Ik ben tegen.
Inderdaad. En ik lees zo'n post over een crashende MC echt wel, ik heb alleen geen oplossing, dus reageer ik ook niet. Kan weinig anders zeggen dan "kut voor je, reinstall je GFX drivers 'es?"

Preddie schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:34:
Je kunt makkelijk van het idee afstappen dat alle plots even groot moeten zijn. Het voordeel van een server met strenge regels en goede mods / admins (hoe ik het ervaar) is dat de beheerders van een plot rechten hebben over degene die daar bouwen. Jullie steken enorm veel tijd in alles uitdenken, waarom geen systeem met belasting o.i.d. Hoe meer je bijdraagt aan het helpen bouwen dmv. doneren van grondstoffen (goud / steen etc.) kan je ook een grotere plot claimen. Lijkt me logisch dat de beheerders en bedenkers en meebouwers grotere plots krijgen dan degene die eens in de week inloggen om even te bouwen (die hebben sowieso geen grotere plot nodig).
Ja, of gewoon grotere plots voor VIPs

Het hoeft voor mij ook niet precies evengroot te zijn hoor, maar grotere plots geven je wel meer ruimte om je 'creativiteit' te vrije loop te laten. Die 15x19 ofzo is al niet erg groot. Mensen zullen over 't algemeen neigen naar grotere plots.
Daarnaast vind ik het nogal meevallen wat betreft 't rechttoe-rechtaan. In-game zie je dat echt nauwelijks, er zit wel wat variatie in de layout en vooral heel veel in de gebouwen zelf. Je raakt op plottest2 al makkelijk de weg kwijt.
Op deze manier krijg je automatisch een stad die niet strak ligt met allemaal precies evengrote plots, maar meer dynamische dingen. Je kunt ook plots neerzetten waarbij je een bouwvergunning moet aanvragen, zoals het zwembad, maar dan vaker. Parkjes/ stadhuis/ badhuis etc etc.)
Is grappig, krijg je dat mensen gaan verhuizen

Ik zou mijn plot best willen verkopen voor een x aantal goudblokken bij wijze van spreken... Nu zal dat vrijwel niet gebeuren.., waarom zou je als je een andere plot krijgt die even groot is.
Er zijn al mensen verhuisd. De 'eis' was dat je je oude plot wel afbreekt. En terecht overigens. Je wil geen obsidian gebouw van 10 hoog moeten weghakken

Ook nog wel een puntje. Bergen e.d. worden weggehaald. Waarom is dat? Juist gaaf een stad te bouwen rond en op bergen. Helemaal plat is ook zo 'Nederlands'. Wel leuk om te zien. Ik denk dat culturele onderzoekers smullen van dit soort zaken als ze weten dat ze gedaan worden, omdat we idd zo blijven kleven aan onze eigen wereld en denken

/
Weinig te maken met hoe nederlands we zijn volgens mij. Het is vooral gewoon praktisch. Maar ik ben er inderdaad wel voor dat in de volgende versie we de contouren van het land volgen. Dan legt de 'major' gewoon voor elke plot een eerste steen van waaraf je de hoogte / diepte meet. Ook ben ik wel voor een 'bestemmingsplan', dus dat je in het centrum hogere smallere plots mag bouwen, en in de 'buitenwijken' grotere plots hebt maar minder hoog mag bouwen. Dan kun je ook commerciele en industrie bouwen. Beetje Simcity dus
Oh, en we hebben een metro nodig

Er is een supermooi zwembad al. En ik heb een jacuzi op m'n dak

Vind m'n chicky helemaal tof

Thomasthomas schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:45:
Overigens vind ik die Plottests een heel goed idee. Echter zou ik liever een wat meer oud-Hollandse infrastructuur zien, waar alles meer een beetje schots en scheef staat. Het lijkt me nog steeds leuk om een stad te maken zoals het centrum van Utrecht. Liefst geen lava/water muren dus

.
Wat je zou kunnen doen is wijken met een thema. Modern, authentiek, etc. Dan kunnen mensen zich gewoon voor een wijk inschrijven met een thema dat ze zien zitten. Dus een wijk waar je moderne gebouwen mag bouwen, middeleeuws, authentiek grachtenpanden, etc.
En natuurlijk in elke wijk een TweakDonalds
[
Voor 11% gewijzigd door
Hydra op 04-10-2010 15:50
]