[PC] Minecraft Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 57 Laatste
Acties:
  • 403.462 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Mattie112 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:57:
En dat van die shift dat is echt een MUST HAVE als je hoog in de lucht bezig bent. Pft ben wel 100x van mn toren af gevallen:p
Voordat ik dat wist ben ik ook wel een aantal keer naar beneden gevallen ja :P

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 14:59
Als ik wil connecten naar de Tweakcraft server krijg ik een SocketException: enig idee wat ik hieraan kan doen?
Internal exception: java.net.SocketException: Connection reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
Hehe heb het ook dat ik alles recht moet hebben.
En dan ben je net zo lekker bezig en dan zit er toevallig net een diamond laagje in ofzo die je dan niet weer kan laten liggen.
Ben nu bezig met een grote ondergrondse waterslide en een golden gate bridge.(maar helaas is die laatste nu al aardig aan het falen.

Merk wel dat het een verdomd verslavend spel is.hehe.

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
@ Atmosfeer: Check op youtube eens de minecraft filmpjes van davidr64yt, daar zul je heel veel tips uit halen. Print ook eens de recipe list uit van de minecraft wiki :)

@Buzz
Over die error word in de afgelopen pagina's gesproken. Je vindt ook info op het tweakcraft forum

[ Voor 16% gewijzigd door daPet op 25-10-2010 19:46 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Eindelijk is Citadel weer uitgebreid. Een Watermolen & Een Houtzagerij =)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Over Kokiri Village gesproken: Grootste deel van de inrichting heb ik niet gedaan, ik ben meer van de omgeving in elkaar prutsen. De speler Ealjebij (is niet lid van Tweakers, wel regelmatige bezoeker) heeft het meeste gedaan (is ook een grotere fan van OoT dan ik, ;D). Het pad ernaartoe heb ik wel gedaan. Ik zal nog even een bordje bij Lake Cookie Monster (een eerder project van ons) neerzetten dat je naar links moet ipv rechts - rechts kom je bij plottest 2 uit idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Waar vinden jullie nu eigenlijk de meeste rescources? Zelf merk ik dat als je aan het minen bent en een hoop met dirt tegenkomt dat de hele boel uitgraven best lonend kan zijn.

(had in desbetreffende ruimte ook al 2xcoal en 1xiron)
Afbeeldingslocatie: http://img827.imageshack.us/img827/930/minecraftmine.png

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 20:31
Ik probeer altijd caves te vinden, bespaart heel wat graafwerk. Bovendien is het veel leuker vanwege de spanning, maar daarom ook wel wat gevaarlijker. Het is vooral oppassen voor skeletons en creepers, de rest maakt niet zoveel uit. Skeletons kunnen je namelijk vanuit het donker beschieten (als jij ze nog niet kan zien), en creepers maken helemaal geen geluid. Zombies en spinnen hoor je al van verre aankomen, en slimes zijn gewoon erg grappig.

Ga gewoon met veel armor + wapens + een hele berg fakkels naar beneden als ik eenmaal een grote cave gevonden heb. Moet wel eerlijk zeggen dat ik niet altijd alles verken, ben nu in mijn 2e wereld een grot tegengekomen die ergens een stuk heeft waar wel 8 gangen op uitkomen, en die gangen splitsen ook weer alle kanten op. Ben daar al 5 keer dood gegaan of zo, en heb nu maar besloten om dat deel maar helemaal af te sluiten (met sand blocks dan, zodat ik eventueel nog wel terug kan als ik dat wil). Maar voorlopig vind ik het daar veels te gevaarlijk, je wordt overspoeld door monsters (op normal al, ik wil niet weten hoe het op hard zal zijn)

Grotten zijn verder zeer effectief qua resources, heb uit de bovenstaande grot alle iron kunnen halen die ik nodig had voor de spoorlijn van de spawn naar mijn huisje toe (en die is aardig lang), en dan was ik nog maar op de helft van de hoeveelheid iron die er te vinden was (en in het deel dat ik afgesloten heb ligt waarschijnlijk nog een hele lading :) )

Ohja en nog een tip voor mensen die ook op deze manier te werk gaan, ik ben er achter gekomen dat een grot soms gewoon verder gaat achter zo'n hoop met gravel, dus die graaf ik altijd voor een deel weg totdat ik haast zeker weet dat er niks achter zit.

[ Voor 10% gewijzigd door Tower410 op 25-10-2010 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:42

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Als ik naar de screen van Hydra's viewer te zien zijn er overal wel resources. Ik hanteerde dezelfde methode (naar bestaande caves zoeken), maar heb daarbij nog nooit diamond gevonden. Volgens mij is het het handigst als je gewoon een gat graaft helemaal naar de bedrock, en vanaf daar een gigantisch gedeelte uithakt. Dan vind je denk ik veel meer dan die toevallige aders die je in caves tegenkomt.

Dit is natuurlijk wel pas van toepassing als je wat meer powertools tot je beschikking hebt (met een stenen houweel duurt het denk ik vrij lang om een groot gebied uit te hakken :))

.edit: goddomme heeft er net iemand voor me gevoucht (thanks gunther!), wil ik opnieuw inloggen is minecraft.net down :(

[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 25-10-2010 23:15 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-04 18:39
Ik zag een kleine spleet in de rotsen dus ik dacht even kijken wat dat naartoe gaat.
Afbeeldingslocatie: http://www.spacy.me/forum/geheim.png

:o Met vallende biggen! Dit hele gebied is volledig omringt door enorm steile rotsen. tot dusver heb ik maar 1 plek ondekt waar je een beetje veilig kan afdalen.
Afbeeldingslocatie: http://www.spacy.me/forum/vallei.png

Werken aan een serre die hangt boven een vallei
Afbeeldingslocatie: http://www.spacy.me/forum/hoog.png

Met wolkenvloerbedekking :+
Afbeeldingslocatie: http://www.spacy.me/forum/cloud.png

Textures oa van Painterly pack maar ook andere packs. Ik vind dit hout persoonlijk erg mooi omdat het een hele warme sfeer geeft.
Afbeeldingslocatie: http://www.spacy.me/forum/boom.png

Afbeeldingslocatie: http://www.spacy.me/forum/hut.png

[ Voor 9% gewijzigd door Atmosfeer op 26-10-2010 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Welke texturepack gebruik jij?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Kijk eens in zijn post. Painterly en verschillende anderen door elkaar.

maarja, Painterly FTW.

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:05

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Tower410 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:56:
Ik probeer altijd caves te vinden, bespaart heel wat graafwerk. Bovendien is het veel leuker vanwege de spanning, maar daarom ook wel wat gevaarlijker. Het is vooral oppassen voor skeletons en creepers, de rest maakt niet zoveel uit. Skeletons kunnen je namelijk vanuit het donker beschieten (als jij ze nog niet kan zien), en creepers maken helemaal geen geluid. Zombies en spinnen hoor je al van verre aankomen, en slimes zijn gewoon erg grappig.
Het onbekend is het leukste wat er is in Minecraft vindt ik, Ik bereid me eerst helemaal voor als ik een grote diepe cave heb gevonden (x-ray tool) :+ Full diamond armour, diamond zwaard heeel veel pijlen en bogen en dan als rambo de cave induiken 8) en ja Skeletons zijn wel het meeste iritante die zijn soms in groeps verband, en daar redt je het niet tegen...

Mijn volgende wereld wordt een zombie farm, experimenteren op zombies :9~ >:)

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Decennia schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 03:14:
[...]

Kijk eens in zijn post. Painterly en verschillende anderen door elkaar.
8)7 Die alinea was me niet opgevallen tussen de plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Wat ik eigenlijk mis is een fakkel die je vast kunt houden.

Oh en een mijn lift!

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:45
roy-t schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:34:

Oh en een mijn lift!
Lift is goed te maken hoor. Met water en een boot. Je kan liften maken die onder en of boven wachten of die steeds op en neer gaat.

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
Ik heb een ladder in een 1 blok brede schacht naar beneden toe, als je daarin gaat staan schuif je met een aardige snelheid naar beneden, als een soort lift dus.

Een fakkel die je kan dragen zou inderdaad wel enorm handig zijn, en denk ik ook de sfeer kunnen vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:25
Liften zijn al eens aangevraagd, in de vorm van een Hydraulische Lift. Welke met redstone kan worden geactiveerd (Aan = Omhoog, Uit = Naar beneden). Deze zou zowel spelers, als treintjes als dieren omhoog/laag kunnen brengen.

Simpele hotelschakelaar met een knop boven en beneden, en je kan altijd op en neer :D .

Moet wel even toevoegen, de reactie die hij gaf op het MC forum was iets in de trend van:
"I'll look into it, I really like the concept. I've written it down on my idea list, so you might see more of this!"

Edit: Ik vraag mij wel af hoe hoog deze gaat dan..

[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 26-10-2010 09:10 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:27
Atmosfeer schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:48:
Ik heb een ladder in een 1 blok brede schacht naar beneden toe, als je daarin gaat staan schuif je met een aardige snelheid naar beneden, als een soort lift dus.

Een fakkel die je kan dragen zou inderdaad wel enorm handig zijn, en denk ik ook de sfeer kunnen vergroten.
In multiplayer heb ik gewoon een schacht van 2 x 1. Op 1 muur een ladder, de andere 1x1 schacht is leeg voor speedy downward travel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik zou graag dit soort natuurlijke grotten zien in het spel: http://250kb.de/u/101025/j/OYi6usoq3FEW.jpg
Deze is gemaakt met explosieven, vandaar de grillige vorm, maar ik vind het prachtig! Stel je voor dat je daar tijdens het graven eens op zou stuiten en dan met een dungeon erbij :D
En de mogelijkheid om schatten te vinden in de vorm van gouden/diamanten voorwerpen of iets dergelijks zou me trouwens ook wel leuk lijken. Je zou die dan kunnen gebruiken voor resources (10 stuks per voorwerp) of gewoon om uit te stallen in een soort van schatkamer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Zie het al voor me.. grote maya tempel met berg schatten er omheen. Nu alleen nog een Indiana Jones skin en een zweep.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Het werd al een keer eerder gezegd, maar de mod X-Ray geeft je een heel goed inzicht in de grotten die er onder de grond zitten en waar de benodigde blokken coal/iron/gold/diamond/redstone liggen.

Als je al een tijdje in een wereld hebt rond gelopen en al een stuk hebt zitten mijnen is het echt grappig als je ziet wat voor een gangen er allemaal om je heen kunnen zitten zonder dat je het zelf in de gaten hebt.
Zelf gebruik ik het niet om echt te zoeken naar specifieke grondstoffen, maar het is wel leuk om nieuwe grotten te vinden.

@Danger: heb je ergens een youtube filmpje waarin dat concept uitgelegd wordt? Het is namelijk een heel goed idee om snel grondstoffen kwijt te kunnen.

[ Voor 11% gewijzigd door Andiaen op 26-10-2010 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Leo1010 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:18:
Zie het al voor me.. grote maya tempel met berg schatten er omheen. Nu alleen nog een Indiana Jones skin en een zweep.
Haha, inderdaad! :) Een beetje meer Tomb Raider elementen erbij en je hebt een perfect spel :p

[ Voor 55% gewijzigd door SToRM666 op 26-10-2010 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Andiaen schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:19:
Het werd al een keer eerder gezegd, maar de mod X-Ray geeft je een heel goed inzicht in de grotten die er onder de grond zitten en waar de benodigde blokken coal/iron/gold/diamond/redstone liggen.

Als je al een tijdje in een wereld hebt rond gelopen en al een stuk hebt zitten mijnen is het echt grappig als je ziet wat voor een gangen er allemaal om je heen kunnen zitten zonder dat je het zelf in de gaten hebt.
Zelf gebruik ik het niet om echt te zoeken naar specifieke grondstoffen, maar het is wel leuk om nieuwe grotten te vinden.

@Danger: heb je ergens een youtube filmpje waarin dat concept uitgelegd wordt? Het is namelijk een heel goed idee om snel grondstoffen kwijt te kunnen.
Nope, heb dit ~2 maanden terug op het MC forum gelezen. Notch heeft zelf gereageerd op het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
Deels dus het Painterly pack maar ook deze:

http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=38865

http://www.retributiongames.com/quandary/ > 12 Verschillende sets om de seisoenen te matchen en je kan ze automatisch laten opvolgen zodat je echt een jaar aan je voorbij ziet gaan.

De blokjes vind ik zelf matig maar de items en wapens zijn erg mooi! Elk wapen in een zeldzamer materiaal ziet er toffer uit in plaats van dat het gewoon een andere kleur heeft zoals in veel packs.

Edit:

Nee wacht ik weet niet waar deze wapens vandaan komen :o
Ik heb al teveel packs gemixt. In ieder geval is dit een screenshots van de mooie items die ik bedoelde

Afbeeldingslocatie: http://www.spacy.me/forum/items.png
Afbeeldingslocatie: http://www.spacy.me/forum/items.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Atmosfeer op 26-10-2010 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
Wat doen jullie eigenlijk met grondstoffen? Na een beetje minen is mijn inventory al heel snel gewoon vol, meestal gooi ik alle shit in de lava om het te verbranden, wat doen jullie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik maak kisten waar ik het meeste in bewaar. Ik heb nu bijvoorbeeld al een dubbele kist vol met cobblestone, maar dat ga ik in de toekomst wel kunnen gebruiken :)

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 26-10-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 20:19
Ik graaf een (diep) gat en pleur alles daarin :)

soort grote 'prullenbak' :p

(of lava werkt ook goed :p)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
Kan je niet bouwen met kisten? Nooit geprobeert. Ik heb wel eens gezien dat er een glitch bestaat waardoor je 4 chests aan elkaar kan koppelen, alleen krijg je dan 3 chests die wel alle items delen en 1 chests die opzichzelf staat. Ze hebben echter alle 4 wel vier keer zoveel ruimte dacht ik. Volgens mij moet je iets met water doen voor deze glitch....Ik kan het filmpje niet meer vinden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Totdat er echte liften bestaan is dit een heel mooie optie :)

Kan je zo hoog bouwen als je wilt,

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 26-10-2010 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Zsub schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:01:
Wat doen jullie eigenlijk met grondstoffen? Na een beetje minen is mijn inventory al heel snel gewoon vol, meestal gooi ik alle shit in de lava om het te verbranden, wat doen jullie? :)
Ik heb een heel storage systeem.. met aan het einde een grote lava wall als overflow :P

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:36
De server is in deep need van een reboot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Apart kamertje voor opslag, de muur bestaat feitelijk uit kisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Wat een geweldig spel. Ben sinds gisteren begonnen (singleplayer). Hoe simpel, doch leuk en verslavend een spel kan zijn, echt schitterend.
Die tutorial vid om de eerste nacht door te komen was is toch wel heel handig als je niet weet waar je in terecht komt ;)

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Kun je chests, ovens en workbenches en whatnot eigenlijk orienteren bij het plaatsen? Soms plaats ik 2 furnices naast elkaar maar dan wijst de ene de andere kant op dan de andere :/

.edit: ah, dat komt omdat omdat je de ene natuurlijk tegen de andere aanbouwt, waardoor die andere beschouwd wordt als muur
Furnaces will generally face towards walls when placed with two blocks next to it. To prevent this, pack in the third side with a disposable material such as Dirt, place the furnace, and remove the dirt.

[ Voor 48% gewijzigd door .oisyn op 26-10-2010 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 08:44

Austin

Uit een boek

Mar.tin schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:49:
De server is in deep need van een reboot..
Inderdaad Lag is nu zo erg dat de wereld niet meer geladen wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
roy-t schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 08:34:
Dit mis ik ook. Zo kan je ook veel makkelijker door grotten lopen en ook als een defensieve wapen gebruiken tegen creepers.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
Austin schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:58:
[...]

Inderdaad Lag is nu zo erg dat de wereld niet meer geladen wordt
Vreselijk :P, denk dat de servert een virusscan aan het doen is ofzo xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znisses
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-02-2023
.oisyn schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:57:
Kun je chests, ovens en workbenches en whatnot eigenlijk orienteren bij het plaatsen? Soms plaats ik 2 furnices naast elkaar maar dan wijst de ene de andere kant op dan de andere :/

.edit: ah, dat komt omdat omdat je de ene natuurlijk tegen de andere aanbouwt, waardoor die andere beschouwd wordt als muur

[...]
Ovens zijn naar je toe georienteerd als het goed is (bij plaatsen) althans zo heb ik een keer een torentje gemaakt, om te kijken hoe dat werkt. Trappen letten wel op muren voor orientatie maar ovens dacht ik niet?

Just another cog in the murdermachine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Is er ook een schema oid wanneer nieuwe renders gemaakt worden? De laatste is alweer een paar weken oud, en de render die op tweakcraft.net/map staat is ook alweer een week+ oud :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
Leo1010 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:09:
Waar vinden jullie nu eigenlijk de meeste rescources? Zelf merk ik dat als je aan het minen bent en een hoop met dirt tegenkomt dat de hele boel uitgraven best lonend kan zijn.

(had in desbetreffende ruimte ook al 2xcoal en 1xiron)
[afbeelding]
Ik graaf dirt en gravel bijna altijd helemaal af/uit, ik geloof niet dat ik er ooit geen resources gevonden heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
Is de server gecrashed, of is Grumm wakkergeworden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Misschien is Grumm wel op de server gecrashed >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
@zsub, meeste resources vind ik bij de "natuurlijke" mijnen. Zoek in je wereld naar grotten die door het spel gegenereerd zijn, deze leveren meestal leuke spullen op.

@Danger, bedankt voor het filmpje! Dat gaat me heel veel tijd besparen om naar boven te lopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 08:44

Austin

Uit een boek

D4NG3R schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:20:
Misschien is Grumm wel op de server gecrashed >:) .
Dat zal het zijn ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znisses
  • Laatst online: 19-02-2023
D4NG3R schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:34:
Totdat er echte liften bestaan is dit een heel mooie optie :)
...
Kan je zo hoog bouwen als je wilt,
Lijkt dat die lift niet heel erg ver kan aangezien je bij het omhoog gaan als onderwater staat. Met andere woorden als je te ver gaat verzuip je toch? Maar dit ga ik zeker gebruiken _/-\o_

Just another cog in the murdermachine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 20:19
"gelukkig" kan je (nog) niet dood in MP dus daar is het wel bruikbaar :p

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb die lift net even gemaakt en het werkt prima, je klimt met je boot tegen de waterval op en komt niet onderwater. Je kunt nog aardig wat verbeteren aan dit voorbeeld.

Afbeeldingslocatie: http://erwinvandenbos.nl/downloads/mc_lift.png
Afbeeldingslocatie: http://erwinvandenbos.nl/downloads/mc_lift2.png
Afbeeldingslocatie: http://erwinvandenbos.nl/downloads/mc_lift3.png
Mijn nieuwe optrekje kan overigens wel een lift gebruiken ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Wow nice man! Zover ben ik nog lang niet, heb net mijn eerste nacht overleeft :P Daar zit ook een hoop tijd in denk ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx, ik heb een eindje verder op nog 6 torens staan die aan elkaar zitten doormiddel van bruggen. Tevens is er ondergronds een dubbele spoorweg tussen alle torens.

Afbeeldingslocatie: http://erwinvandenbos.nl/downloads/mctowergroup.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:14
Ben nu Video aan het uploaden over mijn TNT cannon.

[ Voor 85% gewijzigd door SideSplitter op 26-10-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Wat een lelijke texture skin IMHO :X .

Ikzelf gebruik deze:
http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=21302

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
Die vind ik juist lelijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Ik vind de orginele textures in high-res nog het mooiste, dat brengt deze nog het beste weer vind ik :) . Ben niet zo weg van texture packs die het spel er echt heel anders uit laten zien :9 .

Je video werkte btw al. (Hoe kon ik and die textures zien?)

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 26-10-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
Ik over het algemeen ook, maar deze vind ik toch net iets mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
http://www.youtube.com/watch?v=4iV0heQi-68
Dit is Mijn TNT-Kanon.

[ Voor 14% gewijzigd door SideSplitter op 26-10-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 12:08
YopY schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:38:
Over Kokiri Village gesproken: Grootste deel van de inrichting heb ik niet gedaan, ik ben meer van de omgeving in elkaar prutsen. De speler Ealjebij (is niet lid van Tweakers, wel regelmatige bezoeker) heeft het meeste gedaan (is ook een grotere fan van OoT dan ik, ;D). Het pad ernaartoe heb ik wel gedaan. Ik zal nog even een bordje bij Lake Cookie Monster (een eerder project van ons) neerzetten dat je naar links moet ipv rechts - rechts kom je bij plottest 2 uit idd.
Jaa, ik heb het gevonden! Ziet er echt briljant uit :D. Keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Struikrover schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:08:
[...]

Jaa, ik heb het gevonden! Ziet er echt briljant uit :D. Keep up the good work!
Waar kunnen we dat vinden? :P I'm a newbie he ;)
Ik neem aan op de GoT-server vermeld in de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Doe /warp Park2.
Ga dan naar rechts en ergens moet je na de spinnen put over het houten vlonder (als ik het goed heb). Dan dat hele pokke eind doorlopen en uiteindelijk door een tunnel. Na die tunnel ben je er bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Arunia schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 14:40:
Doe /warp Park2.
Ga dan naar rechts en ergens moet je na de spinnen put over het houten vlonder (als ik het goed heb). Dan dat hele pokke eind doorlopen en uiteindelijk door een tunnel. Na die tunnel ben je er bijna.
Cool thanks! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

D4NG3R schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 13:43:
Ik vind de orginele textures in high-res nog het mooiste, dat brengt deze nog het beste weer vind ik :)
Zoals deze:
Afbeeldingslocatie: http://liambrocklehurst.com/uploader/files/1/minecraft-brocklehursthirespack_screen2.jpg
(klik image voor forumtopic)
Ben niet zo weg van texture packs die het spel er echt heel anders uit laten zien
Eens. Zeker op multiplayer servers waar je creaties maakt wil je wel dat het eruit ziet zoals bedoeld. Dan is het niet handig als iedereen totaal verschillende packs gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
Oeh, die High-res textureset ziet er erg goed uit! En inderdaad hou je daarmee min of meer de originele look.

Iets heel anders: ik vond Minecraft Overviewer als Google-maps achtige viewer voor werelden, het lijkt alsof die ook op de TC server draait, maar is het niet mogelijk de warps als markers toe te voegen? :) Dan is makkelijker te zien waar alle warps heengaan :)

[ Voor 54% gewijzigd door Zsub op 26-10-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kooka
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 19:01
In dit topic zie ik allerlei server commando's voorbij komen zoals /warp en dergelijke. Hoe voer je die eigenlijk in in Minecraft? Kun je op de een of andere manier een console oproepen? Ik ben al een paar keer op ' visite' geweest in de Tweakers server, maar kan de commando's niet invoeren.
Ik draai Minecraft overigens op Ubuntu Maverick, misschien ligt het daaraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
Zsub schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:08:
Oeh, die High-res textureset ziet er erg goed uit! En inderdaad hou je daarmee min of meer de originele look.

Iets heel anders: ik vond Minecraft Overviewer als Google-maps achtige viewer voor werelden, het lijkt alsof die ook op de TC server draait, maar is het niet mogelijk de warps als markers toe te voegen? :) Dan is makkelijker te zien waar alle warps heengaan :)
Dan vind je deze vast ook mooi. Ik vind hem erg gaaf iig, Kan hem alleen niet draaien omdat mijn laptop dan ontploft. :9 Ik vind dit eigenlijk een van de weinige mooie HD texture packs. Maar niet perse om te gebruiken. De pixelart is gewoon een sterk punt van minecraft.

Afbeeldingslocatie: http://img403.imageshack.us/img403/5959/screen01e.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img221.imageshack.us/img221/5046/blocks01.jpg

http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=61589

[ Voor 14% gewijzigd door Atmosfeer op 26-10-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Wtf? Het is maar wat je mooi vind...
kooka schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:43:
In dit topic zie ik allerlei server commando's voorbij komen zoals /warp en dergelijke. Hoe voer je die eigenlijk in in Minecraft? Kun je op de een of andere manier een console oproepen? Ik ben al een paar keer op ' visite' geweest in de Tweakers server, maar kan de commando's niet invoeren.
Ik draai Minecraft overigens op Ubuntu Maverick, misschien ligt het daaraan?
In de server op T of Y drukken en dan typen /warp *Warpnaam hier* het is gewoon een chat command :) .

[ Voor 89% gewijzigd door D4NG3R op 26-10-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 02:04
Voor sommige commando's heb je meer rechten nodig, maar door tekst te typen kun je commando's invoeren. Dit doe je door de letter "T" in te drukken. Ik meen als je het woord help intypt dat je een lijst van alle commando's krijgt.

offtopic:
beetje laat :P

[ Voor 5% gewijzigd door P-Storm op 26-10-2010 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
Punt is dat het op een gegeven moment een hele rare mix is tussen extreem realisme en wereld opgebouwd uit kubussen. Plus dat een blok opzichzelf geen diepte kan hebben. Vooral bij die extreem realistische textures ga je je ergeren aan het ontbreken van diepte in bv de voegen tussen bakstenen of de scheuren in boomschors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
Towerbridge

Towerbridge op de warp towerbridge is de voltooiing nabij!

Komt allen eens een blik werpen hierop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
_/-\o_ respect! _/-\o_

Ziet er geweldig uit!! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Atmosfeer schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:49:
Punt is dat het op een gegeven moment een hele rare mix is tussen extreem realisme en wereld opgebouwd uit kubussen. Plus dat een blok opzichzelf geen diepte kan hebben. Vooral bij die extreem realistische textures ga je je ergeren aan het ontbreken van diepte in bv de voegen tussen bakstenen of de scheuren in boomschors.
Idd, daarom gebruik ikzelf deze:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/775941/brownbloomcraft_preview.jpg
Lijken sterk op de orginele textures, maar zijn wel wat mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Atmosfeer schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:49:
Vooral bij die extreem realistische textures ga je je ergeren aan het ontbreken van diepte in bv de voegen tussen bakstenen of de scheuren in boomschors.
Dat niet zozeer. Wel aan het feit dat dingen gewoon niet rond zijn, wat je met pixelated graphics gewoon beter accepteert.
D4NG3R schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:09:
[...]

Idd, daarom gebruik ikzelf deze:
[afbeelding]
Lijken sterk op de orginele textures, maar zijn wel wat mooier.
Wat ik daar weer jammer aan vind is dat cobblestone ineens een brick-structuur krijgt.

[ Voor 33% gewijzigd door .oisyn op 26-10-2010 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
Persoonlijk heb ik zelf ook een brick texture voor coblestone. Ik vind dat gewoon een stuk mooier dan die random keien die op elkaar liggen. Met klei kan je ook mooie bakstenen bouwen maar die zijn gewoon te zeldzaam, zeker als je al je tijd onder de grond doorbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 12:37

Erikie

www.erikie.nl

staat er eindelijk een 10tje op paypal, kan ik t niet meer bestellen!! t was toch www.mineraft.org ?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:26
Erikie schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:38:
staat er eindelijk een 10tje op paypal, kan ik t niet meer bestellen!! t was toch www.mineraft.org ?
www.minecraft.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Atmosfeer schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:28:
Persoonlijk heb ik zelf ook een brick texture voor coblestone. Ik vind dat gewoon een stuk mooier dan die random keien die op elkaar liggen.
Da's wel waar, maar het punt is dat als jij iets bouwt op de tweakers server in cobblestone dat het er voor de meeste mensen er gewoon niet uitziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
.oisyn schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 16:49:
[...]

Da's wel waar, maar het punt is dat als jij iets bouwt op de tweakers server in cobblestone dat het er voor de meeste mensen er gewoon niet uitziet ;)
Das waar, maar ik ben nog niet aan online bouwen begonnen. Iemand moet namelijk nog voor mij vouchen (*hint*hint* :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
Wow, nice hoor. Nog niet bijster veel gezien, maar ben even kort door Kokiri en Park gewandeld. Chapeau voor wat er al gemaakt is zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 12:37

Erikie

www.erikie.nl

da;s stom :)

anyway, hoe kan ik nu op de tweakers.net server bouwen?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Nieuwe screenshots 'leaked', schijnt even gepost te zijn en toen weer weggehaald, hele discussie over een trol oid.rechts in het hoekje. Je ziet ook een ghast vuur spugen. Beoordeel zelf :)

Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2h6t0nt.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2n9ezp1.jpg

Hier de discussie gaande:
http://www.minecraftforum...p?f=1016&t=65960&start=30

[ Voor 7% gewijzigd door Paniohitus op 26-10-2010 21:35 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Preddie schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:34:
Nieuwe screenshots 'leaked', schijnt even gepost te zijn en toen weer weggehaald, hele discussie over een trol oid.rechts in het hoekje. Je ziet ook een ghast vuur spugen. Beoordeel zelf :)

Hier de discussie gaande:
http://www.minecraftforum...p?f=1016&t=65960&start=30
http://twitter.com/#!/notch/status/28820027856

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Klopt, met deze tweet van biomes:

rainforest-temperate
rainforest
seasonal-forest
forest
savanna
shrubland
taiga
desert
grass-desert
ice-desert
tundra

[ Voor 10% gewijzigd door Paniohitus op 26-10-2010 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Preddie schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:59:
[...]

Klopt, met deze tweet van biomes:

rainforest-temperate
rainforest
seasonal-forest
forest
savanna
shrubland
taiga
desert
grass-desert
ice-desert
tundra
En dat is?

Ik voel me weer 10 jaar oud als ik met de TNT aan het spelen ben, aansteken en hard weg rennen en vooral als het niet lukt met aansteken haha, kisten vol TNT arme mobs >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
Awwww, ik probeer samen te spelen op mijn eigen server maar dat gaat zo slecht. Hij draait alle spellen probleemloos (TF2, CS:S) maar dit lukt niet :/, we krijgen de hele tijd een "end of stream" error.

Ook werkt bijvoorbeeld de oven niet, als je daar koper blokjes en kolen in stopt en je kijkt daarna nog een keer dan zijn ze weg grrrr.

De server heeft een E8400 en 2gb werkgeheugen (non eec) dat zou toch genoeg moeten zijn?

Edit\ Dit gaat dus over wifi thuis (802.11g, stabiele verbinding) met 2 tot 3 spelers.

[ Voor 9% gewijzigd door Maks op 26-10-2010 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Mijn creatie

Afbeeldingslocatie: http://oisyn.nl/pics/invaders.jpg

Afbeeldingslocatie: http://oisyn.nl/pics/invaders_location.jpg

Mijn volgende echt grote project wordt alle levels van de eerste episode van Wolfenstein 3D :). Op elkaar gebouwd, zodat je in de "lift" een trappetje omhoog hebt naar het volgende level.

[ Voor 41% gewijzigd door .oisyn op 27-10-2010 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
TerreurBV schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 22:20:
[...]

En dat is?

Ik voel me weer 10 jaar oud als ik met de TNT aan het spelen ben, aansteken en hard weg rennen en vooral als het niet lukt met aansteken haha, kisten vol TNT arme mobs >:)
Dat zijn dus landschappen die toegevoegd zullen worden binnenkort. Niet alles zal meer hetzelfde groene grasland met heuvels zijn maar je kan nu ook woestijnen hebben, toendra's etcetera. Ook binnen 1 map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 00:05:
Mijn creatie

[afbeelding]

[afbeelding]

Mijn volgende echt grote project wordt alle levels van de eerste episode van Wolfenstein 3D :). Op elkaar gebouwd, zodat je in de "lift" een trappetje omhoog hebt naar het volgende level.
Dat lijkt me wel wat. Ik ben een paar dagen geleden weer begonnen aan episode 1. Alleen jammer dat je geen hakenkruizen en posters van Adolf kunt plaatsen voor een meer authentische look :) De verschillende muurtypes kun je wel goed maken (houtplanken, cobble, baksteen, smooth), voor de blauwe muren misschien glas met daarachter water.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2010 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 01:52:
[...]

Dat lijkt me wel wat. Ik ben een paar dagen geleden weer begonnen aan episode 1. Alleen jammer dat je geen hakenkruizen en posters van Adolf kunt plaatsen voor een meer authentische look :) De verschillende muurtypes kun je wel goed maken (houtplanken, cobble, baksteen, smooth), voor de blauwe muren misschien glas met daarachter water.
Obs muur kan ook, en trouwens hakenkruizen willen ook best alleen of ze gewaardeerd worden en in verhouding passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/full/183297994.png?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1288156536&Signature=pRq2FDjMbNMfZfvtyuSqrX%2BZbpg%3D
http://twitpic.com/314pmy

Ik vraag me af hoe groot die verschillende gebieden gaan zijn, aangezien hier al 3 verschillende types te zien zijn.

[ Voor 143% gewijzigd door SToRM666 op 27-10-2010 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
SToRM666 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 06:58:
[afbeelding]

Ik vraag me af hoe groot die verschillende gebieden gaan zijn, aangezien hier al 3 verschillende types te zien zijn.
Waarschijnlijk heel groot, wat je hier ziet is iig een tests van Notch om te kijken of het werkt. Hij zei dat het sowieso nog weken gaat duren om een goede balans te krijgen in overgangen en grootte en het finetunen. (maar we zullen het wel al met de halloween-update kunnen gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Hmmm.... ik hoop niet dat het dan zo gaat worden dat als je bijvoorbeeld in een bosgebied zit en je wil glas maken je dan verplicht moet reizen (via de hel vanwege de afstand) om zand te halen in de woestijn :P
Maar zo te zien gaat dit niet het geval zijn, aangezien ik op de bovenstaande screen zand zie in groen gebied :)

[ Voor 48% gewijzigd door SToRM666 op 27-10-2010 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

SToRM666 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 06:58:
[afbeelding]

Afbeeldingslocatie: http://s3.amazonaws.com/twitpic/photos/large/183297994.png?AWSAccessKeyId=0ZRYP5X5F6FSMBCCSE82&Expires=1288163689&Signature=5za3vPEzj%2FbeGieC%2F2yQ2org06o%3D

Ik kreeg geen plaatje te zien, deze grens ziet er echt mooi uit! Dit is een grens tussen 'Taiga' en 'Forrest'. Voor degene die het nog niet weten, aanstaande zondag komt er een nieuwe update uit waar zogenaamde 'biomes' in voorkomen, ofwel verschillende landtypes.

http://twitpic.com/314pmy

[ Voor 14% gewijzigd door Paniohitus op 27-10-2010 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Atmosfeer schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 08:38:
[...]

Waarschijnlijk heel groot, wat je hier ziet is iig een tests van Notch om te kijken of het werkt. Hij zei dat het sowieso nog weken gaat duren om een goede balans te krijgen in overgangen en grootte en het finetunen. (maar we zullen het wel al met de halloween-update kunnen gebruiken)
Dit zou dus betekenen dat als we de nieuwe 'servermap' gebruiken en het fine-tunen moet nog eigenlijk gaan gebeuren daarna... vul zelf maar aan, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb de link er even onder gezet ;)

Ik denk dat ik ondanks de update voorlopig toch nog met mijn huidige map verder ga spelen, aangezien ik nog veel wil doen met mijn huidige huis en omgeving. Ik heb trouwens ondertussen al een paar dagen niet meer gespeeld en vandaag zal het er ook niet van komen :(

[ Voor 96% gewijzigd door SToRM666 op 27-10-2010 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
Misschien kan je je huidige map gewoon gebruiken met de nieuwe updates?
Ik denk dat bestaande stukken gelijk zullen blijven, maar nieuwe niet verkende gebieden zullen mogelijk wel rekening houden met de nieuwe biomes instellingen.

De Hell dimensie (1 stap vooruit = 10 stappen in de "echte" wereld) zou hier goed op in spelen, mijn inziens.

@.oisyn: ik moest even lachen toen ik het zag, krijg weer een retro kriebel over me heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
Ik begin het nut te zien van grote slotgrachten om een huis... Gisteravond stond er ineens een creeper binnen. Dan is het snel afgelopen met je inrichting, kan ik je vertellen :P

Ik ga maar eens op zoek naar lava om een slotgracht te graven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Zsub schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:26:
Ik begin het nut te zien van grote slotgrachten om een huis... Gisteravond stond er ineens een creeper binnen. Dan is het snel afgelopen met je inrichting, kan ik je vertellen :P

Ik ga maar eens op zoek naar lava om een slotgracht te graven.
Weet je wat k*t is? Als je een mobtrap ofzo bouwt.. En dat er dan een creeper langs komt :')..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
Uhhuh, klinkt ook echt fijn inderdaad :)

Ik wil nog een stelletje mobtraps aanleggen trouwens... Ik wil wat blackpowder hebben om TNT te maken. Op YouTube vind ik er een paar die 10k of zelfs 11.5k drops/uur halen, maar die zijn niet te bouwen voor mij in mijn eentje.

Wat voor ervaring hebben jullie met wat voor mobtraps? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Mijne haalt ~900 tot ~1000 drops per uur. Maar hij is maar 10x20 groot. En drop eigenlijk alleen als ik in de buurt ben. (als ik weg loop krijg ik nog maar zo'n 100 drops P/U)

Ik ben bezig om nu een 50x50x10 vak uit te hakken bovengronds. Hier mijn val in te bouwen, en dan een dak erop te zetten. Alleen in het midden 1 torch met gras en planten er omheen zodat daar friendly mobs spawnen. Maar verder alles donker voor enemy mobs.

Ik hoop dat je straks die ghast's ook kan trappen op een bepaalde manier, want dan ga ik echt een basis bouwen in die hell wereld :7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
Notch is een man (van wat ik hoor) die heel secuur te werk gaat. Hij zorgt er echt wel voor dat alles goed gebalanceerd is. Ik denk niet dat je naar een woestijn hoeft te reizen om glas te halen bijvoorbeeld. En vergeet niet, met Hell kan je overal veel sneller komen aangezien de ratio 1:16 is. dus 1 blokje in Hell lopen is 16 blokjes in de normale wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 09:40:
...
Ik hoop dat je straks die ghast's ook kan trappen op een bepaalde manier, want dan ga ik echt een basis bouwen in die hell wereld :7 .
Is er al bekend wat die ghast dropt ? (Kan zijn dat ik er hopeloos overgelezen heb)
Pagina: 1 ... 37 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/310759">DM</a> aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!
---
Bouwrechten kan men niet meer ingame aanvragen, dat gaat allemaal via de website <a href=http://beta.tweakcraft.net/rights target="_blank">beta.tweakcraft.net</a> ---