dat is de ingang! je kan erin, er is uitzicht. en dan een trap naar boven.Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:08:
[...]
Nu nog even het trappetje weghalen en hij is compleet!
Verwijderd
Vind het prima falcon moet nog paar kleine dingetjes aangebeuren zal er nog wel ff naar kijken.Arunia schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 23:04:
[...]
dat had ik ook al geprobeerd. maar ging niet lekker. be my guestom het te veranderen. wellicht dat grave dit ook goed vind. laat hem nmaar even beslissen.
Verwijderd
hhaaha altijd als ik ak47 zie staan doet het me aan dit denkenVerwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 18:54:
hier een plaatje van mijn eerste bouwwerk. Een AK-47 met kogel![]()
[afbeelding]
http://www.youtube.com/watch?v=dk6Utpg5JcM
Er zijn 2 verschillende mazes (zo ver ik weet), Je hebt de grote waar je heen kan warpen (stenen wanden, glazen dak) en een kleine welke je echt naar toe moet lopen en de ingang is van de mijn van Angelcat en mij. Deze heeft glazen wanden en een lava dak. Omdat die van ons onder de grond zit zie je hem ook niet op de plot staan en je moet er gewoon even tegenaan lopen.Calamor schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 23:42:
Die maze is zeker leuk. Heb er erg kort in gezeten. maar ik wil hem wel eens uit spelen.
Verwijderd
Wat is nou precies het adres van de GOT server?
Ohja, speel het op een MAC.
Ohja, speel het op een MAC.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2010 01:15 ]
88.198.41.46
mc.grum.nl
Werken allebei.
mc.grum.nl
Werken allebei.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Ik heb vandaag ook een poging gedaan (single player) om een thuishuisje te bouwen. Pand ligt boven de wolken, mocht niet hoger bouwen door het limiet in het spel. De eerste verdieping is vaak niet bruikbaar want daar trekken zo nu en dan wolken door heen 

Trappenhuis: http://erwinvandenbos.nl/downloads/mc_woning2.jpg
Schuur: geen foto beschikbaar ivm dik wolkendek.
Woonkamer: http://erwinvandenbos.nl/downloads/mc_woning3.jpg
Uitkijkruimte: http://erwinvandenbos.nl/downloads/mc_woning4.jpg
Teras: http://erwinvandenbos.nl/downloads/mc_woning5.jpg
Dit spel is erg slecht voor mijn productiviteit

Trappenhuis: http://erwinvandenbos.nl/downloads/mc_woning2.jpg
Schuur: geen foto beschikbaar ivm dik wolkendek.
Woonkamer: http://erwinvandenbos.nl/downloads/mc_woning3.jpg
Uitkijkruimte: http://erwinvandenbos.nl/downloads/mc_woning4.jpg
Teras: http://erwinvandenbos.nl/downloads/mc_woning5.jpg
Dit spel is erg slecht voor mijn productiviteit
Afgelopen paar dagen bezig geweest met een 'replica' van de Orthanc van Isengard te maken. De schaal is ruwweg 1 op 1.25 (origineel was 152m hoog, deze is 123 blocks hoog en heeft een footprint van 31x31 blocks op dit moment).

referentieplaatje.

mspaint design waar we vanaf gewerkt hebben (iets vergroot) -- lekker simpel, zoomlevel @ 900% en iedere pixel is een blokje

De basis van de toren in aanbouw, we gieten het obsidian ter plekke - is een stuk sneller dan het eerst ergens vandaan minen en dan plaatsen.

Hoofd gedeelte van de basis toren is klaar, bovenste plateau zit er op.

Vandaag de 4 'spikes' er bovenop gegoten en de 'bouwput' wat vergroot, daar word nog steeds hard aan gegraven.
In de komende dagen/weken moet de bouwput nog een stuk groter gegraven worden omdat er nog wat ornamenten/versieringen op de buitenkant van de toren gaan komen die wat ruimte in beslag nemen en ook zodat je daadwerkelijk de gehele toren een beetje kan bekijken, dat gaat nu vrij lastig. Interieur moet er ook nog in en de buitenkant moet gevuld worden met spleetjes, balkonnetjes en andere meuk.
Veel dank aan degene die hebben geholpen met het graven van de bouwput en gieten van de basis toren!
En voorlopig als je je verveelt ben je altijd welkom met je pikhouweel om de bouwput te vergroten bij /warp orthanc.
ps: als men nog cobblestone nodig heeft, er staan op dit moment zo'n 15 volle large chests vlak bij de warp en dit zullen er nog wel meer worden over de komende dagen.

referentieplaatje.

mspaint design waar we vanaf gewerkt hebben (iets vergroot) -- lekker simpel, zoomlevel @ 900% en iedere pixel is een blokje

De basis van de toren in aanbouw, we gieten het obsidian ter plekke - is een stuk sneller dan het eerst ergens vandaan minen en dan plaatsen.

Hoofd gedeelte van de basis toren is klaar, bovenste plateau zit er op.

Vandaag de 4 'spikes' er bovenop gegoten en de 'bouwput' wat vergroot, daar word nog steeds hard aan gegraven.
In de komende dagen/weken moet de bouwput nog een stuk groter gegraven worden omdat er nog wat ornamenten/versieringen op de buitenkant van de toren gaan komen die wat ruimte in beslag nemen en ook zodat je daadwerkelijk de gehele toren een beetje kan bekijken, dat gaat nu vrij lastig. Interieur moet er ook nog in en de buitenkant moet gevuld worden met spleetjes, balkonnetjes en andere meuk.
Veel dank aan degene die hebben geholpen met het graven van de bouwput en gieten van de basis toren!
En voorlopig als je je verveelt ben je altijd welkom met je pikhouweel om de bouwput te vergroten bij /warp orthanc.
ps: als men nog cobblestone nodig heeft, er staan op dit moment zo'n 15 volle large chests vlak bij de warp en dit zullen er nog wel meer worden over de komende dagen.
Ik heb vannacht met een paar lui (Exodon, TheMajor, en nog een paar waarvan ik de naam niet onthouden heb) een paar uur lang een enorm stuk uitgegraven van de bouwput, zeker zo'n 15 á 20 lagen rondom Orthanc. Zo schiet het eigenlijk best op.
Ik kom woensdag wel weer verder graven.
Ik ben overigens JelmarG in MC.
Ik ben overigens JelmarG in MC.
Wussie, het ziet ernaar uit dat je render distance of FAR staat.
Best op Normal zetten
.
Alsook waren die mysterious blokken in de verte altijd té interessant voor me.
Ik maar lopen en lopen, en me afvragen waarom ik die nooit tegen kwam
.
Best op Normal zetten
Alsook waren die mysterious blokken in de verte altijd té interessant voor me.
Ik maar lopen en lopen, en me afvragen waarom ik die nooit tegen kwam
Holy Jeebus! Hoe bouwen jullie al die meuk? Buiten het spel editen en dan invoeren? Of echt ieder blokje voor blokje plaatsen?
Ik heb al problemen om een eigen huisje ergens te bouwen ._.
Ziet er echt gaaf uit though, ik kom binnenkort eens buurten
It's always DNS...
Alles wordt met de hand gemined, gecraft en geplaatst. Dat maakt het allemaal nog indrukwekkender.ShadyNetworker schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 08:56:
Holy Jeebus! Hoe bouwen jullie al die meuk? Buiten het spel editen en dan invoeren? Of echt ieder blokje voor blokje plaatsen?
Echt waar joh?Stealth2000 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:02:
[...]
Alles wordt met de hand gemined, gecraft en geplaatst. Dat maakt het allemaal nog indrukwekkender.
Dit was ook de vraag die ik had.
Ik geloof het antwoord eigenlijk niet..... dat is ja niet te doen.
Kun je met een soort item_id die blokken niet 'spawnen'?
Dat is bijna een belediging voor al de mensen die hier dagelijks hard aan werkenTazz@NL schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:20:
[...]
Echt waar joh?
Geloof mij, het is allemaal handwerk
Resepct!!koen3950 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:22:
[...]
Dat is bijna een belediging voor al de mensen die hier dagelijks hard aan werken
Geloof mij, het is allemaal handwerk
Wordt toch maar tijd eens 10 euro uit te geven
Wat is het nut als je ze zou spawnen? Kun je net zo goed in paint iets kliederen hier posten en dan roepen 'kijk mij eens'Tazz@NL schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:20:
Echt waar joh?
https://niels.nu
Wasp,Wasp schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:42:
Kan ik hier iemand vragen om voor mij te vouchen? 3 servers terug had ik al rechten en heb inmiddels een paar kleine bouwwerken gemaakt op de vorige servers.. (Boerderij rechts van de grote piramide)
Dank alvast.Mijn in-game naam is Gwynei.
Ik heb voor je gevouched. Dus veel bouw plezier.
zeker doenTazz@NL schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 09:31:
[...]
Resepct!!![]()
Wordt toch maar tijd eens 10 euro uit te geven
ja, die glazen sphere is echt indrukwekkend, en dat gat erbij, wtf.
Niet normaal.
Ik heb sinds gister buildrights, ik heb alleen nog maar mn eigen huisje gemaakt.
Maar ik wil nog wel mee werken aan een paar grote dingen.
Niet normaal.
Ik heb sinds gister buildrights, ik heb alleen nog maar mn eigen huisje gemaakt.
Maar ik wil nog wel mee werken aan een paar grote dingen.
Something something
Ik moet zeggen dat het spel verslavender is dan ik dacht
Ik heb gisteren al direct 3 uur zitten spelen ofzo.
Het op zoek gaan naar grondstoffen voegt wel erg veel toe t.o.v. de gratis versie en op het moment dat je dan opeens op grondstoffen stuit die je zocht of op een grote ruimte om te onderzoeken dan geeft dat toch wel een gevoel van voldoening
Ik heb ook al verschillende aanvaringen gehad met de Mobs in het spel. 1 keer in een ondergrondse grot aangevallen (en gedood) door een skelet. En ik heb ook al een aantal keer gehad dat er Mobs buiten rondlopen terwijl het toch echt al dag is. En meestal zitten ze dan net achter een hoekje naast mijn huis, dus ik heb al een aantal diepe kraters voor mijn deur gehad door ontploffende Mobs
Ik heb wel al een spin kunnen doden welke door een raam gekropen was op een bovenverdieping. Ik had eigenlijk geen idee dat ze zo hoog konden komen.
Het op zoek gaan naar grondstoffen voegt wel erg veel toe t.o.v. de gratis versie en op het moment dat je dan opeens op grondstoffen stuit die je zocht of op een grote ruimte om te onderzoeken dan geeft dat toch wel een gevoel van voldoening
Ik heb ook al verschillende aanvaringen gehad met de Mobs in het spel. 1 keer in een ondergrondse grot aangevallen (en gedood) door een skelet. En ik heb ook al een aantal keer gehad dat er Mobs buiten rondlopen terwijl het toch echt al dag is. En meestal zitten ze dan net achter een hoekje naast mijn huis, dus ik heb al een aantal diepe kraters voor mijn deur gehad door ontploffende Mobs

Ik heb wel al een spin kunnen doden welke door een raam gekropen was op een bovenverdieping. Ik had eigenlijk geen idee dat ze zo hoog konden komen.
PSN id: NL_SToRM
Ik hoop dat ik iemand hier kan vinden om te vouchen, ik heb een paar dagen geleden MC gekocht en zou graag willen bouwen op de t.net server, kan iemand mij helpen?
Ja, ik wilde toch even zien wat er allemaal was gemaakt ^_^ Denk dat ik ook maar eens kom bouwen binnenkort.ZanielGa schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 23:32:
[...]
Blij dat je de maze leuk vond... en dat je even binnen kwam vallen, wordt altijd gewaardeerd.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Heeft er hier iemand dat 3D (Rood/Blauw) al eens geprobeerd? Heb niet zo'n brilletje (moet wel ergens op het zolder nog 1 in een doos met oude films zitten though)
Het lijkt mij erg vreemd
Het lijkt mij erg vreemd
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
hoe zet je dat aan dan? Gewoon in de settings?
Something something
In de instellingen kan je dat aanzetten jaSeenD schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:36:
hoe zet je dat aan dan? Gewoon in de settings?
Ja, de optie heet "anaglyph"-nogwattes. Staat linksonderin het optiemenu.
Oh sweet, ik heb nog genoeg van die brillen, 
Ik had dat nog helemaal niet in de settings gezien.
Vanavond ff doen.
Ik had dat nog helemaal niet in de settings gezien.
Vanavond ff doen.
Something something
Hebben jullie dit al gezien:
http://www.sciencemagnews...-minecraft-developer.html
Hoop voor Markus dat het goed komt!
Het is ook zo'n lekker bedrijf dat Paypal !
Wel belachelijk dat PP zomaar kan besluiten een account te blokkeren zonder enige beschrijving/reden en dat ze vervolgens een account kunnen afsluiten en vervolgens het geld mogen houden !
Wel belachelijk dat PP zomaar kan besluiten een account te blokkeren zonder enige beschrijving/reden en dat ze vervolgens een account kunnen afsluiten en vervolgens het geld mogen houden !
Da's nieuws van 10 SeptTazz@NL schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:36:
Hebben jullie dit al gezien:
https://niels.nu
Oud nieuws, was diezelfde week nog opgelost.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
hebben jullie deze al gezien dan:
http://notch.tumblr.com/
de halloween update. Toortsen die voortaan na een tijdje uitgaan. En lanterns die wel aanblijven. Dat word veel vervangen op de server, haha.
de halloween update. Toortsen die voortaan na een tijdje uitgaan. En lanterns die wel aanblijven. Dat word veel vervangen op de server, haha.
"There is no good, only less evil."
Door de andere biomes zal alles opnieuw opgebouwd moeten worden. Over een maand starten we dus met een schone lei.DemoniCEVL schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:50:
TNT party op 30 october? Met 50 man TNT plaatsen zou een mooie knal op kunnen leveren....Stealth2000 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:57:
[...]
Door de andere biomes zal alles opnieuw opgebouwd moeten worden. Over een maand starten we dus met een schone lei.
Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu
Is de server down? Ik krijg een connection refused
* Struikrover meldt zich. Heb nu 2 a 3 dagen bouwrechten, de server is echt geweldig. Ik ben in het midden van een meer in de wildernis begonnen een grote triforce te maken, om mee te beginnen
. Als het mooi wordt krijgt het een warp, anders breek ik het weer af
Verwijderd
Nope hij heeft op zijn twitter al antwoord gegeven alle torches worden door lanterns vervangenDemoniCEVL schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:50:
Verwijderd
danku werkt inderdaad.Je draait windows 7 met een onboard Atheras NIC op de Asus P5Q? Het antwoord is waarschijnlijk Ja.
Hier is je fix. Een vriend van mij had precies hetzelfde en het werkte perfect. Er is een zeer groot topic over hetzelfde maar kon het zo even niet vinden.
gister avond eventjes rongelopen op de server echt mooi en groot sommige dingen
mja nu natuurlijk de vraag of iemand voor mij wilt vouchen?
wil natuurlijk graag ook gaan bouwen op de server
Dat is wel netjes opgelost dan ja, dan heeft ie gewoon een nieuwe block id aangemaakt voor de torches, huidige block id van de torch wordt dus overschreven met de lanterns.Verwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 12:52:
[...]
Nope hij heeft op zijn twitter al antwoord gegeven alle torches worden door lanterns vervangen
Hoop dat die lanterns niet enorm veel resources kosten om te maken (ijzer, coal, glas, hout)...
Mij lijkt het dat het zoiets word van
--------[Glas]
[hout][Coal][hout]
--------[Stick]
En dat dat er dan gewoon 4 maakt.
Is absoluut niet resource intensief (Met iron zou dat het wel zijn)
--------[Glas]
[hout][Coal][hout]
--------[Stick]
En dat dat er dan gewoon 4 maakt.
Is absoluut niet resource intensief (Met iron zou dat het wel zijn)
Heb het gisteren geprobeerd en het is leuk. Al heb je wel veel kleur verlies door dat er veel water (blue) en lava (rood) gebruikt wordt. Er wordt gebruik gemaakt van rood/cyan (meer blauwgroen) en ik zelf heb alleen een rood/blauw bril. En dan zie je nog een heel licht het beeld van het andere beeld. Hopelijk komt er een ondersteuning voor andere kleuren. Heb het nog niet getest in TriDef software. Met Rose online werkte dat heel erg goed. Daar merkte je bijna geen kleur verlies. Misschien werkt dat programma beter.D4NG3R NL schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:31:
Heeft er hier iemand dat 3D (Rood/Blauw) al eens geprobeerd? Heb niet zo'n brilletje (moet wel ergens op het zolder nog 1 in een doos met oude films zitten though)
Het lijkt mij erg vreemd
Binnenkort dus Biosmes en een herstart voor Tweakers. Is het geen idee om de ouwe wereld ergens te laten draaien op een simpel servertje, met maar een slot of 3, zodat er altijd nog een keer doorheen te lopen is? Gewoon niemand bouwrechten. Of in ieder geval de data van de map beschikbaar stellen zodat het altijd bewaard wordt. Kan me voorstellen dat het leuk is om nog eens een keer terug te kijken wat er allemaal gemaakt is.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Euhm ik heb een probleem in singleplayer. Na een hal te hebben uitgegraven van epische proporties(mines of moria style) ging ik dood door fal damage. Geen probleem. Alleen ik had 100 nogwat torches en nu 0. Ook is er nergens in mn gebiedje coal te vinden. En ik kan er niet echt naar minen want ik heb geen torches en zie niks. HALP
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Zeker een goed idee, data beschikbaar maken, zodat iedereen de bouwwerken eens singleplayer kan bekijken. Is wel mogelijk lijkt me toch?EvaluationCopy schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:08:
Binnenkort dus Biosmes en een herstart voor Tweakers. Is het geen idee om de ouwe wereld ergens te laten draaien op een simpel servertje, met maar een slot of 3, zodat er altijd nog een keer doorheen te lopen is? Gewoon niemand bouwrechten. Of in ieder geval de data van de map beschikbaar stellen zodat het altijd bewaard wordt. Kan me voorstellen dat het leuk is om nog eens een keer terug te kijken wat er allemaal gemaakt is.
BF1: Don-Panio
Snelste manier is gewoon het level beetje doorwandelen en zoeken naar grotten of hoge heuvels. Zie je gegarandeerd wel ergens kolen die je makkelijk kan uitgraven. Steen en een boom kan je ook met je handen uitgraven, heb je direct weer iets om mee te hakkenPostius schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:17:
Euhm ik heb een probleem in singleplayer. Na een hal te hebben uitgegraven van epische proporties(mines of moria style) ging ik dood door fal damage. Geen probleem. Alleen ik had 100 nogwat torches en nu 0. Ook is er nergens in mn gebiedje coal te vinden. En ik kan er niet echt naar minen want ik heb geen torches en zie niks. HALP
BF1: Don-Panio
Dat wordt opnieuw beginnen met minen naar coal of een inventory editor gebruiken. Tip: laatste is snellerPostius schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:17:
Dit zou wel gaaf zijn ja, dat je kleur 1, en kleur 2 appart kan selecteren.Calamor schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:08:
[...]
Heb het gisteren geprobeerd en het is leuk. Al heb je wel veel kleur verlies door dat er veel water (blue) en lava (rood) gebruikt wordt. Er wordt gebruik gemaakt van rood/cyan (meer blauwgroen) en ik zelf heb alleen een rood/blauw bril. En dan zie je nog een heel licht het beeld van het andere beeld. Hopelijk komt er een ondersteuning voor andere kleuren. Heb het nog niet getest in TriDef software. Met Rose online werkte dat heel erg goed. Daar merkte je bijna geen kleur verlies. Misschien werkt dat programma beter.
Wat dacht je van het idee dat de huidige host de mapfile op een online filehost zet? Zodat je de mapfile kan downloaden en spelen in singleplayer?
Edit: dubbelpost.... c-c-c-combo breaker
Edit: dubbelpost.... c-c-c-combo breaker
[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 06-10-2010 13:31 ]
Beiden punten zijn reeds besproken, en zullen inderdaad worden uitgevoerd. We laten de ouwe wereld langzaam doodbloeden; projecten mogen worden afgemaakt, maar daarna zullen rights worden afgenomen. Zie het als een museumserver.EvaluationCopy schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:08:
Ook zal de map beschikbaar komen als download om te gebruiken in singleplayer; uiteraard wel zonder de verschillende userdata.
Singleplayer huh? TNT PLEASURE!vistu schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:31:
[...]
Beiden punten zijn reeds besproken, en zullen inderdaad worden uitgevoerd. We laten de ouwe wereld langzaam doodbloeden; projecten mogen worden afgemaakt, maar daarna zullen rights worden afgenomen. Zie het als een museumserver.
Ook zal de map beschikbaar komen als download om te gebruiken in singleplayer; uiteraard wel zonder de verschillende userdata.
Zeker weten dat ik dan de boel ga opblazen:P alles volzetten en KABOEM:P
Vanavond ook maar eens een kijkje nemen op de Tweakers server. Dus als ik het goed begrijp kan iedereen er rondkijken, maar niet iedereen kan bouwen?
[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 06-10-2010 14:44 ]
Als je nog geen bouw rechten heb kan je makkelijk alles afstekken. Het kom toch terug. Iemand had ergens een TNT blok neer gezet en ik had hem per ongelijk aangezet. En alles kwam terug gelukkig.Muerte.Diablo schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:22:
Zeker weten dat ik dan de boel ga opblazen:P alles volzetten en KABOEM:P
Op een eigen server al eens een test gedaan met 384 blokken TNT. Het is erg zwaar voor de server en niet aan te raden voor een publieke versie 
Zelfs na de explosies blijft het CPU verbruik van 1 core op max staan.
Zelfs na de explosies blijft het CPU verbruik van 1 core op max staan.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Op twitter:
@notch on account of the 700 torch threads on the forum, when Halloween update comes will you replace all preexisting torches with lanterns?
@alek214 yes.
@notch on account of the 700 torch threads on the forum, when Halloween update comes will you replace all preexisting torches with lanterns?
@alek214 yes.
Kunnen we aub de informatie betreffende de Tweakcraft server *OF* helemaal weghalen *OF* een keer fixen zodat het juist is?
1) vistu en grum hebben de server opgezet;
2) het ip is fout. (en de A records missen)
3) het ip van de teamspeak server is fout (goh laat dat nou eens de minecraft server zijn)
Fix het of geeft iemand toegang die daadwerkelijk op de server speelt ipv alleen maar de vinger in de spreekwoordelijke pap te willen houden in deze thread.
Dat is dus de *foute* manier.Wil je bouwrechten op vistu's server? Vraag het dan ingame aan één van de admins.
Hier is het gewoon niet eens grappig hoeveel fouten er zijnSinds heden is er ook een Officieuze GoT multiplayer server!
Deze server draait zo-goed-als 100% vanilla, met een randomly generated map.
Met dank aan Grum voor het opzetten van de dedicated server.
Server stats:
Processor: AMD X2 6000+
RAM: 8GB DDR2
Verbinding: 100/100
Max Players: 75
Uptime: 24/7*
Adress: 88.192.41.46
*24/7 is de bedoeling, mogenlijk word dit nog niet altijd behaald door de instabiele werking van de Dedicated server tools (En minecraft zelf).
Met dank aan Inktpotje voor het hosten van de TS3 server.
Teamspeak: 88.198.41.46 / tc.grum.nl / mc.grum.nl
Poort: 9995
PW: tweakers
1) vistu en grum hebben de server opgezet;
2) het ip is fout. (en de A records missen)
3) het ip van de teamspeak server is fout (goh laat dat nou eens de minecraft server zijn)
Fix het of geeft iemand toegang die daadwerkelijk op de server speelt ipv alleen maar de vinger in de spreekwoordelijke pap te willen houden in deze thread.
Ik heb even de eerste twee punten verbeterd, ik weet alleen niet wat wel het goede IP van de TeamSpeak server is, dus als iemand die wel weet kan ik dat ook veranderen
Een van mijn medestarters heeft dat aangepast. Ik nam aan dat dat correct was en heb het laten staan
. .
Het Teamspeak adress was eerst wel correct, maar iemand heeft het vervangen door een ander IP
.
Het Teamspeak adress was eerst wel correct, maar iemand heeft het vervangen door een ander IP

[ Voor 13% gewijzigd door D4NG3R op 06-10-2010 15:38 ]
Heb even de locatie omcirkeld van waar in de map ik nu precies mijn Triforce aan het bouwen ben, voor de mensen die dat wilden weten 

Verwijderd
is er in deze game ook een soort modus waarin je ongelimiteerde resources hebt, zodat je lekker kan bouwen? ik wil graag bouwen, maar hou niet zo van resources verzamelen.
Bij de gratis versie die je kunt spelen is dat in ieder geval zo. Of die optie er in de Alpha ook in zit weet ik niet.
[ Voor 28% gewijzigd door SToRM666 op 06-10-2010 16:13 ]
Ik zit heel erg te twijfelen of ik de game zal kopen of niet. Het lijkt me best episch om grote bouwwerken te maken, maar heb ook het idee dat het heel erg 'grinden' is en laat dat me nou net niet bevallen.
Dus, wie helpt mij over het randje?
Tja er zit een verschil tussen vrijwillig grinden en grinden omdat het moet. Kort gezegd zit je hier eigelijk te grinden vaak zonder dat je het doorhebt omdat je denkt van goh als ik X nou heb en dan snel Y erbij pak dan kan ik die tunnel zo en zo graven en dan...etc.etc. Maar voor 10 euro is dit echt brilliant. Je wilt gewoon altijd meer bouwen.omgwtfbbq schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:13:
Ik zit heel erg te twijfelen of ik de game zal kopen of niet. Het lijkt me best episch om grote bouwwerken te maken, maar heb ook het idee dat het heel erg 'grinden' is en laat dat me nou net niet bevallen.
@hierboven:
Ik denk dat Notch binnen is.
[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 06-10-2010 16:21 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Hmm ik krijg een lava spring maar niet aan de gang op mijn server..
Als ik lava neerzet via een bucket verdwijnt het na een paar seconden? En krijg geen lava stroom.
Iemand enig idee hoe dat kan?
Als ik lava neerzet via een bucket verdwijnt het na een paar seconden? En krijg geen lava stroom.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Buckets werken momenteel niet in standaard multiplayer. De Tweakcraft server gebruikt daar een mod voor: LlamacraftXenomorphh schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:21:
Hmm ik krijg een lava spring maar niet aan de gang op mijn server..
Is het mogelijk om een extra zoom-level toe te voegen aan de map? Nu kan je zelfs op de grootste zoom amper iets zien van de huisjes op plottest2 en andere kleinere bouwwerken.
(Nog een edit) Er is nu trouwens ook een apart forum op forum.tweakcraft.net Ik meld het maar even aangezien ik nog geen officiële aankondiging heb gezien
[ Voor 28% gewijzigd door Otherside1982 op 06-10-2010 16:27 ]
Jammer dat je op de render tussen blokken door kijkt als ze schuin opelkaar aangesloten zitten en verder niets er achter zit. Zo lijkt het zo dat het niet af is of je ziet iets van de basis vorm die weggewerkt zit binnen in.
[ Voor 29% gewijzigd door Bulls op 06-10-2010 16:56 ]
Ik weet niet of jij dit ook ziet Bull, maar als ik fakkels plaats krijg ik witte diagonale lijnen naar een aantal blokken te zien waar de fakkels geplaatst worden.
Ik kan nu geen screenshots maken en weet niet of het een bekend probleem is, maar ben wel nieuwsgierig of jullie (tweakers) dit ook hebben.
Ik kan nu geen screenshots maken en weet niet of het een bekend probleem is, maar ben wel nieuwsgierig of jullie (tweakers) dit ook hebben.
Zo, ik heb toch stiekem de motor nog iets groter gemaakt. 
Sorry Grave.
Heb alleen nog geen mogelijkheid gehad om de fakkels te plaatsen, maar het is nog wel open. Dus dat moet geen probleem zijn. Als ik nog tijd heb vandaag, ga ik zeker nog even verder.
Sorry Grave.
Heb alleen nog geen mogelijkheid gehad om de fakkels te plaatsen, maar het is nog wel open. Dus dat moet geen probleem zijn. Als ik nog tijd heb vandaag, ga ik zeker nog even verder.
Verwijderd
van gold blocks?Struikrover schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 15:51:
Heb even de locatie omcirkeld van waar in de map ik nu precies mijn Triforce aan het bouwen ben, voor de mensen die dat wilden weten
[afbeelding]
Hahaha, als iedereen me helpt goud te verzamelen lijkt me dat wel een awesome ding om te doen. Anders: no way dat ik dat 1) op tijd af krijg voor de nieuwe map en 2) uberhaupt af krijg in mijn leven
Deze game is net zo duur als 2 tf2 hats...
Maak een topic report aan en zet daarin wat er gewijzigd moet worden.Grum schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:44:
Wil je bouwrechten op vistu's server? Vraag het dan ingame aan één van de admins. <-- fix aub.
Hah, nullpointerexception in de client,
. Dat is de reden waarom ik zoveel mogelijk nulls probeer te voorkomen tegenwoordig.
edit: oh ja, had render distance op far gezet voor singleplayer...
edit: oh ja, had render distance op far gezet voor singleplayer...
[ Voor 21% gewijzigd door YopY op 06-10-2010 19:32 ]
Waarom? het is nu al zovaak gemeld dat het niet klopt en het begint een beetje vermoeiend te worden. Tevens is er ook geen mogelijkheid om de startpost te editen. Wat mij betreft worden alle referenties aan de tweakcraftserver uit de startpost gehaald en maken we een dedicated thread ervoor. Maintained door mensen die er daadwerkelijk iets mee van doen hebben.iBasch schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:25:
[...]
Maak een topic report aan en zet daarin wat er gewijzigd moet worden.
Je bedoelt http://forum.tweakcraft.net ?Grum schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:55:
[...]
Waarom? het is nu al zovaak gemeld dat het niet klopt en het begint een beetje vermoeiend te worden. Tevens is er ook geen mogelijkheid om de startpost te editen. Wat mij betreft worden alle referenties aan de tweakcraftserver uit de startpost gehaald en maken we een dedicated thread ervoor. Maintained door mensen die er daadwerkelijk iets mee van doen hebben.
Ik wil je wel toevoegen aan de TS Heb je toegevoegd aan de TS. Maar dat maakt het nog steeds niet mogelijk om de topicwaarschuwing aan te passen?Grum schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:55:
[...]
Waarom? het is nu al zovaak gemeld dat het niet klopt en het begint een beetje vermoeiend te worden. Tevens is er ook geen mogelijkheid om de startpost te editen. Wat mij betreft worden alle referenties aan de tweakcraftserver uit de startpost gehaald en maken we een dedicated thread ervoor. Maintained door mensen die er daadwerkelijk iets mee van doen hebben.
Edit: Excuses dat ik het zeg, maar sinds mijn vakantie voorbij is heb ik verdomde weinig tijd om constant deze thread door te lezen
[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 06-10-2010 20:52 ]
Ik vroeg mij af of ik ook gewoon kan kijken op de server zonder bouwrechten, alleen waar moet ik nou eigenlijk connecten?
edit:Bedankt voor de snelle reactie. (jammer dat de server gelijk reboot
)
edit:Bedankt voor de snelle reactie. (jammer dat de server gelijk reboot
[ Voor 24% gewijzigd door gybrus op 06-10-2010 20:56 ]
KEVIN DIERKX | DISTORTED FUSION | GITHUB
mc.grum.nl als adres invoeren.gybrus schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 20:49:
Ik vroeg mij af of ik ook gewoon kan kijken op de server zonder bouwrechten, alleen waar moet ik nou eigenlijk connecten?
Si vis pacem, para bellum
1. Dat kan,gybrus schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 20:49:
2. mc.grum.nl
Ik ben echt benieuwd hoe dit spel zich heeft ontwikkeld in een jaar tijd. Helemaal op het multiplayer gebied !
Verwijderd
De achterkant
http://img716.imageshack.us/img716/56/naamloosmy.png
De bovenkant
http://img580.imageshack.us/img580/3789/95149749.png
Hier een link naar de falcon in 3d brilletje is wel nodig
http://img716.imageshack.us/img716/56/naamloosmy.png
De bovenkant
http://img580.imageshack.us/img580/3789/95149749.png
Hier een link naar de falcon in 3d brilletje is wel nodig
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2010 22:40 ]
Nou welke zou het beste zijn:
http://www.dealextreme.co...x/category.1202~search.3D
Zou ik deze nemen:Haas82 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:58:
Nou welke zou het beste zijn:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41561
Heeft vervangbare lenzen
Denk trouwens niet dat het er echt super uitziet, de kleuren die in minecraft worden gebruikt voor het Rood en Blauw zijn net een paar tonen te licht
Verwijderd
Hier standaard 3dbril 3d optie ziet er machtig mooi uitD4NG3R NL schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:07:
[...]
Zou ik deze nemen:
Heeft vervangbare lenzen![]()
Denk trouwens niet dat het er echt super uitziet, de kleuren die in minecraft worden gebruikt voor het Rood en Blauw zijn net een paar tonen te licht
Heb een 3D rood/blauw brilletje geleend van iemand, bij mij was het effect wel leuk, maar niet super ofzo. De kleuren waren net iets te licht.
Verwijderd
Na een korte rondtocht in de wondere wereld van de Minecraft Tweakers server, en mijn zojuist gemaakte belofte om een korte post te maken op GoT, bij deze dan mijn "Hallo" post.
Hallo.
BrianDesu hier.
Can I get vouches now?
Hallo.
Can I get vouches now?
aha en wat is een standaard 3d bril danD4NG3R NL schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:14:
Heb een 3D rood/blauw brilletje geleend van iemand, bij mij was het effect wel leuk, maar niet super ofzo. De kleuren waren net iets te licht.
Weet ik niet, ding was gewoon een cheap-ass papieren dingetje van de bios
Zombieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees
Kill it with fire!

Edit: Meer foto's hier:
http://picasaweb.google.c...eeees#5525048008846813074
[ Voor 6% gewijzigd door iBasch op 06-10-2010 23:36 . Reden: Picasa linkje ]
Looooooool, check dit nieuwe spel! LEFT 4 MINECRAFT!
Enjoy!

Link naar site --> http://www.rockpapershotg...locky-modding/#more-41053
Grappig bedacht

Link naar site --> http://www.rockpapershotg...locky-modding/#more-41053
Grappig bedacht
[ Voor 12% gewijzigd door Dionisio op 06-10-2010 23:41 ]
WTF, HOE!? LOL!
Edit: @Hierboven, mede door deze map (Is al bijna een jaar out de map)
Is Minecraft zo populair geworden. In TF2 en Gmod werd er echt CONSTANT gesproken over MC.
Is Minecraft zo populair geworden. In TF2 en Gmod werd er echt CONSTANT gesproken over MC.
[ Voor 88% gewijzigd door D4NG3R op 06-10-2010 23:42 ]
Die had ik nog niet gezien.D4NG3R NL schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:40:
WTF, HOE!? LOL!
[video]
Het minecraft virus spreidt zich razendsnel uit! Niet alleen mensen raken ermee geinfecteerd, maar ook andere spellen!

Edit: Zou grappig zijn om onze map naar left 4 dead zouden kunnen importeren / converteren met een hele hoop zombies
[ Voor 14% gewijzigd door Dionisio op 06-10-2010 23:54 ]
Verwijderd
Monitor calibreren. Blauw is natuurlijk nooit hetzelfde op 2 verschillende monitors.D4NG3R NL schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:07:
[...]
Zou ik deze nemen:
Heeft vervangbare lenzen![]()
Je hebt overigens ook een Cyan / Rood bril nodig, niet Blauw / Rood. Er is een verschilVerwijderd schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 23:50:
[...]
Monitor calibreren. Blauw is natuurlijk nooit hetzelfde op 2 verschillende monitors.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/310759">DM</a> aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!
---
Bouwrechten kan men niet meer ingame aanvragen, dat gaat allemaal via de website <a href=http://beta.tweakcraft.net/rights target="_blank">beta.tweakcraft.net</a> ---
Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/310759">DM</a> aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!
---
Bouwrechten kan men niet meer ingame aanvragen, dat gaat allemaal via de website <a href=http://beta.tweakcraft.net/rights target="_blank">beta.tweakcraft.net</a> ---