[PC] Minecraft Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 57 Laatste
Acties:
  • 403.469 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04:24

Kettrick

Rantmeister!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 23:37

Wildfire

Joy to the world!

Hydra schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:07:

Opvallend hoeveel gaten er in de bedrock laag zitten trouwens. Er zijn super veel plekken waar je zonder veel problemen doorheen kunt vallen.
Ja, dat merkte in Classic al. Ben je lekker in hoog tempo aan het tunnelen en opeens flikker je een eind naar beneden. Ben je een grote grot ingetunneld :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Wildfire schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:23:
Ja, dat merkte in Classic al. Ben je lekker in hoog tempo aan het tunnelen en opeens flikker je een eind naar beneden. Ben je een grote grot ingetunneld :P
Had het dus over de bedrocklaag, die ondoordringbare laag onderin. Als je daar doorheen valt val je in een 'void'.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
mc.grum.nl gebruik ik graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Hydra schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:25:
[...]

Had het dus over de bedrocklaag, die ondoordringbare laag onderin. Als je daar doorheen valt val je in een 'void'.
Fuck!

Was ik net lekker aan het minen zie ik opeens een blauw gat. Dus ik erin springen. Ga ik dood :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Laatst online: 23:37

Wildfire

Joy to the world!

Hydra schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:25:
[...]

Ah, sorry, je bedoelde dus de 'echte' bodem van een map. In Classic nog nooit zoiets tegen gekomen. Maar ja, is natuurlijk ook puur toeval als je zoiets tegenkomt. Anders zou je echt de hele bodem van een map moeten gaan wegminen :P

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 15:23
Ik heb het ip adres al zo vaak ingetyped, die ken ik ondertussen uit m'n hoofd. Heb ook het gevoel dat hij veel meer lagged en disconnected als in het begin.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Heel Minecraft tript hem nu wel een beetje. Ik kan zelfs niet meer gewoon inloggen.
Op die server moet ik nog bouwrechten krijgen maar ik heb wel de admin al gesproken (yay) :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZpAz schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:49:
Ik heb het ip adres al zo vaak ingetyped, die ken ik ondertussen uit m'n hoofd. Heb ook het gevoel dat hij veel meer lagged en disconnected als in het begin.
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc
bestandsnaam: hosts
openen met: notepad
regel toevoegen met: 78.46.73.18 mc

dan hoef je alleen mc in te vullen om te connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickyVermeersch
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-02-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:14:
[...]

Of gewoon 'm', nog minder werk, en op mijn toetsenbord direct naast enter :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:14:
[...]

Hmm, ik kan geen C:\ vinden, wel /etc/hosts ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• broodjekaas92
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-08 15:48
NickyVermeersch schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:29:
[...]

Of gewoon 'm', nog minder werk, en op mijn toetsenbord direct naast enter :p
m naast de enter
wat voor raar toetsenbord heb jij dan? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Sorry, dit moet ik nog ff kwijt:

Afbeeldingslocatie: http://nibado.com/files/screens/mcview008.png

Heb m'n viewer nu zover dat 'ie alle chunks in een instelbare radius weergeeft. Hier zie je dus een stuk rond m'n playerlocation, op de voorgrond een dungeon herkenbaar aan de mossy cobblestone :P

\o/
Wildfire schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:49:
Ah, sorry, je bedoelde dus de 'echte' bodem van een map. In Classic nog nooit zoiets tegen gekomen. Maar ja, is natuurlijk ook puur toeval als je zoiets tegenkomt. Anders zou je echt de hele bodem van een map moeten gaan wegminen :P
Ja, of cheaten met m'n viewer :P

[ Voor 38% gewijzigd door Hydra op 28-09-2010 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas_nl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-09 22:50
Die viewer verpest het spelletje wel een beetje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Haas82 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:49:
Die viewer verpest het spelletje wel een beetje...
Je hoeft 'em niet te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Inderdaad, je hoeft hem niet te gebruiken. Maar Hydra, ik zou hem best wel eens willen gebruiken eigenlijk O-)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Steen met mos, dat ben ik nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
ZpAz schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:32:
[...]

Hmm, ik kan geen C:\ vinden, wel /etc/hosts ... ;)
Ik zit met precies hetzelfde, wat geen probleem is ofc ;)

Heb nu eindelijk me grond in MC, ben nu bezig met mijn huisje en een mooie rivier die ik ff de afgrond in laat stromen. De rivier des doods!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-08 08:24
Zo zie je maar weer hoe enorm common redstone eigenlijk is. en per redstone ore block krijg je 3-5 dust, in feite is het dus meer common dan coal ore, aangezien je daar maar 1 coal voor krijgt.

Je moet er alleen *ietsje* dieper voor graven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
SanderTje! schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 18:53:
Inderdaad, je hoeft hem niet te gebruiken. Maar Hydra, ik zou hem best wel eens willen gebruiken eigenlijk O-)
Als 'ie iets meer 'productierijp' is zal ik 'em wel ff available maken. Op dit moment kun je bijvoorbeeld niet kiezen welke save hij inlaadt. Ook kun je nu niet zelf instellen welke blocks hij wel en niet laat zien. Maar ik kan vrij simpel organiseren dat 'ie dat ff een textfile leest ofzo.
Flowmo schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:29:
Zo zie je maar weer hoe enorm common redstone eigenlijk is. en per redstone ore block krijg je 3-5 dust, in feite is het dus meer common dan coal ore, aangezien je daar maar 1 coal voor krijgt.

Je moet er alleen *ietsje* dieper voor graven :P
Ja, idd. Verbaast me nu niks dat ik altijd teveel redstone heb, terwijl ik de eerste keer zo iets had van "wow! redstone!". Diamanten zijn wel erg schaars zo te zien.

[ Voor 47% gewijzigd door Hydra op 28-09-2010 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flowmo
Grave:
Afbeeldingslocatie: http://img525.imageshack.us/img525/2153/falconoverlay.png

Is zoiets wat je bedoelt? Of wil je die wanden e.d. ook "gepixeld" hebben zodat ze overeenkomen met de onderliggende pixels?

Tadaa! Bovenstaande lijnen op het exacte pixel grid gezet, nu heb je een "exact" building plan voor je falcon, mits je op de server hetzelfde aantal pixels aanhoudt :>

Afbeeldingslocatie: http://img707.imageshack.us/img707/2986/falconoverlaygrid.png

[ Voor 39% gewijzigd door Flowmo op 28-09-2010 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Disconnected by server: server is full.

Aaargh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 15:17
Hydra schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:49:
Disconnected by server: server is full.

Aaargh?
We hebben helaas op het moment maar 50 spots. Wachten tot iemand disconnect dus.

Edit:
en nu zijn het er 75, enjoy!

[ Voor 7% gewijzigd door vistu op 28-09-2010 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Laatst online: 12-09 17:54
Hydra is er een download van je tool beschikbaar? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Hoelang blijft de server nu down?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Yes Ik heb nu ook minecraft. Probeerde meteen de tweakers server uit. Alleen ik crashte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
Als je nog niet hebt betaald, of je betaling nog niet binnen is, of je gewoon minecraft wilt proberen, ik host nu een minecraft Classic server :)

Maximaal 15 connecties, je komt niet direct binnen, dr zit zon opvanghok in :)

Als je meer rights wilt, zeg het dan even via dit topic.

Oh, ik heb nog niet veel getest, dus werkt de server lag-loos enzo?

Directe link:
http://www.minecraft.net/...a664c63025438fce8360c54ea

[ Voor 12% gewijzigd door natasdiamon op 28-09-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-09 17:55

ThaHandy

Discovery Channel

jaja daar wassie al :P

50/50 volle bak _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/thahandy/mc/MC_full.png

[ Voor 8% gewijzigd door ThaHandy op 28-09-2010 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
Hm, ik zie dat ik nog steeds niet aan de lijst van spelers ben toegevoegd, terwijl ik het toch tweemaal gevraagd heb over een periode van zes dagen. Kan het a.u.b. alsnog gebeuren? Dank u wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Seditiar schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 21:39:
Hm, ik zie dat ik nog steeds niet aan de lijst van spelers ben toegevoegd, terwijl ik het toch tweemaal gevraagd heb over een periode van zes dagen. Kan het a.u.b. alsnog gebeuren? Dank u wel.
Heb je ge'DM'd? Anders word het niet voor je gedaan ;)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flowmo schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 19:46:
Grave:
[afbeelding]

Is zoiets wat je bedoelt? Of wil je die wanden e.d. ook "gepixeld" hebben zodat ze overeenkomen met de onderliggende pixels?

Tadaa! Bovenstaande lijnen op het exacte pixel grid gezet, nu heb je een "exact" building plan voor je falcon, mits je op de server hetzelfde aantal pixels aanhoudt :>

[afbeelding]
super heb de onderste afbeelding gereside naar 100 bij 100 pixels en dan komt hij precies overeen met diegene die op de server staat thx :)

Edit lolbroek vind het mooi op bomen op de falcon te zetten :X

Edit

@Flowmo

Zou je de onderste van http://www.pixeljoint.com/pixelart/6324.htm kunnen gebruiken dit plaatje heb ik tot pixel niveau nagemaakt.Verder ziet het er top uit _/-\o_

Plaatje als ik volledig inzoom is hij 447 x 559.

plaatje wat ik als bouwdruk heb gebruikt is 100 bij 100 1e plaatje ingezoomd van jou.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2010 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Maks schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 20:11:
Hydra is er een download van je tool beschikbaar? :9~
Na het weekend waarschijnlijk. Komende dagen weinig tijd om aan te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Zow, heb een nieuw projectje gemaakt :) Een glazen pyramide op 31*31 koste nog best wat tijd om het glas te verzamelen.

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/2aHz/content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Niet online
SanderTje! schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:05:
[...]

Heb je ge'DM'd? Anders word het niet voor je gedaan ;)
DM deed ik als eerste, daarna pas in deze thread gepost, aangezien er nog geeneens gereageerd werd op m'n DM, laat staan op de lijst gezet werd.

Verwijderd

Dan zal ik ook maar even hallo zeggen in dit topic. Aangezien ik al druk bezig ben op de server....

...Hallo.

• zmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 16:06
Ik sluit me bij Beeneh aan! Ik zal me ook even voorstellen :).
Mijn ingame nick is beuQer. Ik was vannacht voor het eerst op de server nadat ik dit topic gevonden had. Eerst aan de slag gegaan met een eigen playerskin. Je kunt me herkennen aan tja..ik ben Link :P.

http://minecraft.net/skin/skin.jsp?user=beuQer

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zo, men eigen video is ook online geraakt :)

omdat mensen het vragen: Het nummer noemt Final Fantasy 6 Dancing Madly First Form OC ReMix.

[ Voor 50% gewijzigd door boe2 op 29-09-2010 09:11 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 09:25
Zal ik van de week maar eens een video opnemen? Want al jullie video's gaan zo traag en krakerig :P Als iemand anders dan wil editen, Boehoe bijvoorbeeld.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat zijn sommige bouwwerken irritant mooi, zeg! Zeer demotiverend, haha!

Maar goed, ik ga gewoon m'n gang, hoor. Ik doe wat ik kan :)

@Boeboe: Vette muziek! Wat is het? Shazam kent 'm niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 29-09-2010 08:34 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Dit spelletje ook maar gekocht, om wat te bouwen en om creaties te bekijken. Wat wel is, is dat er enorm vaag wordt gedaan over PM'en, toegang vragen etc. Zelf heb ik maar een PM naar Technicality voor toegang op de server... zit ik bij hem goed? Daarnaast wordt er gesproken over een 'quick reply', waar staat deze dan? En je moet iemand anders weer PM'en voor in de topicstart opgenomen te worden. Kan deze informatie sowieso niet opgenomen worden in de topicstart-ding, zodat er gewoon duidelijkheid is...

BF1: Don-Panio

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 15:58

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Preddie schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:34:
Dit spelletje ook maar gekocht, om wat te bouwen en om creaties te bekijken. Wat wel is, is dat er enorm vaag wordt gedaan over PM'en, toegang vragen etc. Zelf heb ik maar een PM naar Technicality voor toegang op de server... zit ik bij hem goed? Daarnaast wordt er gesproken over een 'quick reply', waar staat deze dan? En je moet iemand anders weer PM'en voor in de topicstart opgenomen te worden. Kan deze informatie sowieso niet opgenomen worden in de topicstart-ding, zodat er gewoon duidelijkheid is...
Je kan gewoon connecten naar die server en kan je gewoon rondlopen. Je kan alleen nog niks bouwen dan moet je gewoon ingame roepen dat je graag bouwrechten wilt en dat krijg je dan ook als er een admin is.

Gister ook voor het eerst op de server gespeeld. Ingame nick = BossDG. Had al gelijk naam gemaakt doordat ik voordat ik bouwrecht had iemand zijn kist al leeg had gehaald. Wilde ff checken of dat kon en dat kon dus blijkbaar. Wel alle schade vergoed toen de eigenaar de server inkwam en erachter kwam dat al zijn materiaal weg was :P.

Er staan wel wat indrukwekkende bouwwerken. Wie is trouwens degene die met die ark van noach bezig is, staat geen naam bij.

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:52

Paniohitus

Paniohitus

Freddy_Fish schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:42:
[...]

Je kan gewoon connecten naar die server en kan je gewoon rondlopen. Je kan alleen nog niks bouwen dan moet je gewoon ingame roepen dat je graag bouwrechten wilt en dat krijg je dan ook als er een admin is.

Gister ook voor het eerst op de server gespeeld. Ingame nick = BossDG. Had al gelijk naam gemaakt doordat ik voordat ik bouwrecht had iemand zijn kist al leeg had gehaald. Wilde ff checken of dat kon en dat kon dus blijkbaar. Wel alle schade vergoed toen de eigenaar de server inkwam en erachter kwam dat al zijn materiaal weg was :P.

Er staan wel wat indrukwekkende bouwwerken. Wie is trouwens degene die met die ark van noach bezig is, staat geen naam bij.
Maar het vreemde is dan alleen dat ik helemaal niet kan connecten met de server. Moet je ook telkens het ip-adres invoeren? Geeft gewoon aan dat ik niet kan verbinden... Werkt nu wel oppeens

BF1: Don-Panio

• ritsjert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20-09 22:30
Er staat een levensgrote waarschuwing in dit topic (zelfs nog een keer voordat je een bericht post).
Hier staat duidelijk in wat je moet doen voor bouwrechten of om in de TS te komen.

Het is nou niet echt leuk om door een pagina vol met de volgende berichten te lezen:
Mag ik bouwrechten, en mag ik in de TS.
Server is offline?
Is het daarnaast ook niet handig om dat plaatje met of de server online is in de TS of de waarschuwing te plaatsen, scheelt een hoop berichten.

Maar verder on: Falcon ziet er vet uit!

[ Voor 35% gewijzigd door ritsjert op 29-09-2010 08:56 ]

• Muerte.Diablo
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-09 20:35
Zit momenteel in de trein op weg naar zwolle
En heb mooi internet:) Werkt nog mooi snel ook.
Gelijk maar even minecraft op mijn laptop gedownload zodat ik het in de trein ook kan spelen:)

En heb voor de lol gekeken waar het internet in de trein langs gaat. Dat verkeer moet dus allemaal via duitsland:O
Weet niet waarom maar het is gewoon zo:P

Ga nu eens kijken hoe het op de server is:)s

EDIT: Oke dat was dus geen succes. Minsten 5 seconden lag in de chat en met warps.
Dus dat ga ik niet weer proberen. Ik hou me in de trein wel aan de SP:)

[ Voor 16% gewijzigd door Muerte.Diablo op 29-09-2010 09:05 ]

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 14:25
Dang nabbit, gister toch maar de alpha gekocht, na meerdere filmpjes en een collega die verslaafd is. :)

Wel een gaaf spel, mn eerste nacht was echt eng, het werd al donker voordat ik iets had gebouwd, ik stond net naast een rots om kool te zoeken. Alleen dat kon dus niet, ik had wel net een houten pikhouweel gemaakt. :D
Dus snel 2 blokjes naar binnen en 2 blokjes naar rechts, en toen één blok voor de deur, en ik was een beetje veilig, dus ik constant naar buiten kijken. Maar t viel achteraf wel mee, de dag erna op een mooie locatie een huisje gebouwd met deur! en fakkels. :) En ook bloemetjes voor versiering. :D

Anyhow, tot nu toe vind ik t wel leuk. Vanavond ff in de wiki lezen wat ik nog meer kan bouwen.

Ik ga vanavond ook nog wel kijken bij de tweakers server. :D Ik moet alleen nog even verzinnen wat ik wil gaan bouwen. Ik zat eerst te denken aan een space shuttle/lanceer platform of een raket silo, ala james bond.

Something something

• Flowmo
Verwijderd schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 22:10:
[...]
@Flowmo

Zou je de onderste van http://www.pixeljoint.com/pixelart/6324.htm kunnen gebruiken dit plaatje heb ik tot pixel niveau nagemaakt.Verder ziet het er top uit _/-\o_

Plaatje als ik volledig inzoom is hij 447 x 559.

plaatje wat ik als bouwdruk heb gebruikt is 100 bij 100 1e plaatje ingezoomd van jou.
Ik heb die afbeelding wat ingezoomd. Heb geloof ik op mn pc nog de originele resolute van die afbeelding staan, maar daar kan ik nu niet bij, zit op mn werk.

Zal vanavond even kijken of ik die weer hier kan plaatsen.

Maar je weet dat het plaatje dat je hebt gebruikt een thumbnail is van de originele afbeelding he? De falcon heeft namelijk geen "platte" achterkant en die voorste twee punten lopen verder door. Daarom had ik die originele afbeelding gepakt, neem aan dat je die zo natuurgetrouw mogelijk wilt opzetten :P
Dag collega! :w

[ Voor 7% gewijzigd door Flowmo op 29-09-2010 09:11 ]

Verwijderd

Boeboe schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:08:

[video]

omdat mensen het vragen: Het nummer noemt Final Fantasy 6 Dancing Madly First Form OC ReMix.
Je hebt Moria niet gefilmd :/

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Er is geen /warp naar moria, anders had ik het wel gedaan :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 16:41

BioHazard

*\o/*

LOL, en het zwevende dorp. :P

• EnigmaNL
  • Laatst online: 03-09 21:48
Kun je trouwens in singleplayer ook /warps maken?

• Hydra
EnigmaNL schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:00:
Kun je trouwens in singleplayer ook /warps maken?
Nee, het is een serverplugin. Maar je kunt wel zelf een server draaien natuurlijk. Heb je alleen geen mobs (wat wat mij betreft een pre is).

• The Great HooD
[...]

Dus jij was het ! >:)

Toch zijn we er goed uitgekomen, doordat jij mij wat resources gaf. Ben nu zelf aan een mega project bezig net buiten de stad, gaat zeker wat tijd inzitten maar wordt leuk!
Ga zelf ook maar is een skin maken :D

EDIT: Kom nu al niet verder. Heb een Mac waar staat dus de Skin file die ik moet editten?

[ Voor 4% gewijzigd door The Great HooD op 29-09-2010 10:29 ]

• GuntherDW
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-12-2022
Damn, ik sta er mooi voor poep in de 2 vids :).

M'n leuke discussie tussen Grumm en mij for all to see :+.

Maargoed, dat is toen, ik probeer het kleine "argumentje" achter me te laten.

• D4NG3R
ritsjert schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:55:
[...]

Er staat een levensgrote waarschuwing in dit topic (zelfs nog een keer voordat je een bericht post).
Hier staat duidelijk in wat je moet doen voor bouwrechten of om in de TS te komen.

Het is nou niet echt leuk om door een pagina vol met de volgende berichten te lezen:

[...]

Is het daarnaast ook niet handig om dat plaatje met of de server online is in de TS of de waarschuwing te plaatsen, scheelt een hoop berichten.
Het zou een hoop berichten schelen als mensen de TS lezen, er staat duidelijk in dat de server(tools) van minecraft gigantisch instabiel zijn nog..

Verwijderd

Flowmo schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:10:
[...]

Ik heb die afbeelding wat ingezoomd. Heb geloof ik op mn pc nog de originele resolute van die afbeelding staan, maar daar kan ik nu niet bij, zit op mn werk.

Zal vanavond even kijken of ik die weer hier kan plaatsen.

Maar je weet dat het plaatje dat je hebt gebruikt een thumbnail is van de originele afbeelding he? De falcon heeft namelijk geen "platte" achterkant en die voorste twee punten lopen verder door. Daarom had ik die originele afbeelding gepakt, neem aan dat je die zo natuurgetrouw mogelijk wilt opzetten :P

[...]

Dag collega! :w
Verkeerde plaatje idd gepakt 8)7 maar is het niet mogelijk deze over de goede heen te plakken 100 bij 100 en met de invulling. Op de server kan ik de andere dan wel aanpassen.

• GuntherDW
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-12-2022
Ik ga denk ik deze middag/avond eens m'n dak/spotje "marken",
zodat het duidelijk is op de render dat daar niet toevallig een vrij plekje is ie toevallig ook erg plat is :p.

edit: wanneer is er trouwens een nieuwe render op de server?
Of is er iemand die nog om de zoveel tijd een render png wilt posten :).

[ Voor 32% gewijzigd door GuntherDW op 29-09-2010 11:21 ]

• Flowmo
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:53:
[...]

Verkeerde plaatje idd gepakt 8)7 maar is het niet mogelijk deze over de goede heen te plakken 100 bij 100 en met de invulling. Op de server kan ik de andere dan wel aanpassen.
Ik zal vanavond eens kijken wat ik voor je kan doen, ik kan die rode lijnen van die ruimtes wel over het originele formaat heen plakken. Geen probleem!

• KoudeAardbei
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:20

KoudeAardbei

Moderator

http://www.emunova.net/img/tests/84.jpg

wie joined om mario 64 kasteel na te maken ?

Verwijderd

Flowmo schreef op woensdag 29 september 2010 @ 11:20:
[...]

Ik zal vanavond eens kijken wat ik voor je kan doen, ik kan die rode lijnen van die ruimtes wel over het originele formaat heen plakken. Geen probleem!
super heb mijn verkeerd plaatje nu gemerged met het goede formaat dus ben nu op de server aan het rebuilden naar het goede formaat.

• Andiaen
  • Laatst online: 21-04-2024
Leuk idee Ruthger!

Ik denk dat er genoeg mensen zijn die je zullen helpen zodra je goede bouwplannen hebt om het te maken!

@hydra: Mooi tooltje dat je hebt gemaakt, ook al kan het als een vorm van cheaten worden gezien. Is het ook mogelijk dat jouw tooltje de tunnels onder de grond laat zien (in de vorm van een dwarssnede)?
Het lijkt me namelijk heel gaaf om te zien hoe de speler een tunnel heeft gegraven en welke mogelijke blokken er in de buurt liggen.

• ZpAz
Hydra schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:02:
[...]

Nee, het is een serverplugin. Maar je kunt wel zelf een server draaien natuurlijk. Heb je alleen geen mobs (wat wat mij betreft een pre is).
Wat ook een server instelling is, op de GOT server zijn wel mobs, enkel krijg je geen damage.

Verwijderd

[...]

Als je die Houten Ark bedoelt met het bordje work in progres, dan is het die van mij.

• Sgreehder
Boeboe schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:08:

[video]

Ja heel goed, ik had het huis van Nitro wel gefilmd maar vergeten erin te douwen.

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27

8)7

• Andiaen
Ik heb geen geluid hier op het werk dus ik zal een heel stuk missen, maar wat heeft hij hier gemaakt RaCio?

• Fl0yd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-09 13:58

Fl0yd

Dovahkiin

Gisteren toch ook maar aangeschaft na de gratis versie te hebben gespeelt. Meteen mijn eigen skin gemaakt voor de multiplayer.

Black metal skin :p :

http://minecraft.net/skin/skin.jsp?user=Fl0yd

Ik kan alleen niet connecten naar de GoT server? Is hij wel up op het moment?

• Flowmo
Andiaen schreef op woensdag 29 september 2010 @ 12:10:
Ik heb geen geluid hier op het werk dus ik zal een heel stuk missen, maar wat heeft hij hier gemaakt RaCio?
Hij heeft een 16-bits rekeneenheid van een processor gebouwd...

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

Andiaen schreef op woensdag 29 september 2010 @ 12:10:
Een 16bit computer in Minecraft als het ware.

• GabberKooij
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:45
Echt waanzinnig :-) Een bijzonder lesje computerkunde. En dan te bedenken dat hij nu bezig ram te bouwen zodat hij het kan programmeren....

Maak dagritmekaarten met mijn Picto-Selector op www.pictoselector.eu

• Technicality
  • Laatst online: 21-09 13:07

Technicality

Vliegt rechtsom...

Topicstarter
Ik heb het filmpje + map even ge-x-post naar reddit.com (en dan het mc gedeelte). Gave reacties: http://www.reddit.com/r/M...running_247_for_25_weeks/

Verwijderd

Zeer netjes ja damn ben benieuwd hoelang het heeft geduurd om te bouwen.

Heeft iemand zin om vana mij te helpen met de falcon moet na vrij veel worden weggesloopt Wou de uiterste randen 3 blokjes er vanaf en 9 diep.

Afbeeldingslocatie: http://img819.imageshack.us/img819/2296/milm.png

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:57
Ik ga er mee beginnen hoor Grave. Dus moet wel lukken. :P

• Kettrick
  • Laatst online: 04:24

Kettrick

Rantmeister!

Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:08:
Zeer netjes ja damn ben benieuwd hoelang het heeft geduurd om te bouwen.

Heeft iemand zin om vana mij te helpen met de falcon moet na vrij veel worden weggesloopt Wou de uiterste randen 3 blokjes er vanaf en 9 diep.

[afbeelding]
Ik ben er vanavond ook wel weer, moet alleen even een huisje bouwen ergens, maar kom wel even helpen graven :)

• Toppertje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:56

Toppertje

www.davideografie.nl

Klik hier!

Gedeelte van mn projectje.

[ Voor 26% gewijzigd door Toppertje op 29-09-2010 13:46 ]

• Arunia
Darn, ik ben nu eerst de omtrek van de Faclon aan het maken. Maar wie de neuk heeft dat diepe gat met lava gemaakt en trappen?! :P

Neem aan dat we naar beneden moeten vanaf het stuk wat al onder de Falcon is toch? Of zie ik het nu verkeerd?!

• Flowmo
Kan aan mij liggen toppertje, maar naar welke kant loopt de j? :P Ziet er verder wel leuk uit :)

• Hydra
Voor mensen die m'n viewer willen proberen, hij is hier beschikbaar. Provided as-is, als je GFX card over de zeik raakt is dat niet mijn probleem ;) Er zit een PDF readme bij trouwens. Je kunt op de commandline aangeven welke World hij moet loaden.

• The Great HooD
FUCK!

END OF STREAM!

Ik hoop dat niet alles verloren is gegaan...

• Andiaen
Thanks Hydra! Ik ga het van het weekend even uitproberen :)

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 08:44

Austin

Uit een boek

server is zo te merken down gegaan
Doet het weer

[ Voor 24% gewijzigd door Austin op 29-09-2010 14:19 ]

• BioHazard

BioHazard

*\o/*

The Great HooD schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:18:
FUCK!

END OF STREAM!

Ik hoop dat niet alles verloren is gegaan...
Ach welnee, niet overdrijven. Gebeurt wel vaker. Vergeet nou niet dat het Alpha is. En elke keer schreeuwen dat de server down is met zijn allen heeft ook geen zin. :P

[ Voor 19% gewijzigd door BioHazard op 29-09-2010 14:21 ]

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Ik heb het spel ook sinds gisteren (Pacino93 ingame naam), ik heb even wat rondgelopen op de tweakers server maar kreeg 2x een crash van minecraft raar genoeg.
Ik ga nu nog maar een tijdje het spel leren in de single player mode. Is er misschien ergens een of andere handleiding voor de tweakers server mbt bepaalde commands of de plaatsen waar je grondstoffen mag gaan halen en kunt gaan bouwen?

• Arunia
Zet je view distance naar normal of desnoods lager. Komt vaker in dit topic naar boven namelijk.

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Flowmo schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:00:
[...]
Kan aan mij liggen toppertje, maar naar welke kant loopt de j? :P Ziet er verder wel leuk uit :)
Nope het lag niet aan jou! is inmiddels aangepast.
Hydra schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:03:
Voor mensen die m'n viewer willen proberen, hij is hier beschikbaar. Provided as-is, als je GFX card over de zeik raakt is dat niet mijn probleem ;) Er zit een PDF readme bij trouwens. Je kunt op de commandline aangeven welke World hij moet loaden.
Ik heb hem even gedownload, en begreep uit het PDF'je dat ik het moet openen met het .bat bestandje, klopt dit?

Ik krijg namelijk heel even (minder dan een seconde) zo'n soort DOS schermje met tekst erop (onleesbaar door de korte duur van het schermpje) en voor de rest gebeurt er....vrij weinig ;)

EDIT: geprobeerd een print screen te maken, en het is gelukt, er staat: Java wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand.

[ Voor 23% gewijzigd door Toppertje op 29-09-2010 14:38 ]

• Hydra
Toppertje schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:25:
Ik heb hem even gedownload, en begreep uit het PDF'je dat ik het moet openen met het .bat bestandje, klopt dit?

Ik krijg namelijk heel even (minder dan een seconde) zo'n soort DOS schermje met tekst erop (onleesbaar door de korte duur van het schermpje) en voor de rest gebeurt er....vrij weinig ;)

EDIT: geprobeerd een print screen te maken, en het is gelukt, er staat: Java wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand.
Je hebt de JRE 5 of hoger geinstalleerd nodig: http://www.java.com/en/download/index.jsp. Ik zal dat ook ff op de downloadpage zetten.

Als je een batchbestand in de commandline opent zie je trouwens makkelijker wat de meldingen zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Hydra op 29-09-2010 14:43 ]

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
ik dus voor die crash van uurtje terug, keihard minen.
kom ik eindelijk diamond tegen, heb ik eindelijk een diamond axe en schep... na de crash alles weg...
zucht echt geen zin om alles weer te ontdekken he...

• vistu
We (grum en ik) gaan zo wat veranderen op de server, hierdoor zullen we zo kort down zijn.
Op het moment draaien we met 75 spots in een VM, waarbij de disk I/O de bottleneck blijkt te zijn.
Dit is heel logisch met random read/writes op een slordige 75 duizend files van een paar kb per stuk.
Om de stabiliteit te kunnen garanderen, gaan we de world file in een ramdisk houden. Door gebruik te maken van de eigenschappen van ram (snel, heul snel), kunnen we als het goed is veel aan de lag doen. Om er toch voor te zorgen dat een crash niet de hele map om zeep helpt, zullen we deze ramdisk in een vast interval wegschrijven naar disk, wat weer extern wordt gebackupped.

Edit:
http://beta.tweakcraft.net/stats hier kan je zien wanneer we weer up zijn; geniet ook de voorkeur boven het continue proberen te connecten.

[ Voor 12% gewijzigd door vistu op 29-09-2010 15:05 ]

• Phriz
  • Laatst online: 29-12-2023
Even wat fotos van mijn project. Kathedraal die te vinden is naar de mines of moria, tussen falcon en die glazen piramide.

Als iemand zin heeft om te helpen, er is nog genoeg te doen.

Afbeeldingslocatie: http://img21.imageshack.us/i/kathadraal1.png/
Afbeeldingslocatie: http://img716.imageshack.us/i/kathadraal2.png/
Afbeeldingslocatie: http://img178.imageshack.us/i/kathadraal3.png/

• Sgreehder
Veel te veel werk en moeite, maar goed, het moest erin en af ook:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UzXsojsD320SsaOhjGcXTtke/thumb.jpg

• Toppertje

Toppertje

www.davideografie.nl

Phriz schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:03:
Even wat fotos van mijn project. Kathedraal die te vinden is naar de mines of moria, tussen falcon en die glazen piramide.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ga je die van barcelona maken? kijken of wij eerder klaar zijn dan daaro ;)

Verwijderd

Phriz schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:03:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe kom je aan het ontwerp van de kathedraal? Gewoon op het oog bouwen?

• D4NG3R
Ah, ik werk atm ook aan zoiets. Alleen dan met 4 bits :)
(Wat in verhouding echt simpel is.. Omdat er slechts 16 getallen mogenlijk zijn als output)

0, 0000
1, 0001
2, 0010
3, 0011

4, 0100
5, 0101
6, 0110
7, 0111

8, 1000
9, 1001
10, 1010
11, 1011

12, 1000
13, 1101
14, 1110
15, 1111

8 bits maakt 256 getallen mogenlijk, en 16 bits (Wat hij doet) 65536

WTF!?

[ Voor 46% gewijzigd door D4NG3R op 29-09-2010 15:33 ]

• Phriz
  • Laatst online: 29-12-2023
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:13:
[...]

Hoe kom je aan het ontwerp van de kathedraal? Gewoon op het oog bouwen?
Heb wat elementen van verschillende plaatje gepakt.

Verwijderd

Arunia schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:46:
Darn, ik ben nu eerst de omtrek van de Faclon aan het maken. Maar wie de neuk heeft dat diepe gat met lava gemaakt en trappen?! :P

Neem aan dat we naar beneden moeten vanaf het stuk wat al onder de Falcon is toch? Of zie ik het nu verkeerd?!
Die mijn was van mij geen idee wie er lava heeft ingedumpt :P

wat er nu staat is de bodem en daarvan 9 naar beneden zijn dus al aardig op weg :)

• Lordsauron
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 19:49
Ik heb zojuist de game "gekocht" alleen zie ik nu even niet helemaal in wat het voordeel is. het is niet alsof mijn save game nu op een server ofzo word opgeslagen :(

Any way. ik ben nu paar dagen bezig heb een aardige cave gemaakt voor me zelf alleen als ik nu naar buiten loop ben ik snel de weg kwijt en moet ik mij zelf van kant maken (met alle gevolgen van dien dag loot) om weer terug te komen. heeft iemand daar een oplossing voor? (compas ofzo ;p)

• Pacino
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-08-2019
Lordsauron schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:34:

Any way. ik ben nu paar dagen bezig heb een aardige cave gemaakt voor me zelf alleen als ik nu naar buiten loop ben ik snel de weg kwijt en moet ik mij zelf van kant maken (met alle gevolgen van dien dag loot) om weer terug te komen. heeft iemand daar een oplossing voor? (compas ofzo ;p)
Zoals je het zelf al zegt: http://minecraftwiki.net/wiki/Compass.

• vistu
Lordsauron schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:34:
Ik heb zojuist de game "gekocht" alleen zie ik nu even niet helemaal in wat het voordeel is. het is niet alsof mijn save game nu op een server ofzo word opgeslagen :(

Het voordeel is dat a) het spel uberhaupt niet gratis te spelen is ;), en b) je nu ook in de tweakers server mee kunt spelen. Op dat moment staat je save game wel op de server. Je kunt hiermee connecten: mc.tweakcraft.net

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:29
vistu schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:00:
http://beta.tweakcraft.net/stats hier kan je zien wanneer we weer up zijn; geniet ook de voorkeur boven het continue proberen te connecten.
Ik vroeg me af wat die login op de tweakcraft site doet

• Alwinonline
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
ZanielGa schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:55:
[...]

Ik vroeg me af wat die login op de tweakcraft site doet
Nog niets :)
Pagina: 1 ... 21 ... 57 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Om in de lijst in de TS opgenomen te worden, stuur een <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/send_privatemessage/310759">DM</a> aan D4NG3R NL. Dit gaat om de vaste spelers!
---
Bouwrechten kan men niet meer ingame aanvragen, dat gaat allemaal via de website <a href=http://beta.tweakcraft.net/rights target="_blank">beta.tweakcraft.net</a> ---