IStealYourGun schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:36:
Wat is dat nu voor onzin? Ga jij nooit eens naar een film festival of neem jij nooit eens verlof?
Is niets alsof hij die 10 mil puur in zijn zak steekt. Hij heeft ondertussen ook al mensen aangenomen en die werken ook niet gratis.
Die vergelijking gaat natuurlijk meteen mank op "eens"
Als het eens af en toe zo was, prima.
Weekje verlof, geen probleem.
Tijdens werktijden aankondigen dat het hele team uren op oude consoles zit te spelen, dat je met zijn allen uren lang live streams gaat kijken, weet ik het. Luiheid ten top. Er zijn mensen ook mensen, die werken voor hun geld.
Updates lang uitstellen, dan in 2 dagen in elkaar flansen, de meest banale dingen niet testen, willekeurige features in het proces kapot maken, 3 nieuwe updates pushen, plugin makers en server admins tot waanzin drijven. Dat is de huidige werkstijl.
Inzien dat mensen klagen, reageren met een veranderde release methode (nightly builds) en dus in feite het update proces vertragen door gefaseerd de gebruikers de fouten er uit te laten halen in plaats van het zelf gewoon te doen.
Mwaha, 10 euro betaald en denkt hem nu ter verantwoording te kunnen roepen. Vrij arrogant en vooral naief.
Mwaha, forum acocunt gemaakt en denkt mij nu te kunnen veroordelen zonder beargumentatie. Vrij kinderachtig en onintelligent.
Jij hebt betaald voor wat er toen mogelijk was. Niet meer, niet minder. Tenzij jij hem dagelijks geld toestuurt. Heb jij geen recht om te zeuren of er wel of geen updates komen.
Daarnaast zit hij "pas" aan de 9.8 miljoen. ()
Met bijna 800k sales a 10 euro en bijna 200k sales a 15 euro, zal hij er al overheen zitten.
Daarnaast, ik hoef niets te kopen om constateringen te maken, jij zou echter beter mogen lezen zodat je inziet dat de huidige staat van het spel voor mij prima is. Maar dat dat de instelling van Notch niet goed maakt.
[
Voor 16% gewijzigd door
Verwijderd op 09-01-2011 16:21
]