Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AugmentoR
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-03 23:17
Van HTC HD (win 5) sinds weekje geleden overgestapt op de Galaxy S, heerlijk snel nu natuurlijk, vooral het browsen. Heb echter nog een paar probleempjes die ik niet in de deeltjes 1 t/m 4 heb kunnen vinden:

Als ik een gesprek wil ophangen klik ik echter automatisch op de 'terug' knop rechtsonder, is die te her-programmeren op 'gesprek beeindigen'? Of moet ik deze gewoonte toch echt afleren..?

Dat KIES is overigens, zoals vaker vermeld, echt een gedrocht: Meest recente download van samsung (1.5.1) was corrupt, vroegere versie geinstalleerd (1 uur), updates (1.5 uur), en pas op de derde usb-connector deed 'ie het (overige poorten bleek MTU niet goed geinstalleerd, handmatig drivers updaten werkte niet). Dus als tip als de connectie niet werkt terwijl de installatie goed ging: probeer eens andere usb-poort(en).

Synchronisatie van m'n outlook agenda werkt nu wel met KIES, maar merk dat heel veel afspraken en verjaardagen bij iedere synchonisatie opnieuw worden ingevoegd, iemand hier al een oplossing voor? Heb inmiddels alles 5-dubbel staan... Het is wel essentieel dat de synchronisatie van m'n agenda werkt, als zelfstandig ondernemer staat 'ie doorgaans boordevol. Misschien weet iemand een betere (betaalde) app om dit te regelen? Of is (hosted)-exchange de enige juiste oplossing? E-mail hoef ik niet via dit ding te regelen...

Heb 'm overigens nog steeds op standaard firmware lopen (zonder teveel lag-problemen, al is de GPS bagger, ook na *#*#1472365#*#* edits), is er een redelijke kans dat Samsung dat netjes via KIES gaat updaten binnen een maand of twee, of toch beter rooten en JM5 erop?

Klinkt als veel geklaag, maar op GPS en KIES na is het een super-telefoon hoor :)

Canon 400D, Sigma 17-70 2.8-4.5, Canon 50 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 12:54

lometje

Multimediant

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 23:32:
Hebben jullie ook last van een slecht werkende standaard email app? Mijne staat ingesteld op het checken naar nieuwe emails elke 15 min maar hij vindt pas nieuwe emails als ik het email programma open..
Ja en niet meer ;) de standaard email app werkt alleen goed met een gmail account. Zelf gebruik ik K9 mail. Gratis in de market en werkt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik heb een kleine vraag.

Als ik bij Advanced task killer kijk naar mijn werkgeheugen, zegt ie dat ik, nadat ik alles behalve de taskkiller heb uitgeschakeld, dat ik slechts +- 130mb ram tot mijn beschikking heb. Is dit normaal? aangezien het toestel 512mb zou moeten hebben zou ik graag willen weten waar hij de rest aan kwijt is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Thomasthomas schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:35:
Ik heb een kleine vraag.

Als ik bij Advanced task killer kijk naar mijn werkgeheugen, zegt ie dat ik, nadat ik alles behalve de taskkiller heb uitgeschakeld, dat ik slechts +- 130mb ram tot mijn beschikking heb. Is dit normaal? aangezien het toestel 512mb zou moeten hebben zou ik graag willen weten waar hij de rest aan kwijt is..
Zaken van het OS moeten ook in het geheugen ingeladen worden, dus die 512MB zul je in de taskkiller in ieder geval niet te zien krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:11

KneoK

Not in a million lightyears

AugmentoR schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:07:
Van HTC HD (win 5) sinds weekje geleden overgestapt op de Galaxy S, heerlijk snel nu natuurlijk, vooral het browsen. Heb echter nog een paar probleempjes die ik niet in de deeltjes 1 t/m 4 heb kunnen vinden:

Als ik een gesprek wil ophangen klik ik echter automatisch op de 'terug' knop rechtsonder, is die te her-programmeren op 'gesprek beeindigen'? Of moet ik deze gewoonte toch echt afleren..?

Dat KIES is overigens, zoals vaker vermeld, echt een gedrocht: Meest recente download van samsung (1.5.1) was corrupt, vroegere versie geinstalleerd (1 uur), updates (1.5 uur), en pas op de derde usb-connector deed 'ie het (overige poorten bleek MTU niet goed geinstalleerd, handmatig drivers updaten werkte niet). Dus als tip als de connectie niet werkt terwijl de installatie goed ging: probeer eens andere usb-poort(en).

Synchronisatie van m'n outlook agenda werkt nu wel met KIES, maar merk dat heel veel afspraken en verjaardagen bij iedere synchonisatie opnieuw worden ingevoegd, iemand hier al een oplossing voor? Heb inmiddels alles 5-dubbel staan... Het is wel essentieel dat de synchronisatie van m'n agenda werkt, als zelfstandig ondernemer staat 'ie doorgaans boordevol. Misschien weet iemand een betere (betaalde) app om dit te regelen? Of is (hosted)-exchange de enige juiste oplossing? E-mail hoef ik niet via dit ding te regelen...

Heb 'm overigens nog steeds op standaard firmware lopen (zonder teveel lag-problemen, al is de GPS bagger, ook na *#*#1472365#*#* edits), is er een redelijke kans dat Samsung dat netjes via KIES gaat updaten binnen een maand of twee, of toch beter rooten en JM5 erop?

Klinkt als veel geklaag, maar op GPS en KIES na is het een super-telefoon hoor :)
Kies is inderdaad een gedrocht :)

Wat gps betreft lees je wisselende verhalen. Ik heb geen problemen met mijn gps, andere mensen weer wel. Bij de een werkt de gps na een firmware flash beter, bij de ander niet.
Als je een maand of twee wilt wachten op een officiele firmware dan is er goed nieuws, Samsung zal deze maand beginnen met het uitrollen van de Froyo firmware en in september zijn we in Europa aan de beurt dus ja, Samsung zal binnen twee maanden met een officiele nieuwe firmware komen. Of de gps problemen daar dan helemaal mee zijn verholpen moet nog blijken.

Om te flashen hoef je overigens niet te rooten. Op samsung-firmwares.com zijn zat nieuwe firmwares te vinden en hier op GoT en op het xda-developers forum zijn zat guides te vinden hoe je flasht en welke firmware je het beste kunt gebruiken.

Ik zie dat de stock JF3 firmware inmiddels ook op samsung-firmwares.com staat dus je kunt redelijk veilig de stap nemen om te flashen. Als het niet bevalt of je wilt uiteindelijk via Kies de officiele Froyo firmware gaan flashen dan stap je gewoon terug naar JF3 (het kan zijn dat als je een andere firmware hebt dan de standaard die meegeleverd is dat je dan via Kies niet kunt flashen naar Froyo. Die Froyo firmware komt uiteraard ook gewoon op samsung-firmwares te staan dus je kunt dan ook buiten Kies om gewoon naar die firmware flashen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

RoD schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:36:
[...]

Zaken van het OS moeten ook in het geheugen ingeladen worden, dus die 512MB zul je in de taskkiller in ieder geval niet te zien krijgen.
Daarnaast kan Eclair zoveel geheugen nog niet adresseren... Froyo wel, maar da's ergens in september pas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Thomasthomas schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 00:35:
Ik heb een kleine vraag.

Android 2.1 is niet in staat om het volledige geheugen van 512 MB te gebruiken :(
Je zal dan ook niet meer dan 326 MB te zien krijgen (het maximale dat Android 2.1 ondersteunt)
Omdat zoals RoD en lometje ook melden het os en diverse andere apps nog wat geheugen nodig hebben, zie je in jouw geval de resterende vrije 130 MB.

Als straks de update naar 2.2 is vrijgegeven voor de Galaxy S zal je wel beschikking hebben over 512 MB ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 09:45
Iemand zin in een potje Kwaak 3? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=749679 ;)

Dit laat toch mooi zien wat een kracht we wel niet hebben in onze kleine mobiele computertjes :9~ . Zat ik op mijn i8510 nog te kloten met quake 1, nu is er een multiplayer quake 3 op de slimme telefoons van tegenwoordig.

Intel Core i7 920 @ 3.6 / 4ghz, MSI X58 Pro-E, AMD Radeon HD 5870, 6GB DDR-3 1066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Een poos terug werd er in dit topic gesproken over de afwezigheid van een six-axis sensor in de Europese versies van de i9000, er zou alleen een acellerometer aanwezig zijn. Nu was ik net een beetje met Quadrant aan het stoeien en kon daarmee wat systeeminfo opvragen. De daar gemelde aanwezige sensoren zijn:

SMB380 Acellerometer
MS-3C Magnetic sensor
MS-3C Orientation sensor
En een proximity en light sensor

De SMB380 is de tri-axial low-g acelleration sensor (http://www.olimex.com/dev...asheet_Rev13_20070918.pdf) en de MS-3C is een tri-axial geomagnetic sensor (http://www.yamaha.co.jp/e...si/prod/sensor/index.html). Met die twee gecombineerd heb je dus exact dezelfde six-axis motion sensoring als een gyrometer zoals in de iPhone 4 zou leveren.

Na nog wat verder zoeken kwam ik op XDA iemand tegen die dezelfde conclusie al eerder had getrokken.

@Denizz >>> Ik heb 'm vanmiddag ook even geprobeerd, dat draait echt als een trein en is nog best goed te besturen ook met onscreen controls. Ongelooflijk dat dat allemaal kan met zo'n klein apparaatje. Ik weet nog dat ik een Celeron 1000MHz en TNT2 videokaart had om het spel goed te kunnen draaien :D

[ Voor 14% gewijzigd door KneoK op 10-08-2010 05:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenlung
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-03-2022
Maarten21 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:17:
[...]

je kan ipv flight mode toch ook gewoon "Wifi gebruiken" uitzetten bij 'locatie instellingen' in de telefoon instellingen? Dit heb ik in het vorige deel ook al gemeld. Google beheert een lijst met locaties van wifi-netwerken. Aan de hand daarvan kan het zonder GPS of met een slechte fix toch de locatie van de telefoon (vrij ruw) benaderen. Dit werkt echter niet zo geweldig, daarom moet je dat gewoon uitzetten in de instellingen.
Ik zelf gebruik Copilot live 8. en ik heb ook die Wifi gebruiken uitstaan , echter zodra ik copilot start gaat naast gps ook wireless aan. Ondanks dat wifi gebruiken uitstaat. in buitenland copilot getest (met NIET roaming) dus geen 3g icoon of wat en dan krijg ik niet eens een fix.

iemand een idee waarom toch wifi aangaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive_rhymz
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:13
Ik heb de SGS nu ook een aantal dagen en dit zijn mijn bevindingen:
Allereerst heb ik meteen na ontvangst Launcher Pro (gratis) geinstalleerd en alles gecustomized. Daarna de USB drivers geinstalleerd op mijn Win7 64bit PC en wat leuke files via mass storage op mijn GS gezet. (Kies raak ik niet aan totdat froyo uit is)
Verder ondervind ik tot nu toe geen enkele problemen met de GPS i.c.m. Sygic. Heb binnen enkele seconden een dead-on lock. Veel sneller dan de N82 waar ik vanaf kom. (A-GPS heb ik overigens nooit aangezet en gebruik ik ook niet). Ook wifi werkt uitstekend i.c.m. WPA2.

Wel had ik in het begin wat last van lag, maar dit lijkt zichzelf na verloop van tijd te hebben opgelost. Een taskkiller gebruik ik niet en ik draai alles non-rooted met originele FW.
Ik heb alles gecustomized en de enige samsung app die ik gebruik is de dialer. Voor de rest heb ik naar mijn idee betere alternatieven als Handcent SMS en K9 mail. Ik gebruik wel de standaard android agenda i.c.m. Pure Calendar Widget en de standaard android browser.

Ik kan maar 1 ding zeggen, wat een top toestel! Het enige waar ik nog aan moet wennen is dat je het ding echt elke dag op moet laden, maar het zij zo.

P.S. of het GPS probleem hardware of softwarematig is dat is nog steeds niet duidelijk, al hoop ik van harte voor iedereen dat het de software is. Maar ik heb ik elk geval nog nergens last van. Wat me wel opvalt is dat veel mensen met problemen A-GPS gebruiken. Die van mij heeft nooit aan gestaan, dus misschien dat die dingen in de war stuurt? Anyway ik hoop dat Samsung dit snel verhelpt, alsmede de lag waar veel mensen mee zitten. En natuurlijk word er met smart gewacht op Froyo. Het ding is nu al retesnel, wat kunnen we dan wel niet verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wat ik me nu ook realiseer is dat het nu mogelijk zou moeten zijn om op mobiele telefoons spellen als GTA: San Andreas of Halo 1 te spelen op een high end smartphone. In de tijd van GTA:SA had ik volgens mij een tijdje een 1Ghz single core :p.

[ Voor 0% gewijzigd door Thomas op 10-08-2010 09:47 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:18

HellBeast

Oh My GoT!

Thomasthomas schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:42:
Wat ik me nu ook realiseer is dat het nu mogelijk zou moeten zijn om op mobiele telefoons spellen als GTA: San Andreas of Halo 1 te spelen op een high end smartphone. In de tijd van GTA:SA had ik volgens mij een tijdje een 1Ghz single core :p.
Ik vind alleen wel dat het toestel vrij warm wordt bij piekbelasting.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind nergens meer informatie over de Home Cradle, waar ze reclame voor maakte voor release.
Weet iemand misschien of deze nog gaat komen?

Verder een docking station zoals deze voor ipod/iphone worden gemaakt zou geweldig zijn voor deze telefoon, alleen dat zie ik ook niet aankomen. Heeft iemand misschien goede ervaringen met een goede cradle + speakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RZor
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-03-2021

RZor

Sorry!

Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:23:
Ik vind nergens meer informatie over de Home Cradle, waar ze reclame voor maakte voor release.
Weet iemand misschien of deze nog gaat komen?

Verder een docking station zoals deze voor ipod/iphone worden gemaakt zou geweldig zijn voor deze telefoon, alleen dat zie ik ook niet aankomen. Heeft iemand misschien goede ervaringen met een goede cradle + speakers?
Die zijn niet te vinden. Geen van tweeën, ben ook erg benieuwd waar dat plaatje van samsung zelf vandaan komt...

Gruwelijk gejatte Icoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasthomas schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:42:
Er is al een GTA: SA clone.. en ook een HALO clone..

GTA: http://www.gameloft.com/a...coast-hustle/?adid=101966
HALO: http://www.gameloft.com/android-games/nova/?adid=101966

Die games moet je echt proberen. Ik heb zelf assasin's creed. En Dungeon hunter en Nova. Maar ik speel dat nog niet veel omdat ik nu nog de RPG Zenonia speel ( zelda achtig )

Als casual games heb ik Radiant en Buka en Drop... om zeg maar even de tijd te doden ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2010 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vipinholland
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-11-2023
Mijn ervaringen tot nu toe:

Ik heb al diverse toestellen gehad en de laatste jaren waren dit Windows Mobile toestellen(touch diamond 1 en 2). Ik doe ongeveer 1 jaar met mijn telefoons en verkoop ze dan...zo blijf ik een beetje bij..

Ik heb de gok gewaagd en ben overgestapt naar voor het voor mij nieuwe android. Android ken ik alleen van horen en zeggen(jnternet) en heb het eigenlijk nooit in het echt gezien. Eerst was ik van plan te wachten op versie 7 van windows mobile maar was wel benieuwd naar Android en de positieve verhalen over de Samsung Galaxy hebben mij over de streep getrokken.

Het design, daar kan je over zeggen 'smaken verschillen' maar ik vond en vindt het een heel mooi toestel. Slank, mooi groot helder scherm, weinig poespas(rare vormen, knoppen etc). Het toestel voelt lekker aan in de hand echter hij voelt ook erg kwetsbaar. 'Uiteraard' zijn we voorbij de tijdperk van de sterke Nokia's die je liet vallen van 3 hoog en je weer werkend in je broekzak stopte nadat je hem 3 verdiepingen lager van de grond hebt geraapt...maar ben benieuwd of hij een kleine val uit mijn zak zal overleven.

Het opstartten, WAUWWWWW...dat was mijn reactie tijden het opstartten van de telefoon, wat een mooi scherp scherm. Dit heb ik niet eerder gezien bij een telefoon en mijn htc touch diamond 2 ernaast lijkt ineens een klein lomp onding(terwijl ik erg van dit toestel genoten had). De touchscreen reageert bijzonder goed, een echter verbetering t.o.v. mijn htc diamond 2

Mijn eerste indruk van de indeling en uiterlijk van Android en de Samsung schil eromheen was zeer positief en dit ben ik nog steeds. Hoe meer ik het toestel gebruik en ontdek hoe meer ik enthousiast raak over het kunnen van het toestel. Mijn gmail en exchange berichten, contacten en agenda items worden mooi gesynchroniseerd. Geen gedoe alles werkte direct. Ik heb mijn firmware nu ge-update naar de laatste 2.1 versie(al had ik niet echt problemen met snelheid etc).
Ik hoor diverse verhalen over niet lekker werkende gps ontvangst. Hier heb ik tot op heden geen last van. Ik draai copilot op mijn toestel en deze werkt perfect. Geen last van wegvallende gps verbinding of vastloop. Misschien heb ik hier gewoon geluk mee maar dat kan ik dus niet zeggen want heb maar 1 toestel kunnen testen uiteraard.

Ik heb een rubber hoesje voor mijn Galaxy aangeschaft. Ben altijd zuinig op mijn spullen en zo ook op mijn galaxy. Ik heb hem nu anderhalf week en maak er veel gebruik van. Het browsen op het scherm is goed genoeg om te gebruiken als ik even snel wat moet opzoeken en hoef zo niet telkens mijn laptop even op te startten.

Zijn er dan geen minpunten: Jawel de batterij. De eerste week slurpte mijn batterij binnen een uur intensief gebruiken gewoon helemaal leeg. Programma's bleven ook openstaan ipv automatisch af te sluiten. Na de firmware-update lijkt mijn batterij veel langer mee te gaan en heb geen aparte taskkiller meer nodig. Prima dus! Echter jammer dat hij dit niet deed zo uit de doos.

Dus zit je te twijfelen over het wel/niet aanschaffen van dit toestel, gewoon doen!! Zeker als je een beetje durft en je dure toestel durft te flashen. Anders moet je op Samsung wachten en die staat nou niet echt bekend als zijne snel met updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vipinholland schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:03:
Zeker als je een beetje durft en je dure toestel durft te flashen. Anders moet je op Samsung wachten en die staat nou niet echt bekend als zijne snel met updates
Kijk voor beginnelingen zou ik rooten + die lagfix afraden.(dit is niet nodig voor de gewone gebruiker) Doe dat pas later als je beter in de materie zit.
Maar je moet wel ERG onhandig met computers zijn wil je niet kunnen flashen. Het staat stap voor stap beschreven in onze firmware topic.

Tuurlijk samsung is niet perfect.. ze hebben een aantal fouten gemaakt zoals:
-Kies werkt niet goed met standaard firmware (lekker kip ei probleem.. kan je straks niet updaten naar 2.2)
-Er is geen officiële lagfix update geweest via Kies. Er is volgens mij geen enkele update geweest via kies..
-Ze hadden net als HTC de updates OTA moeten maken. Dit werkt veel beter!!

Om eerlijk te zijn.. ze maken zichzelf wel weer bekend met hun slechte firmware support.
Iets wat HTC wel goed voor elkaar heeft. Ik hoop dat ze vanaf 2.2 wel een OTA update hebben.. ik had zoiets gehoord maar weet het niet zeker.

Daarnaast heeft samsung wel weer andere voordelen natuurlijk zoals de extra functies die andere android telefoons niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 21:51:
Heb ik Mobypicture geïnstalleerd op mijn SGS. Kan ik een foto nemen door op de trackerball te klikken. Ja, jammer, die heb ik niet! Iemand een andere manier om dit programma te gebruiken??
Klopt, werkt niet. Heb ik al via een ticket aan Moby laten weten. Helaas nog niet opgenomenin de komende update. Maar ze willen het wel meenemen. Het enige wat je ondertussen kan doen is gewoon met je camera een foto maken en wanneer de camera app de foto als voorbeeld laat zien, kiezen voor Delen, en dan moby aan klikken. Alles in vullen, en versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 22:13
Mijn ervaringen met GPS:

Settings

Session Type: Tracking
Test Mode (S/W or H/W): OFF
Operation Mode: MS Based
Start Mode: Cold Start
....

Verder de settings zoals in de welbekende instructies op XDA etc.

Google Maps/Navigation

Nu merk ik zelf dat de GPS het erg slecht doet in combinatie met Google MAPS/Navigation. Redelijke lock in google maps en in Navigation onder het raam, redelijk tot prima te navigeren. Hoewel hij bij Navigation wel zo nu en dan naast de snelweg of bijna 10km uit de straal gaat.

Google Maps in amsterdam binnenstad is bijna niet bruikbaar. Loop je langs gebouwen of zelfs in de buurt dan vlieg je zo een paar straten verderop. In open field is het matig tot slecht met google maps. Lock blijf absoluut niet lekker zitten. Hoewel ik dagen en plaatsen heb waar hij het beter doet. Het is erg afhankelijk van de omstandigheden (gevoeligheid lijkt soms).

Na het instellen van Cold Boot, is hij een stuk sneller met reageren op een fix (al is die niet steady) binnen Google Maps/Navigation en vaak de eerste minuten, zeker niet accuraat. Grappige is dat hij bij mij in de tuin (open lucht), niet geheel gefixed blijft maar vaak "blijft" verspringen. Misschien dat een van de andere sensoren in het toestel (aangezien er een hoop in zitten) storen.

Sygic Mobile Maps 10

Na het installeren van Sygic en hem op te starten, verbaasde me de snelheid van de lock. Terwijl ik de telefoon niet eens onder mijn ruit had, maar gewoon bij mijn middenconsole (auto). Heb hem daar gelaten gedurende mijn rit en moet zeggen dat de lock geen enkele keer verspringt! Weet niet of dit met de manier waarop Sygic gewoon op de route blijft plakken, maar ik vind het "perfect" werken. Als ik hem onder mijn ruit houd heb ik over een afstand van 100km geen enkel probleem. In mijn middenconsole af en toe (2x) een "missend GPS" signaal. Dit is in vergelijking tot Google Navigation een stuk beter. In mijn middenconsole, doet Google Navigation helemaal niks (geen lock) en onder het ruit van mijn auto is hij een stuk vaker als met Sygic het signaal kwijt (niet te storend).

Ik hoop dan ook dat het aan de software ligt en dat er met de volgende firmware een betere lock komt voor google maps. Want die vind ik wel erg prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 17:10
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:14:
[...]

Kijk voor beginnelingen zou ik rooten + die lagfix afraden.(dit is niet nodig voor de gewone gebruiker) Doe dat pas later als je beter in de materie zit.
Maar je moet wel ERG onhandig met computers zijn wil je niet kunnen flashen. Het staat stap voor stap beschreven in onze firmware topic.
Nu met de one-click-root en one-click-lagfix is het ook bijna onmogelijk om de lagfix fout te doen...

One click root:
http://www.addictivetips....9000-with-a-single-click/

One click lagfix:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=749495

Ik ben juist meer huiverig voor flashen :P

edit: link gefixt

[ Voor 38% gewijzigd door Maarten21 op 10-08-2010 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ik lees hier nu diverse mensen die zeggen dat ze geen enkele last van de GPS hebben.
Zou het mogelijk zijn voor die mensen om met My Track eens ergens een 4 minuten stil te staan of klein rondje te lopen en dan de track hier te posten.. ben dan erg benieuwd hoedat hun goede GPS het doet.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jean-Bob schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 22:31:
[...]

Bij mij doet ie het gewoon.

Kan de batterij trouwens goed tegen doorladen? Dat ie geen kuren krijgt als ik em telkens de hele nacht aan de lader leg?
Ik heb em nu verwijderd, iemand enig idee waar ik die facebook app tevoorschijn kan toveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
KneoK schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 05:23:

[...]

Met die twee gecombineerd heb je dus exact dezelfde six-axis motion sensoring als een gyrometer zoals in de iPhone 4 zou leveren.

Na nog wat verder zoeken kwam ik op XDA iemand tegen die dezelfde conclusie al eerder had getrokken.

[...]
Daarom werd er ook vermeld dat de iPhone 4 helemaal niet zo revolutionair/vernieuwend is omdat de Galaxy S met die sensoren eerder op de markt was dan de iPhone 4.
Dus die sensoren waren al door Samsung geïmplementeerd voordat Steve Jobs de aankondiging deed tijdens de voorstelling van de iPhone 4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 20:42:
[...]Ik heb direct in het begin LauncherPro ingesteld en ik vond die widgets zo fijn dat ik betaald heb voor de app. Daarnaast heeft die ontwikkelaar ondertussen alles gratis gedaan en dan is dit een bedrag van niets. Ik ondersteun graag dit ultieme programma.
Ook gedaan, launcher pro heerst. Overzichtelijk, snel, goed aan te passen, en volgens mij in de toekomst nog best uitbreidbaar met leuke mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jordy5 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:07:
Mijn ervaringen met GPS:
blahblahblah :D (jah heb het maar weggehaald want anders staat dat hele verhaal er nog een keer, wel interessant hoor daar niet van!)
Je kan bij die GPS settings (secret menu) aangeven hoe precies GPS minimaal moet zijn voordat ie aangeeft een lock te hebben dacht ik... Misschien dat sygic daar andere waarden kan gebruiken (dat dat dus buiten die instellingen gaat).

Als ik hem namelijk van (standaard) 50m af haal naar 30m duurt het locken veel langer!

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:39:
[...]

Ook gedaan, launcher pro heerst. Overzichtelijk, snel, goed aan te passen, en volgens mij in de toekomst nog best uitbreidbaar met leuke mogelijkheden.
Ja als het goed is komen er binnenkort meer widgets. Ik ben zelf erg te spreken over de people widget. Gewoon contacts selecteren en voorzien van een favorite sterretje, en de widget instellen op favorieten. dan komen die contacten zo ineens naar voren en kun je ze snel bellen. Wel natuurlijk bij je contacts een foto instellen anders ziet het er niet uit hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 11:03:
[...]

Er is al een GTA: SA clone.. en ook een HALO clone..

GTA: http://www.gameloft.com/a...coast-hustle/?adid=101966
HALO: http://www.gameloft.com/android-games/nova/?adid=101966

Die games moet je echt proberen. Ik heb zelf assasin's creed. En Dungeon hunter en Nova. Maar ik speel dat nog niet veel omdat ik nu nog de RPG Zenonia speel ( zelda achtig )

Als casual games heb ik Radiant en Buka en Drop... om zeg maar even de tijd te doden ;)
Die heb ik op de iPod. Vind ik niet zo goed to be honest, heb liever een port van GTA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of ik de enige ben.. maar ik kan heel slecht tegen stofjes enzo. Heeft iemand de SGS al uit elkaar gehaald om het stof te verwijderen bij de rand? Het is niet veel.. maar ik kan mij er een beetje aan ergeren.
Ik weet namelijk niet of de rand echt vast zit aan het glas gedeelte. Hopelijk is dat met een paar schroefjes zo eraf te klikken..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik vond het heel erg mooi dus daarom post ik maar even hier

http://applclub.com/data/file/B/2039184377_5yw4VQdY_2.jpg

Hoe zet ik hem in thumbnail? 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door DJkim op 10-08-2010 14:05 ]

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Gemaakt met een SGS? Trouwens ff de grootte aanpassen :)

[ Voor 47% gewijzigd door Relief2009 op 10-08-2010 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14-09 22:13
watercoolertje schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:52:
[...]

Je kan bij die GPS settings (secret menu) aangeven hoe precies GPS minimaal moet zijn voordat ie aangeeft een lock te hebben dacht ik... Misschien dat sygic daar andere waarden kan gebruiken (dat dat dus buiten die instellingen gaat).

Als ik hem namelijk van (standaard) 50m af haal naar 30m duurt het locken veel langer!
Sygic gaat misschien er anders mee om, maar de accuraatheid van de lock lijkt een stuk beter als dat van de "Google" apps. Niet dat ik twijfel aan de google apps, maar de bruikbaarheid binnen Sygic is vele malen beter dan dat binnen Google Maps en Navigation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen ik m'n gs aanschafte, heb ik nog voordat ik em aanzette een screenprotector er op geplakt. En dat ding zit nu vol met krassen. Dus ik haal em er net af.

En nou vraag ik me af waarom ik em er uberhaupt op heb gedaan. Hij reageert nu zoveel beter makkelijker en sneller. En het scherm word niet meer vies!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:56:
Toen ik m'n gs aanschafte, heb ik nog voordat ik em aanzette een screenprotector er op geplakt. En dat ding zit nu vol met krassen. Dus ik haal em er net af.

En nou vraag ik me af waarom ik em er uberhaupt op heb gedaan. Hij reageert nu zoveel beter makkelijker en sneller. En het scherm word niet meer vies!!!
En scherm is onverwoestbaar... bijna dan, tijdens het plaatsen van een screenprotector krijg ik zoveel kras dat ik hem meteen weggegooid had en nu zonder sp maar nog steeds geen kras te bekennen

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 13:56:

er is een youtube filmpje waar in de krasbestendigheid getest wordt. Alleen met een stanleymes kregen ze er krassen op. In een plastikzakje met een sleutelbos kwam de GS er zonder krassen weer uit nadat de zak goed was bewerkt met rollen wrijven etc.

Dus ik denk dat een screenprotector overbodig is bij dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit hoort in [Samsung Galaxy S] Rooten, Custom ROM's & Firmware

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 10-08-2010 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit nou een spelfout? Of lees ik het verkeerd? Dat moet toch 2.1 eclair zijn en niet 2.2 eclair?
Het betreft deze link:
http://www.addictivetips....9000-with-a-single-click/
Now simply click One-Click Root 2.1 or 2.2 on the screen and follow the onscreen command mode instructions to complete the root process. Please note that for One-click root 2.1, your phone needs to be running Android 2.2 Eclair and for One-click Root 2.2, Android 2.2 Froyo.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2010 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 08:17
Thombias schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:05:
[...]

er is een youtube filmpje waar in de krasbestendigheid getest wordt. Alleen met een stanleymes kregen ze er krassen op. In een plastikzakje met een sleutelbos kwam de GS er zonder krassen weer uit nadat de zak goed was bewerkt met rollen wrijven etc.

Dus ik denk dat een screenprotector overbodig is bij dit toestel.
YouTube: ‪Samsung Vibrant Galaxy S - Scratch Test‬‎
bedoelde je deze want die gaat over de zagg invisible shield?

[ Voor 28% gewijzigd door r--ndy op 10-08-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberpope schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 12:33:
Ik lees hier nu diverse mensen die zeggen dat ze geen enkele last van de GPS hebben.
Zou het mogelijk zijn voor die mensen om met My Track eens ergens een 4 minuten stil te staan of klein rondje te lopen en dan de track hier te posten.. ben dan erg benieuwd hoedat hun goede GPS het doet.
Ik heb pas de Endomondo app gevonden, die ik gebruik voor het tracken van mijn wielren-rondjes. Als ik vervolgens de track op mn pc inlaad zit er erg veel ruis in het signaal. Ik heb het pas 2 keer gebruikt, en bij de eerste keer was hij op een gegeven moment ook even het signaal kwijt, en vervolgens vond hij hem weer, maar dan klopt je track en je maximale snelheid e.d. dus niet meer. Ik moet mn tracks dus een beetje bewerken en dan kloppen ze op zich redelijk, maar ik zal hier even de ongefilterde tracks zetten.

GPS track (.gpx))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 10:28
My tracks zonder 3g of Wifi

Afbeeldingslocatie: http://i33.tinypic.com/1jnp6c.png

Met 3g
Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/28jwobq.png

Plaatje 1 is acceptabel en je kun je GPS gebruiken voor navigatie, met CoPliot heb ik geen problemen en nav volgt netjes waar je rijdt. Beide tracks zijn vanuit een kantoor opgenomen dus als je buiten staat zal het beter zijn. Wat ik overigens bizar vind is dat A-GPS alles in de war gooit en het lijkt echt op een conflict.

Wat ook opvalt is dat bij plaatje een uitschieter bijzit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
lometje schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 23:27:
[...]

je had de link wat betreft rooten, niet de lagfix.. Ik zit trouwens ook niet op te letten merk ik nu. Dit gesprek hoort namelijk in een ander topic thuis > rooten /flashen e.d.

Kijk hier: de handleiding

Overigens is er ook een one click in de tussentijd gekomen, die is misschien makkelijker uit te voeren, maar voor rooten e.d. kun je die van mij gebruiken...
Succes! :)
lometje: Top kerel.
Ik heb jouw beschrijving gevolgd en waar ik gisteren in Quadrant 878 scoorde is het resultaat nu 2177! Een prima resultaat. De SGS van mijn vrouw die lagte veel meer en daar ga ik dus nu maar even mee aan de slag.. :9

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Niet online
Ja, deze bedoel ik.
Dit zou mij over de streep trekken als ik een Desire-vs-galaxy S keuze zou moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Yup dit heeft mij ook over de streep getrokken! Screenprotectors zijn stom :) Ik ga die van mij in september halen. Maar de Desire HD... HHHmmmmmmm sja dat zet mij toch nog wel aan het denken. En als je dan dat GPS verhaal leest. Ik ben nog niet helemaal verkocht. Als in september er meer bekend is over de Desire HD beslis ik. Maar voorals nog neig ik nog naar de GS. Echter hebben jullie ook een 1 jarig contract overwogen? Dan betaal je nu bij. En doe je over een jaar je telefoon op Marktplaats.

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
Toch nog weer even over de GPS...

Steeds weer verloor ik een fixes en ook het verkijgen van de sats was soms al een probleem.

Gebruikt en getest: Google NAV, Mobile Maps (8.14), Navigon en Copilot.
De beste resultaten heb ik gehaald met Mobile Maps. Ook de gebruikersinterface is erg handig, komt dicht bij TomTom en de online mogelijkheden zijn ook top. Verlies van signaal bij Google TBT en een te zachte stem, wel fijn om het toch achter de hand te hebben als iets anders crasht.
Navigon hield het signaal slechter vast en stuurde me soms een richting op die me zowiezo niet echt handig leek. Veel mensen spreken vol lof over Copilot maar de gebruikersinterface is beduidend minder dan Mobile Maps en de manier waarop de route live te volgen is en de stembegeleiding vind ik minder.

In het bovenstaande uiteraard rekening gehouden met de waardeloze GPS tot nu toe.

Na alle tips en trucs uitgehaald te hebben lijk ik nu een snelle fix en een goed resultaat te hebben op mijn SGS en het leek me goed nog eens één keer alles op een rijtje te zetten. Komtie:

Ga naar het GPS settingsmenu (toets in de dailer: *#*#1472365#*#*)
Application Settings => Operation Mode => MS-Based
Application Settings => Operation Mode => Accuracy van 50 naar 100 zetten
Application Settings => Start Mode => Cold start
SUPL/CP Settings => Server FQDN Type => AUTO Config
Sluit het GPS settingsmenu
Menu => Instellingen => Lokatie en beveiliging => Draadloze netwerken uitvinken.

1 of 2 keer rebooten wordt aanbevolen voor de beste resultaten.

Voor Google TBT schijnt het handig te zijn als je het laatst aangevinkt zou houden. Aangezien ik deze niet wil gebruiken laat ik dat voor wat het is. Voor Mobile Maps zijn mijn ervaringen anders.
Uit de App Market kun je ook gratis GPS Status downloaden. Er zijn veel mensen met positieve ervaringen door deze app eerst een aantal fixes te laten zetten, daarna de Homebutton te drukken om vervolgens hun navigatie te starten. Het ziet er naar uit dat ik dat niet meer nodig heb sinds ik het bovenstaande heb doorgevoerd met Mobile Maps.

Hoop dat iemand er wat aan heeft. Zelf denk ik dat ik geluk heb en dat wellicht een officiele firmware-upgrade echt iets verbeterd. Blijf hoop houden dat het geen hardwareprobleem is.

Succes
JP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
MorgothG schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:45:
Yup dit heeft mij ook over de streep getrokken! Screenprotectors zijn stom :) Ik ga die van mij in september halen. Maar de Desire HD... HHHmmmmmmm sja dat zet mij toch nog wel aan het denken. En als je dan dat GPS verhaal leest. Ik ben nog niet helemaal verkocht. Als in september er meer bekend is over de Desire HD beslis ik. Maar voorals nog neig ik nog naar de GS. Echter hebben jullie ook een 1 jarig contract overwogen? Dan betaal je nu bij. En doe je over een jaar je telefoon op Marktplaats.
Als je blijft wachten dan kun je altijd een betere telefoon kopen ik weet zeker dat je over 1 jaar SGS 2 :P kan halen die een verbetering is vergelijken met SGS. Het gaat om nu en een telefoon(tv, pc enz) voor toekomst bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Thombias schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:07:
[...]

Ja, deze bedoel ik.
Dit zou mij over de streep trekken als ik een Desire-vs-galaxy S keuze zou moeten maken.
Is de Desire zo krasgevoelig dan?
Filmpje kende ik al maar wel goed om te zien dat hij zo krasbestendig is :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bart_wbd
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 06-08 16:05
Ga naar het GPS settingsmenu (toets in de dailer: *#*#1472365#*#*)
Application Settings => Operation Mode => MS-Based
Application Settings => Operation Mode => Accuracy van 50 naar 100 zetten
Application Settings => Start Mode => Cold start
SUPL/CP Settings => Server FQDN Type => AUTO Config
Sluit het GPS settingsmenu
Menu => Instellingen => Lokatie en beveiliging => Draadloze netwerken uitvinken.

1 of 2 keer rebooten wordt aanbevolen voor de beste resultaten.
Deze had ik in deel 3 ook al gepost. Voor mij werkt deze fix perfect.. Deze is zeer aan te raden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Ik ben ook wel benieuwd wanneer Samsung met 44.1 of 48KHz geluid komt voor het opnemen van video.

Als je op het scherm kijkt terwijl je video opneemt dan vliegen de MB's werkelijk, het vreet echt ruimte, en voor de audio is er slechts 16KHz gebruikt, blikkerig geluid vaak. (op de HTC Desire zelfs 8KHz :r )

En dat kan veel beter, er zit ook cpu power zat in de telefoon, dus misschien kan iemand het fixen, Samsung zelf ziet het denk ik niet als prioriteit ;)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

ALPACINO schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 15:57:
[...]

Als je blijft wachten dan kun je altijd een betere telefoon kopen ik weet zeker dat je over 1 jaar SGS 2 :P kan halen die een verbetering is vergelijken met SGS. Het gaat om nu en een telefoon(tv, pc enz) voor toekomst bestaat niet.
Ja dat is wel zo natuurlijk. Maar soms kan de introductie van een nieuwe telefoon net handig zijn om mee te pakken. of 1GHZ of 1,5GHZ dualcore. Dat maakt nogal wat uit. 50% en de voordelen van dualcore. Dat zie je in de PC markt niet snel meer zo'n sprong. Je moet het zien dat ik nu het gevoel heb. Koop ik een mooie nieuwe breedbeeld tv of ga ik voor een platte tv. Dat verschil zegmaar. Daarom dacht ik, stel dat je nog 100 euro terug krijgt na 1 jaar. en je nu 200 bij betaalt. Dan kost het je 100 euro en heb je volgend jaar alweer een nieuwe. Ja het is duurder, maar ja het gaat nu ook wel erg hard allemaal. Mijn HTC Touch HD is voor mij na 2 jaar echt verouderd. En het gaat nu alleen maar sneller. Aan de andere kant i 2 jaar natuurlijk ook zo om ;)

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
Meerdere mensen er ook last van als je in de camera settings als je de witbalans op daglicht zet, dat hij dat niet onthoudt als je de app afgesloten hebt? Zeer irri. Moet je dus elke keer weer terug zetten. De optie automatisch(standaard) vind ik te blauwig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ALPACINO
bart_wbd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:35:
[...]

Deze had ik in deel 3 ook al gepost. Voor mij werkt deze fix perfect.. Deze is zeer aan te raden
Ik heb dit ook geprobeerd maar nu ziet GPS niets meer, even oude instellingen terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• therealwheely
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-08 00:27
Verwijderd schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 07:53:
[...]

Wist je dat:

- Als het woord wat je wilt tiepen het eerste woord in de pop-up is, je gewoon door kunt tiepen?
- Swype woorden kan leren door ze gewoon in te toetsen (dus niet te swypen) met een spatie aan het eind
- Je ook normaal kan tiepen met het swype toetsenbord
- Je heel snel van taal kan wisselen door de "Q" toets?
- Er een cursorblok kan worden gestart door over de "swype toets" en "SYM" te swypen (linksonder van links naar rechts)?
- Als je een (verkeerd) woord uit je woordenboek wilt halen je dit kan doen door het woord te selecteren en de "swype toets" lang ingedrukt te houden?
- Swype automatisch spaties invoegt (dus je kan gewoon doorswypen zonder spatie)
Bedankt voor deze superhandige tips! Ik had swype juist uitgezet omdat ik de cursortoetsen miste en die toch regelmatig nodig heb. Dat cursorblok is erg handig met die tekstselectie en copy toetsen. Thanx! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HubD1
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:42
ALPACINO schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 17:07:
[...]

Ik heb dit ook geprobeerd maar nu ziet GPS niets meer, even oude instellingen terugzetten.
Bij mij werken die instellingen wel perfect, gisteren voor het eerst een mooie lijn zonder uitschieters gezien in MyTracks.
Had voor de zekerheid de telefoon op vliegtuigstand gezet (andere tip hier) en om te vergelijken halverwege de route de vliegtuigstand weer uit. Maakte geen verschil. Ik hoop dat dit resultaat blijvend is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIKKEHENK
  • Laatst online: 12-09 13:30
Trouwens, vandaag, na 10 dagen dat pakketje uit Hongkong binnen, met 2 siliconen dingetjes, 2 accus, lader, tasje, Auto lader, en 3 screen protectors, voor 16 euro.

Een absolute aanrader ( en ik verdien er niks aan, voor het geval dat ) , kost geen drol, en je bent meteen klaar.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ageName=ADME:L:OU:NL:1123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Jaaa, jij wil gewoon weten waar wij wonen en 's nachts onze telefoon pikken :+

Heb even een sigaretje in de achtertuin gerookt (ongeveer 5 minuutjes) en daarna een rondje rond ons huizenblok gelopen (een minuutje ongeveer):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sngT8hDLel4cjuzdWOsiHIio/full.png

Wifi stond uit, 3G aan.

Edit: dit is overigens met de JM5 firmware.

[ Voor 3% gewijzigd door KneoK op 10-08-2010 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is hier offtopic.

[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 11-08-2010 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:32:
Ik mag over anderhalve maand een nieuwe telefoon uitzoeken. Naar alle waarschijnlijk neem ik de Galaxy S omdat deze voor internetten snel is en een grootscherm heeft. Ook zijn de speakers beter als die van de HTC Desire. Zijn er nog andere toestellen (met Android) die goede speakers heeft?

Ik had al naar de X10 gekekn maar die heeft Android 1.6 Zou liever een nieuwere versie hebben. Met google heb ik zowel in net NL als in het EN gezocht maar kwam niet echt verder.

Is er iemand die tips heeft?
Alvast bedankt
De GS heeft maar 1 speaker en een voor normaal belgeluid. Het geluid uit de speaker vind ik goed gezien de telefoon erg dun is. Mijn vorige telefoon de HTC HD2 was stukken slechter. Maar het belgeluid is weer wat minder hard en duidelijk. Heb dit wel eens beter gehoord.

Verder telefoons in de winkel uittesten zou wel een goede voor je zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

KneoK schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:09:
[...]

Jaaa, jij wil gewoon weten waar wij wonen en 's nachts onze telefoon pikken :+

Heb even een sigaretje in de achtertuin gerookt (ongeveer 5 minuutjes) en daarna een rondje rond ons huizenblok gelopen (een minuutje ongeveer):

[afbeelding]

Wifi stond uit, 3G aan.

Edit: dit is overigens met de JM5 firmware.
Opmerkelijk.. Hoe maak je z'n screenshot (niet geroote telefoon)?? Zal ik even de mijne posten.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Cyberpope schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:42:
[...]

Opmerkelijk.. Hoe maak je z'n screenshot (niet geroote telefoon)?? Zal ik even de mijne posten.
Volgens mij kan dat alleen via adb als je niet geroot bent (ik heb root en heb ShootMe gebruikt). Even zoeken hoor...

Edit: instructies staan in het Homescreen topic. Is een beetje veel om te kopieren: Post je Homescreen!

Edit edit: valt wel mee achteraf. Zorg dat je een Java SDK hebt geinstalleerd (http://java.sun.com/javase/downloads/) en de android devkit hebt. Toestel op fout-opsporingsmodus zetten en dan ga je naar de devkit map, dan naar tools en voer je ddms.bat uit (kan zijn dat je het twee keer moet proberen, de eerste keer kreeg ik een aantal java excepties).

Dan krijg je het volgende scherm:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7MqYMrWmRyLQh3GiVpgtCwmG/full.png

Even je toestel aanklikken onder Name en dan via Device > Screen capture je screenshot maken.

[ Voor 52% gewijzigd door KneoK op 10-08-2010 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilco64
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-09 12:18
Als ik een bestand van 4,37 GB op de interne SD-kaart van mijn SGS wil zetten krijg ik de melding: Bestand is te groot voor het doelbestandssysteem. Dit gebeurd terwijl mijn beschikbare ruimte ruim 9 GB is. Weet iemand hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

wilco64 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:52:
Als ik een bestand van 4,37 GB op de interne SD-kaart van mijn SGS wil zetten krijg ik de melding: Bestand is te groot voor het doelbestandssysteem. Dit gebeurd terwijl mijn beschikbare ruimte ruim 9 GB is. Weet iemand hoe dit komt?
Beperking in het FAT32 bestandssysteem. Die ondersteunt volgens mij geen bestanden groter dan 4GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
sinds vandaag kan ik niet meer switchen tussen WIFI en 3g
de WIFI button blijft groen ook als je hem uit probeert te drukken
en in de WIFI instellingen is alles grijs,daar kan ik dus niks aanvinken
ook als ik 3g uitzet kan ik geen WIFI selecteren

weet iemand of dit aan een app ofzo kan liggen ? :-(

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilco64
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08-09 12:18
KneoK schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:58:
[...]

Beperking in het FAT32 bestandssysteem. Die ondersteunt volgens mij geen bestanden groter dan 4GB.
Oke vandaar, dan zal ik hem zometeen even formatteren naar NTFS. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

wilco64 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:04:
[...]

Oke vandaar, dan zal ik hem zometeen even formatteren naar NTFS. Bedankt!
Voordat je dat doet, probeer even te achterhalen of Android een NTFS partitie kan mounten. Je hebt een grote kans dat Android dat bestandssysteem niet ondersteunt en dan kun je je kaartje gewoon niet benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Laatst online: 05-04-2022
Als het is bedoeld om films af te spelen op je SGS kun je beter avi hebben, meestal veel kleiner bestand.
Dan voldoet FAT 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb vandaag vanuit kantoor naar huis gefietst, 30km, maar halverwege viel de verbinding weg (net ff geen dekking meer). Dus 3g viel weg, maar sattelieten bleven het doen. Alleen had MyTracks daar geen donder aan. Dus ik heb nu een halve track. Ik hoop eigenlijk wel dat MyTracks het blijft doen op de Veluwe anders ben ik met de jaarlijkse fietstocht de pineut. hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Even via een andere manier, want de andere is me te omslachtig..

Samsung GPS

Even de hond van mijn zus uitlaten, stukje aangehad.

Begonnen bij notermanstraat naar het veldje en daar een minuut of 4 met het balletje gegooit (sta dus zelfs stil, alleen de hond loopt)

Wat ik dus feitelijk loop is de rode lijn...... Blauw is wat de GPS registeert......

Standaard firmware.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:12:
Nou, ik heb vandaag vanuit kantoor naar huis gefietst, 30km, maar halverwege viel de verbinding weg (net ff geen dekking meer). Dus 3g viel weg, maar sattelieten bleven het doen. Alleen had MyTracks daar geen donder aan. Dus ik heb nu een halve track. Ik hoop eigenlijk wel dat MyTracks het blijft doen op de Veluwe anders ben ik met de jaarlijkse fietstocht de pineut. hehe.
Bij mij registreert mytracks ook zonder dataverbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Cyberpope schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:23:

[afbeelding]

Begonnen bij notermanstraat naar het veldje en daar een minuut of 4 met het balletje gegooit (sta dus zelfs stil, alleen de hond loopt)

Wat ik dus feitelijk loop is de rode lijn...... Blauw is wat de GPS registeert......

Standaard firmware.

[...]

Jeetje, dat ziet er redelijk dramatisch uit zeg. Dat rondje wat ik gelopen heb kon ik realtime bijhouden, het pijltje bewoog gewoon met mijn beweging mee.

Dan rest dus de vraag, is mijn toestel nauwkeuriger vanwege de nieuwere firmware of is er toch een batch slechte gps modules uitgeleverd ?

Edit: als ik overigens een groot vlak van Googlemaps heb gecached met wifi of 3g dan kan ik daarna alle dataverbindingen uitzetten en registreert Mytrack ook gewoon goed.

[ Voor 8% gewijzigd door KneoK op 10-08-2010 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

KneoK schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:31:
[...]

Jeetje, dat ziet er redelijk dramatisch uit zeg. Dat rondje wat ik gelopen heb kon ik realtime bijhouden, het pijltje bewoog gewoon met mijn beweging mee.

Dan rest dus de vraag, is mijn toestel nauwkeuriger vanwege de nieuwere firmware of is er toch een batch slechte gps modules uitgeleverd ?
Ik zal er zodra ik tijd heb (2020 of zo...) eens een nieuwere firmware op knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Theo27 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:59:
sinds vandaag kan ik niet meer switchen tussen WIFI en 3g
de WIFI button blijft groen ook als je hem uit probeert te drukken
en in de WIFI instellingen is alles grijs,daar kan ik dus niks aanvinken
ook als ik 3g uitzet kan ik geen WIFI selecteren

weet iemand of dit aan een app ofzo kan liggen ? :-(
na uitschakelen toestel ( daarna weer in-) is het voorbij..bij mij althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
Iemand misschien nog een apk van de officiele NOS Teletekst applicatie? Deze staat niet meer in de market helaas?

Iemand die nog een goede widget weet om je 3g in en uit te schakelen? Heb nu extended controls, maar als ik dan op de 3g knop drukt stuurt hij me naar 'instellingen mobiel internet' en daar kan ik het dus niet uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Standaard firmware.

[...]

Zeg, heb jij je hond je gs omgedaan of zo?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
smeijers schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:40:
[...]

na uitschakelen toestel ( daarna weer in-) is het voorbij..bij mij althans.
yep je had gelijk,zo simpel eigenlijk haha :*)

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuig schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 18:02:
Trouwens, vandaag, na 10 dagen dat pakketje uit Hongkong binnen, met 2 siliconen dingetjes, 2 accus, lader, tasje, Auto lader, en 3 screen protectors, voor 16 euro.

Een absolute aanrader ( en ik verdien er niks aan, voor het geval dat ) , kost geen drol, en je bent meteen klaar.

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ageName=ADME:L:OU:NL:1123
Ziet er heel goed uit maar hoe zit het met de oplader voor de batterij?
Kan je die zonder hulpmiddelen hier gewoon gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-08 19:27
Juist LauncherPro betaald via PayPal. Ik had de gepirate versie al maanden draaien, maar ik kon het niet laten om die 3 dollars over te maken, want 'tis een heerlijke app!

Ik ben nu de gps aan het testen nadat ik de instellingen - gesuggereerd door sommige mensen hier - heb aangepast. Straks Sygic ook erop knallen en maar hopen dat die het doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 17:10

[afbeelding]

Standaard firmware.

[...]

Dat ziet er dramatisch uit.
Had je alleen de GPS gebruikt? of ook de "use wireless networks" ?

Zelf gebruik ik nooit meer die functie, omdat het volgens mij alleen gemaakt is om globaal aan te geven waar je bent (google maps geeft een straal van 300 meter aan). En het was dus nooit bedoeld voor navigatie of tracks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIKKEHENK
  • Laatst online: 12-09 13:30
Ziet er heel goed uit maar hoe zit het met de oplader voor de batterij?
Kan je die zonder hulpmiddelen hier gewoon gebruiken?
je moet er wel even een stekkertje voor hebben wat van US 2 pins ( op het ladertje ) naar EU gaat, die zit er niet bij. Ja, er zit wel iets bij, maar dat heeft geen NL rand-aarde.
maar die koop je bij een willekeurige nogiets winkel voor een euro.

maar alleen de 2 accus, tasje , 2x silicon en screen meuk is de prijs al waard, imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat GPS probleem hoort gewoon niet. Massaal klagen @ http://www.samsungmobile.nl/footer/contact-us.do voor snelle reparatie of je geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,
Ik heb net mijn bestelling geplaats voor dit toestel, kan er niet wachten O+ . Ik vraag me af waar ik mee moet beginnen als ik het toestel heb, ik zou wel de zogenaamde lagfix willen uitvoeren, moet nog alleen uitzoeken hoe :P. Hoe zit het trouwens met het scherm, krast het makkelijk ? Heb ik een screenprotector of iets dergelijks nodig ?

iig bedankt alvast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
smeijers schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 19:14:
als ik mijn SGS als harde schijf benader krijg ik geen thumbnails..(handig voor de herkenning)
als ik de externe harde schijf benader krijg ik ze wel...

ik heb reeds veel gegoogled
alle instellingen op de PC en in SGS na geplozen...

wie weet raad?
na veel geploeter ben ik er uit..wie weet heeft iemand daar baat bij..
kies op je SGS
1) instellingen
2) over het toestel
3) usb instellingen - vragen bij verbinden aanvinken

(vreemd genoeg als je hier al kiest voor massaopslag...ziet de verkenner de SGS niet...)

bij verbinden
4) kiezen bij usb modus selecteren, voor massaopslag

als KIES automatisch opstart wegklikken..

5) notificatiescherm even naar beneden trekken en kiezen voor usb aangesloten
6) dan in blauwe deelvenster kiezen voor koppelen

7) dan bij verkenner dialoog box ( automatisch afspelen ) : opties algemeen: map en bestaanden weeergeven kiezen,
8)daarna in venster van externe harde schijf ( SGS dus ) kiezen voor DCIM mapje
9) mapje camera aanklikken en rechts, bij meer opties, kiezen voor tegels
10) mapje camera dubbelklikken..
ziedaar de herkenbare bestanden foto's en video's die je nu prettig kunt bewerken ( weg gooien wat je niet meer nodig hebt )

veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:56:
Beste Tweakers,
Ik heb net mijn bestelling geplaats voor dit toestel, kan er niet wachten O+ . Ik vraag me af waar ik mee moet beginnen als ik het toestel heb, ik zou wel de zogenaamde lagfix willen uitvoeren, moet nog alleen uitzoeken hoe :P. Hoe zit het trouwens met het scherm, krast het makkelijk ? Heb ik een screenprotector of iets dergelijks nodig ?

iig bedankt alvast :D
even zoeken op dit forum en je vindt alle antwoorden.
- geen screenprtector nodig..
- persoonlijk heb ik geen last van een lag
- gebruik nog "gewone"samsung rom
- leuke apps selecteren - legio info te vinden op tweakers
- gebruik het toestel nu ruim drie weken: nog steeds enthousiast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
Is het normaal, dat bij opladen het scherm niet meer reageert?

Ik gebruik nu een motorola micro usb oplader van EBay gekocht. Maar het scherm weigert nu dienst nadat hij aangesloten is geweest op de oplader. Pas na accu eruit geeft hij weer reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
niet normaal - je hebt er toch een gewone 220- oplader bij met speciaal usb stekkertje?
volgens mij is samsung éénkennig..en bijt motorola

[ Voor 57% gewijzigd door smeijers op 10-08-2010 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smeijers schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:01:
[...]

even zoeken op dit forum en je vindt alle antwoorden.
- geen screenprtector nodig..
- persoonlijk heb ik geen last van een lag
- gebruik nog "gewone"samsung rom
- leuke apps selecteren - legio info te vinden op tweakers
- gebruik het toestel nu ruim drie weken: nog steeds enthousiast
Thx voor het antwoord. Waar kan ik de apps precies vinden, op het forum ? Ik vroeg trouwens af hoe het kopen van apps in de marketplace er aan toe gaat. Betaal je met creditcard, of zijn er vouchers net als met iTunes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AugmentoR
Weet je zeker dat je niet met je telefoon aan het gooien was? Apport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
Vandaag iets leuk ontdekt waarvan ik niet weet of het specifiek de Galaxy betreft. Ik moest een tel. nummer van een bedrijf hebben dus even online gezocht. Toen ik daar het tel. nummer zag drukte ik erop en even ingedrukt houden en toen kon ik er gelijk mee bellen (en eventueel toevoegen aan de contacts). Heel makkelijk wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Retir schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:16:
Vandaag iets leuk ontdekt waarvan ik niet weet of het specifiek de Galaxy betreft. Ik moest een tel. nummer van een bedrijf hebben dus even online gezocht. Toen ik daar het tel. nummer zag drukte ik erop en even ingedrukt houden en toen kon ik er gelijk mee bellen (en eventueel toevoegen aan de contacts). Heel makkelijk wat mij betreft!
Klopt. Super handig. Is niet alleen de GS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:31
smeijers schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:11:
niet normaal - je hebt er toch een gewone 220- oplader bij met speciaal usb stekkertje?
volgens mij is samsung éénkennig..en bijt motorola
Wat is er zo speciaal aan dat usb stekkertje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
kwiebus schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:27:
[...]

Wat is er zo speciaal aan dat usb stekkertje?
Het betreft Ebay nummer: 270573606322
Dit is de link: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...egories%26_fvi%3D1&_rdc=1
Daar werd ik hier attent op gemaakt.

Het is een gewone micro usb oplader, wanneer ik hem aansluit reageert het scherm niet meer op touch, brandt wel gewoon. Betreft Motorola SPN5319a
opschrift vermeldt:
Modelo: FMP 317A
Entrada: 100-240V 50/60Hz
Salida: 6,4V raar teken 200mA

Vind die 6,4 V wel vrij hoog niet?

Fijne verkoper:

"Ladekabel Ladestation Ladegerät Motorola V8 V9 U9
Artikel-Nr.:1522132
Produktdaten

Produktdetails:

* Motorola Netzteil Ladegerät
* Für Motorola V8 V9 U9
* Input: 100-240V/50-60Hz /0.2A; Output: 5.0V/550mA
* Farbe: schwarz

Lieferumfang:

* 1 x Netzteil Ladegerät Ladekabel für Motorola"

Hij heeft foutief product verkocht. Kan dit mijn Galaxy S beschadigen? Hij heeft er 20min aangelegen en werkt nog steeds.

[ Voor 23% gewijzigd door HeyJIJdaar op 10-08-2010 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Hoe zit het nou met de veiligheid van sommige programma's. Als je bijvoorbeeld launcher pro installeert geef je deze o.a. toestemming om je sms, je gmail en je contacten te lezen. Is dit niet erg onveilig?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
kan ik zonder gevolgen de interne kaart formatteren??
Ik wil terug naar de fabrieksinstellingen maar krijg kutterdekut het niet voormekander om de interne sd fix goed te krijgen. Ik wil dus niet de stockfirmware verliezen!

Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AugmentoR
jpvaneijk schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 22:43:
kan ik zonder gevolgen de interne kaart formatteren??
Ik wil terug naar de fabrieksinstellingen maar krijg kutterdekut het niet voormekander om de interne sd fix goed te krijgen. Ik wil dus niet de stockfirmware verliezen!

Thanx!
Ja hoor dat kan volgens mij prima, zolang je er geen belangrijke foto's of docs op hebt staan natuurlijk. stockfirmware staat niet op die interne sd-kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
super!!!!!!!!!! ga ik gelijk doen want ik ben het zweten een beetje zat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AugmentoR
Iemand al eens problemen gehad met aanschaffen apps? Wil advanced taskmanager kopen voor 1 dollar, maar de creditcard-transactie mislukt: 'er is een serverfout opgetreden'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Maarten21 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 20:37:
[...]

Dat ziet er dramatisch uit.
Had je alleen de GPS gebruikt? of ook de "use wireless networks" ?

Zelf gebruik ik nooit meer die functie, omdat het volgens mij alleen gemaakt is om globaal aan te geven waar je bent (google maps geeft een straal van 300 meter aan). En het was dus nooit bedoeld voor navigatie of tracks.
Alleen GPS. Wireless networks staat uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig de Facebook S! app ergens liggen? Die van mij connecte niet meer, heb em verwijderd, maar kan em nergens meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

HeyJIJdaar schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 21:46:

Vind die 6,4 V wel vrij hoog niet?
Haal er maar zsm. uit! Voltage mag niet te hoog zijn en kan zover mijn kennis helder is wel schadelijk zijn.
Gelukkig is het voltage verschil niet al te hoog maar desalniettemin niet aan te raden.

Een lader moet 5V zijn en max 1A. voor de galaxy S.

Mocht je iets anders tegenkomen in bijvoorbeeld informatie van Samsung zelf dan kun je er zelf verder over beslissen ;)

Waarom gebruik je overigens niet gewoon de standaard lader????

[ Voor 5% gewijzigd door lometje op 11-08-2010 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 23:18:
Heeft iemand toevallig de Facebook S! app ergens liggen? Die van mij connecte niet meer, heb em verwijderd, maar kan em nergens meer vinden.
Als het goed is kan je die vinden bij Samsung Apps, wat ook weer een app is op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas niet
Pagina: 1 2 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.