[PC] Minecraft Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 57 Laatste
Acties:
  • 403.411 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haas82 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:23:
[...]

aha en wat is een standaard 3d bril dan :S
Ooit 3d sea monsters gekocht 4 cheapass brilletjes erbij werkt perfect. Op de site die je aangaf die moeten allemaal wel voldoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Zo, gisteren nog met Grave bezig geweest aan de achterkant van de Falcon. Vond uiteindelijk zelf dat het net iets breder moest. :P
Het uiteindelijke resultaat mag er ook best zijn. Iedere keer wanneer ik inlog zie ik dat Grave echt heel veel werk aan z'n project doet. En, ik ben echt super blij dat ik daar aan mee kan helpen.

Net eventjes de voorkant gedaan van de Falcon. Daar moest nog licht in komen.
Overdag
Falcon front overdag

Des nachts
Falcon Front donker

En de achterkant bij nachten
Falcon rear donker

Er moet nog wel gefinetuned worden, maar dat komt goed.

[ Voor 3% gewijzigd door Arunia op 07-10-2010 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muerte.Diablo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-09 20:35
achterkant het plaatje werkt niet bij mij:(
geeft ook aan dat het een resolutie is van 600 x 352?
Jammer wou de achterkant wel zien:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb gisteren ook eens een kijkje genomen op de server. Ziet er goed uit allemaal! Echt ongelooflijk hoeveel er al gebouwd is. Ik heb alleen plottest2 niet kunnen vinden...
Er waren ook nog andere mensen aanwezig op de server, maar die ben ik niet tegengekomen :P

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:48
SToRM666 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:46:
Ik heb gisteren ook eens een kijkje genomen op de server. Ziet er goed uit allemaal! Echt ongelooflijk hoeveel er al gebouwd is. Ik heb alleen de plottest2 niet kunnen vinden... Er waren ook nog andere mensen aanwezig op de server, maar die ben ik niet tegengekomen :P
Typ /help voor alle commando's. Daarmee zie je dat je gewoon /listwarps kunt doen en vervolgens /warp [naam]. Er is namelijk nog veel meer gebouwd dat je lopend kunt zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 11:23
Ben dit topic stiekem al best lang aan het volgen en vond het ook maar eens tijd mij te registreren. Dit is dan ook mijn eerste post op Tweakers!

Ik speel Minecraft op mijn eigen server. Ben gewoon lekker bezig met wat resources zoeken en wat dingetjes bouwen, niets al te groots. Vind het er echt fantastisch uitzien wat er allemaal op de tweakers server gemaakt is!

Ik zie alleen nu het nut niet meer om Minecraft te spelen totdat de update van 31 oktober is verwerkt. Dus ja, nu tot eind oktober zonder MC dus...

http://steamcommunity.com/id/nijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
iBasch schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:52:
[...]

Typ /help voor alle commando's. Daarmee zie je dat je gewoon /listwarps kunt doen en vervolgens /warp [naam]. Er is namelijk nog veel meer gebouwd dat je lopend kunt zien. ;)
Bedankt voor de tip! De bouwwerken nemen inderdaad wel al een behoorlijk groot gebied in beslag en ik heb waarschijnlijk nog maar een klein deel gezien. Wel indrukwekkend om te zien hoe enorm sommige bouwwerken zijn (en hoe diep sommige kuilen :P).

[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 07-10-2010 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Faberge schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:36:
Ben dit topic stiekem al best lang aan het volgen en vond het ook maar eens tijd mij te registreren. Dit is dan ook mijn eerste post op Tweakers!

Ik speel Minecraft op mijn eigen server. Ben gewoon lekker bezig met wat resources zoeken en wat dingetjes bouwen, niets al te groots. Vind het er echt fantastisch uitzien wat er allemaal op de tweakers server gemaakt is!

Ik zie alleen nu het nut niet meer om Minecraft te spelen totdat de update van 31 oktober is verwerkt. Dus ja, nu tot eind oktober zonder MC dus...
Enige reden om te wachten is het genereren van biomes... De overige items worden gewoon in de update in single player e.d. meegenomen. Als je per se daarop wilt wachten kan je stoppen ja, anders kan je gewoon doorspelen.

Welkom op GoT btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
SToRM666 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:41:
Bedankt voor de tip! De bouwwerken nemen inderdaad wel al een behoorlijk groot gebied in beslag en ik heb waarschijnlijk nog maar een klein deel gezien. Wel indrukwekkend om te zien hoe enorm sommige bouwwerken zijn (en hoe diep sommige kuilen :P).
Een goeie kuil is 64 blocks diep :P

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 13:09
64 onder waterniveau he ;), dus dat kan nog dieper zijn

[ Voor 35% gewijzigd door Struikrover op 07-10-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Muerte.Diablo schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 09:44:
achterkant het plaatje werkt niet bij mij:(
geeft ook aan dat het een resolutie is van 600 x 352?
Jammer wou de achterkant wel zien:)
Raar, want hij doet het wel gewoon.
Heb hem vervangen voor een iets kleiner model. Hij was bijna fullhd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Struikrover schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:55:
Tja, je zou kunnen stellen dat een goeie kuil 128 diep is :P Moet je wel eerst een berg bouwen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:22
SToRM666 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:41:
[...]

Er zijn meerdere help pagina's; '/help' toont pagina 1 en '/help 2' toont pagina 2.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
Flowmo schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:45:
[...]

Enige reden om te wachten is het genereren van biomes... De overige items worden gewoon in de update in single player e.d. meegenomen. Als je per se daarop wilt wachten kan je stoppen ja, anders kan je gewoon doorspelen.
Wat bedoeld iedereen dan met "weer met een schone lei beginnen"? Betekend dit dat je server die nu al je bouwwerken heeft niet gaat werken met biomes? Dus dat je een nieuwe wereld moet starten om biomes te gebruiken?
Welkom op GoT btw :)
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:09

Wildfire

Joy to the world!

Struikrover schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:55:
Jammer dat we nu niet meer zo diep kunnen als in de vroegste versies van Minecraft. Heb filmpjes gezien zoals 'epic minecraft' en dan heb je echt megaputten. Of de skydive, geez in die freefall zat blijkbaar maanden aan werk om de omgeving te maken :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Laatst online: 18-08 08:24
Faberge schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:20:
[...]

Wat bedoeld iedereen dan met "weer met een schone lei beginnen"? Betekend dit dat je server die nu al je bouwwerken heeft niet gaat werken met biomes? Dus dat je een nieuwe wereld moet starten om biomes te gebruiken?
Ja idd, de map die je server nu genereert is geen biomes map. Dwz dat de map die je nu hebt niet omgezet wordt naar een biomes map. Wel kan het zijn dat de nieuwe gedeeltes die je dan ontdekt, dan wel met biomes opgebouwd worden, maar dat weet ik niet zeker. Als je echt per se met biomes wilt werken tegen die tijd, zou ik gewoon een nieuwe map starten. Maar meer dan een paar klimaatzones in je map verwerken gebeurt er niet denk ik. Je zou dan alleen wat meer variatie in het landschap hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdemiC
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-07 16:52
Ik speel ook op de server onder de nam MdemiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Zo, de schotel zit er ook op. Dat is nog best moeilijk om het rond achtig te laten lijken. :P
Ook weer hiervoor geldt, wat Grave er van vind. :)
Falcon Dish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ditmar
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09 08:35
* Nvm *

[ Voor 158% gewijzigd door Ditmar op 07-10-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:45
Nog maar 3x gepost :')

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 11:51:
Zo, de schotel zit er ook op. Dat is nog best moeilijk om het rond achtig te laten lijken. :P
Ook weer hiervoor geldt, wat Grave er van vind. :)
[afbeelding]
Nice hoor :*)

Ga zelf zaterdag de onderkant afmaken moet nog 1 cirkel op. zelfde als de bovenaknt. Daarnaast ff kijken hoe die turrets er een beetje mooi op kunnen.

Zoiezo gaat het nu snel op de cirkel na al klaar.

Of heb je nog andere ideeen?

Edit de zijkant moet nog ff rond worden gemaakt. zal zien of dit zat lukt.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2010 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De nieuwste render staat online!

Jullie kunnen hem vinden op

http://mc.dekeistad.nl/

en dan in Oktober met de datum van vandaag :)

Er volgen meer mirrors dus als ik door me data heen ben niet getreurd dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

http://mc.randyveldhuizen.eu/ voor de 'andere' mirror. ;)

Zelfde idee als Lordhades, 't staat op datum.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Ah, ik kan nu mijn bouwwerkje goed zien op de map. Boven de orthanc toren.

Weet iemand wanneer dirt wel groen wordt? Moet het perse water hebben of meerdere lagen oid? Mijn floating eilandje mag eigenlijk wel wat groener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 12:29:
[...]

Nice hoor :*)

Ga zelf zaterdag de onderkant afmaken moet nog 1 cirkel op. zelfde als de bovenaknt. Daarnaast ff kijken hoe die turrets er een beetje mooi op kunnen.

Zoiezo gaat het nu snel op de cirkel na al klaar.

Of heb je nog andere ideeen?

Edit de zijkant moet nog ff rond worden gemaakt. zal zien of dit zat lukt.
De oude schotel staat nog op de render, maar die stond te ver naar buiten toe. Ik heb hem uitgelijnd met de de cirkels aan de voorkant (zo staat het ook op internet).
De oude had ook eens iets grovere base. Die is nu wat meer subtieler geworden.

Die turrets heb ik ook al over gedacht, maar dat komt wel goed, eerst kijken hoe groot en zowel boven als onder hetzelfde houden.
Eens kijken of het een glazen koepel bevat voor de persoon. Dat zou grappig zijn.

Heb ook al even zitten kijken naar de voorkant waar de piloot zit.
Die is nu plat, maar volgens mij moet de rest nog als kegel met glas. De onderkant grotendeels steen en glas er tussendoor (kijk wel even op internet).

Dat ronder maken a.d. onderkant heb jij net een beter idee voor heb ik al gezien. :P

Opzich kan de zijrand ook nog wel een blokje naar binnen (ook even kijken hoe dat op internet staat) met een dunne rand boven en onder. Maar denk dat dat net iets te grof wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Stealth2000 schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:12:
Ah, ik kan nu mijn bouwwerkje goed zien op de map. Boven de orthanc toren.

Weet iemand wanneer dirt wel groen wordt? Moet het perse water hebben of meerdere lagen oid? Mijn floating eilandje mag eigenlijk wel wat groener.
Afbeeldingslocatie: http://www.minecraftwiki.net/images/7/76/Grassguidesniper2.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Zo te zien heb ik nog heel wat gemist gisteren. Ik zal vanavond nog wel eens een kijkje nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Hij geeft het zelf al aan dat het niet accuraat is, maar het klopt niet volledig :)

ik kan gras laten groeien op een plot dirt die in de lucht zweeft: wanneer je er een boom plant zal errond ook gras groeien ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 16:57
Wat is dat voor doos naast de Ak47? bij plottest 2, die grote omlijning van een gebied, wat gaat daar komen?

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muerte.Diablo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-09 20:35
Geen idee, misschien iemand die van dirt een kartonnen doos wil maken?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al een paar keer op de server geweest. Erg gaaf! Vanavond ga ik bouwrechten aanvragen!

(ingame naam: T h i j e)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 13:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Boeboe schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:57:
[...]

Hij geeft het zelf al aan dat het niet accuraat is, maar het klopt niet volledig :)

ik kan gras laten groeien op een plot dirt die in de lucht zweeft: wanneer je er een boom plant zal errond ook gras groeien ;)
Deze kende ik nog niet maar duidelijker kan haast niet. Ga ik vanavond proberen. Overigens heb ik al wel bomen geplant, echter groeit daar geen gras omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Die pedobear is zo epic! xD
En dat bolvormige gebouw is nice.
Anders voor render moet je is MCmap proberen. Is gunstig

Overigens staan er echt enorm gave dingen tussen, maar wat is in godsnaam die grote witte zandvlakte aan de linkerkant?

[ Voor 19% gewijzigd door Postius op 07-10-2010 15:54 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside1982
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:03
Postius schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 15:52:
[...]

Die pedobear is zo epic! xD
En dat bolvormige gebouw is nice.
Anders voor render moet je is MCmap proberen. Is gunstig

Overigens staan er echt enorm gave dingen tussen, maar wat is in godsnaam die grote witte zandvlakte aan de linkerkant?
Dat is volgens mij TheMajor die wat pixel-art wil uittekenen op een schaal van 1 pixel = 1m³ in minecraft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:30
Die vorm is nice, hoe heb je dat gedaan =O?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Zou grave het fijn vinden dat ik z'n hele cockpit aangepast heb?
:P

Falcon Cockpit

Overigens heb ik de lijnen van de gangen bovenop aangepast. Want dat kwam heel raar uit met de grootte van de cockpit.

[ Voor 62% gewijzigd door Arunia op 07-10-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity

Plots beschikbaar!

Er zijn weer plots beschikbaar in het spel. Er zijn 20 plots extra gebouwd in het noordwesten van de stad. Sommigen zijn al geclaimed dus wees snel als je een plot wil!

Uiteraard geld weer dezelfde regel als voorheen; als je al een plot hebt mag je niet claimen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

NitroX infinity schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:35:

Plots beschikbaar!

Er zijn weer plots beschikbaar in het spel. Er zijn 20 plots extra gebouwd in het noordwesten van de stad. Sommigen zijn al geclaimed dus wees snel als je een plot wil!

Uiteraard geld weer dezelfde regel als voorheen; als je al een plot hebt mag je niet claimen.
Is iemand zo vriendelijk om een plot te claimen en mijn naam erbij te zetten? (minecraft naam= Jarune)

Probeer al sinds het begin iets te claimen, maar elke keer als ik 's avonds laat thuis kom om te spelen zijn alle nieuwe plots weer bezet.

[ Voor 0% gewijzigd door y0ukn0w op 07-10-2010 16:54 . Reden: dankzij arunia verzoek niet meer nodig ]

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
y0ukn0w schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:42:
[...]

Is iemand zo vriendelijk om een plot te claimen en mijn naam erbij te zetten? (minecraft naam= Jarune)

Probeer al sinds het begin iets te claimen, maar elke keer als ik 's avonds laat thuis kom om te spelen zijn alle nieuwe plots weer bezet.
Ik heb plot 143 geclaimed voor je. Zit nog het meest bij de stad en niet met direct zicht op de AK47.
Dus zo mooi mogelijk voor je uitgezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Arunia schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:48:
[...]

Ik heb plot 143 geclaimed voor je. Zit nog het meest bij de stad en niet met direct zicht op de AK47.
Dus zo mooi mogelijk voor je uitgezocht.
Hartelijk dank, kan ik weer met een gerust hart terug aan het werk :)

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
Het is nog in aanbouw, maar al een plezier om te zien.

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/unBHW.png

Vanaf Citadel kan je doorlopen door een bosje om bij een brug te komen: hier kom je ook als je /warp reservaat doet. Vanaf daar kan je het ongelofelijke natuurpark bezichtigen vanaf een hele mooie looproute. Het is nog niet af maar er is al genoeg te zien. Kom eens langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 16:20:
Zou grave het fijn vinden dat ik z'n hele cockpit aangepast heb?
:P

[afbeelding]

Overigens heb ik de lijnen van de gangen bovenop aangepast. Want dat kwam heel raar uit met de grootte van de cockpit.
Nice direct ook al meubels in de cockpit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Cocoia schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 17:37:

[afbeelding]

Vanaf Citadel kan je doorlopen door een bosje om bij een brug te komen: hier kom je ook als je /warp reservaat doet. Vanaf daar kan je het ongelofelijke natuurpark bezichtigen vanaf een hele mooie looproute. Het is nog niet af maar er is al genoeg te zien. Kom eens langs :)
Je komt onder andere langs mijn molen in aanbouw :)

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
Preddie schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 18:03:
[...]

Je komt onder andere langs mijn molen in aanbouw :)
Klopt! Gravitone plant alleen allemaal bomen voor je molen waardoor je hem niet meer kan zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mn eerste bouwwerk :) het zand moet nog veranderen in goud maar je krijg het idee

Afbeeldingslocatie: http://img28.imageshack.us/img28/7821/penguinl.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een non?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyVermeersch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-02-2023
Ik zei het al jaren: de wereld heeft een pannenkoekenvorm, en je kan van de rand eraf vallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Mijn miniproject, een molen (net zoals in plottest 2 maar dan iets groter). Kan natuurlijk niet ontbreken

Kom je tegen als van het citadel wandelt richting het natuurgebied. Buitenkant is alleen nog af, inrichting moet nog helemaal gebeuren...

Molen Minecraft

Hekjes gebruikt voor de wieken, maar enorm bugged. Complete wieken verdwenen, heb dit opgelost door 'onopvallend' glasblokjes te plaatsen.

[ Voor 21% gewijzigd door Paniohitus op 07-10-2010 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 09:16

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Hoe kan je van die leaf blocks maken? Iemand heeft er een hele muur van gemaakt net buiten plotest2 waar de ak47 stond. Wil t graag gebruiken om de onderkant van mijn boomhut groen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
Die bladmuur is gespawned door een admin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 09:16

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

meh das jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Minecraft name ; Decennia.
Zou graag jullie server willen joinen, staat er ergens meer info over jullie server =) ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
Vanavond heb ik een klein projectje gedaan (T.net gerelateerd) dat hopelijk een leuk detail wordt op een volgende render, :). Zwarte vlakjes invullen met obsidian was even puzzelen (aangezien het een platform op zee betreft), maar is toch gelukt.

...over zwarte vlakjes gesproken, volgende project: ontploft olieplatform met groot olielek? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t1mmy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 16:39
Decennia schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 23:28:
Minecraft name ; Decennia.
Zou graag jullie server willen joinen, staat er ergens meer info over jullie server =) ?
TS al gelezen..?
YopY schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 23:30:
Vanavond heb ik een klein projectje gedaan (T.net gerelateerd) dat hopelijk een leuk detail wordt op een volgende render, :). Zwarte vlakjes invullen met obsidian was even puzzelen (aangezien het een platform op zee betreft), maar is toch gelukt.

...over zwarte vlakjes gesproken, volgende project: ontploft olieplatform met groot olielek? :+
VOOR!
Maar dan wel in de nieuwe map! :D

[ Voor 50% gewijzigd door t1mmy op 07-10-2010 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

@T1mmy ; Found it thankyou, is het Freebuild of bouwrechten ? Heb een aardig grote fantasie en tussen het survivalen door is het een stuk aantrekkelijker.

Had laatst een Gigantische Pokéball gemaakt waar je in kon, jammergenoeg werd hij gegriefed -.-

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 15:39
Decennia schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 23:35:
@T1mmy ; Found it thankyou, is het Freebuild of bouwrechten ? Heb een aardig grote fantasie en tussen het survivalen door is het een stuk aantrekkelijker.

Had laatst een Gigantische Pokéball gemaakt waar je in kon, jammergenoeg werd hij gegriefed -.-
Werkt op basis van bouwrechten; die verkrijg je op http://beta.tweakcraft.net/rights indien je iemand vind die voor je vouched.

Grieving hoef je hier overigens veel minder bang voor te zijn; we zijn wat lastig om binnen te komen, maar dat heeft deels daarmee te maken. Daarnaast hebben we genoeg logging en tools om grieving op te sporen.

[ Voor 17% gewijzigd door vistu op 07-10-2010 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Aha bedankt, zal morgen avond lekker komen hangen in jullie server. Ik zie dat je niet kan teleporten, dus als ik beneden spawn moet ik dat hele tering eind lopen ? XD

Edit ; Gelukkig, dan kan je tenminste het ook laten staan. Ik ga denk ik eerst wat pixelart maken, is makkelijker en ziet er leuk uit op de map. Maar dan moet ik natuurlijk de rechten krijgen haha ! Gelukkig eindelijk een topic op T.net waar ik in wil posten ...

[ Voor 44% gewijzigd door Decennia op 07-10-2010 23:49 ]

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

Cocoia schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 17:37:

[afbeelding]

Leuk idee, zal er morgen een kijkje nemen. Ook dieren/zombies etc te bezichtigen ? :+

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik ben vandaag ook weer een paar uur bezig geweest. Ik heb eigenlijk nog niet zoveel gebouwd, want ik ben momenteel meer bezig met graven en mijnen verkennen. Ik heb nu ook een grot ontdekt waar zo'n kooi staat waar vlammen uit komen, een spawn point voor Mobs dus. Ik heb gezien dat er ook een kist bij staat waar waarschijnlijk een aantal grondstoffen in zitten, maar ik moet eerst een tunnel langs boven ernaar toe graven want langs beneden word ik constant aangevallen door skeletten. Ik neem aan dat die kooi niet te vernietigen is?

[ Voor 6% gewijzigd door SToRM666 op 08-10-2010 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 12:40

Knaak

It's me, Mario!

Je moet juist die kooi vernietigen wil je ooit van die skeletten af komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
SToRM666 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 01:28:
Ik ben vandaag ook weer een paar uur bezig geweest. Ik heb eigenlijk nog niet zoveel gebouwd, want ik ben momenteel meer bezig met graven en mijnen verkennen. Ik heb nu ook een grot ontdekt waar zo'n kooi staat waar vlammen uit komen, een spawn point voor Mobs dus. Ik heb gezien dat er ook een kist bij staat waar waarschijnlijk een aantal grondstoffen in zitten, maar ik moet eerst een tunnel langs boven ernaar toe graven want langs beneden word ik constant aangevallen door skeletten. Ik neem aan dat die kooi niet te vernietigen is?
die kooi kan je gewoon kapot meppen, duurt alleen heel lang.

Vandaag nog weer even aan het graven geweest bij Orthanc. Nog zo'n 40 lagen blocks te gaan! Bijna op de helft dus :P Nogmaals bedankt aan iedereen die een handje heeft geholpen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Preddie schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 20:46:
Mijn miniproject, een molen (net zoals in plottest 2 maar dan iets groter). Kan natuurlijk niet ontbreken

Kom je tegen als van het citadel wandelt richting het natuurgebied. Buitenkant is alleen nog af, inrichting moet nog helemaal gebeuren...

[afbeelding]

Hekjes gebruikt voor de wieken, maar enorm bugged. Complete wieken verdwenen, heb dit opgelost door 'onopvallend' glasblokjes te plaatsen.
Leuk gebruik gemaakt van die hekjes ziet er grappig uit zo. (onderste deel met claybricks maken voor een authentiek uiterlijk :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Bulls schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 02:25:
[...]

Leuk gebruik gemaakt van die hekjes ziet er grappig uit zo. (onderste deel met claybricks maken voor een authentiek uiterlijk :D )
Ga een weekje op vakantie, zal daarna deze tip doorvoeren idd, tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn thuis PC kan ik makkelijk connecteren op jullie server (mc.grum.nl is het toch he ?) maar op mijn PC hier op het werk lukt het niet, ik krijg altijd "connection refused" zowel in de standalone als in de browser. Enig idee waar het aan kan schelen ? Misschien dat er een poort geblokkeert staat maar welke zou ik moeten controleren ?

Had graag een plot geclaimd in de city :) (moet ook nog iemand vinden om me te vouchen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Verwijderd schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 08:29:
Op mijn thuis PC kan ik makkelijk connecteren op jullie server (mc.grum.nl is het toch he ?) maar op mijn PC hier op het werk lukt het niet, ik krijg altijd "connection refused" zowel in de standalone als in de browser. Enig idee waar het aan kan schelen ? Misschien dat er een poort geblokkeert staat maar welke zou ik moeten controleren ?

Had graag een plot geclaimd in de city :) (moet ook nog iemand vinden om me te vouchen...)
Op het werk moet je ook werken, niet gamen :> .

Hoogwaarschijnlijk dat de server of firewall -in de server- de poort blokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R NL schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 08:30:
[...]

Op het werk moet je ook werken, niet gamen :> .

Hoogwaarschijnlijk dat de server of firewall -in de server- de poort blokkeerd.
sjjj :p
tijdens de pauze he, en als ik in het weekend hier de systemen in de gaten kom halen en er geen collega's zijn om mee te praten :)

enig idee welke poort het is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Voor het poortnummer moet je even bij een van de host's zijn. Die weet ik zo niet.

Gaat dit trouwens om de downloadable client, of online op www.minecraft.net?

Want ik zou eerst ff de minecraft site zelf proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4NG3R NL schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 08:39:
Voor het poortnummer moet je even bij een van de host's zijn. Die weet ik zo niet.

Gaat dit trouwens om de downloadable client, of online op www.minecraft.net?

Want ik zou eerst ff de minecraft site zelf proberen :)
Het is zowel bij de dl-client als op de site.
Zal eens 1 van de host proberen te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:10
SToRM666 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 01:28:
Als je torches om de kooi heen zet (aan alle vier de zijden één) spawnen er geen skeletten meer. Je kunt de kooi dan bewaren en er een val omheen bouwen om heel sadistisch de monsters zichzelf af te laten maken.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Nu online
Ik denk dat iedereen (behalve als ze sys.beheerder zijn) dit probleem wel heeft op het werk.
Heb je mobiel internet? Kun je je telefoon als modem gebruiken?
Sluit die dan eens aan op je pc en trek de netwerk kabel eruit. Wellicht dat je het dan kan spelen.

Wat ik wel apart vind is dat wanneer ik op mijn werklaptop wanneer ik niet op het werk ben de client open, dat deze dan niet op wil starten vanwege opengl drivers oid.
Pak ik de browser versie, dan heb ik dat probleem niet. Zeer apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
@ MOAW, Wussie, posttoast: bedankt voor de tips! :)

Ik ga eerst een gang proberen te graven tot dicht bij de kooi en dan snel wat fakkels er omheen zetten. Daarna kan ik altijd nog zien wat ik ermee doe :P

[ Voor 18% gewijzigd door SToRM666 op 08-10-2010 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:16:
Ik denk dat iedereen (behalve als ze sys.beheerder zijn) dit probleem wel heeft op het werk.
Heb je mobiel internet? Kun je je telefoon als modem gebruiken?
Sluit die dan eens aan op je pc en trek de netwerk kabel eruit. Wellicht dat je het dan kan spelen.
Via de telefoon werkt het inderdaad maar is rete traag :)
Voor de rest is de poort hier inderdaad geblokkeert, dat wordt dit weekend SP :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
posttoast schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:07:
Als je torches om de kooi heen zet (aan alle vier de zijden één) spawnen er geen skeletten meer.
Twee, aan beide zijden 1, is in princiepe ook genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Hydra schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:16:
[...]

Top tips.. zit net in m'n SP in een gang waar ik steeds zo'n creepy geluidje hoor.. zal binnenkort maar eens kijken.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde gisteravond in-game iemand wat zeggen over een 'eigen' extern forum. Wat is de link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:16:
Ik vraag me af of 1 onder ook genoeg zou zijn, eerst 2 errond om veilig te zijn, dan gat er onder graven 1tje plaatsen en de 2 ander weer weghalen. (Ik neem aan dat er boven op geen optie zal zijn) Of zijn de cages gravity-bound ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Nog mensen die nog de classic creative spelen? Ben daar nog in aan het knutselen. Ben een gebouw van 41x41 aan het neerzetten maar crap wat een shitload werk om alleen de vloer te leggen. En met iets van zeven verdiepingen heb ik nog genoeg vloeren te doen... laat staan muren :P

(en dat is dan dus met unlimited resources, in Alpha zou je eerst ook nog alles moeten gaan minen en ben je nog veel langer bezig :))

[ Voor 19% gewijzigd door Wildfire op 08-10-2010 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faberge
Wildfire schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:08:
(en dat is dan dus met unlimited resources, in Alpha zou je eerst ook nog alles moeten gaan minen en ben je nog veel langer bezig :))
Dat is juist de kick ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 11:47

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Precies! Dan heb je echt voldoening dat je harde werk uiteindelijk iets opgeleverd heeft!

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 19:07
Zo ik heb hem nu ook gekocht.
Na een aantal dagen niet zo legaal te spelen.

Maar miste multiplayer, dus nu gekocht. Ga net kijken in jullie server.
Spreek jullie dus vanavond ofzo wel.
Hopelijk kan ik iemand zo gek krijgen om mij bouwrechten te geven (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

MazeMouse schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 16:35:
[...]

Precies! Dan heb je echt voldoening dat je harde werk uiteindelijk iets opgeleverd heeft!
Ik snap het, dat gevoel heb ik in classic creative al na een grote klus. Laat staan als ik ook nog mining ervoor had moeten doen :P

Plus natuurlijk het aanschouwen van de nijverheid van andere tweakers. Misschien dat ik toch maar eens voordat de biomes komen nog een kijkje neem op de server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 19:07
GoTCoast schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 16:55:
Zo ik heb hem nu ook gekocht.
Na een aantal dagen niet zo legaal te spelen.

Maar miste multiplayer, dus nu gekocht. Ga net kijken in jullie server.
Spreek jullie dus vanavond ofzo wel.
Hopelijk kan ik iemand zo gek krijgen om mij bouwrechten te geven (A)
Zo voordat iemand (weer) paranoie is:
Ik ben ingame heet ik Vinnie1991.

En ik zit te genieten van hoe mooi de server is :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ziezo, ik heb de kooi kunnen vernietigen. Er liepen opeens wel 5 a 6 skeletten, maar na 2 keer dood te gaan had ik ze allemaal en ik was niks kwijt :) Gelijk de kist die erbij stond leeggeroofd en de kist zelf ook meegenomen.
Ik heb nu ook al vrij veel ijzer, maar ik zit nog even te kijken wat ik daar nou het beste mee kan doen.

[ Voor 45% gewijzigd door SToRM666 op 08-10-2010 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia

Decennia

VECTORHEAD

SToRM666 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 18:57:
Ziezo, ik heb de kooi kunnen vernietigen. Er liepen opeens wel 5 a 6 skeletten, maar na 2 keer dood te gaan had ik ze allemaal en ik was niks kwijt :) Gelijk de kist die erbij stond leeggeroofd en de kist zelf ook meegenomen.
Ik heb nu ook al vrij veel ijzer, maar ik zit nog even te kijken wat ik daar nou het beste mee kan doen.
Misschien staal maken ? Kan je aardig wat mee.

Ik zit nu al een tijdje in de server te kloten, maar het is toch leuker met bouwrechten. Zal er zeker wel ong. Elke dag zitten =)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
MazeMouse schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 16:35:
[...]

Net zoals vroegah, bij Runescape :+.

Eerlijk toegeven: Minecraft is dikke grind. Ik geloof ook zo dat, als de populariteit zo blijft (wat ik overigens ook betwijfel), er een Minecraft MMO zal komen (...Minescape? :+) waar honderden / duizenden spelers tegelijk op kunnen spelen. Met goeie regels en afbakening enzo natuurlijk.

...aan de andere kant, nee, dat gaat niet werken. Bij Wurm Online werkte het nog, maar dat kwam omdat het een ongelofelijke pokkeklus zou zijn om maar iets simpels als een berg te bouwen, laat staan de creaties die in Minecraft tevoorschijn komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Hey Ik heb een probleem. Eerst hadden we dit verslavende spel gedonwload (niet legaal). Maar ik en wat vrienden van me vonden dit heel erg leuk. Een iemand had een server gemaakt. Het probleem is dat me broertje en ik niet tegelijk met allebei een aparte account inloggen op zijn server. Maar ik kan wel met me broertje tegelijk op te tweakers server. Hebben jullie een speciale mod daarvoor ofzo. Ik zou erg blij zijn al jullie een oplossing hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sticx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-08 19:29
Inderdaad een geniaal spel ;) Zal binnenkort maar is een bezoekje brengen aan de server!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
SAS Voyager is gearriveerd in de Citadel! :o

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/vIhVO.png

Gemaakt door Cocoia en JelmarG. Dank aan Gunther voor de supplies in het ruim :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Niet online
Dat is een mooi sfeervol plaatje, mis alleen nog mensen in oude klederdracht. :)

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Cocoia schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 03:20:

[afbeelding]

Gemaakt door Cocoia en JelmarG. Dank aan Gunther voor de supplies in het ruim :+
Ziet er leuk uit! Merk zelf ook dat het meer voldoening geeft om projecten mooi af te ronden dan gewoonweg een groot gebouw uit de grond te stampen

[ Voor 16% gewijzigd door Paniohitus op 09-10-2010 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCostanzo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:34
Iemand die meer weet van dit nieuwe blocktype?

http://notch.tumblr.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Cocoia schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 03:20:

[afbeelding]

Wow, erg mooi! Is het ook ergens te bezichtigen? :P
Welke skin gebruik jij eigenlijk?

[ Voor 14% gewijzigd door SToRM666 op 09-10-2010 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
Ziet eruit als blubber, :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Hellblubber misschien?

Ow trouwens @ Arunia, een VPN tunnel kan zoiets wel oplossen, heb je vanaf 5 euro per maand ongeveer. Ik heb sinds gisteren er zelf 1 aangeschaft vanwege een wazig filter apparaat van mijn huisbaas wat onder andere IRC tegen hield. Mijn VPN tunnel provider vind ik wel traaag (2,7Mbit down ipv 80 normaal...) maar het werkt wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrCostanzo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:34
Blubber zou wel gaaf zijn, als je erin weg zou zakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Vermoed dat 't een portal is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neverwinterx
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:56
Iemand in de comments gokte op petroleum (in de hell). Dat lijkt me wel een goeie gok.

[ Voor 5% gewijzigd door Neverwinterx op 09-10-2010 14:31 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/310759">DM</a> aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!
---
Bouwrechten kan men niet meer ingame aanvragen, dat gaat allemaal via de website <a href=http://beta.tweakcraft.net/rights target="_blank">beta.tweakcraft.net</a> ---