[PC] Minecraft Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 55 ... 57 Laatste
Acties:
  • 403.436 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Feit is wel dat Bukkit soms grote veranderingen in diens API doorvoert zodat alle plugins breken tot ze updaten. Kan me wel voorstellen dat je zoiets niet gauw wilt hebben bij een grote server.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
komt doordat de plugins op de development versie gemaakt worden. Dus als het even stabiel is gewoon niet meer updaten.
Ik draai lokaal ook gewoon nog 160 ofzo totdat alle plugins die ik heb geupdate zijn.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:29
Fijn, Op versie 166 Crashen Myhome en MyWarp, en op de laatste versie krijg ik de hele tijd dat ik /warp help in moet typen, waardoor ik dezelfde error krijg :(. Ik draai momenteel: General, Myhome, Mywarp, Permissions, Ichat. Hopelijk worden de Bukkit-plugins snel gefixed.

[ Voor 25% gewijzigd door SideSplitter op 31-01-2011 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:09
Hoe verzamelen jullie eigenlijk gunpowder (sulphur)? Ik ging eerst altijd op creeper jacht, maar met zo'n 10 gunpowder per nacht schoot dat niet echt op. Nu heb ik deze gebouwd: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Tutorials/Mob_Farm en gaat het al iets sneller, maar krijg je ook veel nutteloze zooi, zoals veren, touw etc. Hoe verzamelen jullie zoveel mogelijk gunpowder? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arcanis
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-06 10:25
AlexV schreef op maandag 31 januari 2011 @ 20:49:
Hoe verzamelen jullie eigenlijk gunpowder (sulphur)? Ik ging eerst altijd op creeper jacht, maar met zo'n 10 gunpowder per nacht schoot dat niet echt op. Nu heb ik deze gebouwd: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Tutorials/Mob_Farm en gaat het al iets sneller, maar krijg je ook veel nutteloze zooi, zoals veren, touw etc. Hoe verzamelen jullie zoveel mogelijk gunpowder? :P
Op tweackcraft heb ik samen met nog iemand een mobtower gebouwt die 25/30k items per uur produceert :P dus op elke slot 1 gunpowder en gewoon 10 minunten wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 10:25

Toppertje

www.davideografie.nl

arcanis schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:14:
[...]
Op tweackcraft heb ik samen met nog iemand een mobtower gebouwt die 25/30k items per uur produceert :P dus op elke slot 1 gunpowder en gewoon 10 minunten wachten :D
Is er ook een tutorial ofzo van die tower? Of kun jij (of iemand anders) wat screenshotjes daarvan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Toppertje schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:42:
[...]

Is er ook een tutorial ofzo van die tower? Of kun jij (of iemand anders) wat screenshotjes daarvan maken?
Als je even goed leest: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Tutorials/Mob_Farm

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Ik bedoelde de Mob Tower, maar daar heb ik ook al wat van gevonden, al kost het wel wat meer tijd om alles ff te lezen ;). Klik hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Heb ook ff gezocht en uiteindelijk deze zeer leerzame video's gevonden over een mobtower:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
Ah, de Myhome en Mywarp plugin doet het prima, de Permissions plugin geeft de errors...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeb_ twittert bezig te zijn met nieuwe fun dingen, onder andere een blok welke minecraft misschien te makkelijk maakt, ben erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:19:
Jeb_ twittert bezig te zijn met nieuwe fun dingen, onder andere een blok welke minecraft misschien te makkelijk maakt, ben erg benieuwd :)
Ja, en heeft ook getwitterd dat ze niks releasen zolang Notch op vakantie is, en dat duurt nog minimaal 1 week.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Notch is still out of the building

I’m half-way through a very nice vacation. There’s internet access in the lobby, so here I am, checking in.

I’m also half-way through finishing my Advanced Diver course. Expect more underwater content in Minecraft.
Van World of Notch,
Hij zegt dat hij meer onderwater dingen erbij gaat doen. COOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn eigen server mijn mob farmer uitgebreid tot record farmer.
De hoofd schacht kan ik van richting laten veranderen met deuren, als ik een skeleton of creeper zie stuur ik ze dus weg van de grinder en richting de record farm, daar zijn weer 2 richtingen, een voor creepers en een voor skeletons. de creeper word dan neergezet tussen mijzelf en een skelet. Met een dispenser schiet ik 4 keer op de creeper want als de skelet de creeper raakt maar niet dood omploft hij, en dan ga ik staan zodat de skeleton mij ziet. Skeleton schiet op de creeper, die gaat dood in 1 hit en dropt een record :)
Jammer dat er maar 2 platen zijn, heb er nu 4 van elke :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdemiC
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-07 16:52
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 01:17:
Op mijn eigen server mijn mob farmer uitgebreid tot record farmer.
De hoofd schacht kan ik van richting laten veranderen met deuren, als ik een skeleton of creeper zie stuur ik ze dus weg van de grinder en richting de record farm, daar zijn weer 2 richtingen, een voor creepers en een voor skeletons. de creeper word dan neergezet tussen mijzelf en een skelet. Met een dispenser schiet ik 4 keer op de creeper want als de skelet de creeper raakt maar niet dood omploft hij, en dan ga ik staan zodat de skeleton mij ziet. Skeleton schiet op de creeper, die gaat dood in 1 hit en dropt een record :)
Jammer dat er maar 2 platen zijn, heb er nu 4 van elke :p
Klinkt super awsome

Kan je eens een filmpje maken :D dan zien we ook wat er gebeurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrePay
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09 00:34
Trouwens, Als je CraftBukkit update naar de nieuwste builds, heb ik best wel een stabiele server ATM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MdemiC schreef op zondag 06 februari 2011 @ 01:25:
[...]

Klinkt super awsome

Kan je eens een filmpje maken :D dan zien we ook wat er gebeurt
U vraagt, wij draaien :)
YouTube: Minecraft Record Farm
Zal nog wel even duren voordat Youtube hem verwerkt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:37
Zijn er hier al mensen bezig met het maken van bukkit-plugins?
Ik heb er zelf al 2 gemaakt, 1 hele simple om te 'leren' (MarkLog) en 1 die ik opzich wel gaaf vind: RedstoneSponges

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin wat te bouwen op deze server?

87.208.18.232 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 20:24:
Iemand zin wat te bouwen op deze server?

87.208.18.232 :D
Ik wil wel even een kijkje nemen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Mattie112 schreef op zondag 06 februari 2011 @ 19:42:
Zijn er hier al mensen bezig met het maken van bukkit-plugins?
Ik heb er zelf al 2 gemaakt, 1 hele simple om te 'leren' (MarkLog) en 1 die ik opzich wel gaaf vind: RedstoneSponges
Die redstonesponges is idd cool !

Gebruik hem in m'n mobtrap om via lava streams het licht aan te doen of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ik zit er ook aan te denken Minecraft te kopen, maar wil eigenlijk wel een leuke community hebben, waar men niet schroomt te RolePlayen, is die aanwezig bij Tweakers? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Minecraft op de mobiele telefoon, niet mogelijk.... of toch??

Gister was ik met mijn Samsung Wave S8500 met Bada aan het kijken of er nog nieuwe apps waren toen ik Exploration tegen kwam, ik kon het niet laten om even te kijken, en wat schetst mijn verbazing, het lijkt sprekend op minecraft!!!

Het enige wat er eigenlijk in zit is rondlopen, slopen en bouwen.

Wat screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://img.samsungapps.com/product/2010/1231/000000059875/IconImage_20101231195032653_NEW_WEB_SHOT1_HALF.png

Afbeeldingslocatie: http://img.samsungapps.com/product/2010/1231/000000059875/IconImage_20101231195032653_NEW_WEB_SHOT3_HALF.png

Afbeeldingslocatie: http://img.samsungapps.com/product/2010/1231/000000059875/IconImage_20101231195032653_NEW_WEB_SHOT4_HALF.png

Meer info: klik hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Notch gaat naar Machinima vliegen en daar vrijdag met wat mensen daar Minecraft spelen en vragen beantwoorden.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qaUQ0ObeBzc]

o.a. Seananners will be there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Toppertje schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 10:38:
Minecraft op de mobiele telefoon, niet mogelijk.... of toch??

Gister was ik met mijn Samsung Wave S8500 met Bada aan het kijken of er nog nieuwe apps waren toen ik Exploration tegen kwam, ik kon het niet laten om even te kijken, en wat schetst mijn verbazing, het lijkt sprekend op minecraft!!!

Het enige wat er eigenlijk in zit is rondlopen, slopen en bouwen.

Wat screenshots:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Meer info: klik hier.
Er zijn meer MC clones. Dat zag je ook met Farmville; mensen zien dat het geld oplevert en maken gewoon een exacte kloon met exact dezelfde gameplay die dan net niet helemaal lekker werkt :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:49

Rmg

Meh hoe hoger het versienummer hoe minder performance ik krijg met minecraft :/ zelfs met optimine is het nog steeds traag. Het is een Amd x2 proc, een onboard videocard en 2gb aan geheugen wat in principe meer dan zat moet zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rmg schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 17:01:
Meh hoe hoger het versienummer hoe minder performance ik krijg met minecraft :/ zelfs met optimine is het nog steeds traag. Het is een Amd x2 proc, een onboard videocard en 2gb aan geheugen wat in principe meer dan zat moet zijn :/
Het ging laatst de goede kant op, maar ook bij mij word het weer slechter de laatste tijd. Ik heb een Amd Phenom x4, Radeon 5570 en 2GB ram maar zelfs daarmee loopt het niet echt soepel op full hd... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 22:49

Rmg

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 17:11:
[...]

Het ging laatst de goede kant op, maar ook bij mij word het weer slechter de laatste tijd. Ik heb een Amd Phenom x4, Radeon 5570 en 2GB ram maar zelfs daarmee loopt het niet echt soepel op full hd... :/
Ik was een beetje rond aan het zoeken op de minecraft fora draai jij toevallig ook een 64bit os? er staat ook op die fora dat het in ubuntu wel fatsoenlijk draait (mja vista 64bit, ik ga voor minecraft geen ubuntu installeren ofc.. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rmg schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 17:21:
[...]

Ik was een beetje rond aan het zoeken op de minecraft fora draai jij toevallig ook een 64bit os? er staat ook op die fora dat het in ubuntu wel fatsoenlijk draait (mja vista 64bit, ik ga voor minecraft geen ubuntu installeren ofc.. )
Nee ik draai Win 7 32bit.
Ik heb laatst wel Ubuntu geprobeerd maar dat mislukte omdat ik de ati videokaart niet goed werkend kreeg in Ubuntu O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
(jarig!)
ik heb voor een paar dagen terug de game gekocht, en ben nu opzoek naar een leuke server. Welke kunnen jullie me aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 13:57
Gek genoeg leunt Minecraft redelijk op de videokaart... Op nieuwe Core i5 laptops draait het ook voor geen reet.

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het interview met Notch is begonnen op YouTube: MachinimaRealm's Channel.

Alleen het geluid is bij mij heeeel erg zacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 21:07:
Het interview met Notch is begonnen op YouTube: MachinimaRealm's Channel.

Alleen het geluid is bij mij heeeel erg zacht.
Not currently broadcasting.
:/

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nu ook ;(

Kunt hem ook bekijken op ustream.tv...

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2011 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Laatst online: 01-09 01:05
minecraft loopt bij mij ook langzaam op een Intel quad core en een nvidia quadro fx1800 is niet echt bedoelt voor games maar er wordt ook mee getekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Raxious schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 20:34:
ik heb voor een paar dagen terug de game gekocht, en ben nu opzoek naar een leuke server. Welke kunnen jullie me aanraden?
Ik heb een eigen server. Hij is nu nog niet openbaar maar dat ga ik binnenkort joinen, wil je misschien alvast joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 09:03
De Tweakcraft server is inmiddels geupdate naar beta 1.2! We gebruiken nog geen Bukkit omdat deze nog te incompleet is, maar met behulp van Meaglin hebben we hMod kunnen upgraden naar 1.2 om zo de server te runnen runnen.

Alle Tweakcraft spelers kunnen dus veilig upgraden naar 1.2 en connecten naar "tweakcraft.net".

Ook onze website is inmiddels vernieuwd! Zie www.tweakcraft.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:16

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Milenco schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 15:50:

Wat een mooi logo :P

[ Voor 82% gewijzigd door 42dpi op 12-02-2011 15:52 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Laatst online: 18-09 15:17
Waarvoor nog dank :). Zien we je weer eens op de server binnenkort ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:59
Website is erg mooi geworden! Hulde _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Milenco schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 15:50:
De Tweakcraft server is inmiddels geupdate naar beta 1.2! We gebruiken nog geen Bukkit omdat deze nog te incompleet is, maar met behulp van Meaglin hebben we hMod kunnen upgraden naar 1.2 om zo de server te runnen runnen.

Alle Tweakcraft spelers kunnen dus veilig upgraden naar 1.2 en connecten naar "tweakcraft.net".

Ik vind bukkit anders zeer compleet, het enige wat ik eigenlijk nog mis is CraftBook maar die release zou vandaag (?) zijn als ik het goed heb. Wat 'mis' je dan?

edit:
en idd gaaf logo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Laatst online: 18-09 15:17
Mattie112 schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 19:17:
[...]

Ik vind bukkit anders zeer compleet, het enige wat ik eigenlijk nog mis is CraftBook maar die release zou vandaag (?) zijn als ik het goed heb. Wat 'mis' je dan?

edit:
en idd gaaf logo ;)
SQL support missen we, bukkit ondersteunt op het moment helaas alleen flatfiles. Alles is bij ons gebouwd rond een sql db (ook de koppeling naar de site bijvoorbeeld). Vandaar dat we vooralsnog niet over kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Ah, idd

Nou zijn er wel veel plugin's die SQL ondersteunen maar de belangrijkste (imo: permissions) nog niet. Het is dat ik een klein servertje host en dat flat-file nog wel te doen is maar idd is dat voor de tweakcraft server wat lastiger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
Is het niet vooral de plugin authors die moeten zorgen dan hun config in sql kan staan?

Meeste lezen en schrijven zelf naar een flat file..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:52

Nikeo

Jawelles

Heeft iemand toevallig een giftcode te koop?

Ik heb wel paypal maar die is gekoppeld aan een bankaccount. Dat is niet goed genoeg, hij moet gekoppeld zijn aan een creditcard (flauw hoor). Hij wil zijn geld namelijk direct...

Ik wou het mijn broertje geven maar voor de tijd dat de overschrijving naar paypal gebeurd is is zijn vakantie voorbij haha.

Ik heb een goede v&a feedback en zou het erg op prijs stellen! (misschien per DM?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 12:35

Crp

Nikeo schreef op maandag 14 februari 2011 @ 22:31:

Ik heb wel paypal maar die is gekoppeld aan een bankaccount. Dat is niet goed genoeg, hij moet gekoppeld zijn aan een creditcard (flauw hoor). Hij wil zijn geld namelijk direct...

Ik wou het mijn broertje geven maar voor de tijd dat de overschrijving naar paypal gebeurd is is zijn vakantie voorbij haha.

Ik heb een goede v&a feedback en zou het erg op prijs stellen! (misschien per DM?)
mijne is ook gekoppeld aan mn bank account maar dat word vrijwel direct afgeschreven. Ik heb daarmee ook gewoon minecraft gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Nikeo schreef op maandag 14 februari 2011 @ 22:31:

Volgensmij als je geld naar Paypal overmaakt, kun je het daarna direct betalen met Paypal.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Cyw00d schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:12:
[...]
Volgensmij als je geld naar Paypal overmaakt, kun je het daarna direct betalen met Paypal.
Nope, als je geld overmaakt naar de Paypal account dan duurt dat een paar dagen, dat kun je dus niet gelijk gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cronax
  • Laatst online: 04-06-2024
Toppertje schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 12:47:
[...]

Nope, als je geld overmaakt naar de Paypal account dan duurt dat een paar dagen, dat kun je dus niet gelijk gebruiken.
Klopt. Als het er vervolgens opstaat kan je wel instant betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Cronax schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 14:45:
[...]

Klopt. Als het er vervolgens opstaat kan je wel instant betalen.
dat bedoelde ik ook inderdaad.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp

Crp

je kan het ook gewoon koppelen aan je rekening zodat je niet telkens geld hoeft over te maken naar je paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Crp schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 17:05:
je kan het ook gewoon koppelen aan je rekening zodat je niet telkens geld hoeft over te maken naar je paypal.
Dat is ook het punt Crp.

De ontvang wil DIRECT het geld hebben. Als je het van je bank af laat schrijven is de betaling niet direct.

Hij dient dus eerst geld op zijn paypal account te zetten of via creditcard te betalen. Of zoals hij vraagd iemand anders die hem erbij helpt.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyw00d schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 20:39:
Dat is ook het punt Crp.

De ontvang wil DIRECT het geld hebben. Als je het van je bank af laat schrijven is de betaling niet direct.

Hij dient dus eerst geld op zijn paypal account te zetten of via creditcard te betalen. Of zoals hij vraagd iemand anders die hem erbij helpt.
Ik weet niet of ik je nu verkeerd begrijp, maar je kan je Paypal account ook linken aan je bankrekening, zodat er direct van je bankrekening afgeschreven wordt als je met Paypal betaalt. Geen tussentijds overmaken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:12
Ik heb ook netjes betaald met PayPal gekoppeld aan m'n betaalrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crp

Crp

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 22:47:
[...]

Ik weet niet of ik je nu verkeerd begrijp, maar je kan je Paypal account ook linken aan je bankrekening, zodat er direct van je bankrekening afgeschreven wordt als je met Paypal betaalt. Geen tussentijds overmaken dus.
precies dat bedoel ik dus ook,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 22:47:
[...]

Klopt, ik heb hem ook gekoppelt.. maar dat accepteren ze niet altijd. Op dealextreme krijg ik ook de melding dat de ontvanger alleen Direct betaling accepteerd. Minecraft weet ik niet, ik heb een gift gehad van iemand.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
(offtopic)

Ik heb ook gekoppelde rekening en ik kan keurig bij minecraft EN dealextreme betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Je moet behalve het koppelen ook verifien, anders accepteren sommige ontvangers het niet. Zodra je dat hebt gedaan kun je overal met een gekoppelde rekening betalen alsof het direct op paypal staat, want paypal staat garant voor het bedrag zolang het nog niet overgeboekt is. Het overboeken via paypal is dan ook nagenoeg instant; van zowel ebaymensen als dealextreme krijg ik letterlijk seconden na de betaling al een bevestiging dat het geld binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-09 20:47
http://xkcd.com/861/

Dont give him build rights on the server xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:03

Copyman

Dode muis

Ook maar eens wat posten. Ik ben niet geheel origineel bezig met een eigen 2.5:1 versie van het Parthenon. Om een idee van grootte te geven; de pilaren zijn 26 blocks hoog. Gaat behoorlijk wat tijd en stone in zitten, maar dan heb je ook wel wat natuurlijk. :)

Een paar dagen geleden:
Afbeeldingslocatie: http://www.mauricesnip.nl/etc/screenshots/mc-parthenon-1.jpg

En vanavond:
Afbeeldingslocatie: http://www.mauricesnip.nl/etc/screenshots/mc-parthenon-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mauricesnip.nl/etc/screenshots/mc-parthenon-3.jpg

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er erg mooi uit.

Ik heb zelf een mobtrap gemaakt die 70x70 blokken is en ben daar al twee dagen mee bezig, als ik dan zie wat jullie bouwen...

• Dr.SVM
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
Hey,

Ik heb een vraag...

telkens als ik minecraft opstart vraagt ie 'uitvoeren - niet uitvoeren'

hoort dit? is dit bij jullie ook?

Groetjes

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:51

BioHazard

*\o/*

Dr.SVM schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:47:
Hey,

Ik heb een vraag...

Groetjes
Is een beveiliging vanuit Windows, om te voorkomen dat je de verkeerde .exe opent. Dit geldt volgens mij alleen voor van internet gedownloade executables.

• Arunia
  • Laatst online: 21:46
Dr.SVM schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 16:47:
Hey,

Ik heb een vraag...

Groetjes
Rechtermuisknop op de link, dan eigenschappen.
Tabblad "compatibilliteit"
Onderaan vinkje bij bevoegdheidsniveau. Dit programma als Administrator uitvoeren.

Neem aan dat je in Windows 7 zit?

Bij mij vraagt hij dit niet meer iig.

• Dr.SVM
  • Niet online
Arunia schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 17:22:
[...]

Rechtermuisknop op de link, dan eigenschappen.
Tabblad "compatibilliteit"
Onderaan vinkje bij bevoegdheidsniveau. Dit programma als Administrator uitvoeren.

Neem aan dat je in Windows 7 zit?

Bij mij vraagt hij dit niet meer iig.
Kan wel openen hoor maar omdat er iets las over 'n nieuwe launcher op notch zijn blog dacht ik wrm heb ik die niet...

Maar ik gebruik nog steeds windows xp..... :$

• Teutates
Dr.SVM schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 18:15:
[...]

Kan wel openen hoor maar omdat er iets las over 'n nieuwe launcher op notch zijn blog dacht ik wrm heb ik die niet...

Maar ik gebruik nog steeds windows xp..... :$
de nieuwe launcher is er nog niet =) staat dat hij er aan gewerkt had ;)

• SideSplitter
Copyman schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 20:08:
Ook maar eens wat posten. Ik ben niet geheel origineel bezig met een eigen 2.5:1 versie van het Parthenon. Om een idee van grootte te geven; de pilaren zijn 26 blocks hoog. Gaat behoorlijk wat tijd en stone in zitten, maar dan heb je ook wel wat natuurlijk. :)

Een paar dagen geleden:
[afbeelding]

En vanavond:
[afbeelding]

[afbeelding]
Hoe kom jij aan betterlight + bettergrass waarbij de zijkant van grass niet groen wordt?

• Copyman

Copyman

Dode muis

gm1999 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 19:26:
[...]

Hoe kom jij aan betterlight + bettergrass waarbij de zijkant van grass niet groen wordt?
Dat krijg ik wanneer er geen aangrenzend grass block is. ;)

• SideSplitter
Nee, ik bedoel dat als ik betterlight installeer, dat de dirt texture van de zijkant dan groenkleurig wordt.

• Trinsec
  • Laatst online: 21:53

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik zie op zijn screenshots de zijkanten anders groen hoor. Behalve waar er geen aangrenzend grass block is zoals hij al aangaf? :?

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:52

Nikeo

Jawelles

Inmiddels heb ik een key gekocht van een medetweaker. Grenco bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01

:D

[ Voor 7% gewijzigd door Vanitas op 18-02-2011 00:17 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjThase
  • Laatst online: 19-06 12:50
Haha geweldig dat filmpje vooral dat gat in de grond vn die creeper vind ik erg mooi gemaakt :aD

Mop mop, gas derop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

gm1999 schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 19:59:
Nee, ik bedoel dat als ik betterlight installeer, dat de dirt texture van de zijkant dan groenkleurig wordt.
Oh, dat bedoel je. In de opening post van BetterLight staat een losse .png afbeelding, die moet je even downloaden en de huidige overschrijven. ;)
You will also need this: http://imgur.com/EZHAn Replace the one in mods/SimpleMap

[ Voor 14% gewijzigd door Copyman op 18-02-2011 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 08:44
Volgende week is BetterLight niet meer nodig. Jeb heeft al door laten schemeren dat bij de update van volgende week (beta 1.3) ambient occlusion zit in begrepen (zie o.a. http://twitter.com/jeb_/status/38186608834523136).
Er zitten sowieso een heleboel fixes en nieuwe features in (red ore delay block bijvoorbeeld), dus ik kan niet wachten :D :D

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Leuk filmpje Vanitas! Heb er smakelijk om gelachen!

Meteen maar even doorgestuurd naar andere Minecraft spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.SVM
  • Niet online
[video]

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Is er al bekend wanneer de update ongeveer komt? Volgens notch is het binnen de dag dat ie terugkwam en 2 weken, dus uiterlijk 1 maart. Ik wil in multiplayer graag een nieuwe wereld beginnen, aangezien de wereld waar we nu in spelen uit de alpha 0.7 versie komt en er aardig wat dingen beginnen te missen. Alleen met die update in het zicht wil ik nog ff wachten met de nieuwe wereld, maar natuurlijk wel zo snel mogelijk weer kunnen beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:03
Is er ergens een lijst met wat er in de nieuwe update komt? Want ik heb er nog niks over gelezen (maar soms ben ik blind :P).

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Dreanor schreef op zondag 20 februari 2011 @ 12:30:
Is er ergens een lijst met wat er in de nieuwe update komt? Want ik heb er nog niks over gelezen (maar soms ben ik blind :P).
Een bed:
http://www.rockpapershotg...is-getting-ready-for-bed/

Beetje jammer omdat je het "overleven" s'nachts nu achter je kan laten.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

IStealYourGun schreef op zondag 20 februari 2011 @ 12:50:
[...]

Een bed:
http://www.rockpapershotg...is-getting-ready-for-bed/

Beetje jammer omdat je het "overleven" s'nachts nu achter je kan laten.
overleven 's nachts was 9 van de 10x in je hol zitten en wachten tot het licht was...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Als dat van het slapen in bed echt ingame komt wordt het spel naar mijn mening veel te gemakkelijk. Ik speel altijd op hard maar er is maar weinig uitdaging. Zombies en spinnen kill je zonder geraakt te worden. Creeps als je ze ziet aankomen zijn een eitje (3x schieten 1x ijzer zwaard) en skelets 3x ijzer zwaard.

Maargoed, een enkele keer is het wel handig ff de nacht skippen ... maar toch ... het is survival mode en het hele survival zit er zo niet meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teutates
Dreanor schreef op zondag 20 februari 2011 @ 15:55:
Als dat van het slapen in bed echt ingame komt wordt het spel naar mijn mening veel te gemakkelijk. Ik speel altijd op hard maar er is maar weinig uitdaging. Zombies en spinnen kill je zonder geraakt te worden. Creeps als je ze ziet aankomen zijn een eitje (3x schieten 1x ijzer zwaard) en skelets 3x ijzer zwaard.

Maargoed, een enkele keer is het wel handig ff de nacht skippen ... maar toch ... het is survival mode en het hele survival zit er zo niet meer in.
geen verplichting maar een optie :) dus ik zie het probleem niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fzim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 14:25
Hoe gaat dat bed werken in SMP? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, in die maand of wat die ik niet gespeeld heb is er zo langzamerhand best een hoop veranderd :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Teutates schreef op zondag 20 februari 2011 @ 18:11:
[...]

Nuja "optie", het zijn zo een van die ingrijpende elementen die de gameplay drastisch veranderen. Er bestaan cheats om de tijd te veranderen als je iemand bent die niet graag wacht tot het weer dag word. Maar door dat bed word het plots een onderdeel van de gameplay. Ik vind het wel jammer, want hiervoor moest je wat plannen. In de nacht werkte ik onder de grond, overdag werkte ik buiten.

Maar ach, je kan niet alles hebben.
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2011 @ 19:14:
Zo, in die maand of wat die ik niet gespeeld heb is er zo langzamerhand best een hoop veranderd :Y
Laatste "grote" update is van 14 januari. :|
Vind dat ze persoonlijk wat aan het vertragen zijn. Goed ik kan verstaan dat Notch 2 weken verlof neemt en dat je ondertussen geen nieuwe update komt, maar ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat ze bepaalde zaken tegen dan wel hadden afgewerkt, zoals de nieuwe launcher.

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Jens Berger, de andere programmeur werkt in de tijd dat Notch er niet is wel aan Minecraft. Hij heeft ook toestemming van notch om updates uit te brengen, alleen heeft Jens er voor gekozen te wachten tot Notch teurg is voor er een nieuwe update uit komt. Ik las dat komende dinsdag of woensdag de nieuwe update uitkomt.

Als Notch nog in zijn eentje had geweest had hij in de tijd dat hij op vakantie was geweest niet aan het spel gewerkt. (nu ook niet) Dus dan had het "nog langer" geduurd voor er een update had gekomen.

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

notch heeft ook aangegeven met de Beta status minder patches uit te geven, die kwalitatief beter zijn. dus niet meer op maandag een patch en op dinsdag een rollback en op woensdag weer een quickfix

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IStealYourGun schreef op zondag 20 februari 2011 @ 20:21:
Laatste "grote" update is van 14 januari. :|
Vind dat ze persoonlijk wat aan het vertragen zijn. Goed ik kan verstaan dat Notch 2 weken verlof neemt en dat je ondertussen geen nieuwe update komt, maar ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat ze bepaalde zaken tegen dan wel hadden afgewerkt, zoals de nieuwe launcher.
O noes, geen grote upates in net één maand! :+

De laatste update die ik meegekregen heb was die met klimmende spinnen en nu dus bedden die er aan zitten te komen. Bij elkaar best ingrijpende veranderingen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2011 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Teutates schreef op zondag 20 februari 2011 @ 18:11:
[...]

Uiteraard is het een optie, maar het is wel een optie die het spel dermate gemakkelijker maakt (nachten skippen) dat je wel een heel ijzeren wil moet hebben om het niet te gebruiken. Helemaal als in een volgende update het bed waar je geslapen hebt ook je spawnpoint wordt.

Een deel van de charme van het spel vind ik juist dat je moet plannen wat je overdag en wat je in de nacht doet. En ja, ik heb ook regelmatig op een pilaar van Dirt gestaan de nacht door zien te komen. Ook het risico nemen van 's nachts buiten hout hakken, nog net even wat verder exploren of toch nog dat deel van je basis/bouwwerk afmaken ook al hoor je de zombies om je heen grommen.

En als je bed je spawnpoint wordt dan boeit doodgaan al (bijna) helemaal niet meer want je spawnt in je huisje/hutje/grot. Nu is het nog zo dat je een keuze overweegt, dicht bij spawn bouwen of verder weg op die mooiere locatie.

Als je het tweede kiest dan is doodgaan echt een straf want je moet dan (regelmatig in de nacht) terug zien te komen, die lange weg teruglopen. In werelden waar mijn huis bij mijn spawn is dan ga ik vaak expres dood om mijn health weer vol te krijgen om ham te besparen.

Dit alles zal verloren gaan met het nieuwe bed functie updates. En persoonlijk vind ik dit erg jammer. En ook al is het een keuze dan moet je erg veel discipline hebben om daar geen gebruik van te maken.

Ook exploren en minen wordt erg veel makkelijker. Bouw een basis met bed (wat je spawn is), explore kilometers ver en bouw nieuw bed, slaap erin en je hebt weer je spawnpoint dichtbij.
Met mijnen hetzelfde, ga die een grot in, bouw daar een bed en ga lekker minen. Als je doodgaat ben je zo weer terug bij je spullen.

Dat er een bed in het spel komt vind ik wel leuk, als estetisch iets. Want ik maak nu bedden van halfstone's met kussens van witte wol en een houten rand van borden (signs). En soms van gekleurde wol. Met boekenkast als nachtkastje. :P

Maargoed, we zullen eens zien wat er komt, Minecraft zal toch wel een erg leuk spel blijven. _/-\o_ Maar van mij, mag het echt moeilijker zijn want op hard is de singleplayer nog erg gemakkelijk (zie vorige post).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyVermeersch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-02-2023
Copyman schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 20:08:

Een paar dagen geleden:
[afbeelding]

En vanavond:
[afbeelding]

[afbeelding]
Hoe kom jij aan zo'n beelden? Dat ziet er gewoon goed uit, met een renderer ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Persoonlijk vind ik het "gezeur" over de nieuwe update behoorlijk onzinnig.

Zoals het al meer is gezegd, het is een optie (doet me denken aan de discussies over fast-travelling in Oblivion...).
Wanneer je het niet wilt gebruiken, gebruik je het niet. En voor degene die toch moeite heeft om zich in te houden, er zal ongetwijfeld heel snel een mod uitkomen die dit gedeelte van de patch terug draait.
Dus geen nachten slapen meer en geen nieuwe spawnpoints, maar als vanouds. O-) O+

Zelf ben ik erg blij met de nieuwe patch. Vaak wil ik alleen even een half uurtje kort aan één ding werken, zoals het fatsoeneren van mijn mob trap. Dat doe ik toch liever overdag al is het gesis van de creepers om je heen ook wel "gezellig".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Notch heeft al vaker gezegd: balancing is momenteel nog niet bepaald in het eindstadium. Het bed, maar ook eerdere updates zoals sneaking en bone meal, maken het spel makkelijker. Echter, dat is niet het *doel* van de update, het doel is om het spel uitgebreider en veelzijdiger te maken: het hele spawn point kunnen verhuizen-verhaal is een feature die veel mensen al heel lang willen.

Nadat alle features bekend zijn (waarschijnlij ervoor ook al - hij heeft al eens gespeeld met spawn rates) zal het balancen beginnen; verschillende game modes kunnen bepaalde zaken onmogelijk maken, spawn rates en drop rates worden aangepast om het spel uitdagend te houden, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:16

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Nou, ik moet er ook maar eens aan geloven: Ik ben een mob tower aan het maken. De bedoeling is om het helemaal zonder "truukjes" als een inventory editor te doen. Ik ben dus begonnen om met de cobblestone die ik nog had van m'n diamond mine een 75x75 frame te maken boven een groot stuk water. Vervolgens ben ik een shaft gaan graven en heb ik vanaf de hoek van dat frame een gebied van 150x150 doorzocht op caves en de gevonden caves allemaal verlicht.

Alle cobblestone die ik daarmee verzameld heb is gebruikt voor de constructie van de mob tower. Het gaat nog wel een hoop tijd kosten, want nu heb ik nog niet eens de onderste vloer van m'n tower af (hij is ongeveer voor 3/4 klaar nu). Ik heb al wel even het spawnen van de mobs getest. Zodra ik van Peaceful naar Easy ga, spawnen er flink wat monsters, dus dat gaat wel goedkomen denk ik :).

Ik moet nog verzinnen hoe ik de spawn area precies ga inrichten. Mijn voorlopige plan is om de 75x75 ruimte op te delen in 9 25x25 spawn rooms. Die spawn rooms moeten de mobs met water naar 1 of meerdere kill rooms gaan leiden. Hoe ik het dan verder ga aanpakken zie ik dan wel weer :P.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 08:29

Austin

Uit een boek

Jammer dat ze niet een video van de Tweakcraft server voor in de nieuws post hebben gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

NickyVermeersch schreef op maandag 21 februari 2011 @ 05:38:
[...]

Hoe kom jij aan zo'n beelden? Dat ziet er gewoon goed uit, met een renderer ofzo?
Gewoon zelf een screenshot draaien en BetterLight mod gebruiken. Dit komt ook in de volgende update standaard dus echt zin heeft het niet meer voor die 1-2 dagen :>

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Wat een briljante game. Ik heb het sinds gisteren, meer dan 24 uur achter elkaar gespeeld. Zo simpel, zo innovatief. Prachtig!

Ondertussen hebben 2 vrienden van me een 12 slots gameserver gehuurd, daar spelen we nu op.
Zal binnenkort ook is op de tweakers server kijken.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Iemand ervaring met http://servercraft.co/ ? Draai momenteel zelf een server, maar die is alleen aan als ik thuis ben, en mn vrienden willen ook wel eens spelen als ik er niet ben, dus ben opzoek naar zoiets. Vraag me af of het een betrouwbaar bedrijf is, want 30 dollar per maand voor een server die 1-15 mensen aankan vind ik niet veel, aangezien we met 6 zijn is het te delen door 6 en betaal je 5 dollar (3,75€) per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18:26
Minecraft.net ligt er uit. Leuk! Wil ik 'm net kopen...

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Volgens mij kan je beter je eigen server 24/7 laten draaien en een paar vrienden €2 per maand voor stroom te laten betalen :+
Pagina: 1 ... 55 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/310759">DM</a> aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!
---
Bouwrechten kan men niet meer ingame aanvragen, dat gaat allemaal via de website <a href=http://beta.tweakcraft.net/rights target="_blank">beta.tweakcraft.net</a> ---