Tour De Case Du NitroX infinity
Mi Casa Non Su Casa
Scuzi mi faoto Franco, Espanjolo et Italjano
Mijn huis was al in een video voorbij gekomen alleen was er daar niet zoveel van te zien en werd credit gegeven aan ene Nitro. En dat is mijn naam dus niet

Dus hier maar een tour van mijn hele terrein.
Alle afbeeldingen zijn thumbnails, dus klik voor groter.

Welkom! Ga rechtsaf om Infinity Manor te bezoeken. Recht tegenover u ziet u mijn achterbuurman Snerrie, zijn botanische tuin.

Na het rechts afslaan kijkt u uit over mijn terrein. U ziet rechts de vuurtoren, in het midden mijn bos en links daarvan het huis. Op de voorgrond rechts ziet u de trap naar beneden en voor de luilakken is er een waterglijbaan links daarvan te zien (later volgt een foto van de andere kant).

Hier ziet u één van de zij-ingangen met duidelijke aanwijzingen van wie dit terrein is. Duidelijk is de naam 'NitroX infinity' te lezen en hieruit kunnen wij dus eenduidig concluderen dat wie 'Nitro' ook mag zijn, dit zijn huis niet is!

Voordat we het huis gaan bezichtigen, nemen we een kijkje in/bij de vuurtoren.

Binnen in de toren zien wij een grote houten wenteltrap die ons tot boven brengt.

Bovenaan de trap zien wij een ladder welke ons naar het binnenste van de lichtkoepel brengt en een doorgang naar buiten. Het binnenste van de lichtkoepel is echter niet interessant dus nemen we een kijkje op buiten.

Op buiten zien we een kunstwerk van een lokale artiest. Persoonlijk ben ik niet zo'n fan van graffiti en heb de gemeente dan ook al meerdere keren verzocht deze troep te laten verwijderen. Tot nog toe geen gehoor.

Aan de andere kant van de toren kijken we weer uit op mijn terrein en zien we aan de linkerkant nog een gebouw van een andere achterbuurman. Welke gek bij de gemeente dat lelijke gebouw heeft goedgekeurd is mij een raadsel, maar zodra ik wat TNT weet te bemachtigen is dat ook verleden tijd. Bij mijn huis zien we duidelijk de veranda en de steiger.

Hier een closeup van de waterglijbaan en op de achtergrond zien we de stevige palen waarop de grote trap rust. Ook zien we daar een zeldzaam vulkaan-type met lava dat zo weer in de grond verdwijnt.

En dan zijn we nu aanbeland bij mijn huis, zie hier de voorgevel. Het huis is zeer symmetrisch opgebouwd en de linkerkant weerspiegelt de rechterkant voor het grootste gedeelte.

We zien hier de binnenkant van het huis met de trap en de rechter kamer. Let ook op de fantastisch ontworpen kroonluchter van kunstenaar I.R. Suck!

We kijken vanuit een andere hoek naar boven en zien de trap en railings op de 1e etage.

Aan de voorkant van het huis op de eerste etage is een mooi uitzich over het terrein beschikbaar. Hierdoor hoef ik niet bang te zijn dat ik wordt beslopen door varkens, of nog erger, kippen!

Naar boven kijkend zien we het mooie houten dak met de grote ramen waardoor immens veel licht naar binnen schijnt. En dat is veel, want de zon gaat hier vrijwel nooit onder!

We nemen een kijkje in één van de grote slaapkamers aan de achterkant van het huis en zien een netjes opgemaakt bed met nachtkastjes.

Vanuit de twee grote slaapkamers en de centrale hal op de 1e etage kan men terechtkomen op het balkon. Dit balkon is van bescheiden formaat en ligt direct boven de veranda.

We gaan weer terug in het huis en nemen een kijkje in de kleine slaapkamer aan de voorkant van het huis. Elke tiener zou trots zijn om de boel hier te vernielen.

Aan de linkervoorkant van het huis is de badkamer te vinden. We zien hier het bad wat nog nooit vers water heeft gekregen sinds de eerste keer en de douche met de kapotte kraan en geen putje. Maar het water verdwijnt wel op de één of andere manier. Nou jah, don't ask, don't tell zullen we maar zeggen.

We gaan naar beneden en buiten en bevinden on op de veranda met een mooi uitzicht over het water. Helaas is één of andere idioot begonnen met de bouw van een kasteelmuur en is het uitzicht dus deels verpest. TNT zal ook dit probleem oplossen.

Vanuit de veranda kan men de steiger oplopen en vanuit het water is duidelijk te zien van wie het huis is; NitroX infinity (dus niet Nitro).

Om de vuurtoren te bereiken moet men over een bruggetje lopen wat over een doorgang gaat. Deze doorgang verschaft toegang tot het privestrand vauit de buitenwereld. Helaas kunnen ook varkens en kippen zich hierdoor toegang verschaffen en zo uw heerlijke zomerse stranddag verpesten.

Aan elke kant van de veranda bevindt zich een mooie trap die omlaag gaat naar het strand.

Vervolgens zien we aan de linkerkant van het huis het zwembad met duikplank. BOMMETJE!!!!

Hier ziet u een projectje genaamd 'centraleweg' welke bedoeld is voor de nieuwe wereld mocht die ooit ontdekt worden. En zeg nou zelf, dat ziet er toch veel beter uit dan die lelijke wegen in 'plottest'?

Als laatste toon ik u de ingang van een zeer lange tunnel die uitkomt/begint op het terrein zelf. Het duurt ongeveer twee minuten om er doorheen te wandelen maar wees gerust; mocht u claustrofobie hebben dan zijn er genoeg uitgangen en ook grotten om in te verdwalen.
Plottest
Als hipster kan ik natuurlijk niet achterblijven en heb dus snel een plotje toegeëigend in plottest. Hierbij enkele foto's van mijn huisje aldaar. Helaas geen commentaar daar ik door de rechter ben gedwongen mijn onnozele gebrabbel voor mijzelf te houden.
?
Als laatste nog een sneak preview van mijn megaproject waar ik alleen aan werk;
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry