snelheid van LauncherPro nauwelijks opvalt. Daarnaast vindt ik zelf (smaken verschillen) de normale layout mooier dan van LP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 22:13
Kan iemand mij vertellen hoe je Wireless network uitschakeld voor gebruik bij de GPS? Ik zie iedereen zeggen dat ze het hebben uitgeschakeld, maar zo snel als ik Tracks, Maps of Sygic start en ik switch naar het homescreen, zie ik dat Wifi gewoon aangezet is. Zet ik Wifi uit, dan ben ik meteen de fix kwijt en een paar sec later staat Wifi weer vrolijk aan en heeft ie een fix. Ik krijg het op geen enkele mogelijkheid uit. Natuurlijk heb ik het vinkje uitstaan.

[ Voor 8% gewijzigd door jordy5 op 11-08-2010 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyMan
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-10-2021
Maarten21 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:12:
[...]

Nu met de one-click-root en one-click-lagfix is het ook bijna onmogelijk om de lagfix fout te doen...

One click root:
http://www.addictivetips....9000-with-a-single-click/

One click lagfix:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=749495

Ik ben juist meer huiverig voor flashen :P

edit: link gefixt
Ik heb de one-click root gedaan en die werkte perfect, daarna de lagfix maar niet de one-click-lagfix, als je het artikel even verder leest kan dat met een update.zip. Wel wat probleempjes gehad omdat het scherm helemaal zwart bleef en het toestel in eerste instantie niet meer opstartte, toen even terug gegaan naar de default instellingen van Samsung en nogmaals de lagfix512 (had eerst de lagfix1024 gebruikt) erover heen. Mijn Galaxy draait nu geweldig!! Alles reageert echt snel nu en met quadrant kom ik nu met scores van rond de 2200 en hoger. Kortom... ik vind deze lagfix een aanrader!! En zonder de fix kwam ik met quadrant niet boven de 900 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenlung
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-03-2022
jordy5 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:16:
Kan iemand mij vertellen hoe je Wireless network uitschakeld voor gebruik bij de GPS? Ik zie iedereen zeggen dat ze het hebben uitgeschakeld, maar zo snel als ik Tracks, Maps of Sygic start en ik switch naar het homescreen, zie ik dat Wifi gewoon aangezet is. Zet ik Wifi uit, dan ben ik meteen de fix kwijt en een paar sec later staat Wifi weer vrolijk aan en heeft ie een fix. Ik krijg het op geen enkele mogelijkheid uit. Natuurlijk heb ik het vinkje uitstaan.
ik heb exact het zelfde , en ook nog geen oplossing gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcieMars
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 15:16
AugmentoR schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:07:

Dat KIES is overigens, zoals vaker vermeld, echt een gedrocht: Meest recente download van samsung (1.5.1) was corrupt, vroegere versie geinstalleerd (1 uur), updates (1.5 uur), en pas op de derde usb-connector deed 'ie het (overige poorten bleek MTU niet goed geinstalleerd, handmatig drivers updaten werkte niet). Dus als tip als de connectie niet werkt terwijl de installatie goed ging: probeer eens andere usb-poort(en).

Synchronisatie van m'n outlook agenda werkt nu wel met KIES, maar merk dat heel veel afspraken en verjaardagen bij iedere synchonisatie opnieuw worden ingevoegd, iemand hier al een oplossing voor? Heb inmiddels alles 5-dubbel staan... Het is wel essentieel dat de synchronisatie van m'n agenda werkt, als zelfstandig ondernemer staat 'ie doorgaans boordevol. Misschien weet iemand een betere (betaalde) app om dit te regelen? Of is (hosted)-exchange de enige juiste oplossing? E-mail hoef ik niet via dit ding te regelen...

Heb 'm overigens nog steeds op standaard firmware lopen (zonder teveel lag-problemen, al is de GPS bagger, ook na *#*#1472365#*#* edits), is er een redelijke kans dat Samsung dat netjes via KIES gaat updaten binnen een maand of twee, of toch beter rooten en JM5 erop?

Klinkt als veel geklaag, maar op GPS en KIES na is het een super-telefoon hoor :)
Ik heb JM5 er direct op gezet (heb ' m net 2 dagen), verder geen fixes nog en dat werkt tot nog toe prima.
Je kunt direct met je exchange server koppelen dan heb je geen pc als tussenstap nodig. Wel nog een probleem als je in de agenda een gebeurtenis plaatst, die komt niet in exchange, andersom wel. Heeft geloof ik met "meeting req" vs "event" te maken, heb ik ergens gelezen maar kan het niet meer vinden :(

Kies heb je verder niet nodig als de driver eenmaal werkt ;) GPS gisteren in de auto getest, werkt ook prima bij mij. Battery life blijft de enige klaagfactor maar ja ik kom van een primitieve nokia 8)

[ Voor 3% gewijzigd door MarcieMars op 11-08-2010 09:45 . Reden: typo & gps ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:23
Zenlung schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:31:
[...]

ik heb exact het zelfde , en ook nog geen oplossing gevonden.
Hier hetzelfde. Soms gaat bluetooth ook plotseling aan of dit in de combinatie met gps is kan ik niet zo snel zeggen. Het lijken mij typisch kinderziekten. Ik draai stockfirmware XXJF3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:04
Hoi,

Normaliter ben ik niet zo weg van Samsung, maar dit mobieltje trok wel mijn aandacht. :+
Ik wil hem als los toestel zonder simkaart aanschaffen. Kan iemand mij het volgende vertellen?

1) kan je je contacten met fotos en al goed synchroniseren met Microsoft Outlook 2010 (32-bit/64-bit)?
2) kan je hierop chatten met msn messenger?
3) is het makkelijk om een webmail op een website op te stellen?
4) is er ook een versie met Engelse Android te koop?
5) waar wordt de 16GB versie als los toestel verkocht?...ik vind alleen maar 8GB versie op internet

De 1e 3 punten zijn voor mij het belangrijkst, daar ik ook op vakantie daar gebruik van ga maken.
Dank voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:47:
[...]

Als het goed is kan je die vinden bij Samsung Apps, wat ook weer een app is op je telefoon.
Zijn de Facebook apps niet tijdelijk uit de market gehaald omdat de laatste update zo'n ongelovelijke accu vreter was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020

Hazurr

wannabe

LaptopRookie schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:54:
Hoi,

Normaliter ben ik niet zo weg van Samsung, maar dit mobieltje trok wel mijn aandacht. :+
Ik wil hem als los toestel zonder simkaart aanschaffen. Kan iemand mij het volgende vertellen?

1) kan je je contacten met fotos en al goed synchroniseren met Microsoft Outlook 2010 (32-bit/64-bit)?
5) waar wordt de 16GB versie als los toestel verkocht?...ik vind alleen maar 8GB versie op internet

De 1e 3 punten zijn voor mij het belangrijkst, daar ik ook op vakantie daar gebruik van ga maken.
Dank voor de info.
1) Geen idee.
2) Daar is een app voor :7
3) Ja maar leuk is een ander ding, het scherm is en blijft kleiner dan die van een pc.
4) Ga naar Instellingen -> Invoer -> Taal
5) Zover ik weet alleen via providers, maar 8 GB is voor de meesten zat.

Pessimism is the foundation of survival

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

]Ja, met de Samsung software Kies. Gaat op zich prima, al is kies een baggerprogramma. Je kunt ook je contacten syncen met gmail

Ja

Ja, heul makkie!

Mwah, die is er in ieder geval akkiemakkie op te zetten, software is sowieso makkelijk aan te passen

16gb is nu (nog) vodafone only, maar niet gesimlocked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die problemen hebben met de batterij.. Er is een 3200mAh batterij. Voordeel is dat je een dikke batterij hebt.. Nadeel is dat je dan ook direct een echt enorm-verschrikkelijk lelijke telefoon hebt :F

Echt bijna lachwekkend dat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet me denken aan de Nokia 6250, ook zo'n dik bouwvakkersveval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 22:13
Orcie schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 09:43:
[...]

Hier hetzelfde. Soms gaat bluetooth ook plotseling aan of dit in de combinatie met gps is kan ik niet zo snel zeggen. Het lijken mij typisch kinderziekten. Ik draai stockfirmware XXJF3.
Als we 3G/Wireless GPS positie bepaling niet uit kunnen zetten, kan ik ook niet testen of alleen GPS beter werkt en die misschien de problemen verhelpt. Tenzij iemand dus wel het voor elkaar gekregen heeft, gezien sommige dit hier beweren en op andere fora's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:55
jordy5 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:47:
[...]

Als we 3G/Wireless GPS positie bepaling niet uit kunnen zetten, kan ik ook niet testen of alleen GPS beter werkt en die misschien de problemen verhelpt. Tenzij iemand dus wel het voor elkaar gekregen heeft, gezien sommige dit hier beweren en op andere fora's
Wifi kun je via instellingen uitzetten en dan in vliegtuigmodus en je houdt alleen GPS over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik trouwens, gebruik makend van swype, accenten op letters krijgen?
Døs, áls ik ga skiën, dat ik dan garçon kan typen, zeg maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBeetle
  • Laatst online: 02-09 10:41
Kies pakt niet het juiste email veld in outlook (2007) voor de contacts sync. Waar ik in outlook gewoon een voornaam.achternaam@bedrijf.com onder het kopje email zie staan, zie ik bij de waarde die Kies aangeeft een soort van AD string staan (/O=bedrijf/ou=Regio) etc. Deze laatste waarde kan ik trouwens NERGENS terug vinden in mijn outlook contacts...

Is er een mogelijkheid om Kies te vertellen wat er gesynct moet worden op veld niveau? Of is er een andere manier om contacts uit Outlook te syncen, zonder gmail of zo te hoeven gebruiken? Rechtstreeks exchange is ook geen optie, omdat die mijn externe contacts niet bevat.

Echt, Samsung valt echt zwaar door de mand met dat gedrocht genaamd Kies...

Edit - Nog een lekkere:
Initiele Load Outlook -> Galaxy S. Gaat aardig (behalve mail adres)
Kennelijk vind Kies dat dingen anders opgeslagen moeten worden en brengt lay out wijzigingen aan

2e run sync... alle wijzigingen op de foon worden in outlook toegepast.

Ik had echt nooit verwacht dat ik na de aanschaf van mn SGS zou terug verlangen naar WinMo en activesync

[ Voor 26% gewijzigd door DaBeetle op 11-08-2010 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Iemand hier last van een uitvallende interne sd-kaart?

Ik kreeg een paar dagen terug ineens de melding 'interne sd-kaart is onverwacht verwijderd'. Toen ik in het sd-kaart en telefoonopslag menu ging kijken stond er onder interne sd-kaart 'niet beschikbaar'. Na een reboot was het weer gefixed, heb het daarna niet meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een flip case uit Korea ontvangen voor zo'n 7 euro.

Binnen een week ontvangen, ziet er goed uit, telefoon prima beschermd, alle knoppen perfect te bereiken. Eén nadeeltje, het lijkt erop dat het geen echt leer is. Desondanks vindt ik de case perfect voor gebruik.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:18:
[...]

Doet me denken aan de Nokia 6250, ook zo'n dik bouwvakkersveval!
dat is gewoon echt een koelkast op schaal :O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:54:
Bij woorden die je hebt toegevoegd doet hij dat automatisch, dus je zal 1x de woorden met accent 'los' moeten typen (accenten kan je vinden als je je vinger lang op een bepaalde letter houdt). Als je vervolgens een spatie na dat woord zet is het woord toegevoegd aan je woordenboek. Stel dat je dus 'áls' hebt toegevoegd krijg je als je over 'als' swyped als het goed is zo'n kadertje met suggesties, waar dan behalve 'als' ook 'áls' in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:19:
[...]

Bij woorden die je hebt toegevoegd doet hij dat automatisch, dus je zal 1x de woorden met accent 'los' moeten typen (accenten kan je vinden als je je vinger lang op een bepaalde letter houdt). Als je vervolgens een spatie na dat woord zet is het woord toegevoegd aan je woordenboek. Stel dat je dus 'áls' hebt toegevoegd krijg je als je over 'als' swyped als het goed is zo'n kadertje met suggesties, waar dan behalve 'als' ook 'áls' in staat.
Dank, ik stopte de hele tijd bij het andere karakter (zoals getal of hekje)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 17:10
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:12:
Voor mensen die problemen hebben met de batterij.. Er is een 3200mAh batterij. Voordeel is dat je een dikke batterij hebt.. Nadeel is dat je dan ook direct een echt enorm-verschrikkelijk lelijke telefoon hebt :F

[video]

Echt bijna lachwekkend dat..
Hahaha, en dan zit je met al die lege ruimte onder die kap. Ze hadden beter die accu veel groter kunnen maken om zo de hele kap te kunnen vullen, dan heb je zo 10000mAh. Maarja, dan weegt ie waarschijnlijk een kilo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Maarten21 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:12:
[...]

Hahaha, en dan zit je met al die lege ruimte onder die kap. Ze hadden beter die accu veel groter kunnen maken om zo de hele kap te kunnen vullen, dan heb je zo 10000mAh. Maarja, dan weegt ie waarschijnlijk een kilo.
Dan wordt het moeilijk om hem er in te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:27
Cyberpope schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:33:
Ik lees hier nu diverse mensen die zeggen dat ze geen enkele last van de GPS hebben.
Zou het mogelijk zijn voor die mensen om met My Track eens ergens een 4 minuten stil te staan of klein rondje te lopen en dan de track hier te posten.. ben dan erg benieuwd hoedat hun goede GPS het doet.
Ik heb rijles gehad en heb de SGS op het dashboard gelegd.
Resultaat
Ik vind het best goed :)

[ Voor 5% gewijzigd door HaTe op 11-08-2010 12:36 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HaTe schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:35:
[...]

Resultaat
Heb je hem zelf in 2 delen gemaakt, of is dat ontstaan doordat de verbinding even wegviel? Bij mij was dat laatste namelijk het geval, en dan krijg je een rare vertekening van je snelheidsprofiel e.d. in je track.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
HaTe schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:35:
[...]

Resultaat
Ik hoop dat je in het echt niet zo rijdt (door huizen, spontaan afslaan terwijl je op een provinciale weg bevindt) want anders krijg je papiertje nooit :+

Ik heb net ook geklaagd bij Samsung over GPS, alsnu meer mensen dat doen kunnen we meer bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Volgens mij weet je niet wat een voucher is ;)

Waar jij hier naar linkt, is een prpaid cc die je kan gebruiken voor aankopen op i-net waar betaling met een cc mogelijk is.
Dat is dus iets heel anders dan een voucher (zie Wikipedia omschrijving)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

De GPS doet het bij mij eerlijk gezegd erg goed. Heb er amper problemen mee, maar ik zal het nog een keer proberen met 3G/WiFi uit..

Hmm ja ik zie het probleem nu :-(

[ Voor 15% gewijzigd door Thomas op 11-08-2010 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Degene die ondanks de oerlelijke batterijcover erover dachten die extended battery te kopen van t filmpje hierboven....think again! Ze zijn een scam: http://mobilitydigest.com/whats-wrong-with-this-picture/

gepost met mn galaxy s

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 09:45
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 00:59:
Zeg; tethering met de SGS:

Het kan draadloos, maar dat wil ik niet. (Ik heb ook nog een muis met een draad, noem het nostalgie, maar draadloos tetheren wil ik nie.)
Is de andere optie gewoon je foon aan het USBdraadje hangen en als verbinding "PC internet" pakken, of werkt dat juist de andere kant op (volgens mij ook niet, want de appstore wordt er echt niet sneller van als ik slecht mobiel bereik heb).
Alle andere googlesearches komen uit op wifi tethering..
http://www.androidworld.n...p-van-week-31-pdanet.html

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 15:15

Tim Schuhmacher

abasios

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:54:
Dat kan ook swypend wel, moet je even bij de Swype instellingen de help doorlezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Laatst online: 07:27
ALPACINO schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:46:
[...]

Ik hoop dat je in het echt niet zo rijdt (door huizen, spontaan afslaan terwijl je op een provinciale weg bevindt) want anders krijg je papiertje nooit :+

Ik heb net ook geklaagd bij Samsung over GPS, alsnu meer mensen dat doen kunnen we meer bereiken.
Dat gekras bij het begin komt omdat ik vergeten was uit te doen toen ik al in huis was. Dat het in 2 delen is gesplitst komt omdat ik bij berghuizen perongelijk de aan/uit knop had ingedrukt waardoor de verbinding werd verbroken en daarom moest is daar ook gekras.

Voor de rest lijkt het mij goed genoeg?

Alleen als ik nu in de tuin ga zitten, zit hij er wel 10 meter naast, ookal zegt hij zelf dat hij er 1 meter naast zit ofzo (dat rondje)

Maar als het beter kan, ga ik ook klagen :P Ik heb geen vergelijkingsmateriaal dus..

[ Voor 5% gewijzigd door HaTe op 11-08-2010 14:49 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertjuh88
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:55
Hebben jullie ook al midden IN een stad geprobeerd met GPS?
Ik heb het net gedaan op de fiets(kun je makkelijk door alle straatjes waar je met de auto niet mag komen...), mobiel in me hand met scherm naar boven(en met 1 hand sturen en remmen...)

Maar dit is echt schrikbarend! Ik wist niet dat er zulke rare wegen waren in Zwolle centrum! Of hoe ik gefietst heb:P

GPS: http://maps.google.com/ma...477.00048d8b6eecd2ee4ba35
Gereden: http://maps.google.nl/map....003389,0.011019&t=h&z=17

Total Distance: 4,64 km (2,9 mi)
Total Time: 20:15
Moving Time: 14:44
Average Speed: 15,76 km/h (9,8 mi/h)
Average Moving Speed: 18,90 km/h (11,7 mi/h)
Max Speed: 46,57 km/h (28,9 mi/h) ==>> Hoe doe ik dit in de stad?
Min Elevation: 41 m (135 ft)
Max Elevation: 80 m (261 ft)
Elevation Gain: 46 m (150 ft)
Max Grade: 8 %
Min Grade: -6 %
Recorded: wo aug 11 14:07:13 GMT+02:00 2010
Activity type: cycling

[ Voor 14% gewijzigd door woutertjuh88 op 11-08-2010 15:08 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig een programma, zodat ik gedownloade wallpapers kan converteren naar de juiste resolutie van de galaxy? deze is namelijk 960x854. Maar krijg dat met een normaal afbeeldingbewerkingsprogramma niet voor elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertjuh88
  • Laatst online: 09-09 20:55
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:05:
Weet iemand toevallig een programma, zodat ik gedownloade wallpapers kan converteren naar de juiste resolutie van de galaxy? deze is namelijk 960x854. Maar krijg dat met een normaal afbeeldingbewerkingsprogramma niet voor elkaar..
Paint, Photoshop?
Maar je kan gewoon een elke afbeelding pakken die je wilt.. Menu->Achtergrond->Galerij en dan kiezen en eventueel zeggen waar je op wilt inzoemen...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:13:

Binnen een week ontvangen, ziet er goed uit, telefoon prima beschermd, alle knoppen perfect te bereiken. Eén nadeeltje, het lijkt erop dat het geen echt leer is. Desondanks vindt ik de case perfect voor gebruik.

Yep die heb ik ook binnen. Ik had rubber case uit China besteld voor 5 euro maar vond ik geen goed kwaliteit en maakt telefoon ook wat lelijker daardoor. Maar met deze flip case ziet het veel beter uit.

Alleen heb ik een vraag: wat doen jullie met screen protector? Ik heb hem nog niet opgezet maar lijkt mij niet nodig aangezien scherm al krasbestendig is?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
DJkim schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:17:
[...]

Yep die heb ik ook binnen. Ik had rubber case uit China besteld voor 5 euro maar vond ik geen goed kwaliteit en maakt telefoon ook wat lelijker daardoor. Maar met deze flip case ziet het veel beter uit.

Alleen heb ik een vraag: wat doen jullie met screen protector? Ik heb hem nog niet opgezet maar lijkt mij niet nodig aangezien scherm al krasbestendig is?
Die screen protectors heb ik in de la geknikkerd. Heb je helemaal niet nodig zeker niet met deze case..:)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 15:33

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

woutertjuh88 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:49:
Hebben jullie ook al midden IN een stad geprobeerd met GPS?
Ik heb het net gedaan op de fiets(kun je makkelijk door alle straatjes waar je met de auto niet mag komen...), mobiel in me hand met scherm naar boven(en met 1 hand sturen en remmen...)

Maar dit is echt schrikbarend! Ik wist niet dat er zulke rare wegen waren in Zwolle centrum! Of hoe ik gefietst heb:P

GPS: http://maps.google.com/ma...477.00048d8b6eecd2ee4ba35
Gereden: http://maps.google.nl/map....003389,0.011019&t=h&z=17

Total Distance: 4,64 km (2,9 mi)
Total Time: 20:15
Moving Time: 14:44
Average Speed: 15,76 km/h (9,8 mi/h)
Average Moving Speed: 18,90 km/h (11,7 mi/h)
Max Speed: 46,57 km/h (28,9 mi/h) ==>> Hoe doe ik dit in de stad?
Min Elevation: 41 m (135 ft)
Max Elevation: 80 m (261 ft)
Elevation Gain: 46 m (150 ft)
Max Grade: 8 %
Min Grade: -6 %
Recorded: wo aug 11 14:07:13 GMT+02:00 2010
Activity type: cycling
Zo heel raar is het niet.
Als je het over smalle straatjes hebt waar je alleen met de fiets doorheen kunt, dan heb je het over straatjes van max 3 meter breed, maar wel met bebouwing tot een meter of 8 hoog?
In dat soort straatjes is de GPS-ontvangst altijd moeilijk. Mijn oude N78 had bijv. ook al volop moeite een wandeling door A'dam te volgen en verloor daar regelmatig z'n fix (deze wandeling ging door oud Amsterdam, dus vanaf de Zeedijk over o.a. de Oudezijdse Achterburgwal (aka de Wallen), Warmoesstraat naar de Jordaan). Dat is een stuk opener dan het centrum van Zwolle. Ik merk nu eerlijk gezegd ook hoe goed de ontvanger van de Nokia 5800xm is, want die heeft zelfs op de meest absurde moment een goede GPS fix (met skiën kon in m'n logs zelfs de slaloms volgen, terwijl de gsm in een binnenzak zat en ik meestal voorover gebukt op de ski's stond).

Als je je een beetje in de techniek achter GPS verdiept, is het sowieso een wonder dat het überhaupt werkt, maar dat terzijde.

De ontvanger moet met verschillende satelieten kunnen communiceren, niet alleen die recht boven je staan, maar ook die dichter bij de horizon staan. Hoe meer van die laatsten, hoe nauwkeuriger de plaatsbepaling wordt. In smalle straatjes is het vrijwel onmogelijk om van die satelieten nog iets te ontvangen, dus zal de bepaling vooral plaatsvinden met satelieten bijna recht boven je. Daardoor neemt de foutmarge gewoon enorm toe, ook al heb je genoeg satelieten voor een in theorie goede fix.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALPACINO schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 12:46:
[...]

Toen ik belde (over het pc-connecten) zeiden ze dat er al veel klachten binnen waren gekomen over Kies. :*)
En dat ze hard bezig zijn met het oplossen van de problemen.
Dus het totaal aantal klachten zal daar niet gering zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:05:
Gewoon met Photoshop.
Verhoudingen uitzetten, vervolgens 950x800 (Image Size).

Of zorgen dat de afbeelding of 950 breed is en >800 hoog, of 800 hoog en >950 breed.
Deze afbeelding vervolgens kopiëren. Nieuwe afbeelding/ pagina aanmaken van 950 bij 800.
Vervolgens de afbeelding erin plakken en eventueel verschuiven totdat je vindt dat 'ie goed staat.
(Opslaan als .png)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-08 19:05
KneoK schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 07:02:
[...]

Bedankt voor je reactie.

Nee, maar dit zou ik nog een dag of twee aanzien en dan terug naar de winkel ermee als het nog vaker gebeurt. Dit is zeker niet normaal. Tijdens het laden mag de telefoon best warm maar zeker niet traag worden. Als dit ook gebeurt als de telefoon niet aan de lader zit dan is er iets niet goed, zeker niet als je zelfs de accu moet verwijderen om het toestel weer normaal te gebruiken.
Ik zal het komende dagen in de gaten houden. Eerste keer was zo'n 3 weken geleden, dus als het zo sporadisch gebeurt als nu, heb ik er niet zoveel problemen mee. Ik zat te denken aan een programma of service die in de achtergrond actief blijft of juist niet goed wordt verwijderd door het geheugenmanagement en/of de geinstalleerde taskkiller. Ik ga mogelijk updaten naar JM5. Als het aan mijn rooted JG5 ligt met (externe) SD kaart lagfix, zou het met JM5 misschien ook al opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:07:
[...]

Gewoon met Photoshop.
Verhoudingen uitzetten, vervolgens 950x800 (Image Size).

Of zorgen dat de afbeelding of 950 breed is en >800 hoog, of 800 hoog en >950 breed.
Deze afbeelding vervolgens kopiëren. Nieuwe afbeelding/ pagina aanmaken van 950 bij 800.
Vervolgens de afbeelding erin plakken en eventueel verschuiven totdat je vindt dat 'ie goed staat.
(Opslaan als .png)
De juiste resolutie is toch 960x800? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Hoi,

Nee, KIES synchroniseert wel, maar neemt geen foto's mee. Er is een gratis stukje software dat het wel moet kunnen maar dat heb ik niet aan de praat gekregen. Companionlink (http://www.companionlink.com/) kan het wel, maar is niet gratis en gaat via gmail. Sowieso valt mij het hele synchroniseren tegen. Komt ook omdat android je laat kiezen tussen verschillende contacten lijsten (in mijn geval eigen android, gemail en exchange). Zelfde geld voor synchroniseren van de calendar, als je er meerdere gebruikt is het een crime (windows mobile doet dat toch handiger, gewoon één agenda en synchronieert dat met verschillende diensten).
ja, maar wel klein. Owa zal lastig zijn maar de mail van provider gaat gewoon goed.

Dank voor de info.
Rest is al beantwoord. Android heeft een paar kleine minpuntje, maar buiten dat is het echt een geweldig toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therealwheely
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-08 00:27
De afgelopen week hoor ik in het nieuws het één en ander over malafide apps voor Android die stiekem dure betaalnummers bellen of SMSjes versturen. Nou haal ik mijn apps alleen uit de Android markt, dus dat lijkt me redelijk safe. Toch vraag ik me af of er bijvoorbeeld mogelijkheden zijn om de telefoon zo in te stellen dat je alleen SMSjes kunt versturen naar nummers die in je contactenlijst voorkomen en de rest te blokkeren. Ik heb inmiddels ook bij T-Mobile nagevraagd of het mogelijk is om dure betaalnummers te blokkeren. Dat schijnt te kunnen maar op hun website is er niets over te vinden. Ik wacht nog op antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

therealwheely schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:21:
De afgelopen week hoor ik in het nieuws het één en ander over malafide apps voor Android die stiekem dure betaalnummers bellen of SMSjes versturen. Nou haal ik mijn apps alleen uit de Android markt, dus dat lijkt me redelijk safe. Toch vraag ik me af of er bijvoorbeeld mogelijkheden zijn om de telefoon zo in te stellen dat je alleen SMSjes kunt versturen naar nummers die in je contactenlijst voorkomen en de rest te blokkeren. Ik heb inmiddels ook bij T-Mobile nagevraagd of het mogelijk is om dure betaalnummers te blokkeren. Dat schijnt te kunnen maar op hun website is er niets over te vinden. Ik wacht nog op antwoord.
ik las ook zoiets voorbij komen op XDA. Onbekende creditcard betaling dus het is niet alleen applicatie die je voorzichtig moet zijn maar ook custom rom kan ook gevaarlijk zijn.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Je kunt FDN modus inschakelen, als ik me nietvergis kun je dan alleen naar nummers bellen/sms'en die je op een whitelist zet. Zoek FDN maar eens op in de handleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Propane schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:48:
[...]
De juiste resolutie is toch 960x800? :)
Ja, inderaad.
Eigenlijk wel logisch (480x2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Laatst online: 01-09 17:08
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:13:

Ik heb die ook besteld voor mij en mijn buurman (en moet die ook nog bestellen voor een collega van mij). Ik vind de case perfect, de telefoon zit er goed beschermd in. Voor de prijs hoef je het in ieder geval niet te laten. P.S. de bestelling was echt snel binnen vanuit Zuid Korea, binnen een week hier binnen. (en nee ik heb geen enkele relatie met de verkoper dus het is geen reclame voor die persoon ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, ik heb een vraag voor jullie Galaxy S gebruikers, nu is het zo wanneer ik goed in me scherm kijk, maar dan ook erg goed, ik een paar lijnen zie lopen, alsof ik de interne hardware van me apparaat een beetje zie, dit zie ik op standby, maar als ik bijvoorbeeld naar instellingen ga, zie ik ze ook, want dan is de achtergrond zwart. Nu is mijn vraag aan jullie: hebben jullie dit ook? Ik hou simpelweg niet van deze dingen, ook al moet je erg goed kijken of het er is, nu ik het eenmaal gezien heb irriteer ik me er ook aan namelijk, dus kunnen jullie kijken? het zit ongeveer tussen het midden en de bovenkant in

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, als je hem op standby zet en je houdt het toestel in het licht valt het misschien op, zo kwam ik er ook achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kledur
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05 21:50
Ik heb 'em voor me liggen maar ik kan het niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 09:45
Het enige wat ik zie is mijn vingerafdrukken. :P

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Je moet het tegen zonlicht houden. Ik zie lijnen van die interne hardware, volgens mij is dit niet bijzonder

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 18:15:
Hey, ik heb een vraag voor jullie Galaxy S gebruikers, nu is het zo wanneer ik goed in me scherm kijk, maar dan ook erg goed, ik een paar lijnen zie lopen, alsof ik de interne hardware van me apparaat een beetje zie, dit zie ik op standby, maar als ik bijvoorbeeld naar instellingen ga, zie ik ze ook, want dan is de achtergrond zwart. Nu is mijn vraag aan jullie: hebben jullie dit ook? Ik hou simpelweg niet van deze dingen, ook al moet je erg goed kijken of het er is, nu ik het eenmaal gezien heb irriteer ik me er ook aan namelijk, dus kunnen jullie kijken? het zit ongeveer tussen het midden en de bovenkant in

BVD
Ja klopt, ik heb dit eerder gezien maar je moet heel goed kijken naar de scherm wanneer hij uitstaat en de zon moet volop schijnen. Eerlijk gezegd zie ik het probleem niet, telefoon is lekker dun en heeft de mooiste scherm ooit :9~ dat zie ik wel.

@boven: ja dat is een stukje hardware die je ziet maar nogmaals niets om zorgen te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door ALPACINO op 11-08-2010 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therealwheely
Propane schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:32:
Je kunt FDN modus inschakelen, als ik me nietvergis kun je dan alleen naar nummers bellen/sms'en die je op een whitelist zet. Zoek FDN maar eens op in de handleiding.
Bedankt voor de tip. Ik heb geprobeerd om dit in te stellen, maar eerst moet je een FDN-lijst aanmaken. Als ik dat wil doen, krijg ik de melding dat er geen contacten op mijn SIM-kaart staan. Dat klopt want dat wil ik ook helemaal niet. Ik wil de contacten op de telefoon zelf gebruiken. Blijkbaar kan dat niet. Dan zou ik bij iedere wijziging eerst alles weer naar de SIM-kaart moeten kopieren en van daaruit de FDN-lijst weer moeten updaten. Dat is me te omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
Eindelijk een email applicatie die met pop3 overweg kan...Hier was ik al tijd op zoek naar.
MailDriod 1.32 (beta).. te vinden in market.

Voor diegene die z'n eigen email account wilt gebruiken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
silitek schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 19:41:
Eindelijk een email applicatie die met pop3 overweg kan...Hier was ik al tijd op zoek naar.
MailDriod 1.32 (beta).. te vinden in market.

Voor diegene die z'n eigen email account wilt gebruiken. ;)
?? Ik klik gewoon de standaard e-mail app aan en vul daar alle pop3 gegevens van Ziggo in en geen problemen. Maildroid ken ik niet maar lijkt voor jou overbodig. Mis ik iets? :?

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
jpvaneijk schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 20:00:
[...]

?? Ik klik gewoon de standaard e-mail app aan en vul daar alle pop3 gegevens van Ziggo in en geen problemen. Maildroid ken ik niet maar lijkt voor jou overbodig. Mis ik iets? :?
Online (orange) was niet aan te slingeren met standaard app. Dus voor diegene....dus ;)
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 20:07:
hier doet online het prima met de standaard app
Zal eens kijken met firmware JX3 lukte het i.i.g. niet!. Draai nu JM5 misschien nu wel. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door silitek op 11-08-2010 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier doet online het prima met de standaard app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vodafone als provider, mijn email komt netjes binnen.
Alleen wil ik in het buiteland mail kunnen versturen.
Nu zag ik dit bericht over de instellingen voor vodafone.
Maar deze optie kom ik niet tegen bij mijn instellingen. Zie onderstaande.

Bij Vodafone moet u in uw e-mail instellingen instellen dat voor de uitgaande server ingelogd moet worden met uw MyVodafone gebruikersnaam en wachtwoord. Zonder deze instellingen is het namelijk niet mogelijk om mail te versturen.

Weet iemand hoe dit werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
therealwheely schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:21:
http://www.telegraaf.nl/d...urt_sms_jes__.html?p=10,1

Misschien kun je hier iets mee. Op mijn SGS staat dit bestandje niet.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, daar ben ik weer, deze keer met een nieuwe vraag! Ik heb beautiful widgets op me apparaat gezet, maar de tekst van de widget is offset, het komt iets onder de skin uit, (plaatsnaam etc staat er nog in, en dan 'zonnig' komt deels onder de skin van de clock uit) weten jullie hier meer van? Heb nu tijdelijk de background invisible gemaakt, anders ziet het er niet strak uit, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb abo bij T-Mobile en nu staat er overige kosten 26,12.. Kan iemand me uitleggen hoe dat kan ik heb roaming service uitstaan, maar ik doe wel vaak dingen via wifi maar dat is gratis toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-09 19:09
Ik heb sinds een tijdje een SGS. Nu heb ik al voor de 2de keer het probleem dat ik opeens geen smsjes meer kan ontvangen. De eerste keer heb ik een factory reset gedaan, dit heeft toen geholpen.

Iemand ervaring hiermee en evt een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 12:54

lometje

Multimediant

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 22:41:
Ik heb abo bij T-Mobile en nu staat er overige kosten 26,12.. Kan iemand me uitleggen hoe dat kan ik heb roaming service uitstaan, maar ik doe wel vaak dingen via wifi maar dat is gratis toch?
Roaming service gaat puur over het 'over de grens' internetten... Oftewel 26,12 aan data kosten als je geen data abbo hebt?
Wifi komt niet op je telefoonrekening inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wij weten niet wat jij allemaal met je telefoon doet. Daarnaast is dit iets wat je de helpdesk van T-Mobile voor moet leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry vriend, niet boos worden he:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therealwheely
Embryo1 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:26:
[...]
http://www.telegraaf.nl/d...urt_sms_jes__.html?p=10,1
Misschien kun je hier iets mee. Op mijn SGS staat dit bestandje niet.
Ja, dat had ik ook gelezen. Mijn telefoon is voor zover ik weet nog prima in orde. Ik vroeg me gewoon af hoe je je tegen dit soort dingen kunt indekken. In de Android markt staan wel wat firewall apps en call blockers maar die zijn meer bedoeld om ongewenste inkomende telefoontjes en SMSjes te weren. Ik wil juist het omgekeerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 18:17:
Oh, als je hem op standby zet en je houdt het toestel in het licht valt het misschien op, zo kwam ik er ook achter
klopt... bestaat uit rechte lijnen he, datgene wat je ziet, toch?

ik heb het ook gezien maar bij normaal gebruik is het niet/nauwelijks zichtbaar dus stoor ik me er niet aan :)

I love watercooling

Verwijderd

Iemand al iets gevonden om de site uitzending gemist weer aan de gang te krijgen?
Wanneer zou er flash komen voor android. Het is wel jammer dat het tv gebeuren niet echt werkt, bij mijn N97 had ik gewoon tv. Misschien dat er iemand al ervaring heeft met de aplicatie spb tv?

http://www.spbsoftwarehouse.com/android-software/tv/

Of zijn er nog andere oplossingen hiervoor.
Tevens jammer dat worldmate ook (nog) niet beschibaar is voor android, heb gekeken in android market maar wat je daar vindt is allemaal toegesplitst op de amerikaanse markt.

• AugmentoR
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-03 23:17
Vreemd iets met Quadrant: de I/O test 1/4 (filesystem writes) duurt soms echt dik twee minuten, maar soms gaat het wel snel (20 sec), test 3/4 DB-writes gaan dan ook langzamer. Meteen na formatteren interne SD en reset is het niet verholpen, raar toch?. Score iets van 880 overigens, stock firmware..

Uitzending-gemist app heb ik geprobeerd (via post in android-software forum geloof ik) maar werkte niet...

[ Voor 15% gewijzigd door AugmentoR op 12-08-2010 00:28 ]

Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8

Verwijderd

AugmentoR schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 00:27:
Vreemd iets met Quadrant: de I/O test 1/4 (filesystem writes) duurt soms echt dik twee minuten, maar soms gaat het wel snel (20 sec), test 3/4 DB-writes gaan dan ook langzamer. Meteen na formatteren interne SD en reset is het niet verholpen, raar toch?. Score iets van 880 overigens, stock firmware..

Uitzending-gemist app heb ik geprobeerd (via post in android-software forum geloof ik) maar werkte niet...
zoek eens op lagfix

• nokiaan958GB
  • Niet online
RoD heeft uitstekend op je vraag gereageerd. Je vraag is niet GS gerelateerd.
Over abonnementen kun je meer lezen op Telecomproviders
Als je geen andere dingen doet dan normaal dan is de kans groot dat je geen internetabbo hebt :P

Verwijderd

Misschien een rare vraag, maar is Froyo al uit? Ik krijg waarschijnlijk vandaag de mijne binnen en wil hem dan wel gelijk updaten. Zijn de updates voor de firmware makkelijk binnen te halen via de marketplace of iets dergelijks, of wordt het toestel meteen geupdate bij aansluiting aan de computer ? Dank alvast.

Verwijderd

Altijd_Lastig schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 16:50:
[...]

Nee, KIES synchroniseert wel, maar neemt geen foto's mee. Er is een gratis stukje software dat het wel moet kunnen maar dat heb ik niet aan de praat gekregen. Companionlink (http://www.companionlink.com/) kan het wel,
[...]
Wat te denken van DoubleTwist? Geschikt voor Apps, Foto's, Muziek en zelfs subscriben op podcasts!

• r--ndy
  • Laatst online: 13-09 08:17
Hoe maak je zo een trouwens met google maps zo eigen ding zodat je je route kunt zien voordat ik me eind puntey ook proberen aangeef

• r--ndy
  • Laatst online: 13-09 08:17
Hoe maak je zo één trouwens met google maps zo eigen ding zodat je je route kunt zien voordat ik me eind punt aan geef wil het ook is proberen

Verwijderd

r--ndy schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 08:21:
Hoe maak je zo één trouwens met google maps zo eigen ding zodat je je route kunt zien voordat ik me eind punt aan geef wil het ook is proberen
My track? je kon ook dit topic doorlezen.. daar stond het ook geloof ik. Dan had je niet hoeven wachten op een antwoord ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2010 08:40 ]

Garrett schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 23:58:
[...]

klopt... bestaat uit rechte lijnen he, datgene wat je ziet, toch?

ik heb het ook gezien maar bij normaal gebruik is het niet/nauwelijks zichtbaar dus stoor ik me er niet aan :)
Ja de eerste keer dat ik het zag was 5 minuten nadat ik hem had gekocht in de auto en ging kijken hoe het scherm zich in zonlicht hield ;) Dat is ook de enige manier om het te zien, als het scherm uit staat en in vol zonlicht. Hoewel ik het ook heel licht zie in zonlicht met het scherm aan, maar dan is het echt heel moeilijk te zien en zal je het enkel zien als je het weet...

Wat je ziet is het volgende (had er al naar gezocht want ik was echt bang dat ik de enige was en dus een gare telefoon had gekocht :P)
http://cgi.ebay.com/Digit...731392?pt=PDA_Accessories (hier het rechter scherm heb je een soort uitsnede DIE zie je) maar dan omgedraaid ;)

[ Voor 9% gewijzigd door watercoolertje op 12-08-2010 08:47 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05:42
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 18:15:

BVD
Als je de Galaxy S topics wat beter gevolgd had, kon je weten dat dit al eerder ter sprake is gekomen:

mbvisiontt in "Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 3]"

Verwijderd

Ik ben al enkele weken zwaar aan het twijfelen tussen een HTC desire en de galaxy S.
Zouden jullie mij kunnen vertellen wat voor jullie de doorslag was om voor de galaxy S te gaan?
Echter klopt dat tekeningetje niet, die schuine streepjes zitten op elke telefoon met touch screen trouwens (bij neus/desire veel duidelijker, en soms ook schijn de andere kant op, dus ruitjes), maar zitten uiteraard over je HELE scherm ipv binnen dat getekende vlak ;)

Oeh en check me sexy score (26xx met quadrand):
http://picasaweb.google.c...efoon#5504266066998792930

Is met de beste laggfix, en OCed naar 1.2Ghz ;)
Weet bijna zeker dat het OCen van de CPU ook invloed heeft op de (wss wordt die ook 20% OCed) GPU aangezien bijna alle grafische benchmarks wel 20% gestegen waren in FPS (naja veel 56FPS want hoger wil die niet lekker, maar af en toe zag ik 57/58 voorbij flitsen)

[ Voor 44% gewijzigd door watercoolertje op 12-08-2010 09:19 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

• zenica
  • Laatst online: 30-06 20:21
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:14:
Ik ben al enkele weken zwaar aan het twijfelen tussen een HTC desire en de galaxy S.
Zouden jullie mij kunnen vertellen wat voor jullie de doorslag was om voor de galaxy S te gaan?
Een antwoord mogelijk en dat is het scherm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:14:
Het out of de box afspelen van Divx (AVI) films, Swype en natuurlijk het scherm.
Divx afsapelen gebeurt inderdaad out of the box maar kan bij elke Android telefoon gratis ou of the market gebruikt worden ;)

zenica schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:09:
[...]

Een antwoord mogelijk en dat is het scherm!
En de GPU is minimaal 3x zo goed ;) misschien wel 4x, nu nog niet zo belangrijk maar over een half jaar schat ik dat dat meer voordeel bied dan nu... Tevens is de CPU iets sneller, maar dat is marginaal!

Verwijderd

watercoolertje schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:37:
Divx afsapelen gebeurt inderdaad out of the box maar kan bij elke Android telefoon gratis ou of the market gebruikt worden ;)
Wat ik destijd gezien heb was de xyplayer op een Desire, de afspeelkwaliteit was aanzienlijk slechter vergeleken met mijn i8910 en nu ook met de SGS. Xyplayer speelde de film niet vloeiend (wat schokkerig dus) af. Ik weet niet wat de rest van de apps nu doen. Maar de SGS speelt de films in ieder geval perfect af.

Verwijderd

RZor schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:38:
[...]

Die zijn niet te vinden. Geen van tweeën, ben ook erg benieuwd waar dat plaatje van samsung zelf vandaan komt...
Hier staat de cradle op backorder.

http://www.samsung.com/us...etail%26tab%3Daccessories

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 15:33

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Dat is volgens mij niet dé cradle die iedereen zoekt, maar een simpelere variant. Er zwerven namelijk ook foto's rond van de i9000 op een cradle met speakers.
Ik vind trouwens $39,95 behoorlijk wat geld voor iets wat eigenlijk alleen maar een houder is met een USB-plugje...

Ik heb een paar dagen terug 1 website gevonden die de home cradle kende, maar daar stond bij vermeld dat deze "out of production" was. Op zich wat raar voor een blijkbaar gewilde accesoire voor een gloed nieuwe telefoon...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 11:03:
[...]

Wat ik destijd gezien heb was de xyplayer op een Desire, de afspeelkwaliteit was aanzienlijk slechter vergeleken met mijn i8910 en nu ook met de SGS. Xyplayer speelde de film niet vloeiend (wat schokkerig dus) af. Ik weet niet wat de rest van de apps nu doen. Maar de SGS speelt de films in ieder geval perfect af.
Je moet ook (gratis versie heeft wel een rode 'R' in een hoekje weer) RockPlayer hebben op me nexus was die al vloeiend voordat de SGS uit was ;) Daarbij ben ik er van overtuigt dat de ingebouwde player op de SGS zelfs (betaalde versie van) RockPlayer is, of op ze minst daar van afgeleid ;)

Verwijderd

deepbass909 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:09:
[...]

Dat is volgens mij niet dé cradle die iedereen zoekt, maar een simpelere variant. Er zwerven namelijk ook foto's rond van de i9000 op een cradle met speakers.
Ik vind trouwens $39,95 behoorlijk wat geld voor iets wat eigenlijk alleen maar een houder is met een USB-plugje...

Ik heb een paar dagen terug 1 website gevonden die de home cradle kende, maar daar stond bij vermeld dat deze "out of production" was. Op zich wat raar voor een blijkbaar gewilde accesoire voor een gloed nieuwe telefoon...
Ik heb het Samsung filmpje nog maals bekeken en inderdaad, je hebt gelijk, dit is hem ruim niet.

• Kledur
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05 21:50
Heb m'n Zenus sillicon case ook binnen, past perfect! :)

Ik ga ook die GPS fix maar eens uitproberen, volgens mijn foon sta ik op de oprijlaan van m'n werk, zo'n 2 kilometer verderop.

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:41:
[...]

Ik heb het Samsung filmpje nog maals bekeken en inderdaad, je hebt gelijk, dit is hem ruim niet.
Het is wel degene die ik bedoel. Maar als ie niet leverbaar is én 40 dollar kost is mijn lol er snel vanaf...

Ben toch steeds meer naar de Desire aan het kijken, steeds meer dingen die me tegen gaan staan aan de GS die wel fatsoenlijk zijn bij de desire...

Gruwelijk gejatte Icoon!

Pagina: 1 ... 3 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.