Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog 1 belangrijke vraag(voor mij dan) wie heeft het voor elkaar gekregen om de wiicontroller werkend te krijgen op de galaxy?

Ik heb het voor elkaar gekregen met wiiremote om via bluetooth te pairen met de controller maar er wordt gevraagd om een password(1234 of abcd geeft het programma zelf aan) en die weet ik niet

Ik heb al ergens gelezen dat het pas werken zal als versie 2.2 van froyo er op zou staan wie kan me hierbij helpen kan niet wachten om de oude mario kart en streets of rage via de controller op mijn tv te spelen want ik heb via de tv-uit de galaxy al aangesloten op mijn tv via een nokia ca-75u kabel werkt perfect

Alvast bedankt,

Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heeft iemand een idee hoe je je SGS nou kan updaten naar FroYo wanneer het uit is? Via Kies? Hoe gaat dit in zijn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:30
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 18:16:
Ik wacht nog op 2.2-.-
en op de abn amro app hoor het iedere dag op de radio! over de abn amro app
Daar heb ik ze over gemaild, en ze zijn er mee bezig. Alleen nog geen datum uiteraard :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:30
kevinman schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 00:31:
[...]

Maak je maar geen zorgen. Ook als Samsung de 2.2 niet uitbrengt, komt Cyanogen wel met een custom rom. De verschillende toestellen van HTC en Motorola hebben al een 2.2 mod gekregen en bij de volgende versie (6.1) wordt de SGS ook ondersteund.
Ja dat geloof ik gelijk. Nu hopen dat ze van 3.0 ook een custom rom kunnen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:52
Hoe combineert die one-click root-lagfix met een eventuele update naar 2.2? Kan iemand daar wat over zeggen? Ik bedoel, kan ik dan nog updates runnen die voor een stock phone bedoeld zijn?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jones76
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-01-2023
Dit kwam op mijn twitter net, dus ben nog aan het proberen KIES @#!X*.
Er zijn vast mensen hier die er sneller uit zijn of dit wat is, een workaround oa op xda-developers.

bron: pocketnow.com

Samsung Galaxy S 'Froyo' Upgrade Leaks Through Sync App
File under: News
By: Evan Blass | 10:57 AM 30-Aug-10 | 0 Comments

While unofficial and hacked-together copies have been floating around for weeks now, Samsung has officially added Android 2.2 "Froyo" to its upgrade service, allowing Galaxy S owners in Europe (and possibly Asia) to update to Google's latest mobile operating system. Available through Samsung's 'Kies' PC sync client, apparently the update only works if the program is in test mode, and after changing a particular Windows registry entry telling the program what version of the device to look for.

More interesting are the carrier implications on such an update: service providers like AT&T, T-Mobile, and Vodafone want to make sure that their subscribers' phones are pre-loaded with the usual slate of revenue-generating applications -- sometimes referred to as bloatware. Flashing a 'vanilla' ROM like the Froyo package pushed out by Kies does not allow for this, meaning that carriers would highly prefer customers wait until officially-branded firmware upgrades get released.

If you do own a flavor of the Galaxy S and attempt this upgrade, please let us know your experience in the comments. Note that this method probably will not work on US varieties, so we advise against giving it a go.

(via: GSMarena, Engadget, and xda-developers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:29
jones76 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 19:44:
Dit kwam op mijn twitter net, dus ben nog aan het proberen KIES @#!X*.
Er zijn vast mensen hier die er sneller uit zijn of dit wat is, een workaround oa op xda-developers.

bron: pocketnow.com

Samsung Galaxy S 'Froyo' Upgrade Leaks Through Sync App
File under: News
By: Evan Blass | 10:57 AM 30-Aug-10 | 0 Comments

knip
Zag het, maar deze kon je alleen downloaden als je KIES in test mode zet. Dus het is geen officiele en wss een beta ofzo.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SgtElPotato schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 19:53:
[...]

Zag het, maar deze kon je alleen downloaden als je KIES in test mode zet. Dus het is geen officiele en wss een beta ofzo.
Beta of niet, draait hier al een aantal uren stabiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:47

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 20:13:
[...]

En hoe is het met de lag (nog aanwezig?) en de GPS afwijking met deze versie?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Laatst online: 16-09 12:02
Wellicht interessant voor mensen met problemen met betrekking tot het 'unlock pattern' of ontgrendelingspatroon waarbij niet kan worden ingelogd op het Google Account. Hiermee reset je je telefoon naar factory. Omdat de S en Apollo waarschijnlijk op dezelfde manier werken kun je het erop wagen: RetroTycoon in "Samsung Galaxy Apollo i5800 i5801"

[ Voor 25% gewijzigd door RetroTycoon op 30-08-2010 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

Polariteit

Fietsende fotografeur

Ik zit sterk te twijfelen om een SGS i9000 aan te schaffen, of een HTC Desire. Waar ik eigenlijk wel naar benieuwd ben zijn de gps-mogelijkheden van de samsung. is het bijv. mogelijk om hem dmv de gps een gelopen/gereden route bij te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 20:15:
[...]

Ik heb nog geen enkele keer last van lag gehad (quadrant: 1004).
GPS heb ik nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gh0stw4lk3r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:04
marceltuit schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 20:54:
Ik zit sterk te twijfelen om een SGS i9000 aan te schaffen, of een HTC Desire. Waar ik eigenlijk wel naar benieuwd ben zijn de gps-mogelijkheden van de samsung. is het bijv. mogelijk om hem dmv de gps een gelopen/gereden route bij te houden?
de mogelijkheden van de desire en de galaxy zijn exact hetzelfde. (bijv mytracks is de app die je nodig hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-09 17:25
... waarbij je er dus rekening mee moet houden dat een toch wel aanzienlijk deel van de gebruikers in meer of mindere mate ontevreden is over de prestaties van GPS op de galaxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Xjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-04 10:23
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 20:13:
[...]

Ik heb hem nu ook, krijg internet alleen niet aan de praat, heb alles in gevuld zoals het was met t-mobile.. Heb jij nog tips voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbr01
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 22:44
Ik heb inmiddels ook Froyo er via kies opgezet. Gaat erg gemakkelijk. Alle programma's blijven staan en werken vervolgens erg buggy. Daarna de telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen via het menu, en nu loopt het als een zonnetje. Nog niet lang genoeg mee gewerkt op iets over de lag te kunnen zeggen. Het is me nu iig nog niet echt opgevallen. GPS ook niet getest.
Er zitten overigens wel een hoop kleine verbetering in Froyo. En een functionerende adobe flash standaard ingebakken. Kan gewoon youtube kijken via de desktopwebsite.

[ Voor 10% gewijzigd door mbr01 op 30-08-2010 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

mbr01 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:16:
Ik heb inmiddels ook Froyo er via kies opgezet. Gaat erg gemakkelijk. Alle programma's blijven staan en werken vervolgens erg buggy. Daarna de telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen via het menu, en nu loopt het als een zonnetje. Nog niet lang genoeg mee gewerkt op iets over de lag te kunnen zeggen. Het is me nu iig nog niet echt opgevallen. GPS ook niet getest.
Er zitten overigens wel een hoop kleine verbetering in Froyo.
Wat bedoel je met programma's erg buggy? Is de lag minder? Heb je een nieuwe quadrant score?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Jean-Bob schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 21:25:
... waarbij je er dus rekening mee moet houden dat een toch wel aanzienlijk deel van de gebruikers in meer of mindere mate ontevreden is over de prestaties van GPS op de galaxy.
En een groot deel van de gebruikers ook wel gewoon tevreden :P. Vanmiddag nog een track gemaakt tijdens een lesvlucht naar Groningen. Signaal slechts een enkele keer gedropt en de track zelf is behoorlijk accuraat:

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4101/4942419837_33c1e443cd_o.jpg
Track naar Groningen Eelde Airport, met een afgebroken landing, een holding en een complete landing.

De grootste drops zitten in de laatste 10 minuten toen het toestel in m'n tas zat. Dit is trouwens met JF3. Ik kan haast niets anders bedenken dan dat er een slechte lading ergens tussen heeft gezeten (of andersom, één goede lading :P). Snelheid ligt het ook niet aan, deze track was aan gemiddeld 160km/u grondsnelheid, op de terugweg tot zo'n 250km/u grondsnelheid en die is ook prima gelukt. Dit is misschien niet ergens midden in een stad met gebouwen er omheen, maar ik ben bijv. ook eerder al met dit ding door Toulouse en Parijs gegaan zonder noemenswaardige problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Xjuh
GandalfTheGrey schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:17:
[...]

Wat bedoel je met programma's erg buggy? Is de lag minder? Heb je een nieuwe quadrant score?
Bijna al je apps werken niet meer, moet je dus verwijderen en opnieuw installeren. Of iemand zoals ik die het toestel 2 dagen heeft doet een factory reset en begint ook van het begin af aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:02

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Bij mij wisselt de kwaliteit van de GPS van extreem goed (nauwkeurigheid van 5 meter) tot matig op z'n best met veel drops. Waar het door komt ben ik nog niet achter, meestal test ik in de auto, met de telefoon in z'n houder, dus de omgeving is in principe steeds gelijk.
In de stad heeft hij vaak wat meer moeite, maar eerlijk gezegd heeft elke GPS telefoon van mij dat tot nu wel gehad. Ik verwacht dat verbeteringen hierin vooral met de software zullen komen.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Xjuh
Black-Xjuh schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:15:
[...]

Ik heb hem nu ook, krijg internet alleen niet aan de praat, heb alles in gevuld zoals het was met t-mobile.. Heb jij nog tips voor me?
Nu toch voor elkaar.. Met standaard instellingen en de extra nieuwe instellingen, weet niet waar het fout ging maar moest volgens mij even herstarten.

Naam: T-Mobile NL
APN: smartsites.t-mobile
Proxy: <Niet ingesteld>
Poort: <Niet ingesteld>
Gebruikersnaam: *
Wachtwoord: *
Server: *
MMSC: http://t-mobilemms
MMS-proxy: 010.010.010.011
MMS-poort: 8080
MCC: 204
MNC: 16
Verificatietype: Geen
APN type: [Internet] / [Internet + MMS]

Het APN-type doet het allebei, weet niet welke beter is? Tips zijn welkom..

Ik had hem nog maar kort maar voor me gevoel werkt dit wel een stuk soepeler dan de vorige versie.

[ Voor 6% gewijzigd door Black-Xjuh op 30-08-2010 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

deepbass909 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 22:42:
Bij mij wisselt de kwaliteit van de GPS van extreem goed (nauwkeurigheid van 5 meter) tot matig op z'n best met veel drops. Waar het door komt ben ik nog niet achter, meestal test ik in de auto, met de telefoon in z'n houder, dus de omgeving is in principe steeds gelijk.
In de stad heeft hij vaak wat meer moeite, maar eerlijk gezegd heeft elke GPS telefoon van mij dat tot nu wel gehad. Ik verwacht dat verbeteringen hierin vooral met de software zullen komen.
Tja de GPS, ik krijg vaak amper een fix of zelfs geen fix waar m'n G1 het prima deed.

Mja ik wacht tot de officiele Froyo 2.2 en anders toch maar overwegen hem te gaan ruilen na vergelijk met een andere Galaxy S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een oplossing voor 't volgende probleem:
swypen gaat super, maar er worden bij mij geen automatische spaties tussen de woorden ingevoegd (wat wel zou moeten, als ik ook dit topic tot zover mag geloven...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 20:46
Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:22:
swypen gaat super, maar er worden bij mij geen automatische spaties tussen de woorden ingevoegd (wat wel zou moeten, als ik ook dit topic tot zover mag geloven...)
Instellingen>Landinstelling en tekst>Swype>Automatische spatiering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal offtopic-replies zijn getrashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super! Dank @ Zanzarismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polariteit
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

Polariteit

Fietsende fotografeur

Gh0stw4lk3r schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 21:20:
[...]

de mogelijkheden van de desire en de galaxy zijn exact hetzelfde. (bijv mytracks is de app die je nodig hebt)
dank voor de reactie. dit had ik inmiddels al begrepen. Maar aangezien de vele problemen die er met de gps schijnen te zijn, laat ik hem toch maar links liggen. een werkende gps is voor mij wel een vereiste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:22:
Ik heb dit alleen nog na punten, na bv. vraagtekens komt er wel automatisch een spatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Gewoon met het volgende woord beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berns
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-09 08:12
Als je van t-mobile naar t-mobile ( beide relax online + w&w) een videocall maakt (gewoon via 06) kost het dan meer dan een gewoon gesprek? Werkt verder prima tussen 2 galaxys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
berns schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:49:
Als je van t-mobile naar t-mobile ( beide relax online + w&w) een videocall maakt (gewoon via 06) kost het dan meer dan een gewoon gesprek? Werkt verder prima tussen 2 galaxys.
AFAIK kost het 50 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 20:15:
[...]

Heb net vanaf huis naar werk de gps eens aangezet.
Dit heeft 'my tracks' er van gemaakt: http://maps.google.nl/map....041849,0.111494&t=h&z=14

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2010 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 ding voorop: videobellen is in feite iets extra's tov gewoon bellen.
Dus ook de kosten zijn iets totaal anders. Je hebt nu te maken met de kosten van een dataverbinding EN de kosten voor reguliere telefoonminuten, welke door de NL providers als 1 ding tezamen worden gefactureerd (ook al heb je een onbeperkt internetbundel, je betaalt dus toch voor dit 'datagebruik')
Of je vervolgens naar een T-Mobile nummer belt of naar welke mobiele Nederlandse aanbieder dan ook, dat maakt niet uit. Kosten zijn bij T-Mobile € 0,50 per minuut, bij KPN € 0,49 per minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Ik heb even mijn tracks op google maps gezet. De echt rare zitten er niet bij, want die bleken door een instellingsfout niet goed gegaan te zijn. Over het algemeen zijn de tracks behoorlijk nauwkeurig, en daar waar ze afwijken, lijkt het eerder een mis-match tussen kaart en werkelijke positie te zijn, dan een GPS-fout. Zelfs met een 5 meter nauwkeurigheid reed ik namelijk volgens de GPS op bepaalde plekken consequent naast de weg, maar dat had ik ook met mijn software op de Nokia. Met navigatie heb je daar geen last van, omdat dan de GPS-waarden worden gecorrigeerd met de kaart (je positie wordt dan naar de dichstbijzijnde weg "getrokken".).

Klik

Over het algemeen zijn de resultaten erg goed. Wel valt mij inmiddels op dat de kwaliteit van de GPS afhankelijk is van én het weer (logisch, meer water in de lucht (wolken) hoe slechter de ontvangst) én de software. Sommige programma's hebben heel snel een fix (bijv. GPS-status), anderen doen er een eeuwigheid over. Ook schakelt de GPS niet altijd bij alle software in...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 23:56
Soms gaat mijn scherm gewoon niet meer uit.
Ik weet niet wat het is maar op SwitchPro heb ik scherm altijd aan niet ingeschakeld en ik moet dan de telefoon uitzetten en weer aanzetten om het op te lossen.
Ik snap niet wat het is, ik heb het pas sinds een paar dagen.

Weet iemand wat het zou kunnen zijn dat mijn display gewoon soms niet meer uitgaat wat ik ook probeer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc1273
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 20:39
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 21:15:
[...]

Ik heb nog geen enkele keer last van lag gehad (quadrant: 1004).
GPS heb ik nog niet getest.
Ik hoop dat het nog niet de definitieve versie is, want als je kijkt wat de nexus one voor score haalt op 2.1 en 2.2 dan is dat verschil veel groter.

Canon 7D | Canon 70-200 2.8L | Canon 17-55 2.8 IS | Sigma 10-20 | fotos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-09 17:25
antonboonstra schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 14:34:
Als iemand nog op zoek is naar een goedkope houder voor in de auto, ik heb er eentje bij de Action gekocht voor (jawel) € 1,95 ! Deze is verstelbaar, maar kan net niet ver genoeg uit elkaar om de Galaxy S liggend te laten klemmen. Staand wil echter ook prima en dat is bij bijvoorbeeld een telefoontje ook wel zo handig, omdat het scherm dan niet liggend wordt weergegeven.

Schuimrubber voorkomt beschadigingen en het geheel zit vrij stevig vast.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb vanmorgen ook dit dingetje gekocht (ondanks dat er bij mij nog niet echt mee te navigeren is). Er zit ook een soort van houdertje bij waarmee je em in een hoek van 90 tot 45 graden op een vlakke ondergrond kunt zetten. Handig als statief of als je em liever op je bureau hebt staan in plaats van liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online
Stark schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:23:
Soms gaat mijn scherm gewoon niet meer uit.
Ik weet niet wat het is maar op SwitchPro heb ik scherm altijd aan niet ingeschakeld en ik moet dan de telefoon uitzetten en weer aanzetten om het op te lossen.
Ik snap niet wat het is, ik heb het pas sinds een paar dagen.

Weet iemand wat het zou kunnen zijn dat mijn display gewoon soms niet meer uitgaat wat ik ook probeer?
Ja ik heb exact het zelfde en de zelfde "oplossing"! Zal wel door een bepaalde app komen sinds een update ofzo..

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
Jean-Bob schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:47:
[...]

Ik heb vanmorgen ook dit dingetje gekocht (ondanks dat er bij mij nog niet echt mee te navigeren is). Er zit ook een soort van houdertje bij waarmee je em in een hoek van 90 tot 45 graden op een vlakke ondergrond kunt zetten. Handig als statief of als je em liever op je bureau hebt staan in plaats van liggen.
Ah - is dat het - ik dacht dat het misschien was om 'm aan een luchtrooster te klemmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:23
Is er manier waarop de native android music app de informatie van mijn muziek leest zoals ik die via itunes heb ingevoerd? Ik heb weinig zin om mijn complete muziek verzameling opnieuw te gaan bewerken.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Xjuh
De 2.2 kan ook KIES draaien met LauncherPro aan viel me net op :) Ook wel een mooie toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:33
Heeft de Galaxy S nou ook een PenTile-raster? Ik heb er vandaag even mee gespeeld, en ondanks de lagere DPI dan de Desire lijkt het scherm toch scherper terwijl ik had begrepen dat beide telefoons een PenTile-rater hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Nu online
D3ft0n3 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:30:
Is er manier waarop de native android music app de informatie van mijn muziek leest zoals ik die via itunes heb ingevoerd? Ik heb weinig zin om mijn complete muziek verzameling opnieuw te gaan bewerken.
Zet iTunes die gegevens niet gewoon in de ID3 tags? Als die dat niet doet moet je maar een programma zoeken die dat wel doet. Dan zitten die gegevens altijd in de muziek bestanden en kan elk programma het lezen.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Laatst online: 14:23
HaTe schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:13:
[...]

Zet iTunes die gegevens niet gewoon in de ID3 tags? Als die dat niet doet moet je maar een programma zoeken die dat wel doet. Dan zitten die gegevens altijd in de muziek bestanden en kan elk programma het lezen.
Ja dat doet Itunes dus deels (ID3 2.3). Bij de meeste nummers is het dan ook wel correct, maar bij een deel (ongeveer 1 op de 10 niet). Dan staat het nummer nog gewoon als "01 - bored - deftones - adrenaline" aangegeven met een unknown artist en album. Ik snap ook niet waar bij die nummers het verschil zit ten opzichte van nummers die wel correct worden weergegeven.

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 13:42

racoon

mooowwww

Hoe kan ik instellen dat de telefoon automatisch via wifi mijn internet thuis pakt,en als dat signaal te slecht is weer op internet van mijn mobile provider overstapt.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmachielsen
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-09 11:27

jmachielsen

Red Alert

Met WeFi, progje op de Market, kan dat volgens mij.
Is in dit topic al een paar keer besproken.

Turtles & Coffee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Mijn Galaxy S is binnengekomen. GPS maakt wat sprongetjes van 1 meter of zo, en is een tikkie onnauwkeurig (geeft hij zelf al aan, onnauwkeurigheid van zo'n 90 meter, maar dat kan misschien wel plaatselijk zijn).
Ik ga eens flink spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Laatst online: 16-09 11:01
racoon schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:20:
Hoe kan ik instellen dat de telefoon automatisch via wifi mijn internet thuis pakt,en als dat signaal te slecht is weer op internet van mijn mobile provider overstapt.
Bedoel je met "slecht", dat je dan even een straat verder bent met je phone? Ik dacht dat hij dat automatisch deed wat je zojuist als "probleem" omschrijfde.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Deze telefoon heb ik ook. Mijn vraag is of de sensor die automatisch het beeld omdraait het beeld ook omdraait van het scherm met pictogrammen. Ik ben ook benieuwd of het scherm automatisch omgekeerd wordt door de sensor waar je in komt als je op toepassingen klikt. Mijn argwaan dat het bij mij niet werkt komt door dat ik wat spellen met torrents geinstalleerd heb. Dan krijg je al snel over je heen dat je denkt een virus o.i.d. Het omkeren van het beeld is dus als je de telefoon met je hand roteert. Dit werkt wel op mijn telefoon in de menu's en toepassingen. Iets zegt me dat het hier voor ook bij mijn schermen met pictogrammen kon. Graag een reactie hier op :)

Dit is dus dat begin scherm: Draait dit mee met je hand via de sensor?
Afbeeldingslocatie: http://www.smartphonestunts.nl/images/toestellen//samsung/samsung-i9000-galaxy-black-1.jpg

Klik je op toepassingen dan kom je hier: Draait dit mee met je hand via de sensor?
Afbeeldingslocatie: http://www.cool-cellphones.com/uimg/samsung-i9000-galaxy-1.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

An1mA schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:36:
[...]

Bedoel je met "slecht", dat je dan even een straat verder bent met je phone? Ik dacht dat hij dat automatisch deed wat je zojuist als "probleem" omschrijfde.
Ik bedoel met slecht weinig tot geen bereik via mijn eigen router, dat hij dan automatisch over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Duh?

De pictogrammenschermen zijn niet zo geprogrammeerd dat ze op geleide van de sensor roteren. Althans niet in de firmware van mijn telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus mag ik aannemen dat mijn argwaan voor niks is. Reden te meer om te denken dat ik gewoon overdrijf dat het niet zou werken. Misschien heb ik vannacht gedroomd dat het wel omgekeerd was? Ik neem aan dat dus meerdere mensen dit kunnen bevestigen dat ze niet omkeren als deze hun telefoon omkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommySprat
  • Laatst online: 08:43
Ik had vandaag opeens problemen met het aansluiten van m'n galaxy s via USB in mass storage mode. Uiteindelijk las ik de gouden tip ergens op internet. Ik moest de telefoon helemaal uit doen, dan de USB kabel aansluiten en dan de telefoon weer aan doen. Hij deed het toen meteen.

EDIT:
Bij mij draait het app scherm ook niet mee hoor.

[ Voor 23% gewijzigd door TommySprat op 31-08-2010 19:48 . Reden: Double post voorkomen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, snel vraagje: Hoe kan ik ervoor zorgen dat de ringtones die ik maak met ringdroid, en zelfs het facebook popup geluidje, niet in mijn mp3player verschijnen? Zeer irritant als ik mijn MP3 speler op shuffle heb staan

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

klopt het als ik in wefi onder spots, wifi on en auto connect on aan heb staan , hij als er een onbeveiligde wifi is hier automatisch verbinding mee maakt, zodra het signaal ervan wegvalt hij over gaat op internet via mijn mobile provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

racoon schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:20:
Ik gebruik Y5. Een heel basic programma dat automatisch verbinding maakt bij bekende / herkende WIFI netwerken. Gratis op de Market en spaart ook nog je accu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orcie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 12:23
Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:53:
Hey, snel vraagje: Hoe kan ik ervoor zorgen dat de ringtones die ik maak met ringdroid, en zelfs het facebook popup geluidje, niet in mijn mp3player verschijnen? Zeer irritant als ik mijn MP3 speler op shuffle heb staan

BVD
Een lege file in die dir zetten waarin je de ringtones opslaat met als naam '.nomedia'. Dan skipt hij dit dir met zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag bij t-mobile winkel deze phone gekocht.
Hij zat in doosje in folie nog etc,maar seal was wel los.
Als ik bij deze telefoon kijk staat firmware versie 2.1update1 en bij kernelversie 2.6.29 root@se-s603 #2,
Wil dit zeggen dat me telefoon geroot is wat dat ook is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:46:
Dus mag ik aannemen dat mijn argwaan voor niks is. Reden te meer om te denken dat ik gewoon overdrijf dat het niet zou werken. Misschien heb ik vannacht gedroomd dat het wel omgekeerd was? Ik neem aan dat dus meerdere mensen dit kunnen bevestigen dat ze niet omkeren als deze hun telefoon omkeren.
Alleen het geopende mapje "Galerij" geeft een beweging bij een draaibeweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heb ik weer...........

Vandaag haalde ik mijn Galaxy uiit mijn tas na mijn werk.
Tot mijn grote schrik was het gehele scherm roze en paars, het beeld zag eruit alsof je oude videokaart maar op een paar bits draait. (en s'morgens nog lopen showen met het mooie beeld )
Alles deed het verder, wel erg traag.
na meer malen opnieuw opstartten verbeterde het niet, de camera leek wel standaardop negatief te staan, reset kan naar mijn weten niet.
de laatst geinstalleeerde apps verwijderd maar dit mocht niet baten, heeeeeeel even leek het weer te werken, helaas.
Dus heb ik het toestel via een kpn winkel laten opsturen, na overleg met de klantenservice.
damn, het zou wellicht 3 weken !! kunnen duren.

mijn toestel is origineel en niet ge"root", er staat enkel software van de market op, is niet vochtig of nat geweest en ook niet gevallen..............zuur !!

ben ik de eerste met dergelijke problemen, nee toch? ik heb in dit forum nog niemand gehoord over een defect toestel. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Laatst online: 16-09 12:02
Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:02:
Als ik bij deze telefoon kijk staat firmware versie 2.1update1 en bij kernelversie 2.6.29 root@se-s603 #2,
Ik denk het niet: mijn apollo, geeft ook aan dat hij root is en daar zijn nog geen root mogelijkheden voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Laatst online: 16-09 11:01
Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:35:
ben ik de eerste met dergelijke problemen, nee toch? ik heb in dit forum nog niemand gehoord over een defect toestel. :(
Ik had een hele licht streep door me scherm die je alleen zag als je een filmpje keek of het scherm heel wit was. Ik krijg hem na anderhalf week terug.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Ik had als ik een filmpje via tweakers keek een probleem dat beneden een rood balkje in het beeld zat. Nu niet meer trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
't wil hoogstwaarschijnlijk zeggen dat de gebruiker die de kernel gecompileerd heeft 'root' heette afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is dus gewoon nieuw en orgineel kan ik vanuit gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta op het punt een abonnement af te sluiten met t-mobile voor de Samsung Galaxy S voor 20 euro per maand/2jaar. Nou vroeg ik me af, is er een wezenlijk verschil tussen 8 en 16g? behalve het duidelijk verschil in grote dat denk ik makkelijk bij te kopen is? En ik geloof dat 2.1 nog op de galaxy zit als je hem in de winkel koopt, is dat makkelijk te updaten naar 2.2 voor een technologie analfabeet als ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout1976
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-08-2024
marceltuit schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 06:53:
[...]

dank voor de reactie. dit had ik inmiddels al begrepen. Maar aangezien de vele problemen die er met de gps schijnen te zijn, laat ik hem toch maar links liggen. een werkende gps is voor mij wel een vereiste :)
GPS werkt perfect hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
ik zou nooit een toestel aanvaarden waarvan de seal gebroken is

do not accept if seal is broken, staat er trouwens ook op, meen ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony Ericsson UK heeft middels Twitter verklaard dat de update voor de Xperia X10 met Android 2.1 eind september uitgerold zal gaan worden.

Hopelijk horen wij dan snel dat we met de galaxy naar 2.2 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Heeft iemand enig idee hoe ik enkel specifieke GMail groepen kan synchoniseren met de SGS? Momenteel synch. de SGS de "My contacts" folder. Graag wil ik bijvoorbeeld in plaats van "My Contacts" enkel de groep Family, Coworkers, etc synchroniseren.

Ik had verwacht dat deze selectie wel gemaakt zou kunnen worden onder Contacten -> Groepen -> Menu, maar dit menu bestaat/werkt niet eens. Als ik dan klik op de xxx@gmail groep kom ik ook niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in de topic hier al gelezen dat veel mensen last hebben met apps uit de store.
dat er wordt aangegeven downloaden mislukt.

Hier heb ik nou ook last van.

Is dit bij sommige al opgehouden?
Heb me telefoon opnieuw gestart.
Maar nog niet gereset.
ben dan al me apps kwijt.
en heb ook al gelezen dat een reset ook niet werkt.

Het is waarschijnlijk gewoon een probleem van de market.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
racoon schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:55:
klopt het als ik in wefi onder spots, wifi on en auto connect on aan heb staan , hij als er een onbeveiligde wifi is hier automatisch verbinding mee maakt, zodra het signaal ervan wegvalt hij over gaat op internet via mijn mobile provider.
Ja, dat klopt :-)

Vandaag ontdekte ik dat Google Navigatie niet werkte. Voordat ik de bestemmings in kon typen kwam hij met een blauw venstertje dat hij de lokatie aan het zoeken was, en dat duurde maar en duurde maar............
Ook het GPS-symbooltje rechtsbovenin was er niet. Volgens mijn instellingen zou GPS gewoon aan moeten staan.

Wefi afgesloten: nog geen verschil.

Wefi afgesloten en opnieuw opgestart: probleem opgelost.

Hebben nog meer mensen hier dezelfde ervaring met WeFi? Zonde dat het het er op lijkt dat WeFi mijn navigatie onmogelijk maakt :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacky00
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 07:37
Als je een foto hebt gemaakt, is er dan een manier om het gelijk te bekijken ipv helemaal naar 'mijn bestanden' te gaan en dan door al die mappen heenlopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
jacky00 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 01:07:
Als je een foto hebt gemaakt, is er dan een manier om het gelijk te bekijken ipv helemaal naar 'mijn bestanden' te gaan en dan door al die mappen heenlopen..
Gewoon links midden op het scherm klikken (pijltje) om het menu tevoorschijn te toveren en vervolgens rechtsonderin klikken om de gemaakte foto's te bekijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 22:28
bij de instellingen van de camera kan je aangeven of je een foto na het maken wilt tonen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:35:
Dit heb ik weer...........

Vandaag haalde ik mijn Galaxy uiit mijn tas na mijn werk.
Tot mijn grote schrik was het gehele scherm roze en paars, het beeld zag eruit alsof je oude videokaart maar op een paar bits draait. (en s'morgens nog lopen showen met het mooie beeld )
Alles deed het verder, wel erg traag.
na meer malen opnieuw opstartten verbeterde het niet, de camera leek wel standaardop negatief te staan, reset kan naar mijn weten niet.
de laatst geinstalleeerde apps verwijderd maar dit mocht niet baten, heeeeeeel even leek het weer te werken, helaas.
Dus heb ik het toestel via een kpn winkel laten opsturen, na overleg met de klantenservice.
damn, het zou wellicht 3 weken !! kunnen duren.

mijn toestel is origineel en niet ge"root", er staat enkel software van de market op, is niet vochtig of nat geweest en ook niet gevallen..............zuur !!

Ik heb dit ook gehad. Ik had het toestel pas een goeie 2 weken, en T Mobile raadde mij aan om eerst even langs een T Mobile winkel te gaan. Daar heeft een verkoper er naar gekeken en gebeld naar T Mobile dat het omgeruild moest worden .Dat is ook gebeurd. Nieuwe toestel werd naar huis gestuurd en het oude weer meegegeven.
Goeie service van T Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Oyster schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:09:
Heeft iemand enig idee hoe ik enkel specifieke GMail groepen kan synchoniseren met de SGS? Momenteel synch. de SGS de "My contacts" folder. Graag wil ik bijvoorbeeld in plaats van "My Contacts" enkel de groep Family, Coworkers, etc synchroniseren.

Ik had verwacht dat deze selectie wel gemaakt zou kunnen worden onder Contacten -> Groepen -> Menu, maar dit menu bestaat/werkt niet eens. Als ik dan klik op de xxx@gmail groep kom ik ook niet verder.
Helaas worden de gMail groepen nog niet gesynct met de telefoon... Voorlopig zit je er dus nog even aan vast om op je telefoon eigen groepen te maken.
Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:16:
Ik heb in de topic hier al gelezen dat veel mensen last hebben met apps uit de store.
dat er wordt aangegeven downloaden mislukt.

Hier heb ik nou ook last van.

Is dit bij sommige al opgehouden?
Heb me telefoon opnieuw gestart.
Maar nog niet gereset.
ben dan al me apps kwijt.
en heb ook al gelezen dat een reset ook niet werkt.

Het is waarschijnlijk gewoon een probleem van de market.
Ik had er gisteren ook last van. Maar tegelijker tijd had ik ook 26 updates klaar staan. Ik denk dat het daarmee samenhangt, dat er gewoon gisteren heel veel updates van programma's uitgekomen zijn en dat daardoor de android market lichtelijk overbelast is geraakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleempje met mijn agenda....mijn @gmail.com agenda die ik voornamelijk gebruik is donker blauw gekleurd in de standaard agenda van Android. Het vervelende hierbij is dat het lettertype zwart is = onleesbaar.
Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?? Het is erg irritant namelijk ;)
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:14
Als ik een 3gp filmpje wil converteren naar een .avi bestand krijg ik een foutmelding over een floating point. Deze foutmelding krijg ik bij verschillende converteer programma's. Komt dit omdat ik in 720p heb opgenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 13:27

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:55:
[...]

Ik gebruik Y5. Een heel basic programma dat automatisch verbinding maakt bij bekende / herkende WIFI netwerken. Gratis op de Market en spaart ook nog je accu!
scheelt dat echt zoveel in de accu? want als ik hem gewoon een nacht aan laat staan op umts dan is er 1 procentpunt weg.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-08 15:00
Sinds vandaag staat task manager bij samsung apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil graag andere ringtones gebruiken dan die in het toestel staan.bv gedownloade music dat op de sd kaart staat.Hoe gaat dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:02:
Wil graag andere ringtones gebruiken dan die in het toestel staan.bv gedownloade music dat op de sd kaart staat.Hoe gaat dat
Wat langer de vinger op de betreffende MP3 houden. Je krijgt dan de optie om in te stellen als.......

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 11:02:
Neem de moeite om het topic door te lezen.
Eigen initiatief wordt hier op GoT zeer op prijs gesteld!
Is al een paar keer uitgelegd |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:52
Toettoetdaan schreef op woensdag 01 september 2010 @ 10:57:
Sinds vandaag staat task manager bij samsung apps.
Huh, die had ik al standaard op de phone staan (weekje oud nu), jullie niet?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:50
MrAngry schreef op woensdag 01 september 2010 @ 12:37:
[...]

Huh, die had ik al standaard op de phone staan (weekje oud nu), jullie niet?
je hebt dat standaard bij een latere versie de 1ste versie had dit niet..

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

Die taskmanager is in ieder geval een andere dan bij er standaard op staat (die van Android). Hij ziet er wel netjes uit.

Er staat trouwens ook een nieuw spel bij, zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dzzls
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb nu 4 dagen de Galaxy S en ben er dolgelukkig mee :D

ik vind het alleen raar dat ik geen agenda weergave op de 'homepage' van mijn telefoon heb. Op scherm 2 wordt deze wel weergeven in de daily briefing maar daar komt maar 1 item te staan. heeft iemand hier een goed alternatief voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 22:36
Zoek op Agenda Widget in de market, dan krijg je een widget die je in allerlei formaten op je 'homepage' kan zetten, en waar je erg veel bij in kan stellen.

Edit: Deze dus => Laat maar werkt niet, op die pagina onder 'Top Free', bij Productivity staat hij er tussen: 'Android Agenda Widget'

Edit2: De maker zelf heeft wel een goede site: http://www.everybodyallth.../apps/agenda-widget/about

[ Voor 55% gewijzigd door Tower410 op 01-09-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 22:49
Is dat wel een goede link, ik krijg nl. een wifi analyzer te zien :P

[ Voor 4% gewijzigd door Raymond op 01-09-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om in launcher pro in het toepassingen scherm mappen aan te maken?
Ik kan daar nergens iets over vinden dat het mogelijk zou zijn.
Ook lukt het me niet om de icoontjes te ordenen, is dat ook mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909

deepbass909

@Pee91
Nee en nee. LauncherPro sorteert in het toepassingenscherm standaard op alfabet en daar kan je geen invloed op uitoefenen. Je kan dus ook geen mapjes aanmaken. Ik heb daarom op 1 van m'n home-screens een aantal mappen gemaakt en daar de meeste van mijn apps ingezet.

@Calender widget
Ik heb zelf gisteren de Android Agenda Widget geïnstalleerd. Deze kan verschillende formaten aan (2x2 /3x1 tot 4x4) en is behoorlijk uitgebreid aan te passen naar eigen smaak en ondersteund meerdere agenda's. Een aanrader!
Ik heb hem zelf op 4x2 grootte staan, waarmee de 2 eerst volgende afspraken zichtbaar zijn. Maar je kan het schermpje scrollen, waardoor je nog veel meer afspraken kan zien.

[ Voor 14% gewijzigd door deepbass909 op 01-09-2010 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:14
Weet iemand een goede app om applicaties te verwijderen. Als ik namelijk een applicatie verwijder blijft er meestal wel een map staan die ook weg kan maar niet weg is gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm.. erg balen. Ik zit nu op dit moment in korea op vakantie en heb volgens mij nu last van de GPS bug. Omdat ik geen data heb hier krijg ik 0 procent fix. Zelfs als ik Wifi heb krijg ik 0 satelieten. Das niet zo prettig want dat betekend dat gps in het buitenland waardeloos is :( Draai overigens JM2.

Iemand een reddende tip? I could REALLY use google places hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 15:02:
hmmm.. erg balen. Ik zit nu op dit moment in korea op vakantie en heb volgens mij nu last van de GPS bug. Omdat ik geen data heb hier krijg ik 0 procent fix. Zelfs als ik Wifi heb krijg ik 0 satelieten. Das niet zo prettig want dat betekend dat gps in het buitenland waardeloos is :( Draai overigens JM2.

Iemand een reddende tip? I could REALLY use google places hier...
Nee dat het bij jouw niet werkt, zonder simkaart en wifi werkt GPS nog steeds!

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 23:33

svijf

b5beveiliging.nl

WeFi er hier weer afgehaald.
Accu drainde enorm en de lag was terug.
Na de one click lag fix.

Nu de lag weer weg en de accu houdt het ook weer langer vol.

Dan maar handmatig verbinden met wifi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Laatst online: 05-04-2022
svijf schreef op woensdag 01 september 2010 @ 16:16:
WeFi er hier weer afgehaald.
Accu drainde enorm en de lag was terug.
Na de one click lag fix.

Nu de lag weer weg en de accu houdt het ook weer langer vol.

Dan maar handmatig verbinden met wifi :)
Handmatig verbinden met wifi?
Als ik weer thuis kom pakt die automatisch wifi, hoef daar niks voor te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:15
Jah precies, doet ie hier ook. Maar dat zal wel niet de actieve verbinding zijn bij het internetten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 21:11
Ik krijg op verschillende PC's met de telefoon in de mass storage mode een melding dat het USB apparaat niet herkend wordt. Op de Galaxy S verschijnt ook geen USB pictogram bovenin. Voorheen heeft dit wel gewoon gewerkt, wat doe ik verkeerd?

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Laatst online: 16-09 22:34
Woohoo!

Ik heb voor het eerst meer dan twee dagen (50 uur) op de teller staan qua batterijduur!
Niet dat dit mijn doel was, maar kwam er opeens achter :)

De truc lijkt voor mij vooral de automatische sync uit te zetten.
Pagina: 1 ... 17 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.