[PC] Minecraft Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 57 Laatste
Acties:
  • 403.444 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muerte.Diablo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-09 20:35
De Cathedraal zit er echt zeeer mooi uit:O
Worden daar op zondag's ook diensten gehouden(A)?:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 20:58
SToRM666 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:46:
Ik heb gisteren even de gratis singleplayer gespeeld en tot nu toe vind ik het spel nog wat saai, maar misschien dat de betaalde versie veel beter is. Ik had in ieder geval al direct ongelimiteerde resources. Is dit trouwens op die Tweakers server ook zo, of moeten de mensen bepaalde (of alle) grondstoffen ook echt zelf gaan zoeken?
ik heb het zelfde "probleem". Eergisteren een uurtje of 3-4 op de server geweest maar omdat ik niemand ken irl vouched ook niemand voor mij. Allemaal te bang waarschijnlijk om voor een griefer te vouchen wat begrijpelijk is.

Probleem is alleen dat je na 3-4 uur alle warps en wat daar omheen ligt wel heb gezien en het enigste wat je dan nog kan is chatten. Wat je dan al gauw gaat doen is "bedelen" in chat voor een vouch. En van bedelaars worden de meeste mensen ook niet vrolijk waardoor je die vouch toch niet krijgt.

Begrijp me niet verkeerd: ik snap waarom het vouch systeem er is en wat men probeert er door tegen te houden. Ik heb ook best leuk gechat in die 3 uurtjes dat ik online was op de server.

Maar voor nieuwkomers op de server is het gewoon brutal om er tussen te komen, terwijl bijvoorbeeld het achterlijke neefje van random member zo een vouch heeft. Als ik dan moet kiezen wat ik kan doen met mijn 3 uur vrije tijd dan ga ik liever League of legends spelen dan in een veredelde chat zitten te wachten totdat ik misschien een keer wat mag gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:36

Sorbo

Uw hulp in huis!

Waar draait de Tweakcraft server precies op? Ik ben namelijk van plan een eigen (prive) server op te zetten voor een man of 10 (maximaal, gemiddeld aantal gelijktijdige gebruikers zal rond de 5 liggen) op een VPSje met CentOS, bij EcoVPS.

Deze heeft standaard 512mb ram, en ik vroeg me af of daar een kleine minecraft server op te draaien is. De server draait nu alleen intern op een i5+4gb ram, en dat loopt soepel, maar zou ie met wat minder ram nog steeds die maximaal 10 gebruikers (dat ga ik ook gewoon als harde limiet instellen) aan kunnen?

Edit:

Hier op mijn macbookje lijkt (intern) de server standaard zo'n 30mb te gebruiken, met ongeveer 10mb meer voor iedere gebruiker. Massaal blokjes verwijderen/toevoegen levert maar hele minieme veranderingen op in het ram gebruik. Dit zou betekenen dat op 512 mb 10 users zouden moeten kunnen (30mb server + ongeveer 100mb voor gebruikers), maar ik kan op dit moment geen 10 users optrommelen om dit voor me te testen. Klopt dit ramgebruik een beetje, of neemt het gebruik harder toe bij meer users?

[ Voor 30% gewijzigd door Sorbo op 05-10-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Als je in dit topic bekend bent wordt er ook in no time voor je gevoucht. Als je hier nooit post, en niemand kent, tja. Op dit moment is dat gewoon de beste manier om griefing te voorkomen. En als het je de 'moeite' niet waard is; your call.

Als je betere opties hebt hoor ik het graag, maar die zijn er op dit moment volgens mij niet. En wat betreft dat achterlijke neefje; als dat neefje dan een hoop rotzooi schopt heeft de member die voor 'em gevoucht heeft wat uit te leggen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18:00

BioHazard

*\o/*

Zontar schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:52:
[...]

ik heb het zelfde "probleem". Eergisteren een uurtje of 3-4 op de server geweest maar omdat ik niemand ken irl vouched ook niemand voor mij. Allemaal te bang waarschijnlijk om voor een griefer te vouchen wat begrijpelijk is.

Probleem is alleen dat je na 3-4 uur alle warps en wat daar omheen ligt wel heb gezien en het enigste wat je dan nog kan is chatten. Wat je dan al gauw gaat doen is "bedelen" in chat voor een vouch. En van bedelaars worden de meeste mensen ook niet vrolijk waardoor je die vouch toch niet krijgt.

Begrijp me niet verkeerd: ik snap waarom het vouch systeem er is en wat men probeert er door tegen te houden. Ik heb ook best leuk gechat in die 3 uurtjes dat ik online was op de server.

Maar voor nieuwkomers op de server is het gewoon brutal om er tussen te komen, terwijl bijvoorbeeld het achterlijke neefje van random member zo een vouch heeft. Als ik dan moet kiezen wat ik kan doen met mijn 3 uur vrije tijd dan ga ik liever League of legends spelen dan in een veredelde chat zitten te wachten totdat ik misschien een keer wat mag gaan doen.
Hee Zontar! :> Ik vouch graag voor je! ;) Zie SP voor ingame naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:12
Wat je zegt klopt ook wel.
Ikzelf heb een vouche gekregen omdat ik toevallig voor het systeem al bezig was met het helpen aan de Falcon. Daarbij heb ik iemand anders die daar ook aan het helpen was er eentje gegeven.

Ik wil opzich best voor mensen vouchen, maar ik let ook heel erg goed op voor wie ik dat doe.
Maar vouchen doe ik wel.
Het viel me op dat er meerdere mensen zijn die heel erg snel voor iemand een vouche regelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Calamor schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 08:57:
Wie heeft het mooie geld pakhuis gemaakt? Is er een reden waarom de dollar teken nog niet af is? Wil best wel helpen met goud te zoeken (als ik bouw rechten heb).
Geldpakhuis hebben we op een avond met een hele grote club aan gewerkt. Het dollar teken is niet af omdat mensen een beetje gestopt zijn met daar goud aan te spenderen. Op zich wel jammer, maar goud is zeldzaam en je hebt 9 staven nodig voor 1 block, dus het kost gewoon erg veel gold. Heb er zelf weer 25 opgegraven onlangs dus ik zal ook binnenkort er weer eens 2 blokken opknutselen.
Arunia schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:53:
Je mag zelf alles opgraven. Dus niks standaard in je inventory.
Precies. En dat juist maakt de gebouwen zo indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Otherside1982 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:57:
En dat is ook direct één van de grote verschillen met de gratis "Classic" versie: je begint echt met niets en je moet met je blote handen hout kappen om betere werktuigen te maken zodat je andere grondstoffen kan minen om weer betere werktuigen te maken. Op de GoT server moet alles dus ook zelf uitgehakt worden. Daardoor vind ik dan ook alle bouwwerken nog indrukwekkender :)
Dat maakt het inderdaad een heel stuk indrukwekkender ja! Die cathedraal ziet er ook erg goed uit moet ik zeggen. Hebben jullie ook her en der vaste gebieden om af te graven of wordt er gewoon overal gegraven?
Misschien dat ik ook maar voor de aanschaf moet gaan en daarbij is 10 euro nou ook niet echt veel geld :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Hebben jullie ook her en der vaste gebieden om af te graven of wordt er gewoon overal gegraven?
Wat je niet op de renders ziet is dat er ondergronds een gigantisch gangen/tunnelcomplex is waar massaal veel uitgegraven wordt. Veel van die tunnels en zalen worden ook nog eens netjes ingericht en zijn een attractie op zich :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik probeer echt al een hele tijd te achterhalen waar nu eigenlijk de ingang naar Moria zit.
Want volgens mij heb ik ondergronds wel wat voorbij zien komen wanneer het level laad. Maar kan gewoon die verrekte ingang niet vinden.

Ik zou haast zeggen als ik het topic zo nalees. Dat de ingang in de kathedraal zit.

[ Voor 16% gewijzigd door Arunia op 05-10-2010 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Boeboe schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:15:
Wat je niet op de renders ziet is dat er ondergronds een gigantisch gangen/tunnelcomplex is waar massaal veel uitgegraven wordt. Veel van die tunnels en zalen worden ook nog eens netjes ingericht en zijn een attractie op zich :)
Inderdaad. Heb ook wel eens gehad dat ik aan het minen was, en dan opeens in een enorm gat viel. Schrik je wel ff :) Sommige van de grotten zijn al enorm, en je komt ook regelmatig ondergrondse gangen van anderen tegen. Maar het landoppervlak is wel zo enorm dat je elkaar niet echt in de weg zit.

Ik ben wel ENORM benieuwd naar de Hell dimensie overigens! Hoop dat dat ook in MP gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Hydra schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:04:
Precies. En dat juist maakt de gebouwen zo indrukwekkend.
Toen ik gisteren eens een eerste huis ging bouwen viel het me ook op dat je nog allerlei truukjes moet uithalen om zoiets simpels als een hoge muur te kunnen zetten, aangezien je niet alles vanaf de grond kan bereiken. En het is natuurlijk erg knap om bij het bouwen van een groot gebouw alles vanuit first person te moeten doen en daarbij niet het overzicht te verliezen.
Ik neem aan dat het terug moeten loskappen van stenen ook weer slijtage kost aan de gebruikte werktuigen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gewoon je bijna versleten tools op de grond gooien en weer oppakken. Dat is ook een voordeel van de multi-player. :P Maa rnog kost het tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:18:
Ik probeer echt al een hele tijd te achterhalen waar nu eigenlijk de ingang naar Moria zit.
Want volgens mij heb ik ondergronds wel wat voorbij zien komen wanneer het level laad. Maar kan gewoon die verrekte ingang niet vinden.

Ik zou haast zeggen als ik het topic zo nalees. Dat de ingang in de kathedraal zit.
Zit achter de falcon richting de glazen piramide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen3950
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 15:27
SToRM666 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:45:
[...]

Toen ik gisteren eens een eerste huis ging bouwen viel het me ook op dat je nog allerlei truukjes moet uithalen om zoiets simpels als een hoge muur te kunnen zetten, aangezien je niet alles vanaf de grond kan bereiken. En het is natuurlijk erg knap om bij het bouwen van een groot gebouw alles vanuit first person te moeten doen en daarbij niet het overzicht te verliezen.
Ik neem aan dat het terug moeten loskappen van stenen ook weer slijtage kost aan de gebruikte werktuigen? :P
omhoog bouwen kan je gemakkelijk door recht naar beneden te richten (dus op de plek waar je wilt bouwen gaan staan), te springen en dan RMB :)
werktuigen slijten inderdaad bij kappen, maar momenteel kan je in multiplayer gewoon je werktuig op de grond gooien en terug opnemen en het is weer als nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Arunia schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:46:
Gewoon je bijna versleten tools op de grond gooien en weer oppakken. Dat is ook een voordeel van de multi-player. :P Maa rnog kost het tijd.
Ja, ik hoop stiekem dat dat voorlopig niet gefixt wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:51
Hydra schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:04:
[...]

Geldpakhuis hebben we op een avond met een hele grote club aan gewerkt. Het dollar teken is niet af omdat mensen een beetje gestopt zijn met daar goud aan te spenderen. Op zich wel jammer, maar goud is zeldzaam en je hebt 9 staven nodig voor 1 block, dus het kost gewoon erg veel gold. Heb er zelf weer 25 opgegraven onlangs dus ik zal ook binnenkort er weer eens 2 blokken opknutselen.
Er was een plan om een een puttje te maken van 60x60 blokken.
Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 19:43:
de mega mijn komt hier te liggen wie wil mee werken is welkom :)
[afbeelding]
Ik wil een soort trap aan de zijkant hebben zodat je altijd nog omhoog kan. We beginnen met 60x60 en dit kan uitgebreid worden naar boven naarmate er meer mensen komen graven
Is daar een warp point naar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Calamor schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:14:
Er was een plan om een een puttje te maken van 60x60 blokken.
Niet erg efficient alleen. Je kunt 't beste op de bodem minen met gangen van 2 hoog, 1 breed, met daartussen 3 blokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zip McOccup
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:09
Zo, nu net even gekeken op de server. Ziet er erg indrukwekkend uit. En ik zou ook zeker aan de slag wilen. Is er hier iemand die voor mij kan vouchen? TY!
edit: mijn minecraftnaam is ArieDeBeuker

[ Voor 11% gewijzigd door Zip McOccup op 05-10-2010 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister gekocht en zo'n 4 uur (tot 2 uur snachts!) zitten spelen.
Echt verbazingwekkend tof spel!

Kan ik ook aan de op worden toegevoegd?
Naam: JohnHeroHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
koen3950 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:49:
omhoog bouwen kan je gemakkelijk door recht naar beneden te richten (dus op de plek waar je wilt bouwen gaan staan), te springen en dan RMB :)
Dat truukje had ik op den duur ook door ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Laatst online: 21:52
Hydra schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:18:
[...]

Niet erg efficient alleen. Je kunt 't beste op de bodem minen met gangen van 2 hoog, 1 breed, met daartussen 3 blokken.
Het is toch 2 blokken ertussen, anders kan je niet zien wat er in de middelste rij blokken zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
ZanielGa schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 12:52:
Het is toch 2 blokken ertussen, anders kan je niet zien wat er in de middelste rij blokken zit.
Klopt, maar een vein is nooit maar 1 blok breed. Of in ieder geval bijna nooit, het is de meest efficiente manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de server weer down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Hydra schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:10:
[...]

Klopt, maar een vein is nooit maar 1 blok breed. Of in ieder geval bijna nooit, het is de meest efficiente manier.
Zeker om dat ore altijd in een cluster zit zeker in die diepte? Dan zie je zeker er altijd 1 blok er van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-08 17:52
Calamor schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:16:
[...]

Zeker om dat ore altijd in een cluster zit zeker in die diepte? Dan zie je zeker er altijd 1 blok er van.
Maar hoe groot is de kans op zo'n cluster en hoeveel meer moet je minen als je er ipv 3, 2 blokken tussen laat. Dan gaat mijn voorkeur toch uit naar 3 :)

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PimpMan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 16:22
Kan er mij iemand vouchen (in-game name : Dapimpman).

Ik heb toendertijd meegeholpen met het uitgraven van de cathedral met Koen+paar cijfertjes & nog een paar, maar na de servertransfer zijn mijn buildrechten weg, zodoende kan ik er direct terug invliegen vanavond :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Calamor schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:16:
De diepte is niet van invloed op de grootte van de clusters, alleen wat er precies voorkomt. Je kunt dat goed zien in dit screenshot van m'n viewer:
Afbeeldingslocatie: http://nibado.com/files/screens/mcview008.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen3950
PimpMan schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:33:
Kan er mij iemand vouchen (in-game name : Dapimpman).

Ik heb toendertijd meegeholpen met het uitgraven van de cathedral met Koen+paar cijfertjes & nog een paar, maar na de servertransfer zijn mijn buildrechten weg, zodoende kan ik er direct terug invliegen vanavond :-)
dat was ik, ik zal wel voor je vouchen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Hydra schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:34:
[...]

De diepte is niet van invloed op de grootte van de clusters, alleen wat er precies voorkomt. Je kunt dat goed zien in dit screenshot van m'n viewer:
[afbeelding]
Wat is die groene steen? Ben ik nog nooit tegengekomen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DemoniCEVL
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-12-2024
Dat groene steen is een dungeon/monsterspawn.

"There is no good, only less evil."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0ukn0w
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

y0ukn0w

aka Jay

Boeboe schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:45:
[...]

Wat is die groene steen? Ben ik nog nooit tegengekomen.
Dat is een dungeon.

Zitten mobs in, met enkele kisten loot. Die cobblestone met groene mos geeft het spawngebied aan. Ben zelf op de tweakers server al zombies en skeletons tegen gekomen. Je hoort ze vanzelf wel als je in de buurt komt.

MHW: Jay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
y0ukn0w schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:50:
Dat is een dungeon.

Zitten mobs in, met enkele kisten loot. Die cobblestone met groene mos geeft het spawngebied aan. Ben zelf op de tweakers server al zombies en skeletons tegen gekomen. Je hoort ze vanzelf wel als je in de buurt komt.
Ja, ben zelf een spider spawner tegengekomen. Maar meteen uitgeschakeld want je kunt mobs niet omzeep helpen helaas en 50 spiders die je been humpen zijn ook niet erg plezierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Plattegrond

Een kleine update voor de plattegrond

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/P4AGPvEWzbGaEGynMvzRovF3/thumb.jpg
Afbeelding is 2298x1198 groot en weegt 361KiB.

1) De donkere gedeeltes zijn niet gebouwd en worden dat ook niet meer.

2) Plotnummers zonder naam zijn beschikbaar (113 t/m 125). Claimen kan alleen ingame en alleen voor mensen die nog geen plot hebben @plottest2.

3) Plotnummers waarbij een vraagteken staat zijn plots waar de eigenaren geen bord hebben opgehangen met nummer + naam (63).

4) Spelfouten van namen mogelijk, laat het me weten.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:54:
[...]

Ja, ben zelf een spider spawner tegengekomen. Maar meteen uitgeschakeld want je kunt mobs niet omzeep helpen helaas en 50 spiders die je been humpen zijn ook niet erg plezierig.
Ik vind het wel een beetje fout van het spel dat als je mobs uitgeschakeld of op "peacefull" speelt er nog steeds spawners worden geplaatst, best wel irritant soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Heb ingame net Plot 117 geclaimd. Bio88 ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Laatst online: 18-08 08:24
BioHazard schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:21:
Heb ingame net Plot 117 geclaimd. Bio88 ingame.
Hey buurman! :D net 116 geclaimd. Iainvdw ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Wat gaat er trouwens gebeuren met het gebied ten noorden van de centrale rotonde? Daar staat een 'berg' waar iemand in heeft zitten bouwen. Als Plottest daar uitgebreid gaat worden staat het nogal in de weg.
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:19:
Ik vind het wel een beetje fout van het spel dat als je mobs uitgeschakeld of op "peacefull" speelt er nog steeds spawners worden geplaatst, best wel irritant soms
Tja. Het is Alpha. En bovendien: je hoeft een dungeon niet open te breken :P

Komt nog eens bij dat je met een boog en een emmer water sowieso de AI in de pan hakt.

[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 05-10-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
@hydra: die emmer water is wel een goed idee, stom dat ik daar niet zelf aan gedacht heb!

Is best lastig om van die mobs te winnen als je alleen maar rondloopt met je stenen zwaardje en je strakke leren pakkie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 13:28
Kan ik hier iemand vragen om voor mij te vouchen? 3 servers terug had ik al rechten en heb inmiddels een paar kleine bouwwerken gemaakt op de vorige servers.. (Boerderij rechts van de grote piramide)

Dank alvast. :) Mijn in-game naam is Gwynei.

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 20:58
BioHazard schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:01:
[...]

Hee Zontar! :> Ik vouch graag voor je! ;) Zie SP voor ingame naam.
Bio88 ik heb inmiddels aangevraagd. je moet alleen nog valideren voor me op http://beta.tweakcraft.net/login
scrap dat ik heb gravitone inmiddels al zo aardig bevonden om voor me te vouchen. bedankt voor het aanbod though!

[ Voor 16% gewijzigd door Zontar op 05-10-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Wasp schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:42:
Kan ik hier iemand vragen om voor mij te vouchen? 3 servers terug had ik al rechten en heb inmiddels een paar kleine bouwwerken gemaakt op de vorige servers.. (Boerderij rechts van de grote piramide)

Dank alvast. :) Mijn in-game naam is Gwynei.
Ik vouch wel voor je. in-game naam is Arunia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocoia
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-11-2024
Uitdaging: kan je JelmarG & Cocoia's tunnel terminal in Plottest 2 vinden? Het heeft een zombie spawner achter glas en een tunnel naar, jawel, Plottest 1.

Erg lang lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Nu online
Hydra schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:36:
Wat gaat er trouwens gebeuren met het gebied ten noorden van de centrale rotonde? Daar staat een 'berg' waar iemand in heeft zitten bouwen. Als Plottest daar uitgebreid gaat worden staat het nogal in de weg.
[...]
Daar zit het gebeuren om je account te verifiëren, dat wordt niet gesloopt. Bovendien wordt plottest2 niet verder uitgebreid aangezien er al over zo'n 4 weken wordt overgeschakeld op de nieuwe map ivm de introductie van biomes op 31 Oktober.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuntherDW
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-12-2022
Wie herkent em? :D (is van grum)

Afbeeldingslocatie: http://guntherdw.be/tmp/2010-10-05-16-10.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
NitroX infinity schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 15:12:
Daar zit het gebeuren om je account te verifiëren, dat wordt niet gesloopt. Bovendien wordt plottest2 niet verder uitgebreid aangezien er al over zo'n 4 weken wordt overgeschakeld op de nieuwe map ivm de introductie van biomes op 31 Oktober.
Goed punt :)

Heb je al plannen voor de definitieve versie van de volgende 'plottest'? Ik vind het project een enorm succes in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Domodinges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:38

GeNiTaLiX

Naapje

sorry voor mn noob vraagje, heb dit topic al een aantal keren van onder naar boven gelezen (ook wat ' s nachts dus kan zijn dat ik wat over het hoofd heb gezien) maar het claimen van een plot is me nog niet helemaal duidelijk en ik zou ook graat willen meedoen op de server (heb buildrights)

kan iemand me ff op weg helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen3950
GeNiTaLiX schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:16:
sorry voor mn noob vraagje, heb dit topic al een aantal keren van onder naar boven gelezen (ook wat ' s nachts dus kan zijn dat ik wat over het hoofd heb gezien) maar het claimen van een plot is me nog niet helemaal duidelijk en ik zou ook graat willen meedoen op de server (heb buildrights)

kan iemand me ff op weg helpen?
gewoon een lege plot vinden en daar een bordje met je naam + nummer op plaatsen => it's yours :)
de plots zelf zijn goed aangeduid + er is hier eerder een kaartje gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
koen3950 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:19:
gewoon een lege plot vinden en daar een bordje met je naam + nummer op plaatsen => it's yours :)
de plots zelf zijn goed aangeduid + er is hier eerder een kaartje gepost
Idd. Op elk leeg plot staat een bordje met een nummer (en geen naam). Je gaat gewoon in-game naar zo'n plot, sloopt het bordje, en plaatst 'em dan terug met je naam en het nummer. Als er dus een naam op 't bordje staat is 'ie al geclaimd.
Oh! Dat op de voorgrond is trouwens mijn Jacuzi :D

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 05-10-2010 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Nattuurrampen lijken me ook een leuke toevoeging voor dit spel zoals vulkaanuitbarstingen, aardbevingen (grote scheuren in oppervlak) en overstromingen. Maar waarschijnlijk kan de engine dit niet echt aan.
Het zou trouwens wel minder grappig kunnen zijn als je net gebouwde vestiging er midden in ligt :P

[ Voor 14% gewijzigd door SToRM666 op 05-10-2010 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
_/-\o_

Btw zou iemand eens proberen wat screenshots of iets van de tweakers server hierdoor te halen? http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=40327

Ben benieuwd

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
  • Laatst online: 17-09 14:59
Al een aantal keer in-game gevraagd, maar niemand antwoord. Heeft er iemand een oplossing voor als je furnace vast loopt. (Eet wel spullen maar het pijltje gaat niet lopen) Heb het al een paar dagen en kan dus niet meer verder met project. Had een iron furnace van technicality gehad die het probleem oploste maar die is dus gejat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Postius schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:26:
_/-\o_

Btw zou iemand eens proberen wat screenshots of iets van de tweakers server hierdoor te halen? http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=40327

Ben benieuwd
Je haalt de map erdoorheen, geen screenshots ofzo.

Maar wel erg pretty!
Snot_Aap schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:37:
Al een aantal keer in-game gevraagd, maar niemand antwoord. Heeft er iemand een oplossing voor als je furnace vast loopt. (Eet wel spullen maar het pijltje gaat niet lopen) Heb het al een paar dagen en kan dus niet meer verder met project. Had een iron furnace van technicality gehad die het probleem oploste maar die is dus gejat. :(
Weet je zeker dat je de items in de juiste vakjes propt, en niet perongeluk flint ipv coal in je furnace stopt?

[ Voor 43% gewijzigd door Hydra op 05-10-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
Ja, weet ik zeker. Heb m'n hele huis van gebakken steen en glas gemaakt zonder problemen. En opeens doen ze het alle drie niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adib
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03-2022
Snot_Aap schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:37:
gwn elke dag van mine craft ff kijke of er iets in zit is een bug zie je het neit maar gaat wel gwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Als het goed is loopt de pijl niet maar als je naar een paar minuten kijkt dat je wel gewoon glas hebt. Bij mij werkt het zo wel . Heb het wek alleen multiplayer.

[ Voor 10% gewijzigd door -kardo- op 05-10-2010 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
Een leuke variant van Hydra's Viewer. Deze versie kan, als ik het goed begrijp, bepaalde blokken als goud direct zichtbaar maken zonder dat je het spel hoeft te onderbreken.

http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=43648

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Nu online
Hydra schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:15:
[...]

Goed punt :)

Heb je al plannen voor de definitieve versie van de volgende 'plottest'? Ik vind het project een enorm succes in ieder geval.
Ik ben al weer begonnen met het ontwerpen van de nieuwe/aangepaste layout. Op forum.tweakcraft.net heb ik al wat topics geopend waarin ideeën staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Andiaen schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:51:
Een leuke variant van Hydra's Viewer. Deze versie kan, als ik het goed begrijp, bepaalde blokken als goud direct zichtbaar maken zonder dat je het spel hoeft te onderbreken.

[video]

http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?f=25&t=43648
Dit gaat toch niet in multiplayer werken hoop ik....

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
-kardo- schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:47:
Als het goed is loopt de pijl niet maar als je naar een paar minuten kijkt dat je wel gewoon glas hebt. Bij mij werkt het zo wel . Heb het wek alleen multiplayer.
Als ik na een paar minuten kijk is alles wat ik er in heb gezet weg.
Als ik blijf kijken gebeurd er gewoon niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
Preddie schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:53:
[...]

Denk het niet nee, maar het is wel leuk voor de single player versie. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Snot_Aap schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:58:
[...]

Als ik na een paar minuten kijk is alles wat ik er in heb gezet weg.
Als ik blijf kijken gebeurd er gewoon niets.
Vaag. Mijn vrienden hebben ook dat ze geen pijl zien in Mp maar wel bv. Glas krijgen. En hoe zit het in Sp Werkt het daar gewoon wel. Misschien kan je het opnieuw installeren en een backup maken van een werelden. En dan kijken als het weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Preddie schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 16:53:
Je client heeft wel alle info, alleen zou je het uit het geheugen moeten lezen. Dus je zou op die manier kunnen 'cheaten' in princiepe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mod_Aap
-kardo- schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:25:
[...]

Vaag. Mijn vrienden hebben ook dat ze geen pijl zien in Mp maar wel bv. Glas krijgen. En hoe zit het in Sp Werkt het daar gewoon wel. Misschien kan je het opnieuw installeren en een backup maken van een werelden. En dan kijken als het weg is.
In de single player werkt het wel gewoon goed, het is alleen met multiplayer. Heb het eerder ook al gehad, maar toen heeft dus die "speciale" furnace het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07 15:10
Wil iemand voor me vouchen, ik sta al in de lijst van vaste spelers maar ben eruit gegooid na het opzetten van de nieuwe (ja ik ben al ff niet terug geweest :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Andiaen schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 17:18:
Denk het niet nee, maar het is wel leuk voor de single player versie. O+
Volgens 't topic is hij wel van plan naar SMP te kijken. Heb er voor mijn viewer ook naar zitten kijken, maar ik ga me er zelf niet mee bezig houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07 15:10
Jeej heb weer rechten, is er nog een plotje vrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier een plaatje van mijn eerste bouwwerk. Een AK-47 met kogel O+

Afbeeldingslocatie: http://img687.imageshack.us/img687/8382/akzij.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb de volledige versie ook maar gekocht. Nu maar eens beginnen met spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Met de warp bug kun je ook aardig ver door dingen heen kijken, dat lijkt aan te geven dat de blokken om je heen dus ook in memory zitten..

Dan zou het (helaas) dus wel werken.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds kort ook begonnen, heb tot nu toe alleen maar singleplayer gedaan.
wilde eigenlijk vanavond is ff op de tweakers server spelen krijg helaas constant connection timed out,
iemand hier een oplossing voor?
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Zo, ik hoop dat deze groot genoeg is, maar dit is de motor van de Falcon geworden.
Falcon Engine Minecraft

En natuurlijk at night:
Falcon Engine Minecraft at night

[ Voor 27% gewijzigd door Arunia op 05-10-2010 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 18:54:

[afbeelding]
Nu nog even het trappetje weghalen en hij is compleet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:07

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

servert ligt er uit?

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YopY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 01:14
He bah. Ik wil graag op jullie server spelen, maar ik ken niemand om voor me te vouchen :+.

Zelf-promotie: Vouch voor mij en ik help je met je bouwerken, :).

Optie twee: Ik maak volgens een opdracht iets leuks in classic of in singleplayer.

Optie drie: Ik koop de baas om.

wie is de baas? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:36:
Ik ben sinds kort ook begonnen, heb tot nu toe alleen maar singleplayer gedaan.
wilde eigenlijk vanavond is ff op de tweakers server spelen krijg helaas constant connection timed out,
iemand hier een oplossing voor?
thanks
Je draait windows 7 met een onboard Atheras NIC op de Asus P5Q? Het antwoord is waarschijnlijk Ja.

Hier is je fix. Een vriend van mij had precies hetzelfde en het werkte perfect. Er is een zeer groot topic over hetzelfde maar kon het zo even niet vinden.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
YopY schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:37:
He bah. Ik wil graag op jullie server spelen, maar ik ken niemand om voor me te vouchen :+.

Zelf-promotie: Vouch voor mij en ik help je met je bouwerken, :).

Optie twee: Ik maak volgens een opdracht iets leuks in classic of in singleplayer.

Optie drie: Ik koop de baas om.

wie is de baas? :X
Ik wil in dit geval wel voor je vouchen hoor. Geef mijn naam maar op: SanderCraft en DM maar even als je dat hebt gedaan!

[ Voor 4% gewijzigd door SanderTje! op 05-10-2010 20:45 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan je ook altijd vouchen. Ingame naam: Katsumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:32

Toppertje

www.davideografie.nl

Waarmee moet ik diamant minen, ik probeer het gewoon met een stenen Pickax, maar dan verdwijnt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Toppertje schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:00:
Waarmee moet ik diamant minen, ik probeer het gewoon met een stenen Pickax, maar dan verdwijnt het.
Zonde, inderaad niet doen ;)

Minimaal een Iron pickaxe gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Wat is dat hele vouch gedoe? Kan je anders niet op de tweakers server? In dat geval wilt er iemand voor mn vouchen? Ik zit al jaaaaren op tweakers en heb nog een doos technisch lego ergens liggen. Daarnaast heb ik regelmatig last van vlagen van grootheidswaanzin wat me volgens mij bijzonder geschikt maakt voor dit spelletje.

Plus ik speel op een direct x 8.1 kaart dus je kunt ook nog uit medelijden voor me vouchen.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postius schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 21:04:
Wat is dat hele vouch gedoe? Kan je anders niet op de tweakers server? In dat geval wilt er iemand voor mn vouchen? Ik zit al jaaaaren op tweakers en heb nog een doos technisch lego ergens liggen. Daarnaast heb ik regelmatig last van vlagen van grootheidswaanzin wat me volgens mij bijzonder geschikt maakt voor dit spelletje.

Plus ik speel op een direct x 8.1 kaart dus je kunt ook nog uit medelijden voor me vouchen.
Vul Katsumi in bij het vouchen dan keur ik je goed ik heb mn vouch window nog open staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen met een AFK bordje pesten is leuk

Afbeeldingslocatie: http://www.rocketsurfer.net/images/zyliax.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdemiC
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-07 16:52
Ik ben nu volop aan het helpen met Cmdr en ArieDeBeuker met hun project, mijn taak daarin is resources te halen en zorgen dat de ovens blijven draaien.

Ik vind het een leuke en gezelige server waar bijna wel iemand online is om mee te buurten.

Succes met bouwen iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:50

[afbeelding]
Erg mooi! :)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

En nog een screen van de kerk in opbouw en wat structures eromheen + van zijkant en daarbij het kasteel op de achtergrond.

Minecraft
Kerk 2Kerk 1

edit-> even onder de public map geplaatst, waarschijnlijk gaat dat beter

[ Voor 134% gewijzigd door Paniohitus op 05-10-2010 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Preddie schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:08:
En nog een screen van de kerk in opbouw en wat structures eromheen:

[afbeelding]
Gaat niet helemaal lekker als ik die link open, krijg een 403 :)
Preddie schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:08:

edit-> even onder de public map geplaatst, waarschijnlijk gaat dat beter
Nope, nog steeds niet :) Waarom doe je het niet gewoon in een img tag?

[ Voor 27% gewijzigd door SanderTje! op 05-10-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

SanderTje! schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:10:
[...]

Gaat niet helemaal lekker als ik die link open, krijg een 403 :)

[...]

Nope, nog steeds niet :) Waarom doe je het niet gewoon in een img tag?
Hij zit met een img-tag, het vreemde is is dat hier de foto's gewoon werken...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 14:27
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 20:40:
[...]

Je draait windows 7 met een onboard Atheras NIC op de Asus P5Q? Het antwoord is waarschijnlijk Ja.

Hier is je fix. Een vriend van mij had precies hetzelfde en het werkte perfect. Er is een zeer groot topic over hetzelfde maar kon het zo even niet vinden.
Daar liep ik vorige week ook tegenaan.. dat lost het inderdaad op...

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:32

The Zep Man

🏴‍☠️

Hydra schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 18:03:
[...]

Je client heeft wel alle info, alleen zou je het uit het geheugen moeten lezen. Dus je zou op die manier kunnen 'cheaten' in princiepe.
Volgens mij heeft je client alleen maar info over de lokale cluster waarin je bezig bent. Minecraft X-Ray 2.0 maakt gebruik van de directe databestanden waar de gehele wereld in zit. M.a.w.: Minecraft X-Ray 2.0 is niet bruikbaar in multiplayer, tenzij het (mogelijk?) door de server admin wordt uitgevoerd op de wereld opgeslagen op de server.

Om de beperkte wereld rond de speler in multiplayer uit te kunnen lezen is iets nodig dat direct met de client communiceert en het geheugen daarvan kan uitlezen. Niet onmogelijk...

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Preddie schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:19:
[...]

Hij zit met een img-tag, het vreemde is is dat hier de foto's gewoon werken...,
Maar nu zie ik ze ook. Eerst stonden er gewoon URLs, nu netjes 2 afbeeldingen naast elkaar. Problem solved. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Arunia schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 19:55:
Zo, ik hoop dat deze groot genoeg is, maar dit is de motor van de Falcon geworden.
[afbeelding]

En natuurlijk at night:
[afbeelding]
Kun je niet beter glas doen met water ertussen en daarachter (binnen in) fakkels

fakkel-glas-water-glas

Afbeeldingslocatie: http://img836.imageshack.us/img836/8670/waterq.jpg

even snel een test opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Net even op de Tweakers server rondgekeken. Echt respect voor iedereen die daar zoveel tijd in heeft gestoken _O_ Ik was al trots op mn mountaintop uitkijkpost die in de SP heb gemaak, maar dat valt wel tamelijk in het niets bij deze bouwwerken.

Die glass maze was trouwens ook wel tof gemaakt :P Beetje jammer dat ik zonder hulp niet uit de gevangenis kwam :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Bulls schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:44:
[...]

Kun je niet beter glas doen met water ertussen en daarachter (binnen in) fakkels

fakkel-glas-water-glas

[afbeelding]

even snel een test opstelling
dat had ik ook al geprobeerd. maar ging niet lekker. be my guestom het te veranderen. wellicht dat grave dit ook goed vind. laat hem nmaar even beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
The Zep Man schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:21:
[...]
Volgens mij heeft je client alleen maar info over de lokale cluster waarin je bezig bent. Minecraft X-Ray 2.0 maakt gebruik van de directe databestanden waar de gehele wereld in zit. M.a.w.: Minecraft X-Ray 2.0 is niet bruikbaar in multiplayer, tenzij het (mogelijk?) door de server admin wordt uitgevoerd op de wereld opgeslagen op de server.

Om de beperkte wereld rond de speler in multiplayer uit te kunnen lezen is iets nodig dat direct met de client communiceert en het geheugen daarvan kan uitlezen. Niet onmogelijk...
Dat bedoel ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, weer een paar uur verder. Man wat verslavend :)

Zou iemand voor mij willen vouchen zodat ik ook kan bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Laatst online: 21:52
Vanitas schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:54:
Die glass maze was trouwens ook wel tof gemaakt :P Beetje jammer dat ik zonder hulp niet uit de gevangenis kwam :+
Blij dat je de maze leuk vond... en dat je even binnen kwam vallen, wordt altijd gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35

[afbeelding]
Dat ziet er leuk wel leuk uit, alleen is de kogel dikker dan de loop :P

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Die maze is zeker leuk. Heb er erg kort in gezeten. maar ik wil hem wel eens uit spelen.

Heb ook me red/blue bril uit het stof gehaald. Maak het wel leuk. Lava is wel moeilijker te zien, maar het gaaf om het door de wereld te lopen. Alleen jammer dat je het niet kan instellen welke kleur. Want de 3d is voor red/cyan (bij red/blue krijg je een lichte ghost van het cyan beeld bij de rode lens). Als ze die bij dealextreme hadden in clip-on dan had ik die gelijk besteld. Nu hopen dat ze het gaan aanpassen dat je zelf kan keuze welke kleuren je kan gebruiken.
Pagina: 1 ... 28 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/310759">DM</a> aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!
---
Bouwrechten kan men niet meer ingame aanvragen, dat gaat allemaal via de website <a href=http://beta.tweakcraft.net/rights target="_blank">beta.tweakcraft.net</a> ---