[PC] Minecraft Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 57 Laatste
Acties:
  • 403.409 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Lijkt me eerlijk gezegd niet echt leuk de 'hell' oid. Thema's prima, maar ik hoop wel dat het een beetje soort van realistisch-achtig blijft... oke.. zombies zijn ook wel grappig, maar dat het niet een complete apenkooi wordt

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Neverwinterx schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 14:31:
Iemand in de comments gokte op petroleum (in de hell). Dat lijkt me wel een goeie gok.
Hij heeft het over nieuwe dimensions, er zouden portals komen. Ik gok op portals :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muerte.Diablo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-09 20:35
Ik gok olie of iets in die richting voor de lampen:D aangezien torches niet meer oneindig werken:P

http://jumbso.tumblr.com/post/1269792586/finished
Real life minecraft:P

[ Voor 28% gewijzigd door Muerte.Diablo op 09-10-2010 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCostanzo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:34
Ik heb een vraag over de hosts file, want ik probeer daar mijn eigen ip adres in te zetten zodat ik als ik op mijn eigen server wil inloggen niet steeds het ip hoef in te tikken, maar hij pakt hem niet. Ik heb als regel in het bestandje 127.0.0.1:25555 gezet, en daarna (na een spatie of tab) mc, Als ik nu mc intikt in minecraft, wil hij niet connecten, terwijl hij dat wel gewoon doet met het ip adres dat ik net noemde,
wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:41

The Zep Man

🏴‍☠️

Preddie schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 14:33:
Lijkt me eerlijk gezegd niet echt leuk de 'hell' oid. Thema's prima, maar ik hoop wel dat het een beetje soort van realistisch-achtig blijft... oke.. zombies zijn ook wel grappig, maar dat het niet een complete apenkooi wordt
'Realistisch-achtig'? Je leeft in een wereld waarin alles uit vierkante blokken is opgebouwd, waar je met je blote (vierkante) handen bomen en zelfs stenen kan laten vergruizen, waar je 3x9x64+2x2x64 blokken steen kan mee slepen zonder ook maar te zweten...

Ik denk dat Minecraft verre van realistisch is, en dat is goed. Waar ik wel met jou mee op hoop is dat het niet een al te grote kermisshow wordt naast één van de kernpunten van het spel: bouwen. De heldimensie (bekend uit eerdere versies van Minecraft) lijkt mij echter superhandig en spannend. Een fort maken in een zee van lava. Welke ware Minecrafter wil dit nou niet? ;)
Muerte.Diablo schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 17:47:
Ik gok olie of iets in die richting voor de lampen:D aangezien torches niet meer oneindig werken:P
Torches kan je herbruiken door ze met de huidige aansteker ('flint and steel', vuursteen en staal) opnieuw aan te steken. Kijk eens goed naar het nieuwe bloktype:
Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/tumblr_l9zco79NUl1qzd3eyo1_250.png
Herkent niemand anders hier doodshoofden in? Zet je contrast hoger als je het niet ziet.

[ Voor 21% gewijzigd door The Zep Man op 09-10-2010 18:24 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillosophy
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:16
MrCostanzo schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 18:08:
Ik heb een vraag over de hosts file, want ik probeer daar mijn eigen ip adres in te zetten zodat ik als ik op mijn eigen server wil inloggen niet steeds het ip hoef in te tikken, maar hij pakt hem niet. Ik heb als regel in het bestandje 127.0.0.1:25555 gezet, en daarna (na een spatie of tab) mc, Als ik nu mc intikt in minecraft, wil hij niet connecten, terwijl hij dat wel gewoon doet met het ip adres dat ik net noemde,
wat doe ik fout?
Je kan geen poortnummer in je hostfile zetten. Je kan dus dit wel doen:

code:
1
127.0.0.1 mc

.. en dan verbinding maken met mc:25555

Maar 127.0.0.1 is altijd al gekoppeld aan localhost. Je kan dus ook invullen localhost:25555, dat moet sowieso werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

The Zep Man schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 18:18:
Kijk eens goed naar het nieuwe bloktype:
[afbeelding]
Herkent niemand anders hier doodshoofden in? Zet je contrast hoger als je het niet ziet.
Daar heb je een heel goed punt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCostanzo
@Chillosophy

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een lokaal servertje opgezet. Maar hoe zet ik het licht weer aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 19:16:
Ik heb even een lokaal servertje opgezet. Maar hoe zet ik het licht weer aan? :)
Volgens mij is dat een onderdeel van de Hey0 mod.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
Het kostte veel moeite, muteren en onderzoek in de labs van het reservaat, maar er is dan toch uiteindelijk een zelfstandig levende dennenboom gegroeid in de Troi-krater van het Natuur Reservaat:

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/xRtWm.png

Hij is nog kwetsbaar... We zullen zien of we nog meer exotische boomsoorten kunnen tonen langs onze route :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemoniCEVL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
http://www.newgrounds.com/portal/view/550285

Een grappig minecraft related filmpje.

"There is no good, only less evil."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Oh dit flimpje is bijna net zo geniaal als Minecraft zelf.
YopY schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 20:31:
[...]

Net zoals vroegah, bij Runescape :+.
En om de nostalgie compleet te maken heb ik bedacht om in ieder geval Varrock na te maken als de server is gereset :D

[ Voor 36% gewijzigd door Thomas op 09-10-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Haha, dat filmpje is goed :D

[ Voor 16% gewijzigd door SToRM666 op 09-10-2010 21:13 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 13:09
Cocoia schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 20:04:
Het kostte veel moeite, muteren en onderzoek in de labs van het reservaat, maar er is dan toch uiteindelijk een zelfstandig levende dennenboom gegroeid in de Troi-krater van het Natuur Reservaat:

[afbeelding]

Hij is nog kwetsbaar... We zullen zien of we nog meer exotische boomsoorten kunnen tonen langs onze route :)
Awesome! Enig advies over hoe je zoies moet aanpakken? Ik wil graag de Deku Tree uit Zelda namaken ;)

BTW, welke skins/texture packs gebruik je? Zien er wel mooi uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Thomasthomas schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 20:59:
[...]

[...]

En om de nostalgie compleet te maken heb ik bedacht om in ieder geval Varrock na te maken als de server is gereset :D
Thomasthomas schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 20:59:
[...]

[...]

Ik wil wel helpen, heb vroeger classic gespeeld. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Zo, mijn bootje begint redelijk af te worden, hoewel ik toch nog veel wil doen :P

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~edje01/got/boot2.png

Ik ben van plan er plots in te maken zodat jullie een suite kunnen betrekken :P
Iemand die er interesse in heeft komt maar langs en ik laat je een mooi plekje kiezen. Zolang je aan de huidige constructie niets ingrijpend veranderd kan je de kamers inrichten zoals je wilt.
Offlimits is het dek, dak, engine rooms, steering hut, main stairway, lounge/swimmingpool, observation decks, de vloeren en de plafonds, tenzij met mij overeengestemd.
De rest is redelijk kaal en is naar wens in te vullen.

Ik heb nog veel werk aan de kade waar ik een docking tunnel op aan wil sluiten en een kantoor oid wil maken. Maar ik weet niet of ik dit allemaal gaat halen voor de biomes update.

[ Voor 13% gewijzigd door daPet op 09-10-2010 21:59 ]

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ziet er goed uit dat cruise schip, leuke kleur stelling (ookal heb je texture mod)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Ja, een echte cruise schip. Deze moet ik nog steeds bezoeken als een van de weinige creaties.

Maar gelukkig heb je niet de Titanic nagemaakt. :P

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Nee, inderdaad want dan zink ie :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Larrs schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 22:59:
Voor de liefhebbers: linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
obs en claybrick :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Larrs schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 22:59:
Ja, een echte cruise schip. Deze moet ik nog steeds bezoeken als een van de weinige creaties.

2 halve titanic's en een ijsberg met een enorme smile erop zou wel cool zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-04-2024

Jeffroiscool

Proud DD Member! :D

Leuk dat er hier ook een topic over is! :D

Helaas speel ik niet op de GoT server aangezien ik ergens anders begonnen ben en ik ben daar zelfs al mod :P

Wel zou ik mijn filmpjes willen delen ^_^

Je ken ze hier vinden: http://www.minecraftserver.com/videos/

Krijgen overigens een reset wanneer halloween update uitkomt :P

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke boot jongens, echt gaaf gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Thx, mijn dank gaat weer uit naar joostquist en CookieNL voor de hulp op de dekken en de entree. Zo komt het eind een stuk sneller in zicht :)

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Een paar weken terug zag ik dit topic, en werd verslaafd aan minecraft filmpies.
Na een paar weken filmpjes kijken, twijfelen over paypal, aan de gang gaan met paypal en wachten op paypal...... Mag ik eindelijk de alpha spelen.
Ben dit weekend dus aan het dood gaan in de eerste nacht, of verdwalen op de tweede dag.{ en daarna doodgaan}

Maar wat ik gezien heb slaat mij de sokken van mijn voeten.
Er is iemand bezig gegaan om een PC te gaan bouwen in minecraft, ja de hardware.
Hij heeft de ALU af, en wil binnenkort bezig gaan met het werkgeheugen.

Straks staat er in de wereld een PC, op die PC ....minecraft, in minecraft staat een PC, op die PC .....MINECRAFT....enz...

Ik lees al jaren tweakers.net, maar ik ga mij geen tweaker noemen.[ verslagen] _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
http://kotaku.com/5650027...uter-inside-computer-game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Als je een een PC in Minecraft weet te bouwen waarmee je minecraft kan spelen dan wordt je sowieso tot heilig verklaard.

E: Oh dat staat ook in die link :D.

[ Voor 13% gewijzigd door Thomas op 10-10-2010 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 14:37:
Hallo allemaal,

Een paar weken terug zag ik dit topic, en werd verslaafd aan minecraft filmpies.
Na een paar weken filmpjes kijken, twijfelen over paypal, aan de gang gaan met paypal en wachten op paypal...... Mag ik eindelijk de alpha spelen.
Ben dit weekend dus aan het dood gaan in de eerste nacht, of verdwalen op de tweede dag.{ en daarna doodgaan}

Maar wat ik gezien heb slaat mij de sokken van mijn voeten.
Er is iemand bezig gegaan om een PC te gaan bouwen in minecraft, ja de hardware.
Hij heeft de ALU af, en wil binnenkort bezig gaan met het werkgeheugen.

Straks staat er in de wereld een PC, op die PC ....minecraft, in minecraft staat een PC, op die PC .....MINECRAFT....enz...

Ik lees al jaren tweakers.net, maar ik ga mij geen tweaker noemen.[ verslagen] _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
http://kotaku.com/5650027...uter-inside-computer-game
Ja, heel freaky eigenlijk :P

De video is overigens al wel eens gepost in dit topic.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er lopen frigging varkens door zijn pc.

Ook mooi om te zien hoe hij door dat geweldig grote project iedere keer ook netjes de deur open doet en weer dicht gooit.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2010 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Heb even een post aangemaakt op TC forum met betrekking tot Waypoints.

http://forum.tweakcraft.net/index.php?topic=33.msg166#msg166

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Zou er iemand willen vouchen voor mij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Iemand the Great Plains al gezien ?

Naast plottest2 of /warp plains kom je bij dit prachtige park. Het park bestaat tot nu toe uit watervallen, een meer, verschillende picknick plaatsen, mijnen etc. Neem eens een kijkje, doneer in de doneer box en laat feedback bij mij achter =D !

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb gisteren eens een rondje gelopen door het natuurreservaat. zag er goed uit! :)
En de citadel en omgeving zag er ook erg goed uit! En die grote bol boven het water :P
Maar ik heb nog lang niet alles gezien als ik zo eens op de render kijk.

[ Voor 17% gewijzigd door SToRM666 op 10-10-2010 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:42

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

De Halloween look :D

http://notch.tumblr.com/p...n-some-form#disqus_thread

En mijn aandeel in de pixel art
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/2gtuogx.jpg
O-) :7

[ Voor 43% gewijzigd door 42dpi op 10-10-2010 21:50 ]

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Is die halloween-wereld voorgebouwd?

Las net iets over waypoints op de server. Om maar even daarop terug te komen in dit topic, ik vind het ook niet altijd leuk dat er bij grote projecten waypoints worden gemaakt. Mensen zien inderdaad alleen dat project en lopen zelf niet meer rond. Om eerlijk te zijn ben ik zelf ook zo... Nu je meerdere waypoints zelf kan aanmaken wordt de noodzaak om waypoints te gebruiken wel veel minder...

Een simpel voorbeeld is de weg tussen het natuurreservaat en het citadel. Op het citadel staat een waypoint en bij het natuurreservaat (wat echt cool wordt) niet. Wat leuk is om te zien is dat mensen dan warpen naar het citadel, de bordjes volgen en dan daadwerkelijk zich verplaatsen van punt A naar punt B. De weg wordt gewoon echt gebruikt! Als er ook een waypoint gemaakt zou worden bij het natuurreservaat zou dit weer weg zijn.

Als we het even simpel houden is bij ieder 'explore' achtig spel het eerst de bedoeling ergens te komen, voordat je er snel kan komen, zodat je veel van het level ziet.
Het spel wordt dynamischer als je echt iets moet vinden op de kaart en mensen zullen, voordat ze beginnen aan een mega-project eerst werken aan de weg-bewijzering :) en goede wegen wat nu soms helemaal niet gebeurd. Wellicht enkele warps naar punten in het level, maar niet meer project-gebaseerd zoals het nu is vind ik. Het wordt erg chaotisch met al die warps en de lijst zal alleen maar langer worden naargelang de map niet gereset hoeft te worden.

[ Voor 69% gewijzigd door Paniohitus op 10-10-2010 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Preddie schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 21:54:
[...]

Is die halloween-wereld voorgebouwd?
Gekeken naar de structuur lijkt hij gegenereerd. :)
Als we het even simpel houden is bij ieder 'explore' achtig spel het eerst de bedoeling ergens te komen, voordat je er snel kan komen, zodat je veel van het level ziet.
Het spel wordt dynamischer als je echt iets moet vinden op de kaart en mensen zullen, voordat ze beginnen aan een mega-project eerst werken aan de weg-bewijzering :) en goede wegen wat nu soms helemaal niet gebeurd. Wellicht enkele warps naar punten in het level, maar niet meer project-gebaseerd zoals het nu is vind ik. Het wordt erg chaotisch met al die warps en de lijst zal alleen maar langer worden naargelang de map niet gereset hoeft te worden.
Ik speel niet op de GoT server (mijn eigen server is veel leuker ;) ), maar is het niet zo dat waypoints zijn ingevoerd om alleen maar het trage lopen te compenseren? Wacht eerst even totdat de mine carts werken in een komende update. Snelle transportatie (hoge treinen!) wordt dan mogelijk, terwijl men toch van het uitzicht kan genieten.

Andere tip voor waypoints: maak geen waypoints naar grote bezienswaardigheden, maar naar de tussenruimtes tussen de grote bezienswaardigheden. Als men ernaar toe moet lopen, heeft men ook de kans om de kleinere/andere dingen te zien. Dat geeft het gevoel van verkennen weer wat terug, terwijl redelijk snel reizen toch mogelijk is.

[edit]
'Binnenkort meer', geeft Notch aan. Misschien gaat hij verder in op biomes. :)

[ Voor 84% gewijzigd door The Zep Man op 10-10-2010 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 12:40

Knaak

It's me, Mario!

Moria :D

Belooft veel goeds, zeker aangezien ik echt van caves hou. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 13:50
word 18+ game denk ik :P anders durven kinderen niet meer alleen naar bed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Jammer dat ik geflamed word als ik 1 keer het woord "Halo" zeg.

Great Plains zijn af en officieel geopend, morgen screenshots !

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quistler
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-09 16:07
daPet schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 14:02:
Thx, mijn dank gaat weer uit naar joostquist en CookieNL voor de hulp op de dekken en de entree. Zo komt het eind een stuk sneller in zicht :)
No problem... misschien is het een goed idee de warp locatie te veranderen naar de ingang die we gemaakt hebben?

AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Decennia schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 00:15:

Great Plains zijn af en officieel geopend, morgen screenshots !
Hoezo? We komen in Minecraft simpelweg ruimte in de hoogte en natuurwetten te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb gisteren veel langer zitten spelen dan gepland :P Ik heb op zich best een goeie locatie om grondstoffen te vinden, maar de omgeving was nog wat saai. Dus nu ben ik begonnen met het aanleggen van een waterval en een gracht. Daarna wilde ik eens wat proberen met glas en dat is nogal uit de hand gelopen :D
Ik zal vanavond wel eens wat screens maken en hier neerzetten :)

[ Voor 11% gewijzigd door SToRM666 op 11-10-2010 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:38
Ik heb dit nog niet gelezen maar ik heb een makkelijke en snelle manier gevonden om lava weg te werken. Ik plaatst in of er boven een blok gravel en dat valt dan naar beneden en brand niet weg. Weet niet of het ook zo gaat met zand.

En ik merkte ook dat als je het opnieuw weg haalt dat je dan ook nog kans heb op een flint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:12:
....
En ik merkte ook dat als je het opnieuw weg haalt dat je dan ook nog kans heb op een flint.
Heb nog niet echt enig nut gevonden van flint, maar heb wel al eens telkens als ik een gravel-pak vond, het minen, teruggooien, minen, teruggooien, ... tot er geen gravel meer is, maar enkel flint. Heb je massa's flint (kan gebruikt worden voor pijlen nee ?) maar is wel oersaai werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Decennia schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 00:15:
Ik denk dat je je daar niet te veel van moet aantrekken. Je zit in een PC-spel, en pc-gamers vinden het altijd leuk om console-gamers te bashen. De in-game chat is wat dat betreft een beetje melig. Zoals een paar dagen geleden toen iemand zich afvroeg wie Gordon Freeman is; wij met z'n allen "OMG WTH??!". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 13:49

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:20:
[...]

Heb nog niet echt enig nut gevonden van flint, maar heb wel al eens telkens als ik een gravel-pak vond, het minen, teruggooien, minen, teruggooien, ... tot er geen gravel meer is, maar enkel flint. Heb je massa's flint (kan gebruikt worden voor pijlen nee ?) maar is wel oersaai werk :)
In de singleplayer is het zinvoller, daar kun je ook vuur maken door een iron bar er aan toe te voegen. Maar in de multiplayer is het eigenlijk nergens nuttig voor, want vuur staat uit en pijlen zijn nutteloos (niemand kan dood).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Laatst online: 09:38
Al kan je met vuur wel leuke dingen doen. Heb in singleplayer 1blok hout aangestoken die blijft maar heel de tijd branden. Er zit niks om de blok hout, want anders gaat het vuur daar heen en wordt alles wel afgebrand. Het is ook wel grappig om te zien als je een heel bos heb en je zet 1 bladerblok in vuur dan krijg je wel een erg mooi vuurzee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, voor vuur heb je wel flint nodig. Heb zelf in 1 van mijn werelden een soort van hoog vuurbaken gezet bij mijn base zodat ik die snachts makkelijk kan terugvinden. Maar mijn probleem met flint en gravel is dat het zo weinig toepassing heeft voor iets dat zo veel voorkomt, dit in tegenstelling to stone en coal (die ook veel voorkomen) waar er wel meer "nut" van is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneeziaz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-05 01:25
We hadden een zombie spawner gevonden maar iemand heeft hem weggehaald :( MdemiC, was jij dat misschien? We zagen je in onze tunnel lopen en ineens was de mobspawner weg.. :(

tsjoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Laatst online: 08-09 11:33
Net even wezen kijken, ziet er gaaf jongens. Misschien dat ik ooit ook nog wat kom bouwen, maar ik wil eerst in mijn eigen leveltje bezig met een achtbaan ofzo :).

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:21:
[...]

Ik denk dat je je daar niet te veel van moet aantrekken. Je zit in een PC-spel, en pc-gamers vinden het altijd leuk om console-gamers te bashen. De in-game chat is wat dat betreft een beetje melig. Zoals een paar dagen geleden toen iemand zich afvroeg wie Gordon Freeman is; wij met z'n allen "OMG WTH??!". :)
Ik snap het ook hoor, PC gaming is stukken beter qua FPS. Maar niemand komt met goede argumenten, Enigme & ik daar in tegen wel. Ik vind het ook niet erg hoor haha, alleen dat het zo gebashed word is zo jammer.

Maar maakt niet uit, als er groene blokken komen maak ik lekker masterchief pixel art =)

Screens gooi ik er vanavond op Of warp even ernaartoe via /warp plains =D

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Halo is best grappig als je dat zo zou kunnen bouwen. Die ring is dat toch (:P weinig Halo gespeeld)?

Ik zit nog steeds te denken aan een projectje. Maar nog geen idee wat.

Heb al een soort van sphere half onderwater gemaakt nabij de Falcon. Maar kan gewoon niks bedenken wat leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
  • Laatst online: 16-09 11:23
Gister even rondgekeken op de server. Gelukkig stonden er overal borden anders was ik keihard de weg kwijtgeraakt!

Ben op mijn eigen server bezig met een soort enorm kasteel. Deels uit een berg gehakt en deels erop en ervoor. Ziet er wel leuk uit.

Heb ergens een replica van de wereld van Bioshock gezien. Dat zag er vet uit zeg! Denk dat ik binnenkort maar met zoiets begin.

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Heb gister ook even geprobeerd rond te kijken. Zag er heel leuk uit op het eerste gezicht Maar werd er wel steeds afgekicked na 10-30 seconden. Iemand zei dat het aan m'n driver settings ofzo lag, weet iemand hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Il 2 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:08:
Heb gister ook even geprobeerd rond te kijken. Zag er heel leuk uit op het eerste gezicht Maar werd er wel steeds afgekicked na 10-30 seconden. Iemand zei dat het aan m'n driver settings ofzo lag, weet iemand hoe dit op te lossen?
Lees eens de laatste regel van de topicwaarschuwing, waarschijnlijk is dat het probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Otherside1982 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 13:09:
[...]

Lees eens de laatste regel van de topicwaarschuwing, waarschijnlijk is dat het probleem ;)
D'oh, helemaal overheen gelezen! bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Nadat we dik 17500 TNT hebben laten opblazen begon de server wat te roken :)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mV0HCKXmLfA]

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
:*) Blijft leuk speelgoed he, TNT!

Server heeft behoorlijke moeite om het allemaal te kunnen verwerken, maar het gat aan het eind mag er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Laatst online: 10:22

Plattegrond

Waarschijnlijk de één na laatste update aan de plattegrond.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/a3JBODzITGsPNrRpHTaLwTQ4/thumb.jpg
Afbeelding is 2298x1194 groot en weegt 411KiB.

1) Roze punten zijn de warppunten. Naam staat er bij.

2) Er zijn geen plots meer beschikbaar op dit moment. Echter zijn er 3 plots die misschien weer vrijgegeven worden morgen (54, 77 en 151).

3) Plotnummers waarbij een vraagteken staat zijn plots waar de eigenaren geen bord hebben opgehangen met nummer + naam (54, 151).

4) Spelfouten van namen mogelijk, laat het me weten.

5) Alle plots op deze kaart zijn officieel. Plots die hier niet op staan zijn dat dus niet.

Weer vergeten om de tekst Noorder Hoofdweg erop te zetten :X :P Nou jah, da's dus die verticale weg in het midden.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quistler
/warp noordoost precies voor mijn voordeur!

Kan ik een andere /home locatie gebruiken voor op het cruiseschip :)

AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Of je verifieerd je account en maakt gebruik van multihomes ;)
Tutorial daarvoor staat op het tweakcraft forum.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
Als je al bouwrechten hebt op de huidige server, worden deze automatisch gekopieerd naar de nieuwe server? Dan zal ik me alvast even aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Laatst online: 12-09 16:57
Yeey, ik sta op de kaart.
Ik moet dat multihomes ook ff doen, ik ben met een groot project bezig.
En heb daar sethome gezet. Mn kistjes met materialen heb ik ergens anders verstopt en dan moet ik af en toe naar huis om riet te oogsten. :D

Het lijkt bijna echt werken dat minecraft. Pfff. :)

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quistler
NitroX infinity schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:38:
Of je verifieerd je account en maakt gebruik van multihomes ;)
Tutorial daarvoor staat op het tweakcraft forum.
Heb ik al lang.. maar een /warp commando is veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Bij mij werkte dat multihomes niet. Zelfs 15 minuten tot langer wachten resulteerde in exact dezelfde plek nog. Maar goed, zal nog steeds aan mij kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 13:50
Arunia schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 19:43:
Bij mij werkte dat multihomes niet. Zelfs 15 minuten tot langer wachten resulteerde in exact dezelfde plek nog. Maar goed, zal nog steeds aan mij kunnen liggen.
ik heb het ook niet aan de praat gekregen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pieterll
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 24-08 11:44

Pieterll

Pataar op Discord

Kan er iemand meer niet connecten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:09

Wildfire

Joy to the world!

Yikes. Erg indrukwekkend, maar godsgruwelijk hoeveel tijd heeft er wel niet gezeten in het maken van dit treintraject? :? :P

-- Edit: de Minecraft site zelf is trouwens down.

[ Voor 8% gewijzigd door Wildfire op 11-10-2010 23:37 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NitroX infinity schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 14:16:

Plattegrond

Waarschijnlijk de één na laatste update aan de plattegrond.

[afbeelding]
Afbeelding is 2298x1194 groot en weegt 411KiB.

1) Roze punten zijn de warppunten. Naam staat er bij.

2) Er zijn geen plots meer beschikbaar op dit moment. Echter zijn er 3 plots die misschien weer vrijgegeven worden morgen (54, 77 en 151).

3) Plotnummers waarbij een vraagteken staat zijn plots waar de eigenaren geen bord hebben opgehangen met nummer + naam (54, 151).

4) Spelfouten van namen mogelijk, laat het me weten.

5) Alle plots op deze kaart zijn officieel. Plots die hier niet op staan zijn dat dus niet.

Weer vergeten om de tekst Noorder Hoofdweg erop te zetten :X :P Nou jah, da's dus die verticale weg in het midden.
Indien mogelijk zou ik een van de plots die morgen vrijkomen willen reserveren. Ik ben namelijk morgen pas later in de avond online en ik ben bang dat ze dan al vergeven zijn. BTW Ik ben 1MysteryMan1 in-game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Nope, reserveren doen we niet aan, ook niet een ander het laten doen voor je.
Wie het eerst komt, die het eerst maalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-07 16:25
Arunia schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 19:43:
Dat klinkt alsof je 't gewoon verkeerd hebt gedaan ;)
In game gewoon ergens /sethome doen, en dan op de website een naam geven en opslaan.
Als je het andersom doet, werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuntherDW
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-12-2022
Het blijft me verbazen dat er zoveel mensen geen plots vinden. Zijn er dan mensen met een 2de "buitenverblijf"plot ofzo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
GuntherDW schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:07:
Het blijft me verbazen dat er zoveel mensen geen plots vinden. Zijn er dan mensen met een 2de "buitenverblijf"plot ofzo? :+
Ik heb bijvoorbeeld een huis verderop (ergens in de buurt van het Pakhuis). Van daaruit bouw ik routes uit.
Dus er is nog leven buiten Plottest2 :)

Hoewel ik ook best wel een kaveltje zou willen daar...

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grum
  • Niet online
Nog 3-4 weekjes wachten en we hebben een 'plottest2' van dubbel de grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik wacht wel even tot de update voordat ik op de server iets ga bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
NitroX infinity schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 01:10:
Nope, reserveren doen we niet aan, ook niet een ander het laten doen voor je.
Wie het eerst komt, die het eerst maalt.
Ok, mijn excuses voor het plaatsen van een bordje voor iemand eerder in dit topic.
Had hier namelijk geen weet van en vond het zielig.
Dat klinkt alsof je 't gewoon verkeerd hebt gedaan
In game gewoon ergens /sethome doen, en dan op de website een naam geven en opslaan.
Als je het andersom doet, werkt het niet.
Ik heb het wel op de juiste manier gedaan, maar moet het nog eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Maken jullie ook regelmatig backups van jullie savegames? Ik maak nu elke keer na het spelen een backup met een batchfile, dus gewoon klikken en de backup wordt gemaakt. De code daarvoor:
@echo off
xcopy "%appdata%\.minecraft\saves" /e /h /c /i /y /r
Gewoon de file neerzetten waar je de saves wilt hebben en klikken. Ik vind het wel handig :)

[ Voor 20% gewijzigd door SToRM666 op 12-10-2010 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Ik heb m'n saves in dropbox staan. En symlink ze..

Dan heb ik op m'n PC en m'n macbook dezelfde games.

Dus ook automatisch backups :)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
@storm: wel een goed idee om te doen als ik ga experimenteren met lava / water / tnt.
Bedankt voor de batchfile, ga het thuis eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 17:34

ThaHandy

Discovery Channel

ough, ik zou daar een map render wel eens van willen zien :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
ThaHandy schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:54:
[...]

Staat bij description als je de video op youtube.com kijkt. Valt eigenlijk nog best wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 11:59

Austin

Uit een boek

Kwam deze tegen op youtube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
Kan niet wachten tot minecarts werken in SMP. Dan gaan ik en JelmarG lekker een metrosysteem bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
dat is echt nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Je hebt heel veel van die geautomatiseerde onderdelen.
Heb ook eens zo'n filmpje gezien van een automatische mobkiller/goodies verzamelaar.
Zat best vernuftig in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quistler
wow! je moet er maar opkomen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even wat vraagjes....

Wanneer komt de nieuwe versie uit want daar zit ik op te wachten geen zin in grote projecten voor die tijd?
Ben in excel voortekenen en voorbereiden d-;

en zijn carts al gerepareerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Echt gaaf, lijkt me leuk om met elkaar zulke banen te bouwen langs alle bouwwerken. Hij was er 24 uur mee bezig, je kunt dit met elkaar uiteraard vele malen sneller bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
toch zie ik het nut er niet van met die minecarts, je moet zelf alsnog alles leeghalen of vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Volgens mij snap ik maar weinig van dit spel... ik had eerst de gratis versie, daar zegt iedereen "koop dit spel, dan weet je pas hoe vet t is!". Maar ondertussen kan je bij de gratis versie in MP wel lekker overal bouwen, en met de betaalde versie bijna nergens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quistler
bcd87 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:47:
Volgens mij snap ik maar weinig van dit spel... ik had eerst de gratis versie, daar zegt iedereen "koop dit spel, dan weet je pas hoe vet t is!". Maar ondertussen kan je bij de gratis versie in MP wel lekker overal bouwen, en met de betaalde versie bijna nergens :P
Nog niet op de tweaker's server geweest zeker :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Jawel.. een aantal keer al. Hoezo?

[ Voor 4% gewijzigd door bcd87 op 12-10-2010 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:09

Wildfire

Joy to the world!

ThaHandy schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:54:
[...]

http://meta.filesmelt.com...?file=map1-normal-day.jpg

Gezien het YouTube filmpje zou ik eigenlijk niet eens geloven dat dit de volledige maprender is... lijkt veel te klein voor de lengte van de track zoals je die in het filmpje meemaakt.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinester
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 11:52

Sinester

Game Guru

Bulls schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:38:
toch zie ik het nut er niet van met die minecarts, je moet zelf alsnog alles leeghalen of vullen
Dat is toch normaal met mine carts :p zou handig zijn als ze zich zelf vulde
en het is natuurlijk handig en leuk om er een trein systeem mee te bouwen en gebruiken in plaats van te warpen

[ Voor 5% gewijzigd door Sinester op 12-10-2010 19:39 ]

Hello there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 13:00

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Grr mag ik jullie hartelijk bedanken voor het vernachelen van mijn vrije uurtjes :P
Heb gisteren ook maar ff 10 euro neergeteld en ben nu dus al mijn vrije tijd kwijt aan het bouwen in minecraft.

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 20:35
Echt een super gaaf spel, en ook erg verslavend.

Hoe kan je trouwens re-spawnen in de multiplayer wereld? Ik zit nu vast in iemand zijn mijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCostanzo
@hierboven

/home, of gebruik één van de warps genoemd in de /listwarps, zoals bijvoorbeeld /warp stadion

[ Voor 91% gewijzigd door MrCostanzo op 12-10-2010 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:30
MrCostanzo schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:21:
@hierboven

/home, of gebruik één van de warps genoemd in de /listwarps, zoals bijvoorbeeld /warp stadion
*kuch*/spawn*kuch*
Pagina: 1 ... 31 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/310759">DM</a> aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!
---
Bouwrechten kan men niet meer ingame aanvragen, dat gaat allemaal via de website <a href=http://beta.tweakcraft.net/rights target="_blank">beta.tweakcraft.net</a> ---