Ik ben lui

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja, dat merkte in Classic al. Ben je lekker in hoog tempo aan het tunnelen en opeens flikker je een eind naar beneden. Ben je een grote grot ingetunneldHydra schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:07:
Opvallend hoeveel gaten er in de bedrock laag zitten trouwens. Er zijn super veel plekken waar je zonder veel problemen doorheen kunt vallen.
Had het dus over de bedrocklaag, die ondoordringbare laag onderin. Als je daar doorheen valt val je in een 'void'.Wildfire schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:23:
Ja, dat merkte in Classic al. Ben je lekker in hoog tempo aan het tunnelen en opeens flikker je een eind naar beneden. Ben je een grote grot ingetunneld
https://niels.nu
Fuck!Hydra schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:25:
[...]
Had het dus over de bedrocklaag, die ondoordringbare laag onderin. Als je daar doorheen valt val je in een 'void'.
Ah, sorry, je bedoelde dus de 'echte' bodem van een map. In Classic nog nooit zoiets tegen gekomen. Maar ja, is natuurlijk ook puur toeval als je zoiets tegenkomt. Anders zou je echt de hele bodem van een map moeten gaan wegminenHydra schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:25:
[...]
Had het dus over de bedrocklaag, die ondoordringbare laag onderin. Als je daar doorheen valt val je in een 'void'.
Verwijderd
C:\WINDOWS\system32\drivers\etcZpAz schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:49:
Ik heb het ip adres al zo vaak ingetyped, die ken ik ondertussen uit m'n hoofd. Heb ook het gevoel dat hij veel meer lagged en disconnected als in het begin.
Of gewoon 'm', nog minder werk, en op mijn toetsenbord direct naast enterVerwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:14:
[...]
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc
bestandsnaam: hosts
openen met: notepad
regel toevoegen met: 78.46.73.18 mc
dan hoef je alleen mc in te vullen om te connecten.
Hmm, ik kan geen C:\ vinden, wel /etc/hosts ...Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:14:
[...]
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc
bestandsnaam: hosts
openen met: notepad
regel toevoegen met: 78.46.73.18 mc
dan hoef je alleen mc in te vullen om te connecten.
m naast de enterNickyVermeersch schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:29:
[...]
Of gewoon 'm', nog minder werk, en op mijn toetsenbord direct naast enter
Ja, of cheaten met m'n viewerWildfire schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:49:
Ah, sorry, je bedoelde dus de 'echte' bodem van een map. In Classic nog nooit zoiets tegen gekomen. Maar ja, is natuurlijk ook puur toeval als je zoiets tegenkomt. Anders zou je echt de hele bodem van een map moeten gaan wegminen
[ Voor 38% gewijzigd door Hydra op 28-09-2010 18:42 ]
Je hoeft 'em niet te gebruiken?Haas82 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:49:
Die viewer verpest het spelletje wel een beetje...
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Ik zit met precies hetzelfde, wat geen probleem is ofcZpAz schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:32:
[...]
Hmm, ik kan geen C:\ vinden, wel /etc/hosts ...
Als 'ie iets meer 'productierijp' is zal ik 'em wel ff available maken. Op dit moment kun je bijvoorbeeld niet kiezen welke save hij inlaadt. Ook kun je nu niet zelf instellen welke blocks hij wel en niet laat zien. Maar ik kan vrij simpel organiseren dat 'ie dat ff een textfile leest ofzo.SanderTje! schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:53:
Inderdaad, je hoeft hem niet te gebruiken. Maar Hydra, ik zou hem best wel eens willen gebruiken eigenlijk
Ja, idd. Verbaast me nu niks dat ik altijd teveel redstone heb, terwijl ik de eerste keer zo iets had van "wow! redstone!". Diamanten zijn wel erg schaars zo te zien.Flowmo schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:29:
Zo zie je maar weer hoe enorm common redstone eigenlijk is. en per redstone ore block krijg je 3-5 dust, in feite is het dus meer common dan coal ore, aangezien je daar maar 1 coal voor krijgt.
Je moet er alleen *ietsje* dieper voor graven
[ Voor 47% gewijzigd door Hydra op 28-09-2010 19:48 ]
[ Voor 39% gewijzigd door Flowmo op 28-09-2010 20:06 ]
We hebben helaas op het moment maar 50 spots. Wachten tot iemand disconnect dus.
[ Voor 7% gewijzigd door vistu op 28-09-2010 21:01 ]
[ Voor 12% gewijzigd door natasdiamon op 28-09-2010 20:40 ]
Heb je ge'DM'd? Anders word het niet voor je gedaanSeditiar schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:39:
Hm, ik zie dat ik nog steeds niet aan de lijst van spelers ben toegevoegd, terwijl ik het toch tweemaal gevraagd heb over een periode van zes dagen. Kan het a.u.b. alsnog gebeuren? Dank u wel.
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Verwijderd
super heb de onderste afbeelding gereside naar 100 bij 100 pixels en dan komt hij precies overeen met diegene die op de server staat thxFlowmo schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:46:
Grave:
[afbeelding]
Is zoiets wat je bedoelt? Of wil je die wanden e.d. ook "gepixeld" hebben zodat ze overeenkomen met de onderliggende pixels?
Tadaa! Bovenstaande lijnen op het exacte pixel grid gezet, nu heb je een "exact" building plan voor je falcon, mits je op de server hetzelfde aantal pixels aanhoudt
[afbeelding]
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2010 22:38 ]
Na het weekend waarschijnlijk. Komende dagen weinig tijd om aan te werken.Maks schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:11:
Hydra is er een download van je tool beschikbaar?
DM deed ik als eerste, daarna pas in deze thread gepost, aangezien er nog geeneens gereageerd werd op m'n DM, laat staan op de lijst gezet werd.SanderTje! schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:05:
[...]
Heb je ge'DM'd? Anders word het niet voor je gedaan
Verwijderd
[ Voor 50% gewijzigd door boe2 op 29-09-2010 09:11 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 29-09-2010 08:34 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
BF1: Don-Panio
Je kan gewoon connecten naar die server en kan je gewoon rondlopen. Je kan alleen nog niks bouwen dan moet je gewoon ingame roepen dat je graag bouwrechten wilt en dat krijg je dan ook als er een admin is.Preddie schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:34:
Dit spelletje ook maar gekocht, om wat te bouwen en om creaties te bekijken. Wat wel is, is dat er enorm vaag wordt gedaan over PM'en, toegang vragen etc. Zelf heb ik maar een PM naar Technicality voor toegang op de server... zit ik bij hem goed? Daarnaast wordt er gesproken over een 'quick reply', waar staat deze dan? En je moet iemand anders weer PM'en voor in de topicstart opgenomen te worden. Kan deze informatie sowieso niet opgenomen worden in de topicstart-ding, zodat er gewoon duidelijkheid is...
Maar het vreemde is dan alleen dat ik helemaal niet kan connecten met de server. Moet je ook telkens het ip-adres invoeren? Geeft gewoon aan dat ik niet kan verbinden... Werkt nu wel oppeensFreddy_Fish schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:42:
[...]
Je kan gewoon connecten naar die server en kan je gewoon rondlopen. Je kan alleen nog niks bouwen dan moet je gewoon ingame roepen dat je graag bouwrechten wilt en dat krijg je dan ook als er een admin is.
Gister ook voor het eerst op de server gespeeld. Ingame nick = BossDG. Had al gelijk naam gemaakt doordat ik voordat ik bouwrecht had iemand zijn kist al leeg had gehaald. Wilde ff checken of dat kon en dat kon dus blijkbaar. Wel alle schade vergoed toen de eigenaar de server inkwam en erachter kwam dat al zijn materiaal weg was.
Er staan wel wat indrukwekkende bouwwerken. Wie is trouwens degene die met die ark van noach bezig is, staat geen naam bij.
BF1: Don-Panio
Er staat een levensgrote waarschuwing in dit topic (zelfs nog een keer voordat je een bericht post).
Is het daarnaast ook niet handig om dat plaatje met of de server online is in de TS of de waarschuwing te plaatsen, scheelt een hoop berichten.Mag ik bouwrechten, en mag ik in de TS.
Server is offline?
[ Voor 35% gewijzigd door ritsjert op 29-09-2010 08:56 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Muerte.Diablo op 29-09-2010 09:05 ]
Something something
Ik heb die afbeelding wat ingezoomd. Heb geloof ik op mn pc nog de originele resolute van die afbeelding staan, maar daar kan ik nu niet bij, zit op mn werk.Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:10:
[...]
@Flowmo
Zou je de onderste van http://www.pixeljoint.com/pixelart/6324.htm kunnen gebruiken dit plaatje heb ik tot pixel niveau nagemaakt.Verder ziet het er top uit
Plaatje als ik volledig inzoom is hij 447 x 559.
plaatje wat ik als bouwdruk heb gebruikt is 100 bij 100 1e plaatje ingezoomd van jou.
Dag collega!
[ Voor 7% gewijzigd door Flowmo op 29-09-2010 09:11 ]
Verwijderd
Je hebt Moria niet gefilmdBoeboe schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:08:
Zo, men eigen video is ook online geraakt
[video]
omdat mensen het vragen: Het nummer noemt Final Fantasy 6 Dancing Madly First Form OC ReMix.
Er is geen /warp naar moria, anders had ik het wel gedaan
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Nee, het is een serverplugin. Maar je kunt wel zelf een server draaien natuurlijk. Heb je alleen geen mobs (wat wat mij betreft een pre is).EnigmaNL schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:00:
Kun je trouwens in singleplayer ook /warps maken?
Dus jij was het !Freddy_Fish schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:42:
[...]
Je kan gewoon connecten naar die server en kan je gewoon rondlopen. Je kan alleen nog niks bouwen dan moet je gewoon ingame roepen dat je graag bouwrechten wilt en dat krijg je dan ook als er een admin is.
Gister ook voor het eerst op de server gespeeld. Ingame nick = BossDG. Had al gelijk naam gemaakt doordat ik voordat ik bouwrecht had iemand zijn kist al leeg had gehaald. Wilde ff checken of dat kon en dat kon dus blijkbaar. Wel alle schade vergoed toen de eigenaar de server inkwam en erachter kwam dat al zijn materiaal weg was.
Er staan wel wat indrukwekkende bouwwerken. Wie is trouwens degene die met die ark van noach bezig is, staat geen naam bij.
[ Voor 4% gewijzigd door The Great HooD op 29-09-2010 10:29 ]
Het zou een hoop berichten schelen als mensen de TS lezen, er staat duidelijk in dat de server(tools) van minecraft gigantisch instabiel zijn nog..ritsjert schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:55:
[...]
Er staat een levensgrote waarschuwing in dit topic (zelfs nog een keer voordat je een bericht post).
Hier staat duidelijk in wat je moet doen voor bouwrechten of om in de TS te komen.
Het is nou niet echt leuk om door een pagina vol met de volgende berichten te lezen:
[...]
Is het daarnaast ook niet handig om dat plaatje met of de server online is in de TS of de waarschuwing te plaatsen, scheelt een hoop berichten.
Verwijderd
Verkeerde plaatje idd gepaktFlowmo schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:10:
[...]
Ik heb die afbeelding wat ingezoomd. Heb geloof ik op mn pc nog de originele resolute van die afbeelding staan, maar daar kan ik nu niet bij, zit op mn werk.
Zal vanavond even kijken of ik die weer hier kan plaatsen.
Maar je weet dat het plaatje dat je hebt gebruikt een thumbnail is van de originele afbeelding he? De falcon heeft namelijk geen "platte" achterkant en die voorste twee punten lopen verder door. Daarom had ik die originele afbeelding gepakt, neem aan dat je die zo natuurgetrouw mogelijk wilt opzetten
[...]
Dag collega!
[ Voor 32% gewijzigd door GuntherDW op 29-09-2010 11:21 ]
Ik zal vanavond eens kijken wat ik voor je kan doen, ik kan die rode lijnen van die ruimtes wel over het originele formaat heen plakken. Geen probleem!Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:53:
[...]
Verkeerde plaatje idd gepaktmaar is het niet mogelijk deze over de goede heen te plakken 100 bij 100 en met de invulling. Op de server kan ik de andere dan wel aanpassen.
Verwijderd
super heb mijn verkeerd plaatje nu gemerged met het goede formaat dus ben nu op de server aan het rebuilden naar het goede formaat.Flowmo schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:20:
[...]
Ik zal vanavond eens kijken wat ik voor je kan doen, ik kan die rode lijnen van die ruimtes wel over het originele formaat heen plakken. Geen probleem!
Wat ook een server instelling is, op de GOT server zijn wel mobs, enkel krijg je geen damage.Hydra schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:02:
[...]
Nee, het is een serverplugin. Maar je kunt wel zelf een server draaien natuurlijk. Heb je alleen geen mobs (wat wat mij betreft een pre is).
Verwijderd
Als je die Houten Ark bedoelt met het bordje work in progres, dan is het die van mij.Freddy_Fish schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:42:
[...]
Ja heel goed, ik had het huis van Nitro wel gefilmd maar vergeten erin te douwen.Boeboe schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:08:
Zo, men eigen video is ook online geraakt
[video]
omdat mensen het vragen: Het nummer noemt Final Fantasy 6 Dancing Madly First Form OC ReMix.
Hij heeft een 16-bits rekeneenheid van een processor gebouwd...Andiaen schreef op woensdag 29 september 2010 @ 12:10:
Ik heb geen geluid hier op het werk dus ik zal een heel stuk missen, maar wat heeft hij hier gemaakt RaCio?
Een 16bit computer in Minecraft als het ware.Andiaen schreef op woensdag 29 september 2010 @ 12:10:
Ik heb geen geluid hier op het werk dus ik zal een heel stuk missen, maar wat heeft hij hier gemaakt RaCio?
Echt waanzinnig :-) Een bijzonder lesje computerkunde. En dan te bedenken dat hij nu bezig ram te bouwen zodat hij het kan programmeren....
Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu
Verwijderd
Ik ben er vanavond ook wel weer, moet alleen even een huisje bouwen ergens, maar kom wel even helpen gravenVerwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:08:
Zeer netjes ja damn ben benieuwd hoelang het heeft geduurd om te bouwen.
Heeft iemand zin om vana mij te helpen met de falcon moet na vrij veel worden weggesloopt Wou de uiterste randen 3 blokjes er vanaf en 9 diep.
[afbeelding]
Kan aan mij liggen toppertje, maar naar welke kant loopt de j?
[ Voor 24% gewijzigd door Austin op 29-09-2010 14:19 ]
Ach welnee, niet overdrijven. Gebeurt wel vaker. Vergeet nou niet dat het Alpha is. En elke keer schreeuwen dat de server down is met zijn allen heeft ook geen zin.The Great HooD schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:18:
FUCK!
END OF STREAM!
Ik hoop dat niet alles verloren is gegaan...
[ Voor 19% gewijzigd door BioHazard op 29-09-2010 14:21 ]
Nope het lag niet aan jou! is inmiddels aangepast.Flowmo schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:00:
[...]
Kan aan mij liggen toppertje, maar naar welke kant loopt de j?Ziet er verder wel leuk uit
Ik heb hem even gedownload, en begreep uit het PDF'je dat ik het moet openen met het .bat bestandje, klopt dit?Hydra schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:03:
Voor mensen die m'n viewer willen proberen, hij is hier beschikbaar. Provided as-is, als je GFX card over de zeik raakt is dat niet mijn probleemEr zit een PDF readme bij trouwens. Je kunt op de commandline aangeven welke World hij moet loaden.
[ Voor 23% gewijzigd door Toppertje op 29-09-2010 14:38 ]
Je hebt de JRE 5 of hoger geinstalleerd nodig: http://www.java.com/en/download/index.jsp. Ik zal dat ook ff op de downloadpage zetten.Toppertje schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:25:
Ik heb hem even gedownload, en begreep uit het PDF'je dat ik het moet openen met het .bat bestandje, klopt dit?
Ik krijg namelijk heel even (minder dan een seconde) zo'n soort DOS schermje met tekst erop (onleesbaar door de korte duur van het schermpje) en voor de rest gebeurt er....vrij weinig
EDIT: geprobeerd een print screen te maken, en het is gelukt, er staat: Java wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand.
[ Voor 9% gewijzigd door Hydra op 29-09-2010 14:43 ]
[ Voor 12% gewijzigd door vistu op 29-09-2010 15:05 ]
Ga je die van barcelona maken? kijken of wij eerder klaar zijn dan daaroPhriz schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:03:
Even wat fotos van mijn project. Kathedraal die te vinden is naar de mines of moria, tussen falcon en die glazen piramide.
Als iemand zin heeft om te helpen, er is nog genoeg te doen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Hoe kom je aan het ontwerp van de kathedraal? Gewoon op het oog bouwen?Phriz schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:03:
Even wat fotos van mijn project. Kathedraal die te vinden is naar de mines of moria, tussen falcon en die glazen piramide.
Als iemand zin heeft om te helpen, er is nog genoeg te doen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah, ik werk atm ook aan zoiets. Alleen dan met 4 bits
[ Voor 46% gewijzigd door D4NG3R op 29-09-2010 15:33 ]
Heb wat elementen van verschillende plaatje gepakt.Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:13:
[...]
Hoe kom je aan het ontwerp van de kathedraal? Gewoon op het oog bouwen?
Verwijderd
Die mijn was van mij geen idee wie er lava heeft ingedumptArunia schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:46:
Darn, ik ben nu eerst de omtrek van de Faclon aan het maken. Maar wie de neuk heeft dat diepe gat met lava gemaakt en trappen?!
Neem aan dat we naar beneden moeten vanaf het stuk wat al onder de Falcon is toch? Of zie ik het nu verkeerd?!
Zoals je het zelf al zegt: http://minecraftwiki.net/wiki/Compass.Lordsauron schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:34:
Any way. ik ben nu paar dagen bezig heb een aardige cave gemaakt voor me zelf alleen als ik nu naar buiten loop ben ik snel de weg kwijt en moet ik mij zelf van kant maken (met alle gevolgen van dien dag loot) om weer terug te komen. heeft iemand daar een oplossing voor? (compas ofzo ;p)
Het voordeel is dat a) het spel uberhaupt niet gratis te spelen isLordsauron schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:34:
Ik heb zojuist de game "gekocht" alleen zie ik nu even niet helemaal in wat het voordeel is. het is niet alsof mijn save game nu op een server ofzo word opgeslagen
Any way. ik ben nu paar dagen bezig heb een aardige cave gemaakt voor me zelf alleen als ik nu naar buiten loop ben ik snel de weg kwijt en moet ik mij zelf van kant maken (met alle gevolgen van dien dag loot) om weer terug te komen. heeft iemand daar een oplossing voor? (compas ofzo ;p)
Ik vroeg me af wat die login op de tweakcraft site doetvistu schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:00:
http://beta.tweakcraft.net/stats hier kan je zien wanneer we weer up zijn; geniet ook de voorkeur boven het continue proberen te connecten.
Nog nietsZanielGa schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:55:
[...]
Ik vroeg me af wat die login op de tweakcraft site doet
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq