Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
jasjenl schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:22:
[...]

Als je bij de instellingen van je internet browser 'invoegtoepassingen activeren' aan zet, heb je volgens mij wel degelijk iets van flash.
De volledige flash werkt pas vanaf android 2.2,. en als je een stock galaxy hebt draai je dat niet
Dus als de upgrade naar 2.2 komt, of je installeert een test versie, heb je gewoon full flash support..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 20:12

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

wout1976 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 05:49:
MMS versturen lukt niet. Ik krijg een foutmelding dat het verzenden mislukt is.
Ik heb de instellingen van Vodafone overgenomen.

Ik vraag me af of het APN type internet + MMS moet zijn of een aparte toegangspunt voor zowel internet als MMS.
Heb geen oplossing kunnen vinden op dit forum en google. Iemand de oplossing?
Volgende keer toch wat beter zoeken denk ik:

floriske.nl in "Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 3]"

Je moet 2 apn's instellen om te kunnen mms'en dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:15
Ik krijg trouwens ook af en toe een flash icoontje, als ik een bestandje wil openen. Maar als ik dan zeg dat ik het daarmee wil openen, dan gebeurt er niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 23:33

svijf

b5beveiliging.nl

Vandaag eens bezig geweest met imap ipv pop mail.
Alleen met de standaard mailclient (google) werkt eea niet meer lekker.
Niets kunnen vinden om het weer als vanouds te krijgen.
Daarom uit de market nu k9 mail gehaald.
Werkt perfect. Enige is dat dit programma in het Engels is.
Maar dat is geen probleem ;)

Hebben er hier meer mensen ervaring met imap op de standaard gmail app?
En werkt het bij jullie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasjenl schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 12:22:
[...]

Als je bij de instellingen van je internet browser 'invoegtoepassingen activeren' aan zet, heb je volgens mij wel degelijk iets van flash.
Okay wist ik niet ga het meteen even prroberen. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik geprobeerd, werkt wel. maar synch valt uit na verloop van tijd.
K9 mail heb ik nu ook wel, maar daarin komt HTML mail niet goed door, als in ik zie geen plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik geprobeerd maar deze optie stond al ingeschakeld. Geen flash
Dan maar even geduldig wachten op de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Sinds een paar dagen heb ik ook de Galaxy en wilde ook de lagfix uitvoeren, maar nu blijkt dat op nieuwere toestellen de drie knoppen combo niet werk (volume-up + power + home) dus even gaan zoeken, uitgekomen op de volgende methode:

- installeren vanuit de market
- applicatie opstarten, de groene regels kun je op klikken je begint vanaf boven
- eerste is dacht ik root + su, je krijgt de melding dat je opnieuw moet opstarten in recoverymode
- reset je telefoon, 8 seconden de aan/uitknop indrukken
- vanaf dan meteen volume-up + power + home knop indrukken tot het scherm een keer zwart flitst
- je krijgt recoverymode, selecteer met volume up/down update.zip en druk op home om te bevestigen

- Ga naar: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=728754
- Zie tweede grijze blok
- Download easy reboot recovery.zip
- Uitpakken
- USB aansluiten (zet wel debug mode aan!)
- Start reboot recovery.bat
- Telefoon start nu in recovery

- je krijgt recoverymode, selecteer met volume up/down update.zip en druk op home om te bevestigen
- applicatie weer draaien, andere opties zijn nu beschikbaar. Tussendoor de vraag voor superuser toegang, druk op ok ofzo
- controle regels aanklikken
- lagfix toepassen, gewoon op ok drukken bij de geheugengrootte
- klaar!

Zit nu op een score van ruim 2100 dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Heb officieel een iPhone in de bestelling staan, maar ik heb een email gestuurd waarin ik vraag om mijn contract te veranderen (heb al contract ondertekend, maar naar mijn weten heeft Studentmobiel alleen nog maar het contract ontvangen, en ik meen te hebben gehoord dat ze je officieel twee weken bedenktijd moeten aanbieden). Hopelijk krijg ik dus in plaats van een iPhone 3GS een Galaxy S (uiteraard tegen een kleine extra betaling, want de Galaxy S is iets duurder). Ik haatte de Galaxy S eerst omdat het zo'n iPhone-naäper was. Is het nog steeds, maar nu ik op onderzoek ben uitgegaan mist het wat mij betreft alleen een paar functies (die in Android 2.2 bovendien zullen worden geïntroduceerd, en waarvan de helft ook niet aanwezig is op de iPhone), en de Smule ocarina app (als zijnde een real life ocarinist/Osawa Satoshi fan boy toch wel een must have). Voor de rest, microSD ondersteuning, betere camera, en van een zekere Galaxy S-fan hoorde ik dat er snellere processoren inzaten dan in de iPhone.
offtopic:
De smule ocarina had overigens maar 4 gaatjes, een beetje English pendant stijl. Dat type ocarina wordt over het algemeen niet erg serieus genomen.

Vraag me nog wel af of er games komen die even mooi zijn als de iPhone, want er zijn zoveel verschillende Androids dat er kans is dat sommige te sloom zijn voor een bepaalde app. Dan gebruik je nooit de maximale potentie van die onderdelen, omdat er dan andere mobieltjes zijn die het niet aankunnen, zelfs als je een app op je mobiel gaat compilen, zodat de code zo goed mogelijk is aangepast aan je systeem.
Je zou het kunnen vergelijken met een game developer die besluit Crysis 3 niet uit te brengen omdat er te weinig game pc's zijn die krachtig genoeg zijn.
Ik hoop dat deze angst onterecht is, en dat er genoeg mooie 3D apps zijn voor de Galaxy S.
Betekent waarschijnlijkw el dat er een soort Crysis-games komen, waarbij maar een selecte groep Androids hem kunnen draaien.

Mag ik vragen wat die One Click Lag Fix en die Quadrant inhouden?
Maken die je systeem sneller of zo?

En wat is dat rooten en waarom zou ik het willen?
Is dat rooten gevaarlijk voor mijn garantie, zoals bij de iPhone jailbreaks?

[ Voor 44% gewijzigd door Amanoo op 29-08-2010 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi prijsje anton!
Waarom draai je dan niet de complete houder om, dan heb je je mobiel ook horizontaal?! ;)

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2010 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:33

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

Als iemand nog op zoek is naar een goedkope houder voor in de auto, ik heb er eentje bij de Action gekocht voor (jawel) € 1,95 ! Deze is verstelbaar, maar kan net niet ver genoeg uit elkaar om de Galaxy S liggend te laten klemmen. Staand wil echter ook prima en dat is bij bijvoorbeeld een telefoontje ook wel zo handig, omdat het scherm dan niet liggend wordt weergegeven.

Schuimrubber voorkomt beschadigingen en het geheel zit vrij stevig vast.

Afbeeldingslocatie: http://dump.antonboonstra.nl/got/houder/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dump.antonboonstra.nl/got/houder/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dump.antonboonstra.nl/got/houder/3.jpg

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 11:02
Is er iemand die een Echange account geconfigureerd heeft met zijn SGS dat werkt? Alles werkt nou bij mij alleen als ik een agenda item in mijn SGS zet, wordt deze niet gesynchroniseerd met de exchange server. Als ik eerst een agenda item in Outlook zet wordt deze wel gesynchroniseerd met mijn SGS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

antonboonstra schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 14:34:
Als iemand nog op zoek is naar een goedkope houder voor in de auto, ik heb er eentje bij de Action gekocht voor (jawel) € 1,95 ! Deze is verstelbaar, maar kan net niet ver genoeg uit elkaar om de Galaxy S liggend te laten klemmen. Staand wil echter ook prima en dat is bij bijvoorbeeld een telefoontje ook wel zo handig, omdat het scherm dan niet liggend wordt weergegeven.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Leuk dingetje, aan welke kant zit de release button voor de twee klemmen? links of rechts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle Henkie
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-09 06:57
Mijn dochter was aan het klungelen met mijn galaxy. Ze wilde online op ebuddy. Dit lukte gedeeltelijk. Je kon zien dat ze op een gegeven moment online was op 2 locaties. Echter de foon sprong weer terug in het gewone scherm met al die icoontjes. Tevens had ze een paar websites die automatisch naar andere sites sprongen. Op de pc bleef hij wel gewoon op de ingevoerde site staan. Het ligt dus op zich niet aan de website. Of heeft bepaalt samsung of je bepaalde sites niet mag bezoeken. Weet zo niet meer welke sites het waren. Bekend iets bij meerder gebruikers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:33

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 15:03:
[...]

Leuk dingetje, aan welke kant zit de release button voor de twee klemmen? links of rechts?
Op de tweede foto zie je net de release button rechts onder. Niet heel makkelijk om in te drukken, maar als ie is ingedrukt, dan gaan de klemmen uit zichzelf en soepeltjes open.

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-07 17:32
na lang wikken en wegen toch mijn abbo verlengt i.c.m. de SGS. geweldig ding :D wel binnenkort even de lag dinges click fixen ;) maar ik was zo eens wat aan het rondneuzen en zag dat mijn interne SD opslag totaal 13,42 gb aangaf..... heb ik dan de 16gb versie? heb er geen externe sd kaart in want die staat nog op de bestellijst. en het beschikbare telefoon opslag stond op 1,79 gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 08:56
Ik heb mijn telefoon sinds gisteren. Alles ingesteld en werkend, alleen één storend dingetje: ik gebruik k9 mail om mijn mail binnen te halen van o.a. mijn hotmail. Als ik de berichten op mijn telefoon lees, dan staan ze vervolgens nog als ongelezen op de server (niet voor de telefoon, wel als ik op de pc inlog). Dat is natuurlijk onhandig, met welke instelling kan ik dit aanpassen?

Edit: bovenstaande is een gevolg van het gebruik van POP3-protocol begrijp ik. Beetje vreemd, want op mijn X1 (met winmobile 6.5) deed hij het wel. Is er een manier om dit te omzeilen?

[ Voor 19% gewijzigd door Pirate-Bozz op 29-08-2010 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-09 08:54
DaanozZ schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 15:15:
na lang wikken en wegen toch mijn abbo verlengt i.c.m. de SGS. geweldig ding :D wel binnenkort even de lag dinges click fixen ;) maar ik was zo eens wat aan het rondneuzen en zag dat mijn interne SD opslag totaal 13,42 gb aangaf..... heb ik dan de 16gb versie? heb er geen externe sd kaart in want die staat nog op de bestellijst. en het beschikbare telefoon opslag stond op 1,79 gb.
Ik krijg de indruk dat ze in NL enkel de 16GB versie in de handel hebben. Kijk anders even op de onderkant van je doos ;)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
verrek ja :D staat 16gb op. is dat ook weer duidelijk.
zijn micro sdhc kaarten compitable met de SGS? want als de tel. geen sdhc ondersteunt kun je die kaarten er ook niet instoppen want dan werken ze niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomWassenberg
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:01
DaanozZ schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 15:34:
verrek ja :D staat 16gb op. is dat ook weer duidelijk.
zijn micro sdhc kaarten compitable met de SGS? want als de tel. geen sdhc ondersteunt kun je die kaarten er ook niet instoppen want dan werken ze niet....
Jazeker, tot 32 GB. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oasis
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-03 19:03
Even een paar vraagjes.

1) Het geluid van de telefoon klinkt nogal dof. Is dit op een of andere manier instelbaar zodat het wat helderder klinkt en ik de gesprekspartner beter kan verstaan?

2) Wanneer ik mijn emails (pop3) verwijder van de telefoon duurt dat nogal even voordat alles verdwenen is.
Dit, met name als je meerdere email wilt verwijderen. Hebben daar meer mensen last van?
PS, de mail blijft wel op deXS4ALL server staan zodat ik deze ook op mijn vaste PC kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
dan ga ik er maar eens een 16gb kaartje ingooien :D 16gb class 6 schijnt wel goed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Laatst online: 22:55
antonboonstra schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 14:34:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er goed uit!
Wel jammer op zo'n moment dat de voeding van de SGS aan de bovenkant zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
D3ft0n3 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 15:30:
[...]

Ik krijg de indruk dat ze in NL enkel de 16GB versie in de handel hebben. Kijk anders even op de onderkant van je doos ;)
KPN levert de 8GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
heb die van mij bij vodafone gehaald, misschien dat het inderdaad per provider verschilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 13:57

jasjenl

Liab A Tymo

svijf schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 13:21:
Vandaag eens bezig geweest met imap ipv pop mail.
Alleen met de standaard mailclient (google) werkt eea niet meer lekker.
Niets kunnen vinden om het weer als vanouds te krijgen.
Daarom uit de market nu k9 mail gehaald.
Werkt perfect. Enige is dat dit programma in het Engels is.
Maar dat is geen probleem ;)

Hebben er hier meer mensen ervaring met imap op de standaard gmail app?
En werkt het bij jullie wel?
Ik gebruik imap met de standaard mail client. Het werkt heel vaak niet goed, dan lukt het niet om berichten binnen te halen terwijl ik op bijv. mijn pc zie dat die berichten er wel degelijk zijn. Echter, ik heb, zoals ik hier al eerder heb aangegeven, sowieso vaak last dat de internet verbinding het na een tijdje niet meer goed doet, dus wellicht dat het probleem meer daar ligt dan specifiek aan de mail client. Het probleem met die internet verbinding is echter wel heel irritant, want dat maakt een groot deel van de functionaliteit van de telefoon vaak onbruikbaar :(

Heb nog niet echt een oplossing gevonden hiervoor, ik heb net wel eens ingesteld dat ie de wifi verbinding niet steeds moet verbreken als het scherm uitgezet wordt, wellicht scheelt dat.
Klopt, ik heb de mijne icm met een Hi abbo gekocht (dus ook KPN) en ik heb ook de 8gb versie.

[ Voor 8% gewijzigd door jasjenl op 29-08-2010 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Alleen Vodafone levert de 16GB versie, en dan ook alleen echt als je hem rechtstreeks bij Vodafone koopt geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telfort ook 8Gb, als het goed is is vodafone de enigste met 16 Gb welke wel weer gelocked.

Telfort ,,Hi, MTV en KPN zijn allemaal sim lock vrij en 8 Gb.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2010 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:28:
Telfort ook 8Gb, als het goed is is vodafone de enigste met 16 Gb welke wel weer gelocked.

Telfort ,,Hi, MTV en KPN zijn allemaal sim lock vrij en 8 Gb.
Toestellen van Vodafone zijn niet gesimlocked ;)

Over mijn vorige vraag, maildroid doet het wel met hotmail (syncen heen en weer :) ). Heb deze dus nu erop ipv K9 mail.

[ Voor 16% gewijzigd door Pirate-Bozz op 29-08-2010 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

En T-mobile dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die zijn wel 8 gb maar gelockt zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK dus vodafone is niet meer gelocked - hebben ze toch geluisterd naar de klanten. Zo waren er al HTC die niet te updaten waren door de lock van vodafone. En vodafone s volgens mij de enige met 16 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:43:
OK dus vodafone is niet meer gelocked - hebben ze toch geluisterd naar de klanten. Zo waren er al HTC die niet te updaten waren door de lock van vodafone. En vodafone s volgens mij de enige met 16 GB.
Is je Android niet te updaten als er een simlock op zit dan?

Ik had net trouwens nog wat vragen gesteld, maar daar is blijkbaar toenet overheen gelezen, dus bij deze:

Vraag me nog wel af of er games komen die even mooi zijn als de iPhone, want er zijn zoveel verschillende Androids dat er kans is dat sommige te sloom zijn voor een bepaalde app. Dan gebruik je nooit de maximale potentie van die onderdelen, omdat er dan andere mobieltjes zijn die het niet aankunnen, zelfs als je een app op je mobiel gaat compilen, zodat de code zo goed mogelijk is aangepast aan je systeem.
Je zou het kunnen vergelijken met een game developer die besluit Crysis 3 niet uit te brengen omdat er te weinig game pc's zijn die krachtig genoeg zijn.
Ik hoop dat deze angst onterecht is, en dat er genoeg mooie 3D apps zijn voor de Galaxy S.
Betekent waarschijnlijkw el dat er een soort Crysis-games komen, waarbij maar een selecte groep Androids hem kunnen draaien.

Mag ik vragen wat die One Click Lag Fix en die Quadrant inhouden?
Maken die je systeem sneller of zo?

En wat is dat rooten en waarom zou ik het willen?
Is dat rooten gevaarlijk voor mijn garantie, zoals bij de iPhone jailbreaks?

[ Voor 14% gewijzigd door Amanoo op 29-08-2010 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees529
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-12-2014
Weten jullie hoe ik de grijze statusbalk terug krijg, om wifi etc in te stellen, ik ben hem kwijt. Heb al hier op de site al lopen zoeken maar dit probleem is volgens mij nog nergens besproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Lag Fix is niet helemaal geweldig. Ik had merk dat uit slaapstand er een vertraging optreed en ook bij het heen en weer kijken op verschillende pagina's om een programma te zoeken merk ik vertraging. Na installatie mek ik ook een paar keer een lag die ik eerst niet had. Soms is het inderdaad sneller maar nog van e lag fix kan ik hier niet echt spreken. ik kijk het nog even twee dagen aan want volgens mn je de lag fix uninstallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 23:33

svijf

b5beveiliging.nl

jasjenl schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:19:
[...]

Ik gebruik imap met de standaard mail client. Het werkt heel vaak niet goed, dan lukt het niet om berichten binnen te halen terwijl ik op bijv. mijn pc zie dat die berichten er wel degelijk zijn. Echter, ik heb, zoals ik hier al eerder heb aangegeven, sowieso vaak last dat de internet verbinding het na een tijdje niet meer goed doet, dus wellicht dat het probleem meer daar ligt dan specifiek aan de mail client. Het probleem met die internet verbinding is echter wel heel irritant, want dat maakt een groot deel van de functionaliteit van de telefoon vaak onbruikbaar :(

Heb nog niet echt een oplossing gevonden hiervoor, ik heb net wel eens ingesteld dat ie de wifi verbinding niet steeds moet verbreken als het scherm uitgezet wordt, wellicht scheelt dat.

[...]

Klopt, ik heb de mijne icm met een Hi abbo gekocht (dus ook KPN) en ik heb ook de 8gb versie.
Ik heb juist geen enkel probleem met internet.
Wifi en 3G gaat beide perfect. Tenzij ik ergens ben waar helemaal geen of een slecht signaal is ;).
Maar waar het dan aan ligt met de standaard mail client?
Kees529 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:45:
Weten jullie hoe ik de grijze statusbalk terug krijg, om wifi etc in te stellen, ik ben hem kwijt. Heb al hier op de site al lopen zoeken maar dit probleem is volgens mij nog nergens besproken
Om aan en uit te zetten bedoel je?
Op het homescreen van boven naar beneden sliden.
Anders de linkerknop onderaan je toestel (menu) en verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Bedoel je misschien de widget met daarin gps-wifi e.d. ???

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:59

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Cyberpope schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:23:
Wat ik dus feitelijk loop is de rode lijn...... Blauw is wat de GPS registeert......
Dat is echt belabberd. Is dat bij iedereen / de meeste zo slecht? Ik hoor en lees veel reacties maar kan nog niet helemaal destilleren of het nu aan firmware het toestel of een speciale batch toestellen ligt.

Hoe is het bij de rest van jullie?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirretje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:08
Niet echt duidelijk wat je bedoeld, maar hier mijn opties.
1 je bedoeld die widget: op je homescreen een paar tellen op een leeg stuk drukken, widgets-> energie beheer
.dan heb je weer een widget waar je o.a. je wifi mee kan switchen.

2 of je bent je hele notificatie balk kwijt omdat je launcherpro gebruikt.
Dan even op menu toets drukken bij je homescreen->preferences ->appearance-> hide notification bar uitvinken
Oasis schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 16:33:
Even een paar vraagjes.

1) Het geluid van de telefoon klinkt nogal dof. Is dit op een of andere manier instelbaar zodat het wat helderder klinkt en ik de gesprekspartner beter kan verstaan?

2) Wanneer ik mijn emails (pop3) verwijder van de telefoon duurt dat nogal even voordat alles verdwenen is.
Dit, met name als je meerdere email wilt verwijderen. Hebben daar meer mensen last van?
PS, de mail blijft wel op deXS4ALL server staan zodat ik deze ook op mijn vaste PC kan downloaden.
Op vraag 2. Dit had ik ook op mijn galaxy. Echt vreselijk traag ging dat.
Nadat ik one click lagfix had gedaan verdwijnen de mails instant..... Denk dat dat de enige oplossing is.

Geluid kun je naast harder of zachter zetten niets aan veranderen volgens mij

[ Voor 29% gewijzigd door Kirretje op 29-08-2010 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
  • Laatst online: 26-08 11:55
Begrijp ik het nou goed dat als je via T-Mobile de Samsung Galaxy S besteld dat die dan gelockt is en je niet Android kan updaten?

Dat verklaard wel waarom een vriend van mij zijn Samsung Galaxy S niet kan updaten (hij valt steeds uit, is hij ermee terug geweest en zeiden ze je moet hem updaten, wat dus niet lukt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Laatst online: 22:55
zoenvisje schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 19:14:
Begrijp ik het nou goed dat als je via T-Mobile de Samsung Galaxy S besteld dat die dan gelockt is en je niet Android kan updaten?

Dat verklaard wel waarom een vriend van mij zijn Samsung Galaxy S niet kan updaten (hij valt steeds uit, is hij ermee terug geweest en zeiden ze je moet hem updaten, wat dus niet lukt).
Wat bedoel je met updaten? Nieuwe firmware? Er zijn toch niet exhte problemen met de standaard firmware?
Als ie steeds uitvalt is het misschien gewoon een slecht exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Hmm ja dat zou ook kunnen. Maar ze zeiden je moet hem updaten dus dat heeft hij geprobeerd via z'n laptop en dat werkte niet. Helemaal precies weet ik het niet want ik was er niet bij maar ik wil deze telefoon zelf ook gaan bestellen dus vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 17:41:
die zijn wel 8 gb maar gelockt zover ik weet
Nee hoor. Ik heb mijn T-Mobile abonnement via Gsmwijzer geregeld. Geen SIM-lock of whatsoever. Ik weet niet of ze gelocked zijn als je ze direct via T-Mobile besteld. Dat zou best kunnen want dat deden ze voorheen ook (bijvoorbeeld de oude Qtek 9100).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet het persé een simkaart van een andere provider zijn om te kijken of ie simlocked is ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 20:08:
moet het persé een simkaart van een andere provider zijn om te kijken of ie simlocked is ofniet?
Ja, volgens mij wel. Gewoon een kaartje van een andere telefoonboer er in stoppen en dan zie je het vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:19
Ik wil ook deze week een Galaxy S bestellen (goede aanbieding bij Tmobile), maar is er al meer bekend over een eventuele update naar Android 3.0?

Ik weet dat een update naar 2.2 er wel inzit, maar over een update naar 3.0 kon ik niks vinden. Nu is er ook niet veel over bekend, maar misschien dat er wat geruchten gaan? Volgens de gelekte requirements voor 3.0 zou de Galaxy S hier in ieder geval aan voldoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:13
Oasis schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 16:33:
Even een paar vraagjes.

Vraag 1: heb je 5.1 surround aan staan? je equalizer effecten heb ook veel invloed.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

0_o de Galaxy heeft een equalizer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Alieunited schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 14:17:

- Telefoon start nu in recovery
- lagfix toepassen, gewoon op ok drukken bij de geheugengrootte
- klaar!

Zit nu op een score van ruim 2100 dus :)
Thanks mate. Dit heb ik ook nodig, de tip van XDA.
Wilde bijna de telefoon terugbrengen... :) iederen kan in recovery mode, behalve ik.
Er zijn dus toch meer zielen.
Gelukkig maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 20:05:
[...]

Nee hoor. Ik heb mijn T-Mobile abonnement via Gsmwijzer geregeld. Geen SIM-lock of whatsoever. Ik weet niet of ze gelocked zijn als je ze direct via T-Mobile besteld. Dat zou best kunnen want dat deden ze voorheen ook (bijvoorbeeld de oude Qtek 9100).
Die van mij is direct via T-Mobile en voor zover ik weet is deze ook niet gelocked. Met de command *#7465625# verify the sim-lock status staan alle locks op *OFF* dus. Om er helemaal zeker van te zien wil ik er nog effe een simkaart van een andere provider in proppen maar hier in het huis heeft iedereen T-mobile dus dat gaat nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphic
  • Laatst online: 15-03-2024
kepler schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 20:18:
Ik wil ook deze week een Galaxy S bestellen (goede aanbieding bij Tmobile), maar is er al meer bekend over een eventuele update naar Android 3.0?

Ik weet dat een update naar 2.2 er wel inzit, maar over een update naar 3.0 kon ik niks vinden. Nu is er ook niet veel over bekend, maar misschien dat er wat geruchten gaan? Volgens de gelekte requirements voor 3.0 zou de Galaxy S hier in ieder geval aan voldoen :)
Ondertussen heb ik een SGS maar ik heb me dit ook afgevraagd en het enige wat ik erover kon terug vinden is dat het geen verrassing zal zijn indien dit niet zal gebeuren. Samsung heeft blijkbaar niet echt een goede reputatie op dit vlak. Ze hebben bv in het verleden al updates beloofd die uiteindelijk toch nooit het daglicht hebben gezien. Hierdoor zijn er zelfs nog mensen die twijfelen of de 2.2 update er effectief zal komen voor de SGS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Laatst online: 20:19
Seraphic schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 20:34:
[...]

Ondertussen heb ik een SGS maar ik heb me dit ook afgevraagd en het enige wat ik erover kon terug vinden is dat het geen verrassing zal zijn indien dit niet zal gebeuren. Samsung heeft blijkbaar niet echt een goede reputatie op dit vlak. Ze hebben bv in het verleden al updates beloofd die uiteindelijk toch nooit het daglicht hebben gezien. Hierdoor zijn er zelfs nog mensen die twijfelen of de 2.2 update er effectief zal komen voor de SGS...
hmm, het gaat om een abbo van 2 jaar dus ik wil dan wel (zo goed als) zeker weten dat ik in ieder geval 3.0 kan draaien op mn nieuwe telefoon. Volgens de eisen van 3.0 moet het lukken, maar ik heb ook gehoord dat Samsung slecht is met updates... Hopelijk kan er wel een mod gemaakt worden van 3.0 voor de Galaxy S.

Ligt er een beetje aan tot hoe lang die actie met gratis internet nog duurt bij Tmobile, anders kans dat ik hem morgen al bestel :D *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las dat iemand wat vette games zocht.

Games die 3D super goed eruit zien zijn ;
Need for Speed Shift (in het water zie je de auto weerspiegelen)
Asphalt 5 (via samsung gratis)
Winds of steel (erg cool om te vliegen (demo via android markt))
Heavy Gunner (moeilijk en je moet er echt in zitten)
Sandstorm (aardig maar ga soms dood door dat ik niet kan bewegen, touch me)

Andere games die goed zijn ;

Bonsay Blast (puzzel leisure game)
Flight Frenzy (vliegtuigjes laten landen(demo in android markt))
Amazed 2 (tilt game ,in dit geval een mannetje bewegen over een 3d platvorm)
Buka (demo in android markt)
Robo Defnser (strategy goed spel)
Age of conquer Europe (strategie en verrassend leuk, demo in android markt)
Uni War (strategy - strategie punten innemen en leger opbouwen)
Bistro Cook (gaat soms erg snel )

Brain Genius (brain training game)

Leuke apps : google sky- zet maar aan en hou je toestel in de lucht richting de maan . heel cool app.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 20:53:

Leuke apps : google sky- zet maar aan en hou je toestel in de lucht richting de maan . heel cool app.
Je vergeet N.O.V.A., een soort halo-achtige shooter. Wordt gezien als een van de beste games op android als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 20:53:

NFS Shift is idd geweldig. Erg smooth op GS en werkt heel goed met de bewegingssensor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Bor de Wollef schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 19:07:
[...]

Dat is echt belabberd. Is dat bij iedereen / de meeste zo slecht? Ik hoor en lees veel reacties maar kan nog niet helemaal destilleren of het nu aan firmware het toestel of een speciale batch toestellen ligt.

Bij het navigeren in de auto heb ik niet de problemen die de mensen hier omschrijven. Niet in de stad en ook niet op de grote weg. Hij geeft keurig de juiste wegen aan en ook midden in de stad, met om de 50m een zijweg, gaat het goed.

Zo'n test waarbij bij het wandelen je route op de meter nauwkeurig wordt opgeslagen, heb ik niet uitgevoerd. Ik verwacht dat het er bij mij niet beter uit zal zien dan bij anderen, die illusie heb ik niet.

Maar dat de GPS onbruikbaar zou zijn, of minuten nodig heeft om een fix te krijgen, daar is bij mij absoluut en ook na meerdere keren proberen geen sprake van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring met GPS:

Hij heeft een snelle fix in bijvoorbeeld Google Maps en hij is ook aardig nauwkeurig, als je stilstaat. Zodra je gaat versnellen of snel beweegt (bijvoorbeeld in de auto of trein) is hij erg onbetrouwbaar. Hij verliest dan het signaal, en als hij wel een signaal heeft dan is het niet nauwkeurig. Navigeren in de auto is hierdoor onbetrouwbaar en daardoor onpraktisch.

Ik gebruik verder alle standaardinstellingen, heb geen lagfix o.i.d. geïnstalleerd. Het is wel jammer, maar in de praktijk vormt het voor mij niet echt een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:20
maffe schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 20:30:
[...]

Thanks mate. Dit heb ik ook nodig, de tip van XDA.
Wilde bijna de telefoon terugbrengen... :) iederen kan in recovery mode, behalve ik.
Er zijn dus toch meer zielen.
Gelukkig maar.
Toch wel gek. Bij de nieuwe van mijn zus (JM2) kon ik gewoon in recovery mode komen, maar bij die van een vriend niet (ook JM2)...
Toch mooi dat het dan toch wel kan :)

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout1976
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-08-2024
silitek schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:08:
[...]

Navigon.... ;) Werkt gewoon goed.
Navigon raakt tijdens het navigeren wel eens de weg kwijt.
Dan rijd ik opeens 500 meter naast de snelweg enzo.
Weet niet of dit aan de gps ligt op aan Navigon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:40
Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 22:44:
Mijn ervaring met GPS:

Hij heeft een snelle fix in bijvoorbeeld Google Maps en hij is ook aardig nauwkeurig, als je stilstaat. Zodra je gaat versnellen of snel beweegt (bijvoorbeeld in de auto of trein) is hij erg onbetrouwbaar. Hij verliest dan het signaal, en als hij wel een signaal heeft dan is het niet nauwkeurig. Navigeren in de auto is hierdoor onbetrouwbaar en daardoor onpraktisch.

Ik gebruik verder alle standaardinstellingen, heb geen lagfix o.i.d. geïnstalleerd. Het is wel jammer, maar in de praktijk vormt het voor mij niet echt een probleem.
Ik heb juist het omgekeerde. Als ik stil sta dan is ie erg onnauwkeurig ( bijvoorbeeld voor een stoplicht dan denkt ie al dat ik halverwege de volgende straat ben ) maar zodra ik dan weer ga rijden heeft ie hem na 2-3 seconden weer te pakken. Heb ook op rotondes dat ie niet weet waar ik rij, maar ben ik van de rotonde af dan pakt ie hem weer heel snel op.

Weet niet of dit probleem Android of Samsung is. Maar ik had er op mijn BB Bold 9000 niet zoveel last van.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Ik heb net een aantal fonts (Dave Gibbons, Flora) uit de market geprobeerd. Wel aardige fonts maar maar niet echt functioneel (gebrek aan vet bijvoorbeeld). Ben maar voor de refund gegaan.

Mensen die wel eigen/gekochte/geconverteerde alternatieve fonts gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
  • Laatst online: 17-09 22:51
waar halen jullie nfs shift vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 22:47
wout1976 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 23:02:
[...]

Navigon raakt tijdens het navigeren wel eens de weg kwijt.
Dan rijd ik opeens 500 meter naast de snelweg enzo.
Weet niet of dit aan de gps ligt op aan Navigon
Had ik laatst ook op een tripje richting den haag. ieder keer als ik bij een wat drukker punt reed dacht ie dat ik op een ventweg of industriepark zat dat naast de snelweg lag. Ik denk zelf dat het aan de gps ligt die imo behoorlijk slecht kan zijn, niet 100% van de tijd maar welzeer regelmatig en natuurlijk net op een punt waar je een cruciale afslag moet nemen. Wordt tijd dat samsung hier een fix voor gaat maken want een gps die maar 90% van de tijd werkt daar heb je niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Grindtegel schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 23:29:
[...]

Had ik laatst ook op een tripje richting den haag. ieder keer als ik bij een wat drukker punt reed dacht ie dat ik op een ventweg of industriepark zat dat naast de snelweg lag. Ik denk zelf dat het aan de gps ligt die imo behoorlijk slecht kan zijn, niet 100% van de tijd maar welzeer regelmatig en natuurlijk net op een punt waar je een cruciale afslag moet nemen. Wordt tijd dat samsung hier een fix voor gaat maken want een gps die maar 90% van de tijd werkt daar heb je niks aan.
Juist datzelfde heb ik ook.

Dat ik zie en hoor dat Google Maps denkt dat ik op een ventweg zit. Best wel lachwekkend als je dat deel van de route kent. Maar totaal onbruikbaar als het onbekend terrein is. Weet niet of het aan de SGS of aan Maps ligt. Maps is per slot van rekening nog beta.

Heb de laatste tijd vaak dat hij als ik de navigatie van Google heb opgestart en een bestemming heb gekozen hij minuten lang bezig ik om de huidige locatie te bepalen. Zou misschien kunnen komen door de aanwezigheid van gebouwen en bomen. Maar hier op het platteland zijn die er relatief weinig.

Ik werk trouwens nog met een SGS die de originele firmware heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 19:07:
[...]

Ik heb geen idee waar het aan ligt. Ik klop het even af maar mijn toestel doet gewoon braaf zijn navigatie werk. Of ik nou via Sygic of Google navigeer of zelfs een pakketje als Waze gebruikt, hij werkt gewoon goed. Het boeit mij niet zoveel of hij er 'wel' 3 seconden 10 meter naast zit want in een auto merk je dat niet eens. Dus voor gewone navigatie voldoet hij (voor mij) prima. Oppakken na een tunnel gaat ook prima. Tja, als je voor het kadaster werkt zou ik wat professioneler spul aanschaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 22:44:
Mijn ervaring met GPS:

Heb hier totaal geen probleem mee, telefoon is orgineel niets aangedaan. Google maps werkt prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
Propane schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:41:
[...]
Als je nog even verder had gegoogled dan had je zelfs nog gevonden dat je je (spam) email adres kon opgeven voor de weekly iPad give-away en een kortingscode tot 50% had gekregen :P. Ik had 4 adressen opgegeven en uiteindelijk 2x 50% korting binnen, als je dan toch Hollander bent? ;)
En dat vertel je nu pas.... 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-08 19:27
Fox51Mulder schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 08:04:
Weet iemand of er een tweak is om de helderheid van het scherm lager te zetten dan de standaard laagste waarde. Als je in het donker naar het scherm kijkt is het namelijk nog te helder vind ik.
In de 2.2 beta firmware geloof ik dat de brightness level lager kan. Op de JM2 is dat 12% en op JP3 is dat 5% geloof ik. Zover ik weet zijn er geen apps die de brightness level lager dan de "laagste" stand kan zetten.
Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 13:47:
Heb ik geprobeerd, werkt wel. maar synch valt uit na verloop van tijd.
K9 mail heb ik nu ook wel, maar daarin komt HTML mail niet goed door, als in ik zie geen plaatjes.
Jij moet bij iedere mail even op display images tappen.
kepler schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 20:39:
[...]

hmm, het gaat om een abbo van 2 jaar dus ik wil dan wel (zo goed als) zeker weten dat ik in ieder geval 3.0 kan draaien op mn nieuwe telefoon. Volgens de eisen van 3.0 moet het lukken, maar ik heb ook gehoord dat Samsung slecht is met updates... Hopelijk kan er wel een mod gemaakt worden van 3.0 voor de Galaxy S.

Ligt er een beetje aan tot hoe lang die actie met gratis internet nog duurt bij Tmobile, anders kans dat ik hem morgen al bestel :D *O*
Maak je maar geen zorgen. Ook als Samsung de 2.2 niet uitbrengt, komt Cyanogen wel met een custom rom. De verschillende toestellen van HTC en Motorola hebben al een 2.2 mod gekregen en bij de volgende versie (6.1) wordt de SGS ook ondersteund.

PS er is juist een nieuwe rom uit HK (I9000TGYZSJP2) gereleased.. Ik ga die effen flashen en eens zien of er verschil zit van de Europese.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die denken dat GPS hardwarematig niet in orde is zitten er zeker naast, het gebruikt dezelfde chip als de iPhone 4 en daar hoor ik ook geen klachten over... Oftewel problemen met de software als je het mij vraagt...

Daarbij heb ik zelf 0,0 problemen met de GPS (met JM2/5/6) enkel 1 keer problemen gehad in een overvol Scheveningen (met die vuurwerk-kampioenschappen), weet niet meer welke firmware ik toen had...

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om mappen te maken in het toepassingen scherm?
Ik gebruik launcher pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
kevinman schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 00:31:
[...]
PS er is juist een nieuwe rom uit HK (I9000TGYZSJP2) gereleased.. Ik ga die effen flashen en eens zien of er verschil zit van de Europese.
Er zit toch alleen engels in? Of is er ook al een manier om er weer nederlands op te krijgen? (heb xda nog niet bekeken vandaag).
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 09:16:
Weet iemand of het mogelijk is om mappen te maken in het toepassingen scherm?
Ik gebruik launcher pro.
Heeft niks met dit topic te maken :?
Sorry, dacht ff dat ik in het root topic zat :o :X

[ Voor 4% gewijzigd door TripleQ op 30-08-2010 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Waarom niet?

[ Voor 22% gewijzigd door Raymond op 30-08-2010 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje,

Is de 16 GB ook in Nederland verkrijgbaar? In elke winkel, en online (bij Hi en KPN) kan ik alleen aan de 8GB komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Kijk even naar de posts van gisteren, toen was er een hele discussie over welke modellen er door welke providers worden aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROKO608
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 22:21
Bij wie werkt NFS Shift op zijn GS? Als ik deze speel dan zie ik bijna geen graphics in beeld. Zou dat weer aan die firmware JF3 kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
Als de telefoon niet gebruikt wordt maar wel af en toe ff checkt of er nieuwe mail (ed) is, probeer ik uit te vinden of je vanuit stroom gebruik oogpunt gezien beter wifi of 3G kunt gebruiken. Maar met behulp van alleen een batterij indicator appje is dit nogal lastig vast te stellen. Iemand enig idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een korte vraag,

heb sinds kort de Galaxy S, fantastisch allemaal..zit alleen bij die energieregeling widget me af te vragen waar het middelste icoontje voor staat..de anderen zijn duidelijk: Wifi, Bluetooth....X....Sync en Helderheid, maar kom er niet op waar de middelste voor staat..:$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 10:35:
even een korte vraag,

heb sinds kort de Galaxy S, fantastisch allemaal..zit alleen bij die energieregeling widget me af te vragen waar het middelste icoontje voor staat..de anderen zijn duidelijk: Wifi, Bluetooth....X....Sync en Helderheid, maar kom er niet op waar de middelste voor staat..:$
GPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
Als ik een twitter account aanmaak op de SGS kan ik ook ervoor kiezen om 'contacten' te synchroniseren. Weet iemand wat dit inhoud want met twitter kan je toch geen contacten aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:35
Ligt het aan mij of kan ik geen ING app vinden in de market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:40
Count_B schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:56:
Als ik een twitter account aanmaak op de SGS kan ik ook ervoor kiezen om 'contacten' te synchroniseren. Weet iemand wat dit inhoud want met twitter kan je toch geen contacten aanmaken?
Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar ik denk dat ie ze samenvoegd met je contacten indien de namen overeenkomen? Want je kunt ook de facebook van mensen aan je contactpersonen koppelen!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• testaankoop
  • Laatst online: 07-04-2024
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 09:58:
Vraagje,

Is de 16 GB ook in Nederland verkrijgbaar? In elke winkel, en online (bij Hi en KPN) kan ik alleen aan de 8GB komen.
Exclusief bij Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
HamburgerHenk schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 12:02:
Ligt het aan mij of kan ik geen ING app vinden in de market?
Bestaat die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:35
Dat was ook mijn vraag eigenlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
HamburgerHenk schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 13:04:
[...]

Dat was ook mijn vraag eigenlijk :p
Afgezien van deze (nooit gebruikt zelf) http://wegwijzer.ing.nl/installeren.php (zit ook in Layar)
Bestaat er geen app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nokiaan958GB schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 23:55:
[...]

Juist datzelfde heb ik ook.

Dat ik zie en hoor dat Google Maps denkt dat ik op een ventweg zit. Best wel lachwekkend als je dat deel van de route kent. Maar totaal onbruikbaar als het onbekend terrein is. Weet niet of het aan de SGS of aan Maps ligt. Maps is per slot van rekening nog beta.

Heb de laatste tijd vaak dat hij als ik de navigatie van Google heb opgestart en een bestemming heb gekozen hij minuten lang bezig ik om de huidige locatie te bepalen. Zou misschien kunnen komen door de aanwezigheid van gebouwen en bomen. Maar hier op het platteland zijn die er relatief weinig.

Ik werk trouwens nog met een SGS die de originele firmware heeft.
Bij mij was dit over vanaf het moment dat ik "draadloze netwerken gebruiken" voor de locatiebepaling uitzette zodat ie dat alleen nog maar met GPS doet. Dat hielp nog niet om sneller een fix te krijgen, maar sinds JM6 heb ik ook daar geen problemen meer mee. Hij krijgt zelfs binnenshuis binnen een halve minuut een fix, mits je niet al te ver van een raam afstaat.

Ik ben er dus ook van overtuigd dat het niet aan de hardware ligt maar aan de firmware. Wel beroerd dat zo'n groot probleem ooit in uitgebrachte firmware heeft kunnen staan, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count_B schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:56:
ALs je Twitter synced met je SGS dan word je contactenlijst uitgebreid met al je twitter contacten. Ik vind het wel handig, want ik kan dan op een twitter contact klikken en dan bij Activiteiten zijn of haar laatste tweets zien.

Trouwens een dikke aanrader voor iedereen is Tweetdeck for Android. Werkt alleen met 2.1 en hoger. Helaas geen widescreen support maar dat komt nog, net als het adden van collums. Met de nieuwe beta update kun je wel font formaat aanpassen zodat er meer tweets op het scherm passen.
En helaas sluit tweetdeck alleen af als je het actief stopt bij Toepassingen. Als je het stopt via Actieve toepassingen blijft het updates halen. En er is ook nog geen widget voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 18:03

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

@Simlock T-Mobile
Ik heb net even mijn toestel getest met de sim van m'n werk (Vodafoon). Mijn toestel komt uit de T-Mobile winkel en is 100% simlock vrij. T-Mobile heeft alleen op de iPhone (en misschien de eigen varianten van de HTC's) nog een simlock zitten, voor zover ik weet.

Ik kom zojuist achter iets heel netjes. Ik had de telefoon dus even opgestart met een andere sim, en direct zijn alle connecties met de sociale netwerken (twitter, myspace, facebook én google) verbroken en moet ik opnieuw inloggen. Dat betekent dus dat als hij gejat wordt, iemand anders niet zomaar in je accounts kan.

En inmiddels haal ik nu met 1 accu lading wel een dag (een paar weken geleden nog niet).

Nog een software tipje, de muziek speler 3 (Cubed). Deze kan eigenlijk net zoveel (of weinig) als de standaard speler (mist alleen een EQ), maar is grafisch gewoon erg mooi en heeft een goede widget.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Iemand enig idee waarom Samsung KIES tijdens de installatie heel langzaam "OutlookAddin2007.cab" gaat downloaden terwijl ik helemaal geen Outlook heb? Ik heb alleen Word 2003...
Je krijgt vooraf nergens de optie om daar NIET voor te kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 13:32:
[...]

ALs je Twitter synced met je SGS dan word je contactenlijst uitgebreid met al je twitter contacten. Ik vind het wel handig, want ik kan dan op een twitter contact klikken en dan bij Activiteiten zijn of haar laatste tweets zien.

Trouwens een dikke aanrader voor iedereen is Tweetdeck for Android. Werkt alleen met 2.1 en hoger. Helaas geen widescreen support maar dat komt nog, net als het adden van collums. Met de nieuwe beta update kun je wel font formaat aanpassen zodat er meer tweets op het scherm passen.
En helaas sluit tweetdeck alleen af als je het actief stopt bij Toepassingen. Als je het stopt via Actieve toepassingen blijft het updates halen. En er is ook nog geen widget voor.
Thnx! Ik kon namelijk wel bij telefoon -> activiteiten alle laatste tweets zien maar dit is ook wel erg handig! Is het ook mogelijk om b.v. een foto naar twitter te sturen met de standaard app van Samsung?

Jammer dat je alleen Facebook, Twitter en MySpace accounts kan toevoegen. Mis namelijk nog Hyves!

[ Voor 4% gewijzigd door Count_B op 30-08-2010 14:54 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smi3l
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14-09 11:48
Tele2 heeft geadverteerd met een 16GB versie. Deze heb ik binnengekregen waarna het om de 8GB versie bleek te gaan. Ondertussen hebben ze het op de website aangepast en ga ik het toestel terugsturen. Ook geven ze aan dat het toestel 32GB extern geheugen heeft en niet dat je dit zelf aan moet schaffen, dit is nog niet aangepast. Er werd ook geen enkele moeite gedaan om mij als klant te behouden, Tele2 krijgt van mij de koude douche ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout1976
  • Laatst online: 30-08-2024
Embryo1 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 09:44:
[...]

Via de Vodafone site kun je een sms opvragen die je instellingen automatisch instelt.

http://www.vodafone.nl/pr...llingen?#settingslocation

maar het is + mms
Die sms opvragen werkte niet bij mij.
Foutmelding vanaf de website.
Kon alleen handmatig de instellingen invoeren.
Heb nu internet en mms apart ingevoerd en MMS doet het. Thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoenvisje
Heb de Samsung Galaxy S besteld bij T-Mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iedjie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Goedemiddag tweakers,
ik hoop dat iemand mij kan helpen, al het hele weekend loop ik te prutsen met SGS bluetooth icm mijn pc, (windows XP SP2) maar krijg het niet goed werkend. Ik heb een Sitecom usb adapter cn-520 en gebruik versie 5.10.05.2 van de Toshiba driver welke ik op de sitecom website vond.
Ik ben inmiddels zover dat pc en SGS elkaar zien en dat ik losse bestanden kan overzetten maar...

-1- MP3-bestanden komen vanzelf in de rootfolder van de SGS terecht. Als ik een map met inhoud wil kopiëren zegt de pc; "cannot make subfolder in the device's rootfolder". JPG-bestanden komen vanzelf in de Bluetoothmap van SGS. Ik snap echt niet waar ik dat kan configureren, bepaalt de SGS dit of de bluetooth-software op de pc?
Zo verschijnt er onder "mijn netwerklocaties" in Windows verkenner "Bluetooth Informatie-uitwisseling. Daaronder zitten 3 submappen waarvan de bovenste "Bastandsoverdracht" heet. Als ik deze weer open krijg ik een gedeelde map en een map Galaxy S waarin zich netjes alle mappen op de interne SDkaart van mijn SGS bevinden. Al die mappen zijn in de verkenner echter leeg terwijl ze op de SGS gevuld zijn! Ik kan met de rechtermuisknop op een map klikken en kiezen voor "map ophalen" en dan is tie even bezig en heeft dan een lege map naar mijn pc gekopieerd. Ik snap er geen jota van!

-2- Ik krijg de SGS maar niet verbonden. Koppelen lukt en de software ziet wel mijn SGS maar bij instellingen/draadloos netwerk/bluetooth-instellingen geeft ie altijd aan "gekoppeld maar niet verbonden". Daar baal ik van want ik wil mijn SGS als "headset" gebruiken om te kunnen skypen.

-3- Als ik een visitekaartje naar de pc wil sturen komt er in de grijze notificatiebalk van de SGS een melding met een rode "gevarendriehoek". Als ik die melding open staat er;
Bestandsoverdracht
verzenden naar "pcnaam" mislukt
bestand: bla bla.vcf
reden van fout:extern apparaat heeft uw verzoek geweigerd
Ik kan in de opties van de bluetooth software op de pc nergens iets vinden over autorisatie of zo. In de firewall uitzonderingen van xp heb ik alles wat met bluetooth te maken heeft toegevoegd en aangevinkt.

-4- In het systeemvak van de taakbalk is na het installeren van de Toshiba dirver een nieuwe netwerkverbinding bij gekomen met een rood kruis er doorheen. ("LAN verbinding 4. Een van de netwerkkabels is niet aangesloten") Deze netwerkverbinding heb ik niet geconfigureerd omdat het mijns inziens om een inbel verbinding gaat en ik wil mijn SGS daarvoor niet gebruiken. Of moet ik dit toch configureren? Van het weekend wel een keer gedaan maar leverde niets op dus blijf er nu maar vanaf.

Please help, ik wordt er gek van en ik google me suf maar vind niets bruikbaars! Ergens op internet werd gemeld dat je voor een bluetooth verbinding beter de windows driver kan gebruiken. Dus ik weer de Toshiba driver weg gemikt, opnieuw opgestart en de BT usb adapter erin gestoken maar als windows een nieuw apparaat ziet en ik drivers zoek vindt ie helemaal NIETS! AAAAAAHHH!! 8)7 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
@ iedjie:

Ik gebruik gewoon de USB kabel om grote bestanden te verplaatsen (buiten KIES om uiteraard). Voor kleinere bestanden van 0-5mb gebruik ik Dropbox (tis een heel handige app).

Je vragen kan ik niet beantwoorden, maar misschien dat je hier wat mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r--ndy
  • Laatst online: 17-09 22:51
ROKO608 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 10:16:
Bij wie werkt NFS Shift op zijn GS? Als ik deze speel dan zie ik bijna geen graphics in beeld. Zou dat weer aan die firmware JF3 kunnen liggen?
Waar heb je nfs shift van gedownload als ik vragen mag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog op 2.2-.-
en op de abn amro app hoor het iedere dag op de radio! over de abn amro app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
Verwijderd schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 18:16: