De Cathedraal zit er echt zeeer mooi uit:O
Worden daar op zondag's ook diensten gehouden(A)?
Worden daar op zondag's ook diensten gehouden(A)?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
ik heb het zelfde "probleem". Eergisteren een uurtje of 3-4 op de server geweest maar omdat ik niemand ken irl vouched ook niemand voor mij. Allemaal te bang waarschijnlijk om voor een griefer te vouchen wat begrijpelijk is.SToRM666 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:46:
Ik heb gisteren even de gratis singleplayer gespeeld en tot nu toe vind ik het spel nog wat saai, maar misschien dat de betaalde versie veel beter is. Ik had in ieder geval al direct ongelimiteerde resources. Is dit trouwens op die Tweakers server ook zo, of moeten de mensen bepaalde (of alle) grondstoffen ook echt zelf gaan zoeken?
[ Voor 30% gewijzigd door Sorbo op 05-10-2010 11:07 ]
https://niels.nu
Hee Zontar!Zontar schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:52:
[...]
ik heb het zelfde "probleem". Eergisteren een uurtje of 3-4 op de server geweest maar omdat ik niemand ken irl vouched ook niemand voor mij. Allemaal te bang waarschijnlijk om voor een griefer te vouchen wat begrijpelijk is.
Probleem is alleen dat je na 3-4 uur alle warps en wat daar omheen ligt wel heb gezien en het enigste wat je dan nog kan is chatten. Wat je dan al gauw gaat doen is "bedelen" in chat voor een vouch. En van bedelaars worden de meeste mensen ook niet vrolijk waardoor je die vouch toch niet krijgt.
Begrijp me niet verkeerd: ik snap waarom het vouch systeem er is en wat men probeert er door tegen te houden. Ik heb ook best leuk gechat in die 3 uurtjes dat ik online was op de server.
Maar voor nieuwkomers op de server is het gewoon brutal om er tussen te komen, terwijl bijvoorbeeld het achterlijke neefje van random member zo een vouch heeft. Als ik dan moet kiezen wat ik kan doen met mijn 3 uur vrije tijd dan ga ik liever League of legends spelen dan in een veredelde chat zitten te wachten totdat ik misschien een keer wat mag gaan doen.
Geldpakhuis hebben we op een avond met een hele grote club aan gewerkt. Het dollar teken is niet af omdat mensen een beetje gestopt zijn met daar goud aan te spenderen. Op zich wel jammer, maar goud is zeldzaam en je hebt 9 staven nodig voor 1 block, dus het kost gewoon erg veel gold. Heb er zelf weer 25 opgegraven onlangs dus ik zal ook binnenkort er weer eens 2 blokken opknutselen.Calamor schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 08:57:
Wie heeft het mooie geld pakhuis gemaakt? Is er een reden waarom de dollar teken nog niet af is? Wil best wel helpen met goud te zoeken (als ik bouw rechten heb).
Precies. En dat juist maakt de gebouwen zo indrukwekkend.Arunia schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:53:
Je mag zelf alles opgraven. Dus niks standaard in je inventory.
Dat maakt het inderdaad een heel stuk indrukwekkender ja! Die cathedraal ziet er ook erg goed uit moet ik zeggen. Hebben jullie ook her en der vaste gebieden om af te graven of wordt er gewoon overal gegraven?Otherside1982 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:57:
En dat is ook direct één van de grote verschillen met de gratis "Classic" versie: je begint echt met niets en je moet met je blote handen hout kappen om betere werktuigen te maken zodat je andere grondstoffen kan minen om weer betere werktuigen te maken. Op de GoT server moet alles dus ook zelf uitgehakt worden. Daardoor vind ik dan ook alle bouwwerken nog indrukwekkender
PSN id: NL_SToRM
Wat je niet op de renders ziet is dat er ondergronds een gigantisch gangen/tunnelcomplex is waar massaal veel uitgegraven wordt. Veel van die tunnels en zalen worden ook nog eens netjes ingericht en zijn een attractie op zichHebben jullie ook her en der vaste gebieden om af te graven of wordt er gewoon overal gegraven?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
[ Voor 16% gewijzigd door Arunia op 05-10-2010 11:28 ]
Inderdaad. Heb ook wel eens gehad dat ik aan het minen was, en dan opeens in een enorm gat viel. Schrik je wel ffBoeboe schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:15:
Wat je niet op de renders ziet is dat er ondergronds een gigantisch gangen/tunnelcomplex is waar massaal veel uitgegraven wordt. Veel van die tunnels en zalen worden ook nog eens netjes ingericht en zijn een attractie op zich
Toen ik gisteren eens een eerste huis ging bouwen viel het me ook op dat je nog allerlei truukjes moet uithalen om zoiets simpels als een hoge muur te kunnen zetten, aangezien je niet alles vanaf de grond kan bereiken. En het is natuurlijk erg knap om bij het bouwen van een groot gebouw alles vanuit first person te moeten doen en daarbij niet het overzicht te verliezen.Hydra schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:04:
Precies. En dat juist maakt de gebouwen zo indrukwekkend.
Verwijderd
Zit achter de falcon richting de glazen piramideArunia schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:18:
Ik probeer echt al een hele tijd te achterhalen waar nu eigenlijk de ingang naar Moria zit.
Want volgens mij heb ik ondergronds wel wat voorbij zien komen wanneer het level laad. Maar kan gewoon die verrekte ingang niet vinden.
Ik zou haast zeggen als ik het topic zo nalees. Dat de ingang in de kathedraal zit.
omhoog bouwen kan je gemakkelijk door recht naar beneden te richten (dus op de plek waar je wilt bouwen gaan staan), te springen en dan RMBSToRM666 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:45:
[...]
Toen ik gisteren eens een eerste huis ging bouwen viel het me ook op dat je nog allerlei truukjes moet uithalen om zoiets simpels als een hoge muur te kunnen zetten, aangezien je niet alles vanaf de grond kan bereiken. En het is natuurlijk erg knap om bij het bouwen van een groot gebouw alles vanuit first person te moeten doen en daarbij niet het overzicht te verliezen.
Ik neem aan dat het terug moeten loskappen van stenen ook weer slijtage kost aan de gebruikte werktuigen?
Ja, ik hoop stiekem dat dat voorlopig niet gefixt wordtArunia schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:46:
Gewoon je bijna versleten tools op de grond gooien en weer oppakken. Dat is ook een voordeel van de multi-player.Maa rnog kost het tijd.
Er was een plan om een een puttje te maken van 60x60 blokken.Hydra schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:04:
[...]
Geldpakhuis hebben we op een avond met een hele grote club aan gewerkt. Het dollar teken is niet af omdat mensen een beetje gestopt zijn met daar goud aan te spenderen. Op zich wel jammer, maar goud is zeldzaam en je hebt 9 staven nodig voor 1 block, dus het kost gewoon erg veel gold. Heb er zelf weer 25 opgegraven onlangs dus ik zal ook binnenkort er weer eens 2 blokken opknutselen.
Is daar een warp point naar?Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:43:
de mega mijn komt hier te liggen wie wil mee werken is welkom
[afbeelding]
Ik wil een soort trap aan de zijkant hebben zodat je altijd nog omhoog kan. We beginnen met 60x60 en dit kan uitgebreid worden naar boven naarmate er meer mensen komen graven
Niet erg efficient alleen. Je kunt 't beste op de bodem minen met gangen van 2 hoog, 1 breed, met daartussen 3 blokken.Calamor schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:14:
Er was een plan om een een puttje te maken van 60x60 blokken.
[ Voor 11% gewijzigd door Zip McOccup op 05-10-2010 12:23 ]
Verwijderd
Dat truukje had ik op den duur ook door jakoen3950 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:49:
omhoog bouwen kan je gemakkelijk door recht naar beneden te richten (dus op de plek waar je wilt bouwen gaan staan), te springen en dan RMB
Het is toch 2 blokken ertussen, anders kan je niet zien wat er in de middelste rij blokken zit.Hydra schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:18:
[...]
Niet erg efficient alleen. Je kunt 't beste op de bodem minen met gangen van 2 hoog, 1 breed, met daartussen 3 blokken.
Klopt, maar een vein is nooit maar 1 blok breed. Of in ieder geval bijna nooit, het is de meest efficiente manier.ZanielGa schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:52:
Het is toch 2 blokken ertussen, anders kan je niet zien wat er in de middelste rij blokken zit.
Zeker om dat ore altijd in een cluster zit zeker in die diepte? Dan zie je zeker er altijd 1 blok er van.Hydra schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:10:
[...]
Klopt, maar een vein is nooit maar 1 blok breed. Of in ieder geval bijna nooit, het is de meest efficiente manier.
Maar hoe groot is de kans op zo'n cluster en hoeveel meer moet je minen als je er ipv 3, 2 blokken tussen laat. Dan gaat mijn voorkeur toch uit naar 3Calamor schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:16:
[...]
Zeker om dat ore altijd in een cluster zit zeker in die diepte? Dan zie je zeker er altijd 1 blok er van.
Kiek em goan!
De diepte is niet van invloed op de grootte van de clusters, alleen wat er precies voorkomt. Je kunt dat goed zien in dit screenshot van m'n viewer:Calamor schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:16:
Zeker om dat ore altijd in een cluster zit zeker in die diepte? Dan zie je zeker er altijd 1 blok er van.
dat was ik, ik zal wel voor je vouchenPimpMan schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:33:
Kan er mij iemand vouchen (in-game name : Dapimpman).
Ik heb toendertijd meegeholpen met het uitgraven van de cathedral met Koen+paar cijfertjes & nog een paar, maar na de servertransfer zijn mijn buildrechten weg, zodoende kan ik er direct terug invliegen vanavond :-)
Wat is die groene steen? Ben ik nog nooit tegengekomen.Hydra schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:34:
[...]
De diepte is niet van invloed op de grootte van de clusters, alleen wat er precies voorkomt. Je kunt dat goed zien in dit screenshot van m'n viewer:
[afbeelding]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
"There is no good, only less evil."
Dat is een dungeon.Boeboe schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:45:
[...]
Wat is die groene steen? Ben ik nog nooit tegengekomen.
MHW: Jay
Ja, ben zelf een spider spawner tegengekomen. Maar meteen uitgeschakeld want je kunt mobs niet omzeep helpen helaas en 50 spiders die je been humpen zijn ook niet erg plezierig.y0ukn0w schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:50:
Dat is een dungeon.
Zitten mobs in, met enkele kisten loot. Die cobblestone met groene mos geeft het spawngebied aan. Ben zelf op de tweakers server al zombies en skeletons tegen gekomen. Je hoort ze vanzelf wel als je in de buurt komt.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Ik vind het wel een beetje fout van het spel dat als je mobs uitgeschakeld of op "peacefull" speelt er nog steeds spawners worden geplaatst, best wel irritant somsHydra schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:54:
[...]
Ja, ben zelf een spider spawner tegengekomen. Maar meteen uitgeschakeld want je kunt mobs niet omzeep helpen helaas en 50 spiders die je been humpen zijn ook niet erg plezierig.
Hey buurman!BioHazard schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:21:
Heb ingame net Plot 117 geclaimd. Bio88 ingame.
Tja. Het is Alpha. En bovendien: je hoeft een dungeon niet open te brekenVerwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:19:
Ik vind het wel een beetje fout van het spel dat als je mobs uitgeschakeld of op "peacefull" speelt er nog steeds spawners worden geplaatst, best wel irritant soms
[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 05-10-2010 14:38 ]
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Bio88 ik heb inmiddels aangevraagd. je moet alleen nog valideren voor me op http://beta.tweakcraft.net/loginBioHazard schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:01:
[...]
Hee Zontar!Ik vouch graag voor je!
Zie SP voor ingame naam.
[ Voor 16% gewijzigd door Zontar op 05-10-2010 15:20 ]
Ik vouch wel voor je. in-game naam is Arunia.Wasp schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:42:
Kan ik hier iemand vragen om voor mij te vouchen? 3 servers terug had ik al rechten en heb inmiddels een paar kleine bouwwerken gemaakt op de vorige servers.. (Boerderij rechts van de grote piramide)
Dank alvast.Mijn in-game naam is Gwynei.
Daar zit het gebeuren om je account te verifiëren, dat wordt niet gesloopt. Bovendien wordt plottest2 niet verder uitgebreid aangezien er al over zo'n 4 weken wordt overgeschakeld op de nieuwe map ivm de introductie van biomes op 31 Oktober.Hydra schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:36:
Wat gaat er trouwens gebeuren met het gebied ten noorden van de centrale rotonde? Daar staat een 'berg' waar iemand in heeft zitten bouwen. Als Plottest daar uitgebreid gaat worden staat het nogal in de weg.
[...]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Goed puntNitroX infinity schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 15:12:
Daar zit het gebeuren om je account te verifiëren, dat wordt niet gesloopt. Bovendien wordt plottest2 niet verder uitgebreid aangezien er al over zo'n 4 weken wordt overgeschakeld op de nieuwe map ivm de introductie van biomes op 31 Oktober.
gewoon een lege plot vinden en daar een bordje met je naam + nummer op plaatsen => it's yoursGeNiTaLiX schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:16:
sorry voor mn noob vraagje, heb dit topic al een aantal keren van onder naar boven gelezen (ook wat ' s nachts dus kan zijn dat ik wat over het hoofd heb gezien) maar het claimen van een plot is me nog niet helemaal duidelijk en ik zou ook graat willen meedoen op de server (heb buildrights)
kan iemand me ff op weg helpen?
Idd. Op elk leeg plot staat een bordje met een nummer (en geen naam). Je gaat gewoon in-game naar zo'n plot, sloopt het bordje, en plaatst 'em dan terug met je naam en het nummer. Als er dus een naam op 't bordje staat is 'ie al geclaimd.koen3950 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:19:
gewoon een lege plot vinden en daar een bordje met je naam + nummer op plaatsen => it's yours
de plots zelf zijn goed aangeduid + er is hier eerder een kaartje gepost
Oh! Dat op de voorgrond is trouwens mijn Jacuzi
[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 05-10-2010 16:24 ]
[ Voor 14% gewijzigd door SToRM666 op 05-10-2010 16:28 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Je haalt de map erdoorheen, geen screenshots ofzo.Postius schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:26:
![]()
Btw zou iemand eens proberen wat screenshots of iets van de tweakers server hierdoor te halen? http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=40327
Ben benieuwd
Weet je zeker dat je de items in de juiste vakjes propt, en niet perongeluk flint ipv coal in je furnace stopt?Snot_Aap schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:37:
Al een aantal keer in-game gevraagd, maar niemand antwoord. Heeft er iemand een oplossing voor als je furnace vast loopt. (Eet wel spullen maar het pijltje gaat niet lopen) Heb het al een paar dagen en kan dus niet meer verder met project. Had een iron furnace van technicality gehad die het probleem oploste maar die is dus gejat.
[ Voor 43% gewijzigd door Hydra op 05-10-2010 16:38 ]
gwn elke dag van mine craft ff kijke of er iets in zit is een bug zie je het neit maar gaat wel gwnSnot_Aap schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:37:
Al een aantal keer in-game gevraagd, maar niemand antwoord. Heeft er iemand een oplossing voor als je furnace vast loopt. (Eet wel spullen maar het pijltje gaat niet lopen) Heb het al een paar dagen en kan dus niet meer verder met project. Had een iron furnace van technicality gehad die het probleem oploste maar die is dus gejat.
[ Voor 10% gewijzigd door -kardo- op 05-10-2010 16:47 ]
Ik ben al weer begonnen met het ontwerpen van de nieuwe/aangepaste layout. Op forum.tweakcraft.net heb ik al wat topics geopend waarin ideeën staan.Hydra schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:15:
[...]
Goed punt
Heb je al plannen voor de definitieve versie van de volgende 'plottest'? Ik vind het project een enorm succes in ieder geval.
Dit gaat toch niet in multiplayer werken hoop ik....Andiaen schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:51:
Een leuke variant van Hydra's Viewer. Deze versie kan, als ik het goed begrijp, bepaalde blokken als goud direct zichtbaar maken zonder dat je het spel hoeft te onderbreken.
[video]
http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=43648
BF1: Don-Panio
Als ik na een paar minuten kijk is alles wat ik er in heb gezet weg.-kardo- schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:47:
Als het goed is loopt de pijl niet maar als je naar een paar minuten kijkt dat je wel gewoon glas hebt. Bij mij werkt het zo wel . Heb het wek alleen multiplayer.
Denk het niet nee, maar het is wel leuk voor de single player versie.Preddie schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:53:
[...]
Dit gaat toch niet in multiplayer werken hoop ik....
Vaag. Mijn vrienden hebben ook dat ze geen pijl zien in Mp maar wel bv. Glas krijgen. En hoe zit het in Sp Werkt het daar gewoon wel. Misschien kan je het opnieuw installeren en een backup maken van een werelden. En dan kijken als het weg is.Snot_Aap schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:58:
[...]
Als ik na een paar minuten kijk is alles wat ik er in heb gezet weg.
Als ik blijf kijken gebeurd er gewoon niets.
Je client heeft wel alle info, alleen zou je het uit het geheugen moeten lezen. Dus je zou op die manier kunnen 'cheaten' in princiepe.Preddie schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:53:
Dit gaat toch niet in multiplayer werken hoop ik....
In de single player werkt het wel gewoon goed, het is alleen met multiplayer. Heb het eerder ook al gehad, maar toen heeft dus die "speciale" furnace het probleem opgelost.-kardo- schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:25:
[...]
Vaag. Mijn vrienden hebben ook dat ze geen pijl zien in Mp maar wel bv. Glas krijgen. En hoe zit het in Sp Werkt het daar gewoon wel. Misschien kan je het opnieuw installeren en een backup maken van een werelden. En dan kijken als het weg is.
Volgens 't topic is hij wel van plan naar SMP te kijken. Heb er voor mijn viewer ook naar zitten kijken, maar ik ga me er zelf niet mee bezig houden.Andiaen schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:18:
Denk het niet nee, maar het is wel leuk voor de single player versie.
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Arunia op 05-10-2010 19:58 ]
Verwijderd
Nu nog even het trappetje weghalen en hij is compleet!Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 18:54:
hier een plaatje van mijn eerste bouwwerk. Een AK-47 met kogel![]()
[afbeelding]
Si vis pacem, para bellum
Verwijderd
Je draait windows 7 met een onboard Atheras NIC op de Asus P5Q? Het antwoord is waarschijnlijk Ja.Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:36:
Ik ben sinds kort ook begonnen, heb tot nu toe alleen maar singleplayer gedaan.
wilde eigenlijk vanavond is ff op de tweakers server spelen krijg helaas constant connection timed out,
iemand hier een oplossing voor?
thanks
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2010 20:50 ]
Ik wil in dit geval wel voor je vouchen hoor. Geef mijn naam maar op: SanderCraft en DM maar even als je dat hebt gedaan!YopY schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:37:
He bah. Ik wil graag op jullie server spelen, maar ik ken niemand om voor me te vouchen.
Zelf-promotie: Vouch voor mij en ik help je met je bouwerken,.
Optie twee: Ik maak volgens een opdracht iets leuks in classic of in singleplayer.
Optie drie: Ik koop de baas om.
wie is de baas?
[ Voor 4% gewijzigd door SanderTje! op 05-10-2010 20:45 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Zonde, inderaad niet doenToppertje schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:00:
Waarmee moet ik diamant minen, ik probeer het gewoon met een stenen Pickax, maar dan verdwijnt het.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
Vul Katsumi in bij het vouchen dan keur ik je goed ik heb mn vouch window nog open staanPostius schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:04:
Wat is dat hele vouch gedoe? Kan je anders niet op de tweakers server? In dat geval wilt er iemand voor mn vouchen? Ik zit al jaaaaren op tweakers en heb nog een doos technisch lego ergens liggen. Daarnaast heb ik regelmatig last van vlagen van grootheidswaanzin wat me volgens mij bijzonder geschikt maakt voor dit spelletje.
Plus ik speel op een direct x 8.1 kaart dus je kunt ook nog uit medelijden voor me vouchen.
Erg mooi!Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 18:54:
[afbeelding]
Minecraft | ||
![]() | ![]() |
[ Voor 134% gewijzigd door Paniohitus op 05-10-2010 22:22 ]
Gaat niet helemaal lekker als ik die link open, krijg een 403Preddie schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:08:
En nog een screen van de kerk in opbouw en wat structures eromheen:
[afbeelding]
Nope, nog steeds nietPreddie schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:08:
edit-> even onder de public map geplaatst, waarschijnlijk gaat dat beter
[ Voor 27% gewijzigd door SanderTje! op 05-10-2010 22:17 ]
Hij zit met een img-tag, het vreemde is is dat hier de foto's gewoon werken...,SanderTje! schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:10:
[...]
Gaat niet helemaal lekker als ik die link open, krijg een 403
[...]
Nope, nog steeds nietWaarom doe je het niet gewoon in een img tag?
Daar liep ik vorige week ook tegenaan.. dat lost het inderdaad op...Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:40:
[...]
Je draait windows 7 met een onboard Atheras NIC op de Asus P5Q? Het antwoord is waarschijnlijk Ja.
Hier is je fix. Een vriend van mij had precies hetzelfde en het werkte perfect. Er is een zeer groot topic over hetzelfde maar kon het zo even niet vinden.
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Volgens mij heeft je client alleen maar info over de lokale cluster waarin je bezig bent. Minecraft X-Ray 2.0 maakt gebruik van de directe databestanden waar de gehele wereld in zit. M.a.w.: Minecraft X-Ray 2.0 is niet bruikbaar in multiplayer, tenzij het (mogelijk?) door de server admin wordt uitgevoerd op de wereld opgeslagen op de server.Hydra schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 18:03:
[...]
Je client heeft wel alle info, alleen zou je het uit het geheugen moeten lezen. Dus je zou op die manier kunnen 'cheaten' in princiepe.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Maar nu zie ik ze ook. Eerst stonden er gewoon URLs, nu netjes 2 afbeeldingen naast elkaar. Problem solved.Preddie schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:19:
[...]
Hij zit met een img-tag, het vreemde is is dat hier de foto's gewoon werken...,
Kun je niet beter glas doen met water ertussen en daarachter (binnen in) fakkelsArunia schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:55:
Zo, ik hoop dat deze groot genoeg is, maar dit is de motor van de Falcon geworden.
[afbeelding]
En natuurlijk at night:
[afbeelding]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
dat had ik ook al geprobeerd. maar ging niet lekker. be my guestom het te veranderen. wellicht dat grave dit ook goed vind. laat hem nmaar even beslissen.Bulls schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:44:
[...]
Kun je niet beter glas doen met water ertussen en daarachter (binnen in) fakkels
fakkel-glas-water-glas
[afbeelding]
even snel een test opstelling
Dat bedoel ikThe Zep Man schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:21:
[...]
Volgens mij heeft je client alleen maar info over de lokale cluster waarin je bezig bent. Minecraft X-Ray 2.0 maakt gebruik van de directe databestanden waar de gehele wereld in zit. M.a.w.: Minecraft X-Ray 2.0 is niet bruikbaar in multiplayer, tenzij het (mogelijk?) door de server admin wordt uitgevoerd op de wereld opgeslagen op de server.
Om de beperkte wereld rond de speler in multiplayer uit te kunnen lezen is iets nodig dat direct met de client communiceert en het geheugen daarvan kan uitlezen. Niet onmogelijk...
Verwijderd
Blij dat je de maze leuk vond... en dat je even binnen kwam vallen, wordt altijd gewaardeerd.Vanitas schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:54:
Die glass maze was trouwens ook wel tof gemaaktBeetje jammer dat ik zonder hulp niet uit de gevangenis kwam
Dat ziet er leuk wel leuk uit, alleen is de kogel dikker dan de loopVerwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 18:54:
[afbeelding]
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq