[PC] Minecraft Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 57 Laatste
Acties:
  • 403.444 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Toppertje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 14:28:
Als ik nu op een PC waar ik al geupdate heb die bestanden vervang, kan ik dan op een of andere manier in de toekomst wel weer updaten??
Ja, een update zal gewoon een volledig nieuwe versie over alles heenzetten.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:32

Toppertje

www.davideografie.nl

.oisyn schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:37:
[...]
Ja, een update zal gewoon een volledig nieuwe versie over alles heenzetten.
Ja dat snap ik, alleen normaal gaat die update automatisch, door die bestanden te vervangen gaat dat niet meer automatisch, dus vroeg ik mij af hoe dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 13:34

IWriteCode

Less = more

Toppertje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:45:
[...]

Ja dat snap ik, alleen normaal gaat die update automatisch, door die bestanden te vervangen gaat dat niet meer automatisch, dus vroeg ik mij af hoe dan wel?
Je map weggooien :-)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 10:18
Toppertje schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:45:
[...]

Jawel, je hebt op dit moment een oude versie op een recent versiebestand. Daarom wilt hij nu niet updaten. Zodra er een update is, is je versiebestand verouderd t.o.v. de juist uitgekomen update en zal hij dus weer alles gaan updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Sigma2k8 schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 16:48:
[...]
Jawel, je hebt op dit moment een oude versie op een recent versiebestand. Daarom wilt hij nu niet updaten. Zodra er een update is, is je versiebestand verouderd t.o.v. de juist uitgekomen update en zal hij dus weer alles gaan updaten.
Ah oke, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Minecraft.net draait weer atm

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=lJcAKA2zHTg]

Was leuk gisteravond op onze server :D

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Ligt er weer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:03
Als minecraft.net eruit ligt dan kan ik ook niet op mijn eigen netwerk multiplayer minecraften?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phyxion schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 18:29:
[video]

Was leuk gisteravond op onze server :D
Melig filmpje, hoe kreeg je trouwens je pigspawner in de hens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Dreanor schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:22:
Als minecraft.net eruit ligt dan kan ik ook niet op mijn eigen netwerk multiplayer minecraften?
Dat kan wel, maar dan moet je in je server.properties bestand even online-mode=false zetten.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigma2k8
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-09 10:18
... en hij ligt er weer uit :(

Edit: net een 502 fout, nu een 503 :) gaat goed!

[ Voor 46% gewijzigd door Sigma2k8 op 18-01-2011 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Jerry schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:34:
[...]

Dat kan wel, maar dan moet je in je server.properties bestand even online-mode=false zetten.
Bedankt, dat heeft geholpen, we kunnen nu weer mt zijn 3en spelen!

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Cyw00d schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:14:
[...]

Bedankt, dat heeft geholpen, we kunnen nu weer mt zijn 3en spelen!
Bij mij niet echt want als mijn broertje inlogt wordt ik eruit gegooit en andersom! :S

Hoe heb jij gedaan dat je met drie man kan spelen? Want ik kan maar met 1 man tegelijk erop ... :S

[ Voor 31% gewijzigd door Dreanor op 18-01-2011 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Dreanor schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 20:34:
[...]

Bij mij niet echt want als mijn broertje inlogt wordt ik eruit gegooit en andersom! :S

Hoe heb jij gedaan dat je met drie man kan spelen? Want ik kan maar met 1 man tegelijk erop ... :S
Geen idee, 2 van ons waren al ingelogd en een 3e kon er nu gewoon op...

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Het rare is dat de server wel aangeeft dat er verschillende entity id connecten met verschillende IP maar als de ene inlogt wordt de andere eruit gegooid en andersom. Geldt voor elke PC (5 stuks), elke willekeurige combi kan er maar 1 inloggen ...

Ben nu een beetje verdrietig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 19:31:
[...]

Melig filmpje, hoe kreeg je trouwens je pigspawner in de hens?
Die stond al in de fik toen we die zagen staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Even voor de duidelijkheid, elke keer als een willekeurige tweede PC op de LAN connect dan krijgt de eerste die op de server zit het volgende bericht:

Disconnected by Server

You logged in from another location

Edit: Ik ben er nu achter dat elke speler inlogt onder de name: Player. Is dit ergens te veranderen in client/server instellingen misschien?

[ Voor 24% gewijzigd door Dreanor op 18-01-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:47
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 12:33:
Ligt het nu aan mij of is er 1 van de laatste updates iets gewijzigd aan de manier de wereld gegenereerd wordt ? Ik krijg nu vaak (heb verschillende werelden herstart) van die kleine rechtlijnige vlakken van het ene bioom afgewisseld met het andere, op een render zie je heel duidelijk een soort van lappendekentje van kleuren (zand/gras) langs echt wel rechte lijnen van pakweg 8 of 16 vakjes lang/breed. Vroeger had ik ook wel af en toe rechte lijnen maar nooit zo extreem ?

[afbeelding]
Waarmee maak je dat plaatje van je map? Of is deze gewoon van internet gehaald? Ben namelijk wel nieuwsgierig want wil ook wel eens graag weten hoe mijn wereld er van boven nou eigenlijk uitziet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
AlexV schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 21:30:
[...]

Waarmee maak je dat plaatje van je map? Of is deze gewoon van internet gehaald? Ben namelijk wel nieuwsgierig want wil ook wel eens graag weten hoe mijn wereld er van boven nou eigenlijk uitziet :P
Dat is Cartograph: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=13134

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
Tja, hoe het terrein wordt gegenerate weet ik niet, maar ik zou wel graag een custom map generator willen hebben. Het terrein wat ik nu steeds krijg is niet zo gigantisch spectaculair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijna correct ;) Ik gebruik voorlopig nog steeds "Minutor" is iets "lighter" dan Cartograph en ik sta op dieet van al die vette varkens en taart ;) Wel geen idee of die ondertussen is bijgewerkt.

http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=40919

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 23:20 . Reden: url toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Dreanor schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 21:21:
Even voor de duidelijkheid, elke keer als een willekeurige tweede PC op de LAN connect dan krijgt de eerste die op de server zit het volgende bericht:

Disconnected by Server

Edit: Ik ben er nu achter dat elke speler inlogt onder de name: Player. Is dit ergens te veranderen in client/server instellingen misschien?
Ik denk dat je niet authenticate met mc.net als ie je offline speelt en dus 'Player' heet; als mc.net offline is moet iedereen wel zo spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Dreanor schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 21:21:

Disconnected by Server

Ik en de 2e persoon hadden onze normale nickname omdat we nog ingelogd waren, de 3e persoon (serverbeheerder) had de config aangepast en kwam binnen als 'Player' zijnde. Dit is denk ik waarom het bij ons wel werkte. Zou mooi zijn als je je eigen nickname voor offline mode ergens kon aanpassen. (Lokale config mss?)

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:32
Even een waarschuwing: sinds kort zouden spinnen dus muren kunnen beklimmen en zo je veilig-gewaande kasteel/huis binnen kunnen dringen. Oh Gawd Spiders can Climb (op gaming.stackexchange.com)

Volgens de wiki kunnen ook spinnen die bereden worden door een skeleton ook klimmen en kunnen ze over houten hekken klimmen. Dat maakt het allemaal wel een stuk moeilijker om je huis te beveiligen.

Ik ben blij dat ik momenteel bezig ben om een netwerk van boomhutten te bouwen met houten platformen die uitsteken naast de bomen. Op die manier heb ik toch al geen last van klimmende spinnen :)

[ Voor 44% gewijzigd door Otherside1982 op 19-01-2011 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Otherside1982 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:08:
Volgens de wiki kunnen ook spinnen die bereden worden door een skeleton ook klimmen en kunnen ze over houten hekken klimmen. Dat maakt het allemaal wel een stuk moeilijker om je huis te beveiligen.
Holy crap, dat maakt mijn huidige beveiliging nagenoeg zinloos ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:58
Yep, mijne ook, en om nou mijn enorme kasteel helemaal aan te passen, nagoed ik wilde toch een nieuwe map beginnen..

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

ik kan niet meer inloggen op minecraft, ook werkt minecraft.net heel traag en soms gewoon niet. Ik neem aan dat het probleem niet bij mij zit omdat het gister ook al bar en broos was (gister kon ik wel gewoon inloggen in minecraft).

Meerdere mensen dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Ja, ik ook. Gevolg is dat je ook moeilijk op servers kan, omdat je daarvoor ingelogd moet zijn. Verder werkt de standaard Minecraft Server ook niet meer, ik en vrienden van me komen er niet meer in (hij draait op mijn pc). Als ik het hamachi IP invoer deed ie het eerst gewoon, nu niet meer. Lokaal IP hetzelfde. Als we er dan toch een keer wél inkomen dan wordt een vriend er meteen uitgegooid met de melding 'disconnect.overflow'. Was vandaag een update en sinds die update werkt het voor geen meter meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De servers zijn overbelast, naar ik begrepen had was Notch al lang van plan om schalende servers bij amazon te halen maar dat is dus nog niet gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dralix
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-08-2024
met zoiets als dit merk je pas dat je verslaafd bent xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Begin het nu wel een beetje irritant te vinden dat minecraft de laatste tijd zo offline is ... Ben net een beetje met mijn broertje over de LAN aan het minecraften. Vind het daarom ook een beetje kut dat je zelfs voor de LAN eerst moet connecten met minecraft omdat hij als je offline modes doet iedereen player noemt en je niet je naam behoudt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 17:02:
[...]

Holy crap, dat maakt mijn huidige beveiliging nagenoeg zinloos ;w
Een simpele gracht om je pand heen met een hekje en geen spin komt meer binnen.
Afbeeldingslocatie: http://erwinvandenbos.nl/downloads/mc_grachtspin.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe ik nou iets verkeerd of?
Ik zie overal hekwerkconstructies maar in mijn spel krijg ik toch echt geen 2 stukken hek op elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:08:
Ik zie overal hekwerkconstructies maar in mijn spel krijg ik toch echt geen 2 stukken hek op elkaar?
eerst een laag dirt zetten
op die dirt een hek zetten
dirt weggraven
hek in de plaats zetten

ik gebruik dezelfde methode ook om palen te maken (hekjes van lengte 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:08:
Je moet eerst een dirt block plaatsen, daar een hekje op, dan het dirtblock weghalen en dan een hekje eronder doen. Zo krijg je 2 hekjes op elkaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:41
Hier een "fix" om de naam "player" te veranderen:

http://upload.mattie-syst.../74428-minecraft_name.jar

- zet die file in je .minecraft/bin zetten (C:\Users\naam\AppData\Roaming\.minecraft\bin)

- Start dan die file op, vul een naam in en druk op ok
- WACHT TOT MC OP START dus niet zelf doen, die jar start hem op
- log in -> error -> offline play
- connect naar een server en voila!

succes er mee!

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minecraft.net nog steeds down?
Wilde gisteren eens gaan proberen, maar kom er niet op. probeerde het net weer, maar deed het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znisses
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-02-2023
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 18:57:
De servers zijn overbelast, naar ik begrepen had was Notch al lang van plan om schalende servers bij amazon te halen maar dat is dus nog niet gebeurt?
Hij lijkt er al wel iets mee te doen, als ik op mijn servertje inlog en ik heb mijn peerblock nog aan staan dan wil die nog wel eens miepen over 184.72.233.123 wat hij claimt alszijnde deel amazon ec2 cloud...
Maar daar klapt de server dan hard tegenaan met een bak fatale excepties :P tenzij het goed gaat en dan kan ik wel inloggen, maar wat nu waar draait en hoe het in de soep loopt snap ik niet :P ook geen zin en tijd om het uit te zoeken trouwens :P

Just another cog in the murdermachine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 19:55:
Een simpele gracht om je pand heen met een hekje en geen spin komt meer binnen.
Ik had het nog niet geprobeerd, maar iets zei me dat dat zou werken. Echter flink vervelend dat dat dan weer niet gaat werken bij mijn twee grote basissen, gezien ik daar voor een deel een klif heb gebruikt om een perimeter te vormen. Die zijn vanaf nu min of meer waardeloos, want alleen creepers en zombies komen daar niet op.

Ik ga nog maar eens brainstormen, vind het toch leuker zelf oplossingen te gaan verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Laatst online: 12:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

Gisteren maar eens mijn minecraft legaal gemaakt en ik wist nog te updaten voordat de servers down gingen (hoera voor mij). Ik heb begrepen dat de serverload te veel was waardoor er gemigrate moest worden en schijnbaar heeft dat niet helemaal goed uitgepakt.

Anyways sinds ik nieuw ben hier even aangeven wat ik 'bereikt' heb in minecraft.

- Wenteltrap met treden van 3 bij 2 naar de bodem van het level, wenteltrap van 3 bij twee naar de top van het level (in een berg dus valt van buiten niet te zien)
- Aquaduct
- Treinstationnetje
- Zwembad
- Eigen bosje gemaakt
- MonkeyIsland achtige kop tegen een bergmuur gemaakt (echt reusachtig) die water spuugt (wilde eigenlijk lava maar werd me teveel moeite)
- In een sneeuwlevel heb ik een soort 'greenhouse' gemaakt uit 90% glas ofzo van een aardig formaat met bomen, grasgrond, meertje en wat bloemetjes. :P

Ik zal kijken of ik vanaaf wat screenshotjes kan posten hier.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 04:22:
[...]

Ik had het nog niet geprobeerd, maar iets zei me dat dat zou werken. Echter flink vervelend dat dat dan weer niet gaat werken bij mijn twee grote basissen, gezien ik daar voor een deel een klif heb gebruikt om een perimeter te vormen. Die zijn vanaf nu min of meer waardeloos, want alleen creepers en zombies komen daar niet op.

Ik ga nog maar eens brainstormen, vind het toch leuker zelf oplossingen te gaan verzinnen.
Ik heb al 2 oplossingen gevonden ;) Waarvan 1 waarschijnlijk wel mooi zou zijn met je klif :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=35397156,noline]
- In een sneeuwlevel heb ik een soort 'greenhouse' gemaakt uit 90% glas ofzo van een aardig formaat met bomen, grasgrond, meertje en wat bloemetjes. :P
Dat is een cool idee... een soort glazen biodome midden in een sneeuwgebied met huizen, bomen, warm water, dieren etc...

Jammer dat er geen vallende sneeuw meer is op het moment.

[edit]Mijn gracht met hek werkte helaas ook niet altijd :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2011 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 12:07
Op spinnen tegen te houden kun je ofwel een gracht maken met 2 breed en hierachter hekken plaatsen van 3 hoog. (bovenste gravel, hek plaatsen, gravel weghalen en een eronder gravel dan weer hek plaatsen etc).
Tevens gaven sommigen aan dat op de hoogste blok 1 ladder plaatsen ook werkte.

Daarnaast kun je ook een blok om en om uit laten steken.
Zie hieronder, | = muur, X = uitstekend blok.

Zijaanzicht:
|X
|
|
|

Bovenaanzicht:
|X
|
|X
|
|X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Laatst online: 12:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:50:
[...]

Dat is een cool idee... een soort glazen biodome midden in een sneeuwgebied met huizen, bomen, warm water, dieren etc...

Jammer dat er geen vallende sneeuw meer is op het moment.

[edit]Mijn gracht met hek werkte helaas ook nietDreanor in "[PC] Minecraft"
altijd :(
Ik zal er vanaaf wel even een shotje van maken. Het is echt een mega grote kast. Iets van 40 bij 30 blokjes en zeker tien blokjes hoog. Een cobblestone 'skelet opgevult met glas afgeronde hoeken en een enigzins 'rond' langwerpig dak een een aparte glazen ingangshalletje.

Het kostte me echt uber veel werk om voldoende ruimte en glas bij elkaar te krijgen voor dat ding maar alles werkt, zelfs de bomen groeien in de kast zonder fakkels e.d. Misschien dat ik nog een rotspartij erin maak met een waterval voor het meertje.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schnoop schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:53:
Op spinnen tegen te houden kun je ofwel een gracht maken met 2 breed en hierachter hekken plaatsen van 3 hoog. (bovenste gravel, hek plaatsen, gravel weghalen en een eronder gravel dan weer hek plaatsen etc).
Tevens gaven sommigen aan dat op de hoogste blok 1 ladder plaatsen ook werkte.

Daarnaast kun je ook een blok om en om uit laten steken.
Zie hieronder, | = muur, X = uitstekend blok.

Zijaanzicht:
|X
|
|
|

Bovenaanzicht:
|X
|
|X
|
|X
je kan ook een volledige lijn trekken he, je moet niet per see om en om gaan

ik zou het zo doen:

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/23toztt.jpg

met cobblestone als zijnde "uitstekend" en die ladder als een fence om een raampje met tralies te verkrijgen en met dat water kan je een soort van gargoyles maken :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2011 10:40 . Reden: Een plaatje zegt meer dan duizend woorden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een kleine update aan mijn anti-alles hek.
Afbeeldingslocatie: http://erwinvandenbos.nl/downloads/mc_grachtspin2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 11:28:
Een kleine update aan mijn anti-alles hek.
[afbeelding]
doe je daar dan ook nog water rond ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik al wel aan de andere kant maar het is volgens mij niet nodig, alleen mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Iemand enig idee waarom het onmogelijk is om in te loggen op multiplayer servers? Ik draai hier een minecraft server en gewoon minecraft op 1 PC, en 2 vrienden van mij connecten via Hamachi naar die minecraft server. Maar niemand (ook ik niet) kan connecten naar die server, iedereen krijgt een timeout, of een connection lost, of een disconnect.overflow. Heeft dit iets te maken met de server migration van minecraft.net of is het iets anders in MC zelf? Ik baal er iig behoorlijk van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt bij de server instellen dat spelers niet geverifieerd hoeven te worden bij minecraft.net. Waarschijnlijk zal dit je probleem wel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

AlexV schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:46:
Iemand enig idee waarom het onmogelijk is om in te loggen op multiplayer servers? Ik draai hier een minecraft server en gewoon minecraft op 1 PC, en 2 vrienden van mij connecten via Hamachi naar die minecraft server. Maar niemand (ook ik niet) kan connecten naar die server, iedereen krijgt een timeout, of een connection lost, of een disconnect.overflow. Heeft dit iets te maken met de server migration van minecraft.net of is het iets anders in MC zelf? Ik baal er iig behoorlijk van...
Het kan ook zijn dat je firewall niet mee wil werken. In het begin had ik er ook last van met de gewone windows firewall, maar nadat ik Comodo Firewall had geïnstalleerd (en de poort open heb gezet) had ik er geen last meer van.

Als je mensen wilt laten connecten zonder authenticatie kan je online-mode=false toevoegen aan je server.properties. Dan kan je gewoon spelen als de minecraft cluster weer eens down is.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Jerry schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 15:05:
[...]

Het kan ook zijn dat je firewall niet mee wil werken. In het begin had ik er ook last van met de gewone windows firewall, maar nadat ik Comodo Firewall had geïnstalleerd (en de poort open heb gezet) had ik er geen last meer van.

Als je mensen wilt laten connecten zonder authenticatie kan je online-mode=false toevoegen aan je server.properties. Dan kan je gewoon spelen als de minecraft cluster weer eens down is.
Als hij zelf gewoon localhost gebruikt zou hij er gewoon op moeten kunnen toch?

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Ik had/heb zelf ook zo'n probleem. Het punt is volgens mij dat als minecraft down is, dat je dan niet onder je eigen naam (offline) kan spelen. Iedereen heeft dan "Player" waardoor er maar 1 tegelijk online kan zijn.

Echter, totaal niet kunnen connecten heeft volgens mij ook te maken met het feit dat tijdens het connecten even met minecraft.net moet worden verbonden (authorizing?) en je daar op blijft hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IStealYourGun
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-08 20:13

IStealYourGun

Доверяй, но проверяй

Cyw00d schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 16:25:
[...]

Als hij zelf gewoon localhost gebruikt zou hij er gewoon op moeten kunnen toch?
Localhost is een loopback netwerk interface. Afhankelijk van je firewall is het perfect mogelijk dat die ook word beschermd.

Edit: Zo dom is dat trouwens niet, Windows heeft standaard enkele netwerkservices draaien, stel dat je een virus hebt die gebruikt maakt van die services, dan zou die daar perfect aankunnen via localhost. Als localhost echter inkomende connecties blokkeert (door de firewall) dan is dat virus kansloos.

[ Voor 31% gewijzigd door IStealYourGun op 20-01-2011 17:14 ]

♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Dreanor schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 16:59:
Ik had/heb zelf ook zo'n probleem. Het punt is volgens mij dat als minecraft down is, dat je dan niet onder je eigen naam (offline) kan spelen. Iedereen heeft dan "Player" waardoor er maar 1 tegelijk online kan zijn.

Echter, totaal niet kunnen connecten heeft volgens mij ook te maken met het feit dat tijdens het connecten even met minecraft.net moet worden verbonden (authorizing?) en je daar op blijft hangen.
Mattie112 schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 20:20:
Hier een "fix" om de naam "player" te veranderen:

http://upload.mattie-syst.../74428-minecraft_name.jar

- zet die file in je .minecraft/bin zetten (C:\Users\naam\AppData\Roaming\.minecraft\bin)

- Start dan die file op, vul een naam in en druk op ok
- WACHT TOT MC OP START dus niet zelf doen, die jar start hem op
- log in -> error -> offline play
- connect naar een server en voila!

succes er mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexV
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 14:59:
Je kunt bij de server instellen dat spelers niet geverifieerd hoeven te worden bij minecraft.net. Waarschijnlijk zal dit je probleem wel oplossen.
Jerry schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 15:05:
[...]

Danku danku, het probleem is opgelost en we hebben weer kunnen spelen :). Vreemde is alleen dat 1 van ons steeds een 'disconnect.overflow' kreeg en toen ik de world van 3 dagen geleden terugzette niemand meer disconnects had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 01:05
na lang mine heb ik dit allemaal gebouwd :)

zicht vanaf buiten af
Afbeeldingslocatie: http://i446.photobucket.com/albums/qq182/jak287/minecraft1.jpg

zicht vanaf het anderen huis
Afbeeldingslocatie: http://i446.photobucket.com/albums/qq182/jak287/minecraft3.jpg

bovenop het huis
Afbeeldingslocatie: http://i446.photobucket.com/albums/qq182/jak287/minecraft2.jpg

na veel graven kan je de bodem uiteindelijk niet meer zien :p
Afbeeldingslocatie: http://i446.photobucket.com/albums/qq182/jak287/minecraft4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 09:29:
Ik heb al 2 oplossingen gevonden ;) Waarvan 1 waarschijnlijk wel mooi zou zijn met je klif :)
Hehe, ik zou bijna vragen 'wat dan', maar dat doe ik dus juist niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Net een update gedownload, echter de versie nummer geeft rechtsboven nog steeds dezelfde versie nummer aan, ook mn server is niet geupdate en connect er probleemloos mee.. zou hij misschien toch nu wat server fixes hebben en deze ook door hebben gevoerd in de clients?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Volgesmij komt dat omdat hij bezig is over te gaan naar een andere server. De auto-updater denk dan dat de files nieuw zijn maar dat zijn ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
Uitdaging: orgrimmar uit WOW nabouwen.

Ah, soortgelijk:
http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=35&t=68621

[ Voor 50% gewijzigd door Cyw00d op 21-01-2011 15:34 ]

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarluXiaXl
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 11:13

MarluXiaXl

Moshi Moshi!

Ik kan niet meer op minecraft.net en ook niet meer inloggen. Servers weer down?
Of ligt dit gewoon aan mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:05

Bezulba

Formerly known as Eendje

RAAARGHHHHHHHHH heb ik een hele explore actie achter de rug. 9 diamonds bij me, hele bags vol met iron en redstone en god knows what, ga ik op de terug weg nog even 1 ding minen, flikker in zo de lava in, al m'n spullen kwijt :( I HAVE RAGE grrrrrrr

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bezulba schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 11:19:
RAAARGHHHHHHHHH heb ik een hele explore actie achter de rug. 9 diamonds bij me, hele bags vol met iron en redstone en god knows what, ga ik op de terug weg nog even 1 ding minen, flikker in zo de lava in, al m'n spullen kwijt :( I HAVE RAGE grrrrrrr
Ouch, kan me voorstellen dat dat wel even zuur voelt ja... :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Shift...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Werkt niet want als het onder je is en je doet shift kan je gewoon erover lopen en dan val je nog weg als je het weg hakt. Stel je voor dat de koe smily een steen is en de rode smily jij
:(
:o }:O }:O }:O }:O }:O }:O
Als jij dan deze :o smiley weg hakt en je staat erop met shift val je alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-kardo- schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 13:24:
[...]

Werkt niet want als het onder je is en je doet shift kan je gewoon erover lopen en dan val je nog weg als je het weg hakt. Stel je voor dat de koe smily een steen is en de rode smily jij
:o }:O }:O }:O }:O }:O }:O
Als jij dan deze :o smiley weg hakt en je staat erop met shift val je alsnog.
Hehe je breekt meteen ook rule #1 van minecraft.
Never dig down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 13:34:
[...]

Never dig down
Inderdaad, altijd weghakken van een veilig blok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:21
Da's gewoon hebberigheid, nog net even dat beetje meer willen ipv je spulletjes veilig stellen.

(HEEL herkenbaar ;) )

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
weet iemand misschien of het mogelijk is om door een berg heen te minen? ik bedoel dat je aan de ene kant begint en aan de andere kant er weer uit komt. Ik ben daar nu mee bezig maar ik weet niet eens of het mogelijk is. weet iemand dit?

EDIT: laat maar het is me gelukt!. alleen ik werd meteen gekilled door een zombie toen ik uit de gang kwam!!! ik had super veel coal. is nu allemaal weg!

[ Voor 24% gewijzigd door williewonka03 op 22-01-2011 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

williewonka03 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 14:45:
weet iemand misschien of het mogelijk is om door een berg heen te minen? ik bedoel dat je aan de ene kant begint en aan de andere kant er weer uit komt. Ik ben daar nu mee bezig maar ik weet niet eens of het mogelijk is. weet iemand dit?
Waarom zou dat niet mogelijk zijn dan? Je kan toch gewoon net zo lang doorgaan tot je weer daglicht ziet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Waarom zou het niet mogelijk zijn? Het is 1 grote 3d wereld vol met blokken. Als je de blokken weg mined dan kom je uiteindelijk bij de andere kant uit. Vaak zat gedaan :).

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT: laat maar het is me gelukt!. alleen ik werd meteen gekilled door een zombie toen ik uit de gang kwam!!! ik had super veel coal. is nu allemaal weg!
Als je dood bent kun je nog binnen 5 minuten proberen terug te komen, zo lang blijft het liggen, en meestal haal je dat makkelijk :) alleen als je in de lava pleurt ben je het meteen kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 15:20:
[...]

Als je dood bent kun je nog binnen 5 minuten proberen terug te komen, zo lang blijft het liggen, en meestal haal je dat makkelijk :) alleen als je in de lava pleurt ben je het meteen kwijt.
Volgens mij zit er in SMP amper een/geen limiet op de tijd want zelfs een dag later zag ik de gedumpte troep nog liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:32
Phyxion schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 15:45:
[...]

Volgens mij zit er in SMP amper een/geen limiet op de tijd want zelfs een dag later zag ik de gedumpte troep nog liggen :)
Volgens mij start die timer van 5 min pas als die chunk geladen wordt. Als je dus dood gaat ver van je spawn, is het mogelijk dat de chunk niet onmiddellijk geladen wordt bij het opnieuw spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit niet liefff ?

http://i232.photobucket.c...thedarksanity/hellooo.png

(ik verveelde me! :D)

No.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2011 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 13:34:
[...]

Never dig down
komt ie nu mee!

natuurlij kwas het ook niet handig, maar het is wel zuur :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Laatst online: 12-02 11:22
Hahaha ik ben bezig met een appartement in minecraft, ik heb nu al 4 verdiepingen (dat graven naar steen is vervelend :()

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Tip voor cobble tekort.

Wat ik eigenlijk bij elke wereld gelijk doe is een bedrock base maken. Daar doe je meestal 2 ingame dagen over maar dan heb je voor de komende 5 projecten genoeg cobble. Zelf heb ik een vrij uitgebreide base met tree/reed/cacti/animal farm, vis vijver en arrow farm (toevallig spawner tegengekomen onderweg met minen) Daardoor ondertussen 3 double chests vol met cobble.

In me oude wereld kon ik daardoor makkelijk een veilige hellbase maken met veilig loop pad tussen 3 portals. (en die zaten 2-3 minuten per minecart weg van elkaar) En natuurlijk heb je daarbij met een beetje geluk een hele berg diamant, coal en iron. (daardoor die minecarts in hell)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Borgoth schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 20:38:
Tip voor cobble tekort.

Wat ik eigenlijk bij elke wereld gelijk doe is een bedrock base maken. Daar doe je meestal 2 ingame dagen over maar dan heb je voor de komende 5 projecten genoeg cobble. Zelf heb ik een vrij uitgebreide base met tree/reed/cacti/animal farm, vis vijver en arrow farm (toevallig spawner tegengekomen onderweg met minen) Daardoor ondertussen 3 double chests vol met cobble.

In me oude wereld kon ik daardoor makkelijk een veilige hellbase maken met veilig loop pad tussen 3 portals. (en die zaten 2-3 minuten per minecart weg van elkaar) En natuurlijk heb je daarbij met een beetje geluk een hele berg diamant, coal en iron. (daardoor die minecarts in hell)
Een automatische Cobblestone maker is ook handig, met water en lava is dat zo gedaan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cobble generators zijn leuk, maar werken averechts ;)
Niet alleen duurt het even voor er weer een nieuwe cobble is gerespawned, cobble minen duurt ook net een fractie langer dan smoothstone minen. Daarnaast kan je een flinke schacht of kuil ook meteen tot iets nuttigs inrichten en haal je er ook nog ore uit die je tegenkomt bovenop al de cobble :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Daar heb je wel gelijk in inderdaad, daar komt nog bij dat zo'n generator lang niet zo leuk is als zelf een mooie mijn graven ;).

Edit: ben bezig met een Tree farm, het wordt een gat in de grond van 20 x 20 (hoe diep weet ik nog niet) waar door een glazen dak het licht komt (een echte ondergrondse lukte me niet). Ik had eerst een hoop bomen binnen wat hekjes, maar aangezien ik daar snachts ook niet meer veilig ben probeer ik het zo ;).

[ Voor 54% gewijzigd door Toppertje op 22-01-2011 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hekwerk mag inderdaad wel een update hebben, het is nu grotendeels nutteloos geworden, de spinnen klimmen erover en trappen op mijn graan, weg graan :(

Minecraft zit inmiddels op 1.2_02 (server 1.2_01) en is verhuist naar de amazon servers en onderverdeeld in verschillende stukken. Dus problemen zoals deze week met inloggen zulen we niet snel meer hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 22:53:
Hekwerk mag inderdaad wel een update hebben, het is nu grotendeels nutteloos geworden, de spinnen klimmen erover en trappen op mijn graan, weg graan :(

Minecraft zit inmiddels op 1.2_02 (server 1.2_01) en is verhuist naar de amazon servers en onderverdeeld in verschillende stukken. Dus problemen zoals deze week met inloggen zulen we niet snel meer hebben :)
Ben het hier helemaal mee eens! Hekwerk mag een update krijgen (inclusief hek deur) en dat spinnen er niet overheen kunnen.

Ook hoop ik dat die inlog problemen voor een lange tijd geheel weg zijn want daar heb ik mij toch wel aan geërgerd de laatste week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Hekwerk werkt nog wel tegen ander ongewilde bezoekers, dus zo nutteloos is het nou ook weer niet geworden.

En zet anders in plaats van je hekwerk gewoon wat cactus, helpt tegen zo goed als alles ;) (wel minder mooi vind ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
YEAH *O* *O* *O* *O* *O* *O* . Mijn 4 bit ALU werkt (nou ja het kan optellen nog niet aftrekken). Volgens mij gewoon ergens een klein foutje.

[ Voor 11% gewijzigd door -kardo- op 23-01-2011 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik kan wel aftrekken!

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cactus is inderdaad niet zo mooi, maar het helpt gewoon ook niet tegen spinnen, je verzwakt ze wel een beetje maar ze klimmen er vrolijk overheen.
Iemand heeft 2 videos gemaakt waarbij hij test waar spiders overheen kunnen.
YouTube: Minecraft - How to defend your base from spiders
YouTube: Minecraft - what can spiders climb on update

En -kardo- gefeliciteerd met je 4 bit adder
Zelf gemaakt of via gevonden schema's ?
Ik ben zelf ooit begonnen aan een 10 bit CPU , maar nadat ik de adressing en het memory af had was ik er wel klaar mee, was toch iets te veel werk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ben ik echt een onwijs coole mobtrap aan het maken, hoor ik opeens achter me PSSSSS, BOOOM is de mobspawner weg :( :( :( :(

ok ik heb het echt gehad met dit potje.. ik flikker gewoon weer de lava in omdat ik niet zit op te letten, echt een shitload aan zooi weer weg :'( :'(

tijd voor een nieuw potje

[ Voor 42% gewijzigd door Bezulba op 23-01-2011 14:13 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjThase
  • Laatst online: 19-06 12:50
Toppertje schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 22:08:
Daar heb je wel gelijk in inderdaad, daar komt nog bij dat zo'n generator lang niet zo leuk is als zelf een mooie mijn graven ;).

Edit: ben bezig met een Tree farm, het wordt een gat in de grond van 20 x 20 (hoe diep weet ik nog niet) waar door een glazen dak het licht komt (een echte ondergrondse lukte me niet). Ik had eerst een hoop bomen binnen wat hekjes, maar aangezien ik daar snachts ook niet meer veilig ben probeer ik het zo ;).
ik en djmaddox hebben een ondergrondse tree farm van 50x50x6 :D ik kan het je wel een keer ingame uitleggen :D

Mop mop, gas derop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

DjThase schreef op zondag 23 januari 2011 @ 14:23:
[...]

ik en djmaddox hebben een ondergrondse tree farm van 50x50x6 :D ik kan het je wel een keer ingame uitleggen :D
Wat doet een treefarm precies. Is dat gewoon heeeel veeel bomen onder de grond of zit er nog een vergelijkbaar element in als bij een cactusfarm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

DjThase schreef op zondag 23 januari 2011 @ 14:23:
[...]
Graag! Ben je nu op de server?? dan moet ik minecraft weer even downgraden, en dan wil ik dat wel ff zien!
Icyzer schreef op zondag 23 januari 2011 @ 14:35:
[...]

Wat doet een treefarm precies. Is dat gewoon heeeel veeel bomen onder de grond of zit er nog een vergelijkbaar element in als bij een cactusfarm?
Heel veel bomen bij elkaar inderdaad, en doe je dit onder de grond dan heb je geen last van onuitgenodigde gasten. Niet net zoals cactussen dus, die kun je automatisch oogsten, bomen niet.

[ Voor 40% gewijzigd door Toppertje op 23-01-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
als ik gewoon heel diep ga graven, kom ik dan vanzelf bijvoorbeeld iron of redstone tegen? Ik heb namelijk geen zin om me leven te wagen en al de caves gaan lopen exploren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

williewonka03 schreef op zondag 23 januari 2011 @ 16:11:
als ik gewoon heel diep ga graven, kom ik dan vanzelf bijvoorbeeld iron of redstone tegen? Ik heb namelijk geen zin om me leven te wagen en al de caves gaan lopen exploren.
caves exploren is wel de meest makkelijke methode om iron en redstone (en alle andere zut te vinden) je kan wel gaan stripminen, en dan kom je ze ook wel tegen, maar dat is veel, heel veel werk voor weinig resultaat (Tenzij je heel veel cobblestone nodig hebt :P )

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Mijn huidige Tree farm die maar niet wil groeien: Afbeeldingslocatie: http://img600.imageshack.us/img600/456/undergroundtreefarm.jpg

Weet iemand hoe het beter/sneller kan??

Ik zag trouwens net in de blog van notch dat de minecraft launcher is aangepast..? Ik heb nog gewoon dezelfde als altijd.

[ Voor 39% gewijzigd door Toppertje op 23-01-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:19
Bezulba schreef op zondag 23 januari 2011 @ 16:16:
caves exploren is wel de meest makkelijke methode om iron en redstone (en alle andere zut te vinden) je kan wel gaan stripminen, en dan kom je ze ook wel tegen, maar dat is veel, heel veel werk voor weinig resultaat (Tenzij je heel veel cobblestone nodig hebt :P )
Stripminen is een stuk sneller naar mijn mening. Ik raak altijd verdwaald in grotten en als je wegwijzers neer gaat zetten, ben je daar veel tijd mee kwijt.

Edit: Daarnaast zijn grotten gevaarlijker i.v.m. mobs

Edit 2: Dus williwonka, gewoon naar beneden graven tot de bedrock en in de paar lagen boven de bedrock stripminen.

[ Voor 14% gewijzigd door Joep op 23-01-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielG
  • Laatst online: 08-09 15:36

DanielG

i = 0x5f3759df - (i>>1); ☠₧ℳ🀪❣

Toppertje schreef op zondag 23 januari 2011 @ 16:40:
Mijn huidige Tree farm die maar niet wil groeien
Weet iemand hoe het beter/sneller kan??
Met bone meal kan je planten snel laten groeien. Zie de minecraft wiki

http://xyproblem.info/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

Toppertje schreef op zondag 23 januari 2011 @ 16:40:

Ik zag trouwens net in de blog van notch dat de minecraft launcher is aangepast..? Ik heb nog gewoon dezelfde als altijd.
Notch heeft slechts gepost hoe het er tot nu toe in zijn code eruit ziet. Zoals je aan de lorem ipsum kan zien is dat nog niet daadwerkelijk af en live. Dus klopt dat je hem nog niet hebt :).

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
Joep schreef op zondag 23 januari 2011 @ 16:54:
[...]

Stripminen is een stuk sneller naar mijn mening. Ik raak altijd verdwaald in grotten en als je wegwijzers neer gaat zetten, ben je daar veel tijd mee kwijt.

Edit: Daarnaast zijn grotten gevaarlijker i.v.m. mobs

Edit 2: Dus williwonka, gewoon naar beneden graven tot de bedrock en in de paar lagen boven de bedrock stripminen.
dat was ook mijn gedachte. maar wat is de bedrock?
Pagina: 1 ... 53 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/310759">DM</a> aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!
---
Bouwrechten kan men niet meer ingame aanvragen, dat gaat allemaal via de website <a href=http://beta.tweakcraft.net/rights target="_blank">beta.tweakcraft.net</a> ---