Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijnn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 15:46
Madbee schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 01:57:
[...]

Over het trillen bij SMS'jes,

Ga naar je berichten (hoofdscherm, niet in een converstatie), druk op menu, ga naar instellingen, helemaal onderaan trillen bij melding aanvinken. voila!
ja bedankt maar zover was ik zelf ookal.. wat als die dan nog steeds niet trilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cable-one schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:50:
Ik heb ook een samsung galaxy s via t-mobile
Echter ik krijg hem niet in de recovery mode geboot.

Wat ik ik heb gedaan is de lag fix van market gehaalt deze gedraaid.
Vervolgesn toestel uit.
Ik houd volume omhoog ingedrukt
Ik houd de home button ingedrukt
Ik druk power on.

Hij start vervolgens normaal op

Zijn er alternatieven of doe ik iets verkeer.
Heb ik ook, lukt gewoon niet. Ook die van mij is van T-mobile.. zullen ze wel iets voor gedaan hebben.
Maar er is gelukkig een alternatief.
Hier staat het perfect uitgelegd: YouTube: Samsung Galaxy S Clockwork Mod Recovery Mode & How to Fix Android SDK Error Tutorial
De werkende methode start op ~3:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet power ook ingedrukt houden, niet even indrukken en dan loslaten.
Ingedrukt houden tot recovery mode begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:33

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

Hebben er meer mensen problemen met de wifi? Als ik thuis de wifi aanzet maakt ie contact en kan ik meestal gewoon internetten, tot na een bepaalde tijd er geen verbinding meer is. Echter bij wifi instellingen is de status gewoon nog actief. Ligt het er aan dat ik een wifi-n router heb?

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

silitek schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:00:
[...]

Nog niet te vroeg juichen!!..probeer eerst maar eens 16Gb data over te hengelen om te beginnen.. >:)
Hey Ik heb net 20GB erop gezet maar het lukt

zie ~ Afbeeldingslocatie: http://a.imageshack.us/img821/8056/capturewwww.jpg

Update : Ik zie iets raars .. :'( toch maar even verder testen

Ik heb net 1GB test run gedraaid

Warning: Only 1000 of 31980 MByte tested.
The media is likely to be defective.
984 MByte OK (2015232 sectors)
16 MByte DATA LOST (32768 sectors)
Details:0 KByte overwritten (0 sectors)
0 KByte slightly changed (< 8 bit/sector, 0 sectors)
16 MByte corrupted (32768 sectors)
0 KByte aliased memory (0 sectors)
First error at offset: 0x000000003c93c000
Expected: 0x000000003c93c000
Found: 0x0000000000000000
H2testw version 1.3
Writing speed: 2.12 MByte/s
Reading speed: 15.6 MByte/s
H2testw v1.4

Volgens mij is het toch niet goed dan

[ Voor 48% gewijzigd door DJkim op 27-08-2010 19:57 ]

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanozZ
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-07 17:32
Ben ook aan het overwegen een SGS aan te schaffen, heb heel internet al afgezocht naar mijn "ware" ;)
het nadeel (vind ik) is dat hij nogal groot is, merken jullie hier iets van in de praktijk? is het onhandig in je broekzak en kan je met je vingers wel overal bij? of is het juist handig omdat je dan makkelijk films kan kijken en boeken kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:10
Tja dat zal voor een groot deel persoonlijke voorkeur zijn, maar ik moet zeggen dat ik het formaat geen probleem vind. Hij is daarnaast licht en erg dun, en het grote scherm zorgt ervoor dat je films etc goed kan kijken op de telefoon. Wat mij betreft is het formaat echt geen probleem.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
deepbass909 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:21:
@ALPACINO
Mijn SGS heeft als bluetooth naam iPhoney :p (mijn gsm's heten altijd iets met Foony of Phony, dus nu een kleine variant erop).
Maar Apple kan anders ook wel iets van design-jatten... Ik vond het ontwerp van de iPhone 4 al erg bekend voorkomen... Blijkt het hele stijl-idee (zwart, hoogglans voorkant, zilver kleurige rand) al door Nokia toe te zijn gepast, op nota bene één van mijn vorige GSM's, namelijk de N78:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het grootste verschil is dat de N78 geen touchscreen heeft en andere afmetingen.

[...]
Ik moet eerlijk toegeven dat ik de nieuwe iPhone 4 prachtig vind qua design.
Veel mooier dan m'n Galaxy ;)

Dat zal wel komen omdat ik m'n oude N81 ook zo mooi vond; Strak en degelijk.
Zelfde kleurstelling/model en globale vormgeving in ingeschoven stand.

Ik hoopte altijd dat Nokia ooit met een zelfde model met veel groter touch screen zou komen....
Helaas werd het de N97 en we weten hoe die is :'(
Het geluid van die stereo speakers L+R van de N81 is nog steeds voorbeeldig!
(mede daarom heb ik de Samsung i8910HD ook genomen i.p.v. de N97)

Voor mij zou de ideale telefoon er uit zien als de iPhone4 met de techniek van de Galaxy S en Android ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thombias
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
catt4u schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:48:
[...]

Ik hoopte altijd dat Nokia ooit met een zelfde model met veel groter touch screen zou komen....

Voor mij zou de ideale telefoon er uit zien als de iPhone4 met de techniek van de Galaxy S en Android ;)
Het N81 design lijkt erg op de iphone4. Zou Apple toch hiervan het design hebben afgekeken? :o >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een tijdje geleden de V2-3 lagfix van RyanZA toegepast, en kreeg toen een quadrant score van 2200, nu heb ik hem na een week of 2 nog een keer gedaan, en krijg ik maar 1963! Is dit normaal? Waar kan het aan liggen?

Edit: Nog een keer de benchmark gedaan en nu kreeg ik zelfs 1915! Kan het liggen aan bepaalde apps die ik onlangs heb geïnstalleerd?

BVD

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2010 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catt4u schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:48:
[...]

Bij mij is het eigenlijk andersom, ik had de SGS nu anderhalve maand. Vond het een super toestel! Maar.....
Toch die kleine dingen waar ik me aan ergerden. De bouw kwaliteit, hij begon naarmate gebruik steeds meer te piepen en kraken (batterij cover). En de camera zonder flits. Ik heb nu een simlock vrije iPhone 4, en voel me toch een stuk blijer met dit toestel! Over de death grip kan ik kort zijn.... Totaal geen last van,ik heb een vodafone abonnement. En kan hem gewoon stevig vast houden zonder dat er ook maar een streepje weg valt. Toch wil ik nog wel zeggen dat ik de SGS een top toestel vind (scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zouden de mensen die op een nette manier reclame maken voor apple dit kunnen doen op een iphone forum. Dit doet me denken aan de eerste edities waarin het leek of apple mensen ging vertellen dat het toestel van desbetreffende forum super is maar dat ze eigelijks blijer zijn met hun iphone.

Van die mensen die net doen of ze beide toestellen hebben bij hun abonnement ec . Dit komt niet over en verdoe je tijd niet op deze Samsung Galaxy S topic.

Apple is en blijft een dictator en ik kan je vertellen datde iphone 4 wel degelijk problemen heeft. Ook die losers die bij een apple store werken en je vertellen dat je een illegaal toestel hebt en dat ze geen service geven op toestellen die zwart zijn verkregen. Ik zei toen nog "ik ben blij dat je niet kleurenblind bent" Ik heb persoonlijk hierdoor mijn iphone 8Gb ook verkocht (poep batterij) en daarbij had ik geld om een ibook te kopen die ik toendertijd dat weekend wou kopen niet meer aangeschaft(dat was eigelijks de reden dat ik er was) maar toendertijd een asus laptop van bijna € 1100 . Het wachten is op de witte versie met een nieuwe produktienummer en zodra die er is dan krijgen we de ook de verbeterde iphone 4 en ja niet iedereen schijnt problemen te hebben maar ze zijn er wel.

Het is niet voor niets dat de hoofdontwerper van de iphone 4 is ontslagen , wat denk je zelf.

Trouwens Iphone ,android is allemaal back to the roots en allemaal heeft het de basis van de eerst
windows 3.1 of macos van vroeger. Ja luitjes een icoon en dan aanklikken en ermee werken. Is zo
lekker retro maar het werkt zeer goed op een smartphone met touchscreen. Overigens de eerste die
met grote iconen ging werken op een multimedia toestel met touchscreen met een duidelijke interface
was LG en apple kwam een jaar later met kleurtjes en leukere icoontjes :)

Al met al kan ik zeggen android ,apple os het werkt het zelfde met zelfde gedeelte apps. _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2010 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:14:
Zouden de mensen die op een nette manier reclame maken voor apple dit kunnen doen op een iphone forum. Dit doet me denken aan de eerste edities waarin het leek of apple mensen ging vertellen dat het toestel van desbetreffende forum super is maar dat ze eigelijks blijer zijn met hun iphone.

Van die mensen die net doen of ze beide toestellen hebben bij hun abonnement ec . Dit komt niet over en verdoe je tijd niet op deze Samsung Galaxy S topic.

Apple is en blijft een dictator en ik kan je vertellen datde iphone 4 wel degelijk problemen heeft. Ook die losers die bij een apple store werken en je vertellen dat je een illegaal toestel hebt en dat ze geen service geven op toestellen die zwart zijn verkregen. Ik zei toen nog "ik ben blij dat je niet kleurenblind bent" Ik heb persoonlijk hierdoor mijn iphone 8Gb ook verkocht (poep batterij) en daarbij had ik geld om een ibook te kopen die ik toendertijd dat weekend wou kopen niet meer aangeschaft(dat was eigelijks de reden dat ik er was) maar toendertijd een asus laptop van bijna € 1100 . Het wachten is op de witte versie met een nieuwe produktienummer en zodra die er is dan krijgen we de ook de verbeterde iphone 4 en ja niet iedereen schijnt problemen te hebben maar ze zijn er wel.

Het is niet voor niets dat de hoofdontwerper van de iphone 4 is ontslagen , wat denk je zelf.

Trouwens Iphone ,android is allemaal back to the roots en allemaal heeft het de basis van de eerst
windows 3.1 of macos van vroeger. Ja luitjes een icoon en dan aanklikken en ermee werken. Is zo
lekker retro maar het werkt zeer goed op een smartphone met touchscreen. Overigens de eerste die
met grote iconen ging werken op een multimedia toestel met touchscreen met een duidelijke interface
was LG en apple kwam een jaar later met kleurtjes en leukere icoontjes :)

Al met al kan ik zeggen android ,apple os het werkt het zelfde met zelfde gedeelte apps. _/-\o_
Ik weet niet of je op mij doelt, maar ik probeer Apple echt niet hoger te prijzen hoor. Ik zeg duidelijk dat ik de SGS ook top vind. En dan schrijf je :Van die mensen die net doen of ze beide toestellen hebben bij hun abonnement ec . Dit komt niet over en verdoe je tijd niet op deze Samsung Galaxy S topic.
Kijk maar een paar post terug ;) Ik heb hem echt gehad. Fijn weekend!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij ook een fijn weekend maar ik zag al twee pagina iets over Apple en heb zoiets van ga naar je eigen
site en vertel daar hoe geweldig het toestel is dan doen wij het hier wel over de i9000. Moet wel zeggen
dat betaling van appsstore beter geregeld is dan bij android en dat ik altijd een bloedhekel had aan
itunes op mijn windows laptop maar KIES is wel in mijn ogen de slechtste software in de 34 jaar
dat ik een computer gebruik ,mischien op de mijn eigen geprogrameerde spelletjes op de toendertijd
ZX spectrum 16k was dit mischien nog slechter.

O ja en ik heb sinds mijn ervaring met apple zowel telefonisch als in de winkel hier in Groningen
een erg vervelend smaak gekregen van Apple en daardoor ben ik erg tegen dit bedrijf. Ik denk als men
mij netjes geholpen hadden en uit service of met betaling mijn batterij hadden kunnen vervangen was ik
milder geweest maar ze zeggen gewoon dat je een eikel bent dat je dat toestel buiten Nederland hebt
gekocht. We hebben het hier over een A merk dat ook nog een Apple heet. Heb ik dan
een hekel aan een retro toestel anno windows 3.1 wat je ook kan zeggen van de i9000. Nee niet
aan het design en de werking maar gewoon het Apple logo erop.

Maar niks tegen jou persoonlijk hoor. Ik vind iedereen lief alleen Apple medewerkers niet. _/-\o_

p.s. Als je je als medewerker van apple voelt aangesproken dan heb ik je mischien wel gesproken maar is het precies het tegenovergesteld dan denk ik dat je echt wel je best doet en dat jij die missende schakel was voor mijn probleem toendertijd ondanks dat mijn toestel illegaal was en ook nog eens zwart. :X

Maar goed terug naar het topic en de i9000. Morgen weer regen dus houd hem droog. _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

begintmeta schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:34:
[...]

De widget van NU.nl crasht nogaleens bij mij (dan staat er alleen NU laden, na verwijderen widget en rebooten telefoon&toevoegen widget werkt het dan weer (een tijdje). Hebben anderen dat ook opgemerkt?
...steekt hand op ;w

Ja, best wel knap van nu.nl .Gefeliciteerd mannen! Mijn Galaxy is nog nooit op z'n bek gegaan met een reboot of crash met zwart scherm...Totdat...inderdaad..de nu app. Wèg met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je froyo JP3 installeren heb je elke dag een crash als het tegenzit . heb het een week getest en had steeds een zwart scherm met allerlei foutjes.

Wat me wel opvalt is dat sommige programma's op bepaald android toestellen niet werken en op andere weer wel. zit hem toch niet alleen in de android versies maar ook vermoedelijk in de verschillende hardware
configuraties.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2010 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
DJkim schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 19:08:
[...]

Hey Ik heb net 20GB erop gezet maar het lukt

zie ~ [afbeelding]

Update : Ik zie iets raars .. :'( toch maar even verder testen

Ik heb net 1GB test run gedraaid

Warning: Only 1000 of 31980 MByte tested.
The media is likely to be defective.
984 MByte OK (2015232 sectors)
16 MByte DATA LOST (32768 sectors)
Details:0 KByte overwritten (0 sectors)
0 KByte slightly changed (< 8 bit/sector, 0 sectors)
16 MByte corrupted (32768 sectors)
0 KByte aliased memory (0 sectors)
First error at offset: 0x000000003c93c000
Expected: 0x000000003c93c000
Found: 0x0000000000000000
H2testw version 1.3
Writing speed: 2.12 MByte/s
Reading speed: 15.6 MByte/s
H2testw v1.4

Volgens mij is het toch niet goed dan
Nee, kaartjes (achteraf gezien ook de mijne :( ) bezitten een groot aantal badsectors!!..Het gaat fout als je bestanden groter dan 1Gb probeerd over te hengelen. Probleem is, als het fout gaat, dat je kaart niet meer gelezen word door de GS. Door formateren heb je weer toegang maar dan ben je alles wederom kwijt..

Toch maar een claim neergelegd bij PayPal :X

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:46:
Jij ook een fijn weekend maar ik zag al twee pagina iets over Apple en heb zoiets van ga naar je eigen
site en vertel daar hoe geweldig het toestel is dan doen wij het hier wel over de i9000. Moet wel zeggen
dat betaling van appsstore beter geregeld is dan bij android en dat ik altijd een bloedhekel had aan
itunes op mijn windows laptop maar KIES is wel in mijn ogen de slechtste software in de 34 jaar
dat ik een computer gebruik ,mischien op de mijn eigen geprogrameerde spelletjes op de toendertijd
ZX spectrum 16k was dit mischien nog slechter.

O ja en ik heb sinds mijn ervaring met apple zowel telefonisch als in de winkel hier in Groningen
een erg vervelend smaak gekregen van Apple en daardoor ben ik erg tegen dit bedrijf. Ik denk als men
mij netjes geholpen hadden en uit service of met betaling mijn batterij hadden kunnen vervangen was ik
milder geweest maar ze zeggen gewoon dat je een eikel bent dat je dat toestel buiten Nederland hebt
gekocht. We hebben het hier over een A merk dat ook nog een Apple heet. Heb ik dan
een hekel aan een retro toestel anno windows 3.1 wat je ook kan zeggen van de i9000. Nee niet
aan het design en de werking maar gewoon het Apple logo erop.

Maar niks tegen jou persoonlijk hoor. Ik vind iedereen lief alleen Apple medewerkers niet. _/-\o_

p.s. Als je je als medewerker van apple voelt aangesproken dan heb ik je mischien wel gesproken maar is het precies het tegenovergesteld dan denk ik dat je echt wel je best doet en dat jij die missende schakel was voor mijn probleem toendertijd ondanks dat mijn toestel illegaal was en ook nog eens zwart. :X

Maar goed terug naar het topic en de i9000. Morgen weer regen dus houd hem droog. _/-\o_
Nee werk niet bij Apple, (gelukkig niet) Hahahaha !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al enkele dagen een probleem met het openen van verschillende programma's
Als ik internet open en een paar minuten bezig ben sluit hiij spontaan af en keert terug naar het startscherm.
dit gebeurd ook bij andere programma's.
Zou het te maken kunnen hebben met de advanced task manager of misschien een fout in de software?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 23:33

svijf

b5beveiliging.nl

Had onderstaande ook al in het root & rom topic gepost :+
JanRispens schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:21:
Lag fix applicatie:
- installeren vanuit de market
- applicatie opstarten, de groene regels kun je op klikken je begint vanaf boven
- eerste is dacht ik root + su, je krijgt de melding dat je opnieuw moet opstarten in recoverymode
- reset je telefoon, 8 seconden de aan/uitknop indrukken
- vanaf dan meteen volume-up + power + home knop indrukken tot het scherm een keer zwart flitst
- je krijgt recoverymode, selecteer met volume up/down update.zip en druk op home om te bevestigen
- applicatie weer draaien, andere opties zijn nu beschikbaar. Tussendoor de vraag voor superuser toegang, druk op ok ofzo
- controle regels aanklikken
- lagfix toepassen, gewoon op ok drukken bij de geheugengrootte
- klaar!

Voor hieronder: Zorg bij dit soort dingen altijd dat de batterij goed vol is, poweroff tijdens dit soort dingen is nooit goed...
Werkt hier perfect _/-\o_

Heb het toestel nu bijna een week en de lag werd toch wel vervelend.
Vooral als je wil bellen :+

Nu een score van 2175 met Quadrant.

Welke apps heb ik er nu op:
buienradar > Weer :P
hyves > doh
Ringdroid > Zelf ringtones maken en toekennen aan contacts/ sms/ enz
Aquarium free > live achtergrond
Adobe reader > duidelijk
WeFi Connect > automatisch overschakelen van hspda naar wifi zodra ik het huis binnen stap
Smart volume > volume van onder andere ringtone en systeemgeluiden vast instellen
One Click Lag Fix > lag is foetsie :*)
Quadrant Standard > benchmark progje

Ringdroid, WeFi Connect, Smart volume en One Click Lag Fix zijn naar mijn idee must have apps voor iedereen.

Na een kleine week niets dan _/-\o_ voor de SGS.
Zeker na hiervoor de N95 8 Gb gehad te hebben ;)

Nu alleen nog een app vinden waarmee ik het gmail notificatie geluid mee kan instellen.
En dan bedoel ik van bijvoorbeeld aan van 7 tot 19 op werkdagen en verder geen geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andso
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-03 22:46

Andso

Tabby SCORE!!!

Ik snap echt de bedoeling niet van dat "WeFi Connect" hoe kan iemand anders nouw connecten op jouw verbinding zonder beveiliging? Hoe kan het sneller zijn etc vaag! Heb de tour gelezen en de youtube info filmpjes gekeken snap het niet :o

Maar lijkt me wel handig als je thuis bent en meteen overschakeld!

De notificatie voor de email lijkt me ook erg handig instellen van x tijd tot x tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 23:33

svijf

b5beveiliging.nl

Andso schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:39:
Ik snap echt de bedoeling niet van dat "WeFi Connect" hoe kan iemand anders nouw connecten op jouw verbinding zonder beveiliging? Hoe kan het sneller zijn etc vaag! Heb de tour gelezen en de youtube info filmpjes gekeken snap het niet :o

Maar lijkt me wel handig als je thuis bent en meteen overschakeld!

De notificatie voor de email lijkt me ook erg handig instellen van x tijd tot x tijd!
Ik gebruik dat WeFi alleen om thuis automatisch met wifi te verbinden.
Verder doe ik er niets mee en ben ik ook niet van plan.
Heb er dus ook verder niet mee getest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout1976
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-08-2024
antonboonstra schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 11:26:
Weet iemand hoe je een eigen mp3 kan instellen als sms toon? Ik weet dat als je naar berichten gaat, dan kiest voor instellingen, je onderaan een beltoon kan selecteren. Dit zijn echter alleen de standaard tonen. Via de standaard mp3-speler kan ik de mp3 instellen als beltoon voor spraak- en video-oproep en als alarmtoon, maar niet als beltoon voor sms berichten. Zie ik nog een andere optie over het hoofd?
Ringdroid downloaden in de Market. Is gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

wout1976 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:54:
[...]

Ringdroid downloaden in de Market. Is gratis.
2e link @ google:
Media/Audio/notifications
Was dat zo moeilijk?

[ Voor 18% gewijzigd door GoldenSample op 27-08-2010 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niets meer downloaden van de market! Er staat downloaden en 5 sec later zegt ie downloaden mislukt, ligt dit aan de marketplace? Of kan ik iets gedaan hebben waardoor de market niet meer werkt?

To clarify: Kon het eerst de hele tijd wel

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2010 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 13:33

Magic666

No one's neighbour!

hmmm... ik kan momenteel niks meer downloaden uit de Market? (internet doet het wel gewoon)
Zou dat te maken kunnen hebben met die lagfix? (dacht dat alle instellingen bewaard zouden worden)

of ligt Market gewoon op zijn gat?

Jij was eerder Whodog ;) Ook die lagfix gedaan toevallig?

[ Voor 12% gewijzigd door Magic666 op 27-08-2010 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, lagfix gedaan, de one click lagfix, maar heb daarna nog de quadrant benchmark van de market geplukt dus dat kan het geloof ik niet zijn? Hummz

Edit: Market werkt nu wel weer? Erg raar dit allemaal
Edit2: Heel raar, 5min geleden kon ik Ringdroid niet downloaden, toen opeens wel, probeer ik een andere app te downloaden, weigert ie weer

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2010 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

nu je het zegt.... ik ook! Dan ligt market misschien op zijn gat, zoveel ervaring heb ik nog niet met android/market/SGS.

Edit: yup, ook hier weer ok. Blijkbaar kan de market dus ook op zijn gat gaan ;)

Goed om te weten.

[ Voor 30% gewijzigd door Magic666 op 27-08-2010 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:20:
Ik kan niets meer downloaden van de market! Er staat downloaden en 5 sec later zegt ie downloaden mislukt, ligt dit aan de marketplace? Of kan ik iets gedaan hebben waardoor de market niet meer werkt?
heb ik sinds vanavond ook
zeker omdat iedereen hier nu WeFi gaat downladen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-09 13:57

jasjenl

Liab A Tymo

antonboonstra schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 18:58:
Hebben er meer mensen problemen met de wifi? Als ik thuis de wifi aanzet maakt ie contact en kan ik meestal gewoon internetten, tot na een bepaalde tijd er geen verbinding meer is. Echter bij wifi instellingen is de status gewoon nog actief. Ligt het er aan dat ik een wifi-n router heb?
Dit herken ik wel, geen idee of het aan de router ligt of aan de telefoon. Als ik wifi uit zet en weer aan zet (op de telefoon) dan werkt het meestal weer wel. Aangezien ik op dezelfde router ook mijn netbook gebruik en daar nooit dit probleem heb verdenk ik toch de Samsung van een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout1976
Als ik apps wil downloaden uit de Market wordt de download onderbroken.
Iemand een flauw idee wat dit is.
Ik heb gewoon signaal zowel 3g als H.

Mhm ik zie net dat er meer mensen zijn met dit probleem.
Iemand al een oplossing?

06:13: Hij doet t weer hoor!

[ Voor 28% gewijzigd door wout1976 op 28-08-2010 06:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gezien mijn reactie helemaal ondergesneeuwdregent is zal ik mijn vraag eens herhalen:

Trouwens zit ik met een irritant probleem. Laatst op aanraden van iemand hier de helderheid helemaal terug gezet (waar ik deze zelf op 25% had gezet) en hierdoor is mijn accuduur echt aanzienlijk verbeterd. Echter merkte ik dat wanneer ik bepaalde applicaties run zoals Android Market de helderheid terug springt naar >50% en daar ook op blijft staan na afsluiten van het progje. Weet iemand of je het zo kan instellen dat dit niet gebeurd of na gebruik weer wordt terug gezet op de oude waarde? Nogal irritant namelijk als ik hem dan telkens terug moet zetten.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
wout1976 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:28:

Iemand al een oplossing?
Bij mij deed ie het weer na plus minus 5x proberen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal mensen mogen hier nog eens naar kijken: Lees dit voor je post!. Een aantal replies zijn getrashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01:21

KneoK

Not in a million lightyears

Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:02:
Voor mij is de lagfix eigenlijk het fijnste wat betreft Aldiko, ik lees toch best veel op m'n SGS en boeken openen nu echt supersnel.
Ik lees ook erg veel met Aldiko (heb de premium versie), de lagfix werkt daarvoor inderdaad geweldig. Zonder lagfix duurt het vanaf opstarten van Aldiko tot het kunnen lezen van een boek zo rond de 30 seconde, met lagfix start Aldiko direct en opent een boek in een seconde of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphic
  • Laatst online: 15-03-2024
Al 2 maal gebeurd dat ik wakker kom 's ochtends en zie dat m'n SGS in 8 uur tijd _volledig_ plat is zonder er gebruik van te maken terwijl ie zeker nog voor 80%-90% opgeladen is. Wifi af, gps af, 3G uitgeschakeld, verbinding op 5 streepjes.

Na de eerste keer d8 ik dat het een random app was die nog in de achtergrond werkte, alles gedubbelcheckt, overbodige apps verwijderd maar dat was dus niet het geval want het is gisteren terug gebeurd..

Nu vermoed ik dat het ligt aan het feit dat ik de usb lader gebruik om de SGS op te laden ipv van aan de stekker. Ik weet ondertussen dat de batterij met USB blijkbaar maar voor 70% of 80% oplaadt maar de SGS zou toch niet plat mogen zijn na 8 uur standby met al deze opties uitgeschakeld? Nog mensen met dezelfde ervaring of kunnen bevestigen dat het inderdaad aan opladen via USB ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 11:02
Als ik nu ik mijn exchange account instellingen op push zet krijg ik netjes me mail binnen. Dit werkt dus niet als ik dit op b.v. 15 min. zet. Maar nu het volgende. Als ik een agenda item in me telefoon zet en zeg dat deze de exchange agenda moet gebruiken wordt dit dus niet gesynchroniseerd naar de exchange server. Als ik dit andersom doe werkt het wel. Ging er toch wel vanuit dat een je met een exchange account normaal je e-mail en agenda kon synchroniseren. Een groot nadeel van de SGS want dit werkt gewoon ruk. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDhits
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
psychoclown schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:37:
Gezien mijn reactie helemaal ondergesneeuwdregent is zal ik mijn vraag eens herhalen:

Trouwens zit ik met een irritant probleem. Laatst op aanraden van iemand hier de helderheid helemaal terug gezet (waar ik deze zelf op 25% had gezet) en hierdoor is mijn accuduur echt aanzienlijk verbeterd. Echter merkte ik dat wanneer ik bepaalde applicaties run zoals Android Market de helderheid terug springt naar >50% en daar ook op blijft staan na afsluiten van het progje. Weet iemand of je het zo kan instellen dat dit niet gebeurd of na gebruik weer wordt terug gezet op de oude waarde? Nogal irritant namelijk als ik hem dan telkens terug moet zetten.
Ik heb dit probleem zelf niet... bij mij gaat hij terug naar de ingestelde helderheid, nadat ik bijvoorbeeld via de back of home button bijvoorbeeld uit de internet app kom. Hij veranderd de helderheid helemaal niet bij de market app. Wellicht dat je al een bepaalde app hebt draaien die de helderheid automatisch aanpast...Misschien dat je de omstandigheden waarin dit zich voordoet wat uitgebreider kan omschrijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seraphic schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 01:42:
Al 2 maal gebeurd dat ik wakker kom 's ochtends en zie dat m'n SGS in 8 uur tijd _volledig_ plat is zonder er gebruik van te maken terwijl ie zeker nog voor 80%-90% opgeladen is. Wifi af, gps af, 3G uitgeschakeld, verbinding op 5 streepjes.

Na de eerste keer d8 ik dat het een random app was die nog in de achtergrond werkte, alles gedubbelcheckt, overbodige apps verwijderd maar dat was dus niet het geval want het is gisteren terug gebeurd..

Nu vermoed ik dat het ligt aan het feit dat ik de usb lader gebruik om de SGS op te laden ipv van aan de stekker. Ik weet ondertussen dat de batterij met USB blijkbaar maar voor 70% of 80% oplaadt maar de SGS zou toch niet plat mogen zijn na 8 uur standby met al deze opties uitgeschakeld? Nog mensen met dezelfde ervaring of kunnen bevestigen dat het inderdaad aan opladen via USB ligt?
Hier hetzelfde probleem accu is zeer snel leeg ik haal de 8 uur niet. En heel raar is dat als ik de taskmanager open dat er elke keer programma's openstaan waarvan ik zeker weet dat ik ze heb afgesloten, of niet gebruik. Ik hoop dat dat opgelost wordt met de update. Ik blijf er nu verder vanaf en wacht wel todat de nieuwe software uitkomt. Dit zal hopelijk snel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

psychoclown schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:37:

Hier ook geen last, helderheid op 0 gezet (je ziet meeeeer dan voldoende op die stand) en naar de market gegaan. ff gescrolled en weer afgesloten. Helderheid: 0.....

Misschien heel simpel: je hebt automatisch aanpassen uitstaan neem ik aan? O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Magic666 op 28-08-2010 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

wout1976 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:28:

Iemand al een oplossing?

06:13: Hij doet t weer hoor!
Heel vaak inderdaad : Download is mislukt.
Ik denk dat het heel erg druk is in de Market en dat ze tijdens 'spits-uren' de drukte niet aan kunnen.
Probeer je paar keer later, dan komt de app wel gewoon binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

RDhits schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 02:20:
[...]

Ik heb dit probleem zelf niet... bij mij gaat hij terug naar de ingestelde helderheid, nadat ik bijvoorbeeld via de back of home button bijvoorbeeld uit de internet app kom. Hij veranderd de helderheid helemaal niet bij de market app. Wellicht dat je al een bepaalde app hebt draaien die de helderheid automatisch aanpast...Misschien dat je de omstandigheden waarin dit zich voordoet wat uitgebreider kan omschrijven...
Magic666 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 07:42:
[...]

Hier ook geen last, helderheid op 0 gezet (je ziet meeeeer dan voldoende op die stand) en naar de market gegaan. ff gescrolled en weer afgesloten. Helderheid: 0.....

Misschien heel simpel: je hebt automatisch aanpassen uitstaan neem ik aan? O-)
Zelf gemerkt dat het daar niet aan ligt maar ik zal vanavond nog eens een grote test ronde doen om te zien waar het aan ligt. Ik vermoed nu een van de spelletjes maar een aantal kan ik al uitsluiten.

Dat staat uiteraard uit ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-01 19:13
deepbass909 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:25:
[...]

Tja, ik heb in de poll voor "nee" gekozen, maar dat is niet helemaal waar. Mis ik heb voor foto's maken? Nee! Mis ik de flitser als zaklampje? "Ja!" Op mijn 5800Xm gebruikte ik daar de flitser vooral voor.
Voor foto's heb ik nog nooit de ingebouwde flitser gebruikt en daarmee ook acceptabele foto's kunnen maken. Die dingen zijn namelijk te zwak om verder dan een meter voldoende licht te geven en in die meter veroorzaken ze vrijwel altijd overbelichting en een heel onnatuurlijk schijnsel...
Installeer uit de Android Market "Quick Settings". Dan kan je o.a. je scherm als zaklamp gebruiken (je scherm geeft een helder wit licht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Laatst online: 23:15
Seraphic schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 01:42:
Als je nu vanavond eerst je telefoon even reboot (uitzetten en dan weer aanzetten) voor je gaat slapen, kan je iig even checken of het een programma is dat je zelf start.

Als ik mijn foon niet gebruik gaat'ie een dag of 4 mee voordat'ie leeg is, ook niet lang (ik ben gewend aan nokia's die >1 week op een accu werken) maar wel beter dan jouw 8 uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xp7amrkr
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-04 13:30

xp7amrkr

De enige echte!

Tweakers, ik zit met een probleem. Een week of drie geleden wou ik een sms naar iemand versturen, en al mijn berichten waren verdwenen! Zonder melding, helemaal niks. Flink geïrriteerd, maar verder doe je er niks aan.

Nu net weer het zelfde probleem! Ik krijg een bericht binnen van iemand, en dat is dan de enige die ik in mijn inbox heb staan!

Hoe kan dit?

True science is not measured by its successes, but by its ability to learn gracefully from its failures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:10:
[...]

Nee werk niet bij Apple, (gelukkig niet) Hahahaha !!

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2010 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curdom
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11-2022
4 laaaaaange delen Samsung Galaxy S doorgelezen, niets gevonden. Is mijn probleem dan zo uniek?

Het probleem:
Mijn zakelijke email adres (via een externe server) is ingesteld op de foon en werkt, zowel inkomend als uitgaand. Alleen, de inkomende emails blijven niet bewaard op de foon. Zodra ze door de PC (thuis) zijn opgehaald zijn ze weg! Natuurlijk staan ze dan niet meer op de server maar lokaal in mijn PC maar omdat ze al eerder door de foon zijn opgehaald (en opgeslagen!) zouden ze daar niet weg mogen zijn.
Daarentegen blijven mijn UITgaande mails (vanaf de foon) WEL bewaard, zoals het ook hoort.

Nergens op het internet kan ik er beschrijvingen over vinden, ook niet op de Samsung site. Ook de T-mobile shop, die zeker erg behulpzaam is (!) kan het probleem niet vinden. Ze hebben zelfs de foon omgeruild maar ook de nieuwe (zo uit de doos) geeft hetzelfde probleem.
Ik ben nu een beetje radeloos aan het worden..................

Wat is hier aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Raymond schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:33:
[...]

Als je nu vanavond eerst je telefoon even reboot (uitzetten en dan weer aanzetten) voor je gaat slapen, kan je iig even checken of het een programma is dat je zelf start.

Als ik mijn foon niet gebruik gaat'ie een dag of 4 mee voordat'ie leeg is, ook niet lang (ik ben gewend aan nokia's die >1 week op een accu werken) maar wel beter dan jouw 8 uurtjes.
Ook niet lang ? Hadden die Nokia'tjes ook een 1GHz processor en 4 inch scherm ?

Het blijft een smartphone hoor. Die 8 uur is belachelijk kort als het toestel alleen stand-by staat, maar 4 dagen vind ik heel netjes.

Al sinds mijn 1e smartphone, de HTC Touch, ben ik niet anders gewend dan elke dag te laden, mijn Galaxy houdt het in stand-by en tijdens gebruik juist langer uit dan die oude HTC of mijn vorige iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curdom schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:20:
4 laaaaaange delen Samsung Galaxy S doorgelezen, niets gevonden. Is mijn probleem dan zo uniek?

Het probleem:
Mijn zakelijke email adres (via een externe server) is ingesteld op de foon en werkt, zowel inkomend als uitgaand. Alleen, de inkomende emails blijven niet bewaard op de foon. Zodra ze door de PC (thuis) zijn opgehaald zijn ze weg! Natuurlijk staan ze dan niet meer op de server maar lokaal in mijn PC maar omdat ze al eerder door de foon zijn opgehaald (en opgeslagen!) zouden ze daar niet weg mogen zijn.
Daarentegen blijven mijn UITgaande mails (vanaf de foon) WEL bewaard, zoals het ook hoort.

Nergens op het internet kan ik er beschrijvingen over vinden, ook niet op de Samsung site. Ook de T-mobile shop, die zeker erg behulpzaam is (!) kan het probleem niet vinden. Ze hebben zelfs de foon omgeruild maar ook de nieuwe (zo uit de doos) geeft hetzelfde probleem.

Wat is hier aan de hand?
Dit ligt niet aan de Galaxy S denk ik. Immers de galaxy S leest gewoon die mails uit van de server. Zijn ze er niet? Dan kan je ze ook niet zien op je mobiel.
Je moet zorgen dat je mails niet van de server verdwijnen wanneer ze uitgelezen zijn.
Ik weet verder ook niet hoe dat werkt. Misschien kan je daar een optie veranderen zodat de mails niet verdwijnen van de server?
Als je met Outlook werkt of een ander mail programma op je PC. Misschien valt daar ook het één en ander in te stellen. Dat de mails op de server blijven staan?
Ligt er natuurlijk ook aan of je server ruimte groot is. Tegenwoordig is dat nooit een probleem. Vandaar dat mobieltjes eruit gaan dat ze gewoon de mail alleen hoeven uit te lezen van een server.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curdom
Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:54:
[...]

Dit ligt niet aan de Galaxy S denk ik. Immers de galaxy S leest gewoon die mails uit van de server. Zijn ze er niet? Dan kan je ze ook niet zien op je mobiel.
Je moet zorgen dat je mails niet van de server verdwijnen wanneer ze uitgelezen zijn.
Ik weet verder ook niet hoe dat werkt. Misschien kan je daar een optie veranderen zodat de mails niet verdwijnen van de server?
Kopt, de mails worden wel uitgelezen door de foon wanner ik de melding krijg dat er nieuwe mail is. Alleen, naar mijn mening zouden ze dan op de foon moeten blijven staan en dat gebeurt niet! Ik begrijp dat er niets meer te lezen valt als er niets (meer) op de server staat.
Het moet toch zo zijn dat de binnengehaalde mails niet automatisch weg gaan uit de foon? DE uitgaande mails blijven daar toch ook op staan?
Dit is mijn eerste smartfoon dus ik kan niet zeggen hoe dat bij andere merken gaat.
Natuurlijk staat de foon ingesteld op "berichten NIET verwijderen vande server"anders kan ik ze thuis niet meer op de PC krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Worden firmware updates via Kies gedaan of zijn ze ook te downloaden via de Samsung website?
Zijn er uberhaupt al officiele firmware updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
curdom schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:04:
[...]

Kopt, de mails worden wel uitgelezen door de foon wanner ik de melding krijg dat er nieuwe mail is. Alleen, naar mijn mening zouden ze dan op de foon moeten blijven staan en dat gebeurt niet! Ik begrijp dat er niets meer te lezen valt als er niets (meer) op de server staat.
Het moet toch zo zijn dat de binnengehaalde mails niet automatisch weg gaan uit de foon? DE uitgaande mails blijven daar toch ook op staan?
Dit is mijn eerste smartfoon dus ik kan niet zeggen hoe dat bij andere merken gaat.
Natuurlijk staat de foon ingesteld op "berichten NIET verwijderen vande server"anders kan ik ze thuis niet meer op de PC krijgen ;)
Staat je telefoon ingesteld om mail via pop3 op te halen, of via imap?
En op je pc/werk?

Wat er aan de hand is: Je telefoon laat alleen mails zien die op de server staan, je pc thuis haalt ze van de server en dus zie je ze niet meer. Dat is geen bug, maar een feature :) Dat heb ik ook met een bepaald e-mail adres. Mail wordt van de server gehaald via pop3 en gewist en ze zijn dan ook niet meer zichtbaar op de telefoon.

Wat je dus moet doen is de mail op de server laten staan, of de mail echt via de telefoon ophalen en niet meer via de pc thuis (lijkt mij heel onwenselijk!!).
Mooiste is als je de boel via imap kan benaderen, maar wat je ook kan doen is via pop3 ophalen en dan instellen dat de mail niet van de server gewist mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

curdom schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:20:

Het probleem:

Wat is hier aan de hand?
Dat is geen probleem, dat heet POP3 design.
U moet het als IMAP instellen.
Is al jaren zo...

Bovendien is het zo met POP3, dat als je met je pc en je device de mail ophaalt,
(en je de mail op de server laat staan) je het later ook 3x moet deleten,
Ooit op de server, 1x delete op je device en een keer deleten op je pc.
Lijkt me niet wenselijk :(

Daarom IMAP, dat synced "onderling".
Dus weggegooid op je pc, is weg op de server en na syncen ook weer op je device verdwenen.

Succes

[ Voor 22% gewijzigd door maffe op 28-08-2010 13:37 . Reden: Kleine aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:54:
[...]

Vertel eerst een wat meer over je email-instellingen en wat voor email-server je gebruikt. het lijkt alsof je IMAP gebruikt op je mobiel en je PC via POP de mail ophaalt en dan de berichten niet meer op de server laat staan (hetgeen normaal is bij POP-gebruik).

Als je op je PC in de email-client aangeeft dat hij de berichten op de server moet laten staan verwacht ik dt je problemen zijn opgelost!

Suc6

sorry, late reactie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik kan nu opnieuw een mobiel kiezen met mijn abbonement. Ik denk erover om de Galaxy te nemen maar.......

er zit geen flits op de foto camera, ondervind je hier echt nadeel van als je bijvoorbeeld snachts een foto wilt maken (het is dan natuurlijk niet helemaal donder maar meer redelijk donder als je snap wat ik bedoel).

Mislukt dan meteen de hele foto of kan het ermee door? Vind het jammer als je zo'n toestel neemt dat je dan geen redelijke foto's kan maken in de nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:43:
Hey,

Ik kan nu opnieuw een mobiel kiezen met mijn abbonement. Ik denk erover om de Galaxy te nemen maar.......

er zit geen flits op de foto camera, ondervind je hier echt nadeel van als je bijvoorbeeld snachts een foto wilt maken (het is dan natuurlijk niet helemaal donder maar meer redelijk donder als je snap wat ik bedoel).

Mislukt dan meteen de hele foto of kan het ermee door? Vind het jammer als je zo'n toestel neemt dat je dan geen redelijke foto's kan maken in de nacht.
Voor nacht foto's is er eigenlijk helemaal geen telefoon geschikt voor. Wil niet zeggen dat het gelijk mislukt maar verwacht er niet veel van, het is per slot een telefoon en geen digitale camera >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Waarvan wil je 's nachts foto's maken dan?

Wat ik merk, in vergelijking met mijn N85: Je moet toch eerst scherp zien te stellen en dat wordt gedaan bij aanwezig licht, niet mbv flitser. Dus qua focussen ga je er niet op achteruit (met andere woorden: 's nachts scherpstellen is altijd een bitch). Flitsers op een foon werken tot 1 meter oid. Leuk om in de kroeg een paar mensen op de foto te zetten, maar volstrekt onvoldoende om buiten iets op de foto te zetten.

't was mooier geweest als er een flitser op had gezeten, maar heel eerlijk: echt meerwaarde heeft het eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik bedoel als je s'avonds een foto wilt maken op straat of ja bijvoorbeeld in de kroeg discotheek of iets in die richting of je dan nog wel ''redelijke foto's'' krijgt en niet een zwart beeld alleen bijvoorbeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Op straat krijg je ook met flitser geen mooie foto, dus daar hoef je hem niet voor te laten liggen. Ik merk wel dat de samsung erg lichtgevoelig is (veel meer dan mijn N85), maar of je gezichten mooi op de foto krijgt in het donker, durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hoeft ook geen mooie foto te zijn, gaat er meer om dat je nog wel wat ziet op een foto die je maakt in het ''donker'' / in de nacht aangezien er geen flitser op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphic
  • Laatst online: 15-03-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 02:57:
[...]

Hier hetzelfde probleem accu is zeer snel leeg ik haal de 8 uur niet. En heel raar is dat als ik de taskmanager open dat er elke keer programma's openstaan waarvan ik zeker weet dat ik ze heb afgesloten, of niet gebruik. Ik hoop dat dat opgelost wordt met de update. Ik blijf er nu verder vanaf en wacht wel todat de nieuwe software uitkomt. Dit zal hopelijk snel zijn.
Raymond schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 10:33:
[...]

Ik heb drastische maatregelen genomen en gewoon m'n SGS gereset, nog geen 8 uur standby halen (op 2G zonder wifi en GPS) was gewoon belachelijk weinig en ik weet dat m'n SGS in het begin enkele dagen meeging bij normaal gebruik. Het probleem blijkt nu weg te zijn dus was het toch een programma (wat niet echt een verassing is), alleen heb ik geen flauw idee welke aangezien die niet in batterijgebruik of in tasks opdook. De enige apps die ik nog niet had verwijderd waren bekende en veelgebruikte zoals Battstatt, een paar apps van google zelf (translate, goggles,...) , pdf reader, photoshop express, no signal alert en digital clock.

Ik vermoed dat het ofwel no signal alert was of 1 of andere netwerkinstelling in een google applicatie die verkeerd stond al herinner ik me niet dat ik hiervan ooit instellingen heb veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik heb een vraag mbt batterijgebruik verschil tussen WiFi en gegevensverbinding. Heb hier nu een aantal tegengestelde berichten over gelezen.

Is het waar dat als je thuis of bij bekenden switched naar WiFi je minder batterij verbruikt? Kan iemand dit bevestigen of staven? Op mijn oude HTC Touch Pro was het namelijk andersom (hoe meer WiFi, hoe harder hij leeg ging)

edit:

Deze test lijkt het voordeel van WiFi aan te geven: http://www.sapiensbryan.c...ng-galaxy-s-battery-test/

[ Voor 15% gewijzigd door GandalfTheGrey op 28-08-2010 15:31 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iedjie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Sinds 2 weken heb ik de SGS en moet nog wennen aan android. Misschien maak ik te veel de vergelijking met een pc maar onderstaande vraag kom ik maar niet uit. Ook gegoogled maar vind niets.
Gisteren heb ik deze vraag hier ook al gesteld, kan iemand mij uit de verwarring helpen?

Welk pad moet ik intoetsen als ik in de standaard internetbrowser op mijn SGS een lokaal opgeslagen html pagina wil openen? Ik heb een map aangemaakt met de naam "handig". Als ik de app "mijn bestanden" open en naar het bestand ga, zie ik bovenin het volgende pad staan; /sdcard/handig/. Maar als ik dat pad in de browser invul en daarachter de naam van het bestand, (test.html), vindt ie niks.
Ik kan test.html wel openen, echter alleen in een standaard html viewer zonder de mogelijkheden van de browser zoals bv instellen als favoriet.

Ook snap ik nog niet hoe ik een internet pagina volledig kan downloaden en opslaan, (incl bestanden), zoals dat wel op een pc kan. Misschien een andere browser uit de market halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curdom
Hoi @Raymond, @maffe en @Pekka
Ik ken het verschil tussen IMAP en POP3, dat is bewust gekozen. Mijn instellingen op mijn PC zijn POP3 en op de foon ook. De achterliggende reden is dat ik gewend ben AL mijn zakelijke mail (op de rubbish na) te bewaren. Ik kan dan ook nog van jaren geleden teruglezen (ik kan nu eenmaal niets weggooien ;) ). Om de server daarmee niet te belasten is gekozen voor POP3.
Toch blijft de mail op mijn PC staan zolang ik die niet delete. Ik verwachtte dat ook voor mijn foon maar dat blijkt dus niet zo te zijn begrijp ik?
Raymond schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:24:
[...]
....... maar wat je ook kan doen is via pop3 ophalen en dan instellen dat de mail niet van de server gewist mag worden.
Zoals ik al aangaf in een van mijn vorige postings is mijn foontje ingesteld op NIET verwijderen omdat ik dat thuis nog moet uitlezen EN dan ook thuis bewaren. Thuis staat de PC WEL op verwijderen.
maffe schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:43:
[...]

Bovendien is het zo met POP3, dat als je met je pc en je device de mail ophaalt,
(en je de mail op de server laat staan) je het later ook 3x moet deleten,
Ooit op de server, 1x delete op je device en een keer deleten op je pc.
Lijkt me niet wenselijk :(
Als de mail niet op de foon bewaard wordt (totdat ik het verwijder) betekend het dus dat ik niet enkele dagen later nog van onderweg daarop kan terugkomen. Deze manier gebruik ik namelijk ook bij mijn sms'jes, die worden dan na een zekere tijd (soms weken) alsnog gewist.

De sequentie is als volgt:
Iemand stuurt me een mail, mijn foon waarschuwd me, ik kijk en lees (als ik tijd heb, anders niet), besluit om onmiddelijk te reageren (of niet).
Thuis staat de PC, leest om het uur de mail uit en verwijderd die van de server.
Als ik dan een dag (of nog wat meer) later van onderweg wil terugkomen op de mail gaat dat niet meer, zelfs niet als ik de pc thuis alleen op verzoek laat uitlezen, weg is weg tenslotte.

Bottomline is: waarom wordt de uitgaande mail wel bewaard op de foon en de inkomende mail niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
curdom schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:30:
Bottomline is: waarom wordt de uitgaande mail wel bewaard op de foon en de inkomende mail niet?
Omdat verstuurde mail op de telefoon wordt aangemaakt en lokaal wordt opgeslagen. Van inkomende mail wordt alleen de mail weergegeven die op de server aanwezig is, als het niet op de server aanwezig is, wordt het lokaal uit de cache gewist.

Zo hoort POP3 te werken, als je het anders wilt, zal je een ander mailsysteem moeten kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Laatst online: 31-08 14:24
WOW

net de 1 click lagfix van de market geinstalleerd en gerunt,

voor lagfix benchmark: 900
na lagfix benchmark: 2100+

die cijfers zijn natuurlijk leuk enzo, maar de feel van de telefoon ging het mij om en die is nu gewoon echt TOP!

lekker vlot nooit meer hangen enz! hij heeft voor de lagfix ook nooit lang gehangen maar nu is het gewoon net dat stukje sneller!

ik was eerst een beetje bang dat het fout zou kunnen gaan enz, maar met deze stappen was het super simpel en echt binnen 5 minuten gedaan.

opstarten eerste keer na lagfix duurt wel even, maar hij werkt nu echt geweldig, echt een aanrader!

"
Lag fix applicatie:
- applicatie opstarten, de groene regels kun je op klikken je begint vanaf boven
- eerste is dacht ik root + su, je krijgt de melding dat je opnieuw moet opstarten in recoverymode
- vanaf dan meteen volume-up + power + home knop indrukken tot het scherm een keer zwart flitst
- je krijgt recoverymode, selecteer met volume up/down update.zip en druk op home om te bevestigen
- applicatie weer draaien, andere opties zijn nu beschikbaar. Tussendoor de vraag voor superuser toegang, druk op ok ofzo
- klaar!

Voor hieronder: Zorg bij dit soort dingen altijd dat de batterij goed vol is, poweroff tijdens dit soort dingen is nooit goed...

"

thnx jan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonboonstra
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:33

antonboonstra

8815Wp | WP | Tesla | Zero

iedjie schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:30:
Welk pad moet ik intoetsen als ik in de standaard internetbrowser op mijn SGS een lokaal opgeslagen html pagina wil openen? Ik heb een map aangemaakt met de naam "handig". Als ik de app "mijn bestanden" open en naar het bestand ga, zie ik bovenin het volgende pad staan; /sdcard/handig/. Maar als ik dat pad in de browser invul en daarachter de naam van het bestand, (test.html), vindt ie niks.
Ik kan test.html wel openen, echter alleen in een standaard html viewer zonder de mogelijkheden van de browser zoals bv instellen als favoriet.
Ga naar je internetbrowser en vul de link file:///sdcard/handig/test.html in. Dan zou je 'm moeten kunnen openen.

📸Canon EOS 5D IV 🚁DJI Mavic Pro 🏍️Zero SR ⚡Tesla M3 LR 🌡️Daikin US 3.5kW ☀️8815Wp 🔋Marstek Venus-E 5,12 kWh Tweakers PVOutput lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:13
Mijn sgs heb ik via belcompany en t-mobile gehaald.
Mijn heeft de firmware JM2, is dat de nieuweste/beste momenteel?
Verder voor degene die lag-fix willen doen met de telefoon via belcompany bij T-mobile, let op, mijn recovery-modes combi werkt niet. Dus de comby's Volume up+ home + power en Volume down + home + power.

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iedjie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
antonboonstra schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:35:
[...]

Ga naar je internetbrowser en vul de link file:///sdcard/handig/test.html in. Dan zou je 'm moeten kunnen openen.
YES! Ik wist niet dat dat zo ging. Ook nog even gewoon in firefox geprobeerf op de pc en daar werkt t precies hetzelfde. Je moet t maar net weten...
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curdom
Raymond schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:32:
[...]

Omdat verstuurde mail op de telefoon wordt aangemaakt en lokaal wordt opgeslagen. Van inkomende mail wordt alleen de mail weergegeven die op de server aanwezig is, als het niet op de server aanwezig is, wordt het lokaal uit de cache gewist.

Zo hoort POP3 te werken, als je het anders wilt, zal je een ander mailsysteem moeten kiezen.
Dus als ik het goed begrijp wordt de inkomende mail, ANDERS als op de PC, NIET lokaal (foon) bewaard maar steeds van de server opgehaald? Dus een POP3 account werkt op een PC anders als op de foon?
Als dat zo is, so be it, maar dat weet ik graag zeker. Dan zal ik daar een andere oplossing voor moeten vinden.
Toch, nog steeds bedankt voor het meedenken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Niet online
curdom schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:30:
Hoi @Raymond, @maffe en @Pekka
Ik ken het verschil tussen IMAP en POP3, dat is bewust gekozen. Mijn instellingen op mijn PC zijn POP3 en op de foon ook. De achterliggende reden is dat ik gewend ben AL mijn zakelijke mail (op de rubbish na) te bewaren. Ik kan dan ook nog van jaren geleden teruglezen (ik kan nu eenmaal niets weggooien ;) ). Om de server daarmee niet te belasten is gekozen voor POP3.
Toch blijft de mail op mijn PC staan zolang ik die niet delete. Ik verwachtte dat ook voor mijn foon maar dat blijkt dus niet zo te zijn begrijp ik?
Misschien ondersteunt de provider die je mail host, "Hosted Exchange". Dan wordt als het ware je complete exchangedatabase (mail, agenda, contacten) bij je interneprovides gehost. Op je PC en telefoon heb je alleen een client nodig. Het principe lijkt mij geweldig!

Alleen weet mijn hostingbedrijf die het graag wil verkopen niet welke client je op Android nodig hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook maar eens quadrant gedownload - was toch wel benieuwd ondanks dat ik geen lag had wat mijn score zou zijn. Nu geloof ik dat score niet alles is maar ik haal na 4 tests een score van 893.

Heb dan wel taskkiller draaien en een virusscanner/beveiliging.maar goed toch een redelijke score en als ik alles uitschakel kwam ik uit op 942

Met die 3D games haalde ik meer dan 50 fps gemiddeld en maar bij die trap demo dook die even naar 34 fps.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2010 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 19:26:
Ik heb ook maar eens quadrant gedownload - was toch wel benieuwd ondanks dat ik geen lag had wat mijn score zou zijn. Nu geloof ik dat score niet alles is maar ik haal na 4 tests een score van 893.

Heb dan wel taskkiller draaien en een virusscanner/beveiliging.maar goed toch een redelijke score en als ik alles uitschakel kwam ik uit op 942

Met die 3D games haalde ik meer dan 50 fps gemiddeld en maar bij die trap demo dook die even naar 34 fps.
Heb jij ook die one click lagfix van Android Market gebruikt?

Ik heb deze toegepast en ik kom uit op een score van 885? En niet, zoals sommige van jullie, op een score van 2000 ofzo :? Heb ik iets fout gedaan (ik heb overigens Jan's handleiding gevolgd)?

[ Voor 4% gewijzigd door Amboe op 28-08-2010 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madbee schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:27:
WOW

net de 1 click lagfix van de market geinstalleerd en gerunt,

voor lagfix benchmark: 900
na lagfix benchmark: 2100+

die cijfers zijn natuurlijk leuk enzo, maar de feel van de telefoon ging het mij om en die is nu gewoon echt TOP!

lekker vlot nooit meer hangen enz! hij heeft voor de lagfix ook nooit lang gehangen maar nu is het gewoon net dat stukje sneller!

ik was eerst een beetje bang dat het fout zou kunnen gaan enz, maar met deze stappen was het super simpel en echt binnen 5 minuten gedaan.

opstarten eerste keer na lagfix duurt wel even, maar hij werkt nu echt geweldig, echt een aanrader!

"
Lag fix applicatie:
- klaar!

"

thnx jan :P
Dat stappenplan heb ik ook op het oog.
Maar ik begrijp deze stap niet helemaal; '- eerste is dacht ik root + su, je krijgt de melding dat je opnieuw moet opstarten in recoverymode'.

Wat is root+su?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 11:10
Is het raadzaam om een virusscanner op je SGS te zetten? Zo ja, welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Laatst online: 31-08 14:24
als je het programmatje opstart is je eerste keuze Root device dit installeerd ook super user (su) waardoor je dus volledige toegang krijgt tot de telefoon, dit heb je nodig om de lag fix uit te voeren.

dit duurt slechts 1 seconde ofzo, daarna dus opnieuw opstarten met de recovery mode (volume omhoog + home + power knoppen) deze knoppen moet je wel de hele tijd ingedrukt houden, tot het scherm 3x filtst

veder stappen plan volgen, is echt heel simpel.

heb het zojuist ook bij m'n broertje gedaan, werkt perfect stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had geen last van lag maar ik las steeds de voordelen van de lag-fix en scores. ik heb van de android market one click gedownload en moet zeggen dat ik wel iets merk bij het opstarten van programma's en mijn toestel start ook sneller op. alles schijnt te werken dus ben benieuwd.

ik heb de quadrant ook gedraaid en na 10x heb ik een gemiddeld 2168 met als hoogste score
2184 en als laagste 2142. Hiervoor was mijn hoogste score 942.

wat me opvalt is dat bij de quadrant test de verwerking van de I/O snel gaat. De rest qua fps etc is
het zelfde gebleven.

Wat is dat die I/O en wat doet het ?

Ik heb het al via google ;

Het is de beschrijving van de communicatie tussen (deel)systemen van computers oftewel input/output tussen
verschillende systemen zoals cpu/geheugen etcetc.

Dus de communicatie in mijn i9000 is dus nu 2 1/2 x sneller dan voorheen volgens de quadrant test.

Dus mijn i9000 kan nu dus 2 1/2 sneller communiceren :) lo

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2010 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
DapperKonijntje schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 10:06:
[...]

Ik heb anders toch een klein krasje bovenin, terwijl ik er zo voorzichtig mee ben :(
Ik ook - telefoon 2 weken in bezit - ik stop 'm 1 keer per ongeluk in mn broekzak waar ook mijn sleutelbos al in zat - lekkere kras precies in het midden van het display... hierna maar even langs de zagg site...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amboe
Madbee schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 21:00:
als je het programmatje opstart is je eerste keuze Root device dit installeerd ook super user (su) waardoor je dus volledige toegang krijgt tot de telefoon, dit heb je nodig om de lag fix uit te voeren.

dit duurt slechts 1 seconde ofzo, daarna dus opnieuw opstarten met de recovery mode (volume omhoog + home + power knoppen) deze knoppen moet je wel de hele tijd ingedrukt houden, tot het scherm 3x filtst

Ik heb de SGS weer unroot en geroot, maar ik krijg dezelfde scores bij Quadrant.

BTW Ik wacht tot het scherm 3x heeft geknippert, maar dan gaat ie niet in recovery mode. Het scherm blijft doorknipperen. Pas als ik loslaat en weer de knoppencombinatie ingedrukt houdt dan pas verschijnt de recovery mode. Vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Addiction
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 20:57
Zanzarismo schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:20:
Is het raadzaam om een virusscanner op je SGS te zetten? Zo ja, welke?
Goede vraag, ik gebruik alleszins "antivirus gratis"... voor de zekerheid.

Waar halen jullie jullie high res wallpapers eigenlijk? Wanneer ik wallpapers download en zet als background zet lijken ze helemaal zo scherp niet... zonde van het scherm imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madbee schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 21:00:

Duidelijke uitleg, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor navigatie gebruiken jullie op je SGS?
Aangezien TomTom er nog niet is voor Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 21:58:
Wat voor navigatie gebruiken jullie op je SGS?
Aangezien TomTom er nog niet is voor Android.
Navigon.... ;) Werkt gewoon goed.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
curdom schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 18:59:
[...]

Dus als ik het goed begrijp wordt de inkomende mail, ANDERS als op de PC, NIET lokaal (foon) bewaard maar steeds van de server opgehaald? Dus een POP3 account werkt op een PC anders als op de foon?
Als dat zo is, so be it, maar dat weet ik graag zeker. Dan zal ik daar een andere oplossing voor moeten vinden.
Toch, nog steeds bedankt voor het meedenken _/-\o_
Nou, 't wordt niet steeds opnieuw opgehaald. Elke mail heeft een nummer en er wordt gekeken of er nieuwe nummers zijn en die wordt dan opgehaald (volgens mij in eerste instantie alleen de headers en pas bij openen de hele mail).
Wanneer een nummer van de server is verdwenen, wordt'ie ook uit de cache van de telefoon gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
Frank B268 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 21:30:
[...]

Ik ook - telefoon 2 weken in bezit - ik stop 'm 1 keer per ongeluk in mn broekzak waar ook mijn sleutelbos al in zat - lekkere kras precies in het midden van het display... hierna maar even langs de zagg site...
Zagg besteld dus op hun eigen website. Wat wel een meevaller was is dat je bij de bestelling een kortingscode kunt opgeven die na 1 x googlen te vinden is en 20% korting oplevert. ;) We blijven hollanders he ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Frank B268 schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:33:
[...]

Zagg besteld dus op hun eigen website. Wat wel een meevaller was is dat je bij de bestelling een kortingscode kunt opgeven die na 1 x googlen te vinden is en 20% korting oplevert. ;) We blijven hollanders he ? :P
Als je nog even verder had gegoogled dan had je zelfs nog gevonden dat je je (spam) email adres kon opgeven voor de weekly iPad give-away en een kortingscode tot 50% had gekregen :P. Ik had 4 adressen opgegeven en uiteindelijk 2x 50% korting binnen, als je dan toch Hollander bent? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Niet online
Even over WeFi.

Ik gebruik het nu een dag en ben tevreden.

Nadeel:
het icoontje van WeFi zie ik soms wel en soms niet links bovenin

Voordeel:
altijd snelle internetverbinding als WiFi in de buurt is
waarschijnlijk langere batterijduur want thuis staat 3G nu altijd uit en als de phone in slaapstand staat gaat WiFi ook uit (heb ik zo ingesteld)
nieuwsgierig als ik ben kan ik altijd zien of er WiFi netwerken in de buurt zijn

Vanavond een bezoekje bij mij broertje afgegelegd. Hij had toevallig zijn netwerk niet beveiligd. Maak ik gewoon zonder zijn toestemming automatisch van zijn netwerk gebruik. Het zal hem niets uitmaken dat ik via zijn netwerk internet gebruik, maar niet iedereen zal er van gecharmeerd zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 19:26:

Zonder lagfix haal ik ongeveer 900 en met meer dan 2200. Echter merk in gebruik geen enkel verschil. Zowel met als zonder lagfix heb ik lag. regelmatig een zwart scherm van een aantal seconden. Hoe langer mijn telefoon niet is uitgeweest hoe meer lag. Als de lag er niet is, dan is het toestel gewoon snel, ook geen verschil met of zonder lagfix. Heb hem er maar weer afgehaald. Als ik de mass storage gebruik en ik kopieer bestanden naar het toestel (op de interne SD kaart) dan vind ik die op het toestel nooit terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af of er naast de android store nog een zooi kick ass apps zijn te downlaoden voor de galaxy.

People die nog leuke apps kennen buiten de android store om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amboe schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 21:39:
[...]

Ik heb de SGS weer unroot en geroot, maar ik krijg dezelfde scores bij Quadrant.

BTW Ik wacht tot het scherm 3x heeft geknippert, maar dan gaat ie niet in recovery mode. Het scherm blijft doorknipperen. Pas als ik loslaat en weer de knoppencombinatie ingedrukt houdt dan pas verschijnt de recovery mode. Vaag...
Ik had ook hetzelfde. Ik maar denken "waarom blijft Quadrant een score van 850 geven?".
Je bent echter nog niet klaar met de installatieprocedure.
Je moet hierna de one click lag fix weer opstarten en de groene regels één voor één runnen.
Het gaat er uiteindelijk om dat je "OneClickLagFix V1+" draait. Dat duurt zo'n 5 minuten, en als dat klaar is haal je met Quadrant een score van 2200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

nokiaan958GB schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:42:
Even over WeFi.

Ik gebruik het nu een dag en ben tevreden.

Nadeel:
het icoontje van WeFi zie ik soms wel en soms niet links bovenin

Voordeel:
altijd snelle internetverbinding als WiFi in de buurt is
waarschijnlijk langere batterijduur want thuis staat 3G nu altijd uit en als de phone in slaapstand staat gaat WiFi ook uit (heb ik zo ingesteld)
nieuwsgierig als ik ben kan ik altijd zien of er WiFi netwerken in de buurt zijn

Vanavond een bezoekje bij mij broertje afgegelegd. Hij had toevallig zijn netwerk niet beveiligd. Maak ik gewoon zonder zijn toestemming automatisch van zijn netwerk gebruik. Het zal hem niets uitmaken dat ik via zijn netwerk internet gebruik, maar niet iedereen zal er van gecharmeerd zijn
Maar wat ik niet snap, ik heb gewoon de standaard wifi instellingen van de telefoon ingesteld en als ik binnen bereik van mijn router kom dan maakt 'ie automatisch verbinding, als ik binnen het bereik van andere bekende netwerken kom dan heb ik ook automatisch verbinding en ik krijg gewoon een bericht als er onbeveiligde netwerken in de buurt zijn waar ik gebruik van kan maken. Als ik op 3g zit en ik schakel wifi in dan krijg ik netjes een lijst met netwerken en naar mijn idee wordt 3g standaard uitgeschakeld als wifi inschakelt. Wat is dan in vredesnaam het voordeel van dat programma ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout1976
MMS versturen lukt niet. Ik krijg een foutmelding dat het verzenden mislukt is.
Ik heb de instellingen van Vodafone overgenomen.

Ik vraag me af of het APN type internet + MMS moet zijn of een aparte toegangspunt voor zowel internet als MMS.
Heb geen oplossing kunnen vinden op dit forum en google. Iemand de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox51Mulder
  • Laatst online: 16-02-2022
Weet iemand of er een tweak is om de helderheid van het scherm lager te zetten dan de standaard laagste waarde. Als je in het donker naar het scherm kijkt is het namelijk nog te helder vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
wout1976 schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 05:49:
MMS versturen lukt niet. Ik krijg een foutmelding dat het verzenden mislukt is.
Ik heb de instellingen van Vodafone overgenomen.

Ik vraag me af of het APN type internet + MMS moet zijn of een aparte toegangspunt voor zowel internet als MMS.
Heb geen oplossing kunnen vinden op dit forum en google. Iemand de oplossing?
Via de Vodafone site kun je een sms opvragen die je instellingen automatisch instelt.

http://www.vodafone.nl/pr...llingen?#settingslocation

maar het is + mms

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waarom de galaxy standaard geen flash heeft?
En dit voor zo'n duur toestel, dit is wel wennen omdat ik van een nokia n97 kom waar dit wel standaard opzat.
Het is jammer als je een filmpje wilt bekijken en dit niet lukt, hopelijk zit het in de nieuwe firmware komende maand.
Ik zag via market wel een download van flash maar deze werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 10:41:
En dit voor zo'n duur toestel, dit is wel wennen omdat ik van een nokia n97 kom waar dit wel standaard opzat.
Het is jammer als je een filmpje wilt bekijken en dit niet lukt, hopelijk zit het in de nieuwe firmware komende maand.
Volgens mij omdat het gewoonweg nog niet in versie 2.1 zat.
In 2.2 komt het wel te zitten?
Nog even wachten op die release, of via XDA een andere rom downloaden.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LAgfix geinstalleerd van 700 naar 2200 gegaan in quadrant test alles loopt veel vlotter
Thx voor de tips!

Nog 1 belangrijke vraag(voor mij dan) wie heeft het voor elkaar gekregen om de wiicontroller werkend te krijgen op de galaxy?

Ik heb het voor elkaar gekregen met wiiremote om via bluetooth te pairen met de controller maar er wordt gevraagd om een password(1234 of abcd geeft het programma zelf aan) en die weet ik niet

Ik heb al ergens gelezen dat het pas werken zal als versie 2.2 van froyo er op zou staan wie kan me hierbij helpen kan niet wachten om de oude mario kart en streets of rage via de controller op mijn tv te spelen want ik heb via de tv-uit de galaxy al aangesloten op mijn tv via een nokia ca-75u kabel werkt perfect

Alvast bedankt,

Frank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:08:
[...]

Navigon.... ;) Werkt gewoon goed.
Die krijg ik niet aan de praat op mijn SGS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• good4u
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-03 20:06
Ik kan mijn Blackberry ruilen voor een Galaxy S, maar daar zit geen bon bij.
Weet iemand hoe de garantie policy van Samsung is als je geen bon hebt?
Bij HTC schijn je namelijk op het IMEInr. gewoon garantie te hebben
.
Bon is gevonden dus geruild en erg happy tot nu toe

[ Voor 12% gewijzigd door good4u op 01-09-2010 20:43 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Laatst online: 18-09 13:57

jasjenl

Liab A Tymo

Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 10:41:
Als je bij de instellingen van je internet browser 'invoegtoepassingen activeren' aan zet, heb je volgens mij wel degelijk iets van flash.
Pagina: 1 ... 15 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.