[PC] Minecraft Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 57 Laatste
Acties:
  • 403.442 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:05

Bezulba

Formerly known as Eendje

neem een zwaard mee en grotten zijn ok, en ja je moet wel zorgen dat je niet verdwaald, maar omdat het zulke grote open gebieden zijn kan je veel meer grond doorzoeken naar leuke dingen dan als je zou gaan stripminen

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
williewonka03 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:05:
dat was ook mijn gedachte. maar wat is de bedrock?
Dat zwarte spul waar je niet doorheen komt, ongeveer 64 niveaus onder zeespiegel :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
laat maar zitten ik doe het gewoon allebei! ik heb nu met het naar beneden graven een cave gevonden. met geen monsters tot nu toe. wel veel leuke ores. weet iemand hoe je redstone moet hakken? wat met een stone pickaxe gaat dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steel, of diamond. Diamond gaat et beste.

Tip: probeer een cage te vinden en maak een enorme mob killing machine :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
[b][message=35413901,noline]

En -kardo- gefeliciteerd met je 4 bit adder
Zelf gemaakt of via gevonden schema's ?
Ik ben zelf ooit begonnen aan een 10 bit CPU , maar nadat ik de adressing en het memory af had was ik er wel klaar mee, was toch iets te veel werk :p
Ik heb een schema gevonden over binary shit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:44

Toppertje

www.davideografie.nl

Als ik in minecraft wil inloggen krijg ik telkens een error, en als ik op minecraft.net wil inloggen krijg ik de volgende melding te zien: 500 Servlet Exception.

Meer mensen last van?

[ Voor 7% gewijzigd door Toppertje op 23-01-2011 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:07

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

Vandaag ook minecraft gekocht!

Wat een verslavend en leuk spel. Alleen opstarten is lastig. Ik kwam in een wereld waar ik echt geen coal kon vinden. Toen kwam ik erachter dat je met flint en stone ook vuur kon maken. Dat ging in mijn schuilgrotje in het begin wel goed maar toen ik eenmaal een huis ging bouwen gruwelijk fout..

Ik had al mijn spulletjes gepakt uit de grot en had een mooie locatie gevonden voor mijn eerste woning: Een mooie uitkijkpost bovenop een berg. Ik heb een hele mooie en grote hut gemaakt van planken en toen het donker werd in het midden van de hut een boomstam aangestoken om toch licht te hebben. Alleen sloegen de vlammen al vrij snel over op mijn huisje en mezelf :(
Toppertje schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:50:
Als ik in minecraft wil inloggen krijg ik telkens een error, en als ik op minecraft.net wil inloggen krijg ik de volgende melding te zien: 500 Servlet Exception.

Meer mensen last van?
Ja heb ik ook. Kan dus nu niet spelen?

Sys Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Danfoss schreef op zondag 23 januari 2011 @ 21:05:
[...]
Ja heb ik ook. Kan dus nu niet spelen?
Ik kan momenteel inderdaad niet spelen (offline wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:26

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Nou, ik heb vandaag dus ook Minecraft gekocht, om het eens uit te proberen. Erg leuk tijdverdrijf tot nu toe. Wel grappig dat je jezelf eigenlijk een beetje een doel moet geven in het spel omdat het spel zelf niet echt een doel heeft, behalve overleven dan.

Tot nu toe ben ik elke keer 's nachts binnen gebleven. Maar ik lees ook dat de mobs die 's nachts buiten rondlopen handige dingen droppen als je ze doodmaakt. Alleen ben ik een keer aan het vechten gegaan met zo'n mob en dan verlies je erg snel health. Het lijkt me dus handig om een goed setje armor + een zwaard te hebben om 's nachts op jacht te kunnen gaan. Is leather als armor genoeg of moet je wat stevigers hebben?

PS: Ik kan nu gewoon inloggen.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 14:10

Jer0entjeh88

display: grid;

Kan het zijn dat ik steeds van de server gekicked wordt?

"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-02 10:10
Ik heb Minecraft nu ook al een tijdje, maar soms loopt hij echt ontzettend bagger traag (zoals nu). Even doet hij het perfect, maar daarna is het meer speelbaar en is zelfs het menu te traag. Dat vind ik dan wel weer jammer, want verder is het best een leuk spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-06 20:29
Danfoss schreef op zondag 23 januari 2011 @ 21:05:
Ik had al mijn spulletjes gepakt uit de grot en had een mooie locatie gevonden voor mijn eerste woning: Een mooie uitkijkpost bovenop een berg. Ik heb een hele mooie en grote hut gemaakt van planken en toen het donker werd in het midden van de hut een boomstam aangestoken om toch licht te hebben. Alleen sloegen de vlammen al vrij snel over op mijn huisje en mezelf :(
Check YouTube: Minecraft FIREE WTFFFFFFF!!!!! eens, je bent niet de enige :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Laatst online: 15:58
Oguz286 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 21:54:
Ik heb Minecraft nu ook al een tijdje, maar soms loopt hij echt ontzettend bagger traag (zoals nu). Even doet hij het perfect, maar daarna is het meer speelbaar en is zelfs het menu te traag. Dat vind ik dan wel weer jammer, want verder is het best een leuk spel :)
Heb ik echt nog nooit last van gehad... Niet zo'n sterke pc?

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oguz286
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-02 10:10
harmen1987 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 22:33:
[...]
Heb ik echt nog nooit last van gehad... Niet zo'n sterke pc?
Q6600 @ 3.2GHz, 4GB Ram, Intel SSD en 8800GTS. Lijkt me meer dan voldoende eigenlijk :P

Maar ik heb een oplossing. Als ik opstart met viewing distance op tiny, dan werkt het prima, maar als ik dan overschakel op far, dan moet hij heel veel data inladen en dan zakt de performance gigantisch in (ook als ik weer naar tiny overschakel). Notch mag daar wel eens wat gaan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:51
Ram eens op F12, ga je fullscreen en bij mij ging de FPS gigantisch omhoog :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Pssst, je bedoelt F11 ;) F12 doet niet zo heel veel. :P

Raar dat ik hem wel vloeiend draai met alleen een betere grafische kaart. (heb een E6550 @ 2.33Ghz) Blijkbaar is het dus alleen grafische kaart intensief. de 8800GTS heeft 320MB ram toch? Met mijn 9800GT heb ik dan net iets meer met 512. Mijn laptop met 9300GS trekt hem ook vloeiend, is verder ook een C2D.

Vandaag me flying dome afgemaakt. De buitenkant dan. De binnenkant moet ik nog een hoop schapen voor slaan. :+ Ga hem betegelen met Limegreen wol. Wil expres geen gras omdat daar beestjes op spawnen. Het geheel moet een herdenkings memorial worden voor een vriendin. (bijna 5 jaar geleden dat ze is omgekomen in een auto ongeluk) Zal wel pics posten als het af is. :)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Laatst online: 15:58
Ik heb stuk voor stuk mindere specs dan jij hebt, (naja 8800gt ipv 8800gts) maar ik draai hem vloeiend. Op far rendering distance. Dus denk toch dat je het ergens anders moet zoeken..

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Zijn er behalve de tweakcraft server nog andere leuke servers? Ik heb eens door die serverlijst op minecraft.net zitten kijken, maar dat is zo'n lange lijst dat ik er niet wijs uit wordt. Ook kon ik daar niet zo 1-2-3 de IP adressen van die servers vinden. Je kunt er alleen op klikken en dan ga je vanuit je browser spelen. Ik vind de standalone client prettiger, mede omdat ik daar m'n keybinds heb aangepast wegens linkshandig muizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 08:44
williewonka03 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:05:
[...]

dat was ook mijn gedachte. maar wat is de bedrock?
Dit is bedrock: Afbeeldingslocatie: http://www.minecraftwiki.net/images/e/ee/Bedrock.png

Zit op ongeveer de laatste 5 lagen van de bodem van de map al ga je vanaf dat punt 10 lagen omhoog en je maakt daar een gang dan kom je genoeg redstone gold en diamond tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:52
Dricus schreef op maandag 24 januari 2011 @ 09:58:
Zijn er behalve de tweakcraft server nog andere leuke servers? Ik heb eens door die serverlijst op minecraft.net zitten kijken, maar dat is zo'n lange lijst dat ik er niet wijs uit wordt. Ook kon ik daar niet zo 1-2-3 de IP adressen van die servers vinden. Je kunt er alleen op klikken en dan ga je vanuit je browser spelen. Ik vind de standalone client prettiger, mede omdat ik daar m'n keybinds heb aangepast wegens linkshandig muizen.
Ik heb ook een servertje draaien (komt lang niet in de buurt van de tweakcraft server maarja)
mocht je is langs willen komen:
91.205.213.105 || mc.mattie-systems.nl

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:38
Toppertje schreef op zondag 23 januari 2011 @ 16:40:
Mijn huidige Tree farm die maar niet wil groeien: [afbeelding]

Weet iemand hoe het beter/sneller kan??

Ik zag trouwens net in de blog van notch dat de minecraft launcher is aangepast..? Ik heb nog gewoon dezelfde als altijd.
Heb je die stekkies nou op gravel staan? Moet dat geen zand zijn?

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:16
Zo te zien staan ze gewoon op zand ('dirt'). Gravel ziet er echt anders uit (grijziger).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:34
-kardo- schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:45:
[...]
Ik heb een schema gevonden over binary shit.
Zou je dat schema willen posten(of een link)? Ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCostanzo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:13
Volgens mij gaan die stekjes pas groeien op een veldje van 3x3,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Laatst online: 16:21
MrCostanzo schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:37:
Volgens mij gaan die stekjes pas groeien op een veldje van 3x3,
5x5:

= = = = =
= = = = =
= = 0 = =
= = 1 = =
= = = = =

0 = Sapling
1 = Fakkel
"=" Staat voor Dirt. Onder de fakkel en sapling natuurlijk ook.

[ Voor 4% gewijzigd door D4NG3R op 24-01-2011 12:47 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Groeien ze niet met gewoon zonlicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Dricus schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:52:
Groeien ze niet met gewoon zonlicht?
We spreken hier over bomen die ondergronds in een grot worden geplaatst ;) .

Owja: Daarnaast ben je minimaal 5 vakjes boven de sapling nodig (Dus inclusief het vakje met de Sapling, moet je ruimte 6 vakjes hoog zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Laatst online: 04-06-2024
Ik heb in mijn vorige wereld een stevige bomenfarm gehad, misschien wat overkill aan torches maar ging als een trein.
Ik had langs de buitenrand van de farm op ongeveer 3 hoog een volledige ring torches, en dan op de laag dirt steeds om en om torch en sapling dus een rij is dan bijvoorbeeld:

x0x0x0x0x0x0x0x0x

Waar x = torch en 0 = sapling

Duurt even om op gang te komen maar als je daarna steeds blijft herplanten wat je kapt kan je als een bezetene door blijven hakken. Farm was pakweg 5 blokken breed 25 blokken lang.

Eigenlijk zou ik graag online gaan spelen maar ik vind het survival aspect zo leuk aan de singleplayer...ook de creepers, hoe irritant ook, zijn toch ergens ook wel leuk ^^

Ik moet alleen eens kappen met een nieuwe wereld te beginnen zodra ik eens wat spullen verlies...al te veel OCDen dat je alles perfect wil doen gaat nu eenmaal niet als er creepers in het spel zijn XD

[ Voor 26% gewijzigd door Cronax op 24-01-2011 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Cronax schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:10:
Ik heb in mijn vorige wereld een stevige bomenfarm gehad, misschien wat overkill aan torches maar ging als een trein.
Ik had langs de buitenrand van de farm op ongeveer 3 hoog een volledige ring torches, en dan op de laag dirt steeds om en om torch en sapling dus een rij is dan bijvoorbeeld:

x0x0x0x0x0x0x0x0x

Waar x = torch en 0 = sapling

Duurt even om op gang te komen maar als je daarna steeds blijft herplanten wat je kapt kan je als een bezetene door blijven hakken. Farm was pakweg 5 blokken breed 25 blokken lang.
Werkt al een paar maanden niet meer meende ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Laatst online: 04-06-2024
Hmm, als ik er aan denk zal ik vanavond eens kijken, als het goed is heb ik deze wereld wel bewaard, maar volgens mij heb ik het in december pas gebouwd.
De tweede rij moet je wel 1 plekje opschuiven natuurlijk dus eigenlijk zo:

xxxxxxxxxxxxxxxxxx
xx0x0x0x0x0x0x0x0x
x0x0x0x0x0x0x0x0x0
xx0x0x0x0x0x0x0x0x
xxxxxxxxxxxxxxxxxx

[ Voor 36% gewijzigd door Cronax op 24-01-2011 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-09 08:44
in onze ondergrondse bomen farm heeft elke sapling aan elke kant 2 blokken ruimte.
Gewoon een hele grote ondergrondse ruimte uitgehakt, 8 hoog ofzo en dan staan daar denk ik iets van 12 volgroeide bomen. sapling op een dirt block, dan bone meal erop en groeit ie niet dan heeft ie te weinig ruimte. ruimte is het echt het belangrijkste.

==================
==================
==0====0====0====0
==================
==================
==0====0====0====0
==================
==================
==0====0=====0===0
==================
==================

zo dus. en dan heb je grote bomen met zijtakken en al :)
edit: o en goed verlichten overal natuurlijk anders spawnen er mobs! :+

[ Voor 5% gewijzigd door harrald op 24-01-2011 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel erg geintereseerd in dit spel, er is zeker geen mogenlijkheid om met IDEAL te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruimte is totaal niet belangrijk, als je het meeste hout wil op de minste grond:
000000000000000000000
x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x
000000000000000000000
000000000000000000000
x0x0x0x0x0x0x0x0x0x0x

Werkt als een trein in de tweakcraft server, helemaal met een paar honderd saplings die staan te broeden :P

Voor een sapling farm raad ik een soort toren aan met allemaal verdiepingen van 8 hoog en een collector systeem met water.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 08:38

zwik

randomized

Ik heb nu al een tijdje een server (SMP) draaien waar ik samen met wat vrienden en collega's op speel. Nu wil ik graag iets van een whitelist gaan gebruiken, dus alleen de namen gebruiken van mensen die ik ken en de rest blokkeren. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik heb al een beetje rond zitten kijken maar kan niks vinden wat ik vanuit de standaard server kan gebruiken? Tips zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Vanuit de standaard server kan je niks, je zou al hey0 (als je nog een werkende build kan vinden want die zijn gestopt) of bukkit (zeer alpha veel bugs eigenlijk nog niet geschikt) moeten gebruiken.

Voor die server-mods zijn er in elk geval een zooi plugins te vinden en vast wel 1tje die geschikt is voor jou doel!

[ Voor 23% gewijzigd door Mattie112 op 24-01-2011 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mattie112 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:52:
Vanuit de standaard server kan je niks, je zou al hey0 (als je nog een werkende build kan vinden want die zijn gestopt) of bukkit (zeer alpha veel bugs eigenlijk nog niet geschikt) moeten gebruiken.

Voor die server-mods zijn er in elk geval een zooi plugins te vinden en vast wel 1tje die geschikt is voor jou doel!
Ik draai op mijn eigen server inmiddels Bukkit omdat hey0 veel te lang duurt elke keer maar het werkt eigenlijk gewoon prima. Ik kan niet zeggen dat ik bugs ben tegengekomen en de meeste plugins zijn al geport naar Bukkit (Ik mis alleen de stats plugin) :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:45

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Phyxion schreef op maandag 24 januari 2011 @ 17:40:
[...]

Ik draai op mijn eigen server inmiddels Bukkit omdat hey0 veel te lang duurt elke keer maar het werkt eigenlijk gewoon prima. Ik kan niet zeggen dat ik bugs ben tegengekomen en de meeste plugins zijn al geport naar Bukkit (Ik mis alleen de stats plugin) :)
De stats plugin is toch al geport? Ik zag dat i.i.g. wel langskomen in de Bukkit Plugin forum.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Ik heb zojuist mijn underground tree farm zonder torches met succes afgerond, hier even een afbeelding waar ik net de boom opnieuw geplant heb:
Afbeeldingslocatie: http://img217.imageshack.us/img217/5194/treefarm0.png
(Eerst even een kleine test kamer)

Het lava onder de vloer van glas was lastig te leggen, weet iemand hoe je een nette lava vloer legt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik dus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 21:42
- Zorg dat je genoeg lava hebt (duh)

- Leg op de plek waar je lava wilt hebben een vloer van bijv. dirt

- Graaf tegel dirt weg en plomp er lava neer

- Graaf naar de uitgang toe zodat je niet in een hoekje vast komt te zitten :P

En dan glas ervoer en genieten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88

Jer0entjeh88

Kan het zijn dat de minecart booster niet meer werkt na de update? Ik krijg het ineens niet meer voorelkaar. Alle 2 de boosters werken niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Toppertje schreef op zondag 23 januari 2011 @ 15:26:
[...]

Graag! Ben je nu op de server?? dan moet ik minecraft weer even downgraden, en dan wil ik dat wel ff zien!

[...]

Heel veel bomen bij elkaar inderdaad, en doe je dit onder de grond dan heb je geen last van onuitgenodigde gasten. Niet net zoals cactussen dus, die kun je automatisch oogsten, bomen niet.
Wat is je ingame naam? Mijne is Djmaddox en die van Djthase is Djthase. We hebben ook een cactusplantage van 5 verdiepingen die je kan bezichtigen en ook een reedfarm die automatisch flushed. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Jer0entjeh88 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 23:23:
Kan het zijn dat de minecart booster niet meer werkt na de update? Ik krijg het ineens niet meer voorelkaar. Alle 2 de boosters werken niet meer...
Neem Minecart Mania. ;)

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88

Jer0entjeh88

Kan ik deze alleen in server modes gebruiken. Lees dat ik eerst Hey0 moet installeren ofzo nu kan dit alleen op Windows volgens mij. Iemand een oplossing voor MAC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik gebruik Bukkit ervoor Hey0 is basically end of life.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Jer0entjeh88 schreef op maandag 24 januari 2011 @ 23:23:
Boosters werken prima hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:06:
Heel erg geintereseerd in dit spel, er is zeker geen mogenlijkheid om met IDEAL te betalen?
Nope, maar als jij het geld naar mij overmaakt kan ik wel een gift-code voor je kopen. Als je dat wilt moet je maar even een PM sturen.
Phyxion schreef op maandag 24 januari 2011 @ 17:40:
[...]

Het grootste nadeel vind ik nog dat er (imo) een niet echt goeie permission plugin is. Bij hey0 was het simpel: gewoon "/command" toevoegen en klaar :) Nou vind ik dat toch iets 'lastiger'. Wat gebruik jij voor plugin dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Mattie112 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 10:06:
[...]

Het grootste nadeel vind ik nog dat er (imo) een niet echt goeie permission plugin is. Bij hey0 was het simpel: gewoon "/command" toevoegen en klaar :) Nou vind ik dat toch iets 'lastiger'. Wat gebruik jij voor plugin dan?
Ik gebruik Bukkit ook en gebruik op het moment nog geen plugin hiervoor. Heel veel mensen zijn overgestapt op de 'Permissions' plugin, maar die vind ik eigenlijk 3x niets. Ik wacht tot Bukkit eindelijk hun eigen permissie-systeem hebben ontwikkeld.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:16
Was ook niet min of meer de lol van Bukkit dat je alles met plugins moest doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:37
Ja, zonder plugins werkt Bukkit precies als de vanilla officiële server en ik vermoed: dat blijft zo.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Op verschillende youtube filmpjes zie ik dat verschillende minecraft spelers een overzichtje met verschillende stats in hun minecraft scherm hebben staan. Is dat iets wat je in de standalone client aan kunt zetten, of moet je daar een plugin voor downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Dricus schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:01:
Op verschillende youtube filmpjes zie ik dat verschillende minecraft spelers een overzichtje met verschillende stats in hun minecraft scherm hebben staan. Is dat iets wat je in de standalone client aan kunt zetten, of moet je daar een plugin voor downloaden?
F3 inhouden?
Als je iets anders bedoelt, link even naar zo'n youtube filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

@iBash: Hm, ik kan nu even niet bij youtube (zit op het werk), maar bij die filmpjes die ik zag bleef het voortdurend in beeld geloof ik. Het lijkt me niet dat degene die dat filmjpe maakt voortdurend de F3 toets ingedrukt houdt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grenco
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:20
Dricus schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:10:
@iBash: Hm, ik kan nu even niet bij youtube (zit op het werk), maar bij die filmpjes die ik zag bleef het voortdurend in beeld geloof ik. Het lijkt me niet dat degene die dat filmjpe maakt voortdurend de F3 toets ingedrukt houdt...
In een oudere versie van MC bleef na het indrukken van (toen nog F6 dacht ik) de informatie staan, je kon het dus aan en uit zetten. Dat is nu niet meer zo.

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mattie112 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 10:06:
[...]

Nope, maar als jij het geld naar mij overmaakt kan ik wel een gift-code voor je kopen. Als je dat wilt moet je maar even een PM sturen.

[...]

GroupUsers gebruik ik daarvoor, die gebruikt gewoon de hey0 users.txt en groups.txt files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Phyxion schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:51:
[...]
GroupUsers gebruik ik daarvoor, die gebruikt gewoon de hey0 users.txt en groups.txt files.
GroupUsers is toch ook End Of Life? Tenzij de plugin dev van gedachten is veranderd. Ik zie meer en meer overschakelen op Permissions.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

ik dus schreef op maandag 24 januari 2011 @ 22:20:
- Zorg dat je genoeg lava hebt (duh)

- Leg op de plek waar je lava wilt hebben een vloer van bijv. dirt

- Graaf tegel dirt weg en plomp er lava neer

- Graaf naar de uitgang toe zodat je niet in een hoekje vast komt te zitten :P

En dan glas ervoer en genieten :+
Werkt perfect! bedankt! Voor een groot oppervlak is het wel wat moeite, maar dan heb je ook wat.

Ik ben van plan een Mob farm te maken, deze: Klik hier.

Ik vroeg mij alleen af waar ik dit het beste kan doen, in het filmpje wat op die pagina staat wordt gezegd dat je het beste onder een groot stuk water kan doen. En ook dat je er niet te dichtbij moet gaan zitten, en wat ik mij ook af vraag is wat voor invloed de plek van het geheel heeft op de hoeveelheid mobs die erin spawnen.

En tot slot: Welke versie van een mob farm is beter, een soort toren (die heb ik hier wel eens langs zien komen) of de versie in die link?

[ Voor 29% gewijzigd door Toppertje op 25-01-2011 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist het zelf uitdenken en testen is erg leuk...

Dit heb ik vanmiddag gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://erwinvandenbos.nl/downloads/mc_mobspam.jpg
En onderin:
Afbeeldingslocatie: http://erwinvandenbos.nl/downloads/mc_mobspam2.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2011 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jer0entjeh88

Jer0entjeh88

Is het mogelijk om een plugin te downloaden binnen Bukkit die me alle resources geeft die ik nodig heb. Of is dit niet toegestaan binnen online spelen? (Ik host de server zelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
binnen online spelen op je server kan jejezelf gewoon OP maken en de items spawnen met "/give [playername] [item ID] [aantal]"

In geval van mij met 64 dirt
/give Zanielga 2 64

[ Voor 17% gewijzigd door ZanielGa op 25-01-2011 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serendipity
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 10:15

Serendipity

"No fear, I is here"

ZanielGa schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 20:55:
binnen online spelen op je server kan jejezelf gewoon OP maken en de items spawnen met "/give [playername] [item ID] [aantal]"

In geval van mij met 64 dirt
/give Zanielga 2 64
Meestal kun je in plaats van het ID ook de naam doen, zoals obsidian of dirt of water. Dat werkt bij de meeste servers ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:57
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:56:
Just het zelf uit denken en testen is erg leuk...
Inderdaad, heb gisteren een mobtrap verzonnen met cactussen, waar mobs d.m.v. water doorheen worden 'gezigzagd'. Voor elke cactus een waterstroompje vanaf de zijkant gemaakt om te zorgen dat de items niet tegen de cactussen aan drijven. Kan er zelf safe doorheen door gewoon niet te bewegen, dan wordt je netjes tussen de cactussen door geleid, maar mobs staan nou eenmaal nooit stil he :+

Moet zeggen dat hij erg goed werkt, heb al bijna een hele kist volstaan met stukken vlees in het uurtje dat ik gisteren gespeeld heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Trinsec schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:24:
[...]

GroupUsers is toch ook End Of Life? Tenzij de plugin dev van gedachten is veranderd. Ik zie meer en meer overschakelen op Permissions.
Ja, volgens mij ook maar die werkt gewoon prima :) Permissions ook wel eens bekeken maar dat werkt veel te vaag naar mijn mening :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Vind ik ook, daarom doe ik voorlopig niets met permissies tot Bukkit hun eigen systeem hebben ontwikkeld. Heel veel mensen denken hetzelfde.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus

Dricus

Gisteren heb ik de mods Optimine en McRegion gedownload en geïnstalleerd.

Optimine verbetert de FPS van Minecraft. McRegion verbetert de performance van het saven en genereren van nieuwe stukken wereld. Vooral de performance winst door McRegion is duidelijk merkbaar bij mij. Het saven en laden gaat een stuk soepeler. Ook de initiële lag die je hebt bij het maken van een nieuwe wereld (dat doe ik nu nog redelijk vaak, ik ben een beginner :P) is nagenoeg weg.

Ook Opimine geeft bij mij een flinke verbetering. Ik kan nu m'n render distance op far zetten zonder performance verlies. Dat kon ik eerder niet.

Beide mods zijn aanraders dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Dricus schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:05:
Gisteren heb ik de mods Optimine en McRegion gedownload en geïnstalleerd.

Optimine verbetert de FPS van Minecraft. McRegion verbetert de performance van het saven en genereren van nieuwe stukken wereld. Vooral de performance winst door McRegion is duidelijk merkbaar bij mij. Het saven en laden gaat een stuk soepeler. Ook de initiële lag die je hebt bij het maken van een nieuwe wereld (dat doe ik nu nog redelijk vaak, ik ben een beginner :P) is nagenoeg weg.

Ook Opimine geeft bij mij een flinke verbetering. Ik kan nu m'n render distance op far zetten zonder performance verlies. Dat kon ik eerder niet.

Beide mods zijn aanraders dus!
Nice bedankt!!

Misschien handig om een overzichtje in de OP te maken van goeie Mods volgens de gebruikers hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 21:23

Zjemm

...

ik probeer als test een MC server op te zetten. echter krijg ik bij het inloggen met een client steeds deze melding:

[INFO] Disconnecting /127.0.0.1:51926: Took too long to log in

ik heb de server op dezelfde pc als de client draaien. lukt dus niet.

en ik heb ook een server op linux draaien (ander pc) zelfde probleem

hierbij moet ik wel zeggen dat ik in offline modus draai omdat ik op die pc's geen internet heb op dit moment.

zie ik iets over het hoofd? of is dit een bug met offline modus? voor de rest valt er verder op de client en server niet veel meer in te stellen

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik

zwik

randomized

zet het volgende in je server.properties:
code:
1
2
online-mode=false
verify-names=false

That should do :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 21:23

Zjemm

...

Hmm net ff getest maar helaas.

dit zijn de settings:
#Minecraft server properties
#Wed Jan 26 10:59:38 CET 2011
level-name=world
hellworld=false
spawn-monsters=true
online-mode=false
verify-names=false
spawn-animals=true
max-players=20
server-ip=
pvp=true
server-port=25565

maar nog steeds de Took too long to log in melding.
firewall voor de zekerheid ook gekilled maar maakt niets uit

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat je mijn naam bij de spelers wilt toevoegen, mijn in-game naam is jmanig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Misschien het server ip op 127.0.0.1 zetten?
Weet het ook niet.. speel ook op eigen server maar heb altijd internet

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 22:31
Hey, wat leuk :D Een Minecraft topic op tweakers.

Ik draai ook mijn eigen server, met Hey0 op 1.1_02. Ik gebruik veel plugins die nog niet geport zijn naar Bukkit, en ik stap niet over totdat CuboidPlugin is gereleased voor Bukkit, en wanneer hij uitgegeven is in Final Version.

We draaien een whitelist, om vervelende kindjes buiten de deur te laten. Mocht je een keer willen komen kijken, check even dit topic op Minecraftforum.net, staat alles in over de server, of stuur me even een DM hier op Tweakers, dan voeg ik je even toe aan de whitelist.

http://www.minecraftforum...topic.php?f=1025&t=129195

[ Voor 7% gewijzigd door birdie25 op 27-01-2011 12:38 ]

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik

zwik

randomized

Heb gisteren m'n vanillla server geupgrade naar een "simpleserver". En moet zeggen dat het erg soepeltjes ging :) . Mooie van simpleserver is, is dat dat alles open source is en dat het een wrapper om de vanilla server jar is :) . Geen raar gedoen net zoals met bukkit etc. Me like :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Ook maar eens een Minecraft account geregeld (leen tijdelijk die van iemand anders). Kom wel eens kijken op de TweakCraft Server! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
zwik schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 13:22:
Heb gisteren m'n vanillla server geupgrade naar een "simpleserver". En moet zeggen dat het erg soepeltjes ging :) . Mooie van simpleserver is, is dat dat alles open source is en dat het een wrapper om de vanilla server jar is :) . Geen raar gedoen net zoals met bukkit etc. Me like :) .
Eeh, bukkit is ook een wrapper om de server. Met alleen bukkit (craftbukkit eigenlijk want bukkit is de api) heb je geen extra commands. Wil je mee dan moet je plugins downloaden. Voor zover ik het zie is die simpleserver eigenlijk 1 grote plugin in een wrapper. Net zoiets als hey0 waar standaard al vele extra's in zaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:05

ThaHandy

Discovery Channel

iBasch schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:07:
[...]

F3 inhouden?
Als je iets anders bedoelt, link even naar zo'n youtube filmpje.
als je MC speelt in een brouwser kan je stats toggelen met F3, maar als je de game los opstart moet je em ingedrukt houden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
:/ mc in browser spelen, dat je dat zelf overleeft met die lag dan.

Wat ik doe om te toggelen. F3 inhouden, dan inventory of chat openen zodat je weer een cursor hebt (F3 ingehouden houden), buiten MC klikken, en dan terug MC actief maken en inventory of chat terug wegdoen. F3 blijft getoggeld.
Zelfde met een richting lopen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knop indrukken welke je "aan"wil hebben.
(linker) Alt indrukken
Alle knoppen loslaten
1 keer klikken met de muis in het scherm.
Nu kun je doen wat je wil en blijft die ene knop ingedrukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
W00t!! Zero Punctuation over Minecraf!!!

http://www.escapistmagazi...unctuation/2680-Minecraft

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
EvaluationCopy schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 23:06:
W00t!! Zero Punctuation over Minecraf!!!
_/-\o_ :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 17-09 22:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
Ik heb hem echt maar zelden zo positief gehoord _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:51
Oeh, dit is ook wel een gave texturepack:
http://www.minecraftforum...topic.php?f=1021&t=112788
Afbeeldingslocatie: http://img33.imageshack.us/img33/5228/89533482.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img6.imageshack.us/img6/8022/97310273.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img190.imageshack.us/img190/4907/43332815.jpg

[ Voor 51% gewijzigd door TheJVH op 28-01-2011 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat texture pack ziet er inderdaad wel goed uit. Ga ik straks of vanavond ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
EvaluationCopy schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:53:
[...]

Ik heb hem echt maar zelden zo positief gehoord _/-\o_
Sterker nog, de meeste games vind hij wel leuk, maar hij kreeg veel commentaar toen hij een 'goeie' review maakte, dus toen bleef hij bij mindless afzeiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik dus
Nice texture pack, die ga ik eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik

zwik

randomized

Mattie112 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:59:
[...]

Eeh, bukkit is ook een wrapper om de server. Met alleen bukkit (craftbukkit eigenlijk want bukkit is de api) heb je geen extra commands. Wil je mee dan moet je plugins downloaden. Voor zover ik het zie is die simpleserver eigenlijk 1 grote plugin in een wrapper. Net zoiets als hey0 waar standaard al vele extra's in zaten.
Het is maar net hoe je het bekijkt. Bij Bukkit hoef ik de originele server jar er niet bij te zetten waar ik dat bij simpleserver wel moet. In mijn optiek is het geen wrapper omdat de originele jar is aangepast. Ah well :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

zwik schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 14:38:
[...]

Het is maar net hoe je het bekijkt. Bij Bukkit hoef ik de originele server jar er niet bij te zetten waar ik dat bij simpleserver wel moet. In mijn optiek is het geen wrapper omdat de originele jar is aangepast. Ah well :) .
Je bekijkt het fout.

offtopic:
6600e post :) Op naar de 6666e post hier in dit topic.

[ Voor 8% gewijzigd door Phyxion op 29-01-2011 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Word de tweakcraft server eigenlijk een keer geupdate naar de laatste beta versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
EDIT: Oeps dat was over EVE online.

[ Voor 82% gewijzigd door -kardo- op 30-01-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

-kardo- schreef op zondag 30 januari 2011 @ 12:08:
Ik heb net een thrasher van een career agent gekregen en had al een rifter. Wat is eigenlijk heeft verschil in PvP tussen deze schepen en hoe moet je ermee omgaan.
Zeker weten dat je in de juiste topic zit? :?

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
-kardo- schreef op zondag 30 januari 2011 @ 12:08:
Ik heb net een thrasher van een career agent gekregen en had al een rifter. Wat is eigenlijk heeft verschil in PvP tussen deze schepen en hoe moet je ermee omgaan.
Volgens mij moet jij in een ander topic zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 01:05
texturepack: mixcraft HD

Afbeeldingslocatie: http://i446.photobucket.com/albums/qq182/jak287/shipminecraft.jpg

moet nog een derde mast bij maar dat had ik nog geen zin in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
Trinsec schreef op zondag 30 januari 2011 @ 12:30:
[...]

Zeker weten dat je in de juiste topic zit? :?
Gammro schreef op zondag 30 januari 2011 @ 12:31:
[...]

Volgens mij moet jij in een ander topic zijn :P
Ja. Ik volg minecraft en EVE online op tweakers.net En ik wou net iets in EvE online forum plaatsten toen ik nog even iets keek in minecraft. En toen plaatste ik het daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-07 16:25
Zhalix schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 18:40:
Word de tweakcraft server eigenlijk een keer geupdate naar de laatste beta versie?
Zodra Bukkit stabiel draait gaat de server over op 1.2.
Wanneer dat is, is uiteraard afhankelijk van wanneer Bukkit stabiel draait. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Wanneer is het dan stabiel? Ik draai het namelijk al een weekje zonder problemen hier. Dus, wat is de definitie van stabiel? :P

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ik dus
Dan zou je het redelijk stabiel kunnen noemen, maar onder welke omstandigheden draai je hem?
Want in de ene situatie stabiel hoeft niet te betekenen dat hij dat in andere situaties ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
Wilde ook een kijkje nemen op de tweakers server. Iemand een idee waar ik minecraft 1.1.02 kan downloaden voor de mac?

(...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
Gewoon de jar alleen plukken en launchen vanaf commandline (ik weet niet hoe dat in een appelmachine heet, CMD, terminal...whatever). Instructies staan praktisch gegeven op minecraft.net

En stabiel is het wanneer een programma versie 1.0 met zich draagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Typehigh schreef op zondag 30 januari 2011 @ 19:51:
[...]

Zodra Bukkit stabiel draait gaat de server over op 1.2.
Wanneer dat is, is uiteraard afhankelijk van wanneer Bukkit stabiel draait. :P
Bukkit is wel stabiel hier, en ik draai echt een ontzettend oude versie nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcks
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 03:37
Sedative schreef op maandag 31 januari 2011 @ 00:53:
En stabiel is het wanneer een programma versie 1.0 met zich draagt
Dat is ook maar een naampje. Minecraft zelf is inmiddels bij v1.2 beland en noemt zichzelf nog steeds Bèta. Ik vind het wat vreemd om de stabiliteit van een programma te beoordelen op tamelijk arbitraire getalletjes, zeker wanneer de software hoe dan ook niet aan het criterium van 'af zijn' zal voldoen. Zijn er specifieke bugs of ontbrekende plugins aan te wijzen in Craftbukkit die de overstap bemoeilijken? Zelf draai ik de server immers al een paar weken naar volle tevredenheid.

Ik veronschuldig mij bij voorbaat voor het bovenstaande.

Pagina: 1 ... 54 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/310759">DM</a> aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!
---
Bouwrechten kan men niet meer ingame aanvragen, dat gaat allemaal via de website <a href=http://beta.tweakcraft.net/rights target="_blank">beta.tweakcraft.net</a> ---