[PC] Minecraft Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 57 Laatste
Acties:
  • 403.447 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 01:03
He, ik log niet op een andere PC in en wil minecraft via browser spelen maar alle werelden zijn leeg. Komt dit door de DDoS aanvallen dat de werelden niet meer gesynced worden? Want als ik op mijn PC inlog via de browser heb ik nog wel alle werelden.

Beetje raar. :(

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Dreanor schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:35:
He, ik log niet op een andere PC in en wil minecraft via browser spelen maar alle werelden zijn leeg. Komt dit door de DDoS aanvallen dat de werelden niet meer gesynced worden? Want als ik op mijn PC inlog via de browser heb ik nog wel alle werelden.

Beetje raar. :(
Je werelden worden alleen lokaal opgeslagen. ;)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Borgoth schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:36:
[...]

Je werelden worden alleen lokaal opgeslagen. ;)
Ja het lijkt wat verwarrend tussen de stand-alone en de webclient, maar het gaat allemaal in één mapje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18
Alles word lokaal opgeslagen, ook webcontent. Dit word opgeslagen in je Appdata folder.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-03-2024
Larrs schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:32:

Er gaan verhalen rond op websites dat 4chan achter de DDoS aanval zit en ze schijnen dit te doen om Notch meer content aan het spel toe laten voegen. Wat ik persoonlijk een flauwekul reden vind.

Ze doen dit met 83.000 bots en schijnen dit lang vol te kunnen houden.
Het lijkt er eerder op dat ze jaloers zijn, dat hij zo'n succesvol spel heeft gemaakt en er nu de vruchten van plukt €... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het inloggen werkt weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Kan iemand mij vertellen waarom ik niet online kan op de tweakcraft server? Ik heb elk van deze 3 adressen geprobeerd: 88.198.41.46 / tc.grum.nl / mc.grum.nl
Ik heb een account gemaakt op beta.tweakcraft.net en ik heb (natuurlijk) een account op Minecraft.net maar ik krijg nog steeds de volgende error:

Disconnected by server

Failed to verify username.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:32
Is je account of tweakcraft.net geverifieerd? Zo nee, dan heb je momenteel pech.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Djmaddox schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:08:
Kan iemand mij vertellen waarom ik niet online kan op de tweakcraft server? Ik heb elk van deze 3 adressen geprobeerd: 88.198.41.46 / tc.grum.nl / mc.grum.nl
Ik heb een account gemaakt op beta.tweakcraft.net en ik heb (natuurlijk) een account op Minecraft.net maar ik krijg nog steeds de volgende error:

Disconnected by server

Failed to verify username.
Misschien handig als je dit even doorleest: vistu in "[PC] Minecraft"

Omdat de MC server er zo vaak uitligt/lag hebben we een eigen auth server.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djmaddox
  • Laatst online: 15-09 14:32

Djmaddox

Stock speed? wat is dat?

Nu blijft hij de hele tijd op logging in hangen om dan de volgende error te geven:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/10/22/1287748394-450.png

Ik had het IP en www.minecraft.net aan de host files toegevoegd in Sys32/drivers/etc/hosts

[ Voor 21% gewijzigd door Djmaddox op 22-10-2010 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G75Btl.jpg

Best mooi zo, de Providence in de haven van Citadel bij maanlicht :o

[ Voor 5% gewijzigd door Cocoia op 22-10-2010 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 18:50
Is er een kans dat de auth van Notch zelf weer werkt? Dan kan ik namelijk eens rondkijken hier in de server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 19-09 01:03
Jammer dat alles lokaal opgeslagen wordt want ik dacht echt, VET ik kan op elke PC showen wat ik gebouwt heb. :P

Is vast toekomst muziek voor dit spel denk ik. ;)

ps. waar worden mijn werelden opgeslagen?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Laatst online: 19-09 08:47
Dreanor schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:10:
Jammer dat alles lokaal opgeslagen wordt want ik dacht echt, VET ik kan op elke PC showen wat ik gebouwt heb. :P

Is vast toekomst muziek voor dit spel denk ik. ;)

ps. waar worden mijn werelden opgeslagen?
In %appdata%/.minecraft (je kunt letterlijk %appdata% intypen bij deze computer/uitvoeren om direct bij de goede map te komen).

Online opslag lijkt me niet zo praktisch, maps kunnen erg snel erg groot worden. Een eerdere post op deze pagina gaf al aan dat opslaan op Dropbox voor erg veel lag zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01

Minecraft Halloween Update preview: meet the Ghasts

Oh God. As if Minecraft wasn’t terrifying enough, its creator Notch has just sent us screens and info about a new monster type he’s adding in the Minecraft Halloween Update on October 31st. The Ghasts are flying cuboid jellyfish that shoot fireballs at you, blowing chunks out of the world around you and setting it on fire. Luckily, they’re only found in hell. And Notch has told us exactly how to get there, why you’d want to go, and how portals to this new dimension are built. Here are the details, along with two exclusive shots.

Afbeeldingslocatie: http://media.pcgamer.com/files/2010/10/Minecraft-Halloween-Update-1-590x409.jpg
'When there are this many Ghasts,' says Notch, 'you don't survive for long.'

Welcome to hell. Or rather, welcome to the fiery dimension that Notch is thinking of renaming to avoid offending anyone’s religious sensibilities. It’s another world that doesn’t exist in the same space as the beautiful randomly generated landscapes we’ve been exploring and building on. The red rock it’s made from can burn forever when ignited (though the player can douse them), so with a few Ghasts around it can get hot. But if you can get there, any distance you travel will take you 16 times further in the real world. It’s essentially a quick but dangerous travel system, and to use it you’ll have to build a portal.

That’s what the black doorway with the purple swirls is in the screenshot above. You make one by building a frame out of obsidian – a hard and rare block type already in the game – then setting fire to the hole you’ve created; an awesome way to get anywhere. When you step inside, an identical portal will be created at the equivalent spot in the hell dimension, unless there’s already one somewhere near. You pop out of that, and hope there aren’t any Ghasts around.

To get back to the real world, you’ll have to create another portal – or use the one you came through. Make one 10 meters away, and you’ll find yourself 160 meters ahead in the real world when you get back. It ends up as a way to bookmark and travel between hugely distant places in Minecraft’s sprawling worlds. When a landscape can be up to eight times the surface of the Earth, it’s handy to have a quicker way to traverse it. The fast-travel aspect may tie into traditional notions of hell being beneath us – if hell was nearer the center of the Earth, moving a short distance down there would translate to a big distance on the surface if you came straight back up.

Afbeeldingslocatie: http://media.pcgamer.com/files/2010/10/Minecraft-Halloween-Update-2-590x412.jpg
Well, he warned us.

The Halloween Update will also add six new block types – there’s a gold-coloured one we’re nicknaming Australium in these shots – and all but one of them will have some new function. The surface world will also get a lot more interesting: the game will now generate snowy stretches, desert areas, forests and other climate regions all in the same world. It should make exploration even more exciting than in the uniform worlds we have right now.

Notch is kindly working on a preview version of the update for us, and we’ll have much more info and impressions of it here on the blog once we get hold of that – subscribe to our feed to be the first to know. Minecraft is free to play in Classic mode, or €10 to buy the full game with Survival mode and all future updates. Already profoundly worth it, and the game is only in alpha. It may end the world when it’s done. Notch’s development blog is also a great read.
Looking good :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Djmaddox schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:22:
Nu blijft hij de hele tijd op logging in hangen om dan de volgende error te geven:

[afbeelding]

Ik had het IP en www.minecraft.net aan de host files toegevoegd in Sys32/drivers/etc/hosts
Ik heb het ook toegevoegd, log in met m'n beta.tweakcraft.net credentials, maar krijg dan precies hetzelfde als wat jij ook hebt.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand de IRC link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 15:17
irc.tweakers.net/minecraft

We zijn er mee bezig, hopen toch snel open te kunnen voor iedereen :)
Edit:
Helaas twitterde notch net dat hij zijn nieuwe server met 24 gb ram, van een 32 bit os heeft voorzien. Hij gaat nu voor de reinstall. Ik denk dat het het verstandigst is om pas de officiële auth servers te gebruiken wanneer hij die nieuwe server gebruikt en de spikes (hopelijk) weg zijn.
Log gerust in op irc als je vragen hebt; misschien kunnen we zelfs manuele confirmatie doen van bepaalde accounts.

[ Voor 67% gewijzigd door vistu op 22-10-2010 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Als je naar de tweakers frontpage gaat en je klikt op community dan kies je irc en neem je een nickname en dan join je het standaard kanaal.
Je kan minecraft joinen door
code:
1
/j #minecraft

in te typen.

of je klikt hier op :P

[ Voor 10% gewijzigd door daPet op 22-10-2010 19:43 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Die halloween update is behoorlijk groot... volgens mij kon hij beter de biomes en de hell dimensie in aparte updates uitrollen. Hij geeft zelf aan dat hij fan is van de agile methodiek (dwz veel kleine updates / eenheden werk), maar dit is een update die me behoorlijk stevig lijkt. Doe het dan in een aantal kleinere, onafhankelijke stappen:

* Nieuw wereldformaat dat biomes ondersteunt
* World generator bijwerken zodat biomes gegenereerd worden
* Hell-dimensie / nieuwe blocks
* Portals
* Ghasts

Geloof zo dat er bij de update een bakkes aan bugs in zal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Laatst online: 18-09 15:17
We zijn weer terug!
De secundaire auth server staat weer uit, en je kunt nu zonder kunstgrepen inloggen. Zorg er wel voor dat je de verwijzing naar het ip uit je hosts file haalt.
Wanneer je nog steeds de melding " name verification failed! " krijgt heb je nog de verkeerde verwijzing in je hosts file.

Edit:
voor wie het nog niet heeft gedaan; bevestig je account! Dan kan je de volgende keer de custom auth server gebruiken (hopelijk niet mee nodig, maar wie weet), en kun je meerdere homes instellen. Alleen voordelen dus.

[ Voor 27% gewijzigd door vistu op 22-10-2010 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
YopY schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:23:
Die halloween update is behoorlijk groot... volgens mij kon hij beter de biomes en de hell dimensie in aparte updates uitrollen. Hij geeft zelf aan dat hij fan is van de agile methodiek (dwz veel kleine updates / eenheden werk), maar dit is een update die me behoorlijk stevig lijkt. Doe het dan in een aantal kleinere, onafhankelijke stappen:

* Nieuw wereldformaat dat biomes ondersteunt
* World generator bijwerken zodat biomes gegenereerd worden
* Hell-dimensie / nieuwe blocks
* Portals
* Ghasts

Geloof zo dat er bij de update een bakkes aan bugs in zal zitten.
Dat zal best, maar het is ook een alpha. Bugfixing is niet prioriteit 1 bij alpha development. En wat betreft de grootte van een update: sommige features als biomes zijn al veel langer onder ontwikkeling. Die builds gaan niet naar het publiek omdat je dan echt onspeelbaare 'broken shit' hebt (hij zei o.a. dat overgangen van biomes nog lang niet polished waren). Marketing-wise is het ook slimmer: deze update genereert veel hype!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 18:04
Vandaag minecraft gekocht na een tijdje het wat minder legaal gespeeld te hebben, maar ik las dat er op de server addons draaide moet ik die zelf installeren of worden die automatisch geinstalleerd als je connected?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
De server draait server-sided mods. Deze zorgen er voor dat bij de eindgebruiker (jij dus) er minder bugs voorkomen. En dat anderen jouw, en jij anderen niet zomaar kan lastigvallen met dingen als Lava of TNT ect.

Jij hoeft niks te downloaden nee :) .

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 22-10-2010 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Bij deze eens wat screens van mijn SSP level :)

Mijn huidige huis welke ik in een berg gebouwd heb. Dit is begonnen als een klein gat in een berg en heb ik steeds meer verbouwd. Zoals je wel kan zien veel glas. Links staat een kleine uitkijktoren op de hoek van mijn hoge muur.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v627/tpnvdb/vanalles/minecraft10Medium.jpg
Dit is mijn hoogste uitkijktoren, met 3 zijdes van glas (was nog best veel werk :P). Vooral 's nachts ziet deze toren er erg goed uit vind ik zelf. Onderaan een deur, maar de toren loopt nog dieper de berg in tot in mijn huis.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v627/tpnvdb/vanalles/minecraft12Medium.jpg
Het uitzicht vanuit de uitkijktoren op mijn voortuin. Hier kunnen geen Mobs meer komen vanwege een hoge muur aan de rechterkant en een riviertje+hekwerk aan de andere kant en natuurlijk veel licht. Het ziet er nog wat rommelig uit, maar voorlopig ben ik in ieder geval veilig.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v627/tpnvdb/vanalles/minecraft14Medium.jpgAfbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v627/tpnvdb/vanalles/minecraft13Medium.jpg
Mijn boomhut. Hier heb ik al een tijd niet echt veel meer aan gedaan.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v627/tpnvdb/vanalles/minecraft15Medium.jpg
Het uitzicht vanuit de boomhut. Al het water heb ik zelf aangelegd :)
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v627/tpnvdb/vanalles/minecraft16Medium.jpg
Zodra alles er wat beter uitziet en er nieuwe dingen bijgekomen zijn zal ik wel nieuwe screens plaatsen. Ik ben nu ook veel bezig met het vervangen van de geplaatste stenen door gebakken exemplaren, aangezien die wel creeper-proof zijn en het ziet er mooier uit :)

[ Voor 13% gewijzigd door SToRM666 op 23-10-2010 10:50 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Waarom crashed mijn minecraft ineens iedere keer?

Minecraft has crashed!
----------------------

Minecraft has stopped running because it encountered a problem.

If you wish to report this, please copy this entire text and email it to support@mojang.com.
Please include a description of what you did when the error occured.

--- BEGIN ERROR REPORT a1dce528 --------
Generated 23-10-10 13:04

Minecraft: Minecraft Alpha v1.1.2_01
Java: 1.6.0_21, Sun Microsystems Inc.
VM: Java HotSpot(TM) Client VM (mixed mode), Sun Microsystems Inc.
LWJGL: 2.4.2
OpenGL: GeForce GTX 280/PCI/SSE2 version 3.2.0, NVIDIA Corporation

java.lang.NullPointerException
at fz.b(SourceFile:58)
at fz.a(SourceFile:54)
at bn.a(SourceFile:152)
at e.a(SourceFile:942)
at iq.c(SourceFile:342)
at iq.b(SourceFile:284)
at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile:608)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)
--- END ERROR REPORT eeaf5cdf ----------

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Laatst online: 17-09 22:19
FragNeck schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:05:
Waarom crashed mijn minecraft ineens iedere keer?

Minecraft has crashed!
----------------------

--- BEGIN ERROR REPORT a1dce528 --------

--- END ERROR REPORT eeaf5cdf ----------

Heb je wel je viewing distance op normal of lager gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Zhalix schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:13:
[...]

Heb je wel je viewing distance op normal of lager gezet?
Deze staat inderdaad op far.
Ik zal hem eens terug zetten, bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdemiC
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-07 16:52
Net telaat met antwoorden :(

[ Voor 96% gewijzigd door MdemiC op 23-10-2010 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Eigenlijk stond dit ook al in de topic waarschuwing, behoorlijk bekend probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdemiC
Dat wel ja maar er zijn mensen bij die alleen de laatste pagina's maar lezen (waaronder ik, maar ik bnen dat ook afgeleert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
MdemiC schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:23:
Dat wel ja maar er zijn mensen bij die alleen de laatste pagina's maar lezen (waaronder ik, maar ik bnen dat ook afgeleert)
Hmm, nee ik heb werkelijk waar alle pagina's gelezen, maar op een donkere zaterdag ochtend vergeet men wel eens wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdemiC
FragNeck schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 13:24:
[...]

Hmm, nee ik heb werkelijk waar alle pagina's gelezen, maar op een donkere zaterdag ochtend vergeet men wel eens wat ;)
Hehe ja dat is waar ;)

Maar nu kan je weer spelen dus veel speel plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Maar ik lees ook alleen de laatste pagina en ik zie toch echt bij de Quickreply een waarschuwing staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Laatst online: 30-06 20:29
View distance verandert heel gemakkelijk als je perongeluk op 't' drukt.

Het blijkt dus ''f' te zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Domdo op 23-10-2010 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdemiC
Domdo schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:00:
Ja maar "t" in de server is praten dus misschien zou iedereen dan die moeten vervangen in een andere knop bij controls ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domdo
  • Laatst online: 30-06 20:29
Ik bedoelde dan ook eigenlijk 'f'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

SToRM666 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:40:
Bij deze eens wat screens van mijn SSP level :)

Mijn huidige huis welke ik in een berg gebouwd heb. Dit is begonnen als een klein gat in een berg en heb ik steeds meer verbouwd. Zoals je wel kan zien veel glas. Links staat een kleine uitkijktoren op de ........................
Ziet er leuk uit! Leuke screens. Wist zelf eigenlijk niet dat gebakken steen creeper-proof is

Volgens mij ligt de server weer plat, kan iig niet inloggen op minecraft

[ Voor 77% gewijzigd door Paniohitus op 23-10-2010 14:49 ]

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB113
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Net kon ik ook nog inloggen ja, vaag.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:35
MB113 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 15:25:
Net kon ik ook nog inloggen ja, vaag.
Na eerst een tijdje op een brakke laptop te (offline) minecraften - lees slideshow minecraften. Vandaag in bezit van een nieuwe PC en kan nu hopelijk eindelijk normaal kunnen minecraften.

Alleen weer jammer dat nu net weer de server plat ligt :/

Edit: oh doet weer :)

[ Voor 3% gewijzigd door console op 23-10-2010 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Domdo schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:00:

Het blijkt dus ''f' te zijn.
Ik heb dat bij mijn controls al aangepast, omdat ik er ook vaak per ongeluk op drukte.
Preddie schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 14:48:
Ziet er leuk uit! Leuke screens. Wist zelf eigenlijk niet dat gebakken steen creeper-proof is

Volgens mij ligt de server weer plat, kan iig niet inloggen op minecraft
Thanks! :) Ik dacht dat die steen niet kapot kon maar volgens mij is dat achteraf gezien toch niet helemaal waar, aangezien ik vandaag weer een keer mijn muur moest repareren na een ontplofte creeper. Ik heb nu water voor mijn muren liggen, want als ze daarin staan als ze ontploffen dan heeft de ontploffing geen effect.

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 23-10-2010 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB113
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Damn, ik heb nog steeds connection timed out error, jullie niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:04
Aarg, zojuist op een server waar ik speel bomenplantage afgefikt =/...
EDIT:
Dit is er over

[ Voor 32% gewijzigd door SideSplitter op 23-10-2010 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyVermeersch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-02-2023
gm1999 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 19:39:
Aarg, zojuist op een server waar ik speel bomenplantage afgefikt =/...
EDIT:
Dit is er over
:0 Illegale versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MB113
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Neej gewoon een andere texture pack denk ik.

[ Voor 8% gewijzigd door MB113 op 23-10-2010 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Wat is er illegaal dan...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Laatst online: 22:04
Ik speel gewoon legaal ._.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Damn, wat hebben sommige van jullie mooie werelden. Ik heb zelf nog niet heel veel moois. Ben wel bezig met een grote toren. Maar ik ben laag begonnen dus nu torent hij niet echt overal boven uit.

Verder heb ik mijn trappenhuis voorzien van een nieuwe lichtbron. Alle fakkels zijn weg en aan een kant van het trappen huis zit op elke verdieping een bad van lava van 2x3. Geeft genoeg licht. Telkens ergens anders een gat in de onderkant en zo heb je ook nog een mooie lava waterval naar beneden die de volgende verdieping weer verlicht.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-03 12:28
MB113 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:20:
Neej gewoon een andere texture pack denk ik.
idd die texture pack heb ik ergens anders ook al gezien.

btw die minimap is wel errug handig, heo kom je daar aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Woei, we zijn sinds vorige week (geloof ik) bezig met een replica van Kokiri Village uit Zelda 64, begint al ergens op te lijken (wil ik graag geloven). Hebben een pad aangelegd vanuit plottest 2 (ergens bij een spinnenput) en rechts van de ingang van /warp park2, dus die kun je volgen als je erin rond wilt lopen.

Screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://thelifestream.net/thulhu/kokiri-1.png

Plaatje van veraf, heb zelf voornamelijk de buitenkant wat ingericht (aangezien het wat apart lijkt als je een rechte muur ziet met wat boompjes die op een stellage aangebracht zijn)

Afbeeldingslocatie: http://thelifestream.net/thulhu/kokiri-2.png

Pad naar de ingang. Nee, dit komt niet uit het spel, heb ik eerst zo maar gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://thelifestream.net/thulhu/kokiri-3.png

Eerste stuk na de ingang, zit een brug tussen de uitgang van het dorp en de wijde wereld daarbuiten.

Afbeeldingslocatie: http://thelifestream.net/thulhu/kokiri-4.png

Screenshot van binnenuit. Vergelijk met scene uit het spel: hier

Afbeeldingslocatie: http://thelifestream.net/thulhu/kokiri-5.png

Link z'n huis.

Afbeeldingslocatie: http://thelifestream.net/thulhu/kokiri-6.png

Uitzicht daarvandaan. Vergelijk met screenshot uit spel: hier

Afbeeldingslocatie: http://thelifestream.net/thulhu/kokiri-9.png

Nog een poging om de deku tree na te maken, niet zeker hoe goed die gelukt is.

Groot deel van The Lost Woods ook nagemaakt (dungeon dat erbij hoort), maar die moet je zelf maar komen bekijken (is ook nog in aanbouw, overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyVermeersch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-02-2023
D4NG3R schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:26:
[...]

Wat is er illegaal dan...?
Outdated versie :0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Oud filmpje? Geen internet op de locatie van opname? Ect ect.

Hij zegt trouwens dat hij online zat, wat lastig is met een illegale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
  • Laatst online: 05-08 14:27
Ik heb een voucher nodig voor de multiplayer rechten, zijn er vrijwilligers?

edit: het is al niet meer nodig.

[ Voor 65% gewijzigd door Sibert op 24-10-2010 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Hallo iedereen, ben nieuw hier en bekijk Tweakers.net en het forum al een lange tijd.
Het leek me dan ook eens tijd om te gaan registreren, bij deze.

Ben een fanatieke PC gamers, voornamelijk via Steam en hier en daar retail, zoals Starcraft 2.
Zie hier:
http://steamcommunity.com/id/_Luxicon

Dit topic volg ik al enige tijd en wil erg graag Minecraft spelen, na alle verhalen en mooie bouwwerken gelezen en gezien te hebben.
Het lijkt me echt supertof, maar ik kan geen gebruik maken van Paypal.
Zou iemand deze voor mij aan willen schaffen, voor zover het mogelijk is?
Ik kan direct geld overmaken via de bank, alvorens de gegevens van Minecraft te ontvangen.
Zou top zijn. ;)

[ Voor 2% gewijzigd door Luxicon op 24-10-2010 01:33 . Reden: typo > beetje te enthousiast ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
Ik wil dit ook gaan spelen, samen met mijn broertje :) Kan er hier iemand even op een lijstje zetten wat ik allemaal moet doen om het te laten draaien, want ik heb hier en daar gehoord van plugin dit en dat om je savegames te bewaren en iets van een minimap?
En eventueel ook hoe ik binnen kan geraken in de tweakersserver, aangezien ik ook heb gelezen dat de startpost niet up to date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:24

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ja idd, het wordt tijd voor een up-to-date startport met relevante info.

En ik kwam er zojuist achter dat m'n savegame niet meer werkt :(

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Het was weer eens gezellig jongens =D

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blinded
  • Laatst online: 19-09 15:05
Iemand heeft men plot wegedaan en een andere in de plek gezet
http://tweakers.net/ext/f/P4AGPvEWzbGaEGynMvzRovF3/full.jpg - ik had 77

[ Voor 37% gewijzigd door blinded op 24-10-2010 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
.oisyn schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 02:38:
Ja idd, het wordt tijd voor een up-to-date startport met relevante info.
"Relevante info" waarop doel je..? Want online (Multiplayer) worden je savegames tegenwoordig gewoon opgeslagen.. En lokaal is het gewoon een Copy-Paste actie van je files?

Over mods kan ik ook moeilijk in de TS gaan schrijven, aangezien er nu al 100'en zijn.. Als je een echt goede mod hebt DM' me ff en ik voeg hem toe aan de TS.

Over hoe je in de server (actief) kan raken kun je beter grum wat over laten schrijven. Ikzelf heb mij toen ff snel-snel-snel laten registreren/vouchen en niet echt opgelet wat ik deed :$
En ik kwam er zojuist achter dat m'n savegame niet meer werkt :(
Heb ik ook al last van gehad :(

@ Luxicon.
Als je geld kan overmaken naar anderen, kan je ook gewoon 10 euro overmaken naar je PP account? Zo heb ik het ook gedaan.

@ Sedative
Kopen -> .exe downloaden -> .exe starten en inloggen met je minecraft.net account -> eventueel even wachten op updates -> Spelen? Niks bijzonders, gewoon zoals vrijwel elk ander spel wat er bestaat :P .

Het draaien van mods is per mod verschillend.. Dus daar ga ik niet veel verder op in. Om online te spelen is het enige wat je even moet doen is je laten vouchen door een (actieve) speler in de GoT server. Bij multiplayer vul je trouwens gewoon het IP uit de TS in (88.198.41.46) en druk je op enter. Mits je vouched bent kun je nu gewoon bouwen ect. Vergeet niet je viewing distance op medium of lager te zetten, anders crash je nogal vaak/snel!

[ Voor 65% gewijzigd door D4NG3R op 24-10-2010 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luxicon schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 01:29:
Hallo iedereen, ben nieuw hier en bekijk Tweakers.net en het forum al een lange tijd.
You've got mail.

Ben erg benieuwd naar nieuwe patch, hoop zo dat hele rails gedoe is opgelost. Kan niet wachten om mega huge mijn te bouwen vol met ge-automatiseerde rails!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

YopY schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:42:
Woei, we zijn sinds vorige week (geloof ik) bezig met een replica van Kokiri Village uit Zelda 64, begint al ergens op te lijken (wil ik graag geloven). Hebben een pad aangelegd vanuit plottest 2 (ergens bij een spinnenput) en rechts van de ingang van /warp park2, dus die kun je volgen als je erin rond wilt lopen.

Screenshots:

[afbeelding]

Plaatje van veraf, heb zelf voornamelijk de buitenkant wat ingericht (aangezien het wat apart lijkt als je een rechte muur ziet met wat boompjes die op een stellage aangebracht zijn)

[afbeelding]

Pad naar de ingang. Nee, dit komt niet uit het spel, heb ik eerst zo maar gemaakt.

[afbeelding]

Eerste stuk na de ingang, zit een brug tussen de uitgang van het dorp en de wijde wereld daarbuiten.

[afbeelding]

[afbeelding]

Link z'n huis.

[afbeelding]

[afbeelding]

Groot deel van The Lost Woods ook nagemaakt (dungeon dat erbij hoort), maar die moet je zelf maar komen bekijken (is ook nog in aanbouw, overigens).
Zelda 64? Gewoon Ocarina of Time toch? Maar het ziet er geniaal uit zeg. Ik heb waarschijnlijk geen geduld voor Minecraft maar vindt het topic wel boeiend :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
roy-t schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 22:11:
Damn, wat hebben sommige van jullie mooie werelden. Ik heb zelf nog niet heel veel moois. Ben wel bezig met een grote toren. Maar ik ben laag begonnen dus nu torent hij niet echt overal boven uit.

Verder heb ik mijn trappenhuis voorzien van een nieuwe lichtbron. Alle fakkels zijn weg en aan een kant van het trappen huis zit op elke verdieping een bad van lava van 2x3. Geeft genoeg licht. Telkens ergens anders een gat in de onderkant en zo heb je ook nog een mooie lava waterval naar beneden die de volgende verdieping weer verlicht.
Cool! Kun je eens een screenshot maken van die lichtbron?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 13:09

Screenshots:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Link z'n huis.

[afbeelding]

[afbeelding]

Hey, ik heb gezocht maar ik kom vanaf park2 alleen maar bij plottest2 en andersom, niet bij kokiri forest :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grum
  • Niet online
D4NG3R schreef op maandag 27 september 2010 @ 09:39:
Kan een van de server hosts mij het poortnummer geven waar minecraft op staat? Ik wil graag zo'n tag maken met een plaatje of de server up of down is, maar daarvoor ben ik wel het poortnummer nodig.

(Hiero: http://minecraft.abyssal-...index.php?action=register)
Ik denk dat het handig is om even heel specifiek te vermelden in de naam van de server dat het een *dutch* only server is :)

We krijgen nogal wat engels bezoek welke dan weer pissed weggaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-09 10:19
Ik heb gisteravond via paypal minecraft gekocht. Alleen als ik nu online wil krijg ik steeds: Failed to verify username?

Heb support al email gestuurd alleen nog geen antwoord gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-09 10:19
Room42 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 04:11:
[...]

Cool! Kun je eens een screenshot maken van die lichtbron?
Alstu:
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/11wbnrm.png

Het ziet er cooler uit als het allemaal beweegt en als je er een beetje omheen kan lopen.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Laatst online: 21:35
Hehe, geweldige creaties kom je tegen op de tweakcraft servert :D

Edit; En zou iemand zou kunnen vouchen zodat ik kan meehelpen met graven/bouwen?

edit2: Ook maar even aangemeld bij de tweakcraft forum, maar krijg alleen geen email om mijn account te veriferen?

[ Voor 70% gewijzigd door console op 24-10-2010 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smartie89
  • Laatst online: 24-07 21:50
wat een mooie dingen staan er op de tweakcraft server!
Speel nu al een poosje minecraft en best toffe dingen gemaakt, maar dit is wel erg vet! kan niet wachten om zelf een projectje te beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
  • Laatst online: 05-08 14:27
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/xnsxap.png

Het uitzicht van m'n huis :).

Wie kan de zelfde foto maken, maar met een pickaxe in de hand?

edit:
Zo ziet m'n huis eruit vanaf de grond:
Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/vrzccw.png

[ Voor 28% gewijzigd door Sibert op 24-10-2010 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

D4NG3R schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 03:15:
[...]

"Relevante info" waarop doel je..? Want online (Multiplayer) worden je savegames tegenwoordig gewoon opgeslagen.. En lokaal is het gewoon een Copy-Paste actie van je files?

Over mods kan ik ook moeilijk in de TS gaan schrijven, aangezien er nu al 100'en zijn.. Als je een echt goede mod hebt DM' me ff en ik voeg hem toe aan de TS.

Over hoe je in de server (actief) kan raken kun je beter grum wat over laten schrijven. Ikzelf heb mij toen ff snel-snel-snel laten registreren/vouchen en niet echt opgelet wat ik deed :$
Nou ja, dat laatste dus. Wat mods betreft zou er een inleiding kunnen komen (de TS maakt geeneens melding van de mogelijkheid tot mods) met wat info over veelgebruikte mods. Of hoe je het beste creatief bezig kan zijn op de server of lokaal in survival mode. Ik neem namelijk niet aan dat er daadwerkelijk gegraven is voor al die diamant-resources, maar dat er bepaalde codes / savegame mods worden gebruikt? :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:50
Wie heeft er zijn kubus met inventory zooi onder de waterslide gebouwt? En vond dit zo belangrijk dat ik nu helemaal eromheen heb zitten bouwen, omdat hij die slide doorgang had dicht gemetseld :(
Vroeg me af of het nu echt nodig is dat je daar een kubus moet hebben met niks erin behalve wat inventory spull. Dat niet eens in de weg stond want 80% van die kubus was gewoon leeg.

Het is denk wel makkelijker als je huis verhuist dan de hele waterslide...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmo.
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 22:02
Zou iemand mij buildersrights kunnen geven op de server, ik ben al een tijdje bezig met single player en ik weet hoeveel werk het is om dingen te bouwen, ik zal daarom niet aan jullie bouwwerken komen.
Als iemand hulp nodig heeft met een project wil ik wel helpen, ik studeer elektronica dus ik heb kennis van digitale logica, als je hulp nodig hebt met projecten met redstone hoor ik het graag.
Mijn nick op minecraft is rakky.

[ Voor 4% gewijzigd door Gizmo. op 25-10-2010 04:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

.oisyn schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 21:12:
[...]
Ik neem namelijk niet aan dat er daadwerkelijk gegraven is voor al die diamant-resources, maar dat er bepaalde codes / savegame mods worden gebruikt? :)
Hmmm, codes? Tuurlijk wordt er gegraven! Heb je die putten nog nergens gezien op de server. Ieder blokje komt ergens uit de grond, net zoals de diamant-resources.

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:51

heuveltje

KoelkastFilosoof

Ik kan direct geld overmaken via de bank, alvorens de gegevens van Minecraft te ontvangen.
Zou top zijn. ;)
Je kunt tegenwoordig gewoon met je bankrekening een paypal account openen. Geen CC meer nodig :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:44

Ben een fanatieke PC gamers, voornamelijk via Steam en hier en daar retail, zoals Starcraft 2.
Zie hier:
http://steamcommunity.com/id/_Luxicon

Dit topic volg ik al enige tijd en wil erg graag Minecraft spelen, na alle verhalen en mooie bouwwerken gelezen en gezien te hebben.
Zou iemand deze voor mij aan willen schaffen, voor zover het mogelijk is?
Zou top zijn. ;)
Wat onder je al verteld werd.
Gewoon een paypal account aanmaken en daar 10 euro op storten.
Of, je bankrekening koppelen hieraan wanneer je meer gebruik zou willen maken van Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
Ik ben alleen nieuwsgierig welke fix er voor de buckets gebruikt wordt. Ik ben gisteravond begonnen samen met m'n 'dinnetje in onze eigen server, maar behalve llamacraft kon ik geen bucketfix vinden. Wel een Hey0 plugin, maar die werkt niet (kan water oppakken, maar als ik het plaats verdwijnt het weer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grum
  • Niet online
Nou ja, dat laatste dus. Wat mods betreft zou er een inleiding kunnen komen (de TS maakt geeneens melding van de mogelijkheid tot mods) met wat info over veelgebruikte mods. Of hoe je het beste creatief bezig kan zijn op de server of lokaal in survival mode. Ik neem namelijk niet aan dat er daadwerkelijk gegraven is voor al die diamant-resources, maar dat er bepaalde codes / savegame mods worden gebruikt? :)
Op de server vermeld in de startpost is alles zelf gegraven ja. Er waren wat dupe-bugs (die nu zo goed als verholpen zijn) waardoor voornamelijk tools gecloned werden.

Op dit moment zijn er ook niet 'zoveel verschillende mods'. Je hebt hey0, Llamacraft, Runecraft en SimpleServerWrapper. Wij gebruiken Hey0 op tweakcraft met een paar plugins (welke weinig voor de users veranderen, maar veel voor admins).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Haas82 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 00:12:
Wie heeft er zijn kubus met inventory zooi onder de waterslide gebouwt? En vond dit zo belangrijk dat ik nu helemaal eromheen heb zitten bouwen, omdat hij die slide doorgang had dicht gemetseld :(
Vroeg me af of het nu echt nodig is dat je daar een kubus moet hebben met niks erin behalve wat inventory spull. Dat niet eens in de weg stond want 80% van die kubus was gewoon leeg.

Het is denk wel makkelijker als je huis verhuist dan de hele waterslide...
Is die waterslide in de buurt van de sphere van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:44

Screenshots:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Link z'n huis.

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik ben er net naartoe gelopen (roteind :P).
Ziet er netjes uit zeg. Vooral je eerste zwaard is een leuk detail!

Jammer dat het zo'n lange weg is, want ik heb het bordje bij de ingang van de tunnel gelezen en het lijkt me mooi om daar van hout de doorgang te maken. Beetje als een ronde buis zoals in de lost woods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Ben benieuwd, heb het net gekocht en ga het vanavond eens proberen :D Ziet er erg leuk uit (en verslavend... )

Edit:
@YopY
Kokiri village ziet er echt heel tof uit! Kan niet wachten om het te bezoeken 8)

[ Voor 31% gewijzigd door speek1984 op 25-10-2010 09:20 ]

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
[...]

Het probleem met mods is dat deze meestal een bijgeleverde Readme.txt hebben, en dat vrijwel elke mod anders moet worden geinstalleerd/gebruikt.

Ik kan wel even een generale handleiding schrijven met wat screenshots over hoe je een TEXTURE mod gebruikt. En een mooi stukje over deze app bij high res packs: http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?t=46173

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
  • Laatst online: 26-04 18:39
Hebben andere mensen ook last van een wat ik zelf noem 'minecraft syndroom', een soort tick dat je elke mijngang en grot moet omtoveren naar een menselijke omgeving zeg maar. Telkens denk ik, hier moet even een trap gemaakt worden, dat blokje daar staat echt lelijk dus moet het weg, dat gat daar moet ik even opvullen. Langzaamaan beginnen de grotten onder mijn huis kaarsrecht uit te zien. Ik kan gewoon niet rustig verkennen als de gangen er niet netjes uitzien. Het is heel irritant want ik kan me echt blijven ergeren aan blokje wat uitsteekt bijvoorbeeld :D

Het begint ook extremere vormen aan te nemen, soms ontbreekt er 1 blokje uit een groot vloeroppervlak, en ja dat opvullen met een ander blokje ziet er vreemd uit dus: Hup die hele vloer 1 laag uitdunnen. Ik kan er ook niet tegen als een mooie trap opeens ergens een dubbele trede heeft. Dan moet dus de rest van de trap aangevuld worden zodat het klopt met de rest.

[ Voor 24% gewijzigd door Atmosfeer op 25-10-2010 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Proest @ Atmosfeer. Gebruik dan gewoon smooth stone :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Atmosfeer schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 10:09:
Hebben andere mensen ook last van een wat ik zelf noem 'minecraft syndroom', ..
Jup, hier wel iig, ik heb mijn mijnen ook allemaal in een patroon uitgehakt en netjes gehouden 'zodat het er wat beter uit ziet' :P Veel teveel werk voor iets dat nooit iemand anders terug zal zien eigenlijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Laatst online: 20:41
Ach, het gaat om je EIGEN plezier denk ik maar :)

(en ja mijn zooi is ook altijd netjes recht :p)

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Door het kijken naar die filmpjes van X heb ik wel al wat dingen bijgeleerd:
- Het bakken van de cobblestone geeft weer terug gladde steen.
- Spinnen zullen je overdag nooit aanvallen, enkel wanneer je zelf aanvalt.
- Door shift in te drukken kun je niet van een rand afvallen.

Vooral die laatste was voor mij een grote openbaring :D :D
Het zijn erg leuke filmpjes om te kijken en ik vind het sowieso interessant en leuk om te zien wat anderen in Minecraft bouwen :)

[ Voor 27% gewijzigd door SToRM666 op 25-10-2010 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Preddie schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 07:42:
[...]

Hmmm, codes? Tuurlijk wordt er gegraven! Heb je die putten nog nergens gezien op de server. Ieder blokje komt ergens uit de grond, net zoals de diamant-resources.
Seriously? My god. Ik heb in mijn oude savegame (die nu niet meer werkt) heel wat afgegraven maar ben nog nooit diamant tegengekomen. In mijn nieuwe savegame ben ik een enorm kasteel aan het uithakken/uitbouwen in een grote rotsen berg, en omdat ik overal stone wil gebruiken had ik behoorlijk wat clobberstone gebakken. Alleen voor een bepaalde enorme uitbouw had ik geen zin meer om te wachten (en m'n coal was ook op) dus heb ik maar even gecheat :P

Ik heb trouwens nog niet gespeeld op de server, dus nee, heb geen putten gezien ;)

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 25-10-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
SToRM666 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 10:38:
Door het kijken naar die filmpjes van X heb ik wel al wat dingen bijgeleerd:
- Het bakken van de cobblestone geeft weer terug gladde steen.
- Spinnen zullen je overdag nooit aanvallen, enkel wanneer je zelf aanvalt.
- Door shift in te drukken kun je niet van een rand afvallen.

Vooral die laatste was voor mij een grote openbaring :D :D
Het zijn erg leuke filmpjes om te kijken en ik vind het sowieso interessant en leuk om te zien wat anderen in Minecraft bouwen :)
Ja dat van die steen bakken duurde hier ook even voor ik er achter was :) Wel geinig opzich.

En dat van die shift dat is echt een MUST HAVE als je hoog in de lucht bezig bent. Pft ben wel 100x van mn toren af gevallen:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
blinded schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 03:09:
Iemand heeft men plot wegedaan en een andere in de plek gezet
http://tweakers.net/ext/f/P4AGPvEWzbGaEGynMvzRovF3/full.jpg - ik had 77
Misschien ook even aan een mod of admin vragen ingame of op het forum van Tweakcraft.

Er wordt niet zomaar bestaande plots verbouwd door andere spelers.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
D4NG3R schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 10:18:
Proest @ Atmosfeer. Gebruik dan gewoon smooth stone :9 .
Ja ik kom erachter door de reactie hierboven over dat je die steensoort kan bakken, dat wist ik dus niet :'(

Edit: Wat misschien ook wel handig is, is dat als je inventory open staat het spel niet op pauze gaat als je iets anders wilt doen op je pc. Handig als je wacht op grote hoeveelheden materialen die je wilt bakken.

[ Voor 28% gewijzigd door Atmosfeer op 25-10-2010 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Atmosfeer schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:10:
[...]

Edit: Wat misschien ook wel handig is, is dat als je inventory open staat het spel niet op pauze gaat als je iets anders wilt doen op je pc. Handig als je wacht op grote hoeveelheden materialen die je wilt bakken.
Slimme tip! Thanks ;)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Zeker handig, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
Ook handig soms om saaie nachten door te brengen als je ergens vast zit met 3 skelleten voor de deur. :P (die zullen verbranden bij daglicht.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naam
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 13:07
Ik ben op zoek naar iemand die wilt vouchen op de tweakers server, kan niemand vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

* .oisyn is nu ook ingelogd op de got server.
Allejezus, mensen hebben echt tijd teveel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blombo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09-2021

blombo

Get drunk or die trying

Atmosfeer schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 10:09:
Hebben andere mensen ook last van een wat ik zelf noem 'minecraft syndroom', een soort tick dat je elke mijngang en grot moet omtoveren naar een menselijke omgeving zeg maar. Telkens denk ik, hier moet even een trap gemaakt worden, dat blokje daar staat echt lelijk dus moet het weg, dat gat daar moet ik even opvullen. Langzaamaan beginnen de grotten onder mijn huis kaarsrecht uit te zien. Ik kan gewoon niet rustig verkennen als de gangen er niet netjes uitzien. Het is heel irritant want ik kan me echt blijven ergeren aan blokje wat uitsteekt bijvoorbeeld :D

Het begint ook extremere vormen aan te nemen, soms ontbreekt er 1 blokje uit een groot vloeroppervlak, en ja dat opvullen met een ander blokje ziet er vreemd uit dus: Hup die hele vloer 1 laag uitdunnen. Ik kan er ook niet tegen als een mooie trap opeens ergens een dubbele trede heeft. Dan moet dus de rest van de trap aangevuld worden zodat het klopt met de rest.
Dat heet perfectionisme geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
Best prima, ik vermaak me uitstekend daarmee, ik lach dan ook echt het hardst om mezelf als ik merk dat ik gaten ga lopen opvullen enzo omdat het anders niet netjes is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyoi
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-08 21:19

Tyoi

Beddytear

.oisyn schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:50:
* .oisyn is nu ook ingelogd op de got server.
Allejezus, mensen hebben echt tijd teveel :P
We houden niet van half werk :+

1) You are on the internet.
2) You are on Tweakers.net.
3) You are reading my signature.
5) You didn't notice that there is no 4.
6) You just checked it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmosfeer
blombo schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:46:
[...]

Dat heet perfectionisme geloof ik
Ja, je bent niet de enige die dat over mij zegt. Ik zit nu op mijn stage een logo te ontwerpen en tevreden is een woord wat daar niet bij komt kijken. In minecraft heeft het alleen zich de kans om zich te uiten in extreme vormen. :P Laten we zeggen dat mineraft het diepste uit je naar boven haalt :+

[ Voor 8% gewijzigd door Atmosfeer op 25-10-2010 17:04 ]

Pagina: 1 ... 36 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/310759">DM</a> aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!
---
Bouwrechten kan men niet meer ingame aanvragen, dat gaat allemaal via de website <a href=http://beta.tweakcraft.net/rights target="_blank">beta.tweakcraft.net</a> ---